Posts by Kolahbardar

    سلام به همه دوستان و سروران عزیز

    دیشب جنوب غرب یه پلن خیلی سنگین رفت که در ادامه توضیح کامل اون پلن رو برای دوستان میذارم ولی قبل از اون دوتا موضوع هست که باید بگم .

    موضوع اول یه عذرخواهی باید بکنم از بچه های جنوب شرق که چند روز قبل یه پست گذاشتم در مورد بلند کردن کتیبه ها منحصر جنوب غرب واقعا معذرت میخوام ازتون دوستان من یکم زیادی لیدرهای اونا رو بازیکن حساب کرده بودم . یه پلیر معمولی هم میدونه وقتی داره کاتا رو لانچ میکنه باید حمله عادی بزنه نه غارت . حالا میگیم عیب نداره تا حالا کاتا لانچ نکرده بودن و نمیدونستن باید حمله عادی بزنن موقع لانچ کاتا بزرگ با فونت بلد جلوش میاد که ای نوووووووووب کبیر منجنیق فقط در حالت حمله عادی عمل میکنه خب این جمله هم ندید . پیش خودش فکر کرده که این کاتا ها یعنی هوشمند هستن و وقتی اتک میزنی خودشون میدونن باید کجا رو بزنند . البته این پروپلیر قبل از کتیبه ها با تحقیق های فراوان فهمیده بود که چون اس دبل موقع پلن اس ای روی اکانتی توهمی تونستی بود با نامه زدن اکانت رو بن کنه و باعث شد پلن کنسل بشه به این نتیجه رسیده که ناصر پنل مدیریتی داره . خخخخخخخخخخ چه سمی هستی تو . میدونی چرا دوست نداریم شماها حذف کنین برین چون تو این شرایط بد اجتماعی وجود شما مایه خنده و خوشحالی ما هست .


    موضوع دوم : این چند وقت برای کارهای قبل از خیلی سرم شلوغ بود و واقعا وقت بازی زیاد نداشتم که دست آقا رضا سورنای گل درد نکنه که جور نبود ما رو کشید و همچنین تشکر کنم از پلنی که رفته بود هر چند که دیوار شد اون پلن ولی اولا اینقدر مرد بود که بعد از اسکات هایی که کشید دید جایی وجود نداره تو اس دبل که ارزش همر استاپ کردن داشته باشه جز همون دهکده اکانت پکا که با علم به اینکه میدونست زیر چشمان هست و معلوم هست دیوار میشه باز هم اتک ها رو لانچ کرد . به دو دلیل اول اینکه برای وقتی که خودش و بچه ها میذارن احترام قائل بود و گفت باید یه تارگتی بزنیم که ارزش زدن داشته باشه و دوم اینکه میخواست به بچه های جنوب غرب بفهمونه که ما اگه نمیزنیم برای این نیست که همر نداریم چون نمیخوایم بزنیم . آقا رضا دستت درد نکنه و واقعا خسته نباشی که همیشه مثل برادر کنارم بودی .


    و اما بریم سر پلن فوق سنگین اس دبل

    1- اهداف پلن : این پلن دو هدف داشت که یکی از اون ها دیستروی کردن ده دیفالت اکانت لطیف بود که موفق بودن در این هدف که شات اتک هاش رو میذارم براتون





    همر های بسیار زیبا و خوب از جنوب غرب رونمایی شد که اصلا انتظار اینو نداشتیم ولی خب بالاخره پلیرهای زحمت کش تو جنوب غرب زیاد بودن که به خاطر اینکه یه لیدری که هنوز نمیدونه کاتا را نباید با غارت بزنه رو ناتار پتانسیلشون از بین رفت .

    حالا قبل از اینکه بریم سراغ پلن بعدی یه تحلیل ریزی بزنیم از این پلن :

    این دهکده اکانت لطیف یکی از دهکده های استراتژیک شمال غرب بود که متاسفانه با لانچ کردن همرش و لو رفتن همر اون دهکده باعث شد که تارگت بشه . این شات اتک اون دهکده و میزان همرش


    ای بابا یه اشتباهی صورت گرفته مثل اینکه همر اون دهکده دیوار شده بود .

    الان از اتاق فرمان اشاره کردن که چه انتظاری داری از کسی که کاتا رو با غارت میفرسته خب معلوم برای دلخوش کردن بچه هاشون میاد پلن میره روی یه دهکده که هیچی نداره .

    راستی یکی به اینا بگه که دهکده هون دیوار نداره فقط یه پرده کشیدن که زن هایی که تو دهکده هستن راحت بتونن بدون حجاب بچرخن و برای پاره کردن اون احتیاج به 16 ک رم نبود . یه چاقو هم میدادن دست قهرمان کفایت میکرد . اینم از شاهکارهای مرد کاتا غارت زن قصه ما هست که واندرکوب سایدش با کل رم میزنه به دهکده ای که هیچی نداشته .

    حالا بریم سراغ پلن دوم که یکم جسارت به خرج دادن زدن رو یه تارگتی که یکم مهمتر بود و هنوز همرش دیوار نشده بود .

    تارگت دوم دهکده اکانت Fire_On_Fire





    خب پست داره طولانی میشه و زیاد اینو تحلیل نمیکنم فقط خودتون به تایم اتک ها و ترتیب اتک ها دقت کنین . دو اتک اول بدون هیرو و دو اتک بعدی با هیرو و البته دهکده هم سر جاش موند . اینم شاهکاری دیگر از بچه کاتا غارت زنمون

    و اما ادامه ماجرا تو هدف اول پلن همر دوم پکا وقتی اومد تو دهکده کسی نبود و بچه ها ناراحت شدن از اینکه مهمون اومده و پذیرایی نکردن ازش برای همین در برگشت سریع یک هدیه آماده کردن براشون و به محض اینکه رسیدن به دروازه دهکده و قبل از ورود به دهکده هدیه رو بهشون دادن .

    یه کانتر زیبا از عمو لطیف عزیز


    خب از اونجای که پدر و پسر خیلی مهمان نواز هستن. پس برای مهمان هایی که روی دهکده پسر هم اومده بود و دست خالی برگشته بودن دو هدیه آماده کرده بودن که فرستادن براشون .

