نقد و بررسی سرور فینال | آغاز 25 بهمن 1398 |

  • دروود

    خسته نباشید میگم به بچهای جنوب شرق بابت خفت زیباشون (به غیر از اولی)


    راستش این لینکها اول برای تیم کلاهبرداران ارسال شده بود و قرار بود با صحبتی که با ناصر عزیز شد ایشون زحمتشو بکشن (اگه میزد رعدها هم خفت میشد)

    اما خیلی اتفاقی با هومن جان از بچه های se (اANGRA MAINYU)اشنا شدم و پس از تایید شدن ایشون توسط پارسا(چون من شناختی کمی داشتم) لینک هارو در اختیار هومن قرار دادم و خوشبختانه نتیجه خوبی حاصل شد.


    به امید لینکهایی بیشتر از این قبیل

    شادزی مهرافزون


    پ ن:مجیدMJD پست نذار خداییش

    مرد دلیر به هنگام ستیز و نبرد همراهانش را نمیشمارد.

  • طبق اخرین شنیدها دعواها همه زرگری بود و این وسط یه خبرایی از nw به دسته ما رسیده!!! کجان اون دوستانی که میگفتن فقط برای زدن ارش امدن!!! شنیده شده رفتین زیر سایشون!!! بهرحال موفق باشید!!

    هیچ کس زیبایی ها را به یاد نخواهد آورد، ما تنها برندگان را به خاطر می آوریم.

  • سلام

    با فونیکس ور نرید

    خداحافظ

    فونیکس دیگه کی مد شده؟

    یه همر جنگی پروندین اونم از 30 خونه ای به خودتون افتخار می کنید؟

    می خوام بدونم اگه از قبل سرور با زئوس نمیبستین متا رو وجودشو داشتین همر بلند کنید؟

    برو به سامان بگو بچرخ تا بچرخیم

    قول میدم هم واندر خودتونو جر بدم هم اون زئوس رو که چادر سرش کرده پشت شماها پناه گرفته...


    اکانت ما و تورج و سپهر رو حذف بود چون برای زدن زئوس اومده بودیم و قرار بود کتیبه ها را تحویل بدیم و بریم ولی پتک دلاور مونم بهتون نمیدیم دیگه، کتیبه ها رو می خوایید همر بزنید ببرید...


    پ. ن: اتهام کتیبه فروشی زدین به کسی که از اول سرور یه گوشه نشسته داره برای ساید بازی می کنه و هر کاری از دستش بر اومده کرده (میگی طرف پلن رو برده گذاشته کف دست رضا انزلی که چی بشه؟؟ اصلا گفته باشه هم ما پلن زدیم و همر خودمون دیوار شد به شماها چه ربطی داشته که کاتا بلند کردید رو ساید؟؟)


    پ. ن: کاتا بلند نمی کردید اکانت ها ساعت 10 شب حذف میشد ولی الان میمونیم ببینیم کی می تونه بزنه...


    پ. ن: شما هایی که از پارسا ایراد میگیرید میگید دستمال کشه شما هم همون کارو دارید برای زئوس می کنید


    پ. ن: دانیال خیلی دوست دارم خودتم میدونی ولی رفاقت به کنار بازی به کنار لطفا میانجی گری نکن خوده سامان باید بیاد باهام صحبت کنه شاید دوباره گذاشتیم رو حذف و سایدو به لجن نکشیم


    واندرزن های لیدوکایین به صورت کامل رو واندر فونیکس می خوره حالا اگه می تونید بزنید

    I don’t wanna be alone in the darkness


    Lidocaine Team <3

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط AminS ().

  • درود

    آقایون داداشای شمال شرق این پست رو خودتون لایک کنید.

    خدایی شما از اول سرور همه رو تهدید کردید درسته خب دشمنتونن، حالا دارید رفیقاتونو تهدید میکنید یا هم سایدیتونو، فکر کنم چند روز دیگه کپ اکانتتون بیاد نان کپتون رو تهدید کنه بگه تو دو موتوره شارژ کردی من تک موتوره ولی میترکونمت.

