Posts by SOURENA

    سلام دوستان عزیزم.



    امیدوارم حال همه دوستان خوب باشه و در کمال صحت و سلامت باشند و بالاخص برای آرش عزیز آرزوی سلامت دارم.


    لازم دونستم به رسم ادب ؛ از دوستان عزیزی که با بنده حقیر تماس گرفتند و دعوتمون کردند کمال تشکر را داشته باشم. اما تیم ما به دلایل بسیار قصد بازی در این سرور رو نداره و با عرض پوزش از دوستان بزرگوارم که مثل همیشه به ما لطف داشتند فقط در مواقع بیکاری به فروم سر می زنم و بازی دوستانمون رو تماشا می کنم و لذت می برم و اگر سرور جذاب بود شاید! نظراتی هم دادم.


    ضمنا برای اینکه برخی دوستان سوال کردند عرض می کنم: بنده هیچ اکانتی در این سرور ندارم و روی هیچ اکانتی هم بازی نمی کنم.



    امیدوارم سرور جذاب و لذت بخشی را تجربه کنید.




    پ.ن۱:یوسف جان امیدوارم موفق باشی چون لیاقتش رو داری دوست همیشه مودب و دوست داشتنی و صبور من.

    پ.ن۲: ناصرخان کلاهبردار عرض ادب ویژه دارم خدمت شما. دلم برات تنگ شده کلاهبردار. بدموقع نزنگ.

    پ.ن۳: و اما سرور ۲ایکس....

    ته دلم دوست دارم جنوب غرب برنده سرور باشه اما وزنه تعداد اکانت در خاک شمال شرق به شکل عجیبی سنگین هست.(با توجه به داده های آقا لقمان). از این فاصله به نظر میاد جنوبی ها برای برنده شدن از اوایل سرور باید برنامه مشترک داشته باشند.


    پایدار باشید

    ارادتمند

    SOURENA

    سلام خدمت تمام دوستان عزیزم.


    به ویژه خدمت محمد و یوسف بزرگوار. دلم برای جلسات شبانه تون تنگ شده. مجردهای لعنتی! منتظرم متاهل بشید ساعت ۳جلسه بزارم ببینم چیکاره اید.


    به ساید معظم جنوب شرق و اتحاد EAST و تیم خوب امرداد تبریک میگم بردن این سرور رو. امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون همینگونه موفق باشید. پیروزی شیرین است و افتخار جذاب. پیروزی و افتخار مدام نصیبتان.


    یک تبریک هم به دوستان عزیزم از اکانت های مارس و تراکسس و گان هیرو و بمب بابت همرهایی که کشیده بودند. اگر دوستی از قلم افتاد ببخشید.


    هنوز هم معتقدم دوستان گلم از اکانت گان هیرو شاخص ترین و بهترین تیم و اکانت سرور بودند و بی نظیر پلی دادند. به عنوان یکی از لیدرهای جنوب غرب خیلی اذیت شدم بابت کنترل این اکانت. برای همین اولین تارگت ما انتخاب شده بود و اشتباه نکرده بودیم در انتخاب تارگتمون. البته توانست دفاع کنه. ماهان گلم که دوست قدیمی ما بود و خیلی دیر شناختمشون عالی بود. یا روحیه ای بالا و با تکنیک.



    پیشنهاد: کاش یک فضایی ایجاد بشه که در پایان هر سرور بهترین اکانت توسط ۱۰۰ پلیر اول سرور و لیدرهای چهار ساید انتخاب بشه و مدال و جایزه داشته باشه‌.


    دوستان خیلی وقت بود که می خواستم یک نقد بر کل سرور داشته باشم و چند بار متن هایی نوشتم اما به احترام دوستانی که در بازی حضور داشتند دست نگه داشتم تا سرور تمام شود و بعد از آن شروع به نقد تمام سرور کنم. اکنون که سوت پایان سرور زده شد در پست بعدی نقد مفصلی ارائه خواهم کرد.


    اما جهت فان هم که شده با اشکان عزیزم یه صحبت کوتاه دارم و البته آقا بهنام عزیز:


    اول بهنام: دوست من ؛ سپاس از اینکه در رفتاری حرفه ای و مردانه از تمام پلیرها و لیدرها تشکر کردی و بهتون تبریک میگم بردتون رو. امیدوارم یکبار دیگه در کنار هم یا در برابر هم بازی کنیم.(فرقی نمی کنه)


    دوم اشکان: تحلیل جالبی بود ولی کاش به رقبا احترام بیشتری قائل می شدی. اشکان عزیز اولین بار یادم هست که بنده از اصطلاح ویتنام برای جنوب غرب استفاده کردم. شما و رفقاتون دنبال سوریه کردن جنوب غرب بودید ولی بنده اعلام کردم اینجا سوریه نیست اینجا ویتنام هست! مواظب باشید. که در تیزر خودتون هم از جنوب غرب به عنوان ویتنام یاد کردی. و برای خودم جالب بود که در پایان سرور پذیرفتید که جنوب غرب ویتنام بود و عبور از آن غیر ممکن.


    ویتنام: اولین کشوری است که بعد از جنگ جهانی دوم توانست ایالات متحده را به زانو در بیاورد و هیمنه ابرقدرت را چنان در هم شکست که بقیه کشورها جرات پیدا کردند بعد از آن در برابر ایالات متحده قد علم کنند.



    الان که سرور تمام شده و چیزی بر بنده و شما و بقیه دوستان پوشیده نیست و حداقل خودمان می دانیم که چه اتفاقاتی افتاده و چه خبر بوده.

    اشکان جان؛ تیم امرداد را بنده خوب می شناسم و طبیعتا بقیه دوستان هم شناخت خوبی دارند. این تیم با سبک محتاط و دفاعی خودش شناخته می شود. و سه تیم حاضر در جنوب غرب به بازی جنگی و درگیرانه شهرت داشتند که شما یا دوست دیگری قبل از شروع سرور هم این موضوع را یادآوری کرده بود. دفاع محض اوایل سرور هم بیانگر حاکمیت همین طرز فکر در امرداد و ادامه همین سبک بازی بود. اما...


    سوال اینجاست...

    چه اتفاقی می افتد که به یکباره رنسانس امرداد در میانه سرور رخ می دهد و شروع به تاخت و تاز می کند؟ همرهای زیادی هزینه می کند بدون هیچ نگرانی! پلن پشت پلن به شکلی که جنوب غرب فرصت تقابل پیدا نمی کند و متعجب از هجوم بی امان امرداد در لاک دفاعی فرو می رود! چرا برای تک همر دهکده دیفالت اکانت Witcher تعداد ۹ همر استفاده می شود؟ چرا دفاع جانانه جنوب غرب قبل از این اتک تاثیری بر غارت امرداد ندارد؟ چرا لیدرهای امرداد بدون ترس از دست دادن همرهای سایدشان اقدام به پلن می کنند؟ اگر جنوب غرب به باگ دسترسی داشته چرا دفاع کافی برای اکانت Witcher نداشت؟ اما جنوب شرق با اینکه چند روز قبل دیوار شده کلی همر داره و بی محابا حمله می کنه!


    اشکان جان؛ اینها سوالهایی است که ذهن را به کاوش وامی دارد! آیا غیر از این است که امرداد به منابع لایزال و نامحدود دسترسی دارد و می تواند در طول یک روز همان همرها را احیا کند؟ چرا شمال شرق این جسارت را ندارد که اینگونه همر خرج کند؟ چرا جنوب غرب که به قول شما باگ زده نمی تواند از این باگ استفاده کنه و همر پشت همر روانه جنوب شرق کند؟ اشکان عزیز ما همه می دانیم که چه اتفاقاتی افتاد پس حداقل بیایید با خودمان روراست باشیم.


    و البته مدارکی هم به ادمین محترم ارائه شد و ایشان با تواضع و حوصله تمام توضیحات لازم را ارائه کردند که ازشون تشکر می کنیم. امیدوارم سرور اسپیدترا به جایی برسد که عامل فخر پلیرهایی ایرانی شود.


    اشکان عزیزم؛ تو صحبت هات گفتی جنوب غرب پر پتانسیل ترین ساید بود. پس خودتون هم قبول دارید که پتانسل عظیمی در جنوب غرب برای رقابت وجود داشت پس صحبت از فرار و ترس به نظرم کودکانه است. پس حتما دلایل محکمی وجود دارد که جنوب غرب از ادامه بازی انصراف می دهد! خیلی در این خصوص صحبت کردیم. اگر قرار بود کسی بفهمه تا الان فهمیده مگر آنکه قرار باشه نفهمه!


    دوست من نکته ای رو فراموش کردی! تیم تایگرز در هر شرایطی سرور را تا روز آخر ادامه می دهد! این را شما هم خوب می دانید و در سروری هم که اشاره کردید تا روز آخر جنگید و عقب ننشست. در جنوب غرب هم هر جا صحبت از حذف توسط فرد یاتیم یا گروهی می شد به همت بچه های تایگرز این بحث کنار گذاشته می شد. اما ببین چه وضعیتی ایجاد شد که این تیم اندگیمی هم عطای سرور رو به لقاش بخشید‌.

    اسم سارنگ عزیز رو آوردین؛ البته بار چندم هست که دنبال ماهی گرفتن از جنگ ما با این دوستان در سرور اسپید هستید ولی هنیشه تیرتون به سنگ خورده؛ چون از نظر ما تراوین یک بازی است و رقبای دیروز رفقای امروز ما هستند. سارنگ پلیر قابلی هست و اگر از ایشون مطلبی یاد گرفته باشیم باعث افتخارمون هست.


    اشکان جان؛ معنی (نگاشت) رو هم بلد هستیم. ولی ترجیح میدیم مثل همیشه کت و شلوار پوشیده باشیم و از الفاظی که در شان مون نیست دوری کنیم.


    در نهایت؛ خوشحالم که سه تیم در جنوب غرب با وجود اختلاف در اوایل سرور و با سلایق مختلف توانستند در کنار هم جمع شده و یک تیم شوند. این بسیار طبیعی است که بعضی مواقع اختلاف نظر وجود داشته باشد اما یکدست شدن ساید موضوع ساده ای نبود. آن هم با روحیه تکروی ایرانی! دوستان خوب زیادی در همه سایدها پیدا کردیم که بزرگترین دستاوردمون بود و لذت شبهای دورهمی و تلفنهای یهویی را بردیم.



    اشکان جان:

    جوری برنده شوید که همه بهتون تبریگ بگن؛ نه که خودت به خودت تبریک بگی.


    اگر هم حسرتی باقی مانده؛ حسرت یک زد و خورد جانانه در روزهای پایانی سرور در یک سرور ایرانی بود که حیف شد و با اینکه تمام شرایط مهیای ایجاد هیجان بود به یکباره سرور از روال عادی خارج شد و زحمت اینهمه پلیر هدر شد.


    امیدوارم خبر بهبودی آرش عزیز را هرچه زودتر بشنویم.

    منتظر نقد کلی سرور باشید.

    به امید روزهای بهتر برای تمام عزیزان

    سلام رفقا.



    عزیزان دلم؛ حمیدرضا بمب و ناصر کلاهبردار و یوسف ریتالین عزیز. ابتدای سرور بود که هر سه دوست عزیزم از تیم ما دعوت به بازی کردند و به اقتضای شرایط وارد ساید همیشگیمون در جنوب غرب شدیم. و چه خوب که این اتفاق افتاد! قطعا اگر باز هم به چهار ماه پیش برگردم و اگر!! قرار باشه بازی کنم حتما جنوب غرب انتخابم خواهد می بود! (این زمان از افعال در ادبیات فارسی وجود ندارد و یه کم فارسی سخت شد!) فکر می کنم دیگه همه فهمیدن چه اتفاقی افتاده و ماجرا چیه و نیازی به توضیح یا پاسخ دادن با کسی نیست و همه چیز گویاست. هر کس هم هر جور دوست داره فکر کنه. فقط لطفا از دفعات بعد وقتی با باگ بازی مرد شدین حداقل فروم نویسی نکنید بعدا گندش درمیاد اینجوری آبرو نمی مونه براتون. می فهمید که؟ 😜

    وقتی ما داشتیم خودمونو می کشتیم کراپ بالا بدیم ببینبد چه خبر بوده. و چجوری داشته کاتا ساخته میشده اونم در چند دهکده: این تراوینه به نظرتون؟




    به رسم خودم؛ ابتدا از رقیبان تشکر می کنم که بدون آنها بازی هیچ جذابیتی نداشت. ممنونم که با وجود هزاران انتخاب جدید هنوزم تراوین بازی می کنید و باهم وارد هیجانات جدید می شویم. ممنونم از حمیدرضا دوست قدیمی خودم(که تردید ندارم پاک ترین پلی را داده است). حمیدرضا بالاخره تو دو ساید مختلف افتادیم فکر کنم بعد از ۱۲سال! آقا مازیار بزرگوار که بزرگ ما هستند و ما رو ببخشند اگر رنجشی در دل دارند. سعیم همیشه در حفظ احترام شما بوده و هست و اگر رقابتی بود فقط داخل سرور بود و بس. ایرج خان و سعید ملای دوست داشتنی و اشکان سرلشکر و شهریار دو یار جدا نشدنی و البته تیرداد و لقمان عزیز از همگی ممنونم که سرور رو جذاب کردید. بچه های معرکه گان هیرو و مارس و همه کسانی که در ساید رقیب بودید دم همگی گرم. امیدوارم ما رو هم حلال کنید.



