نقد و بررسی سرور فینال با سرعت ۳ برابر | آغاز ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ |

  • با این که بعد این سرور دیگه تراوین پلی نمیدم ولی اگه اون سرور باز بشه ... فقط سرور باز میشد ۷۰ درصد دفتونو اینجا لاست دادید اونجا ۸۰ درصد لاست میدادید

    اون سرور رو که قطعا میباختید ایلیا دو ایکس با شما بود ! در ضمن 200t هم مشکل پزشکی داشت اون سرور نبود همین دو فاکتور نشون میده شمال شرق هیچ شانسی برای صد کردن نداشت !!!

  • نه داداش حافظه ات مشکلی نداره

    به قول جاوید بود فکر کنم که سرور رو به دو قسمت قبل تارتاروس و بعد تارتاروس تقسیم کرده بود!

    بله موقعی که شما بودید سرور تقریبا برابر بود ولی بعد رفتن شما و حذف اکانتهاتون سرور نتیجه بازی از قبل مشخص بود!

    مجید جان موفق باشی داداش

    نوستراداموس کی بودی تو.

    با این پیش بینیهاتونه که ۶ سروره هرکاری کردید وینر نشدید جلوی ما.

    موفقیت یو تو عزیزم.

    راستی کسرا جان بعد ۴ ۵ سرور پلیر اکانت ایران‌که‌دف میریخت تو مولتیای ان ای و بعد بردیش اتحاد اس ای و بعد گفتی کاره ای نیستم، پیدا شد؟

    😆

  • هر دیسلایکی بر روی این پست، مهر تاییدی بر صحت محتوای پست و فشار ناشی از آن است.


    خب وقتشه که دیگه سکوت رو بذارم کنار و هرچی که لازم هست رو خدمت همه اهالی سرور برسونم تا هم بحث تموم بشه هم کثافت و لجن‌زار درون شخصیت بعضی از افراد رو بشه.


    نکته مهم: من به هیچ گروهی از شمال شرق تعلق ندارم. یک ماه هست با تورج و تیمش قطع ارتباط کامل کردم و تیم دوم رو هم بجز یکی دو نفر اصلا نمیشناسم. پس تمامی این محتوا بدون جانب‌داری از گروه خاصی و فقط به عنوان کسی که 3 ماه وقت گذاشته و هزینه کرده نوشته میشه. از هیچ تیمی هم دل خوشی ندارم، چه تیمی که لیدرش بخاطر اینکه همر سومش عقب نیفته به همر اول من کتیبه نرسوند، چه تیمی که زحمت اینهمه پلیر دیگه رو به وگنس فروخت و گذاشت جیبش و داره عشق میکنه.


    اول از متا شروع میکنم. اسمش رو میذارم متای پولی. که قبل از سرور و قطعی شدن حضور ما بسته شده بود. افرادی که چندین سرور زیر دست وگنس بازی میکردن ببخشید زیر پول وگنس بازی میکردن مامور شدن که توی شمال شرق کنترل رو به دست بگیرن و تا حدودی با شخصیت اتو کشیده و حرف زدن لفظ قلم و... موفق به این عمل شدن. تا بتونن سایدی که بیشترین پتانسیل سرور رو داشت طبق خواست وگنس کنترل کنن.


    در مورد کجا 100 شدن واندر: تمام این پست‌هایی که میبینید گذاشته شده در مورد اینکه هیچ تفرقه و هیچ شکافی در مورد اینکه واندر کجا 100 بشه وجود نداره، تماما کذب محض بوده و هر روزه تو دیسکورد سرش جنگ و دعواست.