    این دو کانتر زیبا از هومن و ادریس عزیز . که متاسفانه هیرو هومن با نیروهای دفاعیش در پشتیبانی بود و به این کانتر نرسید ولی دمش گرم باز هم زد .



    البته این پست رو قرار بود دیروز بذارم که جنوب غرب یه پلن دیگه اجرا کرد که تارگت ده نان کپ اکانت سورنا بود .


    که متاسفانه عکس کامل دفاع رو ندارم وگرنه میذاشتم .

    پ.ن : یوسف جان اول کسی نخواست ساید شما رو دو تیکه کنه علی جان و سجان جان به من پیام دادن که آقا ما نمیخوایم تو اس دبل باشیم و برای رفع اعتیادمون هم میخوایم باشیم و یکم دف بکشیم منم گفتم یا علی ما در خدمتیم .

    پ.ن 2 : اخلاق رو کسی باخته که برای تفرقه انداختن تو ساید مقابل میره یه مشت حرف های پای منقلی به پلیرهای ساید دیگه میزنه که فقط سوژه خنده است . بهش بگو حداقل ویس نفرست که بعد بتونی تکذیبش کنی . اول برو ببین توتال سایدت چی گفته به بچه های ما بعد بیا ادعا کن که ناصر تو داری ساید ما رو دو تیکه میکنه و ان ای تو موافقی فلانی تو راضی هست علی لول تو بالاتر بود . من فقط پلیر گفت از اتحاد بیرونم و برای بونوس اتحاد بیام تو اتحادتون گفتم بیا .




    # متای دوستی

    با سلام خدمت تمام پلیرها عزیز . متای دوستی بالاخره شکل گرفت و از تمام پلیرهای جنوب غرب که واقعا میخوان مبارزه کنن و از بازی لذت ببرن و در آخر سرور به عنوان برنده از سرور خارج بشن نه مثل بقیه خودشون رو بازنده بدونن و فقط دنبال بهانه برای علت باختشون باشن به علی تهرانی یا سجاد جان برای هماهنگی پیام بدن .

    از پلیرهایی هم که از ساید رفتن به دلیل ضعف مدیریت تیم لیدری دعوت به همکاری میکنم .


    پ . ن : پرهام جان اگه خواستی برگردی به خودم بگو اکانت خودم رو برات چنج میل میکنم .


    به امید پیروزی متای دوستی .

    یوسف جان شما وقتی میشی لیدر هر اتفاقی که تو سایدت میفته پای تو نوشته میشه .

    حالا بریم سراغ چندتا از بد عهدی هاتون .

    ۱- سروری که من حضور نداشتم ولی شنیدم که ۳ به یک رو آمرداد بود که یهو ورق بر میگرده و یوسف و تیمش میرن تو متا با آمرداد . ( باز هم میگم من نبودم ولی شنیدم )

    ۲- سرور نرمالی که با هم بودیم و جریان پسوردها که خودت میدونی کار کی بود و به خاطر کینه شخصی که با سامان از سرور قبل داشته انجام داده بود که الان برای حفظ آبروش و بهم نریختن سایدت معرفیش نمیکنی ( پرهام جان و آقا سامان من واقعا شرمنده ام که اون سرور زود قضاوتتون کردم )

    ۳- سرور ۲ ایکس بعدش که ابتدا خودت زنگ زدی به ما و پیشنهاد ۳ به یک رو شمال شرق رو دادی و حتی این جمله رو هم گفتی که چون من با ۳ به یک مشکل دارم بگیم متا بر علیه مولتی بازی که بعدش به خاطر بهانه های الکی متا رو بهم زدی .

    ۴- نپ که این سرور بسته بودین و شکستینش .

    ببین داداش کاری به اون قبلی ها ندارم یک بار برای اینکه بخواین از بازی لذت ببرین بهتون پیشنهاد نپ دادیم که شما بعد از یه مدت نپ رو شکسته و بعدش یه دیفالت از میلاد چیف کردین و یه کتیبه جنگ آموز رو زدین و بعدش اومدین میگین حالا بیاین دوباره نپ ببندیم .

    فکر نمیکنی اونوقت باید همونجور که آقا رضا هم بهت گفت برای اینکه معلوم بشه دوباره زیر حرفتون نمیزنین باید تضمین بدین ؟

    میگین پرهام با ناصر مشکل داشت برای همین اومد نپ رو شکست . چه تضمینی داری بیست روز دیگه آقای ایکس رو الم نکنین و بگین فلانی با فلانی مشکل داشت و باعث شکسته شدن نپ شد ؟

    ۵- وقتی اعلام نپ میکنی جاسوس میفرستی تو اتحاد ما و فکر میکنی ما نمیدونیم . بهت پیغام میدیم که جاسوست شناسایی شده فقط برای اینکه نشون بدی صادق هستی اون رو معرفی کن باز میگی ندارم . جاسوس رو در حالی که تو اتحاد بود زدیم که بدونی لو رفته و بیای معرفیش کنی بازهم چیزی نگفتین . اینا رو بهش میگن عدم پایبندی به تعهدات که باعث میشه این سرور هیچ کس نخواد باهاتون متا کنه .

    به قول بچه ها که میگفتن این سرور جنوب غرب به ناتارها فقط پیشنهاد متا نداده بود که با توجه به اینکه اکانت تریدر برای پوینت هجوم فقط واندر کلین کرد فکر کنم با ناتارها متا کردین بودین و طبق عادت همیشه متا رو شکوندین و به ناتارها هن اتک دادین .


    همش میگی ما سنمون بیشتر از تو هست و تو باید از ما چیز یاد بگیری پس یه نکته رو بهت یاد میدم همیشه آویزه گوشت باشه وقتی میخوای برای کسی زرنگ بازی در بیاری اول خودت رو بذار جای طرف مقابلت و میبینین که کارهایی که تو میخوای انجام بدی اون طرف خودش ۲۰ سال قبل انجام میداده یا نه . بذار یه مثال ساده بزنم برات تا متوجه بشی وقتی بچه بودیم اگه یه روز مشق نمینوشتیم فرداش یه دروغ آماده میکردیم که به معلم بگیم اون دروغ برای سن خودمون خیلی قانع کننده بود ولی الان که بزرگ شدیم میفهمیم که معلم همون موقع میدونست که ما داریم بهش دروغ میگیم ولی به رومون نمیاورده .

