Posts by VaGNeS


    سلام


    چند روزی نبودم چقدر فروم رفت جلو. چهره هایی رو دیدم پست گذاشتن که بیش از 14 سال که میشناسم! بهنام و اشکان هم که اومدن پست گذاشتن و با کلام راستین جو دروغ رو تعویض کردند.


    تیرداد در سه مرحله دفاع ارسال شد. در مرحله اول 40ک بود. وضعیت شمال شرق خیلی بد بود ولی چون اشکان و بهنام هرآنچه داشتند روی میز بود برای ما هم همینطور بود. 1.5 ساید به 2.5 ساید داشتیم میجنگیدیم. در مرحله اول اونجایی که 40ک رسید ریل زده نشد. در مرحله دوم 80ک و در مرحله سوم دیگه خودکشی نهنگ ها بود که خیلی بیشتر از این اعداد ارسال شد که دیوار شدند. اینکه شما میای با 170ک دفاع نوب وارانه میسنجی و کلام تمسخر آمیز خودتونه که میخواید نخودی بودن خودتون رو به یه چیزی تو مایه های قلم آبگوشت تبدیل کنید صدای بنده در میاد. اطلاع نداشتید حرف نزنید و با کلام زشتتون یک ساید بحران زده و درگیر جنگ داخلی شده رو که برای متاش تا تونست دفاع ارسال کرد و حمله کرد رو به سخره نگیرید. یادتونه انویل های جنوب غرب رو توی دهکده های لویال؟ متایی که ما داشتیم خیلی فراتر از ساید بود و در تمام جوانب فوایدش دیده میشد... اتفاقا امثال بهنام و اشکان چون واقعیت هارو میدونن و زیبا و راستین حرف میزنن نور چشی های من و مازیار و امثالهم هستن که تا آخرش وفادار هم هستیم و خواهیم بود. همه جور شوخی هم باهم میکنیم. متاسفانه امثال شما توی این دایره ها قرار نمیگیرید. در ضمن بعد از سمپاشی که بین من و دوست شفیق کردید یه مدتی دور بودیم ولی بدون که ما الان خیــــــــــــــلی رفیقتریم.


    این best toten هم اسمش سالار هست و ملقب به سالار گوسفند که در پست زیر بهش اشاره کرده بودم. ایشون خیلی گوسفند تشریف دارند و دو دانگ از شش دانگ توتالی رو در اختیار دارند.


    پی نوشت: توتال سایدمون هم گوسفندمونه به یاری مهران پوپولو و کاوه پا شکسته. گاد هم الف.تریدر. دست پشت پرده هم سین. گاف. پ




    در مورد تیم فونیکس هم صحبت های زیادی شده که خوب نیاز به روشنگری داره. هیچ وقت 3دات دیگه مثل 3دات سرور یک نمیشه. فونیکس هم همینطور.... کاوه اکانت اکتیوی نداره. سامان و سهیل و سیما خانم هم اکانتی مثل کلاب نخواهند داشت ولی همیشه دلسوز و تلاشگر شمال شرق خواهند بود و حضور کمرنگی با اکانت معمولی تری خواهند داشت. امیر حسین تریدر و رضا اشکبوس و بابک گل و رضا گارد پر قدرت برای سایدشون تلاش میکنند. این چند نفر دو سرور هست با اسم تیم فونیکس در ساید شمال شرق برای این ساید تلاش های خستگی ناپذیری میکنند که همین چند نفر اندازه یک ساید ارزشمند هستند و نقش تعیین کننده ای دارند.


    پی نوشت: در حال حاضر هم تیم شمال شرق متشکل شده از خیلی بازیکن های مختلف با توانایی های مختلف که این سرور با برنامه تر از قبل و شلوغ تر از قبل داره کارشو شروع میکنه



    شادزی




    سلام


    اگر سطح شما دو نام آشنا انقدر پایینه که درکی از هماهنگی های قبل بازی ندارند که پاسخی براتون ندارم، ولی اگر تا به امروز در سایدی بازی نکردید که چینش پلیرهای هر ساید بر اساس فاکتور هایی (حداقل 10 فاکتور مهم) جایگذاری شود تا بیشترین سود دهی رو برای ساید و بیشترین لذت رو برای بازیکن یا تیم اکانت داشته باشه که نشون دهنده اینه که شما هر آنچه از تراوین میدونید خلاصه شده در اکانت محوری و نه ساید محوری! به قسمتی که از پست خودم پر رنگ کردم دقت کنید و در ادامه توضیحاتی خدمت تمام خوانندگان فروم بدم.


    شمال شرق مانند سرور گذشته همه پرسی خواهد بود و برای تصمیمات ساید جلسات عمومی برگزار میشود. دقیقا مثل سرور گذشته که حتی نظر سجاد هم مهم بود.



    بارها و بارها و بارها در همین فروم اعلام کردیم که ساید شمال شرق به هیچ عنوان توتال و یا شورای لیدری و یا حرف اول و آخر رو یکی میزنه نداریم. اینجا همه در حال تلاش هستند برای برد ساید و همه در تصمیمات مهم سایدی در جلسات عمومی (بالای 30 نفر همیشه جلساتمون بوده) که به کرات اجرا میشه شرکت میکنند و بحث میکنند تا اتفاق نظر به مجری های اون بخش سپرده بشه و اجرا بشه... مثلا یکی از عواملی که ما از لول 15 واندرهارو زدیم توضیحات کامل علی و محسن بود که علی برای اولین بار توی ساید ما در کنار ما بازی میکرد! دقت کنید ! برای اولین بار بود بازی میکرد! نظرش رو همه موافقت کردند و اجرا هم کردیم! پس به عبارتی ساید شمال شرق نه صاحب داره! نه لیدر و نه بزرگ و هرچیزی که تو مغز شما میگذره ! نداریم! اینجا سر هرچیزی همه پرسی میشه و مجری ها اجرا میکنند.


    دوباره قسمت دیگری از پست رو براتون قرمز کردم. دوباره بخونید:

    خیلی از خط مش ها برای ساید و منطقه ها و اکانت ها نوشته میشه. حتی 15 کراپی قبل از اینکه دیده بشه به تیم مربوطه داده میشه. حتی برای جای دیفالت شما برنامه ریزی میشه.



    ما به هیچ بازیکنی نمیگیم چجوری بازی کنه! اون به ما میگه چجوری میخواد بازی کنه... دو اکانت هون رو مثال میزنم: مثلا سیروان سرور قبل گفت من میخوام هون خفتور بازی کنم. خوب از زمانی که روی اکانت میتونه بزاره سئوال کردم. مقدار دفاع شخصی که میتونه بزاره پرسیدم و تعدادی که روی اکانت هستن رو پرسیدم و چند فاکتور خیلی مهم دیگه که ترجیح میدم اینجا نگم تصمیم بر این شد که لب مرز 70 شمال شرق و جنوب شرق بازی کنه ! نزدیک به مرکز نباشه. از اون طرف با علیرضا ایران صحبت کردم و از اونجایی که دفاع خوبی داشت وقت خوبی داشت و افشین و علیرضا جفتشون پلیرهای خوبی بودن نزدیک به سه ساید بازی کرد (خاکستری)... هردوشون هم میخواستند جنگی بازی کنند و من و یا کسی ازشون نخواست! خودشون خواستند. فقط جاشون مشخص شد. همین ! این در مورد 15 کراپی ها !


