Posts by HoOomaN

    اگه اسم Caterpillar رو نمیدونین چی هست یک ابر شرکت بزرگ تو آمریکا هست تو ماشین های سنگین که تو جهان اولین هست

    حاجی اگر نمیگفتی کترپیلار چیه ما در جهل مرکب ابدالدهر میماندیم. 😂😂😂

    مرسی که مارا از ظلمت جهل رهاندی.


    پ.ن: بچه ها اسم تیم ما bella ciao هست‌. اگر نمیدونید bella ciao چیه باید بگم که ماهم نمیدونیم دیدیم قشنگه گذاشتیم 😂😂😂

    تموم شد؟

    خیلی تاثیر گذار بود.

    یه تحقیق علمی در سال ۲۰۱۸ انجام شده بود که میگفت:

    "بر اساس مطالعه جدیدی که در دانشگاه « برندیس » در ایالات متحده انجام شد، تنها 45 دقیقه طول می کشد تا دروغ هایی که می گوییم را خودمان هم باور کنیم. دروغ گفتن حافظه را تغییر می دهد و برای اتفاقی که رخ نداده، خاطره جدید می سازد."


    وچقدر این داستان وصف حال شماست یوسف جان.

    در طول ۲ سروری که با شما بازی کردیم و دست بر قضا با شما متا کردیم متاسفانه به جز دروغ و لاف و ادعای پوچ و تو خالی هیچ نکته مثبتی از شما دیده نشده.


    چه ۲ سرور پیش که به اصرار خودتون متا کردیم و شما کشیدی زیر متا (اصلا نمیخوام فلش بک بزنم به دلایل دروغی که برای کشیدن زیر متا اوردی) و چه سرور پیش که عملا هیییییچ چیزی از سایدتون در نیومد.

    شما شعار تیمتون در این سرور مبارزه با مولتی بازی بود اما برخلاف ادعاهای اول سرورتون معلوم شد که خودتونم مولتی میزدید و دستتونم رو شد. (لینکاشم هنوز موجوده).

    لیدری که شعار اصلیش یک دروغ باشه معلومه که تهش چی میشه دیگه.


    شما یادتون رفت ما 25 همر بهتون در اندگیم تحویل دادیم ؟ شما یادتون رفت روز اخر سرور با اون حجم بک خوردن نیرو ها و کشته شدن نیرو ها باز هم جنوب غرب حدود 15 میل دف رو واندر مرکزی جنوب شرق داشت و حدودا 6 میل روی نقشه و راز و .. داشت ! شما و امید و اشکان و حسین و آرش روی اکانت واندر لاگین داشتید و میدونید که دروغ نمیگم

    یوسف جان فکر کنم در شمارش هم شما یکم داری اشتباه میزنی.

    ببین عزیز بعد من تکرار کن:

    ۱.۲.۳.۴.۵.۶.۷.۸.۹.۱۰.۱۱.۱۲.۱۳.۱۴.۱۵.۱۶.۱۷.۱۸.۱۹.۲۰.۲۱.۲۲.۲۳.۲۴.۲۵

    خوب این شد ۲۵ تا اوکی؟

    حالا بازم معتقدید که ۲۵ همر اندگیمی دادید؟ شما در بهترین حالت تو کل سرور ۲۵ تا همر به زور داشتید.

    تا جایی که من یادمه بیگ همر ساید شما اگر اشتباه نکنم حدود رنک ۴۰ سرور بود(دقیقشو یادم نیست ولی همین حدودا بود). یعنی خود این همر با ارفاق اند گیمی محسوب میشه. حالا حساب کنید دیگه اخرین همرتون رنک چند محسوب میشد.

    با این تفاسیر شما یا معنی همر اند گیمی رو نمیدونید یا در شمارش همر ها مشکل داشتید. شایدم همرای ۲۰۰ کی گرزی تونو جزو اند گیمی حساب کردید.

    لطفا به شعور مخاطب توهین نکنید یوسف جان چون لینکای سرور پیش موجوده و امار و سایز همر هایی که بلند شدن هم موجودن پس سعی نکنید با عوام فریبی خودتونو موفق جلوه بدید. دست شما کاملا رو شده سعی کنید این سرورو به جای دروغ گفتن وسط فروم یکم قوی تر بازی کنید بلکه این سرور برای ماهم یکم هیجان انگیز باشه حداقل ۲ تا تارگت داشته باشیم بزنیم. ۲ سرور پیش که بعد به هم خوردن متا کل اسدبلو اسکات زدیم و انالیز کردیم حتی ۱ تارگت پیدا نکردیم ارزش زدن داشته باشه.


    پ.ن: بابت غلط های املایی عذر میخوام‌ با گوشی تایپ کردم و به شدتم خستم.


    پ.ن: از همه عزیزان عذر میخوام که بحثای سرور پیش رو کشیدم وسط ولی واقعا تحمل اینکه این ادم این همه مدت تو چشای هممون نگاه کنه و دروغ بگه غیر ممکن شده بود.


    پ.ن: اینکه کی میاد یا کی نمیاد واقعا انتخاب خودشه و قابل احترام. من فقط میگم ای کاش تیم های قدرتمندی اعلام حضور کنن در هر سایدی که حد اقل سرور هیجان انگیزی باشه و بهمون خوش بگذره.


    پ.ن: بر فرهاد لعنت.

    سلام خدمت همه عزیزان

    اول از همه تبریک و خسته نباشید جانانه میگم خدمت بردارای گلم در ساید ان ای که الحق فوق العاده بودند برد حقشون بود. چه بچه هایی که از روز اول سرور حضور داشتن چه رفقای تیم فونیکس (که همینطور که امیرحسین تریدر عزیز گفتن سرورهای زیادی مقابل هم بودیم و رقیب سنتی ما محسوب میشن و جدای رقابت رفقای بسیار دوست داشتنی هستند.) که با ورودشون ورق بازی رو به نفع سایدشون برگردوندن و عملکرد فوق العاده ای در کنار سایر دوستان شمالی داشتن. دمتون گرم ایشالا سرورهای آینده مجددا در کنار شما سرور جذاب تری رو تجربه کنیم.


    خسته نباشید سوم خدمت دوستان عزیزم در ساید جنوب شرق که با تعداد کمی‌ که بودیم ( فک کنم به زور ۱۵ ۱۶ نفر میشدیم) عملکردشون واقعا فوق العاده بود مخصوصا رفقای همر کشمون که اساتید من هستن و عااالی بودن در این زمینه. عذر خواهی میکنم که حضور کمرنگی داشتم و مشغله اجازه نداد بتونم کمکی بکنم ایشالا سرور بعدی جبران کنم.


    تیم ما بنا به دلایلی این سرور نبود اما از اونجایی که نمیتونم روی امید عزیزو زمین بندازم با یه هفته تاخیر اومدم و با تمام مشکلات شخصی و نداشتن تایم سعی کردم کمک کوچکی داشته باشم که حاصلش دمپایی اکانت drunk prophet بود.


    راجب سرور حسین عزیز مفصل صحبت کردن و من فقط چند نکته اضافه کنم. نمیخوام تقصیر گردن کسی بندازم یا ضعف های ساید خودمونو بپوشونم و به هیچ عنوان

    قصد بی ارزش کردن زحمات دوستان عزیزم در شمال شرقو ندارم اما یکی از دلایل عدم موفقیت تیم تعداد کم خودمون و اتکا ی بیش از حد به حرف های تیم متامون بود.

    نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت که توصیه ای که به لیدرای ساید داشتم گوش داده نشد و خودشون تجربه ی سرور پیش رو دوباره تجربه کردن

    این سرور در جنوب غرب فاصله ی بین حرفایی که زده شد و کارایی که انجام شد به قدری زیاد بود که اسمشو نمیشه گذاشت تغییر برنامه،صرفا یک سری لاف و ادعای بزرگ بود(از سیاست کلی سایدشون که عدم مولتی بازی بود گرفته تا صحبتای مطرح شده فی مابین دو ساید) که گوش بچه های مارو پر کرد چرا که بعد از متا و تقسیم وظایفی که انجام شد قرار بر این بود که ساید غربی متا وظیفه بازی جنگی رو به عهده بگیره و ما برای اند گیم بازی کنیم اما عملا هیچ حرکتی از ساید غربی ما ندیدیم و زمانی متوجه اشتباهمون شدیم که دیگه کار از کار گذشته بود و شمال شرق به درجه از قدرت و انسجام رسیده بود که هر حرکتی عملا با شکست مواجه میشد. متاسفانه این عمل نکردن به وظایف از سمت ساید غربی باعث شد عملا در‌موضع ضعف قرار بگیریم و همین عامل یکی از علل شکست ما بود.

    البته به هیچ عنوان قصد جسارت به پلیرهای محترم جنوب غربو ندارم چرا که تقصیری ندارن مطابق برنامه ی لیدریشون جلو رفتن و باز هم بهشون خسته نباشید میگم.

    خیلی نمیخوام به حواشی بیشتر بپردازم و جدا امیدوارم دوستان به اندازه نصف زبان بازی و سیاستشون تفکرشون نسبت به بازی رو به روز کنن.


    در پایان خسته نباشید به رفقای گلم در جنوب شرق:

    امید پیرمرد دوست نداشتنی خودم، حسین کینگ بالا برادر‌ مودب و دوست داشتنی. ارش افکت با شخصیت و اروم و کار بلد. کسری همیشه خسته، ارمان عشقم، اشکان سرلشگر غرغرو، مهدی کلت زحمت کش، فرامرز سلطان دف خاورمیانه و حومه، سعید اس بزرگوار، محمد جواد عزیز، علیرضا اونجرز، محمدرضا سوشیانت عزیز و سایر دوستان که اگر کسی رو از قلم انداختم عذر میخوام.


    پ.ن: آیا شاهد بازگشت BellA CiaO خواهیم بود؟

    پ.ن: آقا فرهاد مرسی که هستی همیشه داداش

    پ.ن: رضا جان بی صبرانه منتظر برگشتت هستیم رفیق

    پ.ن: ممد نوب آماده باش.

    پ.ن: پارسا جون بلخره کنار هم بازی کنیم بچه محل.


    به امید روزهای خوش برای همه دوستان

    دوست عزیز اگر این پلن موفق بود و هیچ نقصی نداشت هومن عزیز با صراحت کامل اینجا اعلام میکرد و حداقل جواب پست بنده که ۳ الی ۴بار ازشون اسم بردم رو میدادن!

    سلام رضای عزیز.

    اینکه جواب شمارو ندادم چند دلیل داشت رضا جان.

    اول اینکه صحبت هامو به وضوح در همون پست گفتم و نیازی به توضیح بیشتر حقیقت نبود.

    قضاوت رو به عهده دوستان گذاشتم که با توجه به بازخوردها خوشحالم اکثر عزیزان و دوستان مخصوصا کسایی که بدون جهت گیری خارج سرور فقط ناظر بازی هستن به موفقیت آمیز بودن پلن ما اذعان داشتن.

    از طرفی حقیقتا درگیر بیماری کرونا هستم و از اونجایی که لانچای اون پلن از ساعت 9:55 شب تا 9:05 دقیقه صبح طول کشید بعد از پلن فقط منتظر نتیجه موندم، پست رو گذاشتم و استراحت کردم. وقتی اومدم فروم دیدم خیلی از عزیزان جواب دادن و دیگه نیازی به پاسخ ندیدم.

    اما هنوز برام عجیبه بعد از تمام این داستانا بازم میبینم که شما همچنان داری تلاش میکنی که پلن مارو بی ارزش و شکست خورده جلوه بدی که منطقی هم هست ولی فکر کنم حقیقت مشخصه و پلن از دید ما کاملا موفقیت آمیز بوده باز هم اگر شما نظر دیگه ای داری بنده به نظرت کاملا احترام میذارم عزیز.

    دوستان پلنر و آنالیزور جنوب شرقی برای حفظ روحیه و برگشت جو فروم به نفع خودشون این پلن رو رفتند تا همرهاشون با کمترین تلفات برگرده و با خوشحالی به فروم بیان و ادعای زدن همر واندرزن اکانت Club رو کنند

    نظر شما کاملا قابل احترام ولی رضا جان منی که میام اون تعداد همرو برای یه تارگت میذارم کاملا تخمین میزنم که چقد دف ممکنه روی اون تارگتا جمع بشه و به همین دلیل روی هر تارگت 7 همر گذاشتیم. پیش بینی ما چیزی حدود 500 تا 800 کی دف روی هر کدوم از 2 تارگت بود که بعد از دیدن لینکا پیش بینی ما درست از آب در اومد و البته کاملا میدونستیم که 3 یا 4 همر ممکنه روی هر کدوم از تارگتا دیوار بشه که با توجه به اهمیت 2 تارگت و اینکه اکثر اون همرا همرای دیفالت ما بودن که نگهداریش با توجه به اینکه این سرور بدون مولتی هستیم برای ما کمی دشوار شده بود و اکانت قفل شده بود بنابراین هیچ مشکلی با دیوار شدن 3 همر اول هر تارگت نداشتیم و اگر قصدمون این بود که همرا با کمترین تلفات برگرده قطعا تارگت های آسون تری انتخاب میشد. در صورتی که ما 2 تارگت بسیار پر ریسک رو انتخاب کردیم. اولیش همر سامان که با توجه به تعداد مولتی وشناخت قبلی هممون میدونستیم که دف شخصی که داره چقد زیاده و دوم همر اکانت گانز دومین همری که در ساید شمال شرق جنگ کوچیک روش رفت. اینکه پست رو هم با تاخیر گذاشتم دلیلش این بود که تایم لند یه سری از فیکا ساعت 3 بعد از ظهر بود برای همین صبر کردیم فیکا کامل بخوره بعد پست بذاریم.

    دوست عزیز دفی که روی دهکده چهارم اکانت کلاب بوده کمترین دف در کل دهکده ها محسوب میشده

    بله با شناختی که از سامان عزیز دارم کاملا متوجه این قضیه هستم اما چند تا سوال برام پیش میاد رضا جان.

    1. سامان عزیز چنج کپ کرد روی ده 04. اگر این ده برای شما انقد بی ارزش بوده و همر جنگی بوده چرا چنج کپ برای این ده انجام میشه و نه برای دهای مهم تر.

