Posts by Sadegh_PARTIZAN

    شهید محمد ابراهیم همت یک خاطره از عملیات فتح المبین داره که میگه ((شب عملیات گهگاهی میشد رزمنده ها در تاریکی مطلق شب سنگر خودی رو گم میکردند، به آنها میگفتم ببنید توپخانه دشمن دارد کجا را میزند، آنجا سنگر خودی است))


    دوستان شمال شرقی اگه تو وضعیت پیش اومده یک لحظه شک کردید کی دلسوز واقعی سایدتونه ببینید توپخانه آمرداد داره کدوم جبهه رو میزنه و از کدوم یکی حمایت میکنه


    دوستانی که با وجود سابقه طوماری اتحاد آمرداد در زمینه استعمارگری سایدای مجاور خودش تو این خیال هستن که با خوش خدمتی برای این تیم در امان هستن یا واندر قراره صد کنن خیلی ساده هستید. یه نگاه به سرورای قبل بندازید ببینید از مستعمره هاشون حتی اسمی هم نمونده چه برسه افتخاری...

    تهش این اجازه رو بهتون بدن که دف هاتون رو بفرستید رو واندر مرکزی شون.


    و کلامی با دوستان جنوب غربی؛

    این وضعیت فعلی شما در صورتی که آمرداد موفق بشه شمال شرقو مستعمره بکنه و شما رو ببره زیر تیغ بخاطر انفعال شما و حمایت نکردنتون از شمال غرب توی درگیری شون با آمرداده و ادامه این انفعال شما رو هم به سرنوشت بدی مبتلا میکنه.


    فرانکلین روزولت(رئیس جمهور آمریکا) هم اگر تو جنگ جهانی دوم به جای حمایت از متفقین، موضع انفعال رو پیش میگرفت الان به جای آمریکا، آلمان نازی قدرت اول جهان بود.



    ارادتمند

    صادق

    سلام خدمت بزرگواران

    شبتون بخیر


    اخیرا بحثی در مورد مدیریت اسپیدترا مطرح شده بود و عده ای از دوستان اینجا دنبال سند و مدرک بودن که به بازی تو این ساید ادامه بدن یا نه.


    نکته اولی که خدمت شما عارضم دوستان عزیزم اینکه اصولا توی تراوین اگر هم تخلفی صورت بگیره اون تخلف در 95 درصد اوقات قابل اثبات نیست چه این تخلف از طرف یک پلیر باشه چه از طرف تیم مدیریت.


    برای مثال عرض میکنم توی سرور 3ایکس یه از خدا بی خبری اواسط سرور از طریق کرک کردن رمز vps اکانتای جنوب شرق نزدیک به 15 همر واندرزن این ساید رو کوبید به هم اما طبق قوانین چون از طرف مابقی اکانت های سرور آیپی مشترکی وجود نداشت همر ها هم برگردونده نشد طبق قوانین.


    یا سرور فینال همین سایت اواخر سرور یه اکانت کذایی با ساید‌ش به مشکل خورد و گذاشت رو حذف و کمتر از 24 ساعت بعد اون اتفاق کتیبه مرتاض یونیک تقریبا با لینک سبز رو تقدیم ساید حریف کرد.(حالا یا توافقی یا خرید و فروش که جفتش طبق قوانین تخلف محسوب میشه) که این مورد هم چون سند و مدرکی براش وجود نداشت کتیبه برگردونده نشد.


    آیا تو این دو مورد اخیر میشه گفت تخلفی صورت نگرفته؟ صد در صد گرفته اما قابل اثبات نیست مثل خیلی از تخلف های دیگه


    در باب همین دو مثالی که عرض کردم اگر کتیبه ای خرید و فروش بشه تنها با ارائه ((فیش پرداختی)) هست که تیم مدیریت این تخلف رو میتونه بپذیره ولی آیا شما خودت فکر کن وقتی یه معامله ای در خفا انجام میشه چطور ممکنه فیش پرداختی اش دست من و شما برسه؟!


    یا کسی که انقدر مهارت در زمینه کامپیوتر داره که میتونه vps هک کنه آیا بلد نیست آیپی خودش عوض کنه که گیر نیوفته؟!