    در مورد دیفالت ها هم این سرور نقشه داریم و اینجا گفته نمیشه. حتی چینش دیفالت هامون برای رید بهتر و دفاع دقیقتر و همرهای بهتر هم جاگذاری میشه... چرا میگیم قبلش کسی بیاد وقتی میخواد بازی کنه به ما بگه؟ چون ده مدل بازی هست و ده مدل فاکتور و صحبت... وقتی تمام بازیکن ها جای 15 کراپی هاشون رو میدونن. جای بازیشون رو میدونن. کلونی هاشون مشخصه. سبک بازیشون رو انتخاب کردند و.... یهو یکی به نام مازیار تندر که به هیچکس هیچی نگفته میاد میره 15 کراپی 150% کنار واندر رو که برای اکانت مصریمون گذاشتیم میگیره ما به مشکل و عدم هماهنگی میخوریم ! یا میره مختصات 70 مرز شمال غرب رو که مثلا مجید که یک بازیکن جنگی هست رو اونجا فرستادیم که بشینن با آرگین و علیرضا خفت بزنند رو پر میکنه برای همر اند گیم! اینجا همه چی هماهنگ میشه! اینجا نه صاحب داره و نه رئیس... شمال شرق یا الدرز یا فونیکس یا آریانا یا 3دات یا والس یا هرچیزی که شما اسمشو دوست دارید بزارید... در نهایت رفاقت همه چی رو هماهنگ شده پیش میبریم.



    خوب خدارو شکر دوستان جنوب شرق بهمراه پارسا و بعضا دژکوبی ها اعلام آمادگی کردند که به سرور بیان و یک سرور جذاب رو داشته باشیم. تکلیف شمال غرب هم که مشخصه و تیم قدری جمع شده... به نظرم سرور خیلی خوبی میتونه باشه


    پی نوشت: بهنام و اشکان بیاید میخوام عسلویه بسازم ازتون... چند سروره مارو کسی نبرده.

    پی نوشت: گروه شمال شرق امروز تشکیل شد و در حال تکمیل شدن است. کسانی که میخوان تشریف بیارن در فروم پیام خصوصی بدهند.


    شادزی

    سلام


    این سرور هم مثل سرورهای دیگه تموم شد. اول از همه تشکر میکنم از سه ساید دیگه که موندن و حذف نکردند و بازی رو برای همه هیجانی تر کردند. تشکر میکنم از امید عزیز و باقی دوستان جنوب شرق که مهمون نوازهای عالی بودن و طوری رفتار کردند که انگاری خونه خودمه... خالی از لطف نیست که بگم دو سرور اولی که تراوین بازی کردم در جنوب شرق بود. هدف من از بازی در این سرور و مخصوصا ساید جنوب شرق این بود که هم دو ساید شرقی رو به هم نزدیکتر کنم و کدورت ها و سو تفاهم هایی که از یکدیگر رو دارند رفع کنم. دوستان شمال شرقی نور چشم های من هستن و عزیزترین دوستای زندگی واقعیم اونجا هستن که داشتن تک تکشون برام افتخار بزرگی است. از طرفی بچه های جنوب شرق چیزی فراتر از اعداد و ارقام هستن و همیشه معرفت و رفاقت رو پیشه میکنند. امثال فرامرز و امید و فرهاد و باقی دوستان گوهرهای این سایدند که باعث همبستگی و رفاقت جنوب شرق شده اند. در نهایت تبریک میگم به ساید جنوب شرق که بازی رو با اقتدار بردند. ببخشید بازی خوبی ارائه ندادم، بیشتر اومده بودم تعطیلات... ایشالا واندر زندگیتون 100 شه.


    پی نوشت: هدف بعدی بازیم هم گرفتن مدال بود که گرفتم :D


    شادزی

    کاوه

    سلام توتال


    محسن

    سلام رائفی پور

    سعید

    سلام عزیزم. گلد مارو کی این سالار میده؟


    مازیار اینجا هم بلاکی. اون گروه لیگ آف کینگدامز هم بلاکی. فقط گروه مافیا صدا و تصویرتو دارم.:D


    دوستان عزیزم توجه شمارو به تصویر زیر جلب میکنم:

    11_boak.jpg

    با میلاد هیچ مشکلی ندارم. نه خوشم میاد ازش و نه بدم میاد. از اونجایی که سراسر نفرت وجودشو گرفته (اون هم کورکورانه و کاملا احمقانه) ترجیح میدم وقتم رو سر پستاش نذارم. در صورتی که حتی سرور قبلی کلی بهش زنگ زدم بیا شمال شرق بازی کن. تمام این اراجیف هم یکبار با سند و مدرک جواب دادم وقتی هم دیدم داره دوباره تکرار میکنه به پروفایلش رفتم و بلاک رو زدم. خر از یک مسیر میره و میفته تو چاله وقتی دوباره اون مسیر رو میره برای بار دوم نمیفته. ببین خدا چی خلق کرده که وقتی به بنده اش حقانیتت رو ثابت میکنی بازم با مخ میره تو دیوار... موفق باشی.


    میلاد از اونجایی که زیاد ریپلای شدی پستت رو در پست دیگران خوندم. اگر به شمال شرق بیای خوشحال میشیم و یک بازی زیبا رو کنار هم تا آخرش میکنیم و از تجربیات بهره میبریم. حتی سجاد...

    درود



    ارادمنتد - محسن توپاک ( اکانت اصلی فرومم بن هست با اکانت دوستان پست گذاشتم)

    سلام


    من اصلا شمارو نمیشناسم. در هر صورت شما از اونجایی دارید میسوزید ما چیپس و ماست نخوردیم و با امرداد متا کردیم و براشون دفاع فرستادیم که همرهای رنگارنگ شما دیوار رو بوسیدن. که با 100ک 200ک دفاع ماه دوم سرور نرمال یک ساید رو که شما باشید حذف کردیم.


    در مورد این سایت گفتید. خوب خدارو شکر. امثال تو بتونن دهن رو باز کنن چهارتا حرف مفت بزنن شاید شناسایی شدند. ولی اینو بدون تراوین توی ایران نبود. زمانی که قهرمان وجود نداشت من و نیما و یاسی داشتیم با اینترنت هوشمند تراوین بازی میکردیم. شما اون موقع دنبال دکمه روشن کردن کامپیوتر بودی. دو سرور پشت هم ما توی دات کام بازی کردیم و بعد تراوین ایران سرور یک ران شد!


    1. سرور یک راند یک اتحاد کبیر تریدات . LOSE
    عوامل باخت: عوض کردن ایمیل توسط سرپرست مولتی هانترها و بک دادن دفاع واندر و پاک کردن دو همر واندرزن ما توی راه واندر شمال شرق

    2. سرور سه راند یک. اتحاد پر قدرت شمال (شرق و غرب) اتحاد آواتار. WIN

    3. اتحاد تریدات سرور پنج در شمال شرق. WIN

    4. اتحاد تریدات در سرور هشت در شمال سرور. LOSE
    همرهامونو نزدیم به واندر متامون چون نمیخواستیم بزنیم. ولی بجاش واندر جنوب غرب رنگ لول 50 رو ندید و واندر والس نزدیک واندر متامون نشد.