    2. فرض رو بر این میذاریم که اون ده جنگی بوده. همین جا 2 تا مطلب برای من پیش میاد رضا جان. چرا برای یه همچین همر کم اهمیتی 700 کی دف جمع میشه و برای یه همر واندر زن که اهمیت بیشتری داره 500 کی دف؟ در صورتی که اگر اون 700 کی دف میرفت روی همر گانز اون همر سالم میموند و تعداد همر بیشتری از ما دیوار میشد. یعنی دفکورد در تشخیض اشتباه کرده یا سامان حاضر نشده دف شخصیشو در اختیار سایدش قرار بده؟؟


    و در آخر یه مطلبی که بنده هنوز متوجهش نشدم اینکه شما فرمودید لینکا کامل قرار داده نشده. عرض کنم خدمتتون که قبلا هم گفتم برای اینکه پست خیلی شلوغ نشه حوصله دوستان سر نره فقط همرایی رو میذارم که دیوار شده یا زخمی شده و همرای که سبز رد شدن رو فاکتور میگیرم. حالا باز اگر شما اعتقاد دارید که ما چیزی رو سانسور کردیم بذارید که ماهم ببینیم.


    خلاصه که رضا جان ما که از این پلن کاملا راضی هستیم و خدارو شکر که شما هم راضی هستید. ما راضی شما راضی گور بابای ناراضی :دی

    پس به نظرم ادامه این بحث خارج از حوصله خوانندگان فروم باشه و ادامه ندیم بهتره.


    پ.ن: در هنگام گذاشتن شات از دهکده ها در نوشتن اسم دهکده دقت کنید تا موجبات خنده دیگران فراهم نشود.

    پ.ن: مرسی از رضا سورنای عزیز بابت تحلیل بسیار زیبا و جامعشون.

    پ.ن: فارق از تمام مباحث مربوط به بازی درگذشت پدربزرگ محترم آقا یوسف عزیز رو خدمت این بزرگوار و خانواده محترمشون تسلیت عرض میکنم.

    سلام


    کاش از خدا یه چیز دیگه خواسته بودی جوان.


    خوب امروز شاهد چهارمین پلن ساید جنوب شرق بودیم. که خدارو شکر باز هم به ثمر نشست و 2 همر واندرزن ساید شمال شرق پرید.

    خسته نباشید به بچه هایی که کمک کردن تو بحث پلن و لانچ. فرهاد عزیز، ممد نوب،مهدی، نیما، احسان و حمزه عزیز که کمک زیادی کرد دیشب.


    خوب بریم سراغ لینکا.


    تارگت اول: واندرزن اکانت Club


    همری که اومدید بپرونید ولی نتونستید. :دی

    خسته نباشید به نیمای عزیز بابت همرش.

    بر و بچه های اکانت خودمون دمتون گرم بچه ها

    بر و بچه های اکانت مارس دم همتون گرم

    و البته پویا عزیز اکانت لرد آف توتنز، هومن عزیز اکانت مورس و بر و بچه های Xauusd دم همتون گرم


    تارگت دوم: واندرزن اکانت Guns and Roses

    حمزه عزیز که زحمت این همرو تو خاک ان ای کشید.

    حسین و سایر رفقا از اکانت اسکری دم همتون گرم رفقا.

    خسته نباشید به محمد عزیز از اکانت دارک

    و سایر رفقا مرتضی عزیز M.W.R.T، مصطفی عزیز اکسکلیبور، بر و بچه های ترکس، مسعود و سعید از اکانت شدو پلیر




    به سامان عزیز اکانت club و بچه های اکانت Guns and Roses بابت همرایی که کشیدن خسته نباشید میگم.

    به ساید شمالشرق هم بابت دفاع خوبشون تبریک و خسته نباشید میگم.


    پ.ن: مگه نباید بعد از 1، 2، 3 عدد 4 باشه؟ پس چرا اینجا پنجه؟

    اقا مجید عزیز از که با اکانت old man در فروم اون سرور فعالیت میکرد پلیر جنوب غرب بود که در سرور پیش بهشون برنامه دادیم تا در ساید جنوب شرق ثبت نام کنن(از گفتن نام اکانت معذوریم )

    کارشونو بسیار عالی انجام دادن و ما همیشه به اخرین اخبار امرداد در گروه های تلگرامشون دسترسی داشتیم و 2-هیچ ازشون جلوتر بودیم


    لطفا انگ جاسوس داشتن در یک ساید دیگه به بنده نزدید چون هیچ جوره به من این یه مورد نمیچسبه ! هرکسی که بامن یه بار بازی کرده باشه میدونه که هیچ جوره قبول نمیکنم تو یه ساید دیگه جاسوس داشته باشیم

    یوسف جان اینکه چقد به صداقت شما میشه ایمان داشت رو از همین 2 تا ریپلای میشه تشخیص داد دوست من.

    شما حرفی که بچه های خودتون زدن رو تو روز روشن و جلوی این همه ادم که تو فروم هستن نقض میکنی دیگه انتظاری نمیشه ازت داشت.

    فک کنم همگان اون چیزی که باید میفهمیدن از شمارو فهمیدن.

    فقط یاد بگیرید هر کاری که میکنید و هر حرفی که میزنید پاش وایسید و دنبال بهانه برای سرپوش گذاشتن رو رفتار و کردارتون نباشید.


    پ.ن: مرسی از مایک عزیز برای شفاف سازی و یادآوری پست علی جان. :دی

    سلام خدمت تمام عزیزان

    سلام پارسا جان

    یکسری صحبت درمورد ناجوانمردی و سو استفاده از اعتماد شد که خواستم یادآوری کنم زدن کتیبه از داخل ساید حریف با اکانت جاسوس اونم وقتی اعتماد افراد اون ساید رو جلب کردی نامردیه :)))

    اینکه شما کتیبه ای که دست شما امانت بوده رو بدون اجازه ما دادید به شمال شرق مردونگیه؟ :)))

    پارسا جان 2 تا مطلب اینجا ذهن منو درگیر میکنه.

    اول اینکه چطور زمانی که پشت هم هیرو میزدی برای اون کتیبه یادت نبود که چجوری اونو از شمال شرق زدیم. الان یهو یادت افتاده و رگ جوانمردیت زده بالا؟ :))))

    دومین نکته. شما به بهانه اینکه ما کتیبه رو با اکانت جاسوسی تو شمال شرق زدیم متاتونو با ما بهم زدید بعد رفتید با شمال شرقی متا کردید که دقیقا همینجوری از شمال غرب کتیبه زده. برا ما ناجوانمردانس برا اونا نه؟ :)))

    حقیقتا راه برای بهم زدن متا زیاد بود ولی با کج سلیقگی بدترین راهو انتخاب کردید که اونم میذاریم بر پایه سطح پایین بازیتون.


    در آخر خود جنوب شرق باعث شد متای ما باهاشون شکسته شه نه شمال شرق

    متای ۳ به ۱ میتونست خیلی برای ما راحت تر باشه

    امااا با یک سری رفتار ها ما تصمیم گرفتیم متای سخت تر و شاید جذاب تر و انتخاب کنیم

    حقیقتا پارسا جان خیلی وقت بود که خود ما هم منتظر بودیم بکشید زیر این متا و واقعا خوشحال شدیم.

    میدونی پارسا جان بود و نبود شما زیاد فرقی نمیکرد صرفا یه بار اضافه بودید روی دوش ما که مجبور بودیم با خودمون بکشونیمش. سایدی که توانایی یه پلن زدن رو نداشت و اگر کمک بچه های ما نبود یه پلن هم نمیتونستید بزنید. ولی 2 تا چیز مارو ناراحت کرد.

    1_ خیانت در امانت. شما کتیبه ای که امانت داده شده بود بهتون رو دادید به یه ساید دیگه که این حرکت شما واقعا زشت و زننده بود.

