Posts by U n i Q u e

    دوستان عزیز و گرامی ،

    ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت و شادی برای همه عزیزان و خانواده هاشون تو سال پیش رو


    یک سوالی ذهن منو خیلی درگیر کرده ، این بات هایی که ازش حرف میزنین مگه پابلیک نیست ؟


    یا مثلا هر سایدی بات مخصوص خودشو داره و تا به این لحظه گویا بهترین عملکرد و بات ساید شمال شرق داشته و گواه صحبتمم تاپ پیشرفتیه که دوستان ضمیمه کردن و همچنین با یه نگاهی به اتحاد هایی که اشاره شده تعداد دهکده هایی که این اکانت ها زدن !


    حالا اینکه بات یه سایدی کاربردی تره رو کسی نمیتونه ایراد بگیره و قطعا اون ساید هزینه بیشتری کرده و برنامه نویس بهتری داشته و الان داره ازش نفع بیشتری میبره …


    تا اینجا همه چیز عادلانست پس به نظرم کسی نمیتونه اعتراضی داشته باشه ، همه دوستان این سبک بازی رو قبول کردین و تا به این لحظه سفت و سخت در حال بازی کردن هستین .


    منتهی سوالی که پیش میاد اینه چرا تیم هانتری و مدیریتی سایت اقدامی جهت از کار انداختن این بات ابرقدرت نمیکنه ؟ تا اونجایی که مطلع شدم از دوستان داخل بازی اکثر بات هایی که دارن از کار افتاده و تنها باتی که داره با قدرت تمام کار میکنه همین باتی هست که بهش اشاره کردم


    البته این پست من با اخطار همراه خواهد بود و تا دقایق یا ساعاتی دیگر حذف خواهد شد که اینم از برکات و الطاف مدیریت هست که فدای سرتون !


    موفق باشید و ماندگار

    آرمین

    این استدلال های شما فقط مربوط به این کامنت نیستا ، همیشه حرف زدین و سوتی دادین و آخرشم که دیگه دیدین ، ای دل غافل عجب گافی دادیم طبق معمول با دلی پر از درد و سینه ایی پر از غم و اندوه گفتین من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود و در نهایت سر و تهش رو با یه عذرخواهی بهم آوردین !


    این سبک رفتار و نگرشتون باعث شد که جنوب غرب به همین روز بیفته ، آدمای پر ادعایی که فقط جلو پاشونو دیدن و هیچ آینده نگری و برنامه ایی برای سایدشون نداشتن !


    بزرگوار شما که خودتونو سایدتون تو این امر استادن ، گواه استاد بودنتونم صف های طولانی و همزمان ساختی هست که تو ساختمونای نظامیتون زدین :)


    پس قطعا میدونین که اگه اکانتی مثل شما عزیزان صف ساخت طویلی نزده باشه کمتر در مضام اتهام قرار میگیره و بالطبع با تاخیر عملکرد خلافش مشخص میشه


    ناگفته نماند ما هیچ ترس و ابایی نداریم از اینکه ، اشتباهی که رخ داده رو بپذیریم و پیامدهای اون رو بپذیریم ، کاری که شما نه بلد هستین و نه توانایی شو دارین :))


    سایدی که 15 تا اکانتش از اتحاد اصلی بن شده و الباقی هم فرار و به قرار ترجیح دادن !


    سپاس

    با سلام خدمت همه عزیزان


    امروز شاهد لند پلن '' (ویرایش شده توسط مدیریت) '' روی مجموعه جنوب غرب بودیم.


    پست رو با یک عکس از تاپ ۱۰ قبل از لند پلن شروع میکنم


    خوشبختانه به تمامی اهدافمون در این پلن رسیدیم که به دلایلی ، به بررسی فنی پلن نمی پردازم و صرفا سالاد شیرازی درست شده توسط تیم پلنری + لانچری و بر و بکس آمرداد رو واستون میزارم که نوش جان کنین.طرز تهیه و مواد تشکیل دهنده و چاشنی هاش بماند واسه وقتی که از بند آزاد شدم.

    ضمن اینکه تمام دف های از بین رفته از آنویل های شخصی هر اکانت می باشید که مشخصا فقدان این همه آنویل (۱۴ک ریشف ۱۲ک ریشف ۱۰ک ریشف و 15ک گارد انهور ... ) به شدت ضربه جبران ناپذیری برای جنوب غربی که در درگیری مستقیم هست ، محسوب میشود.