    یا حتی یک پله پا رو فراتر بذاریم، حتی اگر این دوستان شمال غربی وویس یا اسکرین شاتی از چت با مدیریت این سرور داشته باشند و بدون رضایت مدیریت منتشرش کنند، تیم مدیریت طبق قوانین حفاظت اطلاعات میتونه ازشون به پلیس فتا شکایت کنه! و خود شما اگه همچین اطلاعاتی داشتید آیا بخاطر یک بازی همچین خطری رو به جون میخردید؟


    برا همین تنها چیزی که تو این زمینه میتونید بهش اتکا کنید عقل و استدلال خودتون هست.


    حالا نظر شخصی خودم بماند... با اینکه معمولاً حس ششم من اشتباه نمیگه اما بخاطر حدس و گمان نمیخوام نون یک عده رو آجر کنم هرچند سولاتی دارم که هیچکس براش جوابی نداره...



    ارادتمند

    صادق

    سلام خدمت دوستان

    روز بخیر


    من اکانتی داخل سرور ندارم و صرفا بخاطر تعدادی از رفقا که حضور دارن دنبال میکنم از فروم


    توی بحث مقایسه موفقیت پلن و میزان خسارت وارده مهم ترین فاکتور اینه که ((خسارتی که مهاجم وارد کرده چقدر طول میکشه توسط مدافع ریکاوری بشه))


    با توجه با شواهد شمال غرب این قابلیت رو داره طی 48 ساعت تمام خسارات رو جبران کنه اما آیا جنوب شرق میتونه طی 48 ساعت همر رنک 10 و 47 اکانت گان هیرو رو بهش برگردونه؟


    برا همین از لحاظ محاسباتی این دوتا پلن فرسنگ ها با هم فاصله دارن.


    اما از لحاظ استراتژیک جنوب شرق تونست بخشی از فشاری که روش بود رو از زیرش خارج بشه حداقل و دستشونم گرم بشه واسه پلنای موثر تر.



    در نهایت به نظر من شاهرگ حياتي شمال غرب اکانت فلان و بهمان همرسازش نیست بلکه کپ مصری هاشه و اگه در آینده جنوب غرب بتونه به صورت گسترده مثلا تو یک راند بره 10-15 تا کپ رو کراپ لاک بکنه و دو سه راند این کارو تکرار بکنه اونموقع هست که ضربه واقعا سنگینی به حریف وارد میشه و مشکلات برای شمال غرب آغاز میشه(با علم به اینکه مال غرب همرهای زیادی برای دفاع کردن داره و دفش بیشتر اونجا ها جمع میشه) و حتی بالعکس



    ارادتمند

    صادق

    💠تولیدات قهرمان مصری در مقایسه با نژاد رومن👇



    در حالت ماکزیمم برای مصر 8000 و برای رومن و سایر نژادها 4000(در سرور 2ایکس)


    💠ساختمان waterwork تاثیر واحه ها رو دوبرابر میکنه که در کل 50درصد تولید رو افزایش میده، دوبرابر نمیکنه که در این مورد شما درست میفرمایید.


    💠دیوار های نژاد ها براساس دو فاکتور بررسی میشن.

    یکی durability یعنی استحکام و یکی bonus یعنی درصدی که به قدرت دفاع اضافه میکنه.

    خب در زمینه bonus نژادها به این صورت هستن(براساس کریلویید):


    رومن(80%) > گول و مصری (64%) > توتن(48%) > هون (34%)


    اما فاکتور مهمتر از بونوس، استحکام هست که در نژاد ها به این صورت هست:


    مصر و توتن (×5) > گول (‌×2) ‌‌> هون و رومن (‌×1)


    عاملی که قبلا باعث میشد دیوار توتن بهترین دیوار باشه،استحکام بالاش بود و برای همین اکانت های هولدر همیشه توتن بودن، اما با ورود نژاد مصری و با ((استحکام برابر با دیوار توتن اما بونوس بیشتر)) در حال حاضر بهترين دیوار متعلق به این نژاد هست و اکانت های هولدر در ورژن های جدید ازین نژاد برگزیده میشن.


    موفق باشید❤️

    سلام خدمت همه عزیزان🌹


    آقا آیدین واقعا پست زیبایی بود در مورد نژاد مصری فقط یه مزیت بزرگ دیگه هم این نژاد داره که باید بهش اشاره بشه و اونم داشتن ((برترین دیوار)) بین تمام نژاد هاس که باعث میشه اولویت آخر برای تارگت پلن ها باشه.


