Posts by malfurin

    سلام .عزیز وضع ساید شما که از همه هندی تر بود. ما هم اول سرور به بچه هاتون همینو میگفتیم میومدن جواب میدادن میتونیم میکنیم!! اون موقع چرا اعتراض نمیکردید ؟ حالا که باختید هندی شد؟اکه میبردید که از بچه هاتون واسه دف سنگینشون تشکر کرده بودید!^^^^

    برای من رقم زیاد مهم نیست. مهارت و دقت و تلاش مهمتره

    دیدید که بچه های تیم ما با خرج 19 کاتا یه احمق زدن.

    یا مثلا میدونم سپهر برای جابجا کردن دف خیلی وقت میذاشت. این وقت گذاشتنش برای من ارزشمندتر از اون چند میلیون دفی هست که رو اکانتش کشید.

    بیشتر باز نمیکنم.

    سلام. بنده چون نقش زیادی در سرور نداشتم و یه دفساز ساده با دف معمولی به نسبت بقیه بودم قصد نداشتم پستی بذارم. اما چند باری دوستان لطف داشتن و اسم منو آوردن

    گفتنی ها که زیاده. اما ترجیح میدم پیش دانیال غر بزنم. :D

    من قصد بازی نداشتم بخاطر مشغله های زیاد و به اصرار دانیال و بخاطر چند نفر از بچه ها که میخواستن بازی کنن اومدم. . پویا و علی وحسین و سروش و احسان هم بخاطر من اومدن شمال شرق. هر چند از اولش بهشون گفتم من یهو ممکنه غیب بشم. با رضا مجنون رو یه اکانت بودیم به اسم aegis که هم زحمت گلدش و هم اکثر کارها به پای رضا بود و من اولا بیشتر فقط نظر میدادم که فلان طور پیش بریم =))) البته اگه وقت داشتیم احتمالا بدون اثر هنری اکانت تا رتبه 10 میومد از نظر پاپ و دف هم تو اکانتایی که تخصصی دفسازی کردن شاید جزو 10 تای اول میشدیم. ولی واقعا هر دو آدمای مشغله داری بودیم. فقط جای اکانت یه طوری بود که فکر میکنم دفش اندک مرهمی برای ساید بود. آخرا هم زحمتش به عهده بچه ها بود که فکر کنم سپهر بیشتر زحمت میکشید و احتمالا دانیال بهنام و پویا هم سر میزدن. یه چند بار هم براش گلد خریدن گویا. از همه این بچه ها واقعا تشکر میکنم. زیاد با بقیه لیدرهای ساید آشنایی پیدا نکردم بخاطر کمبود وقت. اما از تیم های دیگه و افرادی که زحمت کشیدن هم ممنونم.

    وضع مولتیا در 4 ساید هم خیلی فیلم هندی بود. دیدیم که 40 کی رم رو دیوار واندر خش ننداخت و مشخصه که آش مولتی بازی از شوری گذشته و تلخ شده.


    بیشتر از این وقت شما رو نمیگیرم. ان شاالله موفق باشید

    کمیل

    سلام به دوستان عزیز

    یه سری پلنهایی اجرا شد که جذابیت بازیو خیلی زیاد کرد و باید خسته نباشید گفت به تمامی کسانی که درگیر بودن. چه سازندگان همرها. چه دفسازا. چه پلنرها و چه تیم های دفاعی


    جذابیت اصلی تراوین همین پلن ها و حمله ها و دفاع ها و استرسش هست.


    اما متاسفانه شاهد بروز اختلافاتی در ساید شمال شرق هستیم. یه سری از بچه ها معتقدن که پلن شمال شرق لو رفته و شخص خاصی هم مد نظرشونه. با توجه به حجم دف در تارگت مد نظر شمال شرق که دیوار تقریبا سالم موند این گزینه میتونه مطرح باشه که پلن لو رفت و شخصا دوست دارم بیشتر بدونم چطور شد.

