Posts by jagen haqar

    پیشه وری که نداند چه گونه به جنگ نگرانی برود. جوان مرگ می شود;)( کارل)

    خوشحال شدم از دیدن دوستان قدیمی و جدیدی که دور هم جمع شدن و صرفا واسه لذت بازی.امیدوارم بازی خوب و لذت بخشی داشته باشن.


    پ ن: به بروبکس ساید اجدادیم NE بابت متایی که کردن تبریک میگم.بهترین حرکت استراتژیکی رو میتونستید در مقابل سیاست SE بزنید رو انجام دادید.

    پست آخر


    خسته نباشید میگم به همه بچه های شمال شرق بابت زحمت هایی که طول این مدت کشیدن.از سامان عزیز که بخاطرش اومدم این سرور علیرغم اینکه تایم آنچنانی نداشتم و نتونستم در خدمت ساید باشم اما بانی خیر شد که با کسایی آشنا بشم که ارزش رفاقت باهاشون از تراوین و 100 شدن واندر... خیلی بیشتر بود.

    سپهر،حسام، بهنام(هولی)،علیرضا،ممدz، بهنام(وارلاک)،علی نوب،محمد(NoName)،سجاد و امید redcoat و حمید عزیز که افتخار بازی در کنار این تیم نصیب هر کسی نمیشه.

    بچه های تیم لیدوکایین(امین،کیارش،امیر،بکتاش و عمو رضا)

    بچه های تیم فونیکس(بابک عزیز،کاوه،علی مهری،رضا گارد،امیرحسین تریدر و ادریس و میثاق و...)

    آرمین عزیز،کارو، دانیال و شانیز که اواخر سرور باهاش آشنا شدم.

    نوری یکی یدونه ساید و مهدی که واقعاا انرژی میدادن به همه

    امیرعلی که آشنا شدن باهاش افتخاری بود برام

    تشکر ویژه از بروبکس قدیمی خودمون که بخاطر من و باوجود مشغله کاری خیلی زیادی که داشتن تو لحظه اخر تصمیم گرفتن که ریجستر بکنن و تنهامون نذارن(عمو میثم،محمد کینگ لول،نعمت که بخاطر خدمت سربازی نتونست تا اخر سرور باشه،حمیدDJعزیز و مجتبی)


    تشکر ویژه از حامدHell angel که تو شرایط بحرانی کاریش اومد و تنهامون نذاشت.


    - خسته نباشید به همه پلیرهایی که زحمت کشیدن و تبریک به امید که این سرور آشنا شدم باهاش و خوشحالم که تونست واندری 100 کنه.

    - لازم نمیبینم ریپلای بزنم به بحث هایی که تو فروم شده چون اهل فروم نبودم و نیستم فقط در این حد میتونم بگم که (تو اول بگو با کیان دوستی، از آن پس بگویم که تو کیستی).همه کسایی که در جریانات تراوین هستن چه قدیمی چه جدید،همه چیز رو میدونن فقط یه تعداد بنا به منافع و مقتضات زمانی و سایدی خودشون رو قانع میکنن(حالا یا توهم میزنن یا بااخبار کذب که میشنون خودشون رو قانع میکنن)،همین آدمها تو شرایط متفاوت خیلی زود تغییر رنگ میدن(مخاطبین خاص) پس نتیجتا مدیریت و دفکوردی ساید که همه زحماتش بدوش سپهر وبهنام و حسام و سامان و آرمین بود حرف نداشت.


