Posts by No MerCy


    بشخصه از این که جمله سازیت درست شده و غلط نگارشی تو متنت کم پیدا میشه لذت میبرم ؛ پیشرفتت خوب بوده!

    همین بسه :دی

    البته کتیبه گیج واقعا کارایی خاصی نداره جز یونیکش تو موارد خاص یا مثلا بزرگش تو موارد اینسرت کتیبه :دی اما کلا شما اگه می خواستی هم فکر نکنم توانایی زدن کتیبه دیگه ای رو داشتی گل! صرفا یه سری گیج رو زمین بود شما تونستین بزنین:دی این رو هم اضافه کنم این کتیبه وقتی مفید هست (البته تو این سرور) که کتیبه ای دیگه ای هم کنارش باشه که شما کتیبه های دیگتون از گیجاتون کمتره :دی در مورده این نیمچه همر هم خواستیم یه گندم خوری آزاد شه و از اول از اون جا که همه همرهای ما گرزی بود! خواستیم یه تنوعی ایجاد کنیم یه تبرم کشیده باشیم اینم خورد خورد با غارت ناتار ساختیم یا باید میزدیمش دوباره به خود ناتار یا دوستان کلاه بردار:دی که پوینت خوبی بگیریم که دومی رو انتخاب کردیم البته با توجه به دف؛ ناتار پوینت بیشترری می داد!:دی و ما اشتباه فکر کردیم..


    نکته بعدی


    البته من یکی از موافقین مولتی بازی هستم و همچنین این مثال شما از ریشه غلط هست چرا که کلمه غارت تو تراوین خودش یعنی دزدی! بنابراین میشه گفت یه مشت دزد دور هم جمع شدیم :دی حالا دزدی که از دزد بزنه میشه شاه دزد! و مولتی بازی میشه یه هنر دزدی! بنابراین اگه دزدی با بانک رو مثالی برای مولتی بازی بزنیم نادرست هست!


    نکته بعدی تو یه سری موارد باهات موافقم مولتی بازی به روش سنگین باعث میشه ریزش و این داستانا باشه اما چیزی که مهمه به نظرم سختیه کارشه خیلی ها این سرورها راحت می تونن مولتی بازی کنن خیلی ها رو این سرور دیدم که اصلا تو سرورهای اصلی نزدیک تاپ ۱۰ هم نمیشدند چه برسه بهش فکر کنن اما این جا راحت و با خرج کردن میتونن بهش برسن در صورتی که تو سروهای ما قبل این نمی تونستن چون زحمت داشت و فقط خرج کردن کافی نبود هنر داشت یادمه سرور آخر ای آر ما ۴۰ تا مولتی داشتیم انقدر بن شد مولتیا با این که کارمونو بلد بودیم مجبور میشدیم از سیستم های کافی نت و سیستم های مختلف و دستگاه های مختلف برای اثبات ای پی مک متفاوت اقدام کنیم که خیلی سخت میکرد و کمر شکن بود البته اون جا هم بود اما مولتی بازی میشد برای افراد خاص نه صرفا همه و این مدلی نبود امروز تصمیم بگیرم مولتی بازی کنم فردا ۱ غارتو بگیرم و غارت میلیاردی نداشتیم مگه تو موارد خاص! حالا این که بره رو ۲-۳ میلیارد غارت که یه جوکه! اگه اون قوانین این جا اجرا شه نهایتا ۱۰-۱۲ تا بازیکن تو کل ۴ ساید بتونن این مدلی بازی کنن در نتیجه حجم دف و همر نا خودآگاه حذف میشه و همچنان بازی پابرجاست کسایی که بودند می دونن ما سرور آخر ۹۰ درصد سایدمون جنگی بود و بیشترین لذت رو بردیم حدود ۷۰ نان کپ و کپ از ساید مقابل صفر کردیم اما این جا حتی نمیشه به جنگی بازی کردن فکر کرد و زدو خورد کافی رو نداره چرا که اول و آخرش دیواره در صورتی که اون سرور یه همر ۳-۴ جا میرفت بر میگشت البته به قول شما و ما این جا اسپیدتراست و قوانین خاص خودشو داره با این حال این همه یوزر و ساپورت کردن داشتن بات ؛ داشتن اسکریپتای مهم تراوین خودش عالیه و تا این جا عملکردشون در حدی بوده که برا اوقات فراقت بیای یه وقتی بگذرونی ..


    نکته بعدی اشکالات کتیبه گیج بود که گفته شده

    اشکال بعدی غارته! شما انبارت پر باشه و یه مقدار اونی که عشقش میکشرو بیشتر بر میداره در صورتی که اصولش این نیست! نمونش این زیر هست..


    Screenshot_2020-04-29_Travian_tx26.png


    در ضمن ناصر جان من اسم شمارو تو سرورهای رسمی اصلا نشنیده بودم و فکر هم نکنم اگه مولتی بازی برداشته بشه و همه از ناتار با این سطح سختی که com یا ir داشت بازی کنن بتونی همین همر این جا هم بکشی! چرا که همش لاسته! به نظرم تراوین از وقتی که تعداد بازیکنش رو از دست داد دیگه هیچ وقت اون تراوین قدیم نشد قدیم شما ریجستر میکردی دقدقت این بود که که ۲۰-۲۰ هر چی اکانت توتن هست فارم کنی الان این جا شما اکانت بسازی میشی لیدر بین المللی :دی بازیکناتونم میشن هولدر جهان! اینه که به نظرم این بحثها کلا بی فایدست و دوره تراوین خیلی وقته تموم شده!


    اینم یه اتک از شمال غرب رو جنگ یونیک که دیوار شدن..


    Screenshot_2020-04-29_Travian_tx24.png

    forum.speedtra.com/index.php?attachment/1520/


    اونایی که سرور پیش با اکانت گول 2 روز بعد کتیبه جرشون دادیم و جنگ اموزشون رو زدیم ظاهرا این سرور از بیمارستان اومدن بیرون و شاخ شدن...

    عجب :دی امین آقا پروانه به قول یکی از دوستامون:دی با همه آره با ما هم آره!! عزیزم تحدید نکن عمل کن! یادت که نرفته این عکس و ببین به اعمال و رفتارت فکر کن :دی


    یادش بخیر!! بهتره بالاخاه کسی در نیای دفت لازمت میشه می ترسم مثه سروری که روبرو ما بازی کردی این مدلی شه!!


    پ.ن: اشتباه من بازی در کنار شماها بود تک تکتونو دارم میشناسم تا حالاش اگه من تو این ساید نبودم همتون شخم میخوردید

    نمی تونید ۴ تا دف جا به جا کنید برا من پلنر شدید زارت...


    lidocain.jpg


    خوب یه توزیح بدم خدمتتون موقع لانچ اکانت تروریست کاتاهای تو بیس رو برای اینکه از زیر چشمان در امان باشه پلیر لانچرش میزنه بره تو رید و این باعث میشه کاتایی تو بیس نباشه برای ویو بستن برای این کار به صورت اجبار میدون تمرین سطح 19 اکانت تروریست و خراب کردیم و تو میدون ۲ با تبر زن شروع کردیم لانچ کردن و این تفاوت تایمیش جوری بود که قابل فهمیدن نبود!


    چرا که ویو های بعدی هم از اکانت دیگه همزمان زده شد و در این حین تا شما ببینی کی روت اتک زده و استرسو و ... رو هم چاشنیش کنی و بری کیریلوید کنی میبینی تایمش به کاتا می خوره! (میدون ۱۹ کاتا تقریبا برابری میکنه با میدون ۲ با تبر)


    بعد هم به هر حال ربطی نداره حتی اگه تایم تبر هم زده شه مهم اون ویو های اکانت holy بود که ویو ها روی اون چیده شده بود! میتونه پلنر از هر تایمی برای گول زدن حریف استفاده کنه تایم رم! تایم تبر و ... و با بازی کردن با میدون تمرین راحت جای مانور داشته باشه


    در مورد اکانت holy هم باز قهرمان مهم نبود چون ویو آخر بوود و فقط حکم تخریب دهکده رو داشته حتی تو اتک ریل هم از هیروی holy استفاده نشده!



    Screenshot_2020-04-19_1.png



    Screenshot_2020-04-19_2.png



    من اسپید ترا اولین سروری هست که به صورت رسمی بازی کردم و قبل اون تو سرورایی بودم که احتمالا شما حضور نداشتی!