    در مورد خفت 7 واندرزن روی مرتاض: آقای وگنس و نوچه‌هاش توی ش.ش اعم از جاوید و جعفر و اصغر و اکبر و... به دلیل اینکه این همرها تهدیدی برای 100 شدن واندر در SW هستن با هماهنگی کامل خودشون به اس ای تقدیم شدن تا شرف و آبروی نداشته‌شون رو نشون بدن. حالا شما برو کت و شلوار بپوش و رسمی صحبت کن و بگو پدر n عدد بچه هستم. چیزی از بی شرفی شما کم نمیکنه که 4 میل تروپ ساید خودت رو فروختی تا اربابت 100 کنه. میگین متا 100 میکنه نه جنوب غرب؟ اینم از صحبت های اربابتون وگنس در مورد واندر متاتون:




    آقای وگنسی که تو همین فروم ادعای 100 میلیون هزینه برای سرور رو کردی، بنده برای کشیدن 1 واندرزن و 1 میل دف حدود 2 تومن هزینه کردم.

    شما برای صندوق متا 240ک گلد زدی که با حساب تخفیفی که برات میزنن میشه حدودا 15 تومن حالا ما میگیم تخفیف هم نداشتی و 20 تومن شده. اوکی


    مابقی این هزینه یعنی 80 تومن رو خرج کجا کردی؟ کل سایدتون که فکر کنم 7 یا 8 تا واندرزن داشت. دفتون هم فکر نکنم 20 میل بشه. با توجه به هزینه‌ای که من برای 1 واندرزن و 1 میل دف کردم شما باید با 80 تومن 40 واندرزن و 40 میل دف داشتی. حالا جنگی هارو حساب میکنیم و میگیم جهنم اصلا 30 واندرزن و 30 میل دف؟ پس کجان اینا؟ یا هزینه 25 تا واندرزن و 25 میل دف که باید کشیده میشد، کشیده شده به کارتخوان بعضی‌ها تو شمال شرق؟


    یک سرور فقط کنترل ساید رو دادیم دست گروهی که به تعداد از ما بیشتر بودن و همین گروه ساید رو فروخت. با اینحال وقتی من تو Ne King بودم همر من رنک 7 اتحاد بود و وقتی با تورج به مشکل برخوردم و رفتم اتحاد اصلی {:D} شدم رنک 4 اون اتحاد. در واقع هیچی نبودین فقط اومده بودین بفروشین و برین. تنها کار مثبتی که از این جمع دیده شد بازی جنگی ادریس با چوکور و اس ای بود که ادریس هم از خود ما بود و بنده خدای بی خبر جدا بازی میکرد چند سرور.



    پ.ن: حالا تو هی بگو فشار نخور و این حرف‌ها... با گندکاری ها و بی شرف بازی هایی که شما درآوردید راضی‌ام همین الان حتی اس ای 100 کنه و ببندم برم و این سرور رو نبینم.


    پ.ن: راند بعد یه 100 میلیون هم بذار رو 100 میلیون دیگه با 200 تا بیا ببینم اکانتت کتیبه هارو میبینه یا نه. هررری


    پ.ن: 100 شدن واندر در جنوب غرب = خودفروختگی جاوید و دارودسته‌ش به وگنس



    سیاستمدار انسان‌ ها را به دو دسته تقسیم می‌ کند؛ ابزارها و دشمنان.


  • هر دیسلایکی بر روی این پست، مهر تاییدی بر صحت محتوای پست و فشار ناشی از آن است.


    <X تا حالا شده یک سرور تا انتها بازی کنی و با همسایدی ها به مشکل نخوری؟

    تا حالا شده به این فکر کنی مشکل خود تویی؟

    ما تو ساید شمال غرب بودیم و برا مایی که تو و تیم فکستنی تورج و سپهر رو میشناسیم این حرفها پشیزی ارزش نداره.

    شماها حناتون رنگی نداره.

