Posts by _Al0Ne_

    قطعا همینطوره که شما میگی عزیزم من اصلا این پستو از تو شکم این بزرگوار فرستادم


    مشکل ما اینه که ادمای بخیلی هستیم نمیتونیم رشد بقیرو ببینیم


    شما با طبع بلندت تشویقش کن و بگو که داری عالی مینوازی...به کاتا کردن ناتار ادامه بده...اینا چشم موفقیتتو ندارن

    درود به همگی


    2- کسی که دف از رو واندر جنوب شرق بک داده بود از نظر شمال کاملا معلوم شد و شواهد هم برای لیدرهاتون ارسال شد

    سلام ناصر جان اول اینکه انشالله هر چه زودتر رفع کسالت شه...

    در باره این موضوع ممکنه شواهدو کف فروم ارسال کنید؟حقیقت من از هر کی پرسیدم گفتن چیزی دست ما نرسیده لطف کنید واضح حرف بزنید.

    سجاد جان به کسی که اینکار رو میکنه نمیگن پلیر با بازی کثیف یا کسی که اخلاق رو باخته و یا چیزهای دیگه که نسبت دادی این کار فقط یه اسم داره اونم نوب بودن پلیر هست .

    ناصر جان مشکل اینجاس که شخص نیست...من یه اکانتو میذارم پای نوب بودن پلیری که پستشم بالاتر از شما گذاشته و با افتخار گفته این جانمونه ها، منم بازی...

    ولی تا الان 3 4تا اکانت اینطوری شدن...

    اگر تیمتون تشکیل شده از نوب هاست(با احترام به همه ی عزیزان و دوستان من در ساید شما، تعبیر لیدرتون بود در باره اون دسته از افراد معلوم الحال)که تکلیف مشخصه.

    اگر یه پلیرتونه که به این همه اکانت دسترسی داره پس مسلما از لیدرای تیمتونه که این همه اکانت استراتژیک دستشه پس ربط دادنش به نوب بودن و این بحثا صرفا شونه خالی کردن از مسئولیته.

    اگر هم پلنای تیم شما این شکلیه خب اقا چه عیبی داره بگید میخواید اینجوری بازی کنید ...اینکه من نبودم دستم بود نداره که.



    انگاری این اکانت قسر در رفته بود

    اینم به لیست سیاه اضافه کن زودتر تحریم بشه:دی

    تکلیف شما و اون دوست با تجربتون که هنوز نمیدونه کجا باید پست بذاره بقیه ببینن رو هم که لیدرت مشخص کرد هر وقت لیدرت سطح بازیتو تایید کرد برات وقت میذاریم جوابتو میدیم.


    پ.ن:

    تا الان تو فروم سناریو مریض خیلی مطرح شده ...یه دونه هم من بگم دیگه کنتور نمیندازه گویا...قضیه گود کاپ،بد کاپه:))

    سلام. عرض ادب ..


    اول اینکه من هنوز اسم شمارو نمیدونم ...

    دوم اینکه حملات صورت گرفته ربطی به متای دوستی نداره.

    درود عزیز دل

    فرهاد هستم ولی نه اون فرهاد مذکور تو نامه های شما

    و اگر درست متوجه شده باشم منظور شما اینه که بدون هماهنگی لیدر های متای دوستی،از شرق و غرب متای دوستی و اکانتای لیدری همر بلند کردید رو واندر؟اینقدر شورایی هستید یا زبونم لال بی در و پیکر؟

    من فکر میکردم شما یکی از لیدرهای این متا هستید چون تو پستای اعلام متا از شما تشکر شده بود،فک نمیکردم متای دوستیتون یه بخش خود مختار داشته باشه...اگر اینطوره که من از شما عذر خواهی میکنم که این پلنو به متای دوستی ربط دادم...دوستان امتیاز این پلن برای فداییان متای دوستی هست که هیچ ربطی به متای دوستی نداره و وینگ سوم بازی هستن...


    من باقی بخش هارو تیکه تیکه جواب میدم چون یه سریاش رو دوستان جواب دادن...

    اگر همچنان بر این قضیه اصرار دارید به شما رمز هولدر خودمون رو تقدیم کنم. ببینید که چه تخریب‌هایی میشه انجام داد رو اکانت هولدر اگر رمز باشه ...

    فک میکنم نیتتون اینه با گلد تخریب کنیدا:)))وگرنه کار خاصی رو اکانت هولدری نمیشه کرد...تیک ایت ایزی


    پ.ن3: اگر تابحال بر روی خرده تارگتی از سمت NE لانچ شده داخل پاسخ قرار بدید.


    دیگه خرده تارگت الان بیشتر پروپاگاندای سیاسیه:)) ما اهل تبلیغ نیستیم راهشم بلد نیستیم...جفتمون میدونیم الان بازی اصل کار جای دیگس...سر خودمونو شیره نمالیم دیگه.



    پوریا جان گویا فراموشی گرفتید که چه کردید با ان ای


    پ.ن هرجایی از پست ایلیا رو‌متوجه نشدید از من بپرسید بهتون کامل توضیح بدم

    درود هومن جان


    متاسفانه فکر میکنم اطلاعات ناقصی به شما رسیده...ما دقیقا همونکاریو با ان ای کردیم که شما هم تا قبل متا در صددش بودید..اون اتحادم از روز 25بازی با اتحاد اصلی ما کنفدراسیون بود،خداروشکر هم چراغ بین و هم جاسوس از باقی سایدا تو شاخه اصلی ما بوده و این موضوع رو میتونن تصدیق کنن...به علاوه اینکه این دوستان یک سری اتک داده بودن حداقل 10 روز قبل کتیبه ها به اون دها و دیدن که اتحادای جنوب شرق وارد تاپ شد...لذا لطفا دایه دلسوز تر از مادر نباشید و اگر میخواید تعصب متاتونو بکشید حداقل منطقی و با علم بر وقایع قبلی این حرف رو بزنید.

    راستی یک سوال تقریبا واضح دیگه هم مطرح کنم. شما چشمان کوچک از اکانت Hero رو که چراغش زرد بود. بدون هیچ اسکات و جلوزن زدید؟

    متاسفانه اتک ها الان پاک شده ولی جهت اطلاع شب قبل اینکه چشمان بیاد دوستان برای برداشتن انبار کوچیک فیک رفتن رو اون ده که سبز برگشت...صبحش من بدون اسکات و جلوزن هیرو زدم رو اون کتیبه...لینکاش نیست ولی پیاماش هست که فلسفه اون اتک چی بوده اگر خواستید براتون بفرستم.



    پ.ن: قبل لند هم اسم واندر رو به بی شرف تغییر دادید. دیدید عه چیف نشد سریع عوض کردیدا ..

    ضمنا،اگر شما برای کسی که چنین حرکتی زده فارغ از اینکه به کدوم ساید منتسبه شرف و سایر ارزش های انسانی رو قائلید این اخرین ریپلای من برای پست های شما بود...موفق باشید



    پ.ن: جنوب شرق کلا هارت و پورت خالیه

    از اول سرور دوبل راید داری ، یه پلن قدرتی

    ما ندیدیم. یعنی گذاشتن همرو رو واندر بچوقن

    پرهام جان شما یا پلنو اشتباه گرفتی یا قدرتی اشتباه میزنی یا اینکه صفحتون چپ چین شده جنوب شرق افتاده سمت چپ صفحه داداش ...فکر کنم اشتباه گرفتی ، یه راست چین بزنی رفرش کنی فکر کنم درست میشه:D


    ولی همین جا اعلام میکنم اگه ثابت بشه که اون دف توسط بچه های شمال شرق بک داده شده بود کل ساید ان دبل حذف اکانت میکنن و میرن . چون ما دنبال بازی پاک کنار هم هستیم .

