Posts by VaGNeS

    درود


    اولا اون سرور کذایی باعث شد به کسایی که مورد تایید بودن زنگ بزنم. مثلا شما زنگی که زدم بیاید به دلیل تایید تورج بود که بهتون زنگ زدم. توی تمام صحبت هام که گفتم شمارو نمیشناسم به این اشاره شده که باهاتون توی هیچ سروری همبازی نبودم... شما فکر کن کم سعادتیه من بوده. قبول


    پلیر من پرهام گرین ؟! اولا که بحث در مورد پرهام که دلقک هست یا نیست، نیست. اینکه شما به دیگران راحت این صفت رو میدید میتونه مورد بحث باشه، البته یکی رو با ناراحتی و تنفر بهش میگیم دلقک که در نوشتار شما مشهوده که ناراحت شدید چون گفتم نمیشناسم. شما هم منو نمیشناسی حالا چیزی شد مگه؟! ولی یکی هم مثلا با خنده و رفاقتی میگیم دلقک که موردی نداره میخندیم. متاسفانه مورد شما با ناراحتی دیده میشه. اینکه من رو هم دلقک میبینی و این جمله رو هم در مورد من بکار میبری باید خدمتت عارض بشم اولین نفری که دلقک بازی درآورد و اومد مسخره بازی پست گذاشت و بعدشم اومد گفت شوخی کردم شما بودی نه من و نه پرهام


    سرور یک راند یک حدود 8 هزار آدم واقعی توش بازی میکردن که 7990 تاشون بازی تراوین رو ندیده بودن و داشتن یاد میگرفتن. صد البته به چند دلیل میگم کردم:

    - تمام پلنری و مدیریت و دیپلماسی و استراتژی و دفاع و واندر ساید رو خودم انجام میدادم و بازیکن ها کمک میکردن و میشه گفت کارهای روتین دفاع سازی و ارسال آن و گندم رسانی به واندر رو با زیر ساخت و پلنری که خودم انجام داده بودم، انجام میدادن. میشه گفت 90% کار رو تنهایی کرده بودم.

    - من اونجا فکر کنم 20-21 سال سن داشتم. شاید دومی یا سومی تجربه مدیریت خودم بود. الان مدیریت اون موقع من رو داری با الان که حداقل تجربه 30 مدیریت موفق در دنیای واقعی داشتم مقایسه میکنی ؟! صد البته الان رو به همه پرسی میارم و بجای یک مغز از چندین مغز در جهت اهداف استفاده میشه.


    پی نوشت: والا اینجا برای مسخره بازی نیست. خیلی هم واقعیه ! چون بی ادبی کردی دوست ندارم. حتی اگه تورج دوست داشته باشه



    متا دو ساید شمال شرق و شمال غرب رو تبریک میگم

    :D:D:D:D

    ممنون میشم خلافش رو ثابت کنید.



    تولید واحه رو جا انداختی عزیزم. مثلا ما الان 65 تا واحه تو فارم لیستمون داریم 6 ساعت اول سرور ما 27 تا تو فارم لیستمون داشتیم که از اون 27 تا یکیش هم خودمون خالی نکرده بودیم (نه با مولتی نه با اکانت) شب هم رفتیم بخوابیم تا صبح 6ک از هر منبع پر کرده بود. واحه های 25% رو که اصلا کسی نمیزنه (210 تا تولید داره) واحه های 50% هم نصف و نیمه میان که فکر کنم 310 تا تولید داشت. صد البته توی توضیحاتم اینو ننوشتم که خلوت بودن سایدمون هم دخیله. قسمت لاش خوری هم یک قسمت اعظم هست که بالای 20 تا واحه رو که دیگران خالی کردن ما 50% منابعشونو زدیم تا یاد بگیرن سیم سکند واحه خالی کنن :D. من اصلا ترسی از گفتن حقیقت ندارم که... همونطور که اومدم گفتم منکر داشتن مولتیم نمیشم و با مولتیم هم انقدر واحه خالی کردم. در هر صورت حساب کردنت ناقص بود که دو فاکتور خیلی مهم رو جا انداخته بودی.


    post_1_xcik.jpg


    زمان سرور هم برات گذاشتم که ببینی. شادزی

    سلام و درود


    برقرار باشید


    پ.ن:عمیقا معتقدم این سرور از نظر حجم مولتی بازی هیچ فرقی برای کسی نداره و صرفا چالش های جدیدیو باید دوستان مولتی باز تجربه کنن و ظاهرا هیچ قانونی رو هم نقض نمیکنن.

    درود به روی ماهت به دو چشمون سیاهت


    فرهاد جان باز تکرار میکنم من پست گذاشتم نعمت جواب داد. تموم شد و رفت داداش. این همه پست گذاشتن و شلوغ کاری از سمت اس ایی من نمیفهمم برای چیه. آقا جان من تا حالا نعمت رو داخل هیچ سروری ندیدم، اصلا بنده خدارو در حد نعمت یاغی در همین فروم میشناسم. تمام ! یک نکته داشت پستت که فقط باید جواب بدم که بود "موضع خودتو جنوب شرق" عزیزم داخل پست خود حسین نوشته شده جنوب شرق با این اوصاف من اومدم نوشتم خودتو ، در حالی که خود حسین کل ساید رو نوشته. حالا به قول خودت خود زنی کرده !


    الان نوبت امیده بیاد پست بزاره، خدارو شکر حال نداره اون... میاد واتساپ.



    به موارد تاریخی نمیپردازم و در باب این سرور صحبت میکنم


    درود ایلیا. در مورد موارد تاریخی بنده حتما خدمت شما خواهم رسید که وقتی فروم سرور 5 ایکس رو خوندم پرهایم ریخت چرا که قبلش من میگفتم بابا ایلیا رفیقه مهدی چی میگی ؟! در باقی موارد هم خدمتت بگم ماها معمولا عید جایی نمیریم. یه ده روز هم قبل عید کلا کار و زندگی میره رو استندبای تا آخر فروردین... در هر صورت ساید بسیار سبکی هست که شما اینو چالش بزرگی برای من خوندی. برادر سرور یک راند یک میشه سال 86 فکر کنم، کتیبه نیومده بود هنوز و ما 37 میلیون دفاع روی یک واندرمون جمع کردیم. توتال اون ساید من بودم که با استراتژی و مدیریت اکانت ها و منابع تونستم به این عدد برسیم در هر صورت ساید جنوب غرب رو با 80 اکانت، من به تنهایی نمیگردونم (همانطور در پست های گذشته گفتم، ساید همه پرسی هست و همه به هم کمک میکنیم) با این اوصاف سعی میکنیم عددهای قابل توجهی رو ثبت کنیم. (در ساید های غربی هر ساید سهم 80 الی 90 اکانت رو داره و دو ساید شرقی چیزی حدود 250 الی 270 اکانت ثبت نام کردند)