    در مورد پلن زدن تو این سرور باهات موافقم دف بسیار زیاد هست و هر تارگت مهم ۱ میل دف خودش رو داره و عملا بازی تو این سرور فقط به واندرها و سیاست ها بستگی داره اما چیزی که یقین دارم این هست که این پلن لو رفته! حقیت هیچ وقت پشت ابر نمیمونه و شما هم بعدا متوجهش میشی!

    ممنونم آرمین جان

    جواب سوالت رو تو پست های بالا دادم،به همون دلیل که شما دنبال یه همر میگشتین که ارزش زدن داشته باشه و اینکه مختصات دیفالت من برای لانچ از ساید شما مناسب بود،در هر صورت باید یک سری چیزها رو در نظر گرفت و تصمیم گیری کرد که البته در نهایت تصمیم با لیدرهای محترم بود و من فقط نظر دادم،در ضمن روی تارگت های دیگه هم دف بود و بیشتر اینسرت زده شد همونطور که رو همین اتک ها هم چند تا اینسرت خورده بود

    در ضمن همینجا بگم اصلا از تو انتظار نداشتم بیای بگی زدم زیر حرفم،من شخصا روی تو و حرفت جور دیگه ای حساب باز میکردم

    موفق باشی

    آرش جان دوباره پست رو مطالعه کنی میبینی دلایلش رو بیشتر این کار به این دلیل بود که خبر رسید که جنوب شرق به همراه شمال غرب می خواد جنگ یونیک شمال شرق رو برداره! این رو می تونی از امید هم سوال کنی در ضمن آدم با کسی معامله میکنه که طرف مقابلش هم رو حرفش پایبند باشه صرفا یه معامله ی ۲ طرفست! و وقتی یکی از طرفین بخواد زیرآبی بره قطعا نمیشه پایبند بود!



    پارسا جان سعی کن حرفات رو رکورد کنی تا یادت نره! چون قبل سرور که این جوری میگفتی!

    الان ۲ به یک ؟! یا ۳ به یک نشد رو شمال شرق!! یا شما با ما متا نکردی؟! بعد تو متات همر بلند کردی این ور! آرمانهات منو یاده آرمانهای کلاه بردارا میندازه!:دی بی خود نیست تو یه سایدین باهم!


    این جا پلن زدن بی فایدست خودتم میدونی چون یکی از دوستان گفت منابع زیاد هست غارت میلیاردی و تعداد اکانت بالا به همون مقدار دف هم هست ؛ عملا رو پلن هم تاثیر داره شما نگاه کنی عملا از ۵ تا پلنی که زده شده تو کل سرور همش دیوار شده ! یکیشم یه همر هم سایز خودش حداقل دیوار شده تا موفق شده!

    با لینک سبز هیچ پلنی نبوده! یا مثلا ضرر کم! البته پلنی که ما زده بودیم لو رفت و با موارد دیگه فرق داشت!




    میشه دقیقا بگی کدوم دوستم منو پلیر ساده معرفی کرده؟! شما فکر کنم کل مطلبو نخوندی فقط جاهایی رو که باهاش حال کردی بولد کردی !! کسایی که باید بدونن می دونن من تو شمال شرق چیکارم اگه اون یه دوستیم اومده این جا چیزی گفته یا از بچه های ما نبوده یا از بچه های تورج بوده!!


    آره سند منگولشو گذاشتم برات کنار!

    این اسپیدترا یه سریا رو پلیر کرد که اصلا ما فکرشم نمیکردیم:دی فروم نویساشو که نگمم! خسته نباشید خدمت مدیریت که همه رو با این سرورش پرو پلیر کرد و فروم نویس!:/



    دل به دل راه داره ناصر جان :دی سرور ۸ هم برا همین آرمان هات بازی میکردی!!:دی اگه ۴۰ درصد دف جنوب شرق ۵ میلیونه که از الان برد رو بهشون تبریک میگم!


    پلن زدن تو یه تایم قدیمی شده راست میگی ناصر جان باید اتک ها جوری لانچ شه که وسطش بشه دیوار آپ کرد! یا مثلا اینسرت لوحه قانون زد:دی

    اینارو شوخی میکنی دیگه!؟:دی


    آخرین تارگتم ریل نبوده! ولی به هر حال ما باید از لیدرایی بین المنلی شما پلن رفتن یاد بگیریم :دی پیر تراوین

    سلام

    دوستان نمیخواستم پستی بذارم اما گاهی پست هایی رو می بینم که نمیتونم جلو خودم رو بگیرم،چطوره وقتی NE دیوار میکنه میشه درایت دف کورد اما وقتی دیوار میشه اسمش رو میذارن دست های پشت پرده؟ میشه یکی توضیح بده؟یعنی فکر میکنین فقط خودتون پلیر هستین و ساید های دیگه هیچی حالیشون نمیشه؟ آنالیز بلد نیستن؟؟ همیشه اتفاق های خوب برای شما بدلیل حرفه ای بودنتونه و اتفاق های بد بخاطر دست های پشت پرده؟ ماذا فاذا!!؟؟



    آرش جان تبریک میگم بابت دفاع خوبت فقط میشه به ما یاد بدی چجوری از بین ۱۰ تا تارگتی که حتی چیدمان اتک هاشم مثله هم زده شده بدون اسکات آنالیز میکنی!:دی عجبب ماشاالله تورج حسابی براتون گل کاشته!

    خوب من از خستگی بابت پلن دیشب تازه از خواب ناز پاشدم:دی و دیدم که چه اتفاق هایی افتاده قبل از دیوار شدن همر ها از درگیری و ۲ دستگی دوستان شمال شرق بسیار نارحت شدم البته به حقم هست چون واقعا برا من زور داشت این همه زحمت تهش تارگتو بگن فلان جاست!! شما بودی جا من سرتو میکوبیدی دیوار! همچنین خواستم توضیحاتی راجب این پلن بدم اول خسته نباشید میگم خدمت دوستانی که تو این پلن کمک کردند امین عزیز ؛ محمد کاپتان عزیز و پیام آسترال و بهنام که تو لانچ اتک ها کمک کردندهمچنین دوستانی که همر در اختیار گذاشتند و دوستانی که گندم همرها تا لند رو دادند و همکاری کردند.


    چند نکته این پلن داشت که برای من به شخصه غیر قابل قبول بود!! اولین مسله ی پلن طوری چیده شده بود که ویوهای اولیه رو واندر زن ها در ساعات ابتدایی پلن لانچ میشد و اتک های ریل در ۴-۵ ساعت آخر پلن لانچ می شد که مهم ترین چالشی که ما داشتیم غایم کردن همر از دید اسکاتر ها بود اون هم حدود ۸ ساعت مدام باید ۵ همر مخفی میشد سوالی که این جاست با توجه به اسکات نزدن از همرها توسط جنوب شرق چطور میشه ۴.۵ میل دف جمع کرد اون هم تو ۵ ساعت؟! دوستان جنوب شرق احتمالا با بالا در ارتباطن :دی و از تورج خان ممنون بابت حسن اعتمادتون زحمت کشید ۱۰ ساعت پلن زدیم که شما بری سره رفاقتت به فناش بدی عجب بابا عجب ..


    من با سامان بازی کردم یه سرور و این رو هم من و سامان میدونیم هیچ کدوم از پلن های ما دیوار این جور نشد چرا الان باید دیوار شه از امروز پلن اکانت ما به جنگی تغییر خواهد کرد ببینم بازم می تونید تارگت ریل و تشخیص بدین بچه ها گفتن حذف کنید ولی چرا به کسی که ساید می فروشه احمق و که حکم جنگ یونیک داره میده میره میدون خالی کنیم؟!..


    البته تا بوده از این مسله ها هست اسکات نزدن جنوب شرق از اکانت هایی که لانچ میکردند خودش مسله رو برای ما جالب کرده بود نحوه چینش اتکها ی ریل و اتک های فیک همه شبیه به هم بوده و چینششون و چیزی که من بهش یقین دارم لو رفتن پلن بوده چرا که ۱۰ جای مختلف همه سیم و یه تایم اتک های ما میشسته این مدلی نبوده که بریم زارت رو یه تارگت و دیوار و بوسه بزنیم کسایی که منو بشناسن میدونن تا ۸۰ درصد پلن های من موفق هست حتی اگه لینک هم نگیره حالا این از جانب بازیکنای خود اکانت اتفاق افتاده یا چیزه دیگه ای بوده نمی دونم اما چیزی که شواهد نشون میده تورج خان این وسط سر خود کارایی رو کردند که اصلا به صلاح ما و زحمتی که کشیدیدم نبوده اما بدون شک می دونم که تارگت لو رفته بوده چرا که از آخرین اسکات اون دهکده ۶۰۰ ک دف داشته و خوب هیچ عقل سالمی نمیاد بگه که طرف یه جارو می زنه که دف داشته به هر حال ممنون از دوستانی که همر در اختیار گذاشتند و بالاخره حقیقت پشت ابر نمی مونه و یه جا مشخص میشه چطور اتک های ما لو رفته ..



