Posts by Motivated

    سلام


    ممنون از اطلاع رسانی .... اما میشه توضیح هم بدید که خود سرور در حال Run هست یا نه؟ مثلا بازی کلا متوقف شده؟ گندم نیروها حساب میشه؟ حملات و دفاعی های توی مسیر چطور؟



    سلام به همگی


    ظهر آدینه بخیر



    تبریک به مهاجم (مهاجمین) برای حملات زیبا و مهیج کردن جو بازی.

    تبریک به مدافع هم برای حرکت جسورانه ی دفاع با همر (هر چند احتمالاٌ راه دیگه ای نداشتن) و هم ساخت چنین همری.

    تبریک به Planner ها بخاطر محاسبات و طراحی ها

    و خسته نباشید به Launcher ها (و همه شب بیداران عزیز :دی)



    هنوز وقتی همچین لینک و عکس هایی میبینم، یاد حرکت مشابه اکانت Gone Hero چند سرور پیش می افتم!



    از مرور تاریخ سرورها بگذریم، اما بعضی مسائل رو نمیشه گذشت که میخوام بیان کنم. اینطور موارد مسئول دفکوردی کار سختی داره:


    1) با توجه به پخش دفاع بین چند دهکده و وجود دفاع ثابت روی برخی دهکده های خاص! باید جام زهر نوشیده میشده (دفاع با همر) که لااقل بدون گرفتن تلفات، دهکده همر از دست نره.


    2) طوری که از 2 تا پلن اخیر برمیاد، انگار که دفاع سنگینی نمیتونسته جمع بشه یا لااقل نمیرسیده! اگه مورد دوم صحت داشته باشه، قضیه تا حدی عجیب هست: یعنی تا حدود چند ساعتی اون همر نسبتاٌ مهم و کلیدی، خرده دفاع و انویل وجود نداشته؟


    3) هیچ هیرویی هم توی دهکده مدافع نیست که میتونه جالب باشه و این احتمال تشخیص اشتباه رو بالا میبره یا لااقل سهل انگاری شده.




    در هر صورت، امیدوارم سرور از اینی هم که هست، جذاب تر پیش بره.






    پی نوشت: گفته بودم تارگت ها از فروم انتخاب میشن.... ظاهراٌ باید هشدار انتخاب تارگت از نوشته های پروفایل هم اضافه کرد!


    پی نوشت 2: احسان همچنان تقصیر تو هست.

    سلام به همه فروم نشینان گرامی


    ظاهراٌ اعتیاد این بازی به فروم هم کشیده شده و همچنان عده ای از این کل کل بیرون بازی لذت میبرن (امیدوارم به بیراهه کشیده نشه)


    در مورد بحث تکراری مولتی بازی ... اگه قرار بود ثمره ای ماندگار داشته باشه باید بعد از نهضت سوانز مداوم پیگیری میشد اما خب ما پلیرهای قدیمی و جدید یا نمیتونیم یا نمیخوایم که جدیت به خرج بدیم. در نهایت فقط میشه باهاش کنار اومد و به این بسنده کرد که مثلا با بات انجام نشه و یا برای دفسازی باشه (چیزی که قبلا مسخره جلوه میکرد و افتخاری برای کسی نداشت).


    اما خب چه میشه کرد؟ لحظه ای که تصمیم میگیریم بازی کنیم این چیزها رو هم قبول میکنیم. حالا یکی وقت داره، هزینه هم میکنه و مولتی سنگین میکشه؛ یکی هم کمتر و بعنوان پارکینگ و دفساز! هر دو یک معنی دارن: دیگه بازی اون لذت قدیم رو نداره و محاسبات و آنالیزی در کار نیست.




    پی نوشت: وقتی گفته میشه 20000 پلیر بوده... شاید واقعا بوده باشه چون من خودم رو اکانت هایی بودم که 5 تا 8 پلیر فعال داشتن. لطفاٌ دقت کنید که تو تراوین هیچوقت تعداد پلیر با تعداد اکانت یکسان نبوده.


    پی نوشت 2: الان این افرادی که پرچم ضد مولتی گرفتید، احیاناٌ تو Top 10 اکانتی چیزی ندارید؟ یا نکنه همه غارتی که دارید پاک هست؟


    پی نوشت 3: به جای اینکه اینجا مظلوم نمایی کنید یا داعیه مبارزه علیه مولتی داشته باشید، تمرکزتون روی بازی باشه بیشتر نتیجه میگیرید چون این بازی خیلی تارگت هاش از همین فروم انتخاب شده :|


    دِ لَست پی نوشت: احسان لعنتی همه چی تقصیر توئه :دی

    پ.ن: رضا جان یار قدیمی، اگر بیای تلگرام مثل همیشه برات از بانو روشن آهنگ می‌فرستم، اما شما اگر واقعا منتقد کل‌کل تند و بعضا توهین آمیز بودی، پستی که در اون "آب یخ بخور" و "در حدی نمی‌بینمت که باهات گلاویز شم" رو نمی‌پسندیدی..


