Posts by SOURENA

    سلام و درود به دوستان عزیزم


    می بینم که اساتید دارن مهیای یک سرور جدید میشن و بازار بحث و کل کل حسابی داغه! امیدوارم سرور هم همینجوری داغ داغ باشه.



    میخوام دوتا مطلب رو عرض کنم خدمت دوستان.


    اول: خیلی از دوستان عزیرم پیام میدن که آیا تیم تایگرز تو این سرور بازی خواهد کرد؟ و البته برخی عزیزان هم از تیم ما دعوت کردن که در کنارشون باشیم که ممنونم ازشون که ما رو قابل دونستن و دعوتمون کردند.


    به عنوان لیدر تیم؛ همین جا اعلام می کنم که فعلا تیم تایگرز تصمیمی برای بازی در سرور آتی نگرفته و چنانچه بخواهیم بازی کنیم حتما تو فروم اعلام می کنیم.



    دوم: دوست و استاد عزیزم آقا مازیار پستی گذاشتن که در مورد متای با امرداد صحبت کردند.

    آقا مازیار اون بخش رو قرمز رنگ کردم که مشخص باشه.


    عزیزم شما(به همراه ایرج عزیز)یک شب اومدین و با بنده و یوسف ریتالین جلسه گذاشتین و حرفتون این بود که ساید جنوب غرب(یعنی ما) و شمال شرق(یعنی شما) در درگیری بین دو ساید دیگه دخالتی نداشته باشیم و به ظاهر دنبال بالانس سرور بودین.


    و دقیقا اون زمان جنوب شرق(تیم امرداد) زیر فشار سنگین حملات شمال غرب (یا همون آکسفورد برادرز) بود‌ و شما به شدت نگران این بودین که جنوب غرب هم با دوستانتون در جنوب شرق؛ وارد جنگ بشه و فشار انقدر زیاد بشه که جنوب غرب بزاره بره.


    تو جلسه شما اصرار داشتین که دو ساید درگیر خودشون مشکلشون رو حل کنن و دو ساید دیگه هیچگونه دخالتی نکنن و همچنان بی طرف بمونن. ته ذهنتون هم طبق گفته خودتون این بود که جنوب غرب در پشت پرده با شمال غرب متا کرده ولی علنی نمی کنه. ماهم گفتیم که موضعمون مشخص هست و دوست نداریم بالانس سرور بهم بخوره.

    و البته که در جواب سوال بنده شما فرمودین: ((دیگه از ماها گذشته چنین کارهایی که متای زیرزمینی کنیم و زیر حرفمون بزنیم و ....)).

    درسته؟ اگر مطلبی رو جابه جا میگم بفرمایید.


    فردای همون جلسه پلن شمال غرب روی جنوب شرق زده شد و در کمال ناباوری دفسازهای ساید شما (شمال شرق) وارد تاپ مدافعین شدند. تا چند وقت هم متا با امرداد رو گردن نمی گرفتین.


    بعد الان می فرمایید امرداد درخواست متا داده و شما در جریان متا نبودین؟ شب قبلش جلسه گذاشتین که بی طرف بمونید و فرداش اکانتهای شما داخل تاپ تن بودند! به نظرم صداقت بیشتری برازنده شماست.

    شخصا براتون احترام زیادی قائلم و همیشه با ادب و احترام از شما یاد می کنم و خطاب قرار میدم. اما اینکه فردای جلسه زیر حرفتون زدید و متای زیرزمینی شما یهو علنی شد برای همه عجیب و قابل تامل بود.


    همان روزها بچه های جنوب غرب خیلی سعی کردند که بنده رو مجاب کنند که الان بهترین فرصت برای زدن امرداد هست و نباید بهشون اجازه بدیم نفس بکشند. اما این رفتار را به نوعی ناجوانمردانه دیدم و اجازه اتک ندادم. یوسف ریتالین و محمد دیابلو و ناصر کلاهبردار هم می توانند این موضوع را تایید کنند.



    پایدار باشید

    SOURENA


    پ.ن۱: ادی همه پست ها رو لایک می کنی؟ نکن عزیزم.

    پ.ن۲: ممکنه این سرور بازی کنار پرهام عزیز رو امتحان کنیم. خدا رو چه دیدی. شاید این بار بریم زیر پرچم سیاه تروریسم در منطقه خاکستری!

    پ.ن۳: باگ پیدا کردین بگین. تک خور دشمن خداست!

    پ.ن۴: گذشت زمان چیزی را تغییر نمی دهد. فقط حقایق آشکارتر از قبل متبلور می شوند.


    سلام و درود



    این سرور هم مثل تمام سرورها داره به لحظات پایانی خودش نزدیک میشه و همه مون می دونیم که همین فرمون جلو میره و تمام میشه.



    تبریک ....

    تبریک به ساید برنده ((جنوب شرق)) که از هر لحاظ بهترین ساید سرور بودند و حقشون برد بود و به شایستگی توانستند بهش دست پیدا کنند. نوش جونتون. بی هیچ حرف پس و پیش و بی هیچ بهانه ای دمتون گرم. قدومتون گلباران. عالی بودین و برنده بودن برازنده تون بود. امیدوارم همیشه موفق باشید.


    تشکر....

    از تمام دوستانی که این سرور بازی کردند به شخصه تشکر می کنم. جامعه تراوین به حد کافی کوچیک شده و باید قدر پلیرهای موجود رو برای این بازی جذاب بدونیم.

    طبق عادت دیرینه من اسم می برم:

    و اما تایگرز....

    ۱) از دوستان عزیزم در تیم تایگرز که این سرور بازی کردند ممنونم. ابتدا قرار بود یک تیم سه چهار نفره از تیم بیاد تو ساید جنوب غرب. که ناصر کلاهم رو برداشت و یهو ده دوازده نفر شدیم و از شمال غرب سر در آوردیم. ولی باز هم یک سری از بچه های اصلی تیم ما نبودند که جاشون خیلی خالی بود.

    از سرور و بزرگ تیم مون آقا لطیف ممنونم. تو دفاع و حمله این سرور هیچی کم نداشت. معرکه بود.

    از عرفان جگوار که با تمام مشغله ش اومد و سخت ترین پلن رو برداشت و دوردست ترین اکانت بود.

    از محمد دیابلو تشکر ویژه دارم که کپ به کپ کنار هم پلی دادیم و رفاقت و رقابت رو کنار هم معنی کردیم. خودش می دونه چی میگم. و اون همر خوب که به خواهش حقیر ساخته و پرداخته شد. عاشقتم.

    از دکتر محمد وریور دفساز حرفه ای مون که کنارم پلی داد و ضعف دف رومن رو برامون حل کرد. یه دونه باشی دکتر. دفعه بعد حتما کتیبه منحصر میدم بهت.

    از شهریار ومپایر که فوق العاده عالی و در خدمت ساید بازی کرد. یکی از بهترین های سرور بود به نظرم.

    از رضا کوسه یا همون آذرخش که اینبار دفسازی خفن توتن رو هم رو کرد برامون. بوی خون نمیاد رضا؟

    از حمید همیاز پسر فوق العاده مودب و فهمیده تیم که مثل همیشه زحمت دفاع تیم با ایشون بود.

    از رضا راسخ شارلاتان که خیلی کمکم کرد. سروری که رضا توش نباشه به درد نمیخوره. بمب انرژی و خنده!

    از امیر فایتر که زحمات زیادی کشید.

    از مهرداد عزیز که دیر اومد ولی جانانه پلی داد.

    و در نهایت از ادریس عزیز؛ جوان ترین عضو تیم (با فاصله) که خیلی توانا و فعال نشان داد و از دید بنده تاثیرگذارترین پلیر این سرور بود. ادی واقعا در مدت کم رشد زیادی کرده و با کمی تجربه می تونه برگ برنده هر سایدی باشه.


    ۲) از ناصر کلاهبردار و صادق عزیزم ممنونم که بنده رو تحمل کردند و غرغرهای من رو به جون خریدن.

    ۳) از ابراهیم BMW که علیرغم زحمات زیادش؛ در حقش کم لطفی شد. امتیاز هجومی ایشون بدون استفاده از هیچ کتیبه ای با وجود تایم بازی کم بیانگر خیلی چيزهاست. دوستانی که ایشون رو نمیشناسن بگن نمیشناسن اما این دلیل بر چیزی نمیشه. بنده فکر می کنم ۱۳ سال پیش با ایشون بازی کردم. باعث افتخارم هست که دوستی مثل ایشون دارم که تا زمانی که تو سرور بودم هر کاری خواستم انجام داد. و همچنین از خانم مژگان که زحمت زیادی کشیدن.

    ۴) از شهریار و تیم خوبش که مثل همیشه تو فاز دفسازی درخشان بودن. بعد از چندین سال بازهم کنار هم بازی کردیم.

    ۵) از شایان zoltrix که سرور اولی بود ولی عالی بود.

    ۶) از ایلیای عزیز که اوایل خیلی چالش داشتیم باهم. یکی از اتفاقات خوب این سرور آشنایی با شما بود. و همچنین از محسن و سروش عزیز که تا روز آخر پای حرفشون موندن.

    ۷) از آرمان و رفقاش که اکانت خیلی خوبی بالا کشیدن. از آرش کاپیتان که ما رو کشوند تو سرور و گذاشت رفت. آرش مگه گیرت نیارم.

    ۸) از متین و هومن و بقیه رفقام در شمال غرب.

    ۹) از پرهام گرین و شاهین و سهند و دکترنوید و محمد توهمی و یوسف ریتالین و بقیه دوستانم در جنوب غرب.

    ۱۰) از اشکان سرلشکر و ماهان و بقیه رفقام در جنوب شرق.

    ۱۱) از تمام دوستان عزیزم که اسمشون یادم رفت.

    ۱۲) از مدیریت محترم سرور و مسئول فروم که با تمام کم و کاستی ها و شرایط نت فاجعه کشور فضایی رو فراهم کردن که بتونیم در سرور ایرانی کنار هموطن های ایرانی مون بازی کنیم.




    حرف آخر........

    این سرور با اینکه قرار بود لیدری نکنم ولی به شکل اجباری باید در یک سری امور ورود می کردم. به تنهایی هم پلن سنگینی روی اکانتم اجرا کردم که هر کس رو آوردم رو اکانت مغزش سوت کشید و رفت! تمام تلاشم رو برای سایدم کردم و در حد توانم براش جنگیدم. همه تون می دونید که کم کاری نکردم. کلا متای شمال در حد توانش و حتی کمی بیشتر جنگید و تلاشش رو برای موفقیت انجام داد که این ارزش داشت.

    شرمنده همه بچه های شمال غرب شدم که بعد از شروع تعطیلات عید نتونستم کنارشون باشم. قطعا درک می کنید و می فهمید که یه وقتهایی موندن به هر قیمتی درست نیست. با این حال عادت ندارم رفیق نیمه راه باشم و از همگی عذرخواهی می کنم.


    عزیزانم این فقط یک بازی هست. لطفا فراتر از یک بازی تصورش نکنید. هر کس خواسته یا ناخواسته از بنده رنجیده همین جا ازش عذرخواهی می کنم. یک بازی انقدری نمی ارزه که دلی رنجیده بشه و حرمتی شکسته بشه. لطفا اتفاقات سرور رو فراموش کنیم و سرورهای بعدی بی هیچ کینه و کدورتی وارد بازی بشیم.



    پایدار باشید

    SOURENA

    سلام و درود.



    امیدوارم حال تک تک دوستان فعال و غیرفعال خوب باشه. از ته قلبم برای همتون آرزوی موفقیت در زندگی و بازی دارم.


    دو سه تا مطلب رو خواستم عارض بشم:


    اول: به زودی لینک دیوارزیبای دیگری از شمال غرب رو بچه ها اینجا قرار میدن که دوستانی که تقاضای لینک داشتند لذت ببرن. کاش کلا همه همیشه دنبال لینک و اتک و دفاع باشیم نه....


    دوم: می بینم برخی دوستان جنوب شرق به بنده تیکه میندازن ولی یا جرات اسم بردن ندارن یا کلا تصور می کنن اینجوری زرنگ ترن یا بامزه تر جلوه می کنن! در هر صورت عزیزان دلم من نه ترسناکم نه چیز دیگه! مطلبی داری خطاب به خودم بگین. جواب داشتم میگم نداشتم تائید می کنم. فقط جالبه که ذوق اتکی که جنوب غرب به ما زد شما رو گرفته!

    اینکه تیکه میندازی که طرف میگه نیستش ولی هستش! عزیزم بعضی ها وجودشون وابسته به اکانت نیست. اگر یک زمان لیدری واقعی شدی می فهمی وقتی یک تیم داخل سرور باشن ولی لیدرشون نباشه ممکنه در مسائل مختلف ازش مشورت بگیرن. مثل اتک های دیشب که امروز صبح خورد و بچه ها پرسیدن و تشخیصم درست بود و کوبیدنتون تو دیوار. دیدم خیلی دنبال بنده هستین و مشتاق هستین بفهمین چجوری حضور دارم خواستم روشنتون کنم. ایشالا قسمت شما هم بشه.