    جمع کنید لب و دهنتونو دیگه ایستگاه کردن بسه. رسیدیم پایانه جوانمرد قصاب همراتونو بلند کنید. اگه هم نمیکوبید این تهدیدات رو جمع کنید برید تو دیسکوردتون یا هر جای دیگه ۱دقیقه تایم بذارید برای هر شخص واسه هم شاخ و شونه بکشید.

  • سلام آرمین جان
    اول از همه خسته نباشید میگم بابت پلنی که زدین و همچنین دیواری که بعدش از ما کردید.
    به هر حال همین که یک عده تو سرور هستن مثل شما و پارسا و امید و ... که وقت میزارن تا سرور رو برای ما بازیکنا جذاب تر کنن خودش خیلی ازرشمنده فارغ از هر نتیجه ای که بدست بیاد.

    یک مقدار فروم بیش از حد شلوغ بود با بحثای بیهوده گذاشتم خلوت تر شه تا این پست رو بدم

    نحوه چینش اتکها ی ریل و اتک های فیک همه شبیه به هم بوده و چینششون و چیزی که من بهش یقین دارم لو رفتن پلن بوده چرا که ۱۰ جای مختلف همه سیم و یه تایم اتک های ما میشسته این مدلی نبوده که بریم زارت رو یه تارگت و دیوار و بوسه بزنیم

    اگر پلنت این مدلی نبوده که زارت برین تو دیوار و همه فیک ها و لانچ ها درست و شبیه هم بوده میشه دقیقا بهم بگی چرا اکانت تروریست بجای کاتا با تبری ویو های فیک سیم گذاشته بود رو من؟
    فکر نمیکنین یک آدم بیکار مثل من پاشه بیاد تایما رو چک کنه تا حتی لول میدون تمرین اتکرها رو هم در بیاره؟ ( نمونش اکانت لیدوکاین با میدون تمرین 17 فیک اومد روی من )



    یا چرا اکانت هولی قهرمانش چکمه جنگجو پاشه و زرت و زورت کلاه خود عوض میکنه؟ یعنی نمیتونست چند ساعت از خود گذشتگی کنه و شارژ جنگ اموز رو بیخیال شه تا بنظر بیاد یک همر بیشتر لانچ شده؟

    مسله ی پلن طوری چیده شده بود که ویوهای اولیه رو واندر زن ها در ساعات ابتدایی پلن لانچ میشد و اتک های ریل در ۴-۵ ساعت آخر پلن لانچ می شد که مهم ترین چالشی که ما داشتیم غایم کردن همر از دید اسکاتر ها بود اون هم حدود ۸ ساعت مدام باید ۵ همر مخفی میشد

    این نوع پلنی که انتخاب کردید تا اول فیک برید و دفاع مارو جابجا کنید بعدش اتک اصلی رو بزنید چیپ ترین نوع پلنی بوده که میتونستی انتخاب کنی
    انقدر چیپ بود یادمه تو گروه واتساپ از 40 نفری که اونجا بودن اکثریت میگفتن اینا اول فیکا رو دادن تا دف رو جایجا کنن بعدا تارگت اصلی رو میزنن....
    دقیقا ما سر همین مساله تا اخرین لحظه منتظر اتک دادن اکانت هانر ثیف(چکمه) روی اکانت افکت بودیم برای جابجایی دف...که خوب بعد اینکه اتک هانر ثیف اضافه شد دفاع افکت رو سنگین تر کردیم.

    اسکات نزدن جنوب شرق از اکانت هایی که لانچ میکردند خودش مسله رو برای ما جالب کرده بود

    عزیز دلم اسکات رو پارسا زحمتش رو کشید و اتفاقا بخاطر نکته ای که تو اسکاتا بود به قطعیت رسیدیم که اتک های اولیه که دادین فیک هستش.

    کسایی که منو بشناسن میدونن تا ۸۰ درصد پلن های من موفق هست حتی اگه لینک هم نگیره

    آرمین جان 80 درصد پلن موفق کجا داشتی؟ منظورت سرورای قبلی اسپید تراست؟ من که خودم نبودم سرورای قبل رو ولی با توجه با توضیجاتی که بچه های سرورای قبل بهم دادن از سطح اون سرورا فکر کنم آمار ندی از اون سرورا سنگین تر باشه.

