Posts by VaGNeS

    سلام


    ممنون از لطفی که ادمین، لیدرها و بازیکن های ساید و سایدهای دیگه به بنده و بازیکنان اکانت داشتند و ابراز همدردی کردند. متاسفانه این سرور برعکس سرورهای دیگه که احترام حرف اول رو میزد اینجا گزینه آخر بود و جو فروم به قدری بد بود که امثال سعید خان پا به فروم گذاشتن و اعتراض خود را بیان کردند. روند سرور در شروع طوری بود که ما احتمال برد 50% رو داشتیم. بعد از حذف SW این احتمال به بالای 80% رسید و برنده بی چون و چرای سرور ساید شمال شرق بود ولی وضعیت کنونی سرور با فحاشی های که داره میشه و بازی کثیفی که شکل گرفته من رو به خارج سرور هدایت میکنه. از همین جا به تمام افراد داخل ساید میگم من تمام تلاشم رو کردم که شما قبل از برد احترام گذاشتن به همسایدی و رقیب، تلاش و بازی حرفه ای، گذشت و فداکاری، تعهد و اجرای اون رو یاد بگیرید که در آن موفق بودم. اکانت تحویل ساید داده شد. از همین الان نه فروم رو میخونم و نه اکانت رو باز میکنم حتی اگر تمام تروپ برگرده (کلا 8ک شمشیرزن لاست شد با 6-7 ک شوالیه دهکده هایی که اصلا همر نبودن) و اکانت های ساپورتر درست بشه... بحث افراد موجود در سرور هستن که باید تلفن من زنگ بخوره فحش ناموسی بدن و یا یکی که نون و نمک خورده فحش به زن من بده و یا کسی که میشنینه بچه دو سال من رو حرف های ناجور میگه در موردش و یا افرادی که ادعا دارن وقت گذاشتن روی اکانت قصد در تخریب اکانت داشته باشن؟ مگه میشه کسی که چیزی رو درست کرده بخواد تخریب کنه؟ مگر اینکه هیچکاری براش نکرده باشه، نه وقت و نه هزینه. حالا شما بگید واقعا اینجا باید موند مبارزه کرد؟! جو سرور در سطح ما نیست.


    موفق و سربلند و پیروز باشید.

    شادزی




    امیدوارم به خاطر یه بازی هیچ وقت شرافت خودمون رو از دست ندیم

    مرسی ناصر عزیز... ممنون میشم با این مسیر دوستانی که بازی میکنن از سایدهای دیگه همراه بشن و از ادمین بخوان جلوی بازی کثیف باشه و عدالت رو برقرار کنه. پست بزارید و همچین چیزی رو بخواید.


    پی نوشت: همین الان پرهام داره زنگ میزنه و فحش میده. حتی کوچکترین فحشی بهش ندادم.


    شادزی

    سلام


    تیم ترور یکی از کثیف ترین تیم هایی بوده که جلوشون بازی کردم. صد در صد مهری زدن به حرفهایی که پشتشون هست در مورد ساید فروشی کتیبه فروشی و فحاشی... خواهشا داستان ادی هم بزرگ نکنید. ما اینجا بزرگترین پلنر ها و لانچر های تراوین رو داریم. نیازی به امثال اون نداریمو فقط زمانی که گفت من دیگه بازی نمیکنم بهش پیام دادم و گفتم بیا...


    متاسفم برای تیمی که توی چنل هاشون در مورد دختر و زن من انواع و اقسام فحش هارو میدن و بعد متاسفم برای تیم هایی که توی این سرور این قبیل آدم هارو فالو و لایک میکنند. متاسفم برای شخصی به نام آرمان و سامان که اومدن روی اکانت ما. اکانتی که کل پلنش رو من و مانی با محاسبات دقیقی که میریختیم انجام دادیم. اکانتی که تمام ساپورتر هاشو ما خودمون کشیدیم بالا و در آخر هم گلد روی تمام اکانت ها میزدیم تا هرچه سریعتر اکانت به تاپ اکانت سرور تبدیل بشه. نزدیک به 450ک گلد به همراه روزی 8 ساعت مداوم پشت سیستم نشستن من و روزی 8 ساعت مانی روی اکانت ها و ساپورترها وقت میذاشت. تمام پلن اکانت و تمام هزینه اکانت و 95% کارای اکانت رو من و مانی میکردیم. متاسفانه اسم بعضی ها بود و بعدش هم که رفتن شروع به فحاشی و دروغ به انواع و اقسام کردند. در آخر هم تنها 15 اکانتی که با ایمیل این به ظاهر انسان ها ساخته شده بود دیشب چینج شد و به کمک تیم ترور دفاع ارسال کردند و همرهای مارو زخمی کردند. پایتخت ها عوض شد و کراپ های 18 به 10 تنزل پیدا کرد.


    متاسفانه آرمان قبل سرور با حرفهایی من رو خام خودش کرد و من به داشتن صداقت این آدم رو آوردم. قبل سرور بارها میگفت اکانت Mr.Scary رو من کشیدم بالا و تمام پلن و وقت و گلد اون اکانت رو من دادم. من همیشه فکر میکردم آرش کاپیتان و مهدی کلت بیشتر زحمت کشیده باشند ولی حرفهای آرمان من رو گول زد و بهش پیشنهاد دادم بیاد روی اکانت. دوستی ما نزدیک تر شد که حتی یک سری توی رستورانی در تجریش (یک میلیون هزینه غذات شد) مهمونش کردم و با هم بیشتر صحبت کردیم. میگفت آرش کاپیتان که نوبی بیش نیست و فقط شب ها میشینه نامه نگاری میکنه. مهدی کلت رو که کلا من بهش بازی یاد دادم و اصلا روی اکانت بازی نمیکرد و فقط روی اکانت دیگران بود. مهرشاد واقعا تک شاخ نیست و مثل گاوی دو شاخ داره... در هر صورت من هم هی میگفتم ا ا ا نه بابا !؟ (تمام کسایی که به صداقت من کوچکترین شکی دارن بهم پیام بدن. تمام اسکرین ها و ویس هاش هست) تا اینکه اومدیم روی اکانت و دیدیم به به... آقا آرمان کلیک هم نمیکنه. مثلا یک روز صبح بهش گفتم آرمان دیشب چیکار کردی توی زمانی که باید بازی میکردی ؟! گفت تو ندیدی و اصلا کارهای من رو نمیبینی. گفتم خوب بگو، گفت:


    - آهنگری دهکده 8 رو از 5 کردم 17

    - گزارش هارو دسته بندی کردم (اینو یکی معنی کنه یعنی چی؟)

    - مپ رو چک میکردم


    خلاصه اون شب چندتا جی اس خوابیده بود. منابع هم تو دیوار بود... بارها توی تایمش اکانت میخوابید و تروپی نمیساخت. میشه گفت عمر مفید بازی آرمان روی اکانت 25 دقیقه بود. گذشت و گذشت تا اینکه آرمان از جاسوسی هاش برای اس ایی زمانی که توی شمال غرب با ناصر کلاه بردار بازی میکرده گفت. مثلا پلن استحکام... یا نذاشتن متا کردن سه ساید در مقابل اس ایی ! و خیلی موارد دیگه که گفتنش فایده ای نداره.


