Posts by Kolahbardar

    برو از حسین فستر و هومن مورس بپرس بهت میگن کی آی پی خوردن با ما . منظور از شما ساید جنوب شرق هست نه شخص

    در مورد جنگ بزرگ هم قبل از جنگ هم انبار بزرگ از شمال شرق اومد رو اکانتم و قبل از تو هم فرهاد مطرح کرد این موضوع و همون موقع بهش جواب دادم که جواب من به حرف فرهاد جانتون شد . تهمت زدن از سمت بچه هاتون که بحث خاله زنکی میکنیم تو فروم میترسم به تو هم جواب بدم باز هم متهم بشم به این حرف ها .

    آخه میدونی که شما خیلی باحال هستین یه حرفی میزنین اگر جوابتون داده نشه که میگین دیدین حق با ما بود اگر هم جواب بدیم که باز یه حرف دیگه توش در میارین .

    برای جوابت بهت پیشنهاد میکنم چند صفحه برگردی عقب تا جوابت رو بگیری .

    حوصله برگشت هم نداری خلاصه اش رو بدون که شمال مثل شما کمبود برد نداره که به قول حرف لیدرتون تو دیسکورد حاضر باشن به خاطر برد همه چیزشون رو زیرپا بذارن .

    یه کلام گفته بودن از جنوب غرب کتیبه بلند میکنیم و اگر کتیبه ای لازم داشتیم بهمون میدن و فکر کنم با دادن انبار بزرگ و جنگ بزرگ بدون هیچ چشم داشتی حرفشون رو اثبات کردن .

    ما این سرور برای سربلندی هیچ جا بازی نمیکنیم . جنوب غربی وجود نداره . میدونی چرا ؟ چون اختیارات اتحاد جنوب غرب دست شما جنوب شرقیا هست . ما حتی نمیتونیم اکانتی که قراره هولدر واندر باشه رو بیاریم تو اتحاد چون برای دعوت کردن اون اکانت به اتحاد جنوب غرب باید بیایم به شماها التماس کنیم اگه ممکنه یه دعوت بفرستین برای فلان اکانت که ما بیاریمش تو اتحادمون تا جنوب غرب هم اگه اجازه بدین و صلاح بدونین یه واندر بکشه بالا . که این دیگه کثیف ترین و پست ترین حالت ممکن بازی هست . که از اون پارسا ... هیچی ولش کن چیزی نگم بهتره . اکانت ها رو هم از اتحاد نمیتونیم ببریم بیرون چون به قول بچه هاتون خود شما آقا مانی گل مثل عقاب حواست به خروج اکانت ها از اتحادها هست که از کنفدراسیون خارج بشن و شروع کنین به زدن و چیف کردن و ...

    پس دیدی ما فقط چهار نفریم که دور هم هستیم و داریم تو واتس آپ خوش میگذرونیم .

    اقتدار جنوب غرب زمانی از بین رفت که پارسا ساید رو فروخت به شما و رفت و حتی حرمت رفاقت رو هم نگه نداشت .

    فرهاد جان داداشم

    الان ما خفت کردیم آی پی هم داشته بنظرت اگر آی پی از طرف خودشون نبود ! الان به جای صفحه 56 فروم صفحه 256 نبودیم !!!

    رها کن یه پرس و جو هم بکن ببین اگر تو اتحادی چراغ ندارن خودمون بهشون بدیم آوانس !!!

    مانی جان به ما اتک میدین آی پی میخورین . به شمال شرق اتک میدین آی پی میخورین . شمال غرب رو خبر ندارم آی پی خوردین یا نه ولی یکم دقت کن همه سایدها نمیان رو اکانت شما .

    آی پی که با ما خوردین دقیقا یک ساعت قبل از اتکتون با توجه به حذف شدن گزارش ها فکر میکنم آی پی سرور هم ریست شده بود .

    الانم که به قول خودتون اتک اول آی پی نداشتین و اتک های بعدی آی پی خوردین .

    یه سوال به نظرت اگر مدافع میخواست لاگین کنه رو اکانت شما به جای لاگین رو اکانت شما رو اک خودش لاگین میکرد و جاخالی میداد منطقی تر نبود ؟

    آدم یا یه کاری انجام نمیده یا انجام داد قشنگ سینه سپر کنه بگه تونستم انجام دادم نه اینکه بخواد با بهانه و ... به شعور خوانندگان فروم توهین کنه .

    عمو کامل عزیز مصیبت وارده به شما رو از طرف پلیرهای جنوب غرب به شما تسلیت میگم و از خداوند میخوام که بهتون صبر بده .


    حسین فستر عزیز دمت گرم با همه آره با ما هم آره ؟ از این پلن ها برای ما هم میای ؟

    حسین جان چند وقته میشناسیم همدیگر و میدونم نامردی تو روش بازیت نیست و ایشاا... که این آی پی که با هم خوردیم کاری به تو نداره داداش گلم

    کی بشه از این رفتارهای خاله زنک بازی دست برداریم و بجای واتس اپ و تلگرام و قول و قرار ها و نپ های ۲۴ ساعته نپ های نیمه رسمی نپ های مولتی نپ های ابدوغ خیاری یا ما به فلان شما دست نمیزنیم به اون ما دست نزنید

    بجاش بشینید بازی کنید

    ناصر جان برام انسان خیلی محترمی هستی ولی این صحبتها و سیاسی کاری ها بنظرم فقط از جذابیت بازی کم میکنه

    شما همر داری بزن بلند کن دف داری دیوار کن این وسط مملی پویا حسین اصغر ممد عباس رو واسطه نکن که کم کاری های شما رو جبران کنن

    بیا پای کار ببینیم چند مرده حلاجی ۴تا لینک ببینیم لذت ببریم فارق از برد و باخت اومدیم از بازی لذت ببریم

    متین جان دیدی که دیگه نه کاری به کسی داشتم و نه چیزی لیدر خودتون اومده تبریک بابت اومدن کتیبه از شمال شرق رو اکانت جنوب غرب و من فقط توضیح دادم علت جابجایی رو همین . شروع کننده بحث خودتون بودین و اگر قرار به ادامه هم باشه باز خودتون ادامه دهنده هستین .

    من فقط زمانی که تاپ 10 یه تکونی بخوره میام فروم که لینک ها رو ببینم . همین و بس .

    ما نه همر داریم که بزنیم و نه دف داریم که بخوایم دیوار کنیم فقط 4 نفر هستیم تو واتس آپ دور هم میگیم و میخندیم همین .

