Posts by SOURENA

    بله با همون داستان معروف پتروس قهرمان😂😂

    یک لحظه شک کردم ک خدایا اوژن ک شمال شرق بود نکنه الزایمر گرفتم😁😁

    برای کامل کردن حرفت اولین هولدر ای ار هم پویان بود با اکانت رایس ک منم گاهی روش بازی میکردم چون سرور یک راند بک رو اکانت کد ام بودم و جانشین بودیم رو واندر

    دوستان امین ام اف ام لیدر شمالغرب بود که متای شمال رو بست و اتحاد بزرگ open تشکیل شد. اگه اشتباه نکنم البته.


    البته اینها واسه خیلی سال پیش هست. یلدمه قوانین ۸صفحه ای براش نوشته بودیم مثل عدم گرفتن ده تو ۷در۷ و از این صحبت ها.


    دم همه پلیرهای قدیمی گرم.

    یادش به خیر.

    سلام عزیزان.


    وقت همه دوستان به خیر.

    تبریک میگم حملات جسورانه ساید با غیرت شمال غرب رو که با وجود تمام کمبودها مردانه می جنگن. واقعا این نوع بازی کردن برازنده و دوست داشتنی هست. تعدادتون کم هست ولی جسارت و غیرتتون خیلی زیاد.



    رفقای گلم اگر در مورد چیزی اطلاعاتی ندارند لطفا اظهار نظر نکنند. بعضی اسامی انقدر اعتبار و حرمت دارند که خارج از بازی هم هر کاری بخوان خیلیا براشون انجام میدن و این اصلا بد نیست. این یعنی اخلاق و رفاقت اولین اصل بازی خیلی از پلیرهای قدیمی بوده.


    جهت اطلاع برخی دوستان گل و جوانترم عرض می کنم سال ۱۳۸۵ با آقا ناصر کلاهبردار بازی کردیم‌. ناصر با اکانت معروف zarazora درجنوب غرب و ما با اتحاد اوژن ozen در شمال غرب.


    پایدار باشید.


    پ.ن۱: اگر در مورد موضوعی اطلاعی ندارید اظهار نظر نکنید.

    پ.ن۲: به پیشکسوت ها احترام بگذاریم.‌

    سلام دوستان عزیزم.


    امیدوارم آخر هفته خوبی داشته باشید و سالم و سرحال در کنار خانواده هاتون باشید.


    لذت بردم از خفت های زیبای متای NE+SW . بهتون تبریک میگم که انقدر خوب و تکنیکی خفت می کنید. خفتری به نظرم یکی از جذاب ترین و هوشمندانه ترین بخش های بازی هست و می تونه ساید رقیب رو شدیدا تضعیف و عصبی کنه. همر خفتر رعد خوشکلی هم دیدم و با توجه به اینکه علاقه وافری به رعد دارم خیلی کیف کردم.




    دوستان گرامی، ببخشید که جسارت می کنم اما موضوع دیگری که وجود داره و اذیت کننده هست لحن غیرمحترمانه پست ها هست. همه می دونیم که اکثر پلیرهای تراوین با تجربه هستند (بعضیا کمتر بعضیا بیشتر) و از این جمع باتجربه توقع میره حتی در برابر رقباشون خیلی رفیق تر و مهربان تر از این حرفها باشند. بنده خاک پای همه تونم و از همه دوستان خواهش می کنم احترام همدیگه رو رعایت کنند. این سرور هم تمام خواهد شد اما رفاقت ها تمام شدنی نیست.



    آقا سید از پلیرها و لیدرهای بسیار باتجربه و بااخلاق هستند و با اینکه با دو پست اولشون موافق نیستم ولی نباید انقدر بی انصافی در حق ایشان بشود. دوستانی که مدعی تجربه و اسطوره بودن هستند و پلیر تراوین کلاسیک و آی آر بودند حتما اکانت سید (3eyed/S3eyed/SEYYED) یادشون هست! خداییش کدومتون جرات نزدیک شدن بهش رو داشتید؟ سید از قدیمی ها و بهترینهای تراوین هستند و احترام ایشان و امثال ایشان رو باید رعایت کنیم. سیدجان دو پست اول شما در شآن شما نبود ولی با این حال برای ما عزیز و محترم بودی و هستی و خواهی بود. مرد دوست داشتنی صبر رکن رکین لیدری تراوین هست این رو شما هم قطعا می دونی رفیق. صبور باش.




    شرایط فعلی سرور:

    متای NE+SW ابتکار عمل رو در دست داره و اینگونه که داره پیش میره هر روز بیشتر از قبل به برد نزدیکتر می شوند. تیم لیدریشون دارن عالی کار می کنن و پلیرهاشون پرتلاش هستند. همانگونه که پیش بینی می شد شمال شرق قدرتمندترین ساید هست و با متاشون هر روز قدرتمندتر می شوند و بسیار بعید به نظر می رسد با این شرایط رقبا کاری از پیش ببرند. با کمال احترام به دو ساید NW که با کمبود پلیر همچنان باغیرت داره می جنگه و ساید SE که تا الان واقعا درخشان بودند، شانس برد رو باید ۸۰ به ۲۰ به نفع متای NE+SW داد. البته در تراوین هیچ چیز غیزممکن نیست و باید تمام تلاشتون رو بکنید که اگر باختید بازنده سربلندی باشید و لذت کافی رو برده باشید.


    مختصر و مفید:


    شمال شرق: قدرتمند و پرجمعیت(چین)

    شمال غرب: باغیرت و کم جمعیت(ژاپن)

    جنوب شرق: جسور، شجاع و ماجراجو(فرانسه)

    جنوب غرب: بی رحم و باهوش(انگلستان)


    پایدار باشید

    ارادتمند

    SOURENA

    سلام و عرض ادب دارم خدمت شما دوست عزیزم آقارضا گارد گرامی و بزرگوار.


    قبل از هر چیزی ممنونم که مثل همیشه موقر و شکیل نگارش و نقد می کنید. بعد از آن هم سپاسگذارم که وقت گذاشتید و پست طولانی بنده را خواندید.


    عزیزم بنده اگر داخل بازی باشم که رسما میام اعلام می کنم و بازیم رو می کنم. بنده چند روز به لطف و دعوت رفقای قدیمیم به ساید شمالغرب رفتم(حدود یک هفته) و همین موضوع رو هم اینجا اعلام کردم! چه برسه به بازی! دو روز بیشتر هم مهمان شمالغرب نیستم و فارم لیست اشکان رو کامل کنم میرم. دو هفته دیگه هم به احتمال زیاد تو دات کام خواهیم بود.

    اما واقعا الان به دلایلی که خارج از حوصله این بحث هست تصمیم ندارم اینجا بازی کنم.‌ اگر زمانی تصمیم داشته باشم بازی کنم حتما با تیم خودمون بازی خواهم کرد.



    بگذریم....

    برادرم به دیدگاه شما کاملا احترام می گذارم. اما بنده واقعا هیچ سمت و سویی در بازی ندارم به جز یک موضوع و آن هم این هست که قلبا امیدوارم جنوب غرب برنده سرور باشد‌. همین و بس. تحلیل هایی هم که داشتم به باور خودم بر منطق و قواعد بازی استوار بود و توقع داشتم به صورت فنی پاسخ داده شود. اما اینکه کلا بخواهید به صرف مغرضانه دانستن این تحلیل ها؛ این حجم از استنباط و استدلال را رد کنید کمی برایم عجیب بود.


    دوست من؛ به نظر شما کمی عجیب نیست شما با همه کسانی که بیرون از بازی هستند و نظر و تحلیل ارائه می کنند مخالف هستید؟ عجیب نیست که تمام این افراد که غالبا بسیار با تجربه هستند از نگاه شما از یک ساید طرفداری می کنند؟ کمی فکر کنید خودتان متوجه تصور اشتباه تان در این خصوص می شوید.


    رضاجان؛ بعد از اینهمه مدت بازی کردن باعث میشه دوستان زیادی داشته باشیم و در بین دوستانمون انقدر اعتبار و اعتماد وجود داره که بتونیم از اکانتشان به تماشای اتفاقات سرور بنشینیم. چرا این موضوع برای شما عجیب هست؟ در ضمن؛ بنده اصلا کاری به متای شما داشتم؟ حرفی زدم که به متا مربوط میشه؟ بنده جز تحلیل پلن مطلبی نگفتم.


    به هر شکل بنده نظر شخصی و استنباطم را عرض کردم و قطعا ممکن است بخشی از آن یا تمام آن به مذاق برخی دوستان خوش نیاید. ولی دست اندرکاران امر می دانند که این تحلیل درست بود یا خیر!


    خوانندگان فهیم می توانند تشخیص بدهند که کدام مطلب به واقعیت نزدیکتر است.


    پایدار باشید

    SOURENA

    .....ادامه پست قبلی....



    چهارم) چه سایدی ضرر کرد؟ از نظر تحلیلی!



    جنوب شرق در یک پلن جسورانه توانست دو دهکده مهم از رقیب مستقیم خود دیستروی کند و دهکده با تمام نیروها (چه کم و چه زیاد) از بین رفت. مضافا حجم نسبتا بالایی از دفاع شمال شرق در برابر اتک های پی در پی نابود شد.

    به عبارت ساده تر از نظر هر دو ابزار اندگیمی شمال شرق آسیب دید. هم دفاع خود را از دست داد هم واندرزن هاش نابود شد. پس آسیب وارده جدی بوده و به آن راحتی که دوستان گفتند قابل جبران نیست. البته دفاع ریکاوری می شود اما می توانست این دفاع نابود شده روز آخر روی واندر شمال شرق باشد. همر واندرزن هم که قطعا قابل جبران نیست‌.