    یه اتفاقی که عملا این نژاد باعث به وجود اومدنش شده اینه نژاد گول رو به عنوان یه نژاد دفاعی کاملا از دور خارج کرده و اینکه چرا:


    1) دیوار مصر 2/5 برابر مستحکم تر از گول هست.

    2) به واسطه waterwork دوبرابر تولید بیشتر در کپ و این یعنی دوبرابر توان نگهداری گندمخور.

    3) نیروی آنهور گارد مصر که تقریبا کپی کاهن هست(هم از لحاظ قدرت و هم سرعت) و دف شناور سریع دیگه فقط مختص گول نیست.

    4) هیرو با توليدات دوبرابر که باعث میشه در سرور هایی که رقابت هست سر 15کراپ ها سریعتر مهاجر ساخته بشه.


    اگر تو سرور های بین المللی و حتی این سرور آمار اکانتا به تفکیک نژاد رو بررسی کنید از قریب به 40-45 درصد در ورژن های سه نژاده به 15-20 درصد در سرور های پنج نژاده کاهش پیاده کرده نژاد گول که یه افت محسوس در محبوبیت این نژاده،و به طور کلی شما خفت و غارت رعد رو از گول بگیری نه تو فاز هجومی و نه دفاعی هیچ ارجحیتی دیگه نداره این نژاد.



    امیدوارم همگی سرور خوبی رو داشته‌ باشید

    ارادتمند🌹

    یا از آقای صادق پارتیزان بپرسی که سرور ۲ کام که بودن اکانت من در چه وضعیتی بود


    رفقای نزدیکت رو گفتم داداشم که راحت باشه پرس و جو برات

    حمیدرضا جان سلام


    اینجوری با ما سرد رفتار میکنی ((آقای صادق پارتیزان)) صدامون میکنی که قلب ما میگیره 😥

    خیلی ارادت داریم🌹


    سرور قبلِ همین سایت هرچی خواستم بیارمت کنارمون نیومدی بی وفا آخرم رفتی SE و فک کنم قبل کتیبه ها حذف کردی. 🥺


    ایشالا این سرور بهتون خوش بگذره کنار دوستان ما که اعلام حضورمون رو پس میگیریم(البته فقط من، نه تیم کلاهبرداران)


    پ.ن: ناصر اینقدر سر رید خودکار چونه نزن، پس کجا رفت آرمان های کلاهبرداران 😌

    توی مقدماتی امروز روز ۶۰ هست و یک ماه دیگه میشه روز ۹۰.یعنی ۱۰ روز قبل نقشه ها پرونده سرور مقدماتی بسته میشه؟!


    پ.ن:یوسف اینقد انرژی گذاشتی برای پی نوشت هات به خدا برای اکانتت نزاشتی:D

    هرچی شما بگی رئیس😥

    البته این نظر شخصی بنده هست مدیریت محترم اما اگه واقعا میخواید استقبال کافی ازین سرور بشه یک ماه به تعویق بندازید.


    چون تعداد زیادی از پلیرهایی که الان 3ایکس هستن میخوان بیان و در حال حاضر نمیتونن اما تا یک ماه دیگه تکلیف اون سرور تقریبا معلوم میشه.


    از طرفی تعداد زیادی پلیر ایرانی توی مقدماتی مشغول هستن و تا یک ماه آینده اون سرور هم پرونده اش بسته میشه.


    این سرور قراره حداقل 7-8 ماه در جریان باشه.


    فکر نکنم یک ماه تاخیر به کسی صدمه بزنه اما جذابیت سرور رو مطمئنا چند برابر میکنه اگه سرور یک ماه استارتش به تاخیر بیوفته.

    سلام خدمت بزرگواران


    از دفعه قبلی که تو این سایت بازی کرده بودیم بخاطر شرایط مولتی بازی عهد کرده بودیم نیایم دیگه اما شرایط ویژه این سرور یکم قلقکمون داد.


    اگه تایم استارت دیرتر بشه که احتمالش بیشتر هم میشه حضورمون چون مقدماتی درگیر هستیم در هر حال حاضر.


