Posts by No MerCy

    خوب بریم سراغه بازیکنان :)) ببینیم کی چیکارست و کت تنه کیه!! :دی


    خوب از اوجایی که کلا من به غارتگرا خیلی علاقه ی خاصی دارم :دی یه راست میرم سراغشون اول یه نگه بندازیم به تاپ غارتگرای هفته





    اولین اکانت هفته قبل تیم ShadowLands هست این تیم تا این جای کار خیلی منسجم کار کرده همین طور که میبینید این بازیکن سطح قهرمان ۶ داره و این یعنی قهرمانش حسابی خون خورده :دی از طرفی تو مهاجمین هفته هم هست و واحه های اطراف پایتخت رو داره با هیروش خالی میکنه و حسابی هم از دیفالتشون غارت داره و هم از ۱۵ کراپشون و به زودی این اکانت مثه بنز بالا میاد! غارت خوب ؛ هیروی خوب ؛ اکانت خوب! :دی کلا همه چی خوبه !!


    کاش دانیال ما هم مثه شما بازی میکرد اکانت ویرانه خودشم معلوم نی کجاس!

    اما از اینا بگذریم دیفالتشون نزدیک به مرز شمال غرب هست و می تونه حسابی خطرناک باشه برای شمال غرب بعلاوه رشد ۱۵ کراپ مناسبی داشتن حدس بنده کراپشون رو ۶-۷ هست و به زودی میترکونه! و همین طور که تو بیوشونم هست از مکان فراهم

    آورای خوبی هستن :)))


    همچنین اگه دقت کنید این بازیکن تو لیست ۳ اکانت برتره هفته قبل که گذاشتم بود از نظر استفاده از قفس و حالا این هفته استفاده از پوماد تو این بازیکن هم باعث شده هفته قبل حسابی نیرو بکشه هم این هفته هیروش رو قوی کنه و همچنان نیرو بکشه !!

    به قول معروف ۴ تا بازیکن این جوری داشته باشه یه ساید جهان رو فتح خواهیم کرد :دی


    مختصاتشون تا حدودی برای واندر زن ساختن مناسب هست اما کلا مختصات شمال شرق جوریه که یهو دیدین از ۴۰۰-۴۰۰ همر جنگی بلند شد :)))

    خلاصه که خوب اکانتی هستی ما هم به مکان راه بدین :))) قول میدیم فقط نگاه کنیم:دی

    (تارگت نشی صلوات)









    اما برسیم به اکانت دوم غارتگر هفته همچنین این بازیکن هفته قبل هم حسابی غارت کرده بود و جزو لیست کسایی بودن که خوب از قفس استفاده کرده بود و همچنین اولین دهکده سرور بدون کلاه خود رو ایشون زدند جا داره به نحوه ی بازیشون با توجه به غارت و جمعیت پایتخت تبریگ بگم حدس بنده رو کراپ فول ۸ هست و یه جورایی داره میره برا واحه اول بنظرم..


    با توجه به مختصات احتمال بازیشون جنگی هست البته مختصاتای شمال شرق جوریه که ایشون فقط جنگیه :))) این اکانتو می فرستیم جلو حواس دشمنو پرت کنه بقیمون از ۴۰۰-۴۰۰ از اون ور مپ حمله میکنیم از پشت دشمن غافل گیر شه :)))


    خلاصه که خدا بده برکت تلفیقی از غارت با قفس هفته اول و هیروی سطح ۶ ( نیروی کشته زیاد با هیرو ) و ۱۵ کراپ خیلی خوب و اولین ده ۲ سرور احتمالا کلی همر خوب هم از این اکانت در بیاد..




    بریم سراغ اکانت بعدی اکانت استاد :دی Ostad به نظرم که این بازیکن داره کاپی میکنه :))) چون از اول سرور یه سریا فک کردن این اکانت ماست :)) و شعار می دادند استاد بی سواد نمی خوایم نمی خوایم (البته وقتی فهمیدن ما نیستیم ):دی

    خلاصه که این اکانت هم از دوستامون هست پارتی بازی میکنیم راجبه کارایی که داره میکنه چیزی نمیگیم :)) چون کپش مثه بنز رفته بالا و به نظرم رو ۱۰ هست :دی ولی هنوز واحه اولش رو چرا نگرفته خدا می دونه!


    مختصاتشون واندر زن هست و احتمالا کلی همر ازش خواهیم دید (با توجه به شناخت)!








    اکانت چهارم اکانت I M P E R I A L این بازیکن داره نون بازوشو می خوره و یه جورایی به نظرم غارت و رشد اکانتشو مدیون قهرمانش به تنهاست و زحمت؛ ۱۵ کراپ معمولی دارند حدس بنده سطح ۳-۴ و احتمالا تازه دارن میدن بالا مختصات جنگی دارن و به نظر میاد بیشتر اهل هیجان و لذت از بازی باشن به نظر اکانت خوبی میاد و تا این جا خوب کار کرده ولی خوب بیشتر رو ۱۵کراپشون کار کنن بهتر هم میشن..




    راستی این که شوالیه توتن رو بیخیال شین عقب می افتین الان !







    بریم سراغ اکانت بعدی

    با توجه به کلاه قهرمان عشق گرزیه :دی و کلی سرباز میسازه دوباره میکوبه به آبادیو ... بااین غارتشون تا الان باید ده بعدیو می زدن با توجه به جمعیت گیر کارشون امتیاز فرهنگی بوده ؛ از وسایل هیرو مشخصه خودشو داره آماده ده جدیدم میکنه که سریع هیرو رو برسونه ده دومش :دی اما کلا من از این نوع سبک بازی خوشم نمیاد کسی که این همه غارت داشته باشه باید سریع تر از این حرفا ده دومش رو بزنه در هر صورت من امیدی بهش ندارم و بیشتر چند هفته اول تو چشم خواهد بود با این شیوه بازی ؛ امیدوارم که موفق باشن...






    اکانت بعدی CatChMeTeaM



    با توجه به سابقه این اکانت همیشه یکی از اکانت هایی هست که جزو اولین نفر ها ده خودشو می زنه احتمالا با توجه به دور بودن کلی تو راه بوده شایدم یه بار زده مهاجرش برگشته در هر صورت غارت خوبی داشته به خصوص هفته اول و انتظار ده زودتر از این بازیکن می رفته؛ کلی نیرو تو دیفالتش داره سطح قهرمان خوب و اولین کلاه خود گلادیاتور هم فکنم ایشون خریدن از مدالا و سابقه اکانت احتمالا همرهای واندر زن خوبی رو ازشون ببینیم.






    اکانت بعدی Yo_Yo



    رشد بسیار مناسب ۱۵کراپشون و جمیت دیفالت همچنین کراپشون با توجه به جمعیت لول ۸ هست و داره آماده میشه برا واحه اولش به نظر من که سوسکی یه حرکتای ریزیم زده :دی اما اینم پارتی بازی میکنیم چیزی نمیگیم :دی احتمالا واندر زن باز بسازن این سرور..