    اما مطالبی از قبل مرور شد بنا به کتیبه ها و عدم پایبندی شمال شرق رو صحبتاش قبل از کتیبه ها و شکستن نپ کتیبه توسط بنده!! دقیقا مسله این جاست که این سرور هیچکسی رو حرفاش پایبند نبوده!چرا من باید باشم!! چند نمونه عرض کنم از ساید ها ؛ نمونه اول پارسا از ساید جنوب غرب که این سرور برای زدن تیم زعوس حضور پیدا کرد اما قبل شروع سرور تو دیسکورد یه سری صحبتا کردند و داداشی شدند:دی و الان با هم پلن مشترک میان ؛ نمونه بعدی تیم کلاه بردارا با آرمان های روشنگرایانه صرفا جهت اینکه چند نفر تو دنیای تراوین با این دوستان آشنا شه وارد میدون شدند چون تا قبل از حضور این تیم تقریبا نا شناخته شده ترین پلیرها بودند البته ببخشید شاید بهشون بر بخوره اما حقیقت داستان هست وارد بازی شدند و سعی بر شناخته شدنشون کردند و فکر کنم برای کل سرور همین برقراره نمونه بعدی امید بود که از اول سرور زیر آبی های مخصوص خودش رو میرفت و به شمال شرق گفته بود ما کاری به شما نداریم حتی متا هم میکنیم شما هم نداشته باشید این وسط دف رد و بدل میکرد به شمال غرب وقتی فهمیدن ما می خوایم پلن بریم به شمال غرب دف داده شد که بعد از فهمیدن این مسله ما پلنی نرفتیم رو شمال غرب ؛ و به جز اون زیر آبی های امید صرف این که بازی رو به ۳-۱ ببره و صحبتاش با ساید های مختلف که خوب به ما یه چیز میگفت و اونر زیرو رو میکشید بنابراین دلیلی ندونستم که رو صحبت نپ کتیبه باقی بمونیم همین طور که قبل از این خبر رسید که جنگ یونیک مارو دارن میزنن از شمال غرب همر زده شده از جنوب شرق کاتا ولی از ترس درگیری با شمال شرق امید به کلاه بردارا گفت بردارید و صرفا نپ رو بهونه کرد حتی گیج یونیک رو هم زدند که خوب اون نپ کتیبه صرفا حرف بوده اگه شما به من میگین چرا زدی زیر حرفت چرا خود شما از ساید ما کتیبه یونیک کلین کردی چرا گیج رو زدی!؟ بعد این وسط بازیکنانی که نمی دونن چه اتفاقایی افتاده خیلی حق به جانب میان مگن آرمین زده زیر حرفش!




    کلا این سرور همه زیرو رو میکشن وقتی یکی از اعضای شورای لیدری بیاد سر رفاقت کتیبه احمق بده تارگت ریل و مشخص کنه دیگه تا تهش معلومه!


    یعنی قول متا گرفتن از جنوب شرق انقدر ارزش داشت که ساید فروخته شه! تبریک میگم به تورج و اشتباه من در حضور در شمال شرق به این راحتی کوتاه نخواهیم اومد حقیقت هیچ وقت پشت ابر نمیمونه...

    خوب سلام مجدد

    خیلی دیدم که کلا تو همه سرور ها بحث سره اینه که کی سود کرده تو یه اتکی کی سود نکرده اگه نظر من رو بخواید چند ایتم تو سود زیان هست خواستم به اطلاعتون برسونم ..

    اولین مورد منابع مصرفی برای ساخته شدن اون همر یا اون دفاع


    معیار دوم ؛هدف پلن


    معیار سوم جایگزن و ترجیح .. شاید خیلی ها این فاکتور ها رو برسی نکنند و بگویند که مثلا ما سود کردیم فلانی ضرر کرد؟! مهم ترین مسله معیار هر کسی است برای اتکی که میزنه!چی از بین رفته و چی بدست آورده!


    معیار چهرم زمان ساخت و ریکاوری


    ------------------------------------------

    و اما برسی کنیم آیتم های سود و زیان رو ..


    اولین مورد منابع هست " همین طور که یکی از دوستان اشاره کرد منابع اول سرور کاربردی است و به مرور زمان نقش خودش رو کمتر میکنه چون که نه تنها کمک و انتقال منابع به یکدیگر راحت تر میشه علاوه بر اون تولیدات دهکده ناتار ها و کلا غارت رو به نجومی افزایش پیدا میکنه بنابراین این مورد حداقل خیلی تو معیار های پلن زدن مهم نیست ..


    دومین مورد هدف پلن هست ؛که تا حدودی کلی گرایانه هست و تا حدودی میشه ازش نتیجه کلی گرفت حالا چه مدافع چه مهاجم مدافع تحت عنوان دیوار کردن کامل حریف و جلوگیری از صفر شدن یا چیف نشدن ده و مهاجم هم باید ببینه اگه به قصد دیستروی بوده ایا پلن موفی بوده یا نه؟! اگه چیف دهکده بوده ایا موفق بوده یا نه؟!


    سومین مورد جایگزین و ترجیح هست که برای خودم تنها این معیار مهم هست ؛ اینکه چه چیزی گرفتم و چه چه چیزی از دست دادم برای مثال پلنری که میاد مثلا برای یک تارگت ۴-۵ تا همر میزنه قطعا میدونه احتمالش هست ۴ تا از اون ۵ همر هم دیوار شه بنابراین به تنها چیزی که فکر میکنه جایگزینی هست اینکه من برای مثال ۴ تا همر جنگی زدم ؛ یه همر واندر زن گرفتم و مقداری دف که خودش براساس محاسبات خودش راضی هست همچنین این مورد تا حدودی قسمت ۴ رو هم پوشش میده قطعا زمان ساخت کاتا و رم واندر زن ها بسیار سخت تره همچنین شارژمدام بنابراین این گزینه از نظر بنده + زمان مهم ترین معیار ها برای آنالیز اتک ها هستند..


    و در آخر زمان ؛ زمان بسیار مهمه خیلی اوقات دیده شده حتی کسی که بیشترین غارت رو داشته و بیشترین منابع رو به خودش دیده بهترین همر سرور رو نساخته؟! تنها دلیلش عدم اهمیت به زمان ساخت نیروهاش بوده این مورد تو مهاجم سخت تره چرا که از یک دهکده باید ساخته شه و ریکاوری تو مدافع راحت تره چون از کلی دهکده و اکانت بیرون میاد به علاوه تعداد جنگ آموز بیشتر تو روند کار تاثیر مثبت و ویژه داره اما حالا چه جوری برسی کنیم .. مورد اول به نظرم برای این تایم از بازی راحت میشه خط زدش اما موارد دیگه در مورد اتکهای دیروز جنوب غرب همراه شمال غرب رو شمال شرق اگه مورد دوم رو باز کنیم یعنی هدف پلن؛ دیستروی دهکده رو میبینیم که در آن ناموفق بوده همچنین مورد سوم جایگزینی هم اتفاق نیافتاده چون فقط مقداری از دف زده شده که ریکاوری راحت تر انجام میگیره نسبت به همر همچنین از نظر زمان هم ریکاوری اون همر ها بیشتر بوده بنابراین با توجه به این ۳ معیار مورد دوم و سوم و چهارم پلنشون ناموفق بوده..


    اما در مورد اتک جنوب شرق با اینکه همر اول دیوار شد مورد سوم جایگزینی رعایت شده و یک همر جنگی سایز عالی دیوار شده در عوض ۲۰۰ ک دف و همر واندر زن گرفته شده که میشه گفت پلنشون کاملا موفق بوده ..