    یه عرض ادب و ارادت هم به اشکان سرلشکر، شهريار و محمد ها(ترانتولاشون و بایگوششون) و حامد طوطی عزیز عرض میکنیم خصوصا اشکان که همیشه عادت داشتیم کنارمون باشه اما اینبار در مقابلمون قراره بازی کنه [ و کشته شود سهراب ب دست رستم :) ]


    انشاالله خبر حضور قطعی رو به سمع و نظرتون میرسونیم. امیدواریم تیم های بیشتری اعلام حضور بکنند چون سرور طولانی ايه و به انگیزه های بیشتری برای حضور نیاز داریم.


    ارادتمند <3

    صادق و تیم کلاهبرداران

    خسته نباشید به تمام دوستان و تشکر بابت لحظات خوبی که توی ایام قرنطینه برای ما فراهم آوردن♥️


    تبریک مجدد به بچه های گل متا و SE بابت صد کردن.


    پست آخر سرور رو قبلا گذاشته بودم و فقط قصد دارم تعدادی از همر بچه های کلاهبرداران رو بزارم.


    اتحاد ما مجموعا 30 همر جنگی و 8 میلیون دف در طول سرور ساخت که اول از همه تشکر میکنم از تیم دفاعی مون به سرپرستی اشکان سرلشکر و امیر فایتر که با تعداد اکانت خیلی کم(حدودا 15 اکانت) و بدون بات و گلد نجومی و با عرق جبین این دف هارو ساختن.


    اینم 12 همر برتر اتحاد ما که در مقیاس با سطح سرور دمپایی بیش نیستن اما ازین جهت ارزشمند هستن که بدون بات و مولتی و غارت نجومی و کتیبه های شارژ نیرو ساخته شدن خصوصا همر نان کپ اکانت کلاهبردار که جزو همرهای گول برتر سرور بود:



    در پایان تشکر از تمام بچه های پای کار کلاهبرداران و رفقای متحد و رقیبانمون در سرور💝


    به امید دیدار مجدد🌹

    یا حق

    سلام خدمت همه عشقا❤️


    پست آخرم رو گفتم یکم دیر بزارم تا این کل کل ها بخوابه.


    خداروشکر سرور خوبی از آب دراومد و برای کسایی که اهل فکر کردن هستن نکات ظریف و عمیقی داشت این سرور که شاید هم تو بازی هم تو زندگی باید بهش توجه بشه.


    اول از همه تبریک به متا و تمام بچه های پایه و خوش فکر تمام سه ساید که با وجود منافع غیر مشترک استاندارد جدیدی در همبستگی و کار تیمی بین سایدی تعریف کردن تو تراوین ایران.


    دوم تبریک به حاج امید و تیم مخوفش که واقعا بعد کتیبه ها به آتیش کشیدند سرورو و خداروشکر که حق به حقدار رسید.

    خیلیا باید ازین آدم یاد بگیرن، هم تو بازی هم تو ((مردونگی)).


    سوم تشکر از تیم خوب، منظم و یکدست ربلز که تجربه لذت بخشی بود همکاری باهاشون این سرور و جز معدود دفعاتی بود که دوتا تیم توی یک ساید با دو اسم و دو تیم لیدری متفاوت دنبال کمک کردن به هم بودن نه رقابت و زیر هم کشیدن.


    چهارم تشکر از بچه های شمال غرب(بخصوص هومن عزیز🌹) که با وجود تمام مشکلاتی که براشون به وجود آوردن بازم راه درست رو انتخاب کردن و سربلند ازین سرور بیرون اومدن.


    پنجم تشکر از بچه های شمال شرق که حریف های قابلی بودن این سرور و سایدی پر از ستاره که متاسفانه درگیر حواشی و سياست های اشتباه شدن مگرنه برنده بازی امروز اون ها بودن.


    و در آخر یک توضیح کوتاه در مورد تیم خودمون:


    این سرور رو به هدف آمادگی و دست گرمی برای مقدماتی تورنومنت استارت زدیم ولی متاسفانه با تاخیر یک روزه در استارت سرور خیلی از بچه ها مشکلات فنی در ادامه سرور رو پیش بینی کردن و حاضر به حضور در این سرور نشدن و خیلی ها هم در ادامه بهمین دلیل ازمون جدا شدن و با تیم نصفه و نیمه پا به این سرور گذاشتیم.


