Posts by hassan

    هر اکانتی بگن بی تعارف همگی میزنیم حتی اگه موسس اتحاد خودمون باشه جالب اینجاست من حتی نپرسیدم چرا میزنیمش فقط گفتیم چشم

    بله دقیقا افرای مثل شما هستند که پراید ۱۶۰میلیون شده!!!

    امیدوارم در آینده سوال کردن و توضیح خواستن رو یاد بگیرین.

    به شخصه وقتی به عنوان یه دفکورد می بینم، چندین دفکورد کاربلد داخل ساید هستن و کنار هم می تونیم تقسیم کار و تقسیم تجربیات داشته باشیم، بیشتر و بیشتر امیدوار میشم به آینده.


    اون دوستی که با عجله میخواستی راه یک سال رو توی یه شب بری (در حالت خوشبینانه)، متاسفانه دومینووار پل های پشت سرتو خراب کردی و چندین پلیر و لیدر که میتونن به تنهایی تنش های خاورمیانه رو سر سامون بدن، از شما قطع امید کردن، بیاییم برای شخصیت تراوینی خودمون ارزش قائل باشیم، شما هم مثل چندین هزار خرابکار دیگه توی سیاهچاله فروم فراموش میشی.

    سلام محمد جان

    بله دقیقا میتوانید تقسیم کار کنید و مثلا اگر دفکوردی خوابش میاد به اونیکی دفکورد بگه شما دف هارو شبانه بک کن از روی پلیر ها!!!


    60 روز از سرور گذشته فکر نمیکنم یک شبه باش

    این که کسی از من قطع امید کنه یا منو فراموش کنه اصلا برام مهم نیستش همون 4تا رفیقی که پیدا کردم تو این سرور برام بسته.


    من اگر دنبال خرابکاری بودم همرمو نمیزدم تو دیوار و بزارم روی حذف بهتونم نشون دادم که چه توانایی هایی دارم توی 2 ساعت 1 ده با دفش و یک همر پروندم از ساید که فردا روز نشینید بگین زدیمش یا مثل اون چادر بسر بگین چون اول بازی موسس اتحاد بود ما هم احترام گذاشتیم و پایینش نکشیدیم.!!!

    بله یوسف جان شما درست میگین اونی که فکر میکنه صاحب اتحاد و ساید هستش من هستم!!!

    و به همین دلیل که چند تا از پلیر ها به من پیام دادن و میگن که اینا مارو داخل اتحاد راه نمیدن اگر آشنا داری ساید دیگه برامون اکانت بگیر بریم بازی کنیم

    اگر جنگ با یک پلیر بود پس چرا دونه دونه دارن کاتا میشن پلیر ها؟

    منم برای شما و سایر دوستان آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم که واندر زندگیتون ۱۰۰ بشه


    موفق باشي داداش هر کجا که هستی فقط میشه لطف کنید و واضحتر توضیح بدین دلیل این زد و خورد را با اینکه شما به عنوان یکی از لیدرای ساید فعالیت داشتین و این تایم مشکل پیش اومده !!

    مرسی ممنون داداش

    والا مشکل خاصی نبودش یک موضوعی بود که من ام ام کردم و گذاشتم خود پلیر ها تصمیم بگیرن راجبش ولی لیدر ها موافق نبودن و گفتن حرف حرف لیدر شب خوابیدیم صبح پاشدیم دیدیم کاتا لانچ شده رومون

    سلام دوستان

    خوب با اجازه اکانت Evil Black هم رفتش روی حذف امیدوارم بدون ما ساید جنوب غرب بتونه به یکپارچگی برسه و تنها کسی که در یکپارچگی ساید مشکل ایجاد کرده بود ما باشیم و بلخره بعد ۲ماه یکپارچه بشین.

    فقط روی صحبتم با اون خانومی که چادر سرش کرده شب پیام میده من با کسی مشکلی ندارم اگر مشکلی باش انقد مرد هستم که بگم و شبانه دف بک میشه و کاتا لانچ میشه.

    البطه از کسی که خودش اعلام میکنه من بازی جوان مردانه بلد نیستم و داخل تمام اتحاد ها و گروه ها جاسوس دارم و دارم جاسوسی میکنم بیشتر از این نمیشه انتظار داشت






    سلام دوستان

    خوب با اجازه اکانت Evil Black هم رفتش روی حذف امیدوارم بدون ما ساید جنوب غرب بتونه به یکپارچگی برسه و تنها کسی که در یکپارچگی ساید مشکل ایجاد کرده بود ما باشیم و بلخره بعد ۲ماه یکپارچه بشین.

    فقط روی صحبتم با اون خانومی که چادر سرش کرده شب پیام میده من با کسی مشکلی ندارم اگر مشکلی باش انقد مرد هستم که بگم و شبانه دف بک میشه و کاتا لانچ میشه.

