Posts by Admin

    با عرض سلام و احترام خدمت بازیکنان عزیز ;

    قطعا مابرای بهبود روند سایت و قرار گرفتن در رقابت نیاز به نظرات عزیزان و بازیکنانی که در شرایط سرور بازی میکنن داریم و کمال تشکر رو از عزیزانی که نقد انجام میدن داریم.
    جواب بعضی از صحبت هارو در این پست خواهیم داد :

    • دخالت در روند بازی به چه معناست؟!منظور شما حراجی هست؟ _ خب ، در سرور های تراوین حراجی به صورتی هست که کاملا خالی از جنس هست و این اکانت های فیک سرور *سیلور فروش ها* هستن که حراجی رو به بازی میاورند . برای مثال سرور 3 ایکس کنونی تراوین رو نقد میکنم،اگه وارد سرور بشین و به بخش حراجی مراجعه کنید متوجه خالی بودن حراجی میشوید،اما چرا؟چون هیچ سیلور فروشی داخل سرور نیست *معلوم نیست دقیق چون اثراتی دیده شده* و این امر بازی رو برای پلیرها قطعا سخت خواهد کرد،از جمله نبود چسب زخم و اثر یا پماد و... ما قبل از شروع سرور نظراتی از پلیرهایی که اعلام امادگی کرده بودن گرفتیم و همه یک سوال از ما پرسیدن اونم این بود که حراجی به چه صورت هستش ؟ وقتی اکانت فیک نیست چطور حراجی میچرخه،در این باره فکری کردین ؟ ما هم بنا به خواسته ی اکثریت حراجی و خودکار قرار دادیم که همه بتونن استفاده کنن و 2 یا 3 صفحه از هر جنس گذاشتیم تا توازن رعایت شه ، حالا کسانی که نقره بیشتری برای برنده شدن اون جنس روی جنس میزنند مقصر ما هستیم؟ارزانی گلد به خاطری هستش که همگان بتونن تهیه کنند و مشکلی پیش نیاد،اما ما نمیتونیم جلو اینو بگیریم که یه پلیر 100 پک بخره یا 1 پک،غیر از اینه؟
    • راجب کندی سرور هم باید عرض کنم،سرور امشب یا فردا بر روی سرور اختصاصی دیگری قرار میگیره برای رفع این مشکلات!اما این مشکلات بخاطر سرور فروشنده به ما بوده و از جانب ما نبوده!اما اینکه هر ساعت چند ثانیه سرور داون میشد بخاطر بک آپ گیری از سایت بوده و این امر از این پس به هر 6 ساعت یک بار بسنده خواهد کرد و به زودی کلا ثانیه ایی هم حسش نخواهید کرد. و اینکه شاید ما تراوین اصلی نباشیم اما تمام سعی و تلاشمون اینه داخل رقابت باشیم و زحمات رو هدر ندیم،به همین خاطر سرور های پشتیبانی ما هم از میلیون پایین تر نیستن و به خوبی ساپورت میکنن و کردن .
    • صف ساخت بازی به 5 تا و رایگان تبدیل شد ، اما چرا ؟ این خواسته ی اکثریت پلیرها بخصوص لیدر های ساید ها بود (شاید بیشتر به دلیل اینکه رباتی موجود نیست برای آپ کردن و نداشتن وقت اکثر بازیکنان) و اینکه سایت بر نظر بازیکنان سوار هستش و با یه رای گیری عادی ما خواسته هارو انجام میدیم به غیر از خواسته های خارج عرف. لازم به ذکر هست هنوز هیچ رباتی کاربردی در سایت نداشته و همینطور هیچ تراوین پلاسی وجود ندارد و نخواهد داشت.
