Posts by tondar

    سلام


    میلاد جان چندتا نکته بگم خدمتت


    اولا اینکه لیدرهای 4 ربع بازی همه لیدرهای کارکشته و با تجربه ای هستن و قطعا اگر مشکلی در این مورد باشه در حال رایزنی با هم هستن اگر هم مشکلی نباشه که خوب به من و شما که پلیر ساده هستیم در این حد ارتباط پیدا میکنه که نارضایتی خودمون رو به لیدرها بگیم و در نهایت به تصمیماتشون اعتماد و گفته هاشون رو انجام بدیم


    مطلب دوم اینکه عملکرد ادمها با گفتار سنجیده نمیشه بلکه به عمل هست همینقدر که الان بچه های کلاسیک بازی که تو ان ای بازی میکنن نود و نه درصدشون تمام سرورهای ای ار روبروی مملی بازی میکردن و الان اینطوری با هم صمیمی دارن بازی میکنن و دایره دوستانش هم تو همین اسپیدترا اعم از رقیب یا همبازی هر سرور در حال گسترش هست نشون دهنده اینه که حرفهای شما در مورد شخصیت مملی قطعا خلاف واقعیت هست.


    در نهایت اینکه همون مدت که شما تو گروه بودی نشون دادی پسر خوب و اهل دلی هستی ازت خواهش میکنم با این طرز برخورد باعث خدشه دار شدن شخصیتت تو ذهن کسانی که بهت علاقه دارن نشی

    ممنون

    سلام


    این حجم از نوب بودن ادم رو دلسرد میکنه از اسپیدترا!!!!


    اولین جلسه بازی پاک و شرایطش رو تو اسپیدترا رو من و مملی و ایرج پایه کذاشتیم بچه های اون سرور یادشون هست مفاد قرداد رو برای یاداوری قسمت مربوطه رو تکرار میکنم:


    هیچ اکانتی حق نداره در ربع دیگه و در اون اتحاد از امکانات اون اتحاد استفاده کنه توی اون اتحاد باشه زیر سایه اتحاد رشد کنه و چراغ ببینه یا کتیبه بگیره با تک هیرو بده ربع دیگه و.....


    اینکه کسی تفاوت اکانت جاسوس رو با اکانت شناخته شده و تو اتحاد اون ربع رو متوجه نمیشه مشکلش بر میگرده به قسمتی از اناتومی بدنی فرد.


    اقای صادق مارک شیندا اصلا خودت رو با این داستانها مقایسه نکن شما با اسم جعلی امدی تو اتحاد زیر سایه اتحاد رشد کردی و کتیبه رو زدی دادی اونور این که اینکارو کردی اصلا برای شخص من مهم نیست اما مقایسه خودت با کسی که نه زیر چادر هست نه با اسامی جعلی امده نه حتی تو اتحادهای اون ربع بازی میکنه کاملا مقایسه اشتباهی هست.


    ضمنا فراموش نکنیم در میان تمام نیروهایی که برای یک نظام فعالیت میکنن غیر قابل اعتمادترین نیروها جاسوسهای نفوذی هستن و غالبا برای چک و کنترل یک جاسوس نفوذی چندین نیروی محافظ ضد جاسوسی گماشته میشه و دلیلش اینه با اینکه اون بابا داره بیشترین توان رو میذاره و همه چیزش رو گذاشته وسط باز غیر قابل اعتمادترین نیرو هست دلیلش اینه که اینکار شخصیتی میخواد که هر کسی نداره اون هم اینه که هیچی براش نباید مهم باشه نه رفاقت نه فامیل و...چنین شخصیتی قطعا برای هیچ کس قابل اعتماد نیست(تو سیستمهای اطلاعاتی دولتها منظورمه)


    میلاد جان من در جریان صحبتهای خصوصی شما و تیم لیدری ان ای نبودم اما تو گروه دیدم که مملی حتی از شما خواهش کرد که تو ربعهای دیگه برای جاسوسی و خرابکاری اکانتی نزنید اینکه الان شما با اون سابقه امدی داری ایراد میگیری دیگه واقعا نوبر بهاره.


    در نهایت صحبتی شده ظاهرا بین تیم لیدری ان ای و ان دبل پس تنها کسانی که در این مورد میتونن نظر بدن این دو تیم هستن بقیه گفتها به نظرم هیچ ارزشی نداشته و بیشتر در حد نخون و بگذر باید باهاش برخورد بشه

    سلام


    لفظ کلاغها رو بکار بردن به نظرم جالب نیست تو اسپیدترا تقریبا همه پلیرها همدیگرو میشناسن و تو ربعهای مختلف دوستهای صمیمی دارن و اینکه تو فروم طوری پست بذارید که دوستان ناراحت نشن نه مطلب استراتژیکی هست که جایی گفته نشه نه حتی اعلام کردن که جایی نگید اینکه یک دوست مطلبی رو به دوستش در ربع دیگه تو صحبتهای دوستانه میگه تعبیر به سخن چینی که خصلت کلاغ هست بشه به نظرم زیبا نیست.