    سلام مجدد


    ایرج عزیز.... ممنون از دعوت به تلگرام و پیشنهاد ارسال آهنگ :) متاسفانه من در زمینه آهنگ های قدیمی نوب هستم (در زمینه بازی هم همینطور و لطفا اینو دیگه pin نکن) ولی باز میام که دریافت کنم.


    اما نکته بعدی: باور کن بعد از دیدن این قسمت از نوشتار شما رفتم و چند بار پستی که بهش غیرمستقیم ارجاع دادی رو نگاه کردم و من نپسندیده بودم یا به اصطلاح انگیسی لایک نکرده بودم.


    بنده این سرور در بخش جنوب شرق اکانت ندارم و کورکورانه هم از این دوستان قدیمی حمایت نمیکنم... فقط خواستم ابراز ناراحتی کنم از اینکه جو اینجا به باریکه کشیده نشه.


    در هر حال از خدمت شما و سایر دوستانی که شاید تصور میکنن رفتار دوگانه و یا جانب دارانه ای داشتم، عذرخواهی میکنم.

    سلام خدمت فروم نشیان گرامی


    امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشید و در ادامه در کنار عزیزان اوقات خوشی رو سپری کنید.


    دوستان لیدر ساید شرقی .... بنده کوچیکتر از اونی هستم که بخوام شما رو نصیحت کنم، اما به نظر لحنی که استفاده میکنید کمی (تا قسمتی) تند هست و احتمالا در ادامه جو فروم رو مثل سرور قبل میکنه که کسی نمیتونه جمعش کنه.... شما که لیدر هستید اگه اینطور ادامه بدید -- طوری که منِ خواننده و شخص بی طرف برداشت میکنم -- پس پلیر غیر سالار و جوان تر (مخالف سالار و پیر تراوین؟) دیگه باید چه القاب و کنایه هایی نثار همدیگه بکنن؟ :(


    مورد بعد هم اینکه... اگه جنگی بین دو تا ربع شرقی در گرفته، لطفا رسما اعلام بشه (مخصوصا اگه شرایطی داره) و اینکه جنبه های آموزشی گفته بشه نه اینکه بگید اومدیم زدیم، خفت کردیم، شما هم هیچ کاری نتونستید بکنید!



    پی نوشت (صرفا جهت شوخی): ایرج جان نمیشه به جای این مشاهیر و ادیبان جهان، از همون بانو روشن Quote کنی؟ :دی




    رضا

    با سلام خدمت همه فروم نشینان گرامی


    امیدوارم تو این روزهای سخت، همگی به دور از بیماری باشید.



    بنده هم به صورت Fun و برای اولین بار در عمر تراوینی تو ربع جنوب غرب در خدمت عزیزان اتحاد X هستم. البته به شغل شریف دفسازی روی آوردم :دی



    قصد تخریب و طعنه زدن به هیچ ربعی رو ندارم.... اما آیا ثبت نام و وجود این همه اکانت مصری، نوید مولتی بازی های سنگین رو نمیده؟ یعنی الان همه اینها پلیر دارن دیگه؟ امیدوار هستیم که جناب Admin راهکارهایی رو برای این موضوع در نظر گرفته باشه و الا با وجود غارت خودکار، همه اینها فقط به بدتر شدن کیفیت بازی دامن میزنه!



    پی نوشت 1: خودمم مصری برداشتم ... الان نگید فلان است و بهمان است.

    پی نوشت 2: این بحث کلا مزمن شده و هر سرور با کلی امید و با هدف رفع معتادی میایم اما این موارد تو ذوق آدم میزنه :(

    پی نوشت 3: ممنون از دوستان جنوب شرق که دعوت کردن برم اون سمت اما دوستی ما در کنار رقابت پابرجاست.

    د لست پی نوشت: یاد سامان از اکانت I M P E R I A L بخیر :)



    رضا

    سلام به پلیرهای مقاوم در برابر موج حذف :دی




    با توجه به مسائل پیش اومده و احتمال بسیاز زیاد پیروزی امرداد تو این سرور، ممنون میشم ادمین محترم این روند تسریع رو پیگیری و اجرا کنه که زودتر تکلیف سرور مشخص بشه ....




    رضا

    سرباز امرداد و شرق

    سلام بر فروم نشینان گرامی


    قبل از هر چیز پلن و حملات متای شرق و دفاع خوب Loyal رو تبریک میگم. همچنان معتقدم اگه این موارد نباشه، بازی جذابیتی نداره.



