Posts by Need4Relax

    از قدیم الایام گفتن (لطفا از مثال هایی استفاده کنید که خشونت و بی احترامی را به داخل فروم نیاورد)


    اولا شما که دوماه پیش یه نان کپتو همون گیرین امپایر زد جاش هیچی نبود دیگه با چه رویی اومدی این وسط به قول دوستان رقص سرخپوستی؟وسط حرف بزرگترا نپر هیچوقت،تا حالا کجا بودی(مثلا اون روزی که همین پایتون زد پیاده های حجومی سایدتون رو پرپر کرد) که از جنبه ی فان پستهات استفاده باشه؟

    ثانیا کسی که فرق بین پایتون رو با پلنگتون نمیدونه حکمش همانند بنده خدایی هست شیر جنگلو با شیر پاکتی اشتباه میگیره(مودبانش)


    خوب حالا سلام علیکم


    زندگی پر از سوتفاهمات هست و شاید یجورایی سره همین سوتفاهمات تیم ماهم تصمیم بر حذف گرفت،خداروشکر که تونستیم با ارایه بازی سالم کنار بچه های خوب امرداد اندازه ی روزایی که بازی کردیم از این سرور لذت ببریم،روز اخر هم قصد لانچ نداشتیم ولی بعد که همفکری کردیم دیدیم اگر اندازه ی کشتن یه دفاع از ساید رقیب(و نه دشمن!)بتونیم برای سایدمون مفید باشیم باید این کار انجام بشه،سر حرفی که از رو قانون لات بمیر تیم خودمون زده بودیم حتی حاضر نبودیم یک روز دیگه هم بمونیم و بهترین کاری که میشد انجاام داد لانچ بی برگشت بود(حالا یا دفاع نمیشد و 200-300 کا همر تیم خوب mnm میپرید یا دفاع میشد و یه حجم خوبی خسارت به دفاع ساید محترم ج.غ وارد میشد)بازم خداروشکر که دفاع شد و ناصر کلاهبردار عزیز فردا لقمان رو وسط خیابونای شیراز گیر اورد اتفاق خاصی برا لقمان ما نیوفته:D


    در آخر جا داره تشکر کنم از دوستان عزیزمون در تیم امرداد که تا اخرین لحظه ما رو کنار خودشون تحمل کردند و براشون همه جوره آرزوی موفقیت میکنیم:love:



    بهترینها رو برای همه ی پلیرهای حاضر در سرور آرزو میکنم<3

    علیرضا

    من هم دعوتتون میکنم ماشین حساب رو پرت کنید یه گوشه و بعد پست بزارین! کار شما نیست!

    پترن ناتار اون مدل وی پی اس شما نیست که همه منابعو فول کنه و البته همه کارخونه ها رو کامل کنه! مخصوصا توی این سرور عجیب غریب!

    بیشتر از اون چیزی که فکرش رو میکنید بنده روزانه با ماشین حساب کار میکنم و مو لا درز حسابم نمیره دوست عزیز،اگر کمی روی اعصابتون مسلط باشید و یکم با ماشین حساب هم کار کرده باشید دعوتای این شکلی از رو عصبانیت برا کسی نمیفرستید،تو دنیای مدرن امروز و حتی تو همین اسپید ترا که بی حساب و کتاب میدونیدش ماشین حساب حرف اول رو میزنه،همین نگرش شما به عنوان لیدر یک ساید باعث حال وخیم این روزهای سایدتون شده.


    در مورد جمعیت حدودی ناتار هم من حساب کتابی نکردم و نیازی نبود، وقتی یکی میاد میگه ناتار 600 700 پاپی ناتار تپل تری هست! و جمعیت رو به غارت ارتباط میده دیگه جای دفاعی باقی نمی مونه! شما میگی حداقلش 300 هست منم میگم 260 مثلا، بحث سر این موضوع نیست، بحث اینجاست که رابطه کاملا مستقیمی بین پاپ ناتار و میزان غارت دهیش وجود نداره! همه چی ریاضی نیست!

    همونطور که ممکنه یه ناتار با جمعیت بالا! ریسورس فولی نداشته باشه حالا یا به خاطر پترن خاصشون، یا کاتای دوستانتون

    یا یه ناتار با پاپ پایین منبع دهی بیشتری نسبت به ناتار با پاپ بالاتر داشته باشه!

