Posts by King-of-Persia

    سلام به همبازی های محترم در سرور

    خب خدا رو شکر اکانت پایتون تا چند ساعت دیگه از بازی حذف میشه و دیگه افتخار همبازی بودن در کنار پلیرهای هر 4 تا ساید از ما گرفته میشه. امیدوارم بازی خوبی در کنار همدیگه در ادامه سرور داشته باشین.

    با توجه به اینکه اکانت قرار بود حذف بشه تصمیم گرفتیم نیروها رو به یکی از اکانتهای ج غ بفرستیم مهمونی. یکی دوتا از اکانتها رو چون از شخصیت فرومیشون خوشمون نمیومد از هدفها حذف کردیم و در نهایت تصمیم گرفتیم به یک اکانت خیلی خوب که بازیکن های قابل احترامی هم دارن اتک ها رو با علم به اینکه به احتمال خیلی زیاد دیوار میشه روانه کنیم.


    تبریک میگم به بازیکنان محترمی که روی اون اکانت بازی میکنن بابت دفاعی که جمع کردن.


    تشکر هم میکنم از همبازی های عزیزی که روی اکانت پایتون و هاوک و گرین ، در کنار هم چند ماه لذت بردیم. لقمان عزیز .، علی رضای دوست داشتنی ،علی اقای گل و دوستان دیگه ای که توی اکانت های دفاعی تیم پایتون زحمت کشیدن.

    از تیرداد عزیز هم که جزو شخصیت های خیلی محترم و دوست داشتنی هستند تشکر میکنم همچنین البرز عزیز.

    موفق و سلامت باشین.

    مهدی

    سلام

    ضمن تشکر از شما میخواستم اول چند تا نکته رو بگم و بعد نظرخودم رو درباره بالانس سرور و متای شکل گرفته خدمتتون اعلام کنم

    اول اینکه میزان تلفات گرفته شده نشون دهنده قدرت هجومی ساید نیست و به نظرم هنوز از قدرت هجومی هیچکدوم از سایدها رونمایی نشده و درنتیجه نمیشه از روی میزان تلفات گرفته شده قدرت هجومی سایدها رو تخمین زد.

    دوم اینکه توی درگیری ابتدای سرور ربع ش غ و ربع ج ش ، امرداد بخشی از توان دفاعیش رو از دست داد(که البته خیلی راحتتر از توان هجومی قابل برگشت هست) و شمال غرب هم بخشی از توان هجومیش رو از از دست داد که به خاطر حذف اکانتها توی امار دیگه لحاظ نمیشه


    حالا با توجه به امار ارایه شده از تعداد اکانتهای موجود در هر ربع و میزان دهکده هاشون (در نبود امار دقیق از همرها و دفاع ها) میشه سناریوهای مختلفی رو بررسی کرد.


    جنوب شرق 155 اکانت و 853 دهکده

    شمال شرق 125 اکانت و 755 دهکده

    در مجموع متای شرق 280 اکانت و 1608 دهکده

    -----------------------------------

    شمال غرب 105 اکانت و 441 دهکده

    جنوب غرب 180 اکانت و 917 دهکده

    در مجموع متای غرب(در صورت تشکیل) 285 اکانت و 1358 دهکده


    چیزی که میبینیم اینه که غرب از نظر اکانت چیزی از شرق کم نداره که یه کوچولو تعداد اکانتش بیشتره. در مقابل تعداد دهکده های غرب حدود 15 درصد کمتره که اینم ناشی از طبیعت پاپ باز بچه های شرق داره(درمقابل احتمالا امار کمتر هجومی و دفاعی در کوتاه مدت)


    حالا توی شمال شرق الان یه جنگ داخلی در جریانه که به هرحال داره از پتانسیل دفاعی ، هجومی و همچنین در نهایت تعداد اکانت و دهکده شمال شرق و در نهایت متای شرقی کم میکنه و به نفع غرب هستش که توی امار بالا لحاظ نشده(بر اساس روایت های مختلف از بیست درصد به بالا)

    جنوب شرق هم تعدادی از همرهاش رو از دست داده و مقداری از دفاع، در مقابل شمال غرب بخشی از همرها و اکانتهاش رو از دست داده که چون توی امار کلا نیومده الان ، میشه فرض کرد اصلا از اول نبوده و پتانسیل شمال غرب چیزی هست که الان داریم می بینیم.

    بحث بعدی هم در خصوص فرآیند متا شدن تو سرور های ایران ، این هست که تجربه ثابت کرده لیدرهای سایدهایی که زودتر نسبت به مشخص کردن هم متایی خودشون اقدام می کنن عملا حق انتخاب دارن هرکی سریعتر اقدام کنه حق انتخاب رو از رقیب هاش گرفته و سیاست حداقل اینده میان مدت سرور رو مشخص کرده ( همونطور که الان ربع جنوب غرب یا باید با شمال غرب متای اجباری کنه یا حداقل در ظاهر هم که شده تنها باشه که این انتخاب رو خودشون نکردن بلکه لیدرهای شرق این تصمیم رو واسشون گرفتن).


    در خصوص بالانس سرور با توجه به آمار ارایه شده توسط اقا لقمان و شما ، بهترین حالت بالانس سرور همین حالتی هست که الان بوجود اومده (در صورت متای شمال غرب و جنوب غرب) . چون در حالت های دیگه ، اختلاف بیشتری بیشتری رو در بالانس سرور شاهد بودیم مثلا

    اگه فرض کنیم متای شمال در مقابل متای جنوب داشتیم اینطوری میشد:


    متای شمال 225 اکانت با 1196 دهکده

    متای جنوب 335 اکانت با 1769 دهکده


    یا متای ضربدری داشتیم که میشد این:

    متای شمال شرق با جنوب غرب 305 اکانت با 1672 دهکده

    متای شمال غرب با جنوب شرق 260 اکانت با 1294 دهکده


    ضمن اینکه متای شمال غرب با جنوب شرق با توجه به درگیری اول سرور یه مقدار دور از ذهنه


    خب چیزی که در ظاهر می بینیم اینه که متای شرق در مقابل متای غرب نزدیک ترین چیز هست به بالانس سرور ،فارغ از بحث های سیاسی سایدها و جنگ های فرومی و دوستی و دشمنی هایی که به این سرور منتقل شده


    موفق باشین