    اما بدون شک می دونم که تارگت لو رفته بوده چرا که از آخرین اسکات اون دهکده ۶۰۰ ک دف داشته و خوب هیچ عقل سالمی نمیاد بگه که طرف یه جارو می زنه که دف داشته

    از کجا میدونی دفاع رو تارگت های دیگه نبوده؟ قدیما موقعی که یک پلنی میرفتن،از فیک ها هم یک اسکات میکشیدن ببینن چقدر دف رو اونا جمع میشه ولی شما زحمت اینکار رو هم به خودت ندادی.
    روز اولی که تو دیسکورد رفتیم امید گفت هرکس به ازای هر همری که داره باید یک میل دف شخصی داشته باشه حداقل وگرنه انتظار کمک اتحاد رو نداشته باشه.
    برای همین هم اکانتای اس ای بر خلاف اکانتای شما بجای اینکه مولتی هاشون رو زیر رید ببرن کامل، در حال دف سازی شخصی هستن.
    همین مساله هم باعث میشه که فقط دو تا تیمی که تو اس ای حضور دارن بالای 15 میل دف داشته باشن بقیه تیم ها بماند.
    توصیه اخر هم به پلنرهای چهار ساید اینه با توجه به حجم دفاعی که تو این سرور هست باید برای صفر کردن هر همر حداقل هفت هشت تا سوپر همر جنگی رو خرج کنید.

    دلیلی ندونستم که رو صحبت نپ کتیبه باقی بمونیم همین طور که قبل از این خبر رسید که جنگ یونیک مارو دارن میزنن از شمال غرب همر زده شده از جنوب شرق کاتا ولی از ترس درگیری با شمال شرق امید به کلاه بردارا گفت بردارید و صرفا نپ رو بهونه کرد حتی گیج یونیک رو هم زدند که خوب اون نپ کتیبه صرفا حرف بوده اگه شما به من میگین چرا زدی زیر حرفت چرا خود شما از ساید ما کتیبه یونیک کلین کردی چرا گیج رو زدی!؟

    یکبار برای همیشه میخوام این بحث نپ کتیبه ها رو ببندم برای همین یکسری توضیحات میدم البته برای شما نیست این توضیحات ارمین جان به هر حال کسی که خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده نمیشه بیدار کرد.
    این قسمت پست من برای ثبت در تاریخ این سرور و سرورهای بعدی هستش تا بعده ها هر کس خواست با شما توافقی انجام بده بدونه طرفش کیه و حرفش چقدر سندیت داره.

    اگر اشتباه نکرده باشم ساعت 19:30 کتیبه ها آزاد شد و شما ساعت 22:02 یعنی دو ساعت و نیم بعد آزاد شدن کتیبه زدید جنگ منحصر رو.
    براساس گفته های پلیر اکانت فلفلی (مسعود) چه زمانی که کتیبه ها آزاد شد (داخل دیسکورد) و چه تو استعلامی که دیشب مجدد ازش گرفتم دیفالتش 12 خونه ای جنگ منحصر بود یعنی میشه فاصله دو ساعتی که نیم ساعت زودتر از تایم لند شما میشه



    بنده خدا مسعود تو دیسکورد داشت پر پر میزد که لانچ کنه رو جنگ منحصر ولی امید گفت اگه بزنی باید پس بدیم. دیدی که بعدشم چقدر عصبانی بود مسعود تو فروم.
    حالا چه دلیلی داره که امید از نظر شما میاد ریسک میکنه رو جنگ منحصری که صد در صد میتونستیم بزنیم و به کلاهبردارا میگه بزنین خودش به خواب زدنه شما رو توضیح میده.

    در مورد اینکه چرا جنگ منحصر موقعی که زدین قبلش کلین شده بوده هم که صادق پارتیزان تو یک پست کامل توضیح داد.

    و اما در مورد گیج یونیک هم این کتیبه دو ساعت بعد از اینکه شما جنگ کوچیک ما رو برداشتید زده شد.


