Posts by Ehsan_WonDeR

    احسان جان عزیز من به کل پستت کاری ندارم ولی هم خودت میدونی هم من عزیزم دوست داشتی از اردوگاه اون اکانت عکس بذار در ضمن یک سایت هست که شما عکس رو داخلش آپلود میکنی و اون به شما میگه اون عکس دستکاری شده یا نه fotoforensics محض اطلاع گفتم کار فوتوشاپ اول بازیتون افتضاح بود اما این یکی یکم بیشتر روش کار شده بود منم دیدم دارید میرید گفتم بذار خوشحال باشه بقول اون بنده خدا میگفت ما به همه گفتیم زدیم شما هم بگو زدیم


    گذشته گذشته نبش قبر هم نمی کنم اما کاش فقط یکم مرد بودید میگفتین از رو چراغ زدیم منم مشکلی باهاش نداشتم اینم یک ترفنده بازیه اما این که به شعور خواندده های مثل ما توهین کنین بحثش چیزه دیگه ای هست به هر حال از قدیم گفتن ته تقلب کردن باخته و ....

    در زندگی موفق و پیروز باشید

    اون اکانت برا بچه های اسکواد زاوشه و پسووردش عوض شده داره حذف میشه و من دیگه دسترسی ندارم بهش اما عزیز دل این اطمینان رو بهت میدم بنده ذره ای فتوشاپ بلد نیسم خواستی شمارمم میدم بیا از واتس لایو میرم لپ تاپمو ببینی که حتی برنامه فتوشاپم ندارم حالا اون سایت شما رو چ حساب میگه فتوشاپه نمیدونم اما باور کن نیس و سودی به حال من نداره بخوام الان تو همچین شرایطی در مورد اون دروغ بگم به هرحال موفق باشی.

    درود به همه ی دوستان

    بنده از آخرین پستی که گذاشتم با خودم قرار گذاشتم که چون دیگه حضوری تو سرور ندارم دیگه تو فروم هم پستی نذارم و به عنوان کسی که مدتی تو سرور بود از طریق فروم سرورو دنبال کنم(قضیه استخون درد و از این حرفا)و متاسفانه تنها چیزی که تو این چندروز شاهدش بودم کل کل بی احترامی و توهین هایی بود که آدمو متعجب میکرد بخاطر همین تصمیم گرفتم یه پست دیگه هم بذارم و یسری مسائلو روشن کنم.

    در وهله ی اول کسایی که دخالت ادمین براشون مسجل شده بود مثل شخص بنده زاوش مصطفی و مابقی دوستانی که اسم نمیبرم ساعت 9 ینی 2ساعت و نیم قبل از لند اتکها رفتیم رو حذف و دیشب اکانتامون راس 72 ساعت حذف شد.یسری بچه های دیگه بودن که تا صبح انلاین نشدن و خبر نداشتن و وقتی خبردار شدن اونا هم رفتن رو حذف که امروز صبح حذف شدن و یسری از دوستان بودن که شک داشتن که اونا هم شکشون برطرف شد و در حال حذف شدن هستن(اینارو گفتم جهت اطلاع دلواپسانی که از دیشب آمار و اتحادای آکسفوردو رفرش میکردن)و اما یسری از دوستان هستن که تازه به تیم ما ملحق شده بودن و یا همین سرور خودشون ش.غ ریجستر کرده بودن ما با اون دوستان کاری نداشتیم و حتی چندتاشون که خواستن بازی کنن بچه ها اکانتاشونو در اختیارشون قرار دارن در نتیجه اون اکانتهایی که موندن به تیم آکسفورد مربوط نمیشن و حذف شدن یا نشدنشون منوط به تصمیم خودشونه.

    در وهله ی دوم تشکر میکنم از عزیزانی که به تیم ما لطف داشتن و پیشنهاداتی جهت ادامه بازی به هر نحوی دادن ولی متاسفانه با دل چرکین نمیشه ادامه داد امیدوارم سروری سراسر لذت بخش رو تجربه کنید همگی و یه تشکر هم از عزیزانی میکنم که ادعای فرهنگ و شخصیت داشتن و از پریروز با هرهدفی با کلماتی همچون فراری,نوب و ... خطاب قرار دادن امیدوارم این کلمات هم تلاشی برای بقای ما بوده باشه نه ذات پنهان این افراد.