    اما حاج حسین عزیز...... واقعا فکر میکنی که وجود Owldark از نقاط ضعف امرداد توی دیپلماسی هست؟ یا صرفا جهت کل کل گفتی؟


    چطور زمانی که دوستان شما تو اتحاد Loyal میومدن و این قضیه رو مطرح میکردن که چون اکانت Tondar همر نداره و نهایتا دو دهکده هست، نمیتونه لیدر خوبی باشه و بقیه همردارها رو درک نمیکنه، حرفی نمیزدید که فهم تراوینی به اعداد و ارقام و همر .... نیست؟ حالا مهم شده؟


    کسی که داری در موردش حرف میزنی اتفاقا خیلی هم پلیر قابلی هست، فقط به زبان نمیاره سابقه اش چی بوده (من که رقیبش هم بودم برای سطح بازیش احترام قائلم و میدونم چه توانایی هایی داره).


    با این صحبت موافقم که 100 بار هم زمین بخوری، باید باز بلند بشی.... (و احتمالا مصداق ایده مکرر شما هست که حتی اگه شده با یک دهکده و هیرو میمونی) اما واقعا کیفیت بازگشت به میادین و بلند شدن هم مهم هست :)


    نظر شخصی بنده این هست که شما چه با کپ درب و داغون چه کپ عالی و همر کاری از پیش نمیبرید..... و تا اینجای کار هم با حمایت دوستان SW تونستید تا حدی دوام بیارید (که البته بدیهی هم هست).


    در پایان، کاش همونطور که آیدین گفت آخر سرور بیای بگی این حرف ها، تفرقه افکنی ها، و سیاست ها رو عمدی به اجرا گذاشتی و هدفدار بود که جریان سرور مثلا عوض بشه یا واقعا بیان نظرات و احساسات شخصی بود.





    پی نوشت: فکر کنم تیرداد خواسته ای داشت که با توجه به نزدیک شدن به زمان آزاد شدن کتیبه ها، تحلیلی از میزان دفاع ناتار و شرایط مختصاتی و غیره گذاشته بشه؛ انگار هنوز کسی راغب نبوده که لطف کنه و انجام بده. اگه دوستان این مورد رو مد نظر قرار بدن ممنون میشیم.





    رضا،

    سرباز متای شرق

    چنئتا مسله جدید هست اگر کسی چک کرده بگه بدونیم


    1: تایم پلاست گلد زودتر تموم میشه فکر کنم باگ باشه وقتی 5تا میدی مثلا واسه 7 روز پلاست گندوم رو فعال میکنی 7 رو کمتر دوبار آلارم پایان زمان پلاست میده فکر کنم باگ داره


    2. ناتار ها منابعی که اول هفته تاپ 10 میدن بیشتر از آخر هفته تاپ 10 هست اینو توی رید خیلی واضح میشه دید واسه من که ناتار رید میدم آخر فته به مشکل گندوم میخورم اسکات هم میکشم میبینم همه ناتار ها خالی هستن آیا شما هم همین مشکل رو دارید

    سلام دوست عزیز


    راستش اولی رو امتحان نکردم و دقتی روش نداشتم!


    اما در خصوص مورد دوم.... بنده چند بار با دوستان غارتگر و تحلیل گر مطرح کردم؛ کاملا مشخصه که آخر هفته میزان منابعی که از ناتار درمیاد کمتر میشه! ولی خب تنها جوابی که بهش رسیدیم این بود که پلیرها تو این روزها زمان آزاد بیشتری دارن و همه دارن رید میدن (فقط احتمال)....


    دوستانی که با این ورژن و سایت آشنایی بیشتری (نسبت به بنده) دارن بیان توضیح بدن ممنون میشم :)


    رضا

    سلام به ادمین محترم و دوستان حاضر در این تاپیک


    آقا این قضیه باید جدی پیگیری بشه.... اینکه یک نفر قبلا اکانتی رو Register کرده و هنوز فعال نکرده، با قطعیت میشه گفت هدفش چیزی غیر از بازی و سرگرمی هست (حتی میشه اینو مطرح کرد که اون اکانت پلیر جدیدی نداره و یکی از صاحبان اکانت های حاضر در سرور میخواد اداره اش کنه).


    هشدار جدی ولی دوستانه بنده و احتمالا خیلی از پلیرهای سرور این هست که این امکان مسدود بشه چون دلیلی نداره بعد از گذشت این همه زمان از شروع سرور، هنوز کسی بتونه بیاد، اونم چی! کنار دهکده بقیه پلیرها که مشخص هست با چه منظوری اومده! و الا به زودی پلیرهای زیادی رو از دست خواهید داد که متعاقبا باعث از دست دادن درآمد خودتون میشه (بیش از پیش!)


    پی نوشت: الان بخاطر این قضیه Ban نشیم جای شکر داره.


    پیشاپیش از همکاری شما ممنونم.


