Posts by B a y G o s h

    به نام خدا


    تیم آمرداد ۲ سرور با قدرت توی جنوب شرق بازی کرد و تیمی نتونست جلوش قد علم کنه 8) شانس آوردید آی آر بسته شد.
    سطح این سرورها شاید درخور شما باشه ولی ما تا امروز تصمیمی برای حضور در این سرورها نگرفتیم که جای تامل داره :thumbsup:


    البته بنده شور و شوق این فروم ها رو می پسندم.شاید تونستید تیمی جمع کنید تا توی سرورهای آی آر موندگار باشید و بر خلاف سرور ۳ راند ۱ ،سرور ۶ راند ۱،سرور ۱ راند ۳ و سرور ۱ راند ۴ و قص علیهذا بتونید ته سرورها رو ببینید :)


    پ.ن:لات کوچه های خلوت 8)
    پ.ن:اشکان حضور در این سرورها رو تکذیب می کنه.


    شاد باشید.

    به نام خدا

    ممنون که براتون جذابم ولی چشات جذاب می بینه :D
    من قصد کل کل کردن نداشتم فقط یادی کردم از سرورهای آی آر و روز های خوشی که داشتیم و حرارتی که فرومش داشت.
    ما شرکتی نداریم توی این سرورها.پراکنده توی کام بازی می کنیم مگر اینکه دوباره سرورهای آی آر برگرده و اونوقت فرومش جذاب میشه.

    پ.ن:انشالله توی آی آر ببینیمتون 8)
    پ.ن:اشکان سلام رسوند.
    پ.ن:ما این سرور بازی نمی کنیم.نگران نباشید ;)

    شاد باشید.

    به نام خدا


    یادش بخیر سرورهای آی آر.این تاپیک رو می خوندم یاد تاپیک های اعلام آمادگی سرور ۱ راند ۳ و مخصوصا راند ۴ افتادم.عجب فضای شورانگیزی داشت؛پر از شور و شوق.رقابت ها و دوستی های شیرینی بود که سراسر از انگیزه پیروزی بود.
    آرزو می کنم دوباره اون سرورها رو بتونیم تجربه بکنیم،هر چند که خیلی ها از دور خارج شدند.


    شاد باشید.

    سلام.

    از زمانی که ما یادمون میاد جنوب شرق همیشه مهد ادب و اخلاق بوده امیدواریم هنوز هم به همون روال پیش بره.

    برخورد بزرگ منشانه به این معناست که به جای سفسطه کردن و پای ساید رو پیش کشیدن بیای و عذرخواهی کنی و ابراز ندامت کنی از گفته هات.یعنی به جای اینکه بگی ما فحش دادیم ولی تو چرا موندی تو تیم اسپیک و فحش ها رو شنیدی بیای و معذرت خواهی کنی!بزرگ منشانه رفتار کنید.

    البته بنده فکر نمی کنم که شما لیدر یا کاره ای باشی توی جنوب شرق پس این حرفهات رو پای بحث های بچه خورده ایت میزارم به قول خودت.

    در مورد حل کردن این بحث هم به جای اینکه آدرس تیم اسپیک بزاری یکم بزرگ منشانه تر رفتار کنید و با یک عذرخواهی مسئله رو حل کنید.از این ساده تر راه حلی وجود نداره.البته کسی فکر نکنم علاقه ای داشته باشه تا بیاد توی اون تیم اسپیک تا بشینه و فحش بخوره بعد بگن ما فحش دادیم تو چرا نشستی!!!!

    در بچه خورده بودنتون همین بس که دنبال اسم اکانت و ساید می گردی!بزرگتر های جنوب شرق علائم حیاتی دارید یا نه؟!

    كسايي كه خرابكاري تيمشون روي اكانت ركوردي حريف، بازي كثيف، جابجايي ٢ تا منحصر و ١٠-١٥ تا كتيبه بزرگو كوچيك با تك هيرو، دف ريختن تو فارما، استثمار دو سايد و تامين دفاع و همر از اكانتايي كه زحمتش با ديگراو بوده و با چرب زبوني مفت مفت دستشون رسيده مدعي و علمدار اخلاقو شخصيت شدن، حجم تزوير و چاكرم مخلصم و كارايي كه در خفا ميكنين منو ياد وضعيت اوني كه الان تو سازمان ملله يا قبليش ميندازه،
    خجالت بكشيد
    به آقا اشكان خان قاجارم بگيد هنوز منتظر آدرسم


