Posts by S.M.S

    سلام


    من کلا اهل فروم نیستم و تا الان هیچ پستی نذاشتم. ولی چند مورد برای رفیقم پیش اومده که دور از واقعیت هست و متاسفانه اسم من هم برای این دروغ ها برده شده. موردهارو دونه دونه میگم تا قشنگ متوجه افرادی خاطی بشوید.


    1. اول از همه شما 100% خائن هستید. خائن شمال شرق. کسی که اسرار یک ساید رو به عنوان بازیکن اون ساید به طور عمومی بیان میکنه 100% خائنه. البته شما به اصطلاح توتال ساید بودید. دیگه اسم اینو نمیدونم چی بزارم.


    2. محمدعلی سرور پیش فقط و فقط کمک کرد و اگر کمک های مجید و سامان و ممل نبود 100% باخته بودیم. من واقعا تصمیم نداشتم بازی کنم ولی وقتی فهمیدم تو و ایرج یک ساید دیگه هستید و داخل شمال شرق نیستید که اعصاب همه رو خراب کنید دوباره اومدم.


    3. این چیزی که تو داری میگی محمدعلی بن کرده تورو و دوباره آزاد کرده و من هم شاهدم کاملا دروغه. هیچ وقت همچین اتفاقی نیفتاده و تو داری دروغ میگی همونطور که بارها این دورغ ها از سمت تو تکرار شده و دست تو با رفیقت جلوی 30-40 آدم رو شده.


    4. تو سرور پیش برای ساید کاری جز تخریب نکردی. خدارو شکر امثال مجید و سامان و ممل به فکر افتادن و ساید رو درست کردند. تا قبل کتیبه ها یکسری کار که باید روز سه نهایت چهار سرور انجام میشد (مثل درست کردن اتحاد ها- مثل مرتب کردن بازیکن ها - مثل متحد کردن اتحاد ها و خیلی موارد دیگه) انجام نشده بود.


    ببخشید ولی اگر باز به این دروغ ها و حسادت ها ادامه بدی مطالب خیلی بیشتری هست چه از تراوین آی آر و چه همین دو سرور گذشته که از تو میشه اینجا گفت.