اعلام آمادگی برای سرور ویژه با سرعت 2x [بدون بات و مولتی]

  • کاربران عزیز بازی اسپیدترا ؛



    با سلام و احترام



    با توجه به نزدیکی زمان شروع سرور ویژه 2x اسپیدترا شما می توانید در این تاپیک به معرفی خود و اعلام آمادگی برای حضور در این سرور بپردازید و از حضور دیگران مطلع بشید.


    شروع سرور در پنجشنبه 6 دی ماه 1403 ساعت 18:30

    سرور دارای جایزه ی 200 میلیون ریالی و مدال های فوق ویژه می باشد.


    این سرور کاملا آنتی بات میباشد و هیچگونه باتی در سرور جوابگو نخواهد بود.

    همچنین با مولتی بازی برخورد شدید خواهد شد.

    قوانین مولتی بازی در این سرور به شیوه سخت گیرانه مدیریت خواهد شد که قوانین تکمیلی را در این تاپیک میتوانید بخوانید.


    #لطفا از اسپم کردن و کل کل خارج از عرف خودداری کنید .



    اطلاعات مربوط به سرور را میتوانید در این تاپیک مشاهده کنید. ( ورژن بازی 4.5 LEGENDS )


    آیا آماده ایید ؟!


    ~

    با تشکر


    مدیریت اسپیدترا

  • ارادت

    خدا قوت خدمت تیم اسپیدترا

    جدا از نقد هایی که همیشه داریم مخصوصا خوده من

    دمشون گرم که بستری فراهم کردن برای ما معتاد ها


    همه تاپیک ها رو مطالعه کردم و همه چیز به نظر خوبه ، به جز قسمت برداشتن کنفدراسیون!!!


    میخوام بدونم چه کمکی به جذابیت سرور میکنه؟!


    فقط احتمال کثافت کاری رو بالا میبره!


    برداشته شدن کنفدراسیون هیچ کمکی به سرور بدون مولتی نمیکنه !!!



    یه پیشنهاد دارم ، اگر انجام شه به دور از زرنگ بازی همه به اون بلوغ رسیدیم که اول از خودمون شروع کنیم

    اینجاست که هدف، اولویت هممون قرار میگیره، فارغ از نتیجه بازی


    اینکه هر کسی از ساید خودش شروع کنه!

    موردی دید مثل مرد بیاد بذاره کف فروم نه اینکه پیش خودش بگه آخ جون ما تونستیم مولتی داشته باشیم و کسی‌ نفهمید


    اکانت هایی که داخل هر اتحاد هستن ، قبل از دعوت شدن به اتحاد حتما توسط لیدر احراز هویت انجام شه


    اولین سرور رو بیخیال نتیجه باشیم

    چون قطعا باگ هایی داریم و سرور های آینده بهتر و بهتر میشه و جمعیت سرور افزایش پیدا میکنه


    مطمئن باشید اگر نتیجه نگیریم باز برمیگردیم به همون حال قبل و دیگه پلیری نمیبینیم



    در مورد کنفدراسیون حتما همگی نظر بدین

    با مدیریت صحبت کردم و گفتن به نظر جمع برمیگرده

  • اگر منظور از لغو قانون کنفدراسیون اینه که فقط ۶۰ اکانت داخل اتحاد میتونن باهم تبادل نیرو و منبع کنن که تبریک، چون به نظر یه سرور کاملا بدون مولتی در انتظارتونه


    اما اگر منظور این هست که مبادله نیرو و منبع توی سرور آزاده، تبریک بزرگتر چون اربابان کلاه جدید و گشادی برای سر همگی دوختن که انشاالله مبارک همه باشه.

  • یکماه هستش که توی نظر سنجی داریم بحث میکنیم

    کل درخواست ها برای اعمال قوانین اصلی هستش

    در نهایت ‌یک بخش مهم قوانین رو همینطور یهویی بر میدارین ؟

    چرا سیستم کنفدراسیون باید برداشته شه ؟

  • سلام و وقت بخیر


    اتحاد کبیر ••• در این سرور حضور خواهد داشت و در حال جمع آوری تیم هست. در این تیم همانند سرورهای قبل تمامی اعضا و تیم لیدری در تمامی اجزای آن سهم و صاحب نظر هستن. هیچ شخص محوری نیست، تیم و اشخاص حاضر در ساید در تمامی تصمیم های ساید دخیل هستند و به طور کامل و شفاف موضوعات مختلف تراوین در آن بحث و رای گیری می‌شود. ساید مشخص نیست. دوستانی که تمایل دارن در اولین تیم تراوین ایران بازی کنند به بنده در واتساپ و یا تلگرام پیام دهند. 09123422023


    پی نوشت: قوانین تراوینی اتحاد همانند قوانین ذکر شده میباشد و اشخاصی که به دنبال دور زدن و یا مولتی بازی هستند از داخل ساید صفر خواهند شد.