    همر مثله اینکه بهش مزه کرده شیطون :دی






    و اما اکانت بعدی اولین واحه ی سرور رو بهشون تبریک میگم گرچند منابع خیلی زیادی می خواد اما به هر ترتیب این منابع جور شده :دی و مبارکه صاحابش سطح قهرمان خوب سطح ۵ و از هیرو استفاده مناسب رو بردند همچنین غارت تو ۲ هفته اول و دوم این اکانت رو بهترین اکانت سایدشون کرده و به نظرم یکی از بیگ واندر زن های جنوب شرق از همین اکانت بلند خواهد شد.. مختصات نزدیک واندر احتمالا برای واندر هم برنامه هایی دارن و با اکانت هایی که حالا به نحوی دف ساز و اکانت های مولتیشون هست در راستای واندر هم استفاده خواهند کرد و این اکانت نقطه قوت جنوب شرق هست..






    اکانت بعدی TRaDeR-NaTaR


    اکانتشون به نسبت خوبه مختصات دیفالت کیلومتری شمال شرق :))) و شانسشون هم خوب بوده که کنارشون ۱۵ کراپ خوبی بوده اما به نظرم این مدال پاپ هفته اولشون حسابی عقبشون انداخته چون احتمالا کلی چیزه بدرد نخور دادن بالا دادن و همچنین این منابع اگه صرف ۱۵ کراپ میشد هم زودتر میزدند هم الان وضعشون بهتر بود تا یه مداله هفته اول که کسی یادش نمی مونه خلاصه که مختصات اکانتشون خوب هست و احتمالا واندر زن یا جنگی کش خواهند شد :))

    شمال شرق ۲۰۰-۲۰۰ به پایین جنگی کش هم محسوب میشه .. :دی



    حدس بنده کراپ ۵ برای این اکانت هست ..




    و اما آخرین اکانت... Victoria Secret



    من خودم به شخصه از بچگی مدلای این برندو دوست داشتم :دی خدایی که خوب چیزین امیدوارم همراشونم مثه مدلاشون باشه :دی

    این اکانتم رفته بیایون احتمالا کلی تو راه بوده و مهاجراش خسته و کوفتن و فعلا رشد آنچنانی نداشته حدس بنده کراپ ۲-۳ هست برای این اکانت مختصات واندر زنی دارن اما باز گفتم تو شمال شرق هیچی بعید نیست :)) غارت خوبی داشتن تو دیفالت و احتمالا با توجه به مختصات دیفالت کلی تو راه بوده ..

    من همیشه خودم یکی از فنای متنای پروفایلشم بخونین جلا دهنده ی روح و روانه.. :دی





    و اما جمع بندی؛ ۵ اکانت از شمال شرق و ۴ اکانت از جنوب غرب و ۱ اکانت از جنوب شرق تا این جای هفته تاپ غارتگرای هفته رو تشکیل دادن و اکثرا خوب کار کردن


    اصلا بر فرض مثال حرف شما درست و تمام بازیکنان برای شمال شرق باشه! اما اصلا نباید این مدلی چیدمان اکانت ها باشه تهش اینه که اون ناحیه پرتر و رنگش پرنگ تر میشه اصلا نباید بره انقدر بالا برای تست من همین الان سروری که ۸۶ روز ازش گذشته بود رو تست کردم و مختصاتی که بهم داد هم میزارم شما با مختصات روز سوم اینجا مقایسه کن!







    این جا بحثی که من میگم اینه که نباید روز سوم بازی مختصات ۴۰۰-۴۰۰ به بازیکن بده شما رو بنده زیاد نمیشناسم اما تو قدیم که ما بازی میکردیم اصلا خیلی ها می زاشتن روزه ۳-۴ یا حتی هفته ها بعد می اومدن تو بازی که هم جلو نیافتن هم فارم های بهتری گیرشون بیاد به نظر شما تو این فکر بودن ۴۰۰-۴۰۰ بازی کنن؟!:دی

    در ضمن تراوین نحوه قرار گرفتنش رندوم هست درست اما رندوم به سمت بالا نیست!!
    یه مختصات بالا میده یدونه پایین اما تقریبا تو یه رنج اما به تایم ثبت نام و حتی ساعت ثبت نام هم بستگی داره الان سوال اینجاست ۱۰۰ تا اکانت دیگه رجیستر شه همرو ۴۰۰-۴۰۰ میده یا چی!


    طرف از ۴۰۰-۴۰۰ بخواد بره وسط ۲ روز تو راه !!

    خوب یکم بریم سراغ تحلیل سرور اولین مسله ای که تو ذهنم بود و از اول رو این مسله واقف بودم نحوه ی چیدمان مپ اسپید تراست چون من اوایل سرور قبل هم حضور داشتم و مپ رو برسی میکردم و تو یکی از تحلیل هام بود که درش گفته شده بود مپ شمال شرق به صورت پراکنده پخش شده البته این موضوع مزایا و معایب خاص خودش رو داره ولی همین طور که تو عکس میبینید مپ شمال شرق از کناره ها پر شده و به صورت دایره ای و منحنی خطی کامل نشده و صرفا رندوم همه جای مپ رو پر کرده و اکانتی که بعد از ۳ روز ثبت نام کرده با هیچ منطقی نباید بیوفته ۴۰۰-۴۰۰ آخه اینو کجای دلم بزارم :)))






    ۴۰۰-۴۰۰ من یادمه یه سرور اول ایران بعد فیلتر نزدیکه کتیبه ها تو جنوب غرب ثبت نام کردم مختصاتم ۲۵۰-۲۵۰ بود اما واقعا برام این جالب بود حالا شاید یه سریا بگن که تعداد ثبت نام زیاد بوده این مدل شده! در جواب بگم هیچ ربطی نداره شما سرورهای بین المنلی ثبت نام میکنی با ۲۰-۳۰ ک اکانت هیچ وقت به صورت رندوم و بالا تو مپ اکانتت نمی افته و به روز ثبت نامت بستگی داره مگه این که ۵۰ک یهو اکانت ثبت نام کنه قاطی کنه سرور!

    من این بحث رو کردم چون که مپ کوچیک رو کسی ببینه میگهه اااا شمال شرق ۲۰۰۰۰ بازیکن داره در صورتی که کل ثبت نام سرور ۲۳۰۰ تا اکانت داره که تقسیم بر ۴ شه سهم هر ساید میشه ۵۷۵ حالا بگیم از بالانس هم خارج بوده باشه نهایت ۶۰۰-۷۰۰ اکانت مربوط به شمال شرق هست اما این طریق چیدمان نقشه به زیان شمال شرق هست چرا که هر کی از بیرونن نگاه کنه میگه اینا کل مپ رو پر کردند در صورتی که این جور رندوم به بالا انداختن خودش یه جور باگه شما نگاه کنید تو سایدای دیگه

    نقشه به صورت منحنی دایره ای پر نمیشه بقیه هم به صورت رندوم اما تراکم رندوم ها بیشتر از ساید شمال شرق هست در نتیجه نقطه ها پر رنگ تر از نقاط شمال شرق نشون داده شده!!