    • راجب مولتی و آیپی هم بازم ما داخل قوانین درج کردیم ( داخل فروم پستش موجود است ) که بن در پی خواهد داشت،اما اینکه خود بازیکنان با این مسئله مشکلی ندارند و همگان دارن از این موضوع استفاده میکنن برای ما نیز جالب بوده،چه ما سعی در تغییر این مورد کنیم یا نکنیم بازم اکثریت با سرور های مجازی برای نخوردن ایپی این امر و انجام خواهند داد ! ما برای اینکه مولتی ایی در سرور وجود نداشته باشه حتی راه کار گذاشتیم که هر بازیکن بتونه جانشین های خودش رو غارت کنه ! اما اینکه بخواهیم کسیو بن کنیم فک کنم کل سرور باید بن بشن طبق آمار های گرفته شده،و این امر برای ما کاملا مشهوده که چه کسانی آیپی مشترک دارن و مولتی چطوری ساخته شده !
    • بازی کاملا به صورت عادلانه انجام میشه و تا اینجا هم همینطوری صورت گرفته ، بنای اصلی سایت بر حسب اعتماد بازیکنان بوده،که بازم ما برای رفع شک و شبه ها لیدر های ارشد هر 4 تا ساید و در نظر گرفتیم که در صورت بروز هرگونه شک یا ایرادی از طرف پلیر ساید خویش سریعا با ما در میان بگذارند و مستندات و مدارکی که میخوان در اختیارشون قرار بدیم تا مطلع بشن !!! اینکه گفته شد دوستان ادمین یا از این قبیل ! هر 4 تا ساید بازی دوست ماهستند و با دعوت ما یا دیگر دوستان به سرور راه پیدا کردند و این امر کاملا اشتباهه که ما در بازی دخیل باشیم ! بازی کاملا شرافتمندانه خواهد بود و به این نکته هم اشاره خواهم کرد که : ما برای ادامه اسپیدترا نیاز به اعتماد بازیکنان فعلی و بازیکنانی که در آینده به سایت اضافه میشن داریم ! و این اعتماد و با بازی پاک و شرافت مندانه و بدون دست زدن به روند بازی به به شما خواهیم داد ! دقت داشته باشید ما هیچوقت زحمات خود را حرام دوستان نمیکنیم و هرچیزی جای خودش رو داره و به دوستان نه میگیم! و نه بازیکنی تا به حال بن شده و نه به بازیکنی تا به حال از سوی ما کمکی شده و نه ضربه ایی خورده و این امر تا اخر بازی ادامه خواهد داشت و کوچیکترین دستکاری ایی صورت نخواهد گرفت و همونطوری که در بالا عرض کردم بازیکنان میتونند با لیدر های خود صحبت کنن و لیدر ها با ما شک هارو در میان بگذارند ! * عارض هستیم پیشنهاد هایی زیادی شده :) اما با شنیدن نه این پیشنهاد ها باطل شدن !*
    • ما تموم سعی و تلاشمون در بهبود روند بازی و رفع ایرادات کوچیک بازی هستش و پشتیبانی 24 ساعته اماده پاسخ گویی به عزیزان هست *برخی از نامه ها که مشکلی رو گزارش کردن اگه جواب دیر میگیرن برای بررسی اون مشکل هستش* ما با اینکه این اولین سرور اسپیدترا با سرعت 3 ایکس هست،تمام تلاشمون رو خواهیم کرد که آخرین سرور نباشد . دقت داشته باشید جایزه سرور در کل 5 میلیون تومان است که در فروم ذکر شده .

