Posts by Sadegh_PARTIZAN

    سلام و روز بخیر


    خب امروز قراره واندرها و واندرزن های ساید شمال شرق رو بررسی کنیم:


    ✳️ساید شمال شرق✳️


    ساید شمال شرق از چهار واندر موجود در خاک خودش به جز واندر مرزی شون با جنوب شرق تمامی واندر هارو تصاحب کرده.


    با توجه به دهکده های ساپورت زده شده و پراکندگی دهکده های اطراف علاوه بر واندر مرکزی ساید که به عنوان واندر اصلی ساید هست از واندر مرزی با شمال غرب هم به عنوان ((واندر موازی)) قراره استفاده بشه اما واندر خاکستری این ساید صرفا واندر فیک هستش چون نه ساپورنی داره و هم از مولتی های این ساید فاصله زیادی داره.


    ساید شمال شرق احتمالا یکی از پرمهره ترین سایدهای تراوین ایران بعد فیلتر هست و با داشتن 1300 اکانت مولتی در قالب 45 اتحاد که تنها حدود 30 درصد این مولتی ها دفساز هستند و همچنین به پشتوانه دفساز های تخصصی متبحری مانند HoLY و Teo2r Guard و babak و حدود 30 دفساز تخصصی دیگه(علاوه بر اون حضور چند اکانت Hamvil ساز مثل Trader-NaTaR و Lidocaine) از ابتدای سرور تا زمان کنونی رقم رکورد شکن 70 الی 80 میلیون نیروی دفاعی رو ساخته.

    در درگیری های پس از کتیبه ها رقم عجیب و غریب ((25 میلیون گندمخور)) از نیروهای دفاعی این ساید کشته شدند بنابراین میزان نیرو دفاعی این ساید در حال حاضر رقمی بین 45 تا 55 میلیون گندمخور هست.


    کتیبه ای که قراره از واندر های اصلی این ساید پشتیبانی بکنه کتیبه معماری بزرگ هست.

    به صورت احتمالی اگر دف ساید شمال شرق رو مجموعا 55 میلیون در نظر بگیریم حدودا 10 میلیون از این دف صرف حراست از واندرزن ها و کتیبه های مهم ساید خواهد شد و از مابقی 45 میلیون حدودا30 الی35 میلیون روی واندر مرکزی و 10 الی 15 میلیون روی واندر موازی مستقر میشن.


    طبق محاسبات در کریلویید برای تخریب کامل دیوار این واندر به 5 واندرکوب متوسط یا 4 واندرکوب بزرگ و همچنین برای کاتا کردن شگفتی جهان از لول 99 تا 80 به چهار واندرزن متوسط یا سه واندرزن بزرگ نیاز هست.





    بنابراین برای تخریب کامل دیوار+کاتا کردن شگفتی جهان از سطح 88 تا 90 مجموعا به ((هفت تا نه همر سنگین)) نیاز هست که بالاترین استحکام بین واندر های تمام سایدها متعلق به این ساید هست.


    حالا وضعیتی که این ساید بهش دچار هست تخریب زیرساخت های واندرهاش توسط سایدهای مقابل هست که احتمالا تا 72 ساعت وقفه در بالا دادن واندر رو مجبور هستن داشته باشن که عملا یک راند اونها رو از رقابت واندرها خارج میکنه.


    حالا در مورد واندرزن ها با بررسی چرخش کتیبه های تربیت نیرو و اکانت های هجومی این ساید از بین شصت همر واندرزن سرور بین 26 تا 30 همر رو در اختیار دارند که این امکان رو بهشون میده تا تمام واندرهای سرور رو دو راند به راحتی پایین بیارند اما با یادآوری اینکه این ساید در راند اول فقط میتونه مهاجم باشه کمی شاید شرایط رو براشون پیچیده کنه.

    حدود هشتاد درصد واندرزن های این ساید در اختیار هشت اکانت RagnarG و Trader-NaTaR و Lidocaine و Shadowland و Honor Theif و NO ONE و YAKAZA Tribe و Dance of Dragon هست.