    همچنین امروز و پلن کلاه بردارا اگه هدف مورد نظرشون رو نگاه کنید چیف بوده که موفق به انجامش نشدند علاوه بر اون مورد سوم جایگزینی هم اتفاق نیافتاده چرا که ۵ همر دیوار شده و ۳۰۰ ک دف زده شده که ریکاوری و زمانی به نسبت به همر سریع تر انجام خواهد شد و موارد سوم و چهارم و دوم رو به این است که پلنشون کاملا ناموفق بوده..



    این تحلیل ها صرفا از روی اینکه من با فلانی لجم یا اینکه حال نمیکنم با طرف گذاشته نشده صرفا برای این گذاشته شد که یکی از اون سره دنیا داد نزنهه یهووو ما زدیم ترکوندیمتون اون یکیم بیاد بگه ههه عمرااا! سعی کنید حداقل با این معیار ها اتکتون رو بسنجین تا یه مقدار سطح فروم هم بره بالا..!


    به امید سروری جذاب تر

    به نظرم چنج کپ تو این سرور از همه کار راحت تره!حالا شاید ضرر بزنه مقداری اما نه برای پلیری که ۵۰۰-۶۰۰ میل رید داره تو هفته!! شما خودت رو هیچ وقت با پلیرای شمال شرق مقایسه نکن!


    حالا چرا!؟ چون طرف اصلا کپ دهکده خودش براش مهم نیست چون غارتش بالاس..!

    میگی نه :دی ایناها این کپ اکانت تروریست قبل اتک هست



    teroor.jpg




    الانم بعد چنج شدن شده سطح ۱۰ و مقدار خسارت وارد شده...



    Screenshot_2020-04-13_Travian_tx25.png




    و اینم مقدار خسارت که ۱ روزه با گلد میشه همون قبلی :دی


    ۱۱ میل خسارت زده شده که غارت نصف روز این اکانت هست :دی شایدم کمتر!


    ۷۵۴۰۰۰ . ۱۵ =

    ۱۱/۳۱۰/۰۰۰



    Screenshot_2020-04-13_.png

    خوب این هم از نسخه ی تیم کلاه بردارا و داستان آجیلشون و تحویل موز ما خدمتشون! اومده بودن برا چیف که نشد که بشه!


    تشکر از بهنام بابت دف زیباش ؛ ما با یه اکانتمون شما رو دف میکنیم :)) نیاز به دف ساید نیست..


    باشد که رستگار شوید..



    Screenshot_2020-04-13_Travian_tx22.png




    Screenshot_2020-04-13_Travian_tx21.png



    Screenshot_2020-04-13_Travian_tx2.png



    Screenshot_2020-04-13_Travian_tx23.png



    Screenshot_2020-04-13_Travian_tx24.png

    خب پلن مشترک و زیبایی بود بین هر ۳ ساید روی یک ساید :دی تا حالا پلن مشترک ۳-۱ ندیده بودیم که دیدیم که خوب قدرت بی چون چرای غیور مردان شمال شرق رو نشون میده! البته بهتره اون کسایی هم که متا میکنن و هدفشون از اول بازی چیزه دیگه بود! رنگ عوض نکنن :دی

    البته ۳-۱ رو واندر و این ها طبیعی هست اما این که این جور پلن ها زده شه و سیم جای تبریک داره تمامی تارگتهای زده شده از ۳ ساید دف سنگین داشتند همچنین طی این پلن یه تارگت از ما آسیب دید که خوب دیر اتک ها برسی شد با این حال جای تبریک داره خدمت هر ۴ ساید به خصوص دوستان شمال شرقی قبلا گفته بودم شروع کننده جنگی نیستیم ولی از الان دیگه بعید بدونم...

    باشد که به رفتار و کردار خود فکر کنید:دی


    همچنین تشکر ویژه از کسانی که امروز در جابه جایی دف کمک کردند به ویژه سپهر عزیز و اکانت های دف ساز که دفاشون آسیب دید




    اگه نگرانه کتیبه هات بودی میگفتین ما نمی زدیم:دی

    سلام و درود خدمت دوستان ضمن عرض خسته نباشید خدمت ۴ ساید به ویژه شمال شرق که قطعا جمع آوری این همه کتیبه خوب از ۲ ساید هم مرز کار سختی بود و همچنین کار زدن کتیبه های ساید خودمون هم بسیار سخت بود بنا به دلایلی که عرض میکنم


    در وحله اول درباره ی ۲ کتیبه یونیک شمال شرق کتیبه اول در حدود مختصات ۳۰-۳۰ و کتیبه یونیک دوم کتیبه جنگ منحصر در مختصات ۴۴-۲ مرز جنوب شرق و شمال شرق اگه شما این منطقه رو سرچ کنید میبینید چیدمان اکانت های جنوب شرق بیشتر از شمال شرق هست بنابراین کار ما باز سخت تر میشد برای زدن جنگ یونیک تنها کاری که میشد زدن کاتا جدا جلو زن به صورت جدا و هیر به صورت جدا کاتا از ۱۴ خونه ای کتیبه لانچ شد که خوب طی شنیده ها ساید های شمال غرب و دوستان کلاه بردار و جنوب شرق سعی در زدن این کتیبه بودند که موفق نشدند..


    نکته بعدی اگه کمی حق به جانب نگاه نکنید میبینید که کتیبه یونیک مهم ما تو ناحیه مرزی افتاده در صورتی که ساید های دیگه همچین شرایطی نداشته و راحت کتیبشو از تو سایدش زد بنابراین هشیاری شمال شرق و کمی شانس یار ما بود تا تونستیم این کتیبه رو بلند کنیم ..



    همچنین این لیست کتیبه های کل شمال شرق به جز یونیک هاست اگر دقت کنید چشمان کوچک در مختصات ۲۰۴/۰ - ۱/۱۸۸ کتیبه جنگ کوچک - مرتاض کوچک ۱۷۲/۳ - انبار کوچک ۲/۲۲۰ - در مختصات هایی افتاد که راحت از ساید دیگری میشد زد و کار ما رو سخت تر کرده بود و فکر میکنم سخت ترین مختصات های کتیبه با توجه به پراکندگی نقشه شمال شرق در شمال شرق افتاد این رو با دلیل گفتم که نگید صرفا چون تو اون ساید بازی میکنم! و صرفا ما مجبور شدیم از یه اکانت کاتا - از یه اکانت قهرمان - از یه اکانت همر و این کار شمال شرق رو به شدت سخت میکرد .. و این هم عکسی که از لیست کتیبه های شمال شرق



    katibe.jpg



    اما تحلیل برای کتیبه ها و عملکرد ۴ ساید؛ اول از همه به نظرم شمال غرب خیلی خوب عمل کرد حتی تا یه جایی تو یونیک از شمال شرق بهتر عمل کرده بود به ویژه تو یونیک که نشون دادن و ۲ کتیبه اند گیمی مرتاض و راز رو تونستن بزنند و اگه میتونستن جنگ یونیک شمال شرق رو بزنن عملا درصد بالایی شانس برد داشتن ..

    نکته بعدی در باره چینش کتیبه ها بود به نظرم تقریبا فیر پخش شده بود یعنی چیزی بود که فکر نکنم کسی انتظارش رو داشت ...



    اما برسیم به این که کی چه کرده ..::


    ساید شمال شرق بهترین عملکردو داشت بعد از اون شمال غرب و بعد جنوب غرب و جنوب شرق در آخر موفق به جمع آوری کتیبه هاش به صورت کامل نتونست بشه همچنین به نظرم یه مسله ای تو همه ساید ها بود که کتیبه بزنیم از ساید دیگه که تقریبا ما از ۱ هفته قبل از کتیبه حدود ۱۰ اکانت که کاتا و خزانه و میدون داشتن در مختصات ها مختلف دیستروی کردیم و یه جورایی به نظرم لیمیتی تو بازی کثیف تو این سرور بین ساید ها نبوده ..همچنین صحبت هایی که از جانب لیدرهای ساید ها این ور اونور هست :دی و دوزو کلکی که تو این سرور شاهد بودم به نظرم جذابیتش رو کمتر میکنه ...


    این مطالب یکم دیر وقت و از روی خستگی نوشته شده بنابر این در تعداد شمارش کتیبه ها شاید اشتباه باشه به بزرگیتون ببخشید..