    شمال شرق تا حدی که لازم بود برای تهییج و اضافه شدن پلیر و تیم به این سرور برای جذاب شدن بازی پست گذاشت به همین دلیل تو جلسه ای که با اعضا بود گفته شد نمیشه جلوی پست گذاشتن کسی تو فروم رو گرفت فقط چون تو همه ربعها دوستانی هستند طوری پست گذاشته نشه که دلخوری پیش بیاد


    اینکه کسی فکر کنه این دعواهای یکماه مونده به شروع سرور باعث تعیین تکلیف دوستی و دشمنیها تو سرور میشه به نظرم اصلا فکر حرفه ای و درستی نیست قطعا روند سرور بعد از شروع بازی مشخص میشه در داخل سرور ده درصدی ممکنه فروم تو روند کلی سرور تاثیرگذار باشه.


    بسیار پیش امده دو تیم قبل شروع سرور گریبان هم رو دریده باشن در فروم اما با شروع سرور کاملا ورق برگشته(مثل همون سرور که شما و زعوس برعکس تمام درگیریهای قبل سرور در فروم متا کردید)


    اینکه لیدرهای شمال شرق این مطالب رو میدونن و حرفه ای عمل میکنن نشون درایتشون هست نه زرنگیشون.


    اینکه شما بیایید تو فروم زارت و زورت یک ربع رو زیر و رو کنید بعد خودتون به اون ربع بگید اقا اشتباه شد فلانی تو این دعوا(چه زرگری چه جدی که در اینده مشخص میشه)دخالت نمیکنه نشون از اشتباه کار شماست نه شمال شرق.

    با سپاس

    سلام رضای عزیز؟


    رضا جان شما سخنور قهاری هستید و قطعا بنده زبونم جلوی شما قاصر اما به همون دلیل شما با تمام قصور وقتی حقیقت داره تحریف میشه مجبور به پاسخ میشم.


    من نگفتم چندتا اکانت اتک دادن یا چرا دادن مهم پاسخ شما بود که بازیکن اتک میده و به اتحاد ربطی نداره و ما نمیتونیم جلوش رو بگیریم این پاسخ یعنی فردا هر اتفاقی بیفته و به شما به عنوان لیدر ارجاع داده بشه به راحتی راه فرار رو برای خودتون بازگذاشتید و در همین مطلب اعلام شده هم از خودتون سلب مسیولیت فرمودید انتظار نداشته باشید متوجه این برخورد نشیم!!


    شما همین الان اصرار به اشتباه خودتون دارید ما هیچ متای زیرزمینی نبستیم حتی خود شما در جریان رای گیری که ما در ربع انجام دادید و رای اکثریت برای متا با جنوب شرق بودید تا حالا ندیدم برای کار زیر زمینی تو جمعی که شما هم توش جاسوس داشتید رای گیری انجام بشه شما دیدید؟

    مشکل سر ارسال دفاع بود نه متا که به اندازه کافی اون سرور به اعضا اتحاد توضیح داده شد و لزومی به توضیح به شما نیست.


    من چیکار به دفاع علی عزیز و مانی گل دارم که جایی ارسال شده یا نه و اصلا ربطش به این صحبت چیه؟


    قطعا وقتی یکی بی مطالعه بیاد تو فروم صحبتی بکنه باید شما ازش سو استفاده کنید صدای اون حیدر حیدر کردن بی فکر از دهل شما امروز بیرون نیاد از کجا بیاد اما محض اطلاعتون(که قطعا اطلاع دارید)پست سعید مولای عزیز و تاپ دفاع رو گذاشتم تو همین تاپیک که متوجه بشید دفاع چند بار ارسال شد اولین بارش 40 کی بود


    در مورد چوب بی سیاستی فرمودید ممنون لبخند به لبم اوردید اجازه مقایسه دو سیاست و نتیجش رو میدید؟


    بودن اسم اتحاد شمال شرق در واندر و تیم وینربا وجود نبودن اعضای اتحاد که نشون میده برعکس صحبتهایی که قبلا در مورد امرداد میشد بهترین گزینه متا بودن .


    اضافه شدن تعداد زیادی از پلیرهای کلاسیک و اضافه شدن قدرت ربع ان ای.


