Posts by tondar

    سلام


    کسری جان ما با کسی اعم از گرگ،شیر و....پیمانی بستیم برای بازی در سروری؟


    ما که روباه هستیم به گفته شما،شما که گرگ هستید چرا دو سرور باختید به روباه ها؟یا تفاوت گرگ و روباه رو نمیدونید یا خود بزرگ بینی دارید یا......


    دو سرور قبل 3 به 1 تو بدترین شرایط لیدری و بهم ریختگی ربع مثل بعضیها حذف نکردیم موندیم و بردیم،سرور پیش 2 به 1 واستادیم و بردیم دیگه از چی باید بترسیم؟


    دو تا سرور هست دارید با اس دبل متا میبندید و میبازید اخرش هم تمام تقصیرهارو میندازید گردن اس دبل کم کم دارم به این نتیجه میرسم که شما متا میکنید که در صورت باخت گردن گیر داشته باشید!!!!


    در هر صورت امیدوارم وقتی ان ای اعلام امادگی کرد تو سرور بعدی به همین شدت مشتاق بازی و کری خوندن باشید!!!!

    سلام

    این پست مملی تو تاپیک امادگی سرور قبل هست گفت هرکی بیاد تو سرور میزنیم و اعلام کرد تو تیم مدیریتی ساید هست به نظر بنده هرکی دنبال بازی جذاب بود باید تو اون سرور حاظر میشد تا هم حال مملی و ان ای رو بگیره هم نشون بده چقدر تیم خوبی داره،که خوب امدن اینکارو بکنن و چون نتونستن تهش این شد که شش نفر بودیم هفده نفر بودیم و....


    این سرور اعلام شد این تیم بازی نمیکنه یهو همه شدن تاپ پلیر تراوین که اگه مردید بیایید و....


    به نظرم جای داد و قال جلوی دیوار خالی،اگر واقعا تصمیم به مبارزه و حیدر حیدر گفتن هست این سرور تمرین کنید و ایشالا سرور بعد عید با لودر از روی ان ای رد بشید این که دوشواری نداره!!!!


    این سرور هم هرچی کری خونده بشه و من آنم که رستم بود پهلوان گفته بشه به دلیل اینکه اوج برنامه ریزی و زمان گذاشتن برای سرور میفته تو عید و پیرمردها تو عید گرفتاریشون زیاده قبل از این همه توپ و تشر گفته شد تو سرور نیستن دوستان در نهایت ایشالا اگه عمری باقی باشه و اتفاق خاصی نیفته سرور بعد عید احتمالا این تیم ثبت نام خواهد کرد و منتظر یک رقابت جذاب خواهد بود.


    با سپاس

    سلام به همه بازم بجز مملی!!!!


    تبریک به تمام پلیرهای سرور چه جنوب چه شمال که سروری رو رغم زدن که همه توش لذت بردن.


    یک تشکر حتما باید بشه از پلیرها اکانت سیعد اس و گادفادر در جنوب شرق که واقعا حرفه ای و بدون حاشیه قطعا تاپ پلیرهای سرور بودن اما کاملا در خدمت تیمشون شخصا هم از بازی این بزرگواران لذت میبرم هم از کردار و منششون بازی در له یا علیه شما برای شخص بنده افتخار بزرگی محسوب میشه.


    از محمد الدارک عزیز درخواست میکنم اگه سروری ثبت نام کرد به من اعلام کنه که اگه حتی تو سرور هم نبودم تو فروم درخدمتش باشم بدون کل کل با تو زندگی بی معنی میشه!!!


    یک تشکر باید حتما از امیر رولبک و حمزه گرامی داشته باشم که نشون دادن هرجا باشن بهترین هستن.


    از جعفر کم اسم برده شد قطعا لقب جعفر تو این سرور باید قویترین دست پشت پرده باشه نه چیز دیگه.


    دیگه مجید و نیما و بقیه بچه های پاکار هم که معرف حضور همه هستن و نیاز به تعریف ندارن.


    اما در مورد رفیق قدیمی خودم که عین آش کشک خاله میمونه بخوری پاته نخوری هم پاته مملی دوست داشتنی.

    یادمه سرور اولی که تو اسپیدترا باهم شروع کردیم تو صحبتهای اولیه بعد امدنت به شمال شرق حرف از تغییر رویه بازی و برنامه ریزی برای دفاع میلیونی واندر پلنهات برای گندم رسانی به واندر(که میدونم تو این سرور هم پلنهات کامل اجرا نشد)میکردی و مطمئن هستم هیچ کس بجز من باور نداشت که تو اگه بگی چیزی رو یعنی انجامش میدی و روش فکر کردی خیلیها بهت اون سرور خندیدن خیلیها باورت نکردن خیلیها به سخره گرفتنت با اینکه تو اون سرور هم منی که باهات تو تیم لیدری بودم میدیدم که خیلی از وعده هات محقق شده ولی خوب نشد اون سرور و به دلیل حذف رقیب عملا حقانیتت ثابت نشد بسیار برات خوشحالم که تو این سرور تونستی نشون بدی ادمی نیستی که فقط حرف میزنه بلکه ادمی هستی که با فکر حرف میزنه.


