Posts by SOURENA

    امیرجان سلام


    جسارتا منم این رو می دونم. ولی ممکنه کسی که پدرشون فوت می کنن حتی نتونن اینکار رو انجام بدن. یا کسی که بیماره فکر کنه سه روزه برمی گرده ولی دو هفته طول بکشه و موارد دیگه که ممکنه این دوستان رو دچار مشکل کنه. به نظرم رسم مردونگی نیست وقتی کسی رو اکانتش نیست مورد هر گونه حمله ای قرار بگیره. اینهمه تارگت هست موقتا میشه چند اکانت رو کنار گذاشت.


    البته این نظر بنده بود و ممکنه مورد قبول دوستان نباشه کلا.


    پ.ن: امیرجان ما دیگه به شیطنت و فراتر از شیطنت هم عادت کردیم. صادقانه عکس میزاشتم فروم جذاب بشه متهم شدم دروغگویی؛ آمار و اطلاعات رو در می آوردم و میگذاشتم که دوستان نظر بدن با انگشت می زدن تو چشمم. اینکه گفتین دیگه چیزی نبود. دقت کنی دیگه بی خیال فروم شدم تقریبا و بعضا برای موضوعاتی مثل همین مورد اخیر مزاحم میشم. فرومی که بخواد با دروغ گفتن و توهین به نفع کسی باشه به درد من یکی نمیخوره. شاید بقیه لذت ببرن.


    شاد و پیروز باشید

    سلام و درود بر دوستان گرامی



    از طرف تمام بچه های جنوب غرب؛ درگذشت پدر بزرگوار دوستمون آقا سینا رو تسلیت میگم و از خداوند براشون صبر و بردباری مسالت می کنم. ان شا ا... با سیدالشهدا مشحور باشند.


    دوستانمون آقای حمیدرضا فتاحی و آقا عرفان متاسفانه گرفتار کرونا شده اند و متاسفانه حالشون چندان مساعد نیست. لطفا براشون دعا کنید تا هر چه زودتر به جمعمون برگردند. مواظب خودتون و خانواده تون باشید. این بیماری شوخی نداره دوستان. هفته پیش یکی از دوستان و همکارانم را از ما گرفت. حتما جدی بگیرید.


    متاسفانه جدیدا خبرهای ناگوار زیادی می شنویم و امیدوارم تمام دوستانمون هرچه زودتر این اخبار تمام شوند و خبرهای خوش هر چه زودتر از راه برسند.


    پیشنهاد: از لیدرهای محترم بقیه سایدها خواهشمندم اگر موافق باشند؛ در چنین مواردی(فوت عزیزان و بیماری) با هم قرار بگذاریم که اگر پلیر روی اکانت شخص گرفتار نباشد ، لیدر ساید پلیر به لیدر ساید مقابل موضوع را اطلاع بدهد تا هیچگونه اتک و اسکاتی از اکانت دوستانمون انجام نشود. به رسم امانت اکانتشون رو همانگونه تحویلشون بدهیم.


    پ.ن۱: بازی بهانه ای هست که کنار هم باشیم.

    پ.ن۲: مواظب خودتون باشید.

    پ.ن۳: دوستتون دارم خیلی زیاد.

    حسن جان سلام.


    عزیزم باز هم (لااله..) رو دیدی (الا اله) رو ندیدی! چرا فقط انگشت رو می بینی برادر؟ ماه رو هم نگاه کن.


    من همیشه با احترام با همه صحبت کردم حتی شما که به من توهین کردی بارها و با این حال با اینکه خیلی هم از من کوچک تر بودی از نظر سن؛ توهینی به شما نکردم. من نمی تونستم بی ادبی کنم؟ لال بودم؟ فحاشی کردن سخته؟ اما نکردم.


    دقت کن و متن من رو دوباره بخون. به قول رفقا؛ وقتی کسی حتی با ادای کت و شلواری بودن میاد و با احترام و با کلمات خوب و سنجیده و با متن خوب از نظر ادبی(باز هم به قول دوستان) با شما صحبت می کنه پس باید شما هم به اون فرد احترام بگذاری. فرض کنیم آن فرد در زندگی شخص خودش قبلا قتل هم کرده باشد و کت و شلوار برازنده اش هم نباشد ولی شما بابت احترامی که بهتان شده است باید به او احترام بگذارید و با منطق و کلمات خوب و سنجیده با او حرف بزنید. وقتی این کار را نمی کنید و با کلماتی مثل وقیح و دروغگو با آن فرد صحبت می کنید آنجاست که((دیگر لایق احترام نیستید)).

    دیگه جوری توضیح دادم که معمولا به پسرم مسائل رو اینجوری توضیح میدم. امیدوارم متوجه شده باشید‌.


    خب

    حالا؛ من کی به شما بی احترامی کردم؟ کی با کلمات زشت و سخیف شما رو صدا زدم؟ کی بهتون لقب دادم؟ همیشه دوست من و آقا حسن نگفتم؟ چه زمانی به شما فحاشی کردم که لایق احترام نباشم؟ از اینهمه حرف فقط لا اله رو دیدی؟ اما متاسفم که همچنان عقده آن اتک ها رو به دل دارید و با اینکه قبلا معذرت خواهی کردید و با این اوصاف گویا واقعی نبوده؛ همچنان از توهینتان به من لذت می برید. البته من مشکلی ندارم و اگر این موضوع آرومت می کنه لذت ببر.

    ولی کاش حداقل احترام بزرگتر رو نگه می داشتی دوست من. بازی یک روز تمام می شود. خدا رو چه دیدی شاید جایی همدیگر رو دیدیم. اونجاس که متوجه زشتی کارت میشی رفیق. ولی اون روز خیلی دیره واسه درک اشتباه.


    و با اینکه می دانید به عنوان یک لیدر که مسول هست در برابر زحمات بچه های ساید بعد از یک ماه تمرد شما؛ مجبور شدم روی اکانت شما همر بکشم و هر لیدری جای من بود همین کار را می کرد بازهم بر طبل خودتان می کوبید و از کوچکترین فرصت برای توهین و تحقیر و حمله به من استفاده می کنید.


    حسن عزیز، لطفا بیش از این نا امیدم نکن. واقعا متاسف میشم وقتی می بینم این رفتارها رو. میگی بازی ارزش نداره ولی هر جا پیامی میدم یه نکته پیدا می کنی و شروع می کنی زخم زبون زدن! کدوم رو باور کنم دم خروس یا....


    چقدرم که رفاقت با بچه های جنوب غرب رو حفظ کردی و برات ارزش داشت رفیق. خخخ نکن داداشم اینکار رو با خودت نکن. تو خلوتت بشین و به حرفات و کارات فکر کن. باور کن میخوام به این برسی که اشتباه رو باید پذیرفت و سعی در جبران کرد نه ادامه ش.

    در مورد دات کام که اصلا چیزی نگم بهتره. خدا رو شکر من که اونجا زیر بار لیدری نرفتم. اما شما اونجا هم چوب بی ادبی و فحاشی رو خوردی. محمد بایگوش کی درخواست لیدری به حسن جان دادی؟ بیا ببینم داشتی چیکار می کردی؟


    حرف آخر:

    کاملا دوستانه

    (عزیزم خواهش می کنم این متن رو با عینک رفاقت بخون حداقل؛ هر چند که من رو لایق رفاقت و احترام نمی دونی اداش رو دربیار لطفا)


    حسن عزیز؛ تراوین یک بازی زنده و پویا هست. برای همین میشه ازش کلی درس گرفت برای زندگی. تراوین درس صبوری و استقامت میده بهمون. درس مبارزه و تلاش کنار نزدیکانمون. درس زمین خوردن و دوباره پاشدن. درس آسیب دیدن و زخمی شدن و بعدش امید دوباره به موفقیت و زندگی. و کلی درس دیگه. یکی از درس هاش هم اینه که نکات خوب و بد اخلاق و رفتار ما رو نشان میده بهمون. هیچ انسانی کامل نیست و همه معایبی دارن و در دنیای تراوین چون همه قدرت و شمشیر دارن؛ نقاب از صورت بر می دارن و تعارف ها میره کنار و خلق و خوی واقعی افراد بروز می کنه. معلوم میشه چه کسی خیلی خشن هست چه کسی هتاک و چه کسی ریاکار و فریب کار و چه کسی باهوش و فداکار و ... . برادر من شما وقتی وارد یک گروه یا تیم یا هر مجموعه ای میشین باید به قوانین و قواعد آن گروه احترام بگذارید و یاد بگیرید چگونه با افراد گروه ارتباط درست برقرار کنید. این کمک می کنه بتونید با همه دوست باشید و مشکلات رو به راحتی حل کنید. در هر مجموعه هم افرادی در راس هرم قرار می گیرند که گروه را به هدف نهایی برسانند. شما وقتی مشکلی در این جریان دیدید باید بیایید و با راس هرم صحبت کنید نه اینکه با تهدید و تمرد و اعلامیه سعی در برهم زدن آن مجموعه کنید. و در نهایت هم با توهین و هتاکی وضع رو غیرقابل بازگشت کنید. شما می توانید با نقد و تبادل نظر دوستانه کمک کنید مدیریت بهتر انجام بشود و چه بسا مدیریت به این نتیجه برسد که شما را در راس هرم قرار بدهد. اما در صورتی که این عضو مخالف شروع به تهدید و ارعاب و تمرد کند بیم آن می رود که مجموعه دچار آسیب جدی شود و تا یک زمانی که زیاد هم نیست به شما فرصت داده میشه که از رفتارهای اینچنینی دوری کنید و در صورت ادامه این تفرقه افکنی قطعا مجموعه تصمیم به حذف شما از گروه می کنه. لیدر هر مجموعه مسول آسیب هایی هست که به مجموعه وارد میشه و نمیتونه کل مجموعه را فدای فقط یک عضو کند. وقتی سه نفر به تایید اکثریت قریب به اتفاق پلیرهای سایدی در راس هرم قرار می گیرند نباید از روز اول جلوی یک یا چند تا از آنها گارد گرفت. شمشیر همیشه آخرین راه حل است و فقط وقتی مجموعه مجبور شود از آن استفاده می کند. چرا باید کار را به جایی رساند که مجموعه جنوب غرب و دات کام یا هر مجموعه ای به اینجا برسد که عضو از مجموعه خارج شود؟ ایراد در همه مجموعه هاست؟ یا در یک عضو؟


    لطفا این متن رو چند بار مطالعه کن. نیاز نیست جواب بدین. فقط لطفا بهش فکر کنید.


    گر خواجه ز بهر ما بدی گفت

    ما چهره ز غم نمی خراشیم

    ما خوبی او به خلق گوییم

    تا هر دو دروغ گفته باشیم


    عمو حسن؛ اگر اینجوری شما حالت خوب میشه، من مشکلی ندارم. شماره منم که داری هر رور صبح دوبار به من توهین کن تا روزت قشنگ تر بشه.


    شب خوش

    بریم سراغ بازیمون

    و اما پلن: از نگاه یک فرد بی طرف (ان شا ا...)