    بازی کردن تعدادی بازیکنان اتحاد لویال در سرورهای بعد کنار ما و اضافه شدن قدرت ان ای.


    مچ شدن تیمهای مختلفی که در ان ای بودن بعد از اون سرور و بازی کاملا لذت بخش و دوستانه در کنار هم در ان ای.

    و......


    و تبعات سیاست شما رو بررسی کنیم.


    استفاده از باگ در ربعتون و حذف به دلیل مثلا باگ و به فنا دادن وقت و زمان اون همه پلیر


    وضعیت ربعی که توش بازی میکردید تا همین الان که هنوز چوب عدم شرمندگی شما رو برای اتخاذ بهترین سیاست دارن میخورن

    و.......


    بقیشم هم هیچ میگذریم


    موفق باشید رضای عزیز

    سلام تیرداد جان


    اول این پست من رو بخون


    حرفی از دفاع دادن یا تعداد دفاع شده؟


    حرفی زده شده که امرداد گفته میخواد حذف کنه یا به ما گفته میخوایم حذف کنیم؟


    من تحلیل خودم اون مقطع از سرور رو گفتم و هیچ حرفی از چیزهایی که شما گفتی توش نیست حالا بهت میگم کل پستهایی که گذاشتی و داری میزنی در و دیوار برای چی بود.


    لپ مطلبت اینه که برای ارضای خود بزرگ بینی خودت بیای به لیدرهای امرداد بگی دیدی من دو سال پیش گفتم شما گوش نکردید پس من از شما بهترم.


    اقا قبول شما شزم ما اکبر نفتی راضی شدی؟


    هرکی هم میاد میگه پخ فوری باید جواب بدی حرف من این بود حرف من اون نبود.


    از این به بعد سعی کن حرفت رو سر راست بزنی که یک ماه رمضون مجبور به توضیح دادن در موردش نشی.


    برای ختم داستان هم من اعلام میکنم شما نستراداموس هستی و بهترین پیشگوییها رو میکنی خوبه؟

    سلام


    ما هیچوقت با شما مشکل نداشتیم و همیشه مثل دوست پشت هم بودیم اما انتظار ندارم پلیرت بیاد همچین سینشو کفتری بده جلو بگه دروغ میگی و شما هم تذکری بهش ندی.


    دلیلش اینه که اصل دلیل متای ما با شما همین بود که کسی از سرور نره و تعادل برقرار بمونه اینکه شما چرا گفتید اصلا مهم نیست حتما صلاح بود که گفتی اما دیگه پلیرت نیاد شاخ بشه لطفا.


    وقتی پست اول رو گذاشت همینو بهش خصوصی میگفتی نمیچرخید تو فروم حیدر حیدر کنه بهنام جان.


    بارها هم من هم مملی گفتیم و باز هم میگیم بهترین متا رو با بهترین تیم از هر نظر بستیم اون سرور ولی حقیقت رو نمیشه جعل کرد که عزیزم.


    همونطور که از طرف هیچ پلیرما هیچ حرفی در مورد متا زده نمیشه لطفا شما هم به پلیرهات اینو گوشزد کن.

    ممنون


    ادم خواب رو میشه بیدار کرد اما کسی که خودش رو به خواب زده نه



    انتظار داشتم بهنام بیاد بگه ایا تو جلسه از حذف امرداد گفته یا نه ولی......


    این بحث برای من بسته شده و فقط یک تاسف باقی مونده در نهایت.

    سلام

    بسم الله الرحمن الرحیم


    شروع شد


    :D:D:D:D

    سلام مجدد


    اولا داستان با 40 کی دفاع شروع نشد وقتی شروع شد که اکانتهای شمال شرق رفتن تو تاپ دفاع پس این اولین بی اطلاعی شما.


    دوما قطعا بهنام این پستها رو میخونه بیاد اینجا بگه تو جلسات در مورد حذف صحبتی نکرده من از همه عذرخواهی میکنم.


    ایرج عزیز هم تو جلسات بود و میتونه تایید کنه.


    شرمنده که بر عکس شما من برای خوش امد کسی حقیقت رو وارونه جلوه نمیدم.


    اینم بدون بیل گیتس 70 درصد ثروتش رو میبخشه اما ارزشش اندازه قاچ پیتزایی که یک کارتون خواب میبخشه ارزش نداره چون دومی همه چیزشو میذاره تو طبق اخلاص شمال شرق تو اون مقطع هر چی داشت رو گذاشت وسط با اون تعداد کم اکانتی که داشتیم حتی چون تعداد دقیق دفاعی که میخواستیم ارسال کنن رو بهنام میخواست بدونه ما فقط از اکانتهای خودمون که اطمینان داشتیم دف ارسال میکنن فرستادیم که مبادا کسی بگه میفرستم و نفرسته.


