Posts by SOURENA

    و اما بعد....


    بوم بوم


    اله اکبر اینهمه شکوه.......


    دیشب سربازان گمنام در اقدامی انتحاری با ناخن گیرهاش...نه ببخشید تیزی هاش به سمت جنوب غرب حرکت کردند ولی نمی دانستند بیشه گرگ ها هنوز هم خیلییییی خطرناکه.


    به دلیل زیاد بودن تعداد اتک ها و کاتاها و ریل ها و تیزی ها و ناخن گیرها؛ صرفا به ارائه بخشی از عکس ها اکتفا می کنم.


    پیشاپیش:

    از عملکرد فوق قوی تیم دفکوردی در تشخیص بسیار درست تارگت احتمالی سپاسگذارم و تشکر ویژه دارم از عزیزانی که با ارسال دفاعشون دیواری جانانه ساختند و قدرتشدن رو به رخ کشیدند.


    بریم سراغ اتک ها:




    اله اکبر این همه جلال ....

    این مداحی الان داره داخل دیسکورد جنوب غرب پلی میشه و دوستان دارن برای شهدای اله اکبری عزاداری می کنن. والا انقدرام کافر نیستیم که.


    نکته:


    دیوارهای جنوب غرب بعضی وقت ها انقدر بلند هستند که همرهای سرورهای دیگه تونم بیارید؛ پشت دیوارها له خواهید شد.



    پ.ن۱: از اونجایی که از افراد جسور خوشم میاد؛ به بچه های اکانت پایتون تبریک میگم بابت این جسارت و همرهاشون و لانچ های زیادشون.

    پ.ن۲: عمو ناصر ظاهرا هنر اول سرور بدجور رو مخ یک سری از دوستان هست. بزن تو واندر راحتشون کن.

    پ.ن۳: حیفم میاد آقا لقمان از سرور بره. این واقعا میگم. از حریف خوب و باشعور و بازی بلد خوشم میاد. امیدوارم لیدرهای جنوب شرق حداقل بتونن لقمان رو سیو کنن.

    پ.ن۴: یه بنده خدایی خیلی سوخته بابت کتیبه ها؛ بسوز عزیزم. افتخار ریپلای نخواهی داشت غیرمحترم!


    در نهایت باز هم درود می فرستم به شرف بچه های جنوب غرب و دفکوردهامون که گل کاشتند.

    سلام و عرض ادب.


    دو تا مطلب خیلی مهم هست که اولیش در این پست ک دومیش به دلیل اهمیت درپست بعدی ارسال میشه.



    تبریک به خاطر نپ شمال شرق.


    خیلی خوشحالم که شمال شرق با این بچه های خوب و توانمند به آرامش رسیده و امیدوارم این نپ تبدیل به اجماع کاملا یکپارچه برسه و ما به جای آریانا و لویال شاهد اسم اتحادهایی به نام NE باشیم و لذت ببریم از حضور قدرتمند یک ساید در این سرور. قبلا هم بارها در همین فروم اعلام کرده بودم که جنوب غرب منافع خود را در اتحاد کامل شمال شرق می بیند و این سیاست را دنبال می کند. حالا اینکه دوستانم از جنوب شرق که مسولیتی هم در آن ساید محترم ندارند دنبال سم پاشی هستند موضوع مهمی نیست و ما عادت کردیم به این کینه توزی کورکورانه بعضی عزیزان‌.


    فقط صرفا جهت اطلاعشون:

    ما از روز اول استقلال شمال شرق رو به رسمیت شناختیم و می شناسیم و اینکه تصور می کنید ما از تقابل تک به تک با جنوب شرق نگرانیم باید خدمتتان عرض کنم که قبلا ما ۲به۱ داشتیم بازی می کردیم الان چرا باید از تقابل ۱به ۱ بترسیم؟ الان شمال شرق طبیعتا حالت انفعالی و بی طرفی در این قضیه خواهد داشت و فکر می کنم کسی که باید نگران باشد شما عزیزان هستید نه ساید جنوب غرب!


    خاطر نشان می کنم جنوب شرق کمک خاصی به آریانا نکرده بود و فقط از دفاعشون داشت استفاده می کرد. الان خودتان حدس بزنید چه کسی باید نگران باشه؟


    و البته:

    عزیزانمون در اتحاد لویال اختیار تام برای اتحاد و سیاستشون داشته و دارند و شکی در این نیست با این حال دوستانم در اتحاد لویال به ما به عنوان دوست و متحد لطف داشتند و دارند و قبل از نپ ما از آن مطلع بودیم و مثل همیشه از دوستانمان خواستیم اگر خودشان صلاح می دانند نپ کنند تا شمال شرق تقویت و حتی احیا شود. پس شک نکنید اگر این موضوع برخلاف میل ما بود اصلا بعید نبود مانع آن شویم. پس لطفا نگران ما نباشید. ادای نگرانی برای شمال شرق رو هم در نیارید. دم خروس از فرسنگ ها پیداست.



    برای هر دو طرف اتحادهای شمال شرق آرزوی توفیق دارم و اگر لازم ببینند برای اتحاد کامل سایدشون روی هر کمکی که از ما برمیاد می توانند حساب کنند.


    پ.ن: به احترام شمال شرق متحد، بر خلاف معمول فقط یک پی نوشت آن هم به افتخار شمال شرق متحد؛ درود به تمام سربازان شمال شرق.

    عجب!

    الان یهو مودب شدی؟ رفتی سوال کردی گفتن زیاد به پر و پاش نپیچ آره؟ آفرین. فهمیدی که بخوام کت و شلوارم رو بکنم هیچکس در امان نیست و جوری خفه می کنم که کسی نتونه نفس بکشه. اینهمه از زیرشلوار و لباس زیر حرف می زدی ادب بوده ما یک پاراگراف نوشتیم ازش شد بی احترامی؟ کاش از اول این رو می فهمیدی.

    اگر احترام میگذاشتم به خاطر این نبود که لایق احترامی؛ به خاطر این بود که جایی که ما بزرگ شدیم به همه احترام میگذارن.


    شما که کل این سه ماه؛ همه رو با القاب زشت و تعاریف ناجور و پیژامه پوش و لخت و ...مسخره می کردی الان یهو شدی مظهر ادب؟ خسته نباشی واقعا. اگر یک فرد جوان و کم تجربه این رفتارها رو انجام بده میگیم تجربه نداره و خام هست و یک سرور فیک خیلی براش مهم هست و همه کاری براش می کنه اما از جانب شما نمیشه پذیرفت انقدر بی ادب و گستاخ باشید. سه ماه همه رو مسخره کردید و با بدترین الفاظ حرف زدید الان ادعای چی دارید؟ اگر بنده رو خوب میشناختید می دونستید که تقریبا احتمال عصبانی شدنم صفر هست و البته من یه وکیل هستم و می دونم چجوری و کی کسی رو عصبی کنم و تو عصبانیت بفهمم ته دل و ذهنش چی میگذره.(امیدوارم مثل محمد که ویراستار بودنش خاری بود در چشم بدخواهان این موضوع هم تبدیل به خار نشود).


    تیردادجان؛ عزیزم ؛ می دونم که سناریوی خیالیت لو رفته و از این بابت خیلی ناراحت و عصبانی هستی. از الان پیش بینی میشه کرد که روی کتیبه های شمال غرب و شمال شرق دست اندازی خواهید کرد و دنبال بسترسازی هستید که باز هم زیر میز زدنتون رو توجیه کنید.


    پ.ن۱: اگر قول بدی بچه خوبی باشی کراواتم رو دو روز بهت قرض میدم.

    پ.ن۲: اگر باز هم بی ادبی از شما ببینم شک نکن که دیگه هیچگونه احترامی نخواهی دید.

    پ.ن۳: برو به گرگ هات برس. اینجا وضعیت قرمزه.

    پ.ن۴: مشک آن است که ببوید! ما که نگفتیم کت و شلواری هستیم خودتون از دور این رو فهمیدید. مثلا در اون تایم می خواستین رو بقیه لقب بگذارید و تحقیر کنید بعد دیدین گاف دادین و کت و شلوار پوش بودن یک امتیاز به حساب میاد.



    کلام آخر:

    از روز اول گفتم، بی ادب و هتاک و فحاش بودن خیلی راحت هست؛ مودب بودنه که خیلی سخته.


    اصلا خوش نگذشت

    تیردادجان فقط شما نسبتا محترم مونده بودی که داری از دست میری. انقدر زود عصبانی نشو عزیزم.

    برو یکبار دیگه پستت رو بخون، شما مستقیما اسم بنده رو تو پستت میاری بعد میگی با من نبودی؟ جز بنده باز هم سورنا داریم؟

    عمو تیرداد تب نداری؟

    چی شده حرف حق تلخ بود؟

    جواب منطقی نداشتی زدی علی چپ؟

    اون کسایی که قبلا جلوشون شیر شده بودی رو فراموش کن برادرم؛ الان که زیر فشار منطق زور می زنی یه کم باهوش تر عمل کن.

    یه نکته؛

    تیرداد جان شما کی لباس خواب منو دیدی شیطون؟

    نکنه... نه زشته...دیگه از این حرفها نزنی عمو؛ چون یک سری از دوستانت از نزدیک منو میشناسن یه کم برات بد میشه اگه زیاد دنبال لباس خواب و تخت خواب و نصف شب من باشی. لباس های محرمانه ترم میخوای ببینی؟ مواظب باش که کت و شلوارم رو کندم و یه کم خطر وجود داره.

    خخخ عاشقتم.

    من فکر می کردم فروم نویس خوبی هستی ولی دیگه دارم ازت ناامید میشم.


    در مورد چراغ بین و اکانت تلگرامی؛ شمال غرب مخالف بود. حافظه سیری چند؟

    آقا یه کلام بگو دارم همه چی رو هم می زنم از توش یه بازی کثیف دربیارم تمام. انقدر زور نزن.



    ((نیاز به هیچ گونه استدلال و مدرک خاصی نیست، الان همه می دانند کدام تیم بازی کثیف انجام می دهد))


    پ.ن۱: همچنان باید ریپلای شدن بعضی ها از طرف ما؛ یک آرزو بمونه براشون.‌

    پ.ن۲: کاش حداقل لایق ارائه تحلیل فنی بودید. لطفا دنبال همون بحث لاغری دخترخاله باشید. والا. شماها رو چه به بحث فنی.

    پ.ن۳: بنده به عنوان عضو شورای لیدری و نماینده ساید در خصوص اعلام نظر در مورد زدن کتیبه ها حرف زدم. شماها از طرف کی حرف زدید؟ به نظرتون کی حق اظهار نظر داشته؟

    پ.ن۴: مولتی هاتون پر شده رید یادتون نره خفن ها!

    سلام و درود به تمام رفقا.

    بالاخص جناب تیردادخان عزیز.


    عزیزم قبلا این مساله رو توضیح داده بودم حالا یا شما اون پست رو ندیدید یا اینکه با فرار به جلو میخواید بعضی گندکاری ها رو لاپوشونی کنید. امیدوارم مورد اول درست باشه.


    اما برای اینکه این حرفهای شما که کذب محض می باشد و خود شما این را از همه بهتر می دانید مجددا توضیح می دهم.

    البته شما انقدر باهوش هستید که می دانید فقط این موضوع جهت آماده سازی اذهان عمومی و سمپاشی دروغین هست برای رفتارهای کثیف در زمان کتیبه! که مثلا بگید یادتونه فلان شده بود ما هم بهمان کردیم. ولی پیشنهاد می کنم به شعور ملت احترام بگذارید. الان بریم واسه ادعای کذب شما در قسمت رنگی پست فوق:


    ۱) مثال زدی که اکانت چراغ بین استفاده کردیم و اکانت داخل تلگرام داشتیم! درسته؟ عزیزم اینها اصلا مورد توافق قرار نگرفتند! دقت کن برادر. مثال شما خیلی فاجعه بود. در همان جلسه به قول شما کذایی؛ جنوب غرب و شمال شرق اکانت چراغ بین را ستون پنجم تلقی کردند و جزئی از بازی دانستند!

    تیردادخان؛ ما زدیم زیر توافقی که انجام ندادیم؟


    نکته ۱: نکته جالب ماجرا اینجاست که ما گفتیم این را قبول نمی کنیم و بخشی از بازی هست و یادمه جنوب شرق گفت این مصداق بازی کثیفه! اما کسی که دست به این کار زد جنوب شرق بود. ما که اکانت kolahbardar را داشتیم و همان زمان تحویل جنوب شرق دادیم که از دفاع اون اکانت در برابر اتک ما استفاده هم شد.

    تیردادخان خیلی جالب بود قبول داری؟ الان اومدی ادعای چی می کنی؟ حواست جمع نیست ها. عاشقتونم طرفداران بازی پاک! پاکبازها یا خاکبازها!مساله این است.


