Posts by TnX of GoD

    سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان.
    اول از همه تبریک میگم به جنوب شرق,
    و تشکر میکنم از همه دوستان عزیزی که کنارشون از بازی لذت بردیم: سپهر, حسام , بهنام warlock , بهنام viva , امید red , علیرضا و ...
    درسته این سرور کم و کاستی های زیادی داشت و ایراداتی بهش وارد بود که جای بحث داره ولی با توجه به این که سرور اول بود قابل قبوله و امیدواریم سرور های بعدی همه چی بهتر بشه. از مهدی و رسول هم تشکر میکنم و خسته نباشید میگم که زحمت زیادی کشیدن.

    خب بریم سراغ بحث اصلی» تیم ما بازی رو توی ساید همیشگیمون (شمال شرق) شروع کرد ولی بنا به دلایلی همون اول سرور تصمیم گرفتیم که بریم جنوب غرب بازی کنیم. نه ضرری به کسی رسوندیم نه کتیبه ای از ne بردیم , ولی دوستانمون توی ne با رفتاری که داشتن خودشون باعث شدن که این اواخر بازی بر خلاف میل باطنیمون ne رو هم تارگت قرار بدیم, حالا ما زدیمتون و موفق بودیم, شما زدید و دیوار شدید, دیگه گریه و زاری نداره که!!
    شنیدید میگن به طرف رو بدی دور ور میداره؟! اسمشو نمیارم گنده نشه :دی اخه تو که نه توی بازی عددی هستی نه توی زندگی واقعی! حالا رفتی اونور پناهنده شدی و یه زندگی با بدبختی رو انتخاب کردی فکر کردی خیلی خفنی؟!! توی بازی هم که نگم برات, هیچوقت هیچی نبودی! فقط لب و دهن!
    تارگت نبودید اینجوری تحت فشار بودی, اگر تارگت میشدی چی؟!!
    حالا اومده تهدید کرده که هر سروری بیاید ne میزنمتون! شما همت کنی شاید بتونی بخوری...

    از دوستان معذرت میخوام که این بحث به فروم کشیده شد.
    ارادتمند همگی
    ios