Posts by TrynDaMeRe

    آخ آخ آخ سیروان یادته ؟؟؟؟؟؟

    عجب خاطره ای رو یاد آوری کردی :) خدا ازت نگذره =)))))))))))

    حقیقتا من اصلا بحث اصلیم سر طرفداری و اتفاقاتی که افتاده نبود ... سر این بود که یه نفر به خودش اجازه میده بیاد و بگه " شما ها بلد نیستید 4 تا کلمه چنار هم بچینید "
    سیروان تو منو میشناسی کاملا .... بعضی رفتارا خیلی بد منو اذیت میکنه .... حالا من به احترام حرف تو همه چیز رو قبول میکنم ، اما جالبه که ایشون از بیخ منکر قضیه شد در حالیکه من و تو همونجا با هم حرف زدیم :)
    به احترام حق برادری که به گردن من داری تمام پیش فرض هایی که از ایشون به من داده شده رو دور می ریزم ! مضاف بر اینکه دیشب هم با رسول یه صحبت کوچولویی داشتم و گویا موضوع ابعاد دیگه هم داره ...
    اما کلیت ورود من از بابت این بود که کسی فکر نکنه داشتن کیبورد و چند کلامی از این و اون باعث میشه که این اجازه رو داشته باشه که به بقیه از بالا نگاه کنه ..
    اگر صحبتی هم هست جانب احترام رعایت بشه ...
    یا علی مدد

    به به
    هیچ نام و نشونی از خودت نذاشتی .. اما این رنگ و این اسم و این فونت رو من میشناسم :)
    خوبی سیروان جان ؟؟
    خیلی خیلی زیاد دلتنگ اون گپ و گفتایی هستم که از شب تا صبح و از صبح تا شب میزدیم :)


    من حقیقتا از بابت اینکه هانی عزیز و دیگر دوستان فرمودند قصد کرده بودم هر چی هم گفته شد ، چیزی نگم اما وقتی یوسر به این اسم دیدم 2 تا نتیجه میتونستم بگیرم !!
    یا یه نفر انقدر ناراحت بوده که رفته یه اکانت با این اسم ساخته
    یا اینکه به خودت گفته بیا اینجا ببینی :)




    البته چون جانب ادب طبق معمول رعایت شده ، حدس من اینه که نویسنده خودتی !!!
    خلاصه اینکه سیروان جان .... شما بنویس تراواشات ذهن نویسنده اما من میگم گور بابای بازی ... شما تمبکتو بیار ، پنجه ها رو به حرکت در بیار که مستان سلامت می کنند :)




    پ.ن : البته اون شبی هم که اومدید روم تیم اسپیک درباره ایشون باهات چند جمله ای حرف زدم ... اما هر دوی ما ترجیح دادیم دلتنگیمون رو برطرف کنیم ...
    اگه خواستی تو پرایوت بهت بگم کی ام که اگه احیانا خواستی بعدا پستی بزاری بنویسی " هر آنچه که از ایشان گفته شده و میشود حقیقتا و حقیقتا درست است (یعنی خودم ) . " =))))))
    یا علی مدد

    سلام از من بنده است عزیزم :)
    عزیز دل امروز جمعه است ما هم گفتیم چی از این بهتر که برای برنامه ی اوقات فراغت خدمت برسیم اینجا شما یکم اسباب شوق و فرح ما رو مهیا کنی :)
    چرا دف بکشم دل انگیز ؟ تمام حضور من برا ناراحت نشدن دوستانمه که هادی هم جزو اوناست .... یه چندتا باگ بسیار پیش پا افتاده هم که فقط گویا از پس ذهن نوب و فرتوت بنده ی حقیر بر میومد که کشف شه کشف کردیم و خدمت مولتی گزارش دادیم !!
    زنگ و التماس چیه ؟؟ هنوز مثل اینکه نفهمیدی با کی طرفیا =))) تو که خوب زبل بودی ملوان میرزا :)
    کینه ؟؟؟؟؟ کینه ؟؟؟؟ از کسی که با ناله و تضرع میخواست خودشو به ما بچسبونه ؟ :D




    مشخصا شما هنوز در جریان نیستی بنده کی هستم :) انشالله خداوند توفیق بهت بده و بفهمی :)
    خدا رو شاهد میگیرم که شاید در 4 ماه گذشته کمتر از 2 ساعت تلویزیون دیدم ... حالا سریال چی بود ؟ قشنگ بود ؟؟ اگه ارزش دیدن داره معرفی کن حتما سعی میکنم ببینم
    سوادی هم که بنده از فلسفه و علوم اسلامی دارم به سبب اون چند سالی بود که تو حوزه دانشگاهیان کنار رشته تحصیلیم درس خوندم :)


    اما با اینکه موکدا بهت توصیه کردم شما باز همچو طفلی 3 ساله به صحرای کربلا میزنی و سفسطه میکنی :)
    بنده والا سر و ته پیازو که نمیدونم اما در جریانم که شما هر چی در شان خودت و خانوادت بوده به ایشون گفتی .. دیگه مشکلات گذشته و خاله زنک بازیو از کسی نشنیدم :)
    من لازم نیست حرفمو به کرسی بشونم .... شما اون چه که باید میگفتی رو گفتی .. کلا تو گنجینه ادبیات فارسی جمله ی " اشتباه کردم " رو به طرق مختلف میشه گفت که شما یکیش رو انتخاب کردی