    اما این مسئله و خیلی مسائل دیگه جزو مسائل درون سایدی هست. خیلی غم انگیزه که بچه هایی که اینطور با قدرت بازی رو شروع کردن حالا از هم دلخور هستن. به هرحال شمال شرق بخاطر حجم بیشتر بازیکن و اکانتش پتانسیل بیشتری داشت که سه ساید دیگه تصمیم گرفتن بازی باید 3 به 1 باشه تا بتونن از پسش بربیان.

    شخصا تجربه بازی در مقابل 3 سایدو داشتم. برای اینکار نیاز به همکاری و همدلی و فداکاری هست. وقتی اینا باشه میشه امید به برد هم داشت.

    پس از همه دوستان خودم در شمال شرق میخوام که خویشتن داری بیشتری به خرج بدن و بشینن مسائل و مشکلاتو با هم حل کنن. و لطفا مسائل درون خانوادگیو تو فروم نیارن. این همه انرژی و پتانسیل واقعا حیفه.


    پ.ن: بار آخر میگم. حضور من و بخشی از دوستانم تو شمال شرق و حضور بخشی دیگه از دوستانم در جنوب غرب ربطی به هم نداره. امیدوارم تمومش کنید. حالا امین منو چند بار با سارنگ دیده عادت کرده میخواد آدرس بده اینطوری بگه. باز هم تکرار کنید خیلی مساله رو باز میکم فکر نکنم خوشتون بیاد.


    پ.ن2: دانیال ما رو تنها نذاری و بری :(:(


    با سلام خدمت همه دوستان عزیز

    این روزها جو غالب فروم این شده که شمال شرق خیلی بده و کارای بد بد میکنه و اصلا بو میده و هر کی هم رد میشه یه فحشی میده و میره. حتی اگه تو بازی نباشه. حتی اگه آخرین سروری که بازی کرده یکی دو سال قبل بوده!!

    اتهامات شمال شرق

    داشتن مولتی!

    داشتن پلیر بیشتر از بقیه سایدها!!

    اکانت داشتن در سایدهای دیگه!!!

    دف ریختن در مولتی های دیگران!!!

    تجاوز به مولتی های دیگران

    زدن زیر نپ

    دفاع کردن مقابل حملات حریف

    داشتن غارت بالا

    کلا بازی کردن

     

    یه بررسی به روند سرور و پشت پرده ها داشته باشیم. شاید خوانندگان فروم متوجه بشن که چه جنگ روانی دروغینی بر ضد شمال شرق راه افتاده ومدعی چون به خلوت میرد کارهای خیلی بدتری انجام میده

     

    مثلا مدعی هستن که مولتی بازی شمال شرق خیلی بده. انگار بقیه سایدا با رید ناتار نون سربازاشونو میدن و سربازخونه شارژ میکنن. در حالی که بقیه هم مولتی کم ندارن. و غارتای میلیاردی رو میبینیم

     

    حالا یه نگاهی به بقیه اعمال دوستان بندازیم

    برادر امید از جنوب شرق حدود روزای 20-25 اومده سر زده به شمال شرق و همین طور گعده و دور همی و صحبت و ... شاید همراه با کمی تمایل به دوستی و حتی شاید اتحاد و یا نپ. بچه ها برای اینکه مطمئن بشن یه آزماشی کردن. بهش گفتن که میخوایم شمال غرب و مخصوصا آرش رو بزنیم. روزهای بعد شاهد حضور پرشمار دفهای جنوب شرق و جنوب غرب در ده های شمال غرب بودیم. (اخبارش از چند منبع رسید) فکر میکنم نیازی به توضیح بیشتری نیست

     

    بعد این دوست عزیزمون گویا برای نپ کتیبه هم خیلی علاقه مند بودن. با آرمین یک صحبتایی کردن. اما از اونور اتفاقات خیلی جذابی افتاد. مثلا کتیبه جنگ منحصرو میخواستن ببرن. در واقع زحمت کلینشو هم کشیده بودن. شما باشید که تو اون شرایط حساس یکی بزنه زیرقولش و زیر و رو کشی کنه چه میکنید؟ تشویقش میکنید؟؟