    فارق از برد و باخت اومدین لذت ببرین ؟ یه سوال ازت میپرسم و جواب بده ببین اینا فارق از برد و باخت هست و فقط برای لذت بردن هست ؟

    سوال اول : اکانت های پلیرها سابق جنوب غرب رو تحویل گرفتین چرا نمیبرین تو اتحادهای خودتون ؟

    سوال دوم : چرا اختیارات اتحادی که همین 4 نفری که کلا تو اس دبل موندن بیشترین زحمت رو برای پر کردن بونوس اتحادش کشیدن باید دست ساید اس ای باشه ؟

    فارق از برد و باخت اومدین که بازی کنین و لذت ببرین پس لذتتون رو ببرین اکانت های تو جنوب غربتون رو ببرین زیر پرچم خودتون . و اختیارات اتحاد هم تحویل بدین و برین . تا شاید باورمون بشه برای لذت اومدین . البته اینکه تو و خیلی های دیگه که الان دارین جنگی بازی میکنی و پلن میرین واقعا برای لذت بردن اومده باشین ولی برو ببین لیدرهاتون هم که پشت شما قایم شدن و با اتک های شما دارن پز میدن هم همین حس رو دارن ؟


    ممنون که گفتی متین جان .

    متین جان اول از همه من تو فروم کل کل نکردم و نگفتم حذف میکنم . هر کی ندونه تو که تو گروه واتس آپ بودی و دیدی بعد از اینکه کتیبه جنگ منحصر رو با لینک سبز زدن چندتا از بچه ها گذاشته بودن رو حذف اگر غیر از این هست بیا بگو غیر از اینه . رو این حساب منم تو خصوصی یکی از این همین رفیق های امروزت گفتم پس اکانت من رو حذف هست . بعد از اینکه بچه ها رو رازی کردیم که حذف نکنن منم از رو حذف برداشتم . که دیدم سر 72 ساعت انواع و اقسام توهین ها به من شد که چرا 72 ساعت گذشته از پی امت ناصر و هنوز اکانتت تو سرور هست .

    خاطر تمام پلیرهایی که با من بازی کردن همیشه برام عزیز هست و هیچ وقت قصد توهین به شعور کسی رو ندارم ولی اون پلیر خودت شعورش میرسه که یه بازی ارزش توهین نداره و جایی که توهین هست نباشی بهتره .

    در کل ممنون که گفتی از رو حذف برداشتی تا اون دوستات که هنوز ... بفهمن که چرا اکانت کلاهبردار سرور قبل دیر حذف شد .


    باز هم ببخشید سر همتون رو درد آوردم . فعلا میرم تا دو باره یه زد و خوردی بشه و بیام فروم ببینم چه خبره .

    یا حق دوستان

    با سلام

    ابتدا جا داره تبریک بگم به هم مهاجم و هم مدافع بابت این لینک های زیبا . دوست های خوبم میلاد و سروش و علی که همرهاشون رو دیدم و لذت برم .


    ضمنا تا یادم نرفته تبریک بابت مبادلات کتیبه با ساید جنوب غرب...چرخش بچرخه و به شادی استفاده کنید.

    خوب شد تبریک گفتی ولی امیدوارم دلیل تبریکت رو هم بدونی که گفتی .

    تبریک رو باید به بچه های شمال شرق بگی که نشون دادن این فقط یه بازی هست و باید در حد بازی بمونه نه اینکه به خاطر بردن هر کاری رو انجام داد .

    شمال شرق میدونست که اختیارات اتحاد جنوب غرب در اصل در دست جنوب شرق هست ولی باز هم بدون هیچ چشم داشتی یا شرط و شروطی و فقط رو حساب حرفی که زده بودن و عمل به اون حرف کتیبه انبار بزرگ و جنگ آموز بزرگ رو به صورت امانت در اختیار ما گذاشتن . که جا داره همینجا ازشون تشکر کنم .

    کل برخورد من با مجید پرشیا عزیز و مملی وگنس در این حر بود که سرور قبل شماره مجید رو از ممد کینگ ام ام گرفتم و بهش گفتم میای با ما بازی کنی گفت نه وقت ندارم و گفتم دمت گرم و تموم شد تا قبل از کتیبه های این سرور . با مملی عزیز هم که کلا بعد از کتیبه ها تازه شماره اش رو سیو کردم و افتخار آشنایی باهاش رو پیدا کردم. ولی این دو عزیز با وجود اینکه اینقدر میزان شناخت ما از هم کم بود ولی حاضر نشدن زیر حرف و قولی که دادن بزنن . دمشون گرم واقعا .


    موج سواری رو ناراحتی ناصر و اب تو اسیاب ریختن از طرف ان ای چه سیاستی سمی بود پیش گرفتید ؟؟؟!!!


    پنج هزارتا سرور دیگه هم تو خابتون نمیتونید با این سیاست گزندی به اس ای برسونید و ناصرم رفیق قدیمیه گوشت همو بخوریم استخون هم رو دور نمیندازیم تهش دلش


    با جنوبه

    سلام سروش جان

    خودت میدونی قلبا دوست دارم و خودت و یه سری پلیر هستین تو جنوب شرق که رفیق های چندین ساله تراوینی هم هستیم . و احترامتون واجبه .

    ولی داداش اشتباه داری میزنی اولا که من اصلا ناراحت نیستم و نبودم که حالا کسی بخواد از ناراحتی ناصر سواستفاده کنه یا نکنه . هدف من یاد دادن ادب به کسایی بود که بزرگتر بالا سرشون نبود که بخواد ادب و احترام بهشون یاد بده که متاسفانه دیدم دیگه اوضاع اینا خیلی وخیمه و به راه راست هدایت نمیشن برای همین گذاشتم تو جهل خودشون بمونن .

    دل من زمانی با جنوب بود که توش پلیرهای با مرام مثل خودت بودن . متاسفانه شماها خودتون رو کشیدین کنار و یه مشت بچه مچه اومدن جلو که نه تنها دلم با جنوب نیست دیگه بلکه خجالت میکشم بگم یه زمانی پلیر جنوب بودم .

    پ.ن : اشکان سرلشکر منتظر نشون دادن مدارکت از بازی کثیف من هستم . اگر نداری حداقل شعور معذرت خواهی برای تهمتی که زدی رو داشته باش .

    قال سرلشکر " شعور ذاتی هست و به زور به کسی نمیشه داد "

    حسین جان هیچ چیزی نبودی و نیست که بخواد جبران بشه داداش . و من هم هیچ ناراحتی از تو به دل ندارم داداش و تو پست قبلیم هم ازت معذرت خواهی کردم و امیدوارم منو ببخشی .