    شمال شرق دیوارهایی ساخت که ۷ همر جنگی رقیب را از پا درآورد و نزدیک دو میل گندمخور از نیروی هجومی ساید مقابل را گرفت. اما یادمان نرود اکثر این همرها از دهکده های دیفالت زده شده بودند که عملا کارایی زیادی نداشتند. بعد از کتیبه ها و جنگهای ابتدای بازی، همرهای جنگی دیفالت کم کم اهمیت خود را از دست می دهند و اگر سایدی بتواند با استفاده از آنها کتیبه ای بزند یا همر واندرزنی را دیستروی کند بهترین عملکرد و کاربری را انجام داده است.

    این بدین معنا نیست که این نیروها مرده شان از زنده بودنشان بهتر بود! خیر؛ بلکه به این معناست که نیرویی که با اهداف خاصی ساخته می شود وقتی با عملکرد مناسبی استفاده شود حتی اگر تلف شود نتیجه مثبت بوده است.

    خطر خفت همرهای دیفالت و فشار گندم آن و خطر چیف شدن و کاتا شدنش به دلیل فواصل نزدیک؛ قانعمان می کند که وقتی ۷ همر جنگی غالبا دیفالتی بتوانند دو همر واندرزن و مقدار زیادی نیروی دفاعی را نابود کنند موفق بوده اند.



    کلام آخر:


    دوستان گرامی؛ دفکوردهای شمال شرق بین لانچ های زیاد فیک و ریل در تایم زمانی خاص(نصف شب) باید اتکهای ریل را تشخیص و از دفاع موجودشان بهترین استفاده را می کردند که کار بسیار سختی است. این را هم در نظر بگیرید که ساید نمی تواند کتیبه ها را از دفاع خالی کند و باید از نقاط زیادی در ساید دفاع کند.


    چیف واندر جنوب شرق؛ در نوع خود اقدام عجیبی بود و حتما حفاظت از آن انرژی و توجه زیادی را جلب خواهد کرد. باید دایما نیروهای دفاعی در این واندر مستقر کنند و فشار گندم آن را تحمل کنند. گمان می کنم در همان شرایط جنوب شرق از غفلت و غرور رقیب استفاده کرد و ضربه ای کاری وارد کرد.


    شمال شرق قدرت زیادی دارد و یا متایی که با جنوب غرب بسته است به احتمال بسیار زیاد برنده بازی خواهد بود. اما جنوب شرق نشان داد در شرایط برابر حرفهای زیادی از منظر تکنیکی برای گفتن دارد. شخصا از انتخاب تارگت و تایم پلن جنوب شرق لذت بردم.


    برای تمامی عزیزان آرزوی روزهای خوب و لذت وافر دارم


    پایدار باشید

    SOURENA


    پ.ن۱: این تحلیل ها قطعا قابل نقد است و نظرات شخصی اینجانب بود.

    پ.ن۲: جنوب غرب به نظرم قدرتمندتر از آنی هست که تصور می کنید. ممکن است معادلات را به هم بزند.

    پ.ن۳: ارایه عکسها و اطلاعات کامل اتک ها و دفاع ها به ما کمک می کند تحلیلهای دقیق با جامعه آماری کامل داشته باشیم. لطفا در این بخش سخاوتمند باشید و سیاست را دخیل نکنید.

    پ.ن۴: امروز اف بودم و با اینکه کمی دیر بود بالاخره وقت شد و توانستم پلن هیجان انگیز و فایت شرقی ها را تحلیل کنم.

    پ.ن۵: از کرونا به دور باشید.

    سلام و درود رفقا.


    تنور بازی داغ شده و همگی داریم از این زد و خوردها لذت می بریم. جنوب شرق پلن هجومی به قصد دیستروی کردن دو دهکده مهم در شمال شرق اجرا کرد که با دفاع شمال شرق مواجه شد اما توانست دیستروی کند هر چند با تلفات بالا! به دو طرف تبریگ میگم بابت دقت و ظرافتی که در پلن داشتن و خسته نباشید میگم به دفکوردها و لانچرهای دو طرف.


    می خواهیم بررسی کنیم ببینیم آیا این پلن و اجرای آن انتخاب درستی بود؟ و آیا ارزش این همه تلفات را داشت؟ کدام ساید از این پلن سود کرد؟ پس به صورت جداگانه اتفاقات را بررسی می کنیم.




    اول) پلن دیستروی دو دهکده درست بود؟


    اصولا تا جایی که بنده به یاد دارم در این تایم بازی، دیستروی کردن واندرزن ها رایج نیست و معمولا در یک ماه پایانی؛ پلنرها اقدام به خرج کردن همرهای جنگی برای دیستروی کردن واندرزن ها می کنند که هم گندم خور آزاد کنند و هم سلاح سنگین رقیب را از دور خارج کنند.

    اما فراموش نکنیم که داریم در سرور اسپیدترا بازی می کنیم که شرایط و خصوصیات خودش را دارد. در این سرور هر اکانت می تواند با توجه به وفور منابع چند همر داشته باشد و گندمخورهای دیفالت بعد از مدتی بار گندم زیادی بر پلیر وارد می کند و حتی تمرکز او را بعضی مواقع از دهکده های مهمتر می گیرد. به اینها اضافه کنید لیمیت غارت و خطر خفت بالا به لطف ظهور سواره های سریع هون ها! پس خرج کردن همرهای جنگی بالاخص از دهکده های دیفالت در این تایم بازی منطقی به نظر می رسد.


    قطعا آنالیزورها و لیدرهای جنوب شرق اطلاعات کافی از دهکده های مهم شمال شرق بالاخص تارگت هایی که انتخاب کرده بودند داشتند وگرنه این تعداد همر جنگی را قطار نمی کردند. آنها به هر قیمتی می خواستند دو دهکده تارگتشان را دیستروی کنند.

    به نظر می رسد با جمیع شرایط؛ جنوب شرق پلنی را طراحی کرد که ریسک بالایی داشت و اگر دفکوردهای شمال شرق کمی باهوش تر عمل می کردند با شکست مواجه میشد اما توانستند از سد دفاع شمالی ها عبور کنند و اینبار مشت محکمی به رقیب زدند. فارغ از مباحث فنی؛ بار روانی این حملات و دیستروی کردن دهکده ها توانست روحیه پلیرهای جنوب شرق را بالا ببرد.


    پس می توان گفت انتخاب این تارگت ها برای این پلن در این تایم انتخاب درستی بوده و هوشمندانه و با ظرافت انتخاب شده است. اجرای پلن هم با اینکه ضعف هایی داشت اما قابل قبول بود. به لیدرها و آنالیزورهای جنوب شرق بابت این انتخاب و اینهمه دقت باید تبریک گفت.‌




    دوم) تارگت ها واندرزن بوده اند؟


    دوستان عزیزم در شمال شرق؛ خودشان تایید کردند که دهکده دیستروی شده اکانت گانز Guns And Roses نان کپ بوده و واندرزن داشته است. البته بهتر بود دوستان شمال شرقیمون که این را تایید کردند عکسی از این واندرزن هم می دادند تا بدانیم عملکرد دوستانمون چگونه بوده و چه همری دیستروی شده است. دقیق و قطعی نمیشه اظهار نظر کرد ولی بنده فکر می کنم این دهکده ۱۸۰ک پیاده و ۷۵ الی ۸۵ک سواره(با توجه به نوع سواره) و رم یا کاتا بالای ۱۰ک(کم گفتم!)داشته است. در نهایت آنچه مسلم است این اکانت یک همر واندرزن از دست داد.


    اما در مورد دهکده دیستروی شده از اکانت قدرتمند و خوب کلاب CLUB بحث زیاد است. قبل از بررسی این بخش پلن باید بگویم اگر حرفی می زنیم و نظری می دهیم فقط بابت تحلیل و ارایه نظر شخصی است و به نظرات تمام دوستان بزرگوارم احترام قائل هستم.

    ببینید به دلایل مختلف که مهم ترین آنها را به ترتیب ذکر خواهم کرد بنده معتقدم دهکده دیستروی شده اکانت کلاب؛ نان کپ قدرتمند و واندرزنی بوده است که از بین رفتن آن به نفع جنوب شرق خواهد بود.

    و اما دلایل:

    اول) پلنرها و لیدرها و آنالیزورهای جنوب شرق قطعا اطلاعات دقیقی داشتند که ۴همر جنگی(و ۲همر دیگر پشت سر این ۴ همر که عبور کردند) را فدا کردند تا آن دهکده را دیستروی کنند وگرنه آنها می دانستند که با این ۶ همر جنگی می توانند کتیبه ای ببرند یا دهکده مهم دیگری از رقیب را دیستروی کنند. نباید لیدرهای جنوب شرق را دست کم گرفت. چرا باید ۶ همر جنگی را برای یک دهکده که اطلاعات دقیقی از آن ندارند پشت سر هم قطار کنند؟ برای ایجاد بار روانی؛ دیستروی کردن یک دهکده فیدر معمولی که قاعدتا کم دفاع یا بی دفاع هم می بود کفایت می کرد!

    پس منطق حکم می کنه که لیدرهای جنوب شرق با اشراف اطلاعاتی که داشتند پلن کردن و قاعدتا دهکده نان کپ مهمی رو از اکانت قدرتمند CLUB دیستروی کردند.


    دوم) بنده هم مثل آقا محمداولددارک عزیز در زمان اجرای پلن ها؛ رتبه چندتا از همرها را چک می کنم و بعد از پلن هم دوباره همان ها را چک می کنم که در این بررسی متوجه حذف یک همر تاپ (به جز اکانت گانز)شدم. بر اساس همین چک کردن هم تعداد نیروها را حدس می زنم.


    سوم) همر اکانت گانز که طبق فرمایش لیدرهای شمال شرق نان کپ و واندرزن بود؛ حدود ۵۵۰ک دفاع داشت اما دهکده اکانت کلاب حدود ۷۵۰ک دفاع داشت! چگونه می توان قبول کرد برای یک همر جنگی کلاب این حجم از دفاع استفاده شود ولی برای همر نان کپ گانز ۲۰۰ک کمتر از این دفاع استفاده شود؟ دفاع قابل قبول دهکده کلاب بیانگر اهمیت فوق العاده آن بود.