    و در نهایت


    و از مدیریت سایت اسپیدترا(رسول و مهدی)(مدیریت فروم حسین TNT) تشکر میکنم بابت زحمات و ... که کشیدن در طول این سرور(درسته حرف و حدیث و کم کاستی ها زیاد بود اما همین فضا باعث شد دوستان و رفقای جدیدی پیدا کنیم که مهمتر از بازی بود)


    موفق و موید باشید

    سلام و تبریک میگم بابت مرتاض منحصر به همه بچه های شمال شرق


    موردی که خواستم در جواب دوست عزیزمون بگم اینه که بله حق با شماست ما اون شب صحبت کردیم ولی بهتره کل صحبت رو نقل کنی نه قسمتی نیاز میدونی و میتونی باهاش دوستان رو قانع کنی که شمال شرق خواستار تموم کردن این حرکتها نبوده


    بحث این بود که امید عزیز گفت دف ریخته نشه وهر اکانتی دف ریخت 0 بشه

    اما مولتی ها کاتا شدنش آزاده چه دیفالتها چه کپها و خفت و کتیبه زنی ازاد باشه و..... توافق بر اینه فقط دف ریخته نشه


    که من در جواب گفتم فقط مورد دف نریختن به نفع ما نیست(پیشنهاد من این بود که نه دفی ریخته بشه نه دهی کاتا بشه که امید جان قبول نکردند) وقتی دههای مرزی از هفته های اول کاتا میشدن و دف ریخته میشد(اکانتی مثل کسپراسکای از روز اول اینکار رو کرده)و مولتی های مرزی ما بجای اینکه رید بشن تبدیل شدن به دفساز.یعنی یه دیفالت دفساز ناخواسته و الانم هم اخر بازیه تاثیری آنچنان نخواهد گذاشت جز زخمی شدن تعدادی همر محدود نتیجتا اگه قراره توافقی انجام بشه کلی باشه نه کپی نه دیفالتی کاتا بشه نه دفی ریخته بشه دلیلش هم اینکه فقط هزینه و وقت گذاشتن اضافه اس


    آیا بنظرتون غیر منطقی بود؟؟ یا اینکه طبق سیاست 3 سایده وظیفه SE اذیت مرز جنوبی ما بوده؟


    مشخصه همرهای ش ش بیشتر از ساید شماست پس اگه دفی ریخته بشه به طور مثال از 50 همر ما 10 تاش زخمی میشه از 20 تای شما 10 تا.این به ضرر شماست و به نفع ما.اما امید جان گفت نه من فقط قسمت دف ریختن رو قبول دارم بقیه رو نه که ما هم با سامان متفق القول گفتیم پس هیچ توافقی بینمون بسته نشد همه چیز آزاده.یا یه توافق جامع یا به همون منوال قبل ادامه داده بشه.

    من و سامان گفتیم یا توافق کلی یا هیچ ( کاتای دیفالت فیدر کپ و دف) نه چیزی دیگه

    حالا سوال من اینه شما که میفرمایید دف نریختید منتظر شدید ش ش اول دف ریخت واقعااا صادقانه اینو میگید؟؟؟ فقط رو مولتیای من بالای 50 مورد دف ریخته شده.(حالا با کسپراسکای و پشمک و.... کاری ندارم از روز کتیبه ها شروع کرده)

    هر وقت هم گفتیم گفتن از تیم ما نیست اما دف داخلش مشخص بود از کجا ساپورت میشه


    پ ن:آره فیک زیاد داشته از دوستای هم متایی بخوایید براتون لینک میدن(تمام کتیبه هاشون زیر فیک بودن)

    پ ن: بحث اون شب اگه از به طور کامل توافق میشد الان جایی برای این بحث هاا نبود....

    پ ن: بجای آنالیز حرکتهای اخلاقی و غیر اخلاقی مشکل رو حل کنیم

    پ ن : میثم کجایی امروز چهارشنبه اس

    پ ن:دیروز یکی از روزهایی بود که جواب زیر و رو کشیدن یه نفر داده شد(دوست و تیمی که از دست دادی جزو بهترین کسایی هستن که تو تراوین شناختم)

    عمو حسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسام دقیقا کجایی؟؟؟؟

    بزرگی فقط در تو معنا شود وجود از نگاه تو پیدا شود


    اولین و اخرین پستی که تو سرور دوست عزیزم رسول گذاشتم مربوط میشد به دو راند قبل که NE واندرش صد شد.متن پست صرفا برای تشکر از تمام پلیرهای سرور و دوستان همسایدی شمال شرق بابت زحماتی که کشیده بودن.