    یا علی

    سلام و روز بخیر

    برای اینکه یکم جو فروم از حالت مشاجره خارج بشه قصد دارم هر روز واندرها و واندرزن های یکی از 4ساید+اتحاد کلاهبرداران رو تحلیل کنم:


    ✳️ساید شمال غرب✳️


    این ساید تنها ساید تک واندره سرور هستش(واندر مرکزی) و واندر های مرزی این ساید توسط ساید های مجاور اداره میشه و واندر خاکستری شون هم تصرف نشده باقی مونده.

    بزرگترین برگ برنده این ساید برای پشتیبانی ازین واندر کتیبه معماری منحصر هستش و به با توجه به تعداد اکانت های مولتی(350 اکانت مولتی که نیمی از اونها دفساز هستند) و اکانت های دفساز اصلی (حدودا 40 اکانت دفساز تخصصی) حدود 20 الی 25 میلیون گندمخور روی این واندر مستقر خواهد شد که نسبت به ساید های دیگه حجم کمتری هستش اما بدلیل وجود کتیبه معماری منحصر آسیب زدن به این واندر برای هر واندرزنی دشوار خواهد بود.


    طبق محاسبات در کریلویید تخریب کامل دیوار این واندر به چهار واندرکوب(WWR) متوسط یا سه واندر کوب بزرگ نیاز خواهد داشت همچنین برای کاتا شدن واندر بدون دیوار از سطح 99 به سطح 80 سه واندرزن(WWK) متوسط یا دو واندرزن بزرگ نیاز هست.





    [تمامی ورودی ها صحیح وارد شده و امتیاز فلزکاری مهاجم 10 درصد و مدافع 6 درصد در نظر گرفته شده]


    بنابراین تخریب دیوار این واندر + کاتا کردن شگفتی جهان از سطح 99 تا 80 به حدودا ((پنج الی هفت)) همر سنگین نیاز داره که تعداد قابل توجهی هست.


    حالا در مورد تعداد واندرزن ها اگه همر های واندرزن رو همرهایی با پوینت خالص هجومی بالاتر از 40 میلیون در نظر بگیریم تا زمان آغاز زد و خورد واندر ها احتمالا 60 همر با بالاتر از این پوینت هجومی در سرور موجود خواهد بود.

    سهم ساید NW ازین شصت همر حدود 10 الی 12 همر خواهد بود که احتمالا اکثر نیمی ازونها متعلق به سه اکانت MaRaDoNa و To_Kyo و MoonWalk خواهد بود(با توجه به چرخش کتیبه های تربیت نیرو)


    پ.ن: تمام این اعداد و ارقام صرفا تخمین مبتنی بر شواهد هستند و ممکنه از واقعیت فاصله داشته باشند.


    یا علی

    جا داره یادی بکنیم از یک کتیبه بزرگوار...

    کتیبه ((گیج منحصر)) که 5 ساعت توی ساید NE روی زمین موند تا ساید SE خیلی ملو بیاد برش داره و اون موقع بچه های شمال شرق امیدو مسخره میکردن که فقط همینو تونستی برداری جای جنگ کوچیکو انبار بزرگ که ازت زدیم؟


    الان تنها چیزی که میتونست ازین وضعیت نجاتشون بده همون کتیبه بود که مفت از دستش دادن

    سلام شب بخیر


    نمیخواستم دیگه توی فروم صحبتی بکنم اما استثناعا اینجا رو صحبت میکنم چون دقیقا دلیل منزجر شدن خودم از فروم اینجا به همون دوستمون اکانت Flash برمیگرده.


    اینجا حرفای خیلی بدی از روز اول زده شده و توهین‌های زیادی به افراد میشه که دیگه تقریبا برای همه عادی هست.


    این دوستمون مجید من کارشو تایید نمیکنم...


    اما اون شبی که مجید با شخص شما شروع کردید متقابل همدیگه رو به فحش کشیدید یادم نمیاد اون بنده خدا به خانواده کسی توهین کرده باشه اما اکانت فلش و اون دوستمون زاپار زاپار اومدن به مادر ایشون اهانت کردن که قطعا داستانش خیلی متفاوته از هر چیز دیگه.



    من خودم آدمی هستم که چه تو فوتبال چه تو درس و کار و زندگی اهل رقابت و کل کل هستم و بخش زیادی از قشنگی این بازی بخاطر کل کل هاشه اما به نظرم اگه حد و حدود کل کل و جنبه اش رو نداریم اصلا تو فروم حرف نزنیم برای همه بهتره.

