Posts by Milad.ZeuS

    حرف آخر

    از تمامی دوستانی که تو این 45 روز بنده را تحمل کردن تشکر میکنم و از تمامی دوستان که از قضاوت بنده ناراحت شدن عذرخواهی میکنم سعی کردم جوری قضاوت کنم که همه باهم برابر باشند اگر جایی کمی و کاستی شد بنده حقیر با بزرگواری خودت ببخشین.


    ولی یه نکته لازم دونستم بگم به دوستانی که میگن ادمین سرور هیچ نقشی در روند بازی نداره، دوست عزیز بیدار شو الان وقتشه که بفهمی و امیدوارم که مدیر سرور این قد مرد باشه که پست من پاک نکنه


    دوستان ادمین سرور هم تو سیاست های بازی بسیار دخالت میکرد هم توی فروم اینو خود شخص بنده شاهدش بودم که تعیین میکرد با کی و چجوری مثلا برخورد بشه والله من توی IR هم ادمین بودم ولی اینجوری نبود به خدا.

    ادمین انجمن تصمیم میگرفت که چه کسی و چه جوری مورد مجازات قرار بگیره ولی اینجا اینجوری نبود.

    به عنوان مثال عرض کنم

    چجوری میشه من یه اکانت توقیف میکنم بعد میبینم اون اکانت باز داره پست میزاره پس جناب رسول شما مدیر انجمن واسه چی گذاشتی خودت بشین با دشمن فرضی بازی کن اونجوریم که خودت دوست داری.


    دیگه حرفی ندارم این پست صرفا بابت این گذاشتم که دوستان به واقعی بودن ماجرا پی ببرند


    یا حق

    فروم نویسان عزیز توجه داشته باشید.


    توی پست هایی که قرار میدید خیلی به صورت غیر مستقیم داره توهین میشه ، فروم گذاشتن برای کلکل توی بازی ن اینکه بیاین اینجا به صورت غیر مستقیم به هم توهین کنین این کلکل نیست.


    اگه بخواد به همین منوال ادامه بدین برخورد شدیدتری انجام میدم.


    لطفا و خواهشا با آرامش بیشتری پست بزارین .

    دوستان ، عزیزان ، بزرگان


    رفته رفته سرور داره جلو میره و همچنین فروم نویسی و کل کل دوستان هم داغتر میشه.


    توی این 11 صفحه که گذشت پست های یه سری از دوستان ویرایش کردم بنا به دلایلی و یک چیزیو به عنوان مدیر انجمن لازم به تذکر دونستم اینم اینکه فروم جایه کلکله و ما هم اوکی هستیم با این موضوع ولی کلکل بدون توهین و استفاده از کنایه های تمسخرآمیز تا الان یه سری پست ها ویرایش شد ولی اگه این موضوع ادامه دار باشه منجبر به جریمه اکانت میشه.


    باتشکر...

    مدیر فرومی که امدی دم از عدالت میزنی همه میدونن که نهایتش اون شخص که همیشه از ک.... استفاده میکنه پستش یه ویرایشی میشه و آخرش 1روز یا 2روز بن چون شما هم در اصل کاره ای نیستی

    دوست عزیز من یه چیزیو خدمت شما و بقیه دوستانی که توی سرور بازی میکنن عرض کنم.


    بنده به درخواست مدیر سرور این سرور در فروم کنار شما هستم و هیچ رفاقتی با کسی ندارم توی سرور و همه از نظر من یکسان هستند شما خودتون اینو در ادامه خواهید دید لازم به توضیح بیشتر نیست.

    هر پست توسط شخص بنده خوانده میشه و اگر کوچکترین تخلفی در نحوه نوشتاری عزیزان در فروم باشه بنا به سطح تخلف با شخص مربوطه برخورد لازم می شود.


    پ ن : تیم پشتیبانی اسپید ترا بسیار انتقاد پذیر هست و به شما اجازه داده در مورد تیم ادمینی نظر بدین بر خلاف فروم IR که اینجوری نبود و هر پستی درباره تیم ادمینی میزاشتین برخورد میشد ، ولی اگه نحوه انتقاد صحیح و درست نباشه و بخواد تاپیک به حاشیه ببره بازم برخورد میشه و پست مربوطه حذف یا اکانت مسدود خواهد شد.

    دوستان و پلیرهای محترم توجه داشته باشید


    بنده به دلیل مشغله زیاد چند روز اول سرور نبودم و تاپیک استارت خورد ، از این به بعد در خدمت دوستان هستم و روادید فروم را از نزدیک دنبال میکنم.


    پ ن : بنده در سرور حضور ندارم (بازی نمیکنم) و طرفدارانه هم قضاوت نمیکنم کوچکترین مطلبی که احساس کنم توهین کنایه یا باعث تمسخر پلیرهای دیگر میشه برخورد شدید می شود.



    سرور جذاب با لحضات خوبی برای شما آرزو دارم.

    درود بر تمامی بازیکنان عزیز

    استفاده از اکانت دیگری جهت استفاده از انجمن


    لحن نامناسب، تمسخر، توهین و بی احترامی


    به کاربردن کلمات رکیک حتی به شکل تلویحی، ضمنی یا غیرعلنی


    استفاده از ضرب المثل، شعر، کنایه یا جملات عامیانه که میتوان از آنها برداشت نامحترمانه، توهین آمیز یا تمسخرآمیز داشت


    بحث های نامرتبط با موضوع تاپیک ( در اینجا ~» نقد و بررسی سرور فینال)، کل کل بی مورد، گفت و گوی شخصی


    استفاده از عناوین و اسما متبرکه یا مقدس


    استفاده از فونت درشت و چشم آزار


    نقل قول و پاسخ به پست خلاف قوانین انجمن


    هرگونه صحبت در خصوص عملکرد، پیشنهاد یا انتقاد از تیم مدیریتی اسپیدترا


    هرگونه توهین نژاد پرستانه و قومیتی و ادیانی


    چنانچه با پستی مواجه شدید که از نظر شما خلاف قوانین انجمن است، تنها با فشردن دکمه ی گزارش و شرح مختصر تخلف، نسبت به گزارش پست اقدام نمایید و از پاسخگویی و نقل آن جدا خودداری کنید.

    با آرزوی موفقیت برای تمامی بازیکنان

    سرور خوشی را برای شما آرزومندی.