    5. اتحاد ایس در شمال شرق. WIN

    6. اتحاد الدرز در شمال شرق. WIN

    7. سرور یک دات کام واندر Nima SH وینر در شمال شرق WIN
    البته فقط لاگین بود و نگاه بود. همه زحمات رو خود نیما میکشید

    8. سرور یک ایکس اسپیدترا در شمال شرق WIN

    به اسم اتحاد دقت کن دلیل سوزشت همینه که وقتی توی شمال غرب چک و پر میزدم آقا منم میتونم کمک کنم من رو انداختید یه گوشه... اشتباهتون همینجا بود مغرور بودن خودتون رو نذاشتید کنار و از پتانسیلی به اسم وگنس استفاده نکردید! منم رفتن شمال شرق پیش رفقا و کتیبه هارو ندیدید! حذف کردید رفتید دنبال منچ! اشکان و بهنام هم گفتن هرکسی خواست بگه شما وینر نبودید ارجاعش بده به خودمون تا توجیهشون کنیم.


    22_a7bc.jpg

    ببین چقدر متامون برامون ارزش قائل میشد که حتی حذف کردیم و رفتیم اسم اتحاد رو عوض نکرد! اگر تو شعور و فرهنگ متا نداری ضعف خرد و دانش بازی تو هست که در ادامه توجه تورو به عکس زیر جلب میکنم:


    9.سرور دو ایکس اسپیدترا در شمال شرق WIN

    33_6l8d.jpg

    دقت کن در اسم واندرمون به احترام متامون اسم سایدشونو اول آوردیم! با اینکه میتونستیم تک به سه بزنیم ولی به متای عزیزمون احترام گذاشتیم و اسم سایدشون SW رو پیش از اسم خودمون گذاشتیم! باز تکرار میکنم که اگر تو و یا هر کس دیگه ای شعور و یا فرهنگ متا نداره ضعف خرد و دانش بازی خودش هست.


    10 .سرور دو ایکس اسپیدترا در شمال شرق WIN

    این هم سرور سوم که با اقتدار جلوی 3 ساید واستادیم و همراشون رو دیدیم چی شد! همرهامون هم دیدیم چه کردند!

    final01_usxs.jpg


    11. تشت آب سرد نیازه: سرور دو ایکس اسپیدترا در جنوب شرق: WIN


    پی نوشت: این راهی هم که شماها دارید میرید جز خنده برای من و سامان چیزی نداره. همیشه خندیدم و گفتیم این اسکلارو! اگر فکر میکنید من و سامان همه چیز رو با هم هماهنگ نمیکنیم و اسکرین چت و ویساتون و حرف هاتون رو بهم نمیگیم سخت در اشتباهید. یک دست صدا نداره! البته از نظر ما این رفتار شماها منطقیه چون دو سرور گذشته این تیم شمال شرق تک به سه هم رقیب نداشته و نخواهد داشت. احتمالا باز هم با کسی متا نکنیم. کلا حال میکنیم تک به سه بزنیم.


    پی نوشت: از دوستان جنوب شرق (هم اتحادی های حال و رقبای آینده) تقاضا دارم بعد از استراحت حتما تیمی قوی جمع کنند و به این سرور فینال بپیوندند تا بازی جذابی داشته باشیم. میگن مدالاش قشنگه :love: (منم کف مدال. اصن این مدالایی که انتقال پیدا میکنه سرور بعد رو میزنم به سینم میخوابم) ببخشید نوبیم.


    شادزی

    NE Team

    سلام دوستان


    تیم شمال شرق پر قدرت تر از قبل و پر جمعیت تر از قبل به احتمال خیلی خیلی زیاد توی این سرور حضور خواهد داشت. با این که هتریک کردیم. سه تا سرور پشت هم بردیم ولی نه حماسه هستیم، نه افسانه، نه مریم... میرسیم خدمت تا یک بازی پر هیجان رو به نمایش بزاریم. امیدوارم تیم های مختلف اعلام آمادگی کنند تا سرور برای ما کسل کننده نباشد. مثل 2 ایکس همین سرور قبلی باشه. همه چی عالی بود. شمال شرق مانند سرور گذشته همه پرسی خواهد بود و برای تصمیمات ساید جلسات عمومی برگزار میشود. دقیقا مثل سرور گذشته که حتی نظر سجاد هم مهم بود. از دوستانی که میخواهند به جمع پر قدرت شمال شرق بپیوندند خواهشمندیم قبل از سرور هماهنگ کنند. در غیر اینصورت باید کوچ کنید یک ساید دیگه ! چون قبل از شروع سرور خیلی از مسائل اکانت ها مشخص میشه. خیلی از خط مش ها برای ساید و منطقه ها و اکانت ها نوشته میشه. حتی 15 کراپی قبل از اینکه دیده بشه به تیم مربوطه داده میشه. حتی برای جای دیفالت شما برنامه ریزی میشه.


    پی نوشت: دوستانی که قبلا با بنده بازی کردند نیازی به پیام دادن دوباره ندارند. خودم میام سراغتون.

    پی نوشت: توتال سایدمون هم گوسفندمونه به یاری مهران پوپولو و کاوه پا شکسته. گاد هم الف.تریدر. دست پشت پرده هم سین. گاف. پ


    شادزی

    مملی جان خبری نیستش داداشم تا جایی که من خبر دارم و اطلاع دارم نه متایی نه نپی از سمته ما و اس دبل نیست و سرورم که دیگه تموم شد و وقتش نیست قربونت😁

    سلام جیگر. من که واضح نوشتم که... بیا اینجا برات نقل قول کردم که واضح نوشتم قسمت غربیه سرور بیاد روشنگری کنه. خودمون رو که میدونم اصلا سمت متا و نپ نمیریم.

    یه خورده روشنگری از سمت لیدرهای شمال غرب و جنوب غرب بازی رو قشنگتر میکنه


    شادزی


    بچه هاتون عذرخواهی کنن ؟

    چـــی مــــیگی؟ چرا انقدر شلوغش میکنی؟ یکی ندونه فکر میکنه اینجا تو مظلومی و ما داریم هی بهت تهمت میزنیم. خیلی خوب شلوغ میکنیا. خوراکه این پوشاکی های چهار راه ولیعصری که جلو مغازه دادزن استخدام میکنن هی داد میزنه بیا تو حراجش کردم. جوری داد میزنه هرکی ندونه انگاری جنس درجه یک فرنگی حراج کرده...


    آقا جان واضح نوشتم ما تو باغ نیستیم. مگه سیستم کنفدراسیون نیست؟ مگه میشه دفاع فرستاد؟ اینایی که اینجا پرسیدم کذبه یا نه؟ آیا نپ و متا صورت گرفته و... دارم ازت سئوال میکنم و درخواست کردم بیاید روشنگری بکنید. چی چی میگی تهمت میزنی و انقدر شلوغ بازی میکنی. به قول یه بنده خدایی که میگفت بیبینید بی این میگن سیـــــاســــت. والا انگشت کوچیکه یوسف هم نمیشی.