    اما رفقای عزیزم... که جانم فدای شما باد.

    یه کم میخوام باهاتون شوخی هم بکنم:


    ۱ عرفان جگوار که من دوالش بودم. عروسی چی شد؟
    ۲ دکتر محمد وریور یار غار و رفیق وفادار. کتیبه ت کو؟
    ۳ محمد دیابلو دوست بازی بلد و با معرفتم. بریم فایت؟
    ۴ رضا کوسه که داره آروم تر میشه! BMW نمیخوای؟
    ۵ حمید همیاز که علیرغم شرایط سختش کمکم کرد
    ۶ لطیف خان بزرگ ما و مرد با مرام و کهنه کار!
    ۷ ادریس Edi عزیزم! ((پسر کو ندارد نشان از پدر! ))
    ۸ امیر فایتر خوشحالم بابت گوشیت! شرمنده تم
    ۹ امیر اسپاور که زودتر از همیشه پیاده شد!
    ۱۰ پرهام آلما. دنیای ادب و معرفت. پدیده سرور!
    ۱۱ رضا راسخ رقیب کلاهبرداری ناصر! عشقی عشق.
    ۱۲ محمد آبیاریwither مثل همیشه عالی. مودب موقر‌.
    ۱۳ مهرداد titan عزیز. یه سرور خفن طلب شما‌.
    ۱۴ سهند Lord S همشهری خوبم که زود رفت.
    ۱۵ پرهام Green خیلی با معرفتی پسر. خیلیییی.
    ۱۶ یوسف ریتالین. ممنونم بابت ادب همیشگیت مرد.
    ۱۷ مصطفی فلفلی وای با لهجه قشنگش اونم۱۲شب!
    ۱۸ نادر! فقط باید بگم شیرین! اسم اکانتت چیه آخه؟
    ۱۹ ابراهیم و اکبرخان. آخرش نفهمیدم کدوم اکانتین!
    ۲۰ مهدی ایمورتال گل. خدا فرشته هات رو حفظ کنه.
    ۲۱ عرفان گشتاپو و اون صدای مخملیش. با تیم خوبش.
    ۲۲ مژگان خانم و مهسا خانم که لطف داشتند به ما.
    ۲۳ شاهین شیرکش. خیلی حرفه ای هستی رفیق.
    ۲۴ پویا و بابک. بی ادعا و در خدمت ساید.
    ۲۵ سعید mkmj داداش واقعا تنهایی یه سایدی.
    ۲۶ میثم و کورش و احسان دوستان خوبم.
    ۲۷ علی ساتین کاش زودتر میشناختمت علی.
    ۲۸ محمود و پیمان و مهران خیلی دوستون دارم.
    ۲۹ محمد توهمی و محمد مونشادو دوستان خوبم.
    ۳۰ پارسا و احسان و علی کینگ که زحمت کشیدند.
    ۳۱ علی فلوید و مانی پارتیزان که بهم لطف داشتند.
    ۳۲ حسین tnt وقتی میگن مرد منظورشون شما هستی.
    ۳۳ ابوالفضل taha که واقعا رفاقت رو معنی کرد.
    ۳۴ دکتر اشکان psr داداش همیشه کنارتم.

    ۳۵ حمیدرضا B O O M B عزیز و رفیق قدیمی خوشحالم که وقتی اکانتت بررسی شد ادمین محترم از بازی پاک و بی نظیر و کاملا سالم شما سخن گفت و خیلی خوشحال شدم که هنوزم مردانه بازی می کنی و همر تک رقمی می کشی. بهت افتخار می کنم حمیدرضا‌ جان. من هنوز منتظر کارت عروسیم و البته جلسه دفتر با امیر!


    (چرا همش فکر می کنم چند نفر جا افتادن)

    و همه بر و بچه های تیم های تایگرز و پیشوا و کلاهبرداران و لویال. ببخشن دوستاتی که اسمشون یادم رفت.
    و دو تشکر ویژه و خاص هم از دو نفر خاص:
    اول: همسر عزیزم که مثل همیشه همراهم هست و این سرور هم کنار هم بازی کردیم و من رو با تمام شیطنت ها و علاقه های کودک فعال درونم مثل همیشه تحمل می کنه.
    دوم: ناصر کلاهبردار دوست خوب و قدیمی. ناصر به صدات عادت کردم همینجوری بی دلیل هر چند روز یک بار زنگ بزن صداتو بشنوم. خیلی معرکه ای پسر.


    خلاصه که تمام کسانی که از من ذره ای رنجیده اند چه در جنوب غرب چه در سایدهای رقیب امیدوارم لطفشون شامل حالم بشه و ببخشند قطعا غرضی نبوده و صرفا اقتضای رقابت یا لیدری بوده و بس و خارج از بازی در خدمت همه رفقا هستم. ایشالا در سرورهای بعدی ببینمتون.‌
    اکانت بنده به دلیل چیف واندر امکان حذف نداره فعلا لذا اگر کسی از غرب سرور قصد ادامه دادن داره بهم اطلاع بده و بیاد چیفش کنه. سه تا دمپایی هم کشیده بودیم که در خدمت جنوب غرب باشه که قسمت نشد به کار گرفته بشه. عکس یادگاریم رو هم گرفتم به قول ناصر. سرور از نظر من تمام شده هست و من دیگه رو اکانت نخواهم رفت. دوستانی که بیشتر با بنده آشنایی دارند می دانند که ته دیگ همه سرورها رو معمولا میخورم و میرم اما با توجه به وضعیت عجیب پیش آمده نمی تونم خودم رو گول بزنم و عطای این سرور را به لقاش می بخشم. فکر کنم همه می دانند که با تمام مشکلات و همر به واندر زدن ها و اختلافات اول سرور و همه و همه ما کنار اومدیم و مرد مبارزه بودیم و برنامه اندگیمی داشتیم اما این وضعیت اجازه نداد. این شرایط هر چیزی میتونه باشه به جز تراوین!


    اما...

    از مدیریت سرور هم با وجود مشکلات و باگ های زیاد کمال تشکر را دارم و از همه دوستان خواهش می کنم از سایت های ایرانی حمایت کنند تا به رشد و تکامل برسند و بتوانیم در کشور خودمان با هزینه کمتر کنار هنوطنانمان بازی محبوبمان را انجام بدهیم. یادمان نرود که سرور آی آر و دات کام هم اوایل باگ کم نداشت و به مرور زمان تکامل پیدا کرد. پس حتما با حمایت و صبوری خودمان می توانیم به این عزیزان کمک کنیم که مشکلات را رفع کنند. اگر هم این سرور ادامه ندادیم به خاطر این بود که بازی فعلی با توجه به باگ عجیب آخری هیچ شباهتی به تراوین نداشت و منابع نامحدود مساله ای نیست که بتوان با آن کنار آمد و کاش کسانی که روز اول متوجه قضیه شدند گزارش می کردند که این وضعیت ایجاد نشود(البته باگ گندم قدیمی هم همینطور) چنانچکه ما به محض اطلاع تست کردیم و با توجه به صحت ماجرا گزارش کردیم‌. اما خیلی دیر شده بود. مساله ای که برای بنده محرز بود عدالت ادمین سرور بود و اتفاقی که افتاد ناخواسته رخ داد. باگی عجیبی وجود داشته که یه عده فهمیدند و جای گزارش بهره بردند و بازی رو خراب کردند.



    از همگی حلالیت می طلبم.

    پ.ن ۱: کتیبه ها و واندر بنده متعلق به غرب سرور می باشد و هر کس آنها می خواهد واتس اپ پیام بدهد.
    پ.ن ۲: نیروهای دفاعی رو بک بدهید دوستان. نیازی به هیچ نیرو اعم از دفاعی و هجومی نمی باشد‌.
    پ.ن ۳: رمز اکانت بنده دست چند نفر از دوستانم هست که اگر قصد تجربه آخرین لذت را دارند من هیچ مشکلی ندارم و از نظر من اکانت حذف شده می باشد.

    پ.ن ۴: دوستان عزیزی که اسم اکانت های قدیمی ما رو جویا شدند علاوه بر اسم فعلی که گاه و بیگاه استفاده می کردم و در گترتولز سابقه ش وجود داره بنده قبل از فیلتر در خدمت اکانت های khoda و legend team در تورنمنت سال ۲۰۱۱ و بعد در کنار دوستم amin mfm بودم و بعد از فیلتر روی اکانت CR 7 که هنوز خیلی ها دفاع هفته ۹ تاریخیش(27 همر) رو به یاد دارن در شمالغرب. و البته نفر اول مدافعین و مهاجمینش رو‌.(تو لیست بالا نفرات ۱و ۲ و ۱۲ یادشونه قطعا) و بعد فیلتر مجدد هم کمابیش روی اکانت سورنا پلی دادم‌. صرفا جهت اطلاع عزیزان عرض کردم و هیچ ادعایی نداریم به جز داشتن رفقای خوب.

    پ.ن ۵: از ادمین محترم بابت پیگیری مجدانه و تلاش مردانه اش کمال تشکر را دارم. مردانگی و بی طرفی شما قطعا و مسلما برای ما اثبات شده هست و اگر کسی از من در مورد سایت سوال کند خواهم گفت: سایت ایراداتی دارد اما ادمین این سایت یک مرد واقعی هست.



    کلام آخر آخر آخر:

    با تمام خوشی ها و تلخی ها؛ این چهار ماه خوش گذشت و شخصا هیجان تراوین و دورهمی ها و رفاقت ها و اختلاف نظرها و همه و همه رو تجربه کردم. دوستان خوب زیادی در این سرور پیدا کردم و با خیلی از رفقای قدیمی وقت گذروندم. اصلا پشیمان نیستم که اینجا بودم. به تجربه اش می ارزید.



    این آخرین پست بنده بود و لطفا حداقل در لحظه خداحافظی احترام ها را حفظ کنید. (اصلا شما هیولا بقیه سوسک! خوبه؟) همگی شاد و سربلند باشید.


    موفق و پایدار در پناه حق

    سلام و درود.


    واقعیت امر نمی خواستم شخصا تو این موضوع مطلبی بگم و حالم انقدر از حروم شدن تایم و هزینه ی پلیرهای زیادی که بعد از چندین سال وارد تراوین شده بودن بهم خورده که اصلا دوست ندارم به این اتفاق فکر کنم.


    صرفا جهت اینکه ماهیگیر خوبی هستی میخوام بدونی و از ادمین محترم سوال کنی ببینی این اکانت از چه روزی دست به تست این باگ کردند. چون خودم گفتم برن چک کنن ببین واقعیت داره یا نه. و متاسفانه واقعیت داشت. اگر این اکانت ها قبل از روزی که ما باگ رو به ادمین گزارش کردیم استفاده کرده باشند حق با شماست اما اگر همان روز تست کرده باشند پاسخ وجدانت رو بده و بدون که زیر چه پرچمی داری سینه می زنی برادر.


    یه گندی زده شده که بوی گندش کل جامله تراوین ایران رو برداشته. حداقل اگر شماهم مثل ما بازی خوردید به روی خودتون نیارین ولی اگر دست اندرکار این تقلب آشکار بودید واقعا باید تاسف خورد.