    سوم: زمانی که همر اکانت سورنا از جنوب غرب خورد شخصا اومدم بهشون تبریک گفتم و نیم ساعت بعد از اتک؛ سهند عزیز و یک نفر دیگه(شک دارم بخواد اسمش گفته بشه) بهم زنگ زدن و کلی گپ زدیم. بازی یعنی همین. همر واندرزن خرج نان کپ من کردن و تارگت رو هم زدن. اون وقت داشتیم تبریک عید می گفتیم و می خندیدیم. بنده هم اگر رفتم دلایل خودم رو داشتم قرار هم نیست به ساید رقیب توضیحی بدم.



    چهارم: مهم ترین مساله.

    ببینید. این یک بازی هست با تمام اتفاقاتش. اما یک چیز رو فراموش نکنید چند نفری ریختین سر ناصر ولی ایشون تنهایی داره پاسخ میده‌. ناصر هر چی هم باشه بزرگتر از شما هست. توی خونه پدرتون چیزی بهتون ولو به اشتباه بگه بهش توهین می کنید؟ تو گوشش می زنید؟ بزرگتر بزرگتره اگه کسی شعور رفتار با بزرگتر رو نداشته باشه همه جا نداره. اینکه دو جمله یا هر چیزی بهت فشار بیاره که به کسی که بزرگتر از شماست توهین کنی این میزان تشخص شما رو نشون میده. تو حالت عادی کسی توهین نمی کنه. تو شرایط فشار تفاوت ها مشخص میشه. حالا یکیتون میاد میگه بزرگتر فلان و چند مزخرف دیگه و بقیه به تقلید و عادت میان به به چه چه می کنن. نه عزیزم اینطوری نیستش.


    اونهایی هم که قیافه فلسفی گرفتن فراموش نکنن محمد توهمی یه کلمه بی منظور گفته بود پیراهن عثمان کرده بودین. اون موقع نگاه مثبت نداشتین الان یهو همه آرمان گرا شدین.


    ببینید همین الان که اینها رو دارم می نویسم به شدت دلم از ناصر پره ها! اما ناصر با بقیه برام فرق داره و همیشه حرمتش رو حفظ می کنم. حرفی داشته باشم پایان سرور به خودش میگم. با اینکه خیلی از کسایی که با ناصر بحث می کردن سن پسر بنده رو دارن. من جسارت نمی کنم تو فضای عمومی چیزی بهشون بگم شما چجوری روتون میشه؟

    مضافا

    اینکه سوزش فلان جا بیشتره و کجا میسوزه و اینها اگر در نگاه شما مودبانه هست جای تعجب داره.


    به بازی تون بپردازید و اگر می تونید حرمت بزرگتر از خودتون رو حفظ کنید. اگر هم نمی تونید می تونید کلا حرف نزنید. باور کنید سنگین ترید. همونی که ترغیبتون می کنه ته دلش از بی ادبی شما آگاهی داره.



    پایدار باشید

    SOURENA


    ۱ نکته:

    این که دوستان بعضا توضیح رسمی میدن که این همر با رید سالم ساخته شده هم جالبه. یه جورایی خودشونم تاکید می کنن نهایتا با رید سالم همین همرها رو می ساختن.

    سلام محمدجان.


    در مورد این پشت شما:

    عزیزم‌

    اون سرور هر سه تیم با هم کنار اومده بودن و داشتن کنار هم بازی می کردن و جنوب غرب با تمام اتفاقات و وجود حریف خوبی مثل امرداد همچنان با قدرت ادامه می داد. نمیگم اختلاف نظر نبود! بود اما توانستیم حل کنیم و باهم ادامه بديم.


    اینکه بازی به سرانجام نرسید کنار نیومدن تیم ها نبود. اون باگ معروف که ایجاد شد جلسه گذاشتیم و با خود یوسف تصمیم گرفتیم که همگی حذف کنیم. من اونجا ابتدا مخالف حذف جنوب غرب بودم اما یوسف دلایلی آورد که منطقی بود و باهم به این نتیجه رسیدیم که حذف کنیم. هیچ وقت هم اون سرور نه با یوسف نه با ناصر به مشکلی نخوردیم. اینکه تا دو روز قبل از شروع سرور قرار بود ما به دعوت یوسف عزیز در جنوب غرب بازی کنیم موید همین هست که مشکلی بینمون نبوده و کنار هم بودیم. خود یوسف می تونه بیاد تایید کنه. خوشحال میشم اگر اینکار رو بکنن.


    الانم در شمال غرب تیم تایگرز با بچه های کلاهبرداران مشکلی نداره و از خودشون هم بپرسید بچه های تیم کلاهبرداران بیشتر با من در ارتباط بودند تا با خود ناصر و بالعکس این قضیه هم وجود داشت. فقط بنده چون واقعا از زندگیم زده بودم واسه ساید و خیلی داشتم وقت می‌گذاشتم توقعم این نبود! و شخصا حاضر نبودم ریشم دست دوتا آدم بی ادب باشه. برای حفظ حرمت خودم کنار رفتم تا در ساید دو دسته گی ایجاد نشه و حتی تو گروه ها اعلام کردم کسی از بچه های تایگرز حق نداره یک کلمه در حمایت از من حرفی بزنه و حق دخالت نداره. اکانتم رو هم حذف نکردم و دادم دست ساید که استفاده کردن.


    نه اون موقع و نه همین الان من با یوسف هیچ مشکلی نداشته و ندارم و ممکنه باز هم کنار هم بازی کنیم. حتی داشتم از رفاقت با یوسف استفاده می کردم تا غربی ها رو متحد کنم که لجبازی شما اجازه نداد‌.



    چرا هر کسی یه جایی کم میاره سعی می کنه مسائل رو وارونه نشون بده؟ مثل مرد بیاین جلو بگین این سرور به هر دلیلی نتونستیم خوب بازی کنیم. همین!


    پایدار باشید

    SOURENA


    پ.ن۱: جنوب شرق بهترین ساید سرور بوده و هست ولی تا روز آخر نمیشه گفت کی برنده میشه.

    پ.ن۲: باشم یا نباشم مهم نیست. مهم سایده.

    پ.ن۳: برای خودم جالبه سکوت بزرگتر خانواده!

    پ.ن۴: می دونم برای بعضی ها باورش سخته که میشه با یک پلیر در چنین سرورهایی؛ بدون رید مولتی به رتبه ۳ تاپ غارت رسید. درکتون می کنم.

    پ.ن۵: مهم جنوب و شمال شهر نیست. مهم اینه هر جای شهر باشیم با شعور باشیم.

    پ.ن۶: ابراهیم عزیز و مژگان خانم؛ وجودتون برای هر سایدی یک غنیمت هست.

    پ.ن۷: در مورد دوستمون هم گفتنی ها رو گفتم. درک و تشخیص حقیقت رو واگذار می کنم به خواننده فهیم فروم.

    پ.ن۸: محمد دیابلوی عزیز؛ هر کس رو اکانت لاگین کرد سرش گیج می رفت. ادی با این حجم از تایمینگ بازی از اکانت سر در نمی آورد. یک پلیر خارجی یکبار بهم گفت ما به این سبک بازی میگیم: عنکبوتی! انقدر زیرساخت ها خوب و رقیق طراحی شده بود که اگر دو سه هفته دیگه می موندم نفر اول تاپ بودم

    پ.ن۹: پرهام جان اگر عمری بود و فضل مساعد بود احتمالا یک سرور در کنار هم با سبک پیشنهادی شما بازی خواهیم کرد. به نظرم جذاب خواهد بود. بابت پاسخ ندادن به تلفن معذرت! میخوام از فضای بازی مدتی دور باشم.

    پ.ن۱۰: محمدجان؛ توقعم از شما خیلی بیشتر از این حرفهاست.

    پ.ن۱۱: عبادات همه تون قبول درگاه حق. اگر الان این پست رو می خونید بنده رو هم دعا کنید.

    سلام و درود


    هی من میخوام بیخیال بشم و مفتخر به ریپلای نکنم نمیگذارید دیگه.

    کوتاه و برای آخرین بار پاسخ میدم که حوصله خوانندگان محترم بکشه. پیشاپیش عذرخواهی میکنم بابت تبیین مجدد چنین مطلب روشن و واضحی.

    بله من هم بی شخصیت هستم . من کوچه بازاری صحبت میکنم . من بچه پایین ترین جای ایران هستم . اصلا کارتون خواب هستم . ولی برای ما بچه پایین ها راست گفتن خیلی مهم هستش .(ببخشید مثل شما کتابی بلد نیستم صحبت کنم و اگر مشکل املایی داشتم به بزرگی خودتون ببخشید چون کارتون بخوابم:))


    این دوستمون تو فروم هر کی ندونه دکتر یا استاد دانشگاه یا چیزی هستش . ولی یادمه وقتی تو گروه واتساپ بحثی میشد یه پیام طولانی در حد همین پستی که گذاشته میزاشت بی احترامیشو میکرد بعدشم لف میداد حتی 1 دقیقه هم منتظر نمیموند تا جواب بگیره . (شایدم بعد این پست از فروم خدافظی کرده باشه) حتما میخوای بگی عکس بده که اینجوری پیام میدادی و در میرفتی راستش عکس ندارم!!!

    جملات اول که گویاست و بنده هیچ اظهار نظری نمی کنم. فقط می تونم براتون دعا کنم.


    اما در مورد بخش دوم جالبه که درست حدس زدین و بنده علاوه بر شغل اصلیم در دانشگاه هم تدریس می کنم و قطعا باید نوشتارم با شما تفاوت داشته باشه. از دوستانتون سوال می کردید که اینگونه خودتون رو زیر سوال نبرید.


    در مورد لفت از واتس اپ؛ اولا که ممکنه هر کسی به هر دلیلی ناراحت بشه و از گروه خارج بشه! این عجیب نیست! اینکه میخوای بگی که لیدر نباید بره هم باید برای بار چندم بگم من لیدر نبودم و اگر حرفی می زدم و بچه ها انجام می دادن لطف دوستان به ما بود شاید هم قبولم داشتند. دوم در کل سرور بنده یکبار از گروه لفت دادم که علت آن هم بی احترامی از جانب شما بود اگر مورد دیگری بوده بنده حضور ذهن ندارم.

    خب...

    و اما عکس! هنوز منتظرم! گفتم که به جز شهریار یک نفر بیاد عکس بده که من رو پوش کرده. هیچکس در اینکار شرکت نکرده بود و اون نامه افعال معکوس بود که با محمد دیابلو کلی خندیدیم وقتی نوشتمش. بری کنار اون نامه ها بگردی نامه گلایه آمیزم رو هم می بینی. الان رفتی گشتی گشتی هیچی پیدا نکردی مثلا اون نامه رو گذاشتی! کلی هم کیف کردی لابد!

    خودتون هم می دانید که حتی یک منبع پوش نکردید.




    این بخشی از متن شماست:

    ((شما از اون افرادی هستی مثل بنز مولتی غارت میکنن و پوش سنگین میگیرید ومیگین ما فقط بازی پاک قبول داریم ولی کثیف ترین کار اینه دروغ بگی .))


    نظرت چیه دو خط مثل خودت حرف بزنم؟ اگر من مولتی رید می دادم و دروغ گفتم! حتی اگر از یک دهکده از دهکده های مولتی رید می دادم بی شرف ترین و کثیف ترین آدم دنیا هستم. اما اگر شما دروغ گفتید....



    کلام آخر:

    به وضوح به لفت از واتس اپ و نامه های مسخره بازی و جنوب شهر و پوش میلیونی و هر چیز دیگری چنگ زدین که فرار رو به جلو کرده باشین. هیچ کس هم ندونه شما و بنده و بقیه کسانی که ما رو خوب می‌شناسن می دونن که چه کسی حرف راست می زنه.

    شمال غرب داشت خوب پیش می رفت تا زمانی که شما تخم تفرقه رو کاشتید و برای ساید محبوبتون که دلتون براشون تنگ شده بود و بارها اعلام کردید که کسی بهشون حمله نکنه و کتیبه جنگ آموزم یهو بهتون هدیه دادن! خدمت کرده باشید. اما من ضربه زدن شما را خیلی کمتر از آن بزرگ خانواده می دانم که تو دهن بچه نزد وقتی به بزرگترش بی احترامی می کرد. در مورد پدر یا مادر بودن هم هر دو عزیز هستن هر جور دوست دارید تصور کنید.


    امیدوارم یک روز همه بدانند تراوین فقط یک بازی و یک بهانه برای دور هم بودن هست. نه جای خالی کردن عقده هاست نه جای لات بازی و قمه کشی.


    با تقدیم احترام به تمام دوستانی که در این سرور در کنارشون لذت بردم.


    پایدار باشید

    SOURENA

    سلام عزیزان.


    امیدوارم تعطیلات عید خوبی پشت سر گذاشته باشید و از ماه مبارک کمال استفاده و فیض را برده باشید.


    بعضی مطالب را در فروم دیدم که اصلا شایسته نیست در اینجا و هر فضای عمومی مطرح شود. در هر خانواده ای ممکن است هر مشکلی وجود داشته باشد اما فقط بچه ها اتفاقات داخل یک خانواده را بیرون از خانه بازگو می کنند.


