Posts by Kolahbardar

    حاج حسین عزیز

    نکته اول یک هفته تو تراوین از نظر من یعنی ۱۴ ک گرزی + ۳.۵ شوالیه و ۱ک رم پس از نظر من همزمان شما با یک هفته ما خیلی فرق داره .

    شما تو پستت نگفتی یک هفته گفتی همزمان با هم .

    در مورد واکنش نشان دادن هم من فقط به اشکان جان گفتم چه جالب ناتارهای ما هم یک هفته است داره کاتا میشه اگر شما این جمله رو اینجوری معنی کردی که یعنی اشکان جان جنوب غرب داشته ناتارهای شما رو کاتا میکرده و ترو خدا به ما رحم کن و ما رو نزن ما قول میدیم بچه خوبی بشیم از این به بعد :دی

    که به نظرم اگه یه روز خواستی تغییر شغل بدی اصل دنبال کار مفسری نرو چون خیلی خارج میزنی

    و نمیدونم اصرار شما در مورد مطرح کردن چندباره پاکسازی مرزهامون چی بوده ؟ و نکته جالب که اصلا اشاره ای هم به همزمان زدن اکانت های لب مرزی شمال غربمون هم نمیکنی .

    در مورد دیپلماسی و این حرف هایی هم که گفتی عزیزم برای اونم ساید مسئول خودش رو داره که هر تشخیصی بده اوکی هست . ولی نظر شخصی من اینه که با هر سمتی که ضعیف تر هست متا کنیم که یکم چالش داشته باشیم چون اومدیم تراوین بازی کنیم نه سیمز .

    پ . ن : حاجی اینقدر همش نزن بوش بیشتر بلند میشه . یه سوتی دادی پای سوتیت وایسا

    سلام حاج حسین عزیز

    دو تا نکته تو صحبت هات نظر منو جلب کرد .

    نکته اول شما از کجا فهمیدی که ناتارهای دوتا ساید با هم دارن کاتا میشن در حالی که ما یک هفته هست فهمیدیم و اشکان جان هم که دیروز اعلام کرد . یعنی طبق صحبت های ما بخوای حساب کنی یک هفته فاصله زمانی وجود داره حالا شما چجور به این نتیجه رسیده که همزمان با هم کاتا شدن به نظر من تنها یه دلیل میتونه داشته باشه و اونم اینکه شخص کاتا کننده خودت باشی .

    و اما نکته دوم . شما از کجا فهمیدی که جنوب شرق به جنوب غرب مشکوک هست ؟

    خب بریم سر جمع بندی سناریوی نوشته شده توسط حاج حسین .

    در مرحله اول ناتارهای لب مرز جنوب شرق و جنوب غرب رو کاتا میکنیم و بعد تو فروم میام دو طرف رو بهم مشکوک میکنیم تا یه جنگ دیگه راه بندازیم . تازه با شناختی که من ازت دارم حاج حسین ازت بعید نیست که با اکانت های داخل هر ساید ناتار ساید دیگه رو بزنی که قشنگ این آتش زیر خاکستر رو شعله ور کنی .

    ولی حاجی یه نکته رو دقت نکردی من خودم کلاهبردارم و استاد این کارها جلوی ما هم آره ؟

    نکته آخر ، ناتار های جنوب شرق در حال از دست دادن انبار هاش هست.نمیدونم این بازی بچگانه رو کی شروع کرده چراکه اصلا کاتای انبار ناتار توی اسپیدترا معنی نداره.با کاتا انبار نهایت شما ۲۴ ساعت ضربه میتونی بزنهی اما لازم میدونم یه جملم رو يادآوری کنم

    امیدوارم هیچ وقت متوجه نشم این حرکت از سمت کدام شخص حقوقی/حقیقی داره انجام میشه چرا که اون روز شوم دیگه خشک و تر رو با هم سوخته میشه.نمیدونم چرا وقتی این اتفاقات میوفته یاد دف ریختن توی فارم توافقی های سرور ۱ راند ۳مون میوفتم :))))) یادته آقای موسوی؟

    سلام اشکان جان

    چه جالب چون انبار ناتارهای جنوب غرب هم یک هفته هست داره کاتا میشه :/

    حسین جان و سعید جان از شنیدن خبر فوت پدران عزیزتون بسیار متاثر شدم بنده این واقعه دردناک رو خدمت شما وخانواده محترم تسلیت عرض می کنم واز درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم مارو هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدونید.

