Posts by Sadegh_PARTIZAN

    سلام خدمت آقا آرمین عزیز



    با نهایت احترام حرفاتون در مورد مولتی بازی اصلا درست نیست و اطلاعاتتون قدیمیه


    تراوین تو ورژن جدیدش(ورژن 4.5)خبر داده که از داده پرداز UTM استفاده میکنه که این یعنی تمام VPS ها و سایر IP Changer های موجود قابل ردیابی هستن و ایمیل های فیک رو هم به راحتی ردیابی میکنن. اینو میتونید از هر دات کام باز یا تورنومنت بازی در حال حاضر داره پلی میده بپرسید که این روش های مولتی بازی کاملا از رده خارج شده.


    من قبلا هم به یه بنده خدایی عرض کردم که اگه شما تو شرایط نرمال تونستی مولتی بازی کنی از دانش و مهارتته و باید بهش افتخار کرد و قطعا دیگه سنگ روی سنگ بند نمیشه.


    در واقع تفاوت مولتی بازی تو دات کام و سرور داخلی مثل تفاوت دستبرد زدن به بانک مرکزی آمریکا و یه قرض الحسنه تو توقوز آباده :D


    و در کل تنها خواسته ما از دوستان مولتی باز این بود که بیان با شرایط برابر با بقیه رقابت کنن، حالا نمیدونم این آیا حرف بدیه که ما میزنیم که دوستان ناراحت میشن؟


    جذابیت هر بازی به رعایت قوانينشه...شما اگه خطای هند رو از فوتبال حذف کنی میشه هندبال، یعنی از جذاب ترین ورزش دنیا تبدیل میشه به یه ورزش معمولی...



    در مورد اکانت های ثبت نامی هم اونجور که از تیم پشتیبانی استعلام گرفته شده تا الان 40-45 درصد اکانتای ثبت نامی تو ساید شمال شرق بودن که خب این مسأله خاصی نیست و عملکرد خوب لیدرهاشون در زمینه جمع آوری تیم رو نشون میده اما خب قطعا تعادل بازی رو به هم میریزه این موضوع اما اوکیه بازم



    ارادتمند
    صادق

    سلام دانیال عزیزم


    این سرور ما تو ساید جنوب غرب در خدمت شما هستیم اما با تیم مستقل ((کلاهبرداران)) :thumbsup:


    خیلی خوشحال شدم دیدم شما هم شرکت میکنید :D


    مخلص <3

    با سلام خدمت دوستان گرامی والله از اونجا که من تو هر دوتا سرور داخل و خارج همزمان دارم پلی میدم :) باید خدمتتون عرض کنم تو دات کام راه هرگونه تقلب رو بستن با آپدیت جدید اما ما با غارت ناتار ها و فارم های حمعیت زیر 100 داریم روزگار میگذرونیم و سرباز خونه خاموش نمیشه
    پ.ن : فک میکنید مولتی بازی راحته از خود اکانت اصلی زحمتش بیشتره . ولی بازی ماله کسیه که پول بیشتری داره متاسفانه

    و از طرفی سیدجان خود مولتی بازها چون هزینه و وقت زیادی میزارن از یه جا به بعد یا وقت کم میارن یا پول و کلا بازی رو میزارن کنار.
    در صورتی که اگر هرکس وقت و هزینه برای یک اکانت بخواد صرف قطعا تحت هر شرایطی بازی میکنه و این یکی از دلالیلیه که تراوین ایران نسبت به گذشته خودش اینهمه ریزش پلیر پیدا کرده.



    مولتی بازی ضررش برای همه اس، بیشتر از همه واسه خود مولتی بازا...

    سلام خدمت آقا امین گل



    در مورد صحبت های شما چنتا نکته هست:
    1. تراوین ورژن جدیدش حتی مولتی اکانت هارو با vps و مرورگر تور رو هم شناسایی میکنه.
    شما بیا دات کام تو شرایط واقعی مولتی بازی کن 600 کی گرزی بکش من خودم اولین نفر تحسینت میکنم.
    مگرنه تو شهر بی قانون همه هفت تیرکشن.


    2. توی جهان گیم کدوم کشورا به چیت کردن معروفن؟ چین و روسیه
    من تو سرور دات کام جاری که حضور دارم با دو تیم چینی و روسی هم پیمان هستیم و حتی اونا هم دیگه این کار رو تقلب میدونن.


    3. شما گفتی دخل با خرج نمیخونه و این طبيعيه، چون شما قراره واندریو بیاری پایین که هزترتا اکانت مولتی روش دف ریختن.
    اگه کلا مولتی حذف شه کلا لول سرور به حدی میرسه که دیگه همرکش هم نیازی به مولتی بازی نخواهد داشت.
    الان تو سرورای بین المللی با 150کی گرزی واندر میارن پایین اما اینجا ماشالا اینقدر مولتی زیاده شما با 800کی میزنی یه خط رو واندر نمیوفته.



    در کل ارادتمندیم
    به صورت کلی یه پیشنهاد بود


    ولی من تضمین میدم اگه شرایط اینجوری پیش بره انقدر آدمای بیشتری از این بازی زده میشن که تا چند سال دیگه از تراوین ایران جز خاطراتش چیزی باقی نمیمونه.

    سلام خدمت برادران گرامی


    در گذشته دوستانی که تو اسپیدترا به شغل شریف ((مولتی بازی)) مشغول بودن در راستای توجیه کارشون میگفتن پلیر کافی تو سرور وجود نداره.


    اما این سرور از قرار معلوم خداروشکر پلیر به اندازه کافی قراره شرکت کنن پس من از تمام دوستان و همچنین مولتی هانتر گرامی تقاضا دارم به اصول و تاریخچه این بازی احترام بذارن و هر پلیر حداکثر با سه اکانت بیشتر حضور پیدا نکنه.


    در حال حاضر بیش از هزار پلیر ایرانی دارن تو سرورای تورنومنت و دات کام بازی میکنن و همه شون از ته دل دوست دارن تو سرورای داخلی هم شرکت کنند اما متاسفانه یکسری دوستان به پشتوانه منابع مالی بی پایان و همچنین عدم نظارت دقیق معادلات این بازی رو به هم زدن و تراوین به انحصار این عزیزان در اومده که اگه بخوای توش بازی کنی باید هزینه گزاف برای vps، بات و گلد پرداخت کنی مگرنه به جایی نخواهی رسید.



    بنابراین این خواهش رو از دوستان و همچنین مولتی هانتر دارم که لطفا بزارن این بازی رو اصول و استراتژی واقعی جلو بره تا کسی که شایستگی داره توش برنده باشه نه اونی که بیشتر خرج میکنه...


    بزارید این بازی ای باشه که همه اقشار جامعه ازش لذت ببرن نه فقط یه عده خاص...


    مخلص همگی <3

    سلام خدمت همه بزرگواران :rolleyes:
    با جمعی از دوستان و اراذل قدیمی تحت عنوان تیم ((کلاهبرداران)) دور هم جمع شدیم این سرور بیایم یکم خوش بگذرونیم.


    هدف تیم به هیچ عنوان بردن سرور نیست و فقط با اکانتای اصلی و چندتا دفساز تو جنوب غرب استارت میزنیم.


    پیشاپیش از مزاحمت برای همسایه های عزیز عذرخواهی مینماییم چون تمام اکانت ها و مولتی های سرور در تیررس هستن(بلاخره باید خرج اهالی دهکده رو از یه جا در بیاریم) :D


    دوست دار همگی <3
    تیم کلاهبرداران