    سلام


    امروز عصر یک اکانت جهت تماشای سرور و ایجاد خرابکاری های گسترده در SE :evil: رجیستر کردم


    به شخصه این تایم سرور رنک یک غارت و همر و رنک ۴۰ پاپ و نبودن توی تاپ هجوم رو ترجیح میدم

    سلام سجاد جان. از اونجایی که من شمارو میشناسم (برعکس نعمت) به خاطر قولی که به حسین دادم مجبورم چندتا سئوال ازت بپرسم. توجه داشته باش فقط بخاطر قولی که دادم هست. آیا شما خلاف ساید اس ایی بازی میکنید؟ چرا به صورت بازار مشترک لایک شدید؟ میشه ابهامات رو مرتفع کنید (نکردی هم مهم نیست چون میشناسمت) خلاصه جای خالی شما توی تاپ غارت خالیه. در مورد خط دوم هم بله با نظر شما کاملا موافقم که در پایین خدمت ایلیا یه توضیح کوچیک میدم.


    در مورد خط اول ما هم حیوون کشتیم (90 تا) ولی زمانی موفق شدیم بیایم تو تاپ که قفس خریدن آزاد شد. خدمت شما:


    01_yugo.jpg

    02_417.jpg


    همانطور که سجاد در بالا گفت ما خیلی خیلی غارت با تلفات کم داشتیم. فکر کن چیزی حدود 25 تا مزدور و 2 تا تیرانداز بوده که صد البته من منکر مولتی داشتنم نمیشم و دارم و باهاشون شاید 5 تا واحه خالی کرده باشم ولی ما تا جایی که روی هر واحه 1 تیرانداز لاست بدیم غارتی از واحه های پر نمیکردیم. پس غارت ما با تلفات بسیار پایین بود. با اومدن قفس ها هم یهو 10-12 تا واحه خالی کردیم که پریدیم توی تاپ 10... در مورد فتنه هم خدایی راست میگی خیلی توی این ساید بیکارم و بسیار از این مسئله خرسندم که هم زندگیمو دارم هم بازیمو...


    پی نوشت: از لقمان خواهش کردم یک آنالیز داخل فروم بزارند که تعداد اکانت های هر ساید دقیق مشخص بشه. این اعداد رو ما در طول سرور دنبال خواهیم کرد.


    پی نوشت: چرا واقعا هنوز دهکده دو نزدید؟! دیروز باید زده میشد.


    شادزی <3

    حسین جان


    خوب در مورد قسمت اول پستت که موضع خودتو جنوب شرق رو کلا مشخص کردی برای شمال شرق. ممنون و اما در مورد قسمت دوم همانطور که دیدیم من شفاف سازی کردم و جواب ابهامات رو به نعمت دادم. از اونطرف هم نعمت در نهایت اومد شفاف سازی کرد جواب ابهامات بنده و یا شاید تعدادی انسان رو داد. خیلی ساده و شفاف و شیوا من و نعمت باهم حرف زدیم و هیچ منظوری خارج اون نداشتیم. این وسط میمونه لایک ها و پست شما. در نهایت هم شما میای اون مدل صحبت من رو میزاری پای رفاقت من با نعمت (که رفاقتی هم نداریم) تا پست خودت رو توجیه کنی تقصیر من نیست. این پستت هم احساس میکنم میخوای این مدلی شفافیت ایجاد کنی. باشه قبول...



    ممدجان اشتباه متوجه منظور من شدی.


    نعمت جون ممنونم بابت روشنگری پست دومت. با تشکر


    پ.ن: در تاپیک امادگی محمد علی عزیز در مورد چارچوب های بازی صحبت کردن که مورد تایید جنوب شرق هم هست.

    به نظرم یه پاراف اضافه کنیم در مورد کاتا کردن ناتارهای سایدهای دیگه... چه برای اقامتگاه زدن و چه غیر.


    دوستان جنوبی چه خبرتونه؟


    داداش اشتباه داری میزنی. اون شرقه نه جنوب در هر صورت راست میگه چه خبرتونه ؟!


    پی نوشت: متین عزیز به نظرم مدیریت داره تلاششو میکنه که مولتی بازی و دفاع های چند صد میلیونی و همرهای خیلی بزرگ رو با چند قوانینی که به این سرور اضافه کرده محدود تر و بهتر بکنه.


    شادزی

    سلام عزیزم. شنیده ها که دروغه. حتی گفته بودن ممل با جنوب شرق متا بسته که شمال شرق رو بزنه. هم خودی ها حرف میزنن یا به عبارتی یاوه میگن هم دشمنا... دیده ها رو نمیدونم کجا دیدی چون من تو هیچ گروهی از شمال شرق نیستم. در مورد دیسکورد هم که یکی از قدیم هست خودم اونرش هستم که دیگه کاریش نمیشه کرد و تا اونجایی که اطلاع دارم ازش استفاده نمیکنند. در صورتی که 50% رفیقای من اونجا هستن و حتی ادمینی دیسکوردشون هم داشته باشم هیچ باکی نیست در صورتی که حتی آدرسش هم ندارم. حالا من که قشنگ جواب ابهامات شما رو دادم. شما هم کاشکی اول جواب ابهامات من یا خیلی های دیگه رو میدادی بعد سئوالاتت رو میپرسیدی. در هر صورت ممنون میشم شما هم جواب بدی...

    در مورد اون قسمت که میگی هر شب با یه سایدی خدمتت عرض کنم من اینجا مثل تمام بازیکن های دیگه هم بازیکن ساده هستیم و هم توتال، پس به عبارتی با تمام ساید هماهنگی انجام نشه هیچ صحبتی با هیچ سایدی در جهت منافع فرا سایدی نمیشه. اون پی نوشت اول مربوط فقط به یک نفر بود که هر شب در مورد مسائل فرا تراوینی مثل فلسفه باهم صحبت میکنیم که دیشب نشد صحبت کنم باهاش چون درگیر مسایل درون تراوینی بود.


    در مورد گلد دادن به بازیکن یا پول دادن که اکانت برام بکشه یا برام بازی کنه تا الان اتفاق نیفتاده. اگرم گلدی دادم صرفا جهت رفاقت بوده چون قاطع و شفاف همیشه گفتم بازیکن باید غیرت سایدش رو بکشه نه اینکه با گلد بیاد برای ساید بازی کنه که قسمت دومش رو دو ایکس قبلی شاهد بودیم که خود شما هم جز قسمت دوم بودی که دیدیم چی شد !


