نظرسنجی سرور 1 ایکس با قوانین جدید

  • با سلام خدمت بازیکنان عزیز :


    عزیزان این تاپیک جهت نظرسنجی سرور نرمال راند سوم بوده و برای بحث و گفتگو برای سروری بهتر ایجاد شده است ‌‌.

    سرور دارای جایزه ی نقدی چند میلیون تومانی می‌باشد.

    نکته : این سرور به همراه یک سری قوانین خاص برای جلوگیری از مولتی اکانت با اجماع نظر از شما عزیزان اجرا می شود.



    نظر اولیه اسپیدترا مبنی بر بررسی‌ اکانت های ذینفع چه با آیپی چه بدون آیپی هست.

    نظر‌ دوم اسپیدترا مبنی‌ بر غارت محدود هفتگی از هر اکانت می باشد.

    که با نظرات موافق و مخالف شما عزیزان در این تاپیک قوانین نوشته خواهد شد .


    منتظر نظرات شما هستیم !


    پس از دریافت نظر های شما زمان شروع سرور اعلام خواهد شد .



    با تشکر

    مدیریت اسپیدترا

  • پس کی سرور اسپید بالا ران میشه

    دوایکسش دیگه جواب نیست الان لطفا سروهای اسپید 3ایکس رو راه بندازین


    شخصا موافق مولتی بازی و استفاده از بات برای همه ساید ها هستم چون همه دارن بالاخره وباهاش کنار اومدن

  • درود، خسته نباشید


    با احترام، تمام راهکار های شما غیر منطقی و غیر استاندارد هستند

    نظر اولیه اسپیدترا مبنی بر بررسی‌ اکانت های ذینفع چه با آیپی چه بدون آیپی هست.

    یک ساید همچنین میتونه دف ساز های زیادی به صورت مولتی رجیستر کنه که هر کدوم چند مولتی ریدری داشته باشند، و بدون اینکه وارد تاپ تن شوند و بدون جلب توجه، آنویل سنگین تحویل ساید و واندر بدهند که طبیعتا وزنه سرور رو به هم خواهد زد.



    نظر‌ دوم اسپیدترا مبنی‌ بر غارت محدود هفتگی از هر اکانت می باشد.

    نه تنها باعث کمتر شدن مولتی نمیشود، بلکه باعث بیشتر شدن مولتی میشه! اگر قبلا کار با ۲۰ مولتی مصری کپ دار راه میفتاد الان باید ۲۰۰ مولتی مصری تک دهکده ای رجیستر بشه هم دردسرش کمتره هم هزینه کمتری میبره هم منطق شناسایی شما رو دور میزنه




    من ۳ ساله در زمینه bot detection و همچنین طراحی بات و scrawler داخل یک شرکت خارجی فعالیت میکنم.

    همونطور که قبلا قول داده بودم، آماده هستم در حد مشاوره به برنامه نویستون کمک کنم تا تمام بات ها شناسایی شوند، بدون اینکه هزینه یا دردسر زیادی جهت develop داشته باشید. همین متنی که الان مینویسم هم واقعا کافیه برای جلوگیری از تمام بات های داخل بازی، ولی باز ایشون اگه راهنمایی میخواستن من در خدمتشون هستم.


    یک hint قبلا به مهدی داده بودم، نمیدونم عملی کرده تا الان یا خیر، ولی با عملی شدن همون موضوع، تمام بات هایی که من تا امروز بررسیشون کرده بودم patch خواهند شد بدون اینکه developer بفهمه از کجا خورده چون سطح بات های تراوین واقعا پایینه :))

    راهکار هایی که بهشون اشاره میکنم حتی اگه برنامه نویس هم بدونه نمیتونه کاری از پیش ببره، اگرچه همون hint ها هم میتونستن جلوی بات رو بگیرن!



    ۱. توقیف ربات با کپچا، ذاتا سایت شما فقط زمانی کپچا نشون میده که تعداد درخواستی که برای سرور ارسال میشه غیر استاندارد باشه ولی این روش درستی برای نمایش کپچا نیست چون هم باعث مزاحمت برای پلیر های معمولی میشه و هم بات ها نهایتا با کمتر کردن سرعتشون bypass می کنند.

    به جاش شما به تمام پلیر ها هر روز طی یک تایم کاملا رندوم، کپچا نمایش بدید. به کاربر هایی که کپچاشون رو حل نمیکنند، مجددا بیشتر کپچا نشون بدید و اگر زیر ۲۴ ساعت از یک درصدی موفقیت حل کپچاشون کمتر بود اکانت رو حذف مدیریتی کنید.


    ۲. تا زمانی که ورود به سایت به درستی انجام نشه هیچ باتی نمیتونه مزاحمتی براتون ایجاد کنه پس بیشترین مانورتون رو تو ورود به سایت قرار بدید. تو همون ورود خیلی راحت متیونید ربات رو شناسایی کنید و همونجا بلاکش کنید!


    ۳. از honeypot استفاده کنید، یعنی یک قسمت سایت رو یک باره تغییر بدید، طبیعتا ربات رو تغییر قبلی ذخیره شده و به راحتی وارد تله میفته. مثلا داخل یکی از پروژه هایی که کار میکردیم، یک دفعه تو یک زمان خاصی پیجینشن رو مثلا از ۲۰ به ۲۱ تغییر میدن، و آیتم ۲۱ رو مخفی میکردن، ربات چون رو کد ران میشه مثلا رو آیتم ۲۱ هم کلیک میکنه و داخل تله میفته، در صورتی که پلیر و کاربر عادی نمیتونه رو آیتم ۲۱ کلیک کنه! همین مانور رو تو لاگین هم میتونید انجام بدید.