    پس خواهشا به خاطر سن کم خودمون به شعور طرف مقابل توهین نکنیم .

    تو کی اخه الان تو فرض کن من بذارم تو متا کنی تو خو هیچ موقع اندگیم ندیدی اینم روش خودمم کمکت میکنم




    شماهم با سوپر پلن ((شرافت زنده است)) اومدین و دیوار جنوب غرب رو بوسه زدین و رفتین :)) (دوباره شبش گفتین بشینیم مذاکره کنیم)





    یوسف جان نمیخواستم ریپلی کنم و ولی از صبح هر چی با خودم کلنجار رفتم که جواب ندم دیدم نمیشه .

    باز هم تو فاز مظلومیت گرفتی که به پلیرهای عزیز جنوب غرب بگی باخت در این سرور به خاطر ضعف مدیریتی تو نیست ؟

    تو میگی جنوب غرب میگی متا کنیم و شمال غرب مخالف بوده .

    معلومه که شمال غرب مخالف هست و خودت میدونی به قول خودت صد نفر رو واسطه کردی ولی ما گفتیم متا نمیبندیم . دلایلش کاملا مشخص هست :

    1- ضعف مدیریت در جنوب غرب نمونه اش 3 تا پست از خودتون ریپلی کردم که هر کدومتون یه حرفی زدین . وقتی شما هنوز تکلیفتون با خودتون مشخص نیست انتظار دارین بهش بهتون اتکا کرد ؟

    2- عدم پایبندی به تعهداتتون که اینو همه تو تراوین میدونن رو حرف یوسف نمیشه حساب کرد . چون بارها سابقه خلف وعده داشته .


    در زمان های قدیم وقتی یه کشور به کشور دیگه خیانت میکرد و بعدش میفهمید که اشتباه کرده برای اینکه صلح برقرار بشه همیشه یه چیز مهم به عنوان گرو و تضمین تعهد ( که معمولا پسر ارشد پادشاه بود ) پیش اون کشور میموند تا در صورت خیانت دوباره تاوان سنگین بدن . اون حقارت فرستادن فرزند ارشد پادشاه به خاطر بی کفایتی و تصمیمات اشتباه خود پادشاه بود . پس اگه احساس کردی که اون حرفی که آقا رضا گل بهت زده باعث تحقیر جنوب غرب شده یکم برگرد عقب و به رفتارها و عهدشکنی هات نگاه کن میفهمیم که مشکل کجاست . مثلا ما شمال شرق متا کردیم که هم از نظر تعداد اکانت و هم از نظر تعداد پلیر خیلی کمتر از شما هستن . آیا برای متا با اون ها هم اعلام شده بود که باید پیشکش بدین ؟ نه عزیزم چون پلیرهایی دارن اونجا بازی میکنن که میدونی اگه بهت دست یا علی دادن تا آخرش باهات هستن و از پشت خنجر نمیزنن پس نه تنها کسی به خودش جرات نداده بگه باید پیشکش بدین بلکه گفتیم اگه کتیبه ای هم لازم دارین ما بهتون میدیم همونجور که مرتاض کوچیک که تو شمال شرق بود و بچه ها کمک کرده بودن برای برداشتنش از رو زمین به شمال شرق داده شد . همونجور که به زودی کتیبه انبار کوچیک که از شما زدیم قراره بره تو شمال شرق تا دوستان عزیزمون تو شمال شرق ازش استفاده کنن .


    الان احتمالا میاین میگین چون ناصر دنبال لیدری تو جنوب غرب هست این حرف ها رو میزنی و از این چرت و پرت هایی که زایده اون مغز مریضتون هست . ناصر اگه داره این حرف ها رو بهت میزنه چون خاطرخواه جنوب غرب هست نه عشق لیدری . نمونه بارزش من دو سرور تو جنوب غرب کنار تیم ربلز و پارسا عزیز بودم و چون میدونستم که پارسا اینقدر خوب مدیریت میکنه ساید رو و یه لیدر قوی هست خیلی راحت یه گوشه نشستم بازیم رو کردم و خیلی اعصاب راحتی داشتم و از خدام هست که هر سرور که بازی میکنم که یه لیدر خوب مثل پارسا تو سایدم باشه که من راحت بکشم کنار . چون نه وقتش رو دارم و نه اعصابش و نه دیگه جوونم بخوام دنبال لیدری باشم . یکم تفکر کن داداش در مورد رفتارهاتون شاید فهمیدی اشتباهت کجاست .

    1. آقا ناصر عزیز شمال غرب اگه دوست داشت نپ باقی بمونه حرفیو میزد که آقا رضا سورنا به من زد « باید بچه ها تحمل خودشونو ببرن بالا ، اگه یکی هم غارت زد ما باید درستش کنیم و نزاریم اختلافی صورت بگیره » این حرف درست ترین حرف در مورد نپه ، شما هی داری تکرار میکنی که من به بچه ها گفته بودم اینا رو حرفشون نمیمونن ، میدونی این فقط این معنیو میده که شما از خدات بود که این اتفاق بیفته و چار تا اتک رد و بدل بشه که بگی « بیا دیدی گفتم ؟ دیدی حرفم درست بود ! » به خاطر این که تهش بگی «بیا حرفم درست بود» هیچ تلاشی برای باقی موندن تو نپ نکردی وگرنه خودتم میدونی که خیلی راحت میشد این قضیه رو جمعش کرد ، مخصوصا وقتی کل غرب با هم رفیقن !



    تو قهوه تلخ یه شخصیتی بود به اسم بیخودی که یک دیالوگ داشت که تو اون گفت ما یه دروغ به خودمون گفتیم و اینقدر این دروغ رو برای خودمون تکرار کردیم که خودمون هم باورمون شده اون دروغ راست هست . حالا شده حکایت بعضی از دوستان .


    یوسف جان واقعا پست منو خوندی ؟ یا فقط طبق معمول همیشه اومدی یه چیز بنویسی که بگی نوشتم ؟

    اول از همه با دقت بخون من گفتم همه تو شمال غرب گفتن که جنوب غرب رو حرفش نمیمونه و من یه تنه گفتم که این سرور فرق میکنه و رو حرفشون میمونن . خب پس طبق منطق خودت من از خدام بود که حرف من درست بشه و جلوی بقیه ضایع نشم . که متاسفانه شدم .