    شمایی که شخصیت و رفتارت در یک بازی به این شکل هست باید نگران باشی دوست من. نگران خودت و اطرافیانت در زندگی واقعی و نبردهای زندگی! این فقط یک بازی هست نه بیشتر! چقدر ارزش دارد؟ اندازه و قواره آدم ها چنین جاهایی مشخص می شود.


    تراوین یک بازی استراتژیک در فضایی مجازی هست اما باور دارم اخلاقی که افراد در آن نشان می دهند عین واقعیت و ماهیت افراد هست. اینجا نقاب ها کنار می روند و همه کمابیش قدرت دارند. این ماهیت واقعی من و شما است! اگر فداکاری کردید اگر از خودگذشتگی کردید اگر احترام گذاشتید حتما این اخلاق شماست! و اگر ترسو بودین اگر خائن بودین اگر صداقت نداشتین بدانید که این ماهیت شماست! اکنون در خلوت خودتون می توانید برآوردی از خود داشته باشید.







    البته که ترجیح می دهم اگر با کسی حرفی خصوصی دارم در فضایی خصوصی بزنم پس مطلب خاصی به کسی نمیگم فقط به این نکات بسنده می کنم:


    اول) دوستان گفتند من نامه پوش زدم. این یکی از اصول بازی تراوین هست که انبار و جنگ آموز را همه تیم پوش می کنند. نامه زدن برای این مواردکاملا طبیعی هست.

    اما...

    نکته اینجاست که به جز شهریار اگر کسی مخصوصا دوستان مدعی یک دونه پوش انجام داده اند لطفا عکس آن را ارسال کنند. اما اگر می خواهید بنده عکس هایی از میلیون ها پوش که برای ساید انجام داده ام ارسال می کنم. فقط دهکده ۵ اکانت سورنا ۴ دفساز کناری خودش را هر روز ۲ الی ۴ بار شارژ منابع می کرد.


    اگر اکانت سورنا ۲۰ روز کاتا شارژ کرده بود علتش پوش شما نبود! مدال غارت فکر می کنم هنوز روی اکانت هست. شما بعد از چند هفته و با آنهمه مولتی هنوز هم به اندازه اکانت سورنا غارت نمی کنید! همه هم می دانید اکانت سورنا یک منبع از مولتی نمیزد و غارتش کاملا سالم و از ناتارها بود. انقدر غارت داشت که هر زمان ازش اسکات می کشیدن تمام انبارها فول بودن. عکس این مطلب را هم اگر بخواهید ارسال می کنم. اگر گفتیم پوش بشه برای چرخش هرچه سریع تر کتیبه ها بود که متاسفانه....(قرار شد هر چیزی رو اینجا نگیم)


    دوم) دوستان گفتند سورنا مسول کتیبه ها بود! برای همین دیگر دوستان دخالت نکردند! اصلا چنین چیزی نبود! حتی دو روز قبل از کتیبه ها وقتی سوال کردم برنامه کتیبه ها چیه بهم گفته شد گروهی تشکیل شده به لیدری دوست عزیزمون صادق عزیز که برنامه ریزی کرده اند و سورنا حتی عضو آن گروه هم نبود!

    اما...

    وقتی دیدم کتیبه ها رها شده و کسی به فکر نیست مجبور شدم شخصا ورود کنم و تقریبا در همه اتک ها بخشی از سواره های خودم رو وارد کردم و کلی لانچ بر عهده گرفتم و تعدادی از بچه ها رو هماهنگ کردم که کتیبه ها را جمع کنیم.

    جالب اینجاست که حتی لانچ اتک دوست مدعی مون رو هم خودم انجام دادم! بعد شما خوبی ما بد؟ حداقل یک همر لانچ می کردی برادر! بعد ما بد می شدیم. وقتی از مولتی شما هم؛ من باید لانچ کنم دیگه حرف از کمک و این حرفها نزنی سنگین تری! از اون ۴ همری که برای کتیبه ها زدی عکس میدین همه ببینن شما چقدر کتیبه جمع کردین؟


    سوم) نکته جالب تر اینجاست که بنده ابتدای سرور اصلا قرار نبود لیدری کنم. اصلا قرار بود تیم تایگرز در جنوب غرب استارت بزنه و یوسف عزیز در جریان هستند و چند بار هم تو فروم این مطلب را گفتند. دو روز مونده به شروع سرور به دلایلی که مهم ترین آن دعوت دوستان قدیمی بنده ناصر و آرش بود تصمیم گرفتیم در شمال غرب بازی کنیم. در نهایت هم فقط بر تیم ۷-۸ نفری که از تیم تایگرز حضور داشت نظارت داشته باشم. اما به دلیل مشغله زیاد ناصر مجبور شدم کم کم برخی امور رو مدیریت کنم. زمانی هم که دیدم برخی عزیزان به جای تشکر و احترام؛ رذالت و توهین و ابتذال پیشه کردند عطایش را به لقایش بخشیدم.


    چهارم) اگر می خواهید تاثیر کسی در سایدی را بدانید کافی است به زمان حضور او و وضعیت حاکم و زمان عدم حضور او و وضعیت فعلی توجه کنید. فکر می کنم نیاز به توضیح بیشتری ندارد.


    پنجم) اکثر پلیرها کراوات می زنند و با قیافه ای حق به جانب ادعا می کنند برای فان آمده بودند! بعد مشخص می شود دوازده مولتی دارند و ۴ پلیر روی اکانتشان بازی می کنند. اگر می خواستند جدی بازی کنند لابد ۲۰۰ مولتی و ۴۰ پلیر می آوردن؟

    بر خلاف دوستان فان بازی کن! بنده این سرور خیلی جدی بازی کردم و همرهای زیادی روی اکانتی که به تنهای بر روی آن بازی می کردم کشیده بودم و شاهد این مطلب این است که اکانت سورنا در تمام پلن ها حضور داشته و تقریبا زمان کتیبه ها در تمام نقاط ساید همر داشت. هنوز هم فکر می کنم ۶ یا ۷ همر جنگی روی اکانت مونده باشه البته اگر لاست نخورده باشه! تمام توانم را برای سایدم خرج کردم و تقریبا هر شب کنار بچه ها بودم. کل نقشه هر چند روز یکبار آنالیز و نکات مهم یادداشت میشد و براساس این اطلاعات کار می کردیم. از تایمی که متعلق به خانواده ام بود زدم و به اکانت بچه ها کمک کردم‌. فارم لیست می زدم راهنمایی می کردم. زمان دفاع کمکشون می کردم. پای حرفاشون می نشستم.

    همه بچه های ساید می دانند که تا زمانی که بودم کم کاری نکردم با اینکه مسولیت خاصی نداشتم. اگر هم رفتم از بی عرضه گی و ... نبود! از بی لیاقتی برخی افراد بود! من از زن و بچه م و از زندگی و کارم بزنم برای کسی یا کسانی که حداقل احترام گذاشتن هم بلد نیستن؟ چرا باید زندگی خودم را وقف کسی کنم که حتی شعور حرف زدن هم ندارد؟ برخی ها تصور می کنند با چهار کلمه جنوب شهری حرف زدن با معرفت می شوند! نه عزیزم. معرفت ابتدا از احترام شروع می شود! مخصوصا که طرف مقابل از شما بزرگتر هم باشد!

    من جدی بازی کردم‌ وقت گذاشتم تلاش کردم. ۲۰ تا مولتی نداشتم ۴ پلیر هم روی اکانتم نداشتم. شماها که فان بازی می کنید ظاهرا شرایط متفاوتی دارید. راستی همیشه موقع فان بازی بی ادبی می کنید؟



    ششم) نکته جالب و البته بهتره بگم عجیب اینجاست که کسانی پشت سر ما حرف می زنند که ابتدای سرور التماس می کردند ما در سایدشان حضور داشته باشیم. برادر التماس روز اول کجا و ادعای این روزها کجا! متواضع و محترم بودن خیلی سخته! نه؟ کار هر کسی نیست.

    بنده که از روز اول عید به اکانتم سر نزدم و خبر ندارم چه شرایطی داره اما... بابت کاتاهایی که از اکانت بنده به ناتارها خورده متاسفم. شدیدا با چنین کاری مخالفم و در مسلک ما چنین رفتارهایی شایسته نیست. خیلی کارها میشه برای تضعیف حریف انجام داد اما هر کاری که به حریف ضربه بزند درست نیست. حتی اگر حریف مرتکب آن بشود! چون در آن زمان تفاوتی با او نداریم.



    در پایان؛ برای ناصر عزیز آرزوی بهبودی و برای بقیه دوستانم که توفیق همراهی نداشتم آرزوی خوشبختی و موفقیت دارم. این روزهای آخر رو هم کنار هم سپری کنید و تجربیات این سرور را هم به اندوخته هاتون اضافه کنید. هر سرور دنیایی از تجربه با شما می دهد.



    ببخشید طولانی شد

    سعی داشتم فروم هم نباشم اما چندین بار اسم ما رو آوردن باید روشنگری می کردم

    پایدار باشید

    SOURENA



    پ.ن۱: با اسم دیگران بزرگ نمیشین. بزرگی باید تو ذات کسی باشه.

    پ.ن۲: حداقل اخلاق را نبازید.

    پ‌ن۳: برخی عزیزان کلی ادعای تجربه دارند اما ظاهرا اولین بار هست تو سروری می بینند یک کتیبه از سایدشان زده شده است که مدام پیراهن عثمان می کنند و جز آن ایراد دیگری بلد نیستند وارد کنند.

    پ.ن۴: جنگ آموز رو از اکانتی زدند که ۶ تا کتیبه آورد برای ساید. فدای یک تار موی رفیقمون. به جاش ۴ تا دیگه هم آوردیم. به قول شهریار امپایر و ابراهیم نه با وازلین! به زور!

    پ.ن۵: ابراهیم و مصطفی و متین و امیر و آرمان و شهریار دلم براتون تنگ شده لعنتیا. یه دونه باشید‌

    پ.ن۶: همان پ.ن ۱ رو دوباره بخون بلکه بفهمی.

    پ.ن۷: بچه ها پلن خوبی اجرا کردین. دمتون گرم. جالبه بعد از پلن سکوت عجیب و خوفناکی بر جنوب شرق حاکم شده بود. تا اینکه دوستان حسود پلن رو زیر سوال بردن! قشنگه نه؟ خیلی؟

    پ.ن۸: یه صلوات هم بفرستین واسه کسایی که بعد از ۱۰۰ روز بالاخره از چند نیرو استفاده کردن. داشتم کم کم به تهیه ترشی فکر می کردم.

    پ.ن۹: عکس های اتک های ((هوای خانه)) به دستم رسید‌ بازم نتونستین؟ اکانت بدون پلیر هم دیوارتون کرد؟ بعضی اسم ها شما رو دیوار می کنند! نیرو لازم ندارن. برو با هم قد خودت بازی کن رفیق.

    پ.ن۱۰: ما عادت به حذف نداریم. اما عادت به زحمت کشیدن و توهین شنیدن و بی ادبی هم نداریم. یادم میاد چند سرور پیش یک دوست مثالی از خانواده زد. وقتی موقع شام یکی از بچه ها به پدر خانواده توهین می کند عکس العمل مادر خانواده خیلی مهم هست! اگر بچه حمایت شود همان می شود که.....


    شب خوش

    سلام و درود دوستان



    امیدوارم تا اینجای سرور لذت کافی برده باشید. چند خط مزاحمتون میشم و رفع زحمت می کنم.


    همه ماها که هنوز تراوین بازی می کنیم از فضای خاکستری جامعه مون خسته ایم. از آدم های سیاه اطرافمون خسته ایم. برای همین به این فضا پناه آورده ایم. تراوین فضایی هست که رفاقت ها و فداکاری ها و از خودگذشتگی هاش لذت بخش هست و ماها خاطرات زیادی از این رفاقت ها داریم. دوستانی که بی هیچ توقع و بی هیچ منتی زحمات چند روز یا چند هفته یا چند ماه شون رو فدای ما می کنند قابل احترام و دوست داشتنی هستند.

    آیا خارج از تراوین چنین چیزی می بینید؟ چه کسی حاضر است تمام داشته اش را فدای رفاقت کند؟


    بله تراوین فضایی زیبا و جذابی دارد بکوشیم این فضا آلوده نارفیقی و زشتی نشود.



    کلام آخر در این سرور....


    از تمام دوستانم که در این سرور در خدمتشون بودم کمال قدردانی و سپاس را دارم. تمام اعضای تیم تایگرز که مثل همیشه در کنارشون بودم و بقیه بچه های شمال غرب. از بچه های شمال شرق که صادقانه کنارمون بودند. از بچه های سایدهای دیگه هم ممنونم که با بودنشان فضا را برای ما لذت بخش کردند.

    آقا ایلیا و ماهان و سروش و شاهین و .... ممنونم.

    هر کاری کردیم وظیفه بوده و اگر کاری نکردیم و ضعفی بوده بر گردن بنده بوده. تا روزی که بودم قطعا تمام تلاشم رو برای سربلندی سایدم کردم. چند روزی هست که اکانت تحویل ساید شده و بنده هیچ لاگینی روی اکانت ندارم.

    تا قبل از عید به هر شکلی بود فرصت بازی مهیا کردم ولی دیگه برام مقدور نبود.