    رضا

    سلام به همه دوستان و عزیزان سرور


    آقا من 2 مورد رو بگم و سریع برم (تا دیسلایک ها متوجه من نشده)



    اصل قضیه خرید و فروش اکانت:

    چه افراد قدیم و کلاسیک باز، چه جدیدتر ها دیدن و میدونن که تو سرورهای تراوین این ماجرا اتفاق میفته، فقط کمرنگ و پررنگ میشه. شما حساب کن از اولین سروری که من بازی کردم (بیشتر از 10 سال پیش) اکانت میفرختن و میخریدن. اصلا شما بگید خود بنده هم اکانت فروختم و هم خریدم. اما این ماجرا به چند و چونش بستگی داره و اینکه چه پلیری و با چه هدفی میخره! مثلا من قبلا عشق NE بودم و مثلا یک سرور رو دیر رسیدم و نمیخواستم از قافله عقب بمونم.... یک اکانتی که یا مولتی بود و یا صاحبش نمیخواست به دلیلی بازی رو ادامه بده میگرفتیم ازش (حالا با یه مبلغی). و ادامه بازی رو انجام میدادیم و برای اون ربع و اتحاد بازی میکردیم و دیگه همر بلند کردن روی هم اتحادی، کتیبه دادن، و زدن واندر خودی هم در کار نبود. و همینه که میگم هدف خرید اکانت مهمه. این قضیه رو میتونم بگم "تا تراوین (و کلا بازی آنلاین) بوده، خرید و فروش هم بوده". پس لطفا خیلی گارد نگیرید هست و وجود داره! چون همه ما میدونیم که وجود داشته، داره، خواهد داشت. این هم که میفرمایید خلاف قوانین تراوین هست، یک مثال میزنم: الان داشتن ماهتابه و نوشیدن آب معدنی :دی هم خلاف هست؛ اما آیا واقعا کسی نداره و انجام نمیشه؟ نمیخوام بگم خرید و فروش اکانت کامل قابل قبول هست؛ فقط اینکه اونقدر هم که جلوه داده میشه غیرعادی نیست (کما اینکه شما میبینی فقط زدن "اکانت واگذار میگردد") و از طرفی به این بستگی داره که چه کاربردی داشته باشه.



    اثبات خرید و فروش اکانت:

    به نظر بنده 3 تا سناریو وجود داره که میتونیم بگیم اثبات این ماجرا رو با مشکل روبرو میکنه و توی این سالهای تراوینی هم باعث شده نشه باهاش برخورد خاصی کرد:


    1) دو طرف فروشنده و خریدار راضی هستن (اهمیتی میدن به ناراضی؟) و خب اصلا کسی علنی متوجه نمیشه که چه خبره! چه برسه بخواد پیگیری کنه و مدارک رو کنه! شما فکر کن یک نفر بیاد فیش واریزی نشون بده و پیام های رد و بدل شده و.... که چی؟ خودم خلاف کردم!


    2) خریدار که در اصل پلیر جدید اکانت هست بازیکن قابلی هست و کامل به نفع اتحاد عمل میکنه و اکانت رو بالا میکشه؛ خب لیدرهای اتحاد و سایر پلیرهای اون ربع هم راضی هستن پس ازش حمایت میکنن و میگن بذار بمونه.


    3) از طرف خریدار فقط پیشنهاد ارائه میشه ولی خرید و فروش در کار نیست؛ خب اینجا در اصل هنوز خلافی اتفاق نیفتاده و چون اون شخص (معمولا ناشناس) معلوم نیست چه رزومه ای داره و هویتش (که با کدوم اتحاد هست) مشخص نشده... کسی هم زیر بارش نمیره و قابل اثبات نیست. ولی خب معمولا اینجور وقت ها انگشت اتهام به سمت اتحاد یا متای مقابل هست. با این وجود، حتی ممکنه یک نفر بخواد تفرقه افکنی کنه!



    پی نوشت: دم بچه های تیزی بدست (دپارتمان خفت :دی) گرم.

    پی نوشت 2: الان نیاید بگید تو خودت اهل خرید و فروش هستی.

    پی نوشت 3: ادمین مگه میتونه مجوز صادر کنه که بخرید یا نخرید؟



    رضا،

    سرباز متای شرق


    دوست عزیز


    احساس میکنم این بحث داره کمی مغرضانه (Biased) پیش میره. من جواب شما رو با احترام و با ملایمت میدم اما انگار شما همچنان تو فکر غلبه کلامی هستید!

    قبول کنید که عباراتی مثل توهمات خودبزرگ بینی ناشایست هست.

    بله با شما موافقم که تعیین استراتژی نقش تعیین کننده ای در پیشبرد اهداف اون ربع داره. اما میشه این موارد رو بدون لفظ توهین آمیز و بدون مسخره کردن دیگران گفت.