    در مورد پی نوشتت هم بگم که نفر اول تاپ غارت دوم مهاجمینه و نفر دوم تاپ غارت هم 31 ام... فکر میکنم بدون تفکر حرف زدی که فقط تمرکز رو از روی خودت بدی یک جای دیگه... عزیزم سئوالات پست اول رو جواب بده ممنون. نمیدی ریپلای نکن با سئوال هات بخوای توپ رو بندازی اینور. در هر صورت نعمت یاغی یک یاغی واقعیه. از طرفی هم تورج چون دوست داره ما هم دوست داریم.


    درودی بی کران


    فدات شم 9 امین پست فروم این سرور نعمت یاغی معروفه که اسم اکانتش هم نوشته و پستش هم با فونت بزرگ و بولد شده هست که وقتی تاپ غارت هم باز میکنی ایشون رو اونجا میبینی که داخل اتحادهای شمال شرق هم نیست که واقعا این شواهد رو کنار هم بزاری حتما همچین سئوالهایی به ذهنت خطور میکنه که عاقلانه ترین کار اینه که ازش بپرسی. با این اوصاف نیازی به چک کردن هست واقعا؟ 30 ثانیه وقتتو نمیگیره اینارو ببینی. بعدش الان موضوع دیگه ای توی این فروم مطرح شده که ما پیگیری کنیم یه خورده سرگرم شیم؟ در ضمن میخواستم لینک ببینیم اگه خدا بخواد. حسین جان قول میدم اگه موضوع دیگه ای اومد وسط فروم اون هم پیگیری کنم. 8) راستی حسین جان من هم دقیقا میتونم این سئوال رو از شما بکنم اینکه ممل بیاد به نعمت گیر بده (جنوب غرب به شمال شرق) فایده اش برای شما چیه که از جنوب شرق پریدی وسط ؟! یا مثلا میتونم بپرسم چرا پلیر با تجربه و قدیمی که این سرور ج.ش بازی میکنه باید پست برهم زنی یک ساید دیگه رو لایک کنه ؟! اگر خبریه به مام بگید در جریان باشیم حسین جان.


    پی نوشت: لطفا توهمات خود را کنار بگذارید ببینید طرف داره چی میگه... الکی از حرفهای مستقیم توهم برندارید که پشت این حرفها چیه. مثل اون بنده خدا رضا پهلوی 40 سال داره یه چیزی میگه. بعد ملت متوهم میان میگن نه این میخواد ایران رو بدزده و بشه پادشاه :D آقا جان من به عنوان پلیر جنوب غرب خیلی ساده اتفاق فروم رو بر اساس نوشته های خود فروم دارم دنبال میکنم.


    پی نوشت: نعمت جون من تایم خواب همشون رو دارم. خواستی بگو بهت بدم بزن فارمشون کن من بخندم بهشون. :whistling::evil:


    شادزی <3

    درود نعمت یاغی


    آقا میبینم که بازار مشترک لایک شدید. داستان چیه؟ آیا از مستقل در جهت اهداف شخصی شما خبر دارن؟ و یا چون فقط آیکون شیطونی گذاشتید و در ساید شمال شرق رجیستر کردید خوشحال هستند و اومدن لایک کردن؟ آیا شما ضد منافع سایدی بازی میکنید و ما شاهد لینک های اول بازی خواهیم بود؟


    پی نوشت: دیشب نشد باهم مثل هرشب که میای بخوابم حرف بزنیم. مخاطب خاص شماره یک

    پی نوشت: با ما به از این باش که با خلق جهانی. یکی از اکانتات نزدیک ماست. میشه گلدشو بدم ده کنی بزارم زیر رید؟ مخاطب خاص شماره دو

    پی نوشت: دارم وسوسه میشم دوباره بیام تحت حمایتت که متاسفانه یاد اون حملات شبونه میفتم میترسم. مخاطب خاص شماره سه

    پی نوشت: میگم هنوز درب مسجدی که زنگ نزدی؟ مخاطب خیلی خاص شماره چهار

    پی نوشت: همیشه رضا سورنا ده تا پی نوشت میزد اعصابمو خورد میکرد حالا خودم زدم. مخاطب رضا سورنا اصلا خاص نیست :love:


    شادزی <3 (لقمان خیلی خیلی ممنون)

    درود


    دوستان در مرز بازی تمیز و کثیف چند مطلب رو میخواستم اینجا بنویسم اگر لیدرهای سایدهای دیگه موافقت داشتند قبل از شروع سرور موافقت خودشون رو اعلام کنند.


    - اکانتی در ساید دیگر رجیستر نمیشود. (حتی با جمعیت 8 )


    - اکانتی در ساید دیگر رجیستر و آپگرید جهت پیشبرد اهداف نظامی نمیشود.


    - پسوردی جهت چک کردن موضوعات مختلف اتحادی مثل چراغ گرفتن و یا خواندن نامه های اتحادی انجام نمیشود.


    - اگر کتیبه ای خارج از عرف بازی (منظور مورد یک و دو) زده بشه و به ساید مرجع برگردانده میشود.


    - اگر پسوردی هک شد حتما با بازیکن خاطی برخورد و جبران خسارت و مقابل به مثل خواهد شد.


    - خرید اکانت و با کتیبه در هر سایدی مجاز نخواهد بود.


    شادزی

    درود خدمت تمام خوانندگان فروم


    جنوب غرب به صورت همه پرسی و دموکراسی و بدون توتال و یا شورای لیدری کار خودش رو استارت زد و در اولین جلسه برنامه های روزهای نخست ساید خود را به بهترین شکل بست. جنوب غرب یکپارچه با نگاه به آینده و تلاش مضاعف تصمیم داره که ساید پر قدرتی ظاهر بشه. تمام بازیکن های جنوب غرب یکی شدند و در یک گروه به اسم SW Team کار خودشون رو استارت زدند. امیدوارم سرور خوبی برای دیگر سایدها باشه و اگر بازیکنی از جنوب غرب از این کاروان جا مونده خودش رو در واتساپ به بنده حقیر معرفی کنه تا فردا همگی باهم سرور رو استارت بزنیم. 09191933490


    شادزی

    درود


    با توجه به بردهای پیاپی در ساید شمال شرق و تکراری شدن این موضوع، این سرور تصمیم گرفتم به ساید دیگه ای برم و چالش جدیدی جدای بردن یا باختن برای خودم رقم بزنم. در مورد سایدم هم تصمیم قطعی نگرفتم ولی به احتمال خیلی زیاد به ساید جنوب غرب خواهم رفت. توی همین تاپیک اعلام خواهم کرد که ساید نهایی بنده کجاست و جهت هماهنگی اعضای اون ساید شماره خودم رو قرار میدم که بتونیم هماهنگی های قبل سرور رو انجام بدیم.