    همین سرور دو ایکس قبلی تو نبودی که با همه توی جنوب غرب گلدای پارسا رو گرفتید و وسط سرور دعواتون شد و کلی بهونه الکی درست کردید و گذاشتید رو حذف؟

    مثل رسول برای امید فارم لیست میزنه ?(

    واقعا پارسا چقدر داشت ناراحتی میکشید که گلد رو خرج سپهر و امثال تو کرده که بیاید ساید رو خراب کنید و برید. یک سرور از شماها و بکس شماها ندیدم تا انتهای بازی رفتار تراوینی کنید و همیشه مشکل ساز بودید

  • سلام نعمت جان

    چندتا سوال ازت داشتم

    ۱- آیا واندری آپ کردنش استپ شد برای اینکه به قول شما واندر وگنس ۱۰۰ بشه ؟

    ۲- آیا واندرها روی اکانتی از جنوب غرب هست یا شمال شرق ؟

    ۳- بعد از ۱۰۰ شدن واندر کدوم اکانت و کدوم اتحاد به عنوان برنده اعلام میشه ؟ آیا امکان داره بعد از بردن بگن چون واندر تو اس دبل ۱۰۰ شده پس اتحاد اس دبل برنده شده ؟

    اگر قبل از هر پست ۳۰ ثانیه فکر کنیم و همه جوانب رو بررسی کنیم خیلی از پست ها رو اصلا نمیذاریم . فقط بهت توصیه میکنم اون ۳۰ ثانیه رو فکر کن و بعد ببین خودت به افکار پوچ و بیهوده ات نمیخندی ؟


    نمیدونم واقعا مشکلتون چیه وقتی جنوب غرب اینقدر به متا خودش پایبند بود و براش مهم نبوده که کدوم واندر بخواد ۱۰۰ بشه که واندر مرکزی خودش رو اکانت هولدر شمال شرق گذاشته .

    اگر قرار بود لیدرهای سایدتون خود فروخته گلد مملی بودن به نظرت نباید هولدر واندر از ساید جنوب غرب باشه ؟

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • سلام عرض میکنم خدمت همه دوستان

    هیچ تبریکی نمیتونم بگم چون نکات منفی هر 4 ساید بیشتر از نکات مثبتشون بوده

    چه از SE و NW که از اول سرور به هیچ قانون کلاسیک یا نوینی پایبند نبودن مثل ده زدن در ساید مقابل البته گریبانه خودشونو گرفت و هزینه بیشتری داشت براشون

    چه از وگنس و نوچه های وگنس ( جاوید جعفر امیر مجید و الباقی) که کثیفترین نوع بازی رو انجام دادن و به نوعی گدا پروری کردن

    کاملا با حرف های نعمت جان موافقم

    یه سری عکس از دست رنجمون میذارم که با بودجه خیلی کم تونستیم به این نتیجه برسیم که اکانت وگنس با هزینه ای که کرده فقط 1 همر رنک دار بیشتر از ما داشت که بازی پولکیشونو نشون میده






    متاسفم برای نوچه های وگنس فقط باید بدونین هر چیزی فروختنی نیست

    تمام حرف های نعمت جان کلمه به کلمه مورد تایید هست

    اسامی نوچه های وگنس رو به یاد داشته باشید چون هر کاری ازشون بر میاد

    به بهانه احساس خطر کردن برا ارباب حاضر شدن واندر های مارو لو بدن

    تنها شرط ما برا متا 100 شدن واندر داخل NE بود برا همین این کار کثیف رو انجام دادن

    بی ابروییش موند واسشون

    احتمالا ارباب وگنس هم به خاطر این خوش رقصی پاداش نقدی زده براشون

    امیدوارم در سرور های بعد که بعید میدونم شرف بر باد رفتتونو به دست بیارید


    ممنون از تمام دوستان واقعا کنار شما بودن لذت بخش بود

    امیدوارم بازم قابل بدونین کنار شما بازی کنم



    MaMaD KinG lOl

    Reagards



  • سلام دوستان چند تا نکته بگم برم

    این سرور تایم انچنانی برای بازی نزاشتم و فقط به صورت تک اکانت دفاعی اومدم و از عملکرد خودم برای شمال شرق راضی ام

    با اینکه دفاعی بازی کردم یدونه گلد هم از کسی نگرفتم چون هدف لذت بردن از بازی بود و برای لذت بردن باید پول خرج کرد