    شادکام باشید

    Ir8(2010-2011) Cybershah
    Ir9(2011-2012) Ki!NG TeuToN
    Team 3X.Com(2011) RoaD RunneR
    Team 5X.Com(2012) Last SenTineL
    Ir3X(2017) Ki!NG TeuToN
    Ir3X(2018) All EyeZ On Me

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط EyeZ ().


  • خوب یه توزیح بدم خدمتتون موقع لانچ اکانت تروریست کاتاهای تو بیس رو برای اینکه از زیر چشمان در امان باشه پلیر لانچرش میزنه بره تو رید و این باعث میشه کاتایی تو بیس نباشه برای ویو بستن برای این کار به صورت اجبار میدون تمرین سطح 19 اکانت تروریست و خراب کردیم و تو میدون ۲ با تبر زن شروع کردیم لانچ کردن و این تفاوت تایمیش جوری بود که قابل فهمیدن نبود!


    چرا که ویو های بعدی هم از اکانت دیگه همزمان زده شد و در این حین تا شما ببینی کی روت اتک زده و استرسو و ... رو هم چاشنیش کنی و بری کیریلوید کنی میبینی تایمش به کاتا می خوره! (میدون ۱۹ کاتا تقریبا برابری میکنه با میدون ۲ با تبر)


    بعد هم به هر حال ربطی نداره حتی اگه تایم تبر هم زده شه مهم اون ویو های اکانت holy بود که ویو ها روی اون چیده شده بود! میتونه پلنر از هر تایمی برای گول زدن حریف استفاده کنه تایم رم! تایم تبر و ... و با بازی کردن با میدون تمرین راحت جای مانور داشته باشه


    در مورد اکانت holy هم باز قهرمان مهم نبود چون ویو آخر بوود و فقط حکم تخریب دهکده رو داشته حتی تو اتک ریل هم از هیروی holy استفاده نشده!



    Screenshot_2020-04-19_1.png



    Screenshot_2020-04-19_2.png



    من اسپید ترا اولین سروری هست که به صورت رسمی بازی کردم و قبل اون تو سرورایی بودم که احتمالا شما حضور نداشتی!


    در مورد پلن زدن تو این سرور باهات موافقم دف بسیار زیاد هست و هر تارگت مهم ۱ میل دف خودش رو داره و عملا بازی تو این سرور فقط به واندرها و سیاست ها بستگی داره اما چیزی که یقین دارم این هست که این پلن لو رفته! حقیت هیچ وقت پشت ابر نمیمونه و شما هم بعدا متوجهش میشی!

  • سلام عرض میکنم به تمامی پلیر ها

    امیدوارم از معرض هر گونه بیماری دور باشید و در صحت کامل این سرور رو به پایان برسونیم که اخر سرور هیچ عذر و بهانه ای نباشه 🤗

    ۱.رسما از اکانت م در این فروم رونمایی میکنم 😍

    ۲.خسته نباشید میگم صمیمانه به بکس جنوب شرق و تیم لیدری

    همچنین دوستان و همسایگان در متا 🙋‍♂️تا به اینجای کار

    <3

  • forum.speedtra.com/index.php?attachment/1520/


    اونایی که سرور پیش با اکانت گول 2 روز بعد کتیبه جرشون دادیم و جنگ اموزشون رو زدیم ظاهرا این سرور از بیمارستان اومدن بیرون و شاخ شدن...

    عجب :دی امین آقا پروانه به قول یکی از دوستامون:دی با همه آره با ما هم آره!! عزیزم تحدید نکن عمل کن! یادت که نرفته این عکس و ببین به اعمال و رفتارت فکر کن :دی


    یادش بخیر!! بهتره بالاخاه کسی در نیای دفت لازمت میشه می ترسم مثه سروری که روبرو ما بازی کردی این مدلی شه!!