    احتمالا دوستانمون مدعی خواهند بود که بخشی از دفاع شخصی بوده است که پیشنهاد می کنم این موضوع مطرح نشود چون این ادعا موجب خواهد شد ضعف دفکوردی نمایان گردد.


    چهارم) پلیری مثل آقا سامان با اینهمه سال سابقه قطعا همرسازی اصولی را بلد هستند. اما در عکس ارائه شده توسط دوستان، همر مورد ادعا اصلا بالانس نیست و یک پلیر باید تازه کار باشد که اینگونه نیرو بسازد. دوستمون که ساخت راحت گرزی را دلیل عدم بالانس دانستند هم باید توجه کنند که نسبت گرزی به تی کی اصلا اینگونه نباید باشد.

    مضافا اگر دوستان شمال شرق عکسی داشتند که نشانگر وجود همرجنگی در آن دهکده بود در همان روز اول ارائه می کردند که به قول خودشان بار روانی ایجاد نشود! بنده با مشکل اسم دهکده هم که آقای مایک در پست قبلی اشاره کردند کاری ندارم اما منطقی تر بود که عکس کامل دهکده های اکانت کلاب ارائه میشد که فایل نیروهای بقیه دهکده ها کاور شده باشد.


    پنجم) یکی از دوستانمون از شمال شرق که به نظر می آمد از دفکوردهای ساید هستند مدعی بودند که تارگت های ریل را تشخیص داده بودند! که به نظر بنده ادعای درستی نیست! چون سایدی به قدرت شمال شرق در صورت تشخیص درست با توجه به محل استقرار دهکده های هدف می توانست دفاع بیشتری جمع کند و ضمنا اگر می دانستند دهکده دیستروی خواهد شد حتما از همر جنگی هم در دفاع استفاده می کردند اما همر واندرزن بود و حیف بود در فاز دفاعی از بین برود.


    ششم) بعد از اینکه آقا هومن عکس اتک ها را داخل فروم قرار دادند به یکباره دوستان شمال شرق وارد فروم شدند و سعی در کم اثر جلوه دادن پلن داشتند و تلاش می کردند جو فروم را به نفع خودشان تغییر دهند که خود این مساله بیانگر این واقعیت بود که پلن جنوب شرق درست بوده و دو تارگت عالی را زده اند. اگر پلن موفق و به نفع جنوب شرق نبود اولا به احتمال زیاد عکسها توسط دوستان شمال شرق به سرعت وارد فروم می شد و دوم اینکه اگر پلن ناموفق بود شاهد این حجم از تقلا برای کم اهمیت دادن پلن و حتی ادعای سانسور شدید عکس ها نبودیم! چرا باید عکسها سانسور شود وقتی طرف مقابل می داند شما همه ی عکسها را دارید؟


    هفتم) کافیه به تایم ایجاد دهکده های اکانت کلاب توجه کنیم و با لحاظ غارت وحشتناک این اکانت دریابیم چه همری در دهکده چهارم این اکانت وجود داشت. می دانیم که دهکده سوم تا پنجم بهترین گزینه برای ساخت همر واندرزن به شمار می روند. اگه نیاز بود دوستان بفرمایید تا با اعداد و ارقام هم دقیق براتون حساب کنم.


    فکر می کنم تا همین جا کافی است. گمان می کنم حدود ۱۹۰ک گرزی و ۶۶ک تی کی و ۱۲ک کاتا در این دهکده وجود داشت. این تنها حدس و گمان بنده می باشد. اما اینکه چرا دوستان ما در شمال شرق وجود چنین همری را تکذیب می کنند حتما دلایل خودشان را دارند که قابل احترام هست.




    سوم) در آمار ریاضی چه سایدی ضرر کرد؟


    شخصا در احتساب سود و ضرر در پلن ها به اعداد و ارقام توجه زیادی نمی کنم ولی ممکن است برای بقیه عزیزان برخی اعداد و ارقام مهم باشد برای همین به تبیین بخشی از آمارهای پلن می پردازیم:


    نیروهای تلف شده دو طرف با احتساب گندمخور:


    جنوب شرق: کل تلفات پلن ۱،۸۷۸،۲۹۸

    منابع تلف شده: ۱،۳۱۶،۲۸۴،۰۲۳


    توجه:برای هر یک از همرها ۱۵موج کاتا به تعداد کاتای موج اول لحاظ شده است.


    شمال شرق: کل تلفات پلن در دفاع: ۱،۳۲۱،۰۰۰

    منابع تلف شده در دفاع: ۸۵۸،۶۵۰،۰۰۰


    توجه: به دلیل عدم دسترسی به اطلاعات کامل آمار شمال شرق به صورت حدودی لحاظ شده است و حداقل قدرمتیقن حساب شده است.


    اما.....

    باید در نظر بگیرید ۲ همر واندرزن که در دو دهکده وجود داشتند به دلیل دیستروی شدن دهکده ها از بین رفته اند که باز هم با احتساب حداقل تلفات ۶۶۱،۵۰۰،۰۰۰ منبع از دست رفته است.



    ادامه دارد .....

    سلام دوست عزیزم


    برای اینکه زحمت شما رو کم کنم و برای کس دیگری سوءتفاهم پیش نیاد اون تیکه از متن بنده که بهش اشاره کردید رو نقل قول می کنم دوباره مطالعه کنید.


    دوست من؛ خیلی واضح است که طرف صحبت بنده جنوب شرق (SE) است که با این حرفها پلهای پشت سرش رو خراب نکنه و جنوب غرب رو باری بر دوش خطاب نکنه! چون جنوب غرب یکدست و قدرتمنده و پلیرهاش تجربه کافی و قدرت لیدری و توان اجرای پلن دارن.


    انتهای اکثر پستهای من هم دقت کن که دوست دارم جنوب غرب برنده سرور باشه.


    میشه فهمید که با عجله مطالعه کردید اشکالی هم نداره. لطفا دقتتون رو بیشتر کنید.


    پایدار باشید

    SOURENA

    سلام و درود.


    بالاخره فروم این سرور رونق گرفت. چند تا پست بود که خواستم توضیح مختصری بدم خدمت دوستان:....

    اقا سلام عرض میکنم دوستان عزیزم



    پ ن : اقا میگن رضا سورنا به جمع اس دبل پیوسته خوش اومدی سلطان سرور بدون تو صفایی نداشت (نه من رضا رو میشناسم نه رضا منو ولی به دلایلی که الان جاش نیست بعدا میگم به خودم حق میدم خطاب قرار بدم ایشونو)

    یزید.....

    همچنان که قبلا هم گفته بودم دلم واسه تراوین تنگ شده و دوستان لطف داشتند به بنده و رو اکانت یکی از رفقای قدیمی یه کوچولو دف می کشم برای شمالغرب مستضف. دستم برسه یکی دوتا کتیبه هم به فنا میدم که عالی میشه D,:

    دوستان توجه کنید که بنده در تمام جریان تمام جریانهای سرور پیش در جنوب غرب بودم و دایما با یوسف عزیز ارتباط داشتم. با اینکه یوسف عزیزم در برخی موارد بالاخص روزهای پایانی سرور و بعد از آن به بنده کم لطف بودند اما این دلیل نمیشه که بنده در مورد ایشان حقیقت رو نگویم.

    آقا یوسف شخصی به شدت راستگو هست و دروغ به هیچ وجه در شخصیت ایشان جایی ندارد. کافیه شما فقط یکبار با ایشان صحبت کنید تا شیرینی عجیب و صمیمیتش شما رو جذب کنه. قطعا اگر سرور نرمال؛جنوب غرب اکانتی یا جاسوسی در امرداد داشت بنده هم در جریان بودم. اما اصلا چنین چیزی نبوده. این وسط ممکنه علی آقا یا هر کس دیگری دوستی داشته که از طریق ایشون به یک سری اطلاعات دسترسی داشته ولی این دلیل بر این نمیشه که یوسف هم در جریان یا عامل این موضوع بوده. پلیرها با هم رفاقت دارند و این یک امر عادی است.



    البته این را هم عرض کنم که شخصا مشکلی با این قضیه ندارم و داشتن اکانت یا پلیر در ساید مقابل را یک تاکتیک در بازی می دانم.



    پ.ن۱: آقا یوسف با مثال جالب آقا آیدین میخوام یک نکته ای رو به شما عارض بشم:

    ((اگر پدر خانواده سر میز شام عصبانی شد و زد تو گوش پسر دوم خانواده؛ مادر خانواده نباید از رفتن پدر از خانواده حمایت کنه!!!)).

    پ.ن۲: پست بنده صرفا درباره دوست خوبم آقا یوسف بود و هیچ ارتباطی به سیاست های جنوب غرب در این سرور ندارد.

    پ.ن۳: قابل توجه آقا رضا گارد و آقا محمد اولددارک. گفتم که بازی نمی کنم و ممکنه برم شمالغرب! محمدجان دیدی که باز هم اشتباه کردی و آقا رضا خیلی هم باهوش نبود و فقط یک حدس زده بود! محمدجان افراد رو با معیار خودمون نسنجیم و پوسته سفت ذهنمان را کمی انعطاف پذیر کنیم.

    پ.ن۴: مانی عزیز! متاسفم کردی رفیق. خدا متاسفت کنه. بیشتر چیزی نمیگم به حرمت رفاقتمون.

    پ.ن۵: درسته به عنوان پلیر کمکی شمالغرب بازی خواهم کرد ولی باز هم زنده باد جنوب غرب!

    پ.ن۶: محمد توهمی....بدون شرح!

    سلام امیرجان


    دوست من؛ ظاهرا سوءتفاهمی ایجاد شده است. ممنونم که با ادبیات خوب که زیبنده شماست گلایه خودتان را مطرح کردید. امیرجان بنده به هیچ وجه تصمیم نداشتم به شما اتهامی بزنم یا رفتاری از شما را قضاوت کنم چون نه در جایگاه قضاوت هستم و نه اطلاعات کامل و کافی از اتفاقات سرور دارم.