    به بخش باگ ها مراجعه کنید و ببینید چند بار ادمین به مورد تنظیم یا تعدیل ناتارها اشاره کرده!

    ((میگم پاپ ناتار ارتباطی به میزان غارتی که میده نداره (پاپ بالای 100) و هزارتا نکته دیگه که همین جا بهتون آموزش دادم))


    این رو شما در پست دیروزتون فرمودین و الان حرفتون عوض شده دارید اسمون به ریسمون میبافید،فرض بر اینکه به قول شما دوستان ما زدن یه ناتاری رو هر 18 تا منابع و انبارهاشو 0 کردن،اگر تحقیقات و انالیزها و محاسبات(البته نه با ماشین حساب احتمالا با انگشت دست و پا)و حجت تمام شما اون یدونه ناتار بدبخت مذکور بوده که من بحثی با شما ندارم و فقط میتونم ابراز تاسف کنم برای عزیزانی که شما انالیزرشون هستید.



    بچه ها هم خبر دادن تمام ناتارای پاپ صد از دیشب جو گیر و دچار سندروم استکهلم شدن دارن تروپ میزارن جلوی ریدرهای شرق و میخوان اعلام استقلال کنن برن با سایدی که بیشتر احترامشون رو دارن متا بشن^^

    من هم قرار نیست اینجا همه چیو بهتون یاد بدم، اگه کلاس های سطح بالاتر خواستین:

    اول کلاس های پیش دبستانی لقمان رو بگذرونید

    بعد دست لقمان حکیم رو بگیرید با هم در کلاس های نوری در ان ای شرکت کنید (وساطت میکنم قبولتون کنه)

    ما هم تدریس نداریم دیگه زمانش نیست

    الان مثلا نوری بزرگتر شماست و من باید به ایشون رجوع کنم؟شناختی از ایشون ندارم و احترامشون رو واجب میدونم ولی مطمن هستم اگر سلام علیکی با شما داره و اگر خاطرتون رو عزیز بدونه سر همین چندتا پست افتضاح اخرتون یه تذکر از سر دوست داشتن بهتون میده.


    اینم یه توضیحی بفرمایید لطفا :|


    توضیح اینکه تو اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی!


    توضیح بیشتر اینکه از 200* 200 ج.ش اومدن 200*200 سایدتو شخم زدن نتونستی دف بدی اونوقت با پرچمهای جدید داری شاخ و شونه میکشی؟:D



    در کل نظر من در مورد آمرداد:

    تنی چند اکثرا نوب، با پشتکار بالا، مدعیان دیپلماسی زیرزمینی، به دنبال متای وینر قبل از سرور!


    ما که همه مون این رو قبول داریم،نواب اربعه هم داریم حتی:D

    زیادی حس خود بزرگ بینی گرفتی دوست عزیز.;)

    سلام علیکم!


    ابتدا دعوتتون میکنم به کمی ارامش دوست عزیز.

    همون انالیزهایی که از جیب امامزاده پیشکش ما کردید از ابتدای سرور نشون داده ارتباط مستقیمی هست بین جمعیت ناتارهای هر ساید با میزان غارت همون ساید.

    همون دابل اسکاتی که شما میفرمایید رو ماهم انجام دادیم و کاملا برعکس شما نتیجه گرفتیم پس لطفا ادرس غلط ندید الکی،چهار نفر هم میان میبینن مسیر بازیشون به اشتباه طی میشه.

    اینهمه دنبال عدد و رقم در اوردن هستید حتما ماشین حسابتون مشکل داره که به بیراهه زدید.

    یه فیدر 6 4 4 4 برای فول بودن فقط سورس اش 306 تا جمعیت زبون بسته صرف میشه،انبار هم که یقینا بالا بودنش تاثیر زیادی داره چون با پر شدنش مخفیگاه رو خنثی میکنه.پس ناتار زیر 306 یعنی هنوز فول سورس نشده،پاپ اون پنج ساختمان منابع هم پیشکش ما و دوستانمون به شمابماند که این ناتارها پاپ زدن هم دوست دارند و سفارت و سرباز خونه و اصطبل و اعمارت قهرمان و ... هم اپ میکنن،یجورایی تک تک پاپ اشون با شیر دهیشون رابطه داره حالا شما اگر خودت رو تافته ی جدا بافته میدونی همون پاپ صد هارو رید بده ببینیم به کجا میرسی.


