Posts by AliReZa IRaN

    با سلام وقت بخیر

    در مورد NE صحبت شد نیاز یک سری مسائل شفاف کنم.

    در ساید NE هیچ مشکل داخلی وجود نداره و همه به صورت یکپارجه بازی میکنیم.

    دوستان

    Ne News

    Cyrus

    Ten

    همه با هم هستیم و برای NE بازی میکنیم و بحثی روی این موضوع نیست.

    هیچ مشکلی‌ داخلی توی‌ ساید NE وجود نداره و باهماهنگی کامل ساید جلو میره

    به زودی هم شورای NE و سمت ها کاملا مشخص‌ میشه

    درسته تعداد پلیر کمتره نشانه اینه با کیفیت بالاتر و هماهنگی بیشتر بازی‌ میکنیم.✊✊

    به زودی اتحادها هم یکسان میشه

    امیدوارم بقیه سایدها هم بتونند خودشون رو به NE برسونند.💪🏻


    باشد که رستگار همچون شمال شرق‌ باشید.

    دوست ندارم ادامه بدم فقط در‌این حد میگم که امانت شما پانیش خورد به خاطر خرابکاری روی اکانت mofsed و شما پانیش خوردین!!!!
    به هر حال چون که یک سرور ما بازی کردیم و کسی بهت بها نداد اینجا عقده برات مونده بود و اومدی یه عالمه آدم رو درگیر خودت کردی و باختی!
    راجب اون داستانم من با سعید بهاندازه کافی رفیق هستم که بگم رمز میدونم میداد امابازی برای ما این بودلذت ببریم
    راجب ما گفتی میایم بازی میکنیم جایزه ببریم والا فکر کنم کسی که واسه جایزه میاد تویی اینم به صورت فان اومدیم اولش که یهو جدی شد واقعا خود افشین به زور منو آورد،و حالا خواستم برای همه مشخص شه که لیدری که فقط با دروغ و گول زدن پلیرهاش داره جلو میره چی‌میشه!
    افشینم من از دستش ناراحت هستم اما به قول خودش به خاطر اشتباههتش سرور دیگه کنو مقصر میدونسته و عقدشو اینجا خالی کرد و گفت این به اون در
    واقعا خوشحالم بازی نمیکنم فقط خواستم بگم اینقدر گنده نیا در حد بازی کردن نیستی


    تو که با ۱۰۰تا مولتی و ۱۰تا پلیر نتونی صد کنی واقعا مسخرست چون که من میدونم جنوب غرب هم همون ۶ نفر بوده که صد‌کرده
    بازم اینا دف نساختن و دیگه همه برمگیرده به نداشتن قدرت مدیریت یک لیدر اتحاد،وقتی توی یک اداره کارمندااز زیر کار در برن مدیر که باید کار و اداره کنه نه اسن که بگه من فقط گفتم خوب حتما و حرفان راهکارات درست نبوده البته حق داری از روی بینجربی‌و نادانی بوده:))
    جتما اینجا میگی به خاطر رفتن رو مفسد پانیش خوردی‌و خرابکاری کردی رو یادت رفته و این که همر ما اونجا پارک بود رو جاسوسی کردی وقتی روش و پانیش خوردی :))
    خوب کاتاها اونجا خفت شد و‌با همرک از ده یکم لاست‌گرفتم بعد وایسم نگاه کنم؟
    به دوستانم زنگ زدم کجا میزنید منم بزنم یادمه اتک روتون‌ بود و گفتن کجا میرزند منم زدم استفاده شده باشه
    ما مه هرجا بهمون ساید گفت خود‌شما فاز رفاقتی اومدی جلو دفاع دادیم و واسه ساید بازی کردیم
    به هر حال بعد از‌تمام داستانا اگر تو درست میگفتی و اینقدر‌ادعاداشتی میخواست‌ برنده بازی باشی ولی فقط مشخص شد یک بازنده دروغگو هستی و میتونی غیورمندیتو نشون بدی
    هیچوقت ندیده بودم کسی بازی و باخته باز بیاد اینجا بگه من بهتر بودم و تصمیماتم درست بوده،پسر خوب اگه درست بود اینجا برنده بودی ولی دیگه شخصیتت و نداشتن هنرت در بازی کردن و کم توانی‌در مدیریت ساید‌برای همه مشخص شد!
    و کلا از اکانتت هم چیزی دیده نشد نه لیدر خوبی بودی نه پلیر خوبی به نظرم دیگه بازی نکن
    موفق باشید و غیور

    سلام جا داره تبریک بگم به بچه های جنوب غرب برای بردشون
    دلیل اصلی باخت شمال شرق داشتن لیدری بدون سواد بازی و کاملا پر ادعا بود
    ما توی سرور اکانتمون به خاطر غرور کاذب و مسخره لیدر شمال شرق از توی خود ساید خورد
    خوب همر اول من رو با داشتن رمز اکانتم تو پارکینگ خفت کردن و بعد از اون من همر دومم رو روی خود اکانت شمال شرق زدم قبل پریدن بخوره
    خوب شما دلیلی میبینی من این کار نکنم
    طرف به من پیام میداد داداش چیکار کنیم بازی کنیم و اینا من راهکار میدادم بعد اخر رو خود من حمله کرد
    واقعا ضعف لیدری و نداشتن قدرت بازی کردن باعث باخت شمال شرق شد چون اونقدرس که مولتی و همر داشتن هیچ سایدی نداشت و فقط دلیل باخت ۱۰۰ها شیر میتونه این باشه که اون هارو یه گوسفند رهبری کنه