    پ.ن: اشتباه من بازی در کنار شماها بود تک تکتونو دارم میشناسم تا حالاش اگه من تو این ساید نبودم همتون شخم میخوردید

    نمی تونید ۴ تا دف جا به جا کنید برا من پلنر شدید زارت...


    lidocain.jpg

  • جون بابا , خوبه پلنرش tnt بود همر هاشم ماله زعوس , از ماله بقیه بالا نرو :دی همر یکتو که با دمپایی پروندیم اون سرور :دی همونجا هم واسه مجید و امیرعلی اکانتتون اومده بود بالا , اون سرور هم دست مال بدست زعوس بودی اینجا هم برگشتی به اصلت

    تاریخ انقضات گذشته عزیزم

    سرور 6 هم که همر مثلا رکوردیت تو راه چیف شد :دی

    والا خودتم میدونی دف کی این سرور بیشتره , حرف زیاد بزنی اول مولتیاتو میپرونم بعد خودتو :دی تا الانم نزدم به احترامه دانیاله


    اینم یادگاری ما از همر رکوردیت که با 4 تا دمپایی 10 ک پرید




    پ.ن: دیگه نمیای تیم اسپیک واسمون رپ بخونی آرمین ؟ :دی


  • اول سرور که قرار بود شمال شرق 6 به 1 حتی خود رسولم تو 0|0 بزنه جای اکانتش همونجا واندر 100 کنه

    بعدش قرار شد فقط جنوب شرق و شمال غرب رو بزنه ،

    بعدش خواست جنوب شرق رو فقط بزنه

    الانم می خواد خودشنو بزنن

    احتمالا در آینده نامه بدن رو اکانت خودشون خودشونو تحدید کنن که زیاد حرف بزنی میزنم کپو می پرونم

    دوستان تیم زئوس در شمال غرب نیست ، کلا یه اکانت هست اونم برای تست اومده که همه هم می دونن کدوم اکانته ، اگرم دوستان شمال شرقی می خوان توهم ایجاد کنن بگن nw ، مثلا بگن متا با nw،


    به نظر من بچه های nw دوستانی خوبی در sw , se دارن که از اول سرور تا الان پشت هم بودن در مقابل لب و دهن ها و تهدید های تو خالی


    به امید موفقیت همه اونایی که قبل خواب یه شات می زنن



  • فونیکس دیگه کی مد شده؟

    سلام امین جان

    گلم، نمیزد، ماهم نمیزدیم

    این پستی هم که گذاشتی باید یاغی رو تگ میکردی :دی

    داداش شما تا جایی که من تو این دوسال دیدم هر سایدی رفتین به لجن کشیدینش

    یقین داشتیم معجزه رخ داده که گذاشتین رو حذف

    ولی انگار نه، جدی جدی همه جارو به لجن میکشین :دی

    سبکه بازیتون منو یاده خاکه اس دبل میندازه :دی

    پ ن:فهمیدیم اهله سینمایی مارلون براندو :دی


    همر هاشم ماله زعوس , از ماله بقیه بالا نرو

    بیا دادا اینم از خودمون 3>

    پ ن: اگه به لینکه، لینکا ما بیشتره :دی

    یه سرور ما باختیم ولی با عزت و شرف

    دادااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

  • من نمیخواستم تو این سرور پستی بزارم!!!!!چون سرور ارزش پست گذاشتن نداره

    ولی مثل اینکه فایده نداره بعضی ها از هدشون گذشتن مثل اینکه یادشون رفته هادی لئو کیه آرش تن کیه و زئوس کیه وقتی جلوی زئوس بازی کردین چه اتفاقی واستون افتاده

    این واما ماجرای این سرور این قد زئوس زئوس نکنید که در این سرور زئوسی وجود نداره من و ارش تن با دو سه تا از دوستان رو اکانت ماردونا بازی مکنیم فقط واسه تست سرور رسول........ ولی شما حتی نمیتونید چپ به اکانت تستی که هادی و ارش روش بازی میکنن نگاه کنید گذشته رو یه مرور کنید حتی خودتونم میفهمید در حد اندازه زئوس نیستن من موندم چطور جرات کردین اسم زئوس به زبان بیارید

    در مورد پست ها هم کسای که منو میشناسن میدون من بخوام به کسی فوش بدم مستیقم تو روش میدم نه با ایدی فیک


    باشد که رستگار شوید;)


  • اونایی که به این شخص که به من فحش ناموس داده لایکش کردین از خود این هادی لعو هم کمترین

    سلام

    بحث شما و هادی لئو که به بنده ربطی نداره ، فحش داده یا نداده هم به خودش وشما مربوطه !