    ۴. از کلادفلیر حالت under attack استفاده کنید.

    https://nowsecure.nl


    پی نوشت: بابت استفاده از الفاظ انگلیسی معذرت میخوام، معادل فارسی این کلمات رو متاسفانه نمیدونم

    پی نوشت: تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده که شما حتی میتونید جلوی مولتی اکانت هم بگیرید چه برسه به بات :)

  • سلام خدمت همه بازیکن ها و رفقای عزیز

    اینکه مدتیه کلا من اسپید ترا رو گذاشتم کنار دلایلی داره که قطعا همتون تجربه کردید حالا ممکنه نیمه پر لیوان رو دیده باشید یا خالی !

    متاسفانه اسپید ترا بستری شده برای یه عده سرمایه دار که هر جوری دلشون میخاد بازی رو پیش میبرن و تبدیل به وزنه سنگین و یا حتی اهرم فشار شدن


    بار ها شده سروری رو بازی کردیم که تهش فهمیدیم طرف مقابل ما فقط مولتی بوده و این اصلا اتفاق قشنگی نیست

    این دقیقا همون نیمه خالی لیوان هست

    درسته که مولتی بازی لذت بخشه براتون اما به این توجه داشته باشید که با این کار دارید پلیر های دیگه رو حذف میکنید و در نهایت خودتون میمونید و مولتیاتون

    وقتی پلیری وجود نداشته باشه اگه هزارتا مولتی هم بکشید دیگه اهمیتی نداره چون طرف شما فقط یه ناتار میمونه که شعورش از مولتی هم پایین تره و یه سناریوی روتینی که 15 سال پیش بوده رو دارید تکرار میکنید

    سوال اینجاس ایا این روش بازی ارزششو داره؟!

    و از طرفی ادمین و مولتی هانتر سرور هم مثل ربات عمل میکنه و هر دفه که شکایت کردیم میگه طرف هیچ ایپی نخورده ولی خب هممون میدونیم که هر سرور داره 100 تا اکانت مولتی میکشه

    اگه دوس دارید سرور جذاب باشه یکی از پیشنیاز هاش اینه که پلیرها زیاد باشن حد اقل از مولتیا بیشتر باشن

    ولی راهی که یه عده پیش گرفتن فقط دارن خاله بازی میکنن و عملا به شعور بازیکن ها توهین میکنن
    چند سرور پیش فقط با ابادی رید زدن من رنک یه هجومی سرور شدم و عملا هیچ خلافی هم نکرده بودم اما همین موضوع به یه سریا فشار اورد

    حالا تصور کنید شما با مولتی بازی دارید چه بلایی سر اعصاب بقیه میاد و با این حال حمایت ادمین رو دارید


    فن بیان من ضعیفه امیدوارم منظورمو تا حدی رسونده باشم دوستان

    و اما درباره اسپید بازی!

    اسپید ترا پتانسیل نگهداشتن طولانی مدت پلیر رو نداره پس در نتیجه اسپید 1 قطعا جواب نمیده و باز بستری میشه برای خاله بازی و مولتی بازی

    اگه برای بازیکن ها ارزشی قائل هستید همچین سروری رو استارت نکنید

    سروری که قراره یه سال طول بکشه جایزش عملا به چشم نمیاد پس هیچ تاثیری تو جذب پلیر نداره و صرفا از لحاظ پرفرمنسی فقط دردسرش براتون کمتره :)

    حمزه littlesix

  • سلام
    سرور نرمال به شرط تعداد پلیر بالا، اتفاقاً جذابیت خیلی بالایی داره که بعید میدونم دیگه جامعه تراوینی ایران با این پلتفرم قدیمی بازی تحمل یک سال بازی داشته باشن، پس اصلاً به این سرعت بازی فکر هم نکنین.


    در مورد بات و این داستانا هم والا همش در باغ سبزه. از وقتی یادمون میاد این وعده بوده و وسط سرور تازه میفهمیدیم داستان چیه.


    از اون جایی که آپ کردن هر مولتی، منفعت مالی برای سایت داره و تعداد عزیزانی که دلداده این سبک بازی هستن، بیشمار هست، بنظرم اراده محکمی پشت این قضیه نخواهد آمد و صرفاً کلامی زیبا برای جذب است!

    علی ایحال انشالله که خیره.

  • با سلام


    عزیزان همونطور که تو پست اول گفته شد

    این تاپیک به همین دلیل باز شده که هر نفر نظرات خودش رو در‌باره ی مقابله کردن با مولتی اکانت بیان کنه

    و با جمع کردن نظرات داده شده تصمیم گیری قوانین جدید برای سرور‌ نرمال راند سوم انجام بشه ‌‌‌‌‌!


    به نظر شما چه راه هایی برای جلوگیری از این امر‌ وجود دارد؟

    نظرات میتوان شامل ایده ها و نظرات خارج بازی هم باشد.



    با احترام

  • درود


    این قوانینی که دوستان تو بالا گفتن خوبه ولی خب یه مشکلی از نظر من هست...