    دوستان یادشون باشه تجربه شه براشون من کنیبه جنگ کوچیک از se برای شمال شرق آوردم و وقتی خودمو زدن از شمال شرق بیام کتیبه هارو بدم بهشون به نظر شما؟
    خوب‌اون لحظه به دوستای خودم توی‌جنوب غرب گفتم ببرن اون کتیبه هارو و واقعا نیاز میشد برای سیاد شمال شرق ولی‌خوب حقشون بود
    راجب اکانت مفسد پلیرش بازی میکرد و از هفته ششم رفت داد به من اکانت کلی‌ده روش خورد و دف داد
    مطمعنا اکانت من و مفسد به تنهایی بالای یک میل دف میدادن و ۳بار واندر رو ۰ میکردن چون کاتا های من دو برابر بیگ همر سرور بود دیگه همه دوستان این رو فراموش نکردن
    خوب به هر حال برای همه کسایی که جبهه گرفتم علیرضا اسران فلان و پر ادعا است مشخص شد که من گفتم اکانت صولتی بخوره چون لاست از ساید میگیره و روی اعصاب ساید تاثیر میذاره باعث باخت شمال شرق میشه و همینم شد
    به هر نحوی یادتون باشه کسایی مثل من که بازی رو یاد خیلی از اون افراد شمال شرق داده قاعدتا بهتر میتونه لیدری کنه ساید‌رو تا یک پلیر که فقط ادعا داره و مسخره بازی در میاره و با لهجه شیرین میخواد بگه خیلی گندست!
    یادمون بمونه و درس عبرت شه به اکانت کله ماهی خورها اعتماد نکنیم
    بازم برد sw مبارک

    تو گفتی و منم باور کردم. حالا با افشین میری ne یا تکی ؟

    این بار یه سری درگیریا پیش اومد برام با Ne و این که افشین پسوور اکانت رو لو داد و باعث خورده شدن اکانت شد دیگه تنها بازی میکنم البته توی سرور نرمال بود!
    اینجا اگر اون نخاله ها Ne نباشند ترجیح میدم که Ne بازم باشم و اونجا بازی کنم!ولی خوب باید دید اون تیم هست یا نه نمیخوام باعث درگیری داخلی وارد سایدی که میشم بشم!ولی خوب‌اگر‌نباشند قطعا مثل همیشه Ne ولی باشند Se!


    اخه من یه سوال دارم شمایی که اصلا به قول خودتون یادتون باشه اون سرور ها دژکوب با MM آموزشی من بازی یاد گرفتید چرا این حرفارو میزنید؟
    روز اولم مشکل به وجود اومد یه اکانت تو اتحاد بود با چراغ قرمز و اخراج کردم و اون لحظه رشتی اومد گفت تو اسمت الکی‌بالاست و هیچ کار ساید هستی و اونجا من بهش توهین کردم(صد در صد کار درستی نبوده) و بعد ها به من پیام داد و عذر خواهی کرد و منم کردم ولی دلیلشم اونجا گفتم الان دیدی سایدت نیاز داره به اکانت اومدی سراغ ما تا دیروز من و افشین‌یه اسم بودیم و به درد نمیخوریم!
    ببینید شما حتی در حد بازیکن ساده هم نیستید توی اتحادتون چه بخواید بیاید نظر راجب ساید بدید!
    ما همیشه توی شمال شرق بودیم و از لیدر های شمال شرق بودم و این که روز اول افشین اکانت رجیستر کرد به من گفت بعد مدتا بیا اینجا با هم بازی کنیم و خیلیم خوشحال اومدم که دوستانم هستند ولی وقتی اومدم و این قضیه دیدم فهمیدم که رشتی یه عقده بزرگ داره!!!
    زمانی که توی سرور‌های قبلی اسم من بالا بود امثال این ها حتی نگاهشون هم نمیکردند اما از یکجا به بعد به این‌ رسیده شد که من بازی نکردم دیگه!!و تازه استعداد ها شکوفا شد :))
    شنیدم کل رفاقت و اکانتاتون رو به هفته ایی ۲۰۰تا گلد میفروشید؟:))
    چندتا سرور هم هست باهم بازی میکنید و خیلیم براتون خوشحالم و سرور3x امیدوارم جرعت بازی داشته باشید و بیاید بازی کنید.
    شما رو با توجه به این که اولین‌بارت هست فروم پست میذاری جواب میدم وگرنه انگیزه از‌این کار‌ندارم!
    راجب بی طرف بودن هم بهتون بگم من روز اول اصلا نیمدم بی طرف باشم و توهین ها باعث شد که NE بزنم و بعد از اون رشتی اومد با من صحبت کرد و از من خواست اتفاقی نیفته و چون ته مودبانه صحبت کرد و این که عذر خواهی کرد منم دقیقا به خاطر شمال شرق گفتم نه NE میزنم نه sw رو !فقط و فقط دو سه نفر‌میزنم یک sacker دو made in china بعد از اون رشتی به من گفتن نه sacker رو بزار زمانی که همرش خرج کردم بزنش که از همرش استفاده کرده باشم گفتم چشم ولی حالا اینجور اصلا نمیزنیم!
    بعد به من میگن آمار اکانت کاکتوس گرفتی !!!اکانت کاکتوس چندین هفته رنک یک غارت بودن و من رنک دو و ای که مولتی بازی داشتند آیا جز بزرگترین همر‌ها نیست؟هست دیگه نیلز به عکس نیست!!!
    مورد بعدی این که راجب نزدن made in پرسیدین من هنوزم سفرم از قبل عید خودم پیشنهاد زدن made in رو دادم و اصلا مهم نبود برام گفتم خواستید همر بردید اگه نه خودم میزنم با همر خودم و گفتم ولی من از تاریخ ۲۰اسفند تا ۲۳فروردین مسافرت و کار باهم دارم نیستم از اون تایم به بعد میزنم!
    اخه هی میگید اسکرین بذارم خوب چرا چرت و پرت میگید اینقدر؟من الان شزوع کنم اسکرین از رشتی بزارم و از حرف های من و افشین؟این حرف ها حتی برای گفتن هم زشته!من ترسی از کسی ندارم و از پشت به کسی خنجر‌ نزدم!
    کسایی که خنجر زدن مشخص شد و منم گفتم نوش جونتون زدین دیگه باید چی کنم؟مثلا بحث کنم بگم نباید میزدین؟
    منم گفتم سرور بعد 3x حتما باشید و با تمام قدرت تشریف فرمایی کنید چون که واقعا دوست دارم بازی کردن یادتون بدم!
    تک تک این دوستان که اینجا هستند از نوع پلن رفتن و از نوع بازی کردن من خبر دارن!و اگر منم زدن الان دیدن همر ساید مقابل کم شده دیگه فقط همر واندر زن هست و بلند نمیکنند روشون و ترجیح دادن من رو بزنند که دیگه همر نیست باشون بخوام برای انتقام نامردی پلن برم و مورد بعد این که از دف ساز هام دسترسی غیر مجاز گرفته بودن و دیدن دف نیست الان و دف موجود بک کردن!
    حالا هم بازم تکرار میکنم خنجر خوردن از پشت و جلو یعنی‌خنجر خوردن و حالا میخواد مشهدی باشه یا رشتی باشه یا هرکسی باشه به هر حال من خوردم خنجر رو و مبارک شما باشه!
    حالا هم ازتون دعوت کردم سرور 3x حتما حضور پیدا کنید!
    مرسی از این که کل ۱ ۲دوسالی که تراوین بازی میکنید بابت صحبت های من اومدین پست گذاشتید امیدوارم بعدا هم ببینمتون