    شما هم برو در مورد سوال هایی که پرسیدم فکر کن و تحقیق کن ببین ممکنه مشکل از ساید خودتون باشه ؟ چون واقعا کل دف بک دادن کار حداکثر 30 ثانیه هست .

    اقا ناصر حقیقت یک بار هم چند سرور پیش همر های ما هک شد من اون موقعم گفتم دنبال مقصر نیستیم چون پیدا نمیشه الکی سر خودمونو درد میاریم با بحث راجب این...

    ولی خب باز جهت خالی نبودن عریضه عرض کنم که منطق بازی میگه ما مازوخیسم نداریم که خودمون در به در دنبال دف باشیمو دفو بفرستیم رو واندر بعد تو 1 مین قبل اتک بک بدیم...این دوستمون هم سرعتش به اندازه شما خوب نبوده و جای 30 ثانیه 1مین کارش که طول کشیده مهدی پسوردو عوض کرده وگرنه همینکه میفرمایید میشد...

    امیدوارم اگر زبونم لال خدایی ناکرده تو هر سروری اتفاقی مشابه این برای شما افتاد همینقدر اوپن مایند اظهار نظر کنید کما اینکه تقریبا مشابهش افتاده(همر های جنوب غرب نرمال) و حداقل برداشت من به عنوان خواننده بی طرف در اون بحث این بوده که این رفتارتون با اون رفتار در تناقضه.

    تهشم واقعا دنبال حذف کسی نیستیم... چون بازی ارزش دلخوری کسیو نداره کنار هم سعی میکنیم با هم دیگه از بازی لذت ببریم... اونیم که باید مخاطبش میکردیم کردیم...ادامه بحث خیلی جالب نیست به نظرم

    فقط من یه سوالو اول پست از جناب ایلیا هم پرسیدم از شما هم میپرسم...واقعا پلنی که توش از 4 5 تا اکانت تاپ هر دو اتحاد توش هست ربطی به متای دوستی نداشته؟سرخود بوده؟

    دلتون شاد

    درود به همگی دوستان


    امیدوارم تعطیلات بهتون خوش گذشته باشه و سال خوبی رو آغاز کرده باشید...


    دیروز عزیزان متای دوستی تصمیم داشتن که واندر مرکزی مارو چیف کنن که این امر محقق نشد.



    3چیف اخر با فاصله 30 دقیقه از باقی اتکا زده شده که به نوبه خودش برام عجیب بود

    خسته نباشید بابت تلاش زیباتون و خداقوت به همر سازاتون،دست اورد این پلن از نظر بنده صرفا کشتن دف بود که به نوبه ی خودش جای تبریک داره که اونم مرهون زحمت مخاطب خاص این پست بود و اگر این دوست نامحترم نبود همونم به دست نمیومد...امیدوارم ارزشش را داشته باشه براتون.


    خسته نباشید به همه ی دوستانی که دف فرستادن و زحمت جابجایی دف رو کشیدن و خداقوت به مهدی کلت و امید عزیز بابت هوشیاری به موقعشون.


    و اما مخاطب خاص نامحترم که حتی منم نمیدونم کیه فقط خودش میدونه:) (پوزش از عزیزان محترمی که این بخش رو میخونن)


    اگر این قدر حس میکنی به ما نمیخوری که چنین حس حقارتی بهت دست داده که تصمیم گرفتی یه دقیقه مونده به اتک 500ک دف واندر رو بک کنی تا بلکه به ما بخوری اول ازت عذر میخوام که با کارامون باعث شدیم این حس بهت دست بده و بعدش واسه خودمون متاسفم که به قدری لولت پایینه که حتی با داشتن پسورد واندرم نتونستی به هدفت برسی...سطح بازیت از زمان خرج کردن اون پسورد مشخصه...حقیقت ترکستان ترین راه این سرورو تا الان تو رفتی،کاش وقتی اون پسوردو خرج میکردی که ارزشش رو داشت.


    جهت یاداوری میگم پلیرای این سرور جنوب شرق اکثرشون از کسایین که اون سروری که پسورد واندر حریف دستشون بوده پسورد واندرو تایم لند فیک رو واندر میذارن و به لیدرای رقیب اطلاع میدن که پسوردو عوض کنید اون دسته ایم که نبودن اخلاق و منششون همینه دمشون گرمه...اگر تو بازی نمیتونید لاقل بیرون بازیو دریابید که همین چیزاس که تو یاد ها میمونه


    پ.ن:پارسال همین موقعا با ما میومدی 13 به در ولی امسال...خود کرده را تدبیر نیست.

    درود


    آقا مگه نمیگید ما کرکسیم؟چرا عبرت نمیگیرید اخه؟


    الان تکلیف ما با این بنده خداچیه؟


    جدی تو همون گروهتون یه طوری حل و فصلش کنید اگرم نمیتونید میخواید ما یه حکم بفرستیم بی طرف فیصله بده ماجرارو


    لاقل با هم که میرید بیرون با هم برگردید چیه شبی یه نفر ...ما3 شبه میخوایم بخوابیم نمیشه.


    اقا سجاد اینا همش تقصیر شماس


    پ.ن:سمیه نرو...اگه میری دیگه برنگرد...اینا نمیگن ما حواسمون جمع بود دیدیم یکی رفته بیرون...میگن فلانی کرکس بود زورش نمیرسید مارو بزنه:))))


    پ.ن:میگن واسه بقیه پلنا هم که دف نبوده اکانتا بیرون رفته بوده ولی کرکسا خواب بودن.


    پ.ن:دلیل اینکه یونیکای جنوب غربم زدیم این بود اس ای با ناتارا کنفدراسیونه پرچم هیرو داد دستشون زودتر رسید...


    پ.ن:کنفدراسیون خیلی بدی...

    سلام خدمت همگی دوستان


    اول از همه خداقوت به بچه های خودمون...یک گروه که میزنه میگیره میخوابه تازه اونیکی گروه از خواب پاشده دنبال انباره:)))...آقا عالی...دمتون گرم



    ۱- چرا جنوب شرق با وجود این همر جنگی بیخیال جنوب غرب شد ؟


    ۲- چه اتفاقی افتاد که جنوب غرب با وجود اینکه میدونست با جنوب شرق درگیری داره این شجاعت رو پیدا کرد و خودش رو وارد جنگ با شمال کرد ؟


    جنوب غرب میاد به جنوب شرق میگه هر کتیبه ای از ما خواستین بهتون میدیم فقط دیگه کاری به ما نداشته باشین . حتی برای اینکه حسن نیتمون هم ثابت کنیم خودمون براتون کلین میکنیم و شما با لینک سبز بزنین و بردارین


    سلام داداش اون که تو فروم هم نوشت دیگه با جنوب غرب نیست و حتی اعلام کرده سرور بعد میاد که یوسف رو بزنه . پس زدن اون اکانت هیچ ربطی به جنوب غرب و توافق احتمالیتون نداره .