    ------------------------

    ساید شمال غرب


    نقطه قوت اند گیم و داشتن ۲ کتیبه اند گیمی مهم

    کتیبه های کوچک


    چکمه :۲

    چشمان:۱

    مرتاض:۱

    جنگ:۱

    انبار:۱

    احمق:۱



    -----------


    کتیبه بزرگ:


    چکمه:۱

    چشمان:۱

    انبار:۱


    ------


    یونیک:


    راز معماری-مرتاض یونیک


    ۲ کتیبه اند گیمی می تونه این ساید رو تا حدودی تو اند گیم بکشه بالا

    ===========================================


    ساید شمال شرق


    نقطه قوت اند گیم و داشتن ۲ کتیبه اند گیمی مهم

    کتیبه های کوچک


    چکمه :۱

    چشمان:۲

    مرتاض:۲

    جنگ:۳

    انبار:۲

    احمق:۴



    -----------


    کتیبه بزرگ:

    چکمه:۱

    چشمان:۱

    مرتاض:۱

    جنگ:۲

    انبار:۲

    راز:۱

    ------------------

    یونیک:


    جنگ آموز منحصر


    نقطه قوت تعداد جنگ آموز میتونه از نظر هجومی این ساید رو قوی تر جلوه بده..



    ============================================================


    ساید جنوب شرق:


    نقطه قوت اند گیم و داشتن ۲ کتیبه اند گیمی مهم

    کتیبه های کوچک


    چکمه :۲

    چشمان:۱

    مرتاض:۱

    جنگ:۰

    انبار:۱

    احمق:۲



    -----------


    کتیبه بزرگ:

    چکمه:۱

    چشمان:۱

    مرتاض:۱

    جنگ:۰

    انبار:۰



    ------------------

    یونیک:


    احمق و گیج


    این ساید در مجمع بدترین ساید از نظر عملکرد بوده و خوب نکرده نبود انبار و جنگ آموز در این ساید عملا ساید جنوب شرق رو از گردونه خارج میکنه و به ضرر این ساید هست


    ================================


    ساید جنوب غرب


    نقطه قوت اند گیم و داشتن ۲ کتیبه اند گیمی مهم

    کتیبه های کوچک


    چکمه :۱

    چشمان:۱

    مرتاض:۱

    جنگ:۱

    انبار:۱

    انبار :۱( کلاه بردار)

    احمق:۲

    احمق:۱ (کلاه بردار)

    راز:۱


    -----------


    کتیبه بزرگ:

    چکمه:۱

    چشمان:۱

    مرتاض:۱

    جنگ:۱

    انبار:۱


    ------------------

    یونیک:


    چشمان و چکمه


    نقطه قوت: چکمه و احمقش می تونه نقطه قوتش باشه...





    سلام خدمت دوستان و شما امید جان صرفا جهت این که اسم من اومد گفتم تو جمع هم گفته باشم ؛ چند نکته راجب این موضوع هست خواستم به اطلاع شما و بقیه برسونم
    نکته اول این که شما یکی از اکانت های مولتی ما رو دعوت کردین به اتحاد مولتیاتون:دی و این دوستمون هم دعوت شما رو قبول کرده و اومده اتحادتون! و بعد از اون مولتیه مورد نظر یعنی همون اکانت دعوت شده رو رو ادد کردین تو فارم لیستتون من موندم اون کسی که اینو ادد کرده نباید مختصاتو نگاه کنه یا اونی که دعوت داده؟! یا اصلا نباید بپرسه این کپ آمادست که من بزنم همرو گذاشته تو لیست! این موارد استباه فردی شما بوده!! و اشتباه فردیو نباید انداخت تقصیر بقیه اگه شما این دعوت رو نمی دادین یا این اکانت رو تو لیست فارمتون ادد نمیکردین همچین اتفاق هایی نمی افتاد بنابراین ۲ اشتباه فردی از سوی شما یا بازیکن شما بوده!
    ۱-دعوت مولتیه شمال شرق به اتحادتون ۲- اضافه کردن دهکده تو لیست فارم


    این وسط اشتباهی که از یکی از بچه های ما انجام شده دف کردن از اتک های شما بوده !! اون هم در واقع اشتباهی نکرده!! صرفا از دهش دفاع کرده البته تغییر نام اون اکانت به ناتار اگه اتفاق افتاده زیاد اخلاقی نیست اما به هر حال رفتار یک شخص رو نباید به پای یه ساید نوشت اون هم تو این مورد که صرفا یه اتفاق بوده و مقصر بیشتر از جانب شما بوده که موادش ذکر شد..اگر دقت کنید دهکده مذکور تو مختصات شمال شرق قرار داره و وقتی اتکی از سایدهای مقابل روش هست همه می تونن دیوار کنن!!چه بسا شما هم بودی دیوار میکردی!


    اما کاری که شما در مقابل انجام دادین دف ریختن تو فارمای ساید شمال شرق بوده
    و واکنش شما بعد از گذشت ۳ هفته از این قضیه می تونه شروع کننده موج بدی برای دو ساید شرقی رو به همراه داشته باشه و به نظرم این موضوع ماله ۳ هفته قبل بوده و ما حل شده در نظر گرفتیم طی صحبت من با شما؛ این جبران کردنه یهویی شما یه مقدار شبحه برانگیزه همین طور که نزدیکه کتیبه ها هم هست و همه سایدا دوست دارن از درگیری و تنش دور باشن خودش کلی نکاتی رو برای شمال شرق هم داره!! همچنین وجود اکانت هایی که تو مختصات های شمال شرق از سوی جنوب شرق زده شده و به شمال شرق تحویل داده نشده!


    همچنین خیلی از دوستان می پرسن که شما از روزه ۲۰-۳۰ سرور همیشه شروع میکردین زدن چرا هنوز این سرور شروع به زدو خورد نکردین!؟
    خواستم یه اطلاع رسانی هم کنم برای این دوستان که خوب صرفا این سرور دوست داشتیم سریع تر بزنیم اما یه مقداری این چنین مساله هایی ما رو از زدن پلن رو سایدی دور نگه داشت تا تصمیمون قطعی بشه و بعد شروع کنیم به زدن چرا که از قبل هم اعلام شد شروع کننده جنگی نیستیم اما جنگی رو شروع کنید پایان دهندش ما هستیم..




    پ. ن۱: این بند رو به بند بالا اضافه کنید سایدی که دنباله ۳-۱ کردن رو شمال شرقه ازش هیچی باقی نخواهد ماند خبرا از آنچه که شما فکر میکنید به ما زود تر میرسه!


    پ. ن۲:به نظرم اگه دفاع سایدی زیاد اومده برای خودش نگه داره دف دادن به سایدی مثله شرایطه بالاییه چه بسا بدتر!


    پ. ن۳:از بچیگی به رونالدینیو علاقه داشتم حتی لباسشم خریده بودم لامصب اینورو نگاه میکرد به اونور پاس میداد! خیلی زرنگ بود حقیقاتا


    پ. ن۴:وقت کردین برید اهنگه تتلو (بزنم نفت در بیاد) و گوش کنین تو روحیه آدم تاثیر + داره! از بچگی فنه تتلو هم بودم

    اتفاقا بنده هم شدیدا منتظرم که تحلیلشون رو درمورد اکانت های نفوذی شمال شرق در جنوب غرب رو بخونم :)


    دقیقا!!!

    سلام پارسا جان والا مثل این میمونه شما تو اقیانوس یه سطل اب ورداری بگی توش کوسه نیست قطعا نمیشه نتیجه گیری کرد! منظور اینکه شما یه اکانت پیدا میکنید بهتره اون اکانت رو به ما اطلاع بدید در وحله اول ما پیگیری داشته باشیم چرا که اصلا خودمون هم از حضور اون اکانت تو ساید شما خبر نداشته باشیم همچین اکانتی ساخته شده باشه توسط یکی از بچه ها ساخته؛ صرفا برا اینکه بگه اکانتی تو سایدی دارم حتی بدون هماهنگی ما ؛ همچنین این مسله خیلی طبیعیه و تو ساید شمال شرق هم کلی اکانت هست که صاحبانش معلوم نیست و خوب ما دست تهمت رو؛ رو سایدی بلند نمی کنیم اصلا شاید شما نساخته باشی اما مثلا تیم دوم یا سومی که تو جنوب غرب حضور داره اون اکانت رو ساخته باشه بنابراین نمیشه دست اتهام رو برای شما یا جنوب غرب زد و تنها کاری که ما پیشنهاد میکنیم زدن این دسته از اکانت ها هست که خود ما هم شروع کردیم به پاک سازی تو ساید خودمون به هر صورت امیدوارم متوجه منظور من باشی باز میشه تو خصوصی راجبه این اکانت ها بیشتر بحث کرد و به نتیجه رسید..
    دلیل جواب ندادن یه چیز سادست اصلا جاش این جا نی سر یه اکانت معمولی من بیام یه پست بزارم اون اکانت نهایت حرکتی که بتونه بزنه کاتا بکشه و یه همری و کتیبه بزنه که باز میشه قبل از کتیبه ها به یه جمع بندی و نپ رسید برای نزدن کتیبه از ساید مقابل که قطعا ما حرفی هم بزنیم رو حرفومون خواهیم ماند..
    بنابراین راه های منطقی تر و صحبت همیشه جواب داده. موفق باشی

    خوببب پیرو پست و نظر سنجی که تو پست های قبل دیدم مجاب شدم یکم راجبه سایدها بنویسم شاید برای به سریا جالب باشه ...