    گویا برداشت شما از پست بنده منفی بوده است و البته ممکن است بنده مطلب را بد نوشته ام که چنین سوءتفاهمی ایجاد کرده است.


    امیرجان ؛ شما فرد مودب و محترمی هستید و یادم هست که سه چهار ماه پیش یک شب تا نزدیکهای صبح باهم دیسکورد بودیم و سه نفره(محمد هم بود) کلی گپ زدیم و صفا کردیم و از شما یاد گرفتیم. همیشه از شما ادب و احترام دیده ام و خدا رو شکر هیچ وقت باهم مشکلی نداشتیم پس دلیلی هم وجود نداره که بخواهم از موقعیت فعلی(اختلاف نظر شما و آقارضا) علیه شما سوءاستفاده کنم. در صدر پست هم عرض کردم که به خاطر برخی اتفاقات و رفتارهای رخ داده؛ بدون اینکه فرد خاصی مخاطب یا موضوع پست من باشه فقط تجربه و حرف دلم را گفتم. شما و آقا رضا رفیق هستید و دو روز دیگه سوءتفاهم بین شما از بین خواهد رفت و هیچ وقت من نمیام حرفی بزنم که موقع آشتی شما رفقای قدیمی شرمنده باشم‌.


    با این حال؛ امیر عزیز؛ اگر مطالب بنده عامل کوچکترین رنجشی در شما شده است بنده همین جا؛ از شما عذرخواهی می کنم و امیدوارم پوزش بنده رو بپذیرید. قطعا یک بازی انقدر ارزش نداره که دلی به خاطرش به درد بیاد و شکسته بشه. فدای دل زودرنجت بشم من. شرمنده م اگر رنجوندمت عزیز دل.



    ارادتمند شما

    SOURENA


    پ.ن۱: دوستان آقا امیر از اساتید برنامه نویسی هستند و مطالب زیادی در این حوزه از ایشان یاد گرفتم حتما از گنجینه علمی ایشان استفاده کنید.


    پ.ن۲: متای جنوبی ها ظاهرا شکسته شده و جنوب شرق در شرایط بسیار سختی قرار گرفته است. شمال شرق به اندازه کافی قدرتمند بود و تنها راهکار مقابله با آنها؛ مشخصا متای جنوبی ها بود که شکسته شد. البته از جسارت و شجاعت جنوب شرقی ها و اینکه سینه سپر کرده اند و هل من مبارز سر می دهند واقعا خوشم اومد. اما باید ببینیم تا کجا می توانند در برابر شمال شرق قدرتمند و جنوب غرب یکدست و جسور مقاومت کنند.


    پ.ن۳: یکی از رفقا ساید جنوب غرب را ((باری روی دوش)) خواندند! اما گمان می کنم این الفاظ شکاف را بیشتر کرده و پل های پشت سر را بیشتر خراب می کند. جنوب غرب قدرتمند و یکدست است و پلیرهایی دارد که هم تجربه کافی دارند و هم قدرت لیدری و اجرای پلن.


    ((به عنوان یک تماشاگر دوست دارم سرور به شکل بالانس ادامه پیدا کند تا جذاب تر باشد و بالانس در این سرور یعنی شمال در برابر جنوب! ))


    پ.ن۴: شمال غرب به عنوان سایدی که پلیر کمتر اما با توانایی بالا دارد می تواند با سیاست بی طرفی در این شرایط؛ شانس نزدیک شدن به بقیه سایدها را پیدا کند و از این جنگ ها بیشترین بهره را ببرد. البته این بی طرفی باید تا زمانی باشد که یک جبهه از بین نرود یا سرور را ترک نکند.


    پ.ن۵: ببخشید دوستان؛ نخواستم دو پست بشه برای همین طولانی شد.

    پ.ن۶: لطفا این پی نوشت را به عنوان یک خواهش از طرف یک برادر کوچکترتون در نظر بگیرید. لحن کل کل دوستمون Kaspersky و آقا رضای عزیز اصلا جالب نیست. همه رفقا محترم هستند و فکر می کنم آقارضا بزرگتر هستند (دقیق نمیدونم البته)و احترامشون واجب تر.

    جسارت بنده رو ببخشید.

    پ.ن۷: محمد توهمی عزیز؛ خفن خفت می کنی داداشم. سلطان خفت سرور هستی رفیق. اگر علی جان هم رد می شد که خیلی معرکه می شد.

    پ.ن۸؛ زنده باد جنوب غرب.


    پایدار باشید

    سلام و درود به رفقای عزیزم


    دوستان عزیزم میخوام یه مقدار بالای منبر بروم و موعظه کنم اگر کسی حوصله خواندن نداره می تونه از این پست عبور کنه!


    و اما تراوین....


    دوستان اگر کمی دقت کنید پلیرهایی که تراوین بازی می کنند اکثرا افراد بین ۲۵ تا ۴۰ سال هستند و کمتر کسی کمتر از این سن هست که تراوین بازی کنه. تا حالا فکر کردید علتش چی هست؟

    ببینید اگر افرادی مثل بنده که چهل سال رو رد کرده ایم هنوز داریم تراوین بازی می کنیم چندین علت دارد اما یک علت مهم تر دارد که ما را جذب می کند تا بیشتر بازی کنیم و بیشتر تجربه کنیم. آن هم این است که تراوین ظاهرا یک بازی مجازی است اما در واقع عین حقیقت است! افراد در بازی تراوین دقیقا همان شخصیتی را از خودشان بروز می دهند که هستند.


    کسانی که در کوران بازی وفادار هستند کسانی که با معرفت و با مرام هستند کسانی که از خودگذشته و فداکار هستند واقعا در ذات خودشون این صفات رو دارا هستند‌. و برعکس کسانی که در بازی بی معرفت و بی مرام و نامرد و خائن هستند در ذات خودشون این صفات را دارند. باور کنید این حرفم عین حقیقت است و نتیجه چندین سال تجربه بازی و لیدری در دنیای تراوین.


    ابراهام لینکلن میگه((اگر می خواهی کسی را واقعا بشناسی به او قدرت بده!)) در دنیای تراوین همه قدرت دارند یکی کمتر یکی بیشتر! و اینجاست که نقاب ها کنار می رود و خود واقعی ما بروز می کند. الان که قدرت داریم می توانیم زور بگوییم نامردی کنیم ضعیف کشی کنیم و خیلی کارهای دیگه مثل خیانت و .... وگرنه در دنیای واقعی مون بنابه مصالح و شرایط اجتماعی سعی می کنیم با سیاست رفتار کنیم و همیشه خود واقعی مان نباشیم.


    یکی از بهترین دوستانم که در دنیای تراوین باهم رشد کردیم و همیشه و در هر شرایطی در کنار هم بودیم یک نکته جالبی از من پرسید که تا الان نتوانسته ام جوابی به این موضوع بدهم! رفیقم گفت: به نظرت اگر در دنیای واقعی و در جنگ واقعی ما کنار هم بودیم انقدر به هم وفادار بودیم؟؟؟!؟؟


    بله؛ تراوین خود زندگی و چهره بی نقاب افراد است و باعث می شود ما رفاقت ها و نارفیقی ها هر چه بیشتر را تجربه کنیم و این راز جذابیت این بازی برای ماهاست که در این سن و سال هم با علاقه آن را بازی می کنیم‌.


    سجاد عزیزم و آقا رضا؛ شما هم یک بار دیگر تجربه ای کسب کردید و اینجاست که نباید جا بزنید و با قدرت و الان با تجربه ای بیشتر ادامه بدهید. با تمام احترام به نظر شما دوستان، متاسف خواهم بود که شما عزیزان دیگر همبازی ما نباشید‌.


    با کمال تشکر و احترام

    SOURENA

    سلام رفقای گرامی و گرانقدرم.


    ممنونم از رفقا که زحمت پاسخگویی را کشیدند.

    پ.ن۱: رضا سورنا عزیز من متوجه نشدم. شما گفتی فقط بیننده ای و هیچ اکانتی در داخل بازی نداری.اما این که دنبال جواب از بقیه ساید ها میگردی یکم من رو گیج کرده! فقط یک پلیر دنبال آگاهیه P:


    پایدار باشید

    رضاگارد

    آقا رضای عزیزم؛ حقیر توفیق نداشتم در رکابتون باشم و کنار هم بازی کنیم و آگاهم که شما شناخت زیادی از بنده ندارید اما چند تا از دوستان عزیز بنده و بالاخص یکی از صمیمی ترین دوستانم آقا عرفان در ساید شما بازی می کنند و می توانید از آنها سوال کنید که بنده داخل سرور اکانت دارم یا خیر. و اگر داشته باشم جرات اعلام دارم یا نه! این راهم اضافه می کنم که بنده طرفدار جنوب غرب هستم نه شمال غرب!


    البته قبلا هم اعلام کردم که دلم واسه بازی تنگ شده و ممکنه در روزهای آینده روی یکی از اکانتهای ساید شمال غرب و یا حتی شمال شرق بازی کنم. در این سرور هم تا امروز به خواست چند تا از دوستان به اکانتشون سر زدم و یکی دو روز به دلایل مختلف رو اکانتهاشون رفتم و کمکشون کردم. از هر چهار سایدم از این موارد داشتم.


    اما علت اینکه بنده دنبال آگاهی بودم و در آینده نیز خواهم بود بدین خاطر است که اگر برخی رفتارها و عملکردها عادی شود؛ تراوین بیش از پیش از چارچوب واقعی خود دور شده و ضربه مهلکی خواهد خورد. فکر می کنم متوجه شدید که فقط و فقط سوال کردم و هیچگونه اظهار نظری نکردم تا همه ی شما عزیزان در موردش صحبت کنید.‌ برخی از رفقا هم دلخور شدند که چرا موضع خاصی گرفته نشد اما برای بنده آنچه مهم هست حفظ چارچوب های اخلاقی بازی فارغ از اسم ها است.