    اینکه ادم انقدر بخواد حقایق رو کتمان کنه واقعا جای پشتک هم داره.


    منتظر پست بهنام و ایرج میمونیم ببینیم چی گفته میشه امیدوارم بعدش دیگه حرفی باقی نمونه.


    پ ن.شما واکسن میسازی برکت از اب در میاد ما داروی سرماخوردگی شما امتحان کن یکبار جای واکسن برکت یک داروی بدرد بخور بسازی!!!!

    سلام تیرداد عزیز


    خیلی سبک و سنگین کردم که جواب پست شما رو بدم یا نه ولی واقعا نتونستم خودم رو راضی کنم که بیخیال این حجم از عجایب بشم!!!!


    یکی اینکه مملی جوابتو در مورد مقدار دفاع داد حالا فرض میگیریم که اصلا اون تعداد که شما گفتی هم زیاده ما یک سرباز دقت کن فقط یک سرباز پیاده فرستادیم اینکه شما اصلا بار روانی اون قضیه رو مد نظر قرار نمیدی و خیلی زیرپوستی ازش میگذری فقط و فقط نشون دهنده اینه که مثلا میخوای بگی بابا بیخیال شمال شرق که کاری نکرد.


    جالبه که لیدرهای امرداد اصلا مشکلی نداشتن و ندارن در این مورد شما مشکلت چیه الان دقیقا؟


    تیرداد عزیز شمال غرب خیلی شیک و مجلسی و برعکس کسانی که امده بودن امرداد رو بزنن و همش میگفتن نه بابا ما چیکار به امرداد داریم صادقانه و بدون مخفی کاری گفتن امرداد رو میزنن و این زدنها هم انتحاری بود یعنی تا اخرین دونه نیروشون میزدن حالا این اخرین دونه نیرو میتونست تو 4 تا پلن باشه یا 40 تا قطعا هرچی این تعداد پلن بیشتر میشد فشار رو امرداد هم بیشتر و شاید باعث این میشد که اس دبل هم با بالا رفتن تعداد پلنهای موفق ان دبل وارد همین سیستم بازی میشد

    تا جایی که یادمه یک یا دو تارگتی که ما پر کردیم(یکی رو که اطمینان دارم تعداد دقیقش رو احتمالا مملی و اشکان عزیز بهتر یادشون هست)تارگت اصلی بود و همرها دیوار شدن پس همچین دفاعها حالت خیار چنبر رو نداشتن عزیزم ظاهرا یادت رفته از تاپ دفاع مشخص شد ما دف دادیم!!!


    یک مورد دیگه اینکه خود بهنام تو جلسات به ما گفت تو فشار هستیم و اگه متا نشه مجبور به حذفیم به دلایلی که لزومی نمیبینم اینجا بگم.


    حالا بعد دوسال شما امدی این حرف رو میزنی بی توجه به اینکه کاملا داری گل به خودی میزنی.

    پس اگه حرفی زده بشه که چه ما چه امرداد رو زیر سوال ببره میشه گل بخودی اگه قصدی پشت داستانت نبود میتونستی یک پیام خصوصی به من نه به بهنام بدی و ازش بپرسی این بابا چی میگه میخواستیم حذف کنیم قطعا اگر منطقی برخورد میگردی نه اول اینکه رو مینوشتی نه مورد دیگه رو.


    جالبترین نکته پستت اینه که دو تا مطلب اول به عنوان مهمترین قسمتهای پستت نوشتی مثلا به فکر خودت برای ضایع کردن شمال شرق اون سرور که صادقانه ترین متا رو با تیم امرداد داشتیم از هر دو طرف اما در مورد باگ که رقیباتون اون همه روش مانور دادن و متهم به دروغگویی و ...کردنتون به یک بگذریم بازنده ها همیشه همینن قناعت کردی.


    واقعا گاهی ادم از تعجب دو تا پشتک هم بزنه عجیب نیست!!!


    پ.ن.بنده خودم استاد ام ام های حماسی بودم تو تیری دات معمولا هم این ام ام های دلاوران رزم اوران وقتی زده میشد که هوا پس بود و نیاز به روحیه دادن بود ادم باید یک چیزیش باشه وقتی همه دارن حماسی برخورد میکنن حماسی پیام گروهی بده!!!!