    با عرض خسته نباشید به دوستانم در جنوب شرق بابت لانچ های بسیار زیاد. واقعا دست مریزاد به اینهمه لانچ عموما دقیق و خوب. یه خسته نباشید هم به تیم دفکوردی جنوب غرب بابت زحمت و تلاشی که انجام دادند. واقعا دمتون گرم رفقا.


    جسارتا لینک و بعضا عکس اتک های موفق جنوب شرق رو دیدیم و بنده فقط به ذکر اتک های موفقشون بسنده می کنم و از عکس دیوارها یه چند تایی براتون آپلود میکنم.


    تارگت ها: ۱۵ تارگت ریل وجود داشت. و البته به تعداد بسیار بالا فیک که بیانگر زحمتی بود که دوستان لانچر در جنوب شرق کشیده بودند. از این تعداد ۱۲ تارگت مورد هدف قرار گرفت و سه تارگت بدون هیچ خسارتی توانست دفاع کند. البته در جاهایی هم که تارگت ها مورد هدف قرار گرفتند در دهکده های مهم تر تلفات سنگینی به همرها وارد شد ولی به دلیل عبور همرها کاتاها توانستند به تارگت مورد نظر ضربه بزنند.

    (امیدوارم اشتباه نکنم تو اعداد)



    تارگت مهم آسیب دیده:

    ۱) دهکده خفتر از اکانت milad با حدودا ۹ک شوالیه.

    ۲) دهکده کپ اکانت RAGNAR که خوشبختانه قبل از اتک ها نیروهاش پارک شده بود. (اشکان جان چقدر خوش شانس بودی که با۷۰۰ سرباز رد شدی!!)

    ۳) کپ اکانت marwell که گندمزارهاش خورد

    ۴) کپ اکانت Zarah گندمزاراش خورد

    ۵) دهکده اسکاتر pay-back که اسکاتاش به خاطر برداشتن تیک گریز توسط پلیر آسیب جدی دید.


    نکته: بقیه تارگت ها به راحتی بازسازی می شود. دهکده ای که گندمزارش ۱۵ بوده و الان ۸ هست میشه تو دو روز مرتب کرد. اما پنج تارگت فوق مهم تر بودند واقعا. البته این از ارزش کار پلنر و لانچر کم نمی کنه و توانست ساید رو با زدن کراپ ها عقب بندازه و ضرر و خسارت بزنه. شکی در این نیست. بازسازی مستلزم منابع و گلد و زمان هست.

    اما واقعا بقیه تارگت ها انقدر برای جنوب غرب کم اهمیت بودند که حتی بعضی از آنها خالی بودند.




    نتایج آماری: پلن تیکی تاکا و سواحل لبنان


    جمع پوینت هجومی مهاجم:

    ۳۲۳۷۵۶


    جمع پوینت دفاعی مدافع:

    ۳۲۰۳۰۱


    به نظر می رسد طبق آمار تلفات دو طرف درگیری در این پلن در یک سطح بوده است. دو موضوع را هم باید در نظر گرفت.

    اول: گندمزارهای کپ های که تخریب شد.

    دوم: این واقعیت که نیروی دفاعی به راحتی قابل بازیابی است اما ساخت همر و کاتا به زمانی خیلی بیشتر نیاز دارد.

    و اگر بخواهیم منصف باشیم (فارغ از بهانه هایی مثل گندمزارها با یه پوش بالا میان و این همر اضافه بود و از گندمخورش خلاص شدیم!)

    باید بگوییم این پلن به صورت مساوی به اتمام رسید و همچنان نبرد قدرت بین جنوب غرب و جنوب شرق ادامه دارد.


    نکات کلی پلن:

    ۱) تعداد زیاد فیک ها که کار را برای تیم دفکوردی مدافع سخت کرده بود. البته افراط در برخی موارد اشتباهاتی هم در پی داشت ولی در کل لانچ ها نمره خوبی گرفتند.

    ۲) انتخاب تارگت ها باز هم بیشتر از کپ های مدافعین و مصری ها بود. هم مهاجم و هم مدافع می دانستند که دهکده های مهم و اکانت های قوی تر مورد حمایت دفاعی سنگین قرار می گیرند.

    ۳) جابه جای خوب دفاع در جنوب غرب نسبت به پلن قبلی جنوب شرق ؛ بیانگر تقویت کار تیمی و یک تمرین جدی و محک سنگین برای تیم دفاعی جنوب غرب بود.

    ۴) ظاهرا جنوب شرق علاقه زیادی به اجرای پلن در آخر هفته ها دارد. فکر متاهلین هم باشید دوستان.

    ۵) حضور نیروهای دیگر سایدها در دهکده های سایدهای درگیر قابل توجه بود.

    ۶) نکته عجیب اینکه در حین پلن جنوب شرق حملاتی هم به صورت تک نفره یا دونفره به بعضی اکانت های جنوب شرق از سمت جنوب غرب انجام شده است و جامعه آماری جالبی از این حملات دیده می شود.

    پوینت هجومی جنوب غرب

    ۲۰۷۴۰۶

    پوینت دفاعی جنوب شرق

    ۲۰۸۳۴۳

    که اینجا هم نمی توان گفت کسی برتری خاصی داشته است.

    ۷) سبک بازی جنوب شرق برخلاف روزهای اول سرور از ایتالیایی به برزیلی تغییر کرده است. با توجه به بند ۶ نمی توان جنوب غرب را ایتالیایی تصور کرد ولی حداقل می توان گفت برزیلی هم بازی نمی کند.


    (بی طرف بودن تمام شد)

    عکس برخی از دفاع های انجام شده.


    اینها عکس هایی بوده که دوست عزیزم آقا پارسا زحمت کشید برام فرستاد و اینجا قرار دادم تا ببینید.


    و البته تیم دفکوردی جنوب غرب یه جاهایی هم منتظر پذیرایی بودند که متاسفانه یا خوشبختانه مهمان نیامد.

    مثلا:


    طبیعتا دهکده ای که فوق العاده با ارزش باشد آن هم در پلنی که ۲۴ ساعت حدودا زمان برد خالی از دفاع نمی ماند دوستان و اینچنین از آن دفاع می شود و اینسرت های فراوانی برای حفظ آن به کار می رود.


    نماز وحشت رو کجا خوندی آقا اشکان؟ تو دهکده (قد قامت الصلاه)؟ اون که تو سه سوت هم رو سرت خراب شد هم چیف شد هم دوباره خراب شد. لابد باز هم اهداف دیگه ای داشتی عزیزم. میگم یه وقت زشت نباشه تو دو روز سه بار یه لیدر چیف بشه؟

    باز هم از دوستانی که از هر دو ساید درگیر زحمت کشیدند تشکر می کنم و امیدوارم سرور همینجوری گرم و جذاب باشه و حواشی بر متن پیشی نگیرند.




    پ.ن۱: یه وقتهایی فکر می کنم اگر جای حکام کشورها پلیرهای تراوین حاکم بودند دنیا چه شکلی بود؟

    پ.ن۲: اشکان سرلشکر آماده باش. میخوام شام بیام سمت اکباتان. اگه گذاشتم راحت بری سرور فینال.

    پ.ن۳: بازی دیگه زیادی داغ شده. داغ داغ. کم کم تنوری هم میشه فکر کنم.

    پ.ن۴: این نظرات شخصی بوده و قابل نقد می باشد.

    پ.ن۵: تشکر ویژه اینبار از خانم المیرا استاد بزرگوار و دوستانمون از اکانت دفاعی قدرتمند Iran .

    پ.ن۶: نمیری امیر که هم اسکات ها فنا شد هم نیروی هجومی پارک شده. اون تیک رو چرا باید برداری؟

    پ.ن۷: پلن بیشتر از تیکی تاکا به ضربه ایستگاهی از فاصله ۲۷ متری شباهت داشت. حالا چرا تیکی تاکا؟

    پ.ن۸: من شخصا دوستون دارم و ممنونم که هستید و داخل این سرور تو این شرایط کرونایی سرگرم هستیم.

    پ.ن۹: یه تشکر ویژه از مسولین سایت اسپیدترا که این فضا رو برامون مهیا کردند که بتونیم دور هم بازی کنیم و لذت ببریم. ممنون که تحملمون می کنید و با اینکه همیشه بهتون غر می زنیم و بعضا تهمت هایی هم زده میشه بازم حوصله می کنید.

    پ.ن۱۰: از ادمین محترم تقاضا دارم وجود بات را بررسی کنند. نمیخوام به کسی یا سایدی تهمت بزنم. ولی خیلی عجیبه که ۶ اتک از اکانتی دقیقا با فاصله ۸ دقیقه روی ناتار چیف شده میاد. این نظم عجیب بعید به نظر میاد از انسان بربیاد و به ربات-رباط بیشتر شباهت داره.


    سپاسگذارم

    سلام سعید عزیز


    سعید جان حق با شماست اون دهکده نیروی بیشتری داشت.


    آقا سجاد عزیز

    بنده شخصا دوستون دارم و بازیتون برام جذابه(به نظرم از بهترین های سرور هستین از همه لحاظ) و شخصیت دوست داستنی دارید برای همین هم اینجا جواب مستندی به شما میدم.

    لزوما هر جا شوالیه باشه نباید شمشیرزن هم باشه!

    اون دهکده برای خفت نیروسازی کرده بود و چند بار استفاده شده بود.


    صرفا جهت اطلاع عزیزان این عکس که تمام نیروی باقیمانده از دهکده میلاد بود رو میزارم که آخرین عکس هم هست که ببینید واقعا چقدر نیرو داست.

    سعید جان

    این عکس رو بده اتاق فرمان.

    البته به خاطره ها پیوسته و دیگه به درد نمیخوره.

    صرفا جهت ثبت در پرونده.


    پ.ن: آقا میلاد خیلی مردی که خودت زیر اتک بودی و نیروهات رو دفاعی فرستادی یه جای دیگه. همین برامون خیلی با ارزش بود.

    همین چند پست رو بهش توجه کنید.

    حق این کسی که اینچنین فرهنگ پایین و لحن سخیفی داره پست های بنده نیست. انصافا برای چنین افرادی باید گفت کاش لایق احترام بودید.

    افسارش رو بکش تو فرهنگ و ادب فارسی و در لغت نامه دهخدا " کنایه از جلوگیری کردن از افسار گسیختگی و لاابالی گری . " هست ! هیچ توهینی هم نیست اینجا


    اعضاشو ول میده تو فروم برای یه کنایه عکس پورن بزاره


    خدا به داد ما برسه که یه رقیب به شدت بی حیا داریم بازی میکنیم! فقط خدا بهمون رحم کنه!

    لحن لیدر جنوب شرق! آقا بهنام.

    عزیزم اگر معنی افسار اونی هست که گفتی معنی اون عکسم خوردن بستنی هست توسط دو خانم. منطقیه؟

    قضاوت در مورد شخصیت بنده! آقا محمد(اگر اشتباه نکنم) آقا محمد متلک انداختن کاملا مودبانه با توهین و قضاوت در مورد افراد خیلی فرق می کنه. بنده یه خواهشی دارم از یک نفر بزرگ تر در این مورد سوال کن ببین چه جوابی بهتون میدن. هر چی گفتن برون که همون درسته.

    وقیح-دو رو- دروغگو- خجالت بکش.