    نکته جالب دیگه بر خلاف ادعا های جنوب غرب برای تشخیص فوق حرفه ای و دیوار های که لینک نمیشه ازش گرفت ( پلن پایتون در حالی که تارگت تابلو بود ) بار دیگر پرده از تبلیغات بی پایه و اساس جنوب غرب بر میداره چرا که در این پلن فقط به دف شناور خوردیم و نه حتی دفاع ثابت !!!


    خب بریم سراغ تارگت ها


    ● کپ هان اکانت alizking (تارگت انتخابی از فروم) : پانزده گندمزار ها رنده و 9 ساختمان تخریب شد


    مهاجمین : Leon و K A M A N D A R


    ● کپ مصری اکانت arash : پانزده گندمزار ها و 1 ساختمان تخریب شد


    مهاجمین : M A R S و Gone hero


    ● کپ مصری اکانت zarah : پانزده گندمزار ها و 17 ساختمان تخریب شد


    مهاجمین : You Cant See Me و Leon


    ● کپ مصری اکانت arzhang : پانزده گندمزار ها و 9 ساختمان تخریب شد


    مهاجمین : Hurr!c4nE و ghoraze


    ● کپ مصری اکانت pishva : پانزده گندمزار ها و 1 ساختمان تخریب شد


    مهاجمین : enemy و TraXeX


    ● کپ گول اکانت iran : پانزده گندمزار ها و 1 ساختمان تخریب شد


    مهاجمین : Rele و Viana


    ● کپ مصری اکانت titan : پانزده گندمزار ها و 9 ساختمان تخریب شد


    مهاجمین : Watch and Learn و viana



    وضعیت تاپ ۱۰ بعد از لند پلن


    جدا از قسمت مهاجمین مدافعین کاهش شدید پاپ (خالص ناشی از گندمزار ) در تاپ پیشرفت هم قابل توجه هست


    خسته نباشید ویژه خدمت تیم دفاعی که درگیر این پلن بودند ، از جنوب غربی ترین نقطه سرور تا سایر نقاط درگیر


    این پلن به عنوان یک نقطه عطف برای تیم ما حساب میشه چون سیستم پلنری و لانچری جدیدی رو پیاده کردیم.فید بک فوق العاده خوبی رو از تغییرات اعمال شده گرفتیم و این نوید فصل جدیدی از پلن هارو میده !

    تشکر ویژه از بچه های پلنری و لانچر و تیم های درگیر میکنم.دون ماهان ، رضا مارس ، احسان ، مسعود ، ارمین ، نوید ، بهنام ، حسین ، مهدی ، مهرشاد و دوستانی که شاید اسمشون جا افتاده باشه ، فوق العاده بودین ! باعث افتخارمه که کنار شما بازی میکنیم ;)


    سپاس

    ارسالی توسط اشکان در سلول انفرادی


    پ.ن : سورنای عزیز دفاع شمال غرب در تمامی پلن های قبلی حضور داشت.کاری ندارم به شمال غرب و شاید به صلاحشون باشه این حرکات اما چون این سری دفاع شمال غرب کشته نشده دلیل به این نیست که دفاع بهتون ندادن !!! مسلما خیلی از کتیبه ها با دفاع شمال غرب بسته شده تا دفاع شناور خودتون آزاد تر باشه که الان دیگه دفاع شناوری نموند :)

    پ.ن : ممنون از آرمین عزیز بابت ارسال پستم توسط اکانتش که کلی دیسلایک رو به جون خرید.دوستانی که به من ارادت داشتند و صرفا روی اسم دیسلاک میکردند ، نگارننده این پست همون شخص میباشد پس دیسلایک ها فراموش نشود !

    پ.ن : عده ای حکایت اسم (ویرایش شده توسط مدیریت) رو پرسیدند ، دوستان این صرفا شوخی هست با دوست عزیزمون ناصر کلاهبردار و یک شخص حقیقی نیست.لطفا سو تفاهم نشه.

    درود خدمت خوانندگان عزیز ،


    ابتدا یه خسته نباشید میگم به ۴ ربع بازی بابت زحماتی که کشیدن و کتیبه های سایدشون رو جمع کردن و البته نوید بازیه جذابی رو تو ۱۰۰ روز آینده میده همچنین آرزوی سلامتی دارم برای دوستانی که تو این مدت درگیر این بیماری شدن و امیدوارم هرچه زودتر سلامتیشون رو بدست بیارن.


    همچنین تبریک میگم به شمال شرق که به قول امیر وال عزیز تونست مجددا آسمونشو آبی کنه متحد بشه ، امیدوارم این یکدستگی باعث اوج گرفتن مجدد شمال شرق بشه .