    اگر در این مدت کسی رو خواسته و ناخواسته آزردم عذرخواهی می کنم. قطعا اقتضای بازی بوده وگرنه در خارج از فضای بازی همه ما رفیق هستیم.

    هر کس هم ما رو زده دمش گرم. ما بیشتر دوسش داریم. ما کتک خورمونم خوبه کلا!


    از مدیریت سرور اسپیدترا هم بابت انتقادپذیری و پاسخگویی شون کمال تشکر و امتنان را دارم.


    اگر اکانت تحویل ساید نمیشد عکس نیروهای اکانت رو می فرستادم لذت می بردین اما ممکنه دوستان بخوان روی اکانت بازی کنن لذا عکس نیروها ارسال نمیشه.



    همه تونو دوست دارم

    پایدار باشید

    SOURENA

    سلام و درود



    با عرض تبریک سال نو.


    اول از همه تبریک میگم به ساید جنوب غرب که یک دهکده همردار بنده رو پروندن. همر خوبی تو اون دهکده بود. نوش جونتون‌. دمتون گرم. قشنگ زدین.



    البته اکانت SOURENA جنگی طراحی شده و انقدر همر داره که حالاحالاها در خدمتتون هست. البته خودتونم تو اسکات ها دیدین. شایدم به قول استادی از جنوب غرب که جدیدا کاتا با غارت می زنه زدیم تو کار دفسازی. آخه کاتا با غارت! 😜😜چه سم عجیبیه این نژاد هون. خوراک بازی جنگی عنکبوتیه .




    و اما....

    این آخرین پیامی هست که من در این مورد در فروم می نویسم چون حس می کنم حوصله خواننده ها هم سر میره از این دور باطل.

    یوسف جان

    عزیزم

    اون خط هایی که رنگی کردم دوباره مطالعه کن. واقعا به حرفی که می زنی اعتقاد داری؟ یوسف جان موضوع خیلی ساده هست.

    در مورد خط اول:

    شمال غرب اگه به دنبال متا بود تا الان متا کرده بودیم


    عزیزم به نظرت زمانی که جنوب شرق هر شب روی شما پلن می رفت ساده ترین کار ممکن برای ما زدن جنوب غرب نبود؟ اما اومدیم چیکار کردیم؟ در بهترین تایم برای زدن شما باهاتون نپ کردیم! مابقی صحبت ها رو کلا بگذاریم کنار؛ همین یک مطلب کافیه که ثابت کنه شمالغرب دنبال متا بود و این لیدر یا لیدرهای جنوب غرب بودن که فاز خودبزرگ بینی داشتند.

    عزیزم این قضیه هم نه واسطه میخواد نه سفیر! بچه های جنوب غرب خیلی‌هاشون با خود بنده رفاقت نزدیک داشته و دارند. میگی فلانی با آقا ناصر مشکل شخصی داشت خب با من که مشکلی نداشت. می اومدی جای اینهمه واسطه به من می گفتی.



    خط بعدی:

    حقیقتا من وقتی این ویسو شنیدم حس کردم دارم میرم پیش یه پادشاهی بزرگ و باید براشون پیشکش ببرم تا قبول کنن که ما رو نزنن ! برای من سنگینه چنین کاری کنم از طرف جنوب غرب ! خودتم میدونی چقد رو جنوب غرب تعصب دارم


    یوسف جان؛ واقعا بعضی وقت ها حس می کنم شخصیتی که پشت تلفن هست با کسی که تو فروم هست متفاوته! برادرم مگه خود شما همین ها رو به من نگفتی؟ مگه نگفتی شما تجربه بیشتری داری و راه رو بهم نشون بده؟ مگه نگفتم من اگر جای تو بودم و ادعا داشتم با شکستن نپ مخالفم کتیبه رو پس می دادم! مگه نگفتی آره همین کار رو می کنم؟ بعد اون وقت یهو منقلب شدی؟ حس رفتن پیش پادشاه پیدا کردی؟

    یوسف جان واقعا اگر شما تعصب داشتی رو سایدت اجازه نمی دادی ساید به این وضع بیفته که انتحاری اتک بدن به شمالغرب. آقای تعصب الان از وضع سایدت راضی هستی؟

    یوسف جان من برای موفقیت سایدم از علایق خودم می‌گذرم. از اکانتم هم می‌گذرم. چنانچه دیشب دیدی همه جا دف دادم به جز اکانت خودم. اما اجازه نمیدم کمرسایدم بشکنه. شده در راستای سیاست و موفقیت سایدم یه کتیبه که زده شده رو برگردونم و سایدم رو نجات بدم.

    یوسف جان خودتم می دونی نهایتا تا آخر تعطیلات عید تو سرور می مونید و چیزی براتون نمونده. سایدت رو با خاک یکی کردی.

    واقعا به پلیرهای سایدت که چند ماه زحمت کشیدن حق نمیدی که برای موفقیت تلاش کنن؟ نه برای عقده گشایی های یک لیدر که حتی اصول اولیه مذاکره رو هم بلد نیست؟ (حالا بگذریم از لانچ کردن کاتا در حالت غارت!)



    و اما این خط حماسی:

    جنوب غرب شایسته این نیست که اینجوری تحقیر بشه


    یوسف جان تحقیر از این بالاتر؟ اوضاع جنوب غرب رو نمی بینی؟ قضیه کبک و برفه؟ برادرم سرت رو از برف بیار بیرون. جنوب غرب شده مضحکه عام و خاص. همه دارن از ترکیدن این ساید صحبت می کنن. کتیبه هاش پر کشیده. پلیرهای قدیمیش رفتن. هر چی اکانت خوبه از ساید رفته. با همر اکانت تریدر و پکا چیکار کردین؟ همین دوتا اکانت برای یک لیدر دانا واسه یک مذاکره پایاپای کافی بود. اما چه کردی باهاشون؟ مثلا یک دهکده سورنا رو با تمام نیروهای جنوب غرب پروندین که تو افتخاراتتون بگین سورنا رو زدیم؟

    واقعا اگر تحقیر شدن ساید برای شما مهم بود کنار می رفتی و اجازه می دادی شخصی مثل شاهین در راس قرار بگیره که هم کاربلد هست و هم خوش نام!(که البته به خوشنامی شاهین هم رحم نکردی).

    ساید رو تماشا کن یوسف جان. قشنگ تماشا کن. تا میتونی عکس بگیر. اگه دیدی داغونه بدون که باید کار رو به کاردان بسپاری.



    پایدار باشید

    SOURENA



    خط پایان:

    خب من پیشنهاد میدم به جای اینکه همدیگه رو محکوم کنیم ، با همدیگه متا کنیم ! نظرتون چیه ؟


    الان این اتک های انتحاری که زدین در راستای همین متا هست؟ دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس؟

    یوسف جان تا یک زمانی میشه با دروغ و ریا و فیلم بازی کردن مطالب رو وارونه نشان داد. از یک جا به بعد همه می فهمن و بهت می خندن‌. مثل الان که وقتی پست میزاری پلیرهای ساید خودتون هم می خندن.


    حرف آخر با یوسف عزیز:

    یوسف جان؛ الان اگر شما لیدر هستی علتش اینه که ما خواستیم شما لیدر باشی.‌ خودت هم این رو می دونی. واقعا هم من صادقانه باهات صحبت کردم و می خواستم جنوب غرب رو به کنفدراسیون شمال ملحق کنم که یک جنگ تمام عیار جذاب با جنوب شرق قدرتمند داشته باشیم. هیچ پولیتیک و دروغی نگفتم. کاملا هم منصفانه مطرح شد. خودت گفتی نمی خواستی کتیبه از شمال بزنی و میخواستی برگردونی(اجازه ندارم صحبت دونفره رو پخش کنم اگه بخوای انجام میدم) و اینکه یهو می فهمی پیشنهاد خودت تحقیر سایدت بوده انقدر عجیبه که خودتم باورت نشد‌. هم شما هم من می دونم چی گفتیم به همدیگه‌. اما شما صداقت نداشتی رفیق. حرفت رو پلیرهای سایدت نپذیرفتن. صحبت های تک رو قبول نکردن و شما اومدی فیلم واسه ما بازی کردی. خودت هم اینارو می دونی. با خودت صادق باش حداقل و یکم فکر کن چرا همه با تو به مشکل خوردن؟ این عجیب نیست؟ پس یه مشکلی هست.

    رفیق؛ از ما که گذشت. جنوب غرب چند روز دیگه غزل خداحافظی سر میده. اما اگر عمری بود و شما جایی لیدر بودی صادق باش. اگر جایی دیدی پلیرها قبولت ندارن لیدری نکن. اگر کیفیت فنی و تکنیکی شما پایینه دو نفر کنار خودت داشته باش بهت کمک کنن.

    و در آخر....برای خودت تو زندگی واقعیت آرزوی خوشبختی می کنم.



    پ.ن۱: همر ما پرید ولی همر اول جنوب غربم باهاش پرپر شد.

    پ.ن۲: ما بادی نیستیم با این بیدها....صلوات بلند بفرست! مثلا نمک ریختم.

    پ.ن۳: امشب از دو همر دیگر اکانت سورنا رونمایی میشه تا جنوب غرب لذت ببره. درخواست تعداد بیشترهم بود استقبال می کنیم.

    پ.ن۴: آقا ناصر استاد و رفیق ماست و به بنده همیشه لطف داشته. رفاقت ما امسال فکر می کنم ۱۳ ساله میشه. زارا زورای سابق و کلاهبردار فعلی.‌

    پ.ن۵: بچه ها دمتون گرم. ازم گلگی نکنید خودم خواستم دفاع رو شماها بره. اگه اشتباه کردم ببخشید ولی خودخواهی هست که دف رو جمع کنم برای خودم‌.

    پ.ن۶: کاش اکانت هایی مثل تریدر و پکا و فاطی و گرین و.... در ساید دیگری بودن. حیف زحماتشون.

    پ.ن۷: نمیگم می بریم. اما اگر هم ببازیم شرافتمندانه می بازیم‌. نه دنبال خالی کردن عقده هامون هستیم نه هدر دادن زحمت بقیه.

    پ.ن۸: هر ضعفی در شمال غرب دیده شده از کم کاری بنده بوده و قطعا جبران میشه. من سرباز سایدم هستم و بدون هر گونه توقع و بدون هیچ ادعایی برای سایدم بازی می کنم. ممکنه اشتباهم بکنم‌ به بزرگیتون ببخشید.

    پ.ن۹: افراد متعصب رو دوست دادم‌. اما از کسانی که توهم تعصب دارن....سال نو مبارک.

    سلام و درود رفقا



    عارضم خدمتتون که سرور از دسترس خارج شده و ما فرصتی پیدا کردیم که به فروم سر بزنیم. مطالبی دیدم که برام جالب بود و بعضا عجیب!

    اول:

    کسری جان گفتنی ها رو گفت. فقط خواستم یادی کنم از دوست و همراه قدیمی خودم امین ام اف ام عزیز‌. چقدر دلم براش تنگ شده‌. با اون پاترولش 😜چه خاطره هایی که نداشتیم باهم!(لعنت بهت آرش که داری می خندی!) چه حالی کردیم تو اجتماع پلیرها تو پارک آب و آتش! یادش به خیر. حس پیرشدن بهم دست داد.


    ادی و لطیف و امیر فایتر و میلاد عزیز دمتون گرم. همچنان به جاروکردن ادامه بدین تا پلن کتیبه بعدی رو با کمترین تلفات بهتون بدم‌‌‌. فقط بگین چی دوست دارین؟

    امیر فایتر و ادی اگر اون شب جفتتون نخوابیده بودین و اسکات رو بهم می دادین الان‌‌‌....می فهمین که؟ خخخ

    عمولطیف بزرگ ما عزیز ما تاج سر ماست.عشقی به مولا.


    بریم بعدی....

    گل پسر اون فیکها برای پیدا کردن دهایی بود که دارن چهار موتوره شارژ میکنن


    آقایون دوستان این کثافت کاریا چیه دیگه. تکلیف سرور که مشخص شده. تبریک به ساید مورد نظر. یک ساید دیگه هم که از طولانی شدن سرور منفعت میبره. ولی دیگه واقعا برای بیرون کردن پلیرهای یک ساید از سرور، کاری جز خرید اکانتای اون ساید و کوبیدن همرشون به خودشون (مرتاض کوچک) بلد نیستید؟؟؟؟؟

    پیمان عزیزم شما قطعا یکی از بهترین های جنوب غرب هستین و می دونی که شخصا قبولت دارم. ولی این حرفهایی که بهت گفتن برو بگو رو نباید می گفتی. چون برای فهمیدن اینکه کدوم دهکده اصطبل بزرگ داره قدیما ماهم ۱دونه کاتا لانچ می کردیم اما اون دوران گذشت. الان اکانتی تو ساید هست که همه دهکده هاش اصطبل بزرگ داره. عملا این پلن منتفی هست. ولی باز هم بنده به فکر و ایده تون احترام می‌گذارم.


    سعی می کنم اون تهمت خرید و کوبیدن اکانت رو هم بزارم به حساب هیجان زده شدنت. کی الان واسه اکانتی تو جنوب غرب حاضره پول بده؟ وقتی با ۸ک استپ میشه جارو کرد چرا باید کسی پول اکانت بده؟ هر چی میگن که نباید بیای تو فضای عمومی مطرح کنی.