    و در جواب سوال شما: خیر! جنوب شرق در پی مظلوم نمایی نبوده و نیست؛ دشمن تراشی هم کار ما نیست. سیاست داخلی ما هم لیدرها میدونن ولی من شاهدی هستم که هیچوقت نگفتن همه اومدن ما رو بزنن... هر چند همیشه کل کل و به رخ کشیدن توانایی ها بوده :) همین الان هم لیدرهای جنوب های غرب فرمودن حتی با 3 به 1 شدن هم موردی ندارن... آیا میشه اینو به عنوان خودبزرگ بینی دید؟ خیر، این فقط برداشت شخصی من میشه.


    بهر حال، شما فقط به بخشی از پیام من رو هدف قرار دادید و از بقیه موارد چیزی گفته نشد.


    حرف آخر، ممنون که نظرات منو تحلیل کردید ولی کاش بدون قضاوت و پیش داوری میبود.


    صرف نظر از جواب احتمالی شما و یا هر کدوم از دوستان این فروم، بنده دیگه این بحث (که مثل گفتگوی دو نفره شده) رو ادامه نمیدم.


    موفق باشید.



    پی نوشت: این غارت هم عجب داستانی شده ها! ممنون از توضیحات سجاد عزیز.



    رضا،

    سرباز متای شرق

    سلام خدمت شما


    خیلی ممنون که بنده رو خطاب قرار دادید (اگه درست متوجه شده باشم) و قابل دونستید، اما امیدوارم این پست بنده Spam محسوب نشه. سعی میکنم حق مطلب رو طوری ادا کنم که بیشتر به سمت واقعیت ها بره و کمی محتوای سیاست های Quarter ها رو داشته باشه.



    دوقطبی امرداد و غیر امرداد: واقعا منظور من اینی نیست که شما برداشت کردید. الان هم سرور اینطوری نیست که "یا با مایی یا دشمن"! یا لااقل من اینطور فکر نمیکنم. اما چیزی که من میبینم این هست که جمع کثیری از پلیرها (از نظر تعداد کم نیستن اما نسبت به کل سرور درصد کمی دارن) اومدن که امرداد رو بزنن و فکر نمیکردن که جریان سرور به کدوم سمت پیش میره. این رو من با دوستان شمال غرب هم که حرف میزدم، واضح میگفتن که با انگیزه اومدن جلوی ما بازی کنن و انرژی خوبی هم گذاشتن (که من خودم تو پست هاشون ازشون تشکرم کردم بایت اینکه بازی رو مهیج کردن). و این صحبت ها گاهاً از بازیکن های شمال شرق و جنوب غرب هم شنیده شده. دست کم میشه اینطور گفت که بودن امرداد (و صد البته زمزمه سرور بدون بات) نویدبخش سروری خوب و جذاب براشون بوده. و الا بنده هم میدونم که اکثریت پلیرهای محترم این سرور اومدن بازی خودشون رو بکنن. و با شما موافقم که این سرور برای ما Run نشده.



    جمع شدن توی یک ساید (ربع؟): آقا من میگم هر کدوم از این ربع های بازی باید یکدست باشه (لااقل تو سرور های ایران که عادت داریم به این قضیه) که بشه برای آینده ی نزدیک و دور اتحاد ها برنامه ریزی کرد. هدف از مطرح کردن این ایده صرفاً اینه که پلیرهایی که با یک مجموعه (امرداد یا هر اتحاد دیگه) مشکل دارن، یهو تو Midgame و قبل و بعدش نیان ساز مخالفت بزنن یا برعکس بقیه با اونا مخالفت نکنن. اینطوری میشه که اون ربع بهم میریزه و گاهی شاهد جنگ داخلی هم هستیم. خب از نظر من همچین اتفاق هایی به ضرر کل سرور هست چون جذابیت کمتر و کمتر میشه. و الا اون نگاه بالا به پایین و فاشیستی (خیلی ممنون :() رو بنده ندارم به هیچ وجه! همیشه هم گفتم من توی این بازی با وجود تجربه نسبتا زیاد نوب هستم و دارم همچنان یاد میگیرم.


    99 درصد پلیرها: راستش اجازه میخوام با این مخالفت کنم! دلیل هم میارم: این سرور کلا چند تا پلیر داره؟ 500 تا خوبه؟ اگه من به شما بگم حدس میزنم لااقل 100 تاش با انگیزه درگیری با امرداد اومده بودن، پر بیراه نگفتم. شما حساب کن دوستان شمال غرب که علنی میگفتن انگیزه شون چی بوده (و من بهشون احترام میذارم). الان هم که پلیرهای مخالف سیاست آریانا توی اتحاد دیگه جمع شدن ... خب آیا این ها فقط 1 درصد هستن و 99 درصد دارن کار خودشون رو میکنن؟