    2_ عدم صداقت. شما متا با ان ای بسته بودید و ادب حکم میکرد حد اقل اینکه تمایلی به ادامه متا با مارو نداشتید به ما می گفتید ولی نگفتید و پشت پرده متا با ان ای بستید و اگر ماجرای کتیبه نبود همچنان با پنهان کاری میخواستید جلو برید.

    در کل این 2 عاملی که خدمتت عرض کردم به علاوه ضعف های تکنیکی که در بازی دارید و همینطور بی برنامگی در مدیریت ساید (اینا چیزاییه که ما به چشم دیدیم در این مدتی که متا بودیم) باعث میشه که تیم شما به عنوان یه تیم به شدت ضعیف در تراوین شناخته بشه و من فکر میکنم نیاز به کسب تجربه و آموزش بیشتر دارید. (البته این فقط حرف من نیست و تیم هایی که در سرور نرمال در کنار شما بازی کردن هم حرف منو تایید میکنن و البته مطمئنم بعد از تموم شدن این سرور بچه های شمال شرقم همین حرفو میزنن. )

    در کل ما به شدت از بهم خوردن متا خوشحالیم. چون دیگه قرار نیست بار یه ساید دیگه رو هم به دوش بکشیم.

    مورد سوم به اشکان جون سلام برسون بگو ۵۰روز شما از مال جنوب غرب بالا رفتی.۲ روزم ما. خداوکیلی ما بخیل نبودیم شمام سعی کنین نباشین

    رضا جان میشه به من بگی کی و کجا ما از مال جنوب غرب بالا رفتیم برادر؟

    تا جایی که من یادمه این یوسف بود که بعد از پلن های ما میومد اینجا از آرمان هاش میگفت و شاخ و شونه میکشید. به نظرت ایشون از ما بالا رفت یا ما از ایشون؟؟؟


    پ.ن: رضا از اولین سروری که باهم بازی کردیم به قرار گذاشتیم. یا 4 تامون باهم میایم یا هیچکدوم نمیایم. الانم اگر تو بازی نکنی ماهم نیستیم. پس حق نداری بازی نکنی :دی


    پ.ن: رفیق تی تاپ خورمون چطوره؟ با دیوار حال می کنی؟ :))))))))


    پ.ن: این کرونا چه کوفتی بود گیر ما افتاد.

    سلام

    حکایت حرفات حکایت قصه های عجیب غریبیه که مادر بزرگا میگن اخرشم هیچ کلاغی به خونش نمیرسه و فکر هم نمیکنم سایدت به جایه خاصی برسه:دی

    لیاقت سلام کردن که نداری پس این قسمتش هیچی.

    اینشو دیگه زمان نشون میده دوست نه چندان عزیز.

    که در نهایت هرچی هم که شد ارتباطی به تو نداره. پس سرت تو کار خودت باشه.

    اولا : فکر کردی الان بریتانیای کبیرید و شمال شرق هم هند مستعمره که برا ما وجه تضمین میزارید؟؟

    یک دقت کنی میبینی که فقط سابقه تراوینیه من و مازیار و مملی از چندین برابر تاریخ پیدایشه اسپید ترا هم بیشتره

    اول اینکه احترامه که احترام میاره. پس بار اخرت باشه که با من اینجوری حرف زدی. وگرنه دفعه بعدی مجبورم مثل خودت برخورد کنم که خوب اصم دوست ندارم شخصیت خودمون تا لول تو پایین بیارم. ;)

    دوم با تمام احترامی که برای ۲ عزیز دیگری که نام بردی قائلم و رزومشونم بخوبی میدونم و بارها مقابلشون بازی کردم. ولی قدمت فسیل هم از تو بیشتره. خوب که چی؟ فعلا که داریم میبینیم توانایی کی بالاتره. تا الان کتک خور من بودید از الان به بعدشم همینید. فرقی نداره.

    نکته اخرم بگم و برم.

    شمایی که اسم توتال یه ساید رو یدک میکشی باید سعی کنی تو مواقع بحران سایدتو جمع کنی. نه اینکه خودت از همه زودتر فشاری بشی و بیای تو فروم و عربده کشی کنی. سعی‌کن سایدتو از بحران خارج کنی.

    همون سروری که اشاره کردم ما نه جنگ کوچیک داشتیم نه انبار بزرگ. ولی در نهایت بهترین ساید بازی شدیم و لذت کافی رو بردیم. چون مدیریت بلد بودیم. ولی الان شاهدیم که لیدر شمال شرق اینجوری فشار میاد بهش که دهنشو باز میکنه و بدون فکر هرچی میخواد میگه.

    فقط دلم میسوزه برای اون پلیر هایی که زیر دست تو دارن بازی میکنن. چون نه لول بازیت نه لول شخصیت در حدی نیست که رهبری یه تیم رو به عهده بگیری.

    دیگه هم ریپلای نمیشی چون شخصیتت اصن در حدی نیست که بخوام دوباره جواب ادم بی لولی مثل تورو بدم.

    سوما یاد نوری میکنم و میگم شمال چیزی رو فراموش نمیکنه

    اگر‌ داشت یادتون میرفت خودم یاداوری می‌کنم بهت.

    سجاد جان به ناصر عزیز بگو نیستی ببینی بچه ها با کتیبه هاتون چه عشقی میکنن

    اصلا انگار ب خر تی تاپ دادی تو ان ای :دی

    واقعا تاسف میخورم برای پلیر های که رهبری سایدشونو دادن دست ادمی که با این ادبیات خطابشون میکنه.

    البته دوستان ناراحت نشید ایشون چیزی که تو اینه میبینه رو به شما نسبت میده. وگرنه شما همه عزیز و بزرگ هستید.

    سایر قسمت های پستت هم مثل خودت انقد بی ارزشه که نبازی به جواب نیست.

    بسم تعالی

    سلام خدمت تمامی دوستان عزیز در ۴ساید سرور

    سلام رضا جان

    تو پستی که گذاشتی چندجا از ساید اس ای نام بردی که وظیفه خودم دیدم پاسخ بدم و یه سری مطالبو روشن کنم و شاید هم کمی مرور خاطرات کنیم.

    جالب اینجاست شما مارو متهم به کثیف بازی و ناپاکی میکنی اما ساید مقابلمون که این ماجرا رو انجام داده پاک و مبری از هرگونه اتهام

    رضا جان

    بذار یه فلش بک به سرور 2 ایکس راند قبل بزنیم. زمان آزاد شدن کتیبه ها توتال ساید ما، امید عزیز به با یکی از عزیزان شورای لیدری شمال شرق نپ کتیبه بست و قرار شد 2 طرف هیچ کتیبه ای از هم نزنن یا اگر زدن پس بدن. سر زمان کتیبه ها قشنگ یادمه که جنگ یونیک شما در 8 خونه ای اکانت made in china که اس ای بود افتاد ولی ما سر حرفمون موندیم و کتیبه رو نزدیم، که اگر میخواستیم بزنیم زودتر از شما برداشته بودیم.

    اما چه اتفاقی افتاد؟ کتیبه جنگ آموز کوچک و انبار بزرگ ما توسط اکانت saraye moshir که تو اتحادای اس ای بود کلین شد و به از شمال شرق با تک هیرو کتیبه رو بردن.

    5 دقیقه بعدش شاهد پست حماسی پلیر اکانت سرای مشیر (حاج حسین که عضوی از تیم فونیکس بود) در فروم بودیم که از این حرکتش به عنوان یه دستاورد بزرگ و مشت محکم بر دهان استکبار تراوین یاد میکرد. دقیقا همین اکانت هم شروع کننده دف ریختن تو مولتیای اکانت ما (Angra mainyu) بود.