    خواه ناخواه ریزش پلیر وجود داره و از طرفی عدم وقت کافی برای همه پلیر ها باعث میشه عده ای روی همه ی اکانت ها دسترسی داشته باشن پس محدود کردن ایپی صرفا اکانتای نیمه پلیر دار رو تز بازی خارج میکنه و سایت خلوت تر میشه.


    به نظر من در وهله اول باید با هر ایپی فقط یک اکانت بشه ساخت.


    و بعدش محدودیت دائمی برای اکانت های هم ایپی در نظر گرفته بشه به این صورت که نتونن به هیچ وجه منبع برای هم ارسال کنن به جز دهای کتیبه دار.(ایپی ها کمتر ریست بشه)


    این موضوع بالا هم یک تبصره داره که اکانت ها مولتی میارن و منابعشو روی کتیبه بیخود مسیر میکنن و ازش استفاده میکنن که با نظارت دستی کاملا قابل شناسایی هست.


    اگر اکانتی تمامی شرایط بالا رو داشت و رید میشد اگر گزارش مبنی بر مولتی اکانت بودنش داده شد،مولتی هانتر باید بررسی کنه و اگر اون اکانت صرفا در جهت نفع اکانت/اکانت هایی منابعش برده میشد و به وضوح پلیر اکتیو نداشت حذف مدیریتی بشه.


    تمامی موارد بالا بیشتر همر کش هارو محدود میکنه پس میشه بعد از این داستان اول از همه محدودیت غارت رو برداشت و به جای لیمیت اکانت، فقط لیمیت دهکده بمونه و تعداد فارم لیست ها افزاریش پیدا کنه(با توجه به اینکه دارید میگید سرور بدون مولتی و بات هست پس قطعا درخواست ها از سرور پایین میاد و پردازش اتک بیشتر برای هر اکانت اشکال انچنانی ایجاد نمیکنه)


    باز هم با همه ی اینها بیشتر این داستان ها محدود کننده ی اکانت های هجومی هست و احتمالا سایز همر ها رو کاهش بده ولی خب این قوانین، مولتی اکانت های دفساز یا حتی دفساز های حقیقی رو محدود نمیکنه و اگر تیمی پلیر زیاد داشته باشه با دف زیاد به راحتی بازی رو میبره برای حل این مشکل هم به نظرم میتونید تعداد اکانت های داخل کنفدراسیون رو که الان240 اکانت(4اتحاد 60نفره) کاهش بدید (مثلا 150 اکانت و 3اتحاد 50 نفره)

  • میخواید واقعان بدون مولتی باشه

    قانون دات کام یا قانون قبلی ای ار موجوده

    هر اکانت صرفا براساس منفعت و رشد خودش باید گام بردارد و گرنه بن !!

    اگر هم دنبال این هستید که با آی پی کنترل کنید خوب هزینه ترافیک و وی پی ان و وی پی اس رو میبرید به پلیرها تحمیل میکنید

    فرض کنید یه پلیر بات ساخت نیرو داره بات آپ منابع داره راحت میره وی پی اس هم میگیره مولتی ها میان بالا

    یکی نداره با فیلتر شکن میره

    یکی اونم نداره تک اکانت بازی میکنه

    یه کار هم میشه کرد این سرور رو بکنید مقدماتی ! یه سرور بزارید فینال از اینجا با ایمیل دعوت بدید اون سرور با جایزه درست درمون 100 تا رنک اول رو هم دعوت بدید مثلا از پاپ هجوم دفاع و ....

    ولی سرعتش سه ایکس باشه نه نرمال

  • هر اکانت صرفا براساس منفعت و رشد خودش باید گام بردارد و گرنه بن !!

    با عرض سلام،

    من شدیدا مخالف هستم که فقط این قانون وجود داشته باشه.

    اگر قوانین به نحوی باشه که همر کشیدن سخت باشه، به همون اندازه باید دف کشیدنم سخت بشه!

    طبق سناریویی که شما تعریف کردید، پس قطعا دف چند ۵۰-۶۰ میلیونی رو واندر ها خواهد بود، در صورتی که همرای واندرزن به شدت تضعیف شدند، و یک نابالانسی زیادی برقرار خواهد شد.

    اگه قرار باشه جلوی مولتی اکانت گرفته بشه، این موضوع هم باید در خصوص مولتی ریدری و هم در خصوص مولتی دف ساز برقرار باشه


    پست قبلی من به نوعی در خصوص جلوگیری از بات بود، ولی اگه قرار باشه جلو مولتی رو بگیرید همونطور که اشاره کردم تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده که شما میتونید به راحتی هر دیوایسی رو تشخیص بدید.


    صحبت از mac ip نمیکنم، ادمین اسپیدترا مدعی هست که مک آی پی رو میشه گرفت در صورتی که یک سایت با دسترسی مرورگر، دسترسی به mac ip نخواهد داشت. لطفا یک سایت به من معرفی کنید که مک آی پی شما رو نشون بده! و خیلی راحت هم میشه دورش زد، چون اطلاعات تو پروتکل http رد و بدل میشه که به راحتی میشه تغییر داد و آی پی رو فرستاد که واقعا برای دیوایس من نیست.


    اما روش جذاب تری وجود داره به نام fingerprint. روشی که شما حتی با VPS هم نمیتونید دورش بزنید!

    اثرانگشت مرورگر مجموعه ای از اطلاعاتی هست در خصوص سخت افزار دستگاهی که مرورگر رو اجرا کرده که به منظور شناسایی و منحصر به فرد بودن دیوایس اجرا کننده مرورگر جمع آوری میشه.