    هدف تیم کلاهبرداران این سرور به چالش کشیدن خودمون از طریق درگیری با قویترین ساید سرور بود که ما طبق تحقیقی که کردیم توی سرورهای قبل جنوب غرب قویترین ساید بود برای همین توی جنوب غرب رجیستر کردیم که اونجا درگیر بشیم اما با گذشت زمان متوجه شدیم شمال شرق با اختلاف قدرتمندتر هست و دلیل جنگ ما با شمال شرق جز همین موضوع چیز دیگه ای نبود.

    همچنین ارائه یک بازی نمادین و استاندارد بدون استفاده از نرم افزار های کمکی و چیت که خیلی ها میگفتن شما کتیبه هارو هم نمیبینید اما الان میبنیید که اینجاییم.


    اما با توجه به شرايط دو قطبی که در سرور به وجود اومد تیم ما با وجود کمترین دف و همر توی سرور شانس خیلی بالایی برای صد کردن داشت اما ارزش رفاقت و نون و نمک خورده شده رو خیلی بالاتر دیدیم و تا آخر پای سه تا ساید موندیم.


    این احتمالا اولین و آخرین حضور تیم ما توی این سایت هست و واسه خیلی از رفقا و همچنین دشمنان عزیز دلمون تنگ میشه.


    به امید دیدار مجدد🌿

    صادق پارتیزان و تیم کلاهبرداران🌿

    کی واندر کلاهبردارو زده :))؟!ً

    یاد دو ایکس افتادم که آخر سرور بچه ها بیکار بودنو واندر تایگرو زدن :))

    ته دیگشم خوردن داداش




    پ.ن 1: دلم واسه اون بنده خدا سوخت که اومد معدن آهنو زد :))


    پ.ن 2: تصویری از دف واندر پس از اصابت همر ها



    من تحت هیچ شرایطی مثل زئوس نیستم و نبودم و نخواهم بود که زیر حرفم بزنم

    مگه نمیگی تحت هیچ شرایطی زیر حرفت نمیزنی؟

    این مگه حرف خودت توی همین تاپیک نیست؟ 👇

    (صفحه 61 فروم)

    ================================


    ================================

    پس چرا وقتی با سایدای جنوبی متا بودی رفتی پشت پرده با سایدای دشمنشون ریختی رو هم؟

    دیگه ادای امامزاده ها رو در آوردن بس نیست؟

    اینا که شما میگی رو بخدا ما هم میدونیم داداش


    درکل این یعنی شما کلا اصلا اون پست منو عجولانه خوندی و اشتباه فهمیدی.


    من کجا گفتم باید 9 تا همر بخوره دیوار پایین بیاد؟!

    شما برو مجدد بخون نوشتم ((مجموعا)) برای تخریب کامل دیوار و 20 لول پایین آوردن واندر هفت الی نه تا واندرزن میخواد و حتی قبلش به تفکیک نوشتم که 3-4 همر رم برای تخریب دیوار لازمه و بولدش هم کردم که این شاعبه پیش نیاد.(خودتم تو اون پستت گفتی 4-5 تا wwr مثل جوک میمونه پس خواهشا نپیچون)


    الان من مثلا بخوام مثل خودت تحلیل کنم باید بگم چرا پس کاهن و دلاور نذاشتی:))

    مورال رو هم که کلا به هیچ گرفتی، این سرورم تازه قهوه خونه فعال نمیشه، دف هم چون اکثرا از اتحادای مولتی میاد امتیاز فلزکاری شون اغلب 6 یا پایین تره


    دیدی آدم بخواد ایراد گیر باشه چقدر میشه ایراد گرفت؟


    کلا حرفم اینه اول با دقت یک چیزی رو بخون بعد نقد و تحلیل کن


    دوست عزیز چندتا نکته:


    1- شما که اینقدر برات پای متا و نپ موندن مهمه یادت رفت تو این سرور این سایدای جنوب بودن که کنار ساید شما ایستادن؟ همه قول و قرار ها و اهداف مشترک با سایدای جنوب رو به هیچ گرفتی و میای میگی آدمی هستی که زیر حرفت نمیزنی؟