    توی این مدت که اختلافاتی بین پلیرهای مجموعه شمال شرق بود همیشه مبنای عملکرد جنوب شرق بر عدم دخالت تو مسائل درون سایدی چه در شمال شرق و چه در ربع های دیگه بوده و خواهد بود .


    به امید روزهای جذاب در آینده و لذت بردن همگی از این سرور .


    اراتمند ، آرمین

    سلام و عرض ادب دوستان گرامی ،


    خدا رو شکر فروم به سمت و سویی رفته که تقریبا اکثر پست های صفحه فروم رو به این صورت میبینم " The post by TARGET was hidden. "


    یه عزیزی هم اومد یه سری صحبتا کرد من متوجه نشدم اینا قوانینی هست که شما وضع کردی ؟ یا بلند بلند فکر کردی ؟ اصلا چی شد که تصمیم گرفتی برای بقیه تعیین تکلیف کنی ؟


    قانون کتیبه زدن در آمرداد : زدن هر کتیبه ایی رو ناتار حلال هست و هر کی زودتر کتیبه رو بزنه نوش جونش مگر با سایدی که توافق کردیم نزنیم ! تا این لحظه با سایدی توافق نکردیم کتیبشو نزنیم ، ما هم گنجیشک روزی هستیم .


    نکته بعدی ، یه سری همر توی آمرداد موجوده که بعد کتیبه ها به شدت مستعد دیوار شدنن حالا یا تاریخ مصرفشون تموم شده ، یا جاشون خوب نیست ، یا پلیرش عشق کرده بزنه تا همر بعدیشو رونمایی کنه :)) خلاصه دلیل برا دیوار کردن زیاده و تا دلت بخواد دیوار ( ما که ندیدم همیشه اکانت زرد و قرمز و خاکستری بی صاحاب نصیبمون شده با 50ک کماندار روش ! )


    این داستانه کتیبه و تلاش برای دو به هم زنی هم فعلا داغه تمام تلاشتون رو بکنین :)) ... اینقدر رفقای ما رو اذیت نکنین از ما گفتن بود :دی


    به قول پویا لوک بدشناس ، مراقب مهربونیاتون باشین

    متاسفانه ضریب هوشی فوق العاده بالایی داری و همیشه سعی در آینده نگری داری منتهی نمیدونم شما با این هوش سرشار و قدرت تحلیل و سیاستت چرا از چپ و راست میخوری و گل به خودی رفقای دور و بر خودتی :))


    اره حاجی جان ، سعی خودتو بکن شاید تونستی یه دو بهم زنی بکنی متای شرق و زیر سوال ببری ... ولی با این مدل پستا کار پیش نمیره !


    آخرین رزومت فروش کتیبه ج.ش بود ، این سرور دیگه داری خیلی خلاف سنگین میکنی... ببینیم چندتا کتیبه قراره پاس بدی برای زر خرید هات ... یجورایی از خرده فروشی افتادی به قاچاق با حمل تریلی ، دمت گرم


    پ.ن: عمو قناد چطوره ؟

    ناصر جان نفس عمیق بکش ، خودتو کنترل کن


    در مورد آنالیز که ، فکر میکنین ما رو تاس انداختن تارگت انتخاب میکنیم ؟


    اصلا رنک ۱ تا ۱۰۰ همرای این سرور برای مجموعه شما ، یکی از این همرا رو بلند کنین شاید قبل پریدن یه لینک گرفت :))


    اتفاقا این سرور بچه ها خواستن جنگی بازی کنیم دیگه به اند گیم نمیرسه کاره کوارترت :)))


    یه نکته ایی هم در مورد ۴تا همری که گفتی ، ۲ همر لاست سنگین خوردن که یکی از این دو همر (پایتون) هرچی کماندار ساخته بودین رنده کردا :))) یعنی فقط باید بزنی لاست ندی ؟

    بشینین با همین منطق فیکتون رو بزنین ناصر جان


    عزیزم اگه دقت کنی و همون صفحات رو بخونی تایمی که اتحاد آریانا اومد بالا برای دفاع رو چک کن و تطبیق بده با زمان دیوار شدن همرای یه سری از دوستان روی اکانت Watch and Learn و اکانت M A R S ، شما که یه چرخی تو همین صفحات زدی امکانش هست به سوالی که بارها توسط افراد مختلف پرسیده شد جواب بدی ؟

    بین این سه کوارتر باقیمانده چه متایی شکل میگرفت که به مزاج دوستان خوش میومد ؟


    در خصوص متا هم خیلی سادست چرا اینقدر خودتون رو به در و دیوار میزنین ؟ دلیل حضور ما تو این سرور چیه فکر میکنی ؟ قولمون به بچه های سوانز برای بازی بدون مولتی