    البته سایدای دیگه هم به نظر میاد نقش هایی داشتن. مثلا بر اساس این ارسال دوست گرامی صادق پارتیزان فقط 5 دقیقه برای جنگ منحصر دیر رسیدن. البته ایشون فقط تصویر رعداشونو گذاشتن. اما سوال اصلی اینه. کاتای اون حمله از کجا لانچ شده؟؟




    این پست اکانت capsol هم خیلی جالب توجه هست. داره به حاج امید میتوپه که نتونست جنگ یونیکو بزنه. ایشون بعدا مدعی شده که بازیکن شمال غربه. چه خوب خبر داشت که حاج امید رفته برای جنگ یونیک و از شکست شاکیه. آیا جنوب شرق و شمال غرب هماهنگ بودن با هم در زدن کتیبه منحصر شمال شرق؟؟ پس تکلیف اون نپی که صحبت شد چیه؟ به بچه های جنوب شرقم گفتن نپ هستیم. اما از اینور تلاش برای زدن کتیبه شمال شرق؟ اونم منحصر؟؟ استغفرالله!!





    نکته بعدی اینه که مدعی هستن شمال شرق تو بقیه سایدا اکانت داره و خیلی بیتربیته. ذکر این نکته لازمه که خب یه سری ناهماهنگیایی بود و چند نفراین اشتباهو کردن و اکانتایی داشتن که تحویل داده شد. اما ساید شمال شرق نزدیک کتیبه کلی اکانت از سایدای دیگه رو مجبور شد پاکسازی کنه تا مشکلی پیش نیاد و همین الان هم مشکلات زیادی بخاطر این قضیه داره

     

    یه مشکل دیگه دف ریختن تو مولتی هاست. از نظر افرادی که مولتی دارن این حرکت زیاد جذاب نیست و طبق توافق نانوشته ای که هست معمولا این کارو نمیکنن. بجز شرایط خاص البته و کسانی که مدعی مبارزه با مولتی هستن مثل کلاه بردارا.

    اما خب گویا اول از ساید شمال غرب اقدام به ریختن دف در شمال شرق کردن که طبق هماهنگی ای که با آرش شد جلوش گرفته شد و بعدش این قضیه ختم به خیر شد.اما بعدش جنوب شرق شروع به اینکار کرد که مقابله به مثل شد و جواب خرابکاری خودشونو گرفتن.

    اما حرکت بعدی از طرف شمال غرب بود که شروع به کاتا کردن مولتی های شمال شرق کردن که باز هم شمال شرق مجبور به مقابله به مثل شد.

    اینم چند نمونه از تلاش هایی که انجام شد و در جوابش بچه ها 35 کپ در شمال غربو زدن







    در مورد کتیبه معماری منحصر. اولا هیچ مدرکی که بتونید شمال شرقو متهم کنید رو نکردید در حالی که مدعی هستید خرید و فروش شده. در حالی که اشتباه صاحب اکانت باعث شده که بتونیم کتیبه رو بزنیم. اما اگه شمال شرق میخواست که برد مفتی و الکی بدست بیاره این کتیبه رو به این راحتی پس نمیداد. البته نقش دست های پشت پرده هم جالب بود و تهدیداتش. اما این کتیبه برای قشنگ شدن بازی به شمال غرب برگشت داده شد. چون گویا خیلیا بخاطر ترس از باخت رفته بودن رو حذف!!


    از جمله شیرین کاریای دیگه هم این بود که از یه سایدی روسری پوشیدن به اسم ساناز اومدن تیم اسپیک. این شخص اکانتی هم داشته تو شمال شرق حتی. و حتی رو کتیبه احمق بچه ها هم لانچ کرده! احسنت بر این بازی پاک!! ان شاالله که برای دختر به نظر رسیدن به پوشیدن روسری قناعت کرده باشن

    پ.ن از اتاق فرمان هم اشاره میکنن بگو که آرش 10 کلا علاقه ای به 3 به 1 نداره. معمولا حضور زئوسو دیر اعلام میکنن که بر ضدشون متایی نشه. اما گویا گفته بود علاقه به بردن با کمک 3 به 1 هم نداره اما گویا این سرور فشار زیاد بوده. زده زیر این حرفش :دی

     

    بزرگی میگه آنچه برای خود نمیپسندی برای دیگران هم مپسند. این همه ایراد از شمال شرق گرفتین. اما خودتون پیشتازید تو هر کثیف کاری ای.