    هدف این بود که بعضی ها معنی کلماتی رو که به کار میبرن بفهمن و یاد بگیرن توهین کردن ساده هست و راحت میشه به طرف مقابل توهین کرد . و واقعا ببخشید که این وسط شما قربانی شدی و باز هم ازت عذر خواهی میکنم .

    چون واقعا اگر بخوام یه نفر تو اس ای رو نام ببرم که از همه لحاظ اوکی باشه صد در صد اون شخص حسین کینگ بالا هست .


    تبریک میگم بهتون بابت زدن کتیبه مرتاض .

    راستی یکی از دوستان گفت معماری رو از ناصر زدیم . معماری کی اومد پیش ناصر که بخوای از ناصر بزنیش ؟

    الان مشکل تون این نیست که لیدر سایدتون پسورد داده، اینه که یکی بهتون قول داده کتیبه جنگ تون رو نمیزنن و زدن؟

    اگه عرضه دارید کتیبه ها رو خودتون جمع کنید. اگر هم نه اتحاد درست نکنید که یک سری رو علاف نکنید (نمونه چند پست قبلی اعتراض یکی از هم اتحادی هاتون).

    داداش شما برو اولین پست رو در این مورد بخون گلگی اولم از پارسا بود . پس نگو با این موضوع مشکل نداریم ولی موردی نیست که بخواد در موردش چندتا پست زده بشه . یه پست میزنی در موردش و بعد تو ذهنت نگهش میداری که دوباره این اشتباه رو نکنی .

    بعد هم اینکه شما ها چند سالتون هست که همه اش صحبت مردانگی و قول دادن میکنید؟

    با این حرفی که زدی یعنی هنوز حرمت حرف زدن و قول و قرار دوتا مرد رو نمیدونی . تقریبا میتونم حدس بزنم همسن بچه من باشی حالا با یکی دو سال کم و زیاد

    من مال دوره ای هستم که وقتی دوتا مرد با هم حرف میزنن و قول و قراری میذارن اون حرفشون از صد تا امضا و سند ثبت و ... معتبر بود .

    من مال دوره ایم که وقتی ریش سفید یه محل یه حرفی میزد اون بچه 2 ساله تو محل هم همه تلاشش رو میکرد که حرف ریش سفیدشون دوتا نشه .

    حالا تو بگو چند سالته که این حرمت ها رو نمیشناسی و خیلی ساده میای میگی حالا یه ریش سفیدمون یه قولی داده و به قولش عمل نکرده ؟



    و اما در پایان

    اول از همه حسین جان معذرت میخوام ازت بابت هر حرفی بهت زدم متاسفانه شما تاوان اشتباه بقیه رو دادی .

    ولی یه نصیحت بهت میکنم به عنوان برادر کوچکتر از من بپذیر داداش :

    تو این جریان به دو دلیل مقصر بودی

    1- از طرف کسایی قول دادی که اصلا نمیدونن قول چیه و مردونگی چیه . چون هنوز سنشون به این چیزها نرسیده . نمونش همین دوستمون که اومده میگه حالا یکی یه قولی داده و عمل نکرده مگه چی شده .

    2- حسین جان شما بزرگتر ساید هستی ازت انتظار داشتم وقتی سرور قبل این بچه مچه ها که حتی معنی حرف هایی که میزدن رو نمیدونستن اونجوری داشتن توهین میکردن باید میزدی تو دهنشون تا ادب رو یاد بگیرن .

    خلاصه حسین جان باز هم معذرت میخوام ازت و امیدوارم حلال کنی .


    دیگه هم در مورد هیچ پستی نمیذارم اگر قرار بود بفهمین تا حالا فهمیده بودین .

    سلام آقا من هیچ سروی نبودم و کسی رو بجز چند دوست قدیمی بیشتر نمی شناسم


    ولی مورد حذف اکانت و مردانگی و بچه ها دو بار برداشتن و از این موارد رو سرور آی آر قدیم یادمه یکی از دوستان بابت همین کتیبه اما تک هیرو بعلت ثابت کردن مرد بودن و مردونگی گذاشت حذف خوب اون موقع یادش رفت ساعت های آخر از حذف برداره شاید شما هم همین مورد واستون پیش اومده باشه و شایدم هم نسبت به زمان و مکان و حوادثی که پیش اومده بوده و یا پیش رو داشتین دیگه جای پلی دادن نداشتین و مجبور به حذف شدین به نظر من به خاطر یک کتیبه و یک حرف پشت صحنه شخصا حذف اکانت به دلیل اثبات مردونگی کار درستی نبوده یا کلا زیر بار فشار بودین از طرف مقابل

    مصطفی جان انگار بد متوجه داستان شدین .

    سرور پیش کتیبه جنگ منحصر رو از یه اکانت تو ساید ما با لینک سبز میزنن که سر این جریان خودت تجربه ات بالاست بحث ها بین بچه ها زیاد میشه و خیلی ها میذارن رو حذف . منم چون دیگه دیدم پلیرهای اصلی دارن میرن دیدم ارزش موندن نداره برای همین اکانت رو گذاشته بودم رو حذف .

    بعد به آقا فرهاد پی ام داد که دمت گرم بدون اسکات زدی و با جاسوس تو اتحاد کتیبه رو بلند کردی . که اون گفت اسکات دارم گفتم اگه داری شات بده دیدم داره تفره میره و منم چون با توجه به شرایط بچه ها و ساید دیگه علاقه ای به موندن نداشتم گفتم اگه تو با اسکات زده باشی من ایمیل اکانتم رو میزنم برای تو . که بعد اون یه شات نشون داد که اسکات خورده بوده منم همون موقع بهش گفتم اوکی ایمیل بده تا چنجمیل کنم اکانت رو برات که اونم گفت نه لازم نیست و بعد از این لازم نیستش من گفتم اوکی پس من اکانتم رو حذف میکنم .

    بعد از این جریان اس ای پلن میاد برای زدن انبارهای واندر که باعث ایجاد انگیزه بین بچه ها میشه و اکثرا از رو حذف بر میدارن پس منم با این شرایط که بچه ها برگشتن اکانت رو از رو حذف برداشتم .

    بعد یهو دیدم 72 ساعت بعد از پی ام من این توهین ها که تو مرد نیستی . تو مردانگی نداری . تو شرف نداری . هر چی بهت بگن لیاقتت هست و ... از سوی چند پلیر اس ای که دونه دونه پست هاشون رو ریپلی کردم به من گفتن که آره چرا 72 ساعت از حرفت گذشته و هنوز اکانتت تو سرور هست .