    امیدوارم تو سرور آینده این مشکل رو مدیران محترم بر طرف کنن چون هم باعث تو چشم بودن سایدی هست که اونقدر از نظر بازیکن بیشتر نیست هم یه مقدار زشت هست آدم روز ۳ استارت بزنه اکانتش بیافته ۴۰۰-۴۰۰ حتی اگه رندوم هم چیدمان رو نوشتن باید اصولی درش باشه مثلا از یه روزی به بعد بره بالا مختصات ۳۰۰-۳۰۰ یا مثلا اگه ۵ک اکانت زده شد تو شمال شرق بره بالا ۳۰۰-۳۰۰ نه ۷۰۰ تا اکانت با این پراکندگی این باعث میشه از نظر ارسال دف شرایط برای شمال شرق عادلانه نباشه و مدت زیادی صرف ارسال دف بشه مثلا رو ۳۰۰-۳۰۰ ما اتکه باید از ۴۰۰-۴۰۰ دف بدیم بهش :)))


    حداقل به فکر ما نیستید به فکر اون بدبختی هم که می خواد به شمال شرق اتک بده باشید فکنم ۲ روز تو راهن نیروهاش ضرری که تو راه ببینه بیشتر از نفعش تو زدنش باشه ...


    این یه انتقاد بود که چون سرور قبل هم تو شمال شرق چینش پراکنده ای بود گفتم دوستان برای سرور بعد در نظر داشته باشن..

    ایشااله تحلیل اکانت ها مفصل فردا گذاشته میشه..

    کلا کاری به این موضوع ندارم که جدیدا این طور شده یا نه ما هر سرور بودیم این بحث مولتی بازی همیشه بود چه قدیم که مدیریت روش کم بود چه الان همچنین من آخرین باری که کام بازی کردم بر میگرده به همون سرور ۲۰۱۸ مقدماتی یعنی حدود ۱ سال و نیم قبل از اون موقع فکر نکنم اونقدر تغییری کرده باشه لازم به ذکره که اونجا هم من مولتی زیاد داشتم حدود ۴۰ اکانت و هم از من هم بودند کسایی که بیشترم مولتی داشتن و


    این که کلا تو قوانین تراوین به این صورت هست ؛(( که هر اکانت رو یک سیستم ))

    یعنی تو بدترین شرایط هم اگه شما هر مولتی رو رو یک VPS که رنج و کشورشون با هم متفاوت هست سوار کنید هیچ اتفاقی برای اکانتتون نمی افته من یکی از دوستام به همین ترتیب کام ایکس داره بازی میکنه و تا به حال بن نشده!


    دیگه در بدترین حالت میشه به صورت تیم ورک بازی کرد ۱۰ نفر میرن رو یه اکانت با سیستم های مختلف مولتی میکشن با ۱۵ کراپ هیچ کسی هم نمی تونه بهشون گیر بده همین طور که گفتم ای پی مک برای کام مهم هست و اگه سیستم متفاوت باشه هیچ مشکلی نداره شما حتی تو خونتونم میتونی به وسیله تعداد دستگاه هایی که داری مولتی بکشی!حتی با یک ای پی نت مشترک!!..


    به قول شما اونجا مولتی بازی هزینه بر و با علم زیاد باید انجام بشه که میشه!! ولی این نیست که وجود نداره لطفا اول کاملا از موضوع آگاه بشید بعد نظر بدید به نظر اطلاعات شما قدیمی تر از بنده هست!

    اون که بله وقت میزاره نوش جونش!!!! هر چی میخواد بکشه!!
    ولی راه مقابله با مولتی بازی زدن مولتیاس!!!! تو هر شب ده تاشو بزنی کیه که 2000 تا رو چک کنه!!! اونم جزو بازیه!!! همونجور که زدن و خوردن جزو بازیه!!!

    در راستای صحبت های شما یادمه تیم شما تو تورنومنت یه مدت اومده بود تیم c.o.b به همراه علی فلوید دقیقا ۲ تا اتحاد مولتی داشتین که البته همشم بن شد! ولی این جور جانماز آب کشیدن برا کسیه که دلش کاملا پاک باشه!


    همچنین برای تحلیل اکانت ها و غارت خیلی زوده اما چندتا نکته خدمت دوستان بگم که به چشمم واضح بود و گفتم در میون بگذارم


    ۱-در ابتدا استفاده ی از قفس مولتی ها کاملا به چشم می خوره و یه جورایه غارتای بالای تاپ ۱۰ رو نگاه کنید اکثرا تو تاپ مهاجمین و حتی امتیاز مهاجمینشونم زیاد بالا نیست البته شاید این برا یه سریا غیر اخلاقی باشه اما این یعنی که این اکانت ها بسیار باهوش عمل کردند و رشد بیشتری اکانتشون خواهد کرد چرا که تلفات کمتری برای آبادی خالی کردن می پردازن البته اینم بگم که خیلی خوش شانس بودن با توجه به مپ و نحوه قرار گیری رندوم اکانت ها باید خیلی هم زمان ثبت نام کرد تا مولتی ها کنار هم بیوفتند تا بشه ازشون استفاده کرد اما خوب برای این دوستان این شرایط برقرار بوده که نشون میده تا این جای کار از بقیه بهتر کار کردن.




    که اکنت هایی مثل LanCinaTe و ShadowLands و CatChMeTeaM به وضوح استفاده از قفس درشون دیده میشه و نشون از سطح خوب بازی این اکانت ها و شانسشون برای لوکیشن مولتیاشون هست .





    ۲-یه سری صحبت در مورد اکانت های زیاد شمال شرق بود اگه مپ رو دوباره نگاه کنید متوجه میشین که تازه سایدای دیگه هم دارن میان :دی و این به وضوح تو ساید شمال غرب دیده میشه که از ساعت۱۰-۱۱شب به بعد به میزان اکانت های شمال غرب و بعد از اون همچنین جنوب غرب و بعد جنوب شرق اضافه شده همچنین بوی تیم جدیدی تو شمال غرب با توجه به ساخت اکانتاشون کاملا حس میشه و احتمالا دوباره زعوس تصمیمیشو عوض کرده و ریجستر کردند از اسم های یه سری از مولتی ها و اکانت ها البته این حدس رو زدم!





    ۳-نکته ی سوم بحث مولتی بازی و این که تو مولتی داری من ندارم تو همه سرورها دیده میشه و این رو هم بگم تو سرورهای در سطح بین المنلی این بحث ها کاملا اسپم محسوب میشه و به صورت اتوماتیک ادمین همچین پست هایی روپاک میکنه یا در نهایت خیلی طرف قشنگ نوشته باشه میگه به مولتی هانتر بازی رجوع کن که البته باز هم اگه مولتی هانتر بازی ای . پی و چیز خاصی از بازیکن نبینه نمی تونه بی دلیل کسی رو مسدود کنه این رو گفتم که الکی فروم رو با اسپم و این جور متن ها پر نکنید کسی که مولتی میکشه به فکر همه چیز هم هست تا دام مولتی نیوفته بنابراین یه جور وقت تلف کردن و مظلوم نمایی هست!