    نکته ۲: حداقل ما انقدر وجود داشتیم که گفتیم اکانت داریم! و لازم بدانیم استفاده هم می کنیم. نگاهمون این بود. کاش حداقل سایر لیدرها هم انقدر وجود داشتند که مثل ما صادقانه حرف بزنند. اما...بی خیال.



    ۲) داشتن اکانت تلگرامی: سر این موضوع هم توافق نکردیم برادر. هر دو بحث همزمان مطرح شد ولی دو ساید نظرشون منفی بود و کنسل شد. الان ما باید به توافقی که نکردیم پایبند بمونیم؟ همان جلسه هم گفتم ما می توانستیم اکانت تلگرامی داشته باشیم ولی کلا قید پلیر را زدیم و برای سایدش بازی کرد و یکی از بهترینهای ساید خودش شد. لا اله رو دیدین الا اله رو ندیدین؟ الان حاجتت رو به کدام امامزاده میبری تیردادخان؟


    نکته: جالب اینجاست که ما مچ اکانت واتس اپ دوستان شما را گرفتیم. شما که مخالف این کار بودید دیگه چرا؟ شمایی که این را مصداق بازی کثیف می دانستید دیگه چرا؟ حالا اگر ما بودیم می گفتیم از اول گفتیم جزئی از بازی میتونه باشه. اما شما که جانماز آب می کشیدی نباید انقدر کثیف کاری می کردی.


    یادآوری می کنم توافق شده بود زدن کتیبه از ناتارهای سایدهای دیگه در صورتی که همرکلینر و کاتا و قهرمان از خاک یک ساید ارسال بشه بلااشکال هست!

    تیردادجان ، نظر لیدرهاتون در مورد توافق مذکور و زدن کتیبه از ساید دیگه رو ندیدین؟ نه بابا. خب الان ببین.


    به نظرت لازمه توضیح بدم؟

    هنوز کتیبه نیومده میتونوم میکونوم راه انداختن.


    تیردادخان واقعا یه خسته نباشید بهتون میگم بابت تلاشتون ولی دیگران را زیادی ...فرض کردی برادر. یک مقدار فکر کن حداقل دروغ های بهتری تحویل بده. اینها چی بود که گفتی؟ دیگه هم در این موارد صحبت نکن ‌که خیلی خیطه.




    پ.ن۱: قطعا توقع بازی سالم ندارم. شماهم که مرد بازی سالم نیستید. چرا دنبال ادا و اصول هستید؟ باز دم اشکان و بهنام گرم که رک گفتند هر کاری دلمون بخواد می کنیم. خلاص.


    پ.ن۲: تیردادجان اون دوستی که فرمودید پیامش رو جدی بگیرم من اصلا و کلا جدیش نمیگیرم چون هنوز حرف زدنش رو بلد نیست و در مورد تربیتش خیلی کم کاری شده. با اینکه چند پست هم خطاب به من گذاشت اما چون قبلا هم گفته بودم طبیعتا به پست های غیرمحترمانه هیچ پاسخی ندادم.


    پ.ن۳: یکی عموحسن رو جدی بگیره. بهش سرپناه و اکانت و غذا دادین. زشته جدیش نمیگیرین. عمو حسن، ممکنه اشتباه زیاد کرده باشم اما اگر یک کار درست کرده باشم قطعا کاتا کردن شما و اخراجتون از مجموعه بود. صرفا جهت اطلاع.


    پ.ن۴: بابت نظرهای بسیار فنی دوستان در مورد تحلیل درخواستیشون کمال تشکر را دارم.


    پ.ن۵: داشت یادم می رفت؛ در مورد لایک کردن بنده توسط شما عزیزان: اولا هر جور راحتید. دوم زمانی که بابت تسلیتم به دکتر سینا دیسلایک خوردم فهمیدم نخونده دیسلایک می کنید پس لایک و دیسلایکتون به نظرم فاقد اعتبار هست. منم که نیازی به لایک ندارم.

    مولا می فرمایند(زمانی که دشمن از شما خشنود بود باید به خودتان شک کنید).


    در پناه مولای متقیان باشید

    شب خوش

    سلام تیرداد عزیز و بزرگوار.


    دوست من باور کن دوبار پست شما رو خوندم و اصلا متوجه نشدم که چه چیزی گفتین. از شما که کوله باری از تجربه بالاخص در موضوع فروم نویسی هستید انتظار میره وقتی پست میگذارید چشمها خیره یا جریان سازی بشه . نه اینکه اصلا متوجه حرفتون و محتواش بشیم.


    باز هم بی تعارف تاکید می کنم که شما یکی از بهترین و باهوش ترین فروم نویس ها هستید و خواهش می کنم قدر خودتان را بدانید و کاری کنید مثل قبل، پست هاتون تاثیرگذار و قوی باشند. لطفا.


    اون مقایسه تون رو از کجای متن بنده استنباط کردید؟ من گفتم توقع نداشته باشید کسانی که بازیشون و زحمتشون خراب شده در مورد لاغرشدن دخترخاله شون حرف بزنن که هیچ ارتباطی بین این مطلب و بحث شما نمی بینم که مقایسه کردید. شما اگر جای همین پست نظر بنده در مورد دفاع ناتار و سهم سایدها از کتیبه ها را تحلیل می کردید همان اتفافی می افتاد که گفتید. اما با ورود به حاشیه نشان دادید فقط ادعای تغییر فضا رو دارید وگرنه اصولا باید بحث فنی رو ادامه می دادید که خودتون استارت زده بودید ولی ظاهرا لاغری دخترخاله براب تیرداد ما جذاب تر بود.


    پ.ن: از معدود کسانی که دوست دارم از نزدیک ببینمشون یکیش آقا تیرداد هست. البته شاید ایشون اصلا دلش نخواد. 🤭😜

    سلام بر تمام دوستان.


    داریم با زمان کتیبه ها می رسیم و همه آماده اتک دادن به کتیبه ها و استفاده از آنها برای قدرت بیشتر هستند. اما دو سوال اساسی وجود دارد که به آن می پردازیم:


    اول) نیروی ناتار چقدر خواهد بود؟


    متاسفانه بنده سابقه بازی در این سرور را ندارم ولی از برخی از دوستان سوال کردم و نیمچه استعلامی هم گرفتیم که ببینیم نیروی ناتار چقدر خواهد بود.

    همانطور که می دانیم مبنای تعیین نیروی ناتار در سرورهای استاندارد بر اساس متوسط نیروی ۱۰ همر اول هر سرور می باشد(وارد جزئیات نمی شوم). اما طبق استعلام ما، این قاعده در این سرور وجود نخواهد داشت. اینکه قاعده دقیقا چیست ماهم نمی دانیم و فقط می خواهم تحلیل خودم را مطرح کنم.

    البته این موضوع با اینکه خلاف مقررات اصلی تراوین می باشد اما منطقی به نظر می رسد. با توجه به سرورهای قبلی در این سایت؛ ظاهرا میزان نیروی ناتار، رابطه مستقیمی با تعداد همرهای موجود و توان هجومی مجموع سرور دارد. بدین معنی که نیروی دفاعی ناتار بر روی کتیبه ها به شکلی خواهد بود که برای مهاجم های نسبتا خوب هم قابل دسترسی خواهد بود.


    با توجه به درگیری های زیاد در این سرور که گویا نسبت به دیگر سرورهای سایت، سطح کیفی و جنگی بسیار بالاتری داشته است و طبیعتا نیروی هجومی زیادی هم لاست شده است به نظر می رسد نباید منتظر دفاع قدرتمند و وحشتناکی بر روی کتیبه ها باشیم. تصور می کنم کتیبه های کوچک برای همرهای بین رنک ۳۰ تا ۱۲۰ به راحتی قابل تسخیر باشد. اما کتیبه های بزرگ و منحصر نیاز به حملات قدرتمندتری دارد و ممکنه شاهد استفاده از همرهای تاپ هم باشیم. برای کتیبه های بزرگ دو همر بین رنک ۳۰ تا ۸۰ و برای منحصر سه همر بین رنک ۳۰ تا ۸۰ نیاز خواهد بود.

    یک روش دیگر برای تخمین میزان نیروی دفاعی ناتارها اسکات کشیدن از واندرهای موجود می باشد که تقریبا معادل کتیبه منحصر دارای قدرت دفاعی می باشند و به همان نسبت می توان نیروی دفاعی کتیبه های بزرگ و کوچک را هم متوجه شد.




    دوم: سهم هر ساید از کتیبه ها:


    تمام سایدها به دنبال گرفتن سهم بیشتری از کتیبه ها خواهند بود و طبیعتا این موضوع می تواند منشا درگیری های آینده سرور باشد. البته می دانیم که اهمیت کتیبه ها یکسان نیست و برخی کتیبه ها دایما موجب جلب توجه بقیه پلیرها و به تبع آن روانه شدن فیک ها و ریل ها به سمت دارنده کتیبه خواهد بود. در مورد سهم هر ساید به صورت ‌کلی می توان گفت همه سایدها می توانند کتیبه های مورد نیاز خودشان را جمع کنند و با توجه به تعداد پلیرها و کاربری خارق العاده کتیبه های احمق، قطعا تمام سایدها کتیبه های ضروری خود را به دست خواهتد آورد.


    اما به صورت جزئی:


    شمالغرب:

    با لحاظ ریزش پلیرها در اوایل سرور و در حال بازسازی بود این ساید نیاز چندانی به تعداد بالای کتیبه ندارد و موارد زیر می تواند برای آنها کافی باشد:

    کتیبه های کوچک

    جنگ اموز ۱ عدد

    انبار ۱ عدد

    احمق ۱ عدد

    چکمه ۱ عدد

    گیج کوچک ۱ الی ۲ عدد

    راز معماری ۱ الی ۲ عدد

    چشمان عقاب ۱ عدد

    مرتاض ۱ الی ۲عدد


    کتیبه های بزرگ

    جنگ اموز ۱ عدد

    چشمان بسیار بعید است

    راز معماری بسیار بعید است

    چکمه ۱ عدد

    مرتاض ۱ عدد


    یونیک ۱ عدد




    شمال شرق: با توجه به درگیری های داخلی این ساید به صورت کلی پیش بینی می شود اینکه سهم هر طرف از درگیری چقدر خواهد بود بستگی به محل کتیبه ها و توان هجومی آنها دارد.


    کتیبه های کوچک

    جنگ اموز ۱ عدد

    انبار ۱ الی ۲ عدد

    احمق ۲ عدد

    چکمه ۲عدد

    گیج ۱ عدد

    چشمان ۱الی ۲ عدد

    مرتاض ۱ عدد


    کتیبه های بزرگ

    جنگ اموز ۱ عدد

    چشمان ۱الی ۲ عدد

    راز معماری ۱ عدد

    چکمه ۱ عدد

    مرتاض ۱ عدد


    یونیک ۱ عدد



    جنوب شرق: با توجه به جمیع شرایط:

    کتیبه های کوچک

    جنگ اموز ۲ عدد

    انبار ۱ عدد

    احمق ۱ الی ۲ عدد

    چکمه ۲ عدد

    گیج ۱عدد

    چشمان ۲ عدد

    مرتاض ۲ عدد


    کتیبه های بزرگ

    جنگ اموز ۲ عدد

    چشمان ۲ عدد

    راز معماری ۲ عدد

    چکمه ۲ عدد

    مرتاض ۱ عدد


    یونیک ۲ عدد



    جنوب غرب: با وضعیت فعلی سرور:


    کتیبه های کوچک

    جنگ اموز ۲ عدد

    انبار ۲ عدد

    انبار ۲ عدد

    چکمه ۲عدد

    گیج ۲ عدد

    چشمان ۱ عدد

    مرتاض ۲ عدد


    کتیبه های بزرگ

    جنگ اموز ۲ عدد

    چشمان ۱عدد

    راز معماری ۱عدد

    چکمه ۱ عدد

    مرتاض ۲ الی ۳ عدد


    یونیک ۲ عدد


    این موارد صرفا پیش بینی و تحلیل شخصی می باشد و قطعا قابل نقد می باشد. صبر می کنیم و منتظر می مانیم تا ببینیم تا چه حد به واقعیت نزدیک خواهد بود.


    پ.ن۱: ممنون میشم اگر دیگر دوستان نظرات مخالف و موافقشون رو اعلام کنند. شخصا ترجیح می دهم نظر مخالف را بشنوم.


    پ.ن۲: کتیبه با اینکه نقش مهمی در قوی شدن و پیشرفت اکانت ها و سایدها دارد اما تمام ماجرا نیست. به قول آقا مازیار ، شکارچی مهم تر از تفنگ هست.


    پ.ن۳: امیدوارم در همین چند روز صلح بر شمال شرق حاکم شود و همه دوستانمان در کنار هم بازی کنند.