    پیشنهاد به متا :واندر 98 رو استپ بدید و واندر 95 رو اپ کنید تا همه ببینن هدف متاس نه چیز دیگری (تو این حین هرچی جنوب شرق اپ کرد هم صفر کنید زجر کش کنید )

    تا الان سروری نبوده که اینقدر خفن باشیم اکثر واندرا دست خودمون باشه مخصوصا واندر مرکزی ساید های دیگه



    من اله توفیق

  • بگو ارباب وگنس دهنت عادت کنه پسر

  • عه چه جالب خوبه که خبر دارین

    بله

    ما خب شانسی برای برد نداشتیم

    اسکات کشیده بودیم‌از‌مرتاض و بدون اینکه کسی بدونه جز ممد نوب و متین ، لانچ شده رو مرتاض ،

    حدود یک ساعت یا یک ساعتو نیم قبل لند، مملی (لیست فارم زن) تماس میگیره که اگه ریله این‌حرکت رو بزنم ، به گوشم رسوندن تورج اینا میخوان واندر‌ ما رو بیارن پایین

    که بعد، پست یکی‌از دوستان اومد کف فروم تصدیق بر این حرف که اره چنین چیزی گفته شده ولی خب هنوز اجرا نشده و مشخص نیست اجرا شه یا نه ، کما اینکه گفته شده بود اگر همری بلند شه توی راه صفر میشه !


    خب حالا چی شد که ریل گفته شد، مملی زنگ میزنه به ایکس که آیا فلان جا ریله که این حرکت رو بزنم ، ایکس خبر نداشته و زنگ میزنه به رضا ، رضا ام از خدا بی خبر با پلیر های اکانت تماس میگیره که از خستگی لانچ و دف و گندم ... خواب بودن ، تماس میگیره با ممد نوب دانشگاه بوده اگر اشتباه نکنم جواب‌نداده ،

    رضا میره رو اکانت رونان میبینه بله ریله ، ولی خب اتک رونان با تورین فکر کنم ۲ ساعتی اختلاف تایم داشتن ، که همونم واسه مملی میشه حجت ،

    همر اکانت گریز میکنه ، دف بک میخوره ، همرای یه عده خاص میمونه ،

    تهشم بهشون بگن تقصیر خودتونه رو اکانت بدون پلیر پارک کردین ،

    اوکی قبول ، ولی دف چرا بک خورده ، همر اکانت چرا گریز کرده


    یه آدم چقد میتونه بی ارزش و کثیف باشه که زحمت این همه آدم به خاطر هیچ و پوچ از بین بره، وقت و هزینه و اعصاب دیگران براش مهم نباشه و صرفا یه مدال بی ارزش با کلی حرف و حدیث کسب کنه



    نظر شخصی:

    حالا چی شده مسئولای ان ای ادعا بی اطلاعی میکنن و میگن نمیدونیم چه کسی این کار رو کرده !

    اگر بیان بگن مملی بوده و خرابش‌کنن ، مملی ام میاد میگه شما میخواستید منو بزنین و متا رو زیر پا گذاشتید و حقتونه ، و از طرفی وینری هم به اسمشون نمیخوره و ۲ سر باخته براشون ،

    پس‌مجبورن ماست مالی کنن تا خودشون به خاطر سومدیریت خراب نشن این وسط و تهشم اسم وینر روشون باشه بدون حرف و حدیث

    خب جاوید جان نوبت شماست ،

    اگر‌حافظت اوکی باشه ، قطعا میدونی که هر سرور تارگت بودی ، و اینم میدونی که بیشترین اکانتی که از طرف جنوب شرق روش اتک ریل لانچ شده شما بودی ، اگرم یادت باشه دف خاصی ام بهت نمیدادن، درسته؟

    مملی اومده روی کار ، شما شدی لیدر ان ای؟😅

    بعد از لاگین مملی اینا روی جنوب شرق زنگ زدی به من میگی اونا استفاده خاصی از اون اکانت نکردن؟😅