    وی پی اس، در واقع یک ماشین مجازی هست که رو یک سیستم قوی تر ران شده، و رو اون سیستم قوی تر، کلی ماشین مجازی دیگه هم رانه. چون hardware تمام این ماشین مجازی ها شبیه هم دیگه هست، و ضمن اینکه GPUشون مشترکه، اثرانگشت یکسان میدن! پس شما با خرید vps نمیتونید دور بزنید، و برای دور زدنش باید ماشین اختصاصی با کانفیگ مخصوص بخرید که هزینش چند صد دلار خواهد بود، صرفا برای بالا اوردن ۳ اکانت (۲ جانشین، ۱ اصلی :)‌ )


    با این سایت هم میتونید تست بگیرید،

    https://amiunique.org/fp



    پیاده سازیش قطعا زمانبر و هزینه بر خواهد بود، ولی اگه قراره جلوی اکانت ریدری گرفته بشه باید جلوی مولتی اکانت تماما گرفته بشه چه دفساز چه غیر دفساز.، اگه نه، جلوگیری از بات باید کفایت کنه که سرور بالانس بمونه. تراوین دات کام از این روش استفاده میکنه برای شناسایی در آخرین نسخه بازیش



    یک نکته دیگه هم وجود داره که باید بهش اشاره شه، سرور ۳ ایکس که در حال رانه من دیدم داخل بعضی سایدا اکانت ۱ دهکده ای که پاپشون ۲ هست زیاده، الگوریتم پخش دهکده ناتار باید اکانت های مولتی و اکانت هایی که تک دهکده ای هستن و پاپشون خیلی پایینه رو نادیده بگیره تا بقیه پلیر ها از این موضوع سو استفاده نکنند.

  • سلام خدمت همه دوستان و عوامل محترم اسپیدترا


    صرفا نظر خودم رو جهت جذاب شدن سرور ها میگم شاید بکار اومد

    ببینید دوستان محدودیت آی پی مشکلی رو حل نمیکنه چرا که بدون نیاز به وی پی اس با وی پی ان هم میشه این سایت رو دور زد

    محدودیت مک آدرس هم ظاهرا مجوز میخواد اینطور که به من گفتن

    نظارت ادمین به صورت مستقیم هم به نظر من فایده ای نداره چون اون هم راه دور زدن داره و پلیر که بلد باشه دور میزنه پلیری که بلد نباشه دور نمیزنه

    همین الانش توی دات کام شما با یه سیستم و یک ای پی کاملا مجزا اکانت بیاری بالا بندازی زیر رید حذف مدیریتی میشه هرچند راه هست واسه حذف نشدنش که یه عده بلدن و یه عده بلد نیست

    خب اینکه یه عده بتونن یک قانونی رو دور بزنن و یه عده دیگه نتونن زمین بازی رو نابرابر میکنه پس بنظرم این قضیه محدودیت ای پی و محدودیت اکانت و کلا فراموش کنید


    به نظر من هر پلیری هر تعداد اکانتی خواست آزادانه بسازه الکی هم قبل سرور نگید هر ای پی 3 اکانت بعد یه عده 100 تا بسازن کاریشون نداشته باشید

    از اول بگید هرکی هرچقدر تونست بسازه ولی ...


    ولی بات رو از بازی حذف کنید

    خیلی راحت همونطور که مانی عزیز توضیح داد میشه جلوی بات رو به چند روش خیلی راحت گرفت و این باعث کاهش شدید سبک مولتی بازی صنعتی میشه

    پلیری که میتونی 100 تا اکانت بسازه یه وی پی اس بخره هموشنو بزاره رو بات مجبور میشه 10 تا اکانت بسازه دستی بره ساختمون بسازه دستی بره تعدیل بزنه دستی بره تروپ بسازه و در نهایت وقتی دهنش سرویس شد سر این 10 اکانت سرور بعدی 5 اکانت میسازه


    اینجوری مولتی بازی رو لازم نیست حذف کنید فقط محدود میشه به توانایی هر تیم در بالا اوردن اکانت ها

    ولی ورژن فعلی سایت شما به هر تیمی که بات بهتری داره و پول بیشتری خرج میکنه داره حال میده

    اگر بات رو بردارید تیمی که وقت بیشتر بزاره و مدیریت بهتری از مولتیا و اکانتاش بکنه شانس برد بیشتری خواهد داشت


    با تشکر از مدیریت اسپیدرا <3

  • مشکل از اونجایی شروع شد که زرنگی تو مولتی بازی و این چیزا باب شد

    یه عده فک میکنن پلیر خفن اونیه که بیشترین مولتیو میکشه که خب همه هم میشناسیمشون کیا هستن!

    بچه های خوبی هستن اما خواسته یا ناخواسته دارن با این روند بازی رو به فاضلاب میکشن و افتخارم میکنن :)
    سیستم کنفدراسیون هم که حالا ظاهرا قرار بود مانع مولتی بازی بشه بازم واسه مولتی بازا چربید و عملا خاله بازی به رسمیت شناخته شد!
    حد اقل از کار چیپی که میکنید دفاع نکنید دوستان


    پایدار باشید

  • سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران


    چقد خوشحال شدم وقتی این نظرسنجیو دیدم


    به نظرم یکی از بهترین اتفاق های تراوین خواهد بود این اتفاق


    اما چند مسئله وجود داره ، اول اینکه اگه امروز ما همر های ترسناک و دفاع های افسانه ای میبینیم و ایستاده تشویق میکنیم علتش دقیقا همین مولتی بازیه . اول از همه باید قبول کنیم که همر و دفاعی که بدون مولتی ساخته بشه بسیار کوچک تر خواهد بود و دوم باید در نظر بگیریم طبیعتا بازی سخت تر اما شیرین تری خواهیم داشت .پس به نظرم خیلی سرور جذابی خواهد شد اگه این اتفاق بیفته .