    در مورد بار فنی پستها و ماستمالیزیشنهای! لقمان هم قضاوت با خوانندگان فروم،مشخصه با مزاج شما سازگار نیست ولی دلیل نمیشه از سر عداوت بیایین با اسپمهاتون دانش لقمان رو زیر سوال ببرید،ما ازشون استفاده کردیم جواب هم گرفتیم شما دوست ندارید استفاده نکنید.در موردشون هم تو خلوت خودتون با خودتون بحث کنید و حتی سعی در مقایسه امثال من و خودتون با لقمان در موضوع نبوغ و نو اوری نفرمایید.

    از این به بعد و با پرچم های جدید، دف با سرعت بیشتری به دوستان لویال خوهد رسید! ولی اتک های شما با همان سرعت قبلی خواهد بود!

    :D

    سلام و عرض ادب و احترام


    امیدوارم دوستان عزیزم در هر چهار کوارتر تا به اینجای کار از بازیشون لذت برده باشن و واقعا متاسف هستم که عده ای با هویت مجهول(حالا هرکسی که هست)با سبک بازیشون و با هک و یا سو استفاده از اعتمادها سرور رو به کام بقیه پلیرها تلخ میکنند.


    نیومدم در مورد کثیف بودن یا سلامتی بازی کسی بحثی داشته باشم،ما تو تیم خودمون اینو خوب بلدیم که سبک بازی هر تیم به خودشون مربوط هست،بهونه گیری نمیکنیم و همیشه سعی میکنیم از ابزارهامون درست استفاده کنیم،ما تو تیم خودمون چرخ دنده هایی هستیم که اعتماد کاملی به طرحهای لقمان عزیزم داریم و زمانیکه این طرحها باعث رخداد اتفاق مثبتی برای سایدمون میشه ازش لذت میبریم.


    اون دوستی که دیتای عرضه شدی لقمان رو خام میدونه واقعا توقع چی داره؟

    اینها قسمتی از اطلاعاتی هستند که ازشون بهره برداری لازم انجام شده و در واقع به شکلی عرضه میشه که دوستی مثل شما نتونه ازشون بهره برداری مفیدی در مقابل ساید ج.ش انجام بده،مشخصا توقع این رو ندارید که لقمان بیاد نتایج انالیزش رو مثل هلو تو بشقاب بزاره جلوتون؟

    لپ کلام بدونید در انالیزهای صحیحتون که میتونه از ارکان مهم موفقیت یک تیم لیدری باشه نه یک قدم بلکه چندین قدم عقب تر از لقمان تشریف دارید.

    پیشنهاده بنده به شما اینه که به جای نق زدنهای بچگانه و جبهه گرفتنهای بی مورد و برخلاف سیاست درست تا به اینجای سرور ،کمی سر به زیر باشید و یک مورد هرچند کوچک از دریای نبوغ لقمان عزیز اموزش ببینید تا گرچه همر ساز خوبی نبودید حداقل بتونید دفاع ساز خوبی باشید و برای سایدتون مفید باشید.



    آرزوی موفقیت دارم براتون<3


    پسرک سبک عقل!در مورد اشخاص قابل احترامی مثل عطا خدا بیامرز و مازیار درست صحبت کن که امثال تو ناخن این عزیزان هم نیستن.


    وای به حال اون لیدری که ممبرش انقدر گستاخ باشه و جای مواخذه بیاد همچین پستی رو لایک هم بکنه.






    پ.ن:بچه ها گفتن لوولوو اومده میخواد شرق رو بخوره:Dخدا نگذره ازتون ^^^^

    دود از کنده بلند میشه


    بابت این زد و خورد یک طرفه تبریک میگم به پیره مردان کشاورز سرزمین شمالشرق،مشخصا" اونجا جای گندم چیزای دیگه کشت میشه و به خورد لشکریان داده میشه که اینجوری جواب میگیرن^^


    نظر شخصیه بنده اینه که تیم آریانا به موقع دست به کار شد و تونست NE رو دست بگیره و یک دست کنه،مطمنم اگر امروز این اتفاق نمی افتاد فردا روزی باید با خسارتهای جبران ناپذیر این کارهارو انجام میداد،لویالی ها هدفشون چیز دیگری به جز موفقیت NE بود و خوشبختانه نتونستن به هدفشون برسن.


