Posts by SALSEN

    سلام محمد جان. شب و روزت بخیر. تبریک میگم بهت، قاطی مرغا شدی. انشالا که همیشه خوب و خوش و سلامت باشی و زندگی پر نشاط و پر روزی داشته باشی.

    اون اکانتی که هنوز فراموشش نکردی SALSEN بود عزیز دل، کار یک شب دو شب هم نبود. هم شما زدی هم من زدم. کلی هم خوش گذشت. از تراوین همیناش می مونه و بس. هنوز یادم نرفته 5 صبح برام پیام می فرستادی رو اکانت ( بیداری؟) . که مثلا بیای خفت کنی منو. وای چقدر می خندیدم اون شب ها. مرد حسابی، خب پیامتو می خوندم می زدم خوانده نشده. می خوای خفت کنی هم لااقل یه روش دیگه انتخاب می کردی مرد مومن. چقدر دیوار شدی سر همین ( بیداری؟) ها.

    در کل کاری به این حرف ها ندارم، شما جزو کسایی هستی که از تراوین لذتشو می بری. اصلا تراوین برای همینه، هیچ چیز دیگه ای نداره. توهین و تحقیر و بی ادبی و .... و از اون طرف مدال پادشاهی و رنک هجوم و غارت و ... اینا همه اش اضافه است. وقتی بازیه، پس برای لذت بردنه. دوست باشیم با همدیگه. اینجا هیچکس بر دیگری برتری نداره. همه باید به هم کمک کنیم که بیشتر لذت ببریم.

    این سرور هم من اکانت جنگی نداشتم و دفسازی می کنم، تا جایی هم که زمان اجازه بده سعی می کنم به دوستای گلم کمکی کرده باشم و یه گوشه کار رو بگیرم و لذت ببرم. وگرنه بازم خاطرات قدیم رو با خفت های شبانه زنده می کردیم :)


    یا حق

    با سلام خدمت دوستای گلم و ادمین محترم


    پیشنهاد شخصی( با نهایت احترام به نظرات تک تک دوستان):

    - با تعدیل خودکار کاملا مخالفم، به چند دلیل. ببینید، وقتی پلیر استرس نیروهاشو داره که لاست نخورن، یعنی یک حس مسولیت پذیری نسبت به اکانت خودش، زحمات خودش و بقیه هم تیمی هاش و همچنین ثمراتی که این زحمات شبانه روزی برای هم اتحادی هاش می تونه داشته باشه! تراوین یک بازی تیمی هست، هرچیزی که همبستگی رو بیشتر بکنه و بچه ها رو بیشتر کنار همدیگه نگه داره و درگیر بکنه رو من باهاش موافقم. درسته شاید کار راحت تر بشه، ولی اگر نباشه مسوولیت پذیری و تعهد پلیرها به اکانتشون هم کمرنگ تر میشه. آدم برای چیزی که روش زحمت کشیده باشه دل می سوزونه، و از دست دادن یا رها کردن چیزی که براش چندان زحمتی کشیده نشده اونقدرها هم سخت نیست، به خصوص که در شرایط کنونی جامعه ما هممون اولویت های خیلی مهم تری از تراوین داریم طبیعتا که وقتش که برسه اونها رو به تراوین ترجیح میدیم! پس باید این کشش قوی تر بشه تا بازیکن ها وسط سرور شونه خالی نکنن و بیخیال همه چیز نشن. و در آخر باید بگم اگر مدیریت درستی روی ورودی و خروجی منابع به دهکده وجود داشته باشه واقعا اونقدرها هم نیاز نیست که ( دست کم برای لاست نخوردن نیروها) نیاز به تعدیل داشته باشیم! مگر زمانی که 4-5 تا همر سیم سکند روی دهکده شما زده باشند و مجبور باشید دف میلیونی پارک کرده باشید توی دهکده، که اون موقع هم طبعا همه حواسشون به همه چیز هست. برای 15 کراپ ها هم باید خارج کردن گندم از دهکده مدیریت بشه، یا نهایت اونجا نیاز به تعدیل هست.