    از مدیریت تقاضا دارم به شدت با مولتی بازی مقابله کنه و یا حداقلش کنید. مثلا هر اکانت 5 مولتی اکانت ریدری... واقعا نمیدونم چه کاری میشه کرد ولی خواهشا این مولتی بازی های دو رقمی و سه رقمی رو حذف کنید که دیگه حال آدم رو بهم میزنه. این مسئله هم برای شما کاری نداره و با چک کردن اکانت ها کاملا مشخص میشه که کی چه کاره است. جلوی بات هم حتما بگیرید که البته اگر تعداد مولتی ها رو کم کنید دیگه کسی از بات استفاده نمیکنه.


    پیشنهادم هم اینه که توی همین تاپیک اعلام کنید که آقا هر اکانت بیشتر از 5 اکانت ذینفع (همون اکانتی که رید میشه) نمیتونه داشته باشه و به صورت جدی با هر کسی که میشناسید رفتار کنید.


    شادزی

    خدایی ایسگا مارو گرفتی یا داری مسخره بازی درمیاری؟


    بحث کمال گرایی نیست اصلا


    درود


    اول از همه، بعد از دوبار تکرار موضوع باز خیلی ساده و با فارسی براتون مینویسم آقاجون شمایی که پله یکم هم نیستی نمیتونی بپری پله دهم ! باید اول قدم برداریم. بیام مثال یک آدم شیشه ای رو بگم. یکی که معتاد به شیشه هست رو شما نمیتونی بهش بگی همین الان شیشه رو بزار کنار. برو آرایشگاه و به تیپ و قیافت برس و از فردا برو سر کار. آقا جون سرورهایی با دفاع های چند صد میلیونی و رجیستری 3000 تایی رو شما هیچ وقت نمیتونی بکنی 200 اکانتی و دفاع های 15-20 میلیونی... هیچ قت نمیتونید اینکار رو بکنید. خیلی ساده دارم میگم بخدا، مگه تا الان کم اومدید مبارزه کنید در این مسیر؟ مگه کم ادمین خواسته مبارزه کنه؟ آقا جان نمیشه.. اول بیاید روی پله اول.


    مطلب دوم میلاد جان من باز تکرار میکنم به خدا دارم فارسی حرف میزنم. علنا توی پست اول تاپیک گفتم این پایه ریزی هست و باید توسط ما و خود ادمین تکمیل بشه. پس این تاپیک رو زدم که تکمیلش کنیم. نکات ارزنده و خوب رو از داخل پست ها هم دارم در میارم و مینویسم و در آخر یک رای گیری کلی میکردیم ولی واقعا وقتی پستی مثل پست شما با تحقیر و تمسخر میبینم انرژی آدم گرفته میشه. والا بلا ما هم بلدیم کت شلوار رو در بیاریم مثل خودت پست بزاریم. نمونه هاشو هم همه دیدن. پس وقتی با احترام و فارسی گونه دارم یک بحثی رو پیش میبرم آروم باش و جواب و تفکر درست بکن و بنویس.


    سلام خدمت همگی عزیزان


    ممنونم از جناب آقای محمد علی وگنس عزیز

    ارادت پدرام جان. ممنونم. انجام وظیفه است

    یا صفر یا صد. اینجا میانه نداریم

    والا توی جایی که من مدیرش باشم بر اساس توانایی ها و به میزان عادلانه اگر قرار بر پخش مولتی بود، اون رو تقسیم میکنم. دیگه این مسئولیت تمام بازیکنان ساید هست که بتونن نماینده و یا همون لیدر خود را به درستی انتخاب کنند. در مورد صفر یا صد هم بگم اشتباهه، این وسط 99 تا عدد دیگه هم هست که به نظرم وقتی از صفر مطلق که میشه دفاع های میلیونی و اکانت های چندین همره به عدد 15 یا 20 رفتن خیلی جذاب میکنه و مطمئنا اگر بتونیم دور هم همچین سروری رو ران کنیم برنده این مجموعه ما هستیم. برای سرور بعدش حتما قوانین رو سختگیرانه تر میکنیم و لذت بیشتری میبریم.


    پی نوشت: دوستان به نظرم نکات خیلی خوبی گفته بودند که بعدا میام ریپلای میکنم و ادامه میدم. تا اینجا فقط 6-7 مورد منطقیه که اضافه شده.


    شادزی


    به شما دو دوست که این مسئله رو دارید پیگیری میکنید در تفکراتتون خواهش میکنم به این موردی که میگم خیلی دقت کنید: اصلا کمال گرایی نکنید چرا که چیزی که شما بهش اشاره میکنید کمال گرایی است که منجر به نشدن میشه. این همه سرور ما اومدیم با مولتی بازی مقابله کنیم که در نهایت خودمون مجبور شدیم مولتی بازی کنیم... پس من تکرار میکنم سایدها معمولا 700 اکانت داشتند. قراره بشن مثلا 240 تا ! این پله اول هست. شما اول پله اول رو ببینید و بعد پله دوم و در نهایت به اون کمالی که پله دهم هست برسیم. نمیشه از پله 1 یهو بریم پله 10، شکست میخوریم. چیزی که من دنبالشم یک مسیر با چالش های زیاد هست.

    اگه نپ واندر وجود نداشت چرا زنگ زدی بهم و ازم پسورد اون مولتیو گرفتی ؟ نکنه اینم دروغه ؟


    یادته میگفتی آدمی که تو تراوین دروغ بگه تو زندگی معمولیش هم دروغ میگه ؟ دقیقا شخصیت خودتو برام داشتی توضیح میدادی


    ایشالا که فرار نکنین و سرور باز بشه

    عزیز دلم به خاطراتت رجوع کن. زنگ زدم گفتم میخواید با این واندر چیکار کنید؟! که گفتی من همینجوری لانچ کردم که روش هم نزدیک 4تا همر لانچ شده بود پس اون واندر رو ما میگرفتیم که شما هم وضعیت رو دیدی گفتی بزن چیف کن که من بعدش زنگ زدم گفتم پسورد بده که جهت راستی آزمایی بود که شما هم درجا پسورد دادی. این چیزی بود که اتفاق افتاده. شما سرماجرا و ته ماجرا رو داری میگی، وسطش هم اتفاقاتی بوده افتاده. هم به رسول هم به مهدی زنگ زدم گفتم سرور رو بعد عید باز کنند که جواب درستی نشنیدم. شما پیگیر باش ایشالا باز میشه.