    به احتمال فراوان دیگه اسپمهای دیسلایک شده ی حاج حسین رو هم شاهد نخواهیم بود که شخصا از بچه های آریانا مراتب تشکر رو دارم:D


    در مورد دوستانیکه دنبال موضوع جابه جایی دفاع مخفیانه بین ساید NE و SE هم هستن باید بدونن که سیاست بخش جدا نشدنی تراوین هست و نباید نادیده گرفته بشه.

    سلام و عرض ادب



    دوستان اشتباها" این دوست عزیزمون رو فکر کردن ما هستیم که در این رابطه خواستم نکته ای رو عرض کنم.

    ما تیم هاوک سرور دو راند سه کلاسیک هیچ نسبت و اشنایی قبلی با این دوست عزیزمون نداریم و همینجا هم از ایشون و از مدیران محترم فروم تقاضا داریم در صورت امکان و برای پیشگیری از مشکلات بعدی با لطفی که صاحب یوزر اکانت در حق ما عنایت میکنند این یوزر نیم تغییر کنه تا ما بتونیم با هویت مشخص در فروم شرکت کنیم.



    پیشاپیش متشکر و ممنونم

    سلام



    این پست صرفا در جایگاه یک خواننده این تاپیک زده میشه



    دوست عزیز نمیدونم چقدر آی آر بازی کردید ولی امیدوارم برای درک صحبت بنده سابقه ی بازی در ای ار رو داشته باشید


    اول اینکه وقتی شنیدم به مازیار خان بی احترامی شده واقعا ناراحت شدم و امیدوارم فقط سوتفاهم بوده باشه

    سایدی که لفظ مستعمره رو در موردش بکار میبرید توتال اش مازیاری هست که تری داتیها چشم بسته قبولش دارن،ایشون انقدر با تجربه و با درایت هستند که مطمن باشید اگر تصمیمی گرفته اند اون پیچش موی رو هم دیدن.

    شما بیا به هرکسی که مازیار رو میشناسه بگو مازیار رفته زیر پرچم یه ساید دیگه ببین چه جوابی میگیری.


    ثانیا" اگر ایشون رو به عنوان توتال ساید پذیرفته اید حتی با رای منفی خود شما ولو رای مثبت اکتریت و حتی با علم به تصمیم 100% اشتباه از طرفشون،نباید مخالفتی انجام بشه،غیراز این باشه میشه خیانت به ساید!

    سلام خدمت شما احسان عزیز اگر اشتباه نکنم


    فکر میکنم صحبت در مورد پلنتون بی فایده و تکرار مکررات هست و به قولی میخ آهنین نرود در سنگ و همچنان منتظر مدارکی که گفته شد میمونیم اگر مثله همون لینک سبز اسکات نباشه!

    یه مورد گفتید ادمین تماس گرفته باهاتون کی ازش ساده میگذریم،بیخیالش!

    دوست خوبم کمی پیش خودتون فکر کنید،کلاه خودتون رو قاضی کنید،خیلی خوبه که آدم چشم بسته پشته دوستش باشه ولی بعضی وقتام بجای اینکه تقصیرارو گردنه کسی بندازیم باید اون دوست عزیز رو نکوهش کرد،اگر ادمین میخواست بازی رو به توازن بکشونه که میامد خیلی راحت و اصولی اون اتحاد مصریهاتون رو بن میکرد!الان یه بچه پنج ساله هم اون اتحاد رو میبینه میفهمه توش چه خبره ولی مولتی هانتر و ادمین تاحالا کاری انجام ندادن که به کسی برنخوره!



    البته تعداد خیلی زیاده شاید حدود 100تا ولی از حوصله بنده خارج بود،ضمنا" من تهمتی به کسی نمیزنم

    به نظرم حتی اینهمه شباهت تو انتخاب نژاد ها و اسم دهکده ها و چیدمان مختصات ها هم میتونه تصادفی باشه :D


    به ما گفتن سرور پاکه و ما اومدیم،شماها مولتی کشیدین،اکانت تو ج.ش داشتین،باگ هم که استفاده کردین،ولی تا رفتین تو دیوار بقیه شدن مقصر.

    عرض سلام و ادب



    خسته نباشید میگم به دوستان حریف در ساید شمالغرب


    تبریک و خسته نباشید جانانه به تیم زحمت کش دف کوردی جنوب شرق که با زحمات شبانه روزیشون تونستند ورق رو به نفع آمرداد برگردونن


    خطاب به دوستانی که انتظار داشتن جنوب شرق 10 رانده دیگه هم بخوره و کسی کاری از دستش برنیاد برای طرز تفکرشون متاسفم و در سرور های بعدی براشون آرزوی موفقیت و تحول فکری دارم.