    کمال تشکر رو از تمامی عزیزان داریم که به این سرور پا گذاشتن و با تمام خوب و بد ها کنار اومدن و هرمشکلی بود رو به ما گزارش کردن چه کم چه زیاد ! قطعا ما انتقاد پذیر هستیم و با نظرات شما پایه های سرور رو قدرتمند تر قرار میدهیم . و هرگونه مشکلی که به وجود بیاید رو قطعا حل خواهیم کرد . . .
    پ.ن: امیدوارم جواب های بنده بتونه سوال هاتون رو روشن کنه و برای انتقادات اماده
    با آرزوی موفقیت

    مدیریت اسپیدترا *M*

    با عرض سلام و احترام خدمت بازیکنان عزیز ؛
    عارضیم خدمت عزیزانی که راجب توازن حراجی صحبت کرده بودن :

    ۱.تعداد بالای اجناس در‌حراجی به این دلیل بوده که بازیکنان (هرشخصی) یک باره خریدشون و بکنن و دیگه چکشی از سمتشون داخل حراجی زده نشه تا توازن حفظ‌شه و‌بازیکنان دیگر بتونن اجناس مورد نیاز‌خودشون رو خریداری‌کنند،چندتا اکانت از قطب های محتلف بازی‌این خرید هارو از‌حراجی‌انجام دادن که بنا به اختلاف‌بین آنها و‌سایر‌بازیکنان این اجناس خریداری شده ۹۰٪ کم خواهد شد و اجناس حراجی‌به حالت سابق‌خود باز خواهند گشت.

    ۲.راجب‌اثر‌هنری‌ هم باید عرض کنیم از اول‌بازی قیمت های گزافی بابتش‌داده شده از‌سوی کلیه اکانت ها و این مقصر‌ ما‌نیستیم درحالی که ۳ الی ۴ صفحه اثر‌هنری موجود گذاشتیم اما‌بازم با همان قیمت ها خریداری میشدند
    و اکثریت اکانت ها گلد های تعداد بالا خرید کردند.

    با آرزوی‌ موفقیت برای‌ همه ی‌بازیکنان ارجمند

    مدیریت اسپیدترا

    سلام

    بازیکنان عزیز

    منتظر خلق حماسه های ابدی شما در این سرور هستیم...
    متشکریم از اعلام آمادگی کلیه عزیزان امیدواریم در سرور لذت کافی را ببرید.

    از این پس میتوانید برای بحث و گفت گو در تاپیک نقد و بررسی سرور ، مباحثه داشته باشید.


    با آرزو موفقیت و پیروزی برای تک تک عزیزان ...


    پ.ن ✅فرد متخاصم اگر دارای کتیبه و یا واندر دارای سطح باشد به آن شخص اجازه جابجایی زیر نظر مولتی هانتر را میدهد ..(در صورت درخواست صاحب اکانت )


    پ.ن به هر علتی شخصی در این محیط برای سه بار متوالی مسدود شود ... مجازات کیل تروپ و یا بن ۱۵ روزه شاملش خواهد شد.


    پ.ن ✅پوش کردن برای گندم منفی به هر مقداری آزاد است.


    پ.ن ✅خریدن گلد و یا نخریدن گلد ملاک برای تصمیم گیری مولتی هانتر نخواهد بود.


    پ.ن ✅ به هر دلیلی اکانت مورد نظر مسدود شود زیر۶ الی ۱۲ ساعت رفع مسدودیت نخواهد شد .



    پ.ن ✅در صورت ارائه مدرک دال بر اینکه اشتباه از طرف سیستم نظارتی اتوماتیک سایت باشد ،مورد بررسی ادمین قرار خواهد گرفت.


    ♦️در حفظ بازی سالم کوشا باشیم♦️


    با تشکر مدیریت اسپید ترا

    تخلفات و مجازات های اسپیدترا :


    تمامی قوانین شامل سیستم کنفدراسیون می باشد.


    پوش منابع

    ⛔️عبارت است از ارسال منابع برای یک اکانت از تعداد اکانت های زیاد ( بیشتر از 3 اکانت ) به منظور استفاده از آن در بالابردن سطح گندم زار ، منابع و ساختمان ، در پایتخت و یا شارژ کردن نیرو در سربازخانه، اصطبل و کارگاه یا در هر دهکده ایی پوش محسوب میشود .