    راستی اگه با بچه های تیم قدیمتون محمد و علی هستین بهشون سلام برسون‌. شما تیم معرکه ای هستین. کاش تو ساید دیگه ای بودین‌‌.

    اون گل پسرم خوب اومدی پیمان‌ 😘😜

    سلام پرهام جان.

    داداشم شما خوب موقعی رفتی. چون یکی دو روز پیش یه همر جنگی از اس دبل به خودشون کوبیده و اگه بودی الان..... .

    حق با شما بود اوضاع جنوب غرب وخیم تر از اونی بود که ما فکر می کردیم.

    راستی خوشحال میشم با افتخار همین جا رسما ازت دعوت کنم که اگر قابل بدونی در تیم تایگرز پذیرای شما باشیم.

    پنج شنبه یادت نره....


    و اما حرف آخر.....

    یوسف عزیزم دوست گلم و رفیق و همراه سرور قبلی بنده‌؛ باز هم عرض می کنم شما انسان شریف و خوبی هستی ولی هیچ وقت کاریزمای لازم برای لیدری یک ساید رو نداشتی و ظاهرا نخواهی داشت.

    یوسف جان شما میگی راه ما به ترکستان هست! درست. شما درست میگی. اما راه درست کجا بود؟ متا با جنوب غرب؟ بله قطعا. وقتی حریفی به قدرت اس ای وجود داره راه درست همین هست.

    ولی ‌‌‌.....یوسف جان مگه نخواستیم به این سمت بریم؟ یوسف عزیزم مگه من حتی بهت نگفتم دو هفته فرصت و همفکری میدم که شما ریکاوری کنید و درگیری با اس ای رو می کشم به سمت شمالی ها!

    دیگه از این بالاتر چی می خواستی؟

    با اینکه شما همین سرور نقض عهد کردی!

    با اینکه تو مجموعه تون کسانی داری که سرور قبلی که باهم بودیم آمار اکانتامون رو به حریف می دادن!

    با اینکه پسوردها داستان درست کرد!

    با اینکه بارها ثابت کردید که قابل اعتماد نیستید!

    باز هم.... باز هم‌‌‌‌‌.‌‌... باز هم‌......

    من قلبا و صادقانه جلو اومدم و به درخواست نپ شما جواب مثبت دادم. گفتم کتیبه رو برای ایجاد حسن نیت جابه جا کن تا من شرایط رو کاملا مهیا کنم.

    گفتم این وسط پلیری شیطنت کرد و یه غارت زد باعث نشه لیدرها نپ رو بشکنن. باید سعه صدر داشت.

    گفتم با اینکه بچه های شمال غرب خیلی دلخورن و اصلا موافق متا با جنوب غرب نیستن ولی رو حرف من حرفی نمی زنن‌. حتی ناصر و صادق اگر من بگم قبول می کنن.‌

    و قرار شد صادقانه و از روی حسن نیت کنار هم باشیم.

    یوسف جان ....

    وقتی در قبال وقت و هزینه عده ای پلیر مسئول هستم حتی اگر دلم نخواد باید تصمیم درست رو بگیرم.‌


    اگر یک کلمه اینها دروغ هست شما بگو دروغه!


    اما چی شد؟

    شما دو ساعت نشده اومدی گفتی ظاهرا شرایط در شمال غرب برای متا مساعد نیست! ولی این کلام صادقانه نبود چون در اصل شرایط در جنوب غرب مساعد نبود. چون شما نمی تونی حرف آخر رو بزنی. پلیر یا پلیرها حرف شما نپذیرفتند‌. بعد شما به جای اینکه بگی پلیرها زیر بار نپ نمیرن اومدی میندازی کردن ما! من گفتم حرف من رو همه شمال غرب قبول می کنن اما حرف شما پلیرهاتون قبول ندارن!

    پلیر قهر کرد! و شما تسلیم خواسته شون شدین.

    و مکررا از کلمه (موفق باشید) استفاده کردید یعتی ابن بحث از نظر شما تمام شده هست.

    بعد الان کی راه به ترکستان برده؟ ما؟ یا شما؟

    یوسف جان اگر بعضی حرفها رو اینجا نمیگم به حساب نفهمیدن نگذار. رفاقت و نجابت اجازه نمیده. وگرنه....

    عزیزم....

    شما حریف پلیرتون نشدید! درسته!

    همان پلیری که وقتی بنده تو جنوب غرب بودم از اتحاد اخراجش کردم و تا پایان اجازه ندادم تو اتحاد اصلی بیاد.

    پس وقتی می گم کاریزمای لیدری منظورم همین چيزهاست. شما ساید رو فدای پلیر کردی. الان چی شد؟ یک پلیر راضی شد ده نفر حذف کردند! بهتر نبود همان جا قدرت و صلابت لیدری رو حفظ می کردی و می گفتی من رفتم حرف زدم و باید حرفت اجرا بشه؟ نهایتا یک پلیر از اتحاد می رفت ولی بقیه نفرات می فهمیدن حرف آخر را لیدر می زند و بس!

    دوست عزیزم....

    اگر می خوای لیدر باشی باید بدونی همه رو نمیشه راضی نگه داشت. ممکنه تصمیماتت به نظر کسی یا کسانی درست نباشه ولی شما لیدر هستی و تصمیم آخر را میگیری. قبل از ورود به مذاکره باید با دوستانت صحبت کنی که بعدش به مشکل نخوری.


    یوسف جان...

    شاید از برخی حرفهام خوشت نیاد و بعضا حتی دلخور بشی. ولی وقتی تجربه ت بیشتر شد متوجه خواهی شد که راه رو بهت نشون دادم.

    آره دوست گلم.‌

    ما راهی رو رفتیم که شما تصمیم گرفتی بریم. یه جورایی مجبورمون کردی به این راه بریم.

    از دیوار کردن اون همرها هم می دونم خوشحال هستین و بهتون تبریک میگم.‌ اما هیج کس ندونه شما که می دونی خودم بهتون گفتم کجا ریل هست! و چرا زیر چشمان بهتون اتک زدیم.‌ بعد از اون هم هر چی زدیم دقیقا خورده وسط خال.

    دوست من شما مسئول وقت و هزینه پلیرهای زیادی هستی. فقط به فکر راضی نگه داشتن یکی دونفر نباش.‌از پتانسیل پلیرهای قدیمی مثل پرهام و پیمان بیشتر استفاده کن.

    و......

    لیدر باش و حرف آخر رو بزن.




    پ.ن۱: یه دمت گرم به دوستانمون در شمال شرق بابت بازی جانانه و زیباشون.

    پ.ن۲: با دوستانی که برد رو تبریک میگن کاری ندارم. اما کنفدراسیون شمال تا سرباز آخر مردانه خواهد جنگید و روزی که واندر حریف ۱۰۰ بشه یا ما آخرین سربازمون کشته بشه بهشون تبریک میگیم. می دونیم حریف به شدت قدرتمند هست و شانس بیشتری داره اما ما تلاشمون رو می کنیم و با قدرت مبارزه می کنیم.

    پ‌ن۳: میگن واندر جنوب غرب چیف شده بوده! بازم میخواین چیفش کنم؟‌

    پ.ن۴: محمد دیابلو همر جنگی به درد یکی از فامیلاتون میخوره من واندر زن میخوام‌‌. قطعا تو هیچ پلنی قرارت نمیدم‌. حالا یا با گرزی هات دف بچین یا واندرزن تحویلم بده. همینه که هست.

    پ.ن۵: خیلی ها با ۴۵ مولتی به گفته خودشون دو سه هفته اول تاپ غارت بودن اما الان کجان؟ تاپ غارت چی میگه راستی؟ اونم تاپ غارت سالم و پاک!

    پ.ن۶: رفقای عزیزم در جنوب غرب که بارها کنار هم بازی کردیم. من واقعا سعی کردم غرب رو متحد کنم ولی اجازه ندادن. همه کاری کردم اما نشد.

    پ.ن۷: محمد توهمی عزیز شما ما رو کاتا کن ولی من دوست دارم. ترجیح میدم با قلبت چیفم کنی.

    پ.ن۸: دوستمون سوال خوبی کرد. سرور از دسترس خارج شده! الان من که از همه جا منبع ارسال کرده بودم واسه یک دهکده که انبارهاش طبیعتا پر شده و داره سرریز میشه گردن کیه؟ ها؟ کی جوابگوئه؟ جدیدا دیدین همرها موقع برخورد با قهرمان غیب میشن؟ خیلی باحاله! نه؟



    به همه تون پیشاپیش چارشنبه سوری و عید باستانی رو تبریک میگم و امیدوارم سالی بابرکت و بهروزی داشته‌باشید.


    گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم

    چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی

    سلام و عرض ادب خدمت عزیزان دل.



    امیدوارم حال همه دوستان تراوین بازم خوب باشه. به هر حال کتیبه ها هم وارد بازی شد و یه کم سرور داغ تر شده.



    دوست عزیزم آقا محمد توهمی:


    دورت بگردم شما که انقدر خوب نیرو کشیدی باید بدونی که تو سیستم کنفدراسیون بچه بازی و قهر کردن می تونه تاوان سنگینی برات داشته باشه. یعنی یک پلیر با سابقه بازی سرور بین المللی نبود که این رو به شما گوشزد کنه؟ اصلا دوست نداشتم روی شما لانچ کنم ولی برخلاف میل قلبی خودم و برای منافع سایدم باید دیشب روی اکانت خوب شما لانچ می کردم. به عنوان رفیقت از شما معذرت میخوام دوست خوبم. ولی به عنوان پلیر شمال غرب وظیفه م رو انجام دادم. ظاهرا هم دوستانتون دوست دارن حقیر سراپا تقصیر پلنر باشم.




    اتک اول: روی دهکده شماره 01

    هدف: چیف

    نتیجه:امکان زدن همر کلینر به دلایلی محقق نشد و مجبور شدم آبجوخوری رو فعال کنم که همر عبور کنه از دفاع و مست شدن باعث شد ۳ چیفر ۲۹ تا از وفاداری کم کنن و چیف نشد اما همرش نابود شد.


    این اتک از همون دهکده ای زده شد که دو شب پیش برای چیفش اومده بودن ولی دیوار کرد.

    دو سه موج کاتا این وسط دیوار شد و البته موج های بعدی تخریب کرد‌.

    این اتک اگر به جای ۳۲ تا ۶۰ تا وفاداری کم می کرد چیف میشد(مستی اجازه نداد). ولی خب قسمت نشد. ایشالا عمری باشه جبران کنیم‌.



    اتک دوم: روی دهکده شماره 08

    هدف: چیف

    نتیجه: چیف شد.



    قبل از لانچ روی این دهکده تعدادی دف مصری دیدیه بودیم که احتمالا بک خورده بود. ولی بخش اصلی همر این دهکده کجا بود؟ چرا جلوی ما قرار ندادن؟ ما رو قابل ندونستین؟

    اما همر پیدا شد! اینجا بوده!

    به هر حال بهتر از هیچی بود! خودشونم فهمیده بودن دهکده رو باید تخلیه کنن برای ورود چیفرهای ما.




    اتک سوم: روی دهکده 04

    هدف: دیستروی

    نتیجه: قبل لند همرها دیستروی شد.

    پیام: دوستان جنوب شرقی دلخورم ازتون‌‌. دهکده 04 حق من بود. سهم من بود‌. اینهمه دهکده حالا چرا هم شما هم ما فقط 04! ازتون نمیگذرم‌‌. چقد دقیق لانچ کرده بودم‌. اه اه 😜



    این یکی از اتکها بود. اما قسمت نشد ما دیستروی کنیم.



    تشکر می کنم از دوستان عزیزم که همر در اختیارمان قرار دادن و زحمت لانچ ها رو کشیدن. آقا متین و آرمان جان و محمد عزیز. دم همه تون گرم رفقا.



    پایدار باشید

    SOURENA


    برای اینکه چند پست ندم پی‌نوشت ها کمی طولانی هست:

    پ. ن ۱: یوسف جان؛ عزیزم من و شما دیروز در مورد سیاست دو ساید کلی حرف زدیم. هر دوتامون می دونیم چی به چیه. پس به ما نگو ره به ترکستانه! شما هنوز کاریزمای لازم برای اینکه پلیرها بی چون و چرا حرف و تصمیم شما رو بپذیرن نداری! خودت بهتر از هر کسی این رو می دونی. شما دیشب تصمیم مهمی گرفتی اما پلیر نپذیرفت! و مجبور شدی از تصمیم خودت کوتاه بیای.

    شما انسان شریف و دوست داشتنی ای هستی. مودب و فهمیده ای.و اگر قابل باشم رفیق ما هستی. اما دوست من تا زمانی که جای اینکه پلیر از لیدر تبعیت کنه؛ لیدر از پلیر تبعیت می کنه وضع سایدتون همینه‌ .

    امیدوارم یک روز شما رو در قامت یک لیدر توانمند و مقتدر ببینم.