    - نکته دوم، دوستی پیشنهاد دادن با مصرف کردن گلد این قابلیت وجود داشته باشه که اسلات ساختمان ها رو بتونیم تغییر بدیم، مثل همون قابلیتی که تو سرورهای بین المللی وجود داره. به نظرم ایده بسیار خوبی هست. به خصوص برای امثال بنده که از لینک های دسترسی سریع خیلی زیاد استفاده می کنم. به هر حال، تراوین بازی ثانیه ها هست، هرچیزی که به نظم بیشتر ختم بشه رو باهاش موافق هستم. و اینکه سود و زیان اون هم برای همه نوع پلیرها یکسان هست.


    ارادتمند

    محسن

    سلام خدمت دوستان و ادمین عزیز


    یک پیشنهاد:

    درخواست دارم از مدیریت محترم این سرور، تولید منابع ناتارها در هر سرور ( و البته این سرور به طور خاص) رو بر مبنای تعداد اکانت رجیستر شده در هر سرور ( یا دست کم تعداد اکانت های رجیستر شده منهای تعداد اکانت های نژاد مصری که بیشتر کاربری تولید منابع و دف سازی دارند) در نظر بگیرید و تعدیل بفرمایید. طبیعتا در سرورهای این چینی که تعداد پلیر بیشتری هم داره، صرف نظر از اون فرمولی که برای اسپاون ناتار وجود داره، باز هم خروجی منابع از ناتارها برای اکانت های غارتگر که مولتی باز هم نیستند خیلی کمتر میشه. و منابع کمتر یعنی همر کمتر، یعنی زد و خورد کمتر، و یعنی جذابیت کمتر. برای همین درخواستم اینه که تولید منابع ناتار نسبت به سرورهای قبل بیشتر باشه و برای سایر سرورهای آینده هم این نکته رو به عنوان یک پیشنهاد در نظر بگیرید.


    با تشکر

    محسن

    سلام عزیز دل

    اینکه تیم استورم یک سرور هم کنار دوستای خوبش توی امرداد پلی داده باعث افتخاره. پایه های این تیم هم روی پلیرهای قدیمی تر از شما ساخته شد که شما ادعای ریاستش رو داری!! یک سرور اومدی طرفت هم یه سایدی بود که به زعم شما با ادمین بسته بود!! که حرف خیلی خنده داری هم بود، چون این حرفا مال آدمای ترسویی هست که وسط راه شونه خالی میکنن. ما رو همه میشناسن، ما مردونه تا آخرش بودیم هرجا که بودیم. چه ببازیم چه ببریم، چون برد و باخت برای ما دیدن خوشحالی رفقامون هست، نه صرفا وینری گرفتن. وینری رو همه ی ماها دیدیم، فقط شما نبودی که تو تراوین وینری داشتی عزیز، نه قبلش بودی که ببینی، نه بعدش هستی که ببینی!
    راجع به اون 15 کراپ معروف هم که برای شما عقده شده که چرا برای زدن 15 کراپ تو مختصات 300*300 مپ از شما اجازه گرفته نشده، اگر عینک مناسبی میداشتی میدیدی که تو 15*15 اون منطقه خالی از سکنه 5 تا 15 کراپ دیگه از تیم ما زده شده بود و کلنی تیم ما بود. حالا یکی از دوستان اطلاع نداشتن ما کی هستیم اومدن یه کاری اونجا دادن، اینکه ما پس نگرفتیم اون 15 کراپ رو از مردونگیه ما و رفاقتمون با بچه های یه تیم دیگه بود که خیلی برامون عزیز بودن، برای همین سعی کردیم با صحبت حل بشه و اهل درگیر شدن با خودی ها نبودیم، نه اینکه نتونسته باشیم نگهش داریم یا دست به دامان کسی با ادبیات و نگرش شما شده باشیم!!! شما اگر خیلی ادعای لیدری جنوب شرق و اتحادشو داری نمیای بسط بشینی تو فروم از بین این همه کری خوندن ها و این همه رقیب به خودی بزنی!!! شما که یکی دو تا سرور اومدی کنار بقیه بچه ها اسمی برای خودت در آوردی و بعدشم جمع کردی رفتی، پس بزار کسایی که قبل از تو بودن، کنار تو هم بودن، بعد تو هم خواهند بود از حیثیت ساید دفاع بکنن و آتیش به خرمن خودی ننداز !!