    خوش بگذره

    سلام دوست عزیز بروی چشم


    اون سرور کذایی من اصلا قصد بازی نداشتم از سال 91 هم تراوین رو بوسیده بودم و گذاشته بودم کنار چون من تراوین بازی نمیکردم برای تعداد کاتا و گرزی هدف بنده تقویت روابط عمومی و برخورد با انسانهایی بود که تو بازی دیگه نقاب دنیای واقعی رو کنار میذارن و خود واقعیشون رو نشون میدن بعد از چند سرور درسی رو که میخواستم از تراوین گرفتم و خداحافظی کردم در اون سرور 4 5 نفر از دوستان کلاسیک باز قصد بازی داشتن من فقط قرار شد برای کمک در سیاست در خدمتشون باشم حتی اکانت هم بالا نیاورده بودم تا اتفاقاتی باعث رفتن ایدین از سرور شد و بنده به عنوان لیدر انتخاب شدم بعد از اتکهای اکسفورد به امرداد دوست خوبمون حسین رپر عزیز جلسه ای با من و ایرج گرامی گذاشتن که امرداد تو این سرور تنهاست و.....شما با ما متا کنید که پاسخ ما منوط شد به صحبت با ربعهای دیگه.


    اولین صحبت ما با ان دبل بود که کاملا صادقانه به ما گفتن ما امدیم امرداد رو بزنیم شما هم یک گوشه بشنید و وارد جنگ نشید تا اینجا یک ربع با یک ربع درگیر بودن و عملا ارتباطی به ما نداشت.


    صحبت بعدی با اس دبل بود و این سوال که ایا شما امدید امرداد رو بزنید پاسخ منفی بود ولی وقتی سوال شد که وقتی ان دبل با اس ای درگیر هست چرا شما به اس ای اتک میدید؟پاسخ این بود که بازیکنها لب مرز درگیر هستند و سرخود اتک میدن و ما نمیتونیم جلوی این اتکها رو بگیریم فکر کنم ای کیو بالایی نخواد که کسی متوجه بشه معنی این حرف چیه!!!


    بعد در ربع خودمون متا با امرداد مطرح شد که متوجه شدیم ربع ان ای هم بازیکنها امدن که امرداد رو بزنن با توجه به اینکه تو اون مقطع ما ضعیف ترین ربع بازی بودیم که 40 روز اول سرور فقط صرف درگیری داخلی شده بود دو راه پیش رو بود:


    1.متا نکردن و کنار نشستن و منتظر موندن که دو ربع غربی بعد رفتن امرداد بیان سمت ما به احتمال زیاد.


    2.متا کردن و حفظ امرداد در سرور و دور کردن حملات بعد پیروزی غرب بر جنوب شرق و بالا بردن احتمال برد ان ای


    طبعا به نظر بنده و بقیه دوستان گزینه دوم منطقی ترین گزینه بود.


    اما مطلبی که خیلیها دارن مانور میدن روش موندن لویال و نزدن کامل لویال با تمام قوا بود این هم هر کسی که اندک تفکری بکنه متوجه میشه وقتی دفاع از اس دبل و اندبل روی لویال جمع شده چرا باید با تلفات زیاد این اکانتها حذف بشن؟و دفاع برگرده روی اون دو ربع؟


    بماند که حتی همون وقت ما با بچه های لویال جلسه هم داشتیم حتی با دوستان خوبم مهدی عشقی و وحید پارتیزان در منزل بنده صحبت کردیم در مورد مسایلی که نیاز به ذکرش نیست و اینها چیزهایی هست که تمام این سینه چاکها اصلا ازش اطلاع ندارن.


    در نهایت بعد حذف غرب مجدد دو راه برای ما مونده بود.


    1.حمله با جنوب شرق به باقی مانده بازیکنهای لویال در شمال شرق.


    2.جمع شدن شمال شرق و شروع جنگ با امرداد(از ابتدای متا قرار بر این بود اگر دو ربع دیگه حذف کردن ما واندرهای مرکزی هر ربع را بالا بیاریم و اتک به هم بدیم که همرها و دفاعها ترشی انداخته نشه و لینک بگیرن همه)



    در مورد اول اکثر بچه ها به خاطر تنشهای که با لویال پیش امده بود موافق این اتحاد نبودن.


    مورد دوم هم هیچکس راضی به اتک زدن از ربع دیگه به اکانتهای داخل شمال شرق نبود.


    در نهایت در یک جلسه که همه اعضای اتحاد اریانا در اون بودن با رای اکثریت قاطع بازیکنان رای به حذف دادن و علی رغم میل مقامات اتحاد و به خاطر احترام به رای اکثریت اکانتها از سرور حذف شدن.


    امیدوارم پاسخ کامل بوده باشه

    سلام و عرض ارادت

    والا به نظرم نصف ماجرا رو گفتید.