    بزرگتر کردن زمین بازی: دوست خوب من.... این قسمت از ادبیات ساده شما کمی تند و کنایی شد اما باز هم قابل احترام هستید و جواب میدم. نه عزیز واقعا انتظار ندارم ربع ها به صورتی که شما گفتید پخش بشن؛ در عوض، تمایل داشتم که سیاست ها واضح و مشخص باشه. مثلا یه جمله خیلی خوبی که یوسف ریتالین از تیم شما همیشه میگه، اینه که متای 3 به 1 رو قبول نداره و نمیذاره اینطور بشه (نقل قول محتوایی). خب این دیدگاه انصافی هست در جهت جذابیت سرورهایی که تیم داخلش هست و انعطاف پذیری هم داره و بنا به شرایط سرور ممکنه با هر تیمی هم گروه و متا بشه. بقیه تیم ها هم میدونن Stance این لیدر چیه! اما اینکه هدف چندین نفر از روز اول فقط رویارویی نظامی با یک اتحاد باشه، از دیدگاه من جالب نیست. بنده همیشه فکر میکردم که جنوب غرب هیچوقت ساید برنده نبوده و مشکلاتی داشته (تفکر استنتاجی از تجربه) اما این سرور دیدم که اشتباه کردم و تیم Masters خوب عمل میکنه که امیدوارم تا آخر سرور هم اینطور بمونن. حالا از نظر شما این دیدگاه، تفکری Dogmatic هست؟ یا اون دوستانی که در هر صورت میخوان اثبات کنن که امرداد کثیف بازی میکنه، توی سرور دست میبره و ....؟



    پی نوشت 1: جناب 2pac ببخشید باز از شمال غرب صحبت شد؛ هدف نگاه بالا به پایین و بی ارزش کردن توانایی های اون ربع نبود.

    پی نوشت 2: چشم آقا من به لیدرها معنی اون کلمات و اصطلاحات رو میگم اما خودشون خیلی بهتر از بنده حقیر میدونن.

    پی نوشت 3: خیلی ممنون که از ادبیات ساده استفاده کردید.

    پی نوشت آخر: بدیهی هست که نظر من، نظر ساید شرقی یا ربع جنوب شرق نیست و بخاطر احترامی که به تک تک افراد فروم دارم و به زعم خودم جوابگو هستم.



    رضا،

    سرباز متای شرقی

    سلام به البرز عزیز و سایر فروم نشینان گرامی


    آقا انگار کمر همت رو بستید که رکورد پست و صفحات فروم رو اینجا بزنید، نه؟ چه خبرتونه! چه خبرتونهههههه! :دی

    اگه گفتن که سرور 8 راند دوم، تعداد صفحاتش رکورد زد (فکر کنم حدود 800؟) کلی مطلب آموزشی، تحلیل، کل کل مودبانه، و نتیجه پلن و گفتگوهای پرمحتوا بود؛ مواردی که این فروم بهره ی خاصی ازش نبرده :(


    متای شرق رو به شمال شرق و جنوب شرق تبریک میگم. همچنین واحد شدن Quarter جنوب غرب هم تحت عنوان Masters جای تبریک داره. امیدوارم این مسائل مسبب جذابیت هر چه بیشتر این سرور بشه.



    بعنوان کسی که توی هر 3 تا سروری که البرز گفت حضور داشتم (سن بنده طوری هست که شامل هیچ کدوم از اون محدودیت های سنی که عزیزان تو پست های بالاتر گفتن، نمیشم)، حرف ایشون رو کامل تایید میکنم. کلی سرور حضور داشتیم (شما بخون وقتمون رو پای این بازی تلف کردیم)، تاپ غارت بودیم، فارم شدیم، زد و خورد داشتیم، هم لیدر و هم اخراجی بودیم! دیگه مدالهای رنگارنگ که الان خیلی ها بهش مینازن واقعا برای من یکی ارزرشی نداره :) اینا رو نگفتم که مثل بعضی ها ویترین افتخارات به نمایش بذارم:!: هدف اینه که بگم واقعا کیفیت سرورها با هم متفاوت هست و اینکه یه دوستی گفتن فلان لیدر واندر 100 نکرده یا آرزوی توتالی داشته، حرفی هست که فقط میشه با یک لبخند رد کرد.


    در مورد شخص آقا مازیار: والا ما هم کنار ایشون بازی کردیم و هم مقابل ایشون... این حرفهایی که بعضی ها میزنن اصلا قابل قبول نیست. ایشون کسی بود که قراری با اتحاد والس گذاشت که مثلا یه مدت Nap باشه؛ بعد یک بازیکن ندانسته اومد و اتک داد (شاید چند ساعت بعد از اون قرار).... چه اتفاقی افتاد؟ کسی نیومد بگه تقصیر آستینم بود! راحت رفتن و Real Target رو به حریف گفتن و اونا هم دفاع کردن. میدونی از چی حرف میزنم؟ از اینکه حرف کسی، حرف باشه :|

    حالا چطور بیایم باور کنیم که ایشون رو حرفش توی Meeting های لیدری نمونده؟! البته فقط ایشون نیست... مطمئنا افرادی توی شورای لیدری شمال شرق هستن که هر کدوم برای اون منطقه وزنه ای هست.