    غارت زدین حرفی نزدیم . حتی شاهین اومد گفت پرهام اومده چون اتک از اکانت لودر بهش شده بود مولتی هاتون رو رید داده بود و میخواستم اینو از خودم بشنوی . بهش گفتم فدای سرت شاهین اگه کسی هم حرف زد از بچه ها من خودم میزان منابعی که ازش رفته رو بهش میدم که بحث کش دار نشه .

    شاهین اومد گفت دهکده ای که از بانیپال تو اس دبل چیف کردین رو پس بده به یکساعت نکشید بهش پیام دادم چیفر رو لانچ کن . بعدش گفتم حالا تو باید دهی که از توهمی تو ان دبل زده رو تحویل بدی که بیست روز طول کشید و هر روز میگفت دو روز دیگه اون ده دیستروی میشه و تا دیشب منتظر بودیم اون دو روز برسه که نرسید .

    اعلام شده از اون ده بر علیه شمال غرب اصلا استفاده نمیشه و در دو مرحله یکبار 3 چیفرش خورد به شمال غرب و یک بار هم که همرش دیوار شد تو شمال غرب .

    یک روز قبل از کتیبه ها بیدار میشیم از خواب و میبینیم که روی تمام ده های تمام اکانت های اتحاد شمشیر قرمز هست . میشه بگی معنی اینکار چی بود ؟

    میگی رضا بهت گفت اگه کسی از هر سمت غارتی انجام داد وظیفه ما هست که جو رو آروم کنیم . من علاوه بر این حرف عمل هم کردم میشه بگی چه بلایی سر اکانتی که اتک زده بود رو پرهام اومد ؟ ( اگه این حرف بهترین حرف بود پس عمل به این حرف که ما انجام دادیم فکر کنم میشه بهترین عمل )

    از تو اس دبل به من پیام دادن که اکانت دارم برای فروش با 40 ک دف و کپ 150 درصد مصری من چکار کردم ؟ اون اکانت رو خریدم و یوزر وپسورد اکانت رو تحویل شاهین دادم . این میشه صداقت .

    با کاتا لانچ کردین رو دهکده بچه های ما و پلیر اکانت اون کاتاها رو کانتر کرد و بعد شما به جای اینکه شاکی پلیرتون بشین که چرا کاتا کردین و مجازاتش کنین شاکی شدین که چرا کم کاری شما رو ما جبران کردیم .


    حالا بریم چند مورد از کارهایی که شما انجام دادین برای حفظ نپ :

    جاسوس فرستاده بودین تو شمال غرب که همزمان با شما اس ای هم جاسوس فرستاده بود که ما هیچی نگفتیم تا ببینیم صداقت تیم های مقابل رو بسنجیم

    عملکرد ساید اس ای که اکثرا رفیق های من هستن ولی این سرور روبروی هم هستین : بعد از چند روز امید به من پیام داد که فهمیدم بچه ها تو سایدت اکانت دارن فلان شخص هست ایمیل هم بده تا اکانت ها رو برات چنج میل کنم و تحویل سایدت بدم .

    حالا عملکرد ساید اس دبل که مثلا قرار بود نپ باشیم و دوست : دیدیم اصلا به رو خودشون نیاوردن . گفتم خب بذار یکم تلنگر بزنیم بهشون شاید صداقتشون رو ثابت کردن . اعلام کردیم بهشون که میدونیم جاسوس دارین و میخوایم ببینیم صداقت دارین معرفی کنین بهمون . که دیدیم باز هم تکذیب کردین . به بچه ها گفتم شبونه اون اکانت رو خفت کنین شاید بچه های جنوب غرب بفهمن که ما فهمیدیم جاسوستون کی هست بیان باز معرفی کنن . که دیدیم باز هم میگن نه نداریم که دیگه مستقیم گفتیم فلان اکانت و فلان شخص جاسوستون هست بعد گفتن ااااااا راست میگین این جاسوس ما بوده و ببخشید ما حواسمون نبود .

    یوسف جان حرف رضا رو بلد کردی و گفتی بهترین حرفی بودی که زده شد آیا واقعا به این حرف اعتقاد داری اگه داری پس چرا عمل نکردی ؟

    بیا یه نمونه بگو با اکانت هایی که رید دادن و کاتا زدن به شمال غرب چه برخوردی کردی تا به ما هم ثابت بشه که شما دنبال حفظ نپ بودی .

    چون تو جلسه ای که با هم بودیم حرف شما این بود که ما نپ میبندیم تا جون بگیریم بعد که جون گرفتیم 48 ساعت قبلش بهتون اعلام میکنیم و نپ رو میشکنیم و بهتون اتک میدیم . بعد هم علی آقا که این سرور به گفته همتون توتال جنوب غرب در تایید حرف شما گفت آره لطف میکنیم بهتون و خبر میدیم .

    اومدی یه تهمت دیگه زدی که ما چون دنبال لیدری تو اس دبل هست نمیایم تو اس دبل بازی کنیم و نمیدونم پلیر جنوب غرب باشیم و از این حرف ها . یک بار برای همیشه جواب این حرفت رو میزنم و تمام .

    1- ما تجربه کنار شما بازی کردن رو داشتیم و اگه دیگه نمیایم فقط برای این هست که آرامش داشته باشیم نه چیز دیگه .

    2- وقتی که از کسی دعوت میکنی که بیاد تو یه سرور بازی کنه در برابر وقت و هزینه ای که اون پلیر به درخواست تو اومده مسئول هستی و وقتی میدونی آخر بازی کردن کنار شما چی میشه معلوم هست اون پلیرها رو نمیاری جایی که شما هستین که آخرش بخوای شرمنده وقت و هزینه شون بشین .

    3- تا الان چند تا پلیر از وقتی شما هستین اومدن جنوب غرب ؟ چه اتفاقی براشون افتاد یا آخر سرور رفتن و یا وسط سرور رفتن آیا اون ها هم به خاطر اینکه میخواستن لیدر باشن رفتن ؟ یا ضعف شما بوده ؟ بیا اعلام کن تیم شما چندتا از پلیرهایی که به ساید اضاف شدن رو تونسته نگهداره تو جنوب غرب بمونن . ( شما پلیر فراری نده جذب پلیر پیشکش )

    4-اومدی گفتی علی این سرور به ما اضافه شده و کلی تعریف از خودت در مورد رفتارت با علی ولی به یک ساعت نکشید از پستت و دقیقا بعد از پست خودت علی اومده میگه به خاطر تصمیمات اشتباه شما که هیچ تلاشی برای نگهداشتن نپ نداشتین از سرور رفت .