    ۴-اکانت های ساخته شده در بازی:
    طبق آمار بیش از ۷۵ درصد از اکانت های ساخته شده مربوط به نژاد روم و گول هست که نشون میده میزان دفاع از همر تو این سرور در آینده خیلی بیشتر خواهد بود البته به گول بازا و روم بازای همر ساز بر نخوره اما خوب اکثرا کسی با این ۲ نژاد خیلی به فکر جنگ و بازی مید گیمی نیست منابع و ساخت تو این ۲ نژاد کار رو برای جنگی بازی کردن سخت میکنه و همچنین تعداد ۴۵ درصدی اکانت های روم ساخته شده میشه به سطح مولتی ها تو این سرور رسید مچنین ساختن ۲ ساختمان همزمان تو نژاد روم یه جورایی این نژاد رو برا مولتی بازا خیلی عزیز کرده :دی



    این یه تحلیل کاملا مقدماتی هست تحلیل اتحاد ها و بازیکنان باشه برای یکم بعد تا وضعیت اکانت ها و اتحاد ها مشخص شند..


    سلام آرمین جان شرایط ما رو که میدونی گفتیم بازی که سه سایده بخواد ران بشه حضور نخواهیم داشتامیدوارم این سرور ان دبل انقدر پلیر داشته باشه که بشه یه ساید کامل رو تشکیل بده در غیر این صورت بازی کردن جذابیتی نداره.

    پارسا جان من تو سایدشون نیستم که در جریان امورشون باشم فقط چون اکانت فروم نداشتن و خیلی صحبتش بود که زعوس میاد و حتی تا حدودی قصد بازی داشتن و بازیکن هم جمع کرده بودن اما تصمیمشون عوض شد و من فقط به خواسته خودشون اطلاع رسانی کردم

    سلام خدمت دوستان شایعه اومدن دوستان زعوسی در این سرور خیلی به چشم می خورد همچنین طی آخرین صحبت با آرش ۱۰ تیم زعوس این سرور رو بازی نخواهد کرد بنا به نداشتن دسترسی آرش ۱۰ به فروم من به جای ایشون پست گذاشتم برای اطلاع رسانی.



    امیدوارم که سرور خوبی رو داشته باشیم..




    do server bod ke vaght kamel nadashtam baraye bazi vali kamo bish bodam
    in server tamam vaght hastam on aghaye oghdeye asar honari kojast toy jonob shargh be eshon ham befarmaid biad kari nadaram behash ( ͡ᵔ ͜ʖ ͡ᵔ )

    شما تشریف بیارین شمال شرق کل آثار هنری ها میشه برا شما :دی
    هرکیم رو شما چکش بزنه زخمیش میکنیم :دی

    یدونه ارمین نو مرسی پیدا بشه یه تجزیه تحلیل بزاره ببینیم چی شده تا الان چه تیم هایی دارن میان وضعیت ساید ها چطوره

    شما لطف دارین به بنده ممنون :دی والا سرور که شروع نشده تجزیه تحلیل باشه برای شروع سرور اما به نظر سرور شلوغی میاد و با توجه به صحبت های دوستان و حدس بنده کار ساید ها و لیدرهای منتخب برای مدیریت بازیکنانی که درون هر ساید هست کمی مشکل هست چون تعداد تیم ها و سلایق متفاوت هست همچنین یه جورایی باید از همه استفاده بشه تا تیمی خم به ابروش نیاد ( ایرانی بازی :دی )


    و این حدس رو میشه از همین ابتدا زد که مثله سرور های گذشته سایدی به صورت توتالی اداره نشه مگه ساید شمال غرب اون هم چون از نظر تعداد تیمی که اعلام شده به نظرم تیم کمتر و یکپارچه تری رو تو خودش جا بده اما حدس بنده به این صورت هست که ساید جنوب غرب و شمال شرق از نظر اکانتی به مراتب بیشتر از سایدهای دیگه باشن و مدیریت و یکپارچگی در این دو ساید سخت تر هست نسبت به دو ساید دیگه از طرفی تعداد اکانت و بازیکن بیشتر می تونه تو ادامه راه در صورت یکپارچگی اون خلا رو پرکنه البته این صحبت بر اساس اعلام آمادگی دوستانی و آمار شهودی هست که تو فروم اعلام آمادگی کردند و با اضافه شدن تیم های جدید و پر بازیکن میتونه ورق برگرده!!




    خیلی هم عالی امیدوارم که این سرور حضور خوبی رو از تیم شما و جنوب غرب شاهد باشیم همچنین بنده چون جنوب غرب هم بازی کردم اسم های آشنایی از متن شما به چشمم خورد که این می تونه بیانگر حسن نیت شما به جنوب غرب باشه چون حقیقتش خودم هم کمی نا امید شدم و تا وقتی که این رو نگفته بودید فکر میکردم تیم ۱۰۰۱ روش داره میاد :دی و نا امید شده بودم از جنوب غرب در ادامه راه با توجه به این متن شما برای من به شخصه جالب بود و این سرور می تونه یکی از سرور هایی باشه که ۴ ساید پرپلیر رو به خودش ببینه من که امیدوارم این گونه رقم بخوره و بازی جذاب باشه تا ما هم این سرور آخری یکم لذت ببریم ..



    آرزوی موفقیت و بازی زیبا برای هر ۴ ساید .

    به جای مهمل بافی ابتدا از آب انار استفاده کرده و بعد حضور خود رو اعلام کنید :دی تا کمی برای ما لذت بخش باشه!هم برا شما!!



    مگه نه که فرو نویسیو که اشکانم می نوشت :))
    نکشیمون کام باز :)) اون زمانی که واندر کام میدادیم بالا! کجا بودی عرووسک!:دی


    خدا وکیلی بیاین ۱۰۰ میدم نفری :دی

    سلام خدمت دوستان من به همراه چندی از دوستان تیم کلاغا و بعض از دوستان جدید تصمیم گرفتیم به عنوان آخرین سرور (البته برای من) این سرور و بازی کنیم :دی که یه ۴ سالی هست سرور آخرمونه :دی اما دیگه واقعا این آخریشه!!
    همچنین تصمیم فعلیمون شمال شرق هست کسانی که دوست دارند با ما همراه باشند و صرفا یه سرور پر زدو خورد رو تجربه کنن میتونن با آیدی تلگرام بنده در ارتباط باشن برای هماهنگی و حضورشون و یکپارچگی شمال شرق ..


    theoldcrows@



    امیدوارم که سرور جذابی باشه و دشمنای قدیم هم هرکس هست بیاد که دیگه سرور آخرمونه :دی
    ما رو جایی دیگه نمیشه پیدا کرد برا زدن میگم البته :دی

    حتما احسان جان اگه قسمت باشه میام ببینی چیزی ازمون :دی
    یکم کارام اکی باشه این سرور حضور دارم!