    البطه از کسی که خودش اعلام میکنه من بازی جوان مردانه بلد نیستم و داخل تمام اتحاد ها و گروه ها جاسوس دارم و دارم جاسوسی میکنم بیشتر از این نمیشه انتظار داشت

    دوست عزیز انسان بودن زورکی نمیشه باید تو خون ادم باش اینا همه بهونه هستش

    خیلی وقت ها هستش که باختن بیشتر از بردن ارزش داره!!

    سلام دوست عزیز

    فکر میکنم منظور منو بد متوجه شدین.


    به عبارت ساده تر شما الان کتیبه چشمان دارین و برای من ۱کا اسکات کمکی میفرستین این اسکات روی اکانت من اسکات معمولی حساب میشه و اثر کتیبه از بین میره.

    سلام دوست عزیز

    این اپدیت جدید تراوین هستش که در هر لول اپ هیرو فول بشه سلامتیش تو com هم به همین صورت هستش

    خوش بحالتون

    کاش کرجم ی پولدار مثل آقا ناصر داشت بره ما ی پارتی میگرفت^^:P

    سلام دوستان

    اگر تایم مسیر مهاجم رو در نظر بگیریم که نیروهاش توی مسیر بوده و مقداری که توی اون تایم میتونسته از ناتار غارت کنه همین 200.300k میشه و تقریبا ضرر جفتشون به یک اندازه بوده.

    نمیدونم این موضوع چه‌ چیز پیچیده ای داره که 50تا اسپم براش فرستادین حالا 200.300k منابع کم یا زیاد اگر مهاجم و مدافع هرکدومشون لنگ انقد منابع هستن بگن من بهشون بدم


    والا چند تا از بچه ها که جنوب شرقن مرتب از من درباره غارتای شمال غرب میپرسن. من چند بار از صفحه حملات اتحاد عکس دادم که واحه ناتار بود. ولی بازم قبول نکردن

    حالا تو هم میخوای باور نکن. ولی واقعا این غارت داره از واحه و ناتار میاد.

    شاید الان از ناتار و واحه بیاد ولی شکی درش نیست که اول سرور از مولتی برای بالا کشیدن اکانت استفاده شده که الان انقد تروپ دارین که انقد غارت کنید


    شما اگر عکس بده هستین از اون ۲تا اتحادی که چند روز پیش بچها تو فروم نام بردن و اسکرین خواستن از غارتش عکس میدادین

    سلام دوستان

    بخدا کل کل کردنو حرف زدنو همه بلدن اینجوری هیچ کس نمیفهمه که کدوم ساید شاخ تره فقط چشمای ما کور میشه انقد اسپم های تکراری میخوانیم^^


    سعی کنید در چند روز آینده چند تا لینک خوشگل درست کنید بذارین فروم تا همه ببینن شاخ واقعی کی:evil:

    سلام دوستان

    چرا انقد یک موضو رو پیچیده میکنید برای خودتون؟

    اگر قرار باش اتکی داده میشه یا ده زده میشه بخایم یک ساید رو تحدید کنیم یا انگشت اتهام به سمت سایدی بگیریم و بخایم سیاست رو سری وارد بازی کنیم که نمیشه بازی کرد و آزادی از پلیر ها گرفته میشه و آب‌ بخوان بخورن باید از لیدر اجازه بگیرن.

    یک ده زده شده شمام صفرش کردین دمتون گرم خیلی کار تیمی زیبایی بود و هماهنگی خوب بودش انشالاه در آینده هم از این لینکا ببینیم.


    حتما من فردا لب مرز بازی میکنم بخام اتک بدم میخواین بیاین اینجا همین داستانو درست کنید و ساید رو تحدید کنید و با سیاست جلوی منو بگیرین؟


    اکانت بنده Evil Black هست اگر دوس دارین میتونید بیاین کنارش ده بگیرین من به شخص خیلی خوشحال میشم که دوست های جدید پیدا کنم

    فقط من کتک خوردم خوبه زدین نیاین بگین بوم بوم آبروی منو ببرین^^^^^^

    سلام خدمت دوستان و ابوالفضل عزیز


    دقیقا حرف های ابوالفضل رو قبول دارم نیومدیم اینجا خاله بازی کنیم با کسی بنده به شخصه چه بخورم چه بزنم خوشحال میشم.


    خواهشی که دارم از دوستان انقد اسپم نکنید و کل کل های تکراری نکنید بخدا گوشمون از این حرفا پره اگر مشکلی هست بزنید و لینکشو بزارین فروم تا همه لذت ببریم.

    سلام آقا مجید

    چند نکته رو لازم دونستم که بگم

    اول این که اکانتی که شمارو خفت کرده اکانت من نبوده اکانت یکی از بچها بود چون فروم نبودن لینکشو من گذاشتم.

    دوم این که نپی به من و دوستانم اعلام نشده بود اگر چیزی بوده بین خودتون بوده و من نمیدونستم با یک اسکرین گذاشتن قرار این همه داستان و حرف پشتم زده بشه.

    به همین دلیل اکانت دف سازی که روش بازی میکردمو تحویل دادم و از ساید خداحافظی کردم.


    با آرزوی موفقیت و پیروزی برای چهار ساید