    شادزی

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

  • درود دوستان


    با حرف دوستان کاملا موافقم ، به نظرم اگه قراره کنفدراسیون برداشته بشه پس تبادل نیرو و منبع فقط مربوط بشه به ۶۰ نفر اون اتحاد ! در غیر اینصورت راه برای بازی ناسالم عملا باز میشه و شاهد حواشی بیش از پیش هستیم !


    به نظرم قوانین کام اینجا اجرا بشه و اگه قراره قانونی از قوانین تراوین اصلی دسخوش تغییر بشه فقط برای سخت تر شدن مولتی بازی باشه ، ایا برداشتن کنفدراسیون به سخت تر شدن مولتی بازی کمکی میکنه ؟


    یا حق


    یوسف

  • سلام


    این‌ که مدیریت این سرور و گذاشتن جای شکر داره و حرف بازیکنا رو شنیدن

    قوانین هم قشنگ نوشته شده امیدوارم رعایت بشه و درست مدیریت بشه...

    راجع به‌ کنفدراسیون نظری ندارم

    بودنش یه عذابه نبودنش‌ یه عذاب ولی خب‌ نوستالژی‌ میشه

    بازم طبق گفته خود ادمین اگه نظرسنجی کنیم بهتره

    به هرحال‌ ما از این‌ سرور استقبال میکنیم


    ایلیا بریم‌ برا مدال ؟:))

  • درود خدمت دوستداران تراوین پاک
    نظرات و تحلیل شخصی خودم رو در این پست اعلام میکنم.


    1- کنفدراسیون:


    - اگر خارج از قوانین های اخلاقی نانوشته تعریف شده توسط ایرانی ها مبنای بازی رو تراوین قرار بدیم، مواردی مثل داشتن چراغ و جاسوسی و ارسال دفاع از سایدهای مجاور، ریختن دفاع در اکانت ها، آبادی ها و ... شامل بازی هستند که بنظرم با وجود کنفدراسیون ازین قبیل موارد کاهش چشمگیر دارند و از هیجان بازی کم میکنند.

    - طبق قوانین نوشته شده که مطالعه کردم با اکانت های مولتی و فیک و سیلور برخورد خواهد شد و میتونیم انتظار داشته باشیم که این هیجانات از اکانت های اصلی اتفاق بیفتند و شاهد سروری کلاسیک باشیم.

    - با اینحال با توجه به نظر جمع پیشنهاد بنده به مدیریت این هست که اگر سیستم کنفدراسیون غیرفعال باشد، امکان ارسال دفاع و جانشینی فقط برای اکانت هایی باشد که داخل اتحاد (هر اتحادی) هستند. بدین صورت اکانت های بدون اتحاد امکان سواستفاده ازین قابلیت ها را ندارند.


    2- پیش درآمدی از سبک بازی برای لیدرها و پلیرها:

    - با توجه به محدودیت بیست هزارتایی غارت خودکار و تعداد اکانت در این سرور، اکانتهای واندرزن موظف هستند تیمهای چند نفره برای ساپورت یک اکانت اتخاذ کنند.
    - با توجه به بن آیپی، برای جلوگیری از خفت اکانتهای اتحاد، قابلیت بررسی آن توسط پلیرهای شب وجود ندارد و شاهد خفت های بیشتری خواهیم بود. (شباهت بیشتر به کام)
    - بسیار بعید خواهد بود که اکانت های دفساز، بیش از یک میلیون گندمخور داشته باشند. و تقسیم ساخت دفاع، گندمرسانی و پخش آن بصورت همکاری تیمی میان بازیکن های بیشتری خواهد بود.

    - با توجه به کاهش محدودیت غارت خودکار و بسته شدن ربات‌ها، بروزرسانی و تغییر فارم لیست روزانه از الویت های بازیکن های حرفه ای خواهد بود. با اینحال همچنان قابلیت افزودن این فارم ها توسط کدنویسی وجود دارد و توصیه میشود افرادی که این کد را در اختیار دارند برای شرایط برابر آنرا عمومی سازی کنند.

    - با توجه به براورد شخصی از پلیرها، بیشتر آنها دفساز هستند و این امکان وجود دارد که بدلیل کمبود همر، تعدادی کتیبه و واندر برای ناتار باقی بماند.
    - در این سرور پاپ اکثر اکانتهای برتر، بالا خواهد بود.
    - کاتا و دیستروی فیدرها، لاست گندمخور دفاعی و هجومی، جابجایی کتیبه ها، پلنری، اینسرت، دیوار، کاتای ناتار، دفاع ثابت و پر شدن امتیازات اتحاد بسیار چشمگیرتر و با نیاز به همکاری بیشتری خواهد بود.
    - اکانت های رتبه دار جمعیت، نیروی کمتری به نسبت به دیگران خواهند داشت.