    بازار باشه سلطان

    میدونی چیه ، نقشی که الان توش هستی بعد سرور نرمال که گند زدن به سرور و زحمت بچه های ساید و من ، ۲تا سرور پشت سر هم مملی قفلی میزنه که بیا اینور با ما ، ما ادمای خوبی هستیم بیا هرچی‌تو بگی همونه ،

    من نرفتم

    و روز مرگم باشه بخاطر گلد یا خدنگی بخوام جایی بازی کنم،

    از روزی که این اقا اومده توی این سایت تا به امروز در حال گردش در ساید هاست و فقط دنبال جذب پلیر :) یکم دقت کنین متوجه میشین


    اینا همه از عقده های برطرف نشده میاد ، بعد میاد اینجا مطلب روانشناسی کپی‌ پیست میکنه ، در‌مورد تخریب دیگران فتوا میده ، خودش دائم در حال تخریب کردن دیگران



    بازم میگم ، برد مبارکتون باشه


    برنامه ریزیتون برای وینری خوب بود ، ولی برای لذت بردن از تک تک روزای بازی نه ،

    برای یکی‌برد مهمه برای یکی بازی زیبا ، جفتشم قابل احترامه ،


    ولی انتظار داشتم با این همه همری که دارین و به فکر کلین واندر‌ ما هستین ، قبل نقشه و واندر کلی عشق میکردیم ، و به نظرم اگر میشستیم با پلن همدیگرو محک میزدیم اصلا کار به زدن مولتی و ناتار نمیرسید


    مانی جان حواسم هست ، دست و پا نزن کارت دارم حالا :)

  • فروم رو که باز کردم و بعضی از پیامها رو خوندم متعجب شدم که چرا بعضی ها دارن از واندری که داخل اس دبل صد میشه میگن ! واقعا وقتی متا بسته شده اهمیت داره کجا واندر صد بشه؟

    امیدوارم که استپ بکنن بچه ها واندر sw رو و بذارن واندر داخل ne صد بشه


    بازم تبریک میگم به بچه های ne و sw بابت این همدلی

  • تورو سننه قربونت برم؟!؟


    #کره_گیری

  • نظر شخصی

    خب بهترین راه حل و فرار چیه


    مملی بگه استوپ بدیم اس دبل رو

    ان ای صد کنه

    بعد بگه دیدید من نبودم همرای متا رو به باد ندادم چون استوپ دادم


    پس کار بچه های اس ای بوده ،

    بنده خدا گوشی اقای ایکس رو سوراخ کرد ،

    یکی بهش بگه خوابه والا صبح زنگ بزن دنبال راه حل بگرد ، دیره الان



    مثل همیشه به شدت دنبال اینم گردن گرفته نشه ، بعدشم بگن اومدیم برای تارتاروس لیست فارم زدیم ، جاویدم بیاد بگه ۱۴۰ک کاتا و ۲.۷م گرزی که استفاده خاصی ازش نمیشد و تاثیری‌توی برد متا نداشت


    راستی

    هیسسسس ، پلیر گلدی فریاد نمیزند !

    فونت بزرگ اسپم ‌کنین سودش بیشتره؟

    بازار باشه اقا

  • سلام خدمت برخی دوستان

    باتوجه به پست های که دیدم گفتم بد نیست یه پست هم بزارم

    پشت سر آدم موفق یاوه گویی بسیار است

    وضعیت سرور شده مثل لیگ برتر

    طرف از لحاظ فنی و کیفیتی تیمش لو اول هست میاد از داوری ایراد میگیره و هزارتا ایراد دیگه

    دوستان من تا یک ماه پیش که بودم این حرفایی که ی عده در مورد محمد علی میزنن رو ب چشم ندیدم

    من با خیلی از بچه های شمال شرق دشمنی دیرینه دارم اما تو بازی ولی بیرون بازی ما دور همی میریم نون و نمک میخوریم باهم