    چند وقت بعد هم که تو دیسکورد داشتیم سر همین موضوع دف ریختن با سامان(لیدر تیم فونیکس) صحبت میکردیم خودش تایید کرد که خودش از حاج حسین خواسته اون اکانت در ساید اس ای رجیستر بشه و هر 2 حرکت با هماهنگی کامل خود سامان انجام شده.


    با تمام این اوصاف رضا جان زمانی که لیدر های شمال شرق برای توافق بر سر تعیین حد و حدود بازی کثیف اومدن ما شرایطمونو گفتیم دوست داستیم توافق کنیم ولی با توجه به پیشینه ای که وجود داشت طبیعی بود تضمین بخوایم که این تضمین داده نشد و طبیعتا توافقی هم انجام نشد.

    به هر حال با توجه به پیشینه ای که وجود داشت ما حدس میزدیم که این اتفاق این سرور هم میوفته و ما این اکانتو زدیم که اگر شما مجددا همون کارو کردید ما هم ابزار مقابله به مثل رو داشته باشیم. زمانی هم که پیشنهاد توافق رو دادیم آماده بودیم اکانت مایک شینودا رو با اکانت احتمالی شما در اس ای جا به جا کنیم که شما قبول نکردید.

    به هر حال رضا جان چیزی که عوض داره گله نداره.


    در کل ساید اس ای تا زمانی که ساید های مقابلش رو به بازی کثیف نیارن هرگز اقدام به بازی کثیف نمیکنه و پایبند به اصول اخلاقی بازی تراوین خواهد بود. اما در صورتی ساید مقابل بخواد پاشو از مرزهای بازی تمیز اونور تر بذاره به شدیدترین شکل ممکن پاسخ میدیم.

    ما همیشه نشون دادیم سر حرفمون هستیم.


    سلام به همه عزیزان

    سلام ایرج جان.

    ایرج جان هم من هم شما خوب میدونیم تو جریان توافق اول سرور 2 ساید چه گذشت. پس به نظرم دست از عوام فریبی بردار عزیزم.

    چیزی که شما از روز اول بهش میگفتید چماق در حقیقت یه تضمین بود برای ما که دلیل اینکه ما اون تضمینو میخواستیمو بالاتر نوشتم ایرج جان.

    و ما گفته بودیم مسلما اگر درگیری بین 2 ساید هم اتفاق بیوفته قطعا از دهکده کرم چاله هیچ آسیبی به شمال شرق نمیرسه. اما کسی که قبول نکرد توافقو شما بودید.

    که اگر قبول میکردید قطعا اکانت مایک شینودا هم تقدیم ساید شما میشد چون با وجود توافق هرگز ما استفاده اینچنینی ازش نمیکردیم.

    متاسفانه ایرج جان شما به جز عوام فریبی و جا نماز اب کشیدن هیچ نکته خاصی تو پستات نداری. وگرنه شمایی که میای اینجوری صحبت میکنی باید یادت باشه که کاتای کتیبه مرتاض اس ای رو از اکانتی که تو اس ای داشتید زدید. و چه بد که اون کاتاهارو دوست یکی از بچه های ما کشیده بود. پس دست از عوام فریبی بردار برادر من. و سعی نکن خودت رو بی گناه نشون بدی.


    پ.ن: از حقانیت گفته های شما سایت کرش کرد اصن. :))))))

    با سلام

    تا ازاد شدن کتیبه ها چیزی نمونده و سایدها دارن خودشونو اماده جمع کردن کتیبه ها میکنن.

    اما یه چند روزی هست که دوباره فروم خلوت شد و اروم.

    این اقا رضای ما هم دید اینجوریه گفت یکم فرومو از این وضع در بیاره.

    بی صبرانه منتظر تحلیل لیدر محترم ساید مقابل هستیم که ببینیم در این خفت ما چند درصد ضرر کردیم و اونا چند درصد سود کردن. :D:D


    پ.ن: رضا گارد عزیز. دقیقا شما درست میفرمایید. احترامه که احترام میاره

    پ.ن: یه ۱۰ کی شوال هم یکی دوستان شمال شرق به قصد خفت زده بود که شوالاش دیوار شد که دیگه عکسشو نمیذارم.


    موفق باشید

    سلام و عرض ادب

    اول از همه خوشحالم که تنور سرور داغ شده و دوستان شمال شرقم یکی ۲ تا حرکت زیبا در طول یکی ۲ روز گذشته انجام دادن که تبریک میگم. کلا حرکتی که زیبا باشه ادم باید تبریک بگه چه از طرف خودمون باشه چه ساید رقیب.

    البته خوشحالم که مجددا دوستان شمال شرقو در فروم میبینم. حقیقتا داشتم نگران میشدم نکنه مشکلی براشون پیش اومده باشه.

    و در مورد اینکه دف مازاد و الکی گندم خور ما رو پروندید و جاش همر های احتمالا مازادتون رو خرج کردید هم جا داره ازتون تشکر کنم

    حق کاملا با شماست دوست عزیز. فقط برام خیلی سوال شد که این دف به اصطلاح مازاد شما چرا روی همراتون نرفت که نپره؟ در صورتی که همر وست ساید میتونست با ۲۰، ۳۰ کی از همین دف مازاد حفظ بشه. شما با این حرفتون بیشتر از اینکه مارو اذیت کنید نمک رو زخم پلیرای اکانت وست ساید دارید میپاشید که زحمتشون بخاطر نبود دف به باد رفته بعد لیدر سایدشون میاد صحبت از دف مازادی میکنه که از پریدنش خوشحاله. شمارو به تفکر قبل صحبت کردن دعوت میکنم.

    سلام بهتر دیدم یک چیزی رو روشن کنم بزرگترین دلیلی ک کسی از شمال شرق تو فروم برای مدتی پست نمیزاشت این بود که

    اولا به درخواست یکی از دوستان ترجیح دادیم مدتی سکوت کنیم

    دوما هم در حال حاضر کسی رو تو شمال شرق نداشتیم که بتونه درست و حسابی با محاسبه های دقیق اشتباهات دوستان رو بهشون یاداوری کنه وگرنه من پلن ۱۰۰٪ و یا حتی ۷۰٪ موفقی از دوستان ندیدم شاید الان برای اولین بار در این سرور یک پلن ۱۰۰٪ موفق دیده شد

    پ.ن

    ما برای کتمان اشتباهاتمان و پرت کردن حواس بازیکنامون تو فروم گرد و خاک نمیکنیم😉😉

    مدیونید اگر فکر کنید که پست نذاشتنتون داخل فروم ابدا ربطی به کتک خور بودنتون داشته و فقط یه تصمیم فوق استراتژیک بوده. فقط چیزی که از ظواهر امر پیداست چیز دیگه ای نشون میده و قضاوت رو میذاریم به عهده خوانندگان فروم.

    چقد محاسبات شما منو یاد اون قسمت معروف برنامه ۹۰ میندازه که یه عزیزی میگفت فلان تیم بالای ۱۰۰ درصد طرفدار داره.

    با چنین محاسباتی حق میدم که درصد موفقیت پلن شما بالای ۱۰۰ درصد باشه و موفقیت ما چیزی حدود -۳۹ درصد. :D:D

    حقیقتا هرچی گشتم تنها گرد و خاکی که داخل فروم دیدم حمله دوستان شمال شرقی بعد از انجام یه پلن داخل فروم پیدا نکردم بی زحمت به ما هم بگید کی ما گرد و خاک کردیم؟ اگر از نظر شما گذاشتن اسکرین اتک ها داخل فروم گرد و خاکه پس خوشحال میشم بدونم این حمله دست جمعی پلیر های شما به فروم اسمش چیه.