    پ . ن : یک حرکت نشون بدین که جنوب غرب دنبال این بود که نپ با شمال غرب داشته باشه اونوقت ببین من ایمیل اکانت خودم رو چنج میکنم برات و از سرور میرم .

    پ ن 2 : علی آقای زد کینگ یه سر برو صفحه 162 فروم سرور نرمال اونجا شات چت من و تو هست در مورد اینکه آمرداد پلن رفته بود و تو به عنوان دفکورد چقدر دف به من دادی . گفتم حافظه ات خرابه شاید یادت اومد و بعدش میخوام ببینم به اندازه پرهام مرد هستی بیای بگی ببخشید اشتباه کردم . اینم لینکش که زیاد نخوای اذیت بشی

    نقد و بررسی سرور 1 ایکس راند 2 | آغاز 6 شهریور 1399 |

    هر کس دیگه این حرف رو میزد میگفتم عیب نداره منو نمیشناسه . و داره این حرف رو میزنه .

    ولی تویی که مثلا تو سرور نرمال دفکورد تیم بودی یک بار رو بگو که ام ام دف زده باشی برای اکانت من ؟

    حتی یادم هست یه بار که پلن بود اومدی گفتی ناصر رو همرت دف نمیخوای بهت جواب دادم من دفم اوکی هست تازه حدودا ۱۰۰ ک اضافه تر هم دارم اگه تارگتیت پر نشد بگو تا دف بدم بهت . حتی بعدش بهت گفتم من رو اک خودم و دفسازهام یک میل دف دارم میخواین دف ثابت از ان دبل بیارم رو اکانت خودم تا این یه میل دف من آزاد باشه که موقع اتک ها بفرستم برای بچه ها ؟

    یا واقعا نمیدونی به کی بگی جارو برقی یا معنیش رو نمیدونی .

    تو این مدت هم اگه یه فیک با حمله عادی نمیگم هم با تعداد ۲۰ تا که تو اردوگاه نشون نده رو اکانت من اومده بعد بیا بگو ما فیک گذاشتیم رو ناصر که دف ساید بره رو ناصر و بعد بریم برای زدن جای دیگه .

    همش دارین یه برده به صورت غارت میزنین .


    آقای توهمی که تو این توهم هستی که من رفتم درخواست نپ دوباره دادم . اولا که امیرخان به من زنگ زد نه من به کسی بعدش گفت کتیبه جنگی که ازتون زده شده رو هم بهتون بر میگردونیم . منم تو جوابش گفتم من هیچ موقع صدقه سری نمیخوام و کتیبه با تک هیرو گرفتن تو ذاتم نیست . ازش بپرس بهت میگه .


    و اما علی جان در مورد همر زدن یا نزدن من . اولا که من اصولا به خاطر مشغله کاری و تایم خالی کمی که دارم معمولا دفساز هستم و کسی انتظار نداره دفساز همر بده و سرور نرمالی که همر کشیدم و اتفاقا همر هم رنک یک سرور بود توی پلنی که ریخته بودم همر یک سرور رو گذاشته بودم جلوزن که حتی پسورد اکانت دست پرهام بود برای لانچ همر چون اون تایم تایم پرهام بود برای لانچ . برو از پرهام بپرس چون فعلا انگار مغز تو به اندازه ماهی گلی هست و کلا همه چیز یادت میره .

    خیلی واضحه که طرف نشسته و چند ثانیه یکبار صفحه رو رفرش میکنه تا ببینه حرف جدیدی کسی نگفته تا جوابی بهش بده و تنها دلیل این کارم اینه که میخواد فشار از روش برداشته بشه. فشاری که به دلیل سیاستهای اشتباهش از طرف سایدش بهش داره وارد میشه و یجوری باید از این فشار فرار کنه . برای دوستان عزیزم توی ان دبل متاسفم که بازیچه دست ایشون شدن.

    شما خودت باعث مستقیم بر هم خوردن نپ بودی پس فکر نکنم کسی که اینکار رو کرده اصلا صلاحیت داشته باشه بخواد بیاد نظری بده و همینکه هیچ برخوردی با شما از سوی تیم لیدری نشده خودش نشان دهنده این هست که کار شما مورد تایید تیم لیدری هستی . امیدوارم بچه های اس دبل هم بدونن که هزینه و وقتی که گذاشتن این سرور توسط کیا هیچ حساب شد .

    تو هم توهم توهمی رو زدی که تو ان دبل فشار رو من هست 🤣🤣🤣🤣

    تنها سیاست اشتباه من این بود که همه بهم گفتن رو حرف اس دبل حساب نکن اینا هیچ موقع رو حرفشون نموندن و من یه تنه جلوی همشون وایسادم و گفتم این سرور فرق میکنه و اینا رو حرفشون میمونن . و فقط خجالت زده شدم جلوی بچه ها چون همشون گفتن دیدی بهت گفتیم اینا کی هستن و سابقه شون معلوم هست .

    ببخشید که فکر میکنین بخاطر اینکه شما رو حرفتون نبودین من تحت فشارم 🤣

    خب خب از قدیم گفتن حرف رو بنداز زمین صاحبش خودش میاد برش میداره .

    من یه فرضیه دادم و اسم هیچکسی رو هم نیاوردم فقط گفتم این فکر به ذهن مریض من اومده و منم خواستم که اینجا با بقیه در میان بذارم .

    طرف اومده میگه میگن من کتیبه دادم و یا من کتیبه رو فروختم به اس ای .

    خدا رو شکر صاحب حرف هم پیدا شد . دیگه پلیر های جنوب غرب خودشون عقل دارن و امیدوارم بفهمن که چه خبر بوده و چی شده .


    واقعا اسم توهمی برازنده ات است :

    توهم متا 🤣

    میشه بگی کی درخواست متا داده به شما که تو توهم اینو زدی که نذاری متا شکل بگیره 🤣🤣🤣🤣🤣 وای چقدر خندیدم .