    آیا گزینه دیگه ای هم به جز این رو میز دارین ؟ چون خیلی وقته تو تاپ هجوم اس ای دیده نشده


    سلام علیکم


    ناصر جان حقیقت زمان لانچ یه پلنی من شنیدم شما دنبال تایم لند پلن ما بودی و بهم گفتن که ناصر میخواسته تایم لند مارو بفهمه...همون زمانم جنوب غرب کنفدراسیونشو عوض کرده بود و شنیدم که شما میخواستی بهشون بگی که تایم واسه رسوندن دف هست...ولی من اصلا نیومدم اینو تو فروم بگم چون اصلا با عقلم جور در نمیومد و به قولی شنونده باید عاقل باشه...چه نفعی برای شما داره که بیای تایم مارو به ساید همسایت که باهاتون درگیره بدی


    اینم الان جریان ماس...


    چه نفعی برامون داره که بیایم یه سایدو به این روزی که الان میبینید در بیاریم ...5تا همر سواره لب مرزش بکشیم واسه کتیبه هاش...کلی ده بزنیم واسه کاتاپوینت

    بعد بیایم بگیم اشتی اشتی همر لورد زد رو یه طوری بزنید رد نشه ما برداریم؟پشت بندشم یه همر استپ بزنیم روش در حد یونیک؟بعدشم پیشنهاد متا بدیم که حالا اشکال نداره به این روز افتادید پوشتون میکنیم بیاید بالا ...برید تو فروم دوباره میسازمت وطن بخونید ما کنارتونیم؟
    مرض داریم ایا؟


    نمیدونم حقیقت هر طوری به موضوع نگاه میکنم نمیتونم قانع شم این صحبتو همینطوری گفته باشید...در هر صورت متا با اس دبل خودتونید:D:Dلطفا دیگه به ما ازین تیکه ها نندازید:love:



    جنوب غرب میاد به جنوب شرق میگه هر کتیبه ای از ما خواستین بهتون میدیم فقط دیگه کاری به ما نداشته باشین . حتی برای اینکه حسن نیتمون هم ثابت کنیم خودمون براتون کلین میکنیم و شما با لینک سبز بزنین و بردارین


    در باره این صحبتتون هم مادامی که اکانتی تو مجموعه جنوب غربه متعلق به اون سایده...پلن ما هم بعد ازین که اون اکانت به مجموعه برگشت انجام شد


    به هر حال قبلا گفتیم بازم میگیم برای تک تک اون کتیبه ها لینک کلینر/کاتا/خزانش موجوده هر ابهامی داشتید واتس اپ در خدمتتون هستیم با احترام.



    3.جنوب شرق با پتانسیل 4.5 برابری ما

    چطوری حاج علی

    حاج علی اول بگو اونی که اسمش نپ نیست ولی باعث میشه ما کنار شما شمال شرقو بزنیم اسمش چیه تا بریم سراغ بقیش :))))))


    من الان داشتم یه مرور میکردم پستاتو حقیقت قبلنا پتانسیل ما حدودا 3 4 برابر شما بود...علت اینکه این نسبت این چندوقت بیشتر شده ربطی به این همرایی که ازتون پریده داره یا زبونم لال همینطوری رندوم یه چیزی میگی که خالی از عریضه نباشه؟داداش تحلیل کردن بلد نیستی تحلیل نکردنم بلد نیستی؟


    ین ساید با داشتن پتانسیل فوق العاده در همر هاشون از 3 پلنی که لانچ کردن موفقیت دو پلنشونو مدیون سیستم تازه تاسیس کنفدراسیون هستن که البته باز دمشون گرم زیادن میشینن چک میکنن به هر حال هر کی بیشتر وقت بذاره نتیجه بهتریم میگیره

    عزیزم بارها گفتیم شما تو فروم خیلی فعالید ولی خب گویا اینجا هم بهره وری ندارید

    چندین بار گفتیم بازم الان میگیم اگر چیزیو نمیدونید بیاید بپرسید خب...اینکه شما قوانین .com و اینجا رو بلد نیست و از یه سوراخ دوبار گزیده میشید هم تقصیر ماس؟حلالمون کن حاج علی :))


    ولی خب لانچا از نظر من کرکس وارانس

    دادش تو که کتاب پرندگان دستته و کتگوری لانچای مارو توش کرکس وارانه پیدا کردی

    میتونی یه تورق سریع کنی کتگوری دفکوردتونو که تروپ کارگاهو تو بیس نگه میداره بقیه تروپو جاخالی میده رو پیدا کنی بگی بهمون؟


    در نهایت از موندن شما در سرور هم استقبال میکنیم ...بالاخره که ساید شما خونه امید ماس...هر کی نا امید میشه از بازی...خسته میشه از بازی...واسه لانچا میخواد قلق بگیره...کلا هر مشکلی که داره میگیم یه لانچ بزن اونور ایشالا گره از کارت باز میشه.


    خدا حفظتون کنه


    پ.ن:اینسرت زیبایی زده بودید...هر کی زده بود دمش گرم:thumbup:

    سلام به همگی


    چند روز پیش یه پست رفتم که به لطف عزیزان جنوب غربی ارلی گیم به نفع ما بود...ازونجایی که دریای لطف این دوستان ساحل نداره آغاز میدگیم هم برای ما بسیار دلچسب بود.


    خسته نباشید به همگی عزیزانم در جنوب شرق که زحمت کشیدن دم همتون گرم... واقعا ادم از بازی کردن کنار شما لذت میبره.


    پویای عزیز کتیبه هایی که از ساید دوست و همسایه زده شده رو لیست کرد ولی جهت یادآوری


    چکمه کوچیکتونو زدیم تا دیگه بدون اجازه و سر خود چکمه کوچیکی که مال شما نیست و بهتون امانت دادن رو ضمانت متاتون نکنید بدید به از خودتون بهتر.


    چکمه یونیکتونم زدیم به خاطر اینکه هنوز قبول نکردید چرا اون سرور چکمه کوچیکو دادیم بهتون :)))))


    مرتاض کوچیکتونو زدیم تا یادتون بمونه اگر اکانت نفوذی میارید اینور که مرتاض کوچیکمونو بردارید حواستون اول به کتیبه های خودتون باشه به ازای هر کتیبه ای که بزنید از ما 5 تا ازتون میزنیم (وام گرفته ازون جمله "اگر یه همرمون بپره 2تا در میاد" :)))) )


    احمق یونیک و احمق کوچیکتونم به یه منظور مشترک زدیم و دلیلشم نمیگم شنونده باید عاقل باشه.


    همه ی این اکانتا هم کلینر و کاتاش از مجموعه خودمون بود...هر کدومو شک داشتید واتس اپ پیام بدید ...به امید رستگاری :)


    یه خسته نباشیدم میگم به اون دو عزیز جنوب غربی که چکمه هارو واسمون کلین کردن...دمتون گرم


    و اما راحب اکانت Holyshit


    میخوام ازین این حرف خود دوستان استفاده کنم

    شما رزومو شرافتیتون مشخصه بلاخره شناخته شده هستی داداش



    حقیقتا این سبک بازیم آدابی داره که شما حتی اینم بلد نیستید

    وقتی طرف میاد از لیدر مجموعه طلب گلد میکنه،لیست فارم براتون میزنه تهش نتیجش بشه این...دیگه اسمش میشه بی چشم و رویی


    یه نکته دیگه اینکه حتی آداب لیدریم بلد نیستید،وقتی لیدری میاد بهتون میگه فلان اکانت میخواد تو سایدتون بفروشه خودتون یه کاریش کنید لازم نیست اگر مشتی نیستی خودتو مشتی نشون بدی بگی اره فلان اکانتم به ما اینو گفته...داداش ما نمیدونستیم تو اینور جاسوس داری...خودت که میدونی تشتت یه روز میفته زمین این حرفا چیه میزنی...