    و اما موضوع آخر و تکراری این روزها:به خاطر دیوار شدن پلنشون رفتن :) یه محاسباتی از 3پلن اخیر حتی پلنی که دیوار شدیم انجام بدین و به فرض اینکه ما هیچ همر دیگه ای نداشتیم بررسی کنید تا متوجه بشید ما به این خاطر رفتیم یا... به هرحال هرکس به طریقی تفکرشو بیان میکنه و اهداف خاصی از بیان اون طرز فکرش داره که به همشون احترام میذارم.

    در مورد تیرداد عزیز و یکی از دوستان دیگه هم که ناراحت از تبریک نگفتن ما به دفکوردای ج.ش بودن هم من ازتون عذرخواهی میکنم و تبریک میگم به دفکوردهای ج.ش امیدوارم دیوارهای بزرگتر و قشنگتری در ادامه ببینیم ازتون.

    و در آخر به نوبه خودم عذرخواهی میکنم از عزیزانی که لطف داشتن و با بیان اینکه سرور بدون ربع شما از جذابیت میوفته به ما آرامش دادن.

    پ.ن:امیدوارم بعد از این پست در مورد اکانتهای حذف شده براتون شفاف سازی شده باشه از کنایه و توهین و متلک خودداری کنید.
    پ.ن2:Owldark عزیز اون اسکات اکانت ریکی رو شخصا انجام داده بودم و بنابر صلاح دید لیدرمون اون زمان ارائه نشد ولی چون سرور برای ما تموم شد و هنوز پیگیر بودید به دست کمیل عزیز رسید تا تقدیمتون کنه امیدوارم از ما ناراحتی ای نداشته باشید.
    پ.ن3:تسلیت به دوستانی که کوه زندگیشونو از دست دادن امیدوارم غم آخرتون باشه.
    پ.ن آخر:سرور خوبی داشته باشید و بعد از ریکاوری ج.ش بزنید تو سرو کله ی هم و با شیر کردن لینکاش مارو نعشه کنید.

    GL

    با سلام و خداحافظ خدمت همگی منم پست نهاییم رو بذارم و از حضورتون مرخص شم.

    با توجه به پستایی که رگباری داره میاد از دیشب و من که همشو تک تک و دقیق میخونم به خیلی از نکاتی رسیدم که اینجا خلاصشو میذارم خالی از لطف نیست.

    اول در مورد پلن سایدمون هیچ شکی نیس اشتباهاتی وجود داشته من جمله نصفه نیمه و بدون هیرو لانچ شدن همر خودم(که هرچی دیشب جا مونده بود بچه ها زحمت کشیدن بقیشو زدن داره میاد :دی)البته بازم بوخده مونده :)) که همینا باعث حذف چندتا تارگت برای تیم دفکوردی ج.ش شده اما مسئله از اون سمت خیلی از فیکا هم داره لینک سبز برمیگرده که اینم در نوع خودش عجیبه چون به گفته ی اکثریت پلیرای آمرداد 90% تارگتارو دف پر کرده بودن.

    مورد بعدی که خوندم این بود که یسری دوستان فرمودن چرا فلان جا دف نریختیم چرا فلان کپ ترکید ؟که خب باید بگم اونقدری دف نداشتید که جلوی همر D.K و Shadow هم پرکنید.و برای سه نشدن قضیه بالاخره 2-3 تا همر باید رد میشد اصلا هم من نمیگم ادمین بهتون تارگت داده یا هرچی اما مسئله ای که اینجا رو مخ ما و حتی پلیرای سایدای دیگه هست اینه که چرا ادمین یه سرور که باید بشینه یه گوشه پولاشو بشمره گوشیو میگیره دستش و وسط لانچ به لیدرای ما زنگ میزنه که شما فلان کردین بهمان کردین ؟از کجا معلوم با لیدرای شما تماسی نداشته ؟و مطمئنا همتون قبول دارید وسط لانچ برا سلام احوال پرسی زنگ نمیزنن.