    کسانی که به وقت و هزینه ی اینهمه پلیر احترام نگذاشتند و شرافت و آبروشون رو به چند همر و شارژ مقداری کم و زیاد نیرو فروختند باید شرم کنند. کسانی که عقده های روانی و سرخوردگی های اجتماعیشون رو می خواستند اینجوری تخلیه کنند واقعا باید به حالشون افسوس خورد. به قول حمیدرضای عزیز دمتون گرم کاپ گرفتید. رکورد زدید.

    راستی واقعا می ارزید اسم و اعتبار و آبرو و شرافت رو با این مبلغ فروخت؟ فکر نمی کردید روزی پرده ها کنار میره و رسوایی به بار میاد؟ واقعا سخت بود حداقل از این باگ استفاده نکنید و با همان غارت مولتی نیرو بسازید؟


    لااقل به این افرادی که زحمت ساید رو کشیدند رحم می کردید که کلی هزینه و سرمایه گذاری کرده اند. می دانید ران کردن چنین سروری و نوشتن این اسکریپت و نگهداری و ساپورت آن چقدر هزبنه دارد؟ می دانید که بعد از مدت ها کلی پلیر قدیمی وارد سرورشون شده بودند و کلی پلیر پشت خط بودند تا نتیجه این سرور از نظر کیفیت و سلامت رو جویا شوند و الان این وضعیت چه ضربه ای بهشون خواهد زد؟


    حالا شما را با وجدانی که حتما داری تنها میزارم دوست من‌. از ادمین محترم سوال کن جوابت رو بگیر و کلاه خودت رو قاضی کن.



    پ.ن۱: تقلب می کنید بکنید. فقط لااقل فروم ننویسید و ادعا نکنید. با چند تا بچه دبیرستانی با باگ هارت و پورت کردن هیچ افتخاری نداره.

    سلام و صبح به خیر دوستان.


    صبح زمستانی همه به خیر و خوشی.


    تبریک میگم به دوستانمون در جنوب شرق. پلن خوب و سرعتی اجرا کردید و نتیجه هم کاملا مشخص هست و یک پیروزی شیرین با کمترین تلفات به دست آوردید و به پلنر و لانچرهای این پلن تبریک میگم. لانچ های این پلن بی نظیر بودند و از تمام پلن های قبلی امرداد دقیق تر بود. جا دارد تبریک ویژه بگویم به لانچر اکانت تراکسس که عالی کار کرد. دمت گرم رفیق. معرکه بودی. پلیر تکنیکی رو دوست دارم چه رفیق باشه چه رقیب‌. واقعا از تماشای لانچ های بی نقص شما لذت بردم.

    (با توجه به اینکه عکسها ارائه شد طبیعتا نیازی به ارائه مجدد عکس ها نمی باشد)



    البته در این پلن فیک زیادی زده شده بود و از نظر فیک شبیه تمام پلن های جنوب شرق بود و نمیدونم چرا گفته شد فیک چندانی نداشت. حتی یک همر هم بر روی کتیبه انبار کوچک اومد که دیوار شد.‌ البته با اون بخش حرفتون موافقم که می شد پلن را تشخیص داد و کار سختی نبود و عمدا یا سهوا پلنر این پلن جوری اتک داده بود که میشد فهمید تارگت کجاست. اما این زمانی بود که تحت تاثیر فیک ها دفاع جا به جا شده بود و کاری نمیشد کرد‌. این نکته را هم باید گفت که خاصیت پلن های سرعتی کلا همین هست‌. قبل از لانچ اتک ریل؛ باید مقدمات پخش دفاع رو چید و بعد لانچ سرعتی انجام میشه و اینجاست که زمان اجازه نمیده دفاع به تارگت مورد نظر برسه. برای همین با اینکه در پلن سرعتی تارگت تشخیص داده میشه ولی دفاع کردنش بسیار سخت هست. با این تعداد همری هم که قطاری چیده شده بود عملا باید گفت دفاع تقریبا غیرممکن بود و فقط می شد تلفات سنگینی گرفت و جنوب شرق به هر قیمتی می خواست آن همر را از بین ببرد و موفق هم شد‌.



    آقا اشکان به شما هم تبریک میگم عزیزم. (دقت کردید ما چجوری شما رو خطاب قرار می دهیم؟ و شما چطور؟ به نظر خودتون علت و ریشه اش چیه و از کجا نشات میگره؟ ). دیدید کسی قایم نشده برادر؟ اگر کسی پنهان بشه دهکده اش احیا میشه؟ باور کن طبق روال چند روز گذشته نمی خواستم پست بگذارم و به دلایلی ترجیح می دادم صرفا یک گوشه پلی بدم ولی صرفا جهت اینکه اسم بنده رو با روال فرهنگی خودتون آوردید خدمت رسیدم که تبریک بگم خدمتتون و خستگی از تنتون در بره.

    شما به دفاع ما در دو پلن قبلی که به قول دوستی یکیش خفن ترین دفاع سرور تا اینجا بود تبریکی نگفتید اما تبریک ما رو همیشه دارید چون ما واقعا لذت می بریم از این زد و خوردها و واسه همین اینجا هستیم که شاهد این زد و خوردها باشیم. و مثل همیشه((حریف قدرتمند قابل احترام هست)). اما شما وقتی دیوار میشید فشارتون میفته گویا و به سبک دردم نیومد رفتار می کنید‌. اگر فقط یک مورد پیدا کردید که بعد از پلن موفق شما تبریک نگفته باشم حق با شماست.


    اشکان جان؛ تو این چند روز در فضای فروم؛ به جز مشاجره بر سر کتیبه شمالغرب موضوع دیگری نبود! و درک نمی کنم این را که می فرمایید ما پنهان شدیم! در خصوص کتیبه مورد منازعه هم ترجیح دادم سکوت کنم تا لیدرهای دو طرف با همدیگر مشکل را حل کنند‌. هرچند بچه های جنوب غرب فقط دو تا لایک زده بودن که ظاهرا تحمل اون رو هم نداشتند رفقا ؛ حالا تصور کنید ما در پستی نظری بر خلاف میلشون هم می دادیم! (فریاد وا مصیبتا و اومدن هر سه ساید رو بترکونن به پا بود) گویا دوستانتون یادشون رفته برای مبادله کتیبه جنوب غرب با متحد خودش به قول تیردادخان ((یقه درانی)) می کردند اما موضع شان در خصوص کتیبه سایدهای شمالی سکوت و بعضا فرار به جلو بود که با این حال به آن هم احترام می گذارم. ‌هر کس نظر خودش را اعلام کرده است.



    برای عکس ارائه کردن تا زمانی که بابت تهمتی که به عکس ارسالی اکانت میلاد توسط بنده زدید عذرخواهی نشود و عکس کانترهای جذاب ما رو ارسال نکنید ارائه عکس نخواهیم کرد. اگر خودتان عکس دارید که مختارید. با رفتارهای نادرست خودتان این جذابیت را از فروم گرفتید. خدا جذابیتتون رو ازتون بگیره 🤣😜




    و اما نکته بسیار مهم:


    اکانت Whicher محمد عزیز هست که از بهترینهای جنوب غرب هست که بسیار مودب و حرفه ای و همیشه در خدمت ساید هست. درسته که محمد با جسارت و فروتنی تمام مسولیت لاست دهکده نان کپش رو پذیرفت اما واقعیت این هست که نه ایشان مسول این اتفاق هستند و نه تیم دفکوردی جنوب غرب. در حرفه ای بودن محمد همین بس که در منطقه خاکستری چنین همر خوبی با رید کاملا سالم و بدون حتی یک مولتی کشیده بود و البته در کفایت تیم دفکوردی جنوب غرب، دفاع موفق دو پلن قبلی جنوب شرق خود گویای همه چیز هست.


    اشتباه و اشکال در این موضوع به بنده بر می گردد. ساید از یک مرحله به بعد بازی، باید به صورت کاملا سیستماتیک از پلیرها حمایت کند و آنها را در پناه خودش قرار بدهد. مخصوصا در خصوص اکانت های همرساز باید ساپورت دفاعی و گندمی و پارکینگی به صورت منظم پیش بینی شده باشد که این مشکلات ایجاد نشود. تصور کنید در یک پلن سرعتی ؛ مجموعا ۷۶۰ک گندمخور همر به سمت دهکده نان کپ فاقد دفاع ثابت قوی حرکت می کند در این شرایط هیج پلیر و دفکوردی کاری از دستش برنخواهد آمد. پس این اشکال به فضای سیستماتیک ساید وارد است که چنین اتفاقی می افتد و بنده همین جا از محمد عزیز عذرخواهی می کنم که نتوانسته بودم چنین سیستم درست و منظمی ایجاد کنم در آن منطقه و امیدوارم با تلاش و همت و کمک اعضا بتوانیم این نقص را رفع کنیم. (در صورت لزوم این بحث از نظر فنی به صورت تکمیلی ارایه شده و مورد نقد دوستان هم قرار می گیرد).



    باز هم به دوستانمون در ساید جنوب شرق تبریک میگم. اشکان جان پاسخ خیلی از کنایه ها را هم نمی دهم که کامتان را تلخ نکنم و از این موفقیت لذت وافر ببرید.



    پ.ن۱: محمد عزیز از دوستان و هم بازی قدیمی بنده هستند و دو سال پیش توفیق داشتم میزبان ایشان باشم. با توجه به شناختی هم که دارم قطعا با قدرت بیشتر ادامه خواهد داد و تمرکز خودش را متوجه نان کپهای دیگرش خواهد کرد.

    پ.ن۲: با اینکه لانچ های بسیار خوب و دقیقی انجام شده بود ما توانستیم اینسرت های ظریف و خوبی بکشیم که به دلیل تعدد همر متاسفانه افاقه نکرد.

    پ.ن۳: در خصوص استفاده از کلمات(رید ناسالم و مولتی) لطفا به کسی برنخوره صرفا غرض وصف نوع بازی محمد بود. اثبات شی ء نفی ما عدی نمی کند‌

    پ.ن۴: آقا ناصر NAF تحلیلی ارائه کردند که با بیشتر آن مخالف هستم اما از ایشان ممنونم که برای ارایه تحلیل وقت گذاشتند. امیدوارم بیشتر شاهد بحث های تحلیلی ایشان و دیگر دوستان باشیم و بقیه رفقا نظرشان را کانلا محترمانه راجع به تحلیل ها بگویند.

    پ.ن۴: شاهنامه آخرش خوش است‌ امیدوارم به آخرش هم برسیم(صرفا من باب پیش بینی).

    پ.ن۵: دوستمون که عکس واندر ما رو گذاشتند و تصوراتی هم گویا داشتند! دقت نکردند که واندر چند ساعت قبل از اسکات ایشان چیف شد و نیروهای موجود در دهکده همان نیروهای چیف کننده بودند که البته نیازی به لشکر کشی برای چیف واندر تخلیه شده نبود! مجدد تشریف بیارید در خدمتم.

    پ‌.ن۶: اشکان جان: اگر میشه به این سوال پاسخ بدین: به نظر شما نقد و تحلیل بنده در خصوص پلن قبلی شما جانبدارانه بود یا منصفانه؟ اگر پاسخ هر دو هست؛ چند درصدمنصفانه و چن درصد جانبدارانه؟ ممنون میشم جواب بدید.


    زمستانتان برفِ برف؛ دلهاتون گرمِ گرم

    پایدار باشید

    عرض ادب مجدد خدمت رفقا.


    و اما....

    برسیم به پلن امروز دوستانم در جنوب شرق.

    برخلاف نظر دوست عزیری؛ که یکبار فرمودند نمیشه پلیری بدون طرفداری تحلیل ارایه کنه همچنان معتقدم با کمی منصف بودن می توان تحلیل بدون جانبداری ارائه کرد و بازهم تلاش می کنم به عنوان یک فرد بی طرف به تحلیل پلن بپردازم.



    ابتدا: تبریک و خسته نباشید میگم به دوستانم در جنوب شرق بابت جسارتشون و تایمی که برای لانچ ها و اجرای پلن گذاشتند.

    و دست مریزاد میگم به دوستانم در جنوب غرب بابت تلاش هوشمندانه شون در کمک به همدیگر و دفاع جانانه ای که کردند.




    طرح کلی و اهداف پلن:


    ۱) هدف گیری کپ دفسازهای جنوب غرب. که بیشتر از بین کپ های نزدیک مرکز نقشه انتخاب شده بود تا دف شناور جنوب غرب را تضعیف و البته منابع سرشار گندم کپ های مصری را که محل تغذیه و پارک همرهای مرکزی هم بود از بین ببرد.