    اول از همه شروع کنم از ساید های غرب نشین در ابتدا ساید شمال غرب ... شمال غرب از ۳ اتحاد اصلی تشکیل شده که دون مایه ی شمال غرب رو تشکیل میده اتحاد های

    اصلی شمال غرب شامل HOLY NW و N W و Nw Power تشکیل شده این ساید به نظرم خیلی خوب کار کرده هم از نظر بازیکن به نظر بسیار زیاد میاد حتی شاید بیشترین بازیکن رو تو سرور دارا باشن؛همچنین اگه دقت کرده باشین از یه جایی به بعد حواشیشون داخل فروم بسیار کم شد و و بیشتر بیننده و تماشای درگیری و کنتاکت بین شمال شرق و کلاه برداران بودن در صورتی که اول سرور با شمال شرق هم کنتاکت داشتن اما به هر حال سیاست رو حفظ کردن و سکوت رو پیشه کردند همچنین رشد شمال غرب به طرز عجیبی صعودی بوده به خصوص بعد از ظاهر شدن اکانت های اتحاد HOLY NW این اتحاد شامل ۴۸ عضو هست و اکانت های مولتی هم در این اتحاد به چشم می خوره که احتمالا برای پر کردن امتیاز ویژه اتحادشون هم هست

    این اتحاد بیشتر تمرکزش رو مختصات ۱۵۰/۱۵۰ به بالا هست و اکانت های اصلی این اتحاد واندر زن هاشون هستن و یه جوراییه بار اصلی شمال غرب رو این اتحاد میچرخه همچنین عمده غارت شمال غرب رو این اتحاد میچرخه که از این اتحاد ۲ نماینده موجود هست داخل تاپ ۱۰ اکانت To-Kyo و MooNWalk حدود نصف غارت این اتحاد رو تشکیل دادن و یه جورایی از اکانت اصلی ها و مهم شمال غرب محسوب میشن

    اتحاد N W بعد از اتحاد ذکر شده دومین اتحاد اصلی شمال غرب محسوب میشه این اتحاد اغلب پلیر هستن و مختصاتهای جنگی رو به خودشون اختصاص دادن که میشه شمال غرب رو به ۲ اتحاد واندر زنشون HOLY NW و اتحاد N W جنگی بازاشون اختصاص داد .. و همچنین اتحاد سوم هم به نظر میاد تحت عنوان یه تیم جمع شدن داخله یه اتحاد و نظر خاصی در موردشون ندارم و به جز چند اکانت اصلی بالا احتمالا بقیه دف ساز یا مولتی هستند...



    در کل شمال غرب داری بازیکن زیاد؛ اکانت جنگی زیاد؛ پاپ مناسب و مولتیه مناسب و اکانت های واندر زن خوب رو داراست و یکی از پتانسیل های برد رو به راحتی دارن..



    ---------------------------

    بریم سراغه جنوب غرب

    از ۳ اتحاد اصلی و تیمی تشکیل شده که دیروز راجب یکیشون صحبت شد و لذا بیشتر تمرکز رو می زاریم برای ۲ اتحاد دیگشون ؛ اتحاد REBELS A و اتحاد Hustlers

    اتحاد REBELS A با توجه به درگیریای اخیرش کمی از بازی عقب افتادن و حداقل این کاملا تو میزان رشد غارتشون نسب به هفته های اول به چشم میاد همچنین پلن این اتحاد اکثرا واندرزن هست و بالای مپ جنوب غرب رو تشکیل دادن نکته ای که داخل این اتحاد هست حسن اعتماد اعضا به یکدیگه هست که همگی یک جا جمع شدند که این می تونه تو سریع پر شدن امتیاز ویژه اتحادشون نسبت به سایر ساید ها بهتر عمل کنه همچنین با توجه به پلن های اخیر دستشون برای زدن نسبت به بقیه ساید ها گرم تر شده :دی و خوب این می تونه این اتحاد رو کمی ترسناک تر کنه..



    اتحاد

    Hustlers این اتحاد اغلب مناطق مرزی و خاکستری و پایین مپ جنوب غرب رو شامل میشن و یه جورای تحدید برای همه سایدها محسوب میشن به خصوص تایم کتیبه و اگه پلنشون زدن کتیبه باشه کار ساید های مرزیشون رو بسیار سخت میکنه همچنین شعار اول بازی و نه به مولتیشون یه جورایی بیشتر بحث های فروم رو داشته و بیشترین کنتاکت با شمال شرق هم از نظر زدن مولتیای شمال شرق هم از نظر فروم و پست رو داشتن اکثر این اتحاد کراپ مناسب و پاپ مناسبی نداره و یه جورایی نقطه ضعفشون محسوب میشه همچنین وجود ۲ اکانت توجهم رو بهش جلب کرد و اون هم اکانت WARGOD و IMMORTAL بود که بهترین اکانت های این اتحاد رو شامل میشن همچنین کراپ ۱۵۰ درصد که خوب اکثر این اتحاد کراپ ۱۵۰ درصد نداره و خودش یه جورایی نشون دهنده سطح این ۲ تا بازیکن هست همچنین اکانت WARGOD با توجه به پلن بازیه کلاه برداران که جنگی هست و اکثرا لبه مرز اما مختصاتش کاملا متفاوت هیت و با توجه به جمعیت دهکده هاش احتمالا دارای کپ خوب و در حال همر سازی از ۱۵ کراپ خودشون هست فکر نکنم سبکشون با بازیه کلاه بردارا یکی باشه و احتمال همرشون رو تو سایزای بزرگتر نسبت به بقیه اتحاد کلاه بردارا بلند کنن





    همچنین اکانت IMMORTAL فکر میکنم در حال ساخت ۲ همر باشن که خوب به نوعی سطح بازیشون تا این جای کار نسبت به بقیه اتحاد به نظرم بیشتر بوده و احتمالا همر بیشتری هم نسبت به افراد دیگر اتحادشون دارا باشن...



    به نظرم وضعیت جنوب غرب در صورت یکپارچه شدن می تونه خوب پیش بره اما احتمالا خواه نا خواه درگیری های به وجود امده از سمت تیم کلاه برداران روی سایدشون نیز تاثیر خواهد گذاشت باید دید چه میشه و این همه اکانت های مرزی به کجا ختم خواهد شد..




    ---------------------------


    بریم سراغه جنوب شرق

    از ۲ اتحاد اصلی تشکیل شده که شامل اتحاد های SE و ™SE هستند که بیشتر جنوب شرق رو اتحادSE میچرخه عمده غارت این اتحاد از اکانت های

    EffecT و All EyeZ On Me و ANGRA MAINYU و Spartacus و Capitan SE و RezaAnzali زده شده و کلا یه جورایی از نظر همر سازی اتحاد جنوب شرق رو این بازیکنان مانور میده میزان غارت کاملا مناسب و همر سازی ۳-۴ تایی تو این اکانت ها به وضوح دیده میشه که می تونه نقطه قوت جنوب شرق محسوب شه ..همچنین اکثرا پلن واندر زنی هستند با توجه به شناخت و مختصات اکانت ها همچنین حس اعتماد و همدلی تو این اتحاد همانند اتحاد REBELS A داخل جنوب غرب به چشم می خوره که یه جورایی میشه جنوب شرق رو از این حیث واحد تر و یکپارچه تر دید ۲ نماینده داخل تاپ ۱۰ غارت دارند که البته چندتا هم زیر تاپ و نزدیک به تاپ هستند و وضعیت غارت و به و تعداد دهکده در این اتحاد یه جورایی نقطه قوتشون هست البته تعداد دهکده که صرفا یعنی منابع بیشتر و جمعیت اضافی خودش باعث مورال تحت تاثیر رو اتک هست ..


