Posts by qarpizz

    سلام و درود


    بحث مولتی بازی که کلا دیگه تکراری شده و بهش پرداخته نشه بهتره چون شما وحی الهی هم بیاری که این کار اشتباهه تهش همیشه یکسری هستن که میگن میتونیم، میکنیم.

    تمامی موارد درسته ولی دلیل اصلی به نظر من همین مولتی بازیه چون اولا طرف زیاد هنر کنه وقت می کنه مولتی هاش رو بالا ببره. دوما بخاطر شهرک سازی کوچ می کنه بیابون. سوما ده بیشتر دفاع سخت تره، برا همین ترجیح می دن سرور زد و خورد نداشته باشه. چهارما هزینه زیاد می کنند و برا همین از هدر رفتن پولشون می ترسند.

    اگه مولتی بازی رو قبول کنید تنها راه حل کوچیک کردن مپ هست که هیجان سرور رو می تونه زیاد کنه.

    سلام


    آقا من تا حالا هون بازی نکردم. ولی

    دوست عزیز به نظر من مهمترین چیزی که فراموش کردید تو محاسباتتون لحاظ کنید دیوار کاغذی هون هست. قدرت دفاعی پایین با دوام پایین عملا دفاع رو حتی با وجود نیروهای متعادلش سخت می کنه. نه تنها خودتون لاست زیادی می دیدید حتی نیروهای کمکی هم پرپر می شند. کافیه چند تا رمر سیم سکنت بیاد روت تا کلا دهت صفر بشه.

    من زمستون تو دات کام یدونه سرور 10 ایکس بازی کردم. بدون خرید یدونه گلد (حتی شورت هیرو رو هم میذاشتم حراجی). اما چنان لذتی از بازی تیمی بردم که تا حالا تو سرور های ایرانی تجربه نکرده بودم. هر روز حداقل به ده تا اکانت دف می‌فرستادم و روزی حداقل 3تا کاتا میومد رو ده هام. لذت این بازی تو زد و خورد و بازی تیمیه، نه اینکه بشینی شهرسازی بازی کنی و هرنفر به تنهایی اندازه یه اتحاد نیرو داشته باشه، هم آف هم دف. یه سرور با مجید آقا تو ان ای بازی می کردم، 20 روز گذشت، کپم چسبیده به مرز بود یدونه اتک نیومد. به هرکی هم حمله می کردم یکی صداش درمیومد که به مولتی من حمله نکن. اکانت رو تحویل دادم گفتم من خدافظ.

    اگه می خواید واقعا از بازی لذت ببرید مولتی رو مردونه بذارید کنار و مثل مرد بازی کنید تا خیلی های دیگه هم مثل من بیایم اینجا بازی کنیم. ولی با شرایط فعلی واقعا انگیزه ای برای بازی کردن تو این شرایط نیست.

    حالا چطور ممکنه تو ساید شمال شرقی که نسبت به سایر ساید ها پلیر بیشتری داره گرزی ها دست پر تر برگردن ؟

    داداش وقتی توی یک ساید تعداد اکانتهای بی صاحب زیاده، اکانت های صاحب دار با فاصله از هم میوفتند. در نتیجه گرزی هاش دست پر تر بر می گردند.
    البته شاید سیاست تیم های ش.ش این بوده که از این قضیه استفاده کنند و با استفاده از ثبت نام های الکی از اول سرور بهتر توی نقشه پخش بشند. آبادی هم که تو این دو تا سرور نونش تو روغنه و با 750 گلد رید اتومات دیگه مولتی هم نیاز نیست. راحت می تونی آبادی و ناتار خالی کنی و اکانت ببری بالا. در کل ش.ش اول سرور 2-0 جلو هست و اگه از اول بازی جنگی بازی کنند می تونند ببرند ولی کم کم با گذشت زمان این فاصله کم میشه و بعدا به مشکل بر می خورند.

    با عرض سلام و خسته نباشد.

    امکانش هست در مورد غارت خودکار بیشتر توضیح بدید؟

    همچنین زاد و ولد واحه ها هم مثل سرور بدون بات قبلی هست؟ یعنی از یک زمان مشخصی زودتر حمله شه حیوانات زاد و ولد نمی کنند؟

    دوستانی که دم از سرور بدون بات میزنن احتمالا باید خیلی خوشبخت باشن که تو این شرایط اقتصادی کشور میتونن ۲۴ ساعته بخورن و بخابن و بازی کنن و خرج کنن

    والله با بات که هم بیشتر وقت می ذارند و شهرک سازی می کنند هم بیشتر خرج صد تا مولتی می کنند!
    برا همین می گیم بات نباشه ولی فارم خودکار باشه که ما شاغل ها هم بتونیم بازی کنیم!!

    بدون مولتی و بات باشه عالیه! البته من خودم هم با فارم خودکار موافقم... البته با فاصله زمانی معقول که افرادی که دستی می زنن بتونن جلو بیوفتند از بقیه.

