Posts by Argin

    بعضیا اونقد یه دروغو تکرار میکنن که در گذر زمان خودشون باورشون میشه.
    اینکه اومدین بدون مولتی بازی کنین به خودتون ربط داره ولی اینکه از قبل شروع سرور آقا یوسف ریتالین به این شکل:

    سنگ بازی بدون مولتیو به سینه میزنه حالا برای جذب پلیر در تیمشون یا هر دلیل دیگه‌ای ولی بعد مدتی گندش در میاد که اینجوریام که میگفتن نیست و با یه آنالیز ساده دستشون رو میشه تنها کاری که درسته در این برهه زمانی انجام بدن اینه که دروغیو که از اول سرور سعی در قبولوندنش به مارو دارن رو بریزن دور.

    متای جنوب هم در اون صورت با عقل جور در نمیومد که ساید جنوب غرب بر آرمان هاش پایبند باشه که بعد از این فکت ها و مدارک که رو شد امیدوارم به پای هم پیر شن این دو ساید.




    پ.ن:دوستان کل پست جنبه‌ی انتقادی داره اگه باعث شد کسی رنجیده خاطر شه معذرت خواهی منو بپذیرین حقیقت تلخه ولی باید بیان شه.


    پ.ن 2:از اونایی بترسین که عصبانیت بنزینشونه به عواقب پستاتونم فکر کنین شاید باعث بشه به جای اینهمه پست تو فروم به بازی بچسبین روزی 5k سواره نکنین تو دیوار:D

    سلام

    لازم به ذکر من خودم هر روز از تمامی دوستان دارم یاد میگیرم و هیچوقت خودمو در حدی نمیبینم واسه کسی شاخ و شونه بکشم اگه حرفی بوده و در توانمون بوده سعی کردیم تو بازی بزنیم.

    بابت خفت های زیبای متای جنوب هم بهشون تبریک میگم نوبت ما هم میرسه نه فورا ولی حتما:D



    حال و هوای بعضی از دوستان زمان پست گذاشتن



    خلاصه پستی نذارین که در آخر به ضرر خودتون تمام بشه و سعی کنین به نیکی ازتون یاد بشه

    دقیقا با همین طرز تفکر زنگ تفریح بودن بعضی دوستان قبیله ای هجوم آوردین روی NE ولی وقتی فهمیدین ای بابا این اون نیست گفتین چیکار کنیم چیکار نکنیم نوبتی شروع به حذف کردین ما هم نه کور بودیم نه سرور اینجوری بود تنها کاری که کردیم به جای گریه زاری تو فروم چسبیدیم به بازیمون نتیجش این شد که الان میبینین8o



    پ.ن:یه تشکر به جا باید از تیم A S M(مهدی،علیرضا،سعید)کرد که هرچی خواستیم بی چون و چرا در اختیار تیم خفتوری قرار دادن خلاصه که دمتون گرم:love:

    درود به اساتید. ببخشید من خیلی رک صحبت میکنم.من موندم این شمال شرق چطور اسم خودشونو گذاشتن مرد آخه بیچاره ها حرف از دهنتون درومده مثلا ما فکر کردیم شما هم حرف زدین و رو حرفتون هستید با این که این سرور رو برنده بودید بازم با ذلت و دوز و کلک دست به کثیف کاری زدید که البته این کارها همیشه از ساید ان ای برمیومده نه این سرور اکثر سرورها .

    اسم اینو برد نذارین چون بعد ها میگن که با اون همه قدرت با دوز و کلک بردن .

    و ی نکته جالب که سامان ک اسمشو زده اون بالای اتحاد حرفش هیچ ارزشی ندارد برای بچه هاشون و حکم ی مترسک داره البته اگر خودش دست نداشته باشه تو این داستان .

    از بزرگان عذر خواهی میکنم به غیر از ساید ان ای ک دشمن همیشگی من بوده

    ارادت alireza avenger

    علیرضا جان تو بازی که حرفی واسه گفتن تا حالا نداشتین تو فرومم حرفاتون جز آه و ناله چیزی نمیرسونه دیگه عادی شده بعد هربار که میخورین بیاین بهونه بیارین


    پ.ن:سرور تموم شد هنوز یاد نگرفتین همرو خالی تو بیس نمیذارن^^