    اما وقتی این حجم شادی دوستان جنوبی رو دیدم لازم دونستم چند نکته رو شفاف کنم.


    مورد اول به تفسیر پلنی بود که اجرا کردن و گفتن از خیلی وقت پیش داشتن رصد میکردن و دنبال اجرای پلن بودن.اوکی شما راست میگی داداش;)

    پسورد بقیه مولتی اا رو چنج کن میثم همشون یکی ان^^^^^^


    اون جریان نپ هم که میگید کذب محضه.هیچ شخصی از جنوب شرق با هیچ احدی از شمال شرق توافقی بر نپ نداشته.حالا اگه لیدرای شما انقدر جرات ندارن بیان تو فروم به اشتباه خودشون اعتراف کنن و از پلیرهاشون عذر خواهی کنن این مشکل ما نیست.(اون اقایی که اومده کتیبه هاتون رو برگردونه;)شما تو کل عمر که پلی دادی با من تو یه جلسه هم صحبت شدی که ادعا داری من قولی بهت دادم راند قبل ولی عمل نکردم؟؟از اون کسی که از طرف من یا سامان بهت قول داده بپرسی سیاست هاشو بهت توضیح میده;)بقول قدیمیا کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو زده به خواب رو نه


    مورد دیگه ای که خیلی توجهم رو جلب کرد خوشحالی بیش از حدتون بود که اصرار به ذکر اسم بنده رو داشتید.اگه میدونستم کتیبه زدن از اکانت تورج اینقدر خوشحالتون میکنه خیلی قبل تر از خودم تقدیم میکردم نیازی به اینهمه رصد و پلن نبود.(البته اگه خودتون زدید;))آرزوه دیگه بعد اینهمه سال از اکانت تورج کتیبه بلند شد.


    نکته اخر این که الان بالانسید؟ بالانس شدید؟ فردا باز بزرگترتون رو نفرستید اقا کتیبه بدید اینا مولتی زیاد دارن ای پی زیاد زیاد خوردن بن کن و فلان تا بالانس شه وگرنه حذف میکنیم.؟؟..!!!



    مهمترین چیزی که خواستم بگم عذرخواهی از همه بچه های شمال شرق بود به علت کم کاری بنده و از دست دادن کتیبه علیرغم اینکه خودشون میدونستن من 1 هفته اس حضور آنچنانی ندارم.


    اندکی صبر کنارتم حاجی^^^^^^^^


    دوست داریم رضا جوون:love::love:

    بنام آنکه جان را فکرت آموخت
    با سلام و خسته نباشید به همه دوستانی که این سرور جمع شدن تا دورهمی باشه برای گذران ساعاتی خوش کنار هم.و خوش بحال کسانی که تراوین بهونه ای بود براشون که تونستن حداقل یه رفیق به جمع رفقاشون اضافه کنن
    جا داره تشکر کنم از مدیریت تراوین اسپید رسول جان و مهدی جان که شبانه روز همه تلاششون رو انجام دادن تا فضایی هر چه بهتر برای بازی فراهم بشه.
    بالاخره یه سرور هم تموم شد و یه صفحه به صفحات افتخارت سرزمین شمال اضافه شد.ممنون از همه کسایی که به هر طریقی دست به دست هم دادن تا شمالشرق برنده بازی باشه.
    علی الخصوص از:
    - میثم عزیز برادرم و سنگ صبور تیم zupir که با وجود مشغله کار و زندگی تا صبح کنارمون بود.و همه تیم رو با صبر و حوصله مدیریت میکرد
    - حامد hell angel دوست و برادرم علیرغم نبود وقت واقعا با حضورش شرمندم کرد.بابت سه تا همر خوشکلش و مشاوره فکریش مدیونشیم.
    - محمد mfy با وجود جراحی که انجام داده بود و شرایط حادی که داشت تنهامون نذاشت.مرسی از همر و دفی که ساختی
    - ادریس عزیز توتال جدید <3 که همیشه جاش تو دل بچه های شمالشرقه.بابت همرها و زحمتهایی که کشیدی دمت گرم.ایشالا عروسیت :thumbsup:
    - حمید dj رفیق قدیمی که با همه مشکلات کار و شرایط افتضاح اینترنت سعی میکرد تا جایی که میتونه حضور داشته باشه
    - نعمت یاغی همشهری عزیزم که وجودش قوت قلبیه برای بازی
    - امیر عزراییل مغز متفکر و مرد پشت صحنه تیم
    - وحید داداش حامد عزیز که بی سر وصدا دف همری ساخت که واقعا بدردمون خورد
    - حسین فستر بچه شرور شماشرق :D مرسی از بابت دفاعی که ساختی
    - وحید نیستم عزیز که بعدا به جمعمون پیوست.مرسی از زحمت هایی که کشیدی
    - رضا گارد عزیز و دوست قدیمی که تیمش رو تنها نذاشت.
    - میلاد باکستر عزیز با اینکه شرایط روحی نامناسبی داشت تنهامون نذاشت.ایشالا غم اخرت باشه داداش و ما رو تو غمت شریک بدون.
    همچنین دوستانی که این سرور افتخار آشناییشون نصبیم شد.سامان عزیز که اگه نبود شماشرق مطمینا 100 نمیکرد.بابک جان شخصیت شماره 1 ساید.کاوه عزیز.علی مهری گل که از وقتی اشنا شدیم خیلی مسایل ها حل شد.امیرحسن تریدر همزبان عزیزم که وجودش تو تیم اسپیک باعث دلگرمی همه بود و واقعا حضورش تو شب به یاد ماندنی باعث عوض شدن ورق بازی شد.میثاق عزیز با همر زیبای رومنش افتخاری بود آشناشدن باهاش
    سعید کستل عزیز عشق همه بچه ها تراکتور ساید و یکی از کسایی که این سرور بیشترین زحمتها رو متحمل شد.مرسی از اینکه بودی و خوشحالم از اینکه رفیق خوبی مثل تو نصیبمون شد.
    حامد آراد عزیز بابت دفاعی که فرستاد دمت گرم ایشالا که جبران کنیم.
    ارین عزیز با اکانت بی نظیرش
    و همچنین تبریک میگم به ساید SE , Sw بابت همرهای بی نظیری که ساختن.دکتر مهرداد عزیز.کاظم جان.سپهر و پارسا

    و دوست روزهای سخت امیر kx

    :!: تشکر و سپاس فراوان از تمام کسانی که اسمشون بخاطر عدم حضور ذهن ممکنه فراموش شده باشه :!:


    و در اخر از کسی که همه برنامه ریزی ها و زحمت ها رو کشید تا شمالشرق برنده بازی باشه.مثل یک استاد شطرنج مهره ها رو چید تا زحمت تک تک بچه ها به هدر نره.رضا انزلی عزیز امیدوارم تو همه مراحل زندگی موفق و پیروز و شاد باشی و مرسی از اینکه این برد رو نصیب شمالشرق کردی.




    با آرزوی موفقیت برای همه
    تورج

    سلام
    وقت همه پلیرای سرور به خیر
    خسته نباشید به همه‌گی


    به اطلاع علاقه‌مندان و پیگیران سرور میرسونیم طبق رایزنی‌های انجام گرفته لیدران ساید جنوب شرقی با لیدران ساید شمال شرقی ، به این نتیجه رسیدند تا اطلاع ثانوی شرق نقشه رو متحد کنند و از امروز به بعد دو ساید شرقی به صورت متحد ساید شرق رو تشکیل میدهند

    سلام
    با سپاس از امید جان و تبریک برای شرق متحد
    بنده هم از طرف شورای لیدری شمال شرق آرزوی سروری خوب و لذت بخشی برای تمام پلیرها رو دارم
    تورج