    همچنین دوستانی که تمایل دارن به تیم ما بپیوندن و سروری جذاب و جنگی رو تجربه کنن میتونن به بنده تو تلگرام برای هماهنگی لازم پیام بدن


    theoldcrows@


    سلام خدمت دوستان بعد مدت ها یکم سرم خلوت شد و تراوین خونمون کم شد :دی گفتیم یه حرکتی بزنیم اول از همه تشکر کنم از لیدرای دو ساید شرقی که متاشون واقعی و واقعا معنای متا رو تو سایدشون میشه فهمید همچنین ممنون از لیدرای دو ساید از اعتمادشون به بنده؛ دوست نداشتم این مدلی بشه ولی عملا فکر نکنم از نظر پلنی ؛ تایم بندی و لانچ مشکل داشت؛ فقط تنها مشکل ما قایم کردن همر ها در حین پلن بود که متاسفانه تو این بخش که من خیلی تاکید داشتم رو یه سری اکانت ها رو همون ها هم ما ضربه خوردیم و اسکات هایی که میشد تا حدودی تارگت ریل رو فهمید


    همچنین تعداد زیاد همر ها و لانچ ها این امکان رو فراهم نمیکرد که تارگت های بیشتری داخلپلن گذاشته بشه و همینش هم فکر نکنم اسپید ترا تا حالا به خودش این مدل اتکو دیده باشه به هر حال ممنون از وقت و اعتمادتون همچنین از لانچرای عزیز ۲ ساید سعید ؛ محمد ؛ هومن ؛ آرش ؛ کاوه و امید و دوستانی که کمک کردند و به خاطرم نیست ممنون شرمنده اگه اسمشون آورده نشد همچنین از همر سازای عزیز ۲ ساید
    به جز بحث پلن که خوب اونقدر توش مشکل نبود به جز اسکات و قایم کردن همر از چشم حریف؛ بحث اصلی میزان قابل توجه دف ساید جنوب غرب بود که جا داره تبریک بگم البته این حجم از دف بیشتر به این بر میگرده که اصلا زدو خوردی تو سرور وجود نداشته و عملا رو هر اکانت لاگین میکنی ۳-۲ تا همر جنگی میشه پیدا کرد و ۶۰۰-۷۰۰ک دف! که دست نخورده هست و اگه پلن هایی تو سطح بازی انجام میشد قطعا این حجم از دف رو نمی دیدم که ۲-۳ میل دف راحت بره روی هر تارگت و یه جورایی این قضیه خود به خود دیوار شدن رو توجیه میکنه امیدوارم که تو سرورای آینده زدو خورد بالا باشه تا هم سرور زیبا باشه و هم این مدلی نشه که کلی همر ترشیده رو دست همه ی ساید ها هست بدون کاربرد برای واندر و عملا این نوع بازی کردن فقط به لیدرا حال میده واندر زن ها و هیجانه بازی رو مینداره
    از تیم جنوب غرب همچنین مدافع هم ممنون برای دفاع خوبشون امیدوارم که زدو خورد ها همچنان باقی بمونه و ما لذت ببریم .
    پارسا جان هیتلر حقیقتا همش پلن می زد :دی نمی زاشت حریفش دفش زیاد شه من دست و بالم بسته بود و دف شما زیاد :دی

    چکمه جنگجو برعکس توضیحات گیج کنندش داخل بازی تو فاصله های کم تاثیری نداره و عملا تو کتیبه ها چون میگن چند دقیقه هم چند دقیقست استفاده میشه اینی که شما میگید بیشتر به دلیل میدون تمرینه و تاثیره ۲۰ خونه به بعد میدون هست مگه نه چکمه جنگجو 3۰-15مین تاثیر داشته باشه تو فاصله های کم و تو فاصله های که شما گفتین ۱۵ مین تاثیر داشته باشه حتی ماکسیموم مسافتی که تو تراوین تعریف شده رو با این چکمه در نظر بگیرید برابر ۷.۷۹ صدم میشه یعنی شما برای محاسبات ذهنی کافیه مسافتی که در حالت عادی به مختصاتی دارید بدست بیارید برای مثال ۱۰ ساعت فاصله دارید به دقیقه تبدیل کنید ۶۰۰ دقیقه فاصله میشه با دهکده ای اگر از چکمه جنگجو استفاده کنید ۶۰۰ رو تقسیم بر ۷.۷ کنید برابر ۷۷ دقیقه میشه یعنی با استفاده از چکمه جنگجو این مسافت۱۰ ساعته معادل ۶۰۰ دقیقه ای رو شما تو ۵۲۳ دقیقه تقریبا ۸ ساعت و۴۲ دقیقه طی خواهید کرد البته یکی ۲ دقیقه اینور اونوره اما برا محاسباتتون همیشه از این استفاده کنید دلیلشم یه محاسبات سادست اگه ما بیشترین مسافت تراوینی رو در نظر بگیریم یعنی:
    ۳۳ ساعتو ۳۸ دقیقه که معادل ۲۰۱۸ دقیقه



    و حالا با استفاه از چکمه جنگجو بگیریم به این عدد میرسیم




    ۲۹ ساعتو ۱۹ دقیقه که برابر ۱۷۵۹ دقیقه هست


    حال این ۲ عدد رو از هم کم کنید برابر ۲۵۹ میشه به عبارتی ۲۵۹ دقیقه تو بیشترین فاصله تاثیر داشته اگه بیشترین مسافت رو به این عدد تقسیم کنید تاثیر آن به وجود میاد یعنی


    ۲۰۱۸/۲۵۹ برابر ۷/۷۹ صدم میشه که بیشترین و ماکسیموم هست تو فاصله های کم این عدد به ۷/۴ میرسه بنابراین شما برای محاسبات حدودی و تاثیر چکمه جنگجو فقط کافیه که حالت بدون چکمه رو از تو بازی حساب کنید و عدد بدست آمده رو به دقیقه تقسیم بر ۷/۷ کنید تا میزان کم کردن مسافت چکمه به دقیقه را محاسبه کنید ... من چندتا حساب کتاب کردم سرور به نظرم مطابق کیریلوید هست و اشتباه شما تو اعمال نکردنه میدون تمرینه بالای ۲۰ خونست...