    لطف نیست ایرج جان. می دونی که کاملا رک و بدون تعارف صحبت می کنم. سرور قبلی هم رقیب و حریف رودر رو بودیم. بلاتردید وجود شما برای هر سایدی نعمت بزرگی است.





    مباحث و پاسخ دوستان مقداری پیچیده شد ولی هر خواننده باهوشی می تواند بفهمد چه اتفاقی افتاده است.

    از نگاه بنده داشتن اکانت و دهکده در ساید دیگر در ذات خود یک نوع شگرد در بازی است و اشکالی ندارد؛ و آقا ایرج می دانند که بنده در جلسه توتالهای سرور نرمال اخیر هم بر این نقطه نظر اصرار داشتم و اجازه ندادم توافق برای (عدم داشتن اکانت جاسوس) ایجاد شود.

    اما اینکه از این اکانت برای زدن کتیبه و واندر ساید دیگر استفاده شود کار پسندیده ای از نظر ((اخلاقی))نیست هر چند که ناقض هیچ یک از مقررات تراوین نمی باشد و ((قانونا)) این اقدام مجاز می باشد. همه می دانیم که روال از قدیم الایام این بوده که کتیبه را از داخل ساید با زدن کلینر و کاتا و هیرو می توانند بردارند و اگر یکی از این سه مورد رعایت نشود غالبا دیدیم که لیدرهای ساید کتیبه را عودت می دهند.

    این را هم فراموش نکنید که بین سایدها شرایط جنگی برقرار است. در شرایط جنگی هم باید مواظب باشید که اینگونه کتیبه هاتون رو نبرند.


    حالا اینکه دقیقا چگونه کتیبه ها از شمال غرب به شمال شرق رفته اند و چگونه کتیبه های شرقی ها سر از ساید مقابلشون در آورده است خود دوستان بهتر از همه می دانند. امیدوارم هر چهار ساید در روزهای آینده پرقدرت و باهیجان به بازی ادامه دهند و فروم هم جذاب باشد.



    عزیزان بر بنده منت گذاشتید که پاسخ سوالهایی که در ذهنم بود را دادید.



    پایدار باشید

    سلام مجدد خدمت رفقای عزیزم.

    ظاهرا اتفاقاتی در شمال غرب رخ داده است که لیدرهای ساید اینچنین واکنش نشان داده اند. به این دو پست که جهت تاکید و طرح مجدد نقل قول می کنم توجه کنید لطفا!

    ناصرجان قطعا جای شما همیشه در قلب بنده بوده و خواهد بود. الان فکر می کنم بیشتر از دوازده سال شد که قلب محقر بنده پذیرای شماست. زارازورای لعنتی حتما باید صدات کنم که پیدات بشه. دلمون پوکید داداش.


    داداش لیستت رو درست کن :)ایشون از خاک nw کلین میکردن برادران از ne تک هیرو لانچ میکردن شب قبلش 3 موج کاتا کم داشتم تا بپرونمش ولی شدیدا پوش شد اود بالا

    همینطور ایشون

    chen(3961)(مصر) :

    رضا سورنای عزیز حالا فهمیدی چرا ما 6 تا کتیبه جمع کردیم چون 4 تا شو به کثافت بردن یکی هم خودمون تک هیرو از se زدیم ما همر داشتیم که همه کتیبه ها رو لانچ کنیم ولی ......


    عارضم خدمتتون ‌که تا زمانی که پاسخ طرف مقابل را نشنیده ایم نمی توانیم هیچگونه اظهارنظری داشته باشیم. اما عجیب هست که تا الان که حتما دوستانی از شمال شرق فروم را مطالعه کرده اند هیچ واکنشی به این دو پست و ادعا و اتهام مطرح شده پاسخی داده نشده است!




    پ.ن۱: سیدجان ممنونم بابت پاسخ به سوال بنده.

    پ.ن۲: چه کسی می تواند کلاه ناصرکلاهبردار را بردارد؟

    پ.ن۳: بالاخره بنده و محمد الددارک در یک موضوع هم نظر شدیم که در نوع خود جالب است.

    پ.ن۴: به روح بازی تراوین احترام بگذارید و این یه ذره دلخوشی رو از ما نگیرید.

    پ.ن۵: حسین TNT حالی از پیرمردها نمی پرسی رفیق.

    پ.ن۶: منتظر روشنگری دوستانمون هستیم.



    پایدار باشید

    سلام رفقا.


    با آرزوی صحت و سلامت دوستانم در این روزهای کرونایی و با امید به روزهای بهتر در سال نو برای تک تک عزیزان؛ می خواهم نگاهی اجمالی به توزیع کتیبه ها داشته باشم.


    کتیبه های بازی از راه رسیدند و سایدها تلاش خودشان را برای اینکه سهم بیشتری از کتیبه ها به دست بیاورند را به کار گرفتند. البته منطقی بود که سایدهای شرقی سهم بیشتری داشته باشند و اینچنین هم شد.(با نهایت احترام به سایدهای غربی). کار و برنامه ریزی جمع آوری منظم و سریع کتیبه ها؛ سخت و طاقت فرسا هست و به لیدرها و مسولین این مساله خسته نباشید عرض می کنم.





    اما چند نکته در مورد کتیبه ها وجود داره که نباید از آن غافل باشیم:


    اول: جنوب غرب این سرور نشان داده که در خفت ها خوب عمل می کنه و اکنون با سه چکمه کوچک و یک چکمه بزرگ و البته چشمان یونیک به شدت خطرناک و زهردار خواهد بود. جنوب غرب جرات و جسارت خودش رو نشان داده و باید منتظر حملات سریع آنها باشیم.


    دوم: شمال شرق با توجه به اکانت های زیاد در اواخر سرور قطعا با مشکل تامین گندم نیروها مواجه خواهد شد اما آنها توانستند با درو کردن مرتاض ها خیالشان را از این بابت راحت کنند. نمی دانم گرفتن ۶ مرتاض در دستور کار لیدرهای شمال شرق بوده یا به صورت اتفاقی این کتیبه ها در دسترسشان قرار داشته است و توسط پلیرها هدف قرار گرفته است؛ اما هرچه هست بهترین حالت ممکن برای آنها رخ داده است.


    سوم: نقطه ضعف شمال شرق در کتیبه ها را باید در جنگ اموزها دید! فقط ۲ جنگ اموز برای اینهمه پلیر قطعا ناکافی است و فقط با چرخش و پوش درست ۴ کتیبه احمقشان می توانند این نقطه ضعف را بپوشانند. لیدرهای شمال شرق باید بدانند که رقبا این نیاز را درک خواهند کرد و به این ساده گی ها اجازه نمی دهند آنها موفق به گرفتن جنگ اموزهای سایدهای دیگه بشوند و آماده دفاع خواهند بود.


    چهارم: شمال غرب در بحث کتیبه ها به شکل عجیبی انفعالی عمل کرد و فقط ۶ کتیبه به دست آورد. این موضوع حتی با لحاظ تعداد کم اکانت های این ساید در نوع خود عجیب بود. البته که لیدرهای شمال غرب وضعیت اکانتها و سایدشان را بهتر از ما می دانند و شاید دلیلی ندیدند که بیش از نیازهایشان کتیبه به دست بیاورند.


    پنجم: جنوب شرق به نظرم عملکرد بسیار خوبی از اول سرور تا الان داشته است. در بحث حملات و در بحث سیاست فراسایدی موفق عمل کرده اند و در بحث کتیبه ها فرانر از انتظار ظاهر شدند و ۱۹ کتیبه به دست آوردند. جنوب شرق سایدی پویا و پرتلاش و منظم هست که شخصا از عملکردشان لذت می برم.


    ششم: کتیبه طلایی سرور در دست شمال شرق هست و قطعا با چنگ و دندان از آن محافظت خواهند کرد‌. معماری منحصر برگ برنده آنهاست و خیلی خوش شانس بودند که این کتیبه بسیار ارزشمند که به نظر بنده با تمام کتیبه ها برابری می کند در اختیار آنهاست. این موضوع حتما باعث جذابیت سرور در روزهای پایانی خواهد بود.

    با توجه به داشتن این کتیبه آیا لیدرهای شمال شرق با یک اکانت دو واندر(پلنA و پلن B) را همزمان بالا خواهند برد؟ یا به همان یک واندر بسنده خواهند کرد؟




    جمع بندی:


    از اول سرور مشخص بود شمال شرق قدرتمندترین ساید خواهد بود و مدعی اول بردن سرور؛ اما الان و با توجه به وضعیت سرور که آنها در برابر سه ساید دیگر قرار گرفته اند شرایط برایشان سخت شده است. به نظرم شمال شرق باید غرور را کنار می گذاشت و با یک ساید دیگر پیمان می بست(از هر نوعش). اکنون پیوند جنوبی ها باعث برهم خوردن موازنه قدرت شده است و ظاهرا شمال غرب هم با سایدهای جنوبی همراهی می کند تا همگی بتوانند گوی سبقت را از شمال شرق قدرتمند بگیرند.

    ناگفته نماند

    به قول دوست و استاد گرامی؛ مازیار عزیر :

    ((برای شکار ببر علاوه بر تفنگ؛ باید شکارچی قابلی هم وجود داشته باشد تا از تفنگ درست استفاده کند)).


    درسته که کتیبه ها ابزارهای قدرتمندی هستند اما تضمین کننده موفقیت نیستند. همکاری و همدلی بین بازیکن ها و لیدری درست می تواند هر گروهی را برنده بازی کند. در تراوین همیشه قوی ترها برنده نمی شوند؛ باید باهوش و همدل بود تا برنده شد.



    پی نوشت ها:

    ۱) آقا لقمان فردی با شخصیت و باهوش و زحمتکش هست که بدون منت حاصل بررسی های خودشان را در اختیار همه قرار می دهند. به نظرم بی انصافی است که ایشان را به جانبداری یا بحث های مشابه متهم کنیم.

    ۲) قبلا گفته بودم که تحلیل کامل حملات اخیر را ارائه خواهم کرد اما به دلیل اینکه لینک و عکس خیلی از اتکها داخل فروم ارسال نشد نتوانستم این کار را انجام بدهم و با اطلاعات ناقص قطعا نتایج ناقص به دست می آمد.