    3- ایپی پلنر، زمان کتیبه ها، دفکوردی، جابجایی کتیبه و خفت شبانه

    - مخالف این هستم که برای پلنرها ایپی مجزا در نظر گرفته شود. حداقل برای اولین سرور و تست آن و همچنین پیشرفت سطح بازی بازیکنان تراوینی. برای انجام یک پلن هماهنگی بین بازیکنها انجام شود و بازی تیمی، استعداد لانچری هر بازیکن بصورت جداگانه سنجیده شود. (مشابه کام)
    - اگر کتیبه ای برای اکانتی قرار دارد، تنها توسط آن بازیکن و جانشینان وی قابلیت مشاهده حملات وجود داشته باشد. و اهمیت وجود دفکورد برای هماهنگی در اتحاد ها و ارزش فیک اتک ها دو چندان شود. (مشابه کام)
    - قراردادن پلیر شب برای جلوگیری از خفت های شبانه و رصد آنها در گزارش اتحاد، یا دفاع ثابت و گریز همر در هنگام خروج از اکانت حائز اهمیت بیشتری شود. و هرگونه ایپی دو اکانت با مسدودیت مواجه شود. (مشابه کام)

    4- قیمت گلد، انتقال طلا، اهمیت سیلور و همکاری تیمی

    - با توجه به تیمبندی اتحادی و سایدی بر مبنای گلد در چندین سرور توصیه میشود قیمت گلد افزایش پیدا کند و بخش انتقال طلا برداشته شود.
    - بازیکنانی که از شرایط مالی مناسب برخوردار نیستند میتوانند با هماهنگی اتحاد ایتم در حراجی قرار داده و طلای خود را با همکاری تیمی جابجا کنند.
    - بدین صورت اهمیت حراجی، چکش زنی و موارد مهمی مانند آثار هنری بسیار بیشتر و به تراوین اصلی نزدیکتر خواهد شد.

    5- خرد جمعی، غرور و اعتبار

    - افرادی که در این سرور حضور پیدا کنند قوانین آنرا پذیرفته اند و در صورت هرگونه تخلف و تقلب برخورد صورت گیرد.
    - برای هر تیم یا ساید یک شخص لیدر یا بازرس و یک اسکاتر وجود داشته باشد تا اکانتهای خودی و غیرخودی را رصد کند و در صورت بازی بر خلاف قوانین آنها را گزارش دهد و یا با آنها برخورد کنند.
    - همچنین یک واسط، یا سفیر میان تیمها وجود داشته باشد که این مسائل را بصورت معاملاتی، یا با بررسی شخص واسط بین دو تیم حل کنند.

    6- نتیجه اصلی سرور! اوتوپیا، توهم یا واقعیت


    - مسلما در تراوین کام هم موارد زیادی از تقلب وجود دارد و بستر تقلب پذیری این بازی بسیار زیاد است. آیا با جلوگیری از آن و پیاده سازی حرفه ای قوانین بطور کامل در تعداد کمتر شاهد افزایش کیفیت و جذابیت بازی، یا ناتوانی بسیاری از بازیکنان برای بازی و نیاز به بستری بازتر و نه به طور کامل صددرصدی خواهیم بود؟ این مورد تا اتمام سرور مشخص خواهد شد! و به نظر من کمالگرایی بطور کامل نتیجه معکوس میدهد!


    ارادتمند .

    ایلیا

  • در صورتی بازی میکنم که

    کنفدراسیون باشه

    چون هیچ دلیلی برای برداشتنش نیست و هیچ کمکی هم به بدون مولتی بودن سرور نمیکنه


    آی پی پلنری نداریم

    هرکی هجومی بازی میکنه باید لانچ یاد بگیره

    اولین ای پی ، طبق قوانین باید برخورد شه



    قوانین سرور رو خوندم ، دقیقا شبیه اون چیزی بود که مملی توی تاپیک قبلی نوشته بود


    در پایان هم میخوام یه یاداوری بذارم براتون

    زمانی که ما با شعار سرور بدون مولتی وارد بازی شدیم

    بعد گندش درومد آقا بات شخصی داشته و روی ای پی های مختلف و میگفت من دوست و رفیق زیاد دارم ، نصفمون امریکا هستیم و روی اکانت یه لشگر بازی میکنن و به همین علت غارتش بالاس ،


    لینک رو میذارم

    پست قبلیش هم پست فرهاد هست که مچشو گرفته ول نمیکنه


    نقد و بررسی سرور 2 ایکس راند 2 | آغاز 30 بهمن 1399 |


    قبلا زخم خوردیم و به ریشمون خندیدن


    پ.ن : کف فروم دنبال پلیر :دی

  • درود


    در مورد سیستم کنفدراسیون نظر من اینه اعمال بشه.


    کنفدراسیون ایده ی خوبی بود که جهت رفع یه سری از مشکلات وارد تراوین شد، با حذفش اون مسائل و مشکلات مجدد برمیگردن ...


    مورد مهمتر:


    حالا که نظر اکثریت اینه سرور بدون بات و مولتی ران بشه، امیدوارم همه به قوانین وضع شده احترام بزاریم و سعی نکنیم به هر طریقی زیر آبی بریم.

    به عبارت خیلی خیلی ساده تر:

    یه سرور داره استارت میخوره با یک سری قوانین مشخص، اگه این چهارچوب و قوانین باب میلت نیست لطف بزرگی در حق خودت و بقیه میکنی که رجیستر نکنی. اگه رجیستر کردی شرایطی که برای بقیه هست رو شما هم بپذیر و بهش احترام بزار.