    بهترین کتیبه اند گیم معماری یونیکه اسما افتاده تو شمال غرب ولی به جنوب غرب نزدیکتره
    وقتی داری حرف میزنی برو اول نگاه کن بعد دهنتو باز کن

    با هر منطقی حساب کردم به نتیجه نرسیدم احتمالا باید برم اول نگاه کنم ... خوب یه برسی کنیم و تحلیل کتیبه راز یونیک رو بریم برا دستگرمی تا سرور داغه! :دی



    خوب اول اینکه با توجه به این که اکانت اولی که این کتیبه رو گرفته طبق عکس کتیبه ها اکانت norse هست و همچنین با توجه به پوینت هجوم این بازیکن میشه متوجه این امر شد که این اکانت احتمالا یا هیرو زده یا کاتا با هیرو که حالته دوم نزدیک تره چون اکانت های مرزی تری هم هستند که بشه از هیروش استفاده کرد ولی خوب خزانه ۲۰ معیار هست و کاتا که این بازیکن داشته و اماا چیزی که شما فکر میکنید اینه که صرفا یه اکانت با کل قواش بره رو یه کتیبه ورداره بیاره در صورتی که کاملا غلطه و باید بر اساس موقعیت نقشه و نزدیک بودن طوری اتک ها چیده شه تا حدالامکان اول کلین شه و بلافاصله از اکانت نزدیک تر کاتا زده شه و کتیبه بره رو اون اکانت با این روش تو زمان صرفه جویی میشه و این میشه که شما میای این جا میگی برو نقشرو بببین :دی


    اما حالا محاسبات داستان!


    اول این که مختصات اکانتی که کتیبه رو برداشته به این صورت هست...






    و مختصات کتیبه هم طبق یادداشت های بنده به این صورت هست ..



    حال وارد کیریلوید شده و محاسبه میکنیم....




    ۳ ساعتو ۵۰ دقیقه وقت داشتید این کتیبه رو بلند کنید.... و اما اکانت های شمال غرب نزدیک به این مختصات کدام هستند؟! تو چشم ترین اکانتی که با فاصله ۱۰ خونه ای از این کتیبه قرار داره این اکانت هست کافی است این اکانت یه خزانه ۲۰ داشته باشه و ۲۰۰ تا کاتا ... و به راحتی و با ماکسیموم ۲ ساعت کتیبه برداشته بشه...





    سوال:


    -اقااا ما نمی تونستیییم یعنی که چی این اکانت!!این اکانت دف ساز بوده من چه میدونستم باید توش کاتا بسازم....!
    جواب:


    -اوکی! از اکانت هجومی لبه مرزتون استفاده میکردید برای زدنه کاتا نه اصلا از تجربه ی لیدر لبه مرزیتون استفاده میکردین! و با هیرو بر می داشتید!



    -چطوری؟ کدومم لیدر؟!




    این اکانت با ۱۸ تا دهکده یه خزانه نتونه ۲۰ کنه با ۲۰۰-۳۰۰ تا کاتا تو دهکده ۱۱۰۰ تا جمعیتی خوب دیگه واقعا باید برید رو حذف!


    و حالا محاسبات این دهکده تا دهکده مقصد...



    تو ۲:۴۱ دقیقه دیگه بدترین حالت کتیبه برداشته میشد!! حالا شما برو نقشرو ببین!!



    در ضمن بک شدن نیرو اصلا کار درستی نبوده و تو تراوین این امر هیچ وقت اتفاق نیافتاده و به صورت مستقیم ادمین وارد موضوع شده به نظرم اشتباه کردند با این که حتی اخلاق این رو حکم میکرد که کسی این کارو نکنه و بازی جوانمردانه انجام بشه اما به هر حال مسولیت حفظ اطلاعات اکانت و رمز اکانت بر عهده بازیکن هست و تحت هیچ شرایطی ادمین حق دخالت در امور این چینینی و تغییر داده ها رو ندارد!..

    سلام و درود خدمت دوستان بعد از مدت ها امروز اتفاقی اومدم دیسکورد و متوجه شدم که کتیبه ها آزاد شدند فروم رو خوندم که برام کمی عجیب بود رفتار دوستان در راستای صحبت های دانیال سرور آخر ای . آر سرور ۴ یا همون ۲ ایکس که دوستان حضور داشتن ساید ما جنگ یونیک و ۲ کتیبه جنگ آموز کوچک داشت همچنین سرور یک ای ار راند آخر ساید ما چشمان یونیک و ۲ کتیبه چشمان کوچک داشت و حتما لزومی نداره که سایدی که کتیبه یونیک داره حتما باید یه کتیبه از اون نوع رو داشته باشه همچنین شمال غرب هم کتیبه برگ برنده راز یونیک رو داشت و با توجه به غارتش می تونست جای شلوغ کردن کمی همراشو تکون میداد و جنگ آموزاشو زیاد میکرد! یا با سایدی میتونست متا کنه به دلیل داشتن راز یونیک قطعا همه ی ساید ها با آغوش باز ازشون استقبال میکردند و از کتیبه ی هم استفاده میکردند...


    اما این صحبت ها مبنی بر حمایت تیم مدیریت نیست .( ویرایش شد )


    ما که این سرور اسممون هم الکی زده شده داخل پروفایل و اصلا رمز هم ندارم :دی ولی امیدوارم برای دوستان از حالا به بعد سرور جذاب و پر زدو خوردی باشه به نظرم شمال غرب حداقل میتونه با همراش یه حالی به جنوب غرب بده :دی و حداقل سایدی رو که مخالفش هست نگذاره بازی کنن پلنر هم خواستن در حد یکی ۲ تا رو می تونم کمکشون کنم :دی و این سرور و به چالش بکشیم :دی وبعد حذف کنن :دی این جوری جذابیتش برا ما که سالی یه بار میایم فروم هم بیشتره..



    پ.ن: آقا نمیدونم ممد تایم یا چی! زیاد از ما دور نیستیاا :دی


    آخرین بار ویرایش شده توسط ادمین :دی (دلیل صحبت درباره ی تیم مدیریتی)

    من قبل از این موضوع این منطقه رو دیده بودم و متوجه نشدم خودمم که هدف ساخت این همه اکانت اون هم گول اون هم تو یه اتحاد خاص در این منطقه چی هست! اما چیزی که حدس میزنم در حد خفتینگ یا مولتی و دف ساز یا کاتا برای جمع آوری کتیه هست که اون هم به نظرم دف ساز و یا مولتی کشیدن در اون منطقه یه جوراای تو دله شیر رفتنه :دی و عملا هزینه بیهودست مگه رقیبا خیلی اوت باشن :دی و به نظرم اگه قرار به همر و اذیت کردن باشه قطعا نژاد گول خیلی دیر تر بالا میاد و ساید اگه برنامه ای داشته باشه ترجیح میده معمولا از یه توتن جنگی در اون منطقه استفاده شه تا تو کمترین زمان ممکنه همر از اون ده بلند شه و اذیت کنه و ریکاوری اسون باشه..


    اکثر اکانت های گرفته شده توسط جنوب شرق در این منطقه اکانت های گول و مربوط به اتحاد غیر اصلی هستش که تا حدودی به نظرم تعداد ۱۵ کراپ های منطقه خاکستری جنوب شرق زیاد بوده دف ساز ها و مولتی ها هم دست به کار شدند تا هم از بقیه ی ساید ها دهکده ای گرفته نشه داخل سایدشون و هم حداقل یه ۱۵ کراپی گیرشون بیاد و استفاده کنن و احتمال میدم صاحاب این مولتی ها هم خودش نزدیکه این منطقه بازی کنه..البته حدسم میشه زد مربوط به کدام اکانته در هر صورت مرسی از دقتت ..
    و همین طور منظور من بیشتر رو مختصات کراپ ها بنا شده بود مگه نه هر اکانتی تو هر سایدی یه دیفالتش هست و سایدی از لحاظ همر دیفالت کم نخواهد داشت برای پلن های جنگی ..