    راستی عمو یوسف که مخالف جاسوسه نمیدونه هنوز نه؟!...میگن قراره شنبه صبح بفهمه!

    یوسف جان قفل ورود جاسوس به سایدتو واسه من شکوندی...این سرور یک سری از بچه ها خیلی اصرار داشتن اکانت بیاریم ساید و اتحادتون ولی بقیه مخالفت کردیم گفتیم اینا هر کاری کنن اهل جاسوس نیستن مثل خودشون بازی کنیم ولی خب اشتباه میکردیم جبران میکنیم ایشالا


    درباره خود پلیر این اکانتم به نظرم اگر میومد تو سایدتون به حق باید لیدر وامیستاد،فک کنم تبعیدش کردید تا سودو از خودتون دور کنید:)))

    این دفی که ما ازین بنده خدا تا میدگیم بازی دیدیم،بچه هامون شهادت میدادن که از 3/4 دفسازای شما تو سرور پیش بیشتر بود،کاش پتانسیل رو در مسیر درستش استفاده کنید...میدونم سخته ولی تلاش کنید.

    در آخر من به ایشونم خسته نباشید میگم هر چند همیشه جواب مارو دست پا شکسته میدادن ولی دوس داشتیم مبنای خودمونو به اعتماد بذاریم ...از کاری که کردیم پشیمون نیستم ولی شرمنده ی بچه های خودمونم یه جورایی من اصرار کردم این رفیقمون وارد مجموعه شه هر چند تا روز اخرم دلمون باهاش صاف نبود ولی دیگه شد آنچه نباید...درسی بود برای من که به زعم دوستان بچم :)))



    در آخرم که یه وقت بد نباشه مشتی بچه کاری باهاتون کردن که تو سیف زونتون معماری و گیج بزرگ ببرید :)




    موفق و پیروز باشید


    دستت به تعریفه تعریف فشارم میتونی بگی علی جان؟

    هر همری تو لینکا نیست شما زحمت بکش بذار... اخه میدونی ما با منظور پست میذاریم نمیخوایم موفقیت شمارو نشون بدیم

    هر جارو میزنیم بی ارزش بوده

    هر جا دیوار میشید گندم خور اضافی بوده

    چیکار کنیم شما راضی باشید؟

    اینکه دف رو این تارگت بی ارزشتون از مجموع دف همرای توهمی و پکا بیشتر بوده هم تقصیر منه؟

    اون همرم پلیرش خود خواسته رفت اونجا بکشه واسه پاکسازی منطقه ...جای کثیف منطقه هم الان سوراخ شده تمیزه تمیزه همرشم در حد کتیبه زن شده به لطف حرکات شما

    شما اگر خیلی حرص خوری به نظرم حرص گندمی که 1ماه میفرستادی اینور بازم دف روش لاست رفته بخور قربونت برم

    ما اروم پست میذاریم خودتون میاید سر شوخیو وا میکنیدا..

    واسه رسالت اون ده 3تا همرتون و یه دسته کپ مولتیتون پرید و الان دارید گندم اون همه بردرو میدید

    درست میگی داداش

    یکم زیادی روتون حساب کرده بودیم


    ما بدپلیر ...شما چی اید گل من؟

    درود به تمامی عزیزان


    میخوام براتون یک فلش بک بزنم به هفته دو یه سه ی بازی...


    چندتا پست نقل قول میکنم براتون که یاداوری شه.

    خصلت هر سرور اکانت منه که مهمون یه ساید دیگه میشم که سرورا قبل nwبود این سرور se که مهون نوازا خوبی هم هستن خدایی مولتیا خوبی دارن


    اون دهم درسته که شما زدی ولی دیگه رفتنش دست ماس هروقت صلاح بدونیم میزنیمش یهو دیدی اصن همین امشب پرید.

    اگر مولتیای دورش خوب منبع میده سعی کن بیشتر ازش تغذیه کنی :)))



    و نتیجه اون صحبتا و اون هیاهو این عزیزان منتهی شد به ارامش رفقای من در ساید جنوب شرق و اون ده در نهایت با حداقل تلفات امشب تخریب شد.


    الان که اون ده پریده حس میکنم میشه درباره این حرکت نظر داد.


    وقتی این ده زده شد بلافاصله اسکات کشیدیم و دیدیم که 20ک دف توی ده قرار گرفته...با حساب کتاب و مقایسه ای که با دف ساید خودمون کردیم به این نتیجه رسیدیم که حداکثر دف ساید جنوب غرب در این مقطع جلوی یک همر مارو هم نمیتونه بگیره و با این کار پتانسیل کم خودشون رو هم تقلیل دادن.

    همون شب قرار بود پلنی بریم که بنا به ملاحظاتی نزدیم و یک هفته بررسی و تقویت انجام دادیم و نتیجیش شد اون 3پلن در 3 شب متوالی که کامل اهداف ما محقق شد(شاید این وسط چندتا از اهداف شما هم محقق شده باشه که ساید افکت پلن ما بوده)


    در این حین مداوم اون ده رصد میشد و همیشه غالب بر 30ک دف اونجا بود... درصورتی که به جز پلن اخر در هیچ پلنی چنین دفی رو هیچ یک از تارگتا(چه فیک و ریل) دیده نشد.


    و امشب که مجدد بررسی کردیم اون دهو متوجه شدیم که حتی اون ده روی لاسته :))))

    حالا علت این لاست چه دلسرد شدن پلیرا باشه چه بی توجهی به دف ساید و یا هر چیز دیگر به خودشون مربوطه


    به طور خلاصه دستاورد های این پلن برای ساید ما در ارلی گیم این موارد بود:


    • شروع شدن موج حملات و یقین به این موضوع که با توجه به دف کم هر تارگتی به اصطلاح گله و استفاده حداکثری از این فرصت و پروندن 2همر که مجموع رنکشون در بازی زیر 20 بود.(اونم برای سایدی که نیروی هجومی کمتری به نسبت ما داشت)
    • از دور خارج شدن دهی که هر شب نیرو هاش روی ساید ما بلند میشد و کمی دغدغه ایجاد کرده بود.
    • تحمیل برده کشی به ساید رقیب : ابتدای بازی که ظرفیت گندمی ساید محدوده این ظرفیت با برده که دف پوینت کمتری داره پر شد(به این خیال که پلن های بعدی در راهه)
    • گواه این حرف منم این موضوع که در اسکات هایی که از همر ها داشتیم بعضا دیده شد در حالی که هیچ فیک و اتکی نبود دوستان داشتن 20 ک برده گندم میدادن
    • تغییر کاربری اکانت های مولتی رید به دفساز و قرار دادنشون در کنفدراسیون اصلی
    • بیرون موندن اکانت های مولتی غارت و وقوع اون اتفاق که 8کپ در یک شب بدون فیک کراپ لاک شد


    و همه و همه ی این اتفاق ها مثل قطعه های دومینویی بود که تلنگر اولشو خود دوستان به ما زدن و الان که اون تلنگر با کمترین هزینه از بین رفته قابل گفتنه(حتی شایدم زود بود واسه گفتنش ولی دیگه به هر حال)


    محمد جان شما مهمون خوبی بودی...امیدوارم ما هم مهمون نواز خوبی بوده باشیم.