    سلام به همه عزیزان

    ایرج عزیز سلام.

    اول اینکه از هدیه بسیار با ارزش شما سپاسگزارم. بسیار لذت بردم.

    ایرج جان همونطور که بارها گفتیم شخصیت شما بسیار والا و به شدت انسان محترم و عزیزی هستی و ما خوشحالیم که رقیبی مثل شما داریم که تحت هر شرایطی ادب رو رعایت میکنه‌.

    اما ایرج عزیز متاسفانه در این یکی ۲ صفحه فروم که نگاه کنی انواع و اقسام جملات بسیار زشتو میبینی که واقعا فقط تو لول پایین اجتماع میتونی پیدا کنی و مسلما شما هم موافق این ادبیات نیستی. اوج این بی احترامیا رو هم میتونی روی پیامایی که اکامت سایلنس به اکانت حسین داد ببینی.

    واقعا حیفه که شخصیتی مثل شما با این عزیزان بخواد در یک دسته بندی قرار بگیره. پس ازت میخوام به عنوان لیدر این ساید کمی مراقب نحوه صحبت کردن پلیرهای سایدت باشی تا فضای بازی از حالت رقابت به حالت دشمنی کشیده نشه. طبیعتا ما نگاهمون به تراوین اندازه یه بازیه که ازش لذت میبریم و اصلا دوست نداریم که به بی احترامی بکشه.

    پ.ن: اگر خیلی خوشحالید که زخمی کردید، زخمیارو دیوار کنید.

    پ.ن: بابت غلط املایی های پر تعداد عذر میخوام چون با گوشی تایپ میکنم از این اتفافا میوفته.

    سلام

    اول از همه امیدوارم سال نو رو به خوبی شروع کرده باشید و امروز ۱۳ به در خوبی در کنار خانواده داشته باشید.

    دوم بابت کم کار شدنمون در چند روز گذشته عذر خواهی میکنیم. : دی

    همونطور که از وضعیت تاپ ۱۰ مشخصه دیشب باز هم شاهد زد و خورد بودیم بین ۲ ساید شرقی و میریم که باهم یه مرور کنیم که چه گذشت ولی قبلش یه خسته نباشید مجدد بگم خدمت تیم پلنری و لانچری اس ای، آقا نیما، اقا رضا، ممد نوب، و البته اقا فرهاد که دیگه سایش سنگین شده و افتخار نمیده و البته دوست عزیزی که همچنان میخواد اسمی ازش نیاد و سکرت بمونه و تمام عزیزانی‌که مارو در این پلن هم یاری کردن.


    هدف این پلن زدن یک همر دیفالت و یک‌همر نان کپ و زدن منابع کپ ۲ اکانت این ساید بود.


    تارگت اول: دیفالت اکانت Silence


    تشکر از مرتضی عزیز اکانت M.W.R.T، نیمای عزیز اکانت youdontknowme، حسین و ارمان و سایر رفقای اکانت Mr.Scary، و بر و بچه های اکانت Dr.trax که زحمت کشیدن همر گذاشتن دستتون درد نکنه و خسته نباشید.


    تارگت دوم: نان کپ اکانت Westside

    تشکر از آرش عزیز اکانت The Godfather بابت همر جلو زنش

    و تشگر بعدی از بر و بچه های اکانتfffire، محمد عزیز اکانت dark، و مصطفی عزیز از اکانت ExCaLiBuR. دم همتون گرم و خسته نباشید.


    بالا فقط لینکای زرد و گذاشتم و لینکای سبز رو برای شلوغ نشدن پست فاکتور گرفتیم.

    منابع ۲ تا کپ از ساید شمال شرق هم در پلن دیشب خورد که دیگه لینکاشو نمیذاریم ولی خسته نباشید میگم خدمت بچه هایی که زحمت اون ۲ کپ رو هم کشیدن. هومن عزیز از اکانت mors، بر و بچه های اکانت M A R S، و بچه های اکانت خودمون BellA CiaO.


    یه عذر خواهی هم باید بکنم از مرتضی عزیز و تمام بر و بچه های اس ای بابت اشتباهی که در لانچ همر اقا مرتضی داشتم. حقیقتا بعد از ۲ روز بیماری و ۱ روز کاری پرفشار به قدری خسته بودم که همر ایشونو ۱ دقیقه زودتر زدم ولی خداروشکر لطمه ای به پلن نزد.

    تشکر ویژه از رفقامون در ساید شمالغرب بابت کمک بزرگی که در این پلن به ما کردن.


    در نهایت یه خسته نباشید دیگه به مدافعین که تلاششونو کردن. دمشون گرم.


    پ.ن: اقا فرهاد مارو دور ننداز. ما اونقدرام بدرد نخور نیستیم.


    پ.ن: ایرج جان از اون فیلمای تنبور زدنت برای ما هم بفرست من علاقه شدیدی به تنبور دارم. 3>


    سالی خوش و خرم براتون ارزو مندیم.

    سلام و شاید هم درود

    اول از همه یه خسته نباشید به پلنر عزیز اقا فرهاد گل که میبینم راه امام رو به خوبی طی میکنه و باعث شده من پیرمرد دیگه کم کم برم تو بازنشستگی و از هنرنمایی این جوون لذت ببرم :D

    خسته نباشید دوم برای لانچرهای عزیز که زحمت کشیدن و تا صبح بیدار بودن برای لانچا اقا نیما عزیز استاد بنده ، اقا رضای عزیز و ممد نوب عزیز و احسان بزرگوار و دوست داشتنی. دمتون گرم.

    دم بچه هایی که همرارو کشیدن و در اختیار تیم پلنری قرار دادن هم گرم خیلی عشقید.

    خدارو شکر به هدفی که در این پلن داشتیم کامل رسیدیم و از این بابت خوشحالیم.

    اینکه نتونستم برای لانچا کمکتون کنم شدیدا عذر میخوام به خاطر مشغله سنگینی که دیشب در محل کارم داشتم نتونستم کمک کنم ایشالا در پلن های بعدی کما فی السابق در خط مقدم ساید در کنار شما عزیزان خواهم بود. : دی


    نکته بعدی اینکه چند صفحه ای از فروم رو که نگاه کنید متوجه یه صحبت بین تیم لیدری جنوب شرق و شمال شرق مبنی بر تعیین حد و مرز بازی کثیف میشید که خواستم یه توضیحاتی در این باره بدم خدمت ایرج عزیز بدم شاید این بحث ایشالا تموم شه دیگه چون خیلی داره کش پیدا میکنه.

    ببینید ایرج جان یه سری اتفاقات در سرور های گذشته افتاد که شما حضور نداشتید و حسین جان هم توضیح دادن. در سرور ۳ ایکس گذشته شاهد نهایت کثیف کاری از جانب دوستان بودیم که همرای حسین کینگ بالا و احسان شانیزو به خودشون زدن و زحمت و هزینه این عزیزان رو کلا به باد دادن. که فکر نمیکنم کثیف تر از این حرکت تراوین بتونه به خودش ببینه. در سرور قبل تر از اون هم که مبشه ۲ ایکس قبل که همر ما و یکی از دوستان مرفهمون از ساید شمال شرق در رقابت برای رنک ۱ بودن شاهد دف ریزی سنگین از ساید ان ای داخل مولتیای ما بودیم که همین قضیه شروع کننده ی بازی کثیف در اون‌ سرور بود.