    پوش کردن ربطی به IP مشترک ندارد در هرصورت پوش می باشد و دارای مجازات است.
    مجازات ‼️


    ارتکاب اول: اخطار یا بسته شدن اکانت به مدت ۱۲ ساعت ، تخریب کل ساختمانها و منابع اکانت به میزان ۱۵ درصد ( به غیر از گندم زار ها ) .


    ارتکاب دوم : بسته شدن اکانت به مدت ۲۴ ساعت ، تخریب ساختمان ها و منابع اکانت به میزان ۲۵ درصد(به غیر از گندم زارها ) و سپس باز کردن اکانت


    ارتکاب سوم: بسته شدن اکانت به مدت ۴۸ ساعت ، تخریب کلیه ساختمان ها و منابع به میزان ۵۰ درصد .

    ارتکاب چهارم :❌حذف مدیریتی اکانت
    ‌‌‌‌‌‌‌

    تمامی درصد پانیش ها میتوانند با تشخیص مولتی هانتر تغییر کنند.(از مجموعه غارت هفتگی میزان‌ پوش‌ کسر خواهد شد)



    تنها در صورتی پانیش گندم خواهد خورد که اکانت از منابع پوش شده برای ارتقاء گندم زار ها استفاده کرده باشد. ( مجازات به سخت ترین شکل ممکن خواهد بود و درصد پانیش بنا به تشخصی مولتی هانتر میباشد. )


    تبصره یک : ارسال منابع برای اکانتی که حاوی کتیبه باشد شامل این قانون نمی باشد.


    تبصره دو: ارسال منابع برای دهکده شگفتی جهان شامل این قانون نمی شود.


    تبصره سه:پوش برای تامین گندم منفی مجاز میباشد.


    اکانتهای که به صورت جانشینی هستنند وبا احتساب جمعیت به نسبت اکانت اصلی اجازه پوش به صورت محدود را دارند.


    پوش اتحادی تنها در صورت اطلاع مولتی هانتر و مشخص کردن نوع ساختمان خواهد بود . ( درصورت خرج کردن منابع برای ساختمان های دیگر مجازات خواهد داشت. )


    مولتی اکانت


    ⛔️در صورتی که دو یا چند اکانت با آیپی یکسان با پسورد اصلی لاگین شوند.

    لاگین کردن باپسورد اصلی روی هر اکانتی ... و یاشما باپسورد جانشینی او ورود نکردید مولتی اکانت شناخته میشود


    مرتبه اول: بسته شدن اکانت ها به مدت ۲۴ ساعت،تخریب کلیه ساختمان ها به میزان ۱۰ درصد.


    مرتبه دوم :بسته شدن اکانت ها به مدت ۴۸ ساعت و سپس تمامی اکانتها به جز یکی به انتخاب کاربر حذف خواهد شد.


    تبصره: شیرینگ ‌پسورد جانشینی هم شامل همان مجازات مولتی اکانتی می باشد.


    ساخت اکانت برای تعداد بالا رفتن ناتار خلاف قوانین بوده و با فرد خاطی به شدت برخورد خواهد شد.


    استفاده از بات و اسکریپت


    ⛔️بات و اسکریپت نرم افزارهایی محسوب میشوند که جهت استفاده از کامپیوتر جهت کمک به بازی تراوین استفاده می شوند. و چنانچه استفاده نابجا و بیش از حد انجام گیرد شامل مجازات خواهد بود‼️



    مرتبه اول : بسته شدن اکانت به مدت ۲۴ ساعت و سپس تخریب ساختمان ها و منابع کل اکانت به میزان ۱۵ درصد


    مرتبه دوم : بسته شدن اکانت به مدت ۴۸ ساعت ، سپس تخریب ساختمان ها و منابع کل اکانت به میزان ۲۵ درصد.


    مرتبه سوم:بسته شدن اکانت به مدت ۷۲ ساعت و سپس کشتن کلیه نیروها.