    در هر صورت نه علنی کردم چیزی رو نه حرفی پشتش به کسی زدم. فقط اون بود که توی خصوصی این و اون میدویید فحش های ناموسی به من میداد و دروغ هایی که به همه میگفت و باز هم من مسیر راستین خودم رو میرفتم بدون اینکه سطح خودم رو بیارم پایین. تا اینکه دیشب ضربه ای دیگر به اکانت ما زد. در هر صورت هر جا که هست موفق باشه و آرزوی آرامش براش میکنم. چون بچه ای آشفته و سرتاسر دورغ است.


    پی نوشت: چون ممکن بود سئوالات زیادی بیاد همینجا نوشتم بخونید دیگه. از هم ساید های عزیزم عذر میخوام که نتونستم آدم هارو بشناسم. من و مانی و جعفر پرقدرت تر از قبل بازی خواهیم کرد. از ساید خودم و تمام کسایی که این قبیل کارهارو (فحاشی و از بین بردن زحمات دیگران) محکوم میکنند خواهش میکنم به چالش IGNORE کردن این افراد بپیوندند. من خودم اولین نفر هستم و عکس زیر بیانگر این است. شاید این راهی باشد تا این افراد در این Community ها کمتر دیده شوند.


    capture000_knkv.jpg


    شادزی

    سلامی دوباره... اول یه عکس از همر مازیار در سرور قبلی که بازی کردیم بزارم. یه سری نوب زبان بسته نیان اینجا قد قد کردن برای اینکه معروف شن. چون خودش هم گفت ندارم عکسشو میزارم ببینید.


    ww1221_tondar_1hzn.jpg

    نوب جان این یکی از همرهاش بود. شما زیر گندم منفی این سکته ناقص میزنی یه عمر باید پوشکت کنن.


    در مورد ریپلای های فراوانی که به پست من شد باید بگم اونایی که Trash Talk میکنن، شما زمانی که دنبال دکمه پاور کامپیوترت بودی و قدت بهش نمیرسید من داشتم تراوین بازی میکردم. اینکه سبکی که الان داری باهاش گنده نمایی میکنی ما با 80 تا همر رفتیم و اومدیم. همین Eyedean که اینجاست با متای جنوبیش 7 ماه از ما خوردن. بزرگترین همرشون هم 70ک اومد بیرون. دیگه خودت تصور کن. آخرشم واندر متایی که بهمون خیانت کردن صد شد. چون نزدیمش! اسم اتحاد هم 3دات بود! دقیقا شماها نوبی بیش نیستید که برای خرابکاری اومدید و هیچکاری نتونستید بکنید.


    در مورد پستم هم که مثلا نوشتم 15 روز + 40 میلیون منبع نمیدونم چرا به یه سری ها فشار آورد که اون همه همر هدر دادید. شما راضی؟ ما هم راضی! حالا دارید خودتونو به در و دیوار میزنید به من چه... بکش خودتو.


    در مورد نحوه حملات شمال شرق گفته شد که ماها یه مشت فیدر زنیم. شما همر پرون با 80% تلفات. ما فیدر زن و پایتخت پرون با لینک سبز. بعدشم به ما میگن نوب. تو افتخاراتت اندازه یک فیدر من هم نمیشه سندرومی... بعدش میشینی به من میگی نوب؟ همین جمله کافیته که نتیجه سبز اومدنمون زدن زیرساخت دفاعی و منابعی تروریست بود که الان اتوبان و غار درست کردیم ازتون. اگر اینو فهمیدی، میفهمی نوب تو بودی که به تیم هجومی شمال شرق نوب گفتی. نفهمیدی چقدر آرو آروم دارن میزننت که حتی دردشم حس نکردی و اینجوری وسط فروم داری خوشحالی میکنی. تو راضی؟ ما هم راضی!


    پی نوشت: انقدر هم دروغ نگید، از پست خودتون میشه دروغاتون رو در آورد. حتی بچه ها خیلی راحت از تو پست خودتون با کلام خودتون ثابت کردن نوبی بیش نیستید.


    شادزی

    خوب توی این چند وقته دستاورد های ترور رو دیدید... جز پلن موفقیت آمیز Silence بقیش فقط گنده نمایی بود. حالا چرا شما توی این چند وقته تونستید موفقیت های کوچیک بدست بیارید؟ چون اومدید برای تخریب و عقب انداختن شمال شرق. چون یه سری مزدور عقده ای بودید و هستید که کلا از روز اول پلن ریختید برای اینکار. حالا چند تصور کوچیک:


    - اگر شما میخواستید راستین بازی کنید چی میشد؟

    - اگر ان ایی میخواست جنگی بازی کنه اصلا سایدی بود یا روز 20 خداحافظی کرده بودن؟


    اینکه شمال شرق یک اتحاد منظم با برنامه هایی برای یک واندر 100 هست توی چند سرور گذشته که پشت هم وینر بودن بر همگان عیان است. البته سوزش هایی هم بهمراه داشته که باعث شده سمت و سوی مزدوران به ضربه زدن به این ساید بره تا بتونن خودنمایی داشته باشن و اسمشون چهارجا بیاد. با این اوصاف ان ایی کمی برنامه هاشو تغییر داد که باعث بهتر شدن خودش شد تا بتونه جلوی حملات بزرگتری که در آینده ای نزدیک به سمتش میاد به راحتی دفاع کنه. (از این بابت از ترور تشکر میکنم) ما هم دفاع بیشتری ساختیم و هم آمادگی خوبی برای بچه ها بود. همینطور تیم هجومی چندین پلن موفقیت آمیز اجرا کردند که لینکی ازشون ندیدید. خوب الان تصمیم گرفتیم بزاریم. دیدن این لینک ها خالی از لطف نیست:


    12_eblis_zero_eg1j.jpg

    صفر شد !


    02_dopamin_zero_hx75.jpg

    صفر شد !


    29_dopamin_zero_mfan.jpg

    صفر شد !


    31_lord_zero_9nlu.jpeg

    صفر شد !


    32_dopamin_zero_vytd.jpg

    صفر شد !