    فقط کلمات قشنگ شما در یک متن! اونوقت من کلمه جعل می کنم؟ الان اینها جعل شده؟ داخل متن شما هست یا نیست؟ از صد فرسخی هم معلومه که چه کسی کت شلواریه چه کسی پیژامه ی!

    شما یک کلمه محمد دیابلو که صد تا معنی داشت رو اونجوری معنی کرده بودین استاد؛ الان انتظار داری توهین هاتون رو تشکر معنی کنیم؟ محمد خودش انگلیسی تدریس می کنه برادر. جلوی ایشون دیگه از این کارها نکن. حالاحالاها باید برین محضرشون زبان یاد بگیرید.

    تیردادجان؛ شما هزار سال هم مدیر فروم باشی باید بدونی که ممکنه روزی توهین هات به خودت برگرده. پس مواظب گفتار و رفتارت باش. اینجوری هم عصبی نشو گاف سنگین میدیا. یادته که؟ آره.

    خودمون رو گول نزنیم.


    کلام آخر در این خصوص:

    عامل فضای زشت و زننده فروم همین افراد هستند که مثلا بزرگتر هستند وقتی ادبیات این مثلا بزرگترها این باشه دیگه ما از بقیه توقعی نداریم.

    دیگه هم نمیخواد مودب باشید. همین که هستید باشید. ظاهرا بهتره. و خب البته که باید طاقت توهین متقابل رو هم داشته باشید.


    نکته: بنده پست ها رو ندیدم و یکی از عزیزان عکس برام فرستاد.

    اصلا هم خوش نگذشت

    سلام بر تمامی رفقای خودم در سرور ۱ اسپیدترا.


    امیدوارم در این سرمای پاییزی حال دلتون خوب باشه و خودتون و خانواده تون سلامت باشه. پست های توهین آمیز روزهای گذشته دوستان رو ریپلای نمی کنم چون دیدن دوباره ش هم اذیت کننده هست. اگر توجه کنید حدود یک هفته بود که پستی نگذاشته بودم و امروز صبح یه سر به فروم زدم. علتش هم دقیقا همین جو توهین آمیز فروم بود. و قطعا با این شرایط خیلی کمتر سر می زنم و الان از طریق دوست خوبم اشکان سرلشکر عزیز متوجه شدم پست های زشتی تو فروم از سمت بچه های جنوب غرب گذاشته شده.


    لیدرهای محترم شمال شرق و لیدرهای جنوب شرق:


    ۱)چرا تا امروز اینهمه توهین بچه های خودتون رو نمی دیدید و توجهی نمی کردید اما الان یهو متوجه شدین که توهین بده و زشته؟ واقعا زشته؟ پس چرا جلوی توهین به ما رو نگرفتید رفقا؟ مرگ خوبه ولی واسه همسایه؟ البته در این خصوص حساب آقا مازیار دوست گرامی بنده (اگر قابل باشم)جداست و مطمئنم که هیچ وقت نه توهین می کنه نه از شخص هتاک و فحاش حمایت می کنه. فقط شاید در برخورد با شخص متخلف کم کاری کرده باشن.


    ۲)از هر سه پست بنده و آقا یوسف دوتاش حتما درخواست و خواهش برای احترام بود. نبود؟ چقدر رعایت شد؟ چقدر توصیه کردین به دوستانتون؟ خداوکیلی از یوسف محترم تر و مودب تر داریم؟ دیدین چجوری باهاش صحبت می شد؟ دیدین نحوه مباحثه رو، افسار فلانی رو بکش! عجب! آقا یوسف اسطوره ادب هست مثل آقا لقمان و اشکان سرلشکر و حمیدرضا بمب و حامد ۲تی و خیلی دوستان دیگر.(دوستانی که اسمشون یادم رفت ببخشن ویرایشم کردم ولی بازم جا میفتن دوستانمون)


    ۳) رفقای من؛ لیدرهای محترم؛ چند روز پیش تو آخرین پست هام گفتم همه ما معنی کلمات رو می فهمیم. از دکل فلانی بالا نرو فحش نبود؟ حرف از دهنت بزن چیه به نظرتون؟ روسری و چادر سرت کن فحش نبود؟ دهن گشادت فلانه و حرف مفت نزن فحش نبود؟ بستنی و فلان توهین نیست؟ انگل خواندن یک گروه از انسان ها توهین نیست؟ اون توجیهات و مزخرفات رو واقعا باور کردید؟ پس فحش چیه؟ چه شکلیه؟ اون عکس خیلی تفاوت داشت با این حرفها؟ توهین چشم و گوش داره مگه؟ مگه شماها لایکشون نمی کردید؟ اون موقع توهین زشت نبود الان بد شده؟ مگه من نبودم که جلوی توهین به آقا مازیار رو گرفتم؟ عکسم گذاشتم در این مورد که اصل اولیه م عدم توهینه؛ یک نفرتون گفت دمت گرم؟ والا که نگفت. فقط اون اکانت جغد چند تا شکلک مسخره بازی برای پستم گذاشت.(باز دمش گرم) مگه من نبودم که خودمو کشتم که توهین ممنوعه! شماها ریشخند می زدین و مسخره می کردین و الان توقع چی دارین؟ توهین فقط برای ما خوب بود الان که برعکس شده بد شده؟ اگر همان موقع زده بودید تو دهن شخص هتاک الان جو این نبود. اما نزدید که هیچ ، لایکشم کردید. و این جو نتیجه بی تفاوتی توهین های بی شماری هست که بهش توجهی نکردید و شاید لذت بردید.


    ۴) اما من دهن کسی که از جنوب غرب توهین کرد رو بستم. عذرخواهی هم کردم گرچه فقط نوشته(جرتون میدم) که در برابر اون همه توهین چیری نبود. اما باز هم تو همان دفعه اول! جلوی پلیر را گرفتم و دیگه اجازه پست ندادم بهش. می دونید در مورد چه کسی صحبت می کنم. اما شما چه کردید؟


    ۵) تیرداد جان ؛ شخصا برای شما خیلی احترام قائلم اما منصفانه اگر بخوایم با هم صحبت کنیم خود شما به چند نفر انواع لقب ها رو می دادین؟ از کدخدا و شنل قرمزی و عموقناد و شمشیر چوبی و این حرفها بگیر تا اون جمله: خواستن و دادم دستشون! بعد الان که یکی برعکسش رو گفته ناراحتی؟ آستانه تحملت این بود برادر؟ فقط شعار نده عمل کن. پست خود شما از هر هتاکی بدتر بود. و جالبه پاک هم نشده! رفتار دوگانه مدیر فروم هم مزید بر علت هست. به رفتار خودتون نگاه کنید بعد توقع احترام از دیگران داشته باشید.


    ۶) خودتون کلاهتون رو قاضی کنید و تمام پیام های یوسف و بنده رو جمع کنید و پیام های لیدرهای جنوب شرق رو هم جمع کنید. اگر ما کسی رو با لقب صدا کردیم یا توهین کردیم حق با شماست اما اگر برعکس بود مثل آقا ناصر کلاهبردار و مازیار عزیز وجود داشته باشید و همین جا عذرخواهی کنید.


    ۷) عزیزان، وقتی کسی که محترمانه حرف می زنه بهش میگین ادای کت شلواری ها رو در نیار. کسی که می گفت توهین نکنید میشد معلم اخلاق! وقتی به کسی که کل کل می کنه و جلوش کم میارین انواع القاب رو میدین. پلیر ایکس به ترکی و فارسی زشت ترین کلمات رو می نویسه بعد میگه تو فروم شکست خوردین! یعنی اگر ماهم به هر کی حرف می زد توهین می کردیم برنده جو فروم بودیم؟ متاسفم برای این دیدگاه.

    دوستان من، توجه کنید به این مطلب مهم؛ وقتی بستر احترام پذیری ندارید؛ مشکل از کسی نیست که توهین کرده؛ مشکل از شماست که بستر احترام پذیری ندارید پس باید مهیای بی احترامی باشید. من می گفتم محترم باسید دیسلایک می زدی رفیق! یادت رفته؟ اصلا به محتوا کاری نداشتی اتوبوسی دیسلایک! توده وار رفتار کردن واسه لیدر یک ضعفه! اول پیام رو می خوندی بعد عکس العمل نشان می دادی که جو به این سمت نره. جایزه دیسلایک هات رو گرفتی؟ راضی شدی الان؟ الان برم لایک کنم؟ ولی حیف مثل شما نشدم هنوز.


    ۸) گفتم بیاین جمع بشیم در برابر توهین و نگذاریم پلیرها به بهانه کل کل توهین کنن. کدومتون گفت باشه؟ خدا می دونه شایدم تشویق شد فرد هتاک! گفتم فلانی همسن پسرم هست بهم توهین کرده گفتین آستانه تحملت رو بیار بالا! الان چرا آستانه تحملتون پایینه؟ یه عکس اینجوری بهمتون ریخته؟


    از نظر بنده و تمام لیدرهای جنوب غرب توهین به هر شکل و در هر حجمی محکوم و زشت هست. فروم هم فقط در حد کل کل عادی بازی باید باشه نه بیشتر. ما تا الان اجازه ندادیم کسی از جنوب غرب بیاد تو فروم بی ادبی کنه. ولی بقیه کاری نکردند. این دفعه شما دست به کار بشید و جلوی افرادی که توهین آمیز رفتار می کنن رو بگیرید و بعد از ما توقع رفتار متقابل داشته باشید.


    حرف آخر:

    برای من مهم نیست که در مورد خودم یا این پست چه فکری می کنید. چون کسایی که باید شخصیت بنده رو بشناسن میشناسن و نیازی به جلب توجه بقیه ندارم. اگر محترمانه رفتار کردم علتش این بوده که فقط برای بازی اینجا هستم و از نظر من باید به همه احتدام گذاشت حتی اگر لایق احترام نباشه. البته ممکنه برخی اینجوری فکر نکنن. دیدید که حتی وقتی بهم توهین می شد فقط سکوت می کردم و همیشه و همه جا کسی جز احترام از من ندیده. این پست رو گذاشتم که بگم:

    ((این فضای توهین؛ نتیجه عملکرد لیدرهایی هست که در برابر توهین های رفقاشون به جای برخورد؛ لایک زدند)). تا زمانی هم که فضا اینچنین باشه خیلی از پلیرها ترجیح میدن یا فروم نیان کلا یا کمتر بیان.




    پ.ن۱: هر چه به ما می رسد از خویشتن است.

    پ.ن۲: همه با هم در برابر توهین.

    پ.ن۳: فقط همین یه بازی شده دلخوشیمون که کم کم حالمون از این هم به هم خواهد خورد با این وضعیت و عطاش رو به لقاش خواهیم بخشید.

    پ.ن۴: تمام پاسخ های احتمالی دوستان برای این پست محترم است ولی مثل همیشه به پست های توهین آمیز هیچ پاسخی داده نمی شود.

    پ.ن۵: فعلا که فشار اونوریه و تاپ تن خیلی خوشگله. از پست هام میشه فهمید فشار کجاست. خب با دقت لانچ می کردین فشار نیاد بهتون.

    پ.ن۶: بچه های لویال همه تون عشق.