    تو اون جلسه چندبار از شما سوال شد که چرا جنوب غرب به جنوب شرق اتک میده پاسخ این بود که تعدادی بازیکن سر خود اینکار رو‌میکنن و‌ جنگ‌اتحادی نیست اگر درست یادم باشه تو فروم اون سرور هم‌ همین مطلب از طرف لیدرهای جنوب غرب مطرح شد حالا واقعا شما انتظار داشتید این حرف رو ما قبول کنیم؟یعنی واقعا لیدرهای بزرگی‌مثل شما چندتا پلیر رو نمیتونستن جلوش رو بگیرن؟

    واقعا تو اون جلسه پاسخ اولین سوال ما که این مطلب بود با صداقت داده شد؟


    دقیقا بعد از جوابهای دو پهلوی شما تو اون جلسه و‌عدم صداقت در گفتار دفاع به اس ای ارسال شد

    تو منو دایورت کنی؟ لووول

    یادت رفته همین 2.3 تا سرور پیش که قرار بود همه بدون مولتی بازی کنن من و ارمین تک اکانت بدون حتی 1 دفساز توو ان ای ریجستر کردیم که بگیم بدون مولتی هم بخوایم بازی کنیم بلدیم بازی کنیم اسم هم تابلو گذاشتیم انتی کلاسیک

    شما چیکار کردین حز اینکه به ارمین التماس که بمونین و توتال بشین که من گفتم ارمین حذف کن بریم مایع ننگه با اینا زیر یه پرچم باشیم که حذف کردیم و رفتیم چون هدف ما کلاسیک بازای دیگه بودن نه 4تا نوب مثل شما

    پس برو کنار بذار باد بیاد

    من حرف ایشون رو تایید میکنم بر عکس 7569 تا سروری که همیشه هولدر واندر بودن ایشون اون سرور چون ما نوب بودیم حذف اکانتت فرمودن تمام اهالی تراوین هم از سرور بورگینافاسو تا امریکا از تعجب این حذف اکانت گریبان خودشون رو دریده و سر به بیابون گذاشتن خود تراوین المان به حدی ناراحت شد از این قضیه که شکل و شمایل مجسمه های واندر رو برای تجلیل از رکورددار هولدر جهان مجید اخیل و به احترامش تغییر داد و قول دادن یک سرور دیگه ایشون هولدری کنن اسم نقشه های شگفتی جهان رو به نقشه های شگفتی مجید اخیل تغییر بدن!!!


    راستی چرا تو همون سرور هرکی پرسید مجید هم هست جواب منفی گرفت؟

    اهان حواسم نبود پشت پرده امده بودی عیار پلیرهارو بسنجی من به اشتباه فکر کردم گرخیدی.

    بابت این برداشت اشتباه هم با جوراب در پا ازتون عذرخواهی میکنم.

    خیلی باحالی واقعا

    :D:D:D:D

    بهنام جان من رک و رو راست میام نظرمو میگم در مورد تیم سامان حالا کاری ندارم که میگن ای ار دوال علی گرس بوده مولتی بازی بلد نبوده هر چی که بوده الان در حال حاضر در این اسپیدترا بهترینه

    ببین همون مازیار که 2 سرور چسبید به شما چون قویترین تیم بودید زیر پرچم شما اسمش توو ساید برنده باشه الان 2 سروره کجاست زیر پرچم سامان ان ای که بازم اسمش توو تیم برنده باشه پس تقریبا اکثرا با من در مورد فونیکس هم نظر هستن

    حالا انگیزه بیشتر میخوای آرش هم چند روز پیش من باهاش صحبت کردم گفت اگه امرداد میاد زیوس هم کامل میاد انگیزه از این بهتر میخوای هادی بزنیو :d

    در مورد متای قبل سرور من اگه قصد موندندن تا اخر سروری و داشته باشم و واسه بردن قطعا قبل سرور متامو میبندم اونم متای واقعی با واندر مشترک مرزی که بازی 3به1 نشه چون از اواخر آی آر ملت خیلی راحت 3به1 میکردن بازی 3به1 هم تهش باخت واسه ساید تک هست حالا هرچقدر که قوی باشه

    سلام

    بهتر نیست ادم اول فکر کنه بعد زبونشو بچرخونه؟

    1.بهنام اینجا هست بپرس پیشنهاد دهنده متا با امرداد ما بودیم یا امرداد و تو چه شرایطی؟


    2.تو سروری که 3 ربع امدن برای زدن امرداد تو اون مقطع بازی انقدر فشار روشون زیاده که میگن اگه شما با ما نباشید ما حذف میکنیم برای برد دو ربع دیگه رو ول کنی با 5 6 تا اکانت با امرداد متا ببندی؟


    3.بنده مخلص سامان هم هستم و زیر سایش به عنوان یک پلیر ساده بازی میکنم به کسی ربطی داره؟


    هی میخوام دایورتت کنم ولی ظاهرا مشکلاتت زیاده گاهی باید یک تلنگر بخوری!!!!