    چرا دوستانمون تو سوانز کنارمون موندن ؟

    متا به حرف نیست عزیزم به عمله ! حرف و که همه زدن ولی مهم اینه چقدر از این حرفا عملی شده


    ارادتمند ، آرمین

    این قسمتی که ما دو به یک با شمال غرب وارد درگیری شدیم رو از کجا و با استناد به چی آوردین ؟


    بیشترین همکاری بین تو کوارتر بازی زمانی شکل گرفت که بعد از بهونه های شمال غرب و تصمیم به خودکشی نهنگ ها شروع به چیدن همراشون رو دو اکانت آمرداد کردن .


    البته ناگفته نماند دوستان شمال غربی رقیبان قابل احترامی بودن و خیلی بیشتر مارو به چالش کشیدن تا فیدر زن های دیوار شده جنوب غربی ...


    در مورد قسمت بعدی صحبت هاتون ، اشاره به این شد که متای شرقی شکل گرفته قصد از دور خارج کردن جنوب غرب از بازی رو داشت و تصمیم به تبدیل بازی به مود ایزی حتی قبل از کتیبه ها بود که قطعا این حرفتون اشتباهه. قبلا هم اشاره کردیم که ما با حریفامون مثل بستنی رفتار میکنیم . یهو نمیزنیم تموم بشن برن سعی میکنیم لذت ببریم از رقابتمون کمااینکه تا الان یه راند بیشتر از آمرداد نخوردن و هنوز دوستان آریانا بهشون فشاری وارد نکرده :دی


    البته اهرم های فشار جنوب غرب که توسط اتحاد مطبوعشون لویال به آریانا میاوردن هم کم کم داره از بین میره .. هر روز یکی از همرای لویال تبدیل به مزارع چغندر میشه و دف فیدر سایدای دیگم رنده میشه :))


    هنوز فشاری وارد نشده به مسترز و فعلا شاهد تصمیم های هیجانی این مجموعه هستیم و ما داریم دست و پا میزنیم تو این باتلاقی که میگن فرو نریم :))))))))


    یه سری حرفای عزیزان ما رو یاد اون بچه کتک خوره تو مدرسه مینداخت که یه دل سیر کتک می‌خورد و آخرش که پا میشد تا یکم از تیر رس خارج می‌شد داد میزد اصلانم درد نداشت و پا به فرار میذاشت


    فعلا همینطوری فیک بدین ببینیم سایز همرتون از سرعت ساختتون جلو میفته یا میفتین رو سیر نزولی !


    خدا رو شکر ما دوتا ناتار‌ تو خاک مقدس چیف کردیم و شد رزومه و افتخار برا شما تا با همین چیزا فعلا به پلیراتون دلداری و روحیه بدین : )


    در آخر ، سرور پیش که نشستین خاله بازی کردین میخواستین اسمتونم بره رو واندر که نشد :)) انشالله این سرور بتونین چهار لول واندر آپ کنین که همرای ما ترشی نیفته و مجبور بشیم بزنیم رو واندر خودی لینک بگیریم...


    پ.ن : آخر هفته جذابی رو پیش رو داریم ؟


    ارادتمند ، آرمین

    سلام و عرض ادب خدمت خوانندگان و بازیکنان عزیز سرور 1 ،


    قبل از هر چیز تبریک میگم به دوستان لویال که کمک ما کردن و دفاع جنوب غرب رو مثل اسفنج روی خودشون جذب کردن :))


    عکسی از تاپ 10 اتحادا رو اشکان گذاشت داخل پستش که دنیای حرف و سوال توش نهفته هست !


    طبق معمول بعد از پایان هر پلن تبریک عرض میکنم خدمت مهاجم و مدافع و امید دارم به اهدافی که مد نظرشون بود رسیده باشن ، قطعا هر دو طرف از نتیجه به دست اومده راضی هستن و کمتر دیدم بعد از لند حملات کسی از نتیجه به دست اومده ناراضی باشه :)) ( چه مهاجم و چه مدافع ) که خودش از ویژگی های تراوینه :دی


    اما در خصوص مواردی که ذکر کردین پارسای عزیز ،


    نمیدونم هدف شما از ساخت همر جنگی چیه و چه دست آوردی رو به عنوان موفقیت میبینین ، سعی میکنم به تفکیک براتون توضیح بدم :