    که خدا رو شکر خدا جای حق نشسته و نذاشت زیاد طول بکشه و کاری کرد که حرف ها و توهین هایی که به ناحق به من گفته بودن به خودشون برگشت .


    دیگه قضاوت با خودت

    سلام پویا جان

    خوشحال بالاخره از غار اومدی بیرون . واقعا نمیخواستم دیگه این بحث رو کش بدم و هدفم فقط یاد دادن ادب و تربیت به شماها بود که متاسفانه یاد نگرفتید و وقتی تا الان متوجه اشتباهتون تو سرور قبل نشدین دیگه هم نمیفهمین .

    فقط بدون خدا بزرگه و جای حق نشسته وقتی به کسی توهین کردین و تهمت بی جا زدین به سال نکشید خدا گذاشت تو کاسه تون . که متاسفانه انگار باز هم سرتون به سنگ نخورده . حالا بریم سر جواب دادن بهت

    شما میای یه تهمت بی پایه و اساس داخل پی وی به ساید ما میزنی بعد میای فروم با سیس عقاب ( فاز چرچیل بیشتر ) تبریک میگی. متاسفانه این چندمین باری بود که اون سرور به ما تهمت زدید. نه توهینی داخل پست هست نه چیز خاصی

    خب پویا جان برگرد به سرور قبل و فروم رو بخون اونجا در مورد تهمت بحث شد . که تهمت های شما به ناصر سوال حساب میشد ولی سوال های ناصر از شما تهمت ؟ ولی باز هم صرفا جهت یادآوریت چون با این حرف هات فهمیدم حافظه ات مثل ماهی گلی هست . اولین تهمت تو اون سرور از طرف بچه های اس ای بود به من که گفتن ناصر رفته پلن ما رو به جنوب غرب لو داده . اگر قبل از اون تهمتتون حرف و سندی داری بیا وسط و رو کن . نداری سکوت کن و اشتباهت رو بپذیر خیلی راحت بگو ببخشید اشتباه کردم .

    خب داستان جالبه. در جواب من گفته بودید که این یه صحبت داخل واتس اپ بوده و نباید به فروم کشیده میشده. صحبت شما و حسین کجا بوده؟ چرا سر حرف خودتون نیستین که مثلا نباید به فروم کشیده میشده؟ صد البته که مخالف این قضیه ام و واتس اپ و فروم جز جدانشدنی مکالمات هستند.

    صحبت من با فرهاد تو واتس آپ چی بود ؟

    من گفتم فرهاد بدون اسکات و با جاسوس تو اتحاد کتیبه رو بلند کردی و اونم گفت نه اسکات کشیدم بفرما منم در جوابش گفتم حق با شماست من اشتباه کردم ببخشید .

    بعد شما اومدی گفتی ناصر چرا به خاطر اون حرفی که تو پی وی فرهاد زدی نیومدی تو فروم از ما عذرخواهی کنی . اون یه صحبت بین من و پلنر در مورد نوع پلن زدن بودن و به تو پلیر ساده ربط نداشت .

    خب حالا قضیه صحبت من و حسین چی بوده ؟ حسین اومده گفته که من به عنوان نماینده اس ای و از طرف همه پلیرهای اس ای دارم به تو قول میدم که ما کتیبه جنگ بزرگ رو نمیزنیم . آیا حسین به من قول داده بود که اکانت کینگ بالا کتیبه رو نمیزنه ؟ این خیلی فرق داره با بالا به این میگن یک توافق بین سایدی که زیر پا گذاشته شده . حالا تو اگه به عنوان پلیر اس ای برای حسین احترام قاعل بودی که نمیذاشتی حرفش دوتا بشه و این اتفاق ها بخواد بیفته . نه اینکه بیای بگی شخصیت حسین برای همه مشخص هست و اگه تو حرفی میزنی در مورد حسین نشانه شخصیت خودت هست . باز هم اشتباه زدی داداش حرف های من به حسین به خاطر رفتارهای شما در مورد حسین هست این شما هستی ( منظور پلیرهای اس ای ) هستین که با رفتارتون باعث شدین این توهین ها به حسین بشه . پس اگه شخصیت حسین برات مهم بود تو عمل ثابت کن نه فقط حرف بزن.



    شما هم گفتی که صحبتی که با فرهاد کردی یه سوال بوده و ربطی به کل ساید جنوب شرق نداره. چطوره که الان صحبتت با حسین شده صحبت با کل ساید جنوب شرق؟!

    خیلی بده آدم بعد گذشت یه سرور اینقدر مواضع و صحبت هاش تغییر کنه ها. مثل ما جوون و بی تجربه که نیستید!!!


    بالا برات توضیح دادم کامل درکت نمیرسه که وقتی لیدر داره در مورد نپ یا متا صحبت میکنه یعنی داره میگه کل ساید نه اکانت من .

    مثل این میمونه متا بین دو تا ساید بسته بشه بعد شما بری شروع کنین به زدن ساید متا بعد بگی چرا میگین اس ای متا رو بهم زده من بودم که اتک دادم و متا رو بهم زدم .

    حالا فهمیدی که حرف من با حسین حرف با ساید اس ای بوده ؟ یا هنوز احتیاج به کسب تجربه داری ؟



    در جواب پست قبلی من هم گفتید که سر یه سری مسایل ساید حذفت کنسل شده... الان میگی بچه ها هی برمیداشتن و از ادمین بپرس؟! دست خوش



    شما اگر قبول داری که سرور پیش اکانتت باید حذف میشده که چرا کلی دست و پا زدید و بعد از رو شدن دستتون اینکار کردین؟! الان یادت افتاده چون سر حرفت بودی حذف کردی و ما شدیم نامرد؟! دست خوش چرچیل زمانه

    برو یه بار دیگه پست های سرور قبل رو بخون من گفتم سر یه سری مسائل ساید اکانت من رفته بود رو حذف که به فرهاد گفتم ( حتی اشاره کردم مثل علی فلوید که اکانتش رو گذاشته بود رو حذف و ... ) نه به خاطر شرطی که با فرهاد بستم .

    رو شدن دست چی هست منظورت ؟ مثلا دزدی کردم که مچم رو گرفتی یا ... ؟

    اکانت من دوبار رفت رو حذف که هر دوبار در ساعات پایانی کنسل شد که دیگه برای اینکه کسی کنسل نکنه درخواست حذف مدیریتی کردم از ادمین . میتونین برین از ادمین بپرسین .