    :

    با سلام خدمت همه

    پی نوشت: کی میای؟


    شادزی

    سلام


    پ.ن:؟؟؟ ، ؟؟؟ پیوندتان مبارک

    این که چیزی نیست. یکیشون میگفت اگر همچین اتفاقی بیفته. یک لحظه دقیقا جمله خودشو بگم: امکان نداره، هیچ وقت نمیذارم از ناصر چیزی به ما برسه!


    حالا رسیده یا نرسیده؟ داستان چیه؟ یه خورده روشنگری از سمت لیدرهای شمال غرب و جنوب غرب بازی رو قشنگتر میکنه. قول میدم نگن سه به یک زدیم. میگن دو و یک پشت پرده به یک زدیم. خوبه اینجوری بگن؟ میگن ناتار به واندر جنوب غرب میخوره از شمال غرب یکی میره تو تاپ. اینا حقیقت داره؟ اصلا مگه میشه تو سیستم کنفدراسیون این اتفاق بیفته؟ پروفایل ها هم چک کردم چیزی ندیدم. آقا برای ماهایی که تو باغ نیستیم چهارتا چیز بگید بد نیست.


    پی نوشت: واندرا نمیخوره ؟!


    شادزی


    پ.ن1: نظر بنده معماری هست.

    سلام. سوختی. مرتاض بهتره. سرور بوده ما جلو 5تا واندر معماری منحصر بودیم (تک به سه). چهارتاشون دیواراشون همیشه 20 بود ولی لول 50 رو ندیدن. مرتاضمون 10 برابر اون معماری سفت ترمون کرد. در ضمن بزرگ معماری مگه چقدر فرقشه با منحصرش ؟ ولی 50 میلیون دفاع کجا و 100 میلیون کجا. واقعا چرا دوستان معماری رو رزرو رو واندرشون اکتیو نگه نداشته بودن؟ اینجوری باید انبارها بخوره؟ واقعا مدیریت و آگاهی لیدرها در حد چی! پایینه! کلا سایدی مرتاض منحصر هم نداشته باشه کمی کارش سخت تر میشه ولی میتونه با مرتاض بزرگ هم حالا نه 100 میلیون ولی 80 میلیون رو بکشه (بجای 50 میلیون)


    آموزش قدم به قدم و نوب وارانه:

    1. مرتاض منحصر رو میبرید روی اکانت واندر اکتیو میشه و اثر میکنه

    2. با یک اکانت دیگه میاید معماری منحصر رو میبرید روی یک دهکده نزدیک اکانت واندر

    3. اون دهکده رو با اکانت واندر چیف میکنید (الان اکانت واندر هم مرتاضه اکتیو داره و هم معماری غیر اکتیو)

    4. بعد از 16 ساعت (در سرور دو ایکس) اون معماری اکتیو میشه ولی ترتیب اثر ندارد !

    5. وقتی حمله قبل نقشه اومدن میخوان انبار بزنن دیگه. مرتاض رو جا ب جا میکنید و درجا معماری اکتیو میشه!


    نکات:

    - میتونید 10 دقیقه قبل لند اولین اتک این کار رو بکنید. چون درجا اکتیو میشه

    - برای اینکه واندری عقب نیفته 10 روز نیاز داره انبارهاشو بزنه. پس 10 روز قبل نقشه ها معماری رو رزور کنید

    - اگر برنامه ریزی خوب باشه میتونید 2 یا 3 انبار غذا بسازید و بقیه رو انبار بسازید. سرور پیش ما دو تا واندر 40 میلیون دفاع رو بدون لاست با 480ک انبار غذا نون میدادیم.

    - حال ندارم بقیه رو بنویسم. به اون گودوله فشار بیار


    ناصر واقعا چی میگی حاجی ؟ طرف بیاد ساختمون اصلی رو بزنه که چی بشه؟ یعنی اگر ساختمون اصلی رو میزد شما اول انباراتون رو آپ میکردید بعدش ساختمون اصلی رو ؟ زمانی که انبار میده خیلی بیشتر از ساختمون اصلیه! از اونجایی هم که شما رزرو داشتید باید انباراتون رو میزدن. دو تا انبار سطح 20 با یه ذره کاتا صفر شد. یادش بخیر 22ک کاتا دیوار میبوسید برمیگشت.


    پی نوشت: آقا من بار وانت آواکادو هستم. الان قیمتش از کبد و کلیه و قلب و تمام اعضای من بیشتر میشه. با توجه به تورم اگر میخواهید کسی رو تخریب کنید مثال های بهتری بزنید چون بعضا ارزش داده میشود. ^^^^


    شادزی

    ولی مثل اینکه خودت اصرار داری شما میخوای توو چشم باشی چه اینجا چه دژکوب با فروم شاید بیای توو چشم ولی توو بازی فرق میکنه. کم دنبال ریپلای کردن این و اون باش که بیایی توو چشم عزیزم بشین رو اکانتت کار کن بازی کن بعد هفت تیر بکش :))

    تکبیر

    سلام

    سلام رفیق 16 ساله... سلام دریا دل. سلام عشق. مازیار یادمه سروری که با امرداد متا بودیم، متا وینر شد دیگه؟ کل سرور هم حذف کردن رفتن. ما هم طی جلسه ای که گذاشتیم (2ماه از سرور مونده بود) یه 30-40 نفری هم توی اون جلسه بودن. ساید گفت ما که بردیم چرا بمونیم. گفتیم حذف کنیم بریم. حتی بعد از حذف ما اسم اتحاد وینری هم EAST بود (شمال شرق و جنوب شرق). پس کارنامه لیدری اون سرورت هم وینری بود.


    شادزی

    فقط یه نکته بگم خدمتت یه دوستی هست اینجا با آبادی شده رنک یک هجوم :))))

    برو این دام بر مرغ دگر نه


    به جون ایلیا همش نیست. نصف بیشترش برای اتحاد زده شده. کتیبه زدیم. واندر زدیم و... بقیش هم وحشی ها بودن، وگرنه با اهلی ها ما کاری نداریم. در شعبه شمال شرق داریم حیوانات رو میکشیم که از شمال وارد نشن. در شعبه جنوب شرق داریم دفاع سازی میکنیم (دفاع سازی بعد کتیبه ها شروع شد)، امید کجایی ؟ ول کن مغازه رو... دو دقیقه اومدیم خودتو ببینیم، همش تو آشپرخونه ای.



    چــــــــی میــــــگی ؟


    آقا خدایی گوشی های موبایل دیگه گوشی های موبایل سابق نیست اصلا... مثلا نوکیا 1100 میفتاد زمین آسفالت سوراخ میشد. الان سامسونگ و اپل چیه آخه؟ میخوره زمین میشکنه چندین میلیون هم ضرر میزنه. حالا مثلا که چی زوم 100 ایکسی داره خوب؟ کیفیت تصویرش خوبه که چی؟ دویستا قابلیت داره که هم بدرد صاحبش و اطرافینش میخوره خوب که چی؟ دو میلیون بازی مختلف میشه روش کرد خوب مثلا حالا که چی؟ نوکیا 1100 بازی مار داشت، میشد باهاش اس ام اس داد. کوچیک بود، راحت بود. آقا گوشی ها هم گوشی های قدیم.