    تشکر میکنم از شما که اینقدر مارو به این سمتی که الان هستیم سوق دادین...ما که از انتخاب و تصمیمات شما راضی هستیم،امیدوارم شما هم از تصمیماتتون راضی باشید:))



    و در نهایت جا داره از کسایی که این 2 3 هفته سر این ده اذیت شدن،فکر کردن ،زحمت کشیدن و به بهانه ی این ده پلن هارو طرح ریزی کردن تشکر کنم پویا،احسان،امام هومن،ممد نوب ،مهدی کلت و علی دراگون(که هنوز نمیدونه اون ده پریده :) )



    سناریو های مختلفی واسه پروندن اون ده مطرح بود ولی خب کم خرج ترین و کم هزینه ترینش از نظر زمانی موفق شد و چی بهتر از این


    پ.ن:

    مَا أَكْثَرَ الْعِبَرَ وَ أَقَلَّ الِاعْتِبَارَ


    دم همتون گرم

    درود به تمامی عزیزان


    حکایت ما و دوستان همسایمون شده قضیه دم خروس و قسم حضرت عباس ،آدم نمیدونه کدوم کارشونو باور کنه.


    تا وقتی نزدیم دوستان شمشیر میچرخونن که عاااای بیاید بزنید و فلان و بهمان وقتیم که فیکشو میریم نتیجش میشه اون صحنه های ابتکاری :)))


    محمد جان اول اینکه ببخشید ما دوباره پروفایل شما رو چک کردیم به خدا واسه لانچا باید ازون مسیر میگذشتیم ،سر راه بود و یه نگاه حلال وگرنه که نیت بدی نداشتیم

    01اکانت من بزن دیگه باریکلا بزن ببینم رد میکنی

    ولی جدی اون موقع که اینو گفتی این قضیه خود بن نمایی رو یاد گرفته بودید ؟ایدش از کی بود؟اسکریپت زدید یا چند نفری داشتید میزدید که 2بار 5دقیقه بن بودید؟ایا نتیجه ای هم داشت؟اصن چی شد که به اینجا رسیدید؟


    محبت کن تکلیف مارو مشخص کن، بزنیم یا اینکه باز میخواد موقع لانچا ازین بازیا در بیارید؟

    در مورد دیفالت اونموقع که دیفالت پرید اینجا پونزده کا دف روش بود میدونی چی میگم موقع لانچتونم من خودم دفو دادم به بچها خودم موندم خالی اینم فدا سر بچها ساید

    اینم عزیزم عذر بدتر از گناهه،همری که کشیده میشه برای سایده نه شخص که شما بخوای فداکاری کنی و از خیر همرت بگذری... خواهشا از همر گذاشتنت و ده پریده شدت حماسه نساز دمت گرم


    اما هدف اصلی پست...


    اکانت ماکان که معرف حضور دوستان هست:))


    دیروز این اکانت یکم اطرافشو پاکسازی کرد که گویا به مذاق دوستان خوش نیومد


    برای همین در یک حرکت جهادی دوستان اول 10 ک استپ از یکی از اکانتای خوبشون به صورت غارت روانه این ده کردن به این صورت که مشاهده میکنید.


    همونطور که در تصویر میبینید ازونجایی که دغدغه ی این روز های عزیزان اسکات های ساید ماست،متاسفانه پلنشون موفق بود ما در این حمله 40 اسکات از دست دادیم.


    این وسط یک پرانتز باز کنم:

    اها اون یکا گرزی که زدین بعد اسکات امار گندم خور منفی در اورد فقط یه سوال پیش میاد چرا قبل اسکات با گرزی نزدن ؟

    اخه دبل اسکات معمولان میزدن برا حجم گندم خور بلاخره شماها استادین بهتر میدونین

    داداش 1ک گرزی مارو گیر دادی بهش نظرت راجب این 10ک استپ چیه؟اسکات نداشتید بدید به این بنده خدا؟1ک ازون اسکاتای ده اس ایتو بک بده در اختیار بچه هاتون بذار که اگر لازم داشتن با 10 ک استپ نیان...منم اینور قول شرف میدم با هر چه قدر نیرو که قرار بوده ازون ده اسکات بکشیم 1ک کمتر بزنیم لااقل کار این بندگان خدا راه بیفته حیف بود این استپا.


    برگردیم به ادامه پلن:

    اما خب با توجه به اینکه اتک به صورت غارت(!!!) بود و خورده نیرویی از این پلن برگشته بود و دوستان باقی اسکات هارو هم دیده بودن و ازونجایی که کمر بسته بودن تا تیشه به ریشه ی اسکات های ساید ما بزنن بلافاصله باقی نیرو های این ده رو هم با هدفی مشابه+کراپ لاک 8 گندم زار راهی کردن.


    خوشبختانه موفقیت این بخش اتکا به چشم گیری تک موج اول نبود و اهداف دوستان به صورت نسبی محقق شد، به این صورت که کراپ لاک انجام نشد ولی در عوض 11 اسکات دیگه از ساید ما کم شد.


    3موج کاتای 200تایی و یک موج کاتای 160تایی دیوار شد.

    عملا یک همر جنگی نسبتا خوب از دور خارج شد


    البته جای نگرانی نیست چون که میفرمایند :

    فدا سر بچها ساید یه همر رفته دوتا جاش در میاد نگران نباش


    در نهایت خسته نباشید میگم بهشون ولی بدون شوخی کاش هدفشون از این نوع اتک دادن رو شرح بدن تا یکم بار آموزشی فروم هم بالا بره ما تو گروهمون هنوز داریم نظر اخیر دوستان راجب تفاوت کاتای رومن و توتن رو بررسی میکنیم و بحث به انتهاش رسیده،اگر زودتر جمع بندی خودشونو از این پلن به ما برسونن تا موتور مباحثه ما خاموش نشه ممنون میشیم.



    موفق باشید.


    پ.ن:هنوز منتظرم یکی بیاد اون دوربینارو نشون بده بگه اقا شما مقابل دوربین مخفی ما بودید لطفا دست تکون بدید.


    پ.ن:یه شعاری بود قبلا "یکی برای همه،همه برای یکی"...حس میکنم داستان عزیزان اینطوری شده که "همه برای یکی،کمه برای یکی" :)

    درود خدمت همه ی عزیزان


    دست مریزاد به برو بچه های جنوب شرق ....این حجم از پای کار بودن و مشتی بودن رو که ادم میبینه کیف میکنه... دم همتون گرم



    خسته نباشید به بچهای اس ای بابت لانچ و پلن قشنگشون

    سلام محمد جان

    اول خدا قوت برای این همر زیبایی که کشیدی



    درباره اون پستای تحلیلی حداقل نظر من اینه که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد!اینکه شما دوست دارید حین پلنی که روتون اومده و همر 1 اتحادتون در نتیجه اون پلن پریده علایقتونو دنبال کنید کاملا به خودتون مربوطه،نمیدونم توی ساید شما دیشب چه اتفاقی افتاده بود که نتیجش شده بود این که به جای اینکه دنبال دف باشن ترجیج دادن 2 3 ساعت دیتا جمع کنن برای اون پست تحلیلی و نکته جالبش اینکه هنگامی که اسکرین از همر ها گرفته شده اسم ده ها برای این پلنه و عملا پلن ما ساعت 4 5 تو فروم اسپویل شد :)))

    حقیقت توی تیم ما اگر مشکل و کمبودیم باشه دغدغه ی پشت صحنس و توی میدون تظاهر میکنیم در حال تلاشیم!