    دوستان عزیز .... بیاید قبول کنیم خیلی ها با نیت زدن و رو کم کنی امرداد اومده بودن و شاید براشون سخت باشه که الان با امرداد متحد بشن. بعضی ها هم برای همراهی دوستان قدیمی و جذابیت سرور تشریف آوردن که دمشون گرم. کاش توی تاپیک آمادگی این دوستانی که نمیخواستن به هیچ عنوان با امرداد متحد بشن، توی یک ربع جمع میشدن....





    پی نوشت: همگی در ادامه سرور موفق باشید.

    پی نوشت 2: لطفا از توهین به همدیگه اکیدا خودداری کنید. این آدم هایی که بهشون نیش و کنایه میزنید، هر کدوم شخصیت قابل احترامی در دنیای واقعی دارن.

    پی نوشت آخر: مشکل همچنان خودلیدر پنداری بعضی از پلیرهای خوب هست؛ دوستان صرف همر داشتن و Top 10 بودن، دلیل خوبی برای هدایت یک تیم نیست.





    رضا،

    سرباز متای شرق

    سلام به دوستان فروم نشین و پلیرهای بازی


    قبل از هر چیز همه رو به خویشتن داری و لفظ مودبانه دعوت میکنم. انگار ما هنوز متوجه نشدیم که رقیب، دشمن نیست. یه زمانی سامان ایمپریال به بنده گفت شخصیت پلیرها رو نمیشه از نوع صحبت فرومی تشخیص داد؛ این جمله رو خود من خیلی تاثیر گذاشت (الان به منم لقب جاسوس ندن صلوات!) دوستان خوبم گاهی بخاطر شرایط بازی و هیجانی شدنش، حرفهایی زده میشه که مطابق خواسته قلبی خود گوینده هم نیست! پس به قول تیرداد عزیز سعی کنید تحمل و صبرتون رو بالا ببرید. جواب توهین هم، اهانت شدیدتر نیست.



    یه بنده خدایی گفت که نصف دفاع جنوب شرق تو پلن آخر شمال غرب از اتحاد آریانا اومده بود =O دوست عزیز من لحظات آخری که داشتم Top 10 رو در اون هفته میدیدم، آمار دفاعی شمال شرق نسبت به جنوب شرق این نبود... از نظر عملی هم فکر نمیکنم همچین چیزی بوده باشه مگر اینکه بخوایم بگیم خیلی از جاها رو شمال شرق دفاع فرستاده اما به صورت کاملا اتفاقی رو 90% اون تارگت ها اتکی نیومده یا fake بوده!!!


    اگه همچنان معتقد هستید که آریانا دفاع سنگینی به جنوب شرق داده، پس به قهر ادامه بدید. اما اگه نمیخواید پیرو عده ای باشید که میخوان ساید رو 2 تیکه نگه دارن یا بقیه رو به جون امرداد بندازن، واقعا تمومش کنید (جناب MKMJ بکوب دیسلایک رو :دی). یه زمانی میگفتن یا لیدر انتخاب نکنید، یا هر چی گفت بگید چشم. این در مورد همه اتحاد ها هست؛ کما اینکه اون موردی که گفتن اختلاف داخلی جنوب غرب و اینکه میگن شمال شرق دو تیکه شده، بخش اعظمش بخاطر گوش ندادن به لیدر کل اون Quarter هست یا اینکه قضیه شخصی شده (مثلا خود لیدر پنداری :دی)





    پی نوشت: ما ایرانی ها توی یک ربع نمیتونیم یکدستگی رو حفظ کنیم، بعد ادعای دات کام هم داریم.


    پی نوشت 2: بنده توی این سایت و سرور دوستانی (تری دات، کلاسیک، الدرز، والس، سوانز و ....) دارم؛ اما عمدی اومدم امرداد چون جو صمیمیش رو دوست داشتم. نه اینکه بقیه صمیمی نبودن، اما واقعا امرداد اونطوری که بعضی ها میگن بد و کثیف نیست.


    ده لست پی نوشت -- به یاد سامان :) -- کلا هر کس کم میاره بحثی از ادمین و امرداد باز میکنه (فکر کنم چون هر دو حروف الف، دال، میم مشترک دارن) بس کنید دیگه.




    رضا،

    سرباز جنوب شرق

    سلام به پلیرهای گرامی و ساکنین فروم


    دوستان لطف کنید از این الفاظ توهین آمیز (مثل تجاوز) و ادبیات نامناسب اینجا استفاده نکنید. همچین صحبتی شایسته هیچ کدوم از شما نیست.