    پ.ن: دوست ندارم هی کش بدم این موضوع رو اما کسی که بلد نیست ۴تا اتک توی یه ثانیه بزنه لطفا نیاد بحث کنه و موضوع شفاف شده کامل و حرف های که درست بوده و کی بن شده توی سرور و پانیش خورده مشخص بازم ممنون و دیگه واقعا به کسی جوابی نمیدم
    خدانگهدار

    خیلی چیزا اصلا نیاز به گفتن نیست و شما خودتون گفتین میلاد بزاره و دیگه حوصله توضیح ندارم واقعا مشخص چی‌شده و چی نشده!
    موضوع بعد هم فقط سرور 3x اسپیدترا شما و همه دوستاتون حتما بیاین Ne امیدوارم با قدرت بازی کنید نه این که بگید اومدم دف سازی و سرور رو نگاه کنم و منم اونجا هستم و هم رو میبینیم توی سرور 3x!!
    خیلی دوست دارم ترسو نباشید و حتما اونجا باشید.


    پ.ن: رمز‌ اکانت خود را به کسی ندهیم که بعد بگه اگه من باشم نمیزننتو:))
    اگه نباشم نمیزننت :))
    پ.ن۲: هیرو را کشتن و دفاع را جا به جا کردن و رمز دیگر دفساز هارو به دیگران دادن و بعد شاخ پنداری با این موضوع کار کاملا اشتباهی است چون که شما ... هم نیستید:))
    پ.ن۳: اگر جایی به دوست خودتون توهین شد و بعد دلیل توهین خود شما هم بودین و این که شاخ پندار های عزیز اونجا بودن پست رفیقتون خالی نکنید و خنجر از پشت‌بزنی(مثال لری هست میگه میری دعوا دیدی اونا ۳۰‌نفرن شما دو نفر با آجر رفیقتو نزن ، حکایت ماست)


    پ.ن۴: بازم میگم اگر‌ خیانت و این که بدون این که اکانت های پلیر های ما رمزش عوض بشه بازی بشه مطمعنا کسی منو نمیزنه!تاریخم ثابت کرده افشین جان مستقیم بگم هر سرور که روی اکانت با هم بودیم و بازی کردیم اگر اشتباه و مشکلی از شما نبوده نخوردیم!به هر حال شما موضع خودت رو نشون دادی و امیدوارم ۳x بیای بازی کنی با قدرت تمام و این بحث هم اینجا تمام شه چون من توضیح دادم رشتی توهین کرد میخواستم بزنم و بعد عذر خواهی کرد بعد گفتم دخالت نمیکنم و باز اونا اول زدن و به هر حال توی از دست‌دادن ۳ ۴ تا همر اکانت ما دخیل شد که اونم مبارکت‌باشه بازیه دیگه! و کل بازی دلخوری من اینه که یه حرف زدی و نشان از عقده بسیار نسبت به شخص من بود و این بازیه و دیگه شخصیش نمیکنم


    پایان

    اینم چون شما پیام دادی دارم جواب میدم !
    رمز‌اکانت mofsed رو شما بدون دخالت دادی افشبن جان؟
    رمز‌ اکانت خودمون و جانشینی آروشا رو چطور؟


    موضکع بعدی راجب سعید و باقی دوستان کسی ناراحت نشد برای وجودیت من!بلکه برای بازی کثیف ناراحت شدن که توی سرور به وجود اومد و ‌از همه مهم تر چیزی که تو انتظار‌داشتم درک کنی و نکردی این بود که اونا هم دوستای من هستند و از ناراحتی‌ کسی که رفیقشونه و در حقش بد شده ناراحت شده!!!
    بازی بالاتر از رفاقت نیست!!
    و اینم داستان ما توی این سرور بود!
    خیلی‌از‌همه دوستانی که حداقل برای من احترام قائل ‌بودن و از ناراحتی من ناراحت شدن ممنونم!!!


    پ.ن: کل ناراحتی‌من از این بود کسی که به من گفت بیا توی‌این سرور و به زور. من رو آورد خودش آخر کار حالا خیانت امانت میذارم اسمش رو در حقمون انجام داد.


    پ.ن۲: مطمعنا من برای همه شناخته شده بودم و هستم و این که میدونند تا الان به رفیقام حداقل رکب نزدم!
    من از وسط سرور به همه اعلام کردم نه sw و نه‌ ne رو نمیزنم و متاسفانه برداشت های بدی شد و اکانت ما اصلا شاید باید حذف میشد!