    جواب خفتایی که خوردی

    شده قضیه این مثل که "گنه کرد در بلخ اهنگری ..به شوشتر زدند گردن مسگری"

    متاسفانه نگاه هر کس به بازی متفاوته ...اگر شما اون خفت ها و ناقص کردن همر های میدرنج ساید رو بادیستروی چنین همر هایی در این دو روز مقایسه میکنی و یکی میدونی به نظرم شما به کار خوب خودت ادامه بده ما هم سعی میکنیم در حد توانمون به کار بدمون ادامه بدیم.


    ما هر چی میزنیم شما تهش میای میگی اقا این به اون خفتا در...نمیدونم از تیم فعلی ما کیو شما خفت کردی که این همه همر گردن کلفت رو داری به ایشون حواله میدی!

    به نظرم اینکار شما هم از ارزش زحمتی که توی اون سرور کشیدی کم میکنه هم یه جورایی توهین به عملکرد خوب ماست.



    پ.ن:

    مَا أَكْثَرَ الْعِبَرَ وَ أَقَلَّ الِاعْتِبَارَ

    اون دهم درسته که شما زدی ولی دیگه رفتنش دست ماس هروقت صلاح بدونیم میزنیمش یهو دیدی اصن همین امشب پرید

    درود به تمامی عزیزان


    ...winter is coming

    امروز دوستان ما در جنوب غرب پذیرای همرهای بچه های ما بودن و مهمون نوازی رو به عالی ترین شکل ممکن انجام دادن.


    تشکر ویژه از ممدنوب و احسان گل بابت لانچ ها و رفقای تیم پلنری پویا،علی دراگون ،با یادی از امام هومن :)

    همچنین یه تشکر از مهدی کلت و امید گاد بابت همفکری و کمک های پشت پرده :)


    تارگت این پلن دهی بود که همرش روز های قبل تو فروم اومده بود و با توجه به تغییر رنک همر ها و قیاس اون با همر اول این پلن در بدترین حالت هم اندازه این همر بود (البته من فکر میکنم سنگین تر بوده باشه) و دفی که جمع شده بود به نسبت تخمینمون از حجم دف جنوب غرب بیانگر ارزش این همر برای این ساید بوده که خدارو شکر با موفقیت صفر شد.


    تنها همر زخمی شده پلن:



    تشکر از بچه هایی که در این پلن همر قرار دادن:

    علیرضای عزیز از اکانت i.a.t

    تیم درجه ی یک بچه های last lords :پویا،احسان،علی،حسین،میثم و باقی دوستان که امیدوارم فراموش نکرده باشم

    ارش افکت عزیز

    و بچه های تیم خودمون



    و خسته نباشید اخر به مسعود عزیز که چند سروری هم در کنار ما بوده ولی این سرور به عنوان رقیب جلوی ماست و تبریک بابت همر زیبایی که کشیده بود امیدوارم اگر مایل بود سایز واقعی همرش رو هم اعلام کنه.


    پ.ن:محمد توهمی عزیز ،اینکه بحث رو ادامه ندادیم به خاطر عذرخواهی و رفع سوتفاهم پیش اومده بود و ما نخواستیم بحث کش پیدا کنه به نظر من اون صحبت ها به جای خوبی رسید و هم علت اصلی حرفای حسین عزیز در سرور های گذشته بیان شد و هم اون مشکل از نظر بنده حل شده بود،لذا سکوت ما مبنی بر چیزی برای گفتن نداشتن ما نبود بلکه برای این بود که ادامه بحث بی معنی و اسپم طور بود و از حوصله جمع خارج.



    پ.ن:کربلا کربلا ما داریم می آییم:)

    درود

    قرار نیست من مولتی کسیو بن کنم :دی این چالش قاضی داره ، قراره قاضی مولتی هانتر باشه ! مگه شما معتقد نیستید اون اکانت های دور واندر به حق بن شدن چون مولتی بودن ! پس به نظرم باید موافق این باشید که این حق برای کل سرور اجرا بشه و تموم مولتی های این سرور بن بشن تا قانون برای همه یکسان باشه . موافقید ؟

    نمیدونم چرا هر بار اینو میگید،مگه سایدی جلوی قانون ایستاده که شما هی میگی بیا موافقت کن قانون اجرا شه؟اگر قراره موردی اجرا شه برای هر 4 ساید میشه و نیاز به تایید و رد من نداره که شما هی داری اینو میگی،بن شدن تمام مولتی های سرور با بن شدن اکانت متخلف فرق داره بنده با دومی موافقم و تا جایی که در جریانم کم و بیش قربانی خودشو از هر 4 ساید داشته،اگر هنوز اکانت متخلفی تو ساید شما وجود داره که بن نشده و شما رو به این گمان واداشته که ساید های دیگه هم حتما دارن که صداشون در نمیاد که خوشا به حالتون .


    هر لیدری در هر سایدی باشه وقتی لیدر متای اون ، سایدشو تهدید کنه ، قطعا یک لحظه هم در اون متا نمیمونه .


    یوسف عزیز شما توانایی زیادی در وارونه جلوه دادن اتفاق ها دارید،چرا هیچ وقت نمیگید که چی شد توی اون جلسه حسین اینو گفت.خود شما تو همین فروم گفتید که آره اون زمان و قبل از اون جلسه شما با شمال شرق نپ بسته بودید و من این جمله رو نقل قول میکنم از لیدر خودتون که"آره ما تو اون جلسه دیدیم حسین خیلی داره به یوسف میتوپه و اتفاقا ناراحت شدیم ولی نمیدونستیم که یوسف رفته با ان ای نپ بسته"

    یادمه حتی بعد اون جلسه شما توی گروه اومدی و گله گذاری کردی از رفتار حسین و دوستان شما گفتن که مارو متا متا نمیاریم و حرف های شبیه به اون...اما خود شما بعدتر گفتید که با شمال شرق نپ بسته بودید و حرف دوستانتون رو به هیچ گرفتید:)


    دلیل اون حرفای حسینم همین بود و بس،نکنه انتظار داری که وقتی شما به خیال خودت درایت به خرج میدی با دوتا ساید متا میکنی با یه سایدم نپ میکنی لیدر اون ساید متا بیاد ازت تشکر کنه و بگه دستت درد نکنه که آرامش رو برای مردان سرزمینت به ارمغان اوردی؟به نظر من اون حرفای حسین کمترین واکنش به بدعهدی شما بود.



    اگر قراره این نقل قول هارو ادامه بدید ممنون میشم نظرتون رو درباره این جمله بگید.

    واکنش طبیعی یک لیدر وقتی که میفهمه لیدر ساید متاش با ساید رقیبش نپ بسته اینه که با اون لیدر برخورد کنه.