    پی نوشت: با کسانی که تحت حمایت شما هستند درست صحبت کنید. مخاطب شما نیستی مهدی جان

    درود


    دیدم اینجا چند مورد به من نسبت داده شده جهت روشنگری خدمت میرسم. برا روشن شدن این مسائل اول از همه نپ هایی که با امید بستم رو میگم خدمتتون:


    1- صحبت هایی که با امید کردم در مورد تنش مرزی اوایل سرور بود که متاسفانه هم بازیکن های ما و هم بازیکن های شما تخطی میکردند و بعد از پیگیری های متعدد من و امید دیگه به این قضیه فیصله دادیم و گفتیم بزار هرکاری میخوان بکنن، بکنن و دیگه برامون مهم نباشه و قرار شد پلن سایدی اجرا نشه و همون لب مرز بمونه که این مورد از سمت جنوب شرق اجرا نشد و دونه دونه وارد ساید شمال شرق میشدن و دهکده میگرفتن و مولتی میزدند که حتی عکس های چت خودم با امید رو برای فرهاد و خودت و هومن فرستادم که چند روزی شما درگیر بودید که وای با این دهکده های داخل شمال شرق چه کنیم که در آخر با امید و فرهاد صحبت کردم قرار شد من این مسئله چشم پوشی کنم چون سر رفاقتم با امید نخواستم بین بازیکن های ساید خراب شه که باز چت هاش موجوده.


    2- نپ نزدن دهکده که در بالا بهش اشاره شد که متاسفانه از سمت شما اجرا نشد.


    3- نپ نزدن کتیبه اینطور بود که من زنگ زدم به امید گفتم امید جان ما برای هر سه ساید برنامه ریزی کردیم و پلنش موجوده و زیرساختش هم داریم فقط به من بگو شما آیا با شمال شرق نپ کتیبه میبندید که ما تمرکزمون رو بزاریم روی سایدهای دیگه ؟! که امید رفت با خودتون صحبت کنه و بعد دوروز برگشت که گفت آره ما کتیبه از ان ایی نمیزنیم.


    - اصلا نپ کپ مولتی وجود نداشت و همچین چیزی حتی صحبتش هم نشده بود.

    که اگر شده بود پایتخت های مولتی اکانت من رو شماها نه یکبار بلکه چندین بار شخم زده بودید قبل اینکه ما پلن گسترده اجرا کنیم.


    - اصلا نپ کور کردن واندر و این چیزا وجود نداشت.


    پی نوشت: قبل از هر چیزی اطلاعات خود را تکمیل کنید و بعد حرف بزنید.

    پی نوشت: امیر جان برتری شمال شرق و برد حتمی خودمون رو خیلی کم نشون دادی. این برتری ها خیلی زیاده ! عدد دروغ نمیگه...

    درود


    اول از همه خدمت تمام عزیزانی که به بحث علاقه دارند و میخوان تراوین رو زیباتر بکنند عرض کنم این مطالبی که نوشتم جهت تکمیل شدن است و باید طی صحبت ها آن را نهایی کنیم و ادمین سرور زیبا رو ران کنه. اصلا چیزی و یا قانونی تایید و یا تصویب نشده و قرار نیست اجرا بشه. اینجا دور هم جمع شدیم و با نظرات میخوایم جمع بندی کلی کنیم.

    مثلا مپ ۴۰۰×۴۰۰ که اخر خنده بود

    مپ استاندارد 400x400 هست دیگه.

    1- تعداد کدهایی که میگی رو نصف کن ۶۰ تا برای هر ساید کافیه بیشتر از اون پلیر نیست

    2- مپ رو کوچیک کن چون تعداد اکانتا کمتر شده پس ۴۰۰ در ۴۰۰ زیادی بزرگه

    3- کراپای ۱۵۰ درصد کمتر بشه هر ساید نهایت ۴ یا ۵ تا باشه و بقیه بیشتر خاکستری باشه ( 6یا 7تا هم ۱۲۵ درصد )

    4- جلو بات گرفته بشه چه بات خودت که برات نوشتن چه بات لقمان چه بات تراوین پلاس چه بات پارسا

    1- ببین سرور دو ایکس قبلی 110 نفر داخل شمال شرق بازی میکردن. پس اگه بخوایم سایدی 60 تا بزاریم قطعا کم میاد و البته 150 تا برای یه سری سایدها اضافه میاد. این هم در نظر داشته باش تعداد بازیکن ها زیاد میشه.

    2- احتمال اینکه کدها اضافه بشه و به 240 تا (یک کنفدراسیون کامل) برسه هست. من این رو به فال نیک میگیرم چرا که همیشه میگم برای پیشرفت قرار نیست از پله 1 بپری به پله 10. مثلا اینکه ثبت نام کدی بشه و حالا عددش 150 یا 240 باشه خودش پیشرفت حساب میشه چرا که از 720 اکانت به 240 یا 150 رسیدیم. با این اوصاف فکر میکنم مپ 400 تایی که استاندارد سایز نقشه هست مناسب باشه.

    3- اینو نمیدونم

    4- ببین باز من شخصا تا سرور قبل بات رو از نزدیک ندیده بودم ولی مطمئنا اگر یک انسان اکانت رو بکشه بالا به مراتب بسیار بهتر از بات است. شخصا موافق استفاده از بات نیستم ولی برام هم مهم نیست چه اتفاقی میفته. صد البته گرفتن جلوی این بات ها خیلی سخته چرا که میبینیم تو سرورهای خیلی قوی تر استفاده از بات هست.


    - یه قانون جدا هم براش بذارید که یوسف کد هاشو نده به رفیقاش

    - تروپ سازی ناتار فعال

    - قیمت گلد حتما بره بالا تا ادمین هم انگیزه ای داشته باشه سرور ران‌کنه

    هدف من چیز دیگه ای هست، این که کنار هم بتونیم سرورهای تراوین رو به جای مناسب تری تبدیل کنیم. قسمت های خوبی که توی صحبت هاش بود رو میزارم.


    - حتما باید کدها طوری باشه که به ساید دیگه اگر داده شد بن شوند.

    - تروپ سازی ناتار میتونه از گزینه های جذاب بازی باشه

    - قیمت گلد هم بره بالا حتما نیازهای گرداننده ها رفع خواهد شد و از اونجایی که جمعیت بیشتر و قدیمی تری به سمت این سرورها میان براشون جذاب خواهد بود.


    پی نوشت: اگر دوستان فکر میکنن با نفرت صحبت کنند و باعث تحقیر یکدیگر بشن اینجا پست نزارند. ما اینجا تلاش میکنیم سرور بعدی قدمی باشه در را برای سرور های جذاب، در آخر هم تمام نکات رو من جمع آوری میکنم و رای گیری میکنیم.