    پ.ن۴: در پست قبلی نگاه ساید جنوب غرب را در خصوص کتیبه ها اعلام کردم. نظرات لیدرهای دیگر را هم دیدید. قضاوت را به خوانندگان محترم می سپارم.


    پ.ن۵: در خصوص دوستانی که گفتند برای ما تکلیف تعین نکن، یا اینکه ما توافقی نداریم! اولا بنده در جایگاهی هستم که می توانم نظر ساید رو اعلام کنم اما شما در آن جایگاه نیستید! پس بنده می توانم ولی شمایید که نمی توانید! جایگاه خودمان را فراموش نکنیم. در مورد توافق هم شاید داشته باشید اما باز هم شما در جایگاهی نباشید که فعلا خبردار باشید. پس در امور بین لیدرها دخالت نکنید.


    پ.ن۶: پاسخ خاصی به دوستانی که ریپلای کردند نمی دهم چون در متن ارسالی قبلی واکنش های احتمالی به درستی پیش بینی و پاسخ هم داده شده بود. محمد دیابلو بالاخره این موضوع رو یک نفر فهمید! آفرین به هوش و علم شما.


    پ.ن۷: تیرداد خان به جای این حرفها برگرد سر پست که بقیه رو نصف شب به کاری که بلد نیست مجبور نکنن که بیاد شگردتون رو لو بده. ما که خیلی وقت پیش این بحث ها رو تموم کرده ایم و متای شرق را به دید احترام پذیرفته ایم. باشد که یاد بگیرید. ولی نمی توانیم از کسانی که زحمتشان به باد رفته بخواهیم بیان ودر مورد لاغر شدن دخترخاله شون بحث کنن.


    موفق باشید

    سلام و درود به رفقای عزیز.

    یک سلام هم عرض کنم به آقا تورج عزیز که دوباره به سرور برگشتند. دوستان در چند مورد سوال کردند که در موردشون توضیحاتی عرض می کنم:


    اول:باز هم تهمت های نخ نما وخنده دار به جنوب غرب:


    بازهم بعضی از دوستان به جای پرداختن به ساید خودشون و حل مسائل درون سایدی؛ فرار به جلو می کنن و با فرافکنی و تهمت زدن، سعی در پوشاندن برخی اشکالات و ضعف های خودشان و فرار از پاسخگویی به برخی مسائل سایدشون دارند. ببینید عزیزان، وقتی اینهمه اکانت ما تخریب شد ما به کسی تهمت نزدیم. تو همین فروم چند روز پیش هم گفتم فقط یک نفر از داخل ساید خودمون؛ با سواستفاده از اعتماد بقیه دوستان ، متاسفانه به جنوب غرب ضربه زد که سریعا دست به کار شدیم و آن فرد را اخراج و دهکده هاش رو نابود کردیم و شروع به بازسازی اکانت ها کردیم. ضرر خیلی زیاد بود اما باز هم به کسی تهمت نزدیم. شخصا اعلام کردم ضعف در ما بوده که لیست پسوردهامون رو در اختیار چنین فردی گذاشتیم. فقط موضوع پیش بینی عجیب این اتفاق توسط یک نفر هنوز برای ما جای سوال داره ولی با این حال صراحتا باز هم اعلام می کنم این موضوع از ضعف ما بوده و کسی را متهم نمی کنیم. در مورد شخصیت آن فرد هم به احترام روزهایی که کنار ما بودند حرفی نمی زنم.

    به صحبت های بقیه دوستان کاری ندارم. اما جناب مازیار عزیز که چند بار عدم مداخله ما در اختلافات سایدشون رو تایید کرده اند حداقل سر حرف خودشان بمانند. اون مرغ آقا جعفره چیه، که باهاش حرفم می زنین‌، بهتون نگفت قبلا برعکس این موضوع صحبت می کردید؟ کسانی که واقعا هنوز کاملا مطمئن نیستند که ریشه اختلافات شمال شرق کجا بوده؛ بدون هر گونه پیش داوری! لطفا از صفحه ۹۰ فروم شروع کنند و چند صفحه بعد از شروع اختلافات این ساید را در فروم مطالعه کنند. خودشان به راحتی متوجه خواهند شد که موضوع چه چیز بوده است و چه گروهی با مداخله در این ساید؛ دو دسته گی ایجاد کرد.


    نکته فنی: دیدید پذیرش ضعف سخت نیست و کسی بابت پذیرش اشتباهش کوچیک نمیشه؟




    دوم: درخواست آقا مازیار عزیز:


    یادم هست یک بار آقا مازیار درخواست کردند عکس یا لینک برخی از تخریب ها و اکانت ها را در فروم ارائه کنیم. از آنجایی که آقا مازیار برای بنده قابل احترام هستند و حتی بزرگتر از بنده هستند با کمال میل حاضرم عکس ها رو به صورت خصوصی براشون ارسال کنم تا مشاهده کنند.

    اما عکس ها داخل فروم ارسال نمی شوند. علتش هم باز تهمت های برخی از رفقامون هست که دفعات قبلی که عکس اکانت یا اتک برای جذابیت فروم گذاشتم به بنده تهمت زدند و عکس را غیرواقعی اعلام کردند. خیلی ساده هست که من به جای ارسال عکس جعلی، می توانستم هیچ عکسی ارسال نکنم! اما خواستم با صداقت رفتار کنم و فروم جذاب و بازار کل کل داغ باشه که برخی دوستان به خاطر اینکه فکر می کردند سوپر همر جنوب غرب تو دهکده میلاد بود و بابت زدنش به خودشون جایزه و کاپ داده بودند شروع به تهمت زدن کردند و به همین دلیل تا اطلاع ثانوی عکسی که خودمون تشخیص بدهیم لازم نیست در فروم ارسال نمی کنیم.

    نکته ادبی: کافر همه را به کیش خود پندارد.




    سوم: کتییه ها و قوانین جلسه توتال ها:


    ساید جنوب غرب همیشه و در همه حال خودش رو به اصول اخلاقی پایبند می دونه و یکی از اصول و ارزش های ما چه در بازی و چه خارج از بازی رعایت اصول اخلاقی هست. اینکه سر قول و قرارمون و پای حرفی که زدیم بمونیم هم یکی از اصول اخلاقی است. پس قطعا ما به آن پایبند خواهیم بود. هیچ کتیبه ای با تک هیرو وارد جنوب غرب نخواهد شد و اگر چنین اتفاقی بیفتد شورای لیدری جنوب غرب ضامن برگرداندن کتیبه به سایدی خواهد بود که کتیبه در آن قرار داشته است. امیدوارم همه توتال ها و لیدرها هم به عهد خود پایبند باشند. در خصوص پابندی به اخلاق هم، به دلیل اینکه لازم نیست همه مثل ما فکر کنند؛ دیگر دوستان را به وجدانشان می سپاریم.

    در مورد نقض عهدهایی که آقا مازیار فرمودند که بنده قبلا مطرح کرده بودم و روی صحبتشون به احتمال زیاد با بنده بود عارضم خدمتتون که ما قبلا هم گفتیم که برخی عهدها نقض شده و الانم همین رو میگیم.(مثالهاشم در همان پست های قبلی به وضوح ذکر شده است) اما این باعث نمیشه ما از اصول و ارزش های خودمون عدول کنیم ولو به غلط! بعدا نگید چون پای عهدمون موندیم ورشکسته کتیبه ای هستیما! ;);) یهو اصولمون رو میگذاریم کنار و...نگم براتون.


    (من اگر شکسته عهدم، به وفای خود نگه کن...)


    تبصره: اگر دو ساید بین خودشان توافقاتی مبنی بر زدن یا نزدن کتیبه از ساید همدیگر داشته باشند از نظر ما این توافق فاقد هر گونه ایرادی می باشد و به آن توافق احترام می گذاریم. این توافق باید مورد تایید تمام ساید باشد نه یک بخش آن.


    نکته کتیبه ای: ما نیازی به کتیبه های سایدهای دیگه نداریم.




    چهارم: ارتباطات کتیبه ای:


    با توجه به ارتباط بین سایدها و اتحادها ممکن است کتیبه هایی بین سایدهای مختلف جا به جا شود. از نظر شورای لیدری جنوب غرب؛ این موضوع از اتفاقات عادی تراوین می باشد و منعی وجود ندارد لذا با توجه به شرایط دیپلماتیک سرور؛ ممکن است کتیبه ای بین اتحادهای EAST یا بین اتحادهای مسترز و لویال جابه جا شود. حتی امکان دارد کتیبه هایی بین EAST و مسترز جابه جا شود.

    تبصره۱: در مورد شمالغرب؛ تصمیم با لیدرهای شمالغرب خواهد بود.

    تبصره۲: اگر جنوب شرق در زدن کتیبه های شمال شرق با دادن همر یا خزانه یا هر نوع ابزاری مداخله کند از نظر ما نقض آشکار تعهداتشون هست و عواقبش هم قطعا به نفع هیچکس نخواهد بود. هر گونه توجیه هم در نگاه ما صرفا یک نوع بهانه تراشی برای استعمار سایدی دیگر هست. شمال شرق را به حال خودش بگذاریم تا بازی شون رو بکنند و به تمامیت ارضیشون احترام بگذاریم.


    نکته اول: ببر رو تفنگ نمی کشه؛ شکارچی می کشه!



    پ.ن۱: از دوستانمون در شمال شرق و از هر دو طرف درگیر خواهش می کنم احترام همدیگر را حفظ کنند و بالاخص حرمت بزرگترهایی مثل آقا مازیار و آقا تورج رو همیشه حفظ کنید. کل کل ها فقط واسه بازی و اتفاقاتش باشه و از خطوط شخصی زندگی افراد فاصله بگیرید لطفا. این فقط یک درخواست دوستانه از برادر کوچترتون بود.


    پ.ن۲: دوستانمون از اتحاد لویال، همیشه و در همه حال از حمایت ما برخوردار خواهند بود و ما بر عهد و پیمانمون به شدت وفادار و پابندیم. بعضی از دوستان گفتند در لفافه حمایت می کنید و حمایتتون رو تکذیب می کنید خواستم دوباره تاکید کنم که بدانند به قول یوسف عزیز همچنان سیاست ما صداقت ماست. فکر می کنم همون صفحه ۱۰۰ اینها شخصا این موضوع رو اعلام کردم و آقامازیار هم اگه دوباره نره مرغ فروشی جعفر مرغی؛ همین موضوع رو خیلی قبل ترها تایید کردند که بنده صادقانه از این حمایت صحبت کردم.‌


    پ.ن۳: دقت کردید که روال فرومی رفقامون در اتحاد EAST اینجوری هست که هر وقت می بینن حرفهای رقباشون داره بر کرسی میشینه و به عبارتی کم میارن؛ آقا تیرداد یهو ورود می کنن و میگن آخ آخ آخ چقدر خسته شدیم موضوع رو عوض کنید و یه قصه ای میگن و همه شون هم پشت بندش نقش هاشون تو قصه رو بازی می کنن.‌

    امشب تیردادخان کار داشتند؛ امیروال عزیز زحمت این حرکت رو کشیدند که بدینوسیله از طرف رفقاشون ازشون تشکر می کنم فقط توجه کنید که این روند لو رفته و باید یک روال و ابتکار جدید به کار ببندید. برادر شما که اهل کل کل بودید دیگه چرا؟


    پ.ن۴: رفقا میگن اون اکانت ناتار تایم فیک هست چون هویت اکانتش معلوم نیست! پس نبایدم باهاش صحبت کرد. فارغ از اینکه چی میگه و چجوری میگه؛ یک سوال دارم؛ آیا اکانت فرومی owldark دقیقا همین وضعیت رو نداره؟ پس چرا با ایشون صحبت می کنید؟ ایشون کدوم اکانت هستند؟ برخورد دوگانه نداشته باشید. اگر کسی به نفعتون حرف میزنه گمنام هم باشه مربا هست ولی اگه به ضررتون حرف بزنه گمنام باشه زهرماره! چرا؟ چه فرقی دارن این دوتا؟ اگه میخوای بگی اون رو شما میشناسیم خب این یکی رو هم اینها میشناسن! اگه میخوای بگی اون محمد هست خب این هم امیر هست. دقیقا مثل هم! اما برخورد دوگانه!


    پ.ن۵: دو روز پیش مطلبی گفتم بدین مضمون که اگر دوباره روند توهین آمیزتون مثل همون(همرت رو نگاهیدم) رو ادامه بدید من دیگه جلوی بچه ها رو نمیگیرم. و یهو رگ گردن چند نفر زد بیرون. دوستان من چرا زمان توهین ها شماها رگ گردنتون لیدوکائینی میشه؟ هیچ حسی نداره؟ چرا اون موقع هیجان زده نشدین؟ چرا متاسف نشدید؟ واقعا متوجه منظور رفیقتون نشدید؟ اما وقتی حس می کنید ممکنه برعکسش اتفاق بیفته رگ هاتون فعال میشه! عجب!