    توهم دوم اینکه فکر میکنی همه حرف منو قبول ندارن . باشه تو توهم خودت بمون


    و اما در آخر تا زمانی که افرادی مثل تو هستن که میان ادعا میکنن که جنوب غرب من هستم باعث میشه که پلیرها از جنوب غرب برن که نخوان با ... فک بزنن و اعصاب خوردی داشته باشن . کوچولو قبل از اینکه تو به دنیا بیای ناصر تو جنوب غرب لیدر بود اینو برو حداقل از شاهین بپرس بهت میگه .


    بعدشم من پست خودت رو گفتم که تو گفتی من رو حذفم و این سرور کاری به یوسف ندارم ولی از سرور بعد میام یوسف رو فارم کنم این جمله ها یعنی تو الان از مجموعه فعلی جنوب غرب خارج هستی و وقتی جز مجموعه نباشی اگر اس ای بزنتت جز توافقشون نیست . که طبق صحبت های خودت که سریع اومدی حرف رو از رو زمین برداشتی قشنگ معلوم شد چه خبره

    سلام آقا ناصر پیشنهاد میکنم یه نگاه به تعداد دهکده های اکانت tamaroollcher (یا همچین چیزی) بندازی ببینی چیزی از قلم نیفتاده باشه بعدش یبار دیگه احتمالات رو بررسی کنی. مرسی

    سلام داداش اون که تو فروم هم نوشت دیگه با جنوب غرب نیست و حتی اعلام کرده سرور بعد میاد که یوسف رو بزنه . پس زدن اون اکانت هیچ ربطی به جنوب غرب و توافق احتمالیتون نداره .

    آیا گزینه دیگه ای هم به جز این رو میز دارین ؟ چون خیلی وقته تو تاپ هجوم اس ای دیده نشده

    اول از همه تبریک به جنوب غرب بابت دفاع خوبشون .

    دمتون گرم لذت بردیم .

    دوم اینکه میشه یکم واضح بگین که کدوم راه ما به ترکستان هست تا ما هم بفهمیم ؟

    اینکه اجازه ندادم همزمان با جنوب شرق بچه های شمال غرب هم بخوان بزنن ؟ گفتم جون بگیرین و ریکاوری کنین ؟ اینکه علی رغم اینکه همه تو اسپیدترا میدونن به عهدتون پایبند نیستین . گفتم به بچه ها که نه اینبار فرق میکنه ؟ اینکه نپ رو شکستین و باز هم به بچه ها گفتم عیب نداره فعلا هدف ما جای دیگه است ؟

    خیلی با حال هستین یوسف جان من فقط یه شات از اکانت خودم اینجا میذارم


    هفت و هزار و دویست و ده تا دونه گندم خور از اس دبل به صورت تک نیرو تو این ۵ روز به اکانت من خورده یعنی به صورت میانگین روزی ۱۴۰۰ تا اتک زدین به اکانت من و این کار روی بقیه اکانت های شمال غرب هم کردین .

    میدونیم اونموقع اومدین برده ساختین تا بتونین سریع دف بکشین برای مقابله با جنوب شرق و الان گندمشون اذیتتون میکنه .

    پس قبل از اینکه در مورد راه شمال غرب فکر کنین که به کجا میره ببینین جایی که شمال غرب سر دو راهی بود که بخواد کدوم راه رو انتخاب کنه شما چه راهی جلوی پای شمال غرب گذاشتین .


    و اما شواهدی که از نظر بیننده خارج از گود پیداست .

    ۱- چرا جنوب شرق با وجود این همر جنگی بیخیال جنوب غرب شد ؟

    ۲- چه اتفاقی افتاد که جنوب غرب با وجود اینکه میدونست با جنوب شرق درگیری داره این شجاعت رو پیدا کرد و خودش رو وارد جنگ با شمال کرد ؟


    دوتا سوال خیلی مهم در این سرور .

    حالا من یک احتمالش رو اینجا مطرح میکنم و مطمعنم بعدش نظرها خیلی جالب هست .


    جنوب غرب میاد به جنوب شرق میگه هر کتیبه ای از ما خواستین بهتون میدیم فقط دیگه کاری به ما نداشته باشین . حتی برای اینکه حسن نیتمون هم ثابت کنیم خودمون براتون کلین میکنیم و شما با لینک سبز بزنین و بردارین

    سلام خدمت تمام دوستان

    اول از همه پرهام جان دمت گرم حداقل اینقدر مرد بودی که وقتی فهمیدی اشتباه کردی بگی که اشتباه کردی . کم پیدا میشن آدم هایی که اشتباهشون رو قبول کنن . امیدوارم بقیه هم مثل تو باشن که اگه اشتباهی میکنن اشتباهشون بپذیرن .


    پ.ن : هر کس هر اطلاعی از من داره چه تو دنیا واقعی یا دنیا مجازی که تا الان نامردی کردم در حق کسی بیاد اعلام کنه . چیزی هم نداره زیپ دهنش رو بکشه و چرت و پرت نگه


    توی همین پستت یوسف جان قشنگ همه چیز رو توضیح دادی و انگار اون دیالوگ اول پستت در مورد خودت صدق میکنه

    بریم سر تیکه اول صحبت در اینکه شما در اون سرور زحمت کشیدی شکی نیست و واقعا دستت درد نکنه ولی اینکه میای میگی فقط من اون تیم رو تشکیل دادم میشه همین منم منم کردن های شما که باعث میشه به قول محسن توپک وقتی پلیرهای جنوب غرب میفهمن شما تو جنوب غرب هستین قید خاک وطنی خودشون رو میزنن و ترجیح میدن برن یه ساید دیگه بازی کنن . فرق شماها با بقیه این هست که فقط خودتون و زحمت های خودتون رو میبینین . فقط یه نمونه اش رو بهت میگم که یادت بیاد مگه تو همون سرور از طرف اون پلیر بی شخصیتتون که این سرور هم باعث شد نپ غرب بهم بخوره به پدر من که به رحمت خدا رفته بود توهین نشد ؟ و هزاران کار که از سمت سه تا تیم صورت گرفت .