    ۳) یکی از دوستان یک مثال بین خودروها(مثل کمری) مطرح کرد ولی این موضوع باعث سوتفاهم برای برخی عزیزان شده و البته دستاویزی برای برخی عزیزان دیگر که یک نفر را تخریب شخصیتی کنند. در هر حال مشخص بود که فقط یک مثال ساده زده شده و نباید با تمرکز بر چنین موضوعاتی موجبات آزرده خاطر کردن دیگر عزیزان را فراهم کنیم.

    ۴) فروم این سرور خلوت هست و امیدوارم در ادامه سرور شاهد حضور بیشتر پلیرها و لیدرها در فروم و ارسال عکس تمام اتک های داخل بازی در فروم باشیم تا ما تماشاچی ها هم از سرور و اتفاقات آن لذت ببریم.

    ۵) کسی از ناصر کلاهبردار خبری نداره؟ یهو غیب شد.

    ۶) با احترام متقابل میشه هزار صفحه کل کل کرد.

    ۷) وجود آقا ایرج برای شمال شرق نعمت و غنیمت هست. از همین جا سلام عرض می کنم خدمتشون.

    ۸) امیدوارم ساید محبوبم جنوب غرب برنده سرور باشه.

    ۹) تحسین کار خوب رقیب رفتار معرکه ای هست!

    ۱۰) اگر در موردی ورود کردم که به بنده مربوط نبود عذر تقصیر دارم!




    موفق و پایدار باشید

    سلام دوستان عزیز.


    وقت به خیر.


    بالاخره یخ بازی شکست و سرور وارد فاز هیجان شد. تو این چند روزی که به خاطر تعطیلات؛ سرور رو دنبال نکرده بودم زد و خوردهای زیادی اتفاق افتاده که اگر تایم خالی پیدا کنم به تحلیل آنها در اولین فرصت خواهم پرداخت.


    دوستان عزیزم.

    کسی نمیخواد لینک این اتک های سنگین رو ارائه کنه تا لذت ببریم؟ عمو ناصر کلاهبردار و محمد عزیز و بقیه دوستان پوئن زیادی گرفتند.


    ممنون میشم اگر تصاویر اتک ها رو ارائه کنید.


    نکته اول: خوشحالم که ساید مورد علاقه م جنوب غرب داره خوب کار می کنه. هم در سیاست خارجی هم در میدان جنگ.

    نکته دوم: ممکنه بعد از تعطیلات بخوام بیام شمال غرب پیش دوستان قدیمی. گفتم ممکنه فقط! دلم واسه تراوین تنگ شده.


    سال نو مبارک همه عزیزان.

    توی کل پستت همین یک جمله بدرد بخور بود که واسه اهل تراوین قابل تشخیص هست حالا هرچی شما بیای سعی کنی با آسمان ریسمان بافتن دروغ را راست جلوه بدی فایده نداره از جنوب شرق و آمرداد 1 اکانت بن شد و از اتحاد های شما و جنوب غرب بالای 20 اکانت این واقعا برای شما واضح نیست ؟ واقعا بقیه رو چی فرض کردین ؟ نه عزیزم اون خودتونید بقیه میفهمند ولی حوصله کل کل با کسی که خودشو زده به نفهمی ندارن .


    تنها دستاوردتون از سرور قبل گند زدن به بازی کسایی بود که شما به عشق لیدری بازیشونو خراب کردین و بعد هم گفتین زمین کجه زدید به جاده ((:

    سلام برادر.

    حال شما خوبه؟ همه چی خوبه؟ برقراری؟

    حواستون سرجاشه؟

    چه خبر؟

    میگم....! پستم رو خوندی خداوکیلی؟ یا همینجوری اسم من رو دیدی و اومدی یه چیزی بگی؟ احترام هم که خدا رو شکر همچنان تعطیله! اصلا فهمیدی چی گفتم؟ زبان فارسی بلدی؟


    استاد! پست رو دوباره بخون شما.

    بنده اصلا نظری ندادم! گفتم بسپارید به درک و فهم پلیرها! همین! بدون هیچگونه جهت گیری و هیچگونه اظهار نظر! نه اسم سایدی رو آوردم و نه اسم کسی یا اکانتی رو. خواهش هم کردم بحثش بسته بشه کلا. بعد شما یهو چرا جوش آوردی؟ باور کن خودتم نمی دونی چی گفتی.‌


    واقعا دلم نمیخواد با کسی که بلد نیست درست و با احترام حرف بزنه همکلام بشم ولی صرفا جهت یادآوری برای شما و روشن شدن اون ذهن بیمار و سطحی و منفی شما این چند نکته رو به صورت خلاصه میگم:


    ۱) تنها کسی که به تیم امرداد بردن سرور رو تبریک گفت بنده بودم! کاری به کج بودن و صاف بودن زمین نداشتم. برو آخرین پستهای فروم قبلی رو بخون.

    ۲) بچه های جنوب غرب و بالاخص آقا ناصر کلاهبردار می دونن که من به شرطی وارد سرور شده بودم که لیدری نکنم! اما بیخیالم نشدن، حالا این عشق لیدری رو شما از کجا فهمیدی من نمی دونم!

    ۳) اصلا لیدری ساید دیگه به شما مربوط نمیشه! شما که خیلی ادعای تجربه ت میشه دیگه چرا؟ ما نوب ها بگیم خیلی اشکالی نداره از شما که خیلی باتجربه ای بعیده!

    ۴) جالب اینجاست به قول دوستمون شما هنوز تو توهمات سرور قبلی گیر کردی؛ جهت اطلاعت بنده و خیلی از بچه های گل متای شرق از بعد سرور رفاقتمون بیشتر شده داداشم. با آقا ماهان و آقا ایرج و آقا حسین و .... کلی صفا کردیم. فضات رو عوض کن. به خدا سرور خیلی وقته تموم شده.

    ۵) این فقط یک بازیه. زیاد جدی نگیر عزیزم. شب ها کابوس می بینیا! نمی فهمم چرا انقد حرص می زنی؟ یه آب قندی چیزی بزن حداقل فشارت نیفته. یه باگه دیگه هر کی زده زده. فدای سرت.



    من چیکار کنم شما بیخیال من بشی؟ من همین جا اعلام می کنم همیشه حق باشماست و هیچ بحث و صحبتی با شما ندارم. خوبه؟ آقایون این رفیق مجهول الهویه مون سلطان تراوین جهان هست! خیلی شاخه! همه رو زده. خوبه الان؟ جان من بیخیال شو. یه دکتری چیزی برو. اینجوری تلف میشیا.

    پاسخ دیگری از جانب بنده نخواهی گرفت دوست من. حق با شماست قطعا.


    اون دوستاتی که اتوبوسی لایک کردن رو فراموش نکردن هم دمشون گرم. بخونید بعد لایک کنید حداقل. شاد باشید.



    از محضر تمام عزیزان معذرت میخوام

    شب خوش

    سلام


    دوستان بزرگوار؛ عزیزان دل.

    واقعا فکر می کنید کسی که از باگ استفاده کرده میاد اعتراف می کنه؟ انتظار دارید کسی یا کسانی که از یک ضعف سیستماتیک سوء استفاده می کنند میان میگن که ما از باگ استفاده کردیم؟ واقعا چنین انتظاری دارید؟

    خیر! قطعا چنین اتفاقی نخواهد افتاد.


    اما گمان می کنم همه افراد سرور قبلی فهمیدند که واقعیت چی بود و چه کسانی از باگ بهره بردند. البته در زمان خودش به وفور در این مورد صحبت و بحث شده. تمام پلیرها قدرت تفکر دارند و می توانند کسی که باگ زده را تشخیص بدهند. من به این حرفم باور دارم. لذا از دوستان خواهش می کنم حق تشخیص را به خوانندگان و پلیرهای فهیم و باشعور سرور واگذار کنند.


    الان هم فکر می کنم این بحث ها که مربوط به سرور گذشته است برای بقیه پلیرها جذاب نیست. فضای این فروم هم متعلق به پلیرهای این سرور هست و قاعدتا باید مطالب مربوط به این سرور در این فضا مطرح بشوند. ‌‌ بحث استفاده از باگ وارد یک دور باطل شده که هر کسی ساید مقابل رو متهم می کنه. پس به نظر میاد ادامه بحث بیهوده است.



    امیدوارم با درایت و تلاشهای مدیریت محترم سایت اسپیدترا که واقعا انسان شریف و پرتلاشی هستند از این به بعد شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. باقبول وجود برخی اشکالات؛ قطعا همه باید دست به دست هم بدهیم و حمایت کنیم تا روز به روز شرایط این سایت بهتر بشود و ما بتوانیم با رفقا و هموطنانمان در یک سایت ایرانی دور هم باشیم و از بازی محبوبمان لذت ببریم.



    جسارت بنده رو به بزرگواری خودتون ببخشید

    آخر هفته تون به خیر و شادی

    پایدار باشید

    سلام و عرض ادب آقا مازیار.

    خوبین؟

    مازیار جان واقعیت امر ؛ دقیقا متوجه منظورتون نشدم.


    اگر مورد خطاب جملات آخر شما؛ بنده بودم عارضم خدمتتون که خوشبختانه یا متاسفانه این سرور بنده بازی نمیکنم. فقط سرور رو از دور تماشا می کنم و لذت می برم.


    اگر هم خطاب شما به دیگر عزیزان بود، که ظاهرا برخی دوستان عنایتی به این نوع خوب بودن ندارند. متاسفانه طبق گفته های دوستان این حرکت در عمل داره اتفاق می افته و با شعار نمیشه حلش کرد.


    داشتم پاسخ آقا سید رو می دادم که به فکرم رسید این پیشنهاد رو هم داخل همون پست بدم که شاید راهگشا باشه و اگر این موضوع موجبات دلخوری و ناراحتی شما رو ایجاد کرده به بزرگواری خودتون ببخشید. احساس کردم لحنتون به نظر عصبانی و شاکی بود واسه همین تشریح کردم‌.