    دستور از بالا نباشه صلوات.

    مطلب بعدی این هست که باز هم هاله ای از افکار منفی که اطراف ذهن برخی افراد هست بهشون چیره هست و درک مثبت و درستی از قضایا و صحبت ها ندارند.

    ببینید هر روز چند نفر بهم پیام میدن که فلانی تو فروم توهین کرده، لیدر فلانی تحقیر و تمسخر کرده؛ فلانی فحش داده و موارد مشابه و میخوان جواب بدن که دایما با مخالفت محکم و قاطع بنده مواجه میشن. خیلی وقت ها هم بهم میگن چرا وقتی لیدرهای دیگه به کسایی که هتاکی می کنن چیزی نمیگن تو واکنش نشون میدی؟ پس بهم حق بدید که از اینهمه توهین خسته بشم و واقعیت رو بهتون بگم که اگر جلوی پلیرهای جنوب غرب رو نمی گرفتم و توهین ها پاسخ داده می شد وضعیت فروم خیلی فاجعه آمیز بود.(اون چه مثال عجیب و داغونی بود که زدی آقا یا خانم ایتالیانو) پس از این به بعد اگر کسی توهین و بی ادبی کرد خودتون بالاخص لیدرها باهاشون برخورد کنید وگرنه فاجعه اتفاق خواهد افتاد. حالا میخواد رگ گردنتون بیرون بزنه یا نزنه، برای من اهمیتی نداره، احترام می گذاریم و باید احترام بگذارید.


    شب خوش

    سلام


    صحبت از سه چیفره شد و تو این صبح بارانی پاییزی اون لینک های جالب رو دیدن حیفم اومد این عکس جذاب دیشب رو نگذارم براتون.

    تشکر ویژه از رضا کوسه و عمو لطیف و حمید و امیرفایتر و بقیه رفقا. چقدر بازی کنار شماها لذت بخشه. دوست دارم اگرم می بازم کنار شماها باشم و ببازم. باختن ولی کنار شماها بودن دقیقا همان بردی هست که من دنبالش هستم.

    راسخ آخرش نگفتی اسکات ها چقدر شده! خخخ



    پ.ن۱: اگر کسی از جنوب غرب در هر ساید دیگری اکانت خرید قطعا از مجموعه ما خارج خواهد شد. شک نکنید با کسی در این مورد شوخی ندارم. طرف صحبت من دوستان خودم هستند. مطلع بشم اکانت خریدید خودتون با اکانت خریداری شده تون رو یکجا می فرستم اونجایی که....بله.

    پ.ن۲: آقا ناصر استورم عزیز، مورد شما بررسی خواهد شد. در شخصیت و پلیر بودن شما تردیدی نیست. آقا سعید هم از دوستان خوب ما هستند و پلیر بسیار فعال و دوست داشتنی ای هست. باید صحبت کنم ببینم موضوع چیه. اتکتون هم جالب بود. دمت گرم.

    پ.ن۳: محمد عزیز؛ دوستمون از اکانت ایتالیانو(ببخشید اسمتون رو نمی دونم) من نگفتم این کار شما و دوستانتون هست. قبلا هم اشاره کردم که بر اساس رفاقت با یک بنده خدایی اعتماد شد و ایشون چنین حرکت زشتی کرد. فقط اظهار تعجب کردم از اینکه قبلش نوستراداموس پیش بینی کرد. تعجب هم نکنیم؟ میخواین رمز اکانت ها رو هم تحویل بدیم؟ والا. تعجب خودمونه خب.

    پ.ن۴: دوستانی که قبلا تذکر داده بودم در مورد کلمات توهین آمیز و در یک روز مقابله به مثل رفقای ما همه تون فریاد واویلا حسینا سر می دادید. چرا به اون پست نگاهیدم هیچ واکنشی نشان ندادید؟ دیدید شما فقط توهین به خودتون رو بد می دونید؟ اما توهین به بقیه اشکالی نداره؟ شما تو کدوم فرهنگ لغت چنین کلمه ای سراغ دارید؟ شما کدومتون در زندگی واقعی و محل زندگیتون چنین کلماتی به کار می برید؟ اگر برخورد و معذرت خواهی نکنید مطمئن باشید من هم جلوی بچه ها را نخواهم گرفت‌. سر یه عکس بستنی اشکتون در اومد پس لطفا رعایت کنید که مشکلی پیش نیاد.


    از روز زیبای بارانی تون(احتمالا برفی) لذت ببرید.

    سلام و درود آقا محمد عزیز.


    شما فرموده بودید دیگه نمیخواین منو ریپلای کنید ولی در اولین یا دومین پست ارسالی بنده رو ریپلای کردید. پس خواهشا از این به بعد حرفی رو نزنید که نتونید بهش عمل کنید. مثلا میای جو بدی و من رو تحقیر کنی و میگی دیگه ریپلای نمی کنم و بعد الان.... بگذریم.


    ضمنا بنده همیشه رک و راست حرف زدم و به زعم دوستانتون از صداقت زیادی (ورشکسته سیاسی) هم شدیم! حالا اینکه همیشه دنبال قاتل بروسلی هستی و میخوای بقیه رو متناقض نشون بدی بحث دیگری هست ولی حداقل حرفهاتون رو بر منطقی استوار کنید که بقیه بتونن درک کنن و قبول کنن. اینکه چون ما رقیب هستیم و تو روز روشن میگیم روز هست و شما مدعی شب میشین اصلا جالب و منطقی نیست. کورکورانه حمایت و مخالفت کردن به تدریج اهمیت و صحت حرفهای شما رو زیر سوال می بره. این رو هم یادگاری از من داشته باش محمد جان:

    (اینکه تصور کنی همیشه شما درست فکر می کنی اولین گام در افکار اشتباهتان هست).


    در مورد مطالب شماره بندی شده تون:(که سبک نگارشی مورد علاقه بنده هم هست)

    ۱) حمیدرضا نه بچه هست نه صغیر! فکر نمی کنم نیاز به و‌کیل و وصی و سخنگو داشته باشن و اگر هم نیاز داشته باشند قطعا شما در حدی نیستید که وکیل ایشون باشید. بین دو رفیق فدیمی ورود کردن باعث کوچک شدن خودتون خواهد شد. از خودشون سوال کنید ببینید چه جوابی میگیرید.

    امروز شخصا با حمیدرضا کلی صحبت کردیم و ایشون به هیچ وجه نگاه منفی شما رو نداشت. لطفا در هر موضوعی دخالت نکنید بالاخص اگر بین رفقای قدیمی باشه. اینکه فکر کردید من تیکه انداختم به دلیل ضعف در ادبیات شما و عدم آشنایی با خلق و خوی بنده هست. حمیدرضا خیلی خوب منو میشناسه و می دونه تعارف با احدی ندارم که تیکه بندازم. حرفی داشته باشم رک و روراست می زنم. خودش هم اون اتک ها و علتش رو (با اینکه گفتم نیاز نیست) به من توضیح داد و تایید کرد. باز هم میگم حمیدرضا از بهترین و حرفه ای ترین پلیرهای تراوین هست و اخلاقش هم بی نظیره. شما از اون همه مطلب و تعریف و تمجید فقط همون جایی که فکر می کردی به درد ایراد گرفتن میخوره رو دیدی؟ دارم کم کم نگرانت میسم رفیق. اینهمه بدبینی چجوری در یکجا جمع شده؟

    شما هم خیلی حرص نخور محمد جان واسه فشار خون خوب نیست. اینجوری پوستتم خراب میشه زود پیر میشی.


    ۲) در مورد احترام چیزی نگفتم به شما! نمیدونم چرا همه چیز رو به خودت میگیری! به قول پرویز پرستویی در فیلم مارمولک(من اصلا به شما فکر نمی کنم) چه برسه به اینکه بخوام بی احترامی کنم‌. همون روزهای اول درخواست نگارش محترمانه کردم که دیدم:

    هزاران دانه افشاندیم و یک گل زان میان نشکفت

    به شورستان تبه کردیم رنج باغبانی را


    ۳و۴) من از روزهای اول به عنوان اولین نفر گفتم و الان هم میگم. ما از اتحاد لویال با صورت کامل حمایت می کنیم. صورت مساله هم عوض نشده همچنان پابرجاست. با ادعای بالانس و مانور متقلبانه ارتباط گرفتن با سایدهای دیگه (به تایید خود لیدرهای شمال شرق برای جلوگیری از هجوم جنوب غرب هم زمان با شمال غرب علیه جنوب شرق) و فریب اذهان اعضای یک ساید و متای پنهانی و قبل سرور بستن کجاش پاک شده؟


    اما پر واضح است که این موضوع با سرقت پسوردهای پلیرهای یک ساید توسط یک نفر و جالب تر از اون پیش بینی این اتفاق توسط متای شرق بسیار متفاوت است. حالا شما بگو فتوکپی برابر اصل هست! عیب نداره. اما بعدا با دو تا آدم بی طرف و عاقل صحبت کن ببین چی بهت میگن.


    ۵) من گفتم همه مغلطه می کنن؟ عرض کردم در این موضوع خاص مغلطه نکنید! الکی هول نکن و به بقیه افراد تسری نده برادر. به قول رفقاتون یقه درانی نیاز نیست. موضوع بسیار واضح و ساده تبیین شد. من مثل برخی افراد نیستم که تسلیت بنده به دکتر سینای عزیز رو هم دیسلایک کردند! هر جا پست قابلی دیدم لایک کردم و حتی به ندرت پیش میاد کسی رو دیسلایک کنم چون معتقدم به هر حال این نظر فلان فرد هست. دقت کن به این مطلبی که گفتم! گول اون دیسلایک و لایک های الکی و اتوبوسی رو نخورید. عرض تسلیت انصافا دیسلایک داره؟


    ۶) دیگه اینارو به من نگید لطفا. چراغش چک نشه چه کسی به رومن اتک خفت میده؟ واقعا منطقیه کسی به رومن از اون فاصله اتک خفت بزنه؟ اونم کور؟ اگه لینک اسکات قبل از رو حذف گذاشتن اکانت دارید بزارید تا در این مورد من حرفم رو پس بگیرم. اگر ندارید دیگه بقیه رو چیز دیگه ای حساب نکنید. گفتم که خفت بدی نبود(یعنی خوب بود) اما به دلیل اینکه اکانت حذف شده بود و همان روز حذف شد نتیجه مثبتی نداشت. تحلیل این هم برای شما سخت بود؟ به قول خودتون اکثرا ۲۸ سال رو دارن دیگه. این موضوع برای بیست ساله ها هم ساده ست. ما یه کم پیر شدیم و حساب و کتاب برامون سخت تره. شما که جوون تری دیگه چرا؟(باز قصه نبافیا جوون بودن خوبه و پیرمرد شدن بد! شروع نکنی بگی تیکه انداختی!)


    ۷)مردونه گفتم. اگر عکس بگذارید که همر حذف شده ش با رید مولتی بوده من اکانت ناقابلم رو تقدیم می کنم. چنج میل هم می کنم و تقدیم می کنم. چون مطمئن هستم و در جریان چگونگی ساخت همرش بودم این رو میگم.‌ اینم بگم به قول حمیدرضا یکبار واسه منفی گندم آبادی خودم رو خالی کردم ۱۴ک گندم برد. اینها روال بسیار عادی بازی هست. رید مولتی با اینکه یکبار از آبادی من گندم برده فرق داره. من در خدمتم خلاصه.

    البته اکانت من تحفه ای هم نیست ها. خخخ. همینجوریشم ‌کسی تحویلش نمیگیره.


    ۸) من اتک به دیابلو و اشکان جان رو از یک جهاتی که گفتم دقیقا یک شکل دیدم. شاید نظر شما متفاوت باشه ولی من باز هم بهش فکر کردم دقیقا مثل هم بود. بله پلن ها هم فرق داشت چون پلن ما کلا ناقص انجام شد و کلی همر با کله رفت تو دیوار وگرنه به اینها خلاصه نمیشد. علی ای حال نظر افراد در این خصوص می تونه متفاوت باشه. کاش به جای حواشی فقط به تحلیل فنی همین مورد می پرداختی محمد جان و کمی بحث فنی می کردیم و یاد می گرفتم از محضر شما و دوستان دیگر.(باز هم بی تعارف عرض کردم تحلیل ها عامل یادگیری دیگران هست حتی در حد فقط یک نکته! این خوبه محمد جان؛ بد نیست! تیکه هم نیست! داستان داریم به خدا؛ تعریفم کنیم باید قسم بخوریم!)


