Posts by Diablo

    تایم کتیبه ها چه کرد با این فروم


    اگه بخوایم بی طرفانه نگاه کنیم حق با NW هست


    اینم بگم که من بازی نمیکنم این سرور و فقط یه اکانت زدم اونم فقط صرف دیدن اوضاع سرور


    و سرور قبلی با سپهر و تیمش هم به مشکل خوردم، البته خود سپهر کمتر چون خودش منطقی تره، نفرات اطرافش بعضا


    امیدوارم بک آپ از اون تایم سرور در دست باشه برای رول بک

    سلام به همه شبتون خوش


    دوستان این تحلیل کلی هست و برای بهتر یا بدتر نشون دادن سایدی نیست و کاملا بی طرف هستش.
    یه تحلیل کلی برای دوستان عزیز که فروم دونبال میکنن

    سلام، ممنون بابت وقتی که گذاشتی
    بخش اولش خوب بود به نظرم ولی بخش نتیجه گیری، پیش بینی هات بدون فکت آوردن بود
    اینم بگم من شناختم ازت در حد خوندن فروم قبلی اسپیدترا و بقیش توی این فروم بود، صرفا تحلیلتو سوال داشتم ازش
    شاید ترغیب شی فکت بیاری

    یه چنتا لینک اتک بزنید توی فروم


    اوضاع در چه حاله


    اونایی که از بیرون کمی پیگیر هستن هم جزئی از بازین :)


    همه چیز که سیکرت نیست، فروم هم شده مثل روزنامه دیگه، همه درگیر تی اس و دیسکورد و حداکثر گروه تلگرامیشون شدن


    سپهر ساید عوض نکن تو شانس نداری همون کتیبه قشنگا میاد سمتت :)))

    این بحث مولتی و دوگانه صنعتی / سنتی خیلی نخ نما شده


    طرفین هم هرکدوم استدلال خودشونو دارن


    سنتی ها میگن مولتی بازی خراب کرده بازیو


    صنعتی ها میگن الان همه جا همینه که هست توی دات کام هم وضعیت همینه


    ولی نکته اینه که وظیفه مولتی هانتر به هر حال مشخص و واضح هست حتی از روی اسمش، پیدا کردن مولتی ها، چه به کمک نرم افزار و سیو کردن لاگ آی پی و سیستم پوشینگ و غیره چه از طریق چک کردن اکانت های مشکوک و راسا اقدام کردن، به هر حال مولتی هانتر همیشه بازیکن با تجربه و باهوشی هست و قدرت آنالیز بالایی داره، پس نمیشه گفت نمی تونه یا نمی بینه، ولی انگار فقط شکل تشریفاتی گرفته اکثر مواقع


    بخوایم یه نگاه کلی داشته باشیم این سرور بعد از تموم شدن سرورهای آی آر کمی اقبال بهش بیشتر شد، که این وسط پلیرهایی که از قبل توی این سرور بودن و خیلی آزاد بودن براشون سخته که شرایط کمی تغییر کنه و به همین واسطه کمی پلیرها بیشتر بشه، اگرم پلیری اضافی بشه اکثرا باید تحت فرماندهی تیم های قدیمی این سرور باشه، حالا خوب یا بد فعلن بحث آنالیز بازی تیم های قدیمی نیست و من هم توانایی و اطلاعات و تجربه این کارو ندارم، ولی مسلمن باعث بی روح شدن بازی میشه،