    من قبول ندارم اکانت من باید حذف میشد چون همونجور که گفتم به خاطر مسائل ساید و اینکه بچه ها داشتن حذف میکردن منم اکانتم رو گذاشتم رو حذف و قانونا وقتی بچه ها از رو حذف برداشتن منم باید برمیداشتم . ولی متاسفانه چندتا خاله زنک انواع و اقسام توهین ها سر حذف نشدن اکانت من به من نسبت دادن که با توجه به شخصیت خانوادگیم و اینکه یه بازی ارزش این توهین ها رو نداره اکانت رو حذف کردم . پس آره اون اکانت حذف شد که یه آدمی مثل تو جرات نکنه بخواد به من بگه مرد نیستی و مردونگی نداری نه اینکه اکانت حقش بود حذف بشه .

    در مورد دست و پا زدن هم که گفتی برو بخون همه بحث من سر استفاده تو از کلمات مرد نیستی و مردونگی نداری بود . که دیدی که الان که ناصر این کلمات رو استفاده کرده بهش میگن حواست باشه بار معنایی داره .



    به کل ساید بی شعور میگی... رژ لب توی صف برامون گذاشتی کنار و و و

    دیگه بقیه پست هات هم شکر خدا هست که سراسر توهین و ... هست. زشت نیست آدمی به سن شما حداقلش با حسینی که واسه همه اثبات شده هست اینطوری صحبت کنه؟ دمت گرم

    کدوم توهین من حرف خودم بودم ؟ مگر نه اینکه مهدی کلت شما برای من پست گذاشته بود ناصر چون گفته حذف میکنم ولی هنوز حذف نکرده بیشرف هست ؟ بقیه حرف هام هم که همه کپی پیست صحبت های شما بود . به قول خودتون من فقط یه آینه گرفتم جلوتون و حرف هایی که من زده بودین رو به خودتون برگردوندم . پس اگه ناراحت شدین از حرف هام بدونین حرف های سرور قبلتون چی بود و آیا باعث ناراحتی طرف مقابل میشه یا نمیشه شاید تو سرور های بعد یاد گرفتین به ناحق به کسی توهین نکنین .

    دیگه کسی که هی میاد پی وی افراد مختلف یه ساید و زیر آب این و اون رو میزنه ازش انتظاری نمیشه داشت. ما اینجا با هم به پیامات میخندیدیم سرور پیش

    زیر آب کیو زدم فقط گفتم به هر آدم خنگ که چیزی هم نمیدونه بگی پسورد واندر رو فقط دو نفر دارن که یکی از اونها با صاحب قبلی اکانت به مشکل خوردن و کارشون به قول خود طرف به مشکل توهین خانوادگی خورده و همون طرف هم فهمیده که 3 ک گندم واندر تغییر کرده یعنی دف داره بک میخوره و پسورد رو چنج کرده میفهمه قصه چی بوده . شما نفهمیدین مشکل از ما نیست . برو برای یکی از اعضای خانواده ات مثلا بابات این جریان رو بگو بهت میگه نتیجه گیری چی میشه . اونوقت باید بشینی به درک بالای خودت گریه کنی نه به پی ام های من بخندی .

    این دوتا سوال رو از خودت بکن

    1- چرا خرابکار ابتدا پسورد رو چنج نکرد و بعد دف رو بک نداد ؟

    2- اگر از ساید رقیب دف رو بک دادن پس چرا همرشون رفت تو دیوار ؟


    اون جمله ات رو هم که بولد و قرمز کردم نشون از خاله زنک بازیتون هست که چت خصوصی با کسی رو میذارین تو گروه و میخندین . مرسی از اعترافاتت


    در آخر پویا جان هم امید تو فروم اعلام کرد که از سرور میره که گویا الان برگشته و هم هومن اعلام کرد داره میره و بعدش اومد گفت یه شوخی بوده و برگشت . ما مثل شما ضعیف نیستیم بخوایم از این حرف هاشون بل بگیریم و اینقدر توهین کنیم بهشون که بخوان واقعا از سرور برن و اتفاقا خوشحالم که برگشتن و تو بازی هستن . یهو مواظب باش اشتباهی رگ گردنت باد نکنه نیاد به خودی ها توهین کنی تا بخوان از سرور برن . 8o

    خب خب من اومدم دوباره

    بچه های اس ای که تو صف لوازم آرایش بودین ببخشید یکم دیر اومدم . عجله نکنین شلوغ هم نکنین قشنگ تو صف وایسین به همه میرسه .

    خب پست رو با یک نقل قول دیگه از حرف هاتون تو سرور قبل شروع میکنم .

    پینوشت اخر هم کسی که شرف نداره و تاحالا کسی نتونسته رو حرفش حساب باز کنه از نظر من هرجوری باهاش صحبت کنن حقشه الکی فاز رفاقت نگیرین براش

    خب صحبت مهدی کلت عزیزتون من شرف نداشتم و رو حرفم هم نمیشه حساب باز کرد چرا چون تو یه چت واتس آپ یه جا گفته بودم پس اکانتم رو حذف میکنم . و چون بچه هایی که پسورد داشتن و میومدن رو اکانت دف جابجا میکردن دو بار اکانت رو از رو حذف برداشتن . ماشاا.. با ادمین در ارتباط هستین برین ازش بپرسین سرور قبل جریان حذف اکانت ناصر چی بود .

    خب برای یه دیر حذف شدن اکانت شدم بی شرف شدم مرد نیستم شدم مردونگی ندارم .

    الان منو باز میذارم هر کس بیاد یه لقب بگه برای بچه های اس ای که رو عهد و پیمان خودشون نموندن چون طبق حرف مهدی کلت الان کسی که نشه رو حرفش حساب کرد هم بی شرف هست و هم هر جور باهاش صحبت بشه حقشه و کسی هم الکی فاز رفاقت براشون بر نداره .

    خب پس الان دو روز گذشته و طبق صحبت های بچه های اس ای و منطقشون ( تاکید میکنم من هیچ حرفی از خودم نمیزنم و فقط دارم حرف های خودتون کپی پیست میکنم برای اون دوستانی که میگن کلمات رو درست انتخاب کن ) تا الان این صفات برازنده بچه های اس ای هست .

    1-

    2-

    3-

    4 - هر چی بهشون بگیم لیاقتش رو دارن ( البته فعلا برای این زوده حالا حالاها خودتون به خودتون فحش زیاد دادین .



    لفظ خاله الحق برازنده خودته که سرور پیش ۲۴ ساعته تو پی وی ما دنبال ۲ به هم زنی بودی.

    مردونگیم ما برای مردش خرج میکنیم.

    ادم خاله زنکو کاری باهاش میکنیم که یاد بگیره دیگه پشت ما از این کارا نکنه.

    هروقت یاد گرفتی عین مرد رفتار کنی انتظار مردونگی داشته باش.