    درکل رفیقیم و این وصله های اشتباه به جمع دوستانه ما نمیچسبه

    بخاطر یه بازی سعی نکنید بگید ذات درستی ندارید

    من کلا اهل فروم نویسی و دلقک بازی نیستم اما من تو تموم پلن هایی که ریخته میشد اشراف داشتم به جرات میگم با برنامه ترین تیم، تیم ما بود ،برای من به شخصه اهمیت ندارع واندر کجا صد میشه چون رو یه اکانت داره صد میشه

    بازم میگم وقتی تو یه تورنومنت باختی تلاش کن برای قوی تر شدنت نه اینکه برد حریف رو زیر سوال ببری

    سعی کنید احترام سر لوحه ی زندگیتون باشه اینجا که یه بازی بیشتر نیست

    خطاب به میلاد عزیز :در مورد گلد هم بهتون بگم که والا ما واسه هرکس خواستیم گلد بزنیم به محمد علی گفتیم زد و پولش دادیم ما پلیر گلدی نداریم اگر هم باور ندارید میتونم رسید های انتقال رو در اختیارتون بزارم

  • اگه منظورت از ۲ تا وزنه خودت و مجید هستی که مجید غلط کرده جایی بره

    تو هم که اسب تروا بودی فرستادیمت اونور پلنر بشی

    اسب تروا رو نیارم بالا سرتون دوباره

    شما نفرستادید خودم اومدم که جنگ داخلی نشه. آندرستند؟

    کتکاتونم که خوردید قبلا :/

    پ.ن: متای SW و NE تصمیم گرفتن با دادن ۱۰۰.۰۰۰ گلد سرور بعد به ایلیا عزیز از ایشان درخواست شود باز هم در ساید SE رجیستر کنند .

    این خرده گلدا قیمت شماهاست حداقل باید 500ک گلد بچاقید بازی کنم. زود باشید منتظرم بیاد رو Zerger

    این ممل که گلد شمارو میده سر ما میخورد به بی پولی 😂😂😂

    اون سرور رو که قطعا میباختید ایلیا دو ایکس با شما بود ! در ضمن 200t هم مشکل پزشکی داشت اون سرور نبود همین دو فاکتور نشون میده شمال شرق هیچ شانسی برای صد کردن نداشت !!!

    اس ای میباخت چون چکمه بزرگ نداشت :D

    ان ای هم که کتک خور بود

    اندبل میشد مثل اسدبل همین سرور ولی صد میکرد اخرشم میگفتن متاییم متاییم

    بعد از خوندن پست شما فهمیدم این سرور رو se برده و ما در جهل و تاریکی به سر میبریم که فکر میکنیم وینریم.

    مارو ببخش که کوتاهی کردیمو همرامون بدون استفاده موند

    تنها پلن موفق se این بود که تونست تو شمال شرق واندرزن هارو به انبارزن تبدیل کنه:d

    اشتباه خوندی پس :/

    اکانت های Kazz و The godfather هم همرسازهای خوبی بودند.

    یه واندرزن رو لول 0 واندر بزنید تارگت شگفتی ببینیم تصادفی میخوره یا شگفتی میزنه؟:دی

    پس از بسته شدن خط تولیدی پادشاه عروسکی شاهد محصولی جدید بنام توتال عروسکی هستیم

    <X تا حالا شده یک سرور تا انتها بازی کنی و با همسایدی ها به مشکل نخوری؟

    تا حالا شده به این فکر کنی مشکل خود تویی؟

    ما تو ساید شمال غرب بودیم و برا مایی که تو و تیم فکستنی تورج و سپهر رو میشناسیم این حرفها پشیزی ارزش نداره.

    شماها حناتون رنگی نداره.

    صاحب اینم مشخص شد

    میزاشتید واندر اسدبل صد بشه تاحالا صد نکردن گناه داشتن :)

    ممل اسدبل صد نشه چلنجت فیله ها

  • راستی

    هیسسسس ، پلیر گلدی فریاد نمیزند !