    ۲) استفاده از فضای ایجاد شده که ناشی از ورود کتیبه ها به بازی می باشد که تارگت ها را بیشتر و دفاع را عملا سخت تر کرده است.


    ۳) عقب انداختن روند دفسازی جنوب غرب.


    ۴) خارج کردن پلیرهای فعال دفساز از جریان بازی. علت اینکه از این نکته به عنوان هدف پلن نام می بریم انتخاب ۴ تارگت تکراری در این پلن و پلن های قبلی می باشد. طبیعی است که پلنرهای جنوب شرق با این استدلال که در صورت تخریب مجدد کپ های اکانت هایی که قبلا هم تخریب شده اند آنها را خسته و فرسوده کرده و از جریان بازی خارج می کند دست به چنین انتخابی زده است. . که اگر حدس بنده درست باشد انتخاب هوشمندانه ای انجام شده است. مضافا اینکه تیم دفکوردی ساید رقیب معمولا انتخاب تارگت تکراری را بسیار بعید می داند! و منطقی است که از دفاع کمتری برای مقابله در آنجا استفاده کند.


    ۵) کلا ۶ تارگت انتخاب شده بود که همه آنها کپ بودند و به جز یک مورد؛ همگی دفسازهای جنوب غرب بودند.







    روند اجرا و لانچ همرها:


    ۱) تمام همرها برای ساعت ۱۲:۱۲:۱۲ لانچ شده بودند که اقدام جالبی بود و برای اینکار از ۱۲ همر استفاده شده بود.


    ۲) تیم دفکوردی جنوب غرب اینبار با چالش بزرگتری مواجه بود و باید بین اینهمه تارگت شامل کپ ها و نان کپ ها و انویل ها و کتیبه ها و.... اتک های ریل را تشخیص می داد که کار سختی بود. طبیعتا امکان پر کردن تمام تارگت هایی که لانچ شده بود وجود نداشت لذا تصمیم گرفته شد اکثر کتیبه های کوچک جابه جا شود تا تعداد تارگت ها کمتر شود و بتوانند تمرکز دفاعی بیشتری روی بقیه تارگت ها داشته باشند.

    تا زمانی که آخرین لانچ انجام شود به شکلی که تایم ارسال از دست نرود دف شناور ساید ساکن بود و در لحظات آخر به تشخیص تیم دفکوردی و با توجه به منطقه بندی دفاعی؛ نیروها جابه جا شد.


    ۳) نقطه قوت این پلن؛ لانچ های دقیق تر بود که نشان می داد هماهنگی بیشتری نسبت به پلن های قبلی ایجاد شده است. لانچ ها انقدر دقیق بود که در اکثر تارگت ها قید اینسرت زده شده بود. (البته شاهد یک شاهکار اینسرت کشی بودیم که یکی از عزیزان انجام داد که حیفم میاد عکسش رو ارایه نکنم).



    نتیجه حملات:


    ۱)از بین ۱۲ همر لانچ شده؛ ۴ همر به صورت لینک تقریبا سبز بازگشت و تیم دفکوردی هیچ نیروی دفاعی در آن تارگت ها مستقر نکرده بود و این بخش را باید نقطه قوت اصلی پلن تلقی کرد. قطعا بهترین حالت ممکن این است که همر بدون تلفات یا با کمترین تلفات؛ خسارت وارد کند و بازگردد.


    ۲) همرهای دیوار شده:

    ۵ همر لانچ شده به صورت کامل دیوار شد. البته یک همر هم تقریبا نابود شد و از ۹۹۶۷۰ گندمخور رومن فقط ۱۴۹۱۶ گندمخور به دهکده بازگشت و بقیه نابود شد و عملا می توان این همر را هم دیوار شده دانست‌ و باید گفت ۶ همر دیوار شده است.


    ۳) همرهای زخمی شده:

    همر اکانت Gone hero به صورت ۵۳٪

    همر اکانت whach and learn به صورت ۴۰٪

    همر اکانت Rele به صورت ۴۵٪

    همر اکانت Hurr!c4ne به صورت ۱۱٪

    آسیب دیدند و به اصطلاح زخمی شدند و به جز همر اخیر؛ بقیه همرها به صورت جدی آسیب دیده اند.


    ۴) روی هر تارگت دو همر لانچ شده بود که به شرح فوق همرها دیوار و زخمی و در نهایت عبور کردند و البته کراپ ها پس از عبور بازمانده همرهای موج دوم بعضا کمتر و بعضا بیشتر تخریب شدند‌.


    ۵) موج بعدی حملات(نه به صورت گسترده) از ساعت ۹ شب شروع شد. که به سرعت انجام شد و ظاهرا دوستان تصور می کردند که دفاعی در برابرشان نخواهد بود ولی باز هم پشت دیوارهای جنوب غرب ماندند و همدلی بچه ها باز هم جلوه زیبایی از کار تیمی در جنوب غرب را به تصویر کشید و به سرعت دفاع از راه رسید و راه را بر کاتا و سواره هایی که نقش پاکسازی را بر عهده داشتند بست. ارسال کاتا از فاصله نزدیک روی سه تارگت کار را کمی سخت کرد اما ایده سیو بخشی از دفاع سواره نظام سریع مثل کاهن و گارد جواب داد و در کمترین زمان تارگت ها را پر کرد.


    عکس اتک ها توسط دوست عزیزمون ارائه شده بود و فقط چند موج اتک در موج بعدی و بعضی عکس های جالب رو فقط براتون قرار میدم. دیوار شدن چند موج پاکسازی و چندین موج کاتا بر روی اکانت titan و pishva و حتی در فیدر اکانت pishva .




    این جدال و پلن به نفع چه سایدی بود؟


    واقعیت این است که هر دو طرف دستاوردهایی داشته اند و کمابیش به خواسته خودشان رسیدند. جنوب شرق کپ های مورد هدف خود را تخریب کرد و بخش بزرگی از دافع شناور جنوب غرب را کشت و جنوب غرب توانست همرهای رقیب را دیوار و زخمی کند.

    لطفا به این آمار دقت کنید دوستان؛


    آمار امتیاز دفاعی و هجومی دو طرف درگیری:

    جنوب شرق در فاز هجوم مجموعا: ۶۳۶۶۲۳

    جنوب غرب در فاز دفاع مجموعا: ۶۱۲۹۵۲


    که بیانگر کسب امتیازی بسیار نزدیک است و نمی توان در خصوص تلفات وارده سایدی را برتر دانست. گندمخور از دست رفته هر دو ساید برابر بوده و ۱،249،577 گندمخور در این پلن به صورت مجموع نابود شدند.


    اکنون که تلفات دو طرف را بررسی کردیم باید به فاکتورهای دیکر توجه کنیم:

    ۱) تخریب کپ های ۶ کپ جنوب غرب را می توان ضربه خوبی به رقیب دانست. ضربه ای که جبران آن مستلزم هزینه گلد و پوش منبع و زمان لازم جهت بازسازی می باشد که با توجه به کار تیمی که در این تایم سرور طبیعتا وجود دارد زمان زیادی نخواهد برد.نهایتا تا پنج روز بعد تمام کپ ها به شرایط ایده ال رسیده اند.‌ البته جنوب شرق به هدف خود که تخریب کراپ های کپ های دفساز بود رسید.


    ۲) بازسازی همرها و نیروهای دفاعی: ضربه شدیدی که به جنوب شرق وارد شده است دیوار شدن همرها و زخمی شدن آنهاست. البته دیوار شدن تعداد زیادی رم و کاتا(معادل ۱۲۸ موج) هم آسیبی جدی محسوب می شود. بازسازی همرها هم طبیعتا مستلزم هزینه منبع و گلد و زمان خواهد بود. ولی نکته اینجاست که زمان بازسازی همر برخلاف بالا کشیدن کراپ ها؛ بالا هست. ساخت و بازسازی این همرها چند برابر بازسازی نیروهای دفاعی و کپ های جنوب غرب؛ زمان لازم دارد.‌ محدودیت ساخت همر در یک دهکده کار را برای بازسازی سخت می کند و در حالی که همه می دانیم؛ دفاع در تمام دهکده ها ساخته و پرداخته می شود. با توجه به کمبود کتیبه جنگ اموز در بخش شرقی سرور؛ بعید است به این زودی شاهد ریکاوری همرها باشیم.


    ۳) اگر بخواهیم بین دو ساید درگیر؛ منصفانه نگاه کنیم و مطالب فوق و جمیع جهات را لحاظ کنیم باید دست بالاتر را به جنوب غرب داد.(شاید در حد یک برد۳به۲).

    اما اگر واقعیت ها را در نظر بگیربم باید بگوییم تلفات وارده به دو ساید جنوبی؛ به نفع سایدهای شمالی می باشد.(،فارغ از متاها و روابط دیپلماتیک موقت و دایم).

    گه می توانند در این شرایط که دو ساید جنوبی درگیر هستند رشد کنند و با قدرت بیشتری مدعی برتری در این سرور باشند.


    کلام آخر:

    جنوب شرق همچنان با بازی هجومی سعی در برتری جویی هر چه بیشتر دارد و البته به هدف خود که تخریب کپ دفسازهای جنوب غرب بود رسید ولی برخلاف پلن های قبلی؛ اینبار تلفات و بهای گزافی داد. بهایی که در آینده خواهیم دید چقدر برای آنها سنگین و مهم بوده است. بعد از دیوار شدن همرهای اکانت خوب آقا لقمان و دوستانشون؛ باز هم همرهایی از جنوب شرق پشت دیوارهای جنوب غرب از دست رفتند که بیانگر قدرت دفاعی و هماهنگی ایجاد شده در جنوب غرب می باشد. البته همچنان باید در مجموع ساید جنوب شرق را مدعی اول و قدرتمندترین ساید سرور دانست و بقیه سایدها با شانس کمتری نسبت به جنوب شرق تلاش می کنند برنده این بازی شوند.



    نکات:

    ۱) زیبایی بصری ناشی از عدد ۱۲ در پلن جنوب شرق ستودنی بود.‌ حقیر را یاد تیم COW در دات کام انداخت که هر شب ساعت ۱۲ حمله می کردند.

    ۲) با اینکه همر اکانت خوب مارس دیوار شد اما باید از زحمت و تلاش این تیم تقدیر کرد که چند بار این همر را ریکاوری کردند.

    ۳) دیوار شدن بخشی از بازی است و دلیل بر ضعف کسی نیست همچنانکه اتک خوردن بخشی از بازی هست.

    ۴) همچنان معتقدم تا این تایم سرور دوستانمون از اکانت Gone hero بهترین و تاثیرگذارترین پلیرهای سرور بوده اند. تلاشگر و امیدوار و مودب. درود بر شما.

    ۵) زخمی شدن سه همر خوب هون جنوب شرق جالب بود. هر سه همر سواره نظام قابل توجهی داشتند که با توجه به تلفات وارده خطر خفت جنوب غرب کمتر شد. مخصوصا سواره نظام اکانت Rele بسیار خطرناک بود‌

    ۶) استفاده از دو همر قدرتمند جنوب شرق هم در نوع خود قابل توجه بود. معمولا چنین همرهایی در این تایم سرور رونمایی نمی شوند. یا واقعا دست جنوب شرق بسیار پر هست(که دور از ذهن نیست) و یا ریسک کردند و از این همرها در این مرحله استفاده کردند.

    ۷) عملکرد خوب تیم دفکوردی جنوب غرب در نوع خود جالب بود و هر چه جلوتر می رویم شاهد هماهنگی بیشتر آنها و استحکام بیشتری در فاز دفاعی جنوب غرب هستیم. تشخیص تارگت ها به جز یک مورد عالی بود.

    ۸) اکثر اکانت ها بیشتر از دفاع اکانت خودشان استفاده کردند و به دلیل دفساز بودن تارگت ها؛ مدافعان می توانستند در برابر حملات مقابله کنند. واقعیت این است که فکر نمی کردیم در این حجم از همرها استفاده شود. مخصوصا همر آقا اشکان و گان هیرو سورپریزمون کرد.

    ۹) البته پلن دارای ضعف هایی هم بود که فعلا بررسی نمی شود.