    پ.ن۷: دوستان مدعی ادب؛ اول جلوی انگل پراکنی رو بگیرید بعد مدعی ادب باشید. این کلمات رو تفسیر کردن دیگه آخرشه.

    پ.ن۸: محترم واقعی باشیم. توهین واسه همه زشته نه واسه شما.

    پ.ن۹: هیچ پست توهین آمیزی مورد تایید ما نیست و از طرف هر کسی باشه محکومه. جنوب غرب سخنگویی نداره و فقط صحبت سه تا لیدرش رسمیت داره.

    پ.ن۱۰: عمو حسن ، من همچنان دوست دارم و اگر جوابی به اون پست ندادم علتش در پ.ن۴ هست. قبلا صحبت های کافی انجام شده. در ساید جدید موفق باشی. برخلاف ساید قبلیت و سرور دات کام و ... .

    پ.ن۱۱: این فقط یک بازیه. یکی میزنه یکی میخوره. یکی میبره یکی مییازه. همه پلیرها هم بیرون از بازی برای خودشون دارای شخصیت هستند. سخت نگیرید لطفا.

    پ.ن۱۲: آقا لقمان بزرگوار؛ در مورد بستن افسار و انگل و موارد بند ۳ نظر توجیهی ندارین؟



    ارادتمند همه دوستان

    رضا SOURENA

    سلام و درود به تمام رفقا.


    امیدوارم حال همه شما عزیزان خوب باشه و از سرور لذت ببرید. انصافا هم سرور جذابیه و داره خوش میگذره. در مورد پست های دوستان؛ قبلا هم خدمت عزیزان عارض شدم که معذورم از پاسخگویی به پست هایی که محترمانه نیستند و همین جا از این دوستان معذرت میخوام. دور هم جمع شدیم که از بازی تراوین که همه مون دوسش داریم لذت ببریم و رفقای جدید پیدا کنیم و خاطرات خوبی رقم بزنیم. شاید خیلی ها باورشون نشه ولی دیشب و پریشب در یک گروه واتس اپی با دفکوردهای عزیز جنوب شرق داشتیم خوش میگذروندیم و چالش عکس یهویی هم داشتیم. این فضای خارج از بازی ما هست و برخی دوستان تصورات خصمانه رو از ذهنشون خارج کنند. و البته داخل بازی قطعا رقابت و مبارزه خواهیم کرد. جو درگیری داخل بازی رو زیاد هم سخت نگیرید اینجوری هم بیشتر خوش میگذره هم احترام همه مون حفظ میشه.

    حالا که بچه های خوبی شدین از منبر میام پایین و میریم تو کار پست های جالب این روزها:

    ظاهرا بسیاری از دوستان این پست رو ندیدند یا دیدند و خودشون رو به ندیدن زده اند. از اونجایی که بسیار پست مهم و تاثیرگذاری بود ریپلای کردم که دوستان باز هم ببینند که مرد بزرگی مثل مازیارخان چه حرفی زدند. ما همه مازیار رو میشناسیم و می دونیم حرف الکی و بی حساب نمی زنه. پس لطفا دقت کنید که حرفهاتون در تضاد با این حرفهاشون نباشه.

    اون بخش پیام که لطف ایشون به بنده بوده رو فاکتور میگیرم و آقا مازیار هم از ارادت قلبی بنده آگاه هستن که از آن هم میگذرم و نکته اینجاست که ایشان برای بار چندم تاکید و تایید کردند که قطعا جنوب غرب دنبال اختلاف در شمال شرق نبوده و این اختلافات کاملا داخلی بوده و به ما مربوط نمی شود. حالا اگر دوستانمون در متای معظم شرقی حرف ایشان رو هم قبول ندارند من دیگه حرفی در این مورد ندارم.

    سلام عمو حسن

    عجب! عجب!

    یه سوال هست که اگه دوست داشتی می تونی پاسخ بدی دوستم نداشتی پاسخ نده. این کلمه(ما) که فرمودین دقیقا کدوم(ما) هست؟ چقدرم این (ما) بهتون اختیارات داده که بذل و بخشش هم می کنی برادر! اگر توضیحی داشتید ممنون میشم.

    قابل توجه آقا سعید ملا: داداش ظاهرا در مورد عمو حسن همچین هم غیرفعال نبودیا! شیطون به ما رکب می زدی که حیف که حمایتی نکردی! عجب!

    الان دوستان مدافع حقوق بشر بیان تماشا کنن. ببینید چه کسانی دنبال بر هم زدن سایدها هستند! یک مثال بارز و آشکار ببینید. آقا فرشید فقط عجله کردی در سطر چهارم شورشی خطاب کردی رفقات رو؛ بعد تو سطر ۷ شدن حق باوران! هیچ کاره هم که هستین و اینهمه اطلاعات از نوع نوستراداموسی داری! چقدر واقعا خوبین.


    آقا مازیار عزیز.

    شما نظری در مورد این پست ندارید؟

    شما از حق باوران غرب خبری نداشتید؟



    پ.ن۱: در جنوب غرب پلیر شورشی و حق باور و متمرد نداریم مگر اینکه پلیر ساید دیگه ای باشه که تکلیفش مشخص هست.

    پ.ن۲: برای بردن یک سرور سعی کنیم اخلاق و شرافت و آبرو مون رو نبازیم. باور کنید نمی ارزه.

    پ.ن۳: اینجوری که پیش میره کم کم باید منتظر هر حرکت ناجوانمردانه ای باشیم. کاری کنید سرور که تموم شد همه ایستاده براتون کف بزنن.

    پ.ن۴: عمو حسن من همچنان دوست دارم ولی اون کلمه ای که ازش برای محمد استفاده کردی متاسفم کرد. گفته بودم که نقاب همیشگی نیست و در نهایت با رفتارمون اعلام خواهیم کرد هر کس کجا و پیش چه کسانی بزرگ شده است.

    پ.ن۵: درود به شرف کسانی که اگر ببازند هم مردانه می بازند.

    داشت کم کم خوش میگذشت

    اشکان جان

    در جریان نیستی که در جنوب غرب ناتار جمعیت بالا رو زمین نمی مونه؟ تهش همین ها گیر کسی که از ساید دیگه چیفر بفرسته میاد‌.


    ضمنا من نمی دونستم هدف اقامه نماز صبح تو جنوب غربه وگرنه مزاحم نمیشدم. از نظر شرعی هم درست نبود واقعا. البته نمازش هم از نظر شرعی مشکل داشت زمین غصبی بود! ایشالا همیشه به اهدافتون برسید.


    دفاع هم که نداشت؟ اونایی که می ترکیدن بادکنک بوده پس. بچه ها میگم حواستون رو جمع کنید دیگه. بادکنک رو جای نیروی دفاعی زدید اه‌. اون اینسرت ها هم اتفاقی بوده حتما.


    اسم آقا کمیل و سارنگ عزیز اومد. از همین جا سلام می کنم خدمتشون. ایشون در سروری رقیب و البته فارغ از اون رفیق ما بودند.

    اشکان جان خیلی وقته ماهی ها رو از آب گل آلود گرفتن. چیزی برای شما نمونده. قشنگ بود می اومدی و اعتراف می کردی نتونستی دهکده هات رو نگه داری. همه هم تحسینت می کردن که حداقل با این حرفها خودت رو گول نمی زدی.


    پ.ن۱: حریف قدرتمند قابل احترام هست.

    پ.ن۲: به شعور مخاطبان احترام بگذاریم.

    پ.ن۳: داریم گرم میشیم. شاید خوش بگذره حتی به تیرداد.

    پ.ن۴: جناب ناصر استورم تحلیل شما بسیار جالب بود و لذت بردم.

    پ.ن۵: عرفان عزیز بابت چیف دهکده ها ممنونتم.

    پ.ن۶: با نیزه دار و کاهن چیف شدن هم جذابه. خدا ازت نگذره عرفان. حالا چرا نیزه دار؟ گرزی نداشتی؟

    سلام و صبح به خیر.


    تیتر امروز:


    نه اینجا جنوب شرقه نه شما سامان ایمپریال!


    امیدوارم روز خوبی در پیش داشته باشید. دیشب داروغه شهر داشت گشت می زد که به دو نفر غریبه برخورد کرد که از دور شبیه سامان ایمپریال بودند. داروغه کلی خوشحال شد که سامان برگشت! رفت جلوتر ببینه خودشه که دید ای دل غافل؛ دو نفر دیگه هستن و فقط میخوان ادای سامان رو دربیارن. از قدیم گفتن: ((کلاغ خواست راه رفتن کبک رو یاد بگیره راه رفتن خودش هم یادش رفت. ))

    دوستان جنوب شرقی اگر خواستن با ما همسایه بشین بهمون بگین دعوتتون کنیم تشریف بیارین خونه ویلایی. چرا یواشکی میاین تو بیغوله هاش. از وقتی خونه گرون شده کارهای عجیب و غریب می کنیدها.


    خاک جنوب غرب یه اسیدی داره بدجور غریب نوازه. مواظب باشید نمیزاره به صبح برسین.





    تیرداد خان هنوز کلی گرگ زنده س. نکنه اونایی که کشتی گرگ نبوده؟


    پ.ن: کاش سرور پنج فروم نویس خوب مثل تیرداد داشت. امیدوارم همچنان بهشون خوش بگذره. قصه جدیدم جدیدا نمیگه بهمون.

    پ.ن بعدی: اشکان جان منتظر هنرنماییت هستیم. خدا صحت بده ایشالا.

    پ.ن آخر: سعید ملای عزیز؛ میگم نظرت چیه عکس اون دفاعی که نهنگ ها رفتن واسه خودکشی رو هم بزاری تا پلیرهای قدیمی و بازی بلد بعد از چند وقت دو تا کانتر دقیق و تکنیکی ببینن و لذت ببرن. از شما خیلی بعید بود رفیق.

    تا بعد

    چشم سعید جان.

    عکس همرش رو از محمد میگیرم میفرستم برات. فقط اون موضوع که گفتی چرا بک ندادیم علتش این بود که هر دو اکانت واسه امیر بود و ما به هیچکدوم دسترسی نداشتیم.

    قطعا پلن تمیزی بود و زحمت زیادی کشیدین براش و نتیجه شم برداشت کردید. اون موضوع رو توضیح دادم چون دیدم براتون سوال شده بود.



    برای اینکه تعدد پست پیش نیاد:

    عمو حسن من به شما چیزی گفتم؟‌

    من گفتم چراغ چک کردی؟

    من یه حرفی زدم که فقط خودمون می دونیم و یکی از دوستان. اونام یا میگیرن یا نمیگیرن.

    حالا بگو ببینم شما چرا به خودت گرفتی؟ نکنه...

    شما انقدر شرف داری که حداقل آمار بچه های جنوب غرب رو به کسی نمیدی. اگه میدادی همون موقع که زدیم می دادی. من متاسفانه مثل شما فکر نمیکنم. دقیقا ضرب المثل خوبی گفتی. آورین. آورین.

    عمو حسن

    من می دونستم بعدا چه اتفاقتی میفته واسه همینم تو همون جلسه گفتم مشکلی ندارم الانم میگم. الان مگه کسی چراغ ببینه میگه دیدم؟ ضمنا شماکه سخنگوی متای شرق شدی بهتون نگفتن یک قسمت متای شرق هم با من هم نظر بود؟

    در ضمن؛ عزیزم اخیرا خریدن اکانت به زور و تهدید هم مجاز شمرده شده، اینها که چیزی نیست. چراغ دیدن که دیگه شده بچه بازی.