    2- اصلا همه ی ما به درک این آدمایی که رفتی زیر پرچمشون صفحه 11-12 همین فروم یادت رفته بخاطر طلبکاری های مالی که ازت داشتن آبرو و حیثیتت رو جلوی همه له کردند؟ یعنی بخاطر صد شدن واندرتون حاضری هر ذلتی رو بپذیری و به کسانی که تمام طول سرور ساید شما رو حمایت کردند دور بریزی؟


    3- شما خودت به چشم دیدی که لیدرهای ساید NE برای حرف ها و تعهداتشون با SE زمان کتیبه ها هیچ ارزشی قائل نبودند و چقدر راحت زیر حرفشون زدند اما بازم رفتی باهاشون معامله کردی و میگی بخاطر سایدت بوده این کار؟ دیگه یک لیدر با IQ زیر 70 هم متوجه میشه این شروطی که اونا براتون گذاشتن واسه این معامله گذاشتن چقدر تابلوئه که میخوان بازیتون بدن


    پ.ن: وقتی پلیر اکانت خودت به دید یک خائنِ ساید فروش نگاهت میکنه بدون یکجای راه رو اشتباه رفتی

    نكات توجه بشه اين هجم از همر هاي شما كه ٥ تا رمر استفاده شه يا ٤ تا متوسط يه مقدار شوخي هست..يا ٩ تا همر واندر زن!


    آرمین جان یادت هست گفتم واسه زدن دیوار واندرتون و 20 سطح پایین آوردنش 9 تا واندرزن لازمه مسخره میکردی؟


    الان بچه ها 7 تا همر زدن، نه دیوار کامل تخریب شد و کلا 15 لول پایین اومد که اگه یک واندرکوب دیگه و یک واندرزن دیگه به این همرا اضافه میشد دقیقا همون پیشبینی من میشد که شما میگفتی جوکه


    بهتره ازین به بعد یکم رو حرف دیگران اول فکر کنی بعد بیای کامنت بزاری


    یا علی

    عزیزدل در مورد این حرف شما من فقط بسنده میکنم به یک حرف از حاج حسین فقید، سوگولی ساید شمال شرق

    که نگید من گفتم، اینو دیگه خودتون گفتید



    قبلا هم با دلیل و مدرک گفته بودم که از لحاظ تعدادی هم این ساید از مجموع سه ساید بیشتر بازیکن داره.

    به نظرم سعی در وارونه نشون دادن حقیقت کار درستی نیستش.



    پ.ن: چشم، فرصتی شد حتما تحليل سایدای جنوبی رو هم میزارم

    البته دوستان شما که استقبال نکردن ظاهرا ازین تحلیلا :)) ما هم دیگه ادامه ندادیم


    سلام و شب بخیر


    برادر عزیز مث اینکه شما یادت رفته قبل اینکه همه این بند و بساط های متای سه به یک باشه ما از روز 2-3 سرور علیه شمال شرق اعلام جنگ کردیم و اون زمان اینکار ریسک بزرگی داشت و سرنوشت سرورم معلوم نبود،ما به سهم خودمون و در حد توانمون چه در رو و چه پشت صحنه خیلی جنگیدیم تا امروز شما گوشه رینگ باشی نه اینکه بیایم آماده خوری کنیم.

    علتشم این بود با سیاه بازی ها و رجزخونی های یک سری افراد این ساید حال نمیکردیم.


    بعد الان مثلا میخوای جلوه بدی که کلاهبرداران داره سوسکی واندر میده بالا؟


    یه واندر زدیم با 7-8 میل دف روش بعنوان ((پیش مرگ)) واندر مابقی رفقا تو سایدای دیگه و چال کردن واندرزناتون، شما 2 تا واندرزنم بزنی ما به هدفمون رسیدیم توی این سرور.

    اگرم این واندر صد بشه که فقط بی عرضگی خودتون رو نشون میده که نتونستین جلوی کوچیک ترین واندر متا رو هم بگیرید.


    در مورد پیشنهاد دفتون هم ممنون، اما قبلا هم یکی از دوستانتون در عوض یک خواسته کوچیک پیشنهاد 600کی دف به ناصر داد.

    منم به ناصر گفتم که از قول من به اون رفیقتون بگه 600 میل دف هم بدید ما یه تف هم روش نمیندازیم چون برای ما چیزای دیگه مهمه.