    ۹)‌ این مورد آخر دیگه شاهکار بود. من کی خواستم متای شرق بهم بخوره؟ مگه همیشه (و فکر کنم اولین نفر) نگفتم دو به یک و سه به یک هم هستیم و مشکلی نداریم؟ مگه نگفتم متا حق هر ساید و لیدری هست؟ من شخصا با شکل متا بستن مشکل داشتم که به وقتش گفتم‌و رفقای لویال هم گفتند. بعدا هم تو همین فروم گفتم به متای شرق احترام میگذارم و باید آماده مقابله و جنگ باشیم. اصلا چرا باید متای شرق بهم بخوره؟ چه اشکالی داره دو ساید با هم متا باشن؟ این یک روال کاملا عادی تراوین هست.

    اما شما به متای ما با اتحاد لویال احترام گذاشتید؟ لویال یک و دو و سه نفر نبود و نیست! لویال اتحادی از شمال شرق هست که در مورد اشکال به شکل متا با ما هم رای بود. این باعث شد آریانا با جنوب شرق و لویال با جنوب غرب متا ببنده. اما همیشه ما رو به انواع موضوعات متهم کردند ولی شخصا به متای شرق احترام گذاشتم اما احترامی ندیدم! نگین که لویال شورشی و تروریست و ... هست؛ افکار صدای و سیمای ایرانی رو از خودتون دور کنید و واقع گرا باشید. شاید کل شمال شرق با مولتی ها و دفسازها و ... به زور سه اتحاد بشه که یک اتحادش با ما متا کرده و دو اتحادش به جنوب شرق. این بده اون خوبه؟ الان کی داره مغالطه می کنه؟ ما؟


    روز اول اختلافات و حتی در مذاکره اخیر؛ بنده تلاشم رو کردم که شمال شرق کاملا منسجم بشه‌؛ نیازی ندارم شما منو باور کنید چون نگاه منفی کل وجودتون رو گرفته و غرق بازی و تعصب و حمایت کورکورانه شده اید توقع خاصی هم ندارم. اما لیدرهای لویال می دونند که من چه چیزهایی بهشون گفتم و دنبال چی بودم. اما خیلی مسائل اجازه نداد اتفاق مورد نظر من که انسجام کامل شمال شرق بود اتفاق بیفته.


    پ.ن۱: اگر زمانی خواسته یا ناخواسته با حرفهام و نوشته هام باعث آزار یا اذیت کسی شده ام همین جا ازشون معذرت میخوام و امیدوارم که بنده رو ببخشن و عفو کنن. چون حاضر نیستم به خاطر یک بازی دلی بشکنه.

    پ.ن۲: منتظر دیسلایک های اتوبوسی هستم. خیلی حال می کنم با این موضوع. استادی داشتم ‌که همیشه می گفت (اگر همه باهات موافق بودند اون روز باید به خودت شک کنی؛ چون قطعا فقط آدم باید ریاکار و چاپلوس باشه که هیچ کس مخالفش نباشه. ‌کسی که حرف حق بزنه مخالف هم کم نداره.) خدا رحمت کنه دکتر سمنگان بزرگوار رو.

    پ.ن۳: ببخشید کمی طولانی نوشتم.

    پ.ن۴: ما همچنان به عهدمون با رفقامون پاییندیم و پایبند خواهیم ماند.

    پ.ن۵: اگر نتونستم زیاد به فروم سر بزنم ببخشید چون درگیر جمع و جور کردن اکانت های تخریب شده هستم.

    پ.ن۶: از کرونا به دور باشید.

    پ.ن۷: برف بازی فراموش نشه. عاشقشم.

    پ.ن۸: اگر جنبه داشتید عکس همر خوشکل محمد رو خودم اینجا می گذاشتم براتون. اما کم جنبه گی شما رو از دیدن این صحنه جذاب محروم کرد. نکنه اصلا اونجا همر نبوده! به قول یوسف دهکده صفر کردن ولو به غلط! ولی نه اونجا بوده؛ خخخ شک نکنید.


    دیسلایک فراموش نشه رفقا.

    شب به خیر.

    سلام رفقا.


    ایشالا ایام سخت کرونایی به سرعت رد بشه و همه مون بتونیم کنار هم یک نفس راحت بکشیم. از خداوند بزرگ و رحمان عاجزانه میخوام که همه دوستانم سالم و سلامت از این بیماری عبور کنند.


    یکی از دوستانم رو در روزهای اخیر از دست دادم و ده روز به دلایلی مسافرت بودم و نتونستم در خدمت دوستان باشم که بدینوسیله از تمام دوستانی که اسم بنده رو آوددند یا سوالی مطرح کردند معذرت میخوام که فرصت نکردم جوابشون رو بدم. امیدوارم به حساب بی ادبی نگذارید. همه پیام ها رو نشد بخونم ولی اون تعدادی که خوندم پاسخ میدم.


    تو این تایم ترجیح دادم تایم کمی که داشتم رو بگذارم ر اکانتهای تخریب شده ساید توسط(حق باوران) و کمک کنم بچه ها برسن به شرایط عادی و این موضوع با توجه به مسولیتی که بر عهده دارم اوجب بود و تمام تلاشم رو کردم امیدوارم که رفقا از بنده راضی باشند.


    نکته مهمی که می خواستم تاکید کنم در مورد صحبت هایی بود که در مورد اکانت BOOMB که پلیر اصلیش حمیدرضای عزیز هست. حمیدرضا از بهترین و حرفه ای ترین پلیرهایی هست که من تا امروز دیدم و اضافه می کنم که از نظر شخصیت و اخلاق هم سرآمد هست. وصله مولتی بازی و تقلب و خرید و فروش اکانت و کتیبه و امثالهم به ایشان نمی چسبه و با یقین روی این موضوع دارم حرف می زنم. حتی اگر هزار اسکرین شات از اکانتش ببینم یک درصد هم تردید نمیکنم که ممکنه حمیدرضا چنین حرکتی انجام داده باشه. شاید کسی رو اکانتش باشه و چند بار جایی رو غارت کنه یا یه وقتی مجبور بشه واسه تامین گندم اضطراری به جایی اتک بده(که ممکنه واسه هر کسی پیش بیاد) ولی قطعا اهل این کارها نیست.


    خیلی خوشحالم که حمیدرضا به سرور برگشته و اعتبار این سرور رو بالاتر برده. در مورد بقیه عزیزان در جنوب شرق نظری نمیدم. کلا هم دوست ندارم در چنین مواردی ورود کنم.


    پ.ن۱: آقا بهنام به دلیل لحن غیرمحترمانه نمی خواستم کلا جوابی به مطالب شما بدهم. اما اینکه ما رو متهم کردین عارضم خدمتتون که عکس مکاتبه داخل اکانت هست هنوز ؛ اگر لازمه من تو فروم بگذارم همه ببینند که لیدرهای مدعی جنوب شرق(که دم از هر گونه کمک به جلوگیری از نامردی در حق جنوب غرب می زدند) چگونه با ما همکاری کردند. مکاتبه به صورت خصوصی بین بنده و اشکان(یک نفر دیگه دسترسی داره) بوده و اگر اجازه بدهند اینجا قرار میدم تا همه به کذب مطالب شما ایمان راسخ بیاورند.

    پ.ن۲: آقا امیر وال عزیز، ممنونم که از من ناامید شدی. کلا اکثر افراد در مواجهه با بنده به زودی از هر گونه استیلا نا امید می شوند و به صحرای کربلا پناه می برند. البته من همچنان به شما امیدوارم.

    پ.ن۳: دوستان گلم؛ موضوع خیلی ساده ست؛ انقدر پیچیده ش نکنید. یک فرد معلوم الحال و معرف حضور اکثر دوستان به دلیل بی کفایتی جایی در شورای لیدری جنوب غرب نداشت! و از اعتماد یکی از پلیرهای خوب ما سواستفاده کرد و بعضی از پسوردها رو به دست آورد و شروع به خرابکاری کرد. این موضوع اصلا با اتفاقات شمال شرق قابل قیاس نیست! خودتون رو دیگه نمی تونید گول بزنید. لویال ‌‌‌‌کجا این فرد کجا!

    لویال به خاطر همان سیاستی داشت قربانی می شد که ما به خاطرش دو به یک شدیم! لویال با همان چوب زده شد که ما رو باهاش به بالانس سرور دعوت کردند. ما وجوه مشترک زیادی داشتیم. هر دوی ما از توتال شمال شرق گلایه اای مشترکی داشتیم.

    اینجا یک نفر خرابکار بی وجدان چنین حرکت زننده ای کرده و زحمت کلی انسان شریف رو نابود کرده و شما بابت عدم حمایت از ایشون سر ما منت می گذارید؟ واقعا چجوری روتون میشه این حرفها رو بزنید! اسم کثافت کاری رو دیگه سیاست فرومی نگذارید. نگذارید اسمتون با هر اسمی در یکجا قرار بگیره.

    پ.ن۴: حرفهای آقا یوسف عین حقیقت بود و هر کس حتی یک کلمه آنها را نقض کنه قطعا دروغگو و گذاب هست. ممنونم یوسف جان که در هر شرایطی صادق و بردبار هستی. کاش برخی افراد شما را الگو قرار بدهند. سرور تمام می شود اما شخصیت افراد پابرجاست.

    پ.ن۵: آقا مازیار عزیز و دوست داشتنی؛ بله من گفتم به هر حال ما باید با جنوب شرق وارد جنگ می شدیم. من هیچگاه زیر حرفم نمی زنم. شده زندگیم رو از دست بدهم روی حرفم می مونم. من این جمله رو گفتم. حالا شاید با یک کلمات دیگری ولی با همین مضمون. اما آیا شما به همین خاطر متا کردید؟ آیا اگر ما این جمله را نمی گفتیم شما با جنوب شرق متا نمی کردید؟ واقعا فکر می کردید تا پایان سرور هیچ سایدی با ساید دیگه نمی جنگه؟ آیا قبل از کل این اتفاقات متا بسته نشده بود؟ اینها سوالاتی هست که ذهن دوستان خودتون رو هن درگیر می کنه. لطفا فقط جملاتی که میشه باهاش به مغالطه پناه برد را با یاد نیاوریم!

    پ.ن۶: جنوب غرب از چنین بحران هایی عبور خواهد کرد و به دوستانی که از بنده جویای شرایط شدند هم گفتم که تا زمانی که هستم اجازه تفرقه به ایادی مشکوک نخواهم داد. اینجاقطعا سوریه نیست؛ ویتنام هست.

    پ.ن۷: عمو حسن خوبی؟ خوشحالم که همچنان هستی.

    پ.ن۸: اکانت armlo خیلی وقت پیش اطلاع داد که می حذفه و چون ما اهل خرید اکانت و رید مولتی نیستیم در اختیار نگرفتیم اکانتش رو. البته خفت بدی نبود ولی نتیجه ش منفی بود رفیق خفتر. چراغش رو که دیده بودی دوست من؛ خیلی ساده س درکش.

    پ.ن۹: آقا تیردادم دیدم دوباره برگشته. خیلی خوبه.

    پ.ن۱۰: فقط یک دونه عکس و مدرک از فقط یک اتک و رید مولتی از محمددیابلو بدید شخصا اکانتم رو تقدیم می کنم. هر چند ناقابل هست ولی وسعم همینه. پلیر بودن به های و هوی نیست.

    ضمنا خوردن یک اکانت در اوایل سرور بیانگر قدرت و اهمیت اون اکانت هست. ترس و واهمه از اون اکانت سبب میشه تبدیل به تارگت بشه؛ همچنانکه اکانت اشکان سرلشکر عزیز هم تارگت شد. اشکان پلیر خوبیه یا ضعیفه؟ تو اولین پلن رسمی جنوب غرب کپش خورد و اگر اتفاقات عجیب نبود کپ نابود میشد! ما اشکان رو انتخاب کردیم چون کیفیتش رو می دونستیم. شما هم محمد رو انتخاب کردید چون کیفیتش رو می دونستید! و هر دو با اینکه دفکورد بودند برای خودشون دفاع نگه نداشتند! این یعنی دو رفیق ما معرفت رو در حد اعلای خودش به همه نشان دادند.

    کسی هم که ادعا می کنه تا حالا نخورده یا تجربه بازی زیادی نداره یا حریف خوبی مقابلش نبوده وگرنه همه بزرگان تراوین هم صفر شدن هم چیف شدن هم خفت هم کانتر و هم هر اتفاق بد دیگه ای براشون افتاده. اینو گفتم که کمی بهش فکر کنید قبل از اینکه از حماسه هاتون بگین.

    پ.ن۱۱: اشکان جان شرمنده. درخواست خودت بود.

    پ.ن۱۲: همچنان جنوب شرق بیشترین قدرت را دارد و شانس اول برد هست و ما برای شانس کمترمان می جنگیم.‌


    مخلص همه دوستان.