    اما شمایی که داری میگی هرکی لایکش کرده از خودش هم پایین تره بخاطر فحاشی هاش ، چطوره که توی وال amin lidocaine ، وقتی داشت به میلاد 200T فحش میداد ، لایک میکردی و طرف داری هم میکردی ؟!

    فقط وقتی فحش رو به ناموس شما بدن بده ؟! در بقیه موارد اشکالی نداره ؟!


    آنتی اسپم : چطوری میتونید این حجم از منابع رو مصرف کنید !؟ با غارتش کاری نداریم اصلا :))


  • من چندان خوشم نمیاد به کسی بگم دیدی گفتم

    به تو هم نمیگم ارمین ^^:D


    ضمنا

    دوستان NE بازه عزیز

    جای شاخ و شونه کشیدن اینجا یه دوتا پلن برن سوپرهمر همدیگه خفت کنن شاید باور کنیم! 8o


    منتظر لینک های زیباتون هستیم <3

  • سلام نوری جان خوبی؟جریان جنگ یونیک کاملا مشخص. اونی که اتک داده از اتحاد کلاهبرداران بوده نه اس ای ! ممکنه از ان دبلم اتک میومد چه ربطی به اس ای داره که زدن زیر نپشون ؟؟

    بهترم هست بگی کدوم ساید میتونی تکی جلوی این همه مولتی دووم بیاره!! وگرنه بقیه سایدها هم از نظر پلیر و تجربه وضعیتشون چیزی کمتر از ان ای ندارن مخصوصا اس ای که تو پلنهاش تجربه شون کاملا پیداس همه هم دیدن! مصطفی و سعید به امید و رضا اعتماد دارن منم دارم تا الانم نشون دادن که ما و اونا نداریم دقیقا حالتی که ما و شما تو سرور نرمال داشتیم.اگه گله ایم از امید داشتم سر این بود که میگفتم نباید به ان ای اعتماد میکردی اگه یادت باشه اول سرور یه پست گذاشتم ک پرسیدی منظورت از ان ای منم که گفتم نه من با شما مشکلی ندارم.تجربه نشون داده نصف لیدرای ان ای حرفشون حرف نیست

  • سلام‌ به همگی من اصلا در جریان هیچی نیستم و کاملا‌ تیم‌ما‌بیطرفه مهدی با اینکه رقیب بودی همیشه ولی ی‌ حرفت شدید درسته ^^ قرار بر این بود اخرین سرور تراوین رو با دوستای قدیمی و تیم مستر رو در اس دبل برای خداحافظی باشیم ک‌‌ متاسفانه با این وضعیتا مخالفت کردن اخرین سرور تراوینمون در ایرانه هرکی ناراحتی چیزی از من داره معذرت میخوام اخرین پست من تو‌فروم

    به امید موفقیت همیشگی ساید من ک بیش از 14سرور‌حضور داشتمو تعصبشو‌میکشم

    دوستای خوبی پیدا کردیم بعد فیلتر تشکر میکنم از امین و‌کیارش عمو رضا سلطان‌امیر رپتور نیما گاد هومن اناتما سپنتا هاتف‌گرزی ممد‌نوب‌ و بقیه سلاطین


    پارسا حواست ب امانتی ما باشه سلطان

    کوچک همه رفقا علی الخصوص سلاطین اس دبل

  • سلام عرض میکنم خدمت دوستان عزیز ،




    این چند روز تقریبا هر بار که اومدم فروم رو بخونم بیشتر نا امید شدم از عملکرد دوستان توی شمال شرق ...