    و در نهایت با اینکه بخاطر خیانتهای زیادت به من و ول کردن من به دلیل کهولت سن به قول خودت و چسبیدنت به جعفر و سامان هیچوقت نمیبخشمت اما امیدوارم در زندگیت همیشه مثل همین سرور پرچمت بالا و لیزرت دائمی باشه;););)


    ویک تشکر ویژه از سیمابانوی گرامی که اگر نبودن قطعا شمال شرق حال روزش تنقدر خوب نبود امروز بسیار زحمت کشیدن برای این ربع

    دیگه بریم یک استراحت چندماهه تو غار داشته باشیم شاید بعد رفع خستگی این سه سرور باز زد به سرمون که بازی کنیم

    موفق باشید

    سلام

    اصلا یکی از لذتهای من تو این سرورها کل کل با خودته


    یک سوال با این همه رکورد داری و....زورت به واندر خاج رسید که دفاعی توش نبود؟

    :D:D:D:D:D:D

    سلام برهمه بجز مملی!!!


    ابتدا عذرخواهی میکنم از دوستان بابت طولانی شدن پست.

    بخش اول در مورد اکانت تندر:

    از سرور قبل برای اولین بار تصمیم گرفتم بدون هیچ مسئولیتی در اتحاد فقط روی اکانت خودم بازی کنم(چه لذتی هم داره خدایی)سرور پیش با محسن عزیز سرور رو شروع کردیم و درمیانه راه مسعود فرهانی گرامی یار غار من از سرور یک راند یک تراوین به تیممون اضافه شد و عمل کرد بدی نداشتیم که متاسفانه روند سرور باعث ترشی شدن نیروهای هجومی و دفاعی اکانت شد.

    سرور جدید رو تصمیم گفتیم فان و تفریحی بازی کنیم و چه تیمی بهتر برای تفریح در سرور از تیم مهران و کیا که یک تنه یک سرور رو به فنا دادن^^^^^^^^(سرور۱۰۰ ایکس بود اگه سرعتشو اشتباه نکنم)

    در نهایت کیا به تیم تارتاروس اضافه شد و موندیم به قول مملی میمها شامل بنده حقیر محسن عزیز مهران بزرگوار مسعود تامی خوشفکر مسعود میو میوی فداکار و مسعود فرهانی ذوب در اکانتها!!!!


    تشکر ویژه دارم از این ۵ دوست که بنده رو تحمل کردن و یک پیرمرد فرتوت رو تو تیمشون تحمل کردن.

    محسن عزیز که نه تنها تندر رو به نحو احسنت اداره کرد بلکه تقریبا منیج تمام اکانتهای تیم با ایشون بود و هم زمان تو تیم هولدری هم بودن.

    مهران بزرگوار که اکانتهاش پشتوانه محکمی بود برای اکانت تندر از همه نظر.

    مسعود تامی گرامی که علاوه بر تندر اکانت خودش در خفتهای شمال کاملا تاثیر گذار بود و بسیار زحمت کشید.

    مسعود میو میوی بی ادعا اما پرتلاش با کمترین امارچت درگروه اما همیشه پیشگام در ارسال دفاع و منابع برای تندر و زحمات فراوان در تیم هولدری

    اما اصل پلیر تندر مسعود فرهانی که به بنده و همه اعضا گروه یاد داد که میشه تمام پیچ و مهره های مشکلات اکانت را خشک خشک باز کرد و گره ها رو شکافت پلیری که روند چندین ساله زندگی منو تغییر داد(یو هو)^^^^^^^^^^

    مجدد تشکر فراوان از این تیم منسجم و عالی.


    اما در مورد سرور جدا اززصحبتهای قبل در مورد متا و.....چند مطلب جدید عرض کنم خدمتتون با اینکه دوست ندارم این رو بگم و همه میدونن بخاطر خیانتی که به من کرد و از من جدا شد و با جعفر و سامان بر خورد از سرور قبل چشم دیدنش رو ندارم اما نمیشه از مملی وگنس چیزی نگفت این رو از من قبول کنید بودن مملی میتونه ورق هر سروری رو برگردونه هیچوقت این بشر رو دست کم نگیرید اگر مقابلتون بازی میکرد.


    انسجام تیم لیدری شمال هماهنگی عالی فونیکس زحمات افرادی مثل مجید کاوه و.......همه عوامل برد شمال بودن اما ضعف لیدری جنوب کاملا مشهود بود در این سرور به عنوان مثال این همه رمر عجیب بود برای من قطعا اگر رمرهای به این خوبی تبدیل به همر کاتا شده بودن روند سرور تغییر کرده بود.