    خلاص

  • سلام عزیزان دل


    این سرور قطعا نقطه عطف اسپیدترا هست

    اول از همه از ادمین عزیز‌ تشکر میکنم که به حرف بچه ها گوش کردن و این بستر رو فراهم کردن

    قطعا این سرور قوانین باگ هایی داره که با نظرات همه بازیکنا برطرف میشه و این سبک جا میوفته.


    نظر من اینه که

    کنفدراسیون در سرور وجود داشته باشه.

    ایپی پلنری هم وجود نداشته باشه‌.


    هنوز ساید انتخابی مشخص نیست.


    ارادتمندیم

    علیرضا

  • این پست ایلیا به نظرم کاملترین تحلیل نواقص اپدیت موجود بود، من هم سعی میکنم نظراتمو تیکه تیکه بهش اضافه کنم

    درود خدمت دوستداران تراوین پاک
    نظرات و تحلیل شخصی خودم رو در این پست اعلام میکنم.


    اول بگم نظراتم مستقل از حضور یا عدم حضورمه، ایده سرور جذاب بود و خوب دوست دارم اگر قراره اتفاق بیفته به بهترین نحو باشه.


    3تا نکته اصلی به نظرم در این اپدیت باید حتما نیاز به بحث و بازبینی داره.

    این ها خلا های قانونی موجوده که به راحتی میتونه مورد سو استفاده قرار بگیره وسط سرور هم اگر کسی اعتراض کنه با جمله این طبق قانونه و کاری نمیشه کرد مواجه میشه.


    1- کنفدراسیون:


    - اگر خارج از قوانین های اخلاقی نانوشته تعریف شده توسط ایرانی ها مبنای بازی رو تراوین قرار بدیم، مواردی مثل داشتن چراغ و جاسوسی و ارسال دفاع از سایدهای مجاور، ریختن دفاع در اکانت ها، آبادی ها و ... شامل بازی هستند که بنظرم با وجود کنفدراسیون ازین قبیل موارد کاهش چشمگیر دارند و از هیجان بازی کم میکنند.

    - طبق قوانین نوشته شده که مطالعه کردم با اکانت های مولتی و فیک و سیلور برخورد خواهد شد و میتونیم انتظار داشته باشیم که این هیجانات از اکانت های اصلی اتفاق بیفتند و شاهد سروری کلاسیک باشیم.

    - با اینحال با توجه به نظر جمع پیشنهاد بنده به مدیریت این هست که اگر سیستم کنفدراسیون غیرفعال باشد، امکان ارسال دفاع و جانشینی فقط برای اکانت هایی باشد که داخل اتحاد (هر اتحادی) هستند. بدین صورت اکانت های بدون اتحاد امکان سواستفاده ازین قابلیت ها را ندارند.

    با وجود اینکه خیلیا میگن دف ریختن تو مولتی چرکه، اما کار جالبیه و این حتی وجهه مثبت نبودن کنفدراسیونه اما وجه نگران کننده، دف نامحدوده در نظر بگیرید که جنوب شرق سرور اخیر با 120 -30 اکانت داخل کنفدراسیون بازی کرد!

    به نظرم اگر صرف همکاری 60 اکانت مورد تایید نباشه، حداکثر تعداد اکانتای هر تیم باید بین 80-120 باشه.(2تا اتحاد 40 50 نفره، میتونیم جایزه امتیاز اتحاد رو هم به همین نسبت تقلیل بدیم که بالانس امتیاز بهم نخوره هر چند که اگرم نشه برای همه یکسانه. قراره سرور بدون مولتی و تنها با پلیرهای "حقیقی" ران شه. اگر سایدی بیشتر از 100نفر پلیر داره اعلام کنه که این محدودیت افزایش پیدا کنه.



    3- ایپی پلنر، زمان کتیبه ها، دفکوردی، جابجایی کتیبه و خفت شبانه

    تا جایی که من متوجه شدم، ایپی پلنر مصونیت بن میاره اما محدودیت های پوشینگ منبع و غارت پا برجا میمونه.

    موردیو در نظر بگیرید که یک تیم ایپی پلنرش رو پرکار ترین پلیر معرفی میکنه و از قید پلن زدن میگذره، با گوشی اقوام و بستگان 60 اکانت رجیستر میکنه و اکانتارو میده دست به ظاهر پلنر ساید.

    حالا اقای پلنر میتونه تا اخر بازی رو این اکانتا بره دف روشون بسازه و هیچ قانونیو نقض نکنه و هر وقت پلن هم روشون اومدن این دف رو بذاره جلوی همر هایی که قرار نیست با مولتی بیان بالا و احتمالا کوچیک ترن، نتیجه میشه چی؟ یه سرور بدتر از سرور قبل.

    این موضوع میتونه یا با کوچیکتر کردن تیم ها حل شه یا با بخش بعدی بحثم قابل حل است.