    قبل از هرچیزی بیاید ببینیم اصلا چرا تراوین رو به مولتی بازی آورد ...

    1. دسترسی به منابع بیشتر
    2. ساخت دفاع بیشتر
    3. ساخت همر های جنگی


    خب حالا اکثرا ما داریم در مورد بحث دسترسی به منابع بیشتر صحبت میکنیم و فقط توی چند پست دیدم که در مورد بحث دفاع و همر های جنگی صحبت شد .


    صحبت هایی که انجام شد مبنی بر کنترل ایپی ، هم نظر با فرهاد عزیز هستم چون واقعا لیدر ها خیلی اذیت میشن و تاثیر خیلی زیادی هم روی مولتی بازی نداره ...

    در مورد کم کردن عدد اکانت موجود در کنفدراسیون هم زیاد موافق نیستم چون باز هم به نظرم خیلی تاثیر نمیزاره و با یه سری استراتژی میشه این قضیه رو خنثی کرد و با ساخت چند کنفدراسیون مولتی ها رو یه جوری چید که به همین وضع موجود برسیم .

    محدود کردن رید از اکانت گزینه ی خوبیه ولی خب باز هم گزینه 2 و 3 اینجا پابرجا خواهد موند .

    محدود کردن اکانت ثبت نامی میتونه گزینه خوبی باشه اما باز هم یه ایرانی همیشه راهی برای فرار از این سد پیدا میکنه .

    حالا من یه پیشنهادی دارم که با خوندن پیشنهاد های شما عزیزان به ذهنم رسید و نمیدونم اصلا عملی هست یا نه اما میتونه گزینه ی خوبی باشه هرچند که حقیقتا حرکت نوینی محسوب میشه و اگه تراوین دات کام بفهمه جیغ میزنه و فرار میکنه :دی

    به نظرتون میشه اکانت موجود در هر سایدو محدود کرد ؟

    مثلا شما فک کنید تو هر ساید نشه بیشتر از n اکانت ساخت . اینجوری هر ساید با توجه به استراتژی که به کار میگیره میتونه حساب کتاب کنه که چند اکانتو برای دفاع سازی بزاره چند اکانتو برای همر و چند اکانت و برای ساپورت و ... اینجوری دیگه همه چی بستگی به این داره هر تیم چند نفر پلیر داره و چقد تایم میزاره هر پلیر و چقد میتونه استراتژی درستی به کار بگیره .

    به نظر شما چنین چیزی چقد میتونه توی مولتی بازی تاثیر داشته باشه ؟


    یا حق


    یوسف

  • با عرض سلام،

    مثلا شما فک کنید تو هر ساید نشه بیشتر از n اکانت ساخت . اینجوری هر ساید با توجه به استراتژی که به کار میگیره میتونه حساب کتاب کنه که چند اکانتو برای دفاع سازی بزاره چند اکانتو برای همر و چند اکانت و برای ساپورت و ... اینجوری دیگه همه چی بستگی به این داره هر تیم چند نفر پلیر داره و چقد تایم میزاره هر پلیر و چقد میتونه استراتژی درستی به کار بگیره .

    قطعا خیر!

    همینطوری دوستانی که ناتار کاتا می کنند، اکانت و کتیبه خرید و فروش می کنند و انواع تخلف ها رو داخل بازی انجام میدن حالا برای یک تخلف خیلی سنگین تر دستشون باز میشه و اونم اینه که سقف اکانت ساید های دیگه رو قبل از شروع رجیستر سرور پر کنند! بعد شما فرض کن مثلا بخواین برید ساید شمال غرب، لیدرشون بهتون میگه شرمنده جا نداریم‌ پر شدیم؟‌‌:دی

    مگه تیم فوتباله :دی

    اگه تراوین دات کام بفهمه جیغ میزنه و فرار میکنه :دی

    نه تنها تراوین دات کام، بلکه هر مدیر پروژه و برنامه نویسی هم بشنوه جیغ میزنه فرار میکنه :دی


    محدودیت مک آدرس هم ظاهرا مجوز میخواد اینطور که به من گفتن

    عرفان جان داخل پستم توضیح دادم، اصلا مک آی پی رو نمیشه داخل مرورگر گرفت چه با مجوز چه بدون مجوز. یعنی اجازه و پرمیشن نداره مرورگر که شما بخوای با مجوز ازش اجازه بگیری. اگه بخوان همچین کاری کنند باید سایت رو ببندند و endpoint بازی رو اپلیکیشن ویندوز و اندروید قرار بدن که اونطوری فکر نکنم کسی دیگه بازی کنه. اگر حرفم اشتباهه، ممنون میشم مثل سایت iamunique، یک سایت معرفی کنید که مک آی پی من رو بهم نشون بده!