    با سلام مجدد

    در ابتدا الان با خبر شدم که پدر بزرگوار آقا سعید ملا گل به رحمت خدا رفته از همینجا به نمایندگی از ساید جنوب غرب به ایشون تسلیت میگم و امیدوارم دیگه غم نبینن و ما رو هم در غم خود شریک بدون سعید جان .


    در ادامه تحلیل دیشبم که یک نکته از قلم افتاده بود . بحث بولد شدن مست بودن همرهای ان دبل هست که اشکان جان گفته بود .

    باز هم طبق شواهدی هست که من تو فروم دیدم این تحلیل .

    دوستان میگن چون اشکان به ما گفته که دوتا همرهاتون مست هست پس ادمین بهشون امداد غیبی رسونده و من باز رفتم و لینک اتک ها که تو فروم بود رو نگاه کردم و دیدم فقط یه همر مست بوده نه دوتا همر . خب با توجه به این شواهد یا ادمین به دوستان آمار اشتباه داده و یا اصلا آمار نداده .

    الان بعضی از دوستان میگن که فارمینگ ماشین هم مست بوده ولی تو پلن نبوده . خب به نظرتون ادمینی که اومده آمار مست بودن اکانت رو داده نمیتونسته آمار لانچ نشدن همر رو بده ؟

    و اما بریم سر بحث اصلی که پس اشکان جان از کجا فهمیده همر مسته و رفته به بچه های ان دبل گفته که حالا هم اونا براش سوژه کنن .

    این قسمت رو کسانی که پلنری و دفکوردی کردن خوب متوجه منظورم میشن . وقتی شما پلنی اجرا میکنی و دفکورد بین چند تارگت خودش مشکوک هست به بهانه کل کل و این حرف ها میاد با تیم ساید مقابل در اصل تبادل اطلاعات کنه و چیزهایی که بهشون شک داره رو وسط اون حرف ها و کل کل ها میگه تا بتونه یکم اطلاعات بگیره و این یک کار طبیعی هست و فکر کنم هر کدوم از شماها یکبار تجربه اش کردین . این یکی از فوت های کلاهبرداری هست و هر چی باشه اشکان جان هم یکسال تو تیم کلاهبردارها بازی کرده و بعضی فوت و فن کلاهبرداری رو یاد گرفته

    با سلام خدمت تمام دوستان عزیز

    خواستم چندتا نکته رو در مورد پلن بچه های شمال غرب که رفتن و نظر من رو به خودش جلب کرده رو بگم .

    البته این نظر شخصی من هست و فقط بر اساس لینک ها و صحبت های دو طرف در فروم هست و اگه کمی و کاستی داره به بزرگواری خودتون ببخشید .

    دوستان عزیز شمال غرب اومدن اعلام کردن که ۲۸ تارگت رو مثل هم ۸ موج سیم سکند زده بودیم و هیچ فرقی با هم نداشت که تیم دفکوردی جنوب شرق بخواد شناسایی کنه .

    خب دوستان عزیز این جمله اولتون از نظر یک پلنر و یک دفکورد که قدرت آنالیز داشته باشه کاملا اشتباه هست . شما زمانی میتونی بیای بگی که من رو ۲۸ تارگت به یک شکل اتک گذاشته بودم و شناسایی تارگت خیلی سخت بوده که چینش اتک هات روی ۲۸ تارگت به یک شکل بوده باشه یعنی طبق لینک هایی که اشکان جان تو فروم گذاشته بودن ۷ همر از سمت شمال غرب لانچ شده بوده و برای یکسان بودن اتک ها در اصل باید روی هر تارگت ۲۸ موج اتک باشه نه ۸ موج .

    نکته دوم بعضی از دوستان اومدن ادعا کردن که دف آمرداد خیلی میلیمتری بوده و انگار یه نفر آمار داده بهشون و اونا هم با کیریلوید حساب کرده باشن دقیقا به همون اندازه دف ریخته باشن .

    حرف شما کاملا درسته ولی نکته مهم اینه که کی این آمار رو داده ؟

    آمار رو پلنرهای ساید خودتون به تیم دفکوردی آمرداد دادن . به این صورت که ۵ تا از ۷ تا همر شرکت کننده در پلن ۲ روز قبل در پلن دوم شمال غرب ازشون رونمایی شده بود . ( ایمپریال . لوسیفر . واندر . D.k و شادو )

    این دو مورد در اختیار تیم دفکوردی ساید بوده . یعنی با اشتباه تیم پلنری حریف که در هر تارگت فقط دوتا اکانت لانچ شده بود و آمار همرهای لانچ شده هم کهتیم پلنری دو روز قبل داده بود کار رو خیلی آسون کرده بودن برای تیم دفکوردی و تنها کاری که باید تیم دفکوردی میکرد این بود که حجم دف خودش رو داشته باشه و یه آنالیز کنه که با این حجم دف چندتا تارگت رو میتونه دیوار کنه و بیشترین بازدهی رو از دفش بکنه . خب معلومه عقل سلیم میگه به جای اینکه دفت رو جمع کنی جلوی یه همر ۴۰ ک گرزی فارمینگ ماشین دفت رو جمع کن جلوی دوتا همر ایمپریال با ۲۰ ک گرزی و همر لوسیفر با ۱۲ ک گرزی .