    در نهایت، تصمیم نهایی برای مسدودسازی توسط مدیران و ادمین‌های بازی اتخاذ خواهد شد.

    مولتی هانتر در این بخش باید دخالت مستقیم کنه.

    اگر ببینه اکانتی واضحا به صورت توافقی برای منافع عمومی تیم (چه دف و چه منبع ) داره بازی میکنه و پلیر مستقل نداره، هر چند که تمامی قوانین ایپی رو رعایت کرده باشه باید مجازات کنه و به معنی واقعی کلمه هانترِ مولتی باشه نه یاور مولتی.

    این بخش نیاز به توضیح بیشتر مولتی هانتر داره که ایا دقیقا همین روند رو پی میگیره یا منفل و در چارچوب رعایت ایپی عمل میکنه.

    در باره قانون های ایپی مشترک هم به شدت باید سختگیری صورت بگیره.



    فکر میکنم که عزم جدی ای واسه ران کردن این سرور وجود داره ولی اگر این خلا ها پر نشه به طور قانونی تیم ها میتونن ازش استفاده کنن و برخوردی نبینن و قصه همون قصه قبل میشه ولی اینبار به جای طعم پرتغالی با طعم نعنایی.


    در نهایت هم یه قصه بگم

    یک ادم کور با یه بنده ی خدایی میوه میخورد. بعد یه مدت کوره میگه هوی مرتیکه چرا 3تا 3تا میخوری، طرف کف میکنه میگه تو که کوری از کجا فهمیدی. میگه که چون من 2تا 2تا میخورم ولی تو اعتراض نمیکنی.

    من همین اول کار کوچکترین باگ هایی که باعث سو استفاده میشد و به ذهنم رسید گفتم که اگر فردا روزی استفاده شد کسی نگه تو که میدونستی چرا ساکت موندی.



    ارادت

  • سلام بر همه دوستان گل:*<3


    نظر منم با نظر بقیه دوستان هم راستا هستش یعنی کنفدراسیون اعمال بشه و آیپی پلنری برداشته بشه.


    همچنین از همه عزیزان عاجزانه میخوام یک سرور از هر گونه دور زدن قانون و میانبر زدن برای بُرد یا خودنمایی اجتناب کنند تا بلاخره یک سرور درست حسابی رو داشته باشیم. (ببینم یک سرور میتونید باتقوا باشید:|)


    بنده هم شخصاً هرجای سرور ببینم یک عده بدون اینکه گرفتار بشن دارن زیر آبی میرن و غارت نجومی دارن یا اتحاد های مولتی ردیف شدن ، دکمه حذف رو محترمانه میفشارم و کلا دیگه با اسپیدترا بای بای میکنم و به شما هم همین توصیه رو میکنم.X/


    به امید سروری جذاب و شلوغ که داش مجید مارو ببره دوباره کربلا:D

  • سلام و ارادت

    فارغ از حضور و یا عدم حضور شخص بنده در این سرور و در ادامه صحبت های دوستان خوبم فرهاد و ایلیا و تایید صحبت هاشون برای جلوگیری از تکرار نکات گفته شده مطلبی هست که برای من و فکر میکنم عزیزانی که عموما با سبک هجومی و نژاد توتن بازی میکنن قابل ذکر باشه و اون هم در رابطه با محدودیت تعداد اتک هاست .


    فکر نکنم برای کسی محدود بودن قدرت غارت نژاد توتن در مقایسه با نژاد گول و هون با توجه به پایین بودن سرعت نیروها پنهون باشه و خب تعداد ۲۰ ک اتک در خوشبینانه ترین حالت ممکن برای نژاد توتن روی دوتا دهکده بتونه جوابگو باشه و با توجه به اینکه مولتی اکانتی هم وجود نداره کار برای عزیزانی بخوان همر بسازن به نظرم خیلی سخت میشه و در عوض برای هون و گول دستشون رو برای ساخت دف بیشتر باز میزاره که باز هم همون داستان عدم کارایی لازم همرها تو سرور مطرح میشه ...(به قول امید دف سرور رو میبره)



    پیشنهاد خودم تغییر لیمیت اتک ها بر اساس نژاد هست و لیمیت اتک کل اکانت توتن باید بیشتر از حداقل دو نژاد گول و هون باشه و رومن هم تقریبا با شوالیه میتونه رقابت با این دو نژاد داشته باشه اما چون سزار هم نیروی کندی هست میشه محدودیتی بین این سه نژاد داشته باشه یعنی از هون و گول بیشتر از توتن کمتر و مصری ها رو هم چون هیچ تجربه ای در نیرو سازی و غارت باهاشون ندارم واقعا نظری ندارم و دوستانی که با این نژاد نیرو سازی کردن اعلام نظر کنند .

  • سلام به همه عزیزان :)


    کل این احتمالات فقط در صورتی ممکن هستش که چیزی به اسم بات فعال باشه

    بدون بات حتی آی پی مشترک هم اهمیتی نخواد داشت .