    پ.ن: درگیری با اس دبل سر این بود که اومدن تا مختصات 50 اس ای وارد ساید شده بودن و شمایی که لیدر بودی هیچ واکنشی نداشتی!! چرا؟ چون با اس دبل برا زدن شمال بسته بودی( اولین بار در تاریخ تراوین که اس ای با اس دبل برای زدن شمال همکاری می کنه!!!) و با ما که مرز اس دبل بودیم حال نمی کردی و برات بهتر بود تیم ما بخوره که البته تا ثانیه آخر سرور هم مثل همیشه سر پا بودیم.

    پ.ن.: دیدن همر رنک یک هم چشم بصیرت می خواد که شما نداشتی. اینکه از اون همر استفاده نشد که البته منظورت استفاده مطابق میل شخص شما هست ، به لطف برنامه ریزی های شما بود که اون همر رنک یک یه سفر تفریحی داشت به اس دبل و بعدم تمام.


    و در آخر بگم، سعید جان قدیما ادبیاتت خیلی بهتر بود، نمی دونم چی شد که اومدی همچین حرفی زدی وسط فروم، ولی ببین چقدر حرفت برام سنگین بود که منی که کلا اصلا فروم نمیام و پستی نمیزارم هم نتونستم جلوی خودمو بگیرم و جوابتو ندم. مرد باش، خوبی ها تو با بقیه تقسیم کن، کاستی هاتم با جون و دل بپذیر، توهم مالکیت هم نداشته باش تا نقد پذیر باشی


    یا حق

    سلام خدمت مدیریت محترم اسپیدترا و عوامل فنی زحمتکش


    تقریبا با تمام قوانین کنونی اسپیدترا موافق هستم و مشکل خاصی از نظر من وجود نداره. اندازه مپ و سرعت سرور هم عوامل ضریب دار هستند، تعداد پلیرها و میزان استقبال از سرورهای قبلی و همچنین اعلام آمادگی تیم های مختلف برای حضور، اینهاست که مشخص میکنه سرور با چه شرایطی ران بشه.


    صرفا یک درخواست بسیار مهم داشتم، بنده در تمام سرورها حتی قبل از کتیبه ها با مشکل لیمیت اتک مواجه هستم. که این کار رو برای ما و بقیه دوستان مثل ما که مولتی باز نیستند واقعا سخت میکنه. اگر تدبیری بشه که این محدودیت به طور کلی برداشته بشه، یا اگر بحث سنگین شدن سرور مطرح هست دست کم برای نژادهای مختلف این رو تعدیل بفرمایید( مثلا نژادهای هون و توتن با توجه به سبک بازی و نوع نیروهایی که دارند حتما باید مشکلی از بابت غارت گری نداشته باشند و دست کم در این نژادها باید لیمیت اتک خیلی بیشتر از بقیه نژادها باشه) ، خیلی میتونه به جذاب تر شدن و رقابتی تر شدن بازی کمک بکنه. طبیعتا همین مانع باعث شده خیلی از دوستان به سمت مولتی بازی روی بیارن که خب این رویه سلامت بازی و فیرپلی رو به خطر می اندازه.