    4hu_pytho.png


    • همر Python : طبق لینکایی که تو چندتا پست قبل قرار گرفت ، کپ اکانت ارژنگ ( Arzhang ) کامل از دور خارج شد و همچنین سوپرایزی که برای ما داشت خفت 50ک کماندار اکانت spower بود که نشون میده این همر با یه رفت و برگشت عملا به 3 یا 4 هدف رسید ! ( یه کپ پرید - 2 یا 3 همر جنگی اکانت spower بدون پیاده شد که از امروز میتونین سواره هاشم اینسرت بزنین ! ) . پس نتیجه رفت و برگشت یکباره همر پایتون مساوی شد با ناقص کردن 3 یا 4 تارگت ، کافی نیست ؟



    xw5h_enemy.jpg



    • همر enemy : این همر هم روی کپ اکانت Titan لند شد و طبق لینکی که قرار داده شد تمام آنویل و دف تولید شده از فیدرهای اکانت مذکور رو زد ، یکی از دلایل لاست بالا این همر از بین بردن آنویل کپ اکانت تایتان بود که از آنویل های بزرگ جنوب غرب به حساب میومد و از اون مهمتر مختصات پایتخت (Cap ‎‭(-2|-21‬ اکانت تایتان بود ، عملا دف شناور و آنویل بزرگ این اکانت دیگه نمیتونه به اکانت های متعدد شما در منطقه خاکستری کمک کنه و با این پلن این اکانت تا یکماهه آینده از دور خارج شده است .



    2xnp_mars.jpg



    • همر M A R S : لاستی که این همر خورد اتفاقا برای ما بسیار راضی کننده بود چون گله پلنه پــــــِــخ ، از دور خارج کردن همر اکانت Diablo از بازی بود ، ناگفته نماند روی این تارگت 4تا از آنویل های جنوب غرب از بین رفت ! یعنی دف شناور سایدتون هی کم و کمتر داره میشه . تعریف من از یک لند موفق روی تارگت مورد نظرم این نیست که همر بره فقط یه جایی که بدون دفاع هست رو لینک سبز بزنه و بیاد اونم همری تو اندازه و سنگینی مارس که همر 1 سرور بود و گاو پیشونی سفید جنوب شرق ! ما یه نان کپ و چیف و دیستروی کردیم و 4تا آنویل مجموعتون را صفر کردیم .



    sync_watch1.jpg


    • همر Watch and Learn : اگه یه نگاهی به تاپ 10 غارتگران بندازین متوجه میشین که لاست این همر برای ما خیلی بی اهمیت هست و تو چند روز آینده بازسازی خواهد شد :دی اما تارگتی که برای از دور خارج کردنش از بازی انتخاب کردیم پایتخت Reza SOURENA ‎‭(-8|-22‬)‬‎ اکانت دیابلو بود . دفکوردی که دیگه کپ نداره و یه همرشم چیف و دیستروی شده . البته هیچی از ارزش های ایشون کم نمیکنه و قطعا با توانی که من از ایشون تو فروم دیدم اگه یه مقدار وقتشون رو شیفت بدن سمت اکانت قطعا توانایی ریکاوری اکانتشون رو خواهد داشت .



    در پایان یه تشکر ویژه و تمام قد میکنم از بچه های اکانت مارس که گل کاشتن ! (اشکان این تیکه رو جا انداخته بود ).

    با اینکه اولین سروری هست که به جمع ما اضافه شدن ، فوق العاده تیمی هماهنگ و در اختیار ساید هستن و منافع اکانتشون کاملا همسو هست با منافع ساید . مرسی از رضا ، آرش ، سجاد و مسعود و امیر که همرشون رو در اختیار تیم پلنری قرار دادن و امیدوارم لذت کافی رو برده باشن از تارگتی که زدن .


    همچنین از بقیه دوستانی که همر در اختیار تیم پلنری و لانچری قرار دادن و باعث جذاب تر شدن بازی شدن . قطعا این پلن پایان درگیری با جنوب غرب نخواهد بود و در آینده لینک های زیبایی رو از این مجموعه خواهیم دید ...


    از تیم پلنری و لانچری علی الخصوص مسعود عزیز ( اکانت لئون ) هم تشکر میکنم که هم زحمت پلن رو کشید هم ساعت 8 صبح منو با خبرای خوبش از خواب بیدار کرد :)) مرسی که هستی ( پخش رینگتون موبایل ) ....


    پینوشت : یه بنده خدایی میاد در مورد هر چیزی تو آمرداد نظر میده ، از همین تریبون خدمتت عرض میکنم بزرگوار تمامی انتقادات و غر زدناتو بنویس رو کاغذ و ساعت 9 شب بنداز تو سطل زباله ، تکراری شدی دیگه !