    من می دونستم هر چی جلوتر بریم یک سری افراد رنگ عوض می کنن و همه نمی تونن تا تهش محمد و یوسف و ناصر و مازیار و سعید و ... باشن. سخته می فهمم.

    در مورد خودم حرفی ندارم اونایی که اینهمه مدت کنارمون بودن می دونن کی هستم و چی هستم اونها باید بگن وگرنه معلومه که میگم من خیلییی خوبم‌.


    داداش مگه گفتم مشکل دارم؟ چرا رنگت اونجوری شد؟ خیلی خیلی تابلو کردی؛ صبر کن رفیق. شاید اصلا کسی با شما کار نداره. چرا لو میدی؟ من یه تیکه به سعید گفتم شما یهو اومدی بالا؟ ای جانم.


    خوش باش برادرم



    بازم برای جلوگیری از تعدد پست


    سجاد عزیز دمت گرم. و البته آقا رضا. همرتون عالی بود. تو دهکده ای که همر خوبی داره ۳۰ک دف ثابت زیاده؟ من خودم بیشترم نگه داشتم.‌ اون دفی هم که اضافه شد صرفا دفاعی بود که بچه ها روی رفاقت و عکس اتک تو گروه ارسال کرده بودن و نمیشد بک بدیم و جای دیگه بدیم و مجبور شد محمد نگهشون داره. اگر قصد داشت دف بگیره همون دفی که به پارسا دادیم که خودشم اومد گفت دو تا مثل این همر رو دیوار می کرد. ما علم به این داشتیم که از اکانت شما میتونه همر شماره ۱ لانچ بشه و خب طبیعتا ترجیحمون گرفتن اون همر بود. من گفتم دف بچینیم اما محمد دیابلو نگذاشت دف بره برای خودش. شاید از نظر تکنیکی هم درست نباشه ولی از نظر معرفتی بی نظیره که یک دفکورد بچه های تیم رو به خودش ترجیح میده. می خواستم تو تحلیل پلن اینارو بگم که دیدم عجله کردین اینجا عرض شد.



    پ.ن۱: این پایان کار نبود؛ تازه داریم گرم میشیم.

    سعیدجان سلام


    عزیزم خیلی خوب اتک دادین و پلن رفتین. دم شما هم گرم. ما که گفتیم پلن خوبی رفتین. فقط یک نکته:

    صرفا جهت اطلاعت میگم چون خود شما جدیدا از یک مشکل روحی عبور کردید.

    اکانت اسپاور واسه امیر عزیز هست که متاسفانه مشکل جدی داره و حالشون خوب نیست. دعا هم می کنیم که زودتر بین ما برگردن. واسه همینم نیروهاش پارک بودن و از اونجایی که ما هنوز اهل خرید اکانت و این کارها نیستیم گفتم صبر می کنیم تا مشکلشون حل بشه و برگردند. قبل از این شرایط همر امیر رنک ۹ سرور بود با اینکه همر کپ هم بود. بیشتر از یک هفته هست که برای مداوا شهرستان هستند. اینو فقط گفتم که بدونی شاهکار نبوده این موضوع. ننه من غریبم بازی هم اگه بود همون اول می گفتیم بهتون اما دیدم اصرار داری رو این موضوع خواستم بدونی علت رو.

    یه جمله هم میگم که فقط شما و من و یه نفر دیگه متوجهش میشه:(چراغ قرمز ارژنگ و یه بنده خدا و حسن خان گل خیار) همه شون یه دونه باشن.


    با آرزوی سلامتی رفیقامون

    موفق باشید

    سلام و درود


    دم بچه های جنوب شرق گرم. عالی بودید و پلن جذاب و دیدنی رو انجام دادید. واقعا داشت بازی خسته کننده می شد و الان داره جون می گیره. پلن لذت بخشی بود. بالاخره همرهای جنوب شرق هم راه افتادن. این خودش بازی رو دیدنی و جذاب می کنه. ما هم لذت می بریم از هنرنمایی شما عزیزان. گوارای وجودتون.


    از بچه های تیم دفکوردیمون علی و سهند و نادر تشکر می کنم که کلی زحمت کشیدند و مثل همیشه در خدمت ساید بودند. ممنون که تارگت های مهم رو با اون حجم از دفاع پر کردید و حیف که بدشانس بودید که اتک به اون دهکده ها نخورد. ممنون که همرهای مهاجم رو هم عملا از بازی خارج کردید.


    یک تشکر ویژه و تمام قد از دفکورد بسیار خوب و با معرفتمون آقا محمددیابلو عزیز که با اینکه بهش گفتیم به احتمال زیاد روی نان کپش ریل هست و با اینکه می تونست حجم بسیار زیادی دف داشته باشه و دیوارمستحکمی برای اکانت خودش بسازه اما... معرفت به خرج داد و فقط از دف ثابت خودش استفاده کرد و دفاع رو به بقیه اکانت ها داد. محمدجان همه ما شاهد معرفت و مرام شما بودیم و کل بچه های جنوب غرب به احترام شما کلاه از سر بر می دارند و تا پایان سرور با انگیزه ای مضاعف در کنار شما خواهند بود. محمدجان شما به تعداد اکانت های جنوب غرب نان کپ داری و فقط یکیش اتک خورده.


    پ.ن۱: تحلیل اتک ها در پست های بعدی.

    پ.ن۲: هر بازی برگشت داره.

    سلام به دوستان گرامی.

    و درود بر آقا محمد عزیز.


    برادرم برای اینکه صاحب سخن مطلب خود را به مستمع تفهیم عقلانی کند باید در کلام و مطلب خود از عقلانیت و منطق استفاده کند. حال این تفهیم چه عادلانه باشد چه جانبدارانه ، باید این اصل رعایت شود. یک مثال بسیار ساده: با کوبیدن تمام درها فقط صداها در هم می پیچند و هیچکس نخواهد فهمید کدام در را دق الباب کردین. به صورت کلی گفتم خدمت دوستان عارف.


    من نگفتم شما فحاشی کردین، همچین حرفی زدم؟ گفتم من بلد نیستم توهین و فحاشی کنم. اینکه من فحاشی بلد نیستم یعنی شما فحاشی کردی؟ اثبات شی نفی ماعدی نمی کند برادرم. اینکه من بی پولم یعنی شما پولدارین؟ اینکه من سیاهم یعنی شما سفیدی؟ نه قطعا این برداشت اشتباه هست.


    بنده عارض شدم پست قبلی همچینم محترمانه نبود. شاید تعریف احترام از نگاه من با شما متفاوت باشد. اما اینکه به رفقام تو بازی به دلیل نقدشون بگم: برو سرور بقلی! یا کلمات مشابه، احترام تلقی می کنید؟ احترامی در این مطالب نمی بینم‌. بله فحاشی نیست ولی یک فرد واقعا محترم اینچنین صحبت می کند؟ گمان نمی کنم. حالا خودتون کلاهتون رو قاضی کنید. به هر نتیجه ای رسیدین همون درست هست.

    در مورد شماره ۱ متن، واقعا اصلا نفهمیدم چی گفتید. از کجا به کجا بند شد؟ به سطرهای اول متن مراجعه کنید لطفا. پست های لویال اگر من می خواستم خط دهی کنم اینها نبود محمدجان. تنها کاری که از دستم بر می آمد این بود که اجازه ندم به آقامازیار توهین بشه‌. ببخشید اگر اشتباه کردم. ولی در این مورد احساس مسولیت می کردم و از اونجایی که کلا توهم توطئه در وجودتون رگ و ریشه کرده اون عکس را هم گذاشتم که ببینید و از توهماتتون دور بشین. آقا مازیار خودشون چند بار اینها رو تایید کردند ولی شما همچنان در ابرهای بالای سرتون سیر می کنید. بیا پایین برادر. زمین جای خوبی واسه صداقت هست. شما شناخت زیادی از من ندارین. قضاوتم نکنید. انقدرها هم پاک و معصوم نیستم ولی همیشه وجود داشتم که کاری که کردم بیام بگم این کار رو کردم. امیدوارم بعدها که متوجه اشتباهاتتون شدین و توصیه می کنم از آقا مازیار هم یه استعلام بگیرید شما هم جرات عذرخواهی بابت تهمت ها و دروغ ها داشته باشید.

    امیرجان سلام.

    عزیزم با اجازه تون از تعابیر خودتون استفاده می کنم. امیدوارم ناراحت نشین. به توتال شما جواب این سوالها داده شده و شما که از رده های پایین و احتمالا از لیدرهای رده سوم و چهارم هستید طبیعتا ممکنه از خیلی چیزها اطلاع نداشته باشید لذا ترجیح میدم جواب هاتون رو از آقا مازیار بگیرید یا سوالهاتون رو از افراد هم سطح خودتون در جنوب غرب بپرسید. البته با کمال احترام به شخصیت شما که از بهترین ها هستید در این سرور.


    فقط نکته آخر: هر دو گزینه صحیح است. اون زمان که هیچ کس با ما نبود ورشکسته سیاسی بودیم اون زمان که به قول خودتون از اقلیت ضعیف شمال شرق حمایت کردیم شدیم پیچیده! چرا ما رو صحنه سازی درست می کنید؟ حافظه ما انقدرها هم بد نیست مطالب قبلیتون رو دور نندازید رفقا. شما که با آرامش صحبت می کردید چر انقدر عصبی سوال می کنید؟ شما هم به سطرهای اول متن یه سر بزنید.

    اگر دوست داشتید به اکانت بنده پیام بدهید بیشتر در خدمت باشم. نمیخوام اینجا بحث دو نفره انجام بدم.

    داشت یادم می رفت. پیام آقا حسن رو هم مطالعه کنید بد نیست. چون در موردش مطلبی گفتید خواستم شما هم کلاه خودتون رو قاضی کنید.

    سلام ایرج جان.

    (متن در شان شما نوشته شده است)

    دوست عزیز و گرام که از وقتی فهمیدم اهل مطالعه هستید به احوال و اقران شما مشتاق تر شدم. گویا ادبار از ما رخت بربست و جامه اقبال بر تن شد. سپاس خدای عز وجل را که در آینه چشمان شما، خود را برازنده دیدم. این اگر حق باشد سر بر آستان حق می سایم و اگر ایجاز باشد یزدان احسن الخالقین است و اگر مجاز شکرها واجب. خودستایی باشد به کراهت و نباشد به سعادت.

    بنده به سن فراترم و شما به معرفت والاتر. به تبادر و تهاتر لایق محبت هستید.

    به تلمیح استاد لقمان؛ ارادت همچنان جاریست.


    آقا ناصر بیا که ایرج خان مشتاق دیدارند.


    بازی داره خیلی گرم میشه(نسوزیم یه وقت)


    پ.ن۱: آقا مازیار عزیز دوستانمون حرف شما رو هم مثل بنده قبول ندارند؟ این توهم توطئه از کجا میاد؟

    پ.ن۲: پست های حاوی هرگونه توهین ریپلای نخواهد شد.