    یوسف عزیز فرمودن مولتی نداشتن(هرچند باز هم میگم بیشتر ژست مولتی نداشتن بود تا واقعیت)ایا تعداد دهکده های جنوب غرب از دهکده های شمال کمتر بود؟ایا تعداد ۱۵ گندمیها کمتر بود؟ایا الان تو جنوب غرب ۱۵گندمی هست که تصرف نشده باشه؟ایا تولید دهکده های جنوب غرب کمتر بود؟و هزاران ایایی دیگه


    جنوب غرب تو تمام این ایاها با بقیه ربعها یکی و در بعضی جهات جلوتر بود اما تنها مشکلی که داشت ضعف مدیریت بود خدمتت عرض کردم یوسف جان مجدد عرض میکنم هیچ رهبری حتی با ضریب هوشی انیشتن نمیتونه تنهایی کاری از پیش ببره اینکه شما به قول خودتون با سیاست همیشه متای وینر باشی نشان از قدرت نیست حتی نشان سیاست هم نیست چون متای شما فقط با شما متا میبنده که با ربع مقابل متا نشید در حالی که با بستن یک تیم قوی شامل انالیزور پلنر و....میتونید به جایی برسید که متای خودتون رو انتخاب کنید حتی در صورت نیاز اصلا متا نبندید چرچیل اگر سیاس بود و معروف جدا از سیاست خودش نیروی نظامی و اقتصادی قوی انگلیس بود که حق انتخاب برای ایشون میذاشت وگرنه چرچیل تو بورگینافاسو نهایت میشد گلابی فروش بازار ناتاکامای بورگینافاسو.


    به نظر بنده کوچیکترین اگر یک مقدار از لابی زدن کم و به قدرت نظامی ربعتون اضافه کنید قطعا نتیجه بهتری عاید ربعتون میشه.


    در نهایت باید یک عذرخواهی بکنم از دوستانی که توی فروم خاطرشون رو ازرده کردم بنا به مسئولیتی که تیم لیدری به من داده بود برای فروم مجبور بودم جاهایی یک مقدار تند برم که به نتیجه مطلوب برسم.


    امیدوارم همه از این سرور لذت برده باشن.

    سلام

    اقا من عذر میخوام که تیم تندر دفاع نکرد که پوینت هجوم اکانت بیاد بالا مقصر خودتون بودید که اتکهاتون بعد از لند همر رو واندر بود!!!!


    حالا تا اخر سرور همر برمیگرده جایی بزنید یا تو راه سرور تمومه

    ;);););););););)


    دهکده صفر هم که نشد ای بابا دیگه ببخشید این یکیش مقصر خودتون بودید که دیوار دهکده رو ادم حساب نکردید

    ^^^^^^^^^^^^

    کاملا درسته بزرگترین اشتباه متا با sw بود

    سلام اقا سعید عزیز


    در ابتدا تبریک میگم به تیم شما و کل جنوب بابت همرهای زیبا و چشمنوازی که ساختید و باعث جذاب شدن سرور شدید.


    سعید جان مشکل از اس دبل یل اس ای یا ان ای نیست مشکل اینجاست که معنی سیاست و دیپلماسی در اسپیدترا متاسفانه تغییر کرده کسی که قراره دیپلماسی یک ربع رو پیش ببره بزرگترین اشتباهش لابی کردن قبل از شروع سرور و بستن متا در اون شرایط هست وقتی سرور بسته نشده قدرت تیمها مشخص نیست این چنین متایی میشه شمشیر دولبه ممکنه باعث برد بشه اما به همون نسبت هم ممکنه باعث باخت متای ابکی بسته شده بدون توجه به شرایط سرور بشه و از همه مهمتر قطعا باعث از بین رفتن جذابیت در سرور بشه.


    به نظر من دوستانی که میخوان دیپلماسی ربعهارو در دست بگیرن یک نگاهی به سیاست تیمهای موفق داشته باشن نمیخوام برگردم به سرورهای ای ار برای مثال چون شاید خیلی از دوستان نبودن اون زمان و حس کردنش براشون سخت باشه بلکه میخوام ارجاع بدم دوستان رو به دیپلماسی تیم امرداد و مخصوصا بهنام عزیز که به نظرم یکی از بهترین دیپلماتهای تراوین هست من دو سرور با این تیم در قسمت دیپلماسی مراوده داشتم سرور اول سروری بود که سوانز درست وسط اس ای پرچم مبارزه با مولتی بازی رو در دست گرفته بود و قطعا میتونست مشکلات عدیده ای برای امرداد ایجاد کنه اما تیم دیپلماسی امرداد(شامل فروم نویسها و مذاکره کننده ها)به زیبایی این تهدید رو به فرصت تبدیل کردند و برنده سرور شدن.


    در همین سرور یک اسپیدترا باز هم لابیهایی قبل شروع سرور بین اس دبل اندبل و ان ای علیه امرداد شده بود و اول سرور امرداد بسیار زیر فشار بود اما باز تیم دیپلماسی امرداد باتوجه به شرایط سرور و امدن ما تو ان ای تونست به زیبایی از زیر فشار خودش رو خارج کنه و ورق سرور رو به نفع خودش برگردونه کاملا یادمه یک صحبت از بهنام تو جلسه که گفت اگر شما از ما حمایت نکنید مجبور میشیم حذف کنیم(فارغ از اینکه بلوف بود برای ترغیب ما یا واقعیت بود این حرف)باعث شد ما تو جلسات ربع خودمون این مطلب رو در نظر بگیریم که اگر امرداد حذف کنه تکلیف ربع ما چی میشه و بقیه قضایا که باعث متای ما و امرداد شد.