    نوب وقتی سال 87 روس ها با همین سبک بازی جهان رو عوض کردن تو هنوز گیر کردی تو بازی های سبک فتحعلی شاه قاجار که چی بشه ؟ هرچی بیشتر حرف میزنی بیشتر به نوب بودنت آدم پی میبره. اه اه. آقا وقتی یه سبک جدید میاد که از 10 سال پیش تا الان دارن توی بهترین سرورهای دنیا بازی میکنن هر کسی بتونه تیمشو جمع کنه اونجوری بازی کنه یا وقت بزاره اون سبکی بازی کنه هزار بار دمش گرم. صد هزار بار دمش گرم. الان سه تا سرور بازی کردیم که یکیش تیم 7-8 نفره بودیم که از اونا 6 نفرشون رفتن تو کما انقدر سخته این سبکی بازی کردن. والا دو سرور یک اکانت دو اکانت بازی کردیم و دیگه بیشترم نمیتونیم. در توانمون نیست. نمیایم اینجا زحمات شبانه روزی یه سری آدم رو به سخره بگیریم چون خودمون نمیتونیم! تو برو اونجوری بازی کن ولی جلو دهنتو بگیر! مثال گوشی هم بالا زدم که بهت بفهمونم اگر نمیتونی با هرچیزی که دورت هست پیشرفت کنی دهن رو ببندی بهتره !


    .jpg

    دم همه شماها گرم. شما نه تنها یک اکانت خیلی حرفه ای میکشید و برای سایدتون خیلی مفید هستید بلکه چندین اکانت رو میارید بالا و تو گندم رسانی و دفاع رسانی به کل ساید کمک میکنید. اینا زحمات ده تا اکانت نیست! اینا زحمات 60 تا آدم با برنامه ریزی و با مسئولیت بالاست ! با تلاش و شب بیداری و آلارم گذاشتن 60 تا آدم که بتونن جای خالی کم کاری امثال من رو پر کنن و مایه ی سرافرازی سایدشون بشن. دمتون گرم. کارتون حرف نداره. بهترین سبک تراوین رو بازی میکنید که الان بهترین لیدرهای بهترین سرورها برای داشتن امثال شما سر ودست میشکونن.



    در مورد تراوین قبلی هم بگم که پنل میفروختن. گلد مجانی میدادن. تروپ ادد میکردن. مولتی هانتر پول میگرفت هیچ! پنل ادمین کل هم دست بعضی ها ما دیدیم. سگ اسپیدترا شرف داره به تراوین قبلی... هرکسی هم بیاد اینجا در مورد تراوین قبلی حرف بزنه میفهمم تو زمین مساوی هیچی نیست! فقط داره حرف بیهوده میزنه تا بد بودن خودشو اینجا توجیه کنه. تا بگه انقدر بازی بلد نیستم و انقدر چیز هستم که کسی حاضر نیست بیاد باهام بازی کنه! چون مواردی که من توی تراوین قبلی دیدم میتونم با اسم اکانت و سرور و اتفاقاتش ریز به ریز اینجا طومار بنویسم. اتفاقاتی که توی اون سرورها میفتاد هزار برابر از رید تیمی بدتر بود. ده هزار برابر بدتر. در ضمن تراوین در سایت بین المللی (دات کام) هم بارها توی طول یک سرور میره توی تعمییرات. همین دو ماه پیش با مازیار داشتیم دات کام بازی میکردیم که سرور دوبار همون روزهای اولی رفت توی تعمییرات... در نتیجه خواهشا منطقی باشید. شعور داشته باشید. انقدر یاوه گو نباشید.


    پی نوشت: روی صحبتم با هرکسی که اینجوری رفتار میکنه و فکر میکنه. مخاطب خاصی ندارم


    مرتاض منحصر بهتره یا استحکام منحصر ؟ :D

    من یک سوال برام پیش امده پستهایی که اینجا کذاشته میشه از اول سرور برای طنزه دیگه درسته؟

    سلام عزیزم. دقیقا... اصلا یکی از تفریحاتم اینه که آقای X بیاد پست بزاره. اصلا از پستاش هیچی نمیفهمم، فکر میکنم رمزی حرف میزنه، دقت میکنم که کدگشایی کنم باز نمیفهمم. کلمات اول هر جمله رو تو کاغذ مینویسم باز بی معنیه ! مانیتور رو برعکس میکنم، کج میکنم باز بی معنیه... هنوز نتونستم رمزشو در بیارم، تنها راهی که باقی مونده 2تا بالا + 2تا پایین + چپ + راست + چپ +راست +ضربدر +دایره هست.

    پی نوشت: سال نو همگی مبارک + حذف نکنید

    یا حق


    یوسف

    یا حق یوسف جان. یاد دو سرور گذشته افتادم که شما لویال رو حمایت کردی و حتی سرور بعدش هم چندتاشون اومدن توی جنوب غرب بازی کردن. خیلی هم عادی میگفتی ما توی شمال شرق لویال رو به رسمیت میشناسیم و با شمال شرق متا کردیم. یعنی یک آدم چقدر خودشو میتونه بزنه به نابینایی که 95% یکی ساید رو نبینه و فقط 5% یک ساید رو ببینه بگه ما با 5% متا کردیم. انویل های درشت و ریزتون رو توی دهکده های اونا گذاشته بودید. اینا یادتونه دیگه ؟ البته استفاده ای که ما از لویال کردیم اون پلن ها در ژانر تخیلی تون هم نمیگنجید در هر صورت ما متضرر نشدیم ولی الان میبینم که دقیقا کاری که با شمال شرق اون سرور خواستی بکنی و موفق نشدی این سرور سر خودت اومده. میبینی یوسف جان؟ فاز چرچیل هم برداشته بودی احمدی نژاد. یا حق واقعا یا حق!


    (علی و سجاد عزیز که میدونید چقدر دوستون دارم، اصلا تو تیم شمال شرق هستید شماها... هیچ وقت یک ساید رو دو تیکه نکنید. یا حذف کنید یا بازی کنید یا اصلا بازی نمیکردید. دو تیکه کردن یک ساید به نفع اون ساید نیست. متایی هم که شکل گرفته عمرا بتونه مارو (جنوب شرق) شکست بده و در نهایت بازنده اید)


    پی نوشت: میبینی یوسف؟ ما (شمال شرق) تو نیستیم. حتی به صورت علنی مخالفتمون رو اعلام میکنیم. متا هم نمیکنیم. دفاع هم نمیفرستیم. حمله هم نمیکنیم. در جریان باش ما تو نیستیم که با دو تیکه کردن یک ساید چه رقیب، چه رفیق و یا بدخواه خوشحال بشیم.