    سرتون رو درد نیارم ایرج جان. وقتی از تیم هایی که ۲ سرور پیش اقدام به چنین حرکتایی کردن هنوز افرادی در ساید شما حضور دارن طبیعیه که پیش زمینه قبلی باعث بشه که بچه های ما نیاز به یه تضمین داشته باشن برا توافقات این چنینی. هرچند ما منکر حسن نیت جنابعالی نیستیم ولی به هر حال احتیاط شرط عقله. و طبیعیه که وقتی شما در کنار این عزیزان قرار گرفتید ما همه رو به یک چشم ببینیم. قدیم یه عزیزی در ساید شمال شرق بودن که شعر های قشنگی میذاشتن. یکی از این شعر ها که متعلق به سعدی بزرگ بود که میگفت:

    تو اول بگو با کیان زیستی

    پس آنگه بگویم که تو کیستی


    در کل ساید اس ای تا زمانی که ساید های مقابلش رو به بازی کثیف نیارن هرگز اقدام به بازی کثیف نمیکنه و پایبند به اصول اخلاقی بازی تراوین خواهد بود. اما در صورتی ساید مقابل بخواد پاشو از مرزهای بازی تمیز اونور تر بذاره به شدیدترین شکل ممکن پاسخ میدیم.

    هر چند با توجه به تحرکات این چند روزه و اکانت های تک ده حوالی واندر اس ای فک میکنم ساید شمال شرق هم تصمیمش رو گرفته.


    پ.ن: وقتی یه کمری هیبریدی رو بدی دست یه راننده ناشی و یه پرایدو بدی به مایکل شوماخر، تو کورس قطعا مایکل شوماخره که برنده میشه.


    امیدوارم سالی خوب و پربرکت کنار خانواده محترم داشته باشید.

    خوووب. هیچکس اعلام حضور نمیکنه؟

    اشکال نداره. ما میگیم شاید یخ دیگران آب شه.


    به امید خدا اگر همه چی اوکی باشه بر و بچه های Bella Ciao این سرور هم مثل ۴ سرور قبل حضور خواهیم داشت‌.

    ساید هنوز مشخص نیست احتمالا اس ای یا اندبل. شایدم هیچکدام. 😂😂


    از بقیه تیم ها هم خواهش میکنیم از زیر اب بیان بیرون اعلام حضور کنن تا سرور خوبی داشته باشیم.


    برقرار و سر کیف باشید. 😂😂

    سلام خسته نباشید خدمت همه رفقا‌.

    خسته نباشید به همه بچه هایی که تا اخر ادامه دادن و موندن.

    خسته نباشید به تیم خودمون ممد و فرهاد و محمد قطری و رضا اس ای گارد که خیلی زحمت کشیدن و این ۲ سروری که درخدمتشون بودم بهترین روزای بازیم بود. (اقا فرهاد شما خیلی گلی ایشالا جبران کنیم زحماتتو)

    به تمام بچه های ساید اس ای بخاطر زحماتشون تو این چند سروری که در خدمتشون بودم خسته نباشید میگم و افتخاری بود اشنایی با شما عزیزان.❤

    رفقای گلم پارسا و مجید خسته نباشید و تبریک بابت ۱۰۰ کردن.

    با فشاری که این چند سرور مخصوصا ۲ سرور اخر بهمون اومد فکر کنم یه استراحت چند ساله نیاز داشته باشیم و بعیده دیگه بازی کنیم. خوشحالیم که تراوین بهانه شد که رفقای خیلی گل و با معرفتی پیدا کردیم.

    اینم اخرین همر ما که همر ۱ سرور هم شد ولی روند سرور جوری شد که نشد اونجوری که میخواستیم ازش استفاده کنیم.


    دم همه رفقا گرم.

    موفق و پیروز باشید

    هومن

    سلام کارو چپ دست عزیز

    پست شمارو گه خوندم گفتم شاید نکنه از سر خستگی چیزی نوشته باشه که باعث شده شما فکر کنی من انگشت اتهامم رو به سمت شخص شما گرفته باشم. پس رفتم پستمو یه بار دیگه مرور کردم و دیدم که اینطور نبود.

    صحبت من این بود که سایدی که چنین ادبیاتی برای رقیبش استفاده میکنه چنین کاری هم میتونه بکنه.

    اینکه از صحبت های شما هم وام گرفتم برای پستم به این دلیل بود که سیاست خارجی اندبل توسط شما بیان میشه و طبیعتا حرفای شما تاثیر مستقیم در روند سرور داره.

    شناخت من از شما محدود به ۲ سرور اسپید راند ۱ و ۶ (اگر اشتباه نکنم) قبل فیلتره که از اونا هم تصاویر مبهمی تو ذهن مونده پس شمارو قضاوت نمیکنم. و هیچوقتم نگفتم شخص شما باعث اینکارید ولی طبیعتا نحوه نگارش شما و البته سایر دوستان شمالغربی باعث میشه بیشترین شک (یا یقیین) به سمت ساید شما بیاد. طبیعتا لیدری که چنین طوفانی راجب اس ای صحبت میکنه یا خودش به طور مستقیم اجازه چنین کاری داده یا غیر مستقیم با نحوه رفتارش بر ضد ساید ما اینکارو برای پلیرش ازاد کرده. اما اینکه میگید شخص شمارو گفتم نه اصلا منظورم اینجوری نبوده و من هیجوقت نگفتم کار شخص شماس. اما اینکه ایا شما میدونید کار چه شخصی بوده فکر میکنم جواب مثبت باشه.

    تراوین از دید من یه بازیه که به دلیل وجود دیپلماسی شدید تو بازی از بقیه بازی ها متمایز میشه و همین قضیه جذابش میکنه ولی همچنان بازیه و ما شمارو رقیب خودمون میدونیم نه دشمن. کاری نکنیم این بازی واقعا به دشمنی کشیده بشه.

    کارو جان وقتی پستای شمارو میبینم ۲ حالت تو ذهنم میاد. یا شما بسیار با هوش هستید یا بسیار ضریب هوشی پایینی دارید که من فکر میکنم فرضیه ۱ درست باشه و شخص باهوشی باشید. و به همین دلیل هم شما مانور بیش از حدی روی مثال بنده و کلمه(دزد) دارید در صورتی که خودتونم مدونید من نه شما نه هیچ عزیزی در ساید شمارو دزد خطاب نکردم و نمیکنم. و این مانور بیش از حد شما صرفا برای منحرف کردن بحث اصلی بوده کارو چپ دست عزیز.

    با پستی که گذاشتید هم جواب تمام سوالامو گرفتم هم اونایی که میخواستم بپرسمو دیگه نیاز نیست بپرسم کارو جان.

    مرسی از شما دوست عزیزم.

    سلام

    انقدر درگیر بودم که وقت درست حسابی نداشتم برای بازی و زحمت اکانتم فرهاد و ممد میکشیدن چه برسه که بیام فروم ولی اتفاقی که افتاد به قدری زشت و زننده بود که واقعا حالمو خراب کرد. بعدشم که پستای فروم بچه هارو خوندم که دیگه ناراحتیم دو برابر شد. چرا که خیلی از صحبت هایی که ضد ساید ما داره زده میشه از طرف دوستای خودمه و واقعا ناراحت کنندس برام.