    و اما نکته بسیار مهم در این پلن:

    معرفت و مرام دفکورد عزیز و دوست داشتنی مون علی آقای عزیز بود که سنگ تمام گذاشتند و با اینکه چندین انویل دفاعی در اختیارشان بود از هیچ دفاعی برای اکانت خودشان استفاده نکردند و حتی تا زمان لند شدن اتک ها اصلا صحبتی از لانچ روی کپشون نکردند. درسته کپ علی آقا خورد و گندمزارهاش تخریب شد اما ایشان واندر معرفت و رفاقت را صد کرد و چنان جایی در قلب بچه های مسترز باز کردند که برای همیشه در یادها خواهد ماند. دقیقا مثل محمد دیابلوی عزیز که همین کار را کردند. پس از طرف بچه های جنوب غرب به شما دو دوست عزیرم عرض می کنم:

    ((جنوب غرب به وجود لیدرها و دفکوردهایی مثل شماها افتخار می کند و در نگاه ما ، شماها قهرمان و برنده های واقعی هستید)).



    با تشکر ویژه از لطیف و حمید و امیرها و مهرداد و احسان و محمدها و علی و نادر و پارسا و مهدی و پویا و شاهین و بقیه بچه های گل جنوب غرب. دست تک تک شما رو می بوسم و بابت زحمتتون ممنونم.



    ببخشید پست طولانی شد.

    صرفا نظرات شخصی خودم بود و قطعا قابل نقد توسط دوستان عزیزم. خواهشا بدون توهین نقد بفرمایید.

    شب خوبی داشته باشید.


    در پناه ایزد منان

    سلام و درود.


    دوستان عزیزم اینجا فقط یک فضای بازی هست و اصلا زیبنده ما نیست که با اسمهای خانوادگی افراد و ناموس افراد کینه و عقده خودمون رو خالی کنیم. انواع و اقسام القاب زشت و زننده را استفاده کردید چیزی نگفتیم که دوباره یک گروه مواجیب بگیر نیان بگن کم آوردن و زدن تو فاز این حرفها! انواع توهین ها رو استفاده کردید گذاشتیم به حساب جوانی و بعضا اهمیت زیادی که به یک بازی می دهید.

    اما شوخی با ناموس افراد رو نمی تونم باور کنم. اگر یک بازی واقعا اندازه ناموس افراد برایتان اهمیت دارد واقعا برای شما متاسفم و هیچ حرفی دیگری نمی توانم در موردتان بزنم. اما اگر آمدید که بازی کنید از اینگونه رفتارها واقعا بپرهیزید. ما همه هموطن هستیم و برای تفریح و لذت اینجا هستیم و کل کل می کنیم و کری می خوانیم که جذابیت بازی بیشتر شود. اما الان پا به عرصه ای نابخشودنی گذاشته اید که امیدوارم به خودتان بیایید و بازیچه دست کسانی نباشید که این رفتارها برایشان عادی هست.


    به همدیگر فارغ از هر نتیجه ای احترام بگذاریم و خانواده و ناموس همه را ناموس خودمان بدانیم و فقط و فقط به بازی بپردازیم. می دانم که اکثریت قریب به اتفاق دوستان تصور می کردند در حال یک شوخی هستند تا اینکه دیشب متوجه این قضیه شدم و چیزی نگفتم که باز هم یاوه هایی مثل(( از پلن ترسیدند)) را نشنوم. اما الان به جد از همه دوستان خواهش می کنم پا را از بازی فراتر ننهند و شخصیت واقعی و خانواده افراد را مقوله ای جدا از بازی بدانند.


    ببخشید که نصیت گونه صحبت کردم

    اما واقعا لازم بود این مطلب را عارض شوم


    با تشکر از تمام عزیزانی که رعایت خواهند کرد.


    با سپاس

    سلام بر دوستان گلم.


    فعلا فرصت نیست تا پاسخ پست های بالا را بدهم و در پست های بعدی به آنها خواهم پرداخت.


    فقط علی الحساب خواستم عارض شوم که الان شما داخل تاپ تن اتحادها اسمی از شمال غرب می بینید؟ آیا چشمان شما مشکل دارد؟


    حالا فرض کنیم سایدی به ساید دیگر دفاع ارسال کند آیا این همان کاری نبود که آریانا برخلاف ادعاهاش انجام داد؟ آیا اولین دف فراسایدی به جنوب شرق ارسال نشد در این سرور؟

    و چقدر پاسخ ها واضح هستند!



    اجازه بدهید لینک ها و عکس ها ارائه شوند تا ببینید چه اتفاقاتی افتاده است. چند کپ بالا کشیدن دو روز زحمت می برد ولی جنازه این همرهای فلک زده را چه کسی جمع خواهد کرد؟


    به زودی عکس ها و تحلیل ها ارائه خواهند شد و دیسلایک های اتوبوسی شما را پذیرا خواهیم بود.



    بچه های جنوب غرب درود به شرفت و غیرتتون. واقعا لذت می برم که کنار شما عزیزان هستم.


    علی آقا هم مثل آقا محمد که دفکوردهای ما هستند واندر معرفتشون ۱۰۰شد. و برای همیشه تو قلب ما جا خواهند داشت. ففط یک روز صبرکنید کپ های دفکوردمون ۲۰ خواهد شد‌


    پایدار باشید

    سلام و درود دوست عزیزم.


    ممنونم ازنگاه شما و جنبه شما‌. آره من تو اسکات نیروی دیگه ای رو دیده بودم و این که گیرم اومد یک نیروی دیگه بود ولی به هر حال واسه رفع کدی بد نبود‌. به رسم بازی بود و ببخشید چنانچه تعرضی شد. عکسم گذاشتم که بعضی از دوستان فکر نکن انقدرها هم سیف هست‌ وضعیت. امشبم دم اکانت Ronin گرم که از اتک سحرگاهی گریخت.



    آقا شهریار؛ قربان عارض شدیم خدمتتون که هدف اون رم ها بود که در رفتن. کاسب نشدیم جز معدودی دف بی گناه. حالا شما چرا از در رفتن دژکوب ها عصبانی هستی آقا شهریار؟ امیدوارم پاینده باشید.

    پیش بینی شما اشتباه بود دوست من؛ بهانه ای در کار نیست. این دیر زیویم چی میشه دقیقا؟ مگه میشه دیر زید؟ مگه دست خودمونه کی زیویم؟




    پ.ن: چرا کسی در مورد عکس های استفاده از بات نظری نداشت؟ قابل رد نبود نه؟ چون آقا شهریار و اکانت تک شاخ افراد شرافتمندی بودند که حاضر نشدند دروغ بگویند و تکذیب کنند! اله اعلم.



    منتظر نشستن اتک ها هستیم

    دمتون گرم که اینجوری پلن میرین و تلاشگرین

    گندم هم اوکیه. مشکلی نیست

    پایدار باشید.

    دوستان خیلی اصرار کردند که چند عکس رو هم در فروم قرار بدهم که بات بازی پاکبازان هم به رزومه بازی خلاف قوانین اضافه کنید (ویرایش شده توسط مدیریت). بنده هم اطاعت امر کردم. چشم آقا مصطفی و آقا عرفان و محمد عزیز!



    تایم بندی بین غارت ها و نظم رباتیک واضح بیانگر همه چیز هست و نیاز به توضیح اضافی نمی بینم.



    پ.ن: از من گلایه نکنید وقتی کسی (ویرایش شده توسط مدیریت) رو می فرستید جلو که سخنگوتون باشه مجبورم خواسته دوستانم رو اجابت کنم. باز هم منکر استفاده از بات هستید؟ ترجیح میدم بازنده سرافرازی باشم تا برنده ای متقلب!!!!


    تمام

    با سلام

    فرشید جان متاسفانه جنوب شرق مرتب رو کتیبه های لویال فیک میزاره واینم شاهکار جدیدشون هست که دیوار شدن من نمیدونم معنی این کار یعنی چی و چجوری شما میگین فیک نمیزارن



    سلام مجدد.

    امروز بیشتر از تعدادی که معمولا در نظر میگیرم پست دادم. ببخشید.

    ولی باید یه چیزی رو به حسین می گفتم:

    ((حسین جان؛ راست میگه خب؛ فیک نمیرن ریل میرن و دیوار میشن)). دروغ نگفته بنده خدا.


    اما اگر شمال شرق یک اتک از جنوب غرب داره تو همین فروم قرار بده. مستقل بودن علاوه بر قابلیت، لیاقت هم می خواهد.


    اون دوستی هم که داره زیر پرچم امرداد گنده تر از خودش و با نهایت بی ادبی حرف میزنه ریپلای نمیشه که یه وقت به هیچ وجه با ما تو یه دسته قرار نگیره. عزیز قبل از شما شمال شرق رو به ما کادو کردند و پس زدیم. زیاد جوگیر نشو. دو نفر با کلاسیک باز کلاسیک باز گولت زدند (ویرایش شده توسط مدیریت) چشمات رو باز کن و عروسک خیمه شب بازی نباش.



    پ.ن مهم: دوستان پاکباز که ادعاشون میشه؛ چرا با محدودیت رید مولتی موافقت نکردید؟ تراوین از زمانی که شما اضافه شدید به بد شد (ویرایش شده توسط مدیریت) وگرنه ما همان هایی هستیم که فارم لیست رو اول می نوشتیم رو کاغذ؛ بعد وارد سیستم می کردیم.(دفتر رو هنوزم دارم)

    اگر مرد بازی پاک بودید با محدودیت مولتی موافقت می کردید. برید دنبال رید مولتیتون؛ چون قواره تون به بعضی حرفها اصلا نمیخوره.

    سلام مجدد به تمام دوستان عزیزم


    چند روز گذشته به دلیل کثالت نتوانستم در خدمت دوستان باشم و از دوستانم هم بابت عدم پاسخگویی با تماس ها همین جا معذرت خواهی می کنم. امیدوارم دلخور نشده باشند و حقیر را ببخشند. اوقات شریفتان را می گیرم که چند موضوع را مطرح کنم:



    موضوع اول: چشمان عقاب


    جنوب شرق توانست در یک اقدام جالب و از نظر بنده حرفه ای کتیبه چشمان کوچک را از جنوب غرب بزند که جای تقدیر دارد. البته بنده اولین بار در تورنمنت ۲۰۱۱ این حرکت حرفه ای را دیده بودم و به نظرم بسیار حرکت جالبی هست. به دوستمون از اکانت اشکبوس هم به ویژه تبریک میگم که مجری این فن بودند. کتیبه مبارکتون باشه و تو خوشی هاتون ازش استفاده کنید.


    البته، پلیر صاحب چشمان از جنوب غرب؛ یکی از بهترین پلیرهای ما در این سرور بوده و قطعا ما هیچ ایراد و خرده ای به ایشان نخواهیم گرفت. این بخشی از بازی است و همیشه گفته ایم حریف قدرتمند قابل احترام هست. پرهام Alma پدیده ای هست که در سرور اول خودشان به خوبی درخشیدند و قطعا در آینده یکی از اسم های ماندگار تراوین ایران خواهند بود. پسر بسیار مودب و متین و دوست داشتنی که در حال یادگیری نکات حرفه ای بازی هست و حالاحالاها باید تجربه کسب کند. انقدر هم وجود داشت که اشتباه خودش را پذیرفت و هیچ بهانه ای هم نیاورد. پرهام جان خوشحالم که در کنار ما هستی و بهت افتخار می کنم.



    موضوع دوم: آریانا


    ما برای اتحاد و نپ شمال شرق تلاش خودمان را کردیم و حتی روی بعضی از خواسته هامون هم پا گذاشتیم اما ظاهرا اتحاد آریانا دنبال آرامش ساید نیست و خوش خدمتی به امرداد را به آرامش ساید خودش ترجیح می دهد.


    برای آخرین بار هم به تمامیت مستقل شمال شرق احترام میگذاریم ولی اگر شاهد هرگونه فیک و اسکات از جانب شمال شرق باشیم قطعا حق خودمان می دانیم که مقابله به مثل کنیم.(الان تیردادخان پابرهنه میاد وسط میگه واسه فلانی تعیین تکلیف نکن).

    اگرهم دوستان میخواهند مساله متای شرق را دستمایه قرار بدهند فراموش نکنند که لویال هم در متای جنوب غرب قرار دارد. ولی ما خواهان آرامش ساید شمال شرق بودیم و از دوستان لویال خواستیم در کنار ساید خودشان باشند و در اتفاقات جنوب سرور ورود نکنند اما با این روند اتحاد آریانا ممکن است برنامه ما نیز تغییر کند.