    تنها راه جلوگیری از مولتی اکانت، browser fingeprint هست که هیچ مجوزی نیاز نداره، فقط کافیه یک term of use برای کاربران موقع ثبت نام قرار بدید و داخلش شرح کنید که مشخصات سخت افزاری دستگاه شما به منظور جلوگیری از تقلب این اطلاعات رو جمع آوری می کنید، گرچه همینم واقعا لازم نیست!

    Is Browser Fingerprinting Legal?

    Yes, browser fingerprinting is legal as all the information collected is considered public and does not include any personal data. However, one should note that the fraud solution that collects the data should be compliant with all applicable legislation. For instance, SEON is fully GDPR compliant and ISO-27001 certified

    میتونید از همین سایتی که نقل قول کردم ازش هم تهیه کنید، خیلی پیشرفته هست این تکنولوژی، نه تنها نمیتونند دورش بزنند بلکه حتی برنامه نویس ها نمیفهمنند چیو از کجا داره میگیره :دی . معمولا با وب اسمبلی نوشته میشه که برگردوندنش تقریبا غیر ممکنه. اگه دولوپر خیلی مهارت داشته باشه، میتونه طی ۱-۲ ماه اینکارو انجام بده که برگردونه سورس کد رو، و بتونه دورش بزنه! کسی که همچین مهارتی داره مطمئن باشید اینقدر سرش شلوغه که حتی اگه تراوینم بتونه پلی بده نمیتونه ۲ ماه کامل وقت بذاره واسش. اگر مهارتشو نداشته باشه، فقط باید ۴-۵ سال زمان بذاره تا به اون سطحی برسه که تازه بتونه ذره ذره کد رو برگردونه. تازه فایلشم معمولا ۵-۶ ماه یک بار آپدیت میدن :دی



    در باب یک پیشنهاد دیگه، کاش برنامه نویستون کمی ناتار ها رو پیشرفته تر کنه. خیلی خسته کنندن!


    مثلا از یک روزی به بعد شروع به نیرو سازی کنند، اگه انبارشون کاتا شد سریع انبار بسازند، و اگه مولتی اکانتم نباشه قطعا باید تعداد دهکده هاش از این الگوریتمی که الان هست کمی بیشتر باشه. که دوستان مجبور شوند تند تند اردوگاه کاتا کنند، سربازخونه و اصطبل کاتا کنند و یا ساختمون اصلی. حداقل طرف با رید ناتار هم همر کشید، نصف همر های IR ارزش داشته باشه.


    و از همه مهم تر بنظرم اگر نتونستید کاملا جلوی بات رو بگیرید، حداقل ناتار یاب داخل بازی بذارید، چون دوستانی که بات ندارند مجبور نشوند برن پول اسکریپت بدن که حالا ممکنه رمزشون هم بالا بکشه.


    موفق باشید،

    مانی


  • مانی یعنی اون تیکه که گفتی مگه تیم فوتباله عالی بود :دی


    درواقع من حرفمو یکم بد رسوندم ، بخوام حرفمو اصلاح کنم ، میشه اسمشو گذاشت بلیط !

    منتهی خب نیازه سرور مقدماتی داشته باشیم .

    ولی باید به صحبتی بکنیم که این بلیطو به چه اکانت هایی بدن . چون تو همین کام هم مشاهده شده برای مولتی خودشونم بلیط میگیرن !


    البته این پیشنهاد هایی که خودت دادی به نظرم خیلی خوبه و منم باهاش موافقم .


    فقط به نظرت اگه کسی بخواد باز هم مولتی بسازه به صرفه ترین راه براش چیه ؟

    یعنی هیچ باگی نداره این راه ؟

    چون من زیاد اطلاعات ندارم و در چیزی که علم ندارم نمیتونم اظهار نظر کنم .


    پ.ن : الان که پست ها رو میخوندم مجدد دیدم اقا مانی پارتیزان پیشنهاد بلیطو دادن ، پس حق کپی رایت اینه که بگم اسم ایشنو .


    یاحق

    یوسف

  • درود

    با توجه به کم شدن بازیکنای تراوین در ایران که به وضوح هر سال شاهدش هستیم و با توجه به طولانی و فرسایشی بودن سرور های 1 ایکس، بنظرم در حال حاضر حداقل ترین سرعتی که برای این بازی با این جامعه آماری میشه در نظر گرفت همون 2 ایکس هست.
    همین سرور های 2 ایکس هم از نزدیکای کتیبه به بعد شاهد رها کردنِ اکانت ها و خسته شدن برخی پلیر ها هستیم، چه برسه به سروری که بخواد یکسال اونم با سرعت 1 ایکس اجرا بشه!
    از طرف دیگه غالبِ بازیکنانی که در ir سرور های 1 ایکس بازی میکردن، با اومدنِ سایت های مختلف و گسترشِ سرور های اسپید، یا به کلی تراوین رو ترک کردن یا به سرعت های بالاتر خو گرفتن، شخصا بعید میدونم سروری با همچین سرعتی مورد استقبال قرار بگیره...


    در مورد اصلاحاتی که پیشنهاد خواسته شده، در مورد مولتی بازی که راهکار زیاده و دوستان به اکثرش اشاره کردن که اگه سایت واقعا بخواد جلوش رو بگیره با همونا میگیره،
    اما پیشنهاده مهم تر اینکه لیمیت غارت رو حذف کنید، حذف کنید و حذف کنید!
    خوده لیمیتِ غارت از بزرگ ترین ترغیب کننده های مولتی بازی هست، جدا از اینکه بطور جدی نفس اکانت رو میگیره و توسعه ش رو مختل میکنه.