    اما برسیم به سومین ساید آمار یعنی شمال غرب

    این ساید بعد از مدت ها تو این سرور جون تازه ای گرفته و با توجه به افرادی که حضور دارند میتونه یکی از شانس های بزرگ برنده شدن رو داشته باشه اما مهم ترین مشکلی که این ساید درش هست افراد مختلف و تیم های مختلف هست ۳-۴ تیم مختلف در این ساید حضور دارند که رسیدن به همفکری و فکر مشترک و اهداف مشترک در این ساید کمی مشکل هست به خصوص که واندر جایزه و مدال هم داره :دی و همچنین استفاده از کتیبه ها و موارد دیگر احتمال درگیری داخلی رو در این ساید زیاد میکنه.. به نظرم اگه به این نقطه و همفکری برسند و همه با هم باشند به نظرم قوی ترین ساید رو میتونه تشکیل بده نقطه ی قوت این ساید به نظرم میتونه سیاستشون باشه چون هم دوستان مشترک با جنوب شرق دارند و هم با جنوب غرب که این میتونه تو بعضی از مسال کمک حالشون باشه و حتی به نفع خودشون


    تموم کنن اتحاد های شمال غرب شامل :



    N_W و Teamwork و NW و NW.G و NW.T وN_W 1 و N_W 2 که در مجموع ۱۶۰ عضو در داخل اتحاد ها حضور دارند

    نکته ی دیگری که خیلی برام جالب بود تعداد اکانت های ثبت نام شده در این ساید هست و با دیدن نقشه و برسی اکانت ها ؛ تعداد بسیار زیادی اکانت درون این ساید هست که هنوز اتحاد مشخص شده ای ندارند و حدسم اینه بخش زیادی از مولتی ها و دف سازاشون رو برای تو چشم نبودن داخل اتحاد ها جمع نکردند که به نظر میرسه از نظر تعداد اکانت شمال غرب بیشترین اکانت رو به خودش ببینه




    نکته ای که در این ساید هست اکثر اکانت ها گول و روم هستند و این به این معنی است این ساید ساید جنگی نیست و زیاد نمی تونه تو جنگ ها مانور بده دف توتن بسایر کمی در این ساید یافت میشه و از سواره نظام آسیب زیادی میبینن.. به علاوه عدم حضور زیاد اکانت های توتن در این ساید احتمالا این ساید رو سایدی مایل به جنگ نمی دونه و این ساید رو عملا میشه به دفاع بیشتر برانداز کرد همچنین اکانت های بیشتر این ساید میتونه تو تولید منابع و دف بیشتر به این ساید یاری برسونه نسبت به ۲ ساید دیگر بازی...



    --------------------------------------------------------


    اما در ساید شمال شرق و آخرین ساید بازی


    اکثر اکانت ها در این ساید دیرتر نسبت به بقیه ثبت نام شده و احتماله کشش و رشد در هفته های بعدی بیشتره این ساید با توجه به برنده شدن اعضاش در سرور قبل انگیزه ی دابل کردن سرور رو میده و از این نظر از نظر انگیزشی و روحیه نسبت به وضعیت بهتری رو دارا هستند..


    حضور افراد با تجربه و ریش سفید در این ساید به نوعی دیده میشه و همچنین نقطه قوت این ساید محسوب میشه این ساید با توجه به برنده شدن در سرور قبل باید بسیار مراقب سیاست های خارجی خودش باشه چون به نوعی برای خودش کلی دشمن تراشی و رقیب تراشی کرده و این باعث میشه این ساید از نظر درگیری بیشتر تو چشم باشه ..


    حضور ۲ تیم در این ساید به صورت شهودی قابل دیدن هست و این دوری و عدم ادغام اتحادهای ۲ تیم در این ساید میتونه مشکل ساز و تیم من تیم شما باشه! یعنی عدم همکاری در بحث های تیم ورک البته لیدرهای ۲ تیم با یکدیگر اوکی هستند که از این نظر وضع رو بهتر میکنه بنا به این که افراد در این ساید دیر ثبت نام کردند این ساید رو از نظر پراکندگی اکانت در نقشه و پخش شدن تمام بازیکنان در مپ از ویژگی های مثبت این ساید هست که تو جمع آوری سریع کتیبه میتونه خودش رو نشون بده..


    این ساید شامل اتحاد های NE TEAM و ™NE و NE.CrowS و ™.NE و NE.DEF و NE TEAM1 و NE-CC و ne.team و NE.Bru



    که شامل ۲ اتحاد اصلی و بقیه دف ساز و مولتی هستند


    همچنین مجموع اکانت های اتحاد های فوق : ۲۰۳ اکانت که از اکانت های بیشتری نسبت به ۳ ساید دیگر بهره میبرند و می تونه نقطه عطفی برای تولید دف و منابع بیشتر باشه..


    نقطه ی قوت این ساید برنده شدن در سرور قبل و آشنایی با تیم های روبرو هست اما نباید مغرور بشن و باید بحث سیاست رو به شدت و به خوبی دنبال کنند تا به مشکل نخورند.. همچنین اکانت های مرزی زیادی تو این ساید دیده میشه که احتمالا به دلیل سریع ریجستر کردن تیم ۱ شمال شرق بوده که اکثرا نزدیک هستند و می تونه براشون مشکل ساز و از طرفی نقطه قوتشون شه ...



    امیدوارم که همه تلاششون رو کنند و شاهده سرور جذابی باشیم..
    تا درودی دیگر بدرود...



    آرمین نومرسی.

    میبینم که فروم از حالته اولش در اومده و شاهده پست ها و کل کل های جدید هم هستیم و جای


    خوش حالیه که سروری شلوغ و پر پلیری رو شاهد هستیم خواستم به عنوان آخرین پست داخل این تاپیک از اعضای شمال شرق هم عذرخواهی کنم به دلیل این که بیشتر از این نمی تونم همراهیشون کنم ومتاسفانه مشکلات زمانی زیادی برای این سرور دارم ایشالله اگر فرصتی باشه سروری در خدمتشون هستیم.. از این جای کار رضا انزلی عزیز و تیمشون اکانت رو جلو میبرن و امیدوارم زودتر مشکلاتشون حل شه و به بازی برگردند و موفق باشن همچنین تسلیت میگم خدمتشون انشالله غم آخرشون باشه..

    درود
    آخرین اخبار حاکی از درگیری در مرزهای مشترک ساید nw و ne هست...
    ظاهرا درگیری ها زودتر از همیشه داره شروع میشه، این درگیری‌ها قطعا نمی تونه به نفع ساید های شمالی باشه...