    من خودم اوایل فروم یه پست تحلیلی گذاشتم یه تیکه ریزی محترمانه به سیاست های زیرآبی ne انداختم اون موقع که بعدا تمومش درست درومد اما یکی از پلیرهای شمال شرق اومد به من توهین کرد که خودم اصلا مبهوت مونده بودم که اصلا علت این کار چیه؟ و بعدش کمی عصبانی شدم و یه حرفایی زدم که از گفتنش پشیمونم ولی بازم خط قرمزا رو رد نکردم.


    و در آخر یه جمله جالب از یه پلیر خارجی توی یه سروری شنیدم که میگفت((من بازی کردن توی دات کامو بخاطر این دوست دارم که هرچه قدر هم کل کل کنیم آخرش بازنده، برنده رو به یک لیوان آبجو مهمون میکنه))

    به نظرم اگه این فرهنگ جا بیوفته که در کنار کل کل کردن احترام همو بتونیم نگه داریم شاید بلاخره بتونیم لذت واقعی از بازی کردن ببریم، از رو هم دیگه رد شدن لذت نداره.


    پ.ن: البته آبجو که نمیتونیم مهمون کنیم حداقل یه لیوان شیرکاکائو که میتونیم :)

    پ.ن:تو عمرم بی هویت تر از تیم کلاه برداران ندیدم واندر Se رو آپ میکنن سنگ کتیبه های Sw رو به سینه میزنن و توهم توطئه دارن خیلی خوبن

    سلام آقا حسام

    شبت بخیر


    نظرت در مورد ما برامون هیچ اهمیتی نداره و بی احترامی هایی هم که میکنی نشونه شخصیت خودته(از کوزه همان برون تراود که در اوست)


    فقط اینو جهت اطلاع عمومی ات بگم که واندر ما توی خاک ‌‌SW هست، توسط خودمون پاکسازی-تصاحب شده و توسط خودمونم داره ساپورت میشه و تحت پشتیبانی معماری خواهد بود که خودمون زدیم(صرفا برای اینکه دفعه بعد خواستی بی احترامی کنی حداقل اطلاعات درست داشته باشی)

    سلام برادر عزیز


    راستش شاید لازم به توضیح نباشه که ما نه حرف مردم راجع بهمون برامون مهمه و حتی نه نتیجه ای که حاصل میشه از راهی که میریم.

    صرفا این راهو تا تهش میریم چون وظیفه مون در قبال رفیقامون و اعضامونه و کاری رو انجام میدیم که دل بچه هامون باهاش باشه و هرکی جای ما بواد خیلی وقت پیش ول کرده بود رفته بود.


    در مورد چکمه منحصر هم ما یک اتحادو با اون چکمه میگردوندیم، با غارت اون چکمه هم کلی دهکده ساپورت رو بالا کشیدیم و هم واندرمونو بالا میاریم،بالاخره وقتی مولتی نداریم و فارمی هم توی سرور نیست مجبوریم دیگه.حالا شاید شما انتظار خفت داشتید که با توجه به اینکه تمام همرای پدر مادر دار ne حداقل 500کی دف روشه امکان پذیر نبود. اما در سمت مقابل با وجود نزدیکی مون به اکانت های ne نه اجازه دادیم تا حالا کتیبه ای ببرن نه گذاشتیم تا حالا خفتمون بکنن در صورتی که چندین بار تلاش کردن و آخرینش همون شب قبل اون اتفاق مرتاض بود که اومدن چکمه منحصرو ببرن و نذاشتیم.


    در مورد حرفایی هم که در مورد تیم لیدری ربلز میگید من مثل شما قطعا اونا رو نمیشناسم و در این مورد خود بچه های ربلز باید بیان صحبت کنن اما اگه از نظر شما حتی کفایت نداشتن اما خیلی های دیگه هستند که توی این ساید داشتن زحمت میکشیدن و فقط انتظار داشتن یکم در مورد سرمایه های ساید حس تعهد داشتید تا لحظه آخر که تو سرور هستید.