    سلام مجدد.


    مازیار جان شما پلیر قدیمی با حافظه ای خوب هستین و الانم که به سمت دیپلمات منصوب شده اید.(نمیدونم ارتقا هست یا تنزل).


    عزیزم یادم هست که اومدین با ابتکار جلسه تشکیل دادید و دنبال مثلا بالانس سرور بودید! خیلی هم خودتون رو دغدغه مند نشان می دادین. که بعدا اعتراف کردید که دنبال متای مناسب بودید! و می خواستید ببینید هر ساید چجوری رفتار و فکر می کنه! و الان معلوم شده الکی همه رو جمع کردید واسه بالانس سرور! هدف فقط این بود اس دبل با ان دبل همراهی نکنه و جنوب شرق رو بیابان نکنه! اومدین واسه خوش خدمتی رفقاتون جلوی اس دبل رو بگیرید که به ساید محبوب و اصلیتون جنوب شرق فشار نیاد. مازیار جان زمان معلوم کرد کی چه کاره بود! مگه شما نگفتید

    ((این کارها و متای پنهانی از ما گذشته)) بعدشم کلی خندیدید! الان معنی خنده هاتون رو من و یوسف ام فهمیدیم. بعد هم که متای پنهانی زد بیرون! از نظر لیدرهای جنوب غرب یک لیدر باید مثل مرد حرف بزنه و پای حرفش وایسه! حالا تو مفاد عهدنامه ها نوشته بشه یا نه مهم نیست! قرار بود بی طرف بمونیم که دو طرف درگیری اون زمان خودشون مشکلشون رو حل کنن! چقدر بهش پایبند موندید؟ ولی ما موندیم! بعدا رفقات گفتن ورشکسته سیاسی هستیم! حداقل انقدر توقع داشتیم که بیای بگی مرد بودن و پای حرفشون موندن!


    آره عزیز دلم. اینجوریه.

    مازیار جان

    دوستانه دارم بهت میگم. شایدم باورت نشه.

    شمال شرق قبل از شما به من پیشنهاد شد! بگن نه مدرک رو می کوبم وسط فروم! مجبورم نکنید فایل های صوتی و تصویری رو بریزم کف فروم و انها به رسم ادب پیش من امانت هستند اما اگر بگین دروغه مجبور میشم کاری که نباید رو بکنم. من قبول نکردم ولی شما...


    یک جمله یادگاری هم از رفیقت داشته باش:

    ((چماق دست دیگران نباش!))


    با نهایت احترام

    امیرجان سلام و درود


    جهت اطلاع شما کسی از مجموعه جنوب غرب جدا نشده که شما بخوای حمایتش بکنید یا نکنید! و البته باز هم جهت اطلاع شما؛ قبل از شما رفقاتون از حق باوران جنوب غرب حمایت کرده بودند!! چه زود فراموش کردی! برادر دقت کن که حرفهاتون یکی باشه.

    در مورد واندر به نام کسی زدن هم عارضم خدمتتون که به نام شما واندر زدن در جنوب شرق و اتحاد آریانا کلا در قواره ای نیست که بخواد به نام کسی هم واندر بزنه. واندر به نام کسی زدن مخصوص یک ساید قدرتمند و مستقل هست نه یک ساید پیش فروش شده(میدونی که پیش فروش ارزون تر در میاد).


    در مورد دخالت در ربع دیگه؛ عزیزم قبل از هر گونه عکس العمل ما جنوب شرق در امور شمال شرق دخالت کرد. و ما به قول خودتون ورشکسته های سیاسی تصمیم گرفتیم به جای ابزار معرفت(که به قامت بعضی ها خیلی گشاد شد) از ابزار سیاست استفاده کنیم.


    ضمنا؛ مثل خبرگزاری ایسنا عمل نکنید! دادن کتیبه توسط آریانا به جنوب شرق مجازه! اما دادن کتیبه از لویال به مسترز حرام؟ مرجع تقلیدتون کیه؟ همون معروفه؟ اول بزار کسی کتیبه بزنه بعد به ما بده اونوقت بیا سر این قبر گریه کن الان که مرده ای توش نیست. دست پیش گرفتی که پس نیفتی واسه ارسال کتیبه برای ساید دیگه؟ دف شما هم که خدا رو شکر رنگ سایدتون رو از اول ندیده! حداقل بزار کسی مدعی باشه که خودش هزار تا کثافت کاری نکرده.


    در نهایت؛ این تیپ ها به شماها نمیاد. همون متای مخفیانه با تریپ داش مشتی بیشتر بهتون میاد. شما مشکلات ساید خودت رو حل کن؛ مرام بازی و حل مشکلات ساید دیگه پیشکش.


    انقدر دوست دارم واسه پوشاندن گندکاری متای پنهانی و اصالت دادن به کارهای خودتون و حرام کردن تمام حرکات لویال و جنوب غرب دست به هر کاری می زنید و هر قصه ای می بافید. راحت باش عزیزم. کسی نخواسته که خودتون رو تطهیر کنید. همونی باش که هستی و همونجوری رفتار کن که بهت میاد. کت و شلواری بودن باید تو خونت باشه نمیشه به زور کت و شلواری شد. همون تیزی به دست بیشتر برازنده تون هست.



    بچه های جنوب غرب؛ از هک اکانت ها یا سرقت پسوردها دلخور و عصبانی هستند و این کاملا طبیعی هست و بهشون حق میدم. این به معنای تفرقه نیست و با تمام دوستانمون جمع میشیم و مشکلمون رو خودمون حل می کنیم.



    موفق و پایدار باشید


    پ.ن۱: توهم خوب نیست واقع گرا باشید.

    پ.ن۲: جنوب غرب سوریه نیست. ویتنام هست. تا من هستم توهم تفرقه در جنوب غرب رو به گور خواهید برد.

    پ.ن۳: آقا مازیار عزیز؛ ما هنوز به مفاد حرفامون پایبند موندیم. آیا شما هم تا الان پایبند بودید؟ انصافا پایبند بودید؟ پنهانی که متا نکردید! تو درگیری اس ای و ان دبل هم که بی طرف بودید و دفاع نفرستادید! مطمئن باش تا تک هیرو هم به کتیبه نزنید ماهم نخواهیم زد. مثل همیشه شرافتمون بزرگترین داراییمون خواهد بود. توقع داشتم انصاف بیشتری از شما ببینم. من انقدر وجود داشتم که وسط اون همه هیاهو و تهمت و توهین به شما، ازتون حمایت کردم و اجازه توهین ندادم. انقدر وجود داشتم که وسط اونهمه صفت دروغ که بهتون بسته شد اومدم و حرفتون رو تصدیق کردم. در حالی که مثل بقیه می تونستم بگم دروغ میگه! اما من اینکاره نبودم و نیستم. شما هم حداقل انقدر وجود داشته باش که بیا به رفقات بگو اتفاقات شمال شرق به ما ربطی نداشته و فقط مشکل داخلی بوده. بزار برای یکبار هم که شده صداقت دوجانبه باشه. بیا و به رفقات بگو خسته نشدن از تهمت زدن؟ و البته ما حق داشتیم در رقابت با جنوب شرق؛ با یک بخش از شمال شرق متحد شویم. این به معنی این نیست که ما شمال شرق را به ریختیم. ما آخرین سایدی بودیم که در موضوع شمال شرق جبهه سیاسی گرفتیم. توقع داشتید کل ساید رو تقدیم رقیب کنیم؟ باز هم سلاح معرفت به کار ببریم و در نهایت بهمون بگن سیاست بلد نیستیم؟ چرا بلدیم خوبم بلدیم. اما قرار نبود سیاستمون اینجوری باشه. حداقل شما خوب می دونید من چی میگم.


    پ.ن۴: همچنان که قبلا هم گفتیم ما از اتحاد لویال حمایت می کنیم و موضوع پنهانی نداشتیم. دف دادیم نگفتیم من باب اخلاق بوده! گفتیم به دوستانمون کمک کردیم و نیرو ارسال کردیم. حتی زیر اتک بودیم و دفاعمون رو بک ندادیم. چون به عهدمون پایبندیم.

    پ.ن۵: دوستان عزیزم؛ چه بخواهید چه نخواهید شمال شرق دو دسته شده است. یک دسته با جنوب غرب متحد است و یک دسته با جنوب شرق. فهم این مطلب خیلی هم سخت نیست. الان هر کاری که بخش جنوب شرقی انجام میده میشه حرکات استراتژیک متای معظم شرق! اما در جهت عکس میشه نامردی! عجب!

    پ.ن۶: وقتی یک همر اکانت آریامهر را به دیوار زدند ما محکوم کردیم و با زشت ترین تعابیر برخورد کردیم با این موضوع و حتی ایده بازگشت نیرو را با برخی عزیزانمون در متای مقابل مطرح کردیم. اما الان کسی از متای شرق در خصوص ده ها همر و کپ و نان کپ جنوب غرب مطلبی نداشت! این موضوع باعث میشه احساس کنم که خوشحال هستید از این موضوع و این کمی اذیت کننده و عجیب هست. بازی کثیف اگر به نفعتون باشه جذابه؟

    پ.ن۷: با تمام این اوصاف هنوزم بهانه نمیاریم و انقدر جنوب غرب توانا هست که با اینهمه نامردی و کارهای کثیف هنوزم یک رقیب سرسخت هست و این یعنی اینکه ما کارمون رو درست انجام دادیم. چند تارگت مهم ما توسط پلن ها تخریب شده و ۱۵ اکانت مهم ما هک شده و تمام نیروها نابود شده(همرهای کپ و نان کپ و انویل های مهم دفاعی)اما باز هم مردانه ایستاده ایم و بهانه نمیاریم. آیا واقعا شما جای ما بودید همچنان در سرور حضور داشتید؟ جالب هست بدانید که بیست دقیقه قبل از لانچ شدن همرهای جنوب غرب روی جنوب شرق این اتفاق افتاد. اومدیم پلن بریم که دیدیم تمام همرهای حاضر در پلن یکی یکی روانه واندرها شده اند.

    پ.ن۸: دوستان من نمیدونم شما دخالت رو چجوری معنی می کنید. چندین بار پیشنهاد تغییر لیدرها و تغییر سیاست ها با بدترین لحن ها مثل بی کفایت و نوب و .... دادید. اینها دخالت نیست؟ پس اسم این چیه؟ واسه دخالت دیگه چیکار باید کرد؟ به بقیه سایدها چه ارتباطی داره که سیاست و پلن و برنامه جنوب غرب چی هست؟ برای تصمیماتمون باید از دوستان اجازه بگیریم؟ عجب!

    پ.ن۹: ببخشید دیگه؛ مجبور میشم بعضی وقت ها کت و شلوارم رو بکنم. خیلی خوبه که نگاهتون به بنده اینجوری هست. خوشحالم که توانستم این شکلی باشم که حتی رقبام با این وصف خطاب قرار بدهند.

    پ.ن۱۰: متاسفانه روند سرور به سمتی داره میره که بعید می دونم بار دیگر اسپیدترا را مثل این سرور جذاب و پر از پلیر قدیمی ببینیم. نمره ای که سایت گرفت واقعا در حد پلیرهاش نبود. امیدوارم مسولین سایت یه فکری برای امنیتش بکنند.

    سلام و درود


    از دوستان عزیزم در جنوب غرب خواهش می کنم آرامش خودشون رو حفظ کنن و به هیچکس تهمت نزنند. تا مدرکی نباشه نمیشه به کسی تهمت زد. اتفاقاتی که افتاده ریشه در ضعف سایت و البته برخی موضوعات دیگر داره که بعد از بررسی تکمیلی و دقیق می توانیم در موردش اظهار نظر کنیم.


    همه عزیران از جمله ناصر عزیز و دوست داشتنی، پرهام جان دوست عزیزم که خیلی زحمت کشیده؛ کیارش که همیشه همرش آماده و در اختیار ساید بوده؛ محمد دیابلو که خیلی خیلی مدیونشم و نادر که می دونه عشق منه. همه تون صبور باشید. تراوین یک بهانه هست که دور هم جمع بشویم. برد و باخت و همر و دف همه شون یک روز نیست می شدند و نباید باعث کدورت شوند.


    کنار هم می مانیم حتی اگر همرهامون به واندر کوبیده شده باشه. شخصا هم به کسی که چنین حرکت زشتی کرده هیچ حرفی نمی زنم و فقط به وجدان خودش می سپارمش. فقط لطفا ادعای پلیر جنوب غرب بودن نکنه.


    همین

    سلام


    عزیزم چرا انقدر حالت بده؟ من چیز بدی گفتم؟


    اولا: بنده نه حالا و نه قبلا هیچوقت شما رو ریپلای نکردم علتش رو هم قبلا بارها اعلام کردم. البته اجبارا این افتخار برای اولین و آخرین بار نصیب شما شد و الان می تونی از این عکس بگیری واسه یادگاری.