    شادزی

    سلام خدمت دوستان گلم در این سرور و سرور بعدی


    این سرور بر حسب اتفاق و دوستی که با امید داشتم در ساید جنوب شرق ثبت نام کردم(اولین و دومین سروری که تراوین بازی کردم). جنوب شرق بچه های خوبی هستن فقط مشکلشون اینه که امید چند بار قول پوش داده نکرده و هیچ وقت پوش نمیکنه. یه مدتی هم فارمش بودم ولی یک دهم اون منابعی که غارت کرد رو هم نفرستاد. کلا فقط میگیره چیزی نمیده. مازیار هم که نوبه... یوسف احمدی نژاد هم که همونه تغییری نکرده. پارسا هم که سر کریپتو باهاش حرف میزدیم و اصلا سر تراوین صحبتی نکرده بودیم بچه خوبیه ولی سرور بعدی هم بیا که ما میریم خونه و یک سرور هیجانی بازی کنیم. امیر حسین تریدر هم آروم برو ترمز میبری... پسورد هم دادی امروز اومدم و اکانتتو دیدم. آقا هیچی نداره دیگه فقط نیزه داره الکی فیک نزنید. اقای maxa شما سمت چپی هستی یا راستی؟


    پی نوشت: توی این چند سروری که توی اسپیدترا بازی کردم اسم های نا آشنا خیلی دیدم. البته متوجه شدم این ها فارم های دیروز بودن که شدن پرو پلیرها و لیدرهای امروز. البته این صحبتم جنبه ی تحقیر نداره و فقط و فقط لذت میبرم از این همه پیشرفت این دوستان و خوشحال میشم و ساپورتشون میکنم که این مسیر رو پر قدرت پیش ببرند. این سرور اصلا جدی بازی نمیکنم. امید لاگینش بیشتر از من هست. اصلا بازی نمیکنم و صرفا جهت فان و چک اومدم.



    شادزی

    سلام


    چندتا مسئله هست که خدمتتون میگم: در خیلی جاها گفته شده که چون اکانت های ساپورت در شمال شرق زیاد بود توانستیم دفاع افسانه ای بکشیم. یک واقعیت رو براتون مثال میزنم. سرور یک راند یک (اولین سرور تراوین ایران) فکر کنم 90% شماها حضور نداشتید. توی اون سرور کتیبه ای وجود نداشت ولی ما تونستیم روی واندرمون 37 میلیون دفاع داشته باشیم. البته این 37 میلیون ثابت بود و زمانی که حملات لانچ شد 6600 نیروی کمکی توی راه داشتیم. بیش از 40 همر لانچ شد. توی اون زمان ادمین محترم ایمیل واندر رو عوض کرد و ما 12 ساعت پسورد واندر رو نداشتیم. هرچه هم با آلمان مکاتبه کردیم فقط و فقط ارجاع میدادن به ادمین های ایران. خلاصه بعد از 12 ساعت بک کردن نیروهای دفاعی حملات روی 25 میلیون لند شد. واندر ما از سطح 91 بعد از اون تعداد همر به سطح 87 - 88 رسید. فقط 10-12 تا رمر زدن تا دیوار توتن مارو صفر کنن. (شد 5). اینا ربطی به اکانت ساپورت نداره. اینا فقط و فقط برنامه ریزی و اجرا میخواد و اون برنامه ریزی و اجرا هم هست که به شما دفاع افسانه ای میده. من 3 تیتر برای واندر براتون میگم. این سه بخش رو برنامه ریزی کنید و مطمئن باشید دفاع شما هم توی واندراتون میره بالا و ازش لذت میبرید.


    1. دفاع سازی واندر
    2. گندم رسانی واندر

    3. تیم هولدری


    این سه بخش از روز 30 بازی (سرور دو ایکس) کارشون شروع میشه. مثلا برای دفاع سازی واندر ما بیش از 7 پلن داریم که این سرور فقط و فقط دو پلنش اجرا شد. برای بخش گندم رسانی 5 پلن داریم. این سرور 2 پلنش اجرا شد. دلیلش هم نیروی انسانی بود. تا حالا فکر کردید شمال شرق چطور تونست +20 میلیون دفاع توی دو واندرش و +10 میلیون دفاع توی یک واندرش به طور ثابت بیش از 40 روز نگه داره؟ گندم رسانی ! (موقع حملات به 50 میلیون میرسید) گندم رسانی هم یک بخش مهم از واندره که اون هم نیاز به برنامه ریزی دقیق داره. وقتی کسی (شما بخون نوبی) این چیزا رو درک نکنه میاد انگشت اتهام رو به سمت هرجایی میبره جز ضعف و نوب بودن خودش.اگر همچین اشخاصی رو دیدید این رو بدون هیچ درکی از دفاع سازی واندری و یا گندم رسانی واندر نداره ! مثلا شما دقت میکردی تمام ناتارهای دور واندر خاکستری از روز 70 سرور شروع به چیف شد و یا اسم نصف دهکده های شمال شرق با WW شروع میشد. گندم رسانی قطره ای و دفاع سازی قطره ای! و یا اصلا دقت کردید اکانت خمره ما یعنی TOGO بیش از 10 کتیبه کوچیک داشت برای مسیر بستن؟ میشه گندم رسانی قطره ای! با این اوصاف از تمام دوستانی که زحمات بچه های شمال شرق کبیر رو محترم شمردند تشکر میکنم. شما پلیر حرفه ای و رفتار حرفه ای دارید.


    شادزی

    سلام


    پست بنده به سه بخش اکانت - مدیریت - تقدیر و تشکر تقسیم میشه.


    اکانت:

    قبل سرور با یار خودم (جعفر) صحبت کردم که این سرور رو چه کنیم؟ هدف این شد که بیایم کارهای مدیریتی ساید رو انجام بدیم و به دور از اکانت خوب باشیم و تمرکز روی مسائل ساید باشه. نتیجه ای که برای اکانتمون در نظر گرفتیم 30-35 دهکده با نهایت 2 میلیون دفاع بود. بلاخره سرور رو استارت زدیم بدون هیچ اکانت ساپورتی. تک اکانت وارد سرور شدیم که تا پایان هم همین موند. بدون هیچ اکانت ساپورتی تونستیم بیش از 4 میلیون سرباز پیاده بسازیم + 500ک کاهن سواره. البته چیزی حدود 500ک سرباز پیاده هم لاست بی گندمی خورد. رتبه یک پاپ و دوم مدافعین هم حاصل تلاش جعفر و من بود:


    Final18_145f9.jpg


    Final02.jpg


    Final04.jpg


    این اکانت کتیبه ای (جنگ آموز بزرگ) به خودش ندید نه انبار بزرگ و نه مرتاضی. همینطور هیچ اکانت ساپورتی نداشت که بتونه از منابعش استفاده ای بکنه. تک و تنها و بدون هیچ کتیبه ای و فقط و فقط با برنامه ریزی و تکیه به منابع خود اکانت تونست 4.5 میلیون پوینت دفاعی کسب کنه. بیش از 5 میلیون گندم خور دفاعی بکشه و رتبه یک بازی رو کسب کنه. بخاطر مسائل سایدی روزانه کمتر از نیم ساعت وقت برای اکانت گذاشته میشد.