    در هر صورت من بعید میدونم شما اون کتیبه رو فروخته باشید چون میگم از حرفا و کارهاتون بر نمیاد همچین تیمی باشید ولی ای کاش یکم احساس تعهد بیشتری به مابقی دوستان داشتید.



    در نهایت آرزوی موفقیت میکنم براتون

    دوست عزیز سلام

    بنده شخصا شما رو صرفا از روی پست های فروم تون میشناسم و به نظر آدم منطقی بودید و اینکه بخاطر 2 تا مهاجر توی یه سرور دیگه و مشکلات شخصیتون با یکی دو نفر همر رنک سه سرورو کوبیدید به دیوار(که البته اختیارش با خودتونه) و یکی از برگ برنده های سرور رو به همین راحتی تقدیم دشمن کردید برام جای تعجب داشت.


    فکر کنم همه فقط ازتون یک سوال دارند که چرا دف روی مرتاض رو در حالی که روش اتک بوده بک دادین؟

    ممنون میشم این سوالو با جزئیات پاسخ بدید.

    فلسفه بازی تراوین اینه که ((چه کسی میتونه از منابع محدود و مشترک بهترین استفاده رو بکنه)) اما مولتی بازی فلسفه و معنی این بازی رو از بین میبره مثل اینه که شما دروازه رو از توی بازی فوتبال حذف کنی اونوقت مهیج ترین ورزش جهان تبدیل میشه به یک چیز بی معنی و بدون هدف.


    دلیل اینکه تراوین از زمان پیدایشش تا الان کلی از مخاطب هاش رو از دست داده هم همینه که دیگه فلسفه شو از دست داده،متاسفانه پول همیشه همه چیو خراب میکنه...


    در مورد سایت هم به نظرم درآمدی که ازین سرور کسب کردن بهشون اجازه میده که تمام مشکلات زیرساختی و امنیتی رو حل کنن، ما که سرور بعد اینجا نیستیم ولی اگه سرور بعدم به همین منوال ادامه پیدا کرد به نظرم دوستان وقت و هزینه شون رو اصراف نکنن اینجا چون نشون میده رویکرد مدیریت اشتباهه و هزار سرور هم بگذره همین آش و همین کاسه اس

    یادمه اون زمانی که پلن شما دیوار شده بود هم دو سه نفر از ساید NE پست میذاشتن.

    بنابراین اونا هم اجیر شده ان طبق مقیاس شما؟


    الان چون ظرفیت تیم اسپیک شما 32 نفره این میشه مدرک مستدل؟ حداقل یه عددی رو میگفتی که خندمون نگیره مومن

    32 نفر دارید 1600تا اکانتو میگردونید؟ یعنی نفری 50 تا اکانت؟

    فقط افرادی که از سایدتون اینجا اکانت فروم دارن تعدادشون بیشتر از 32 نفره


    برای من و شعور جمع ارزش قائل نیستی حداقل واسه حرف هم تیمی ات امين ارزش قائل شو.


    در مورد سبک بازیمون هم از صفحات ابتدایی فروم تمام توضیحات لازم رو به کرات دادیم.



    در ضمن نمیدونستم گذاشتن عکس دمبلان گوسفند توی فروم اسمش شده فان

    هرکی علیه شما حرفی بزنه تو فروم اجیر شده اس دوست عزیز؟ شما ‌‌24 ساعته داری اینجا شبیه بچه 15 ساله ترول درست میکنی مارو مسخره کنی اما من به همونم احترام میذارم و شما هم یاد بگیر جای برچسب زدن به دیگران حرفاشونو بدون تعصب گوش کنی.


    من نگفتم تو گفتی 50-60 تا اکانت بیشتر دارید گفتم شما(منظور سایدتون و به طور مشخص آرمین نومرسی این حرفو زد)


    امین کجا گفته؟اگه خواستی شماره بده تو پیوی تا به واتساپت بفرستم.


    یه بار هم مفهموم ساید پنجم رو اینجا توضیح دادم و دوباره نمیخوام توضیح بدم.

    و در اخر بگم اینجا بازیه زیاد سخت نگیرین کینه کدورتو بزارین کنار چون نزارین هم نمیشه کاری کرد

    والا کارو جان شما بودی دیروز همرت رفت تو دیوار رگ گردنت زده بود بیرون پاچه همه رو داشتی اینجا میگرفتی.