    سرتون رو درد اوردم که بگم این نوع سیاست شده افت اسپیدترا همین الان که من دارم این پست رو میذارم در جریان هستم بعضی از افراد تاثیر گذار ربعهای دیگه مشغول لابی علیه ان ای هستن حتی بدون اینکه بدونن اصلا این تیم ان ای سرور بعد اصلا بازی میکنه یا خیر به نظرم مشکل الان این مطلب هست نه ضعف این ربع بازی یا اون ربع.


    امیدوارم دوستان در این طرز نگاهشون به دیپلماسی یک تغییری ایجاد کنن و بعد از شروع سرور و مشخص شدن قدرت زبعها شروع به مذاکره کنن.


    با عرض پوزش از طولانی شدن پست

    سلام مهرشاد گلم


    داداش من که میدونم شما کارت درسته حتی زمانی که تا روز آخر چراغ داشتی ولی کثافت کاری نکردی داداش حالا هم جریان جا خالی رو شنیدم و از کار سهیل ناراحت شدم و راستش رو بخوایی به صداقتش هم شک کردم تو این سرور با این داستانی که الان شنیدم:(

    خوب یک مرور کنیم

    اینجا سوتی دادی که اکانت توی اتحادهای شمال داشتید و از دست سهیل ناراحت شدی که چرا جاخالی داده و به صداقتش شک کردی

    تا اینجا حله؟

    محسن جان اون داستانی که شما میخوای الان راه بندازی فیلم نامه شو خودم نوشتم ;) بذار ببینیم این داستان دل و قلوه دادن شما و اکانت سهیل چی از اول سرور که دایما جانشینی و پسورد بوده تا منم بهت داستان جانشینی واسه یک دوست قدیمی رو برات بگم اما نه سو استفاده مثل داستان رید توهمی یا خفت های بعدش مه الان تازه بوش داره بلند میشه:D

    اینجا دوباره هم به شمال هم به سهیل تهمت زدی هم امدی سوتی قبلیت در مورد اکانت تو شمال رو با مثلا گفتن داستان جانشینی بپیچونی

    محمد داداش داری اشتباه میزنی اینی که پست گذاشته شهریاره


    نیروهارو من جا خالی دادم و آرش کاپتان چرا شاید آرش چراغ داشته باشه بخاطر رفاقت با بکس شمال رو اکانت کسی لاگین داشته باشه اما والا من نداشتم:)


    خدایی ی حرفی میزنی اولش نوشتی آرش بعدش کردی مهرشاد:|

    اینجا دیگه انقدر سوتی سنگین بود اقا مهرشاد مجبور به توضیح شد و شما تازه اصل داستان رو فهمیدی

    اینجا که دیگه کامل زدی به صحرای.....بعد این همه سوتی که دادی به من میگی امدم سوتی جمع کنم

    سهیل هم یهوکی باز داداشیت میشه که ازش سو استفاده شده ولی بازم تهمت میزنی که پسورد داده و امار اکانت داده و....حالا ما قسم ابوالفضل و باور کنیم یا دم خروس نمیدونم!!!!

    مجید جان داداش حالا چرا زنگ زدی چرا پسورد عوض شد لااقل میگفتی پسورد رو یک دفعه عوض نکنن ضایع بشه


    میدونی داستان چیه گفتم بالا تو پستم اما بازم میگم تا نخوای آب گلالود کنی و ماهی بگیری


    هم من سهیل رو میشناسم و هم تو اما این وسط تو من رو درست نمیشناسی ولی سهیل خوب میشناسه و اینجا یکم اوضاع فرق میکنه;)

    اینم که از اون پستهای هرکول پوارویته که من ازش چیزی نفهمیدم حتما اونایی که باید بفهمن فهمیدن اما پیشنهاد میدم چیزی رو که میخوای فقط بعضیا بفهمن تو خصوصی بهشون بگو که ذهن خسته مارو درگیر هیچ و پوچ نکنی مرسی

    مثلا به زیبایی بحث رو عوض کردی من ۴۰ تا پست قبلتر در مورد متا گفتم ربطش به این صحبتها و این نقل قول چی بود؟

    اصلا ذهنیت شما نسبت به یوسف ربطش به سهیل و اکانت سهیل و....چیه؟!!!

    خخخ خدای مازیار دوره طلبه گی رو فکر کنم با نمره بالا گذروندی آخه دقیقا مثل اونا بحث باهات توی هر پست تغییر میکنه و مدام در حال عوض کردمچن موضوع هستی این خوبه ها اما جریانش میشه توپچی و ترقه


    میدنی خوبه آدم وقتی اوضاع رو خیط میبینه یکم به اعصابش مسلط باشه و یدفعه خودشو خراب نکنه (باز نیای داستان کنی اینو مخاطبم کسی دیگه بود)


    مهرشاد اکانت شما که شاخ بودبماند دیفالت اکانت gambit نزدیکترین ده بود ولی نمی دونم چرا جای نفت شد قبرستون ;)

    خدایی من اگر اون دوره رو با نمره بالا گذروندم شما جزو کسانی بودی که دوست داشتی بگذرونی اما فقط یک قسمتشو با نمره خیلی بالا گذروندی و تو بقیه قسمتها رفوزه شدی

    موفق باشی

    ;);););)

    مهرشاد جان سلام


    من واقعا از برده کشی و بقیه مسایل اطلاع ندارم اما اینو میدونم همونطور که به قول شما مجید برده میکشه رو واندر(حالا گناهش با مجیده یا کسی که از واندرش فقط با برده دفاع میکنه نمیدونم)شما هم قبل از خارج شدن جنوب از رقابت با همری که نیروی قابل توجهی داشت و انصافا همر زیبایی بود واندر خاکستری شمال که از دور خارج شده بود رو بجای واندر اصلی زدید اطلاع ندارم یکبار بود یا بیشتر اما یک لینکش رو من دیدم.

