Posts by pouya

    خوب دقیقا صحبت منم سر همین موضوع هست که میگم لیدر ها خوب عمل نکردن. برنده شدن به هر قیمتی که برای اکثریت پلیر ها خوشایند نباشه باعث ریزش تو بازی و کم شدن پلیر میشه چه تو این سرور چه تو سرور های دیگه . و حالا که وضعیت آخر بازی معلومه من نمیدونم چرا همه چیز از ساید SE انتظار میرفت .چرا از ساید NE انتظار نمیرفت که بازی رو به این سمت نکشونه و با اون پتانسیل بالایی که داشت کمی ریسک میکرد ولی باز هم حاضر نشد ریسک کنه و متایی زد که بازی تموم شه .همش انتظار از ساید SE گفته میشه . و دوست من منم میخوام همین موضوع رو به لیدر های NE بگم : قدرتتون از اتحاد سه تا ساید دیگه هم بیشتر بود چرا ترسیدید و با SW مولتی زدید.

    و خدمت شما یه توضیح کوچیک بدم من در ساید SE نیستم و در NW پلی میکنم و هیچ افتخاری در موندن و وقت گذاشتن تو این سرور بازی نمیبینم و فقط بخاطر 33yed که خواست بمونیم موندم

    حرف شما درست هست و سبک درست بازی درست که مولتی هانتر معنی داشت بعد از نسخه3.6 دیگه خیلی کمرنگ شد .ولی خوب این حجم مولتی یه مقدار جالب نبود برای من به شخصه و دوست عزیز من بحثم با یک ساید نبود کل بازی رو گفتم و تو هر چهار تا ساید و ساید شمال شرق خوب بیشتر داشته .

    اینکه شما میفرمایید 3 به 1 زیر فشار بود اونجا دقیقا جایی بود که تازه قدرت مساوی بود و به قول شما تازه احتمال اینکه شکست بخوره وجود داشت نه اینکه بازم حتما شکست میخورد و من قبلا هم گفتم قدرت ساید ne هم قدرت هر سه ساید دیگه هست و اگر مولتی به این سبک زده نمیشد آخر بازی قابل پیشبینی نبود. حتی اگر دو شمال و دو جنوب با هم مت میزدن باز هم جای فکر کردن داشت سرور چون ساید nw کمترین تعداد بازیکن رو داشت و بازی متعادل میشد

    اگر فقط قصد برد باشه و نه زیبایی و لذت، لیدر های شمال شرق درست عمل کردن با متایی که انتخاب کردن و قبل از شروع ساخت واندر خودشون رو برنده کردن . متا زدن شمال شرق با هر کدوم از جنوب ها با توجه به تعداد کم بازیکن در nw بازی رو یکطرفه میکرد که این اتفاق هم افتاد و فرقی نمیکرد با کدوم متا زده بشه . پس لیدری شما موفق عمل نکرده و میشه گفت هیچکدوم از چهار ساید لیدرهاشون خوب عمل نکردن و نتونستن توازن رو تو بازی نگه دارن که هیجان بازی حفظ بشه .

    مطمئن هستم به عنوان کسی که میفرمایید 10 سال بازی کرده از این حالت بازی نباید لذتی ببرید .

    درود عزیزان و اساتید هر 4 ساید

    با کمال احترام سید جان به هیچ وجه با فرمایش تون موافق نیستم!
    لیدره جوان مگه هوش و قدرت عمل به سن و سال هست که بخواد جوان و پیر داشته باشه؟!
    یه پلیر میبینی از 15 سالگیش تراوین رو شروع میکنه، اینقدر عرضه و مهارت از خودش نشون میده که 20 سالگی میشه یکی از لیدرای سایدش و واندره سایدش هم صد میکنه...
    یکی هم میبینی فقط اندازه سن اون سابقه بازی داره با 30 سال سن تو یه بازرسیِ ساده از دفساز های سایدش مونده!