    این خودزنی هایی که اینجا میبینم منو یاده سرور 1 راند 4 بعد از فیلتر میندازه و مشکلاتی که بین تیم آمرداد و سوانز پیش اومده و باعث شده بود 2 دستگی شدیدی بین بچه ها جنوب شرق بیفته که به هیچ عنوان شرایط مناسب نبود و عملا تمام پلیرهایی که تو ساید بودن چه از تیم آمرداد و چه از تیم سوانز جای لذت بردن از بازی مدام تو حاشیه بودن و همین باعث شد قبل از کتیبه ها خیلی از برنامه های جنوب شرق عقب بیفته دوستانی که اون سرور بازی کردن خاطرشون هست توی فروم دو طرف چطوری و با چه لحنی باهم صحبت میکردن و در آخر با پادرمیونی آقا مازیار قضیه ختم به خیر شد .




    این سرور هم تا حدودی شبیه به اون سرور داره پیش میره و دو دستگی که توی شمال شرق ایجاد شده چیزی جز ضرر برای شمال شرق و بقیه پلیرهایی که داخلش هستن نداره !


    پلیرهایی که 60 روز زمان گذاشتن تو سرور و زحمت اکانت هاشونو کشیدن که با اختلاف ببین دو نفر یا مشکلاتی که بین چندتا لیدر پیش اومده در نهایت باعث تباه شدن زحمت همه این عزیزان میشه .


    شما کسایی هستین که به واسطه اعتماد به شما (لیدر) ، دوستانی اومدن و زحمت کشیدن ، هزینه کردن و میخوان نتیجه بگیرن پس قبل از اینکه هر تصمیمی بگیرین یا بحث ها و مشکلاتتون رو به فروم بکشونین بهتره با در نظر گرفتن صلاح جمعی برای همه پلیرای ساید عمل کنین این جمله کلیشه ایی هست ولی یکبارم من میگم ، سرور ها میان و میرن این سرور هم جدا از نتیجه ایی که حاصل میشه به اتمام میرسه ولی اسم های شماست که میمونه وعملکردهاتون تو سرورهای قبلی ....




    دقیقا کاری که میکنین کمک به رقباتون هست تا از این اختلاف بیشترین استفاده رو بکنن ( اتفاقی که سرور 1 راند 3 افتاد ) و شمال شرق بخاطر اختلافات لیدرها دو تیکه شد و هر قسمت با یک ساید متا کرد و در نهایت تمام پتانسیل شمال شرق تو خاک شمال شرق خرج شد و همرها و دفاع ها همدیگه رو رنده کردن و از بازی کنار رفتن اتفاقی که با توجه به روندی که میبینم تو چند روز اینده توی این سرور هم به وقوع میپیونده و در نهایت چیزی جز ضرر برای شمال شرق و بعد از اون برای 3 سایده دیگه نخواهد داشت .




    دوستان 3 تا ساید دیگه هم به این فکر کنن بعد از کنار رفتن شمال شرق چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ بالانس سرور به چه صورت پیش میره ؟ طبیعتا 40 روز اینده رو صرف کشاورزی نخواهند کرد تا واندر مشترک 100 بشه ، برقرار کردن توازن بین 3 تا ساید به چه صورته ؟




    امیدوارم دوستان شمال شرقی قبل از هر چیز فیتیله این اختلافات رو بکشن پایین و شروع کنن به تعامل و حرف زدن با همدیگه همگی سنی ازتون گذشته ، تجربه بازی تو چند سرور و دارین به اندازه کافی برنده بودین تو این بازی و دنبال سود و منافع شخصی هم نیستین ، دشمن هم نیستین و قبل از استارت بازی همگی رفیق هم بودین و با اعتماد به همدیگه کپ زدین کنار هم !




    خیلی نصیحت کردم و حرف زدم ، ممنون که مطالعه کردین ، امیدوارم مشکلات برطرف بشه و بازی با جذابیت پیش بره ...