    تا دیروز لحن بیانت این نبود :) از دانته صحبت میکردی و به صحبت بقیه ایراد وارد میکردی :) پست قبلی درباره باطن حضرتعالی چند کلامی نوشتم که فکر میکنم الان خودتم مهر تاییدی برش زدی :) حالا که آمپر چسبوندی بالا اون لحنی که باهاش با اولیات صحبت میکنی رو نمایان کردی :)
    حالا شما به ما بگو بچه ... شخصیت حقیرت متعالی میشه ؟ کار زشتت فراموش میشه ؟
    شما بگو من زنگ میزنم لایک جمع کنم :) کجا حرفت خریدار داره ؟
    به گنجشکه میگن منار فلان ... میگه حاجی یه چیزی بگو بگنجه !!! =)))
    واقعا میگنجه که من تماس بگیرم برا ممد میرزا نویس؟
    ارجاع میدم حضرتعالی رو به پست های قبلی که خدمتت عارض شدم سعی کن حرف از دهنت در بیاد ... :))
    موفق و موید باشی
    انشالله خدا شما ، من و همه رو عاقبت به خیر کنه
    یا علی

    سلام

    سلام و علیکم و رحمت الله
    بعد از سلام یک بند برامون سفسطه کردی :) خدا قوت ... اگه انگشتات درد گرفت کرم رزماری بزن خوب میشه اوفف نمیشی :D


    بنده نباید جلوی جمع همچین برخوردی میکردم

    اون حرفی که باید اول میزدی رو آخر زدی :) اما چون میرزای خوبی هستی همین الان هم ازت میپذیریم .. چرا که آوازه ی بزرگ منشی ما رو همه شنیدن ... برا خودمون بده اگه قبول نکنیم :)


    پشت سره من و خیلی های دیگه دروغ میگه

    جدا ؟ من تا حالا همچین چیزی رو درباره هادی نشنیدم :) چه جالب !! هادی تو جدی جدی میشینی پشت بقیه دروغ میگی؟ :)


    نصبت

    چون اهل مطالعه هستی خدمتت عرض کنم که یه کوچولو غلط املایی داری ... نسبت مجید جان ... نسبت :)

    شما میدونید دوستتون بی پروا و به شکل عجیبی این کارو میکنه یا از این خصیصش اگاهید و هیچی نمیگید که بت درست کردید و حاضر نیستید ایراد ه دوستتونو ببینید یا اگاه نیستید که ایراده بدتری بهتون وارده

    این شیوه ی سخنوری حضرتعالی در واقع جدال غیر احسنه :) در فلسفه اسلامی شدیدا توصیه شده از این موضوع پرهیز بشه و جدال به صورت احسن باشه :) حالا جدال احسن چیه ؟ این که اگه یه نفر حرفی میزنی رو هوا نباشه ... بی اساس نباشه :)
    بخوام به زبون خودت بگم ... در واقع به زبون باطنی خودت ... آخه شما جلو عوام ، به خصوص با وسیله ای به اسم کیبورد شخصیت دیگه ای از خودت بروز میدی ...
    بگذریم ... بخوام به زبون خودت بگم حرف باید از دهن آدم در بیاد تا جدال احسن باشه :)
    متوجه هستی دل انگیز؟

    لایک میکنید

    نه که شما نمیکنید =)))))))))))))))
    به قدری صحبت های خنده داری میکنی که میخوام از این به بعد لقب پیامبر شادی رو بهت نسبت بدم :)

    شما سعی کنید تلاش کنید خودتون باشید ولو بد باشید از نظر بقیه ذره ای از خوتون توی رفتارتون نمود پیدا کنه نه تقلید و ملعبه بودن من شما رو به جایی دعوت نمیکنم ولی اگه میخواید از صحت و سقم حرف های دو طرف اگاه بشید میتونید یه سر بیاید تیم اسپیک بشنوید نه اینکه لم بدید پشت کیببورد همه چیزو قضاوت کنید.

    والا تا الان که خودمون بودیم :) شما داری موکدا تاکید میکنی میرزا جان ؟ :D
    در رابطه با دعوت هم هر وقت هادی جان رو رسما دعوت کردید با احترام و ایشون هم قبول کردن ... بنده ی حقیر هم اگر عمری باقی باشه و زندگی فرصت زنده بودن بده ، با یک بغل احترام و محبت خدمت میرسم


    دوست خفنه من که دنبال ادرس میگردی

    یا مجددا پست رو بخون ... یا به چشم پزشکی مراجعه کن :)

    کی بهت گفته من با معشوقه های زیوسیت برو بیا داشتم ولی الان اظهر و من االشمس ه که کی با کی بده بستون داره