    پ.ن۳: سرور داره جذاب میشه، در سطح آقا بهنام نیست ولی برای ما جذابه؛ بگذارید صفا کنیم. کلی اتک داره میاد. خیلی بعیده فیک باشه. بریم ببینیم بالاخره جنوب شرق همرهاش رو میفرسته جایی یا نه! ساید بیابون نشه صلوات. حریف قدرتمند قابل احترام هست.

    پ.ن۴: تیرداد خان دوست دارم. چرا انقدر می دونستی شیطون بلا؟ راستی گرگ ها را با چی کشتی خفن؟

    پ.ن۵: حالا یک نفر هم پیدا شده که داره محترمانه متن می نویسه چرا انقدر بهتون بر میخوره؟ نکنه منطقی در جواب مطالبش ندارید؟ نکنه با چیدن درست کلمات اجازه طفره رفتن و بهانه آوردن نمیده؟ همه که نباید قاطی کنن و غیرمحترمانه حرف بزنن.

    پ.ن۶: دوستان اگر از لحن مودبانه پست های بنده دلخور هستند عمیقا عذرخواهی می کنم. هیچ کار دیگه ای از دستم برنمیاد واسه این عزیزان. خداوندا اهدنا صراط المستقیم.

    پ.ن۷: امیدوارم همه سالم و تندرست باشید.

    سلام دوست عزیز که ظاهرا آقا محمد بودید. پست قبلی شما در قبال بنده همچین احترام آمیز نبود برای همین هم ریپلای نکردم و پاسخی ندادم چون بلد نیستم فحاشی کنم و توهین کنم. ببخشید خلاصه.
    در مورد این پستتون شماره زدم که دقیق بگم حرفهای خودم رو که سو تفاهمی هم پیش نیاد:
    ۱)لطف شماست. به عنوان کسی که در جریان خیلی مسائل بود تحلیل کردم که همه عزیزان بدونن چه اتفاقی افتاد. البته تلاش همیشه لازمه و قبول شکست اولین گام در راه موفقیت هست. کسی که خودش رو گول بزنه رشدی نخواهد کرد.
    ۲) از نظر من تو هر تایمی از بازی میشه خفت دفاع کرد. این موضوعات مطلق نیستند و در مسائل نسبی نظرات میتونه متفاوت باشه. عکس اتک رو میگذارم که ببینید خفت دفاع ممکنه یا نه.


    forum.speedtra.com/index.php?attachment/3395/


    ۳) شما و آقا مازیار خودشونم می دونن که من هیچگاه به ایشان و کلا هیچ کس توهین نکردم. به پلیرهای جنوب غرب و حتی لویال هم همیشه این تذکر رو دادم. کلا بازی رو هیچگاه فراتر از یک بازی ندیدم. اوایل شاید یه مقدار جدی می گرفتم و بعدها دیگه برام خیلی عادی شد. از حسین تی ان تی عزیز معذرت میخوام که این عکس رو میگذارم که اولین مکالمه بنده و ایشون بود.


    من مکالمات خصوصی رو افشا نمی کنم و متنفرم از اینکار ولی خواستم بدونید که با چه کسانی بازی می کنید و اصول زندگی و بازی ما چه چیزهایی هست. قبل از صحبت از بازی من این مطلب رو گفتم. حسین جان می تونن تایید یا رد کنن.


    ۴) خدا رو شکر بعد از پست شما آقا مازیار این مطلب رو جواب داد و البته یادمه قبلا هم همین مطلب رو با قاطعیت گفته بودند. شما یا آقامازیار رو قبول نداری یا کلا تهمت زدن در افکارتون ریشه کرده که اصلا خوب نیست. سیاست ما این بود که اگر شمال شرق با جنوب شرق متا بست(چون قبلا متا رو از دور می دیدیم) فشار اصلا به شمال شرق نیاریم وبهش اتک ندیم و امید به بردن رو در شمال شرق را بلد کنیم که وارد جنگ جنوبی ها نشن و متاشون ناخودآگاه رنگ نپ بگیره. که اینجوری اون ساید رو از جنگ با خودمون خارج کنیم.


    علم غیب داشتیم ما برادر؟ لعنت بر من اگر قبل از اتک های شما بر روی لویال، من یک کلمه با یکی از اون بچه ها حرف زده باشم چه تو واتس اپ چه تو تلفن چه تو بازی یا هر جای دیگه. اما وقتی دیدیم این تفرقه افتاده و اتحاد آریانا داره با کمک جنوب شرق به لویال حمله می کنه ما هم سیاست جنگ نیابتی و دفاع از این دوستان رو در پیش گرفتیم و باهاشون دست دوستی دادیم. ترسی هم از گفتنش نداشته و نداریم. بازم گفتم و میگم ما با تمام قدرت کنار رفقامون می مونیم. شما باید سایدتون رو درست مدیریت می کردید همانگونه که ما کردیم. اینهمه خواستن تیم های حاضر در جنوب غرب رو درگیر کنن چی شد؟ شورای لیدری جمعش کرد. ولی شما نتونستید. به هر دلیلی. برای سومدیریتتون به بقیه تهمت نزنید. برای تغییر جریان فروم تهمت و دروغ روش درستی نیست. داره انتظاراتم از شما خیلی پایین میاد. متوجه هستید که منظورم چی هست؟


    ۵) من داشتم در مورد اتک های دیشب و پریشب حرف میزدم. از اول سرور خیلی اتفاق ها افتاده باید همه رو بگم؟ دقتت رو بالا ببر دوست من. خوبه انقد تمیز جدا کردم پلن ها رو. اون تحریک رو نمی فهمم! ببخشید.


    مازیار جان شما همیشه به بنده لطف داشتین. امیدوارم قابل باشم و رفاقتمون بیش از اینها باشه. رقابت فقط و فقط داخل بازی هست و به سرعت تمام خواهد شد اما رفاقت ها باقی خواهند ماند. شاید بیش از همه شما رو به نقد کشیدم اما هیچگاه سعی نکردم مطلبی رو وارونه جلوه بدم یا دروغ به کسی ببندم و تهمت بزنم. حرف حق رو زده ام و خواهم زد. ممکنه یه جاهایی هم به ضرر خودم و سایدم باشه ولی مهم نیست. حداقل اخلاق رو نمی بازیم.

    بزار همین جا هم یه نقد بکنم، حیف که سایدتون درگیر شد وگرنه می تونست مدعی اصلی سرور باشه. جنگ جنوبی ها قطعی بود و اگر بنده جای شما بودم ساید رو وارد این معرکه نمی کردم. جنوبی ها مشخصا از پس هم بر می اومدن و شما می موندید و مزارعتون و سه ساید ترکیده. اما شما حق داشتین برای سایدتون هر تصمیمی بگیرید. این صرفا نظر بنده بود. الان ببین از این حرفها چه نکات عجیبی دوستان استدراک خواهند کرد.


    امیدوارم همیشه شاد و تندرست باشی و مثل جلسات بخندی و دیسکوردم فول یاد گرفته باشی حتی با آیواس!!!! خخخ


    امیرخان الان شما کشف الکشوف کردین؟ الان چجوری این دو پست رو کنار هم گذاشتین و به این نتیجه رسیدین؟ برادر جنگ داخلی شما چه ربطی به ما داشت؟ توتال سایدتون دوبار تاکید کرد که با قاطعیت تایید می کنن به ما ربطی نداشته! الان شما از ایشون بیشتر در جریانید؟ الان به نظرت تو اون ساید باری به هر جهت هست یا جنوب غرب؟ تو جلسلت باهم حرف نمی زنید؟ ما که از اول گفتیم مخالف جنگ داخلی تو هر سایدی هستیم. چند پست خودم رو ریپلای کنم راضی میشین؟ اون بالا هم گفتم سومدیریت خودتون رو به حساب جنوب غرب نزنید. این پاک کردن صورت مساله خیلی کودکانه س. همه می دونیم که چه اتفاقی افتاده‌.


    به جای زدن همر مخالفینتون ۲۴ساعت صبر می کردید و دوباره که اوضاع آروم می شد صحبت می کردین. شروع کردین زدن همرهای رفقاتون داخل اتحاد؛ بعد ما جنگ داخلی راه انداختیم؟ عجب! عجب! و دقیقا به همین دلیل بازی ما کثیف هست؟ مازیار جان یه صحبتی با دوستمون بکنید.

    شورای لیدری جنوب غرب همیشه سیاست های مشخصی داشته و در یک راستا بوده و همین باعث شده این حجم از همدلی و رفاقت ایجاد بشه. می فهمم که دیدن این ساید منسجم و اون ساید منهدم آزاردهنده هست ولی خب واقعیت رو بپذیرید.

    از اون همه تحلیل فقط همین رو تونستید به بحث بگذارید؟


    پ.ن۱: استدلال ها رو قوی تر کنید.

    پ.ن۲: تهمت زدن کار بسیار سخیف و چیپی هست.

    پ.ن۳: ممنونم بابت کت و شلوار. حرفشم لذتبخشه.

    پ.ن۴: ما همانیم که در افکارمان می گذرد.

    پ.ن۵: اول اندیشه سپس کلام. بهتره.

    پ.ن۶: اسم واندرمونم که انتخاب کردیم بریم سراغ موضوعات بعدی. تا تلنگری دیگر بدرود.

    سلام دوستان و عزیزان.


    تبریک میگم به دوستان عزیزم در جنوب شرق و به رفقام که دیشب رو یه کم هیجانی تر کردن برامون. دم همگی گرم. خیلی وقت بود هوس شبهای پلن کرده بودم. یک نکته مهم رو باید بگم که یک پلن رو باید از نگاه پلنرها که چه اهدافی رو رنبال می کنن تحلیل کرد و بقیه می تونن نقدش کنن. یه توضیحاتی در مورد پلن ها بهتون عرض کنم:



    پلن اول: (پلن سعید از اکانت mkmj)


    آقا سعید ما یه کم زیادی جنگنده و مبارزه طلب هست و عشق عجیبی به بچه های امرداد داره. برای همینم ما از اول دستش رو باز گذاشتیم که پلن تنهایی بره. الحق هم خوب کار کرده و با اینکه ضعف هم داشته ولی فکر می کنم همه قبول دارند که سعید یکی از بهترین های این سرور هست.

    بازهم آقا سعید پلن رو لانچ کرد و اومد گفت پلن رو چیدم یه توضیحات مختصری هم داد که ته دلم (نه به خودشون) گفتم دیوار شدنت ۹۹ درصده! این اتفاقم افتاد. البته دوتا نکته رو فراموش نکنید:

    ۱) آقا سعید واسه زدن فیدر رفته بود که گویا دوتا رو زده صفر کرده(به هر جمعیتی) ولی تو تارگت اصلی دیوار شده. پس همچینم دست خالی خالی هم نبوده!

    ۲) این اکانت انقدر نیرو متفرقه ساخته که تا یک ماه به صورت متوالی میتونه اینجوری اتک بده و لذت ببره. مگه همیشه باید رد شد؟ دیوارم بخشی از بازیه.

    البته اولین منتقد پلن خودم بودم و ضعف هاش رو باید پذیرفت و اصلاح کرد. سعیدجان در استفاده از همرهای اصلی قبل از پلن به ما اطلاع بده.