    در مورد حضور پلیرهای 3 تای تیم در جنوب غرب در سرور قبل . داداش خودت داری میگی پلیر بین پلیر با تیم خیلی فرق هست . پلیر میاد که حس اعتیاد خودش رو برطرف کنه و یه سرور بازی کنه حالا یا دفش بسازه یا همر بسازه یا جنگی و یا ... و طبق عادت همیشگی خودش تو سایدی که معمولا بازی کرده رجیستر کرده حالا همون پلیر وقتی میاد تو تیم خودش و کنار 4 تا دوست خودش قرار میگیره نوع فکرش به اون سرور و نوع بازیش و همه چیزش فرق میکنه . خب یه سوال از محمد پرسیدی من اون سوال رو اینجوری از تو میپرسم

    اون سرور 3 تا تیم بودن و این سرور 2 تا تیمش به همراه بچه های تیم کاپیتان بدون هیچ مشکلی دارن کنار هم بازی میکنن . به نظرت چرا تا من پیشنهاد بازی به رضا جان و تیم تایگرز رو دادم قبول کرد بیاد با من بازی کنه ولی با تیم شما بازی نکنن ؟ به نظرت وقتی دو تیم از اون سه تیم همچنان کنار هم هستن قانونا باید مشکل از طرز فکر لیدرهای تیم سوم باشه ؟

    در مورد تلفنی صحبت کردن تو فروم مطرح نکردن هم که خیلی راحت اول برو از شاهین بپرس که تو واتس آپ بهش پیام دادم یا ندادم ؟ وقتی جوابش این بود که ناصر میگی من چکار کنم کار پرهام هست و از دست منم کاری بر نمیاد . میخوای من حذف کنم و راحت بشی ؟

    اون بحث تو فروم اومد که شاید شماها متوجه بشین که چکار کردین با شاهین وگرنه من و شاهین که روزی دو ساعت با هم حرف میزنیم . و عاقبت همه دیدن نه تنها براتون مهم نبود که چه اتفاقی برای رفیقتون افتاد بلکه یه پلن رفتین با اسم رمز " شرف مرد " که عملا ثابت کردین از نظر شماها چیزی به اسم شرف ارزش نداره و کلا براتون شرف مرده و از بین رفته هست و یا اصلا قفلش هنوز تو مغز بچه هاتون باز نشده که بخواین معنیش رو بفهمین . و فقط شاهین جان باید میفهمید که خودش فهمید .

    سلام یوسف جان

    آیا تو اصلا پست من رو خوندی که اومدی اینجا اینجوری میگی ؟ من کی به شاهین گفتم بی شرف ؟ با دقت بخون یوسف جان گفتم شاهین تو به خاطر یه عده شرفت رو گرو گذاشتی و اون عده حرف تو رو نخوندن و باعث شد که چیزی که گرو گذاشتی ( یعنی شرف ) از بین بره .

    جمله خوبی گفتی این یه بازی هست آیا یه بازی ارزش این رو داره به خاطرش آبروی کسی که اومده برای شما شرفش رو گذاشته وسط ببری ؟ باز هم تاکید میکنم کسی به شاهین جان نگفته بی شرف بلکه این شما هستین که ارزشی برای شرف رفیقتون نگه نداشتین .

    خدا رو شکر از زمان اون جلسه تو دیسکورد که هفت نفر بودین و من تنها بودم زیاد نگذشته . که اینقدر حافظه ات ضعیف شده اولا اون جمله رو شما نگفتی و امیرخان گفت . دوما در جواب اون جمله این جمله رو من بهتون گفتم که شما الان با اس ای درگیر هستین و من بخوام یه گوشه بشینم چیپس و ماستم رو بخورم که کاری نمیکنم نه اینکه میام با شما نپ میبندم و حتی بهتون پیشنهاد میدم که اگه فشار اس ای روتون زیاد بشه سعی میکنم بیام وسط و خودم رو درگیر کنم که تو بتونی ریکاوری کنی . ( امیدوارم این حرف هات از روی کم شدن حافظه باشه نه دروغ های مصلحتی که داری برای بچه های سایدتون میگی که ضعف لیدری خودتون رو توجیح کنین )

    و اما جمله آخری هر چی خواستم مثل بالا ربطش بدم به کم حافظگی و فراموش کاری دیدم هنوز دو روز از اون جریان نمیگذره و صد در صد یک دروغ هست که بخوای باهاش بچه های سایدتون رو گول بزنی . نپ بین غرب رو جنوب غرب شکسته بعد اومدی تو فروم مظلوم نمایی که شمال غرب چون متا کرده دیگه براش نپ با جنوب غرب نمیصرفید ؟ یک سری روابط ریاضی هست که هر آدم کوری هم که هیچ چیز از سرور ندونه با کنار هم گذاشتن اون روابط میفهمه چه خبره

    1- شاهین از طرف جنوب غرب شرفش رو گرو گذاشت که جنوب غرب به نپش پایبند هست .

    2- شمال غرب از دست شاهین شاکی که پس کو اون شرفی که گرو گذاشتی

    3- با خفت 10 ک مزدور سرود قهرمانی و عکس های بمب افکن و ناو هواپیمابر و ... تو فروم از سوی جنوب غرب .

    بعد لیدر جنوب غرب با مظلوم نمایی و نشر اکاذیب میاد میگه شمال غرب نپ با جنوب غرب براش نمیصرفید . برای همین جنوب غرب میاد نپ رو میشکنه .


    حالا رمز گشایی از رفتارهای جنوب غرب :

    بعد از متا شمال طی یک جلسه بین سران پیشوا قدیم و محافظین جدید به این نتیجه رسیدن که برنده این سرور به صورت قطع یا جنوب شرق هست یا متا شمال و جنوب غرب هیچ شانسی برای پیروزی ندارن . پس حالا باید چکار کنیم که آبرومون جلوی پلیرهای سایدمون نره و بتونیم مثلا باخت شرافت آمیز داشته باشیم . و به اون مغز های پیشواییتون یه راهکار سامان بدبو به ذهنت رسید و اونم مظلوم نمایی هست پس در وحله اول شکستن نپ با شمال غرب و بعد از اون مظلوم نمایی که ما داریم 3 به 1 میخوریم برای همین باختیم .

    ای پلیرهای شمال غرب بدانید از امروز اگه کپی از شما خورد و یا همری چیف شد به خاطر ناصر کلاهبردار بوده .

    وای چقدر خندیدم

    اینهم پلن چیف اس دبل .