    سلام پرهام جان


    تسلیت عرض میکنم.


    روز و ساعت تشیع جنازه رو اعلام میکنید لطفا شاید کسی بخواد شرکت کنه.

    سلام و ارادت


    اتفاقا مطلب من همین بود که شما فرمودید جدا از اینکه بحثی در مورد درست و غلط اینکار داشته باشیم به فرموده شما تیمهای دیگه هم اینکار رو کردن و شما با توجه به مخالت با این روند در همون ربع بازی کردید و هیچ مطلبی در قبح اینکار اعلام نفرمودید یا لاقال من تو فروم ندیدم چنین مطلبی.


    صحبت اینجاست که ایا کار غلط به زعم شما غلطه اگر هر شخصی انجام بده یا کار غلط برای بعضیها درسته و برای بعضیها غلط که شما فقط این سرور که مملی این حرف رو زد اعتراض خودتون رو اعلام کردید؟


    به نظر بنده با کمال احترام برای شما دوست گرامی مشکل شما نه با اصل مطلب بلکه با گوینده صحبت بوده.

    سلام


    ربعها صاحب دارن یا ندارن رو متوجه نشدم اما وقتی یک اتحاد که چندین سرور کنار هم تو یک ربع بازی کردن و تیم لیدریشون مشخص هست اعلام حضور میکنن برای بازی در یک ربع قطعا باید اعلام کنن و بخوان از کسانی که قرار بیان تو اون ربع بازی کنن هماهنگی انجام بدن حالا اگر کسی میخواد تو اون ربع لیدر بشه یا هر چیزی میشه حتی قبل شروع سرور یا بعد شروع سرور اعلام کنه من از همه بهترم و میخوام لیدر بشم و با همون رای گیری تکلیف ربع روشن بشه.


    اگر هم که برای بهم زدن ربع قرار بیاد که خوب باز تکلیف هر دو طرف قبل شروع سرور روشن میشه.


    در مورد 15 گندمی هم که فرمودید هر کسی میتونه بیاد تو هر ربعی هر دهکده ای بخواد بگیره اما خوب گرفتن یک چیزه و نگه داشتن چیز دیگه.


    اتفاقا عجیب بودن این موضوع برای شما تعجب برانگیزه ایا ندیدید قبلا چنین اعلام امادگیهایی رو؟


    همین سرور نرمال که ما امدیم اسپیدترا امرداد اعلام امادگی نکرد و نگفت هرکی میاد اس ای هماهنگ کنه؟


    سرور بعدش اس ای و اس دبل همین کار رو نکردن؟


    سرور بعدش مجدد ربعها این اعلام رو نداشتن جز ان دبل که کسی نیومد؟


    همین سرور قبل نبود این قضیه؟


    حالا بماند که اگه به حافظه رجوع بشه بعد از چند سرور اول ای ار همین داستان تو سرورها اتفاق میفتاد.


    سلام

    دوستان تا جایی که میدونم تیم اس ای فعلا خسته هست و احتمالا قصد حضور نداره!شایعاتی از حضور احتمالی امرداد هست البته درحد شایعه فقط!

    من هم با تیم خودم این سرور حضور ندارم

    فقط بخاطر خستگی این چند وقت ولی فروم رو کامل زیر نظر دارم

    موفق و موید باشید

    سلام کسری جان


    ما بعد 3 تا سرور سنگین یک سرور گفتیم میخوایم استراحت کنیم شدیم ترسو شما که دوتا سرور بازی کردید این اخریش هم که عملا از اول برنده بودنتون مشخص بود نمیخواید بازی کنید میشید چی؟


    الان کم ادعایید یا چیز دیگه؟


    انتخاب لقب با شما و بقیه خوانندگان فروم من تو اسم گزاری ضعیفم کلا!!!!!