    پلن دوم: پلن صفر کردن دهکده گان هیرو


    این پلیر جنوب شرق(اسمشون یادم رفت) نشون داده پلیر قابلی هست و یک مهره تاثیرگذاره. در اون مختصات هم قطعا یا برای ساخت خفتر اومده یا برای زدن کتیبه های مرکز مپ(بخوانید منحصر) که جنوب شرق ضعف داره در این نقطه.(به نیروهای خود دهکده دقت کنید)به همین علت پلن حذف این دهکده پیشنهاد شد و طی اسکات های قبلی دفاع بسیار کمی داشت.(دوستانی که نقد می کردند دقت کنن).

    برای همین دو همر که یکیش نسبتا خوب بود داوطلب اتک بودن و لانچ کردند. نکته بسیار مهم اشتباه ما در هماهنگی بود که باعث شد این پلن دیوار بشه. اینکه اشتباه چی بود رو اجازه بدید نگم چون ممکنه بازم بخوایم این پلن رو اجرا کنیم اما اینبار بالحاظ کردن این نکته بسیار مهم! اگر هماهنگی بالا بود قطعا اون دهکده با کمترین تلفات صفر می شد. ولی به هر شکل دیوار جانانه ای چیده شد و همرها از بین رفت.

    نکات این پلن:

    ۱) اشتباه مرگبار در تفاهم یک نکته بین لانچرها و اکانت سوم که پلن رو تضعیف کرد.

    ۲) لاست دفاعی زیاد از مدافع و البته نیروهای ساخته شده در این دهکده که از نظر هزینه برابری می کرد ولی از نظر زمان نه!

    ۳) جسارت پلیرهای جنوب غرب و داوطلب شدن پلیرها برای حضور در پلن ها.



    پلن سوم: خفت ها


    دیشب دو تارگت برای خفت توسط تیم پلنری انتخاب شدند. اولی دهکده اکانت علی چیفر و دومی دهکده ای که (به زعم ما) ساپورت دفاعی اکانت های هون پرتعداد مختصات ۱۳۰ رو انجام می داد. هر دو پلن موفق بود و نیروهای زیادی را از بین برد. خفترها از ضعیف ترین دهکده ها(از نظر نیروی سریع خفتر) ولی با سرعت بسیار بالا انتخاب و ارسال شد. که هر دو بالاترین تلفات رو وارد کردند.

    نکات این پلن:

    ۱) اصل غافلگیری و سرعت نیروها حتی در سرور نرمال هنوزم جواب میده.

    ۲) یکی از خفت ها توفیق اجباری هم داشت. کاتاها کنار رفت و گرزی ها جایگزین شد.(علی آقا خودشون توضیحات لازم رو دادند.

    ۳) یکی از خفت ها روی یک مدافع انجام شد که در نوع خود کم نظیر هست. بله میشه مدافع را هم خفت کرد. مثل خفت محافظ توسط سزار و خفت نیزه دار توسط شمشیرزن گول ؛ البته اگر پلنر دقیق عمل کنه.


    نکات کلی و مشترک تمام پلن ها:

    ۱) پلن های اکانت mkmj بیشتر حالت ایذایی داشته و هدف پلنرها از آزادسازی این پلیر فعال و خوب؛ بیشتر برهم زدن تمرکز رقیب هست. سعید فناناپذیر هست.


    ۲) جالب بود که جنوب شرق به خوبی راه رو بر همرها بست ولی در برابر خفت ها آسیب پذیر نشان داد. قابل توجه تیم دفکوردی جنوب شرق.


    ۳) اکانتهای مهاجم از بین پلیرهایی انتخاب می شود که چند همر دارند و حتی پلیرهای داوطلب لانچ؛ در این خصوص بررسی می شوند. ضمنا از آمار همرهاتون به راحتی متوجه شدین که همرهای اصلی جنوب غرب لانچ نشده اند و خیلی زوده وارد گود شوند.


    ۴) تمام لانچ ها بدون استثنا توسط پلیرهای اکانت ها انجام شد و این موضوع به قول آقا بهنام شاید در اوایل اشکالاتی داشته باشد ولی در آینده می تواند تبدیل به نقطه قوت شود.


    ۵) در تمام مدت جنوب غرب در نقش مهاجم و جنوب شرق در نقش مدافع بود(به جز اقدام به خفت سعید ملا). همان بازی به سبک کاتانچیو ایتالیایی معروف. جسارت بچه های جنوب غرب و همدلی بچه های جنوب شرق ستودنی بود.


    پس قاطعانه میشه گفت مثل همیشه این پلن ها نقاط ضعف و قوت زیادی داشت و همچینم نیست که کسی بگه دردم نیومد و نیروهاش زنده بشن!

    دو خفت و یک پلن نصف و نیمه با نیروهای پراکنده و دو تا همر دیوار شده و لاست دف سنگین و خفت ناموفق سعیدملا با تلفات به ما میگه در مجموع جنوب شرق نمره بهتری گرفته و موفقیت رو بیشتر به خاطر دیوار شدن همر رومن باید ۱۱ به ۹ به نام جنوب شرق زد. البته این نظر شخصی بنده ست و ممکنه دوستان نظر مخالف داشته باشند.

    حالا که اطلاعات بیشتری به دست آوردید می توانید در مورد پلن ها خودتون قضاوت کنید. نیازی نیست همه اینجا نظرتون رو بگید. فقط لطفا بیشتر فکر کنید.


    بازی داره گرم میشه.

    خیلییی خوبه.


    پ.ن۱: به همدیگر احترام بگذاریم. همه ما معنی کلماتی مثل درخت موز و از دکل فلانی بالا نرو و با دهنت حرف بزن و مزدور و .... را می دانیم. لطفا اجازه بدین از بازی دور هم لذت ببریم و بزنیم و بخوریم و کل کل کنیم. لطفا اگر امکان داره از این کلمات استفاده نکنید. محترم واقعی باشیم.

    پ.ن۲: علی آقا چیفر عزیزم؛ به عنوان یه دوست ببخشید بابت خفت دیشب ؛ به عنوان رقیب، کاتاها کجا رفت؟ به عنوان یک پلیر؛ بابت جنبه بالای شما کلاه از سر بر می دارم.

    پ.ن۳: به آقا مازیار خیلی حرف ها و انگ ها و بعضا بی احترامی ها شد‌ بعضا هم در حقش اجحاف هم شد. ولی ایشون بی احترامی نکرد لطفا یاد بگیرید. مازیار بدبدبد، ولی به کسی توهین نکرد.

    پ.ن۴: اتحاد لویال دوست ما هست و از هیچ تلاشی برای حمایتشان دریغ نمی کنیم. لویال ماندنی هست تا زمانی که ما باشیم و فکر حذفشون رو از سر خارج کنید. شایدم اسم واندرمون لویال بود خدا رو چه دیدید؟ ما اینجوری رفاقت می کنیم.

    پ.ن۵: لطفا در موارد اجرای پلن، جای حمله به هم تو فروم نقد و تحلیل بنویسید. ناخن گیرها غلاف!

    پ.ن۶: اتک ها فقط رو اکانت هاست. اینجا اتک ندید. بدون اسکات میرین دیوار میشین! مخصوصا به پاکدشت!

    پ.ن۷: تشکر ویژه از سعید و احسان و سهند و امیر و پارسا که تا صبح با ما بودند. درود به شرفتون. جنوب غرب به وجودتون افتخار می کنه.

    پ.ن۸: انسان شجاع یک بار میمیره، ترسو هزاربار!

    پ.ن۹: محمد تارانتولا تارگت بعدی خودتی. راستی گلد کنسله. ولی یه همر روی ما حساب کن.

    پ.ن۱۰: آرزوی سلامتی برای همه بیماران علی الخصوص رفقای خودمون علیرضا ایران و اشکان(بازی بدون شماها لطفی نداره زود برگردید) و همچنین خانواده خودم.


    داره خیلی خوش میگذره.

    ایا با همین مقامات صحبت نشد که ما بریم با سه ربع صحبت کنیم و نتیجه را اعلام و نتیجه گیری کنیم.

    ایا بعد از صحبت با سه ربع ما نتایج صحبتهامون رو برای تمام اعضا اعلام نکردیم و تصمیم به متا با اس ای نشد؟

    ایا نگفتیم که ربع ان دبلیو اصلا تمایلی به متا ندارن تو صحبتهاشون و گفتن پیشنهاد ما به شما اینه کنار واستید تا پایان جنگ؟

    ایا تو همون جمع نگفتیم اس دبلیو گفتن پلیرهاروازاد گذاشتیم تا هرکاری میخوان بکنن واگر دارن اس ای رو میزنن به اتحاد مربوط نیست اما اگر حتی یک فیک رو ما بلند بشه ما اعلام جنگ میکنیم؟

    ایا نگفتیم فقط اس ای بود که تمایل به متا داشت و دلایلش گفته شد.

    سلام و درود.


    اول از همه بازهم برای علیرضا ایران بزرگوار و اشکان سرلشکر دوست خوبم آرزوی سلامت دارم. خانواده بنده هم درگیر کروناست و می دونم واقعا بیماری مهلک و عذاب آوری هست.


    دوم اینکه در مورد آن بخش از مطلب که با سایدهای مختلف صحبت شد و ریپلای کردم لازم دونستم یه یادآوری هم داشته باشم که به صورت مکالمه تبیین و تقدیم می کنم:

    (جسارتا از اسم خالی و بدون آقا استفاده میکنم)


    مازیار: شما نظرتون در مورد جنگ se و nw چیه؟ اگه یکیشون بخوره و از سرور بره بالانس بهم میخوره. میشه کاری کرد که


    رضا: بله؛ مازیارجان البته ظاهرا این جنگ رو کاریش نمیشه کرد. دو طرف کوتاه نمیان. البته با توجه به شرایط se که غافلگیر شده و تو موضع ضعفه؛ فردا که باهاشون جلسه دارین به نظرم می تونین بهشون پیشنهاد آتش بس با nw بدین با توجه به شرایطشون ممکنه قبول کنن. خود شما پیشنهادی دارین در این مورد؟


    ایرج: پیشنهاد خاصی نیست و ما جلسه گذاشتیم ببینیم شما چه راهکاری دارید. ما نگرانیم چون ممکنه بازی از بالانس خارج بشه.


    مازیار: آقایون شما با کدومشون (se و nw) میخواین متا ببندین؟


    یوسف: مازیار جان جسارتا یک سوال برام ایجاد شد؛ چرا در گزینه های متاتون گزینه SW نیست؟ چرا نمیگین با کدوم یک از سه ساید متا می کنین؟ چرا فقط دو ساید رو می پرسین؟ ما و شما اگر متا ببندیم می تونیم وینر هم باشیم. اما مثل اینکه کلا به متای باجنوب غرب کلا اعتقادی ندارین!


    مازیار:(می خنده) منظورم اینه که اگه بخواین طرف یکی از اینها رو بگیرین؟ طرف کدوم ساید رو میگیرین؟


    رضا: فعلا با هیچ کدوم. ما بی طرف می مونیم و صبر می کنیم تا مشکلشون رو خودشون حل کنن. Nw داره می تازونه و se داره میخوره فعلا؛ اما se تیم اندگیمیه؛ شک ندارم صدتا همرم از دست بده تا آخر بازی مدعی می مونه. من حدس می زنم جریان بازی به سمت ۲-۱-۱ میره. این حدس و نظر من هست.