    الان میدونم بعد از این هم میان کلی با مسخره بازی به پستم جواب میدن. یه شعری هست که میگه آیینه چون نقش تو بنمود راست خود شکن، آیینه شکستن خطاست

     


    سلام کمیل جان

    ببخشید اشتباه گرفتم معذرت میخوام . در مورد اون فایل صوتی قبلا هم گفتم همش نزنین بوش بیشتر در میاد . ( اگه اسمت سارنگ هست که آره خودت بودی )

    کمیل جان به محمد بگو ناصر گوشیش ریست شده و شماره ات پاک شده یه پیام بهم بده .


    پ . ن : سارنگ دوست داریم به خدا . کسری هم دنبالت میگشت سارنگ جان :love:


    به محمد تو تلگرام میگم حتما

    فایل صوتی که میفرمایید هم اون تیکه اش رو شنیدم.

    اینکه شما اینطور فکر میکنید به بنده ربطی نداره. دوستانی هستن که منو میشناسن.

    ولی در واقع باید خدا رو شکر کنید که من اومدم شمال شرق. چون دو سرور جنوب غرب بودم و تجربه زیاد جذابی نبود برام. بیشتر بخاطر محمد موسوی اونجا بودم. حدود 7-8 تا پلیر هم بخاطر من اومدن اینور. اینجا هم بخاطر دانیال اومدم.

    اگه ما جنوب غرب بودیم مطمئن باشید سرنوشت جنوب غرب طور دیگه ای رقم میخورد. اما تمام دخالتی که من تو جنوب غرب کردم دیدن لینکها زودتر از بقیه بود.


    جالبه برای پلنی که شکست خورده اینقدر تبلیغ میکنید. همون طور که امین گفت اینجا باید ده رو دیستروی میکردید که موفق نشدید. پس پلنتون شکست خورد. ممکنه فقط رشد اون ده رو در حد یکی دو روز عقب انداخته باشید. که با توجه به دیفالت بودنش زیاد مهم نیست. چون در نهایت یه همر جنگیه که باید یه جا دیوار بشه . شما موفق نشدید همرو از بین ببرید که این نکته مهمه و بزودی دوباره ده برمیگرده و همر قابل لانچ کردن میشه.

    اینم بخش دیگه ای از خشمه لاید :





    چند دقیقه بعد زده که کتیبه رو ببره ;);)



    یه جا دیگه هم که دیوار شدید. عجب خشمی واقعا!! =O=O=O


    حالا اگه لازم شد بچه ها لینکشو میذارن

    پ . ن : در مورد اون تیم 5 نفره هم اگه خواستی فایل صوتی لیدرتون هست که حواسش نبود و اعلام کرد تیم سارنگ این سرور تو ان ای هست هر کی خواست تو واتس آپ پیام بده تا براش بفرستم . دیگه ما هی هیچی نمیگیم شما همش نزنین بوش در میاد

    سلام

    بنده رو یه جا ریپلای کردید و گفتید محمد. من محمد نیستم و کمیل هستم. یه سری از دوستان ممکنه بشناسن. یه سرور افتخار داشتم که در کنار محمد مارانلو (فکر کنم به سعدی گنجشکه هم معروف باشه)بازی کنم. که فکر کنم از دوستان شما باشن. اون شخصی هم که تو فابل صوتی شما بهش اشاره شده فکر میکنم بنده بودم.

    من و سارنگ دوستای خیلی خوبی هستیم و چندین سرور هم با هم بازی کردیم. ولی این سرور بازی کردن ما به همدیگه هیچ ربطی نداره و من تا مدتها خبر نداشتم که این سرور دارن بازی میکنن.

    تو سایدای جنوبی هم دوستانی دارم. حتی تو اتحاد شما.

    اکانت بنده هم اگه خواستید aegis هست. در حد یه پاپ باز ساده در خدمت ساید شمال شرق هستم.