    به نظر من شما هم از رنک یک هجوم بودن انچنان بدتون نمیاد الله و اعلم

    خوبی پستهای شما اینه که اونایی که باید بفهمن فقط میفهمن


    مثلا ما الان از پستهای شما فهمیدیم که تو اتحاد ما جاسوس بوده و با این حال شمال سرور رو برد


    اولا مرسی که اینو به ما فهموندی


    دوما مرسی که با گفتن شناختت از یوسف کلا جو فروم رو عوض کردی

    ;););););)

    من چیو باید جمع کنم؟


    شما اشتباه کردی من جمع کنم؟


    من نه زنگ زدن نه پسورد عوض کردن رو خبر ندارم فقط بک شدن دفاع رو با دیدن رقابت برای پوینت هجوم متوجه شدم کار بچه های خودتونه.


    ولی واقعا اگه برای جمع کردن موضوع کمک لازم داری من درخدمتم اعلام کنید تا موضوع بحث رو یکجوری عوض کنم:):):)

    مازیار داداش خودشون اعتراف کردن زحمت مارو کم کردن جهت مدرک اینکه دنبال چراغ چک بودن میبینی اینا خیلی خوبن

    گشت ارشاد ۴ و ۵ و ۶ رو از اینا قرارع تولید کنند.

    مجید جان حالا جدا از مزاح که اخر سروری پست میذاریم بخندیم در مورد اکانت برای چک چراغ توافق بر این شد اگه درست یادم باشه که لیدرها انجام نمیدن اما تضمینی در مورد پلیرها هم نمیشه داد.


    اینکه اعضا اون اکانت تو تیم لیدری جنوب شرق بودن یا نه رو من اطلاع ندارم اگر نبودن که هیچ اما اگر بودن قطعا توافق رو زیرپا گذاشتن.

    محسن جان اون داستانی که شما میخوای الان راه بندازی فیلم نامه شو خودم نوشتم ;) بذار ببینیم این داستان دل و قلوه دادن شما و اکانت سهیل چی از اول سرور که دایما جانشینی و پسورد بوده تا منم بهت داستان جانشینی واسه یک دوست قدیمی رو برات بگم اما نه سو استفاده مثل داستان رید توهمی یا خفت های بعدش مه الان تازه بوش داره بلند میشه:D

    محمد جان سلام


    دعوا سر پوینت هجومه خود بچه های شما جاخالی دادن شما نپی رو جاسوس میکنی و شمال رو متهم به سو استفاده از اگانت نپی؟


    خوشبختانه همه متوجه داستان شدن و ممنون از شما که روشن کردید که بعضی وقتها توافق میتونه در حد پنیر بز کپک زده ارزش داشته باشه.


    پ.ن.

    سهیل جاسوس کی بودی تو;);););)

    سلام

    قبل پایان سرور یک پست بزارم نظرات شخصی خودم رو بگم.این نظرات شخص من هست و ربطی به ساید مطبوع بنده نداره.


    اول در مورد شمال بگم که این سرور عالی بودن این هماهنگی و از خود گذشتگی من رو یاد سرورهای اولی که بازی میکردیم انداخت تک تک بچه ها بی نظیر بودن از تیم لیدری تا اخرین پلیر ساید کاملا مثل یک ماشین هماهنگ عمل کردن هر کس در جای خودش بهترین عملکرد رو داشت و همین هماهنگی و از خود گذشتگی چنین تیم قدری رو بوجود اورد از تک تک پلیرهای شمال تشکر میکنم و به احترامشون کلاه از سر برداشته و تمام قد تعظیم میکنم(بجز مملی;););))


    اما دلیل این قدرت فقط و فقط یک چیز بود و بس بدترین متایی که میتونست بسته بشه!!!!


    اگر دو ربع جنوبی بدون متا بستن طبق پیشنهاد شمال شرق به بازی ادامه میدادن برای هر دو ربع جنوبی مطلوب ترین حالت بود بنا به دلایلی که ذکر میکنم.


    بدون متا بستن بازیکنان شمال قطع انقدر انگیزه پیدا نمیکردن و قطعا تیم محبوب فونیکس وارد بازی نمیشد این نداشتن انگیزه برای مقابله با متای دو به یک و نبود فونیکس قطعا کاملا ورق را به نفع جنوب شرق برمیگردوند.(تیم ما اصلا قرار نبود اینطوری بازی کنیم و فقط برای تفریح وارد سرور شده بودیم همین متا عزم مارو جزم کرد برای بازی جدی)ضمن اینکه جنوب شرق و جنوب غرب چون خودشون رو پیروز قطعی بازی نمیدیدن در اونصورت قطعا تلاش خودشون رو دو چندان میکردن و تکیه و پشت گرمی به ربع متای خودشون پیدا نمیکردن.