    قبلا به میلاد هم گفته بودم . خیلی راحت با یه هزینه زیر ۳۰۰ - ۴۰۰ هزار تومن میشه ۱۰۰ تا آی پی تمیز تهیه کرد . روی بات برای هر اکانت یک آی پی ست کرد و فقط هر ماه شارژ کرد آی پی ها رو . هم ثابت هستن . هم لاگین اشتباهی نخواهد داشت و در نهایت میشه ۱۰۰ تا مولتی دفساز !

    بات کار نکنه . پوش و رید توافقی وجود نداشته باشه . بعدش ببینیم دوستان چطوری میتونن مولتی بسازن و بکشن بالا

    رنج سنی پلیرها باللای ۳۰ رسیده دیگه :)

    کسی تایم نداره حتی اکانت خودش رو باللا بکشه ۲۴ ساعت و نیاز به ۲ -۳ نفر روی یک اکانت هستش


    در مورد پلنری و لانچری به نظرم زیادی داره سختگیری میشه . همه دوستان میدونین که پلیر شب خیلی کم هستش

    حالا با این وضعیت دفکورد یا تیم دفکوردی نتونن لاگین کنن و دف جابجا کنن . همری نمیمونه واسه زدن واندر و مطمعنا به تایم کتیبه نرسیده جذابیت سرور از بین میره و به احتمال زیاد اکثر پلیر ها بجای ساختن همر به فکر ساختن دف میافتن .

    شما میگید دات کام . اما همون دات کام هم سیتری داده میشد و دفکورد میومد روی اکانتها . پوشی انجام نمیشد که خلاف قوانین باشه

    در مورد لانچ هم که میگید باید لانچری یاد بگیرین . الان خیلی ها هستن که با گوشی پلی میدن یا نت درست درمون ندارن . این عزیزان الان چطوری لانچری باید یاد بگیرن ؟

    با این امکان اضافه کردن موج که ۱۰۰ تا گلد خرجشه دیگه لانچری که اهمیتی نداره . اما تایم بندی و سیم سک زدن مهم هستش


    بودن سیستم کنفدراسیون مهم هستش . امکان دف دادن و کثافت کاری رو از بین میبره

    مشکل اصلی بات و پوش و رید مولتی هستش . با توجه به اینکه مصری توی این سرور خواهد بود . اگر برای بات و پوش فکری نشه .هر احتمال و هر قانونی که گذاشته بشه در نهایت نتیجه ایی نخواهد داشت


    تیم ما ۴ نفر هستش . ۳ تا میتونیم مصری بکشیم بالا . بدون لاگین بدون آی پی مشترک و هر خلاف دیگه ایی . اکانت چهارم توتن باشه و رید بره کپ ها رو . تایمی هم که نیاز به دف اشت همین ۳ تا مصری دفش رو بدن . خلاف قوانین عمل نکریم . اما در اصل مولتی بازی کردیم

    سیستم کنفدراسیون واسه همیچین حالت هایی نیاز هستش .

  • درود بر وحشی ترین پنگوعن قطب شمال که برترین مهاجم سال شد :دی

    حسین جان با نظر شما در ابتدا موافق بودم که در حق نژاد توتن اجهاف میشه و حتی بصورت پیشفرض انتخاب نژادی اکثریت بازیکنان نژادهای هون و گول هستند.

    محدودیت غارت خودکار مثل این هست که داخل فیفا دوتا تیم انتخاب کنیم، نه اینکه ضعیف باشند. مثلا سیتی و بارسلونا. و بعد آمار اونهارو بالانس کنیم.
    اما صحبت شما کمی متفاوت هست. برای همین مثال، به نسبت سرعت بازیکنان محدودیت غارت رو بالانس کنیم. یعنی سرعت خط حمله با دروازه بان را یکسان کنیم.
    به نظرم در صورتی که پیشفرض غارت همه نژادها یک نیرو، مثلا سریعترین سواره هجومی آن قرار گرفته شود ایده بسیار خوبی هست و من براتون محاسابتش رو بر مبنای 20000 نیرو در زیر قرار میدم.


    شوالیه (رومی ها) : سرعت حرکت = 28
    شوالیه توتن (توتن) : سرعت حرکت = 18
    رعد (گول ها) : سرعت حرکت = 38
    استپ سوار (هون‌ها): سرعت حرکت = 32

    ارابه ریشف (مصری‌ها): سرعت حرکت = 20

    با توجه به محدودیت 20 هزار حمله و بیشترین سرعت حرکت رعد به ازای هر خانه 526 حمله وجود دارد!
    یعنی اعمال حملات در لیمیت برای یک خانه در نژاد گول نهایتا 526 حمله به خود اختصاص میدهد.
    اگر بخواهیم برای برابر سازی سرعت نیروها آنهارا به این تعداد حملات برسانیم، برای نژادهای دیگر داریم:

    رومی ها = 714 حمله
    توتن ها = 1111 حمله

    هون ها = 625 حمله

    مصری ها = 1000 حمله

    و برای برابرسازی آن باید تمامی نژادها به 526 حمله به ازای هر خانه در محدودیت خود برسند که داریم:

    رومی ها = 1.3 برابر (26000 حمله)
    توتن ها = 2.1 برابر (42000 حمله)
    هون ها = 1.18 برابر (24000 حمله)
    مصری ها = 1.9 برابر (38000 حمله)


    اعداد تقریبی میباشد!