    مورد بعدی که بسی جای خنده داره دیدم چندنفر اومدن فرمودن که 4تا همرشون دیوار شد رفتن حذف و برای اند گیم پلنی نداشتن و به قصد زدن آمرداد اومدنو آتیش تند فلان میشه و چنین و چنان!سرتونو درد نیارم اگه بچه های ساید حالشو داشته باشن و یه شات از همراشون بدن میبینید که به وفور کاتا و همر هنوز موحوده که همرای دیشبی در برابرش دمپایی ابری ای بیش نبوده پس قضیه ی حذف بخاطر دیوار شدن و نداشتن پلن اندگیمی به شدت مردوده.

    در مورد اکانت ریکی و خفتش که هنوزم مشتاق لینک اسکاتین بنده شخصا از اون اکانت اسکات زدم و چون زاوش گفت عکس اسکات کف فروم نیاد نفرستادم و اون عکسو مهدی هم داره هنوز اگه دوست داشت میذاره که از این مسئله هم خیالتون راحت بشه.

    در مورد قشنگی بازی و سرور و سطح بالای این سرور هم که همه ی پلیرای هر 4ساید موافق هستن با این قضیه و ای کاش میشد طبق خواسته ی خیلیا ادامه بدیم و سرورو از اینی که هست براتون قشنگترش کنیم.

    در مورد سوال یکی از دوستان در مورد اینکه تیم ما آیا فقط با هدف زدن آمرداد اومده بود ؟جواب منفی هستش و این قضیه رو میتونید با بررسی مرز ان ای هم چک کنید و ببینید که چندتا از اکانتای تاپمون رو اون محدوده هستن و پلن ما فقط زدن آمرداد نبود اما یکی از دلایل ریجسترمون درگیری قبل کتیبه بود که به کلی از سرورای ایران محو شده که تیم ما همیشه قبل کتیبه یاغی گری کرده و بازم میکنه چون لذت میبریم و حالا چرا انتخاب ما آمرداد بود ؟به علت کل کلی که ابتدای همین تاپیک داشتن و توهین هایی که میکردن که شاید اگه ساید دیگه ای هم مث اونا رفتار میکرد چ بسا الان با اونا درگیر بودیم وگرنه کینه شخصی با کسی نداشتیم :))

    مورد یکی مونده به آخر =))یکی از دوستان نوشته بود که سعی نکنید با این حرفا بقیه رو ببرید رو حذف که باید بگم حقیقتا برای ما مهم نیس کسی دیگه بره رو حذف یا نره همه عقل دارن و برای بازیشون خودشون تصمیم میگیرن و حتی از ساید خودمون هستن کسایی که جدید به تیم ما ملحق شدن و قصد دارن ادامه بدن و تو پست قبلیم در مورد این موضوع هم اشاره کردم کسی قرار نیس زحمات 2ماهشو برای یسری حرف به باد بده و چشم بسته حذف کنه حتی اگه سند و مدرکی ببینه(تجربه ثابت کرده تجربه رو تجربه کردن خطا نیست)

    و مورد آخر(چقد مورد شد:|) تیم ما تک تک پلیرهاش از بازی تو این سرور لذت بردن و هنوز داخل گروهامون ابراز خرسندی میکنن از حضور تو این سرور و حتی اگه اطمینان 100% داشتن از عدم دخالت ادمین در روند سرور هنوزم مشتاق به ادامه ی بازی بودن ولی خب زهی خیال باطلیست که قبل از استارت سرور هم داشتیم.

    پ.ن:خیلی از پستارو از دوستانی که ادعای فرهنگ و ادب میکردن هم دیدیم که دم شامل کلماتی چون توهم و جنس ناب و عرق سگی تیم پرمدعا و عناوین توهین آمیز دیگه و بعضا با فونتای بزرگ و رنگی بود که وقتی چند صفحه اومدیم جلوتر همونا درخواست داشتن حذف نکنیم و به بازی ادامه بدیم که اینم در نوع خودش جالب بود.

    پ.ن2:خیلیا هم اومدن گفتن اگه ادمین فلان کرده چرا دف ما فلان جا نبود و... که باید بگم اگه(دقت کنید گفتم اگه)دخالتی بوده باشه نهایتا 2نفر خبر دارن و به لیدرای دیگه هم حرفی نمیزنن چ برسه به اینکه بخوان بیان جار بزنن و خیلیای دیگه که شرف و اسمشون از بازی مهمتره براشون برن رو حذف.