    پ.ن۲: ناصرجان؛ دوست خوبم به نظرم خیلی خیلی بعیده چنین توافقی وجود داشته باشه. جنوب شرق به خون جنوب غرب تشنه ست و از روز اول با تمام قدرت دنبال زدن جنوب غرب هست‌. چرا باید به خاطر دو کتیبه که نیاز چندانی هم بهش ندارن از خون جنوب غرب بگذرن؟ فکر نمی کنم چنین چیزی وجود داشته باشه.


    پ.ن۳ : علی آقا ما پریشب دیوار شدیم‌ درسته؛ شما فکر نمی کنی چرا باید ما زیر چشمان به شما به اون تابلویی اتک بدیم؟ از یوسف عزیز سوال کن بهت میگن علت چی بوده. پلن بعدی منتطر هنرنمایی شما هستم.


    پ.ن۴: عمو ناصر خودش دف نصف ساید رو تامین می کنه رفیق. همه ساید این رو می دونن. یه کاهدون زدی‌. یه افترای عاقلانه تر می زدی لااقل. اصلا فکر می کنی قبل حرف زدن؟

    بعد من و دیابلو دفساز شدیم! اولا گیرم من دفساز؛ اشکالی داره؟ دفساز بودن مگه ایدزه؟ فکر نمی کنی دفسازهای ساید خودت دلخور میشن ازت؟ دوما به زودی با بقیه دفاع خودم و دیابلو میام سراغتون. یه سری از دفاع هام هم دیشب گنده ترین پلیرتون رو چیف کرد.


    پ.ن۵: اما مهم ترین مطلب رعایت احترام هست. دوست من شما اومدی پست گذاشتی که پلیر آزادم هر کی وجود داره بیاد بزنه! خب یه سری ها وجود داشتن زدن! این بی ادبی ها چیه دیگه؟ شما کلا ۶ سال با بچه من اختلاف سنی داری فکر نمی کنی باید با احترام بیشتری رفتار کنی؟ کفتار و شغال و اینها زشته باور کن. ما داریم بازی می کنیم خوش بگذرونیم همین. زد و خوردم جزئی از این بازیه. جنگ آموز ما رو زدین فحش دادیم؟ تو واتس پیام دادین کری خوندین نگفتیم نوش جونتون؟ دمتون گرم؟


    پ.ن۶: پرهام عزیز بهت تبریک میگم(خودت می دونی چی رو)؛ و درود به شرفت که وقتی متوجه اشتباهت شدی بزرگی کردی و قبول کردی. من که همیشه از شما احترام دیدم. کاش در مورد یوسف هم خویشتن داری نی کردی‌. شماها رفقای قدیمی هستین.


    پ.ن۷: مصطفی فلفلی لعنت بهت. یه ساعت بخر خب. عاشقتم. نصف شب منتظرم.😜😜😘



    یک مطلب موند که برای حفظ آبروی یک بنده خدایی اینجا نمی گم‌‌. واتس آپ واسه همی چیزاست.


    یا حق

    سلام و درود خدمت تمام عزیزان



    با تصمیم لیدرهای دو ساید شمالی ؛از این لحظه به بعد شمال شرق و شمال غرب باهم متا بوده و متحد یکدیگر هستند.



    این اتفاق را به فال نیک می گیرم و تشکر می کنم از لیدرهای هر دو ساید بابت رفتار و اتخاذ تصمیم هوشمندانه در این مرحله حساس از سرور.


    از فردا شاهد شمال متحد و یکپارچه خواهیم بود.




    زنده باد شمال متحد



    پایدار باشید

    SOURENA

    سلام و درود خدمت عزیزان دل.


    یک خسته نباشید میگم خدمت دوستان عزیزم در ساید محترم شمال شرق. بهتون تبریک میگم. حرکت قشنگی بود.

    در بهترین فرصت و با کمترین تلفات یک دهکده خوب (از هر نظر) رو از ساید مقابل پروندید. کارتون عالی بود. بازی اینجوری جذاب تره.


    و البته...

    دفاع خوب جلوی تیراندارها.

    ابراهیم جان دوست گلم ؛ اکانتت و خودت موندنی هستی کنارمون. ترجیح می دادم جای این صحبت ها به حریف تبریک بگی. دیوار شدن به هر بهانه ای هم که باشه دیوار شدن هست! کار خوب حریف را باید ستود.


    ((حریف خوب قابل احترام هست.))



    به امید سروری جذاب

    پایدار باشید

    SOURENA


    پ.ن۱: ما روی سفارت خونه هامون حساس هستیم. شنیدم سفیر رو هم گروگان گرفتن. ۱۳ آبان بس نبود؟

    (مخاطب خاص دارد)

    پ.ن۲: می خواستم بنویسم ((بزنید مارا ...)) گفتم داستان میشه رها کن!

    پ.ن۳: آرمان جانم؛ نتیجه اخلاقی این پریدن دهکده این بود که:

    پیک آخر گر نهد معمار کج ..... بعله!

    سلام و درود


    مثل اینکه تنور بازی داغ شده و این سرور قرار هست شاهد سرور جذابی باشیم. کافیه تعداد امتیازهای هجوم و دفاع این هفته رو با هفته مشابه در سرورهای قبلی ببینید تا متوجه کیفیت سرور بشین. واقعا توقع نداشتم به این زودی سرور وارد زد و خورد بشه. ظاهرا هم همه قراره همدیگه رو بزنن.


    و اما شمال شرق....


    شخصا فکر نمی کردم این سرور شمال شرق خبر خاصی باشه اما ظاهرا دارن خوب کار می کنن. براشون احترام ویژه ای قائلم مخصوصا به لیدر خوب و مودبشون آا ایلیای عزیز.


    دیشب دوستان عزیزمون در شمال شرق اومدن دهکده ای از ما رو دیستروی کنن که الحق خوب اومدن و به مو رسید ولی پاره نشد و توانستیم دهکده رو سیو کنیم.



    البته ۱۶ موج کاتا هم اینسرت شد که اگر نمیشد این دهکده هم به خاطرات می پیوست. مهاجم اگر پلیر حرفه ای بود قطعا دیستروی می کرد.


    البته....

    مهرشاد عزیزم از اکانت TAK SHAKH متاسفانه این سرور وقت نداشتن که در خدمتشون باشیم و دیشب با ما خداحافظی کردند و تقریبا تمام نیروهای این اکانت لاست شده بود و باقیمانده ش رو به دوستمون زدیم ببینیم اوضاع کار تیمی و دفاع در شمال شرق چجوری هست.

    یه کم نیرو هم ده استارترم بود که پشت سرش زدم که اگه رد شد مفید باشه که نشد!

    البته ۳ ک هم از استارترم با کاتا زدم که الان ندارم عکسش رو بزارم. (با گوشی سختمه). که البته دیوار شد.


    دمتون گرم و تبریک به دوستانم در شمال شرق. خوب ریکاوری شده بود و خوب دفاع کردین.


    با تشکر

    SOURENA


    پ.ن۱: مهاجمی که با ۶۶موج کاتا نتونه دیستروی کنه و دهکده همچنان با قدرت و ابهت برقرار باشه مگه کری هم می خونه؟ جالبه نه؟

    پ.ن۲: ابراهیم و صادق عزیز؛ انقدر تمیز پلن میرین رو اعصاب میرین کلا. دمتون گرم.

    پ.ن۳: حیف شد که مهرشاد رو دیگه در کنارمون نداریم. مهرشاد پلیر بسیار خوب و توانایی هست. هرجا که هستی برات آرزوی موفقیت می کنم.

    پ.ن۴: تشکر می کنم از دوستانم که اجازه ندادن دهکده دیستروی بشه. همه تون عشق.

    پ.ن۵: خبری در راه است!!!! منتظر باشید.


    پ.ن۵ مجدد و مهم: درود به شرفت لیدرهای که نشان دادن با بازی کثیف ازجانب هر کسی باشه موافق نیستن. دمتون گرم و درود به شرفتون. لذت بردم.

    سلام و


    واقعا ببخشید عادت ندارم زیاد پست بزارم ولی لازم بود این مورد رو عرض کنم خدمتتون چون یادم میره.

    تو یک پست بنده سه عکس از قوانین تراوین رو برای مطالعه عزیزان در فروم گذاشتم. یکی از دوستان هم قانون اول رو مجدد یادآوری کردن.

    • در چند پست مشاهده کردم عزیزان قوانین تراوینو دارن به ما یاد میدن ! دوست عزیز شما تو سایدت مولتی وجود نداره ؟ آخه چطور میتونی عکس قوانین تراوینو بزاری وقتی خودت داری همون قوانینو نقض میکنی ! موافقید طبق قوانین هرچی مولتی تو این سروره توسط مولتی هانتر بن بشه ؟ اون موقع ببینم شما بازی میکنی یا حذف میکنی میری . من و تیمم حاضریم در این شرایط بازی کنیم ، قبول میکنید این چالشو یا حذف میکنید میرید ؟

    یا حق


    یوسف

    کلام آخر،

    یوسف جان با کسی کل بنداز برای حذف مولتی که یه بار ازش دیده باشی یه ارزن منبع از مولتی زده باشه نه سورنا!

    پ.ن : محمد دیابلو عزیز ، هیچ ترسی از هیچ احدی ندارم که بخوام بابت ترسم از کسی عذرخواهی کنم . در ضمن من کل سرورو خطاب قرار دادم برای اون چالش نه صرفا یک شخص .


    یوسف

    بله....

    یوسف عزیزم شما خیلی خوب بنده رو میشناسین. و باید بدونید که:

    اول: بنده همان ظهر عکس ها نوشتم جهت یادآوری! اما اگر این را آموزش قوانین تلقی کردین؛ بله!!! شما هرجور حساب کنی بنده می تونم و صلاحیت این رو دارم که بخوام به شما عزیزان قانون ها رو یاد بدم. چه به لحاظ سابقه چه به لحاظ درکش. البته شما می دانید که بنده وکیل هم هستم.


    دوم: عزیزم شما مستقیم با کسی صحبت کردی که قانون رو یادآوری کرد که بنده بودم. پس وقتی محمد دیابلو میگه نمی تونی با سورنا چنین چالشی داشته باشی نگو با سورنا نبودم! بهتر بود بگی آقای محمد دیابلو من هم می دانم سورنا هیچگاه مولتی باز نبوده! باور کن چیزی از شما کم نمیشد که هیچ اضافه هم می شد!


    توجه توجه توجه

    از همین جا و همین جایگاه؛ از ادمین محترم شخصا تقاضا می کنم اکانت SOURENA که متعلق به بنده هست را کاملا زیر و رو کنند و اگر کوچکترین تقلب و تخلف و حتی غارت از اکانت مولتی یا حتی اکانت ضعیفی از سایدNW و حتی آبادی پلیر NW و یا هر موضوع دیگری که تقلب محسوب شود رویت کردند اکانت بنده را که بسیار هم قدرتمند می باشد حذف کنند.


    یوسف عزیزم؛

    از شما شخصیت صادقانه ای در ذهن بنده وجود داره؛ سعی نکن تخریبش کنی. صداقتت رو حفظ کن حتی اگر به نفعت نباشه. شما که خودت می دونی این حرفها هیچ وقت به ما نمی چسبه نباید این حرفها رو بزنی.


    دوست عزیزم ؛ برام جالبه که حتی اون سرور کذایی هم که اون باگ معروف وجود داشت ادمین محترم اکانت شما و دوستانتون رو بست ولی حتی یک اکانت از تیم تایگرز به مشکل نخورد.

    حالا هم آقا ناصر فرمودن که ما از بازی پاک و بدون مولتی استقبال می کنیم. نه شعار میدیم نه میخوایم باهاش مبارزه کنیم پاک بازی می کنیم حتی اگر دیگران اینچنین نباشند.


    اگر هم معتقدی من یا بچه های تایگرز مولتی باز هستیم صریح بگو. با کنایه صحبت نکن.


    یوسف جان همچنان برای من یه نفر همان رفیق خوب و دوست داشتنی هستی که روز اول بهت گفتم ت چقدر صمیمی و دلنشینی لعنتی! بازی فقط یک بهانه ست که با رفقای قدیم خاطره بازی کنیم و رفقای جدید هم پیا کنیم.‌



    پایدار باشید

    SOURENA


    پ.ن۱: حس می کنم در مورد محمد توهمی عزیز داره بی انصافی میشه. محمد رو من خوب میشناسم. پسر خوب و بامعرفت و دوست داشتنی. درسته بلد نیست کتابی و قشنگ حرف بزنه ولی دنیای معرفته. اگر کلمه ای رو بدجا استفاده می کنه یا کلمه نامناسبی به کار می بره شک ندارم بی منظور بوده.

    هیچ وقت حرف غیرمحترمانه رو تایید و حمایت نمی کنم اما باور کنید محمد خیلی پسر خوب و مودبی هست. بزرگتر کوچیکتر سرش میشه. رفاقت سرش میشه.

    پ.ن۲: کلا چرا بچه ها میان تو فروم دچار دو شخصیتی میشن؟ دقت کردین؟

    پ.ن۳: در مورد برخی دوستان که در سرور نیستن سعی کنید صحبتی نکنید. منصفانه نیست وقتی کسی تو سرور نیست پشت سرش حرف بزنیم.