    مرتبه چهارم:❌ حذف مدیریتی اکانت


    اسپیدترا بازی تحت وب کاملا رایگان


    دقت داشته باشید اسپیدترا بازی ای کاملا رایگان بوده و خرید کردن به هر طریقی مسئولیت آن به عهده ی خود بازیکن می باشد و اسپیدترا مسئولیتی در قبال استرداد وجه شما ندارد .


    غارت توافقی

    ⛔️ارسال منابع برای یک دهکده به میزان زیاد و غارت آن ‼️


    مشاهده اول: بسته شدن اکانت به مدت ۱۲ ساعت و تخریب ساختمان ها به میزان ۱۰ درصد.


    مشاهده دوم: بسته شدن اکانت به مدت ۲۴ ساعت و تخریب ساختمان ها به میزان ۲۵ درصد .


    مشاهده سوم :بسته شدن اکانت به مدت ۴۸ ساعت و سپس کشتن تمامی نیروها.

    مشاهده چهارم :❌ حذف مدیریتی اکانت


    تبصره :با توجه به سیستم های جدید وی پی اس و برای جلوگیری از این قبیل اتفاقات، اجازه غارت از جانشین داده خواهد شد




    نامه و پروفایل توهین آمیز


    ⛔️استفاده از هرگونه الفاظ رکیک ، زشت و زننده در ‌هر صورتی مورد قبول نبوده و مجازات خواهد داشت‼️


    مرتبه اول : تذکر و اخطار


    مرتبه دوم : مسدود کردن اکانت به مدت 24 ساعت و تخریب کلیه ساختمانها و منابع اکانت به میزان 15 درصد.

    مرتبه سوم : ❌ حذف مدیریتی اکانت


    تراوین یک بازی دوستانه وعاری از برخوردهای لفظی است

    و ممکن است بتا به تصمیم مولتی هانتر‌ نوع مسدودیت و پانیش تغییر پیدا کند.



    بهشت


    ارسال تعدادی نیرو برای یک دهکده و فحاشی از طرف ان اکانت غیر قانونی است.


    ⛔️ در آپدیت جدید ، پس از مسدود سازی اکانت ، نیروها برگشت می خورند.



    کوباندن نیرو


    به هردلیلی‌ خفت کردن نیرو های خود یا کوبیدن نیرو به خود یا در جایی حتی در شگفتی جهان ساید خود برای دریافت امتیاز چه هجومی چه دفاعی در پایان بازی کسر‌ خواهد شد.


    تبصره : در صورت رویت مولتی هانتر ، نیرو های‌ مهاجم به داخل دهکده بازمیگردند.


    چنانچه پس از بررسی ساختگی بودن امر‌ اثبات شود امتیازات کم خواهد شد.


    باگ


    ⛔ استفاده از ابزارهای بازی به صورت غیرعادی ممنوع می باشد


    در صورت بروز‌هرگونه مشکل در سرور و داشتن تبعات برای سرور ، هر زمان‌ تصمیم گیری و انجام تصمیم فوق با تیم مدیریتی خواهد بود .


    در صورت مشاهده هر گونه مشکلات در بازی و گزارش آن به مولتی هانتر شامل جایزه از طرف تیم اسپید ترا خواهید شد.
    ولی در غیر این صورت پیامد ها و عواقب آن با خود پلیر خواهد بود.


    در صورتی که هر فردی به دلیل باگ و ایراد از اسپیدترا متضرر شود طبق صلاح دید مولتی هانتر بررسی خواهد شد


    تغییر اسم اکانت :

    تغییر اسم اکانت بالای جمعیت ۵۰۰ فقط برای اکانتی که شگفتی جهان را داراست امکان پذیر میباشد یا تعویض کلی تیم یک اکانت و ثابت کردن این موضوع و با تصمیم گیری مولتی هانتر انجام خواهد شد.


    خرید و فروش اکانت :

    خرید اکانت در‌ هر وحله ایی جز قوانین نبوده و چنانچه ثابت بشود اکانت فوق خریداری شده اکانت مسدود خواهد شد.


