Posts by Pouria_PiNoCchiO

    ضمن سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه عزیزان

    توضیحات لازم رو سارنگ صفحه قبل داد به همراه آمار همر ها و دفاع های نیمچه تیم ما در شمال غرب.

    تشکر میکنم از همه عزیزانی که زحمت کشیدن، وقت گذاشتن و هزینه کردن و اسامیشون رو هم به طور کامل فکر میکنم گفته شد توسط سارنگ، من دوباره تکرار نمیکنم.


    کرم استارت این سرور متاسفانه از طرف بنده ریخته شد...به این صورت که قرار بود با کمیل و رضا و ... بریم جنوب غرب و یکم سرمون گرم بشه به دفسازی

    تا کم کم محمد و ایمان و بقیه بچه ها هم اعلام آمادگی کردن و در نهایت تصمیم شد بریم شمال غرب که ببینیم چه خبره که چشم به هم زدیم دیدیم داخل دیسکورد در حال هماهنگی و لانچ همر ها برای جمع کردن کتیبه های سایدیم....هر چند ناراحتیم بابت وقت و هزینه ای که دادیم رفت ولی حقیقتا تجربه خوب و جذابی بود بازی کردن کنار تیم زئوس و فروهر (من از وقتی یادمه، دل خوشی از تیم زئوس نداشتیم هیچکدوم...خودمونم پشمامون ریخته بود اون اول که چطور اوکی شد همه قضایا و کنار هم پلی دادیم.)


    سرور متاسفانه هیجان خاصی نداشت تا به اینجای کار... حالا یا به دلیل وجود دف زیاد و منبع بی نهایت...یا به دلیل تماس هایی که خارج از بازی گرفته میشد... پلنر ها رو دلسرد میکرد از اینکه وقت بذارین، پلن بریزن، لانچ کنن. یکی دو تا پلن شمال رفت که دیوار شد، یکی دو پلن هم جنوب رفت که دیوار شد، حجم همر ها هم خب نشون دهنده این بود که ریسک رو نمیتونستن بپذیرن و همر های سنگین تر استفاده کنن.

    تنها موردی که یه مقدار هیجان اضافه میکرد به بازی، به خصوص برای ما که در مختصات های پایین بودیم و واندرزن هم داشتیم، از طرف اکانت GOD بود

    من به شخصه تشکر میکنم از تیمشون. همین که آدم بدونه بیست دقیقه ای یا نیم ساعته میتونه یکی بیاد برای خفت، باعث میشه یه مقدار هوشیار تر باشه، اسکات های اتحاد رو مرتب چک کنه و ... که همونم غنیمت بود تو این سرور های سرد.


    و در نهایت موردی که تو ذهنم هست، اینه که به عقیده من غیر از ادمین بازی، لیدر های هر 4 ساید هم باعث ایجاد این مشکل و اتفاق بودن... یعنی همونقدر که ادمین رو مقصر این اتفاقات و اتلاف وقت و هزینه میدونیم، خودمون رو و لیدر های 4 ساید رو باید مقصر بدونیم !

    اینکه ما یه سری درخواست های خارج از قوانین بازی از ادمین بازی داشته باشیم از طریق تماس و غیره، خودش شروع این اتفاقات هست.

    اینکه ما درخواست بکنیم برای بالانس شدن بازی، اکانتی به ساید ما اضافه بشه، گلد بیشتری اخصاص داده بشه، فلان کتیبه بیفته ساید ما، آمار همر ها رو بپرسیم و غیره، شروع این ماجراهاس.

    بدون شک، بدون شک، شما به عنوان لیدر یه ساید، وقتی تماس میگیری با ادمین و ازش درخواست دوستانه (غیر قانونی) داری (چه کوچیک، چه بزرگ)، باید اینو در نظر بگیری که بقیه ساید ها هم لیدر دارن، و اون لیدر ها هم با ادمین رفاقت دارن (بلکه بیشتر از شما) و همونطور که شما میتونی زنگ بزنی و درخواست داشته باشی، اونا هم میتونن و میکنن !

    حالا اینکه ادمین بازی قبول میکنه این درخواست ها رو گاهی، دلیلش این هست که تمام تلاشش رو داره میکنه که همه تیم ها رو حفظ کنه اینجا و قطعا خودش هم به سود مالی برسه ! یعنی طبیعتا این فکر رو داره با خودش که خب من اگر به طور کامل مخالفت کنم با همه این درخواست ها، با توجه به اینکه بردن تو سرور غیر رسمی تراوین هم برا بعضی از عزیزان حکم مرگ و زندگی داره، طرف کلا تیمش رو نمیاره، و وقتی طرف تیمش رو نیاره، سرور خلوت میشه، به واسطه همین 4 نفر دیگه هم کمتر رجیستر میکنن و خب دیگه عملا اون سود مالی قضیه کنسل میشه براش !


    حالا اگر ادمین بازی، یه سری رفیق رفقا داره کنارش که مستقیم دسترسی دارن به پنل بازی و خود اون رفیق رفقای ادمین، یا خودشون بازی میکنن یا باز میخوان هوای رفیق رفقای خودشون رو داشته باشن (که من اصلا فلسفه پشتش رو نمیفهمم. مثل اینه که مونوپولی بازی کنی، هی از بانک پول برداری. یا فیفا بازی کنی و قدرت بازیکنا رو بکنی 99. خب تهش؟) این قضیه جداست و برمیگرده به همون صلاح مملکت خویش... بالاخره یه جایی این قضیه ممکنه لو بره (کما اینکه فکر میکنم لو رفته الان هم) و خب همه بازنده هستن.