    پ.ن3:امیدوارم حذف اکثریت یک ساید تلنگری باشه برای عوامل این اتفاق و دیگه شاهد همچین حواشی ای نباشیم.

    پ.ن4:تشکر میکنم از تمام پلیرای این سرور که به هر نحوی باعث جذابیت این سرور شدن و میشن امیدوارم بعد از ش.غ لینکای به مراتب قشنگتری ببینیم و بابت حذفمون حسرت بخوریم.

    پ.ن5:اولین باری بود که این همه نوشتم با چوب دنبالم نکنید رفتم =))

    با سلام مجدد
    با اینکه راجع به اون همر نصفه نیمه ی من و بدون هیرو بودنش چند صفحه قبل توضیح دادم باز شاهد این هستیم که عده ای میان بامزه بازی در میارن با اون لانچ که به نظرم یا پست بنده رو ندیدن وسط اون هیاهو یا به این طریق میخوان خودشونو به کوچه علی چپ بزنن.

    مورد دوم اینکه یه سریا یه سری سوالات بی جواب تو ذهنشون دارن مبنی بر اینکه چطوری پلن اول دوم ش.غ موفق بود و ادمین آمار نداده خب خیلی سادس عزیزجان کسی شناختی از تیم ما نداشت و فک نمیکردن قبل کتیبه بیوفتیم به جون سایدی که حراجیو قرق کرده و جیب ادمینو پر میکنه آمار دقیقش یادم نیس اما حدود 7-8 تا همرشونو گرفتیم با چیف و دیستروی و چندتا هم چنج کپ گرفتیم حالا این وسط اگه 8تا کراپ 17-18 هم لاک میشد چی میشد ؟قضاوتش با خوانندگان فروم اما به نظرم خودم هیچی آمرداد با قدرت بیشتر ادامه میداد =))

    مورد بعدی یه بنده خدایی دیدم اون بالا مالاها نوشته که بشین غارت سالمو یاد بگیر عزیزم شما هرموقع مشخص کردی از 193تا اکانتی که تو سایدته و 90پلیر بیشتر تو تلگرامتون نیس(به گفته وزیرتون)ما بقی اکانتا چجوری اداره میشه بیا در مورد بازی پاک صحبت کنیم.

    و در آخر هرشخصی خواست پسوورد اکانت در اختیارش قرار میگیره تا تعداد همر و دف ثابت اکانت های شمال غرب رو رویت کنه شخص بنده 6تا همر با کاتا رو اکانتم دارم خیلی از بچه های دیگه هم 3به بالا همر کشیدن و خیلیای دیگه از همرشون تو پلن استفاده نشد اینارو گفتم بدونید برا دیوار شدن 4تا همر کسی رو حذف نمیره برای ارزش قائل شدن به تایم و زندگیمون میریم.

    پ.ن خطاب به ادمین سایت:با اینکه 3-4 نفر از 3-4 تیم مختلف از این گندکاریات برامون گفته بودن بخاطر لذت بردن از بازی حرفشونو نادیده گرفتیم و با تماس و قولی که به تیممون دادی دست تو بازی نبری راضی به ریجستر شدیم ولی خیلی زود خرابش کردی خیلی نمیدونم شاید فکر کردی چون دف و همر زیادی داریم با دیوار شدن 4تا همرمون کنار میایم و به بازی ادامه میدیم که باید خدمتت عرض کنم نخیرر عزیزم امروز بریم بهتر از اینه که با 400-500 کی همر بریم فعلا جیک جیک مستونته و پلیر زیادی تو سایتته و مطمئنا تعداد افرادی که حرفای مارو باور کنن و حذف کنن خیلی کمه چون زحمت کشیدن و اومدن خماری تراوینشونو برطرف کنن اما شک نکن با ادامه ی این روند ریزش تیم های بیشتری رو میبینی و به جایی میرسی که پشیمونی فایده ای نداره امیدوارم بعد از به گندکشیدن بهترین نرمال ایران و 3کوارتر کردنش به خودت بیای.

    پ.ن آخر:امیدوارم همه دوستان از ادامه ی بازی در این سرور لذت کافی رو ببرن و موفق باشن.