    از طرفی از شما عزیزان خواهش میکنم الکی تهمت نزنید. حاج حسین... لیدر کل شما هم گفتن که مدارک براشون قابل قبول و قانع کننده نبوده؛ پس لطفا لااقل به نظر ایشون احترام بگذارید. فکر نکنم کسی تمایل داشته باشه وضعیت ادب کلامی مثل سرور و فروم همسایه بشه. بازی هم اینقدر ارزش نداره که بخوایم به شخصیت آدم و یا حتی خانواده شون هتک حرمت کنیم.



    آنتی اسپم: دوستان شمال غرب هنوز شورای لیدری و وضعیت تیم مشخص نشده؟ لطفا معرفی بفرمایید.





    رضا،

    سرباز جنوب شرق

    سلام به شما


    تنها سوال و موضوع مبهمی که برای بنده (به عنوان عضوی از سرور و خواننده فروم) پیش میاد:


    وقتی که مدارک رو ارائه دادید، اگه برای سایر ربع ها قابل قبول نباشه... اونوقت چکار میکنید؟ (نیاز به گفتن نیست که اگه مستندات قابل قبول باشه، باید همگی جمع کنیم و از سرور بریم)


    پی نوشت: گفتم سایر ربع ها، چون انگار برای خودتون - شمال غرب - واضح هست که تقلبی صورت گرفته.

    پی نوشت 2: شخصا دوست ندارم شمال غرب یا هر ربع دیگه حذف کنه.


    رضا

    هر 3 ساید پلن مشترکی میریم روی جنوب شرق در 24 ساعت اینده و هر ساید 10_20 همر بزاره اگه تشخیص هم بدن نباید بتونن دفاع کنن نباید دفاع داشته باشن عمرا

    ولی اگه دفاع کردن به نشانه کثیف بازی حذف میکنیم

    :thumbup::thumbdown:8)

    سلام دوست گرامی


    ظاهرا رقیب هستی، عضو اتحاد ما رو هم زدی و هم دیوار شدی؛ پس خیلی انتطار توافق متقابل نداریم.

    از همه اینا بگذریم، بنده معمولا وقتی دیسلایک میکنم، دلیل هم توضیح میدم.


    واقعا الان امید داری که این پیشنهاد توسط 3 تا ربع دیگه اجرا بشه یا جنبه شوخی داشت؟ (جدی پرسیدم و کنایی نبود)


    ما اگه توی پلن فرضی شما دفاع نکردیم (به قول شما قدرت تشخیص یا دفاع کافی نداشتیم) دلیل میشه که بازی ما پاک بوده؟ خود شما قبول میکنی؟


    از طرفی دیگه وقتی اتحادی موجی از اتک ها رو دفاع میکنه یعنی بازیش کثیفه؟ (گفتم که سرور کلاسیک تو یک سری 16 همر از اتحاد ما دیوار شد!)


    اما از اونجایی که من در مورد موضوع های دیگه هم صحبت میکنم، حتی رقیب وقت (شمال غرب) میاد لایک میکنه و تنها کسی که دیسلایک میکنه شما هستی برای ما خیلی چیزها مشخص هست.


    با این وجود، برای شما احترام قائل هستم؛ شاید جدی بقیه حاضرین فروم حرف شما رو قبول کنن.


    رضا،

    سرباز جنوب شرق

    حاج حسین عزیز....

    علیرغم اختلاف نظری که داریم، بازم برای شما احترام قائلم

    اما لطفا طوری صحبت نکن که تلاش چند نفر رو زیر سوال ببری.


    شما خودت حوالی ظهر پست گذاشتی که احتمالا شمال غرب میاد برای زدن زیرساخت ها


    یعنی شما هم که بیرون اتحادی و از اتک ها اطلاع نداشتی میتونستی حدس بزنی که قضیه چیه و کجا داره میخوره! چه برسه به بچه های تیم دفکوردی که کلی زحمت کشیدن و تحلیل کردن. تازه با دیدن اتک ها دید بهتری نسبت به شما داشتن که کجا واقعی هست و کجا نیست.


    حیف که نمیشه و خودم اینو قبول ندارم که عکس چت بذارم و الا .....

    دوست ما هم گفت بار بعدی لیدر بزنید! چون هنوز این سرور و کلا تو تراوین لیدرها کمتر از بازیکن های دیگه اتک واقعی میخورن (فرض بر اینه که دفاع رو برای خودشون نگه میدارن) اما خب لیدرهای ما تا جایی که من اطلاع دارم اعضای اتحاد رو در اولویت گذاشتن که حرکت خیلی باارزشی بود (لااقل برای من)


    خوش باشید


    رضا،

    سرباز جنوب شرق