    چه مایی که حذف کردیم وسط سرور، چه کسایی که میمونن تا ته سرور و با خودشون بازی میکنن چه ادمین که درامدش کمتر شده قطعا.


    من و تیمی که با هم این سرور رجیستر کردیم قطعا پرت تر از همه تیم های این سرور هستیم. تنها ارتباطی که ما با ساپورت بازی داشتیم گزارش کردن 2 تا باگ بود و یه بار هم خرید عمده گلد. یعنی به طور خلاصه، اسکولتون ماییم که برا شارژ واندرزنمون با جنگ آموز، کل اکانت های دفاعی دفسازیشون میخوابید برای پوش و لخت میشدن از منابع.

    ولی امیدوارم یه روزی تراوین رو به صورت یه "بازی" به رسمیت بشناسیم و به درک این موضوع که برد و باخت طبیعی هست توش و هیچ اتفاق خاصی نمیفته بعدش برسیم.

    قطعا بعدش میشه بهتر اداره کرد بازی رو. فشار کمتری رومون حس میکنیم و دیگه نیازی نیست قبل شروع پلن به لانچر زنگ بزنیم و بگیم نزن !

    و تنها امیدی که دارم این هست که سرور نرمال (سرور بغل)، لیدر های 4 ساید این رو پذیرفته باشن که در چارچوب بازی، بدون تماس های خارج از بازی، سرور رو ادامه بدن. اینجوری میشه امیدوار بود که دخالت ادمین داخل بازی به مراتب کمتر میشه. طرف بیکار که نیست خب، کاریش نداشته باشین، دنبال دردسر نیست قطعا.


    عذرخواهی میکنم بابت طولانی شدن پست. و عذرخواهی میکنم از عزیزان جنوبی، قطعا از لذت بازی کم شده براشون به خصوص کسانی که با عالم ماورا در ارتباط نبودن مثل کمیل و تیم پویا و ...


    پ.ن.1: این اصرار روی این موضوع که از ترس فرار کردن رو من همچنان نمیفهمم... یعنی به قول سبحان چی شد که ما تا 28 شهریور ترسی نداشتیم، 29 شهریور یهو 2 تا ساید به اون عظمت فهمیدن شانسی برای برد ندارن و تصمیم گرفتن گند بزنن به تایم و هزینه ای که تا اون موقع گذاشته بودن و فرار کردن :)) بخاطر دیوار شدن همر اکانت های 2 دهکده ای بود ؟ بخاطر این بود که تا اون روز قسمت عمومی امار رو ندیده بودیم و نمیدونستیم 20 تا همر اول سرور تو جنوبه ؟ ندیده بودیم معماری منحصر تو جنوب غربه تا قبلش ؟ چی شد که چنین تصوری رو با قدرت دارین تکرار میکنین ؟

    فکر میکنم همه ما تجربه باخت در تراوین رو داشتیم به دفعات، نمیدونم چه تصویری از ماها دارین، ولی درست نیست به هر حال.


    پ.ن.2: در رابطه با نیرو های هجومی و رنک همر ها. اول اینکه تبریک میگم بابت همر ها و رمر های خوبی که کشیدین، قطعا خیلی سخت هست تو همون هفته اول مینیمم یه دیفالت و یه نانکپ رو فول ران کنین. بنده به شخصه بلد نیستم و فکر هم نکنم هیچوقت یاد بگیرم ولی حتما از طریق غارت واحه و مولتیا بعلاوه پوش از طریق بازار مولتیا امکان پذیر هست. دوم اینکه فکر میکنم اختلاف بین همر های رنک اول و دوم تا همر های رنک 20 یا 30، حدود 100 کا گرز و 10،15 کا شوالیه و حدودا 1 کا یا 2 کا کاتا هست.

    که باز هم فکر میکنم در نهایت امر، با توجه به میزان دفاع واندر ها در سطوح بالا، اینکه 700 کا گرز، 130 کا تی کی و 24 کا کاتا بخوره یا 800 کا گرز، 150 تی کی و 25 کا کاتا بخوره، فرق آنچنانی ای نخواهد داشت... شاید اشتباه از من باشه. حالا اینکه مبنا رو بذاریم رنک 20 و بگیم شما همر هاتون رنکشون بدتر از 20 هست بنابراین قطعا میباختین یه مقدار غیر معقول میاد ولی خب سرور دست شما هست از الان به بعد عزیزان، هر جوری دوست دارین ثبتش کنین در تاریخ.

    پ.ن.3: یاداوری میکنم یه سری از عزیزان که اینجا ادمین بودن و هستن هم ادعا کردن دخالت در بازی صورت میگیره، نمیدونم این هم قابل پذیرش نیست از طرف دوستان یا ندیدن پست هاشون رو، خواستم یاداوری بکنم صرفا.

    پ.ن.4: به شخصه،فکر میکنم بک خوردن همر های ناقص شده جنوب به مراتب منطقی تر و بهتر از این بود که قبل شروع پلن، تماس گرفته بشه از لیدر یه ساید به لانچر ساید دیگه که آقا نزن یا نکن یا هر چی.:))


    خسته نباشید همگی،
    با احترام،

    پوریا