    مشکل این پلن از نظر من این بود که پلنرهای شمال غرب خیلی تیم آمرداد رو دست کم گرفته بودن و قشنگ با دست رو داشتن پلن میرفتن . در اصل انگار یه جور اتک زده بودن که تو اردوگاه مدافع به جای علامت سوال تعداد نیروها بود .


    پ.ن : در پلن دوم شمال غرب هم همر اکانت واندر بدون هیرو بود

    سلام آقا محمد گل

    اگر یک اکانت در ساید شما خلاف سیاست های ساید عمل کنه و بزنه یکی از همرهای ساید که نزدیکش هست خفت کنه شما چکار میکنی ؟ وایمیسی و نگاش میکنی یا میزنیش ؟

    اگر جوابتون به زدن هست که فکر نکنم به این زدن بگین جنگ داخلی بلکه میشه پاکسازی ساید از بازیکن هایی که خلاف جهت ساید عمل میکنن .

    اتفاقا وقتی اون اتک ها رو ببینین باید بفهمین که ساید یکپارچه هست چون از طرف تمام به قول شما تیم های حاضر در جنوب غرب در این اتک ها شرکت داشتن و کاتاها توسط دو تا از لیدرهای مثلا تیم ها لانچ شدن . الان کل اس دبلیو با هم همدل و یکصدا هستن و با این پست ها کسی نمیتونه تفرقه بندازه بین بچه های جنوب غرب


    موفق و پیروز باشین

    ناصر کلاهبردار

    سلام بر حاج حسین عزیز

    اول از همه جنوب غرب در حال پاکسازی مرزهای خودش هست چه با شمال غرب و چه با جنوب شرق . و این ربطی به ضعیف بودن یا زیر فشار بودن ربع جنوب شرق نداره .

    در مورد بازی کردن پتانسیل ها ربع برای تیم یا ربع جنوب غرب هم بهت میگم که هیچ تیمی در جنوب غرب وجود نداره و تنها چیزی که هست و مهمه سربلندی جنوب غرب هست و ما پلیرها هر کدوم سربازان کوچکی هستیم در راستای این سربلندی . در جنوب غرب فقط یک شعار وجود داره . یکی برای همه همه برای یکی

    سعید جان

    اینجا کلاهبردار منم با همه آره با منم آره ؟ دوستان همه قدمشون رو چشم فقط کارت هاتون یادتون نره با خودتون بیارین 8o

    آره پارسا جان همه ی مارو زدی هممون الان کوچه ی بیمارستانیم هادی رو فرستادی آی سی یو کلا وضعش خرابه از شدت جراحت زین پس مارو نمیبینی دیگه اینجوری راحت تری بازیکن مشهور ادوار تاریخ ترواین .

    به رسول بگو هرچی که الان داری از طرف رسول مینویسی فایده نداره قضیه تموم شدس آقای بازیکن مشهور تاریخ ترواین :))))) /.

    سلام به همه دوستان

    تا اونجایی که یادمه هادی قبل از سرور که آی سی یو خوبه فرستاده بودینیش سینه قبرستون و داشتین براش مراسم سوم و هفته میگرفتین .

    واقعا وقتی فهمیدم تیمی که معروف هست به بازی کثیف داره از اسپیدترا میره خیلی خوشحال شدم

    این فقط یه بازی هست امیدوارم تو زندگی واقعیتون همچین شخصیت هایی نباشین .


    پ . ن : مجید جان تو دیگه چرا ؟

    سلام داداش

    بعید میدونم فعلا پوشی در کار باشه .

    نصف بیشتر رید ایشون از ده دومش هست و با توجه به تنها بودن خودش در منطقه ده 7 کراپیش این حجم غارتش طبیعی هست .

    پس خواهشا نیایم الکی جو بدیم بر علیه یک اکانت


    پ . ن : اکانت کلاهبردار تحویل محمد جان شد . سعید جان فردا نیای تو فروم بگی بوم بوم ده کلاهبردار رو با یک پلن زیبا کاتا کردیم :P

    سلام اشکان جان

    از شما بعید بود . وقتی یه سایدی بخواد یه کاری انجام بده قبل از انجام کارش زیرساخت ها رو آماده میکنه .