    جنوب غرب در صورت بسته نشدن متا صرف نظر از هر نتیجه ای که براش تو سرور پیش میومد برنده سرور بود تو بدترین حالت حتی اگه دو ربع بازی شخم هم میزدن جنوب غرب رو با گردنی افراشته برنده سرور بود با اعلام اینکه با دو ربع مولتی باز بدون مولتی جنگیدیم اما حریف نشدیم(هرچند که انچنان بی مولتی هم نبودن اما ژست خوبی گرفته بودن)در بهترین حالت هم دو ربع شرقی با هم وارد جنگ میشدن و جنوب غرب چیپس و ماست خودش رو میخورد و اماده انتهای سرور میشد.


    در نهایت خوشحالم که خلاصه تونستیم تو اسپیدترا یک سرور رو ببینیم که به دلیل حذف همرها و دفاعهامون ترشی انداخته نشد.

    سلام

    اول تبریک به دو طرف بازی که بعد از مدتها باعث ایجاد سروری شدن که حداقال اخرش هیجان داشت و با حذف همرهای ملت تبدیل به ترشی لیته نشد.


    توی بازیهای جنگی و حتی جنگهای واقعی یکی از ارکان برد تضعیف روحیه و جنگ روانی هست کارهایی مثل تخریب رقیب متشنج کردن جو و.....از مهمترین کارها تو جنگ روانی هست که خوب باعث کل کل و داستانهای دیگه میشه اما الان که تقریبا سرور تموم شده به نظرم دیگه اسمش جنگ روانی نیست.


    مهرشاد عزیز قطعا اگه ورق این سرور برگشته بود و شما پیروز این میدان بودید تا الان لاقال پست مملی که گفته بود 3 به 1 میزنیم رکورد نقل قول گینس رو زده بود و طبیعی هم هست که میخواستید یاداوری کنی که دیدی نتونستی و ما بهتر بودیم پس زیاد سعی در اثبات خودتون در فروم نداشته باشید.


    اینکه هرکی حرفی خلاف من بزنه با پاسخ چیکار کردی چی داری رو کن و....نشان از قوت من نیست بلکه دلیل ضعف من میشه این حرف عین این میمونه که به رییس جمهور یا پادشاه یا هر کسی که اداره امور مملکت دستش هست بگیم تو خودت چندتا کشتی داری؟چقدر هواپیما تو خونت هست؟چندتا کارخونه داری و....

    فکر کنم اگر کسی همچین چیزی بپرسه تمام طنز نویسهای دنیا در موردش یک طنز رو کم کم بنویسن.


    تاثیر افرادی مثل کاوه مملی مجید و.....فقط تو نیروی نظامیشون نیست بلکه تو منیج و هماهنگی اعضا و نیروها هست اگر تیمی برنده بازی میشه فقط عامل اون تعداد نیروها نیست درست و بجا استفاده کردن از داشته ها بالا نگه داشتن روحیه تیم تو بزنگاهای حساس و....مهمترین کار تیم لیدری هست و به نظر بنده مهمترین عامل توی لذت بردن اعضا از بازی هست.شاید شما تجربه لیدر نداشته باشید اما از دوستانی که تجربشو دارن بپرسید قطعا اینو بهتون خواهند گفت.


    اشخاصی مثل کاوه قطعا تعداد نیرویی که دارن اصلا و ابدا ملاک تواناییشون حساب نمیشه(بماند که در این زمینه هم جزء بهترینها هستن)بلکه ملاک تواناییشون تو کارهای مدیریتیشون برای مدیریت اعضا تیمشون هست.


    در نهایت مجدد تبریک میگم به هر دو طرف بازی که سرور نسبتا جذابی رو رقم زدن.

    سلام پارسا جان


    در ابتدا تبریک میگم به تیم جنوب همرهای زیبا و مبسوطی رو امروز رونمایی کردن.


    و تبریک اصلی به دوستان شمال که واقعا سنگ تموم گذاشتن و همدلی و رفاقت رو معنی کردن تو این سرور.


    پارسای عزیز انشاالله به خوشی و سلامتی بری خدمت و سرحال و شاد از خدمت برگردی.


    مطلب دوم اینکه هرچی من میگم کسی باور نمیکنه من اصلا این سرور و سرور قبل هیچ دخالتی در امور اتحاد نداشتم اصلا و تمام زحمات با دوستان زحمتکش شمال بوده که الحق به بهترین نحو برنامه ریزی کردن تو این سرور..


    اما در مورد باخت پارسا جان جنوب غرب اصلا بازنده این سرور نیست در هر صورت چون مهمترین چیز که اخلاق بود رو تو این سرور رعایت کرد حالا اینکه مولتی داشتن یا نداشتن دف ریختن یا نریختن و.... اصلا مهم نیست وقتی کسی بتونه این عددها رو فقط توی بازی نگه داره.


    همین قدر که تو این سرور شخص من چند دوست خوب از جنوب غرب پیدا کردم به نظرم بزرگترین دستاورد این سرور برای من بوده.