    پ.ن:وقت بازي ندارم اما يكي از بهترين حركت ها بود اين سايت، مديران محترم دستتون درد نكنه

    پسر خوب شما یا هنوز تفاوت بین وقایع بیرون بازی و داخل بازی رو درک نکردی یا داری خلط مبحث می کنی و ماله به دست افتادی دنبال توتال فراری تا ماله بکشی!
    خجالت نکش،بگو فرارتون هم کار ما بود!یا اصلا می خوای بگو واندرتونم ما حذف کردیم!یه چیزی بگو که بهت نخندن.بر فرض که ما اینقدر کثیف بازی کردیم آیا شما الهه پاکی بودید؟!
    به قول دوستتون ،برو مرد کمتر مارو بخندون!
    بر فرض که ما کثیف بازی کردیم داخل بازی ولی خارج از بازی تو روی کسی فحش ندادیم!ما اگر داخل بازی بردیم یا باختیم ولی به خانواده کسی خارج از بازی بی احترامی نکردیم.
    چندین مورد بی احترامی و فحاشی از طرف دوستانتون توی کارنامتون موجود بود.اینم روش.اصلا خودتونو ناراحت نکنید.


    بحث خرابکاری روی اکانت رکوردی حریف که میگی یک اپسیلون هم به این بحث ربطی نداشت!
    شیب! بام!


    پ.ن:به قول ممد اینقد هم نزنید.

    ۳ تا نکته پیرامون حرفهات!!!


    نکته اول:آدم های کوچیک از نظر شما کسایی هستند که نمی دونن چی درسته و چی غلط!
    اما از نظر من آدم کوچیک کسیه که توانایی نشون دادن خودش رو توی بازی نداره و به جاش حرفهای رکیکی که حتی جلو خانوادش روش نمیشه به زبون بیاره رو به دیگران نسبت می ده!بعد میاد اینجا با افتخار می نویسه اون حرف هایی که دوستت شنید جواب کاراش بود!!!


    نکته دوم:کسی که بلد نباشه ۴ تا کلمه رو کنار هم بچینه بی شعوره ولی کسی که بتونه ۴ تا فحش و ناسزا رو کنار هم بچینه،می تونه بحث رو پیش ببره و استقلال فکری داره!!!


    نکته سوم:کسی که دانته و نیچه رو از بر باشه و سواد فهم کلمات پیچیده رو داشته باشه می تونه انگشتش رو بزاره رو دکمه تیم اسپیک و دهانش رو باز کنه و از بر برای بقیه سر درونش رو هویدا کنه!!!


    باز هم میگم که وقتی میای فروم لفظ قلم ننویس!خود واقعیت باش!
    یا حق.

    سلام دوستان.بهترین ها رو براتون توی این فصل هزار رنگ پاییز آرزو می کنم.امیدوارم مثل پاییز هزار رنگ نباشید!


    یه سلامی هم بکنیم به توتال های فراری و واندر حذف کن ها در تمامی سرورهای گذشته از جمله سرور ۱ که می بینم آوازشون پیچیده و به قول یکی از دوستان رفتن تو ساید جنوب شرق تا حداقل از پیش بازنده نباشند‌.دیگه نمی دونم فشار از کجا وارد شده بهشون که اینطوری یقه جر می دن!
    چه خوبه که اگر بازی رو باختیم حداقل اخلاق رو نبازیم.مثل اینکه پندهای اخلاقی من رو توی سرور ۱ نادیده گرفتید و هر چیزی که لایق خودتون بوده رو به لرد هادی نسبت دادید.


    دیگه لطفا وقتی میای توی فروم برای عموم متنی رو می نویسی لفظ قلم ننویس.خود واقعیت باش.اینقدر زور نزن تا خوانندت رو اقناع کنی با اون ادبیات قشنگت.


    پ.ن:لرد هادی عزیز شما بزرگتر از این حرفها هستی که با حرفهایی از این دست از طرف این افراد خدشه ای در شخصیتتون وارد بشه.این ممد ترانتولا ویروس رو تنها نزار خخخ


    پ.ن:ممد جون درسته تو ویروسی ولی منو نمی تونی بکشی تو بازی.


    پ.ن:کتیبه ها کی میاد؟!