    مدیریت ساید:

    خوب ساید بر این اصل بود که همه پرسی برای مسائل مختلف ساید میشه و ساید بدون هیچ توتالی به مسائل مربوط به بازی میپردازه. این اصل در جنگ کردن و متا بستن و نبستن و باقی مسائل اجرا شد. از همون اول بازی تیم اجرایی ساید تشکیل شد. منطقه بندی و پات بستن اتحادی برای راحتی دفاع رسانی و منابع رسانی به اکانت های اصلی انجام شد که با در نظر گرفتن کتیبه مختصات ها داده میشد. هیچ بازیکنی 15 گندمی انتخاب نمیکرد و بر اساس 8 فاکتور که از بازیکن و یا تیم اکانت میگرفتیم در روز دوم بازی پخش شد. از اونجایی که مطمئن شدیم (مازیار گفت) جنوب متا بسته و فقط علنی نشده از همون روز اول برنامه ریزی برای ساخت دفاع افسانه ای و دو واندری بودن رو گرفتیم. البته دو واندری که یکیش 20 میلیون و دیگری موقع حملات تا 40 میلیون دفاع برسه. پلن های دفاع سازی (دهکده های مقرری) انجام شد. پلن گندم رسانی هم پایه ریزی و فاز اجرایی برداشت. ساید شمال شرق روزانه 2 میلیون دفاع قبل کتیبه ها میساخت (روز 100 ما میتونستیم روزی 5 میلیون دفاع بسازیم) دو پلن گندم رسانی و یک پلن دفاع سازی اجرا شد و قطره ای به اون اضافه میشد. روز 25-30 بازی بود خبری بسیار عالی برای ساید شمال شرق رسید. اون هم اومدن اعضای بسیار با ارزش برای ساید بود. همونجا پلنمون از دو واندر به سه واندر (یکی 20 میلیون و دو 40 میلیون) دفاعی تغییر کرد. تیم پلنری و لانچری تشکیل شد که بعد از چند جلسه خط مشی برای هرکدوم نوشته و اجرا شد. مثلا در تیم هجومی ما به تعداد همرهامون اضافه کردیم چرا که این احتمال رو میدادیم جنوب تعداد واندرها رو افزایش بده و مسائل زیادی که در تیم هجومی ساید اجرایی شد. در تیم دفاعی هم با تشکیل جلسات و نظارت دقیق تونستیم به چیزی که امروز میبینید برسیم. تیم کتیبه درون ساید و تیم کتیبه بیرون سایدی تشکیل دادیم و بعد از جلسات زیاد تونستیم برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم که نتیجش عالی بود. تیم هولدری هم سنگ تموم داشته های شمال شرق بود. برنامه ریزی بسیار دقیق و ثانیه ای و جلسه پشت جلسه باعث شد که این دفاع افسانه ای به ثمر بنشینه. ما بر اساس دارایی که داشتیم (وقت و نیروی انسانی) نیازهای اولیه ساید رو دیدیم و بر اساس اون اجرا کردیم. مثلا ما روز کتیبه ها آماده این بودیم که بریم تمام واندرها رو چیف کنیم و بندازیم روی گیج منحصر به فرد ولی خوب نیروی انسانی کم مارو از این تصمیم منصرف کرد. پس نیروی انسانی برای هر سایدی جایگاه خیلی مهمیه چرا که کمبود اون در ساید شمال شرق باعث میشد خیلی از پلن ها اجرا نشه. پس نیازها اولیه ساید رو سعی میکردیم در بالاترین حد توانمون اجرا کنیم و کار اضافه نکردیم.


    تقدیر و تشکر:

    سلام به همه مخصوصا مازیار (خجالت بکش. تو میگی به جز مملی من میگم مخصوصا مازیار. این کجا و اون کجا) اول از همه سه برد پشت هم رو برای ساید کبیر شمال شرق تبریک میگم. برد اولمون با امرداد عزیزم بود که متا برنده شد. برد دوممون با یوسف گل و مهربان بود که متا برنده شد و اما برد سوم که مهمترین هم بود به صورت تنهایی جلوی دو ساید پر قدرت رقم خورد که این بسیار لذت بخشش کرد.


    مازیار عزیزم یار و یاور من. از همون سرور یک که یک اتحاد دفاع ساز بودید ولی هم دفاع ساختید هم کلی همر از اتحادتون اومد بیرون نشون دادی از خیلی طبل های تو خالی بیشتر بازی بلدی. خیلی ها در حد و اندازت نیستن. خاطرات من و تو رو میتونن کتاب کنن. باهم دعوا میکنیم، میخندیم و کلی بحث فنی و سیاسی میکنیم و رفاقتمون همینطوری زیادتر و زیادتر میشه. به معنای واقعی دریا دل به خودت میگن. جای پسرتم و حتی نوه ی تو از بچه ی من بزرگتره ولی وقتی باهات حرف میزنم احساس میکنم پدرمی، رفیقمی، داداشمی و هر جوری راحتم باهات حرف میزنم. مهربون و دریا دل خودتی. خیلی مردی


    جعفر یارو یاورم. خیلی چیزارو توی تراوین باهم تجربه کردیم. بسیار آدم منطقی و حسابگری هستی، دوستی من و تو خارج تراوینه و این یک افتخار بزرگ برای من هست. سر هر موضوعی میشه باهات صحبت کرد و این یک مزیت بزرگه. بعضی موقع ها سر یک مسئله ای خیلی دارم پا فشاری میکنم ولی با متانت و منطق خیلی راحت من رو منصرف میکنی و بهم میفهمونی اشتباهه ! وجود تو در زندگی هر شخصی یک موهبت هست.


    سامان داداش گلم. سهیل مهربون، سیما خانوم عزیز، کاوه عزیزم، امیر حسین گوگولی و بابک جنتلمن. این سرور اومدید گرد و خاک خیلی زیادی کردید. دمتون گرم. من یکی خیلی بهتون بدهکارم. دست همتون درد نکنه. همه میان میگن بخاطر 40 میلیون دفاع شما تونستیم شمال شرق رو نجات بدیم. به نظر من این 50% قضیه هست. 50% اصلیش وجود تجربه شما، وجود شماها توی جلسات عمومی، نظامی، استراتژی و سیاسی ساید نقطه قوت شمال شرق حساب میشد. خیلی بازیکن های قدری هستید و سوای اعداد داخل بازی، ذهن خلاق و استراتژیست شماست که برد رو برای ساید رقم میزنه. هر قسمت از مدیریت ساید رو میبینم شماها بودید، به بهترین شکل هم بودید.