    شادزی



    درود


    اینور یه تاپیک زدم مربوط به همین موضوع. بیاید اینور یه جمع بندی کنیم. از ادمین هم قول گرفتم این تاپیک رو دنبال کنه و به مسائل مختلفش بپردازه و شاید توی بحث هم شرکت کرد.


    آدرس تاپیک: سرور بدون فساد

    درود


    خوب اولین روزی که وارد اسپیدترا شدم، روز 40 سرور بود یک اکانت رومن ساختم که تا آخر بازی چیزی حدود 2 میلیون محافظ دادم بیرون... اون موقع تک اکانت بودم و مورد تمسخر این و اون قرار گرفتم که چقدر نوبی و... خلاصه این پست رو گذاشتم:


    _ممل_c5jo.jpg

    سرتون رو درد نیارم همیشه بر این بودم که سرورها جذابتر و بدون فساد باشه که متاسفانه این امکانش نبود چرا که نه تنها تو ساید خودم بلکه سایدهای دیگر همشون مولتی بازی میکردند. حتی یک سرور هم بدون مولتی اومدم و بالای 6 میلیون گندم خور دفاعی داشتم و رنک یک پاپ با اختلاف بودم که ثابت کنم آقا بدون مولتی هم میشه... بسه چه لذتی دارید میبرید مگه ؟!


    در هر صورت با ادمین های سایت چند وقتیه درگیر نوشتن قوانینی بر این اساس که سرورها بدون مولتی باشه بودم. توی فروم اونور هم چیزی شبیه به اون قوانین داره نوشته میشه گفتم یک تاپیک جداگونه براش بزنم تا قشنگ بشه تصمیم گیری کرد و نتیجه گیری بشه و اجرا ! چیزی که تا به اینجا بهش رسیدیم رو براتون میزارم.


    تراوین با کد ثبت نام


    1. معرفی نماینده هر ساید و اعلام آمادگی لیدر در فروم

    - هر ساید ممکن است چند تیم داشته باشد که باید با هم به توافق برسند و یک نماینده عادل برای ساید خود انتخاب کنند تا آن نماینده کدها را بین بازیکنان و افراد واقعی تقسیم کند.


    2. نماینده هر ساید دارای 150 کد ثبت نام میباشد

    - دیگر این که آن کدها برای مولتی و یا افراد واقعی استفاده میشود به تیم گرداننده بستگی دارد. حتما بازیکن پشت یک تک اکانت به مراتب تاثیر و بازده ی خیلی بیشتری نسبت به مولتی با بهترین بات و هزاران گلد دارد، پس این هنر تیم گرداننده هر ساید میباشد که بتواند افراد حقیقی بیشتری به ساید خود بیاورند.


    3. ادمین سرور برای هر ساید 50 کد اضافه دارد

    - که بتواند افراد حقیقی که بازیکن آن ساید میباشند رو به اون ساید با اون کدها انتقال دهد، زیرا ممکن است آن پلیر دسترسی به لیدر و یا آشنایی با تیم آن ساید نداشته باشد.


    4. محدودیت تعداد حملات از 30000 به 50000 ارتقا داده شده است

    5. مپ بازی 400 در 400 میباشد

    6. سرعت سرور سه ایکس یا دو ایکس میباشد

    7. قانون کنفدراسیون اعمال میشود


    شادزی

    درود خدمت تمام بازیکنان حاضر در سرور 5 ایکس


    روز دوم سوم بود این فروم رو باز کردم دیدم از 28 تا پستی که گذاشته شده 22 تاش رو نمیتونم ببینم چرا که اون افراد برای بنده حقیر بلاک هستند. همونجا بود فروم رو بستم و فقط مشغول روزی نیم ساعت بازی و برنامه ریزی اکانت شدم و دیگه فروم رو باز نکردم، تنها اطلاعاتی که از فروم به دست من میرسید از پست هایی بود که به صورت عکس برام ارسال میشد. خلاصه آخر بازی شد و اومدیم که پست آخر فروم رو بزاریم. اول اومدم تعداد پست های سالم (پاک نشده توسط مدیریت) رو دیدم که چیزی حدود 340 تا بود. بعدش اومدم اسم خودم رو داخل این فروم سرچ کردم (ممل) که چیزی حدود 123 تا بود. خیلی ممنونم. در هر صورت چون نمیخونم اگر کاری داشتید میتونید داخل واتساپ بهم پیام بدید و هرچی خواستید بگید 09191933490 در غیر اینصورت به نظرم شما مشکل دیده شدن دارید که با خطاب کردن بنده میخواید هی دیده بشی. کاری داری پیام بده.


    به اشخاص داخل پستم نمیخوام بپردازم و هرچند حضور کمی توی سرور داشتم چه به صورت فان و چه به صورت جدی باید باخت رو قبول کرد و به تیم برنده تبریک گفت. در تراوین هرچه بیشتر وقت بزاری بیشتر نتیجه میگیری... البته این قانون برای افرادی صدق نمیکنه چرا که مشکل فهمیدن و یاد گرفتن دارند. تیم روبرو با ذکاوت و وقت خیلی بیشتر توانستند این سرور رو حالا چه فان و چه جدی ببرند. تبریک بهشون میگم و امیدوارم واندرهای زندگیشون رو صد کنند.


    تشکر میکنم از مانی عزیز که به بهترین شکل تونستند ساید رو سرپا کنند که میشه گفت قبل از نقشه ها در جمعیت، تعداد دهکده، تعداد اکانت، امتیاز دفاعی رتبه یک و در هجوم رتبه دو را داشتند. توتال عزیز ببخشید که مشغله های زیاد زندگی بازیکنان شمال شرق (محسن، امیر، جاوید، خودم) پلیرهای خوبی برای توتالی شما نبودند شما عالی بودید. در هر صورت لیاقت برد برای شمالشرق نبود و وزنه سنگین برای کسانی بود که بیشتر وقت گذاشتند و زحمات بیشتری کشیدند.