    خب هومن جان برات یه ذره احترام قاعل بودم که اونم خراب کردی خودت .

    من به جز سر دو جریان که اولیش تهمت زده بودین بهم که من رو واندرتون لاگین داشتم اومدم پی ویت . و دوم هم برای جریان زدن جنگ منحصر اونم پی وی فرهاد نه تو .

    خاله زنک به اونی میگن که میره شات چت خصوصیش رو با یکی دیگه رو به بقیه نشون میده و بعد هم به یکیشون میگه بدو بدو برو تو فروم بگو ناصر شات چت هات رو بذارم کف فروم ؟

    سنت نمیرسه معنی کلمات رو بدونی استفاده نکن یا از بزرگترت بپرس بعد ببین اگه داری اشتباه میکنی و صفات خودت هست برای دیگری به کار نبر .

    هر وقت یه جا نامردی از من دیدی بیا رو کن . فقط نگو چون من بهت تهمت زدم تو اومدی رو واندرمون و تو اومدی از خودت دفاع دفاع کنی یعنی مرد نیستی چون بقیه که پستت رو میخونن به عقلت شک میکنن داداش گلم . راستی پلنر اون پلن روی واندرتون سروش استورم بود که الان تو ساید خودتون داره بازی میکنه . ازش بپرس ببین اصلا ناصر از پلن خبر داشت یا نداشت . دیگه نوع پلن و تایم پلم و بقیه پیشکش .


    به علت پخش کردن چت خصوصی و طبق منطق هومن جان از صفت جدید بچه های اس ای یعنی خاله زنک بودن هم رونمایی شد .

    به قول بهروز وثوق کی برای ما یه ارزن مردونگی رو کرد که ما براش یه خروار مردونگی رو کنیم .


    پ ن : به قول اشکان سرلشکر شعور ذاتی هست و به زور به کسی نمیشه داد . وقتی هنوز شعورتون نرسیده که این حرف هایی که دارین میخورین به خاطر اشتباه سرور قبلتون و به جای قبول اشتباهتون و یه معذرت خواهی خودتون انداختین تو یه باتلاق و هی دست و پا میزنین و بیشتر فرو میرین .

    مانی جان اصلا بحث اون کتیبه نیست . کتیبه اصلا مهم نیست . یعنی شما بگو یک درصد برای من مهم باشه اون کتیبه .

    میگی با جنوب شرق و شمال شرق بستم که یه کتیبه جنگ آموز بیاد رو اکانت کلارک ؟ واقعا کلا ذهنیت این هست ؟ داداش اون کتیبه یک بهانه بود که ببینم برای ادامه سرور رو کدوم سمت میتونم حساب کنم و کدوم سمت باشم . کل جنوب غرب 5 نفر موندن اونم نه با ارث بردن اکانت هایی که تو ساید بودن و پلیرهاش رفتن اون اکانت ها هم به ساید دیگه تحویل داده شده . پس مثلا الان جنگ آموز بزرگ بیاد رو اکانت یا نیاد چه سودی به حال من داره ؟

    اکانت کلارک اگه دنبال کتیبه بود احمقی که بلند کرده بود رو نمیداد به بقیه بچه ها که موندن خودش با احمق شارژ میکرد و به جای جنگ بزرگ حکم جنگ منحصر رو داره .

    سرور پیش که بچهاتون تو اس ای چشم هاشون رو بستن و دهنشون وا کردن و دقیقا همین حرف ها رو زدن کدوم یکی از شما اومدین به بچه هاتون بگین دهنتون رو ببندین و چشم هاتون رو باز کنین و برین تو واتس آپ حرف بزنین ؟ اونموقع که یه جمله از ناصر دیده بودین که نوشته بود " پس اکانت من رو حذف هست " بدو بدو اومدین تو فروم که ای ناصر تو مرد نیستی تو مردانگی نداری چرا 72 ساعت از پی امت تو واتس آپ گذشته و هنوز اکانتت تو سرور هست . اونموقع لغت نامه دهخدا بود توهین نبود الان شد توهین ؟ اونموقع به بچه هاتون گفتی به بار معنایی کلماتی که استفاده میکنن فکر کردین اصلا ؟

    مانی جان اون سرور اکانت من حذف شد خیلی از بچه ها از دست من ناراحت شدن که چرا سر یه حرف بچه گانه حذف کردم اکانتم . میدونی چرا حذف کردم ؟ چون غیرت داشتم . چون خواستم بهتون بفهمونم وقتی به یه مرد متاهل میگی مردانگی نداره معنیش چی هست ولی متاسفنانه اونموقع نفهمیدین . میدونی چرا ؟ چون جمله اشکان سرلشکر قشنگ بود شعور ذاتی هست به کسی نمیدن . پس این سرور که منتظر بودم اس ای رو حرفش نمیمونه و بزنه زیر حرفش تا این جملات رو که یه زمانی گوینده اش بودین و به عنوان گوینده پافشاری میکردین بر اینکه معنی بعدی نداره شنونده بشین تا از زاویه شنوندگی ببینین وقتی به خودتون میگن این حرف ها رو چه معانی پشتش هست . شاید الان وجدانتون بیدار شد بفهمین این بازی هست تو بازی توهین یعنی چی ؟ شاید هم باورت نشه من از خدام بود کتیبه رو ندن تا بتونم به اون هایی که به من اتهام زدن مردانگی ندارم ثابت کنم من مرد بودم و به حرفم عمل کردم شما مرد نیستین به خاطر یه بازی دست به هر کاری میزنین حتی زدن زیر حرفتون .

    خیالت راحت تا آخر سرور هر روز یه پست میذارم و عدم مردانگیتون رو بهتون یادآوری میکنم . حالا حالا باید بخورین تا یاد بگیرین اگر هم سایدیتون یه اشتباهی کرد برای توجیهش نیاین ازش دفاع کنین و خودتون همون موقع با مشت بزنین تو دهنش که دیگه تکرار نکنه .

    در آخر هم یه نقل قول از آرش افکت در مورد قضیه مردی و مردونگی " ناصر تو یه حرفی به فرهاد زدی و توش موندی دیگه کش دارش نکن " . آرش جان دیدی که من تو عمل به حرفم تو اون سرور مشکلی نداشتم ولی گویا اس ای این سرور یه حرفی زده که تو عمل کردن به حرفش مونده . پس فعلا برین سیبیل ها رو بتراشین و از رژ لب هایی که براتون خریدم و گذاشتم تو دهکده جنگ آموز استفاده کنین که خیلی بهتون میاد . البته حواستون باشه قبل از خواب حتما آرایش رو پاک کنین چون برای پوستتون ضرر داره .