    پ.ن۳: آقا پینوشت‌ها طولانی شد و اینم بازیه راجب اکانت ما بحث نکنید دیگه و خورد و نوش جون اونا که زدن!
    مردانگی و شرافت و درست کاری و امانت داری خیلی ها هم مشخص شد و مطمعنا برای منم درس‌عبرت شد ❤
    واقعا جای بحثی نیست

    خوب اینو اخرین پست خودم توی فروم میدونم
    اولین موضوع:
    شمال شرق اول سرور با بی احترامی به من و افشین مارو جدا کردن از اتحاد ها و ما مجبور شدیم خارج از اون بازی کنیم و این جا من اعلام کردم مشکلی نداریم با شمال شرق ولی خوب اونا یکم میگفتن میزنیم و اینا!
    دومین موضوع:
    آدمی که از وجود حرف میزنه به غیرت و داشتن وجود و حلال زادگی معروف هست نیاز نیست صبحت کنید راجب این موضوعات!
    ولی خوب همین میلاد اصلا من باشون صحبتی نداشتم اومدن به من پیام دادن و عذر خواهی کردن و غیره حرف زدن و منم قبول کردم شمال شرق رو نزنم!
    جنوب شرق هم که اصلا با sw بود و کاملا این موضوع مشخص بود و گفتم که من جنوب شرق رو نمیزنم ! و تنها کسی که میزنم از پلیر های شمال غرب هست و این که واندر شمال غرب پایین میارم و توی درگیری شمال شرق و جنوب غرب دخالتی نخواهم داشت!
    با کلی تشکر از من و حس ابراز علاقه و این که از من خیلی چیز ها یاد گرفتن و این صحبتا بنده قبول کردم:) که دخالتی نداشته باشم ولی خوب گویا همر منو خفت کردن سر همون دفاع اصلا جا به جا شد.
    موضوع چهارم:
    از ادمین عزیز سوال دارم آیا پلیر اصلی اکانت نیمدن گفتن به اکانت من دسترسی خارجی گرفته شده و ایمیل رمز چینج داده شد؟
    محمدرضا مفسد صاحاب اکانت mofsed این کار رو کردن و حالا ایشون روی اکانت mofsed و نابودگر login داشتن و این که تمام ساختمون ها خراب کردن چرا نباید بن دائم بشن؟اینقدر بی اهمیت براتون؟
    پ.ن۱: آیا این وجود است اصلا به هر طریقی رمز کسیو داشتن و ساختمان هارو خراب کردن با گلد؟(البته نامرد نباید باشیم روی این مردم تاثیری ندارد)
    و این که دفاع ما به شما هم گفتم توی کپ های شمال غرب پارک بود بدلیل این که ۳بار به ‌ne گفتیم پارکینگ ندادن!
    یه سوال دارم روزی که رو اکانت شما wolfland دفاع شدن ایا دفاع ما اونجا نبود همین اکانت mofsed? و همر از sw دیوار شد؟
    خوب واقعا خجالت داره!!!این کار ها فقط از دست نامرد ها و آدمای با وجود و باغیرت بر میاد!
    زمانی دفاع اکانت mofsed روی اکانت omega رفت که چی شد؟اگر گفتی؟خوب من جات میگم که شما از پارکینگ ها بک زدید دفاع موجود اکانت رو و حدود ۵۰کا دفاع لاست رفته بود و دیدم دادین رو کاکتوش!به چه اجازه؟با هماهنگی کی؟رمز اکانت عوض شد و صاحاب اکانت بک داد از ایمیل رمز رو!!شما چرا اینقدر کثیف و راحت حرف میزنید از کثافت کاری هاتون؟
    آهان شما ... هستین!


    ما مرد بودیم روی حرفمون موندیم تا لحظه آخر نه شمال شرق زدم نه جنوب غرب رو!!
    موضوع پنجم:
    راجب پلن های جنوب غرب من هر دوستی از خود شمال شرق یا جنوب غرب یا هر سرور دیگه راجب پلن رفتن سوال کنند من یا مثال بهشون میگم که چطور پلن بزنند!راجب اینسرت هم اصلا چنین چیزی صحت نداره و این که رشتی عزیز و چه دوستان sw هیچوقت پلن هارو به من نمیگفتن چون من واقعا این سرور واسم مسخره شد و کسیو دشمنم نمیدونستم و کسیو قصد زدنش رو نداشتم!!!به هر حال بهتر شد اکانت ما از ساید خودی خورد و ما خوشحال شدیم که حداقل دوستان خودمون شناختیم!
    موضوع شیشم:
    اکانت amirna فقط ۷مین دیرتر از ما به جنگ آموز رسید اما گفته شده-به جنوب غرب من اون کتیبه میخوام حالا هرکس دوست داشت میزد!!!
    شما خودت چکمه یونیک نزدین دادین من !یعنی اعتماد به من داشتین!!!!حالا بازم مهم نیست که نگهداریش سخت بود براتون!ولی خوب بازم مشکلی نیست حداقل وضعیت ما مشخص شد به هر حال من مشکلی با خوردن اکانتم ندارم بزرگترین ضرر به ne زده شد و برای ما فرقی‌ندارد و بعد. از چندین سال دوباره نباید ne بازی کنیم!
    موضوع هفتم:
    فقط دوست دارم از سرور های .ir چند تا اکانتی که داشتین رو نام ببرید ببینیم کسی شمارو خارج از دجکوب و امثال اون ها میشناختن؟
    کلا من نیاز نیست راجب ریکورد همر ajaba سرور 3x راند ۶. بگم یا این که راجب سرور ۶ اکانت uhanna یا سرور ۹ اکانت zapata یا همون سرور 10 اکانت zapata که و خیلی قبل تر رو بخوام دونه دونه نام ببرم خیلی زیاد میشه اینجا!
    و کلا همیشه اکانت ها رنکینگ بین ۱تا ۳ بودن و همیشه برای سایدم تا اخر بازی کردم و تا الان کسی از اکانت فروشی من نمیدونم چرا خبر نداره؟و ابن که علاوه بر بازی واقعا ما زندگی هم داریم و وقت این رو نداریم سه تا اتحاد مولتی بکشیم :))ولی خوب همیشه میدونند خوب خرج میکنیم و هیچ وقت مهم نبوده فکر کنم اینجا حدود ۱تومن هزینه کردم تا الان ولی خوب بازیه و سرگرمی براش هزینه میکنیم!و کلا من تو این موضوعات که کجا بودم و چقدر برای ساید بازی کردم توی تمام فروم ها موجود هست!ولی شما چی؟:))اوج انگیزتون تازه از جایزه گذاشتن تراوین شروع شد:))بازم معتقدم بزرگترین ضرر رو ne کرد!
    موضوع هشتم:
    من تمام دوستان میدونند وضع کارم جوریه که اصلا طول روز با گوشی هستم و. شب ها چند بار سر میزنم و کلا وقتی ندارم که بخوام حتی پلن برم یا این که اصلا کار هایی که گذشته میکردم انجام بدم به هر حال فقط در حد سرگرمی و واقعا لذت بخش بودن این بازی من بازی میکنم و نوش جونتون هن زدین ولی من انتظار از یه سری افراد نداشتم که به هر حال اکانت ما خورد و با نامردی خورد وگرنه اینم بازیه به هر حال باید بخوری و بزنی دیگه؟پس مشکلی نیست و بازم میگم مبارکتون فقط ضرر زدین به خودتون!
    راجب made in china هم من هم به سعید هم به خود شما گفتم من دو تا اکانت این سرور میزنم از مسافرت بیام یکیش هم made in china و یکی هم sacker خوب گویا اصلا قسمت نشد هیچ کدوم بزنم :| حالا هم زیاد مهم نیست ما لذتمون از بازی بردیم و باز هم ادامه میدیم !
    آخرین موضوع:
    دعوت میکنم شما حتما سرور آینده 3x حتما و حتما توی شمال شرق ثبت نام کنید ما به درستی از ساید دیگه شمارو میزنیم!و امیدوارم ترسو نباشید سرور آینده بازی کنید.
    بازم موفق باشید و هیچوقت به این افراد اعتماد نکنید!