    مجید پرشیای عزیز - علیرضا ویسی گل - کیارش شازده و آرگین عزیز شماها هم داخل بازی ترکوندید هم توی رفاقت کم نذاشتید و هم توی کارای ساید کمک زیادی انجام دادید. دمتون گرم. وجود شما برای هر ساید یک نعمته . مهران و مسعود شما دوتا خل و چل عزیزم. مهران یکی از فانتزی های من این سرور شنیدن غرهای تو ساعت 11:30 به وقت ایران بود. ساعت 11 میومدم دیسکورد تا تو 11:30 بیای با صدای خوابالود بگی سلام بچه ها خوبید ؟ بعد بگی مملی این چه وضعشه و... غرها شروع میشد و در نهایت هم میخندیدیم. نیما داداش عزیزم که رفاقت ما به دنیای واقعی هم کشیده میشه. دف کورد سایدمون بودی و بسیار دقیق ساخت دفاع رو آنالیز میکردی و با پیگیری های تو بود که ساید شمال حدود 110 میلیون دفاع در زمان نقشه ها داشت. جا ب جایی دفاع تو و برنامه ریزی اکانت به اکانت برای ساخت دفاع تو بود که این افتخار رو آفرید. دمت گرم، صد البته در زدن کتیبه های جنوب غرب ترکوندیشون و بنده خدنگی تورو میکردم. دانیال و جاوید و علی و حامد عزیز. کاری که شما در ساید شمال شرق کردید بسیار ستودنی است و دستتون درد نکنه. عالی بودید. مخصوصا مشاوره های دانیال که میگفت ممد هستی؟ من چهار ستون بدنم میلرزید. علی ونگارد و سجاد گل. دمتون گرم عالی بودید و تونستید 2 سوپر همر عالی (رومن و هون) به همراه کلی همر و همر جنگی در اختیار ساید بزارید. صد البته کمک شما در کارای سایدی حسن شما بود. علی با حسابگری بازرسی طوریش خیلی کمک بزرگی بود. دمت گرم . علی 13 خودمون که با نام فلوید میشناسیدش. همشهری عزیزم که اومد توی شمال شرق و چهار همر عالی ساخت که این یک افتخار بزرگ بود و اینو بدون دیگه از اینجا نمیری. محسن گل از اکانت فورزا یووه که میشه گفت بهترین بازیکن در جهت دهکده مقرری واندر و ساخت دفاعی بود. دمت گرم گل کاشتی داداش. تیم بزرگ و پر قدرت راجر که میشه گفت در سخت ترین شرایط بهترین نتیجه رو گرفتن و گل کاشتن. سجاد نق نقو و امیر که دیگه شد لژیونر شمال شرق دمتون گرم. علی جون کاکو شیرازی خودم که با 4 همر همه رو سوپرایز کرد. دمت گرم. محسن جامی دقیق با حسابگری عالی و برنامه ریزی های دقیقش بیشتر از یک ساید بود. دمت گرم. کمک های سایدی تو خیلی بیشتر از اعداد داخل بازیت بود. مرتضی دوتا باز حرفه ای که با نوب بازیام این سرور خیلی اذیتش کردم. اولین سرورش بود ولی خیلی ها رو فارم کرد. خیلی همر پروند دمت گرم. حسین همشهری گلم که میشه گفت تو هم بهترین اکانت برای واندر بودی. حرف نداری رفیق. مهران زرشک مهربون. دوست داشتنی و دقیق. این بشر حرف میزنه انجام میده. دمت گرم باز هم مارو قابل دونستی و اومدی. رفاقت من و تو خارج بازیه داداش. مسعود میو میو. وای تو یکی برکتی. برکت هر سایدی. تنهایی 10 تا اکانت مثل اکانت من کشیدی. تنهایی لامصب ده تا مسترپیس بودی ! اینا به کنار دفاعی که شخص خود تو تونستی تو واندر بکنی عالی بود. دفاعت 1 بود ولی 50 میلیون جرات برگشت رو نداشتن. اینا به کنار لامصب تو توی دیسکورد حرف میزنی آدم میمیره از خنده. افشین منتال گل که وقتی اکانتشو تحویل ساید داد و گفت دیگه بازی نمیکنم فرداش اومد گفت بگو چه کنم و چجوری به ساید کمک کنم و تو تیم هولدری ترکوند. شمال شرق برد بخاطر امثال شما. سالار شاه شمال شرق با یک همر و چهار دهکده اصلا مهم نبود. این بشر فقط توی گروه چت کنه اون ساید برندست ! مهدی داداش گلم از اکانت اینفینیتی و سزار ترکوندی مرد. دمت گرم باز قابل دونستی و اومدی. ترکوندی. بهترین اکانت واندری و دفاع سازی بودی. علی عزیز که باز اومدی و به ساید کمک خیلی بزرگی کردی. اکانت مصری عالی کنار واندر کشیدی و به گندم رسانیش و دفاع سازیش کمک خیلی بزرگی کردی و صد البته مشاوره هات خیلی با ارزش بود. دکتر سینا ی عزیز که به قلب 3دات بازگشت و اکانت عالی و دفاع عالی برای واندر ساخت. دمت گرم. از سعید ایتالیانو، حمزه یا همون شیش کوچولو ، مسعود فراهانی، مهرداد کینگ ناتار، هومن ، سامان، اشکان پسر، ممد کینگ، علیرضا ایران، مهدی قندیل تشکر میکنم. وجود شما برای هر سایدی برکته. دمتون گرم



    سخن پایانی:

    شمال شرق در سرور بعد از عید حضور خواهد داشت و برای استراحت بعد از هتریک شیرینش چند ماهی تراوین بازی نمیکنند.این سایدی که از شمال شرق دیدید 10% قدرت واقعی شمال شرق بود. خودتون رو آماده کنید برای سرور بعد از عید که شمال شرق با توان بیشتری میخواد بازی کنه. ما یک سایت کمکی داریم که در سرور عید ازش استفاده خواهیم کرد تا شما بتونید قدرت و هماهنگی واقعی ساید کبیر شمال شرق رو ببینید. پایین پستم هم مینویسم تیم شمال شرق


    001-Login-Page_de20f.jpg


    پی نوشت: اسم کسی اگر جا موند (بعید میدونم) عذر مرا بپذیره. همانطور که سعی کردم از تمام افراد داخل شمال شرق نام ببرم متوجه شدید تک تک اونها در کار ساید مشارکت داشتند همانطور که در تصمیماتش مشارکت داشتند. این زیبایی شمال شرق است.


    محمد

    شمال شرق - شادزی

    سلام


    امروز حملاتی از سمت شمال شرق روی واندر اصلی جنوب شرق انجام شد که نتیجه حملات رو در زیر میزارم:


    علی کاکو عشق دادا. خسته نباشید

    WW-SE-Dendy.jpeg


    خسته نباشید به برادرهای استرس زا به غیر از جاوید و علی. دانیال با توام

    WW-SE-Brothers.jpeg


    علی 13 همشهری گل. افتخار دادید

    WW-SE-Bigboss.jpeg


    تیم مازیار - محسن، مسعود ضربدر 3 + مهران

    WW-SE-Tondar.jpeg


    تیم تارتاروس هم که معرف حظور هست

    WW-SE-Tartarus.jpeg



    یک سری حملات از سمت جنوب شرق و جنوب غرب انجام شد که به صورت متفرقه و برای گرفتن پوینت بود که دیگه نمیزارم. خواستن خودشون میزارن. واندر جنوب شرق با دفاعی حدود 35 الی 40 میلیون گندم خور 10 سطح تخریب شد + 3 سطح دیوار


    شادزی