    مگه میشه جنوب غرب بخواد ده بزنه تو ساید دیگه بعد منتظر بمونه تا اون ساید اتک بدن بعد فکر ارسال دفاع بیفته عزیزم وقتی یه ساید اینکار رو میکنه مطمعن باش اول دف ثابت اکانت رو اوکی میکنن و بعد میاد شروع به آپ کردن ده میکنن . یعنی واقعا این جمله رو که تو فاصله 4 ساعتی و ساعت 3 صبح زدیم و فرصت نکردن دفاع بفرستن خوندن تا الان دارم میخندم و برای همین یکم نوشتن پستم زمان بر شد . دمت گرم اشکان جون خیلی حال دادی بیا سفره خونه تا ببینمت عزیزم <3



    خب عزیزان در ساید جنوب شرق سعی بر به حاشیه بردن فروم و جنوب غرب رو دارند که البته امید وارم بعد از خوندن این متن جنوب شرق در یک حرکت عاقلانه

    سلام پرهام جان میدونی خیلی دوست دارم . ولی از وقتی شدی ساید پنجم خواهشا در مورد سیاست های جنوب غرب تو فروم چیزی نگو .

    همینجا هم اعلام میکنم که نماینده جنوب غرب تو فروم یوسف جان هست و هر شخص دیگه ای پست بذاره نظر شخصی خودش رو گفته و ربطی به سیاست های جنوب غرب نداره



    با تشکر

    ناصر کلاهبردار

    سلام بهنام جان

    اول از همه زدن اون اکانت با تصمیم لیدری نبود و فقط به خاطر یه شوخی با محمد جان بود که بهش گفته بودم نیای تو جنوب غرب پلی بدی میام میزنمت .

    و نکته دوم این صحبت هم قرار بود بین من و محمد باشه ولی حالا که میبینم اینقدر حساسیت پیدا کردین روش گفتم بهتون بگم که این اکانت نه قراره حذف بشه و نه قراره از رو جنوب غرب با کاتا صفر بشه و نه حتی بچه های امرداد قراره بزننش . این اکانت رو من به عشق محمد زدم و اکانت رو هم قراره به اون بدم و بهش هم گفتم هر موقع خواست میتونه چنج میل کنه

    کسانی که حتی یه سرور هم با من پلی داده باشن اخلاق منو میدونن که از بازی کثیف متنفرم .

    دیگه فکر نکنم بیشتر از این جایز باشه در مورد اکانت کلاهبردار صحبت کنیم



    ناصر کلاهبردار

    آقا منو وسوسه نکنین

    یهو دیدین گول خوردم و اومدم تو تیم آمرداد :/

    محمد جان خودت منو میشناسی نیومدم اس ای خدایی نکرده برای بازی کثیف و این حرفا . فقط چون شیرازی ام و خسته حال نداشتم از راه دور رید بدم گفتم بیام نزدیک . و خیال بچه ها آمرداد راحت جز رعد تو اون ده چیزی ساخته نمیشه .

    مرسی مهراد جان که لطف داری به من .

    راستیاتش از اومدنم به اس ای پشیمون شدم اومدم که نزدیک محمد باشم و یکم سر به سرش بذارم که دیشب فهمیدم کرونا گرفته و فعلا حالش خوب نیست و تو این شرایط نمیشه اذیتش کرد :(

    محمد جان از همینجا برات آرزوی سلامتی میکنم داداش امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی تا با این رعدهای بی قرار بیام سراغت

    برای همین موضوع هم کپ ما میره تو اس دبل و دیفالت میمونه و یکم رعد تو دیفالت برای اس ای

    سعید قول میدم فقط دف شخصی خودم باشه .

    البته شما لب تر کن دف رو هم جلوتون نمیذارم بچه ها میدونن اکانت کلاهبردار همیشه خدا حواسش بهش هست ♥️


    پ . ن : شاید به جز دف شخصی از سرلشکر هم دف اومد رو اکانت

    برای میتینگ که تشریف بیارین در خدمتیم سعید جان

    برای زدن هم بیاین یه کاری کنیم هر وقت خواستین بزنین بیاین موقع لند اتک هاتون تو قهوه خونه که قلیون هم بدم و بعد که لینک هم ندیدین حداقل همون موقع رو سیستم خودم دف رو ببینین

    :P

    پ . ن : البته سفره خونه است تو باغ یکم از قهوه خونه باکلاس تره 😁