    متاسفانه آمرداد درگیر جنگی شد که هیچ آمادگی برای اون نداشت،طبیعتا هیچ کس در این برهه از سرور انتظار همچین درگیری رو نداشت و پلن اکثر اکانتها غیر نظامی پیش میرفت

    از شروع پلن اول تمام اکانتهای آمرداد زیر فشار ساخت نیروی دفاعی رفتن،حتی سرباز خونه و اصطبل 90% همرها هم روشون دفاع شارژ شد که باعث عقب افتادن پاپ و همر خیلی از اکانتها شد و با زحمتی که عزیزان دف کورد کشیدن امروز شاهد این نتیجه بودیم.


    روی فیکی که به خود ما زده شده بود حدود 100 کا دف بسته شده بود که خود گویای منطق غلط دوستان شمالغربمون هست.


    از دید شخصیه بنده متاسفانه یا خوشبختانه نتایج رقم خورده ی امروز به دلیل دست کم گرفتن ج.ش و غرور کاذب دوستان ش.غ بود و باید مسولیت نتایج رو هم پذیرا باشن.


    از عزیزان ج.ش تقاضا دارم وارد بازی من نبودم دستم بود تقصیر استینم بود دوستان نشن.

    جدای این بحثهای حاشیه ای و کل کل دوستان شمالغربم تو این چند روزی که اسکات هاتون دارن ریکاوری میشن احیانا" خواستید جایی اسکات بکشید لینک بفرستید در حد توانم براتون اسکات میکشم :whistling:

    اگر کپیتال هم براتون مهم بود میتونستم منابع پوش بدم که دوباره کراپارو یازده کنید که خدارو شکر مهم نیست،بازی که ارزش این حرفهارو نداره،این دوستیهاست که موندگارن:*


    ممد سکولار برا تو نمیکشم تو لینک نفرست :D

    میشه لینک کپای زیبایی که زدید بزارید؟؟ 20 ساعت پلن واسه دو تا کپ 11 و 13؟؟؟


    بوق بوققق

    زدن کراپ های سطح 11 nw توسط تیم ....... امرداد را به کل سرور تبریک عرض میکنیم!!

    20 ساعت پلن بری اخر کپ 11 کراپ لاک کنی؟


    ملا میدونی چرا سبزه؟؟ چون کپ از اول بازی گفتیم واسه ما ارزش نداره اونم از این سطحش!

    علیک السلام بر سلطان ادب



    نصف ساید ابر قدرتتون چنج کپ شده دوست عزیز،البته اینو همه میدونن شمالغرب کسی کراپ آپ نمیکنه.

    کل اسکاتای دسته جمعیتون دیشب دیوار شد البته جز اون خیالیه که کسی تاحالا ندیده ^^


    اون دف میلیونی تون هم خوبه که مونده برای راندهای بعدی انشالله


    در حقیقت امرداد دیشب ادای زدن رو دراورد،شما اومدین جا خالی بدین پاتون پیچ خورد کف زمینو بغل فرمودین،بیشتر خودزنی کردید.

    دیشب همه دوستان میگفتن پلن سبکی هست و پلنر هم میگفت راند اول دست گرمیه،صبح که بچه ها اومدن ابعاد خود زنی رو دیدن همه تک رای مثبت دادن به پلنر :D


    انشالله که در ادامه سرور خواص داشتن کراپ لول بالا رو هم میبنید.

    علیک السلام


    اجازه بدید از توجیحتون ما قانع نشیم

    پلیری که 24ی کف فرومه قابل توجیح نیست که کل پلن اکانتش کشیدن سه تا چیف باشه در صورتی که شما مثلا یه پلیر تمام وقت یا اصلا پاره وقت هستی و سه تا چیفر ساختن رو میتونی موازی با هر پلن دیگه ای روی اکانتت اجرا کنی.

    مثلا شیش تا پلیر ریختید رو 5تا اکانت و کل کارتون اینه که سه چیفر میسازید؟یکم با واقعیت فاصله داره انگار.


    در مورد بزرگتر و کوچکتر هم بحثی باهاتون ندارم،من کوچک ترین پلیر جنوب شرق و کوچیک همه ی دوستانم هستم.