    04_eblis_res_1xwh.jpg

    منابع و زیر ساخت


    05_hellikopter_res_geks.jpg

    منابع و زیر ساخت


    06_dalatan_res_t44k.jpg

    هم منابع پرید هم همرش هم زیر ساختش


    08_t-bag_res_qs4k.jpeg

    منابع و زیر ساخت


    10_betawolf_res_sj5k.jpg

    منابع و زیر ساخت



    11_sigari_res_h6c3.jpg

    منابع و زیر ساخت


    13_sezar_res_8kkw.jpg

    منابع + زیر ساخت + همر


    14_msh26_res_au9e.jpg

    منابع + زیرساخت


    16_sigari_res_ucpj.jpg

    منابع + زیرساخت


    17_the_next_iz_u_res_qsv0.jpg

    منابع + زیرساخت



    20_pharaoh_res_xo2.jpg

    منابع + زیرساخت



    24_kheft_-1_42t9.jpg

    منابع + زیرساخت


    26_zacho_res_f6sd.jpg

    منابع + زیرساخت


    27_kloze_res_3pho.jpg

    منابع + زیرساخت


    28_betawolf_res_nezg.jpg

    منابع + زیر ساخت



    لینک ها خیلی بیشتره. تقریبا دو برابر این خوردید. الکی حوصله خوانندگان فروم ممکنه سر بره. لنگ دمپایی اینه ! نه اونی که شما کردی تو دیوار...

    پی نوشت: ای دوستانی که فکر میکنید خیلی حرفه ای میتونید مزدور داشته باشید و الان کاری که میکنید خیلی حرفه ای هست. عزیزم خیلی هم چیپه! ما هم پولمون از شما بیشتره هم وقتمون ! پس اگر شما اینکاراتون رو ادامه بدید ما هم به ناچار خیلی بهترشو عملی میکنیم! این یک تهدیده ...


    شادزی

    سلام. خسته نباشید. لانچر خوبی بود.


    aaaaaa_euuu.jpg

    19 روز پنج موتوره ساختن همر پرید... حدود 150 میلیون منبع



    البته به ظاهر انسان ها عکس کامل حملات رو نذاشتن و تلفاتی که بابت این همر دادن رو خیلی کوچکتر نشون دادن در نتیجه خودم میزارم.


    04_def_tencer-4_w4z3.jpeg

    هشت روز ساخت همر + 50 میلیون منبع



    05_def_tencer-5_8shx.jpeg

    6روز ساخت همر + 35 میلیون منبع



    03_def_tencer-3_mks7.jpeg

    اینم که همر خوبی بود: 16 روز + 90 میلیون منبع




    02_def_tencer-2_zyh7.jpeg

    اینم یک همر خوب دیگه... چی بگم ! 12 روز + 40 میلیون منبع




    01_def_tencer-1_mwo8.jpeg

    اینم یک همر خیلی خوب که نصفش پرید. 11 روز + 35 میلیون منبع


    سه تا همر بعد این رد شد که دهکده رو صفر کرد. در ضمن بچه ها میتونن دو هفته دفاع سازی قوی انجام بدن تا شما همراتون رو بازسازی کنید که هیچ وقت همرای شما به دفاع اونا نمیرسه... در ضمن 4تا اند گیم داشتم. شد سه تا... ولی الان دوباره همون 4تاست. جهت اطلاعتون. همرش هم در حد 2200 شمشیر زن تفاوتشه.



    aaaaa_r4r9.jpg

    اینم که 26ک شمشیری و 16ک سزار 2500 رم و 1300 کاتا پر زد رفت. دیروز صفر شد نه؟!


    23_green_zero_p64u.jpg



    این دستاورد حملات دیروز شما. البته کامل نیستا. 5تا همر کردید تو دیوار چندین دهکده پرید. همر گرین پرید و ... در مورد حملات ما هم یه خورده روشنگری کنم بد نیست. تو دو پست بعدی خدمت میرسم.


    ادامه دارد...

    سلام خدمت همه ی دوستان

    مهدی اینفینیتی

    سلام مهدی. شما الان پلنر جنوب شرق هستید یعنی؟


    از توضیحاتت به دو نتیجه گیری میرسم.
    1. اومدی استدلال لانچت رو با اسکاتی که 80ک منبع رو خرج نکرده (روی دیفالتی که منفی 50 هست) گذاشتی؟ اومدی 4تا همر رو لانچ کردی با چشم کور بدون اینکه اسکاتی داشته باشی از وضعیت دفاع اون دهکده کردی توی دیوار ! یعنی پلنر اینجوری؟ کسی بالاسرت نیست چارتا راهنمایی عاقلانه بهت بکنه؟

    2. اومدی دیدی اوه چه سوتی دادم بیام جمعش کنم... لینک اسکات گندم خور دهکده رو اینجوری بچسبونم به این که چراغ گیرمون لو نره ! مرد مومن اومدی دیدی منفی خاصی نیست با توجه به اسکات هایی که کشیدی... بعدشم رفتی چراغ چک کردی، دیدی نیست، به به لانچ کنم. غافل از اینکه اونایی که زدید و رفتید اینا نبودن.


    در ضمن توضیحات علیرضا کاملا درسته... شما 1000% ضرر کردی. دیفالتی که با کلونی خودش +200 خونه فاصله داشته رو اومدی بزنی. با چی اومدی بزنی؟ با همرهایی که رفتی دهکده رو زدی، پوش شده، لیست فارم ادد کردی، کشیدی بالا، تارگت اول دوم رو زدی و سوم دیوار شدی. اصلا شما راضی هستید؟ ما هم راضی هستیم. شادزی


    در مورد زدن دهکده DR_Time پست گذاشته شد. عزیزم دهکده های این بازیکن مختصات 390 هستن. در مورد دیفالت King MMA یا Masterpiece که چیفش کردید با افتخار پست گذاشتید که 30 ثانیه بعد از اینکه چیف شد دهکده رو با پاپ 50 تحویل گرفتید ! اومدید یه مشت حیوون و دفاعی و خفت یه سری گرزی اول بازی گذاشتید که وای ما خیلی خفنیم که 10 برابر اون رو ما گندم خور هجومی ازتون خفت کردیم. فقط لینک نمیزاریم. افت داره برامون.

    دوست عزیز منم صادقانه جوابت رو میدم

    دنبال چراغ تو اتحادتون بودیم یا داشتن ندادن !!! یا نداشتن !!

    اگر منظورت چراغ چک کردن هست چراغی در کار نبود

    مانی جان از اونجایی که من تورو یک آدم "عادل" میبینم خیلی دوست دارم حرفتو قبول کنم که چراغی نبوده، با اینکه من اون اسکات هارو برای در آوردن گندم خور میبینم وگرنه حتی اگر برای فهمیدن چراغ طرف هم بود نباید لانچ میکرد که اینطور نیست. با این اوصاف من میگم باشه چراغ نبوده، چون تو میگی (شاید خبر نداری)... اینجا توی همین فروم من و امید و پارسا و آرمین به همدیگه دست دادیم که این مسئله خلافش ثابت شده و اینکه شما هم توی پستتون گفتید چراغ داشتن توی اتحاد ولی ندادن بهتون ! یا نداشتن. البته موضوع با لیدر عزیزتون امید دوست داشتنی داره پیگیری میشه و من مطمئنم چه شما داشتید چه نداشتید و یا دوستانی که دارند توسط امید تقدیم ساید شمال شرق میشه.