    ما مثل شما دروغگو نیستیم و کل واقعیت گفتیم!


    پ.ن: راجب‌اسم دهکده ها ارزش باید راجب ارزش واقعی هر شخص جایی اسمش دیده بشه!
    پ.ن۲: من دیگه راجب این موضوعات بحثی نمیکنم چون به صورت کامل مشخص شد برای همه که دفاع اکانت ما بک شده و دسترسی غیر مجاز به اکانت mofsed و نابودگر و این که ساید خودی‌رو‌ زدن و اسم کی حالا بد شد مشخص هست!و اینم آخرین پست بود و جوابی نمیدم.



    موفق و پیروز باشید

    اکانت mofsed از روز اول گفته شد که دفاعش توی پلن های sw و ne دخالت نمیکنه حتی جاهایی که پارک بوده رو مشخص کردیم!
    میگم که متاسفانه ...
    دیگه در رگ و ریشه آدم خیلی چیز ها رو مشخص میکنه همون لحظه گفتم کسی حق نداره دفاع mofsed رو بک بکنه!و کردن!!!
    از دوست خوبم ( آدم خودفروش به خاطر بازی) افشین متشکرم که رفاقت خودش به صورت کامل نشون داد به خاطر بازی نشون دادی که میتونی چه کار بکنی که واقعا بی ارزش ترین کارهاست:))و فکر کنم روز قبلش به من گفتی سرور نمیدونم i1 یادته؟:|||به خاطر تو باختم :||| یه الان حالتو میگیرم کم داشتی (همون سرور دوستانی که بودن اقا افشین‌به خاطر پوینت دف همرای ساید زد به واندر خودش و من نبودم و یکی به یه همر کوچیک واندر تخریب کرد و همری نیود که بخوان بزنند!)
    اصلا هم مهم نیست واقعا اون همر ها پرید از اول سرور با خواهش افشین اومدم و الانم با رکب افشین میریم و متشکریم نشون داد ممکنه دوست ۶ ساله آدم رکب بزنه!:))
    د
    راجب اکانتم دو تا همر 60کا شمشیری و۴۰کا شوالیه و ۷ کا کاتا بود که هر دوتا پریدن به ضرر شمال شرق شد :)) اون دوتا همر دوبار واندر پایین میوورد که شمال شرق دوست داشت اون دوتا همر رو بپرونه ولی اون پروندن هم به این صورت بود که دفاع اکانت بک کرون بازم با اون داغونیش همر اکانت shahramk کسی که خودم بازی یادش دادم اگر یادش باشه :)) رو ۸۰درصدش پروند
    همر اکانت cactus باقی موندش پرید و به هر حال اکانت mr vey هم در لحظات اخر با همر زدیم و همر کپش پرید!
    بازم مهم نیست چون که این میخواست برای شمال شرق مفید واقع باشه که نشد!
    حالا میگن پلن جنوب غرب من رفتم:)))مگه من مثل بعضی دوستان نامرد هستم!!
    راجب‌اینم به سعید پیام دادم اکانت ما داره میخوره جمع‌کن همر هارو حیف هستند از ne منو زدن :))به هر حال من روی حرفام تا اخرین لحظه بودم به سعید و میلاد گفتم که من توی جنگ شما نیستم خوب نبودم! اولین همر روی من خورد و منم زدم همرمو و کتیبه هارو دادم بقیه استفاده کنند!
    بازم ممنون از دوستانی که روی‌حرفشون موندند و نامرد نبودند!
    و راجب خوابمم باید بگم حتی رو اکانت نبودم چون مهم نبوده و از مسافرتم لذت کافیومیبرم :)))تا همین الان خواب بودم :)) بازی صرفا جهت سرگمی است واسه ما و نامرد بازی در نمیاریم !
    بازم به هر حال ما تلاشمون کردیم برای ساید مفید باشیم و غیره ولی دوستان نخواستن الانم میتونند به خودشون بنازن!
    رفاقت های چندین ساله و اینا که اصلا خارج از بازی بود رو به خاطر بازی مسخره از دست دادند که مطمعنا اون برای من مهم بوده و مثل یک بازی بهش نگاه نمیکنم و واقعا جز تاسف چیزی باقی نذاشتند.
    بازم موفق باشید.