    درود
    یه پست بلند بالا آماده کرده بودم بذارم با توضیحات خطاب به خودتون و ادمینتون ولی بنا به توصیه دوستان بیخیال شدم فقط اومدم در مورد این لانچ که مربوط به اکانت بنده بود توضیح بدم و برم شما بمونید و سرورتون.

    تایمی که اکانت من لانچ شد بنده خواب بودم و یکی از دوستان زحمت لانچو کشید و شب قبلش تو گروه مربوط به پلیرهای اکانت گفته شده بود کسی رید اکانت رو نزنه و هیرو رو از ته مپ بفرسته رو همر که خب متاسفانه یا بچه ها ندیدن یا فراموش کردن و هم هیرو ته مپ مونده بود هم همر نصفش تو رید بود به هرحال هرچی که بود از این اشتباهات پیش میاد و شخص بنده عذرخواهی میکنم از پلنرا ولانچر اکانتم که عصبی هم شده بود سر این قضیه و در آخر تبریک میگم به شما و تیم آمرداد که از بین 32تا تارگت 8تا تارگت ریل رو دف ریختین بخاطر سوتی اکانت من.

    امیدوارم موفق باشید و این به هرقیمتی بردن بهتون بچسبه.

    خب بعد از 3به1 حریف میطلبیم و شما دژکوبی هستین به ما نمیخورین و یه کاری نکنید فردا روزی خواستید با کسی متا کنید بگن اوه اوه دژکوبی هستید با آمرداد هم سرشاخید ما متا نمیکنیم و کپ امپریال تو اس ای به ضررتونه و کپ گرفتن بلد نیستید اکانتاتونو عقب انداختید و آمارایی که میومد شمال غرب تو همه زمینه ای تر زده و شمال غرب پوشرن و شمال غرب مولتی بازن و شمال غرب بلد نیستن پلن برن این حرفا و خیلی حرفای دیگه که بخوام لیست کنم یه طومار ازش در میاد بازم رسیدیم به مولتی بازی =)))

    نه خدایی خسته نشدید ؟بشمرین ببینین چقد بهونه گرفتین و حرفای صد من یه غاز زدین از اول سرور !این در حالیه که هنوز 50 روز از بازی گذشته !!به والله من از این همه حرف و حدیث و بهونه هاتون خسته شدم...بابا مثل مرد بازی کنید چرا عین پیرزنا خاله زنک بازی میکنید ؟چرا دنبال ترحمید با این حرفا؟

    یکیتون تو پروفش نوشته :

    در بیشه ی شیران این یک قانون است :



    اگر طالب صلح هستی ، پس آماده ی جنگ شو


    یکی دیگتون میاد میگه خاک مولتیاتونو به توبره میکشم آخرشم میرسیم به همون حرف همیشگی شما مولتی بازید ما باهاتون قهریم ؟بس کنید این بازی مسخره رو بسه دیگه.

    حرف آخرم اینه:حدود 200 اکانت در ج.ش حضور دارن و به گفته ی وزیر جوانتون حدود 90 تا پلیر دارید کلا پس اون 100 و اندی اکانت پلیرش کیه ؟ادمین ؟خورزوخان ؟مولتی بازای شمال غرب ؟

    امیدوارم این پست تلنگری بشه و بجای سفسطه های بی پایان راه دیگه ای پیش بگیرید.

    به قول یه بنده خدایی که چندصفحه قبلتر نوشته بود اگه شکست خوردی طوری لبخند بزن که دشمنت به بردش شک کنه !

    پ.ن:تبریک به تمام مجموعه ی آکسفورد و آمرداد برای جذاب کردن سرور


    بذار الان لیدرشون میاد منابعی که خسارت خوردی رو حساب میکنه اگه خیلی زیاد نبود خودم برات جبران میکنم :(

    آقا چ وضعشه ؟2 تا کپ لول 11-13 میزنن بعد از 16ساعت لانچ بعد ما بلافاصله چاه نفت میزنیم ؟:| چتونه دژکوبیا ؟اومدین مهمونی ینی چی این مسخره بازیا ؟=))

    پ.ن:خسارات پلن رو باهم بررسی میکنیم 5تا ده از بین رفت که خرجش 15تا مهاجره به عبارتی میشه حدود 300کی منبع
    1100تا گرزی لاست دادیم که میشه حدود 27500 چی ؟بازم ما سود میکنیم اینجوری ؟اوکی بای :|

    بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم
    بووووووووووووووووق بوق =))))))
    ما زدیم بدم زدیم ما 3تا ده پروندیم 2 تا هم چیف کردیم 3تا چنج کپ گرفتیم یه همر دیوار کردیم
    400تا گرزی لاست دادیم هیچ ننگی از این بالاتر نیییییییییییییست
    فقققققققققققققط بذاریییید بخندممممممممممممممممممممم من =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    پ.ن:با مود اون یارو تو پایتخت بخونید :)))))))

    عزیز بوم بومی بوق بوقیم اینکه چرا رو کراپ 11 واحه سوم گرفتن و کی گرفته به خودش مربوطه!اینو مثلا روش مانور میدین که به چی برسین ؟=))

    دست آورد این پلن 2برابر پلن ما بود ؟اوکی بای.

    به دیوار شدن جاسوسامون مینازی ؟خیلی خوبی تو بخدا =))))))))))))))))))))))))))صرفا محض اطلاعت میگم هروقت پلنی زده میشه اسکات کشیده میشه تا کمک کنه به تصمیم گیری و حذف تارگت حالا فازت چیه میگی اسکات دیوار شده نمیدونم ینی انتظار داشتی اسکات نکشیم ؟=))حداقل ما اگه اسکات زدیم 1کی 1کی زدیم و لینک نگرفتیم شما فازتون چی بود 500 تا میزدین دیوار میشد 500تا دیگه میومد ؟تمرین سیم سکند اسکات داشتین ؟:))

    به هرحال هر پلنی دستاوردی داره هم برای مدافع هم مهاجم ما به چیزی که میخواستیم رسیدیم امیدوارم شما هم رسیده باشید.تبریک میگم بهتون :))

    اینجاس که باید بگیممم لوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول

    واقعا در پوست خودم نمیگنجم از این پلن زیبا ومتحیر کننده واقعا برگی برامون نموند از حجم خسارت وارده =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    تا قبل اتک وضعیت بچه ها بعد از 16-17 ساعت پلن و لانچ : فلانی چیفه فلانی دیسترویه دف بره فلانجا فلانیو فلانی اینسرت شن
    و اما بعد از لند:

    میثم :|
    زاوش :|
    کاکو :|
    مصطفی :|
    علی :|
    مهدی :|
    خودم :|
    اینسرت زنا :|
    کپ مرغ :|
    کپ استرانگ :|
    سواره های اینسرت :|
    و مابقی پلیرای ساید :|

    پلیرای سایدای بغلی قبل لند:اینا رفتن برا #انتقام_سخت حداقل 3تا همر چیف میکنن 3تا دیستروی

    و اما بعد پلن :|

    تبریک میگم بهتون خسارت زیادی بهمون وارد کردین کمرمون راست نمیشه دیگه :))))))

    پ.ن:کراپ لول 11 چنج کپ شده خود زنیه ؟اوکی بای =))

    والا نفر اول اومد گفت پلن خوبی نبود :|
    نفر دوم(صاحب اکانت)اومد تبریک گفت و گفتش پلن خوبی بود.
    نفر سوم اومد گفت آزاد سازی دیفالت :| اقا اصن ازادش کردیم دممون گرم نان کپو ندیدی اونم آزاد کردیما پلنر ترسو بود ؟مارو دور ننداز ما انقدرا به درد نخور نیستیم =))
    تمرین اینسرت ؟دوربین مخفیه ؟
    نفر چهارمم اومد تبریک گفت :|

    پ.ن:یه در میون پست تبریک و خوب نبود میبینیم بالاخره خوب بود یا نه ؟بعد اونی که گفته خوب نبود اینایی که میگن خوب بود رو لایک میکنه
    پ.ن.2:فعلا هنگم بای بای =))

    مخاطب پ.ن ها شما نبودی دوست عزیز و اونی که باید میگرفت گرفت دیسلایکشم زد =))


    مخاطب شما فقط اون دوتا عکس بود که سعی کردم گمان بد رو از شما دور کنم اگه شما بازم اصرار داری یکی انبار ناتارتونو زده دیگه حرفی ندارم.