    به نظرم فروم جای مناسبی برای مشکلاتی بیرون سایدی نیست چه بسا این مشکل ممکنه شخصی و فقط دامن گیر ۲ تا اکانت خاص باشه و ۲ اکانت خاص رو ربط دادن به ساید و درگیری لب مرز اون هم اول بازی قطعا دلیل مناسبی برای اعلام تو فروم نیست و بهتره با جانب داری ۲ طرفین و صحبت لیدرای ۲ ساید این قضیه حل بشه و بحث به فروم وارد نشه و همچنین درگیری های اول بازی طبیعیست و چیزه عادی هست و قطعا کسی هم از کاتا استفاده نکرده که جبرانش سخت باشه و بر سره منابع است که امیدوارم با صحبت بین لیدرای ۲ طرف قضیه حل و فصل شه..چرا که درگیری تو این تایم ۲ ساید شمالی رو از بازی عقب و به نوعی حذف میکنه از گردونه رقابت ..

    و اما کمی بیکار بودم گفتم به عنوان آخرین پست کمی به اتحاد ها و منطقه ها نگاهی بندازیم ..


    اول از اتحاد رنک یک شروع میکنم یعنی جنوب غرب...


    نکته ای رو که تو این اتحاد دیدم و به نظرم از بقیه اتحاد ها بیشتر تو چشم بود نظم و مدیریت بود چرا که سعی شده تمامی اعضای فعال ساید داخل یه اتحاد واحد جمع بشه و تو بقیه ی ساید ها همچین نظمی رو ندیدم و اکثرا برا خودشون یه اتحاد جدا دارن یا با مولتیاشون یا دف سازاشون یا دوستاشون به صورت تیمی جدا جدا هستند که به نظرم جالب نیست البته این اعتماد سازی باید بین اعضا و لیدران هم برقرار باشه تا این نظم حاکی شه و همچنین داخل ساید جنوب غرب اسمی از اعضای تیم دف کوردیناتوری و پلنری رو داخل پروفایل اتحاد یا جایی قرار داده نشده و فقط یک لیدر رو دارا هستند و سایدشون به صورت توتالی اداره میشه و در ادامه باید دید به چه صورت توتال مجموعه جنوب غرب از افرادش استفاده میکنه..



    نقطه ی ضعفی که تو این مدل اتحاد بندیا هست که تمامی اعضا یک جا جمع باشند بعد مدتی اکانت های دف ساز و مولتی های افراد مهم اتحاد مشخص خواهد شد و همچنین آمار چراغ های آنلاینی اتحاد هم در دسترس تر خواهد بود و من خودم به شخصه هیمشه ۲ اتحاد افراد مورد تایید و افرادی که نمیشناسم رو تحت ۲ اتحاد جدا میکنم :دی چه بسا خودمم برم داخله اون اتحادی که نشناسم :دی ولی به هر حال این از ایراداتی هست که بر این اتحاد حاکمه..

    اتحاد جنوب غرب شامل اتحاد های REBELS A و REBELS B و Savage و RebelS F و Brazzerz هستند که اتحاد REBELS A اتحاد اصلی مجموعه و همچنین اکثرا پلیر دار هستند با توجه به نگاه رندوم وار به امتیاز هجومی اعضا میشه به این نکته واقف شد البته داخل این اتحاد اکانت های دف ساز و شاید مولتی هایی که بنا به دلایلی جا نبوده یا خطر غارت شدن بوده هم به چشم می خوره اما اکثرا پلیر و به نظرم جنوب غرب رو تعداد پلیر قابل توجهی شامل شه..


    ویژگی منحصر به فردی که مجموعه جنوب غرب داره اکثر اکانت های خوب و تو چشم سایدشون و کلا بیش از ۸۰ درصد اکانت های مجموع زیر مختصات ۱۰۰-۱۰۰ قرار دارند و این ساید رو یه ساید کاملا جنگی می تونه به حساب بیاره از طرفی برای زمان پلنها اکثر اتک ها با هم لانچ شده و امکان تشخیص اتک ریل تو این ساد سخته از طرفی دسترسی دف به تمامی اعضا آسان هست و همچنین با سایدی که بخوان درگیر شن دفاع راحت به هر مختصاتی میرسه ولی از نظر زمانی فرصت بسیار کم دارند برای تشخیص اتک ریل و اگه سایدی پلنری خوبی داشته باشه میتونه حسابی به صورته شبونه مانور بده:دی و با توجه به تارگت های زیاد و فاصله زمانی کم امکان موفقیتش زیاد هست از طرفی در صورت ریل تشخیص دادن تارگتی حتی تو آخرین زمان ها احتمال دیوار شدن در این ساید خیلی زیاد هست...

    به نظر ساید منسجمی میاد تعداد بازیکنان با توجه به آمار های اتحاد های ذکر شده در این ساید ۱۳۳ عضو تا به این لحظه هست البته اتحاد آخر تازه ثبت نام شده و احتماله زیاد شدن این اعضا بسیار زیاد هست..




    -------------------------------------------------------------------


    اما در جایگاه دوم میرسیم به اتحاد جنوب شرق این ساید یعنی ساید مورد علاقم :دی

    همواره افراد با تجربه تو این ساید زیاده و الانم که میبینم اکثرا با تجربه و قدیمی کار هستن و نکته ای که تو این ساید میبینم اکثر اکانت های تو چشم بالای مختصات ۱۰۰-۱۰۰ قرار دارند و این به این معنی است این ساید رو باید یه ساید اندگیمی در نظر گرفت و فکر نکنم علاقه ی خاصی با توجه به چیدمانشون نسبت به زدو خورد داشته باشند و این ساید برا مبنای آخر بازی بناش چیده شده اعضای لیدری این ساید ۳ نفر هستند که احتمالا به صورت جمعی تصمیم گیری میکنن به نظر من این ساید اگه بتونه سیاست خوبی رو به خودش ببینه و احساسی و از روی گذشته تصمیم نگیره میتونه یکی از ساید های برنده باشه این ساید از اتحاد های™SE و se def وse وvals و SE-C و SE™ تشکیل شده که اکثرا نا مرتب شده و به گونه ای هست که انگار هر اتحاد مربوط به اکانتی یا شخصی میشه و چون تعداد اتحاد ها زیاد و اعضا زیر ۲۰ هستند و منظم شده نیست و امکان غارت شدن دف سازها و مولتی ها توسط این ساید از داخل و اختلاف های این چنینی و درون سایدی در این ساید هست..


    . تعداد اکانت های واقع در اتحاد های ذکر شده ۱۴۹ اکانت می باشد ..

    سایدی که با جنوب شرق وارد درگیری بشه کار سخت تری داره چون باید دهکده های بالاتر و با فاصله ی زمانی زیادی رو مورد هدف قرار بده و احتمال شکست تو این اتک ها هست..
    به نظرم نکته ای که خیلی میتونه این ساید رو موفق کنه استفاده از تجربه بزرگان این ساید هست..



    -----------------------------------------------


    به دلیل طولانی بودن و جا نشدن در یک متن ۲ متن گذاشته میشه مدیر جان اگه میتونی ادغامشون کن اگه نه هم که باشه:دی