    پ.ن۴: با خیلی از بچه های جنوب غرب رفاقت دارم‌‌. درسته الان رقیب هستیم. اما هیچگاه رقابت بر رفاقت غلبه نخواهد کرد.

    پ.ن۵: پرهام عزیز؛ کاش ما رو با کسانی که.....مقایسه نکنی. همچنان عزیزی.

    پ.ن۶: اگر در مورد قوانین سوالی داشتین در خدمتم.

    پ.ن۷: ایلیا جان ممنون بابت جنبه ای که نشون دادی.

    پ.ن۸: آها راستی؛ ایلیا جان متوجه حرفتون نشدم. میشه توضیح بدی؟ یه بحث فنی داشته باشیم لااقل.

    پ.ن۸: دفعه بعد با لینک های جذاب میام.

    پ.ن۹: اکبر داداش بخواب که امشب کارت دارم.😜

    سلام و درود بر عزیزان فروم نشین.


    امروز دوستانمون در شمال شرق گویا خیلی از دست دوستان ما دلخور بودند و در صدد تلافی برآمدند و همون ساعات ابتدایی روز یکی از کپ های ما رو که اتفاقا به خاطر نوسازی بافت های فرسوده در ساید NE قرار داره رو مورد هدف قرار دادند و خسارات خوبی به اسلات های این کپ وارد کردند و چند موج کاتا هم زدند. دمشون گرم.

    بدون شرح:

    نکته آموزشی: دوست گلم وقتی پاکسازی کردی یا اول دیوار رو بزن یا چندتا سرباز بزار کنار کاتاها که اینجوری تلف نشن. ولی فارغ از هرچیزی واقعا اتک شما غافلگیرکننده و ستودنی بود.


    و اما دیوار......


    اما این پایان ماجرا نبود و دوست عزیزمون که خیلی کباب دوست دارن مجددا کمر همت بسته و اینبار به قصد دیستروی کردن حمله رو شروع کردند. اما زمانی که منتظر بودند لینک سبز یا نهایتا آبی مایل به زرد یا حداقل کهربایی کم رنگ دریافت کنند یهو با یک شمشیر قرمز رنگ مواجه شدند.


    آره....

    داشتم عرض می کردم....بنده خدا که اولین لینک رو دید یهو یک ابری بالاسرش تشکیل شد که ۳۲موج کاتا و نیرو توش بود که طبیعتا یکی پس از دیگری باید دیوار رو می بوسیدن.

    ناگفته نماند رفیقمون از تکنیک اینسرت شکن هم استفاده کرده بود اما پاسخ همان شمشیرقرمز بود و دوباره ابری که بالای سرش تشکیل می‌شد و مابقی ماجرا.... .


    نکته جالب برای بنده امواج ۲۵ تایی تیراندازها بود که مثلا مثل کاتا لانچ شده بود گولمون بزنه! البته انصافا گول هم خوردیم. کلی فکر کردیم شاید کاتا وارداتی آوردن که مثل برق میره و میاد لعنتی. آخه چرا واقعا؟‌



    و در آخر این عکس بیانگر وقایع عصر امروز هست.



    تشکر از دوستان عزیزی که لطف کردند و در زمان کمی که اعلام کردم کمک کردند که دفاع به این خوبی انجام بدهیم.




    نکته جالب دیگری که وجود داره:

    این هست که شمال شرق که روی ما کاتا کشیده، به شرح همین عکسهای فوق؛ جنوب شرق (به خاطر جنوب غرب) هم که کاتا کشیده رو ما و یک دهکده مرزی ما را دیستروی کردند.

    یادتونه ‌که....


    و اتفاقا جنوب شرق هم روی ما کاتا کشیده و کار مشابهی انجام داده است.

    خب و زمانی که هر سه ساید محترم روی شمال غرب با کاتا حمله می کنند یک سوال پیش میاد:

    دوستان بزرگواری که دم از ۳ به ۱ می زدند


    (( آیا بر علیه شمال غرب ۳ به ۱ شده است؟ ))


    آقا یوسف عزیزم ۳به ۱ به این میگن نه به تصورات ذهنی عجیب و غریب شما.



    با تشکر


    پ.ن۱: دوستانی که هنوز بلد نیستند مودب باشند و فقط به گفتن برخی......می پردازند فقط براشون متاسفم و قطعا نمی تونیم باهشون همکلام باشیم. همیشه حق با شماست.

    پ.ن۲: ایلیای عزیزم دوست گلم؛ بنده به شما عرض کردم اومده بودم از دهکده ای که در اون منطقه دارم اتک کنم اما به خاطر گل روی شما چنین کاری نخواهم کرد. چیز دیگری از بنده شنیدین؟ من از اون دهکده م به پلیری از ساید شما اتک دادم؟ چرا میگی روی حرفم نبودم؟ دیشب اسکاتهایی داشتم که به راحتی میشد بزنم اما حرف زده بودم و نزدم!

    اما شما که قرار بود جلوی پلیر چموش(قصد بی احترامی ندارم چون عین این کلمه رو استفاده کردیم میگم چموش!) خودتون رو بگیرید گرفتید؟ یهو زرنگ شد فکر کرد علی آباد هم شهره؟

    با اتفاقات امروز هم که تکلیف روشن هست. به نظرم به خاطر چند شوالیه ناقابل یک لیدر مواضعش رو تغییر نمیده.

    پ.ن۳: اصلا همش تقصیر این اکبر هست. خدا بگم چیکارت نکنه اکبر. زودتر برو بخواب خب.

    پ.ن۴: ظاهرا برخی عزیزان از ارسال عکس قوانین ناراحت شدن. قانون بد هست آیا؟


    پایدار باشید

    SOURENA

    سلام و درود به دوستان عزیزم.


    چند مطلب دیدم تو فروم که لازم دونستم در موردش عارض بشم خدمتتون:




    دو دهکده کنار واندرSE


    دیشب مطلع شدم یکی از پلیرهای ما از NW با همراهی یکی از دوستانش در SW (یا برعکس) رفتن نفری یک دهکده نزدیک واندر SE زدن. پلیر ما بدون هماهنگی چنین کاری کرده بود و با عکس العمل شدید بنده مواجه شد. دلیلش هم این بود که کلا چنین حرکتی به دلایل بسیار مورد تایید بنده و تیم لیدری ساید نیست.

    مختصرا چند دلیلش رو بهتون میگم:

    ۱) پلیرها باید بر اساس سیاست های ساید خودشون بازی کنن نه بر اساس سیاست یا خواست ساید دیگر.

    ۲) پلیر حتی اگر عزیزترین رفیق بنده هم باشه باید بفهمه که ساید بی صاحب و بی نظم نیست و حساب کار دست بقیه پلیرها هم بیاد که اگر خودسرانه کاری کنن باهاشون برخورد خواهد شد.

    ۳) اگر تیم لیدری ساید چنین سیاستی داشت قطعا از پلیر حمایت می کرد. وقتی از این حرکت حمایتی نمی کنه و پلیر توبیخ میشه یعنی این سیاست ساید نیست.

    ۴) دلیلی نمی بینیم به خاطر اهداف سایدی دیگر خودمون رو وارد تنشی بکنیم که باید کلی انرژی و نیرو هزینه کنیم که خواسته ی ساید دیگری استجابت بشه. یک لیدر مسئول زحمات تمام پلیرهای ساید هست.

    و البته دلایل دیگر که در حوصله بحث نیست.




    وحشت از سایدSE

    دوست عزیزم؛ محمد توهمی گل، شما که باید شناخت خوبی از بنده داشته باشید. چرا آب در هاون می کوبید برادرم؟ برای بنده جالبه که اصرار داری مدام این رو مطرح کنی که بنده از درگیری با جنوب شرق می ترسم که مثلا تحریکم کنی که اکانت های جنگی جسور تایگرز رو بفرستم سمت SE. محمد جان، با احترام خدمتت عرض می کنم؛ عزیز دلم محاسباتت در مورد بنده کلا اشتباه هست.

    پیشنهاد می کنم دنبال راه های دیگری باش.


    اگر اینها حرف شخص دیگری هست که اجازه بده خودش بگه و اما اگر حرف خودت هست با توجه به شناختی که از بنده داری باعث تاسف میشه.

    همون روزهای اول که شما و دوستانتون شروع کردید از ترسیدن از جنوب شرق صحبت کنید و در تبریک گفتن برد سرور به SE باهم رقابت داشتین تنها کسی که اومد گفت با جنوب شرق هم با تمام توان رقابت خواهیم کرد بنده بودم! الان شما یگ دهکده زدین شجاع شدین و ما که در راستای اهداف شما کار نکردیم شدیم ترسو؟

    الان اگر اجازه می دادم یک دهکده در SE ایجاد میشد اسمش میشد شجاعت؟ اگر اجازه می دادم دف بریزن اونجا میشد جسارت؟ جهت اطلاعت دف سنگینی هم ارسال شده بود روی اون دهکده که خودم بک دادم. چون اینکار رو درست نمی دونستم.

    عزیزم تراوین بازی فکرهاست. باید اول درست فکر کنی و دوم درست بازی کنی. نهایتا هم اگر حریف بهتر فکر و بازی کرد اون میبره اگرهم تو بهتر بودی که برنده میشی. من اینجوری فکر می کنم و شما ظاهرا یک جور دیگه....

    محمد جان چون خیلی دوست دارم و برای من عزیزی و خودت هم این رو می دونی سه نکته رو برادرانه بهت میگم:

    اول: محمد خداییش این متن چی بود نوشتی؟ بیچاره شدم تا تونستم بخونم. آقا یه کم تمیز و مرتب بنویس. یا به قول دوستمون بده ادیت کنن.

    دوم: چماق دست دیگران نباش(بهش فکر کن)

    سوم: سرورها تمام میشن و رفاقت ها می مونن‌. خیلی چیزها از بازی بیشتر می ارزن.




    اکانت های تک دهکده اطراف واندرSE


    اصولا این موضوع به دو ساید جنوبی مربوط میشه و شاید درست نباشه بنده در این مورد نظری بدم و نظری هم نمیدم.‌

    اما در خصوص اینکه چنین اکانتی مولتی هست یا نیست باید مطالبی رو یادآوری کنم.


    دوستان عزیزم

    لطفا این بخش رو با دقت مطالعه کنید.

    ما زمان ورود به بازی یک تیک رو زدیم و امضا کردیم که قوانین رو خوندیم و اطلاع داریم و طبق آنها بازی می کنیم.

    خب برادر من وقتی رسما چند نفر میان تو فروم صراحتا مطرح می کنن اکانتها رو خودشون ساختن. وقتی یک نفر اسم سازنده ها رو میگه و ما می دونیم اونها تو سرور اکانت دارند این میشه مولتی! وقتی یکی میگه وی پی اس هست این میشه تخلف! یکی هم که میگه تیم تشکیل دادن واسه این کارشون.

    خودتون هم می دونید با توجه به قوانین تخلف کردین حالا اگر میگین تو سرور مولتی های دیگری هم هست بحثش جداست و باعث نمیشه اینکار قانونی باشه!


    توجه عزیزان رو به بخشی از قوانین جلب می کنم:



    فکر می کنم بدون شرح هست ......



    و اما نکته آخر:

    هر سایدی توتال و شورای لیدری داره که تمام سیاست ها و تصمیمات ساید و رفتارهای پلیرها طبق نظرات آنها تنظیم و انجام میشه. اینکه هر سایدی چه سیاستی و چه رفتاری رو انتخاب می کنه به لیدرهای مربوط میشه.



    پ.ن۱: آرش کاپیتان؛ من یکی به عشق خودت اومدم. میزاری میری؟ ما رو دور ننداز.

    پ.ن۲: محمد دیابلو؛ من خودم مال باخته م‌. این ناصر و آرش گولم زدن.

    پ.ن۳: اشکان سرلشکر کجایی که جات اینجا خالیه. خودت می دونی چرا. سلامت باشی😂😜

    پ.ن۴: پرهام جان پست آخرت که مربوط به دیابلو بود اصلا دوست نداشتم. یادت هست که من و دیابلو از زیر دست و پای رفقات کشیدیمت بیرون. این صحبت‌ها از شما خیلی بعید بود.

    پ.ن۵: باور کنید باختن هم بخشی از بازی هست. سخت نگیرید.

    پ.ن۶: در هر شرایطی احترام به دیگران فراموش نشه.



    پایدار باشید

    SOURENA

    درود فراوان بر عزیزان دل


    قبل از هر چیز از طرف خودم و تیم تایگرز و همه بر و بچه های شمال غرب؛ مصیبت وارده به دوست قدیمی خودم ناصر عزیز را تسلیت عرض می کنم‌. ناصرخان ما را هم در غم خود شریک بدان.


    و اما بالاخره....


    بالاخره یخ سرور شکست و یکی دوتا تیرکمون پرتاب شد و فروم سرور هم از حالت سکون و رکود در اومد. خب خدا رو شکر!



    ۱) محمد توهمی عزیز دوست خوبم من نمیدونم از کجای متن من اون مطالب رو برداشت کرده بودی اما همین که باعث شد رفیقمون یادی از ما کرد به فال نیک می گیریم باز هم خدا رو شکر!