    به نظر من مولتی دستی ایرادی نداره فقط جوری باشه که صنعتی و شهرک سازی نباشه!

    میدونم ، من سوالم اینه که بعد از حمایت که دوباره خالی میشه تا چه مدت خالی میمونه و بر چه اساسی حیوون توش میاد دوباره ؟ یه مکانیزمی داره یا همینجوری یهو باز حیوون میاد توش ؟

    هیچ مکانیزمی من نتونستم پیدا کنم. فقط می دونم هرچه تعداد حیوون کمتر باشه سرعت تخم ریزی شون بیشتر میشه. زمان خالی بودن هم مشخص نیست. طبق تجربه هم واحه ها اتک رو میشناسند و وقتی می بینند روشون اتک هست تخم ریزی می کنند!

    من تو داتکام رو میگما ، تو اسپیدترا رو نمیگم ... چون اونجا منابع رو خالیه خالی هم کنی ، یهو بدون اینکه منابعی توش باشه تو نیم ساعت پر از حیوون میشه 😬

    توی دات کام، اول بازی تا حمایت تموم بشه هیچ حیوونی تولید نمیشه ولی بعد از تموم شدن حمایت دیگه به اتک ربطی نداره و باز شروع می کنه به پر شدن( تا میزان خاصی) اگه دوباره خالیش کنی باز یک مدت خالی می مونه تا زمان پر شدن دوباره آبادی ها... این سیکل ادامه داره کلا و مثل اینجا نیست.

    با سلام.
    تراوین دات کام قسمت جوایز اول بازی رو تغییر داده و یه سرور تست هم زده (http://ts81.travian.com).
    این تغییرات توی دات کام جواب نمی ده چون اکثر پلیرها بدون گلد بازی می کنند ولی خوراک اسپیدتراست چون تقریبا همه کسانی که اینجا بازی می کنند گلد می خرند. این تغییرات باعث میشه اول سرور خسته کننده نباشه و خیلی زود اکانتها خودشون رو پیدا کنند. اگه بشه تو این سایت هم اعمال کرد که عالی میشه

    https://wbb.forum.travian.com/…ing-soon-new-task-system/

    من فقط می خواستم نظر دوستان رو درمورد یه سوال بدونم:

    ۱) آیا تراوین بازی جوانمردانه ای هست? وقتی تنها راه بازی غارت(دزدی) منابع دیگران و بزرگترین لذت بازی خفت کردن (از بین بردن زحمات دیگران) هست! تراوین دنیای بی رحمی هست که بهت اجازه نمی ده چشات رو حتی یه دقیقه روی هم بذاری. که اگه بذاری هر لحظه امکان نابود شدن زحماتت هست. خیانت، جاسوسى، غارت، دشمنی و ... از بایدهای این بازی هستند و همه شون آزاد هستند. تنها چیزی که طبق قوانین آزاد نیست استفاده از مولتی و بات هست که اونم شما رعایت نمی کنید و گرفتار همین یدونه نقض قانون شده همرهای اس ای.

    من کثیف بودن این کار رو قبول دارم ولی اینم قبول دارم که این بازی یعنی کثیف بودن و نباید انگشت اتهام رو به طرف کسی گرفت و باید خودتون رو مقصر بدونید. یه تبریک ریز بگید و ساده از کنارش بگذرید و بحث رو ادامه ندید. چون توی این بازی نه دادگاهی هست و نه وجدانی.

    پ.ن: من بوی هیچ گلی نیستم:) سوال نپرسید، اکانتم رو روز ۲۰ ام تحویل دادم.

    دست همه دوستان درد نکنه که نژاد مصری رو تحلیل کردین ولی یه نکته ای فراموش شده این وسط و اونم اینه که تراوین یک بازی استراتژیک هست و بهتر بودن یک نژاد اصلا معنایی نداره تو اون. بهتر از اینکه بگیم فلان تژاد بهتره باید بیایم و بگیم کارایی نژاد چیه و یا نقش این نژاد تو بازی چی هست و اصلا چرا تیم تراوین تصمیم به اضافه کردن دو نژاد دیگه کرده?

    نژاد هون:

    فکر کنم هدف از اضافه کردن این نژاد گرفتن خواب از چشای پلیرای توتن هست... البته برای کسایی که تنها بازی می کنن و می خوان حجومی بازی کنن هم این نژاد بهترین انتخاب ممکنه. یک ایراد مهمی که من توی سرور 3ایکس اسپیدترا دیدم اهمیت ندادن لیدرا به این نژاد بود. این نژاد خیلی ساده می تونه پرونده ی همرای یک ساید رو قبل کتیبه ببنده...