    به نظر من مدیریت اسپیدترا باید تمام تلاششو انجام بده تا به هر طریقی با مولتی بازی برخورد کنه، تا هزینه بر باشه مولتی کشیدن، بله هزینه داشته باشه بیشتر، به هر حال کسانی هم که وقت میزارن مولتی میکشن و وی پی و اس و ... یه بار یه جا یه سوتی میدن دیگه آی پی مشترک میخوره، خودشونم میدونن :) نمیشه همش فرار کرد، و مطمئنن بازی جذاب تری میشه و پلیر بیشتری جذب میشه، از لحاظ مالی هم ضرری نمیکنه، شاید اولش تعدادی مولتی باز کم تر بیان یا نیان ولی پلیر واقعی میاد، و اون پلیر هم برای اکانت تکی خودش گلد میخره. توی سرور قبلی بس که مولتی بود اصلا بازار معنایی نداشت، بازار کاربردش فقط تعدیل زدن بود کسی گندمی کم نمیاورد با چیزی معاوضه کنه :) از هر نقطه ای یه همر لانچ میشد و البته همونم لانچ نمیشد میموند آخر بازی روی واندر و اگرم واندر زن نبود ترشی میشد، همه دنبال رکورد بودن رکورد دف رکورد همر، رکورد تعداد همر در یک اکانت، رکورد تعداد مولتی!! بله بعضی پلیرها علاقه ای ندارن چند میلیون خرج یه بازی کنن یا کل وقتشونو برای یه بازی بزارن یا یک نفر مولتی آپ کن داشته باشن، میخوان با وقت و هزینه معمولی از بازی لذت ببرن، عاشقان مولتی هم کم کم عادت میکنن سخت نیست، امیدوارم اسپیدترا این مسیرو طی کنه، تراوین ایران زنده بمونه ...


    و در ادامه یه شات از Travian Policy داریم که در مورد نقض کردن قوانین تراوین هست،


    Monitoring of playing patterns ...

    اگه بخوای مولتی بکشی غارتش کنی چون نمی تونی بهش دف بدی بقیه هم میتونن غارت یا دیسترویش کنن
    اگه هم بخوای بیاریش توی اتحاد که بتونی بهش دف بدی نمی تونی ریدش کنی
    خیلی سخت میشه مولتی کشید و ریدش کرد و همر سنگین ساخت
    حداکثر بتونی ازش دف بکشی که اونم یه جایی مولتی هانتر گیرت میاره
    بازی جذابیتش همینه
    یاد اوایل افتادم که بازی هیجان داشت،

    این موضوعو جایی نخوندم، با شروع بازی متوجهش شدیم
    البته سرچ کردم این مطالب اومد
    تست شده توی پاندورا و فیدبک خوبی داشته ظاهرن
    و برای همین به لجندز هم اضافی شده



    https://blog.travian.com/2019/08/new-confederacy-system/


    http://answers.travian.com/?vi…=answer&aid=422#go2answer

    سرورای دات کام جدید تغییرات جالبی داشتند شایدم قدیمی بوده و من دیر چک کردم
    نمی دونم دوستان جدیدن سر زدن یا نه
    تعداد متحدین محدود به 3 شده و فقط به متحدین میشه دف فرستاد و منابع پوش کرد
    نپ و ... هم محدود به 3 شده
    اینطوری مولتی بازی خیلی سخت میشه
    دف ریختن توی فارم هم اینطوری حل میشه


    حالا نمیدونم این تغییرات هم قابل اعمال روی اسپیدترا هست یا نه
    ولی یه بررسی انجام بدین ادمین ها و مولتی ها ممنون

    باگش چیه ما که سرور بعد میخوایم بازی کنیم بدونیم

    1. کامل نبودن قسمت آمار عمومی
    2. مشکل عدم هماهنگی زمان روی نقشه و داخل اردوگاه
    3. چند مورد بنا کردن دهکده و ناپدید شدنش
    4. و باگ اصلی به نظرم در مورد کتیبه ی احمق بود که یه کتیبه احمق همیشه جنگ یونیک بود یکی دیگه تغییر اثر که میداد فقط اسمی بود و تاثیری نداشت باید با نامه نگاری حل میشد، انگار به الگوریتم کتیبه احمق دست پیدا نکردن : دی
    5. مسیر تجاری داخل بازار تایم دلیور یا ارسال نداره
    این مواردی بود که همشون منتقل شد به ادمین و مولتی هانتر و درصد کمی از اونها رفع شد متاسفانه
    البته که مولتی هانتر توی این سرور فقط اسمن موجود بود و رسمن ما هانتیگ مولتی ازش ندیدیم :)))