    ظاهر تو این فروم پی نوشت هم شده محل توهین و تحقیر بقیه،اون زمان که ما خیلی کوچکتر بودیم و مثلا ریجستر اکانت فروم تراوین آی آر مون برا 2009 بود خیلی کمتر از این توهین هارو برخورد میکردن ولی الان انگار کسی نظارت نداره و شما هم مقصر نیستی دوست عزیز.



    سنت کام کراپاش خورد اومدید گفتید مال محسنه! حالا شد مولتی؟؟؟ بگو به کدوم اکانت شک داری شناسنامه خدمتت بدیم بکشی بیرون از این داستان مولتی.

    میترسم از روزی که واندر بره بالا بگی این که هولدرش اکانت مولتیه!


    نیازی به این کارا نیست دوست عزیز!!

    کلا" فقط میتونم ارجاتون بدم به اینجا

    سلام و روز بخیر خدمت دوستان


    اول یک نصیحتی از بنده حقیر خطاب به دوستان قدیمی در ساید شمالشرق که با خیلیهاشون سعادت حداقل یه سرور بازی در کنارشون رو داشتیم میگم

    به لحاظ داخلی بودن موضوع بهتره یجورایی بحث رو عمومی نکنید که خدایی نکرده بی احترامی به شخص خاصی بشه،آیدین عزیز هم از پیشکسوتان تراوین هست و شخصا در دو سروری که مقابل ایشون بازی کردم حریف قابل احترامی دیدم ایشون رو(جز اون یه حرکتش که اخر سرور tc2 کراپای منو زد^^)به نظرم ترور شخصیت اینچنینی زیاد کار درستی نیست<3


    همچنین پلن زیبای(خداییش تو این تایم از سرور قشنگ بود)ساید شمالغرب رو هم به دوستانمون تبریک عرض میکنم،به طور مشخص به اهدافی که در نظر داشتن رسیدن و به قولی مشت اول رو خوب زدن،واقعا نشون دادن حریف قابل احترامی هستند.


    جا داره از حرکت خوب پلیرهای اکانت gone hero هم تقدیر بشه،به نظرم با ابزاری که در دست داشتند بهترین کار ممکن رو انجام دادن و مطمن هستم تیم گان هیرو با یک ریکاوری سوپرایز اینده ی جنوب شرق خواهد بود.


    نمیخوام از زحمت و ارزش پلنی که زده شد کم کنم ولی بحثی که خیلی بنده رو اذیت میکنه اون اکانتهای سه چیفر دو دهکده ای دوستان شمالغرب هست که مشخصا" مولتی اکانت دوستان هستند و بدون شک فقط برای همین منظور ساخته و تربیت شدند،اونم تو سروری که قرار بود مولتی اکانتی توش نباشه!

    الان به اون لحظاتتون افتخار میکنید؟


    خصوصیات اخلاقی پیرو قوانین نا نوشته هستند،هرکی به هرکی باشه که سنگ روی سنگ بند نمیشه چون دست بالای دست بسیاره دوست عزیز

    آدما دوست دارن خیلی کارارو انجام بدن،یه اعمالی رو نمیشه انجام داد(از توان آدم خارجه).

    یه اعمالی هم مثله کاری که شما انجام دادی واسه خیلیا کاری نداره ولی انجامش رو ننگ میدونن و انجام نمیدن.



    من جای شما بودم تو فروم پست نمیزاشتم تو بازی ام گمنام بازی میکردم و یه ناراحتی وجدان دایمی هم داشتم نه اینکه سینه جلو بدم و بگم من بودم من!!!

    سلام



    خسته نباشید میگم به دوستانمون روی اکانت ایمپریال و تبریک میگم بابت پلن اولشون که موفق بود.


    همونطور که خیلی ها هم اطلاع دارن کم کم به تایم لندینگ پلن موازی ساید شمالغرب هم داریم میرسیم.


    این پلن فارغ از هر نتیجه ای که به همراه خواهد داشت پیشاپیش به هر دو تیم درگیر خسته نباشید عرض میکنم و امیدوارم در روزهای آتی شاهد لینکهای جذاب و لذت بخش برای پلیرها و دنبال کنندگان فروم باشیم.



    با آرزوی موفقیت و سلامتی برای تمامی عزیزان حاضر در سرور <3

    باسلام!