    نیروی تیرانداز این نژاد هم که خداست. اتک پوینت بالا... سرعت بالا... حمل منابع بالا... دفاع خوب. بغلش هم یکم مزدور بسازید دیگه هیچ اتکی روتون نمیاد. خلاصه این نژاد درسته ایرادایی داره ولی بهترین نژاد برای خفت کردنه و لیدرای ساید ها می تونن استراتژی های قبل کتیبه رو روی اونا بچینن و با یه همر لب مرزی بهترین خفت های ممکن رو بکنند.

    نژاد مصری:

    این نژاد تولید قهرمانش 1.5 برابره بقیه است. البته اول 2 برابر بود که بعد اصلاحات یک سال پیش سایت رسمی به 1.5 برابر کاهش یافت.

    توی توضیحات سایت رسمی تراوین برای دیوارش نوشته که این دیوار دارای قدرت دفاعی تقریبا رومن و استحکام تقریبا توتن داره و به همین خاطر بهترین نژاد برای هولدر واندر هست.

    توی کپ هم که چون تولیدات واحه رو می تونه دو برابر کنه اگه 150% بگیره تولیدات کل1.5 برابر میشه.

    اما نکته اصلی اینه که طبق قوانین تراوین هر سیستم می تونه یدونه اکانت داشته باشه نه اینکه هر فرد یدونه اکانت داشته باشه! پس الان چون هر شخصی حداقل دو سیستم داره( گوشی و پی سی) به نظر من هدف از اضافه کردن این نژاد هم می تونه تامین گندم همرها باشه و هم ساختن دف های سنگین!!!

    درود دوست عزیز در این مورد خاص شما رو ارجاع میدیم به مولتی هانتر و لطف کنید جو اینجارو با حدسیاتتون به سمت هجویات نبرید ، اگر تخلفی صورت بگیره یحتمل از طرف مدیریت برخورد میشه ولی اگر بنا به این باشه یکی شما بگی یکی ما بگیم دوتا سایدهای دیگه به جایی نمیرسیم بجز اینکه اخرش این تاپیک هم به سرنوشت تاپیکهای بغلی دچار ب

    دوست عزیز شما کاملا صحیح می فرمایید اما متاسفانه صحبت های هم تیمی شما باعث ایجاد حدسیات می شود... خواهشا در ابتدا مواظب سخنان خود باشید سپس از دیگران توقع داشته باشید...

    پ.ن: هر چیزی نیاز به توضیح ندارد.

    پ.ن2: اگر از بالا به دیگران نگاه کنید احتمال خطایتان بیشتر می شود.

    پ.ن:اقا اصلا ما بلد نیستیم و این بلد نبودنمون قراره به ضررمون باشه خب پس خوش به حال شما که بلدید

    داداش شما بلدید، همه هم بلدند...

    موضوع سر اینه که قرار بر این بود که مولتی نباشد، ولی از صحبت های شما میشه فهمید که سیاست یک ساید بر پایه ی مولتی بنا نهاده شده است!

    سرور پیش اسپید ترا که تو 20*20 من حتی یک اکانت هم نبود که بتونم غارت کنم. همه مولتی های هم تیمی هام بود. به همین خاطر بعد سه هفته اکانت رو دادم رفت به یکی دیگه بزنه بغل بقیه مولتی هاش. توی دات کام هم مولتی فراوون هست ولی اولا تو می تونی غارتشون کنی چون خبری از ساید یک پارچه اینا نیست. دوما اکانت های غیر مولتی فراوون دیگه ای هم هست که باعث میشه بدون مولتی هم بازی کنی و لذت ببری. واقعیت اینه که اسپید ترا تا روز اخر هیچ هیجانی نداره و مثل بازی مزرعه داری هست تا تراوین. به نظر من اگه می خوان هیجان بازی رو ببرند بالا یکپارچه بودن ساید رو باید بیخیال بشند تا زد و خورد داخل ساید هم باشه و یه هیجانی به بازی بده. حتی اگه اخر کار ناتار برنده بشه هم می ارزه.

    قهرمان مصری تولید منابع یک و نیم برابری داره و دیوارش هم خیلی قدرمنده. استحکام دیوار توتن و قدرت دفاعی دیوار رومی!!!! میزان تولید واحه ها رو هم می تونه دو برابر کنه.
    نژاد هون هم برای افرادی که می خوان هجومی بازی کنن ولی وقت کافی ندارند مناسبه. مارکس من میشه گفت بهترین نیروی تراوینه! حمله خوب، دفاع خوب، سرعت بالا و حمل منابع بالا داره و هزینه متوسط (1050 منابع) و اوایل بازی خیال طرف رو راحت می کنه. اما دیوارش بود و نبودش فرقی نداره و کاتاش ضعیفه اما رمش قدرت بالایی داره. بهترین نژاد برای چیف کردن هست.
    در کل همانطور که دوستان فرمودند برای کسی که جدی بازی می کنه توتن بهترین نژاده ولی نژاد مصری می تونه جای رومی رو برای مولتی بازها بگیره. امیدوارم که این سرور مثل سرور قبل نباشه و شاهد مولتی در اون حد نباشیم.