    داداش شما اوج هنرت ۴ تا خفت هست برو خفتت رو بزن . هنوز زوده فوت و فن پلن ریختن رو یاد بگیری .


    پ. ن : رونمایی از اولین همر از ۴۰ همر جنوب غرب

    پ.ن ۲ : ای پلیرهای جنوب غرب بدانید که دلیل اینکه نتونستید کتیبه ها رو جمع کنین برای این بود که لیدرهاتون به جای اینکه فکر جمع کردن کتیبه ها باشن فکر پلن زدن رو ان دبل بودن :دی اونم چه پلنی که بوش مثل پلنرش که معروف هست به بدبو در اومده


    نمیدونم کجای زندگیمو کج رفتم که الان ناصر کلاهبردار باید بیاد واسه ما از شرف و شرافت صحبت کنه :(

    از کلامتی صحبت کن که معنیه واژشو بدونی عزیزم یا در زندگیت حداقل ازون ها استفاده کرده باشی


    خود کرده را تدبیر نیست

    من نمیدونم به شاهین حرف زدم شماها چرا اومدین جواب دادین .

    مگه نه اینکه هفت نفر اومدین تو جلسه و من تنها بودم . مگه نه اینکه آخر جلسه نشون به اون نشون که حتی گوشیم داشت خاموش میشد گفتم نه نپ نه متا ؟

    فرداش شاهین اومد و شرفش رو برای شماها گذاشت وسط و منم رو اعتبار حرف شاهین و به حرمت رفاقت ده سالم با شاهین نپ قبول کردم .


    راست میگی خود کرده رو تدبیر نیست . وقتی من به شرف کسی که الان رقیبم هست احترام میذارم . ولی شما براتون شرف رفیق و همبازیتون مهم نبود .

    معلومه که تعریف هامون از شرف فرق داره


    تو با من زندگی کرده که میای در مورد زندگی شخصی من تو فروم حرف میزنی ؟

    از قدیم گفتن کمال همشنین در ما اثر کرد

    آقا شاهین شیرکش عزیز امیدوارم این همنشینی ارزشش داشته باشه . و ۳ ماه دیگه چیزهایی از این بازی یادت مونده باشه که بخاطرش شرافتت رو که گرو گذاشته بودی و به بادش دادی .


    من همین جا از کل پلیرهای شمال غرب معذرت میخوام . که در مورد آدم اشتباهی فکر درست کرده بودم .


    ولی مطمعن باشین که جبران میکنم و تلافیش رو در میارم


    یا حق دوستان

    خب خدا رو شکر تفاوت کاتا رومن با بقیه کاتاها معلوم شد

    زمانی که شما با رومن کاتا میزنی مدافع از ترسش خودش میره سنگ تراشیش رو خراب میکنه



    عکس بالا اتک رومن با شرایط مساوی با شاتی که برای توتن گذاشته بودی


    عکس پایین نشون دهنده قسمت سانسور شده توسط شما هست که توش لول سنگ تراشی معلوم نیست







    پ . ن : آدم وقتی یه چیز بلد نیست و کسی بهش یاد میده یا میاد قشنگ تو جمع میگه آقای محمد دیابلو عزیز ممنون که به من یه نکته رو یاد دادی یا اگه غرورش اجازه نمیده میره و در افق محو میشه . نه اینکه در برابر فهمیدن و یادگرفتن مقاومت کنه یا یه جور رفتار کنه انگار هیچکس جز خودش نمیتونه بره بزنه تو کیریلوید و میره سنگ تراشی رو تغییر میده بعد تو عکسشم کاتش میکنه که مثلا کسی نفهمه بگه دیدین من درست میگفتم .

    آفرین کوچولو ، یادمه این رفتارها رو زمانی که 5 ساله بودیم و فکر میکردیم بزرگترها هم مثل خودمون عقلشون تکامل پیدا نکرده و با این کارها میشه گولشون زد انجام میدادیم .

    اینهمه بال بال زدی ریپلی بشی . آفرین برو ریپلی شده .

    حالا هم برو اون قارچ هایی که تو اس ای بهت انداختن رو مصرف کن . چون همه تو فروم دیدن اکانت گرین و بدبو قارچ تحویل گرفتن تو اس ای .


    چی بودی تو وافن اس اس بهت میگفتن فکر کنم و به قول خودتون مقامت از توتال بالاتر بود . خب تیمی که تو با این اطلاعاتت از توتال اون تیم بالاتر هستی تکلیفش معلوم هست . راستی از قارچ هات هم بزن داری میری پیش بدبو بزرگ که بوی گندش اذیتت نکنه ازش بپرس ببینیم پیشواتونم مثل شما اطلاعات دارن ؟

    صرفا جهت فان قضیه این عکس ها رو میذارم چون میدونم همه تو تراوین این نکته رو بلد بودن جز این آقا و اون بدبو بزرگش

    یه وقت بد نباشه کیریلوید بلد نیست حساب و کتاب کنه و ۲۰۰ تا کاتای رومن با ۲۰۰ تا کاتای توتن رو به یه اندازه تخریب کردن .

    جای تاسف داری تیم تراوین با این همه برنامه نویس اکتیو برای محاسبتاش کیریلوید رو داره که هیچی بلد نیست و میزان تخریب کاتا رومن و کاتا توتن رو یک اندازه زده .

    از این به بعد باید برنامه نویس های کیریلوید قبل از اینکه بخوان چیزی تو ساید بذارن از بزرگ تحلیل گران دنیای تراوین . پرهام گریه و سامان بدبو مشاوره بگیرن که یهو اینجوری ضایع نشن .

    با سلام خدمت تمام دوستان عزیز

    بعضی ها هست ادعای بازیشون و اسمشون رو تریلی هم نمیتونه جابجا کنه ولی هنوز فرق بین قدرت حمله و قدرت تخریب کاتا رو نمیدونن . خخخخخ

    وقتی هم یکی بهشون راهنمایی میکنه همون ادعا و غروری بود که تریلی جابجا نمیکرد بهشون اجازه نمیده از تریلی پیاده بشه و بره خودش یه شبیه ساز بزنه تو کیریلوید ببینه تا حالا اشتباه میکرده . میاد تو فروم جار میزنه که همه بدونین من بلد نیستم .