    من نظر بقیه دوستان رو نمیدونم ولی این یکی از بدترین سرور هایی بود ک

    بد رو رد کرده نزدیک به افتضاحه مثل بازی توی لیگ آزادگانه
    من دومین سروری هست که بازی میکنم ولی هیچ چیز جدیدی توی این سرور ندیدم
    مقداری نقص هم وجود داشت از اول سرور که بعضیش رفع شد و بعضیا هنوز باقی مونده
    دلیل سرد بودن بازی وجود حدود 10 تا اکانت اصلی توی هر ساید و بی نهایت مولتیه
    که باعث میشه مولتیا به صرفه تر باشن از پلیرهای دیگه، چون مولتی رو میشه رید کرد :دی و اعتراضی هم نداره به چیزی
    دوستانی که سرورهای قبلی بودن داخل سرور، این سرور هم با همون فرمون ادامه دادن توجهی به تغییر شرایط نداشتند، تجربه خوبی نبود برای ادامه داخل این سرور، همه چیز از بازی تا سیاست گذاری سایت ها ماشینی بود، جنگ بات ها






    دیدم بحث داغ کتیبه احمق هست گفتم یه پستی بزارم من درمورد هنین قضیه ت

    سلام
    بحث خیلی جالبیه و این کتیبه هم به نظرم میتونه یکی از رازهای بازی باشه
    تلاش سازنده برای خارج کردن بازی از حالت ماشینی و باتی
    اضافی کردن مولفه های شانش و احتمال داخل بازی
    ولی همه میدونیم هیچ رندومی رندوم نیست
    و همه این توابع سازنده رندوم کامپیوتری شبه رندوم تولید میکنند
    که البته به میزانی زیاد هست و آگاهی ما به قدری کم میشه که کلمه "تصادفی و شانس" معنا پیدا میکنه (تلاش برای فلسفی کردن داستان.) )
    حالا در مورد کتیبه احمق هم همینطوره چرخه رندومی بین چند حالت پس میشه الگوریتمشو حدس زد شاید
    البته یه نکته نقض کننده در مورد رندوم بودن احمق هم وجود داره که خیلی موارد خیلی مناسب به چشمان و استحکامات تبدیل میشه که از حالت رندوم خارج شدنش هست و قلق جنگ یونیک موندنش
    امیدوارم یه برنامه نویس آشنا به این مسائل یکم توضیح بده استفاده کنیم همگی



    این سرور هم اکانت داری؟

    بسیار هم عالی!!
    یه سری ابهامات کاملا شخصی برای من و بعضی ایجاد شده بود، که روشن شد.
    پس اگه گاندی هم برای مذاکرات اقدام می کرد، نتیجه همین بود، کامیکادزه
    به قول یکی از دوستان برای هر ناوازاکی همه جا کاوازاکیه یا یه همچین چیزی :)


    آسمان بار امانت نتوانست کشید, قرعه کار به نام من دیوانه زدند.
    همه منتظر هستند که یه تایمی از بازی یه هاراگیری دیگه از گوشه ای از ساید دیگه شاهد باشند.

    بله ساید منسجم جنوب غرب رو می بینید که کا تک تارگت رفتیم روش ، از قبل هم اعلام کردیم ......

    سلام من هم مثل خیلی های دیگه کامل در جریان دیالوگ های رد و بدل شده بین شما و لیدرهای ساید نیستم؛ از هر جهتی بررسی کنیم باز هم شما که میگی قدیمی ساید هستی پس باید جدا از هر مشکل و تنشی تعصب شدیدی روی ساید خودت داشته باشی فارغ از هر اسم و اکانت و اتحادی بجنگی برای جنوب غرب و اینکه ساده ترین راهو انتخاب کردن و اتک به هم سایدی به قول دوستمون فقط یه رکورد بد توی سابقتون میشه میشد مشکلاتتون رو با مذاکره حل کنید و همین همر بعدا در خدمت ساید استفاده میشد اونوقت میشدین هیروی ساید و همه ساید به داشتن همچین همری افتخار میکرد و تبریک میگفت به هم سایدیش به نظر در زمان اتک یا افکار انتقام گیرانه و کودکانه چیره شده بهتون و یا از ابتدا بنا بر همین بهانه تراشی بوده از نگاه بدبینانش اصلاحیه: شرایط عضویت همر کشیدن روی ساید!!