    مطلب آخر که بسیار مطلب عمیقی است رو سعی میکنم خیلی شیوا توضیح بدم. انسان ها نه سفید هستن و نه سیاه، انسان ها خاکستری اند. که شامل خوبی ها و بدی هاست. برای اینکه شما آدم خوبی باشید باید کارهای خوبی کنید و اینکه شما به کدوم از قسمت روح و جسمتون غذا میدید به بد و خوب بودن کار شما بستگی داره. پس مهم نیست داخل بازی کار خوبی میکنید و یا در دنیای واقعی و یا سر کارتون و یا با همسر و فامیل، شما سفیدی خود را تغذیه کردید، و اگر بدی بکنید و یا حرف زشتی بزنید حالا در هرجا و یا هرشخصی و یا هر عملی شما بدی رو تغذیه کردید و اون بدی و یا سیاهی در وجود شما رشد میکند. پس از دوستان و رقیبان خواهش میکنم بازی رو از دنیای واقعی جدا نکنید. اگر شما اینجا میتونید بدی رو تغذیه کنید مطمئنا میتونید خارج بازی به مراتب کار بدتری هم بکنید.


    پی نوشت: این دوتا عکس هم یادم رفت بزارم. تولید امتیاز فرهنگی هم یک بودم ولی خوب مارو زدن شدیم دو ولی تاکنون یکیم. البته این بهترین عملکردم نیست. اگه درست بازی کرده بودم حداقل 10 تا شهر بیشتر داشتم.



    _8glu.jpg

    _2_von1.jpg



    شادزی

    سلام


    خوب از اونجایی که ترجیح دادیم توی فروم نباشم پس فقط برای آپدیت جنگ و آمار جنگ خدمت میرسم تا بتونم با اعداد (که تراوین هم چیزی جز اعداد نیست) واقعیت رو خدمت تمام دوستان خواننده و دنبال کننده و بازیگران این سرور ارائه بدم. آمار:


    جنوب شرق:
    در بخش کتیبه:
    جنگ منحصر + مرتاض منحصر و بزرگ مرتاض + احمق و احمق کوچک + چکمه کوچک

    در بخش خفت و دفاع: 530.000 پیاده نظام + 128.000 سواره نظام + 14.500 دژکوب + 16.800 منجنیق

    در بخش زیرساخت: 27 تا پایتخت تخریب کردند که چیزی حدود 6.750.000 در تولید به ساید مقابل ضرر زدند


    شمال شرق:

    در بخش کتیبه: جنگ آموز کوچک + چکمه بزرگ + معماری بزرگ + انبار کوچک

    در بخش خفت و دفاع: 3.235.000 پیاده نظام + 1.195.000 سواره نظام + 132.000 دژکوب + 115.000 منجنیق

    در بخش زیرساخت: 258 تا پایتخت تخریب کردند که چیزی حدود 64.500.000 در تولید به ساید مقابل ضرر زدند



    تیم هجومی و دفاعی شمالشرق به شدت خوب عمل کرده و از همینجا از همشون تشکر میکنم.


    سلام به تیم دفاعی ساید شمال شرق که روزی 3.5 میلیون دفاع میده بیرون وقتی فروم پر شده از تبلیغات دروغین و حرف های بی پایه و اساس، اونا در حال برنامه ریزی و زیر ساخت دفاعی ساختن بودند و لحظه ای گول فروم رو نخوردند. تشکر میکنم از نیمای عزیز و آرمین و جاوید و جعفر و ... دوستان در تیم دفاعی ساید بزرگ و با برنامه ریز شمال شرق که بسیار با نظم و علم فراوان بازی میکنند.


    سلام میکنم به تیم هجومی ساید که فقط یک هفته آنالیز کرد، به شخصه از ادریس و آرمین بسیار متشکرم که بسیار بسیار دقیق و حرفه ای آنالیز کرد و تونست بهترین پلن رو بریزه و اجرا کنه. تشکر میکنم از تیم هجومی ساید امیر و ایلیا (تو جیبته) آرین و غیره که تونستن بهترین عملکرد رو از همرها به نمایش بزارن و تازه شروع کارشونه و جنوب حسابی باید آماده باشه...


    از دوستانی که اسمی ازشون نبردم حتما صلاحدید اینطور بوده و بخاطر فراموشی نیست. ممنونم ازتون. تیم دفاعی و هجومی ساید بسیار منظم و با برنامه عمل کردید و زین پس هم همین خواهد بود.


    پی نوشت: من میرم توی غار ! اینجا جای ما نیست... نه به تعهد عمل میکنن. نه راست میگن. نه مودب هستن. نه محترمانه برخورد میکنن.

    سلام خدمت تمام خواننده های فروم مخصوصا بچه های شمال شرق که شبانه روزی دارن تلاش میکنند تا سرور رو به خوبی برنده باشند. خیلی وقته توی فروم نیومدم و تمرکزم رو گذاشتم داخل بازی و کارای ساید که نتیجش بسیار خوب بوده. این پست رو میزارم برای دوستان و همراهان داخل شمال شرق و روی صحبتم با هیچکس دیگه نیست. دستاوردهای دو طرف جنگ رو براتون در جهات مختلف مینویسم: این آمار برای شروع جنگ تا به امروز است که مربوط به 20 روز گذشته است.


    1. زدن کتیبه ساید مقابل

    - استفاده از آن و پر کردن جای آن توسط برنامه ریزی سایدی

    2. از دست دادن همر در حملات

    3. خفت همر در حملات

    4. از بین بردن زیر ساخت ها



    کتیبه


    چنوب شرق:


    مرتاض منحصر (عشق من) و مرتاض بزرگ

    این کتیبه اگر از سایدی بره اون ساید بهتره تمرکز و برنامه ریزی رو بزاره روی مرتاض های باقی مونده. مرتاض کوچک و حتی بزرگ. اگر شما برنامه ریزی مداوم داشته باشید و دقیق عمل کنید و استمرار داشته باشید جای این کتیبه رو میتونید پر کنید. البته نوع استفاده از این کتیبه بسیار مهمه و میتونه با پلن و مدیریت این کتیبه به سایدی که این کتیبه رو داره به شدت کمک کنه.


    جنگاموز منحصر

    این کتیبه برای اکانت های چند همری بسیار عالی هست و اگر سایدی بتونه بین دو و یا سه همردار این کتیبه رو بچرخونه شارژ خیلی راحت و همرهای خوبی میتونه داشته باشه، البته همین کار رو با تلاش بیشتر میشه با احمق کوچک هم انجام داد.


    چکمه کوچک

    کتیبه خیلی خوبیه و اگر برای پلن های مختلف و خفت استفاده بشه میتونه ضربه های بزرگ و جبران ناپذیری به ساید رقیب بزنه. میشه گفت زدن این کتیبه از ساید رقیب به مراتب میتونه بهتر از دو کتیبه بالا باشه چرا که دو کتیبه بالا جای جبران داره ولی با این کتیبه میشه منجنیق ها و همرهای خیلی زیادی خفت کرد یا پروند که دیگه حتی با تلاش و استمرار جبران پذیر نخواهد بود


    دو احمق کوچک

    این کتیبه هم مانند چکمه کوچک ضرر خالص هست و جایگزین نخواهد داشت.