    دوما: من تا امروز هیچ وقت پستم رو پاک نکردم. چون حرف زدنم رو برخلاف شما بلدم و تمام پست های بنده تو فروم هست. یک دونه پست حذف شده پیدا کن پرادو جایزه بگیر.


    سوم: من نمیدونم شما کجا بزرگ شدید که اونجا ادب بد حساب میشه و مسخره ش می کنن ولی جایی که ما بزرگ شدیم ادب ارزش حساب میشه. مواظب باشیم که رفتار ما آینه ای از فرهنگ خانوادگی و شخصیتی ما هست پس درست رفتار کنیم و درست حرف بزنیم. اینو گفتم که به خودت بیای فقط وگرنه عادت ندارم در جواب کسی که بلد نیست حرف بزنه صحبتی بکنم.


    چهارم: به جای اینهمه زور بیخود زدن بگو ترسیدم چنج کردم. باور کن سنگین تری. چرا فکر می کنی استادی و بقیه همه شون نوبن؟

    این یکی از عکس هاست. همه خوب ببینن:


    حالا دو تا نکته:

    ۱) از کی اسم دهکده ناتار ...1010.... هست؟

    ۲) از کی وفاداری کپ کم میشه؟


    کسانی که باید بفهمن کی سوتی داده فهمیدن.


    کلا خیلی خوش گذشت

    سلام بر تمام بزرگواران.


    امیدوارم پلیرها و خانواده هاشون در این شرایط فاجعه بار کرونا در سلامتی کامل باشند. همه باهم وقتی این پست رو دیدید از خداوند سلامتی و بهبودی رفقامون رو بخواهید خداوند ما انقدر مهربان و کریم هست که دوستانمون رو به زودی لباس عافیت بپوشونه. آمین یا رب العالمین.


    و اما در خصوص ساید جنوب غرب خدمتتون عارضم که با تمام قدرت به کارش ادامه خواهد داد و زودتر از اونی که فکر می کنید قدرت نمایی خواهد کرد. هر ساید و شورای لیدری سیاست گذاری و تدابیر خودش رو داره و قرار نیست ما از ساید دیگه ای برای بازی خودمون برنامه بگیریم. اگر ما پلن گسترده ای اجرا نکردیم لابد سیاستمون این بوده. شاید درست شایدم اشتباه بوده ولی سیاست ما تا اینجا انجام بازی انفعالی و عدم اجرای حملات گسترده بوده و کسی نمی تونه با ما ایرادی بگیره. مگه زمانی که جنوب شرق در برابر شمالغرب این سیاست را در پیش گرفت ما ایراد گرفتیم؟ البته نقد دوستان اشکالی نداره و همیشه از نقد استقبال می کنم ولی این نباید دلیل بر تصورات اشتباه عزیزان بشه.


    قاعدتا هم هر تیم لیدری ممکنه در طول سرور اشتباه هم بکنه و این موضوع انقدرها هم عجیب نیست. کلا همیشه و هر کاری که به دست انسان انجام می شود مصون از خطا و اشتباه نیست. ولی لیدرها به دلیل تاثیر زیاد تصمیماتشون باید کمترین اشتباه را داشته باشند. هنوزم جنوب غرب پتانسیل زیادی دارد و در برابر دو ساید شرقی که الان متای واحد شرق نامیده می شوند و مورد احترام بنده هستند مبارزه را ادامه خواهد داد و میدان را خالی نخواهیم کرد.


    مساله بعدی که لازم می دونم اشاره کنم بازی خوب و منظم تیم امرداد هست که منکرش نیستم و خوشحالم که در برابر چنین تیم خوبی بازی می کنم. شخصا دوستان زیادی در امرداد دارم که براشون احترام زیادی قائل هستم و خوشحالم که هنوز هم تنور تراوین داغ هست و می توانیم بازی محبوبمون رو با شور و حرارت انجام بدیم. تا اینجای سرور امرداد تیم برتر سرور بوده و توانسته پر قدرت ظاهر بشه و بهانه هم نمیارم که کسی بگه فلان شد و بهمان شد. وقتی موضوعی خوبه باید گفت خوبه و برخلاف بعضی عزیزان به بهانه کل کل نمی تونم واقعیت رو وارونه جلوه بدهم.


    اما این پایان کار نیست! هنوز در فاز اول سرور هستیم حتی وارد فاز میدگیم هم نشدیم. قبول داریم که شانس امرداد برای فتح سرور بیشتر از همه هست ولی ما تلاش می کنیم با شانس کمترمون برنده سرور باشیم. تا آخرین سرباز هم می جنگیم و زمانی که آخرین سربازمون کشته شد یا واندرتون صد شد بهتون تبریک میگیم و عکس یادگاریمونم میگیریم و میریم سراغ زندگی مون گه همچنان در جریان است.



    درود بی پایان بر تمام دوستانم در جنوب غرب


    پ.ن۱: سایدی که بخواهد برنده شود باید پیش بینی هر گونه حرکتی از سایدهای مقابل را داشته باشد و با لحاظ تمام احتمالات و پیش بینی آنها و مهیا کردن راهکار برای خنثی کردن آنها آماده باشد.

    پ.ن۲: ما پشت دوستانمون رو خالی نمی کنیم حتی اگر خودمون صفر بشیم. رفاقت واژه ی مقدسی هست و باید بدان ارج نهاد.

    پ.ن۳: آقا سید ما همچنان در رکابتون هستیم. آقا ناصر هم با من. مگه میتونه حرف رفیقش رو زمین بندازه. ما به عشق ناصر و یوسف اومدیم جنوب غرب. تصمیمش جدی هست ولی خودم درستش می کنم نگران نباشید.


    پ.ن۴: دوستی که در مورد سرور ۲ایکس آخر ایران صحبت کرد رو اصلا نمیشناسم. ولی جهت اطلاعشون همین که تایگرز با یک اتحاد توانست تا روز آخر در برابر ۳ اتحاد و همرهای جنوب شرق بجنگه خودش گویای همه چیز هست. ضمنا تعدادی از پلیرهایی که با تایگرز بودن الان در متای شرق بازی می کنن. حداقل به رفقات احترام بگذار. بعضی اسم ها گنده تر از اون هستند که در دهانی جا بشوند. اندازه لبهای خودتان را بدانید بعد لقمه بگیرید. همون بستنی به دلیل استفاده زبان به جای لب پیشنهاد میشه.


    پ.ن۵: حمیدرضا بمب عزیز؛ دوست قدیمی و هنرمند و مودب و پلیر حرفه ای؛ واقعا ناراحت شدم از شنیدن این خبر و از آنجا که می دانم بدون دلیل سرور را ترک نمی کنی به تصمیم شما احترام میگذارم. تیم تایگرز همیشه مفتخر خواهد بود که پلیر بزرگی مثل شما را در خود داشته است. امیدوارم تصمیمت در مورد سرور آخر جدی نباشد و باز هم ببینمت. حمیدرضاجان، من با دعوت شما و ناصر به این سرور اومدم چقدر حس بدیه که شما نباشید.مثل همیشه موفق باشی و یادت نره قرارمون با شما و امیر در مجیدیه!


    پ.ن۶: یک تجربه واقعی: دانشجوی کارشناسی که بودم برای فعالیت در یک گروه دانشجویی برای آموزش خواندن و نوشتن به بچه های روستاهای دور افتاده و صعب العبور که به دلایلی مدرسه نرفته بودند رفته بودم. روز آخر بود که بچه های چند روستا رو جمع کردم یکجا و یک جشن فارغ التحصیلی(همان خواندن و نوشتن) گرفتم براشون. آن روز برف شدیدی آمد و سی چهل سانتی متر برف نشست. حیاط خانه ای که مدرسه ش کرده بودم پر از آجرپاره و کلوخ و زایده های مختلف بود که زیر برف رفتند. تو این جشن تصمیم گرفتم یک چالش برگزار کنم و گفتم هرکدوم از بچه ها که اولین نفر به میله پرچمی که نصب کرده بودم برسه برنده میشه و جایزه داره. یک پسر بچه اولین نفر و خیلی زود بهش رسید. بچه ها از انواع روش ها استفاده کردند ولی کسی که موفق شد در جواب سوالم که پرسیدم چجوری به هدف رسیدی گفت:

    زمانی که مسابقه شروع شد من مستقیم به هدفم نگاه کردم و با تمام وجودم تصمیم گرفتم بهش برسم و در طول مسیر هم چشم از هدفم برنداشتم جاهایی پاهام سر خورد و حتی زمین هم خوردم ولی نگاهم را از هدفم برنداشتم و همچنان با تمام قدرت به سمتش رفتم و فقط زمانی که دستم به هدفم رسید نگاهم چرخید و اطرافم را نگاه کردم.


    العارف بالاشاره.


    پ.ن۷: سعید رو خفت می کنید؟ سعید خودش کل مملکت رو خفت می کنه. سعید تنهایی! شما همه.


    پ.ن۸: اون رفیقمون که میگه بچه های لویال عکس وفاداری ناتار رو گذاشتن! داداش خیلی ساده س ها! ناتارها اسم دهکده شون چقدر شبیه دهکده های شماست! یادت رفت اون اسم رو پاک کنی عکس بگیری بیای تکذیب کنی! دفعه بعد دقت کن. آقا باور کن همه تو دنیای تراوین اتک خوردن صفر شدن دیوار شدن. عیب نیست که تکذیب می کنی. به حریف باهوش و قدرتمند احترام بگذار.

    سلام ماهان عزیز.


    واقعا لذت بردم از این پست شما. امیدوارم آخرین پست شما نباشه. چون از معدود پست های جالب و جذابی بود که نوشته شد و من لذت بردم. فارغ از بعد فنی و مخالف یا موافق بودن شما؛ این نوع پست دادن دقیقا همان موضوعی هست که بارها خواهش کردم از دوستان ولی کمتر رعایت شده است. لحن و ادبیات؛ زاویه نگاه؛ نوع مخاطب قرار دادن؛ نحوه ایراد گرفتن و کلا از هر نظر یک پست ایده آل بود.


    اما از بعد فنی:

    با احترام به نظر شما و پذیرش بخش انویل:

    ۱) دفاعی که Rele را دیوار کرد انویل نان کپ بود.

    ۲) بیشتر تلفات دفاعی مربوط به اینسرت ها بود که تماما به تعداد بالا و از نان کپ های دفسازهای تخصصی و با دقت عالی انجام شد.

    ۳) لزوما نیاز نیست دفاع در خود انویل بازسازی بشه و میتونه در تمام دهکده ها و در طول یک روز جبران بشه. ولی قبول دارم دفاع انویل چیز دیگریست.

    ۴) همرهایی که تو فاصله نزدیک تلف میشن ارزش استراتژیک زیادی دارند. این را فراموش نکنیم.

    ۵) تلفات کاتای این پلن شدیدا بالا بود.

    ۶)‌ در مورد پلن روی اکانت مارس؛ اصلا من خبر ندارم می خواستن چیکار کنن. ناهماهنگ و احساسی دوستمون اتک کرده بود و طبیعتا دیوار در انتظارش بود. اگر عکس تلفات مدافع بود می شد اظهار نظر کرد.


    ماهان عزیز

    من تعداد و امتیازات هجومی و دفاعی هر دو طرف را درگیری را جمع زدم. برای جالب هم بود که خیلی نزدیک بود. علاوه بر آن تخریب کراپ ها را هم لحاظ کردم و البته همرهای از دست رفته و کاتاهای پر تعداد دیوار و اینسرت شده و نان کپ پریده(با ۴۰۰ک گندمخور! خخ) در نظر گرفتم و با تمام این اوصاف حس کردم برتری خاصی برای یک سمت درگیری حاصل نشده است. البته اگر منصف باشم باید بپذیرم که برتری نسبی وجود داشتولی انقدری نبود که بتوان آن را به حساب برد گذاشت.


    در نهایت به ذکر جمله ای از دکتر رهبر استاد گرانقدرم بسنده می کنم:

    (با اینکه با نظرت مخالفم اما حاضر بودم جانم را بدهم تا نظرت را بشنوم)


    پ.ن۱: همیشه بامن مخالف باش ولی همینجوری پست بزار لعنتی جذاب.

    پ.ن۲: بقیه اون اکانت ها رو کاری ندارم. ولی یکیش واقعا ناجوانمردانه خورد و خیلی بد شد. البته شماها که خبر نداشتید موضوع چی بود ولی ناجور شد. هیچ کاریشم نمیشد کرد. نمیتونم توضیح بیشتری بدم. ولی خیلی بد شد. زودم کراپ هاش رو ۱۵ کردم که مثل روز اولش بشه. حاضر بودم خودمو بزنن اونو نه!