    شادزی

    تفاوت را احساس کنید


    سلام


    طرف گرزی دیفالتی خفت کرده که ۲۵۰ خونه با کلونیش فاصله داره. حتی تو شارژ هم نیست گرزیش، داره توی چت عمومی خواهش میکنه بیان کاتاش کنن که امتیاز فرهنگی آزاد کنه کنار کپش دهکده بزنه... طرف برده خفت زده اومده وسط فروم... جالبترش اینه که کانتر 1 ثانیه ای شده باز با کمال پررویی میاد سینه سپر شده لینک کانتر شدنشو پست میزاره... مورد داشتیم لینک جاسوسی موفق میزاره :D آقا لینک ندارید بیاید 10-20 تا بهتون از اینایی که زدیمتون بدیم بهتون. شماها اینارو هم که میزارید میگید زدیم. دیگه دیوار شدن تو برده رو که دیگه نباید بزارید.


    اگه شماها بازی بازی میکنید ما چهاربرابر شماها بازی بازی کردیم باهاتون، ، فقط لینک گذاشتن اینا برای ما افت داره. حتی زمانی که با جاروبرقی جمعتون کردیم شما نوبهای زیر سن قانونی رو بازم لینک نمیزاریم. اصن افت داره. گندتون انقدر تر زده تو مغازه باباش، باباش فرستادتش تو انبار بشینه. امام و پیغمبر و توتال های این گندتونو کلا نمیزدیم بمونن بخندیم بهشون، الان شماها دخیل بستید به نبیره اونا؟


    ایلیا رو هم ریپلای کردم یاد بگیرید خفت یعنی چی... این موقع بازی این میشه یه خفت خوب. چون هم دهکده همر زده، هم تعداد خوبی گرزی خفت کرده + مخلفات



    شادزی

    سلام


    خوب اولا من رفتم معنی دار و دسته رو سرچ کردم گفتم نکنه یک وقتی بد باشه. بعدش دیدم نه خیلی هم خوبه. به من بگید مملی و دارو دستش. معنیشو برای شما هم میزارم شما هم بدونید یهو فاز حسین مظلوم نگیرید. نزدیکان ویاران وقوم وقبیله وطرفداران کسی


    خوب فکر میکنم در مورد مسائل توافق ایجاد شد. 1- اینکه بارها اعلام کردیم اگر شما و زئوس و تیم های دیگه توی شمال غرب نیان ما مجبوریم دو تیکه بشیم و بیایم شمال غرب. 2- اینکه شما گفتید ما نمیایم. و شمال غرب خالی خالی شد.


    خوب دارو دسته معنی بدی نمیده تو چی برداشت کردی نمی دونم. اینکه ما اومدیم توی شمال غرب مخفیانه که نیومدیم و در نهایت احترام اینکار رو کردیم. در ضمن شمایی قرار نبود باشی. اصلا هیچکس قرار نبود باشه. در هر صورت طبق مفاد بازی پاک ما هیچ کدوم رو زیر پا نذاشتیم که اگر گذاشته بودیم یکی مثل امید من رو دریده بود. اینکه امثال امید و اشکان و بهنام و آرش و لیدرهای قدیمی فقط و فقط با حرف من سند صادر میکنند این برام یک برد هست. در نتیجه سر یک بازی پاک نمیام خرابش کنم. با اینکه هزارتا بهونه هست میتونم بیارم ولی راه مستقیم و قانونی رو پیش گرفتم. طبق مفاد بازی پاک اگر ما به طور مخفیانه اومده بودیم و از اونجا کتیبه میزدیم و یا جاسوسی میکردیم و تروپ میساختیم و... خلافش عمل کرده بودیم که اینطور نبود، ما خیلی قانونی و با اسم NE TEAM وارد شمال غرب شدیم در صورتی که شما میگفتید میاید ما نمیومدیم. این در مورد اومدن ما توی شمال غرب


    در مورد اینکه تو روی من میگی حرفت حرف نیست و ازش ناراحتی: 1- شما فقط سه بار اومدن نیمدن کردی که آخرشم گفتی نمیام. 2- شما گفتی با شمال شرقی ولی بعدش زدی زیرش. 3- در مورد شما ده تا لیدر محترم خاطرات خوبی تعریف نکردن که توی همین سرور هم به من ثابت شد حرفت هی تغییر میکنه


    در هر صورت از یک تیم بودن (شمال شرق) به دو تیم شدن (شمال شرق و واندر مرکزی شمال غرب) تغییر کردی و از تیم بودن به ساید تغییر موضع دادی. به نظرم دیگه جلسات بین سایدی بهترین راه هست و دلیلی نداره من خصوصی باهات ببندم. سعی کردم تفکیک شده بنویسم که درک و فهمش سخت نباشه. در مورد گروها من پاکتون کردم. ولی دیسکورد هستید. هروقت خواستید بیاید بخندیم چون اینجا همیشه شلوغه...



    پی نوشت: به قول بچه ها جواب یه سری گزارش پاک کن رو ندم بهتره... یه مشت تبعیدی و جاسوس کتیبه دزد و مولتی کش که حتی نزدیکترین رفیقا هم بهشون اعتماد ندارن (چه برسه ساید) این لا لو ها دارن چک و پر میزنن. هر غلطی میخواید بکنید من اصن شماها رو داخل هیچ سایدی حساب نمیکنم و مراتب رو از لیدرهای عزیزتون پیگیری میکنم. فقط هم دروغ دروغ دروغ میگن. یه دوستی گفت ما یه دکمه داریم وقتی چیزی به نفعمون نیست میزنیمش و فقط حرف خودمون رو میزنیم. اون هم دکمه نفهمیدن هست. دستتون رو از روی اون دکمه بردارید.