    در مورد دوتا برداشت شما دوست عزیزم عارضم که تیمی که با خفت شدن 2-3 کا گرزی روی یه اکانت اش بخواد زیر فشار بره و شونه خالی کنه که بهتره همین الان بارو بندیل رفتنو ببنده،البته کسی نمیتونه حرکت مهاجم رو کم ارزش جلو بده و جای خسته نباشید داره ولی مگر جز اینه که یه حرکت انفرادی و به قول خودشون انتحاری بوده؟


    در پاسخ به نکته ی دومتون یه تصویری میزارم که با فتوشاپم نه،با پینت درست شده تازه کیفیتش هم خیلی بالاتر از اونیکه دوستان قرار دارن:




    اگر شما این چیزارو باور دارید پس بووووووووم فلانی فارم شد:D:D


    یکم استدلال منطقی لطفا دوست عزیز،اگر دوستانمون در شمالغرب برای لو نرفتن اکانت اسکاتر ارزشی قایل بودن کلهم نباید ریسک میشد،شاید اونجا جای 8تا دونه جاسوس مثلا 50 تا جاسوس بود.

    ثانیا طرف 8کا رعد رو انتحاری میزنه اونوقت دلش برا 8کا اسکات باید بسوزه؟



    فرار رو به جلو و چنگ زدن به ریسمان الهی و بشین پاشو و تشویق و هورا بماند برای کارای شسته روفته!

    سلام

    عرض ادب


    آقا این دیگه چه وضعیتیه


    ادمین هر شب میخوابه یه خوابی میبینه میاد دست میکنه تو اصول بازی!!!!

    ایشون مگه پلیر رو چی فرض کردن

    ما که نمیتونیم هفته ای یه مدل بازی کنیم


    نمیشه که هر روز قوانین و فرمولارو عوض کنید و ماهم بگیم مشکلی نیست


    این بازی بر اصول برنامه ریزیه!ما که نمیتونیم با هر سوپرایز ایشون تغییر برنامه بدیم!!!

    سلام خدمت شما دوست عزیز


    ممنون از تحلیل وضعیتتون

    هرچند اگر بی طرفی رعایت میشد میتونست دلنشین باشه.


    بنده با اکثر مباحث اتون مخالف هستم و شخصا اون کپ رو پاشنه ی آشیل شمالغرب میدونم

    تحلیلتون به شکلیه که انگار از پلیرهای imperial یا حداقل شمالغرب هستید و گر هم که نه پس بدون شک هدفتون تحریک ساید جنوب شرق هست.


    اکانت imperial یه حرکتی زده،تا به این لحظه تنها دست آوردش نون و اب دادن به اون دفاع و هیروهای نصف سایدشونه،الانم زیر فیک هست و پیشنهاد میدم دف اشون رو سنگین تر کنید چون مشخص نیست اون کپ کی بره رو هوا،شاید امشب!شاید هم همونجا موند و به قول شما متا شد!


    اگر کسی با 2-3 کا گرزی که البته شک دارم اونم داشته باشه تو اون کپ بتونه منابع طبیعی یه ساید رو خالی کنه حرف شما درسته:D



    پ.ن:الان فهمیدم چرا ناتارای ساید ما خالین:))))

    دوست به ظاهر محترم الان اومدی روند سرور رو بررسی کنی؟!

    شما که به هر شکلی تونستی توهین کردی دوتا فحشم میدادی اون وسط دلت بیشتر خنک میشد!


    اولا" هنوز اول سرور هست و خیلی مونده تا ببینید کت تنه کیه

    ثانیا" این به شما چه ارتباطی داره که چه کسی کدوم ساید رو دوست داره؟یکی دوستانش ج.ش هست بالطبع ناخوداگاه حس طرفداری داره،دلیل نمیشه شما بیای بگی احمق و احمقانه!!

    ثالثا" اگر یکم بیرون این سرور فیکها بازی کرده بودین میدونستید پست کیو ریپلای کردید.



    من باب مزاح واسه رواج خنده هاتون:

    احیانا" رونالدینیو ایه سردار آزمونی گل نزدی شما؟

    آیا گل خیلی دوست داری شما؟

    از بچه های گلِ تیم وید مستر نیستی شما؟




    گل باشی و عمرت مثه گل نباشه دوست به ظاهر محترم!


    پ.ن:محمد موکسی مگه هنوز در قید حیاته؟=O:D