    فارق از اینکه این کار توسط چه شخصی یا چه سایدی افتاده به نظرم این اتفاق رابطه مستیم با شرف داره. قطعا کسی که اینکارو کرده بویی از شرف نبرده که چنین کار پست و حقیرانه ای رو انجام بده. به باد دادن زحمت این همه پلیر که وقت و هزینشونو برای این بازی گذاشتن از نگاه هر ادم سالمی کار به شدت مزخرفیه و جای توضیح نمیذاره. اما از اون ناراحت کننده تر اینه که میبینم خیلیا میان و سعی میکنن موضوعو ربط بدن به ساید خودی. عزیزان واقعا خجالت نمیکشید؟ این حجم وقاحت واقعا چجوری تو بعضیا میگنجه؟

    دوست عزیزی میاد میگه مدرک. عزیز دل دنبال چه مدرکی هستی؟ مگر نه اینکه از اول سرور این اندبل بود که اس ای رو تارگت خودش قرار داد و حتی مسئول سیاست خارجی ساید اندبل پاشو فراتر از بازی گذاشت و ساید اس ای رو دشمن خطاب کرد؟ ما که هیچ دشمنی با کسی نداشتیم و صرفا رقابت بود و در کنارش رفاقتی که با خیلی از بچه های اندبل داشتیم و داریم ولی اینکه یکی بیاد از واژه دشمن برای یه بازی استفاده کنه مشخصه که دست به هرکاری میزنه برای مقابله با دشمنش.

    یه عزیز دیگه که اومده و با استدلال های بسیاز زیبا و لحن به اصطلاح موئدبانه سعی داره توپو بندازه تو زمین جنوب شرق و میگه مشکل از شماس که پسوورد وی پی استونو عوض نکردید. بذار یه مثال بزنم. فکر کن شما ماشینتو کنار خیابون پارک کنی و درش قفل نکنی و یه نفر ماشینتو بدزده. شما به پلیس مراجعه میکنی و اونم بگه چون ماشینتو قفل نکردی پس مقصر خودتی. صحبتای شما دقیقا یه همچین چیزیو تو ذهن ادم میاره.

    اما هادی عزیز. رفیق گل و رقیب قدیمی.

    همیشه به عنوان یه پلیر برام قابل احترام‌بودی و از سرور پیش رفاقتی بینمون شکل گرفت که قطعا ماندگار خواهد‌ بود.

    انا راجب صحبتایی که در‌مورد اس ای داشتی خواستم فقط یه توضیحی بدم.

    در مورد مستعمره بودن که گفتی فک کنم اخلاقیات منو میدونی رفاقتام همیشه هست و ارزش زیادی برام داره ولی سایدم برام خیلی با ارزشه. پس مطمئن باش جایی بازی نمیکنم که مستعمره کسی باشه. سرور پیشم دیدی بعد کتیبه با تمام اتفاقایی که افتاد هرجی داشتیم گذاشتیم وسط خود من و بچه های اکانتمونم تو تک تک پلنا بودن و همر گذاشتیم و تلاشمونو کردیم. این سرورم مطمئن باش تا ۳ ۴ روز دیکه سرم خلوت شه میچسبم سفت و سخت به بازی چون بعد این حرکت خیلی چیزا برای من جدی تر شده.

    میدونم که مشکل شخصی داری با چندتا از پلیرای اس ای ولی اینکه کل سایدو خطاب قرار بدی جالب نیست.

    در‌مورد اتفاقی هم که افتاد.

    کاری به اکانت شانیز که این اتفاق افتاد براش ندارم. و خوشحالیتونم میذارم پای مشکلاتی که با شخص احسان داشتید. ولی در مورد بقیه اکانتا چی؟

    چندتا فرضیه هست:

    ۱. شخصی از ساید اندبل(سایدی که اس ای رو دشمن خطاب میکنه نه رقیب) اینکارو کرده.

    ۲. ساید ان ای اینکارو کرده برای کمک به ساید متاش.

    ۳. یه نفر از بیرون سرور حوصلش سر رفته اومده زده.

    ۴. ممد نوب دیده این سرور خودمون هیجی نداریم حوصلش سر رفته اینارو زده.:D

    کدوم احتمال با منطق بیشتر جور در میاد؟

    حالا شما میگید اندبل نزده؟ پس میمونه ان ای. یعنی شما میگید ان ای زده؟

    خودت بشین یه حساب کتاب کن ببین به چی میرسی.

    وقتی اومدی گفتی اس ای رو شخم میزنیم چیزی نگفتیم و منتظر بودیم تو بازی و در قالب پلن هاتون (مثل همین لاک کردن واندر) برای شخم زدن ما بیاید ولی گویا برنامه ریزیتون جور دیگه ای بوده. همینم باعث شد ما قوی تر‌ و جدیتر بازی کنیم. از الان به بعدشو امیدوارم‌ مردونه بازی کنید. که اگر زدید بتونیم بگیم دمتون گرم;)

    پ.ن: هادی جان همچنان برای من خیلی عزیزی.

    پ.ن: ببخشید که ریپلای نزدم با گوشی تایپ میکردم نمیشد دیگه.

    پ.ن: چپ دست عزیز اگر شما از دم یه خونه رد بشید و در باز باشه ایا میرید کل وسایلو بار میزنید میبرید یا صاحب خونه رو مطلع میکنید؟

    پ.ن: سطح تحصیلات افراد مطلقا هیچ ارتباطی به میزان شعور انها ندارد. /برتراند راسل

    چند پست اخیر رو که از دوستان جنوب شرقی خوندم متوجه شدم ترس عجیبی سرتا پاشونو فرا گرفته جوری که از ۵ بامداد تا الان چندین پست گذاشتن که معنی همش به شرح زیر می باشد :


    نزنیدااااا بزنییید مام میزنیمااا ولی خدایی بیاید حالا اینبار رو نزنید حالا نمیشه اگه میزنید فقط یک ساید بزنه؟

    سلام

    یه سوال ذهنمو درگیر کرد.

    جسارتا شما همون عزیزی نیستی اول سرور میگفتی اندبل هیچی نداره ما تعدادمون کمه هیچی نداریم واندر نمیخوایم ووووو ؟

    ماشالا چه زبونی در اوردی برادر. از معجزات متاس؟ لووووول

    برادر شما حد اقل راجب ترس لطفا صحبت نکن. باشه؟ یادمون نرفته پستای اول سرورتو. ننه من غریبم بازی و آی نزنید مارو ما بد بختیم ما کمیم بزنیدم نمیزنیم و اینا. به نظرم شما از ترس حرف نزنید بهتر باشه حالا باز خود دانید.


    پ.ن: هادی جون این بازیه و منم درک میکنم شرایطو قسمت این بود جلوی هم باشیم و فدای سرت هر نتیجه ای هم اتفاق بیوفته تو و آرش رفیقای منید و دوستون دارم<3

    پ.ن: ممرض هومن کینگ راگنار حسین تی ان تی میثم همتون عشقید رفاقت و بازی جداس ایشالا که لذت ببریم از این سرور ( ولی منو نزنید) :D:D:D

    پ.ن: اسکار ضایع شدن بزرگ سرور هم میرسه به اونایی که اومده بودن هادیو بزنن الان یهو متا شدن مجبورن قربون صدقش برن. هادی گول نخوریا اینا رفیقات نیستن فقط امام هومنه که برات میمونه :D:D

    پ.ن: رضا جان صبر کن اولین اتکشون لند شه چنان حکم جهادی بدم سرور بلرزه :D


    ارادت