    پلیر عادی بودن لذت عجیبی داره. کاملا موافقم باهاتون. البته نفس حضور شما در ساید یک وزنه هست. چه لیدر و چه در اشکال دیگرش!



    پایدار باشید

    فک کنم داری اشتباه میکنی داداش یا من آلزایمر گرفتم . امرداد 3 تا سرور پشت هم 100 کرد؟

    قبل از نرمال که سرور پیش بود که امرداد 100 کرد اونم بدون حریف فک کنم سرور 2 ایکس بود که sw 100 کرد قبل از اونم جنوب شرق قبل تر شمال غرب قبل ترشم شمال شرق 100 کرد


    ممنون میشم شفاف سازی کنی

    پ.ن : منظورم این نبود که امرداد نمیتونه 100 کنه منظورم این بود دوتا ساید حذف کردن لطفا جبهه نگیرید :)

    سلام و درود بر سید بزرگوار.


    سید جان امیدوارم حال و احوالتون خوب باشه. چند روز پیش با آقا ناصر تلفنی صحبت کردیم و ذکر خیرتون بود و ازشون خواستم سلام و ارادت بنده رو بهتون ابلاغ کنن. این رو عرض کردم گه بدانید به یادتون هستم و جویای احوالتون.


    سیدجان شما آلزایمر نگرفتید برادر ؛ از اونجایی که سرور نرمال تنها تجربه اسپیدترایی بنده بود و از برنده سرورهای قبلی اطلاع نداشتم و سرور قبلی مدام صحبت از هتریک تیم امرداد بود گمان کردم سه سرور پشت سر هم برنده شده اند.


    سید عزیز؛ اشتباه از جانب بنده بوده و از شما و همه دوستان بزرگوارم عذرخواهم. بدینوسیله اصلاح می کنم:


    پلیرهای تیم امرداد (فاتح سه سرور اخیری که در آن حضور داشتند).




    پیشاپیش سال نو بر همگی مبارک

    پایدار باشید



    پ.ن۱: با تشکر و امتنان از دوستمون kaapersky که توضیح درستی دادند.

    پ.ن۲: در مورد سرور قبلی و باگ معروفش در زمان خودش به حد کافی صحبت کردیم و فکر می کنم همه مون می دانیم چه اتفاقی افتاد. ((حداقل با وجدان خودمون روراست باشیم)) به همین بسنده می کنم و نیازی نمی بینم با مطرح کردن مجدد آن مصدع اوقات دوستان باشم.

    پ.ن۳: یک پیشنهاد در خصوص دف ریختن در فارم ها دارم که لیدرها و مدیریت محترم ساید می توانند به آن فکر کنند. اگر پلیرها نتوانند به اکانتهایی که زیر ۲۰۰ جمعیت دارند و ۷۲ ساعت آنلاین نشده اند دفاع ارسال کنند این مشکل تا حدود زیادی مرتفع می شود. البته نمیدانم امکان اجرای این فیلتر در سرور وجود دارد یا خیر اما به نظرم می تواند بسیار موثر باشد.

    پ.ن۴: اگر تایم خالی داشته باشم میخوام یک تحلیل متفاوت از اکانت های گمنام ولی خطرناک سرور ارائه کنم.

    ادامه پست قبلی‌...


    ۶) اکانت M_N_A

    از ساید NW

    اکانت توتن با ۴ دهکده در قلب شمال غرب در حال آماده شدن برای اندگیم می باشد. این اکانت که حواشی ای هم در ابتدای سرور داشت با توجه با حضور پلیرهایی از جمله آقا ناصرکلاهبردار و مصطفی و برخی دوستان دیگر می تواند از وزنه های قدرت در شمال غرب باشد‌.

    علاقه چندانی به پاپ بازی ندارد و به نظر می رسد باید منتظر قدرت نمایی این اکانت در اندگیم باشیم.

    نکات:

    اول: این اکانت فعلا از دهکده استارتر به عنوان کپ استفاده می کند اما دهکده چهارم آن ۱۵گندمی است که احتمالا در آینده کپ این اکانت خواهد بود.

    دوم: اطراف این اکانت چند اکانت مصری دیده میشود.

    سوم: رتبه مدافعین و مهاجمین و سطح قهرمان این اکانت هم چنگی به دل نمی زند.

    چهارم: با توجه به حضور این اکانت در عمق ساید احتمالا با پلن اندگیمی وارد سرور شده است. این موضوع با سبک شناخته شده تیم کلاهبرداران که جنگی است مغایرت دارد.

    پنجم: پروفایل این اکانت به شکل عجیبی کاملا خالی است و فقط مدالها در آن قرار دارد. فراموش نکنیم که پروفایل خوب داشتن یک نکته مثبت به شمار می رود که می تواند بار روانی ایجاد کند.




    ۷) اکانت Mr.scarY

    از ساید SE

    دومین اکانت رومن حاضر در تاپ تن که با ۵ دهکده در مختصات ۱۵۰_۱۰۰ بازی می کند. با توجه به حضور در عمق ساید به نظر می رسد با پلن اندگیمی وارد سرور شده است. مدال مدافعین دارد و روند رو به رشدی در غارت از خود نشان می دهد.

    نکات:

    اول:این اکانت فعلا فاقد کپ گندمی است.

    دوم: چند اکانت مصری در کنار این اکانت قرار دارند که کپ های ۱۵گندمی در دو سه خانه ای این اکانت گرفته اند که در نوع خود جالب است!

    سوم: رتبه اول مدافعین در اختیار این اکانت قرار دارد.

    چهارم: این اکانت هیچ آبادی ای تسخیر نکرده است.

    پنجم: این اکانت در مجموع مرموز است و باید منتظر باشیم تا ببینیم در ادامه چگونه به راه خود ادامه می دهد.





    ۸) اکانت Youdontknowme

    از ساید SE

    این اکانت با نژاد هون ۷ دهکده در مختصات ۵۵-۴۵ دارد. نژاد هون در این مختصات برای اجرای پلن های جنگی مخصوصا در زمان کتیبه ها بسیار موثر خواهد بود. علاقه زیادی به پاپ بازی نشان می دهد و به نظر می رسد از اکانت های پرهزینه سرور باشد‌.

    از اکانت های جذاب این سرور به شمار می رود.

    نکات:

    ۱) این اکانت رتبه اول پاپ سرور را دراختیار دارد.

    ۲) رتبه هجومی این اکانت قابل توجه است.

    ۳) سطح قهرمان قابل قبولی دارد.

    ۴) اطراف این اکانت تا چندخانه خلوت است.

    ۵) کپ پرجمعیت ۱۵ گندمی با آبادی های مجموعا ۵۰درصد دارد‌.

    ۶) به جز مدال مدافعین؛ بقیه مدالها را دارد.




    ۹) اکانت Guns And Roses

    از ساید NE

    باز هم شاهد حضور اکانتی با نژاد هون در تاپ تن هستیم ولی این بار از شمال شرق! اکانتی با ۵ دهکده در دو مختصات ۷۰-۳۰ و ۵۵_۲۰ که در یکی ۳ و در یکی ۲ دهکده دارد. به نظرم این اکانت یکی از مرموزترین اکانت های سرور می باشد. روند رو به رشدی در غارت از خود نشان می دهد و هجومی و مبارزه طلب وارد سرور شده است.

    نکات:

    اول: این اکانت رتبه ۱ مهاجمین سرور را در اختیار دارد.

    دوم: با پلن دوگانه ای در خط مقدم ساید و همچنین در مرکز آن مستقر شده است که در نوع خود جالب است.

    سوم: اکانت فوق العاده خطرناکی برای بقیه سایدها به شمار می رود و خیلی باید مواظب حملات سریع این اکانت باشند.


    ۱۰) اکانت babak

    از ساید NE

    اکانتی با نژاد توتن که ۵ دهکده در مختصات نزدیک واندر مرکزی شمال شرق دارد. سوابق این اکانت و همچنین صفحه پروفایل آن بیانگر حضور یک دفساز تخصصی در این ساید است. در نگاه اول به نظر می رسد این اکانت هولدر واندر شمال شرق خواهد بود و انویل های دفاعی بی نظیرش عصای دست لیدرها در روزهای سخت خواهد شد. اما استفاده از نژاد توتن و این غارت بالا به نظر نمی رسد برای دفسازی باشد‌. دست قهرمان هم سلاحی نبود که بدانیم پلن اکانت چه خواهد بود. اینها سوالاتی است که در روزهای بعدی به پاسخ آن خواهیم رسید اما آنچه مسلم است حضور یک اکانت توتن قدرتمند در قلب شمال شرق است که چه انویل دفاعی بسازد چه همر هجومی برای این ساید یک غنیمت به شمار می رود.

    این اکانت را هم باید به لیست اکانت های مرموز سرور اضافه کنیم.

    نکات:

    ۱) رتبه های هجومی و دفاعی و سطح قهرمان چنگی به دل نمی زند. رتبه هجومی و دفاعی هم می توانست گره ذهنی ما نسبت به پلن و شبک بازی این اکانت را باز کند اما از این فاکتور هم نتیجه ای حاصل نشد.

    ۲) دهکده های زیاد مصری در اطراف این اکانت قابل مشاهده است که در نوع خود جالب و بین تاپ های غارت از این حیث رکورددار است.

    ۳) کپ ۱۵۰ درصد این اکانت که فعلا فقط ۵۰ درصد آبادی را تسخیر کرده است در منطقه ای امن قرار دارد و یک کپ ایده آل می باشد.



    نکات جالب کلی:

    ۱) اکنون که در حال تایپ این پست هستم تاپ تن غارت دایما در حال تغییر است از دوستانی که الان در تاپ هستند عذرخواهی می کنم که اکانت آنها وارد این لیست تحلیلی نشده است.