    پ . ن : وقتی طرف میاد تو دیسکوردتون میگه من برای وینر شدم تو این سرور حاضرم همتونم رو هم خراب کنم باید فکر این حرف ها رو میکردین .

    پ . ن 2 : الان حال ندارم ولی فردا شات واکنش تو به بار معنایی کلمات پویا رو میذارم برات تا یه مقایسه ریز مثل جریان کسری با هم داشته باشم .

    تا فردا که دوباره بهتون یادآوری کنم آرایشی صبح قبل از بیرون رفتن فراموش نشه خدانگهدارتون .

    خب اشکان جان اول ارجاعت میدم به یکی از پست های بچه های خودتون تو سرور قبل که دقیقا برای توجیح مرد نبودن و مردانگی نداشتن از طرف پویا اعلام شد



    خب اونموقع این حرف ها معنی خوبی میداد و من داشتم کلمات رو میپیچوندم که معنی بدی از توش در بیارم و ارجاع داده شدم به دایرت المعارف دهخدا .

    چی شده الان دایرت المعارفتون گم شده و تازه معنی واقعی کلمه رو فهمیدین ؟

    الان فهمیدین شعور ذاتی هستی و کسی که این حرف ها که معانی دیگه ای هم داشته یهو شد توهین ؟ و باید بیاد معذرت خواهی کنه ؟ سرور قبل شعور تو ذات کدومتون بود که بیاین عذرخواهی کنین که الان انتظار دارین تو ذات من شعور بیاد ؟

    # شعور در ذات خود داشته باشیم


    پ . ن ۱ : فرامرز جان خودت میدونی خاطرت خیلی برام عزیز هست ولی من الفاظی که به کار بردم برای حسین همون الفاظی بود که سرور قبل بچه های اس ای برای من به کار بردن پس چیزی که عوض داره گله نداره .

    پ.ن ۲ : کسری جان سرور قبل چت خصوصی من با فرهاد اومد تو فروم و بابت اون چت شدم مرد نیستم و مردانگی ندارم . الان صحبت های لیدرتون تو واتس آپ بی ارزش شده و باید میومد تو فروم اعلام میشد ؟

    پ ن ۳ : اون سرور من رو حرفم موندم و اکانتم حذف شد . حالا منتظریم ببینیم اس ای رو حرفش میمونه یا نمیمونه . حالا میگین چرا همش میگم اس ای چون لیدرتون حسین از طرف اکانت کینگ بالا صحبت نکرد از طرف ساید اس ای حرف زد و گفت ساید اس ای جنگ آموز بزرگ رو نمیزنه نه اکانت کینگ بالا . حالا اونایی که فکر میکنن مرد هستن و مردانگی دارن یا علی حرفشون رو عملی کنن و اگر هم نیستن برن ...


    # مردی و مردانگی داشتنتون آرزوم هست ‌.

    اشکان جان دلیل و مدرک میشه بگی چه دلیلی بالاتر از حرف خود کسی که اینکار رو کرده ؟ وقتی طرف خودش اومده گفته من پلن رو لو دادم تو باز دنبال مدرک میگردی ؟ میشه بگی مدرک از نظر تو چی هست ؟


    اگر کارمندان اون شرکت بتونن جلوی اختلاص بگیرن اگه از جای مدیرعامل خبر داشته باشن و تحویل قانون ندن آره گناهکار هستن .

    من هیچ موقع با شخصی مشکل نداشتم .

    مشکل من ساید اس ای هست که یه قول داده و الانم رو قولش نمونده . تو که الان برای اس ای رگ گردنت باد کرده برو رگ گردنت رو برای اون کسی باد کن که آبروی اس ای رو برده . به خاطر یه کتیبه اینجوری آبروتون رو برده

    اشکان هر چی از من داری که جایی بازی کثیف انجام دادم همینجا رو کن و نشون بده .

    همین بازیکن های اس ای که میگی سر یه کلمه من که به فرهاد گفته بودم اونم تو چت خصوصی اومدن گفتن اگه حذف نکنی مرد نیستی و مردونگی نداری . یادت رفته ؟ یکیتون شعور داشتین بیاین معذرت خواهی کنین و بگین فلانی منظورش رو اشتباه رسونده ؟ یا همتون شدین استاد ادبیات فارسی و رفتین فرهنگ لغت آوردین وسط برای اینکه ماست مالی کنین کارش رو ؟

    الانم من از اون رگ گردن بادکرده ها برای اینکه میگفتن مرد و حرفش حرف زدم گفتم الانم بیان رگ گردنشون رو باد کنه و بگه ما چون رو حرفمون نموندیم پس مرد نیستیم و مردانگی نداریم .

    ببین اشکان جان نمیدونی بدون وقتی یه نفر به عنوان نماینده یه ساید میاد یه حرفی میزنی یعنی اون حرف حرف تمام ساید هست دیگه کسی نمیره از دونه دونه پلیرها بپرسه حرف شما هم همین هست یا نه . وقتی نماینده یه ساید یه کاری انجام میده کسی نمیگه امید کرده یا حسین ، میگن اس ای اینکار رو کرده . الان حسین به نمایندگی از اس ای اومده یه حرف زده و اس ای الان زده زیر حرف و قولی که داده بود . پس تا الان طبق استدلال خودتون مرد نیستین و مردانگی ندارین . حالا میخواین ثابت کنین خلاف این هست بسم ا... این گوی و اینم میدان . یه حرکتی بزن که نشون بده رو قول و پیمانتون پایبند هستی .

    یادت سرور قبل بهت گفتن که آخرین پلن ما با جاسوسی لو رفته تو داشتی پیش خودت برای بقیه استدلال میاوردیم که نه ما خودمون تشخیص دادیم . حالا که فهمیدی بازی خوردی و پلن رو کی لو داده آیا اومدی معذرت خواهی بابت این نوع بازی کثیفت ؟

    واقعا راست گفتی شعور ذاتی هست و به زور نمیشه به کسی شعور داد . ولی یه بار دیگه برگرد اتفاق ها رو به عنوان یه آدم بی طرف نه یه پلیر اس ای نگاه کن بعد ببین جرات این رو داری به خاطر اینکه با تعصب سایدت به این قضیه نگاه کردی از من بابت قضاوت اشتباهت معذرت بخوای ؟

    خودت ببین اگه پست من اشتباه بود چندتا از بچه های خودتون لایک کردن .

    با سلام خدمت همه فروم نشین های عزیز

    خیلی سعی کردم این سرور تو فروم زیاد پست نذارم و برای دلخوشی خودم فقط پلی بدم و به جز دو سه تا پست که برای رفع بیکاری بود پستی نذاشتم .