    مگرنه ما همرمون رفت دیوار خیلی آروم اومدیم تبریک گفتیم و آرزوی موفقیت واسه دوستان کردیم.


    فکر کنم این جمله رو خودت اول بهش عمل کن بعد بقیه رو بهش نصیحت کن داداش

    در همین حد بهت بگم تیم اسپیک ما ظرفیتش 32 نفره بیشتر از این تعداد سرور اجازه دسترسی نمیده حالا اصلا ما میگیم همون 32 نفر پر

    270 نفر به 32 نفر

    عاره حتما

    این عددی که گفتی و روش آمار دادنت منو یاد محمود انداخت موقعی که نرخ تورم اعلام میکرد.


    نگفتم تعدادتون برحسب محاسبه خودم، گفت براساس اعلام امین، عضو شورای لیدریتون


    شما همونی بودید که اول سرور میگفتی ما 50-60 تا اکانت بیشتر داریم بعد معلوم شد نصف تعداد اکانتای سرور فقط اکانتای مولتی تونه

    تعداد بازیکن های ربلز: حدود 60 نفر

    تعداد بازیکن های SE: حدود 80 نفر

    تعداد بازیکن های کلاهبرداران: حدود 30 نفر

    تعداد بازیکن های NW: حدود 100 نفر


    مجموعا حدود 270 نفر



    تعداد بازیکن های ساید NE: حدود 400 نفر(طبق گفته امین جان)


    حالا فهمیدید دوستان علامت ((1>‌‌3)) مفهومش چیه؟



    پ.ن: با همین تعداد کمتر هم میترکونیمتون عشقا<3

    اگه درباره دیوارم میخواید بگید نهایت ۳۰۰کی دیگم دف میکشتید چون هنوز ۱میل دف اونجا هست

    توی اتک اخر که دیوار سطح ۹ زدید سر ۳ ۴ثانیه دیلی بود خودتونم میدونید این اتفاقم نبود بازم با سر تو دیوار بودن عکس دف اولیم میذارم به کل بی دیوار حساب کنید


    سپهر جان من اصلا در جریان پلن و تایم لانچ نیستم و صرفا سوال پرسیدم که بخاطر فاصله زمانی بین اتکا بوده یا شاید اون دیواری که تو SW غیبش زده یه موقع اونجا پیداش شده؟

    سلام عزیزم

    روزت بخیر



    دستت درد نکنه که به ما کمک کردی

    ما فوقش 8 تا کراپر رو میپرونیدیم میرفتیم شما خودت ترتیب مابقی رو دادی.


    در هر صورت تبریک بهت میگم بابت دف های قشنگی که امروز رو اکانتت کردی👍

    تبریک به بچه های NE بابت دیوار زیبا👍


    اکانت ایمورتال قرار بود تنها واندرزن تیم ما باشه که بعد ازون اتفاقات غیب شدن همرشون، کلا شارژ رو استپ کردن و گذاشته بودن رو حذف که به اصرار ما یکی از اعضای تیمشون موند و قرار شد همرو بکوبه و دفسازی بکنه روی اکانت و واقعا هم حیف شد، واقعا ساخت همچین همری بدون مولتی و پارکینگ و حتی بدون غارت زیاد، کار هرکسی نیست(توی پلن قبلی مون هم همر زخمی شده بود مگرنه الان 150کی تبری میتونست باشه) که متأسفانه نشد که بشه تا اندگیم بمونن.



    خسته نباشید به بچه های تیم خوب ایمورتال❤️

    سلام

    تبریک به بچه های NE بخاطر خفت های قشنگشون👍


    ما هم تو این فاصله رفتیم کپ این آقای تروریست رو خطی خطی کردیم که ازین به بعد خواست چنج کپ کنه با خیال آسوده این کارو انجام بده.


    اگه سرور واقعا مشکلاتش حل شده باشه و اجازه پلن رفتن بده ما به مدت 20 روز آینده پلن های پی در پی رو ساید NE خواهیم رفت تا زمانی که تمام همرهای جنگی و دمپایی هامون خرج بشه.