    دوست عزیز کاملا با شما موافق هستم که به سن و سال نیست . خوب دوستانی که قبلا بازی میکردن مثل خود من به این حالت بازی زیاد عادت نداریم که یک اکانت 100 تا مولتی داشته باشه و بتونه هم همر حجومی و هم دفاعی بکشه بالا و این تعداد نیرو رو هندل کنه و به شخصه نیروی مصری و تولید منابع توسط هیرو رو باعث ضعیف شدن و مسخره شدن بازی میبینم . یکی از زیبایی هایی که قبلا داشت میتونستی یک اکانت رو کراپ لاک کنی که عملا این موضوع بی معنی شده . و نیروی مصری بی معنی هست و فقط یک اکانت برای مولتی بازی هست . اگر مولتی نباشه فکر نکنم کسی سمت مصری هم بره .از نظر دفاعی هم دوست داشتین یه تحلیل کامل براتون میزارم که ببنین مصری خیلی ضعیفتر از گول هست و فقط مصری به درد بازیکنی میخوره که وقت و هزینه زیادی برای بازی نخواد بزاره .

    به نظر بنده در این مدل تراوین بازی گروهی تقریبا بی معنی شده (شما اکانت کلاب رو نگاه کن به کمک حجم زیاد مولتی هایی که داره خودش یه اتحاد حساب میشه که قدرت حمله و دفاع جلوی خیلی هارو داره بدون نیاز به کمک کسی ) و لیدری هم خیلی معنی خاصی نداره . ولی تجربه وقتی میاد وسط که بازی به سبک درست انجام بشه و بدون مولتی . اون موقع میشه تفاوت لیدرهای هر سایت رو تشخیص داد.

    اینجا معلوم میشه تصمیم یوسف داداش گلم که با مرام ترینه درست بوده


    از لیدرا شمال شرق و جنوب غرب میخوایم سرور بعد همه باهم باشیم تویک تیم ایشاالله

    سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان

    داداش همین الانم با وضعیت پیش اومده دشمن اصلی ناتار هست . دلیل اصلی متا شدن در بازی تراوین مساوی شدن قدرت ساید ها و ایجاد تعادل هست که لذت بازی زیاد بشه در غیر این صورت جنگیدن با ناتار اینقد وقت و هزینه نیاز نداره که .


    ادمین گرامی لطفا سرعت بازی رو افزایش دهید

    سلام خدمت همه دوستان

    پس از صحبتهای فراوانی که شنیدم اومدم و فروم رو چک کردم ببینم اینجا چه خبره و بسیار جالب بود برام .

    اول اینکه خیلی لذت بردم از پست های جناب لقمان Loghman و توضیحات و تحلیل هاشون و دلیل اصلی نوشتن پست هم برای تشکر از ایشون بود. به شخصه برام جالب بود


    جناب Reza Guard اطلاعات ویکی پدیای فارسی اشتباه نوشته شده و سال در سال 2004 بازی وارد دنیای اینترنت شد (در نسخه اول که واحه نداشت) و در سال 2005 واحه اضافه شد در سال 2006 به 41 زبان ترجمه شده ولی از 2004 قابل بازی کردن بود در سرور . میتونید به .com مراجعه کنید و تاریخ هارو چک کنید . 17 = 2004 - 2021


    طبق اطلاعات و آمار هایی که جناب لقمان دادن و چیزی که برداشت شخصی خودم بود قدرت در کل در سرور به ترتیب 1.ne با اختلاف و 2.se و 3.sw و 4.nw. که این موضوع هم از نظر تعداد پلیر و هم از نظر جمعیت و کتیبه ها معلوم هست . البته دقیقا نمیشه گفت در جنوب شرق و غرب کدوم قویتر هستن و میشه مساوی در نظر گرفت .

    با در نظر گرفتن این مطالب اینکه دوستان بازی کن داخل ne اومدن و متا زدن با sw خوب دیگه تقریبا وضعیت سرور رو مشخص کردن کتیبه مرتاض منحصر و معماری منحصر رو هم دارن و در این حد هست که میتونیم 4 تایی متا بزنیم و با ناتارا بجنگیم. البته این صحبتی که میکنم نظر شخصی من هست . بهترین حالت سرور که قدرت رو مساوی میکرد و متا شدن دو شمال با هم و دو جنوب با هم یا متا شدن sw با nw و تک بودن دو سایت دیگه بود که نشه راحت آخر بازی رو تشخیص داد . ولی خوب یک سری از دوستان مهمتر از زیبایی بازی، براشون بردبازی مهم هست هست که امیدوارم به خواستشون هم برسن .

    حالا دیگه کوری خودن تو بازی جای خود داره ولی خوب تکلیف سرور معلومه و امیدوارم کل دوستان در هر چهار ساید از بازی لذت ببرن .