    پ.ن:سعی کنیم دزد و نامرد نباشیم.
    پ.ن۲: مولتی عزیز پلیر میدونه کثیف بازی میکنه اما کار خاصی رو انجام نمیده و این که خود پلیرم میگه اره من این کارارو کردم:))
    پ.ن۳: رفاقت در گرانیست ک به هرکس ندهند...

    سلام خدمت همه دوسنان این سرور من گیر کردم بین دوستانم توی ne و sw برای ادامه بازی !اول سرور بحث هایی بود و وجود داشت و این که فقط تنها چیزی متوجه شدم .
    میلاد رشتی کارای جالبی کرد به pv من اومد و عذر خواهی و فاز رقاقت برداشت و امروز رمزمون رو تنیدونم پطور بدست آوردند به هر حال کل دفاع مارو بک کردند و این که من از قبل گفتم تنها سایدی که میزنم nw است!و نوی جنگ sw و ne دخالتی نمیکنم اما خوب باید یادمون باشه میلاد یه آدم رشتی است به غیرت و درست کاری معروف بود روی حرفش موند و اون التماس هاش که کمکش کنم رو فراموش کرد و الان همر روی ما لانچ شد از ساید خودمون اونم با زمانی که دفاع بک شده:)) حالا کاری نداریم که چقدر با ما فاز دوستی ببرداشته بود و هر شب پیام میداد!به هرحال بازی و جهت سرگرمی است در کل! امروز رمز مارو به هر طریقی شد بدست آورند و دفاع مارو بک دادن و دو تا همر من داره میپره! اصالا حالا کاری ندارم با این بحث رمز اکانت mofsed هم داشتند و الان تمام انبار هارو یک رشتی با غیرت درست کار تخریب کرده و از اکانت خودش هم wolfland گلد داده روی اون اکانت و خراب کرده به هر حال از نظر مولتی هانتر مشکلی نیست و میگن خوب رمز داشتند:))امیدوارم پیگیری های لازم رو بکنند و این کثیق بازی کردن ها پیش نیاد البته خوب هرکسی ممکنه رمز داشته باشه و بزنه اکانت دیگران خراب کنه و این به هرحال یک مستخدم که کلید خونرو داره و دردی میکنه از اون خونه باید مجازات شه ، موضوع بعدی راجب این که روی اکانت ما لاگین داشتند نمیدونم به چه صورتی رمز مارو بدست آوردند اما چندتا سوال از تمام بازیکنا دارم: 1.اگر این مشکل پیش بیاد برای شما با اکانت رو به رو اینقدر دقبق پیش اومده مولتی باید چه رفتاری داشته باشه؟ 2.اکانت mofsed رو کاتا های من پارک بوده به نحوی گیر آوردند و روی اکانت بودند و خفت کردند رو نباید بک داد؟ 3.وظیقه مولتی هانتر توی این سرور چیه؟اکانت ما به یه صورتی رمزش درومده دفاع ما بک شده و الان همر های ما دارند میپرند مولتی عزیز ببینیم چه مسیولیتی در این مواقع انجام میدهند!!! در کل بازی کثیف چیزی برای گفتن نمیگذازد:))

    manam bodam yadam nemiomad hafte 8 darafti rafti :D khkhkhkhkhkh hala ham age dost dari chenan bezanamet ke sorakh beshi ro naghshe :D hahahahahahahaha

    جنس و ساقی خود را عوض کنیم! هیشکس شمارو توی این سرور هم نمیشناسه چه برسه جاهای دیگه بخوان شمارو بشناسند!! نکته بعدی این که کمتر گنده بیایم اگر تواناییشو و جرعتش رو داری اوکی همر بلند کن بیا بزن شما منو!!! نمیدونم چرا اینقدر الکی جدیدا گنده میاید ! اصلا شمارو نمیشناسم من و توی هیچ سروریم هیچ کدوم از بجه ها شمارو ندیدند!!! کدوم سرور من هفته 8 رقتم؟ بازم اشاره میکنم : ساقی و جنس مصرفی در رفتار شما مشخص است پ.ن: اگر مرد باشی خوی لانچ میکنی اگر نه خوب هیجی دیگه همه میفمن از درون پوچی!!!! پ.ن2: اکانت arashk فکر کنم اول سرور به قول خودتون فیدر پروندید!خوب جمعیتش فکر کنم 50 60 تا بوده باشه!!! پ.ن3: از لحن گفتاری شما مشخص تازه وارد سن 18سالگی و غرور نوجوانی گشتی و این که از این جا به بعد ریپلای ضحبت های پوچ و آدم بی جرعتی مثل شمارو نمیدم و امیدوارم که روی حرفات بمونیو بیای بزنی :thumbsup:

    khkhkhkhkhkhkhkh to dige khaheshan harf az tajrobe nazan man hamon accunte bigterminatoram ke 3 ta said natonestin bezanidesh ya hamon accunte felfeliam ke jame kole niroa saideton andaze kole acce man nabod yadet nare inaro azize delam :D . mozeo badi multihunter hast mitonin beporsin ki bishtar az hame lost dade vase kata kardane natar onmoghe ke to hata kata nadashti man dehe accunte sidetona 0 kardam :D pass zadan vasam kari nadare ama in kar binamosie mahze :D akhe natar ke hich bekham bezanam toam kheyli rahat tar az oni ke fekr koni mizanam khodetam khob midoni :D darmorede def kardane natar man ye deh chif karadm ke def kardam onam yeki az bachea ro acc bod nemidonest ke ordogah to nobate sakhtam bashe bazam mishe did def kard ta manabe jam beshe ordogah bezane