    سلام

    وقتی درست صحبت کنی میلاد جان درست هم جواب میگیری اگه از اول درست صحبت میکردی قطعا تا الان پاسخ همه سوالاتت رو میگرفتی(هرچند میدونم خلاف میل من که به مملی میگفتم توضیح نده به میلاد و تماس نکیر باهاش همه اینارو خصوصی هم بهت گفته تو همین فروم هم پاسختو داده و شما نمیخوای قبول کنی)


    اینکه شما اعتقادت چیه اصلا مهم نیست مهم اینه که اول سرور ما 5 6 تا پلیر بیشتر نبودیم و کم کم بچه ها بهمون اضافه شدن و امرداد تو اون مقطع بین 3 ربع که امده بودن برای زدنشون تک بود هرچند فکر میکنم تنها هم توان مقابله با 3 ربع رو داشت اما تو اون مقطع از ما فقط و فقط نیروی دفاعی خواست و همون 100 کی نیرو کلا روند سرور رو عوض کرد و نشون دادن بر عکس همه جو سازیهای امثال شما علیه این تیم خوب هیچوقت نمک نمیخورن و نمک دون نمیشکنن پس این که اونا راضی ما هم راضی ربطش رو به شما ناراضی متوجه نمیشم قطعا برنده اون سرور ما بودیم که تو اولین حضورمون تو اسپیدترا تونستیم با 4 5 اکانت که استارت زدیم سرور رو هم متا وینر باشیم هم دوستانی پیدا کنیم که الان به جرات قویترین تیم اسپیدترای حال حاظر هستند. و امرداد که خط بطلان کشید رو حرفهایی که در موردشون زده میشد.


    در مورد کاتای ناتار مملی باید توضیح بده چون من تو تصمیمات نظامی دخالتی نداشتم و فقط تصمیمات اون تیم را اجرایی میکردم(هر چند بارها توضیح داده)


    در مورد گلد صحبت این بود که مدیریت اسپیدترا به تیم های جدید گلد میده که لیدرها تقسیم کنن و پاسخ بنده این بود که من گلدی نگرفتم و هیچوقت هم با دادن گلد حاظر نیستم لیدری برای خودم بخرم گنج قارون هم ندارم که گلد بدم به ملت(هرچند دوستان تو همون سرور در حد امکان از طرف تیم ما گلد داده شد بهشون اما خوب به گرد پای گلدی که قبلا میگرفتن قطعا نمیرسید.)


    در نهایت امیدوارم دست از عداوت بی دلیلت برداری و یک سرور کنار بچه ها بازی کنی تا متوجه اشتباه برداشتهات بشی.

    سلام

    میدونی میلاد جان این پستت رو حتی کسی که تو تراوین نیست و از هیچی خبر نداره بخونه فقط و فقط نتیجه ای که ازش میگیره یک چیزه کینه محض!!!


    از صحبتهای خودت استفاده میکنم به گفته خودت تیم جمع کردی 20 روز نبودی همه چی عوض شد درسته؟

    این الان حسن تو هست یا عیبت؟

    تیمی که با 20 روز نبودن تو برنامش عوض بشه قطعا نشون از ضعفت داره متاسفانه چون اون سرور چندبار ازت تعریف کردیم که 15 گندمی تقسیم کردی پف الکی گرفتت و خود شاخ پنداری پیدا کردی در حالی که یک بچه 5 ساله هم میتونه اینکار رو انجام بده.

    انقدر خود شاخ پنداریت کورت کرده که سروری که ان ای برد و تو تو اون سرور بازی نمیکردی رو اصلا محاسبه نمیکنی و باعث میشه چنین سوتی وحشتناکی بدی!!!


    تو فکر کردی با کوبیدن مملی بزرگ میشی اما سخت در اشتباهی گفته های تو در مورد مملی فقط پوزخند به لب کسانی میاره که میشناسنش تو این شک نکن.


    میشه بگی چی میشه که همون تیم اریانا سرورهای بعد کنار همین مملی اختاپوس دارن بازی میکنن بدون مشکل؟


    تیم فونیکس تو سرور نرمال 2 تا پلیرش بازی میکردن بابک عزیز و رضای گل ایا اگه انقدر عوضی بودیم ما سرور بعد میومدن برای زدن ما یا بازی با ما؟

    ایا اینکه کسی بتونه تیم تشکیل بده و هر سرور گسترشش بده هنره یا اینکه تو فروم فقط غرغر و منم منم کنه؟


    ایا سرور بعد همون سرور نرمال چندتا پلیر لویال نیومدن تو تیم ما؟

    این حسنه یا عیب؟


    انقدر کینه جلوی چشمت رو گرفته که به ملت گفتی مملی برد اس ای رو به نام خودش میخواد ثبت کنه بعد هم بدو بدو امدی میگی دیدید گفتم و باز باعث لبخند ما شدی!!


    در نهایت سرور بعد مملی داره میاد شما هم تیمت رو بیار و بزن لت و پار کن اتحادی رو که مملی توش هست و ته سرور بیا سرتو بگیر بالا بگو دیدی گفتم عددی نیست در غیر اینصورت حرفهات در حد باد هواست که میاد و میره.


    موفق باشی تو فروم ایشالا