    شادزی

    سلام


    دیدم بحث حرف های من خیلی داغ شده گفتم چند مطلبی رو بگم که شما نوب ها زیادی دور بر ندارید. بحث رجیستر بچه های ما توی شمال غرب شد. از اونجایی که ما فرقی تو صحبت هامون نیست کاملا واضح این حرف ها رو اینجا میزنم. قبل سرور آرمین اومد دیسکورد ما (هنوز هم هست، اصن همین الان آرمین میدونه دارم پست میزارم) گفت آقا مارو میخوان سه به یک کنن. گفتم نه تنها نمیزاریم روی شما سه به یک بشه حتی به باخت، روی هیچ ساید دیگه ای شمال شرق اجازه 3 به یک شدن نمیده و 3 به 1 نمیکنه. دو روز بعدش آرمین اومد گفت آقا ما نمیایم... خوب ما هم برای منافع سایدمون بارها ازش خواستم بیاد چون اگر سرور سه سایدی میشد حتما ما اون ساید تنها میشدیم و 2 به 1 میشد. دوست هم نداریم سایدی رو تنها گیر بیاریم. در نهایت نتیجه این شد آرمین اینا نیان شمال غرب چون تعدادشون خیلی خیلی کم بود. ما هم 3 ساعت قبل از شروع سرور چند تیم رو جدا کردیم و از ساید خالی استفاده کردیم. به حریم جنوب غرب یا شرق تجاوز نکردیم، فقط سایدی که هیــــــــــــــــــــــــــــچکس قرار نبود توش ثبت نام کنه رو رفتیم گرفتیم. تنها کسی که توی اون ساید بود (میلاد تکزاس) گفت بیاید. ما هم رفتیم. وقتی ثبت نام کردیم آرمین یهو اومد گفت آقا ما دوتا اکانت هجومی همینجوری ثبت نام کردیم و با شمال شرق بازی میکنیم ما هم گفتیم شما که قرار نبود بیاید ولی ایول (همین الان توی گروه های شمال شرق هست) و همین الان هم دانیال داره تو دیسکورد گندکاری هاشو تعریف میکرد و منم رکورد میکنم و میخندیم. خلاصه آرمینی که قرار بود با شمال شرق بازی میکرد طبق اصول شمال شرق کلونیش براش ارسال شد، حالا میاد اینجا میگه زور داره تو سایدمون بهمون لینک پایتخت میدن خوب بگه... بعدش یهو زد زیر قول و قراراش گفت آقا ما برای خودمون واندر میخوایم. ما شمال غرب هستیم (دوتا اکانت) ما کتیبه منحصر استحکام میخوایم و جنگاموز کوچیک ثابت میخوام و تا دلت بخواد 180 درجه رفتار و اصول پلیری در ساید رو به توتالیه دیکتاتوریه همه چی خواه تغییر داد. با این اوصاف منم گفتم باشه اصن ولم کن تو حرفت حرف نیست. حداقل از چند لیدر محترم که حرفشون حرفه من اینو شنیدم. خلاصه سرتون رو درد نیارم. شمال شرق تجاوز به هیچ سایدی نکرد ! ساید قرار بود خالی باشه و خالی هم هست. رفتیم 100 خونه توی شمال غرب و ساید شمال شرق رو بزرگتر کردیم. الان هم آرمین بخواد برای خودش بازی کنه باز همینجاست و میگیم میخندیم. بخواد هم مثل اول سرور با شمال شرق بازی کنه بازم همینجا هست و هیچ فرقی نداره. امید ویسپ و دارو دستش مثل همینا توی شمال شرق هستن.


    پی نوشت: میلاد کر و کثیف عزیز بارها اینجا خواستی کثیف بازی در بیاری دهن جنوب غرب رو با کثیف بازی صاف کنی و من نذاشتم. حتی میومدی گزارش میدادی از سایدهای دیگه میگفتم نگو... دلیلی نداره من بدونم و تمرکزم روی ساید خودمون هست. حالا اینکه میای بعد از خروج از شمال شرق این حرف هارو اینجا میزنی نمیدونم چرا خودزنی میکنی. خدا روزیتو جای دیگه بده.


    شادزی

    سلام خدمت تمام دوست داران شمال شرق


    هدف از این پست اینه که خدمت عزیزانی که میخوان وارد ساید شمال شرق بشن بگم که خواهشا به من داخل واتساپ پیام بدید تا صحبت های اولیه انجام بشه و وارد اکسل ساید بشید. الان جای دیفالت بچه ها مشخصه... جای پایتخت هاشون مشخصه... برای اینکه در آینده دچار مشکل نشیم و چند روز عقب بیفتیم خواهشا، خواهشا با شماره زیر داخل واتساپ تماس بگیرید که هماهنگ بازی کنیم. 09191933490


    شادزی

    سلام


    مرسی از امید و آرمین و پارسا. خوشحالم که تو مسیری داریم میریم که سرور رو زیباتر شروع کنیم و به پایان برسونیم. چندتا نکته توی حرف شما سه بزرگوار بود که همینجا پاسخ میدم. امید گل حرف من حرف تمام بازیکن های شمال شرقه... حرف تمام بازیکن های شمال شرق یکی هست. اگر من به شما قول میدم این اطمینان رو بهت میدم تک تک بازیکن های شمال شرق این قول رو بهتون میدن. من هم بخشی از این مجموعه هستم. ممنون که حرف بنده رو سند میدونی و تا پایان هم همین خواهد بود. "آرمین نه ممنون" بزار اینجوری بهت بگم: اگر من توافق نکنم تو روز روشن میام میگم اکانت ساختم و دفاع میکنم و کاتا میکنم و... کنفدراسیون هم میشم باهاش، ولی اگر توافق کنم نمیتونم اینکارو بکنم و به قول شما ایزی میزننش و اونجا مشخص میشه که چه سایدی داره زیر حرف هاش میزنه و بقیه سایدا به حسابش میرسن. پارسا منتظر هستم.


    خدارو شاکرم که این وسط حرف صادق هم اومد وسط تا نکاتی رو بگم. اولا صادق و سایر دوستانی که با افتخار میاید دم از بازی کثیف و جاسوس بازی و کتیبه زدن از راه های لجن وارانه رو علنا توی فروم و چت های واتساپ با سینه ای سپر شده میگید. امثال شما نوب ها خیلی بودن و ما خیلی دیدیم که بعد از مدتی حتی تو ساید خودشون هم بهشون اطمینان نمیکنن پسورد یک اکانت دفاع ساز رو بهشون بدن. الان هم نه اسمی ازشون هست و نه آبرویی دارن بیان سمت افرادی که توی تراوین بودند و یا بازی میکنن. ولی امثال نیما سلیمی تا ابد تو یادها به نیکی خواهند ماند حتی اگر در قید حیات نباشند.


    دوست عزیزی که میای قانون رو دور میزنی و فکر میکنی خیلی باهوشی. خودتی. تویی که فکر میکنی الان داری زرنگی میکنی. وقتی میگیم ما اکانت تو ساید روبرو نمیسازیم معنیش این نیست یک اکانت توی شمال شرق بسازیم و دهکده دوم رو ببریم وسط اس ایی بزنیم و دهکده اول رو کاتا کنیم. بعدش بیایم بگیم ما به قانون عمل کردیم. ما اونقدرا که تو خودتو میخوای نشون بدی، نیستیم. در ضمن شما تو گروه ما بودی... شما چراغ میدادی، شما توی اتحاد اصلی بودی. شما عینا "شی پی پو" بودی. شما کتیبه بردی و آخرش رفتی از اتحاد. باز میگم امثال تو خیلی بودن. الان نیستن.



    اگر 4تا دهکده توی شمال شرق داشته باشه و دهکده پنجم رو ببریم توی جنوب شرق بزنیم و ازش دفاع کنیم این میشه هنر ساید ما. کاری که جنوب شرق چندین سرور هست با ما میکنه و به اهدافش هم رسیده و ما گفتیم ماشالا ! اگر بیای قبل کتیبه تو مختصات شمال شرق دهکده بزنی و کاتا بکشی که کاتای خزانه ناتار رو از نزدیک بزنی این هنره تو است و ما میگیم ماشالا ! (لینکشم میگیریم)


    شادزی


    سلام


    واقعیتش از استقبال به این جلسه بازی تمیز به شدت گرخیدم. تنها کسی که موافق این مسئله بود امید بود. اولا برای اون سایدهایی که شماها لیدرشید متاسفم که الگو بازی زیبای تراوین برای پلیرهای اون ساید قراره شما باشید... دوما از اونجایی که ما هیچ وقت ! دقیقا این کلمه رو دقت کن: هیچ وقت کثیف بازی نکردیم اینجا به طور کاملا علنی مفادی رو که به اون پایبند خواهیم بود رو اعلام میکنم. امید جان شما اگر موافق بودی میتونی بیای پست رو ریپلای کنی دیگه جلسه رو بیخیال.