    ایرج: جالبه! اون ۲ کیان به نظرت و اون ۱ ها کیان؟


    رضا: معلوم نیست. ممکنه هر حالتی باشه. مثل متای شمال در برابر دو ساید جنوبی مجزا. یا شایدم حالت های دیگه ش.


    یوسف: ما فعلا قصد متا نداریم و فکر می کنیم زوده براش و هر وقت بخوایم این کار رو بکنیم قطعا به صورت بالانس انجام میدیم که سرور هم جذابیتش رو از دست نده. قطعا هم نمیزاریم ۳به۱ بشه. نظر شمال غرب چی بود تو جلسه دیشب؟


    مازیار: دیشب اونها به ما گفتن ما داریم کار خودمون رو می کنیم و شما برین فعلا کشاورزی کنین و چیپس و ماست تون رو بخورید. (خنده همه حضار) والا... حالا فردام با ne صحبت می کنیم ببینیم چی میگن. گرفتار شدیم به خدا. یکی دیگه داره یکی دیگه رو می زنه و ما باید بشینیم اینجا و غصه بخوریم که بالانس سرور بهم نخوره.(خنده همه حضار).

    و..... خداحافظی تا زمان صحبت با se و قرار شد نتیجه رو به ما بگن.(که دیگه هیچ وقت چیزی گفته نشد)


    پ.ن1: عنوان و موضوع جلسه مورد بحث؛ از بین رفتن بالانس سرور بود و اصلا بحث متا یا عدم متا نبود. در بین صحبت ها صرفا یه گریزی هم به بحث متا زدیم.

    پ ن۲: این پست فقط جنبه تکمیلی داشت و بقیه صحبت هایی که مازیارخان فرموده بودن؛ عین حقیقت بود لذا حمل بر شبهه نشود.

    پ.ن۳: آقا ایرج گرامی؛ خیلی خوبه که رفیق و رقیب؛ شخصی اهل مطالعه و کمالات باشه. باعث افتخارمونه.

    پ.ن۴: وقتی میگیم متای شرق از دور پیدا بود به خاطر چنین مطالب و اتفاقاتی هست. که یک نمونه ش رو تو متن Bold کردم.

    پ.ن۵: تشکر می کنم از محمد دیابلو عزیز بابت تحلیل ارائه شده و سیر نقاط عطف سرور.

    سلام و درود.


    امیدوارم علیرضای عزیز سرحال و تندرست باشند و به دور از کرونا و هر آفتی به جمعمون برگردند. تراوین بهانه ای برای جمع شدن و رقابت کردن و لذت بردن هست.


    ظاهرا دیشب دوستانمون رفته بودن تو بیشه زار جنوب شرق شیر شکار کنن که فقط چند تا موش دیدن. حداقل گرگ هاش رو نمی کشتید که اینام دست خالی هم نمی موندن.

    با تشکر از سعید عزیز. چراغ اول روشن شد.

    باری داره گرم میشه.

    نکته: همه گندمزارها از ۱۶ و ۱۵ به ۷ و ۴ می رسه و فقط ۴تا تروپ از هیجان فوت می کنن! لینک ها لیمویی نباشه!

    خدا ازت نگذره پرهام. میخوای جایزه بزاریم واسه لینک زرد؟

    نکته ۲: سعید ملا ندیدم لایکت رو.

    نکته بعدی: متاسفم برای کسی که در حق اکانت آریامهر نامردی کرد. مردونه باختن بهتر از بردن با نامردی هست.

    به قول شهریار ملک سخن:

    مردن به عزت؛ به از زندگی به ذلت.

    سلام برشما ادمین عزیز.


    دوست من؛ می دونم و می فهمم که شما باید اهداف اقتصادی و مالی را در اولویت خودتون قرار بدید. من هم جای شما بودم چنین می کردم. پس این کاملا طبیعی است و بر آن خرده نمیگیرم. اما اگر موجب ناراحتی شما نمی شود می خوام مطلبی را متذکر شوم که می تواند در موفقیت شما و اهداف اقتصادی بسیار به نفع شما هم باشد.

    سرور نرمال که بدون بات ران شده است اوایل سرور توانست رضایت بخش باشد و بعد از چند سال دل اهالی تراوین را خوش کند به اینکه سایتی هر چند غیررسمی فضایی برای رقابت بین پلیرهای تراوین ایجاد کرد. اما هر چه جلوتر می رویم این وضعیت دچار اشکال می شود. رجیستر شدن اکانت های مولتی در تایم های مختلف و نیز خرید و فروش اکانت در ساید NE و تماس تلفنی با لیدرهای شمالغرب و موارد اینچنین می تواند ضربات مهلکی به سایت شما بزند. دوستانه عرض می کنم. شما برای ایجاد این فضا خیلی زحمت کشیده اید و هزینه ها کرده اید نگذارید یکی دو رفتار غیر حرفه ای حیثیت و عدالت سایت و ادمین را زیر سوال ببرد و آینده سایت را هم دچار مخاطره کند.

    می دانید دوبار به صورت جدی قصد ترک سرور را داشتم و با ترک بنده جنوب غرب بار سفر خواهد بست و عملا سرور نرمال از حیظ انتفاع خارج خواهد شد‌. نگذارید این شرایط بد ایجاد شود و تقلب موجه جلوه کند.

    بنده به عنوان لیدر یکی از تیم های حاضر در سرور فقط نیمی از تیم را به تضمین و درخواست حمیدرضابمب دوست عزیزم و ناصر کلاهبردار وارد سرور کردم و بیشتر قصدم اطمینان از فضای عادلانه سایت بود. خیلی ها منتظرند تا بعد از چندماه بهشون بگویم چقدر عدالت وجود داشت. و این حالت برای بقیه لیدرها هم هست و این یعنی زنهار از اهداف کوتاه مدت و بالانس کذایی!

    می دانید چه می گویم و چه می خواهم. عدالت را برای همه به صورت مساوی و لاغیر.


    موفق و پیروز باشید

    رضا سورنا

    SOURENA

    عرض ادب مجدد


    با تشکر ار امیر عزیز. فقط چون سوال کردید پاسخ میدم

    بنده هم افتخار نداشتم در خدمتتون باشم و بازی می کنم که رفقای خوبی مثل شما اگر قابل باشم داشته باشم.امیدوارم که این تجربه نصیبم بشه. (البته شماها معروفید و بنده کسی نیستم که کسی ام بخواد بشناسه. یه بنده خدا زیر آسمان شهر اونم آسمان آلوده تهران).


    در مورد فیک ها دیشب خودم به پرهام گفتم یه تعداد فیک بفرسته از ۴ اکانت که ظاهرا دیر رسیده(جوونی و شیطنت های جوون ها) و فقط از اکانت خودش زده. حالا اینکه چجوری زده خبر ندارم. فکرم نمی کنم لیدری پیگیر فیک های زده شده باشه. این بنده خدا نرسید بیاد فیک های ما رو بزنه بعد رفته پلنر لویال شده؟ به نظرتون منطقیه؟ البته اگرم بود و دیوارم میشد برام مشکلی نداشت. بازیه دیگه یا میشه یا نمیشه.

    من سوال کردم نحوه فیک های لویال و تارگت ها کدوم دهکده ها بود که ببینم کیفیت پلن در چه حد بود که متوجه شدم آقای محمدعلی (که پریروز فهمیدم بچه محلم هستیم تو نظام آباد البته من از نوع کم خطرشم) توضیح دادن ادیت کردم و تشکر کردم.


    در مورد بند ۴ ؛ امیرجان باید به مقررات پایبند بود. شما زمان ثبت نام این قوانین را تایید کرده اید و الان برخلاف آن عمل می کنید؟ می دونم که اهل منطق هستید و البته طبیعتا از علایق و منافعتون هم حمایت می کنید. ممنونم که منکر هم نشدی. اینکه کار خلافی رو هر کس با استدلال (از نظر خودش درست) موجه کنه میشه هرج و مرج و آنارشی. من تفسیر کنم اکانت مثلا واسه اکبر بود پولش رو دادم تو اسلام هم به شرط رعایت شرایط معامله صحت داره پس کار درستی کردم میرم اکانت حلال می خرم و دایم می زنم به بقیه و بازم میخرم و بازم و بازم... این درست نیست! خلاف رو نباید توجیه کنیم پلیری که رفت باید اکانت رو یا حذف کنه یا استفاده کنه. اگر با میل خودش تحویل سایدم می داد مشکلی نیست چون خلاف قوانین نیست و تا یه درصدی حضور اکانت های مولتی رو همه پذیرفتیم. اما اینکه فرد رو تهدید و بعد تطمیع کنیم و اکانت رو با وجه بخریم دقیقا خلاف مقررات هست. راستش رو بخواین یکم از اینکه شما انقدر راحت میگید موضوع ساده ای هست جا خوردم. حداقل انقدرهام نباید ساده باشه. اگر در جناح معترض هم بودید همین فکر رو داشتید؟


    بنده گفتم هستیم و به احترام بقیه ادامه میدیم فقط گلد نمی خریم تا زمانی که ادمین به ما جواب قانع کننده ای بدهد. دوستاتی که دستور دادند برید میخوان با ناتارها رقابت کنند؟ اینم افتخاره براشون؟ رفقا؛ عزیزان دوستان یه بار هم که شده منافعتون رو بزارید کنار و با ذهن باز نگاه کنید به موضوع. به جای حمایت از کار غلط و خلاف مقررات بیاین در جهت اصلاح یک قدم باهم برداریم. من همچنان پیگیری خواهم کرد که حداقل تکلیف خودم رو بدونم. کسانی هم که میخوان با ناتار رقابت کنند تکلیفشون اینجوری معلوم میشه‌. به نفع همه مون هست.

    ضمنا من نگفتم کثیفه و حالم از خریدن بد میشه! عرض کردم خلافه و ضمنا گفتم از بهانه تراشی های ساده و مدام گفتم حالم بد میشه. بزار تلافی کنم: مثل اینکه دوست داری شیطنت کنی و جمله جدید با کلماتم بسازی که شیطتنی هم کرده باشی نه؟


    دوستان اجازه بدن در این مورد لیدرها بیان اظهار نظر بکنند. آقا مازیار عزیز منتظر پاسخ شما هستیم اگر تمایل به پاسخ داشته باشید.


    در مورد دوستمون که توهین کرد نمیتونم مطلبی بگم فقط کاش امروز نمی گفتید ۵۰ سالتون هست. میسپرم به آقا مازیار عزیز.


    فراموش نکنید که تنها کسی از لیدرها که زمان حذف شمالغرب دخالت ادمین رو با قاطعیت رد کرد بنده بودم و حتی لیدرهای شمال غرب احتیاط کردند و فقط اعلام کردند اسناد قانعشان نکرده. اما الان با قاطعیت میگم این تخلف آشکار است و ادمین باید حرفه ای رفتار کند و نفرات مقصر را مجازات کند.


    شب همه گی خوش