    NE Soldier

  • سلام


    غارت محدود از اکانت رو بذار کنار تعداد اتک رید هم حذف کن بجاش فقط کافیه وقتی یکی ای پی میخوره اکانتش رو بن کنی


    ما تو کل دوران بازی داخل اسپید ترا ندیدیم یکی دو روز بن باشه در صورتی که موندن تو بن یک چیز عرف بود.


    در کل رسول یا مهدی این سایت شما زمانی اوکی میشه که خط رفیق بازی رو خاموش کنی


    مخلص کلام بن کردن مولتیا که به راحتی مشخصه کافیه همین چیزایی که همه میبینن تو بازی شما هم ببینی همه مولتیا و اکانتای اصلی قابل تشخیص


    اما چیزی هست تا زمانی که شما کفگیرت نخوره ته دیگ و همین تعداد باقی مونده از پلیرم از دست ندی نمیخوای قبول کنی که مولتی جایی تو سایتت نداشته باشه


    بلاخره گلد خرجش میشه بدم نیست:)


    شما فقط نمیدونم چرا علنیش نمیکنی دوست داری هر سرور میخوای ران کنی بیای بنویسی بدون مولتی و بات خو مرد مومن بیا بگو سرور آزاد خیلی هم درآمدش بیشتره

    همه میان خودشون رو خالی کنن هرچقدر میتونن مولتی و بات راه میندازن خرج میکنن


    ی سرورم ران کن کنارش بدون مولتی و بات واسه ما تشکر

  • عرض ادب


    لطفا سروری با سرعت ۱ ایکس با قوانینی که در تراوین دات کام استارت بزنین.


    واقعا داستان مولتی بازی رو حذف کنین.


    بنده حقیر تو یه سایت ایرانی سرور سرعت ۱ ایکس رو تجربه کردم، رسما حالم به هم خورد با این وضعیت مولتی بازی.


    اگه واقعا میخواین سرور های جذابی داشته باشیم و مخاطب زیاد بشه محکوم به اجرای قوانین سفت و‌ سخت هستین.


    ارادتمندیم

  • سلام خدمت خوانندگان


    هر کدام از سرورها با توجه به سرعتشون حال و هوای خاص خودشون رو دارن!

    به نظر من درخشش در سرعت ها بدین لحاظ منظور میشه


    سرورهای


    1 ایکس برای حرفه‌ای ها -

    2 ایکس تیم ها بر روی اکانت -

    3 ایکس و 5 ایکس (تیم ها) و سرعت های بالاتر (اسپید) برای بازی فردی هست


    حالا با این تفاسیر! تمرکز هر فرد و تیم ابتدا معطوف بر اکانت خودش و تیم هست.

    و اشخاص لیدر وظیفه ایجاد هماهنگی بین این اکانت ها را دارن.


    منتها اینجا بدین صورت هست که برای بالا کشیدن یک اکانت، تعداد زیادی اکانت قربانی میشن و همین اشخاص لیدر لحاظ میشن.
    سرتون رو با اعداد درد نمیارم. برای ساخت یک واندرزن توتن فول تایم حدود 20 کپ 18 نیاز هست!


    به نظر میاد که ساخت اکانت اصلی همچنان دشوار و سخت هست و نیاز به یک تیم برای بازی داره!

    همچنین در این بین بعضی هستند که تکنفری اکانت میکشند و در حقشون به دلیل نداشتن مولتی یا دسترسی اجهاف میشه.


    منتها با قابلیت‌های افزوده شده درجه سختی اکانت کشیدن به مراتب کمتر شده!


    مواردی از قبیل:

    - 400 * 400 بودن نقشه

    - تعداد بالای 15 و 9 کراپرهای درصد بالا

    - غارت خودکار

    - ناتار به اضای هر دو دهکده

    - بات

    - عدم وجود تاپیک رسمی (آیین نامه) در مورد پانیش و بن!

    - عدم بررسی دستی بازیکن‌ها و ایپی ادرس‌ها
    - ارزان بودن گلد

    - عدم وریفای اکانت‌ها و تیکت دهی

    - پر نشدن آبادی ها


    که منجر شدند به:

    - همرهای نجومی

    - دفاع نجومی

    - اکانت با 10 میلیون گندم خور (همر و دف باهم)

    - اکانت با 2 میلیارد غارت

    - عدم هماهنگی بازیکنان و بازی انفرادی

    - انقراض اصطلاحاتی مثل دفساز، دوال، فارم


    1- 400 * 400 بودن نقشه: با توجه به تعداد کم پلیر این بازی (حدود 200 تخمینی). این حجم از اُپن ورلد بودن برای بازی پرهیجان و لذت بازی مناسب نیست و کیفیت بازی رو کاهش میده. در صورتی که در مپ کوچکتر درک واقعی بازیکنان از بازی و هماهنگی لیدرهاست که مشخص کننده شرایط یک اتحاد و ساید خواهد شد و پلن پذیری به مراتب افزایش پیدا میکند.


    نمونه ای از مختصات بندی دقیق شمال غرب در سرور فینال 2 ایکس برای دریافت کتیبه یونیک که هر دو کتیبه در فاصله زیر 7 خانه اسپاون شدند!