    - اکانتی در ساید دیگر رجیستر نمیشود. (حتی با جمعیت 8 )

    در صورت مشاهده و یا گزارش اگر این مسئله توسط بازیکنان ساید ما انجام شده باشد حتما برخورد و اون اکانت حذف خواهد شد در غیر اینصورت بازیکن اخراج و صفر میشود


    - اکانتی در ساید دیگر رجیستر و آپگرید جهت پیشبرد اهداف نظامی نمیشود.

    در صورت مشاهده و یا گزارش اگر این مسئله توسط بازیکنان ساید ما انجام شده باشد حتما برخورد و اون اکانت حذف خواهد شد در غیر اینصورت بازیکن اخراج و صفر میشود


    - پسوردی جهت چک کردن موضوعات مختلف اتحادی مثل چراغ گرفتن و یا خواندن نامه های اتحادی انجام نمیشود.

    در صورت مشاهده و یا گزارش اگر این مسئله توسط بازیکنان ساید ما انجام شده باشد حتما برخورد و اکانت و پسورد مورد نظر به لیدر روبرو داده میشود


    - اگر کتیبه ای خارج از عرف بازی (منظور مورد یک و دو) زده بشه و به ساید شمال شرق بیاد به ساید مرجع برگردانده میشود.


    - اگر پسوردی هک شد و ثابت شد که از طرف بچه های شمال شرق بود حتما با بازیکن خاطی برخورد و جبران خسارت و مقابل به مثل خواهد شد.


    - خرید اکانت در هر سایدی مجاز نخواهد بود.

    در صورت مشاهده و یا گزارش اگر این مسئله توسط بازیکنان ساید ما انجام شده باشد حتما برخورد و اکانت و پسورد و ایمیل مورد نظر به لیدر روبرو داده میشود


    اگر شما موافقت خود را اعلام کردی که ما در مقابل ساید اعلام کننده اقدامات متقابل نمیکنیم. اگر چیز جدیدی به ذهنتون میرسه که بنویسید و توافق کنیم. در ضمن این چیزی که شما خیلی تعجب کردید و تمسخر میکنید چند سرور هست از سمت بچه های ما فرهنگ سازی شده و انجام شده و هیچ مشکلی برای هیچ ساید از این بابت پیش نیومده.

    پی نوشت: ما نیازی به بازی کثیف برای برد نداریم. آیا سایدهای دیگه انقدر خودشونو پایین میبینن که حاضرند برای برد دست به هرکاری بزنند؟


    شادزی

    سلام


    طبق رسم و رسومی که بوده و طبق تجربه های ناگواری که از موضوعی که میخوام ذکر کنم داشتیم باید خدمتتون عرض کنم درصدد هستیم که جلسه ای بین 4 ساید برگزار کنیم تا مرز بازی تمیز و کثیف، راه های مقابله با آن و جبران اشتباهات و یا مجازات افراد خاطی رو به یک جمع بندی کلی برسیم و مفاد اون رو به طور عمومی در فروم اعلام کنیم. البته این سرور بر عکس سرور های دیگه دوست دارم تمام خوانندگان فروم نکته ای به ذهنشون میرسه رو اعلام کنند تا شاید بازی زیباتری رو شاهد باشیم. یک از مواردی رو که همیشه در موردش صحبت میشده رو من اینجا به عنوان نمونه اعلام میکنم:


    داشتن اکانت در ساید دیگر جهت پیشبرد اهداف نظامی خلاف میباشد. مانند چراغ گرفتن و خفت زدن. مانند کتیبه زدن (کیلین و یا کاتا زدن از اکانت داخل ساید دیگر) مجاز نمیباشد. تبصره: اگر اکانتی داخل ساید خودی قبل از کتیبه ها دهکده ای در داخل ساید دیگر بزند و از آن محافظت کند تا جهت کاتا زدن و یا کیلین کردن کتیبه و یا خفت کردن و اهداف نظامی دیگر استفاده شود بلامانع بوده) به عبارتی رجیستر کردن هر اکانتی داخل ساید دیگر چه داخل اتحاد و یا خارج آن مجاز نمیباشد.


    پی نوشت: از لیدرهای هر سه ساید دیگر تقاضا دارم هرچه سریعتر به فکر جلسه بابت همین موضوع باشند.


    شادزی


    سلام

    مقایسه خوبی بود ولی استارت بازی برای هان با مزدور عملاً حماقته. اگر چند ساعت دندون رو جیگر بزاریم و با استپ/تیرانداز استارت بزنیم

    من فکر نمیکنم عاقلانه باشه (بهتر از اینه که بگم احمقانه نه؟ عاقلانه نیست قشنگتره!) ... چون میزان منابعی که روی واحه لاست میخوره خیلی زیاده و اصلا به صرفه نیست. در ضمن من چند روز حمایت اول بازی رو گفتم. بعد از اون میشه تیرانداز یا استپ کشید ولی همر مهاجمت عقب میفته. در مورد مست کردن هم که در هر مرحله ای که مربوط بود کامل گفتم. مثل داخل کادر پایین:


    اگر همر رم بخوایم شارژ کنیم خوب 100% توتن بهتره که با روشن کردن قهوه خانه چیزی حدود 20 تا 25 میلیون امتیاز هجومی بیشتری میگیره. خوب فکر میکنم در دو فاکتور همر اند گیم چه منجنیقی و چه دژکوبی از لحاظ امتیاز هجومی و منابع مصرفی توتن به مراتب قوی تر میشه.



    پی نوشت: در مورد تعدیل خودکار باید بگم که چه گذاشته بشه چه نشه دوستانی که برای خود بات نوشتن راحت انجام میدن و هیچ دغ دغه ای ندارن. مشکل ما پیرمردهاییم که بودنش باعث میشه حداقل قسمتی از کار شبانه روزیمون مثل بات بازها بشه و راحت تر بازی کنیم. به نظرم بودنش خیلی کمک میکنه. خیلی ها همین چند سرور گذشته با بات و VPS خیلی راحت دارن انجامش میدن.


    شادزی

    سلام


    آقا من تا حالا هون بازی نکردم. ولی میخوام یه مقایسه ای بکنم بین نژاد هون و توتن که بدونم کدوم برای بازی حرفه ای بهتره... پس بیایم فاکتورهای زیادی رو بررسی کنیم. اگر فاکتور دیگه ای هم هست دوستان اضافه کنند.