    واقعا سختتونه واسه سایدتون پلی بدید؟



    موضوع سوم: حرفهای آقا مانی


    مانی عزیز از همین فضا سلام عرض میکنم و امیدوارم در کنار علی آقا و بقیه رفقاتون برای قدرت سایدتون موفق عمل کنید. اگر منتظر وفای به عهد دوستانمون در اتحاد آریانا هستید که باید بهتون بگم بیراهه رفته اید‌. این دوستان از اول سرور ثابت کرده اند که به هیچ عهد و پیمانی وفادار نیستند و فقط منافع خودشان و بردن به هر قیمتی برایشان اهمیت دارد. آن هم نه بردن خودشان! برد یک ساید دیگه! پس اصلا تعجب نکنید و باید مثل ما به این روال عادت کنید. ما دیگه به جمله های((این چیزها دیگه از ما گذشته...)) و از اونور زیر میز زدن عادت کردیم. شما هم عادت می کنید.



    کلام آخر؛

    مخاطب حرفم مستقیما با لیدرهای آریاناست:


    ((برای یکبار هم که شده روی حرفتان بایستید)).



    پی نوشت ها:

    پ.ن۱: کجا هستند دوستان جنوب غربی که یقه هاشون رو تیکه پاره کرده بودند برای جنگ اموز آریانا که امانت بود دست ما و با یک کتیبه دیگه کادو شد و تحویل داده شد! الان زبانتان بند آمده؟ چرا تیکه پاره نمیشین واسه کتیبه شمال غرب که دست آریاناست و به همین راحتی میگن نمیدیم؟ چرا مثل همیشه مواضع دوگانه دارید؟

    دوستمون از اکانت تک شاخ کجاست؟ تیردادخان کجایی؟ بیاین یقه ها رو پاره کنید دیگه. اینهمه طرفداری از ( ویرایش شده توسط مدیر ) نامردی برای چیه؟ چرا دوست ندارید قدری شرافت هم وارد بازی کنید؟


    پ.ن۲: از این خفت ها هر شب انجام میشه آقا تیرداد ولی ما چون عادت داریم ذوق زده نمیشیم. فقط دیشب یه کوچولو نوازش دادیم عکسشو برات میزارم پایان پست. راستی آقا تیرداد هنوز بهترین و بزرگترین دیوار سرور رو تبریک نگفتید!

    پ.ن۳: موقع قدرت چنان غره نشو که زمان ضعف نتوانی به ضعف خود و قدرت دیگری اعتراف کنی.

    پ.ن۴: آریانا که دل به متای جنوب شرق بسته است باید خودش هم فهمیده باشد که اگر شمال غرب به جنوب شرق چراغ سبز نشان دهد شما فراموش خواهید شد. موقتی و زاپاس بودن حس خوبیه؟

    پ.ن۵: در خصوص اشتباه آقا ناصر در خصوص احتساب سرعت سواره های نژاد هون لازم به توضیح است که تا اواسط سرور هم این باگ وجود داشت که سرعت اضافه با قهرمان هون لحاظ نشده بود در این سرور؛ و با تلاش ما این باگ اصلاح شد و ناصرجان در جریانش نبوند. به قول یه بنده خدایی: مدارکش هم موجوده!

    پ.ن۶: شب دراز است و قلندر بیدار.

    یادم رفت عکس بگذارم الان ادیت می کنم:


    حیف شد دژکوب هاش در رفته بودن



    پایدار باشید

    سلام و درود خدمت تمام رفقا.


    نصف شب همگی به خیر.

    اشکان عزیز و ادریس جان(که ما بهشون ادی میگیم) پست هایی ارسال کردند و بحث اون سه دهکده این بار کمابیش از زاویه فنی مورد توجه قرار گرفت لذا همچنان که عرض کرده بودم اطلاعاتی از پلن موفق جنوب شرق ارائه می کنم. البته قبلا تبریکات عالیه ما اعلام شد و برخلاف دوستان گرامیمون بی حرف پس و پیش تبریک گفتم و به اصطلاح دبه نکردیم!

    اگر دوستان علاقه مند بودند نکات فنی و ریز پلن را با یک سری اطلاعات جالب که الان اطلاعات سوخته به حساب میاد در این خصوص قرار خواهیم داد.


    لازم است که برای درک فضای دهکده ها و اهداف آنها و علت عدم دفاع به یک سری نکات توجه داشته باشیم. اول ببینیم چرا جنوب غرب اقدام به زدن سه دهکده کنار هم و دقیقا چسبیده به چندین دهکده جنوب شرق کرده است!



    اول) چرا سه دهکده در مختصات (0 / -130) زده شد؟


    حضور ۵ دهکده از نژاد هون در این مختصات مرزی و ساخت نیروی هجومی در این دهکده ها به شکل فعال و ساپورت منابع و غارت بالای آنها(از ناتارهای چیف شده و منابع فول دهکده های پشت سرشان به راحتی میشد فهمید) باعث شد که توجه ما به این منطقه جلب شود. لذا تصمیم بر آن شد دو دهکده در آنجا ایجاد شود. اما اهداف اجرای این پلن برای جنوب غرب و اهداف حضور این دهکده ها در این منطقه چه بوده است؟


    ۱) این مختصات از نظر ما به احتمال بسیار زیاد در زمان کتیبه ها اهمیت خاصی پیدا می کرد و این خطر وجود داشت که ساید رقیب کتیبه های در این منطقه را از خاک جنوب غرب خارج کند. لذا جهت پیشگیری و حتی مقابله به مثل اقدام شد.

    ۲) دو نژاد گول و هون از دو پلیر فعال و غارتگر توسط پلنرها انتخاب شد تا بتوانند با غارت از ساید مقابل با سواره های سریعشان بدون تحمیل هرگونه ضرر منبعی به سایدشان؛ شروع به ساخت سریع سواره نظام سرعتی کنند. بدین منظور اکانت mkmj و SOURENA انتخاب شدند و مکلف به اجرای پلن تقابل شدند. دهکده سوم صرفا جهت عدم استفاده رقیب از فضای یک خانه ای بین این دو دهکده ایجاد شد و توفیق اجباری شد که در اجرای پلن مرزی به دو تفر دیگه کمک کند و به نظرم برای همین بود که اسم دهکده ش بسترساز نام گرفته بود.

    ۳) تمام غارت این دهکده ها از ناتارها و مولتی های جنوب شرق بود که در نوع خود جالب بود و لینک غارت های سنگینشان در صورت لزوم از خمره های جنوب شرق ارائه خواهد شد. سواره نظام سریع این قابلیت را دارد که بدون پوش از ساید و غارت ساید رشد کند.

    ۴) بدیهی هست هزینه احداث آن دهکده ها برای جنوب غرب فقط یک چیفر بوده است که برای پلیرهایی با غارت بالا هزینه زیادی نیست.



    دوم)‌آیا جنوب غرب به هدف خودش رسید؟


    1) اتفاقا حدس ما درست از آب در آمد و چهار کتیبه کوچک در این محدوده افتاد که به لطف نیروهای همین دهکده ها پاکسازی و برداشته شد و به عمق ساید رفت. یک مرتاض کوچک و احمق کوچک و البته یک کتیبه مرزی دیگر که یادم نیست😆😆 .


    ۲) بعد از زدن کتیبه ها می توانست پلن دهکده ها تغییر کند ولی جنوب غرب ترجیح داد برای اجرای پلن های خود به مناطق دیگری توجه کند و عملا آن منطقه برایشان اهمیت خودش را از دست داد.

    گواه این نکته آن است که خود آقا اشکان هم فرمودند که قبل از کتیبه ها دفاع قابل توجهی در آن منطقه وجود داشت و بعد از کتیبه ها کلا ۳ک دفاع باقی مانده بود این یعنی آن دهکده عملا دیگر اهمیتی نداشت و منتظر فرصت بودیم تا به قول آقا ناصر امتیاز فرهنگی آزاد شود.



    سوم) چرا جنوب شرق خیلی خوشحال شد؟


    ۱) جنوب شرق در موضوع کتیبه ها قافیه رو به جنوب غرب باخته بود و باید با بولد کردن موضوعات دیگر این فضا را تغییر می داد. وگرنه پلیر و لیدر خوبی مثل اشکان عزیز قطعا می دانند که نان کپ به این راحتی به کسی واگذار نمی شود و نان کپ های بنده را به خوبی می شناسند! البته با یک حساب سرانگشتی سه به یک شدیم با آقا اشکان. سه چیف من زده بودم از اشکان و الان یه چیف ایشون زد. ببینیم ادامه ماجرا به کجا می رسه.


    ۲) جنوب شرق مدتی بود که از متای خود ناراضی بود و فشار روانی ناشی از نپ شمال شرق داشت اذیتشان می کرد. برای همین موضوع به اصرار آنها آریانا در جنگ علیه جنوب غرب بر خلاف میلش مجددا ورود کرد. و این چیف های بی اهمیت را هم چنان بولد کرد که روحیه بخشی کند. غافل از اینکه پلیرها می دانند که اتک های آقا اشکان قابل دفاع هم بود ولی نخواستیم دفاع کنیم و فاصله بین اتک ها را خودشان می دانند چقدر بود. فلذا دهکده را تخریب کردیم و تحویل دادیم چون قطعا اشکان عزیز هم نیازی به چنین دهکده ای نداشتند و کاتا می کردند و این یک معامله برد برد بود برای هر دو طرف. اما با این حال رسم معرفت رو رعایت کردیم و تبریک گفتیم آن هم بی هیچ حرف پس و پیش!



    این بار هم ناپرهیزی می کنم و یک عکس از نیروهای نان کپم ارائه می کنم تا آقا اشکان ببینه چه نان کپی چیف کرده: (اگر باز هم بگید فتوشاپه رسوا می کنما)


    این هم تعداد نیروهای دهکده چیف شده. عزیزان شماها نان کپ هاتون اینجوریه؟ نیروهای دهکده به زور به ۱ک می رسید. همان ۳۳کاتا کتیبه مرتاض رو بلند کرد دوستان.



    پ.ن۱: باور کنید نمی خواستم در این موضوع حرفی بزنم ولی شاهد نگاه عجیب و غریب برخی دوستان بودیم و خواستم با نگاهی نسبتا فنی موضوع را مطرح کنم.

    پ.ن۲: واقعیت امر این است که ترجیح می دادم دهکده را خودم کاتا کنم چون به هر حال چیف دهکده هر چند خالی هم باشد می تواند بار روانی داشته باشد.

    پ.ن۳: اینها چیزی از ارزشهای حرکت رقیب کم‌نمی کنه و همچنان بهشون تبریگ میگم این حرکت رو. هدف صرفا روشنگری بود.


    در پناه حق

    سلام و صبح به خیر دوستان


    (این پست می تواند جنبه آموزشی داشته باشد)


    تبریک میگم به پلن دیشب دوستانم در تیم امرداد و متای شرق. پلن تر و تمیز و قشنگی بود. بدون هیچگونه کار اضافی و با سرعت انجام شد. عکس ها رو دوستان ارسال کردند و تماشا کردید.

    اشکان جان خیلی عالی در منطقه مرزی نیرو کشیدی و لذت بردم از این سرعت عمل شما در بالا کشیدن همر در اون منطقه.


    اگر دوستان علاقه مند بودند نکات فنی و ریز پلن را با یک سری اطلاعات جالب که الان اطلاعات سوخته به حساب میاد در این خصوص قرار خواهیم داد.


    پ.ن۱: آقا ناصر عزیز؛ اول صبح واقعا حس جمع و تفریق اینهمه عدد رو ندارم و کاری هم به صحت و سقم آن ندارم؛ ولی قبلا هم گفتم کسی که بخواهد برنده شود باید برای هر گونه اتفاقی آماده باشد.

    پ.ن۲: در خصوص ریزش پلیر در جنوب شرق که دوستان در دو روز گذشته اشاره کردند به نظرم در تراوین و بالاخص در سرور نرمال این اتفاق کاملا طبیعی هست. سرور ۹ ماه زمان می برد و در طول این ۹ ماه ممکن است خیلی اتفاقات برای پلیرها رخ دهد و زندگی آبستن حوادث غیرقابل پیش بینی زیادی است پس اینکه تعدادی پلیر و اکانت ریزش داشته باشند اتفاق عجیبی نیست. اگر اکانت خود بنده را هم در گترتولز بررسی کنید می بینید با اینکه کلا اصلا اهل حذف اکانت نیستم اما بعضا برای بنده نیز اتفاقاتی افتاده که اجبارا حذف کرده ام. آخرین مورد هم به آخرین سرور اسپید آی آر بر می گردد که فرزند نورسیده ام را از دست دادم و همسرم را خدا بار دیگر به بنده بخشید و به شرایطی رسیدم که نتوانستم ادامه بدهم.