    محمد جان کم کم دارم متوجه میشم چرا این لقب رو واسه خودت انتخاب کردی!! :) دوست دارم خیلی زیاد.


    امیرجان؛ از محمد توهمی بازهم تعریف خواهم کرد از پسر گلی مثل محمد همیشه تعریف کردم و خواهم کرد. از شما هم تعریف کنم یا دوستان زحمتش رو بکشن؟



    ۲) بنده با توجه به مشغله زیادم در طی این مدت هنوز در هیچ جلسه لیدری ساید حضور نداشتم و سیاست ساید رو نمی دونم. اما سایدی که بنده عضوش باشم بدون شک برای جنگیدن و بردن میاد تو سرور. اهل متای قبل سرور و پشت درهای بسته و متای زیرزمینی و این ماجراها هام نیستم. می بازم اما مردونه...

    دیشب هم اعلام کردم می تونید بزنید بتونیم می زنیم. انقدر ساده و رک گفتم که جای هیچ تفسیری نداشت. خداییش در دو سال اخیر کسی انقدر رک حرف زده بود؟



    ۳) یوسف جان عزیزم؛ باید موقع انتخاب سیاست ساید به نظرم باید به سوابق و اتفاقات سرورهای قبلی توجه ویژه داشته باشی. با اتفاقات سرورهای قبلی بین دو ساید جنوبی ؛ نباید اجازه بدی همر روی ساید شمالی بلند بشه! البته بهت حق میدم دوست عزیزم. با احترام فراوان عرض می کنم دوست من مشق سیاست تجربه بیشتری می طلبه.

    در مورد اون جمله امام هم اصل قضیه رنگ مذهبی زدن به جنگ قدرت دو کشور بود که پای کربلا و قدس رو آوردن وسط. بقیه ش تفاسیری هست که کسانی انجام دادند که حقوق می گرفتند اینجوری تفسیر کنند!


    ۴) با تمام احترام به پلیرهای جنوب شرق باید بگم اینطوری نیست که همیشه تعداد پلیر بالا عامل برد یک ساید باشه. برخلاف دوستانم در جنوب غرب که برد عزیزان رو تبریک گفتند با تمام قدرت اگر عمری باقی بود رقابت خواهیم کرد. تنها در زمانی به کسی تبریگ میگیم که واندر رو ۱۰۰ کرده باشن.


    پ.ن۱: باز هم تاکید می کنم کل کل و کری خوندن و همه این صحبت ها فقط با حفظ احترام قشنگه.

    پ.ن۲: محمد دیابلو خوش برگشتی به فروم. منتظر نقدهای فنی شما هستیم.

    پ.ن۳: بعضا می بینن برخی عزیزان میگن فلانی چرا اینها رو میگی و فقط لینک بدین و کسی حرف نزنه و این صحبت ها؛ خب داداشم اذیت میشی نخون. خیلی ساده ست.


    پایدار باشید

    SOURENA

    سلام دوستان گرامی.


    دلم برای فروم تنگ شده بود و مطالب دوستان رو خوندم و صرفا خواستم چند موضوع رو به اختصار تبیین کنم:


    اول: بحث مولتی:

    دوستان این یک واقعیت انکارناپذیر از دنیای تراوین فعلی است و ظاهرا کاری نمیشه کرد. پس به جای انکار و مقاومت باید با روال فعلی سازگاری کرد. البته امیدوارم حداقل مولتی ها به صورت دستی و بدون دخالت بات ایجاد بشن که زحمت برده باشه و پلیرمولتی باز بتونه بگه وقت گذاشتم زحمت کشیدم مولتی ساختم.

    نکته: اگر مولتی بازی می کنید بکنید اما هیچ وقت به آن افتخار نکنید.


    دوم: آمار:

    دوستان عزیزم یوسف و لقمان عزیز آماری ارائه کردند که به دلیل عدم درگیری تا این تایم سرور نمی توان تحلیل خاصی از آن ارائه کرد اما آنچه تا الان درک کردم سنگین بودن وزن اکانت های هجومی به دفاعی نسبت به سرورهای دیگر اسپیدترا هست. پس می توان پیش بینی کرد اگر سرور روالی عادی(از هر لحاظ) را طی کند شاهد فروپاشی و پایین اومدن چندباره واندرها خواهیم بود.

    البته به قول یوسف عزیز این فقط فرضیه ای بر روی کاغذ هست.

    نکته: قدیم ها دفاع ۷۰میلیونی روی واندر یک توهم جنون آمیز بود.خدا نگذره از اونی که نژاد مصری را به تراوین اضافه کرد.


    سوم: سایدها:

    به ترتیب قد و هیکل:

    جنوب شرق: اعداد و ارقام بیانگر قدرت عجیب جنوب شرق نسبت به دیگر سایدهاست. به نوعی می توان جنوب شرق را هم وزن سه ساید دیگر دانست. باید منتظر باشیم و ببینیم این ساید می تواند با این حجم از قدرت برنده سرور باشد؟

    جنوب غرب: با فاصله بیشتر نسبت به جنوب شرق و البته با فاصله کمی نسبت به شمال غرب در رده دوم قرار دارد‌. با توجه به تجربه چند سرور بازی کنار همدیگر به نظر میاد این ساید به ثبات نسبی رسیده و به معنای خاص یک تیم در این ساید حضور دارد. تلاش شد پلیرهای قدیمی جنوب غرب مجددا به این ساید بازگردند اما فعلا شرایط برای این موضوع هنوز فراهم نشده است. با توجه به علاقه قلبی خودم دوست دارم موفقیت این ساید را تماشا کنم. هر چند به عنوان رقیب!

    شمال غرب: ایالات متحده شمال غرب در رتبه سوم (با توجه به‌ اعداد و ارقام) قرار دارد. سه تیم در کنار هم در این ساید حضور دارند و همزیستی مسالمت آمیزی دارند. تعداد اکانت مصری کمتر نسبت به سایتهای دیگر نشان از خسته بودن پلیرهای این ساید در امر مولتی بازی و فعالیت کمتر در این حوزه دارد‌. البته ادعای بدون مولتی بودن ادعای خنده داری است.

    شمال شرق: آخرین رتبه را دارد و با کمترین پلیر و اکانت نسبت به سایدهای دیگر به نظر ضعیف تر می رسد. البته با احترام! اما باید دید سیاست و برنامه لیدرهای این ساید چه خواهد بود. شاید اتخاذ سیاست درست بتواند این ساید را در شرایط بهتری قرار دهد. عملا شاید سایدهای دیگر شمال شرق را رقیب خود ندانند و این همان موضوعی هست که این ساید باید به نحو درست از آن بهره ببرد. با توجه به تعداد اکانت های این ساید به هر نفر یک کتیبه می رسه جالب نیست؟


    چهارم: اوضاع سرور:

    کم کم تنش های مرزی در این روزها شروع خواهد شد و زد و خوردهای مرزی به جذابیت سرور اضافه خواهد کرد. با یک نگاه به منطقه مرزی بین شمال غرب و جنوب غرب و البته جنوب شرق و جنوب غرب می توان شرایط سخت مرزی جنوب غرب را درک کرد.

    منتظر پلیرهای جسور برای گرم شدن سرور باشید.


    پ.ن: امیدوارم در هر شرایطی جنبه زد و خورد داشته باشیم و فراموش نکنیم این فقط یک بازی است. پ.ن۱: سروری بدون باگم آرزوست.

    پ.ن۲: از دوستان عزیزم در سایدهای مقابل همین اول عذرخواهی می کنم ولی طبق قاعده بازی هر کس برای ساید بازی خواهد کرد. بزنید ماناراحت نمیشم. شاید ماهم تونستیم زدیم.

    پ.ن۳: شنیدم محمد شیخ نمر هم برگشته. خوش اومدی رفیق.

    پ.ن۴: اشکان سرلشکر ما رو دور ننداز.


    شب خوش

    پایدار باشید

    SOURENA

    سلام دوستان


    اگر عمری بود این سرور تیم تایگرز در ساید شمال غرب استارت می زنه. امیدوارم در کنار دوستانمون از تیم کلاهبرداران و بقیه رفقا سرور خوبی پشت سر بگذاریم.



    پ.ن: با توجه به اتفاقات سه چهار سرور پیش و اون باگ معروف نیرو؛ چند سرور نبودیم ولی ظاهرا شرایط بهتر شده، فعلا با بخشی از تیم استارت می زنیم ببینیم چی میشه.

    پ.ن بعدی: متاسفانه به دلایلی که نیاز نمی بینم توضیح بدم؛ نشد درخدمت ساید محبوبم جنوب غرب باشیم. براشون آرزوی موفقیت می کنم‌.

    پ.ن آخر: آرش کاپیتان کجایی داداش؟ دلم تنگ شده برات.

    سلام دوستان گرامی.


    وقت همه دوستان به خیر.


    سه تا مطلب بود که در این زمان احساس می کنم لازم هست بهش توجه کنیم:


    اول) اولین نکته ای که وجود داره این هست که در این تایم یکی از همرهای شمالغرب خفت شده و از باگ به وجود آمده آسیب زیادی دیده است. درسته خفتر بسیار خوب زده و با کمترین تلفات توانسته یک همر رو ناکار کنه اما کاش این خفت زییا در این تایم انجام نمی شد. قبول دارم که خفتر کاملا قانونی و خوب خفت کرده و عمل ناپسندی انجام نداده ولی زیباتر و شایسته تر بود که در این تایم چنین حرکتی انجام نمی شد. واقعیت این است که اگر چنین باگی وجود نداشت اینهمه نیرو خفت نمیشد! این را همه می دانیم و لازم کسی خودش رو گول بزنه!

    فکر می کنم زیبنده لیدرهای دو طرف هست (بالاخص خفت کننده) که از ادمین درخواست کنند نیروها به تایم قبل از باگ برگردند. البته این نظر شخصی بنده است.




    دوم) عزیزان؛ قطعا هیچکس از باگ به وجود آمده و اشکالی که در رید خودکار ایجادشده راضی نیست. اما این اتفاق نباید باعث شود که ما کل مدیریت ساید و زحماتشون رو زیر سوال ببریم. این سایت نوپا و در حال رشد هست و باید با حمایت خودمون کمک کنیم تا تکامل پیدا کنه و به جایی برسه که هیچگونه اشکالی وجود نداشته باشه. این یک شعار نیست و سرور نرمال که آن اتفاقات و باگ عجیب رخ داد باز هم ما حمایت خودمان را قطع نکردیم.

    با یوسف عزیز هم موافقم که سایت و مدیریت نسبت به سرور قبلی رشد زیادی کرده است اما همچنان باید بهتر شود و همه باید به این موضوع کمک کنیم. اگر هم احساس می کنید حقی دارید حتما با آقا رسول صحبت کنید که شک ندارم تمام تلاششان را برای این موضوع انجام خواهند داد.




    سوم: در این قسمت روی صحبتم با بچه های باصفا و دوست داشتنی شمالغرب هست که گهگداری خودم هم باهاشون پلی میدم. عزیزان شما خودتان هم می دانستید که دو ساید رقیب چندین برابر شما قدرت دارند. این را همه می دانیم. اما شما مردانه ایستادید و جنگیدید. شما را تحسین می کنم و برای شجاعت و جسارت بی نظیرتان احترام قائلم.

    وقتی کتیبه تون رو زدند تبریک گفتید و خم به ابرو نیاوردید؛ الان هم در هر صورت یک همر شما نابود شده است، این را هم می دانم با توجه به بضاعتتان این همر برایتان ارزشمند بود؛ اما شما باید همچنان با قدرت ادامه بدهید و ایستادگی کنید. رفاقتی که در بین پلیرهای اندک شما هست عالی هست و با لیدری دوست عزیزم آقا سید عزیز حتما می توانید سروری خاطره انگیز در خاطراتتون ثبت کنید.

    نمیگم برنده خواهید شد؛ اما با شجاعت تا پایان مبارزه کنید که در صورت باخت، بازنده سرافراز و سربلندی باشید و با افتخار سرور را ترک کنید. شما تا همین جا هم با بضاعتی که داشتید نمره قبولی خودتان را گرفته اید.


    پایدار باشید

    SOURENA



    پ.ن ۱: از همه عزیزان خواهش می کنم پست آقا مازیار رو یک بار کامل و دقیق مطالعه کنند. ایشان بسیار واضح و خوب مطلب را بیان کردند.

    پ.ن۲: الان آقا رضا گارد میاد میگه دیدین گفتم داخل سرور داره بازی می کنه! ما دوست داریم آقا رضا. اصلا هر چی شما بگین.

    پ.ن۳: به بهانه عرض سلام وتقدیم احترام به ایرج عزیز.

    قبلا هم گفتم گان هیرو بهترین اکانت سرور نرمال اخیر بود!

    ایرج جان، فکر می کنم این رو من گفته بودما! 😜😘


    پ.ن۴: یه دوستی گفتن شماها یه چیزایی شنیدین! عجب!

    عجب!

    ما خیلی چیزها شنیدیم ولی خیلیاش رو نمیگیم.

    اشکالی نداره شما هم بازی. بخیل نیستیم که....

    مخاطب خاص داشت!

    پ.ن۵: امیدوارم سرور همچنان جذاب پیش بره.