Posts by peyman13

    خیلی تاثیر گذار بود ...

    سایت ترکید بازم؟پس چرا دیوار دادید بالا شیطون؟با احمق اثر جنگ کوچیک که همراتو تایم نگرفتی؟و چنتا سوال دیگه که از لول شما بالاتره دیگه بماند...

    آقا دمتون گرم. تبریک میگم بابت پلن خوبتون

    خیلی جالبه منتظری یه حرکت سالمی انجام بدید و بیایید ماهارو منشن کنیدا

    دمتون گرم. ولی این پلن سالم، داستانای قبلو پاک نمیکنه. موفق باشید

    اقا فرهاد شما حتی اگر برنده این سرور هم بشید باز اخلاق را باختید. بازی جوانمردانه را باختید. بازی مردانه را باختید. فقط اینجا نیست که شما ناجوانمردانه بازی کردید. قبلا هم بازی ناجوانمردانه خودتون را نشون دادید

    حاجی بیخیال نمیخواد اینقدر تلاش کنی. کسی که خودش رو به خواب زده رو نمیشه بیدار. اولین بارشون نیست که. ماهم دیگه عادت کردیم. سرور پیش دوتا پلن روی اس دبل رفتن که هردو پلن مصادف شد با از دسترس خارج شدن سرور (کاملا اتفاقی)

    هفته پیش گفتم با چراغ اکانت بدتوتن رو ساعت 8 شب خفت کردن، اومدن کلی با دلقک بازی و نامحترمانه جواب دادن. چون بهشون زور اومده. یه سری توصیه کردن که اسکات بذارید همسایه رو دزد نکنید. طبق اطلاعی که دارم از هفته پیش یدونه اسکاتم نکشیدن از اون اکانت. دلیلشم واضحه چون آفی ازش ندیدن.

    14ک سزار و 23 ک شمشیری با اون 1800 رمر هم تو عکس مشخصه؟! یا این همه نیرو رفته پشت 1 ک کاتا!!

    حاجی نمیخواد بیشتر از این توضیح بدی بابت اون همر توتن.

    اینا هنوز نمیدونن چه اتفاقی افتاد دیشب و اون همر چطور خفت شد.

    حتما اکانت بدتوتن ضرر کرده توی اون اتک.

    مثل اون خفتی که با مزدور خوردن. که هنوزم هنوزه سوزشش از بین نرفته و یکی در میون درباره ش اظهار نظر میکنن و یاد آوریش میکنن.

    اگر ناراحت نمیشید پست آموزشیمو جدا بگذارم.

    خفت با مزدور دیده بودید؟

    حالا این 2 ک کاتا از چند ک کاتا بوده؟ تاثیری داشته یا نه؟ جواب منفیه! فکر کنم توهمی به کاهدون زدی

    شایدم این همری باشه که رو مرتاض منحصر زده! معمولا تو جنوب شرق همرهایی که زده میشه حکم یکبار مصرف داره

    به قول یکی از بچه ها این خفت نبوده، تجاوز بوده دیگه رسما.

    بعد طرف میاد ساعت 8 و 10 شب خفت میزنه با چراغ ، با افتخارم اینجا اعلام میکنه و از عجایب خلقت و شاید برای شما اتفاق بی افتد صحبت میکنه.

    سلام دوستان

    یکی از دوستان همیشه میگه که باید توی فروم هم تیم داشته باشیم ، در واقع جنگ توی فروم رو هم باید ببریم، اما من موافق نیستم.

    ولی تو این سرور این موضوع رو به طور کامل از طرف دوستانمون توی اس ای دیدیم که پلنهای موفقیت آمیزی (در ظاهر) توی فروم داشتن.

    نمونه ش هم آخرین پلنی بود که روی ان دبل (مرتاض و واندر) داشتن، یکی از هدفهای مهمشون آوردن مرتاض منحصر بود که نتونستن این کارو انجام بدن، نیاز شدیدی به مرتاض داشتن و با اینکه پلنشون شکست خورده بود ولی توی فروم یجوری وانمود کردن که پلنشون موفق بوده و با 1000 دلیل، رسم شکل ، فیثاغورث و ... داشتن ثابت میکردن که آره ساید حریف باید فلان کارو میکرد در قبال پلن ما. در هر صورت مرتاض از جاش تکون نخورد و اس ای مجبور شده که از پلن B (استفاده از دف شناور جهت پوشش واندر) استفاده کنه. پلنی که سرور قبل شکست خورد. امیدوارم این سرور جواب بده. موفق باشید

    چه خبرتونه؟؟؟؟

    البته ما به مسائل خانوادگی ورود نمیکنیم.