    اما چند مورد مهم که باید درنظر گرفته شود.
    - چه تضمینی وجود دارد تمامی بازیکنان از سریعترین نیروی هجومی خود استفاده کنند؟ برای مثال در توتنها بجای دلاور از شوالیه توتن استفاده شود؟
    - با توجه به مپ 200*200 به نسبت 400*400 آیا نصف شدن محدودیت لیمیت و نسبیت آن با نقشه حساب شده است؟ :دی
    - اکانت های هجومی توتن نیاز به ساپورت های هون یا رعد برای حمل منابع در فواصل خواهند داشت.
    - همرهای توتن بسیار با کیفیت تر از نژادهای دیگر هستند.
    - عفلانی نیست که نژاد مصری 38000 حمله در حال رفت و امد داشته باشد :دی

    با اینحال اگر همین محاسبات بر اساس پیاده نظام هجومی انجام شود. به اعداد بالانس تری میرسیم اما پیاده نظام توتن از هون ها و رومن ها سریعتر است! :)


    اما‌خب این محدودیت در کام هم وجود دارد .

    این محدودیت شاید باعث این بشه که همرسازا اذیت بشن ولی دفاع ساز ها که تعدادشون بیشتره رو مداوم اذیت میکنه.


    افشین جان صحبت شما بنظر من درست است و بسیاری از پلیرها از لحاظ توانایی در این سرور کم میارن و تفاوت میان زمانی که برای بازی گذاشته میشود، تعداد پلیر اکانت و سطح بازیکنان مشخص کننده اکانت ها و حجم نیروی آنها خواهد بود.


    در سرورهای کام در مورد غارت هم اتحادی داخل سیستم کنفدراسی محدودیت و فرمولی وجود دارد که منجر به بن اکانت نخواهد شد. و طبیعی است بازیکنان هم تیمی منابع خودشان را در اختیار یکدیگر بگذارند که امیدوارم با رعایت به بندهای زیر این موضوع موجب بن اکانت نشه!

  • سلام وقت بخیر


    داشتم نظرات دوستان رو میخوندم

    ایلیا جان نیت شما رو از این بند از نظرات تون رو نگرفتم!!!

    - با توجه به تیمبندی اتحادی و سایدی بر مبنای گلد در چندین سرور توصیه میشود قیمت گلد افزایش پیدا کند و بخش انتقال طلا برداشته شود

    چرا باید قیمت گلد افزایش پیدا کنه؟!!

    یکی از دلایلی که بنده جذب ترواین شدم (قبل از فیلترینگ) این بود که یک بازی سرگرم کننده با هزینه ی کم به حساب میومد.

    همین راندی که تموم شد اکانت ما حدودا 50 کی گلد خرج برداشت ... برای رنکینگ هم نیامده بودیم و دفسازی میکردیم

    که میشه چیزی حدود 4 میلیون تومان برای 2 ماه... معادل دلاریش هم حساب کنیم میشه چیزی حدود 60 دلار... چون از بازی لذت میبردم حاضر شدم این هزینه رو بکنم

    صرفا خودم رو مثال میزنم که قصدم از بازی سرگرمی هست... اگر قرار باشه من چیزی حدود 60 الی 100 دلار برای این بازی که جایزه برنده ی نفر اولش 1 میلیون تومن هست پرداخت کنم ...

    به نظرتون عاقلانه تر این نیست که با این مبلغ برم یک بازی از پلتفرم استیم بخرم مثلا God of war ... هم سرگرم کننده تر هست و هم اینکه هر زمانی که بخوام میتونم برم بازیش کنم ... و نه اینکه فقط 5-6 ماه سرگرم باشم تهش هم هیچی گیرم نیاد !!!

    نظر شخصیم رو میگم و نظرات دیگر دوستان هم محترم ... "تنها اپشن مثبت اسپید ترا قیمت مناسب گلد ش هست"

    گلد یکی از فاکتور های اصلی بازی برای پیشرفت هست ... طبیعتا هرکسی بیشتر هزینه کنه شانس برنده شدنش هم بیشتر میشه

    این پیشنهاد شما مثل این میمونه که مثلا بگی چون من نمیتونم بیشتراز فلان مقدار/تومان هزینه کنم ... پس بقیه هم باید بهشون فشار بیاد و قدرت خریدشون کم بشه

    قصد بی ادبی ندارم این فقط یک مثال هست و مصداقش میشه ضرب المثل "دیگی که برای من نجوشه سر سگ توش بجوشه"

    به شخصه هنوز تصمیمی برای حضور در این راند پیش رو نگرفتم ... ولی اگر قیمت گلد افزایش پیدا کنه قطعا دیگه در اسپیدترا ریجستر نخواهم کرد.