    این اتحاد هم یکی از پتانسیل های برد هستند به خصوص اکانت های با کیفیت بالای مپش و واندر زناشون یه جورایی شانسشون رو بیشتر هم میکنه..





    ----------------------




    و در آخر سایدی شمال شرق یه جورایی با توجه به مپ نمیشه دقیقا راجب جزیات شمال شرق صحبت کرد چون دقیقا مسله درون سایدی محسوب میشه و مثلا شما میبینی تو مختصات ۱۵۰-۱۵۰ ما نشستیم داریم جنگی میکشیم :دی اما خوب کاریش هم نمیشه کرد ۱۵ کراپ های تقسیم شده داخل شمال شرق و چینش مپ یه جورایی یار شمال شرق نبوده و هنوز هم نیست ..
    همچنین اکانت بیشتر که قبل تر هم؛ همه راجبه هش صحبت کردن یکی از نقطه قوتاش بود که جدیدا با توجه به اتک های اتحاد کلاه بردارا و با توجه به بن شدن یه سری اکانت کار رو برای شمال شرق بسیار سخت تر کرده امیدوارم همین طور که اکانت از شمال شرق بن میشه یه توازن و عدالتی نسبت به بقیه ساید ها هم اعمال شه با این که اکانت های شمال شرق اکثرا رو ایپی سخت هستند اما باز دیده شده کلی اکانت بن شده که جای نگرانی و ریزش پلیر رو برای شمال شرق به همراه داره...

    شمال شرق از ۲ اتحاد اصلی در حال حاضر تشکیل شده Viking-X و Vikings. یه جورایی از نظر غارت نسبت به بقیه ساید ها بهتر عمل کرده ولی از نظر تعداد دهکده و پاپ تو اتحاد های اصلی نسبت به شمال غرب و جنوب شرق کمتر و نسبت به جنوب غرب دارای دهکده بیشتری هست در کل خیلی نمیشه مانور داد رو این ساید و همچنین پراکندگی اکانت ها معایب و خوبی های خاصش رو در این ساید به وجود آورده و مهم ترینش تو کتیبه ها هست که شمال شرق راحت تر نسبت به بقیه ساید ها میتونه کتیبه هاش رو جمع کنه ولی خوب همچنین از نظر ارسال دف یه مقدار کارش سخت تره! همچنین برای مهاجم هم یه جورایی مدت زمان رفت و برگشتی و ... کلی به ضررش خواهد بود ...



    این ساید هم با توجه به غارتش میتونه یکی از پتانسیل های برد رو داشته باشه و باید ببینیم چی پیش خواهد اومد..



    این یه تحلیل کلی از ۴ ساید بود امیدوارم که مورد توجهتون قرار بگیره ..

    خووووب حالا که فروم از حالت قبلش وعده داده شده که درمیاد بریم داشته باشیم به نکاتی که به چشمم خورد و دلم شکست!! حقیقاتا چندتا اکانت خفن تاپ و داشتم نگاه میکردم و به چند تا نکته برخورد کردم اولیش گرفتن واحه بود!! خوب خیلی ها دوست دارن برای تولیدات بیشتر واحه میگیرند اما چرا برای دهکده همر!! این مدلی خیلی راحت تر آماره گندم خور اکانتتون بدست میاد :دی چه بسا یه سریا هم خودم سوسکی در اوردم تا الان و نفهمیدین!:دی البته به شوخی!

    خلاصه که برای دهکده همرتون واحه نگیرین!سودش از ضررش برای افراد سود جویی مثل من بیشتره!:دی
    بریم چند نمونه از این اکانت ها داشته باشیم...
    بازیکن اول اکانت EffecT این اکانت تقریبا از ابتدای سرور بیشترین ورودی منابع رو به خودش دیده و با توجه به تفاوت جمعیت دهکده هاشون حدس بنده ۳-۴ همر رو دارا هستن و خوب دیفالت و یکی از این دهکده های ۱۰۰۰ جمعیتی بالا واحه دارند که می تونه یه عامل خوب برای آمار گیری میزان همر این بازیکن باشه حالا دیفالتو باز میگیم شاید بزنه بره و جنگی شه اما اون همر بالاییه یه جورایی فول و گل به خودیه!

    البته یه نکته تو عکس هیروشون دیدم که خیلی خوشم امد امیدوارم اونچیزی که حدس زده باشم؛ باشه اون هم استفاده از پرچم سه گوش جهت حرکت لشکریان بین دهکده های خودی و این طور به نظر میرسه که دیفالت این بازیکن هم با کلاه خود داره شارژ میشه احتمالا و دیفالت غولی خواهد داشت..



    بازیکن دوم که باز به چشمم اومد و یه لول بدتر از اکانت بالا بود تو این مورد اکانت Spartacus بود این اکانت با توجه به وضعیتشون فکر میکنم ۳ تا همر ران کرده برای دیفالت و یکی از همرهای بالاشم تا تونسته آبادی گرفته انقدر منابعش زیاد بوده که عمارت هم ۲۰ شده حتی به هر حال به جز دهکده اصلیشون باید ۳ تا از واحه هاشم اسکات سنگین بریزن تا گندم خور ازش در نیاد که یه جورایی فوله و ۱۰۰ درصد آماره همرش همیشه دسته این و اون هست!

    --------------------
    بازیکن سوم که دیگه نابودم کرد!! اکانت RagnarG این بازیکن از ابتدای سرور خیلی خوب عمل کرده و بعد از اکانت EffecT , TRaDeR-NaTaR بیشترین ورودیه منابع رو داشته ایشون هم احتمالا با توجه به جمعیت ۴ همر رو داشته باشن اما تا تونسته برا همشون واحه گرفته :دی یه ۲ تا هم برا من بگیرن که عالی ترم میشه:دی برای دهکده استاد ۱۲ ات هنوز واحه نگرفتی دلم شیکست اصا! خلاصه که استاد!! به حرف استادت گوش کن:دی




    خوب اما از اینا که بگذریم بازیکن بعدی که خیلی برام جالب بود اکانت PashmaK بود این اکانت گول هستش و مختصاتایه عجیب غریبی هم گرفته از شمال شرق تا جنوب شرق :دی و نکته ای که درش هست امتیاز مهاجمینش هست معلوم نیست داره چیکار میکنه!:دی خودم به شخصه خیلی مایلم ببینم چی میکشه! اما چیزی که به راحتی میشه فهمید بالا نبودن تجربه قهرمان هست این یعنی تو این همه کشت و کشتار قهرمان یه گوشه نشسته داره هوا می خوره! و احتمالا کلی رعد و شمشیر زن میسازه میکوبه به ابادیای مختصاتای مختلفش! البته واقعا نمیشه حدس زد شایدم کسی رو خفتی چیزی کرده ما خبر نداریم ولی به هر حال فکنم این ملی داره بازی میکنه :)) نکته جالبیه این اکانت اینه تا دهکده رو می زنه یه واحه هم پشت بندش میگیره :دی تو هر جمعیت و لول منابعی که خودش جالبه!






    این دوستان به جز مورد آخر اکانت های خوبی بودن که مثال زدم و ایراد کارشون رو گرفتم امیدوارم از دستم دلخور نشده باشن !!


    اما بریم یه ریزه کاری تو اتحاد ها ببینیم چه خبره اول از همه کلی تغیرات تو اتحاد های جنوب غرب و همچنین بازیکنای مدافع سرور و مهاجم هست لطفا اگه کسی اتکی چیزی میده یه ۴ تا لینک و عکس بزاره این جا ملت حوصلشون سر نره اسپم بزارن!


    با توجه به امتیاز دفی که اتحاد Elisfino گرفته احتمالا کلی همر و همرکشی اون جا اتفاق افتاده و با توجه به جمعیتشون هم فکر میکنم تا حدودی جنوب غرب موفق تر بوده اما نمیدونم چیشد که جنوب غرب به این نتیجه رسید چون آخرین پستی که دیدم از پارسا مبنی بر معذرت خواهی بود و یه جور میشد پیشبینی کرد که این اتحاد هم به جنوب غرب ملحق بشه اما چرا این اتفاق نیوفتاد و این اکانت ها دوباره زده شد باز برای من سواله به هر حال که به نظرم جنوب غرب در مورد این دوستان اشتباه فکر کرد و با توجه به سوابقشون بهتر بود ازشون استفاده شه تا کلی تلفات نیرویی داشته باشند .. به هر حال با این که سارنگ از من خوشش نمیاد :دی اگه مایل بودن این ۵ تا اکانت رو حذف کنن و ۵ تا اکانت تو شمال شرق براتون کنار گذاشتم دوست داشتید هماهنگ کنید خوش حال میشیم از بازیکنای خوبی مثه شما استفاده کنیم ..