    فقط اینم بگم:

    1.ناتار یه انبار یه سوله بیشتر نمیزنه فعلا پس به فرض اینکه جفتش کاتا شده پاپشو به اون ناتار اضاف کنید و از ناتاری با همون پاپ اسکات بکشید مطمئنن به نتیجه ی مشابهی میرسید.


    2.اگه کسی قصد کاتا کردن انبار داشته باشه ناتارای پاپ بالاتر و تپل تری هم برای اینکار هستن.


    3.این تایم سرور کاتاها اون مقداری نیس که کسی بخواد بیوفته به جون ناتار.


    4.در نهایت با این وضعیت اپ شدن ناتار کسی براش نمیصرفه ناتارو کاتا کنه حداقل طبق تجربه من که چوب لول 10 رو زدم و وقتی بعد ۴ساعت چیف شد دوباره 10 بود=))

    با سلام خدمت همگی.

    دیشب که فرمودین ناتارا انبارشون کاتا شده سریع از ناتار کناریم اسکات زدم و نتیجش شد این :

    که البته پاپش 670 بود و الان چیف شده ولی خب چون قبلا هم ازش اسکات داشتم ظرفیت انباراش بیشتر بود و حس کردم یکی کاتا کرده که بعد از تایید بقیه دوستان فهمیدم مشکل سراسریه.

    اما بعد از این پستی که گذاشتین و ناتار داخل عکس رو سرچ کردم دیدم پاپش 261 هست و منم از یه ناتار همین محدوده پاپ اسکات زدم و نتیجه شد این:


    پس نتیجه میگیریم ناتارهای با این محدوده ی پاپ ظرفیت انبارهاشون پایینه و ربطی به کاتا کردن نداره با احترام.

    پ.ن:یه بنده خدایی هم هست تفنگ آب پاش گرفته دستش منتظره یکی تو فروم پست بذاره اونم یه تیری تو تاریکی بندازه شاید 3به1 شد(التماسش که جواب نداد)
    پ.ن2:اگه درک و فهمی از بازی نداریم و بدون تحقیق میخوایم پستی بذاریم حداقل مردونگی داشته باشیم.
    پ.ن:با آب پاشت بیا دیسلایک کن =))

    باسلام به همگی
    از 2-3 ساعت پیش دیدم فوران نعمت تو دهکده هام کم شده و در به در دنبال علت بودم که پست شمارو دیدم و یه اسکات از نزدیکترین ناتار کشیدم دیدم ظرفیت انبار شده 10کی که پست نفر بعدی هم دیدم و مطمئن شدم مشکل از سرور هستش.

    پ.ن:ادمین عزیز در حین درست کردن ابروش داری چشمشم کور میکنی =))

    سلام تبریک به همه ی پرسپولیسی ها.

    شبه آنتی اسپم:عزیز لینک اتک به اکانت ان دبلیو منظورش این نبود که داره از ما پوش میگیره که =))) منظورش این بود از کل پوینت هجومی که داره مقدار زیادیشو تو اتکی که دف ان دبلو کلین کرده گرفته.

    بعدم اگه دقت کنی جایی نگفت پوش میکنن ما مث بعضی دوستان نیسیم زمین و زمانو پوشر خطاب کنیم اونم این سرور که ناتار ها گاو شیرده هستن !

    با سلام خدمت همگی

    ببین وزیر جوان اگه دوس داری با حرفای صد من یه غاز بچه های مارو عصبی کنی و سایدای دیگه رو به طرف خودت بکشی باید بگم داری اشتباه میزنی بعد از هل ناصر من ینصرنی که کسی به یاریت نیومد رو‌به تهمت و افترا برا 3به1 آوردی ؟ینی انقد حقیری؟متاسفم برای بزرگان ج.ش که همچین دون پایه ای سخنگوی اون ساید هستش.


    حداقل این تهمتارو به کسی بزن که خودش نیومده باشه پست در مورد بازی کثیف زده باشه و درخواست صحبت کردن لیدرا پیرامون بازی کثیف کرده باشه!!


    به هرحال حرفای یامفت ارزنی برای ما و بقیه ارزشی نداره ما هرجا بازی کردیم چه بردیم چ باختیم تنها افتخارمون این بوده تا الان اکانتی نخریدیم کتیبه نخریدیم دف تو واحه نریختیم ناتار کاتا نکردیم فیدر زنی هم نکردیم اینو هرکی جلوی ما بازی کرده و ذره ای شرف تو وجودش باشه میتونه شهادت بده.