    پینوشت : مطالب بالا نظر شخصی بنده بود ممکنه درست نباشه و قصدم برگشتن آرامش به بازی بوده پس لطفا سایدهای دیگه گارد نگیرن ( اگه امکانش هست براشون )


    پینوشت : همه ما از روز اولی که استارت این بازی رو زدیم کم تجربه بودیم و با گذشت زمان و کسب تجربه تونستیم اثرگذاریمون رو تو بازی زیاد کنیم پس خواهش میکنم ذره بین رو از گذشته رفیق هاتون بردارین و اینقدر همو برای نقششون تو بازی در سرورهای گذشته خورد و خاک شیر نکنین ، هرکسی اندازه توانایی که داشته به اندازه ایی برای پیشبرد اهداف سایدش تلاش میکنه ، استفاده از پتانسیل هر پلیریم به عهده لیدر هاست !


    با سپاس

  • سلام خدمت همگی دوستان

    تا الان علاقه و انگیزه ای به بازی توو این سرور نداشتم فقط دورادور از بیرون سرورو نظاره میکردم ولی با بیرون اومدن از زیر چادر یه سری از دوستان وسوسه شدم یکم پرنگتر در سرور حضور داشته باشم
    امروز با امین و آرمین صحبت کردم یه سری سو تفاهماتی در ساید شمال شرق هست که به زودی برطرف میشه

    شاید ش ش برنده این سرور نباشه چون سرور 3به1 به ضرر شمال شرق هست ولی میتونن با این پتانسیل و توانایی بیشترین لذت و از بازی ببرن

    ولی اینو فراموش نکنن انگیزه اصلیشون واسه حضور در این سرور چی بود جالا که دیگه طرف رسما از زیر چادر اومد بیرون
    در نهایت ش ش اگه برنده این سرور هم نباشه که اونم طبیعیه 3چون به1 به ضررشونه

    ببره با افتخار میگه 3به1 بردم ببازه میگه طبیعی بود 3به1 بود کم سرور بوده که سایدی 3به1 بتونه ببره

    ولی با توجه با اینکه اون 3ساید هر کدوم 1واندر گرفتن و این سرور لیدرها همه زیر هم میکشن و به حرف ها و قول و قرارهایی که میزنن پایبند نیستن

    شمال شرق در نهایت میتونه برنده بازی مشخص بکنه و هر واندری که دوست داشت بذاره 100 بشه پس اختلافاتو کنار بذارید و از بازی لذت ببرید


    پ ن: با بیرون اومدن یه سری ها از زیر چادر متا ش ش با ش غ از محالات این سروره و بازی جذابتر میشه

  • سلام

    واقعا متاسفام برا اکثر کسایی که اینجا پست میزارن و فحش و ناسزا به هم میگن

    فکر میکنم من تنها خانم توی فروم نیستم و خانم های دیگه ای هم باشن که اینجا رو میخونن این حجم از خشم و نفرت برای یه بازی واقعا

    حیرت آوره و به نظرم یه مقدار تجدید نظر کنید توی پست ها و از مدیریت هم میخوام سفت و سخت و بدون جانب داری پست های نا مربوط رو پاک کنه یا یه تاپیک بزنه بنویسه کل کل سرور های گذشته و دوستان برن اونجا با هر لحنی دوست داشتن با هم صحبت کنن.

    و اینکه واقعا ناراحتم میبینم رفیقایی که تا چند روز پیش درکنار هم بازی میکردن و میگفتن و میخندیدن به خاطر یه بازی اینجوری افتادن به جون هم و برای همدیگه کری میخونن.

    از تمامی دوستان داخل ساید شمالشرق (امیرحسین تریدر-یاغی-امین-ارمین-دکتر کیا-بکتاش-حاج حسین و ...) عاجزانه تقاضا میکنم اگر هم مشکلی هستش لطفا مثل یه خانواده درون تیم حلش کنید و خودتون رو دشمن شاد نکنید.

    همه ی دوستان سرورهایی زدن و خوردن لطفا انقدر به مسائل گذشته دامن نزنید

    از تیم لیدوکایین هم تقاضا دارم اکانتشون رو از روی حذف بردارن و مشکلات رو حل کنن

    مطمئنم دوستان اگر محترمانه با هم صحبت کنید مشکلات ساید حل میشه

    حداقل به خاطر ماهایی که توی این اوضاع به دنبال یه سرگرمی هستیم

    ممنونم دوستان