    پ.ن۳: دوستان یاد بگیرند چگونه باید فضای تحلیلی در فروم ایجاد کرد. لطفا ماه رو تماشا کنید منظور انگشت نیست!

    پ.ن۳: آقا کلا هر کی خورده چراغش قرمز بوده. والا.

    پ.ن۴: اکانت ها تا حدودی فعال بود ماهان جان. اما انقدر اهمیت نداشت که بخوایم ۱۰۰ک دف بگذاریم براش. اونهایی که مهم بود پر شده بود. پلنر هم درست تشخیص داد و هدف خوبی انتخاب کرد.(تیزی به دست ها یاد بگیرید به حریف احترام بگذارید)


    ایشالا همیشه موفق باشین.

    درود بیکران بر اساتید


    شماها واقعاخوبین؟ فارسی رو که همه بلدین. خیلی زبان ساده و روانی هست. خیلی ساده هست گلهای تو خونه.

    عزیر دلم اولین نفر مگه شما نبودی وتو کردی پیشنهاد من رو؟ مگه شروع نکردی قصه بافتن؟ مگه نگفتی فردا ۱۵ مصری کراپ ۱۴ کرونا میگیره با کراپ۱۹ حالش خوب میشه؟ این قصه ها رو مگه نگفتی؟ مگه یهو رو نکردی که بازی تعطیلاتم داره؟

    بعد وقتی میگم فقط دنبال دروغ و تهمت هستین میگید نه نیستید! اینم پست خودتون. الان کی اینسرت کرد؟ شما یا بنده؟

    انقدر غر زدید و قصه بافتید که پیشنهادم رو پس گرفتم که دوباره فکر نکنید ۴۰۰ک گندمخور تو دهکده میلاد پریده و ما عکس ۸ ک شوالیه گذاشتیم! افتادیم تو گروه یه عده داستان سرا.


    ضمنا برام خیلی جالبه؛ امیر چرا انقدر زور می زنی بگی دیگه آریانا مستعمره امرداد نیست؟ و مدام تلاش داری بگی با اسم عوض کردن دوره استعمار و استثمار تمام شده و دوره دموکراسی فرا رسیده؟ مگه قبلا مستعمره بودید؟

    و البته فقط اتک های مفید آقا سعید کل فروم رو پر می کنه ولی ما اهلش نیستیم خیلی از این عکسها منتشر کنیم. امتیازهای سعید رو جمع بزن(من باب فعالیت و تلفاتی که زده و داده) بعد بیا پی وی قدرت هجومیشم مستند بهتون نشون بدم ببین پلیر پلیر که میگن کیه. گول این هوچی گری ها رو نخور برادر تکنیک بلد من. با کمی تفکر میتونید بفهمید سعید چگونه پلیری هست. فکرهاتون رو به روی ایده های جدید باز کنید. و البته فراموش نکنیم هر ایده جدیدی موفق نیست! تمام این تکنیک های فعلی زمانی ایده هایی جدید بودند. سرور اولی ها یادشونه که کسی بلد نبود واندر رو از پنجاه ببره بالاتر. اکانت ادمین کشید بالا ما هم یاد گرفتیم.




    درود به همه دوستان


    جالب شد میان تو فروم پیشنهاد میدن که به خاطر کرونا پلیرهایی که گرفتار این بیماری میشن از طرف لیدرهای سایدها اعلام بشه و از هیچکس بهشون حتی فیک هم نده اما اما اما اکانت علیرضا ایران عزیز که همه حتی سرور بغلی هم می دونن که چند وقته گرفتار این بیماری شده رو خفت میکنن بعد با افتخار عکسشم میذارن تو فروم داداش بذار یه ساعت از پیشنهادت بگذاره بعد این عکسو بذار، خو عزیز جان خودت میای میگی بعد خودت سریع نقضش می کنی قضاوت با خوانندگان.


    من خوبم سعید جان. شما هم خوبی؟ نه الحمدلله همه چی عالیه. سعید جان از کی دقتت کم شده؟

    ندیدی دوستان چه فرمایشاتی فرمودند؟ درافشانی رفقاتون رو در خصوص ایده اخلاقی و انسانی ما رو ندیدی؟ فکر کردن الان اومدیم مذاکره که امان نامه بگیریم! اینها چشونه سعید؟ چرا نگاه رفقات انقدر منفی و غیراخلاقیه؟ بد بود پیشنهاد من؟ دیدی چجوری با پیشنهادم رفتار شد؟


    سعید عزیزم

    با یک نگاه دقیق تر

    می دیدی که اشکان و محمدعلی وگنس پیشنهاد من رو دیسلایک کردند! این یعنی رد موضوع پیشنهادی!

    شاید هم از اون دست دیسلایک های اتوبوسی الکی بود ولی خب یه لیدر باید دقت کنه چی رو داره لایک و دیسلایک می کنه.

    از این به بعد هم به رفقات بگو تو موضوعی که بهشون مربوط نیست یا در حد پاسخگوییش نیستند حرفی نزنند تا بزرگترهاشون بیان نظر بدن. که اینجوری هم دچار تزلزل آرا و نیازمند سفسطه نشوید. البته بالشخصه معتقدم شما و آقا مازیار می توانستید با من در این موضوع موافق باشید ولی دلواپس ها اجازه ندادند کلام منعقد بشود و دیسلایک ها هم که نگم برات!!!



    توجه توجه توجه

    من فقط یک پیشنهاد دادم و هنوز هیچکس تایید نکرده. و لیدرهای متای شرق دیسلایکش کرده اند. شما دوستان الان به اون پیشنهاد استناد می کنید؟ واقعا؟


    نکته مهم: آقای علیرضا ایران تو همین فروم اعلام کرد که دیگه بازی نخواهد کرد و اکانت به دیگر دوستان واگذار شده است. الان دیگران هم کرونا دارند؟


    اینهمه دروغ واسه چیه؟ مثل مرد بیاید بگید دمش گرم که ترکونده. اون دوستان که شعار می دادن که چرا تبریک نمیگین که دوتا چراغ قرمز رو زدیم کجان؟ کو تبریکتون؟ جهت اطلاعتون اون عکس اتک رو که دیسلایک می کنید آنچنان لذتی داره که هیچ تبریکی نداره! اون دیسلایک یعنی جیگرمون سوخت! یعنی چقدر خوشکل زدی لعنتی! یعنی سعید تنهایی! شما همه تون.




    کلام آخر

    سعیدجان

    نگران زندگی من نباش عزیزم.

    نگران وعده هایی باش که تو جلسه توتالی دادین و زدین زیرش. نگران چراغ چک کردنی باش که من گفتم عیب نداره(چون می دونستم انجامش می دید) ولی شما با قیافه گفتید بازیه کثیفه! اما من انجام ندادم با اینکه می تونستم اما شما انجام دادید(نگو نه که دلخور میشم). نگران متا مخفی کردنی باش که قرارمون نبود ولی شد. نگران این باش که به امپریال هزار تهمت زدید که مولتی رید میده و الان خودتون هزار بار بدترش رو انجام میدین.(اگه نمیدین همگی به ادمین بگیم غارت از مولتی رو محدود کنه قبوله؟ چالشم نمیخواد) نگران میزی باش که دورش کسانی بشینن که نمی تونن روی حرفشون بمونن. من زیر اون میز می زنم که هیچی؛ اون میز رو تیکه تیکه می کنم. نگران اونایی باش که ادعای مردونگی دارن ولی برای یه بازی رفقاشونم می فروشن. نگران ما نباش رفیق. جا برای نگرانی زیاد دارین برید به فکر اونها باشید.



    پ.ن۱: من اگر می دونستم این اتک سعید انقدر خانمان برانداز هست اصلا عکسش رو نمی گذاشتم. اینهمه سوزش واسه یه خفت عجیبه واقعا!


    پ.ن۲: فیدر زن ها! یا لیدر زن ها! مساله این است.

    پ.ن۳: هر کس روی لویال همر بلند کرده است مجازات خواهد شد. روز انتقام نزدیک است.

    پ.ن۴: بازی دیگه واقعا داره گرم میشه.

    پ.ن۵: سعید جان اینهارو نگفتم که قهر کنیا. فقط خواستم بدونی ملت می فهمن. زشته که بخوای به این ساده گی گولشون بزنی. حداقل یه کم تلاش کن.

    پ.ن۶: دیگه به اتک هاتون تبریک نخواهیم گفت. ماهم از این به بعد میگیم دردمون نیومد.

    پ.ن۷: بستنیه قصه ای شده. سعید بازهم بستنی می بینی یاد رفیقمون می افتی؟ شایدم نکنه یاد اون سوالی که رفیقمون در مورد بستنی(جوهر مرد) توضیح داد میفتی؟ منظورم کاره کار.

    دیدی خبری از تقوی نبود؟ اینجوری دوست داشتی؟

    پ.ن۸: شلوارک خیلی دوست دارم. فقط... نه ولش کن.

    پ.ن۸مجدد: این ساعت کی کت شلوار تنش هست؟

    پ.ن۹: دوستانی که قهر کردند بستنی دوست نداشتند یا موضوع چیز دیگه ایه؟ برنامه جدیده؟ آخه خیلی تابلو قهر کردید و معلوم بود یکی گفته شما و شما فعلا اینو بنویس قهر کن تا بعد‌. بیاین قول میدم دیگه بحث بستنی رو ناصرم ادامه نده.

    پ.ن۱۰: خدا ازت نگذره ناصر. تو مسلمون نیستی.

    پ.ن۱۱: آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و آنچه ..... .


    شب خوش

    درود مجدد


    پیشنهادم در مورد احترام و عدم اتک به عزیزانی که دچار مشکل می شوند را همین جا پس میگیرم. علت این موضوع توهم های همیشگی دوستانمون در متای شرق هست و لاغیر. اگر من بخوام مذاکره کنم خب مذاکره می کنم. نمیام پیشنهاد امان دادن به برخی پلیرهای گرفتار رو بدم که! چرا همیشه دنبال قاتل بروسلی می گردید؟ خواستم یک پیشنهاد در جهت اهداف انسانی بدیم پشیمونمون کردید.

    یاد اون شعارتون افتادم که در مورد سعید ملای عزیز می گفتید: از نظر اخلاقی حمایت کردیم و دفاع دادیم! عجب! اون موقع اخلاق رو اونجوری تعریف کردید الان اینجوری؟ سیاست یک بام و دو هوا تا کجا ادامه داره؟


    برای تمام دوستان گرفتار کرونا و بیمار از جمله ایرج عزیز آرزوی بهروزی و سلامت دارم.


    توهین از سمت هر کسی که باشه زشت و ناپسند هست و شخص هتاک قطعا شخصیت قابل احترامی نیست. هر کس که میخواد باشه. این سیاست اخلاقی جنوب غرب هست.


    پ.ن۱: یک دوستی پیام تسلیت بنده به آقا سینا رو هم دیسلایک کرد! خخخ

    سلام و درود


    دوستان بزرگواری که دنبال قهرمان آقا سعید mkmj بودند بالاخره قهرمانش پیدا شد. الان عکسش رو میگذارم ببینیدش ظاهرا خیلی دوستش داشتین.



    خدا رو شکر ایندفعه پیاده هاش دنبال سواره هاش نیومدن وگرنه هیچی از اون همر نمی موند.



    امیر وال عزیز:

    (جهت عدم ارسال پست مجدد و مکالمه دونفره)

    من با کل کل و این داستانها مشکلی ندارم. ولی اینکه یکی که جای پسرت هست(یا هر کس دیگری) بیاد توهین و تحقیر کنه و هر چی دهنش بیاد بهت اطلاق کنه باعث میشه فضا جذابیتش رو از دست بده. حرمت افراد چیزی نیست که کسی بیاد باهاش بازی کنه ‌و نابودش کنه. این موضوعی هست که باعث شده خیلی از دوستان دیگه به فروم نمیان. اونایی هم که میان کم کم به حالت انزجار می رسند. فروم رو با تحلیل فنی و قدرت باید تسخیر کرد نه با توهین! البته من تا الان از شما توهین ندیدم یک وقت سو تفاهم نشه.



    پ.ن1: سعید تنهایی؛ شما همه!

    پ.ن۲: ممنونم از مدیر فروم بابت بن کردن اکانت هایی که توهین و هتاکی کردند.

    پ.ن۳: الان اشکان میاد میگه همه موش ها نمردن که پس برنده جنوب شرق بوده! اگرم با موش ها مشکل دارید می تونید از این سرور برین. عاشق تحلیلاشم.

    پ.ن۴: میگم بستنی می خورید گاز نزنید ممکنه توش استخوان باشه فک تون بشکنه. بستنی تو این سرما می خورید آخرش همین میشه دیگه.