    ارادتمند ، آرمین

    مدیران انجمن به نظرم یه فکری به حال این تاپیک بکنین ، پست هایی که ارسال میشه اصلا در حد و اندازه بازی تراوین نیست کم کم در حال خروج از جو تراوین هستیم و تا روزهای آتی احتمالا دادگاه لاحه باید بین شاکی ها حکم صادر کنه !


    بزرگوارن و عزیزان گرامی مطمئن باشید این صفحه ایی که داخلش لاگین میکنین و وقتتون رو میگذرونین مربوط به یه بازیه ، نه بیشتر از یه بازی براش وقت بزارین و نه بیشتر از یه سرگرمی بهش نگاه کنین . میدونم همه عزیزانی که تو این سایت ( تراوین غیر رسمی ) در حال بازی و گذران وقت هستند گنجینه ایی از افتخارات رو به دوش میکشن و همگی به تمام لذت های این بازی در گذشته رسیده اند پس فقط و فقط دلیل اینکه امروز با این شرایط در حال گذراندن وقت میباشند چیزی جز رفاقت ها و دورهمی هایی که در کنار این بازی به وجود میاد نیست . پس عاجزانه از همگی خواهش میکنم یه سری اصول و رعایت کنین چرا که رعایت این اصول اول از همه برای خودتون احترام میاره و در صورتی که میبینین فردی با بی احترامی به شما ( یا دیگران ) صحبت میکنه ، به گزارش اون پست بسنده کنین تا جو از حالت فعلی خارج بشه .


    دوستان گرامی ، اگه همه سلایق انسان ها مثل هم بود و از ابتدا هیچ اختلاف سلیقه ایی بین انسان ها وجود نداشت این جهان برای همه ما گل و بلبل بود پس توقع نداشته باشین تو این محیط کوچیک ( فروم - کوارتر بازی ) همه یک نظر و همسو باشیم ! اینکه تو هر مجموعه ایی اختلاف نظر باشه یه چیز طبیعی هست و منطقا یا با صحبت کردن یا زد و خورد مسائل مورد اختلاف حل خواهد شد. امیدوارم عملکرد عزیزان به صورتی باشه که بعد از آروم شدن جو و نمایان شدن این تصاویر محو و غبار آلود باعث شرمندگی خودشون و مجموعشون نباشه .


    یه پیشنهادی هم برای همه خوانندگان دارم تا شاید کمکی باشه جهت کنترل اعصاب عزیزان :))


    b8jc_capture.png


    1. نشانگر موس را روی اسم پروفایل فرد مورد نظر برای چند ثانیه نگهدارید .


    2. علامت مسدود سازی که داخل تصویر براتون مشخص شده رو بزنین تا پست های نویسنده مورد نظر به صورت پنهان شده در فروم براتون نمایش داده بشه و از ادامه گشت و گذار در فروم لذت ببرین !


    - اشکان جان شرمنده ، روی پست شما این آموزش رو دادم ، بنده رو عفو کن !




    به اندازه کافی حاشیه داریم و از درج پینوشت جهت دامن زدن به حاشیه های جدید خودداری میکنم.


    ارادتمند ، آرمین

    سلام و عرض ادب خدمت دوستان مدعی ،


    قبل از شروع پستم یه انتقادی به مجموعه مدیریت فروم بکنم که واقعا عملکردشون حداقل توی این تاپیک ضعیف بوده ، نمیدونم چی شد یکهو تاپیک اعلام حضور شد چت روم !


    انشالله که دوستان موضوع تاپیک رو دقت کردن " تاپیک آمادگی برای دور دوم سرور 1x اسپید ترا [بدون هیچگونه بات] " یه ضرب المثلی هست که میگه " هر که بامش بیش برفش بیشتر " ، احیانا با این مواردی که مطرح کردین به نظرتون نمیرسه بین هدف شروع این سرور و درخواست عزیزان برای امکان غارت اتومات (کلاه شرعی) کاملا تناقض وجود داره ؟ چون من وقتم کمه بات بزنم غارتم به راه باشه و اونی که شب و نصفه شب رید میزنه با من یکی باشه (لول) !