    عه راست میگی بعدش گویا چیفرا بودن و چنج کپ شده

    من از ترتیب حملات و تایم بندیا چنان در تحیر بودم که اصلا نفهمیدم چی شد. عذر بنده رو بپذیرید

    فقط برای شما خوشحالم که تایم بندی طوری بود که وسطش نمیشد اینسرت اقامتگاه زد :دی مجبور شدن دیگه چنج کپ کنن. یاد بازی جام جهانی ایران و آرژانتین افتادم که وقتی با یک گل باختیم ملت خوشحال ریختن تو خیابونا



    تبریک به تیم کلاه بردارا

    بالاخره تو پلن زدن دارن پیشرفتایی میکنن. از تنظیم تایم لانچ (همه ساعت 4 صبح لانچ کنیم) رسیدن به اینکه حدود تایم لندو نزدیک در میارن و در حد یک الی دو دقیقه اختلاف داره

    اما خب یکم دیگه باید تمرین کنید. کلا ترتیب همرها رو برعکس زدید. یعنی اون که رم بیشتر داشت به نظرم باید اول میخورد. بعد رم بعدی و بقیه

    و یه سوال فلسفی داشتم از دوستان کلاه بردار که توضیح بدن که اینطور به نظر میاد موج کاتا همراه اتک ها نبود و حتی چیفر هم داخلشون نبودد. دلیل لانچ این حملات چی بود؟ یکم به ما هم یاد بدید. زکات علم نشر آن است


    از بچه های شمال شرق هم تشکر میکنم بابت دفاع های خوبی که داشتن و به همه کسایی که درگیر بودن و تلاش کردن خسته نباشید عرض میکنم. من دو سه روز درست و حسابی نبودم و کلی خبر شده.

    سلام به همه


    سارنگ جان و محمد عزیز ممنون بابت روشن گری هایی که کردید
    به هر حال من چه قبل و چه بعد فیلتر چند سرور هم روبروتون بازی کردم هم کنارتون بودم و اخلاقیاتتونو میدونم.


    تایید میکنم که قصد بازی جدی نداشتید چون اگه قصد بازی داشتید و یه اشاره میکردید حداقل 40-50 نفر تو جنوب غرب در کنارتون بودن.
    و اینو میدونم که هیچ وقت زیر بار حرف زور نمیرید.


    خیلیا چون نمیدونستن شما بازی میکنید اصلا نیومدن و چند نفری هم که میخواستن بازی کنن به همراه من بعد از 3 سرور از جنوب غرب اومدن شمال شرق و دور هم هستیم. (البته آقا پارسا قبل شروع سرور به یکی از بچه ها گفته بود هر کس بره شمال شرق ما میزنیمش.)


    خیلی دوست داشتم که تو بازی کمکتون کنم. چه با ارسال نیرو چه با ارسال منابع.


    شخصا موقعی که لیدر باشم سعی میکنم حتی بازیکن های فارمو هم جذب کنم. شما هم همین طور بودید. مخصوصا حسین خیلی برای پلیرای عادی وقت میذاره و زحمت میکشه. اما خب برام عجیبه چطور به کسی که نفر دهم ده گرفته میگن مولتی و نفوذی سایدای دیگه. کسی برای اکانت نفوذیش اینقدر وقت میذاره؟؟


    فقط یه سوال از سارنگ داشتم. درباره اکانتی که گفتی سرور کام بود. همونیه که برای لول آپ زودتر هیرو، میزدیمش اینور و اونور و بخاطر همین مدال هجوم گرفته بودیم؟؟ و بعدش من ول کردم؟؟؟

    یه نکته برای دوستانی که قصد بازی بدون مولتی دارن و از ناتار غارت میکنن
    اگه ناتار جمعیت 2 اطرافتون زیاده اینا رو یه دور کاتا کنید. دوباره با جمعیت زیاد جایگزین میشن. این جایگزینی میتونه یه ربع تا یه چند ساعت طول بکشه. ولی نتیجه اش خیلی خوبه. دست به دست هم بدیم تو هر ساید قطعا کلی ناتار جمعیت بالا بوجود میاد.