    الانم بدون چه متای سه به یک باشه چه اصلا کل سرور با شما رفیق باشن هدف ما همونه، مثل روز اول چون ما تکلیفمون با خودمون مشخصه


    یا علی

    خوب به شخصه از اين كه كلاه بردارا طي ١٠٠ روز تنوستن از اسپم كردن به تحليل بپردازند جاي اميد داره و خوش حالى! اما چند نكته بود كه اشاره شد تو تحليلاتون استفاده كنيد تا به واقعيت نزديك تر بشه اول همر مهاجم هست تو راند اول رمر ها بين ٤٠ك تا ٤٦ ك خواهد بود و كاتا بين ٢٠-٢٣ك كه خوب به اين نكات توجه بشه اين هجم از همر هاي شما كه ٥ تا رمر استفاده شه يا ٤ تا متوسط يه مقدار شوخي هست..يا ٩ تا همر واندر زن!

    نكته بعدي بالانس گرزي ، شواليه توتن هست كه تو محاسبات شما يك به ٣ هست يا ٢٠٠ك شواليه توتن يعني طرف از روز اول رفته سراغ شواليه توتن و سواره شارژ كرده!بعد پياده! اين رو هم اگه ١/٤ الي ١/٥ در نظر بگيري محاسباتت دقيق تر و به واقعيت نزديكتر در مياد همچنين دف رومن يه مقدار بيش از حد گذاشتي محافظ به اين راحتيا بيرون نمياد كه ١٧.٥ ميلش فقط ماله يه سايد باشه دف پياده هم كه كلا حساب نشده! دو صورتي كه بيشترين دف سرور و به خودش اختصاص ميده! حالا اون هيرو كنارش كه احتمالا آنويل تو كيريلويد حساب كردي به كنار! اينارو رعايت كني شايد سري بعد پستت لايك داشته باشه😅

    سلام بر شما


    در مورد مقدار کاتا و رم که فکر کنم به رقم شما نزدیک باشه ولی معیار من برای انتخاب این اعداد همر های واندرزنی بودن که اخیرا توسط اکانت های Maradona و Imperial لانچ شدن


    در مورد محافظ هم من پوینت دفی که از طریق کاهن و دلاور موجود هست رو به شکل محافظ در نظر گرفتم


    اما در کل دف از حد واقعی کمتر در نظر گرفته شده که overestimate نشه.


    کلا میگم اینا صرفا یکسری تخمین هستند و هیچکس عدد دقیق نمیتونه اعلام کنه و نظرها متفاوته



    بازم خوشحالم کنه اینجا به جای بحث های بیهوده بحث فنی داره میشه حداقل


    در نهایت دوست دارم بدونم تحلیل شما در مورد دف واندر خودتون و تعداد همری که برای تخریب دیوار و پایین اومدن واندر لازمه چقدر هست


    موفق باشید

    سلام روز بخیر


    یک چیزی داریم به نام ((بالقوه)) یک چیزی داریم به نام ((بالفعل))

    بالقوه ساخت 200کی شوالیه توتن امکان پذیر هست ولی بالفعل شما درست میگی سطح این سرور شاید نهایت 170کی باشه.

    یه محاسبه ساده هم بکنید اگر شما از روز اول سرور تا روز 50(کتیبه ها) تنها 30کی شوالیه بسازید که خیلی از اکانت ها ساخته بودند، توی 70 روز آینده تا روز 120 روزانه متوسط میشه 2200 شوالیه توتن با استفاده از کتیبه های جنگ یا احمق+کلاه خود سواره نظام ساخت که رقم 190کی بدست میاد تقریبا

    حالا شما اون 10کی رو به بزرگی خودت ببخش :))


    اینم رکورد همر توتن ورژن 4.4 توی سرور com 3x که توسط یک بازیکن سوئدی توی روز 105معادل تقریبا 150 اینجا) که متوجه بشید امکان پذیر هست.


    در مورد نوع دفاع واندر هم هیچکس نمیتونه تعداد هر نوع نیروی رو واندر سایدی رو حتی با 10 درصد خطا حدس بزنه اما بنده صرفا جوری چیدم که بالانس باشه و پوینت دفاعی بیشتر مد نظر هست تا نوع نیرو



    در کل فقط یه چیزی گذاشتیم فضای فروم عوض شه

    شما زیاد جدی نگیر بزرگوار :))