    امیدوارم در همه مراحل زندگی شاد و خرم باشی.

    سلام

    ع ج ب


    شما پستهای اقای محترم الدارک به صورت رگباری که بی عرضه ایی دوال فلانی بودی همر ندیدیم کت تنت نیست کلی دروغ دیگه(ناپسندتر از دروغ کاری داریم ایا؟)اصلا ندیدید


    کسی که افتخارش کلا بلاک یک جنگ اموز برای اینکه تلفنی مغز همه رو نخوره و پوش اکانتش تهش 250 کی گرزی شده و افتخار بعدیش هک اکانتهای یک ربع بازی و اعلامش با افتخار تو فروم اون سرور رو اصلا ندیدید اما منی که تو موقع مقتضی برای عوض کردن جو فروم دقیقا در حد خودشون پاسخ دادم رو دیدید؟


    ببین دوست عزیز اکثر دوستان تراوینی من رقیب من تو بازی بودن نه هم اتحادی همه جوره کل کل هم کردیم اما رفاقتمون بیرون بازی هم سالهای سال هست ادامه داره تو همین سرور چرا یک پست گزنده در مورد جنوب غرب از من نمیبینید؟

    اتفاقا اشخاصی مثل توهمی و یوسف قطعا دوستان من خواهند موند تو خارج بازی پس مشکل از بنده نیست بلکه از کسانی هست که هجویات میگن و من به موقع شبیه خودشون میشم و پاسخ میدم.


    همین اکانت تک شاخ یک پست ازش ببین که به من تیکه ننداخته باشه اگر الان جواب نمیدم دلیل بر نتونستن نیست به جاش اگه به نفع منابع ربع مطبوعم باشه قطعا در حد خودش پاسخ میدم.


    کتیبه از اکانت من زده شده پلیر شما چنان الکلنگ سوار شد سرش خورد به سقف ندیدید اینارو؟


    لطفا شما ابتدا پستهای تادیبی خودتون رو تو اتحاد خودتون ام ام کنید تا در زمان لزوم چنان فتیله پیچشون نکنم که تو خاگ دست و پا بزنن.


    همین رو بدونید کافیه تمام سرورهای قبل اتمام سرور میتینگ دست جمعی سرور گذاشته میشد و کلی ادم از تمام ربعها توش جمع میشدن و میگفتن و میخندیدن بعید میدونم کسی تو ربع رقیب شما خواهان چنین دیداری با این چنین اعضایی که اسم جنوب شرق رو خراب میکنن باشه


    مرسی

    ببین من نمیخوام پست بذارم واقعا خستم وضع جسمیم خوب نیست دوتا نکته بگم برم اگه احمق بی استفادس پس چرا موری احمق اکانت سهیل زد امدید خوشحالی کردید دو اگه مهمه پس این پستاتتون چیه

    دو. به یه موقع از من خوردید که حالشو ندارم جون امیر رول بک که میخوام دنیا نباشه اگه صدتا که هیچ دویصدتا هم باشید میزدم از تون خفت میکردم باشه شما خوب من بد

    و در اخر یه جمله واسه محسن که میگه چرا حرف شمال میگی همش دروغه داداش من یعنی تو نمیدونی گوسفند کیه برات سوال نشده . بعدش داداش (گوسفند) من که نمیدونم کی هستی که به اسم صدات کنم سهیل رفیق منه رو چش منو یوسفم جا داره اگه با ما بده به خودم ربط داره اگه خوبه بازم به خودمون ربط داره بشین سر جات داداش دنبال خیار میگردی تو باغ هویج

    هر کی دوست داشت باور کنه هر کی دوست داشت باور نکنه ولی من یک ماه تقریبا داره میشه روزی یه بار لاگین دارم به خاطر دوستام امیر میدونه سوال کنید ازش شما منو دیوار کردید سیما خانوم دست شما درد نکنه

    شاد باشید ولی فیلم نگاه نکنید دوستتون دارم خیلی بیشتر از چیزی که فکر کنید

    سلام

    اولا فکر نکنم از سهیل احمق زده باشن انبار بود با جاش اگه اشتباه نکنم.


    دوما یک عاملی این وسط هست به اسم زمان کتیبه احمق تو دو تا سه هفته که به انتهای سرور مونده الویتش میاد پایین این کتیبه رو اگه کسی یک ماه پیش از ما میتونست بزنه فلج بودیم اما الان هیچ ضرری نداشت


    دوست داشتی بگو تو واتساپ عکس شارژ نیروهارو برات میفرستم تا متوجه بشی چرا میگم ارزش نداشت.


    فکر میکنی من اکانتی که کار داشته باشه و شارژ بخواد رو ول میکنم زحمتمو میندازم رو دوش بچه ها میرم شمال عشق و حال.


    هر وقت عشقت کشید تو واتساپ بگو برات بفرستم.


    نخواستی امیر رولبک رو میگم بیاد رو اکانت اگه حرفشو قبول داری بهت بگه همرها تا چند روز ران شدن.


    چطور از جنوب دفاع میاد تو اکانتهای شمال کار خود شماله جنوب نمیتونه اکانت فیک تو فروم بسازه.