    یادمه یک ماه پیش که اس دبل توی یک هفته چندتا پلن رفت روی ان دبل ، بعدش دوستان اومدن و کلی داستان سرهم کردن که آره درودیوار و زدید و از این حرفا و میخواستن همه چیز رو آروم جلوه بدن و آخر پست هم اشاره کوچکی به مهمترین قسمت پلن کردن و نخواستن زیاد بولد بشه.

    الان که یک ماه از اون قضایا میگذره من تازه متوجه شدم خوب جایی رو زده بودیم. تازه صداش دراومده :):)

    پافشاری روی سیاستهای اشتباه ، چشم پوشی مشکلات بزرگ و .... شمارو به اینجا کشونده.

    این سرور میتونست برای غرب خیلی بهتر پیش بره اما تصمیمات اشتباه هردو طرف (شمال و جنوب) باعث این مشکلات شد. امیدوارم دوستانی که بازهم قصد پلی دادن توی اسپیدترا دارن، مسائل پیش اومده توی این سرور رو حتماً برای انتخاب سایدشون مدنظر قرار بدن.

    یک مورد هم بود که چند وقت بود میخواستم بگم فرصت نمیشد، توی این سرور ما با دوتا از شیوه های نوین لیدری آشنا شدیم:

    1- بعد از زدن همر واندرزن و کتیبه یکی از دوستان، میان اعلام میکنن که ما چند وقتی هستش که پلی نمیدیم و اکانت تحویل ساید شده. :)

    2- یکی از فعالترین پلیرهای ساید عزیز، مرتکب خطایی شده (شایدم اصلا خطا نبوده و به حق این عکس العمل صورت گرفته) و توی فروم این موضوع مطرح میشه و ایشون (عشق من) متهم به بازی کثیف میشه، قاعدتاً انتظار حمایت از ایشون رو داریم ولی متاسفانه پلیر ساید نوب خطاب میشه.

    دوستانی که قصد لیدری در آینده رو دارن این دو شیوه نوین رو هم به معلومات و داشته های تراوینی خودتون اضافه کنید.

    شبتون خوش

    حرفا میزنی ها پرهام

    دنبال چی هستی

    مگه قوانین جدیدی وضع شده (مثل کنفدراسیون) یا سرور دچار اختلال شده که پلنی زده بشه؟؟؟؟

    البته خبر رسیده که ظهر سرور به مشکل خورده بوده، توصیه م به تمام پلیرها اینه که برن هرچی اکانت دارن رو چک کنن که این وسط اختلال ، همری، کتیبه ای ، کپی و ... نپریده باشه.

    جدای از اینا، چیزی که مشخصه اینه که فعلا پلن اصلی پلنه پوینت سازیه

    جدیداً مد شده کسی که واندرزن (200کا مزدور و 40کا مهاجم) سایدش رو زدن پروندن میاد جلوجلو داستان سرایی میکنه که فشار از روشون برداشته بشه؟؟؟؟؟

    خیلی ممنون از عکسایی که گذاشتید. زحمت مارو کم کردید.

    البته برای عکس گذاشتن و تحقیر کسی پلن نرفتیم که بخواییم بیاییم عکس بذاریم اینجا. همونجور که به علت مشغله که دوستان داشتن پلنها نصفه و نیمه اجرا شدن، وقت عکس گذاشتن و یک صفحه متن نوشتن رو نداریم. حالا یا متاسفانه یا خوشبختانه.

    برعکس دوستانی که میان اینجا و کلی متن و عکس از پلن میذارن که همه چیز رو وارونه جلوه بدن و حتی به موضوعی اشاره میکنن (ارسال کاتا به صورت غارت) برای نوب جلوه دادن کسی دیگه ، که به نظر من این نشان دهنده حقارت اون شخص هستش که به این موضوع اشاره میکنه و براش داستان سرایی میکنه. تو شرایط خاص ممکنه هرکدوممون همچین اشتباهی کنیم. دوستی هم که درباره ش صحبت میکنید به خاطر دلایلی چند وقتی هست که تو سرور نیستش. اینم لازم دونستم بگم.