    عزیزمممممممممممم :) کی بهت گفته که کسی بهم گفته ؟ :)
    قربون شکل ماهت برم من اونجا بودم .... حالا من گفتم صداشو در نمیارم ولی دلیل نمیشه که تو تخته گاز بری که :)
    فراموش کردی؟ با سیروان و فرزاد خرسیو یه علیرضا نامی اگه اشتباه نکنم اومدی پیش ما ... داشتی بد بچه های جنوب شرق و میگفتی ... خیلی ریز خودتو میچسبوندی به آرش که بلکه برات یه حرکتایی بزنه ... بازم بگم ؟؟؟؟
    باشه آقا حتما اون میرزا کوماتسو یکی دیگه بوده ، سیروانم یکی دیگه بوده ... اشتباه گرفتیم :)


    شما اکانتتو بکش بالا مرد زوده واسه کری خوندن

    ای ناقلا ... پیدام کردی؟ :D
    خیلی بلا شدیا :D


    میرزا جان اکانت من در اختیار شما !! هر وقت که اراده کردی بزن صفرش کن ... دیگه سن که میره بالا و بالاتر آدم به جایی میرسه که حضورش در یک سرور فقط و فقط و فقط به خاطر تنها نگذاشتن دوستاشه .... پس بیشتر از این خودت رو کوچیک نکن و دنبال سوژه ی دیگه ای برگرد دل انگیز
    :)



    سلام و علیکم و رحمت الله
    عزیز دل انگیز والا من هر چی گشتم ندیدم کسی چیزی داغ کرده باشه ولی از شواهد و قرائن پیداست که ممد میرزا نویس یا همون کوماتسوی شما بدجوری سوخته :)
    بالاخره میگید داغ بوده دیگه :)


    دل انگیز تیم اسپیک چرا ؟ تو بگو من بهت آدرس خونمو میدم :) میخوای بیای صحبت کنی بیا صحبت کن !! میخوای بیای دعوا کنی بیا دعوا کن :) پس از اولین ملاقات یاد میگیری هر چه که به ذهن مبارکت میاد رو نباید به صورت نوشتاری در بیاری =)))




    این میرزاتونم زبون بسته شد میاد فقط لایک میکنه میره :) ما بین لایک ها بگو به شما هم یاد بده مثل خودش کلمه کنار هم بچینی که اینطوری نه دیگه ما به شما بخندیم نه ایشون به بقیه بخنده :)
    میشه یه بازیه 2 سر برد :)


    پی نوشت : کسی به یاد داره تا به امروز کسایی مثل احمد دراگون ، مهدی خسروی ، حسین ونوم ، دکتر جون و امثالهم به این شکل پست بزارن ؟ :) شگفتا ... :)

    سلام و علیکم
    شنیدی میگن طرف دست پیش میگیره که پس نیوفته ؟ ضرب المثل معروفیه ... حتما در مطالعات آزاد و شخصیتون گاهی به گنجینه ادبیات فارسی هم تفعلی بزن دوست گرامی
    منتهای مراتب شما دیگه کارت از این هم گذشته ... پس افتادی ناجورم پس افتادی :) حالا از کجا پس افتادی دیگه بماند ... برداشت آزاد xD
    یعنی واقعا هیچ شخصیت عاقل و بالغی هست که بتونه ازت دفاع بکنه یا کارتو توجیه کنه ؟ مشکل اینجاس که خود حضرتعالی ابدا موجه نیستی ...


    راستی آقای هدفمند .. شما از کی بالا میری ؟ تا اوجایی که ذهن پیر و فرتوت بنده ی حقیر یاری میکنه موقعی که این سرور هنوز وجود نداشت به عنوان اخراجی جنوب شرق زیاد میومدی تیم اسپیک ما و با آرش بگو بخند میکردی .... حالا صحبت های دیگتون بماند ما که خبر ببر بیار نیستیم اینجا ... اگه اشاره ی ریزی زدم از بابت این بود که فک نکنی که شهر خلوته و میتونی هفت تیرتو بکشی بیرون .... ( مجددا برداشت آزاد :) )




    اما در رابطه با مقبولیت که فرمودید ... دوست عزیز مقبولیت یعنی چی ؟؟؟ ما بین مطالعات آزادت در رابطه با این کلمه چیزی خوندی ؟ آخه راستشو بخوای من خوندم و مطالعه کردم و برام جالبه که چطور میشه یه نفر مثل شما رو که هیچکس به اندازه ی سرو سوزنی براش ارزش قائل نیست در توهمات عمیق خودش تصور کنه مقبولیت داره ؟ =))
    نکنه در منزل خودتون پیش اولیا محترم مقبولیت دارید ؟ :)
    دوست عزیز یادت باشه که مشک آن است که خود ببوید نه آن که عطار خودش بیاد از مقبولیتش سخنوری کنه :)


    حالا از اینا گذشته کلمه چیدن شما رو هم دیدیم و مستفیض شدیم :)گزافه گویی بیش نبود :)


    در آخر شما رو دعوت به مطالعه بیشتر میکنم تا انشالله جملات زیباتری از دانته و لورکا برامون بزاری فیض ببریم :)
    یا علی مدد