Posts by _ RONi!N _

    درود مجدد .


    چنانچه یار و همبازی م ، محمد کوماتسو گرامی ، مشغله نداشت و تونست که بازی کنه ، دوباره بازی می کنیم .


    حالا یا ش غ و یا خاک دوست داشتنی گذشته هام : ج غ .
    البته نظر شخصی م هست و آینده مشخص نیست .


    نقل گلد و پول و این افکار پوشالی نیست ، نقل ما و حکایت ما ، حکایت یارهایی هست که ذهنشون هماهنگه و لذت بازی هم در اینه ، دگری اگر دست به تخریب و چاقو زدن از پشت میزنه ، ضعف حضور و شخصیتشه .
    به هر حال هر زمان محمد اراده کنه ، و بتونه پا به پا همراه باشیم ( فعلا درگیر مشغله زندگیش هست و کسی نیست که خلف وعده کنه و ثابت شده ست ) ، قطعا شروع می کنیم . فعلا اعلام آمادگی کردم و تنها تصمیم شخصی بود و مهم حضور دوستان گرامی م هست و همبازی عزیز که با تجربه تر و قویتر از بنده هست .

    با دیگران هم کاری نداریم و شاخ و شونه ای هم نیست ( قبلا ثابت کردن هارو ثابت کردیم و دیگه نیازی نیست ، کاری هم به شلوغی شهر نداریم و بهتر اینه که جنابان حاضر عرصه ای براشون باشه که جولانگه شون باشه و ما هم بیننده ی این صحنه تئاتریم ) .




    برقرار و پایدار باشید .
    S

    درود بر همه .


    تازه اومدم رو اکانت و دیدم که اتک بنده زده شد .
    تصور می کنم تک اتک و بدون جلوزن زده شده .
    خب همر خوب نبود و کامل نشده بود و از نظر خودم که تنها ادامه دادم روند شارژ نیرو رو و پتانسیل غارت بالا رو داشتیم و نبود همبازی باعث شد غارت هم نباشه و خلاصه یه 12 لول از واندر دوستان عزیزم در اس دبل رو زدیم و پوزش از هم تیمی های گرامی که نشد همر بهتری رو برسونم .




    مانا باشید همه .

    درو بر همه .
    بالاخره دوستان دارن سعی میکنن که ایرادات رفع بشه و وضعیت بهتر و بهتر بشه .
    خب بنده مخلص هم تو اسپید وقت گذاشتم و انتظار اینو نداشتم و ندارم که رابطه جای ضابطه رو بگیره ، تحت هر شرایطی .
    در مورد ایرادات هم خب ، نمیخوام قیاس کنم و یا توجیه اما هر سایتی در ابتدا ایراداتی داره و بنده به اطلاع میرسونم تا بهتر بشه ، یه مثال هایی هم میشه زد ، مثلا برندها ( چه خودرو سازی / چه گوشی / چه برندهای صنعتی در خیلی از حوزه های کاری ) آیا ایراد ندارن؟ ، چرا دارن و برا رفع این ایرادات چه میشه کرد؟ بشینم و مدام گلایه و شکوایه؟ خب بهتر می بینم ایده ارائه کنم ، کمک کنم ، چرا که خودم هم دخیلم با حضورم تو بازی ، امیدوارم که دوستان سریع برنامه ریزی کنن و مشکلات رو با صبوری و البته سرعت عمل رفع کنن و همه کمک کنیم .
    هیچ چیزی کامل مطلق نیست و انتظاراتمون رو معقول کنیم و منطقی تا برآورده شدنش هم سهل بشه ، پیشنهاد می کنم همکاری کنید و کمکشون کنید تا سرورها بهتر بشند .
    ضعف وجود داره و اصل موضوع اینه که ضعف ها رفع بشه تا لحظات بهتری سپری بشه در این سایت نوپا با مدیریتی که خودشون تجربه های چم و خم این بازی رو دارن و درد دل هارو میشناسن .



    با احترام به سرورهای آی آر ، باید عرض کنم که عشاق چشم و ابرو بازیکن ها نیستن و عاشق بند کیف تشریف دارن .



    ( تمام نوشته ها ، نظرات شخصی بود ) .

    مانا باشید .