    فونت بزرگ اسپم ‌کنین سودش بیشتره؟

    بازار باشه اقا

    سلام

    میلاد جان میگم یه سرور با هم دات کام بودیم یادت میاد تا باقی رو بگم چند نفر بودیم ممنون میشم جتما جواب بدی

    مشتی باش که اگه به صلیب هم کشیده شدی مسیح باشی نه مترسک مزرعه !!!

    ALIFX&POYA

    Sajad 33YED

    MASOUD NOOB

    REZA ROYAL

    ASHKAN CAPTAIN


    <3CAPITAN TEAM<3

  • با سلام خدمت تمام دوستان خوب خودم .

    فکر میکنم دو روز پیش بود که از بچه ها خواسته بودم واندری که در مرکز جنوب غرب هست رو استپ کنن تا واندر شمال شرق بیاد بالا و تا اونایی که عقده دارن بگن واندر تو خاک ما صد شده نخوان برای عقده گشایی هاشون اینکار رو بکنن .

    تورج جان من سرور پیش افتخار اینو داشتم که به صورت تلفنی با هم صحبت کنیم و همون موقع بهت گفتم که چقدر از شخصیتت خوشم اومد و خوشحال میشم که یک سرور این افتخار پیدا کنم در کنار تیمت باشم . ولی الان که دیدگاه و عملکرد بچه های تیمتون رو دیدم ...


    خوشحالم که عقده ایی ها بالاخره عقده گشایی کردن . تبریک میگم بهتون . مهر بی شرفی هم تا آخر عمر تراوینیتون رو پیشونیتون حک شد با اون جمله که پایین اتکتون نوشته شما نمیتوانید به هم اتحادی خود حمله کنید .

    از دوستان خواهش میکنم فقط هر چه زودتر واندر رو وسط ان ای صد کنن تا این سرور تموم بشه بره . این نظر من به عنوان یه پلیر ساده جنوب غرب هست .

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .

  • دوست عزیز تنها شرط ما برا متا با اس دبل فقط این بود که واندر داخل ان ای ۱۰۰ بشه

    از شرف چیزی‌ نگو که دهنت بد عادته

    ما هم یه اتحاد مستقلیم فقط برا صلاح ان ای سکوت کردیم و با شما نپ بستیم وگرنه هر روز ترسی داشیم که یهو به واقعیت پیوست واندر وگنس و نوچه هاش میاریم پایین مشکل نداره

    وگنس هم راهی جز این نداره یه از زیر بار کاری‌ که کرده فرار کنه

    ما رو ان ای حساسیم تعصب خاصی داریم برا همین حاضر نیستیم با سایدی که از اول سرور مفت خور بوده حتی خود ما مرتاض دادیم بهش و در اخر بازی‌ کثیفی کرد صحبتی داشته باشیم


    دوستان داخل پست قبل اشتباهی رخ داده اسم جاوید جان کنار پولی های اس دبل قرار‌گرفته همینجا از جاوید جان عذر خواهی میکنم

  • اولا مفت خور خودت هستی . بفهم با کی داری صحبت میکنی . اگر یه مرتاض از ان ای اومد تو اس دبل به جاش جنگ منحصر از اس دبل اومد تو ان ای .

    برو از ادریس بپرس بهت میگه که فقط رو دوتا از اکانت های من پنج میل مزدور با یک و خورده ای تیرانداز پسوردش همیشه دست ادریس بود که هر وقت خواست با اینا بزنه یا بفرست دفاع .

    راستی شما که شرط گذاشتین برای متا اگه مثلا اس ای داشت واندرش ۱۰۰ میشد میومدین مثل بچه ها پاتون رو میکوبیدین زمین و گریه میکردین که ما شرط گذاشتیم واندر تو ان ای صد بشه چرا تو اس ای داره صد میشه ؟


    هیس ... غلط اضافه نمیخورن

    برای تشخیص زنده یا مرده بودن یک انسان به شرف او نگاه کن نه به نبض او .