    متاسفانه من شمارو اصلا نمیشناسم!
    نمیدونم کجا حضور داشتید که بخوام اصلا جز پلیر های ساید های مختلف بشناسمتون
    خواهشا حرفی بزنید که مدرک و وجودیت داشته باشه!
    تا الان چیزی پیش نیمده بخوایم این طور که شما میگید بخوایم کسیو بزنیم و نزده باشیم!
    کلا حس میکنم وجودیتی نداشتید!
    من حس میکنم شما از بحران هویت و شخصیت و خود شاخ پنداری رنج میبرید!
    آرامش خود را حفظ کنید و به بازی کردن خود ادامه دهید
    KEEP CALM :thumbsup:

    با سلام
    راجب این قضیه ناتار من نمیدونم پلیر های nw دارند با چه حسابی میگن ما سرویس شدیم؟؟؟
    Nw کلا ۳ تا بازیکن هستند غارت میکنند خوب معلومه یاید همراشون از کل سرور بیشتر باشه!nw هیچ ضرری توی این موضوع نمیکنه!
    اولین بار راجب این موضوع اومدم توی فروم صحبت کردم حالا دقیقا تحلیل کردم و غیره دوستان متوجه نشدن و الان باز همون بحث هست!
    مشخصه به طور کامل بچه های Ne و Sw کاتا نمیکنند
    سه تا چهار تا اکانت میمونه که کاتا به میزان کافی دارن برای زدن ناتار ها چیزی که خیلی واضحه بچه های NW میان به بچه های ne نامه میزنند میگن که آقا وای اینا ناتارای من رو هم زدن!
    بعد به sw هم همین نامه رو میدن تا بین دو ساید درگیری به وجود بیارن و بتونند مقداری از قدرت ساید ها کم بکنند!
    حالا موضوع بعدی که میمونه اکانت Made in china شما خیلی اشتباه میکنید میگید چرا دیوارتون میکنند تو کل سرور فکر کنم سه تا دهتون رو چیف کردید من یاتون صحبت کردم برگشتید میگی چرت و پرت و نگو به من و من دیوار میکنم چندتا شوالیه و نیرو به جایی بر نمیخوره من حال ندارم نامه بدم و راجب این موضوعات دیگه به من نامه ندید!!!
    خوب شما خیلی اشتباه میکنی الان ناراضی از دیوار کردن نیروهات توسط دیگران با عذر خواهی و نمیدونم اشتباه کردیم هم رفع نمیشه!شما با لحن توهین آمیز و از روی کم تجربگی این کار کردید و توی تمام ساید ها این مشکل پیش اومد طرف نیروهاش رفته دیوار اکانت کوچیک و بزرگ نامه نمیزنند در بیارین چیف شده خیلی راحت دفاع میکنه!
    شما مو رو میبیند ما پیچش مو وقتی باتون صحبت میکنم میگم که شما این کارت اشتباه واسه اینطور روزیه!حالا هم هرکس شمارو دفاع کنه کار بسیار به جا و درستی کرده! :rolleyes:
    به شخصه خودم شمارو دیوار نکردم و دلیل هم دارم من تا ۲۴ساعت نامه میدم به دوستان بعد از ۲۴ساعت از نامه زدنم من نیروی دفاعی ارسال میکنم! :saint:
    راجب ناتار هم من میگم بازم NW این وسط داره میزنه خیلی راحت و منطقی ! :evil:
    شما تعداد ناتار های sw و ne نگاه کنید!و بعد به سراغ ناتار های nw که ۳تا اکانتن برید! :S
    خوب به نظرتون کی برنده این ناتارزنی میشه؟NW :whistling:
    پس خواهشا فکر نکنید با کسانی طرف هستید که متوجه نمیشند اما لطفا هیسسسسسسسسسسس
    کم تجربگان فریاد نمیزنند ||

    متاسفانه بعضی از دوستان فقط علاقه دارند صحبتی کرده باشند و این که چند تا موضوع باید بگم!
    فردی که رنک دوم تاپ هجوم هست و در تاپ غارت نیست خوب قاعدتا یک جای کارش ایراد داره و روش بازی رو متاسفانه بلد نیست...
    اونم توی سایدی که هیچ گونه پلیری وجود نداره!!!عجیبه تاپ غارت نباشی و رنک دوم مهاجمین باشی!
    مورد بعدی که پیش میاد این موضوع هست که اکانت ما کلا 30 تا اثر هنریم نخریده!!!قیمت های اثر هنری فوق العاده بالاست بین اکانت های:
    castle,pasargad,valac,na3erکلا داره تقسیم میشه اثر هنریای توی سرور !حالا نمیدونم شما خودی زدین و منظورتون با بچه های خوتون بود یا صرفا از همون حرفا بود که فقط میخواستید یک پست توی فروم ثبت کنید.
    راجب اون موضوع هم از گذشته ها زیاد صحبت کردن درست نیست ولی از دوستانی که بپرسی رزومه من کلا چه از سرور های .ir و چه جاهای دیگه همیشه این بوده سبک بازیم که رنک 1تا5 سرور قرار داشتم بدون هزینه بالا!
    و این که همیشه هم جز 5تا همر سنگین بازیو داشتم و فکر میکنم هر سایدی توش بازی کردم بالاترین نفع رو به ساید رسوندم و همیشه برای سایدم بازی کردم!
    به هر حال از این صحبتا بگذریم لطفا با منطق و از روی اطلاعات صحبت کنید نه این که فقط بخواید توی فروم پستی به ثبت برسونید!