    درود .
    آخرین پستم رو بنویسم و تا دیدار دوباره /
    فعلا دوستان کلاسیک عنوان کردن استارت بزنن و هنوز در حد صحبت هست و دوستان نرمال 3.6 و رفیق ها و رقیب های قدیمی و بسیار محترم که بازی بهونه بودنمون کنار هم بوده و واقعا اگر این تصمیم جدی بشه و قصد بازی کنن ، بدون تردید ان دبل و بدون شک بازی رو پر استرس می کنیم و به دوستان تازه نفس و نسل جدید که قائل به احترام هستیم هم قول میدیم مزه اصلی بازی رو بچشند و درک کنن که نه نرم افزار و بات میتونه ملاک و معیار حرفه ای بودنه و نه اسکریپت ، یه روزهایی بوده که تجربه نکردن و ندیدن ، اما بازم احترام میذاریم .



    امیدوارم که دوستان بازنشسته ، برگردن و به یاد قدیم و بصورت تفریحی یه راند بازی کنیم کنار هم و اگر نشد هم ، بازنشستگی ، بهترین راهه و نیازی به فتح چیزی نداریم .


    پاورقی : درود به میزبان ما ( اس ای ) / اومدم رو اکانت و دوستان گوش خفتور نما رو کشیدن ، قصد کردم دندون های مبارکش که تازه وینر کرده رو بکشم و جناب هانی ضامن شده ، خطاب به این دوست گرامی : قامت خفتورهارو نداری عزیزم ، چقدر بازیت بدم؟ چند بار؟ تا کی؟ / درود بر ماهان که بودنش با ارزش هست و همیشه حس احترام جاری و ساری بوده و ماهان به این دوستمون یاد بده کی و چطوری خفت کنه تا از جاده خاکی در بیاد و دف بغل نکنه تا ما بخندیم .


    مانا باشید .
    _Sirwan_

    درود بر همه .


    خسته نباشید به پلیرهای محترم اکانت tnx of god که حسابی به کاهدون زد ، الحق که از همون اول درست آنالیزتون کردم تو این بازی :D :thumbsup:
    گناه دارن و دف نچین و بذار بزنن و این صحبت ها چندان رو ما تاثیر نداره و حتی خواستم فکر اتک به ناتارهای اس ای رو از مغز مبارکتون خارج کنم و چه برسه به اینکه اتک خفت بزنید و اینطور دست خالی برگردید .

    چه کسی به شما آمار داد که نیرو هست تو کپ ما؟
    پسر جان هم برا شما زوده و هم برا اسکاتری که چپ و راست اسکات میکشه اما نمیدونه اون چیزی رو می بینه که ما میخوایم ، به کاهدون زدید و میزنید تا زمانش برسه و یه مختصر مزاح کنم خدمتتون .


    خاطره های مارو فعلا دوره کنید تا از بر بشید تا زمانش برسه و خستگی رو از تن مبارکتون خارج کنیم .


    پاورقی : از همر پاندا چینی خبری نیست؟؟ همر تبر رو کسی میسازه که توان گندم رسوندن و محافظت از همر گرزی نداره ، گرچه همر تبری و تی کی رو اگر درست و دقیق بسازی ، قابل تحسین هست ، اینو ما که کل عمر بازیمون توتن بازی کردیم میفهمیم .



    برقرار باشید .

    درود بر همه .


    لطفا بگید که وضع اون همر چطور شد؟
    چقدر زدم؟
    لینک که نگرفتم ولی ارزشش رو داشت .


    گفتم که دیر اومدیم ، دیر کتیبه گرفتیم ، اکانت دفاعی رو تبدیل به هجومی کردیم ، دوست گرامی باور کن همرت شانس آورد ، بنده که لینک نگرفتم اما زخمی کردم همر شمارو ( امیدوارم که حدسم درست بوده باشه ) .


    http://travian-reports.net/ir/report/44349d03c94
    ما بوم نداریم و خودمون اتاق فرمانیم :D
    [color=#008000]

    درودی دوباره بر همه .


    دوستان عزیزم ، باور کنید خفت های جوندارتون قائل به احترام هستیم اما قربونتون برم ، نه اینطوری دیگه :
    راضی ام به فیک ، باور کنید جنگ نعمت است باور کنید ما تسلیم هستیم لااقل خبر بدید تا نیرو رو بذارم و بزنید ، این مایه نیکبختی ه .
    با رعد ، رعد رو زدن هم دنیایی داره .



    دلگیر نشید و این تنها مزاح مختصری بود در قالب لینک و بازی با کلمات و قول میدم اینطور بازی جلو بره ، کارمون به نثر مسجع نگاری هم میرسه :) ;)




    مانا باشید .