    کسی که بتونه 50 60 مولتی رو هندل بکنه و چند همر خوب بکشه مطمءن باش که یه پلیر حرفه ای هستاینا همونایی هستن که با تراوینی که یه موش میداده شروع کردن


    فعلا هم که درامد این اقای ادمین از همین مولتی بازهاست که رفته رو وی پی اساش محدودیت گذاتشه که بیشتر سود کنه


    و امثال شما پلیر های ساده براش مهم نیستید :*


    آخرش شما طرف کی هستید؟
    بند اولتون به نفع مولتی بازاست و بند دوم به ضررشون!!


    این مدل مولتی بازی تو سرورای داخلی ایران بعد رفع فیلتر مد شد که گویا تقلیدی هست از روش روسها و ... با اینش کاری ندارم
    اون موقع من جزو کسانی بودم که از استفاده از مولتی دفاع کردم و گفتم با توجه به کم شدن پلیرا و کم شدن اکانتها، دخل و خرج اکانتای هجومی با هم جور در نمیاد و مجبور هستن که اکانتهای مولتی داشته باشن و بهترین روش انتقال منابع هم غارته و طوری هم باید بالا بیارن که ایپی هم نخورن و ... (البته شاید عمر تراوینی شما به اون موقع قد نده که اینقدر خودتون و ما رو پایین میارید و بقیه رو ادم فضایی درست میکنید. به هر حال با خیلی از اینها هم سرور بودم و سلام و علیکی داشتم. یا سوابقشونو هم میدونم. حتی بعضیا اسم مولتیاشونو هم میدونم چون معمولا ثابت انتخاب میکنن)


    اما درباره هندل کردن مولتی ها و استفاده ازشون. من الان چیزی نمیگم. میذارم دم کتیبه. از هر ساید یه نفر از تاپ غارتو انتخاب میکنم و مولتیاشونو بررسی میکنیم تا ببینیم دوستان چقدر در استفاده از مولتی مهارت دارن


    نکته ای هم که الان مورد اعتراضه این ارسال از طریق بازار هست که آقا احسان رسما اعتراف کرد که انجام میشه و دوستان خیلی بهش افتخار میکنن. اما از نظر من و خیلیای دیگه خلافه و همون طور که چند بار گفتم تو قوانین همین سایت هم نوشته که خلافه. این شیوه بازی نظم بازی بقیه رو هم به هم میزنه.
    من حتی به دوستان خودمم که اینکارو کردن اعتراض دارم که چرا گذاشتن بازی به به این سمت بره. مطمئن باشید که حلوی پیشرقت همین اسپیدترا رو هم میگیره. چون ریزش بازیکن خواهد داشت. در نهایت هر ساید 5 نفر با 200-300 تا مولتی میمونن.

    دوستان عین هوپ از روی سوال اصلی نپرید


    طبق قوانین اسپید ترا ارسال منابع بیشتر از 3 اکانت از نظر قانونی مشکل داره.


    به والله اینکه شما دارید این قانونو هم دور میزنید نشانه پرو بودن شما نیست. شما فقط دوست دارید رقماتون بزرگتر باشه.


    اما این دور زدنتون برای 30-40 نفری که سنگین مولتی بازن جذابه. برای خیلیای دیگه حس بدی ایجاد میکنه


    یه زمانی آیدین تلاش کرد تو سرور 1 راند چهارم کارایی بکنه که متاسفانه به خاطر متغیرهایی که در نظر نگرفته بود موفق نبود. خیلی دوست دارم یه سروری کل بچه هایی که بدون روش های فضایی بازی میکنن دور هم جمع بشن یه ساید تا ببینید زور پلیر به مولتی میچربه. هر چقدر هم رقما بزرگ باشن.


    دوستانی که بدون مولتی بازی میکنن و فرومو میخونن آیا حاضر هستن که چنین سروری بیان کمک؟؟ یک ساید جمع بشیم بدون مولتی و ...
    اما کار سختیه. از روزی که حمایت تمام میشه باید درگیر باشیم. نمیشه با خیال راحت پاپ زد و خیلی دردسرای دیگه. ولی تو اون ساید هر بازیکن و هر اکانتی مهم خواهد بود و طبق تجربه شخصی من قطعا یکی از لذت بخش ترین سرورها خواهد بود.