    چرا ما عادت کردیم همش بازی رو ببریم سمت ایزی مود، سابقا باز یه سیستم و وی پی اسی برای رید زدن باید در دسترس میبود ما دیگه پامونو فراتر میذاریم میگیم بیا خودت برامون راش بنداز حالا جا 5 مین یکبار و رگباری زدن با اختلاف نیم ساعت بزنش ... علی برکت الله ( همه هم مدعی هستیم خفنیم )


    پسفردا هم از زیر هر سنگی یه همر در میاد (پیش نیازش یه پک گلده و یه موبایل ) روزی 2 بار سر میزنیم همر و شارژ میکنیم منابعم که داره از ناتار میاد ( حجم تخم ریزی و تولید ناتارم که عالیه ) و در نهایت همریه که بخوره تو سر هم سایدی و در نهایت کتیبه ایی که بلند بشه از ساید ها و پاس داده بشه ساید بغلی :))


    بزرگوار میدونم راه تقلب و کشیدن همین سبک همر و زدن ساید ها از داخلشون همچنان بازه ولی دیگه راحت ترش نکنین ! تراوین بازی کنیم یکم ... یکاری نکنین اولین و آخرین سرور باشه با این مشخصات و امتیازات !


    پس خواهشا تکلیف ما ( آمرداد ) رو مشخص کنین بالاخره این سرور رو چه حساب کتابی میخواد استارت بشه ؟


    پ.ن : اکانت تاپ و درست حسابی رو سرور کام ، روش بات و اسکریپت و iMacros بذار ، ببین یک هفته دووم میاری یا مولتی هانتر لت و پارت میکنه ؟


    پ.ن : موضوع تاپیک مشخصه ، ادمینش میاد پست جداگانه میذاره سرور قوانینش اینه ... بازم دنبال داستانن عزیزان !



    ارادت

    آرمین








    ماشاا... به بچه های آمرداد . چه گرد و خاکی کردین تو کوچه خالی . برین دعا دعا کنین بچه های کلاهبردار نیان وگرنه همچین کلاهتون رو بر میدارن که نفهمین چی شده و شب بخوابین و صبح پاشین و ببینین فقط یه ده با پاپ صفر از اکانتتون مونده :P

    پ . ن : اشکان جان و شهریار جان دوستون داریم چه تو تیم ما باشین چه تو تیم آمرداد :love:

    ناصر جان فک کنم داری اشتباه میزنی ، کسی و میگن لات کوچه خلوت که تو سری خوری چیزی باشه ، این بچه هایی که میبینی دو راند رو 100 کردن این راند هم دارن کری میخونن تنور رقابت (تو بازی) رفاقت (خارج بازی) رو گرم کنن وگرنه برای اکثر بچه های ما این کل کل ها و رفاقتاست که جذابه نه خود بازی دیگه هر کاری میخواستن تو تراوین کردن و لات کوچه خلوتم نیستن منم از شما دعوت میکنم حتما این سرور تشریف بیارین با تیمتون و آمرداد و محک بزنین


    ارادات

    سلام

    وقتتان بخیر

    منظور از انتی بات رو متوجه نشدم؟

    یعنی مالتی بازی هم اجازه داده نمیشه؟

    با سلام ،


    با توجه به اینکه پایه و اساس مولتی بازی استفاده از بات برای بالا کشیدن اکانته پس شاهد کم شدن چشمگیر مولتی اکانت ها هستیم به علاوه اینکه یه خلافکار بالاخره راه خودشو برای انجام خلافش پیدا میکنه ولی همین که از روز اول بیان شده سرور آنتی بات هست جای امیدواری داره ...


    ارادت

    سلام عرض میکنم خدمت دوستان عزیز ،




    این چند روز تقریبا هر بار که اومدم فروم رو بخونم بیشتر نا امید شدم از عملکرد دوستان توی شمال شرق ...


    این خودزنی هایی که اینجا میبینم منو یاده سرور 1 راند 4 بعد از فیلتر میندازه و مشکلاتی که بین تیم آمرداد و سوانز پیش اومده و باعث شده بود 2 دستگی شدیدی بین بچه ها جنوب شرق بیفته که به هیچ عنوان شرایط مناسب نبود و عملا تمام پلیرهایی که تو ساید بودن چه از تیم آمرداد و چه از تیم سوانز جای لذت بردن از بازی مدام تو حاشیه بودن و همین باعث شد قبل از کتیبه ها خیلی از برنامه های جنوب شرق عقب بیفته دوستانی که اون سرور بازی کردن خاطرشون هست توی فروم دو طرف چطوری و با چه لحنی باهم صحبت میکردن و در آخر با پادرمیونی آقا مازیار قضیه ختم به خیر شد .




    این سرور هم تا حدودی شبیه به اون سرور داره پیش میره و دو دستگی که توی شمال شرق ایجاد شده چیزی جز ضرر برای شمال شرق و بقیه پلیرهایی که داخلش هستن نداره !