    شمال شرق


    چکمه بزرگ

    کتیبه خیلی خوبیه و اگر برای پلن های مختلف و خفت استفاده بشه میتونه ضربه های بزرگ و جبران ناپذیری به ساید رقیب بزنه. این کتیبه میشه منجنیق ها و همرهای خیلی زیادی خفت کرد یا پروند که دیگه حتی با تلاش و استمرار جبران پذیر نخواهد بود


    معماری بزرگ
    مخصوصا توی سرورهایی که حالت کنفدراسیون بر قرار است این کتیبه بسیار حائز اهمیت هست و سایدی که داره برتری نسبی به ساید مقابل داره.


    انبار کوچک

    بسیار کتیبه خوبی است ولی تا دو هفته اول کتیبه ها... از اون روز به بعد کارایی نداره !


    اگر بخوام صادقانه در مورد کتیبه ها بگم در مورد مرتاض منحصر و جنگ منحصر شمال شرق باید تلاش بیشتری بکنه تا بتونه جای خالی رو پر کنه و اگر با برنامه ریزی این مسائل رو پیاده بکنه اهمیت این دو از کتیبه های دیگه پایین تر خواهد بود. در مورد چکمه کوچک و احمق متضرر کامل سایدی هست که اینارو از دست داده. در مورد چکمه بزرگ هم میشه گفت متضرر سایدی است که اونو از دست داده !


    از دست دادن همر در حملات


    از اونجایی که من مریضم و تمام حملات رو آرشیو میکنم براتون شرح از دست دادن همرهای جنگی رو مینویسم:


    همرهای جنگ که جنوب شرق از دست داده در برای به دست آوردن یک همر کاملا جنگی + کتیبه های مرتاض بزرگ و منحصر + جنگ منحصر + احمق و چکمه کوچک

    1.967.000 پیاده نظام + 690.000 سواره نظام + 89.650 دژکوب + 36.300 منجنیق



    همرهایی که شمال شرق از دست دارده برای به دست آوردن یک چکمه بزرک + معماری بزرگ

    70.000 گرزدار + مقداری شوالیه و منجنیق + حمله های خودسرانه 135.000 پیاده نظام + 47.000 سواره نظام + 5-6 هزار دژکوب و همینقدر هم منجنیق


    بخوام صادقانه بگم اگر اتحاد دوم کمی تلاش بیشتر و وقت بیشتری بزاره تنها چیزی که از دست داده یک چکمه و دو احمق کوچک است و تمام ! اتحاد اول هم بسیار تا بسیار همر خرج کرده و اینطوری که مشخصه تمام همرهای جنگی اتحاد دوم سالم و دست نخورده باقی مونده. (جز سه تاش که پریده)


    خفت شدن همرها دهکده


    738.000 پیاده نظام + 275.000 سواره نظام + 17500 دژکوب + 44000 منجنیق از اتحاد اول طی 20 روز گذشته خفت شده

    175.000 پیاده نظام + 35.000 سواره نظام + 3200 دژکوب + 9800 منجنیق از اتحاد دوم خفت شده است.


    خوب این دیگه نیازی به توضیح نداره...


    بخوایم بدون در نظر گرفتن سایدمون و با دیدگاه باز به عنوان یک تیم به این جنگ 20 روزه نگاه کنیم: کار اتحاد دوم برای از دست دادن مرتاض و جنگاموز منحصر به شدت سخت شده و باید با برنامه ریزی دقیق و تلاش زیاد جای خالی این دو کتیبه رو پر کنند. با از دادن چکمه کوچک و احمق متضرر شدند.


    اتحاد اول هم با خرج کردن این همرها به نظرم احساسی عمل کرده و میتونست به جای این دستاوردها یک همر واندر زن رد میکردند که هیچ جوره جبران نشه. مثل همرهای خودشون که دیگه جبران نمیشه... بیشتر این حرکات میتونه نشانی این باشه در مورد خفت ها هم که کاملا اتحاد دوم ضرر کرده و به شدت ضرباتی خورده که جبران پذیر نیست.



    زیر ساخت هر ساید


    چیزی که مشخصه ساید جنوب تمرکز خودش رو گذاشته روی اکانت TENCER و ساید شمالشرق دیشب 105 پایتخت از جنوب شرق پروند.... کل جنوب شرق 250 پایتخت زیر ساختی هست که بیشتر از یک سومش فلج شد. اختلاف رید جنوب شرق با شمال شرق بیش از 4 میلیارد و 400 میلیون بود و از 30 ساعت گذشته که پلن های نابود کردن زیر ساخت جنوب شرق شروع شده تا به الان به 3 میلیارد و دویست میلیون رسیده. تولید زیر ساخت جنوب شرق به طور میانگین چیزی حدود 62.500.000 تولید در ساعت بود که دیشب 21.250.000 تاش دیگه نیست!



    بخوام نگاه واقع گرایانه داشته باشم :


    دیده شد جنوب شرق بارها اومد ساید شمال شرق رو متزلزل و نابود شده نشان داد. از تمسخر های زیادی استفاده کرد و الفاظ زشت هم به همراه داشت. ولی چیزی که از 20 روز دیده میشه شما نه تنها خوب عمل نکردید بلکه بیش از 30 همر جنگی خوب و عالی خودتون رو نابود کردید که به دوتا احمق کوچک و چکمه و 3 تا همر جنگی ضربه بزنید. کل دستاورد جنوب شرق برای این جنگ 20 روزه این بود. ازطرفی مرتاض و جنگ رفت ! ولی قابل جبران هستند و با برنامه ریزی گروه های مختلف شمال شرق این مشکلات مرتفع شده. این عملکرد شما بود که خسارت هایی به خودتون وارد کردید که جبران پذیر نیست ! کاشکی یکی بود بهتون یاد میداد و میگفت یک کاری کنید که نتونن جبران کنند. مثل پروندن همر واندر زن!



    و اما عملکرد شمال شرق بسیار پخته و با برنامه ریزی عمیق تری نسبت به تیم مدیریتی جنوب شرق داشته و تونسته همرهای جنگی بسیاری از جنوب شرق بگیره و در مقابل خودش کلی همر جنگی داره که آماده رفت و آمد هستند که دیشب بیش از یک سوم زیر ساخت جنوب شرق رو پروند. در صورتی که یک سوم همر جنگی ها بلند شد. با خفت هایی که انجام دادن بیش از 2 میلیون گندم خور از جنوب شرق پروندند و با دفاع هایی که انجام دادن توانستند بیش از 30 همر جنگی رو نابود کنند.


    پست بعدی...