  • به نظر من وقتی ادمین اومده گفته وقتی اکانتی به صورت اختصاصی از اکانت دیگری رید میشه به عنوان مولتی اکانت تلقی میشه و یا دفاع اختصاصی و دیگه مسئله آی پی نیست. حالا کنفدراسیون باشه یا نباشه... یا مثلا من برم رو اکانت مصری بازی کنم و جعفر توتن بشینه منو رید بده فقط خوب مشخصا اکانت مصری من داره در جهت منافع اکانت دیگر استفاده میشه و این چیزی که ادمین گفته دقیقا همین معنی رو میده پس زیاد نگران نباشید، خود من چت چند نفر رو میتونم بزارم تو همین چند ساعت گفتم فقط و فقط یک اکانت، خودم ریپورت میکنم و یا اخراج و صفر...

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

  • درود. نظر شما محترم هست. من دلایل خودم رو میگم.
    شاید یک تراوین مولتی ازاد و بقولی سندباکس، بدلیل قیمت پایین طلا، دیگی باشه که برای همه نباید بجوشه ولی داره میجوشه!
    اما شما داخل تراوین کام که ثبت نام کنی، تفاوت افرادی که برای بازی هزینه میکنند و نمیکنند کاملا چشمگیر هست و عملا یک بازی Pay to Win هست. برای مثال افراد اول بازی برای خالی کردن ابادی ها هزینه های کلان 300 دلاری در هفته اول و دوم میکنند!


    برگردیم به اسپیدترا

    برفرض ایلیا در یک مولتی اکانت مصری پنج دهکده ای خودش 3 دلار (200 تومان) هزینه میکنه و 500 هزار نیروی دفاعی میسازه.
    اگر ایلیا 20 اکانت با همین شرایط بسازه حدود 10 میلیون نیروی دفاعی با هزینه 60 دلار ساخته!
    آیا اگر ایلیا برای یک اکانت 60 دلار هزینه کند، چنین براورد نیرویی خواهد داشت؟ جواب واضحا خیر است. اگر 200 دلار هم هزینه کند چنین حجم عظیمی از نیروی دفاعی را نخواهد ساخت.

    صحبت من در مورد کیفیت است. اگر 10 میلیون نیروی دفاعی هزینه 600 دلاری داشته باشد، ایا ایلیا چنین هزینه ای را متحمل خواهد شد؟
    یا با همان 200 دلار اکانت اصلی خودش را میسازد.


    به هر حال پیشنهاد من برای چاره اندیشی من باب مولتی بازی و حذف گزینه انتقال طلا بوده.
    اگر برای یک اکانت شما در چنین سروری 50ک گلد خرج شده تصور میکنم در این سرور برای همون اکانت حدود 20-30ک گلد مصرف بشه!
    میتونیم این پیشنهاد رو در سرورهای مولتی ازاد در نظر بگیریم، قیمت طلا رو گرونتر کنید تا پلیرها به بازی اکانت محور فورس بشند.

    با اینحال شما بازیکنی هستید که گلدتون رو خودتون تهیه میکنید و تصور نمیکنم با حذف این قابلیت یا افزایش قیمت طلا تفاوتی در هزینه شما در سرور بدون مولتی ایجاد بشه. اما دقیق اطلاع و براوردی ندارم و برای من هم یک چیز جدید هست!


    ارادتمند

  • سلام مجدد

    به نظر من وقتی ادمین اومده گفته وقتی اکانتی به صورت اختصاصی از اکانت دیگری رید میشه به عنوان مولتی اکانت تلقی میشه و یا دفاع اختصاصی و دیگه مسئله آی پی نیست. حالا کنفدراسیون باشه یا نباشه... یا مثلا من برم رو اکانت مصری بازی کنم و جعفر توتن بشینه منو رید بده فقط خوب مشخصا اکانت مصری من داره در جهت منافع اکانت دیگر استفاده میشه و این چیزی که ادمین گفته دقیقا همین معنی رو میده پس زیاد نگران نباشید، خود من چت چند نفر رو میتونم بزارم تو همین چند ساعت گفتم فقط و فقط یک اکانت، خودم ریپورت میکنم و یا اخراج و صفر...

    اینکه نگران نباشید مملی پیام داده به پلیر ها که تک اکانت باشن

    هیچ وقت نمیتونه ربطی به بود و نبود کنفدراسیون داشته باشه


    توی تاپیک قبلی هم این مورد رو گفتی ،

    در موردش یه توضیحی ارائه کن بی زحمت، ما بدونیم شما چه چیز هایی در ذهن خود داشتی که برای بازی پاک خواستی کنفدراسیون نباشه



    حقیقتا اینکه نگران نباشیم چون مملی گفته یکم زیادی نگران میکنه من رو

    پس حتما به توضیحی به ما بده از نگرانی دربیایم



    در مورد قیمت گلد

    به نظرم یه افزایش معقول داشته باشه موردی نداره

    همونطور که ایلیا گفت ، قطعا مصرف گلد نسبت به سرور های قبلی کم میشه و افزایش قیمتش جبران میشه ، شایدم سود هم بکنیم :دی