    ممنون از زحمات شما خوبان

    سلام به همه دوستان قدیمی در جنوب شرق و بچه های با معرفت و همه چی تموم این سرور در شمال شرق و شمال غرب


    محسن هستم، از اکانت 3zar ( همون SALSEN همیشگی)‌، از تیم استورم به همراه سروش عزیز، ناصر عزیز، امیر و سیروان عزیز( اکانت the mob)، ایلیای عزیز( اکانت walking dead) ، حافظ عزیز ( اکانت poreftekhar)‌، علی آقای عزیز ( اکانت last) ، روزبه جان( اکانت hades) که قبل عید از جمع ما رفت، مهدی جان عزیز (‌ اکانت noobekabir)‌، مهدی عزیز ( اکانت lazy bee) ،‌ و همه دوستای گلمون توی شمال غرب، ناصر کلاهبردار، ادریس جان، صادق و رضای عزیز، محمد دیابلو، متین عزیز و بقیه دوستان که شرمنده ام اگر اسم کسی رو از قلم انداخته باشم.

    سرور رو با 40 روز تاخیر شروع کردیم، مشکلات زیادی در شمال وجود داشت که یک به یک رفع شد و یکپارچه و متحد شدیم، و از همون زمان هم می دونستیم که برنده سرور کدوم ساید هست، ولی دم بچه ها گرم که با همبستگی شون ادامه دادند و شب و روزهای خیلی خوبی رو کنار همدیگه بودیم. در تراوین برد و باخت خیلی مهم نیست، مهم اینه آدم از داشته هاش بیشترین استفاده رو داشته باشه و تا آخریت لحظه پا پس نکشه. ممنون که دوستان با اصرارهای بنده و سروش جان عزیز و بقیه دوستان تا آخرین ثانیه موندند و سرور زیبایی رو رقم زدیم. طبیعتا اگر همون چند ماه پیش که می دونستیم برنده بازی نیستیم شونه خالی می کردیم، ایکس سرور بالا می رفت و این اتفاقات زیبا رقم نمی خورد و همه از حضورشون در این سرور لذت نمی بردند. این سرور درسی بود برای بعضی از دوستان در جنوب شرق که سرورهای قبل به هر دلیلی،‌ از اینکه خودشون رو از پیش بازنده می دونستند یا باگ های گاه و بی گاه سرور یا هر دلیل دیگری،‌ شونه خالی کردند، پشت رفیقاشون رو خالی کردند و حتی اکانت هایی با بالای 1 میل دف رو گذاشتند روی حذف!!!

    اینکه کی برنده بشه یا کی بازنده مهم نیست. خیلی وقت ها آدم باید به رقیب قویتر از خودش هم احترام بزاره و تا آخر وایسه. لذت تراوین به همینه، کار گروهی و همراهی تا آخرین لحظه!‌ خوشحالم که باعث خوشحالی دوستای گلم در جنوب شرق شدیم،‌ خوشحالم که از تلاش های چند ماه شون بابت دف کشیدن و همرای قشنگشون لذت بردند، من از لذت بردن دوستام لذت می برم، برد و باخت رو همه ما تجربه کردیم تو این 10-12 سال.

    همه رفیقای گلم می دونن من خیلی اهل فروم اومدن نیستم، معمولا یه پست اونم آخر هر سرور می گذارم. حرف هم برای گفتن زیاده از این سرور، اینکه همه ی همرای جنوب شرق رو در شمال دیوار کردیم، و اینکه همه ی همرای شمال هم در جنوب شرق دیوار شدند. قشنگی بازی به همینه، تا آخر موندن و لذت بردن از بازی و بودن در کنار دوستان.

    امیدارم تراوین دوباره مسیر گذشته های خودش رو پیدا کنه و همه یاد بگیریم حتی از خوشحال کردن دوستامون هم میشه خوشحال شد!


    به امید خدا،‌ انشالا سرورهای بعدی می بینمتون