    پ.ن:به چندتا از بچه های ج.ش به چشم آدم حسابی نگاه میکردم که با توجه به لایکاشون زیر پست اون فرد معلوم الحالشون و دیسلایکاشون زیر پستای حق مشخص شد اشتباه میکردم.

    پ.ن۲:امیدوارم بازم در مورد بازی کثیف توافقی حاصل شه که دیگه شاهد همچین حرف و حدیثایی نباشیم.

    پ.ن۳:سن و سالی ازتون گذشته بعد از نوشتن پست یه دور از اول بخونیدش بعد سندش کنید.

    درود بر یوسف خان سخنگوی عزیز ج.غ

    در ابتدا بنده بابت ریپلای پستی که خطاب نشدم عذرخواهی میکنم اما لازم بود نظرمو در مورد این پست بگم.


    بنده با کلیات حرفای شما موافقم اما اون تیکه ای که گفتید کفه ی ترازوی مولتی اکانتی روی ش.غ سنگینی میکنه فک میکنم منظورتون کفه ی طرفداری شما از آمرداد از ابتدای حضور در فروم هستش،در مورد مخالفتم با این بخش صحبتتون ارجاعتون میدم به تعداد اکانت موجود در ساید ج.ش و تعداد پلیر فعالی که وزیرشون عرض کرد(۸۰ پلیر فعال) البته که ممکنه مابقیشون پلیرای نیمه فعال،تا حدودی فعال و در حال فعال شدن باشن ولی به هرحال این سنگینی کفه رو مخالفم.


    مورد بعدی اینکه آیا از نظر شما اکانت هایی که پلیر ثابت دارن و تا الان ازشون پوشی گرفته نشده و در حال دفسازی هستن مولتی محسوب میشن؟ینی باید دکمه ی همه ی پلیرایی که نمیتونن تایم زیادی بذارن رو بزنیم ؟


    پ.ن:محسن ۳ایکس تو داری اشتب میزنی داداچ اولین خفت اون ۲استپ سوار بود =))

    این پست بالایی دیگه چه سمی بود من دیدم؟؟


    من ۶نفرو با التماس اوردم با ایپی جدا اکانت اپ کنن و دفسازی کنن واسم حالا ملت تو ج.ش غرق در منبع و نعمتن؟


    ده بعدی منم کنار ایمپریاله امیدوارم از منم پذیرایی کنید حالا در حد ایمپریال نه ولی در حد پایتون چرا.تنکیو


    پ.ن:اولین خفت سرور رو تبریک میگم به زاوش و حجت و کل مجموعه آکسفورد


    پ.ن۲:اولین آزاد کردن گندمخور تاریخ تراوین با کاتا رو خدمت اکانت ویانا و مجموعه آمرداد هم تبریک میگم.


    پ.ن۳:منتظر انتقام شما عزیزان با ۲ استپ سوار هستیم.

    ریپ نمیزنم رو پیام سامان جان چون طولانیه اما چیزی که برام جالبه یه بنده خدایی نشسته با همچین وضعیتی👇

    y9I5H01opw.gif

    هرکی پست میذاره دیسلایک میکنه و پشت بندش پست بی محتوای بعدیشو میذاره و به شدت در مقابل فهمیدن مقاومت میکنه =))


    آنتی اسپم:اون بالا مالاها دیدم یکی دم از بازی پاک و هوای تازه میزد ؟اگه بنا به دف ریختن تو آبادیه بگید ماهم بچه هامونو تست کنیم ببینیم از این کارا بلدن یا نه🤔و در آخر یکی از دوستان چند صفحه قبلتر این پیشنهادو داد که لیدرای ۴ساید بشینن در مورد ممنوعیت ها و بازی کثیف صحبت کنن که وقتی سایدی فشار خورد رو به همچین کارایی نیاره!اما استقبالی نشد،به نظرم به این قضیه بیشتر فکر کنید..این نشه فردا روزی هر سایدی فشار خورد یا خودشو ناتوان دید بزنه جاده خاکی و از این حرکتا بزنه ؛))

    پ.ن:اشکان جان چشم من از خدامه شما کاری کنی بیام کف فروم خون گریه کنم.