    اما نکته دوم راجبه این اکانت ها به نظرم اگه می خواستن خیلی با جنوب غرب درگیر باشن نباید دهکده دوم و سوم خودشون رو تخریب میکردن با این کار تعداد دهکده های بیشتری داشتن و میشد به هر حال از دف هر کدوم از ده ها استفاده کرد همچنین تعداد بیشتر دهکده از جانب این اکانت ها باعث میشد تعداد دهکده بیشتری داشته باشند و این وسط جنوب غرب بیشتر به زحمت میافتاد به هر حال هر همر بلند کردن کلی از بازی ادم رو عقب میاندازه (تلفات احتمالی - اینسرت تو هر اتک - گندم دادن همر طی رفت و برگشت و خاموش شدن همرشون طی رفت و برگشت همر ) یه جورایی کلی به ضرر جنوب غرب تموم میشد البته فکنم با شناختی که از این دوستان دارم احتمالا نمی خواستن لینک تخریب شدنی از دهکدشون دست کسی از جنوب غرب باشه یا با اون لینک جایی پز داده بشه به هر حال اگه من بودم اثر هنریم میزدم دهامو بیشتر می کردم :دی حتی میشد ده هارو تو مختصاتای مختلف هم زد که قشنگ رو مخ حریف باشه! به هر حال من این مواردو الان گفتم یه وقت سو برداشت نشه مبنی بر این که با جنوب غرب مشکل دارم صرفا ایرادات کارشون رو گفتم به هر حال امیدوارم موضوشون حل شه و جنوب غرب بازی کنن یا اگه حلم نشد حداقل تو سرور حضور داشته باشند و به جمع ما تو شمال شرق

    بپیوندن.




    سلام خدمت شما برای تحلیل خوبتون البته این تحلیل برای یه سرور عادی و ورژن های اصلی بیشتر صدق میکنه و اینجا با یه محاسبات ساده و چندتا کلک ساده میشه! فقط کافیه به چند مورد توجه کرد استفاده از مولتی و منابع زیاد یا حتی پوشوینگ اول سرور!

    شاهده این بودیم که خیلی ها پوشوینگ کردند این پوشوینگ می تونه شامل ۱۵ کراپ و دیفالت باشهاوج این بیشتر اکانت های بالای آمار بود که یه سری پانیش خوردند این وسط راحت میشد روی یه مولتی هم همین حرکت رو زد!

    بنابراین شما فقط نیاز به یه مقدار منابع اولیه داری و چندین مولتی و کمی گلد! به راحتی روز سوم شما بر فرض مثال ۲۰ تا مولتی میسازی روز سوم ۴ روم شروع میکنی به یه مولتیت منابع رو خالی میکنی اون مولتی به راحتی ۱۰ میشه ! میری سراغه بعدی!:دی و.. به همین ترتیب حالا برای این حجم همر کی باید استارت زد و تو ساعت چقدر منابع نیازه!




    طبق این محاسبات میشه ..






    این بازیکن روز ۶-۷ اسارت همرشو زده با شرایط بالا و تو ساعت۱۴۴ هزار تا منبع نیاز داشته برای ساخت و سازش به تعداد اگر ۱۴۴ک رو به ۱۶ک تقسیم کنید این بازیکن ۹ تا دیفالت ۱۰ شده رو غارت کرده که تایم ۶ سرور منطقی هست با شرایطی که عرض کردم یه مولتی ۱۰ کنی و منابع زیر ساخت همرشم با استفاده گلد و منابع پوشوینگ ساید یا مولتی خود اکانت این شکلی شده من خودم یکی از طرفدارای مولتی بازی هستم اما اول بازی و پوشوینگ رو ۱۵ کراپ و دیفالت و همر رو زیاد دوست ندارم! البته راحت تو همه سرور ها نمیشه این کارو کرد و با پانیش بالا روبرو میشه ادم و فقط ملت رو ۱۵ کراپشون از این حرکتا میزدن چون تو تراوین خارج از اینجا روی کراپ؛پانیش نداره به خصوص تو دهکده همر یا دیفالت!


    کلا برای خودم هم عجیبه :دی چون من خودم فکر نمیکردم این کارا رو بشه کرد و پانیش سنگین نخورد یه حالا غارت مولتی به کنار اما استفاده از مولتی اول بازی و پوش مستقیم رو اکانت یه مقدار کمر شیکنه حداقل برای کسایی که سالم بازی میکنن من خودم همچین حرکتی رو همر و دیفالت نمی پسندم!


    در ضمن اینجا فکر کنم سایز همرها و دف ها خیلی هندی تر از از اون چه هست که فکرشو کنید و تعجب نکنید :دی ما که تازه داریم تجربه بدست میاریم! و هنوز نتونستیم تاپ غارتشو بگیریم :دی با این که همیشه تو سرورای ای ار به ما میگفتن مولتی باز این جا باید لنگ بندازیم دیگه رسما!:دی




    سلام خدمت دوستان ماشالله فروم انقدر به بحث های بی مورد و حواشی پرداخته شده که اصلا رمقی برای تحلیل و پست نمی مونه حداقل برای بنده! و فقط چون این اکانت از قبل با امید بحثش شده بود لازم دونستم توضیحاتی رو خدمتشون عرض کنم تو صحبت اولیه بین من و امید این اکانت ذکر شده بود؛ البته خود امید هم مطمئن نبود دقیقا اکانت برای کی هست و طی قراری که گذاشته بودیم قرار بر این بود که بعد از اتکشون و مطمئن شدن از صاحب اکانت به بنده اطلاع بدن تو صرفا پیام خصوصی! نه فروم که این برای خوده بنده هم جالب بود چرا این جا اعلام شده جای اینکه به بنده اطلاع داده شه!!؟ و حتی من هم از این مسله آگاه بودم بنابراین اگر این اکانت برای تیم ما بود قطعا میشد دفاع رو بک داد و کلی حیون خالی کرد تو ده!!

    و همچنین در پی این صحبت قرار بر این بود که اگر اکانت مذکور صاحبش از شمال شرق بود من با صاحبش حرف بزنم و اکانت رو به نحوی تحویل ساید جنوب شرق بدم !!چون حداقل خودم شخصا دوست ندارم از این حرکت ها! حداقل جنگ رو برو رو خیلی ترجیح میدم تا اینکه اکانتی تو سایدی بسازم و خودم بکشم بالا!

    من خیلی سعی کردم دنباله صاحب اصلی اکانت بگردم که از بچه های یکی از تیم های حاضر در شمال شرق هست و تا قبل از این اتک هم موفق نبودم و توقع این رو هم نداشتم طی صحبتی که داشتیم قبل از اطلاع به بنده تو فروم گذاشته شه! و این اکانت صرفا از طرف تیم لیدری شمال شرق نبوده و صرفا خود بازیکن این اکانت رو ساخته و درستش این بود به بنده اطلاع بدید قبل از فروم!!



    پ.ن۱: رضا جان پستت اصلا لایک نداشت چون قبلش طوره دیگری با امید صحبت شده بود و قرار طور دیگری بود!

    بنا براین من دیسلایکت کردم! (در وحله اول طی صحبت اطلاع به بنده نه فروم!)



    پ.ن۲: ترجیح میدم برم خصوصی بزرگترهای سایدتون تا شما رضا جان البته ببخشید کمی رک صحبت میکنم!




    پ.ن۳: ساید شمال شرق دارای شورای لیدری است و افرادش مشخص(البته اعلام عمومی نشده)



    پ.ن۴:شمال شرق صاحب دارد و این شمال شرق با شمال شرق سرور قبل متفاوت و از چند تیم تشکیل شده ؛همچنین سعی کنید ادب رو رعایت کنید مشکلات رو راحت تر میشه حل کرد!



    پ.ن۵: شروع کنندهی جنگی با هیچ سایدی نخواهیم بود! ولی اگه جنگی رو شروع کنید پایان دهنده ی جنگ خودمان هستیم!