    بنده شخصا موافقم همه از مدیر فروم بخوایم ای پی اکانت گوسفند چک و صاحبش پیدا بشه جنوب هم اینو میخواد؟

    سلام مهدی جان


    اول مطلب چرا دیگه سر به ما نمیزنی دیسکورد دلم شدیدا برای تقلید صداهات تنگ شده مخصوصا تقلید صدای نوری که اون بی معرفتم اصلا سری بهمون نمیزنه.


    اما اصل داستان من و تو انقدر تراوین بازی کردیم و انقدر بالا پاینش رو دیدیم که سعی میکنیم حرف که میزنیم مضحکه نشیم اما ظاهرا برای بعضیها مهم نیست کلا دوستان میگن احمق مرتاض نمیشه؟


    خدایی مرتاض 8 ساعته بکار کسی میاد؟اگه کسی لنگ 8 ساعت مرتاضه و نتونسته هنوز نیروهاشو جابجا کنه و گندمش رو اوکی کنه یک تجدید نظر تو بازیش بکنه!!!


    اون یکی میگه چکمه نمیشه؟خفت میخوایم بزنیم همرجنگی میخوایم جایی بزنیم که سرعت ارسال نیروها مهم باشه برای اینکه دف نشه جمع کرد؟

    فرض کن الان کسی بخواد همر لانچ کنه رو واندر باید نیرو بک کنه شروع کنه گندم دادن بعد چیف بزنه چکمه که شد لانچ کنه؟ اگه نشد چی در بهترین حالت 2 تا 3 ساعت طول میکشه تا 20 تا چیفر بخوره به دهکده برای چیف اخه هیچ عقل سلیمی اینکار رو میکنه؟


    میدونی تفاوت تو کجاست 12 13 سالمون که بود ماشین بابا رو میدزدیدیم میرفتیم دور دور جلوی مغازه بقال و چغال و خونه همه دوستامون وا میستادیم انقدر بوق میزدیم تا یکی مارو ببینه تازه جاهایی که بوق جواب نمیداد مثل ارایشگاه زنونه محلمون زنگ درشون رو میزدیم هرکی در رو باز میکرد بوق میزدیم که مارو ببینه اما الان فکر اینکارهارو هم نمیکنیم چون مثلا بزرگ شدیم و میگیم زشته حالا این کتیبه داستان اون ماشینست و پز دادنش وگرنه اقایون یادشون نرفته کتیبه چشمان عقابشون چند وقت پیش شیک و مجلسی زده شد و امد شمال فکر کنم حتی لینکش هم امیر حسین تریدر و بچه های فونیکس تو فروم نذاشتن چون دور دورشون رو کردن بوقاشون هم زدن اما اقایون....


    پ.ن:متاسفم برای شخصی که هنوز فکر میکنه بین اقایون و خانومها تفاوتی هست در کارایی و هوش و درایتشون اخه مرد حسابی من و تو که مثلا مرد شدیم چه گلی به سر کسی زدیم در هر حال شخصیت ادمها مشخص میشه دیر یا زود از قدیم گفتن از کوزه همان طراود که در اوست.


    تیم فونیکس از بهترین تیمهای حال حاظر تراوین هست و رکن اصلی این تیم سیما خانوم هستن که رو سر همه ما جا دارن و بیشترین زحمت رو تو این تیم میکشن براورد زحماتشون هم کاملا مشخص هست شمای مدعی برایندت چی هست جز حرفهای صد من یک غاز و پوچ.


    اگر خط قرمز سهیل واقعا چنین شخصی هست برای سهیل هم متاسف هستم شدیدا.


    در نهایت مهدی جان حتما به ما سر بزن دلتنگتیم.

    سلام


    قربونت برم نمیدونم من بد میگم یا شما بد میخونید


    نگفتم احمق بدرد نمیخوره گفتم ترجیح میدم دفاع رو جاهایی با ارجحیت بیشتر بفرستم ارجحیت بیشتر جای دیگه دلیل بر بی ارزشی این کتیبه نیست.


    راحتتر بگم من همه جنسهایی که تو انباری خونه دارم برام مهمه مبل و فرش و تلویزیونم هم برام مهمه اما تو گاو صندوق نمیذارم همشو فقط چیزهایی که خیلی مهمه میره گاو صندوق حالا اگه دزد امد تلویزیون منو برد وقتی میگم خدارو شکر وسایل گاوصندوق رو نبرد یعنی بقیه بی ارزشه؟


    ضمنا مگه پلن جنگ داریم که چکمه به دردم بخوره؟همر میخواد واندر رو بزنه کمتر یا بیشتر تو راه بودنش جز زحمت کمتر برای گندم دادنش تاثیر دیگه ای نداره مرتاض رو اکانت دارم و ترجیح میدم از کتیبه ای که 30 تا چیفر میخوره شاید مرتاض بزرگ یا منحصر بشه برای 8 ساعت و بعدش تاثیرش ممکنه منفی بشه استفاده نکنم برای مرتاض.


    اگه اینا شما رو قانع نمیکنه احمق رو ببرید مرتاض کنید ببینم تو 8 ساعت چه کارایی براتون پیدا میکنه!!!!