    • استارت اول بازی
    • شارژ همر
    • پوینت همر
    • شارژ دفاع
    • پوینت دفاع
    • جنگی بودن
    • خفتور بودن
    • ریدر بودن
    • ریکاوری

    خوب اول از همه فکر کنم همه موافق این باشن زمان مهمترین رکن این بازی هست پس راس هرم حسابمون زمان رو مهمترین عامل و از طرفی بخاطر وجود تیم های پر تعداد و اکانت های ساپورت زیاد منابع رو ضعیف ترین عامل میدونیم.


    • استارت اول بازی

    به نظر من دو رکن اصلی داره که در زمان حمایت رخ میده و اولی ساخت به صرفه ترین تروپ (از لحاظ منابع - سرعت حرکت - زمان ساخت - قدرت حمله - حمل منابع) دیگری خالی کردن واحه و غارت آن میباشد. با این فاکتورها اولی گرزی و دومی مزدور میباشد. در دو عکس زیر میتونید مقایسه رو ببینید.


    01_faid.jpg


    02_p48q.jpg


    خوب اینجوری که از شواهد پیداست در تمام موارد گرزدار بهتر است. برای این واحه خالی میکنیم که در سه روز اول مقدار تروپ رو بالا ببریم تا زمانی که حمایت تموم شد به رید ناتار و خالی کردن دیفالت اکانت های ساپورت برسیم. اینجوری با گرزدار خیلی بیشتر میتونیم بسازیم و خیلی بیشتر میتونیم خالی کنیم و منابع بیشتری به دهکده بیاریم. در نتیجه خیلی زودتر 5 موتوره به شارژ میریم و همر خیلی بهتری میکشیم.


    • شارژ همر و امتیاز همر

    در شارژ همر زمان رکن اصلی رو ایفا میکنه - در استارت اول بازی هم متوجه شدید که توتن سریعتر به 5 موتوره شارژ کردن میرسه... ما این مسئله رو چشم پوشی میکنیم (نهایت تفاوت استارت کامل یک روز باشه)


    ما فرض میکنیم توتن و هون از روز هفتم 5 موتوره شارژ میکنن. تا روز 35 بازی با کلاه خود 10% و اتحاد 6% به شکل زیر میباشد.

    (از اول آیتم نهایی رو ادد میکنم که بشه محاسبه دقیقی کرد) همر مزدور مهاجم بالاترین اتک پوینت رو نسبت به بقیه ترکیب ها میده.

    03_oa7l.jpg


    04_8wju.jpg


    از روز 35 تا روز 51 سرور با کلاه خود 15% شارژ میکنن با اتحاد 10% که اعداد زیر رو بهمون میده:

    05_8yvl.jpg


    06_umky.jpg


    از روز 51 تا روز 75 که آیتم های تایر 3 میاد هردو نژاد با کتیبه جنگاموز یک دوم میسازن که عکس های زیر رو میده:

    07_gkk3.jpg


    08_f1vr.jpg


    از روز 75 تا روز 100 بازی با آیتم تایر 3 میسازن و کتیبه جنگاموز که اعداد زیر رو میده:

    09_r6mg.jpg


    10_0ad.jpg


    در دو فاکتور (شارژ همر و امتیاز هجومی همر) کاملا مشهود هست که منابع ساعتی که توتن میخواد کمتر از هون است. از طرف دیگر امتیاز هجومی سواره ای که هون میگیره بیشتر از توتن هست و امتیاز پیاده توتن بیشتر از هون میشه. در نهایت امتیاز هجوم توتن بیشتر میشه.


    جمع منابع همر توتن تا روز 100 بازی : 880 میلیون منابع

    حمع منابع همر هون تا روز 100 بازی : 970 میلیون منابع


    جمع اتک پوینت توتن تا روز 100 بازی : 85 میلیون امتیاز هجومی

    جمع اتک پوینت هون تا روز 100 بازی : 82 میلیون امتیاز هجومی


    اگر همر رم بخوایم شارژ کنیم خوب 100% توتن بهتره که با روشن کردن قهوه خانه چیزی حدود 20 تا 25 میلیون امتیاز هجومی بیشتری میگیره. خوب فکر میکنم در دو فاکتور همر اند گیم چه منجنیقی و چه دژکوبی از لحاظ امتیاز هجومی و منابع مصرفی توتن به مراتب قوی تر میشه.


    • شارژ دفاع و امتیاز دفاعی

    خوب فکر میکنم همه اتفاق نظر داشته باشند که نیروی توتن نیزه دار و دلاور است و هون مزدور با تیرانداز میشه، خوب مزیتی که هون داره تیرانداز خیلی بهتر از دلاور میتونه غارت کنه چون سرعت بالاتری داره ولی منابع 5تا کمتر از دلاور حمل میکنه. برای اینکه بتونیم حساب دقیقتری انجام بدیم زمان هردو رو روی 30 روز شارژ (720 ساعت) میزاریم. کلاه خود و جنگاموز رو حساب نمیکنیم و اتحاد رو 10% در نظر میگیریم.


    11_oi0h.jpg


    12_nslm.jpg


    از لحاظ منابعی توتن بهتره ولی مواردی که در ادامه ذکر میکنم برتری هون رو به توتن نشون میده. اول از همه انویل دفاعی هون در طول یک ماه قدرت دفاع بیشتری نسبت به انویل توتن میده. از طرفی رید بهتری هم نسبت به توتن داره چون تیرانداز سرعت خیلی خوبی داره. از نگاه دیگری اگر کنار این انویل ها منجنیق و یا دژکوب شارژ کنی همر جنگی های بدی نمیشه (البته جنگی توتن به مراتب قوی تره) همینطور میشه از تیراندازها برای خفت استفاده کرد. در نهایت میشه گفت انویل هون هم دفاع خوبیه و هم خفتور و با کمی شارژ کارگاه میتونه جنگی خوبی هم باشه. انویل هون چند کاره هست که به نظرم در این قسمت هون بهتره.


    • همر جنگی و ریکاوری

    خوب چیزی که واضحه همر جنگی توتن به مراتب در تمامی فاکتورها از هون بهتره... اگر هردو همر رو در یک بازه زمانی در نظر بگیریم، توتن هم منابع کمتری میخواد و هم امتیاز هجوم بیشتری میده. چون منابع کمتری میخواد ریکاوریش راحت تره، از طرفی امتیاز قهوه خونه توتن میشه گفت امتیاز هجومی همر توتن رو خیلی زیاد میکنه و هیچ نژادی حتی نزدیکش هم نمیتونه بشه. در تمام فاکتورهای مهم همر جنگی توتن بهترین میشه.



    • خفتور بودن و ریدر بودن

    خوب بخاطر سرعت بالای تیرانداز و استپ سوار و امتیاز حملشون قطع یقین هون نژاد برتر در خفت و رید است. ببخشید پست طولانی شد... بر اساس بازی که میخواید بکنید فکر میکنم اطلاعات خوبی داده باشم. بازم اگر کسی چیزی به ذهنش میرسه تا این دو نژاد رو مقایسه کنه خوب میشه.