    ایمیل فیک :

    درصورتی که اکانت شما دارای ایمیل‌فیک باشد

    هرگونه اتفاق برای اکانت مسئولیت آن با خود بازیکن می‌باشد.

    چنانچه درخواست تغییر‌رمز یا تغییر ایمیل را دارید

    باید طی نامه یا ایمیل با مولتی هانتر بازی صحبت کنید.

    در صورت ثابت شدن صاحب بودن اکانت برای شما تغییر با صلاح دید مولتی هانتر انجام میشود.

    برای ثابت کردن نیاز به اطلاعات دقیق اکانت - زمان یا آیپی ساخت - ایمیل - اسم قبلی(درصورت تغییر)

    دارید.


    خرید کتیبه :

    درصورت خرید و فروش هرگونه کتیبه با فرد خریدار و فرد فروشنده (دوطرف خاطی) برخورد خواهد شد .


    این پست ممکن است در‌طول سرور ها تغییراتی داشته باشد و‌آپدیت و تکمیلی هایی داشته باشد.

    سلام خدمت تمامی دوستان گرامی
    به اطلاع میرساند شرایط دریافت جوایز سرور هایی که دارای جایزه نقدی هستند به شرح ذیل میباشد

    برنده سرور ( اکانت واندر ) : 2.000.000 تومان

    پاپ

    نفر اول : 500.000 تومان
    نفر دوم : 400.000 تومان
    نفر سوم : 300.000 تومان
    نفر چهارم : 100.000 تومان
    نفر پنجم : 100.000 تومان

    مدافعین

    نفر اول : 500.000 تومان
    نفر دوم : 200.000 تومان
    نفر سوم : 100.000 تومان

    مهاجمین

    نفر اول : 500.000 تومان
    نفر دوم : 200.000 تومان
    نفر سوم : 100.000 تومان

    #نکته : دقت داشته باشید با کوباندن دف به خودتون یا خفت کردن نیرو های خود یا مولتی های خود یا ساید اکانت ، درصورت بررسی جوایز ذکر شده به اکانت مذکور ! داده نمیشود و پوینت مورد نظر کم خواهد شد !

    به دلیل استقبال دوستان از سرورهای اسپید ترا به باقی نفرات ذکر شده ذیل طلا اهدا میگردد :


    نفر ششم تا دهم هر نفر 1600 طلا

    نفر یازدهم تا بیستم هر نفر 600 طلا


    نکته : جوایز نقدی و گلد بعد از اتمام سرور فقط و فقط به ایمیل اکانت تعلق میگیرد !


    نکته : این جوایز اخر سرور قابل دریافت بوده و قابل انتقال از طریق بانک طلا به سرورهای بعد اسپید ترا نیز میباشد.



    ممنون که یار و همراه ما هستید

    مدیریت اسپید ترا

    دراین تاپیک قوانین بازی را به صورت شفاف در اختیارتان قرار خواهیم داد و در صورت مشاهده میتوانید از قوانین اسپیدترا مطلع شوید


    در صورت مطالعه نکردن و عدم آگاهی/پیروی نکردن از قوانین به عهده خود بازیکن می باشد.

    سلام به خدمت تمامی دوستان گرامی اولین سرور از سری سرور های 3 ایکس به زودی در تاریخ 23 شهریور 1397 ساعت 18:30 برگزار خواهد شد بنا بر تصمیمات اتخاذ شده این سرور با جایزه 5 میلیون تومانی استارت خواهد شد در اولین سرور ناتار برای بالا کشیدن شگفتی جهان تلاشی نخواهد کرد و با آرامش خاطر بیشتری سرور را دنبال کنید از سرور های بعد این قانون بر داشته خواهد شد ! لینک ثبت نام به زودی در کانال تلگرامی اسپید ترا و فروم اعلام میشود جوایز و شرایط دریافت ؛ هم به زودی اعلام خواهد شد

    با تشکر تیم مدیریت اسپید ترا