    پ.ن۳: آقا مازیار عزیز همین جا پاسخ پست شما را می دهم که تعداد پست زیاد نشود و امیدوارم جسارت نکرده باشم از این جهت:

    ((دوست عزیزم؛ اگر به امید خدا شمال شرق کاملا یکدست و یکدل شد آن وقت از دوستانی مثل حسین tnt و اشکان عزیز بپرسید که چه صحبت هایی بین ما انجام شده است و همین برای اثبات خیلی مسائل کفایت خواهد کرد و الان من هر قدر هم بگویم که واقعا خواهان یکپارچگی و قدرتمندتر شدن شمال شرق هستم ممکن است شما یا برخی دوستان باور نکنید یا حداقل تردید داشته باشید اما زمان ثابت خواهد کرد که چه کسی صداقت داشته است. به عنوان یک دوست اگر قابل باشم برای شما آرزوی موفقیت می کنم و به عنوان یک رقیب بازهم اگر قابل باشم خوشحالم که رقبایی مثل شما دارم. داشتن رقیب قدرتمند و حرفه ای و کهنه کار لذت بخش هست )).


    پ.ن۴: دوستان دلواپس که خیلی نگران کتیبه های لویال بودند جنگ اموز با تک هیرو تحویل شد و یک کتیبه هم روش کادو دادیم و یقینا باز هم در آینده شاهد چنین مراوداتی خواهیم بود. خدا را شاکرم که شباهت اسمی حسین tnt عزیز با حسین tnt دیگری که رفیق قدیمی بنده است عاملی شد که رفقای خوبی مثل حسین ها و اشکان و ابوالفضل و وحید و نوراله و نورج خان پیدا کنم. کتییه های جنوب غرب در صورت نیاز در خدمت برادرانمون در لویال قرار خواهد گرفت. امیدوارم نپ پایدار بماند و تقویت شود‌.




    امیدوارم دوستانم از نظرات بنده ناراحت نباشند‌. به هرحال نظرات شخصی خودم را صادقانه گفتم و می دانید که همیشه هم سعی کردم همینگونه باشد.


    آذرماه سردتان سرشار از لذت باد

    سلام و درود


    آقا تیرداد دقت کردید به یک موضوع جالب! اینکه بنده شما رو چجوری خطاب قرار میدهم و شما چگونه بنده رو خطاب قرار می دهید! صرفا جهت تفکر.



    اما در مورد محتوای پست شما:

    در مورد اتفاقات قدیمی سرور و اینکه چه کسی چی بود و چه کرد همه اطلاعات کافی دارند و بنده جهت جلوگیری از اطاله کلام از آن عبور می کنم. فقط یک نکته را خاطر نشان می کنم.

    (هر زمان احساس کردید واقعا با رید مولتی مخالف هستید از تمام لیدرهایی که خواهان بازی پاک و سالم هستند دعوت می کنم در یک حرکت دسته جمعی از ادمین محترم درخواست کنیم محدودیت رید مولتی شدید اعمال کنند).
    هر زمان که واقعا مرد بازی پاک بودید ما با اشتیاق کامل از این حرکت حمایت می کنیم و جنوب غرب آمادگی خودش رو با این محدودیت رید اعلام می کنه.


    اما بعد....

    قبلا هم گفته بودم شما فروم نویس خوبی هستید. این تلاش شما هم در راستای کمک به شکستن موج انزوای جنوب شرق و حذف پلیرهای آن درک می کنم. اما خیلی بعید می دانم به نتیجه قابل توجهی برسید برادرم.

    جموب غرب انقدر کتیبه داره که بعضیهاش به صورت دو نفره و سه نفره و حتی به صورت ثابت استفاده میشه. قبل تر هم آقا اشکان لیدر جنوب شرق در تحلیلی فرمودند که به احتمال زیاد و به دلیل کثرت کتیبه ها؛ از برخی کتیبه های جنوب غرب استفاده کافی و کاملی نخواهد شد.

    تیردادجان اون متن رو براتون خلاصه کردم که مجددا مطالعه کنین و ببینید چقدر از مرحله پرت افتادین. مخصوصا اون قسمت هایی که براتون قرمز خوشرنگ زدم رو چندبار مطالعه کنید. بعد فکر کنید ببینید واقعا جنوب غرب با اینهمه کتیبه چه مشکلی میتونه داشته باشه؟ شیطون بلا نکنه موج ریزش پلیر در شرق سرور به خاطر......کتیب.....نه آقا این حرفها کدومه.


    فکر کنم همین برای ادعای کذب شما کافی باشه.


    و اما بعد...

    دفسازهای شمال غرب شاید به همان دلیلی وارد تاپ می شوند که دفسازهای شمال شرق در حملات NW وارد تاپ می شدند!


    تیرداد جان؛

    جالبه بدونی که تله جواب داد و در پایان سرور یا اگر دوست داشتی به صورت خصوصی بهتون اثبات هم می کنم که مچی که باید گرفته میشد گرفته شد. خیلی هم خوش گذشت به قول یه دوستی.


    حالا واقعا؛ چرا دفاع جنوب غرب رو تبریک نگفتی؟ شما که انقدر بی جنبه نبودی(می خواستم بنویسم بچه جون با زحمت جلوی خودمو گرفتم:D)



    تیردادخان خوش گذشت؟


    پ.ن۱: آقا حس می کنم وضعیت وخیم شده و داره یه اتفاقاتی میفته که جنوب شرق داره کم کم میره گوشه رینگ. البته فقط حدس زدم.

    پ.ن۲: یادم رفت این رو بگم. تاجایی که یادم میاد آقا تیرداد دایما می گفت این بحث را تمام کنید! به مبحث ناتار بپردازید! خسته شدم در مورد فلان دیگه صحبت نکنید! اونوقت ما تعیین تکلیف می کنیم؟ ماهر وقت حرفی زدیم یا پیشنهاد دادیم یا نظر ساید رو گفتیم که اختیارش رو داشتیم. شما هم اختیار این رو داشتید که به بقیه بگین در مورد چه چیزی صحبت کنن؟

    پ.ن۳: ممنونم بابت درک تکیه کلام بنده که غالبا در گفتار هست و بعضا وارد نوشتار میشود.


    خیلی عاشقتم تیردادخان

    سلام به تمام رفقا

    بالاخص به شما دوست عزیزم.



    دوست من توجه کنید،، نظر شخصی خودم این هست که شما یکی از پلیرهای خوب سرور هستید و بازی قابل قبول و با کیفیتی انجام میدین و یک حرفه ای هستید از نگاه بنده. (بانگاه مثبت و از طرف یک برادر کوچیکتر بخون بقیه شو) برای همین هم انتظار می رود رفتار حرفه ای از شما مشاهده شود. اوایل سرور در فروم با متانت و ادب رفتار می کردید و این توجه خودم را هم جلب کرده بود اما کم کم دارید از مسیر درست خارج میشین. لطفا سعی کنید مثل قبل رفتار کنید چون فرد با لیاقت و محترمی هستید.



    در مورد سوال شما؛ ظاهرا شما اینهمه پست بچه ها و لیدرهای SW رو دیشب ندیدید؟ یا شاید دیدین ولی به پست ها دقت نکردید!

    اینکه به هر عزیزی که موضوعی مطرح می کنه ما بخواهیم یک پست بزاریم و جواب بدیم که الان باید صفحه ۷۰۰فروم می بودیم. وقتی پاسخ موضوع مطروحه محمدعلی وگنس عزیز که مشابه شما بود را دادم دیگه نیازی ندیدم مجددا مطالب را تکرار کنم. و حق بدین که لیدرها این اختیار را دارند که به هر دلیلی اگر نخواهند پاسخی به مطلبی بدهند پاسخ ندهند! یا فقط به لیدرهای دیگه پاسخ بدهند. همچنان که پلیرها هم همین حق را دارند. اما با جمیع این شرایط برای اینکه احترام زیادی براتون قائلم پاسخ شما را به صورت کامل می دهم.



    دوست من؛ اتحاد لویال متحد و دوست ما بود و هست و ما بدون هیچگونه منت و توقعی از متحدین خودمون حمایت کردیم. همه دیدند که زیر اتک های SE خسارت زیادی دیدیم ولی همچنان پای حرفمون و رفاقتمون ایستادیم و البته دقت کنید که این لطف نبود بلکه وظیفه ما به عنوان دوست و متحد لویال بود. دیدین که خودشون هم گفتند که هیچ خواسته ای از طرف SW نبوده و نیست. می دانم که این قضیه ممکنه در چارچوب روابط دیپلماتیک منطقی تلقی نشود و سایدی که کمک می کنه و هزینه میده منطقی هست که خواسته هایی هم داشته باشه؛ امااگر قسمت شد و توفیق داشتیم و در سروری کنار هم بازی کردیم خواهی دید که کلا فرم شخصیتی و اخلاقی ما این هست و وقتی با کسی یا کسانی رفاقت می کنیم بدون منت و توقع کمک می کنیم.

    مضافا اینکه صداقت ما در رفتار و گفتار داشت شرایط را به گونه ای پیش می برد که برخی تصور می کردند که ما تجربه و توان ایجاد روابط سیاسی داخل بازی نداریم و بعضا دوستان از ورشکستگی سیاسی صحبت می کردند و شمال شرق کم کم داشت در تسخیر و استیلای جنوب شرق قرار می گرفت و سرور ۲به۱ میشد(فارغ از شمال غرب بی طرف) پس طبیعی بود که از رفقامون در شمال شرق که افکار و اهداف مشترکی با ما داشتند حمایت کنیم. می دانید که داشتن هدف مشترک افراد را به هم نزدیکتر می کند. و همین افکار و هدف مشترک بود که لویال و SW را در یک گروه قرار داد.



    در خصوص کتیبه های اتحاد لویال:

    این بحث؛ موضوعی کاملا درون اتحادی هست و به توافقات بین لیدرهای لویال و SW مربوط می شود و اصولا هم کسی نباید در این موضوعات ورود کند. نپ شمال شرق محترم است و به آن احترام می گذاریم اما این دلیل نمی شود ما به صرف یک نپ کتیبه های اتحاد لویال را به کس دیگری تحویل بدیم. الان که خیلی براتون سوال شده عارضم خدمتتون که انتقال کتیبه بین مسترز و لویال به عنوان دو متحد کاملا طبیعی است و با توجه به شرایط جنگی شمال شرق و تشخیص لیدرهای لویال؛ دو سه کتیبه به مسترز داده شد و طبیعتا ممکنه در ادامه سرور هم این تعداد بیشتر یا کمتر بشه و ممکنه بر اساس شرایط و تشخیص لیدرهای مسترز و لویال ، چندین کتیبه از جنوب غرب به لویال داده بشه یا برعکس. همچنان که پریشب شاهد جابه جایی کتیبه ای به لویال بودیم. پس قاعدتا اینکه کسی بابت کتیبه ای حمایت کرده یا کسی از پس دادن کتیبه ای امتناع می کنه حرف بیهوده و توخالی هست.



    دور از شان شما و بسیاری از عزیزان حاضر در تاپیک:

    این فرضیه های همان کسانی هست که تا چند روز قبل می گفتند لویال کتیبه فروش هست و برده و زرخرید جنوب غرب هست. همین دوستانی که به راحتی اینهمه تهمت به عزیزانمون در شمال شرق می زدند الان نگران کتیبه هایشان شده اند! همان ها وقتی با پاسخ بچه های لویال مواجه شدند الان دنبال نشراکاذیب و تخریب چهره آنها هستند. بگذارید اینها در خیال باطل خودشان بمانند و هر فکری دوست دارند بکنند. ما مسول اصلاح ذهن خراب و شخصیت پوچی که به همه تهمت می زند نیستیم.





    کلام آخر اینکه:

    چند کتیبه اتحاد لویال به صورت قرضی و امانت در دست متحدش می باشد و هر وقت لیدرهای لویال و مسترز صلاح بدانند کتیبه ها به مالک آنها تحویل می شود. ارتباط خوب و معرکه لیدرهای دو طرف بر همه آشکار است.