    و اما این پستم اول از همه در مورد شخصی هست که مثلا خودش رو لیدر اس دبل میدونست .

    پارسا جان یادته قبل از شروع سرور بهم زنگ زدی که دارم میرم جنوب غرب و تو هم بیا ؟ بهت گفتم برنامه تیم ما شمال غرب رجیستر کردن بود ولی به خاطر تو چشم میام جنوب غرب چه جایی بهتر از جنوب غرب برای بازی کردن .

    میخواستی بری ؟ حس کردی نباشی بهتره عیب نداره ولی مردونگی میگفت که یا مثل بقیه اکانتت رو حذف کنی یا اینکه بگی بچه هایی که موندین تو اس دبل این اکانت من خواستین پلی بدین روش من دیگه نیستم و خداحافظ .

    حالا بریم سراغ قسمت اصلی پست

    قبل از زمان کتیبه ها مجید پرشیا عزیز از ان ای و حسین از اس ای گفتن که میخوایم کتیبه از اس دبل از رو ناتار بزنیم به دو طرف گفتم هر چی تونستین بزنین فقط کاری به جنگ بزرگ اس دبل نداشته باشین و مجید جان گفت اوکی جنگ بزرگ برای خودتون و حتی اگه بچه ها اشتباه زدن بلند کردن من بهت با تک هیرو پس میدم و موقع کتیبه ها بهم شات نشون داد که کاتا تو 3 خونگیه جنگ بزرگ داره و گفت به خاطر قولی که بهت دادم لانچ نمیکنم روش و منم گفتم دمت گرم .

    حسین هم اول پی ام رو خوند و جوابی نداد و برای اینکه بعدا نخواد بزنه زیرش که من قول ندادم و این حرف ها دوباره اون پی ام رو ریپلی کردم و گفتم داداش اینو جواب ندادی ( البته اشتباه کردم و باید میگفتم آبجی ) و اونم جواب داد اوکی حله ، ببخشید تو جاده بودم . که بعد دیدیم با اکانت فروخته شده مثلا لیدر اس دبل کتیبه زده شد و رفت تو خاک اس ای . باز بهش پیام دادم اوکی حله یعنی اینکه کتیبه رو بزنین و برین ؟ که گفت تازه رسیدم و تو جاده بودم و بذار برم پیگیری کنم . که پیگیریش این شد که کتیبه رو خودشون استفاده کنن .


    پ.ن 1 : پویا جان تو که خیلی طرفدار مردی و مردونگی بودی که داری زیر پرچم کسی بازی میکنی که به قول خودت مردانگی نداره پس احتمالا خودت هم اینجوری هستی که زیر پرچمش موندی و سرور قبل فقط ادا در میاوردی .

    پ.ن 2 : شاید هم مردانگی تو اس ای تعریفش چیزهای دیگه هست و مردهای اس ای فقط نر هستن .

    پ.ن 3 : خاله جان شما که جربزه و اختیاری تو ساید نداری پس نیا برای صحبت و قولی نده که نتونی عملی کنی .

    پ.ن 4 : خاله جان اون کتیبه دیگه به درد ما نمیخوره اگه واقعا فکر میکنی مردی و خاله نیستی به نظرم حذف کن که حداقل ثابت کنی به خاطر اینکه بتونی پای حرفت باشی همه کار کردی و زورت نرسید .

    وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ


    دوستان متاسفانه با خبر شدیم که امیر کیلر عزیز در غم از دست دادن مادر بزرگ گرامیشان به سوگ نشته اند


    از طرف خودم، تیم لیدری و پلیر های جنوب شرق مصیبت وارده را به ایشان تسلیت عرض نموده ، برای بازماندگان آن مرحومه صبر جزیل آرزومدنم و را از خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحوم خواستارم


    انشا الله که روح این بانو با روح مطهر حضرت زهرا سلام الله علیها محشور باشند

    امیر جان تسلیت میگم بهت و ما رو تو غم خودت شریک بدون

    اولا واقعا زشته توهین به ناموس کسی کردن این فقط یه بازی هست و مثلا اومدیم لذت ببریم .

    در مورد آرمان هم مملی جان میدونم چی میکشی و هنوز داغ حرکتش تو سرور قبل رو سینه ام سنگینی میکنه و به عنوان یه رقیب تو این سرور از ادمین میخوام اگه امکانش هست تایم سرور رو به عقب برگردون چون واقعا من خودم از مخالفان سرسخت بازی کثیف هستم . الان واقعا مگه کلا چند نفر از ما تراوین بازها مونده که بخوایم اینجوری به هم خیانت کنیم .

    امیدوارم به خاطر یه بازی هیچ وقت شرافت خودمون رو از دست ندیم

    در خصوص رفتن پلیر به ساید دیگه، اشاره میکنم به دوست عزیز علیرضا اونجرز که اسمش داخل پروفایل اکانت clark هست، بنظر من شخصا مشکلی نداره چون صراحتا از ساید رفته و اکانتشون رو تحویل دادند. حتی دوستان شمالی با وجود دونستن این موضوع، مطرح نکردن چون ارزش بدی نداره که بخواد مطرح شه.


    با احترام،

    مانی


    مانی جان سلام

    علی رضا اونجر از ساید شمال شرق رفته بود تو فروم خداحافظی کرده بود که مصطفی بهش زنگ زد اگه دوست داری بیا رو اکانت clark این با اینکه پلیر تو ساید داره بازی میکنه و بهش زنگ بزنی و وعده وعید بدی که بیا با ما بازی کن فرق داره .

    بذار برات یه مثال دیگه از همین سرور و اتفاقا اومدن پلیر یه ساید دیگه باز هم رو اکانت clark بهت بگم .

    یه رفیق داشتیم به اسم امیر که وقتی بهش زنگ زدیم میای بازی کنی گفت من الان تو سرور هستم و تو شمال غرب دارم بازی میکنم و اگه بخواین میام با خودتون . و من بهش گفتم چون داری تو ساید دیگه بازی میکنی صبر کن پس اول با لیدر اون ساید هماهنگ کنم و اگه اوکی داد بعد بهت میگم بیای . که همون موقع به مجید جان زنگ زدم و ازش اجازه گرفتم و اونم گفت مشکلی نداره .

    به نظر شخص من کلا صحبت کردن با پلیری که داره تو ساید دیگه بازی میکنه که بیا با ما بازی کن اشتباه هست چون بالاخره هم لیدر رو اون پلیر برنامه ریزی کردی و هم پلیر تا الان از امکانات ساید استفاده کرده .