    پ.ن:روی اما و اگر شاید ها بازی نکنید تحلیلی که از جنوب داشتم صرفا در این تایم سرور و با این روندی که دارند بازی میکنند معتبر است!
    پ.ن2:به پست چرت و پرت و قاعدتا بدون محتوا دیگه جواب نخواهم داد!

    جوجرو آخر پاییز میشمارن زود دور نگیر دوست عزیز :* :)

    با سلام
    خیلی سال های قبل یه حرفی زدم که خیلیا بعدش تکرار کردن اما الانم جاش هست بازم بگم :
    زمانی گنده بیاید که یا پاپ بالا در حد رنک ۱تا ۳ داشته باشید یا جز ۵ ۶ نفر برتر راید باشید!چرا؟چون که بهتون نمیخندن وقتی صحبت میکنید!!!
    یک اکانت با پتانسیل فیدرهای بالا میتونه یه نان کپ قوی داشته باشه و یک اکانت با‌ راید بالا میتونه همر نان کپ خوبی اونم شارژ کنه!
    گزینه بعدی این که تعداد دهکده های توی شمال شرق و جنوب شرق و جنوب غرب رو بشمارید و فیدر های موجود با یک‌تحلیل ساده متوجه میشید که میزان دف موجود توی کدوم ساید از بقیه بیشتره و راجب همر و سنگینی همر ها بازم یه تحلیل گر خوب میتونه متوجه برتری شمال شرق نسبت به ساید شما بشه،‌ما اینجا اگر ناتار هارو کاتا نکردیم صرفا دلیلمون این بود که من دوستان زیادی توی جنوب غرب دارم که همه رو بیشتر از ۷ سال هست که میشناسم!
    و رجوع میکنم به سرور های .ir که دوستان بازی کثیف انجام نمیدادن!این کار ها حرکاتیه که درست نیست چون ساید های مقابل میفهمند و اونا هم متقابلا ناتارهای ساید رو به رو کاتا میکنند!
    این‌باعث میشه که کل ساید ها عقب بیوفتن!
    خب پس پلن اشتباهیه و برای سایدی که این پلن رو‌ میره هیچ ارزشی نخواهد داشت چون این مشکل برای خودش هم پیش خواهد اومد...
    به هر حال با یه آنالیز ساده از جنوب غرب متوجه میشیم که اکانت های خوب اون ها ترجیح دادن در مرکز متمایل به واندر -۱۰۰|-۱۰۰بازی کنند و این یک برتری نسبی به بازیکن های اون ها در اند گیم خواهد داد و پلیر های جنوب شرق این وسط که نقشی در واندر نخواهند داشت بیشتر به نظر من توی میدگیم و پلن ها ازشون استفاده خواهد داشت و سر واندر دفشون روی واندر میره، پس‌ نتیجه که از بازیکنان جنوب میگیریم اینه که بیشتر از دوستان جنوب شرق برای‌میدگیم استفاده میکنند و نقش بیشتری رو‌در میدگیم ایفا خواهند کرد و پلیر های خود جنوب غرب توی اند گیم بیشتر قصد دخالت دارند!
    خوب این حرکت دوستان جنوب غرب میتونه به ضرر سه ساید دیگه باشه و پلن قشنگیه ^^ !


    پ.ن:بازم به هر حال شما به شمارش خودتون ادامه‌ بدید...

    راجب مورال حساب کردن یک اشتباه از من بود که عذر میخوام !
    دیگه باید یه سری جاها اشتباهات رو متوجه بشی و بگی !
    نکته خیلی جالبی که واسمون باز پیش اومد دیگه جدا از این مسائل که توسط بازیکنای دیگه انجام شده!
    ناتار های شمال شرق رو دوستان کاتا کردن بچه ها چک کردن!
    اگر این سبک بازیه مشکلی نیست ما هم خوب میتونیم بازی کنیم به این صورت!
    توی ساید شمال شرق هیچ مشکلی وجود نداره و هیچ درگیری داخلی نه بین ما نه بین باقی دوستان نیست و قاعدتا برد شمال شرق توی این راند صد در صد خواهد بود!
    بت این حرکت کاتا ناتار حتما جواب میدیم!

    با سلام
    یه چند تا مسذله پیش اومده واقعا مسخره است
    در مرحله اول این که به ما میگن از یک دهکده بیشتر 10کا اتک در مجموع نمیشه انجام داد و ما هم گفتیم باشه!
    بعد اومدیم میبینیم به جای 10کا داره سر 9کا واسه ما میزنه maximum و نمیذاره رید بره اکانت!!!!!!
    تا جایی که میدونم روی اکانت های دوستان داره 8کا غارت میره و 8کا میاد!!!!
    بعد مال ما به این صورت شده!!!!!!!!و یکدفعه این مشکل هم پیش اومده!!!
    حالا در قسمت بعدی موضوع این که کجای تراوین آبادی رو با یکدونه شوالیه بزنی و نیرو نداشته باشه آبادی شوالیه هات میمیره؟
    مسخره است حدود 3.5کا شوالیه من توی دیوار رفته بابت این که آبادی بدون نیرو شوالیه منو میکشته!!!!!!و هنوز هم شوالیه های ما داره میره تو دیوار!!!
    به نظر شما همون لیست فارمی که داشت میزد و سر تایم میخورد و رنک 2 راید سرور بوده و اینا یکدفعه روش محدودیت اتک بخوره و توی هفته آینده نتونه اضلا اکانت بیاد توی تاپ رید!!!!!
    به خاطر این که یهو این وسط فقط این اکانت محدودیت خورده!!!
    واقعا خیلی جالبه برام دارند روی چه منطقی کار میکنند!!!




    اینم که شاهکار جدید آبادی بدون نیرو شوالیه میکشه!!!!!
    یعنی شما کلی هزینه کن و وقت بذار بعد بابت این که اشتباه دارند گند بزنند به هزینه و پول شما!!!!!
    بچه های se اول بازی کار درستی کردند ما متوجه نشدیم ...