    شادزی



    سلام


    آقا میگم گلد هم بخرید همینجوری میزنید؟ نیایم اگه اینطوره! یا چون مفته همینجوری میخرید؟ آخه یک میلیون و شیشصد رو 5تا قفس؟


    میگم یعنی سطح سرور انقدر پایینه که با دعوای فروم، دوتا ساید همدیگرو بزنن بعد ما برنده بشیم؟ یعنی خندیدما... اگه اینطوره که امید کجایی؟ بیا معذرت خواهی کن وگرنه میگم با دفاع من تونستید جلوی همرهای خفن جنوب غرب واستید و واندرتون نخورد... بعدشم هادی کُرَ تو هنوز خفاش شبی یا نوب شدی رفت؟ دندون کاشتی شاخ شدی! پارسا تو هم که فقط لب و دهنی این داج کوینای مارو زنده کن لامصب !


    الان یعنی من با سه تا ساید دعوام شد؟ تازه مستقیم با لیدرهای اصلی هم حرف زدم. این حرف ها چیه... یک ماه دیگه سرور شروع میشه! الان متا شد جنگ شد کتیبه ها اومد واندر ساید ما هم 100 شد و ما برنده شدیم. تازه یه سری هم حذف کردند :)) آقا خواهشا بزارید سرور شروع بشه. تمام تمرکزتون رو بزارید روی هماهنگ کردن بازیکناتون و بیشتر به سایدتون برسید تا به فروم. شبتون بخیر


    پی نوشت: آقا به شخصه موافق تعدیل خودکار هستم. خیلی به کار میاد. دوستانی که موافقند توی پستاشون اشاره کنند شاید ادمین یه فکری کرد.


    شادزی


    سلام. میگم مولتی هانتر فروم اومده چرا پستا انقدر کم شده؟!


    واقعا لقبت برازنده خودته

    عالی اسم گذاری کردن روت

    کسری واقعیتش ما اسمی براش انتخاب نکردیم. خودشون اصرار داشتن بهم بگید گوسفند.

    شیرینیشو الان میدید یا بعد استارت سرور؟

    سلام فرهاد خوبی دادا؟ فرهاد جون من که بارها نوشتم با هیچ سایدی متا نمیکنیم. حتی اگر ببازیم. فقط برای اینکه سرور ها جذاب تر بشه... نه برای اینکه ما شاخیم و یا هرچیزی... اصلا، اتفاقا جنوب شرق و شمال غرب به مراتب از ما قوی تر هستند. فقط برای اینکه سرور ها قشنگ تر بشه ترجیح میدیم با هیچ سایدی متا نکنیم. با هیچ کس هم نه حرفی زدیم نه چیزی و نخواهیم زد. ما تمام تمرکزمون روی ساید خودمونه. تمام.


    پی نوشت: توتال گوسفند میخوامت


    شادزی

    خوب خدارو شکر مشخص شد کی شکر خورده. نخودی!



    ادم خواب رو میشه بیدار کرد اما کسی که خودش رو به خواب زده نه


    اتفاقا خوب هم بیداره! اومد شمال شرق رو یه بدبخت فلک زده نشون بده که اصلا امرداد هیچ نیازی بهش نداشته و در حق ما لطف کردن. چرا که هنوز شعور و فرهنگ متا رو نداره! پست سعید هم که توی اون سرور هم مشخص شد. دمت گرم پیداش کردی... خیلی خیلی ممنون. بهنام هم خیلی دقیق توضیح داد. امروز با اشکان و بهنام هم تلفنی صحبت کردم. دلیلی نداره ادامه بدیم. کسی که خودشو زده به خواب با یه تلنگر محکم میشه بیدار کرد مازیار... ولی کسی که خودشو زده به نفهمی نمیشه کاری کرد. عدم داشتن ذره ای شهامت این جربزه و مردانگی رو بهش نمیده که بگه آقا ما اشتباه کردیم. البته با زبون بی زبونی از پست اولش تا پست آخرش کاملا مشهود هی داره میگه آقا من که منظورم این نبود، اون بود شکر خوردم. کلا در 4-5 پست چند مدل شکر خورد.


    نخودی از سن و سالت خجالت بکش. من رو ضد رفیقم کردی؟ الان باهم گل میگیم گل میشنویم. در ضمن تو توهین رو شروع کردی نه من! تو دروغ و افترا زدن رو با تنفر شروع کردی نه ما! به قول بچه های امید شروعش با شماست ولی تموم کردنش دست ماست. تو یک پست هم که جرات نگه داشتنشو نداشتی یه مشت اراجیف اومدی نوشتی... از الان هم به قول مازیار دیگه پررو میشه فکر میکنه کسیه! جوابت در تمام جوانب هم از سمت ما و هم از سمت لیدرهات با مدارک داده شد. بجات بودم یه مدت حرف نمیزدم.


    پی نوشت: دیدی گفتم جوونی و خام؟! هنوز نفهمیدی یا فهمیدی راستین بودن خیلی بهتر از تنفر داشتنه؟ (مخاطب خاص، خودش میدونه)

    شادزی


    من که از همون اول خودم گفتم نخودی بودم و مثل شما قلم آبگوشتی ها لیدر و مسوول نبودم .

    صرفا جهت اطلاع ، قلم آبگوشتی کیلو ۱۴ هزار تومنه اما نخود کیلویی ۵۲ هزار تومن :)))


    آره تیرداد... از اونجایی که ما تو مملکتی زندگی میکنیم هرکی از سر نادانی و جهل هارت و پورت کنه توجه بیشتر بهش میشه باید نخودی که هیچکاری نمیکنه قیمتش بالاتر باشه. شما نخود ما قلم مجانی اصن! (در ضمن من نگفتم من قلم. گفتم تو نخودی میخوای قلم باشی)


    در ضمن میگم که درک و فهم و شعور شما از متا در این سطحه که نباید از متامون دفاع بگیریم چون بعدا پیرهن عثمون میشه؟! سطحت اینه دیگه. مثلا من میتونم بگم ما به امرداد فشار میاوردیم جنگ برون مرزی کنه و ما درون مرزی. اینجا اونا برامون سنگ تموم گذاشتن. از گفتنش هم ابایی ندارم. چون متا شدن یعنی یکی شدن. دیگه ساید و امرداد و الدرز و اینا نداریم که... همه یکی هستیم. این درک و شعور من از متا هست. تو هم که مشخصه چیه سطحت!


    بقیه پستت هم که با زبون بی زبونی داری میگی که آقا من منظورم این نبود که شما ضعیف بودید و غیره... منظورم اینه امرداد خودش تیم قوی بوده و هست. ما هم منکر این نیستیم پس تفاوت فکری نداریم. یه جورایی گفتی شکر خوردم منظوری نداشتم.


    به ما بیشتر