    به خاطر احترامی که برای دوستمون اکانت سورنا قائل بودیم دوس نداریم زیاد شلوغش کنیم. بازیه دیگه. زدوخورد داره. همینجور که امشبم شما مارو میخوایید بزنید.

    در هر صورت همری از ان دبل پرونده شد که 5روز جنگ آموز روش بوده و سنگین شارژ شده بود. از دوستانی که همکاری کردن تشکر میکنم.

    دمتون گرم

    نوش جونتون

    پلن بعدی واسه بلند کردن مابقی کتیبه ها کی هستش؟ آیا بازهم یکی دوساعت قبل از تایم لند همرها سایت از دسترس خارج خواهد شد؟؟

    چه پلن هماهنگی بود. هماهنگ با ....

    سلام ادی جان

    عزیزم اون اکانت پلیر نداره. بزن راحت باش.

    ولی من اگر جای شما بودم اکانتی که اومده دوتا واندر ان دبل رو کلین کرده و شما رفتید چیفش کردید رو نمیزدم.....

    دوست عزیز درباره چیزی بگویید که ساید شما نکرده باشه؟ ؟

    بزار که احترام های ساید شما باشه که اگه اینجا گفته بشه شما دیگه اینجا پیام نمیدین دیگه

    فقط به آقا سجاد پلیر تون سلام برسانید بگین اینجا اون جا ها نیست

    بگم بگم رو بذار کنار

    بلوف زنی هم نکن

    هرچی اگر هست بگو ماهم آگاه بشیم. البته اگر باشه ..

    باشه. مبارک باشه

    گل پسر اون فیکها برای پیدا کردن دهایی بود که دارن چهار موتوره شارژ میکنن


    آقایون دوستان این کثافت کاریا چیه دیگه. تکلیف سرور که مشخص شده. تبریک به ساید مورد نظر. یک ساید دیگه هم که از طولانی شدن سرور منفعت میبره. ولی دیگه واقعا برای بیرون کردن پلیرهای یک ساید از سرور، کاری جز خرید اکانتای اون ساید و کوبیدن همرشون به خودشون (مرتاض کوچک) بلد نیستید؟؟؟؟؟

    خیلی واضحه که طرف نشسته و چند ثانیه یکبار صفحه رو رفرش میکنه تا ببینه حرف جدیدی کسی نگفته تا جوابی بهش بده و تنها دلیل این کارم اینه که میخواد فشار از روش برداشته بشه. فشاری که به دلیل سیاستهای اشتباهش از طرف سایدش بهش داره وارد میشه و یجوری باید از این فشار فرار کنه . برای دوستان عزیزم توی ان دبل متاسفم که بازیچه دست ایشون شدن.

    خوب خداروشکر مارو هم کسی نمی‌شناسه و اولین سرور هم هستش که می‌خوام بازی کنم😉 تنها و امیدوارم لحظات خوبی کنار هم داشته باشیم دوستان nw

    سلام ابراهیم

    چرا فکر میکنی کسی نمیشناستت ابی جون

    حالا از اس دبل رفتی ان دبل قرار نیست که از یادمون بری عزیز

    بی قرارت گشتم و
    می خواهمت دیوانه وار
    صبر را با آدم دیوانه
    اصلا کار نیست


    سلام

    ماهم مشتاقانه منتظر شروع سرور بعدی هستیم. تراوین مثل اعتیاد به مواد مخدر میمونه، هرچی فاصله از آخرین مصرفت بیشتر بشه راحتتر ترکش میکنی. دیگه فکر میکنم از آخرین مصرف ما خیلی گذشته....

    لطفا هرچه سریعتر تصمیم گیری در خصوص سرور جدید رو اعلام کنید. تشکر


    گاهی نباید صبر کرد
    باید رها کرد و‌ رفت...
    تا بدانند که اگر ماندی،
    رفتن را بلد بوده ای... .