    دو نکته کلیدی در پاراگراف فوق بود:

    اول اینکه گفته شد: هر وقت لیدرهای متحد تشخیص بدهند! نه هر وقت جنوب شرق یا کسانی دیگر تشخیص بدهند.

    دوم اینکه کتیبه فقط به لیدرهای لویال تحویل داده خواهد شد نه به هر شخص دیگری.

    و البته اگر لیدرهای مسترز و لویال صلاح ببینند کتیبه های دیگری هم در اختیار متحد ما (لویال) قرار خواهد گرفت. وقتی می گفتیم ما اینجوری رفاقت می کنیم بعضی ها باورشان نشد اما زمان ثابت کرد ما چگونه رفاقت می کنیم. بله ؛ هستند هنوز کسانی که فقط برای رفاقت حاضرند از مرزهای منفعت طلبی عبور کنند و بی هیچ منت و توقعی به کمک دوستانشان بشتابند. از لیدرهای لویال هم بابت اعتمادشون به ما بسیار سپاسگذارم ؛ نشان دادین که واقعا شایسته دوستی و رفاقت هستید و بر قله های معرفت تکیه زده اید. تمام کتیبه های جنوب غرب را متعلق به خودتان بدانید و هر زمان اراده کنید در اختیارتان قرار می گیرد.


    نکته: امیدوارم با درایت دوستان و عزیزان در شمال شرق، کل ساید منسجم و یکپارچه بشود.


    امیدوارم توضیحات کافی باشد.


    پ.ن۱: ایشالا که افراد تنگ نظر الان از بین اینهمه کلمه دنبال یک سوژه الکی برای هوار زدن اینکه ایهاالناس دیدین گفتم اینها نمیخوان شمال شرق یکپارچه بشه نباشه.

    پ.ن۲: فکر می کنم همه متوجه شده اند چه اتفاقاتی افتاده است و چه کسانی از شمال شرق استثمار کرده اند. نیازی نیست بیایم زور بزنیم تا بگیم ما خوبیم. همه افراد داری اندیشه هستند و همه چیز را تشخیص می دهند.

    پ.ن۳: امیدوارم همه دوستانی که گرفتار کرونا هستند هر چه زودتر حالشون بهتر بشه و به جمع ما بپیوندند.


    موفق و پایدار باشید

    استاد! پیر تراوین! اسطوره!

    ماهم یه گروه قدیمی داریم که شماها توش نیستید! الان بشینیم به بقیه بخندیم؟ این یعنی بقیه پلیر قدیمی نیستند؟ امروز قشنگ قاطی کردیا! الان مثلا تحقیر کردی؟ الان اون دوستان شما به کجای اون متن خندیدن؟ نکنه حال هیچکدومتون خوب نیست؟اسم قدیمی اکانت های من رو از کجا فهمیدین؟ من که اصلا اعلامش نکردم. یه دروغی بگو حداقل یک نفر باورش بشه. کاش یک محفل آنلاین بود اونوقت پیش همه می دیدیم شما از سرور تست چی شنیدی! یه چیزی به گوشتون خورده فکر کردید کسی هم که نبوده کی به کیه میگیم ماهم بودیم. ایمیل ثبت نام قدیمی جفتمون رو بزنیم یکجا ببینی چه خبره؟


    مضافا؛ ما که اسمی نیاوردیم و نمیاریم. چه بسا خیلی پلیرهای جوونی که اومدن و خیلی از ماها باید پیشش لنگ بندازیم. این فضاها چیه بهش پناه می بری؟ هنوز ندیدم دفاع قدر جنوب غرب رو تبریک بگی اسطوره.


    ما جدیدالورودها رو انقدر اذیت نکنید دیگه. یک سرور اجازه بدید فارم تون باشیم.





    این بخش مربوط به بازی نیست اما باید اینجا بگم:

    توضیح:

    بچه ها می دونن کلمه((بچه جون)) تکیه کلام بنده هست و اگر ناراحتتون کرد ببخشید. هرچند فکر نکنم شما انقدر موهاتون سفید شده باشه که بزرگتر از بنده باشید! البته که معرفتتون بیشتره و بزرگ هستید. امیدوارم تفسیر به مفهوم کنید و دریافت صمیمیت کنید. سپاسگذارم




    عمو ناصر؛

    زمان تیرداداینا ادیت نبوده که یک بخش پیام رو بپوشونن. حالا شما کوتاه بیا. اگر پیام واسه دیروز بود اون ساعت ها رو نمی زد. بقیه مطالبم محمد دیابلو عزیز گفت. البته اصلا موضوع مهمی هم نبود.



    پ.ن۱: محمد یادته گفتم نباید تاثیر بونوس جمعیت مهاجم رو مطرح کنی؟ بفرما تحویل بگیر.

    پ.ن۲: همه رو به یک لیوان آب خنک دعوت می کنم.


    انقدر تیردادخان رو اذیت نکنید.

    شب خوش

    ای جاااانم. این دفاع مردونه چقدر سوزش داشته که آقا تیرداد اینجوری عصبانیه و داره کم کم بی ادب تر هم میشه.

    عزیزم ما نگفتیم اکانت hooman جنوب شرقیه! گفتیم الد دارک اونو با خودش اشتباه گرفت! حله؟

    در مورد اون بخش پیام هومن هم نوع نگارش یه جوری بود گفتم شاید منظورش ما باشیم که توضیح دادم که اگر اشتباه برداشت کردم امیدوارم بنده رو ببخشه.


    این که انقدر هول شدن و دبه و ماله نمیخواد عزیزم.


    در مورد اون دو خط و یه خط هم پی نوشت ۸ عارض شدم خدمتتون که الان شروع می کنید به اسکی رفتن! چه پیش بینی جالبی بود! شما جایزه اولین اسکی باز رو گرفتید. آفرین. مطالب را تا انتها بخون که اینجوری خودت را با اینهمه سابقه مدیریت فروم و این قبیل هندونه زیر بغلیا خراب نکنی.


    برام جالبه اینهمه زور می زنی که بگی ای شمال شرق! وای وای جنوب غرب با یه دبه بنزین میخواد آتیشت بزنه! بچه جون بقیه هم عقل و شعور دارند.


    بنده هم از حضور گرم شما ممنونم.

    عاشقتم همچنان


    پ.ن: همه دوستان اجازه بدهند اعضای شمال شرق بین خودشون مشکل رو حل کنند و کسی از بیرون ورود نکنه‌ به این بحث.

    پ.ن آخر و مهم: خود لیدرهای شمال شرق حواسشون جمع باشه که چه مطالبی رو لایک می کنند. همین موضوع می تواند عامل تفرقه بین خودتون باشه. دقت رو بالا ببرید.

    ممنونم

    عشق های من.


    محمدجان و تیرداد عزیز.


    فقط چشمهاتون درست کار میکرد اونم ظاهرا به مشکل خورده. خیلی ساده ست ها. قسمت اول پست داره با محمدعلی وگنس عزیز صحبت می کنه و قسمت دوم داره با اکانت فرومی hooman حرف میزنه! و داره به اکانت هومن میگه مولتیه نه به اکانت وگنس!


    یعنی واسه الکی شلوغ کردن هم دچار مشکل هستید؟ آقا بیاین بگید دمتون گرم اینهمه همر سوسک شده و یه لینکم نگرفته. خودتونم اینجوری آروم تر میشین‌. امتحان کنید اگه آروم نشدین پای من.


    الان برید سراغ سم بعدی! یا خدا. طرف سم خالصه دنبال سم هم میگرده. آینه ندارین؟



    شیطونه میگه بکشیم زیر نپ ببین اگه ما نمی خواستیم نپی در کار نبود! البته همه اینو می دونن به نظرم.


    پ‌ن1: اون رفیقی که دنبال کتیبه س؛ خودش باید قبلا می زد که نتونست حالا دست به دامن رفقای ما شده؟ مگه نمی گفتی این کتیبه ها رو فروختن؟ پس دنبال چی هستی؟ بیا پولش رو بده بهت بدم کتیبه رو. تازه گفتم احمق منحصرم بفرستن رو اکانت خودم. برید با من از این شوخی ها نکنید.


    پ.ن۲: انقدر حواستون جمع نیست متوجه نشدید دیشب هم کتیبه هایی بین ما و شمال شرق جابه جا شد! می دونید این یعنی چی؟ یعنی ما کتیبه رو به کسی میدیم که ازش گرفتیم به هیچکس دیگه ای هم مربوط نیست. همه کتیبه هامونم میخوایم بهشون بدیم اینم به کسی مربوط نیست. پولشو دادن آقا! ماهم پولشو دادیم. شما هم باید خرج کنی. الکیه مگه به اینهمه آدم تهمت زدی و الان شیک اومدی کتیبه میخوای؟ اصلا ایشون کیه؟


    پ.ن۳: عشق های من؛ با تمام احترام به آقا لقمان و رفقاش؛ کسی که بخواد بره تو دیوار رو کل کتیبه های یک ساید فیک نمی زاره. قابل توجه عزیزانی که جای تقدیر از دفکورد معرکه ما که خار تو چشم هست میان قصه میبافن. لعنتیا چجوری دقیقا گفتید ناصر تارگت اصلیه؟ چرا به من ۱۱۱کاهن رسید فقط؟ من لیدرتون نیستم مگه؟


    پ.ن۴: یه عزیزی می خواست ببینه ما کجا یاد گرفتیم. عزیز دلم اینجا اینو بگم یه کم ریا میشه. از بعضی از رفقات بپرس بهت میگن کجا بوده. البته خیلی علاقه داشتی بیا واتس اپ بهتون میگم کجا یاد گرفتم. فقط در این حد بدون همه این قوانین(مثل عدم تسخیر واحه و آبادی در ۷*۷ و...) رو ما نوشتیم و خیلی از تکنیک های تراوین که الان می بینید از اول نبوده و از تجارب امثال ما به شما رسیده. کافیه فکر کنم. عمو ناصر ۱۲ سال پیش اینارو می دونست که از ما دعوت کرد. البته اون وقت ها بهش می گفتیم ناصر زارازورا!!!! شما هم ۱۲ سال بازی کنی می فهمی کجا پلی دادیم.

    روز آخر هم به خاطر یک نفر اعلام خواهیم کرد قبلا رو کدوم اکانت ها پلی می دادیم‌. فعلا ریا نکنیم بهتره.


    پ.ن۵: یک نوستراداموس هم داشتیم که خیلی جالب پیش بینی می کرد. چند وقت پیش گفت بعد از کتیبه ها ریزش پلیر زیادی انجام میشه. اولش فکر کردم منظورش جنوب غرب هست با رفتن اکانت پایتون و آقا ایرج به شک افتادم.


    پ.ن۶: برای امیر وال عزیزم؛ برای آقا ایرج و بچه های اکانت پایتون باز هم موفقیت آرزو می کنم. ما رو حلال کنید. این تقابل ها فقط داخل بازی هست و بیرون بازی همه تون دوست ما هستید و براتون احترام قائلم. آقا ایرج ما دوست داریم حتی اگه ما رو دوست نداشته باشی و از شما حلالیت می طلبم‌.


    پ.ن۷: قصه گو اکانتشم ترکیده هنوز داره قصه میگه. یکی این بنده خدا رو بخوابدنه تا پس نیفتاده.


    پ.ن۸: الان میان میگن دیدین گفت می کشیم زیر نپ؟ شوخی کردم عامو! شوخی!


    خیلی خوش گذشت

    ناصرخان

    فقط و فقط به عشق خودت که همه دفاع رو میدی به لیدرهای جنوب غرب


    لازم شد یک عکس هم از دفاع یکی از لیدرهای جنوب غرب که کتیبه ش روی جنگ منحصر هست براتون بزارم لذت ببرید:



    میگن: حرف زدن بلد نیستی، حرف نزدنم بلد نیستی؟


    پ.ن: ببینم اولین لیدر جنوب شرق که تبریک میگه کیه!!! عزیزانی که همش انتظار داشتند همه بهشون تبریک بگن کجان؟ البته ما که می گفتیم چون جنبه شو داشتیم. اما الان... عیب نداره بابا.


    نبودن لقمان و دوستاتش واقعا ناراحت کننده س.

    همیشه و همه جا موفق باشید.