    ۲) شمال شرق با داشتن ۵ نماینده بیشترین سهم را از لیست تاپ تن به خود اختصاص داده است. جنوب شرق با ۳ نماینده در رتبه دوم قرار دارد. شمال غرب با ۲ نماینده در این لیست در رتبه بعدی قرار دارد. جنوب غرب در این لیست نماینده ای ندارد.

    ۳) لازم به توضیح است که حضور بیشتر در این لیست به معنای قدرت مطلق بودن یک ساید نمی باشد و همچنین عدم حضور یا حضور کمتر به معنای ضعف یک ساید نمی باشد. البته مشخص است که حضور تک تک این اکانتها برای هر سایدی یک وزنه است و غنیمت به شمار می رود. غرض صرفا تحلیل و بررسی اکانتهای حاضر در تاپ تن غارت بود.

    ۴) از ده اکانت حاضر در لیست تاپ تن؛ نژاد توتن ۵ سهم را به خود اختصاص داده و هون ها با سه نماینده و رومن ها با دو نماینده در رتبه بعدی قرار دارند. در این لیست خبری از گول ها و مصری ها نیست.

    ۵) طبیعتا در ادامه سرور شاهد حضور هون ها و گول ها و حتی رومن های بیشتری خواهیم بود. توتن ها قبل از لیمیت غارت و ورود سواره نظام ها به شکل انبوه به سرور گوی سبقت را می ربایند اما بعد از آن؛ شرایط به نفع نژادهایی که سواره سریع دارند تغییر می کند‌.

    ۶) نکته عجیب لیست تاپ تن؛ عدم حضور اکثر این اکانتها در ده نفر اول دفاع و هجوم سرور می باشد. سطح قهرمان ها هم همین وضعیت را داشت.



    امیدوارم سروری پر از جذابیت پیش رو داشته باشید و در کنار رفاقت شاهد رقابت جذابی باشیم.


    ارادتمند همگی- رضا SOURENA

    سلام دوستان عزیزم در سرور ۲ایکس اسپیدترا.



    خدا قوت.

    امیدوارم تا اینجای سرور لذت کافی رو برده باشید. برای دیدن وضعیت سرور یک سری به یکی از اکانتهای دوستانم زدم ببینم چه خبره. نکات جالب زیادی وجود داشت که میخوام در مورد یکیشون کمی صحبت کنم.



    تاپ تن غارت!

    وقتی لیست تاپ تن غارت رو نگاه کنید اولش کمی جا می خورید. اختلاف نفر اول و دوم به شکل عجیبی با نفرات سوم به بعد زیاد هست. تقریبا می توان گفت نفر اول و دوم معادل هشت نفر بعدی غارت کرده اند که در نوع خود عجیب است. اینکه غارت کدام اکانت ها از رید سالم هست و غارت کدام اکانت ها از رید مولتی! هستش موضوع بحث بنده نیست. این عکس تاپ تن غارت مربوط به ساعت ۲ظهر امروز می باشد و با توجه به نزدیکی میزان غارت اکانتهای ۳ تا ۱۰ و قطعا نفرات پشت سر آنها ممکن است تاپ تن غارت تغییر کند و اکانتها جابه جا شوند لکن مبنای این پست عکس امروز ظهر می باشد.



    این ده اکانت قطعا از بهترین های سرور هستند که نگاهی اجمالی به اکانت ها و پلیرهای آنها می اندازیم:




    ۱) اکانت CLUB

    از ساید NE

    حاکم بلامنازع غارت این سرور. از پلیرهای این اکانت سامان Gras(فکر می کنم قبلا با محمدرضا بازی می کرد) و سهیل Grandpa عزیز(ایشان هم به نظرم با تیم فرزاد پانیشر بازی می کردند) اسم های آشناتری هستند. این اکانت با نژاد توتن دارای ۵ دهکده در مختصات حدودی ۵۰-۵۰ شمال شرق قرار دارد. به نظر می رسد یکی از اهرم های قدرت شمال شرق همین اکانت خواهد بود و در جنگها نقش بسزایی ایفا خواهد کرد. غارت فوق العاده این اکانت جای بحث دارد اما هر چه هست این میزان غارت عامل قدرت گرفتن بسیار زیاد آن خواهد شد.

    نکات:

    اول: این اکانت فعلا فاقد کپ گندمی(9و15) می باشد.

    دوم: این‌اکانت در محاصره چند اکانت مصری است.

    سوم: فقط مدال غارت دارد و رتبه هجومی و سطح قهرمان این اکانت چنگی به دل نمی زند.

    چهارم: این اکانت هنوز هیچ آبادی ای تسخیر نکرده است.




    ۲) اکانت Masterpiece

    از ساید NE

    با فاصله بسیار زیادی از بالا با نفر اول و از پایین با نفر سوم لیست غارت قرار دارد و از الان می توان مدال دوم غارت را برایشان کنار گذاشت. محمدعلی Vagnes و آقا جعفر پلیرهای نام آشنای این اکانت هستند. اکانتی با نژاد توتن که در مختصات حدودی ۳۰-۳۰ شمال شرق مستقر شده است و به نظر می رسد پلن جنگی و هیجانی را دنبال می کند.

    نکات:

    اول: دو مدال مدافعین و یک مدال مهاجمین و در مجموع ۵ مدال اخذ شده در دو هفته بیانگر بازی درگیرانه این اکانت می باشد. به نظر می رسد تا اینجای کار این اکانت بیشترین مدال را دریافت کرده است.

    دوم: اکانت دارای کپ ۱۵گندمی با آبادی تسخیرشده ۱۰۰درصد می باشد.

    جمعیت کپ پایین است.

    سوم: این اکانت با چند اکانت مصری در هم تنیده شده است که با توجه به مختصات بسیار پایین آن طبیعی به نظر می رسد.




    ۳) اکانت a6kbo3

    از ساید NE

    آقا رضا اشکبوس پلیر شناخته شده و خلاق این اکانت می باشد و آقا امین ایشان را همراهی می کنند. اکانتی با نژاد رومن که ۷ دهکده که در مختصات حدودی ۹۵_۱۲۵ قرار دارد. با حضور در رتبه سوم تاپ تن برای رقبا خط و نشان کشیده و به نظر می رسد حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. از الان منتظر رونمایی از همر قدرتمند این اکانت جذاب می مانیم.

    نکات:

    اول)این اکانت رتبه ۴ پاپ سرور را در اختیار دارد.

    دوم) یکی از دو اکانت رومن حاضر در تاپ می باشد.

    سوم) در اطراف این اکانت ۴مصری و یک رومن با فاصله بسیار کم دیده می شود. بقیه اکانت ها دورتر هستند.

    چهارم) مدال پیشرفت دارد اما رتبه مهاجمین و مدافعین چنگی به دل نمی زند.

    پنجم) کیفیت غارت هر هفته بهتر می شود.

    ششم) کپ پرجمعیت۱۵ گندمی با واحه تسخیرشده ۱۰۰ درصد دارد.




    ۴) اکانت wisp

    از ساید NW

    اولین نماینده شمال غرب در تاپ تن با نژاد توتن هست که آقا امید عزیز پلیر اصلی اکانت هستند. با توجه به سابقه بازی که از این اکانت سراغ داریم می تواند بسیار خطرناک و قدرتمند باشد. علاقه ای به پاپ نشان نمی دهد و مشخصا به شدت در حال نیروسازی است. این اکانت فعلا از دهکده استارتر خود به عنوان کپ استفاده می کند اما به نظر می رسد دهکده دوم این اکانت که ۹ گندمی ۱۵۰ درصد است در آینده تبدیل به کپ خواهد شد.

    این اکانت متمرکز بازی نمی کند و دهکده ها با فاصله حدود۲۰ خانه ای از هم قرار دارند. البته قطعا پلنرهای شمال غرب تدابیر لازم جهت دفاع از این اکانت ارزشمند را اندیشیده اند. منتظر می مانیم ببینیم این اکانت از قاعده تمرکز دهکده ها تبعیت می کند یا همچنان با پخش دهکده های خود به بازی ادامه خواهد داد.

    نکات:

    اول: این اکانت فقط ۳ دهکده دارد.

    دوم: پلن اکانت قاعدتا جنگی خواهد بود.

    سوم: این اکانت زمان کتیبه ها بسیار کارساز خواهدبود‌.

    چهارم: دو مدال دارد اما رتبه مدافعین و مهاجمین و حتی سطح قهرمان چنگی به دل نمی زند.




    ۵) اکانت M A R S

    از ساید SE

    اولین نماینده جنوب شرق در تاپ تن که با نژاد هون بازی می کند. این اکانت سوپرهمر توتن سرور پیشین اسپیدترا را ارائه کرد و قابلیت های بسیار بالایی دارد. باید منتظر باشیم ببینیم آیا می تواند با نژاد هون هم بدرخشد؟

    سجادعزیز و آقا شهریار و آرش کاپیتان پلیرهای نام آشناتر این اکانت هستند. این دوستان از اعضای تیم امرداد فاتح سه سرور قبلی اسپیدترا هستند.این اکانت ۵ دهکده دارد که بیشتر دهکده ها در مختصات حدودی ۵۵-۱۵ مستقر هستند و با توجه به نژادشان بسیار خطرناک خواهند بود. فراموش نکنید که این تیم نشان داده از دهکده استارتر هم می تواند سوپرهمر ارائه کند.

    شک ندارم که حضور این اکانت از جذابیتهای این سرور می باشد و رقبا را به شدت آزار خواهد داد. (( صدای پای سواره های هون از جنوب شرق را نمی شنوید؟))

    نکات:

    اول: بسیار خوشحالم که آرش عزیز با رهایی از کمند کرونا به میادین بازگشته است. پایدار باشی برادرم.

    دوم: اطراف این اکانت نکته خاصی وجود ندارد! به نظر می رسد این اکانت از رید سالم استفاده می کند.

    سوم: مدال پیشرفت دارد. رتبه های دفاع و هجوم چنگی به دل نمیزند.



    ادامه در پست بعدی‌.....