    یوسف جان به فرض من و پویا وباقی دوستان در جریان ماجرا ها نیستیم :دی شما که در جریانی جانب امانت دار یو انصاف رو رعایت کن و داستان هارو به نفع خودت تفسیر نکن...من ازین که رو هر پست شما بخوام چندین خط شرح ماوقع کنم و بعدش شما یه ریپلایی بزنیو بگی اینا رو ولش کن نظرت راجب بن شدن اکانت ها چیه این حسو میگیرم شما دنبال پیچوندن بحثی و نه حل کردن موضوع.


    موفق باشید

    درود به همگی دوستان


    اول یک موضوعی رو دوست داشتم اشاره کنم بهش...اونم این که با وجود همه ی اختلاف نظر هایی که تو فروم به صورت بنیادین با فروم نویسای جنوب غرب دارم پلنی که دور واندر ما زدن پلن تمیزی بود(البته به نظر من با توجه به تجربه های مشابهی که سخت تر ازین بوده ، حس میکنم با توجه به ساپورتای نزدیکمون این پلن کارایی نداره ولی خب چیزی از ارزش های دوستان کم نمیشه ...اصراریم بر مدعای خودم ندارم و زمان خودش نشون میده که این حرف چه قدر درست بوده)


    اما بحثی که هست اینه که وقتی اکانتی تخلفی داره و بن میشه قاعدتا باید دیلیت بشه...به گفته خود دوستان 14 نفری (!!)16تا اکانت با وی پی اس و وی پی ان(!!!!) کشیدن ولی اون اکانتا بن شده و دست نخورده باقی میمونه ...این میتونه باعث یه بدعت بدی توی سایت بشه که من همینجا هشدارشو میدم با این فرمون سرور بعد هیچ سایدی عملا نمیتونه هولدری درستی کنه چون میشه 50 تا اکانتو با یه ایپی اورد بالا دور واندرارو لاک کرد و بعدش هم خود سازنده ریپورتش کنه اینطوری حتی نیاز به تک ده کردنشم نیست و اون هماهنگی که عزیزان سر ستل کردن ده و کاتا کردن دیفالت به صورت همزمان کردن رو نداره...این میشه بدعت بد،به شخصه هدف من از بازی چنین کارایی نیست ولی هستن کسایی که دلخوشیشون همین کار هاس(با احترام به کسایی اینکارو کردن منظورم کساییه که میان بازی یک ساید رو خراب کنن، هدف شما دوستان ازین کار چیز دیگری و در راستای موفقیت ساید خودتون بود)


    و اما در مورد این پست که فکر میکنم مخاطب این پاراگرافش بنده بودم

    دوست عزیز قبل اینکه به لیدر جنوب غرب بخوای بگی یکیو جمع کنه از فروم بهتره اول یه نگاه به پست خودت بکنی و ببینی اصلا به کار بردن لفظ جمع کردن یه نفر مودبانه هست یا خیر و بعد به پست هم سایدی خودت نگاه کنی و ببینی از چه الفاظی استفاده میکنن و آیا اون الفاظو تایید میکنی یا خیر و بعد به لایک هایی که میخوره زیر اون پست ها توسط لیدر های مجموعه شما، نگاه کنی و ببینی میتونی ساید خودتو ساید با اخلاق و مودب معرفی کنی یا خیر ، اون وقت بیای در مورد یه ساید دیگه اظهار نظر کنی .

    یوسف جان ناموس چیزی ورای بازیه اگر باز هم این دوستتون با چنین ادبیاتی این واژه رو در تمسخر بچه های ما استفاده کنه شما مطمئن باش پاسخ بدتری رو میگیره ...اگر این پست رو گذاشتی تا کمی کار زشت و بی ادبانه پلیرتونو توجیه کنی که متاسفم واقعا ... در مورد یاداوری نقل و و قول اون سرور حسین عزیز که با رفتار مشابهی از سمت پلیر های تیم مقابلمون شد ،به وفور در اون تاپیک در مورد نکوهشش حرف زده شد و تو اون زمان اگر یادت باشه خود آقا مازیار(که لیدر ساید رقیب ما بود ) از بچه هاشون خواست به این موضوع دامن نزنن چون واقعا بازی کوچک تر از چیزیه که بخوایم با بازی گرفتن ازین واژه فشار های خودمونو خالی کنیم(تفاوت رفتار لیدر های تیم رقیبمون در این دو مورد مشهوده :) )

    بعد به لایک هایی که میخوره زیر اون پست ها توسط لیدر های مجموعه شما، نگاه کنی و ببینی میتونی ساید خودتو ساید با اخلاق و مودب معرفی کنی یا خیر ، اون وقت بیای در مورد یه ساید دیگه اظهار نظر کنی .

    معیار من برای سنجش اخلاق و ادب لایک به پست ها نیست بلکه حرف هایی هست که افراد میزنن...خودم سعی میکنم این موضوع رو رعایت کنم اما اگر مبنای شما برای سنجش اخلاق و ادب اینه...در سنگ محک شما ،من شمارو فردی بی اخلاق میبینم چون تایید شما بر تمامی پست های بی اخلاقی(اعم از اون پست خفتی که بعدا بابتش در فروم عذر خواهی کردید تا این پستی که توسط ساید ما و شمال غرب تقبیح شد و شما هم سعی در توجیه زشتی اون داشتید) دیده میشه


    ر شما به بنده تهمت عدم صداقت میزنید و کار منو عدم صداقت میدونید میشه بگید کار جنوب شرق چه اسمی داره ؟ جنوب شرقی که سرور پیش با ما سر یه سفره نشسته بود در حالی که در ذهنش نقشه ی زدن ما در سرور آینده رو پرورش میداد ! اسم این کار چیه ؟

    و اما مورد اخر

    ببخشید پرورش دادن فکر در مورد سرور آینده هم جرمه؟

    تا جایی که من دورادور در جریان سرور پیش بودم هیچ کم فروشی از سمت جنوب شرق در زمان متا انجام شد و دوستان من در اون سرور تمام تلاششون رو برای پیروزی متاشون کردن ...اختلافات شما در اون سرور در حد گله گذاری هایی بود که در فروم بود وگرنه جنوب شرق جز تلاش برای پیروزی کاری کرده بود که شما میگید اونا نقشه کشیدن؟


    ضمنا جهت اطلاعتون این تیمی که الان مشغول به بازیه بیش از نصفی پلیر داره که سرور پیش بازی نمیکردن پس منطقیه که سیاست این سرور با سرور پیش تفاوت داشته باشه...اگر شما تو ذهنتون خیالبافی کرده بودید که این سرور هم متای جنوبی داریم و این اتفاق نیفتاده و الان فکر میکنید بهتون خیانت شده من صمیمانه از شما عذر خواهم.

    پ.ن : یک چالشی در پست قبلی خودم اعلام کردم ، باز هم اعلام میکنم ، آیا حاضرید ادمین تموم مولتی های این سرورو بن کنه ؟ قانون برای همه یکی باشه . موافقید ؟

    حقیقتا چالش های بدون مولتی نمایی شما رو در سرور های گذشته دیدیم...این سرور دوس داریم کمی چالش با مولتی نمایی شما رو ببینیم ...موافقید؟


    درباره باقی بند ها هم که پویا و حسین عزیز صحبت کردن که من دیگه اشاره ای به اون ها نمیکنم.