    پلیرهایی که 60 روز زمان گذاشتن تو سرور و زحمت اکانت هاشونو کشیدن که با اختلاف ببین دو نفر یا مشکلاتی که بین چندتا لیدر پیش اومده در نهایت باعث تباه شدن زحمت همه این عزیزان میشه .


    شما کسایی هستین که به واسطه اعتماد به شما (لیدر) ، دوستانی اومدن و زحمت کشیدن ، هزینه کردن و میخوان نتیجه بگیرن پس قبل از اینکه هر تصمیمی بگیرین یا بحث ها و مشکلاتتون رو به فروم بکشونین بهتره با در نظر گرفتن صلاح جمعی برای همه پلیرای ساید عمل کنین این جمله کلیشه ایی هست ولی یکبارم من میگم ، سرور ها میان و میرن این سرور هم جدا از نتیجه ایی که حاصل میشه به اتمام میرسه ولی اسم های شماست که میمونه وعملکردهاتون تو سرورهای قبلی ....




    دقیقا کاری که میکنین کمک به رقباتون هست تا از این اختلاف بیشترین استفاده رو بکنن ( اتفاقی که سرور 1 راند 3 افتاد ) و شمال شرق بخاطر اختلافات لیدرها دو تیکه شد و هر قسمت با یک ساید متا کرد و در نهایت تمام پتانسیل شمال شرق تو خاک شمال شرق خرج شد و همرها و دفاع ها همدیگه رو رنده کردن و از بازی کنار رفتن اتفاقی که با توجه به روندی که میبینم تو چند روز اینده توی این سرور هم به وقوع میپیونده و در نهایت چیزی جز ضرر برای شمال شرق و بعد از اون برای 3 سایده دیگه نخواهد داشت .




    دوستان 3 تا ساید دیگه هم به این فکر کنن بعد از کنار رفتن شمال شرق چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ بالانس سرور به چه صورت پیش میره ؟ طبیعتا 40 روز اینده رو صرف کشاورزی نخواهند کرد تا واندر مشترک 100 بشه ، برقرار کردن توازن بین 3 تا ساید به چه صورته ؟




    امیدوارم دوستان شمال شرقی قبل از هر چیز فیتیله این اختلافات رو بکشن پایین و شروع کنن به تعامل و حرف زدن با همدیگه همگی سنی ازتون گذشته ، تجربه بازی تو چند سرور و دارین به اندازه کافی برنده بودین تو این بازی و دنبال سود و منافع شخصی هم نیستین ، دشمن هم نیستین و قبل از استارت بازی همگی رفیق هم بودین و با اعتماد به همدیگه کپ زدین کنار هم !




    خیلی نصیحت کردم و حرف زدم ، ممنون که مطالعه کردین ، امیدوارم مشکلات برطرف بشه و بازی با جذابیت پیش بره ...




    پینوشت : مطالب بالا نظر شخصی بنده بود ممکنه درست نباشه و قصدم برگشتن آرامش به بازی بوده پس لطفا سایدهای دیگه گارد نگیرن ( اگه امکانش هست براشون )


    پینوشت : همه ما از روز اولی که استارت این بازی رو زدیم کم تجربه بودیم و با گذشت زمان و کسب تجربه تونستیم اثرگذاریمون رو تو بازی زیاد کنیم پس خواهش میکنم ذره بین رو از گذشته رفیق هاتون بردارین و اینقدر همو برای نقششون تو بازی در سرورهای گذشته خورد و خاک شیر نکنین ، هرکسی اندازه توانایی که داشته به اندازه ایی برای پیشبرد اهداف سایدش تلاش میکنه ، استفاده از پتانسیل هر پلیریم به عهده لیدر هاست !


    با سپاس

    کتیبه ها در 114:50:48 ساعت دیگر آزاد خواهند شد.



    اگه صلاح میدونین یه توضیح در مورد شرایط 4 تا ساید بدین و یه تحلیل کنید شرایط به چه صورت هست ، متایی که فکر نمیکنم علنی شده باشه ...


    کتیبه زدن از ساید های دیگه مجازه یا خیر ؟


    پینوشت : همه دوستان قبل اینکه یه مسئله ایی رو باز کنن اشاره میکنن که این موضوع نباید اینجا مطرح میشد اما فلان شد مجبورم بگم ... اجباری نیست شما بازش نکن ریپلای نکن ، مطمئن باش بقیه هم از پست اون بنده خدا حمایت نمیکنن بساط این مطالب از فروم جمع میشه !



    ارادتمند .