    آقا احسان
    مولتی بکشی بدون آیپی خوردن بیشتر از مهارت نیاز به پول داره. درست بالا آوردن مولتی مهارت میخواد
    منم مولتی کشیدم برا غارت و دفسازی که کسی از اکانت اصلی نمیتونست تشخیص بده از بس پاپ و زیرساختشون قوی بود. (البته زیرساخت قویش بخاطر پلن خوب یکی از دوستان بود)
    تازه مولتیای من رو وی پی اس هم نبود و خط اینترنت اضافه و سیستم اضافه و ... هم براش خرج نکردم. همون امکانات خانگی خودمون بود. ایپی هم نخوردن هیچ وقت. فکر میکنم حدود 9 تا مولتی که کار 30 تا مولتی بقیه مولتی بازایی که دیدمو میکرد.
    ولی حرف من درباره ارسال منابع از طریق بازاره که اگه به قسمت قوانین مراجعه کنید خلافه. حتی تو اسپیدترا.
    و با توجه به حجم غارت و سایز همرهایی که دیدیم و مهمتر از اون صحبتای شما مشخصه که حجم خیلی زیادی از منابع از طریق بازار منتقل شده
    پیشنهاد میکنم شما و همه دوستان مولتی باز به بخش قوانین بازی مراجعه کنن و قانون اولو بخونن.


    عکسشم تو پستای قبلی گذاشتم که بازم میذارم.


    دوست نه چندان محترم پست رو کامل بخون اطلاعاتت بره بالاتر. همه چیز به نمودار خوشگل کشیدن نیست :))))تولید 2ساعت از 24ساعت منابع مولتی رو بدون هیچ محدودیتی میشه با بازار فرستاد. یبار لاگین کنی کافیه(چند میل منابع لازمته من با بازار بفرستم؟)
    اینکه چجور میشه اکانت مولتی کشید و آی پی نخورد رو کلاس خصوصی برات میزارم بعدا
    پ.ن : 50تا مولتی چیز زیاد سختی هم نیست. بگو کدوم سایدی از همون ساید 2نفر معرفی کنم یادت بدن چجوری میشه
    پ.ن2: این سرور پیشنهاد میکنم واسه یکی از پلیرای تاپ 10 چیزکنی و بری روی اکانتاشون تا بازیو همرکشیدن رو یاد بگیری

    دقیقا مساله همینه
    استیم هم میگه اون همر براساس غارت ساخته نشده و خود شما هم اعتراف کردید که پوش شده و همه پوش میکنید
    منم عکسشو گذاشتم که در واقع اینکار خلاف قوانین بازیه و حالا گویا به دلایلی چشم پوشی میشه
    جالبه که با افتخار میاید تعریف میکنید و فکر میکنید مهارته و سبک بازیه

    یه نکته مغفول اینه که همه شمایی که با stim مخالفت کردید فقط منابع مورد نیاز برای ساخت همرشو حساب کردید
    بقیه هزینه ها چی؟
    1. شامل زیرساخت یعنی سربازخانه و اصطبل و جی بی جی اس و کارگاه سطح 20 و همین طور تحقیقشون در دارالفنون که طبق محاسبات ایمان بالای 4 میل بوده
    2. ارتقا کراپ و بقیه ساختمان ها
    3. نگهداری نیروهای تولید شده

    سلام
    در مورد مولتیها که صحبت شد. با توجه به مپ به نظرم الان شمال غرب خیلی عقب تر از شمال شرق نیست. فقط اکانتای جدید شمال شرق خیلی پراکنده پخش شدن. شاید 30-40 اکانت اختلافش باشه که با توجه به اینکه اندکی از 24 ساعت از شروع سرور گذشته قطعا روزهای بعدی اکانتهای جدید مولتی ثبت میشن در سایدهای دیگه.


    جنوب غرب هم با این اختلاف غارتی که داره مشخصه که از هیرو و قفس مولتیهاش استفاده کرده. اختلاف غارت جنوب غرب با بقیه سایدا خیلی زیاده که بدون مولتی این قضیه امکان پذیر نیست.