    در اخر با این رویه ای که دوستان شما در فروم پیش گرفتن و با توجه به سابقه نه چندان دلنشینی که در به بیراهه بردن فروم ازشون در خاطرم هست عمیقا امیدوارم تغییر رویکرد داشته باشن تا حداقل خودمو از لذت فروم نویسی و فروم خوانی سروری که میتونه خیلی زیبا باشه محروم نکنم.


    ارادت

    خیلی کوتاه و مختصر میگم بدون مقدمه


    برای کارایی که دارید میکنید یه چارچوب تعریف کنید... ته تهش این بازیه و از بدحادثه کسایی که این سرور تو جنوب شرق داریم دور هم بازی میکنیم بالا پایین بازیو دیدیم و خیلی تو قید و بند برد و باخت بازیش نیستیم...


    اون فرد نسبتا محترمی که از لفظ ناموس خوشش اومده وسط فروم داره ناموس ناموس میکنه رو نمیتونم بگم لیدرش جمعش کنه چون خودش اسمش به عنوان لیدر بالای اون اتحاده...

    هر کاری بلدی بکن....تمام تلاشتم بکن ولی سعی کن حرمت بازیو نگه داری.

    بعد اینکه اینارو یاد گرفتی برو قوانین بازیو بخون که اکانتارو با یه ایپی رجیستر نکنی که اینطوری بن نشن:)

    بعد اینکه همه ی اینکارو کردی سعی کن همیشه قبل از حرف زدنت فکر کنی...

    اگر فکرم کردیو به این نتیجه رسیدی که لازمه بیای فروم در افشانی کنی پستتو بده قبلش یکی واست ادیت بزنه...اگر کسی اونور گردن نمیگیره پستاتو اینور میتونم سفارشتو کنم بچه ها بین مریض ردت کنن.

    اون دهم درسته که شما زدی ولی دیگه رفتنش دست ماس هروقت صلاح بدونیم میزنیمش یهو دیدی اصن همین امشب پرید.

    اگر مولتیای دورش خوب منبع میده سعی کن بیشتر ازش تغذیه کنی :)))

    درود به همگی


    اول از همه یه چیزیو میخواستم تو اولین پستی که بعد بسته شدن تاپیک امادگی میذارم بگم.


    اینکه تو امادگی از تیم های قوی دعوت کردیم برای افزایش سطح سرور و هیجانش بود تا اول از همه به خودمون بیشتر خوش بگذره...حالا یک سری تیم ها هستن و یک سری تیم ها به دلایل خودشون نیومدن ... از همینجا براشون آرزوی موفقیت دارم، بیشتر عزیزان غایب از دوستان من هستن و این کلکل ها برای همین پنجره ی بازی بود.


    در مورد سرور


    خداروشکر همه ی دوستان با تیم حال حاضر جنوب شرق آشنان و میدونن تا وقتی دست دوستی به کسی ندادیم تنها و تنها برای لذت و موفقیت ساید خودمون بازی میکنیم ، پس اینکه عزیزان دائما از سر لطف خودشون تلاش در باز کردن گوش و چشم ما دارن رو به فال نیک میگیریم و صمیمانه ازشون متشکریم یک مثلی هست که آدم زنده وکیل و وصی نمیخواد.



    قصد نداشتم توی پست اولم کسیو مخاطب کنم که سوبرداشت نشه ولی خب حس کردم این بحث کمی شخصیه

    آخه لامصب قوی نبود که آدمی مث شمارو نمیفرستاد براشون اکانت بیاری بالا تو شمال شرق که کتیبه بلند کنی دق و دلی تو سر فونیکس خالی کنی

    امیر جان لطف کن از چیزی که درست نمیدونی صحبتی نکن...متاسفانه حس میکنم شما جهت اشتباهی رو برای کلکل با دوستان انتخاب کردید...اگر میخوای کری ای بخونی سعی کن از طرف تیم خودت مایه بذاری و مارو وسط نکشی،متوجهم که شما ازون سرور درک درستی نداشتی و از حرکات ما سوبرداشت میکردی ولی ازت انتظار دارم راجب کارایی که تیم ما اونجا انجام داده تفسیر به رای هاتو به عنوان فکت استفاده نکنی ، من صریحا این حرف شما رو رد میکنم و میگم که به هیچ وجه چنین چیزی نبوده.

    شخص بنده افتخار دوستی و آشنایی با صادق عزیز رو دارم ولی خب خداروشکر به یک درکی از بازی رسیدیم که اگر فردا روزی صادق منو صفر کنه تهش با دو تا ایموجی عبوس و ناراحت برم واتس اپش و بعدش چاق سلامتی و مرور خاطرات.

    در ثانی تو کل اس ای یع خزانه 10 نبود که دادنش به من؟


    یک سری حرف دوستانه هم زده بودم ولی بعد اینکه اینو دیدم بیخیال شدم پاک کردم...شما همین فرمون برو جلو که داری عالی مینوازی.




    پ.ن: اول سرور یکم کارا کمه واسه اینکه انرژیاتون نیفته میخوام پیشنهاد یه بازی رو بدم مثل هوپ قانونشم سادس...هر کی بگه SE سوخته :))

    پ.ن:انشاالله سرور طوری نشه ته سرور کسی بهمون بخنده...الهی آمین

    پ.ن:یه داستانی تو کتاب عربی ما ها بود خلاصش این بود که یه سواری توی بیابون داشت میرفت یه رهگذری میبینه پیاده میشه بهش کمک کنه طرف اسبشو میدزده میره،اون طرف یه حرفی به دزده میزنه که نگو چطوری این اسبو از من دزدی، چون اونوقت دیگه کسی به کسی کمک نمیکنه...شده حکایت این روزای ما


    با آرزوی موفقیت برای همه عزیزان در ادامه سرور

    فرهاد

    اکانت :

    bella ciao

    درود به شما

    ممنون که این عکسو قرار دادید ،قصه ی جالبی پشتشه از صاحبش بپرسید براتون تعریف میکنه اگر روش بشه:)



    پ‌.ن چقدر بد که آدما گذشته درخشان خودشونو زود فراموش میکنن

    همینکه شما گذشته مارو یادتونه کافیه،این موضوعم از ما خواسته بودن فراموش کنیم ولی اگر اصرار دارید یادمون باشه که چشم...در خدمتیم


    پ.ن:سجاد عزیز از اعلام حضورت(حتی به قول خودت کمرنگ)خیلی خوشحال شدیم...امیدوارم در کنار هم این سرور لذت ببریم.

    به رسم ادب


    با عرض سلام خدمت دوستان

    تیم BellA CiAO در این سرور به علت تداخل زمانی سرور با عید و همچنین خستگی ناشی از چندین سرور حضور پشت سر هم ، حضور نخواهد داشت


    امیدوارم سرور جذابی برای عزیزان بشه


    خب اقا سلام

    ما فک کردیم تم مجلس اینه گفتیم زحمت دوستان اتاق فکرو خراب نکنیم.

    بعد از یک سرور وقفه در خدمت دوستان جنوب شرقی خودمون هستیم،امیدوارم سوای همه ی این شوخیا هر 4تا ساید تکمیل باشن و یک سرور جذابو کنار هم داشته باشیم.


    پ.ن1:امام اسمتو نیاوردم...شاهدم که داریم... بسم الله:)))


    پ.ن:سمیه نرو...اگه بری نمیگن نزدیک عید بودا...میگن استفرالله


    ارادت

    فرهاد