    تنها در صورت وجود همچنین هماهنگی توسط مسئولین ساید و تیم هست که از بازی لذت می‌برید!


    2- تعداد بالای کراپرها: یکی از موارد موثر در مولتی بازی کراپرها هستند! با کوچک کردن مپ هم تعداد کراپرها کم خواهد شد، هم بازیکنان دارای شایستگی (اولین فرستنده مهاجر) کراپرهای درصد بالا رو دریافت میکنند. و جنگ و نزاع خونین بر سر این کراپرها باعث میشه که مولتی بازها کار سختی برای نگهداری کپ‌هاشون داشته باشن و به کپ‌های رومن 7-4-4-3 روی بیارن!


    نمونه ای از توزیع کراپرهای 150% در مپ 200*200 فینال .کام



    34 کراپر در کل مپ که حدود 20 تای آنها حتی مصری هم نیستند! و 2 تا که واحه مشترک دارند.

    این در صورتی هست که ما این سرور فقط داخل اندبل بالای 70 تا 150% داشتیم.


    3- غارت خودکار: یکی از موارد جذب پلیر، فارم لیست هست. پلیرهایی که تنها وظیفه شان ارسال فارم لیست در بازه های خاص زمانی هست. با وجود بات برای غارت تدبیری جهت منصفانه بودن برای همه انجام شده که غارت خودکار ارسال بشه. منتها امر همچنان این بات وجود داره اما به شکل و شمایلی دیگر! بات اضافه کردن فارم.

    که همراه شده با حذف فارم‌های چیف شده و آبادی‌های تسخیر شده.

    عملا اگر شما مولتی هم داشته باشی یکی از طاقت فرسا ترین کارها ارسال غارت در زمان مناسب هست که زمان و استقامت میطلبه. با اینحال پیشنهاد بنده این هست که غارت خودکار با کپچا فعال باشه! یعنی زمان افلاینی اکانت غارت نکنه و زمان انلاینی در حد حل یک کپچا برای تایم بندی دقیق و سهولت کار

    جالبتر اینکه خیلی‌ها میخورن به لیمیت غارت! محض اطلاع اکانت‌های تاپ حوزه غارت کمترین تعداد ارسالی نیرو رو دارند.


    4- ناتار به اضای هر دو دهکده: یکی از باگ‌های سرور اخیر این بود که به دلیل حجم بالای مولتی، حدود 5000 ناتار داخل سرور وجود داشت. و هر پلیر که ناتار غارت میکرد قبل کتیبه حدود 3-4 واندرزن کشیده بود! بنظر فعالسازی نیروسازی ناتار میتونه گزینه خوبی باشه. و اینکه دهکده ناتار چه نیازی به اصطبل بزرگ 20 داره؟ جمعیتشون واقعا آنبالانس هست!


    5- بات: در اواسط سرور فینال تمامی باتها از کار افتادند! بنظر میتونید این قضیه رو هندل کنید. با اینحال اگر درجه سختی افزایش پیدا کنه استفاده از بات هم تاثیر چندانی نخواهد داشت!


    6- عدم وجود تاپیک رسمی در مورد پانیش: برای هر تخلف و اشتراک اکانت و ... سطحی از جریمه تعیین کنید تا بازیکنان به قوانین پایبند باشند.


    7- عدم بررسی دستی اکانت‌ها: یکی از مهم ترین عوامل موثر در اکانت کشیدن بازه استارت بازی هست! دیده شده که تعداد 50-60 اکانت هون با هیرو فقط مختص کلین آبادی برای یک اکانت استفاده میشن. اگر جلوی این اکانتها گرفته بشه که با بررسی دستی قابل انجام هست روند پیشرفت بازی کاملا فرق خواهد داشت.


    8- ارزان بودن گلد: گلد برای استفاده داخل مولتی ها ارزان است و هر مولتی با کمی کارایی حدود 50 تومن گلد میخواد. پیشنهاد من بستن یا محدود کردن قابلیت انتقال طلا هست.


    9- عدم وریفای اکانت‌ها و تیکت‌دهی: بسیاری از بازیکن‌ها با ایمیل‌های تمپ مولتی‌های خودشون رو ثبت نام میکنن که اگر وریفای ثانوی اکانت در زمانی کاملا رندوم باشه دیگه به اون ایمیل دسترسی ندارن. قرار بود این سرور به 500 اکانت برتر مدال افتخار تقدیم بشه که حدود 300 تاشون مولتی اکانت بودن! یکی از دوستان هم ایده ای در مورد ثبت نام با تلفن همراه دادن! نهایتا بشه 10 شماره تلفن از دیگران قرض گرفت


    10- پر نشدن آبادی‌ها: طی اپدیت تراوین به ازای هر گندمخور کشته شده در آبادی 40 منبع به هیرو اضافه میشه. که با پر شدنش گزینه مناسبی برای اکانت کشیدن هست. همچنین مولتیی اکانت‌هایی هستن که حتی توانایی کلین آبادی خودشون رو ندارن! در صورت افزوده شدن نیرو به این ابادی‌ها حتی گرفتن واحه مولتی هم کار سختی خواهد بود.


    جمعبندی: بدون کدنویسی خاص و انجام تغییرات ساده در کانفیگ بازی امکان جلوگیری از مولتی بازی هست. جهت تفریح و کل کل بازی میکنیم و هدف این نیست که هیچ دفاعی جلودارمون یا هیچ همری ازمون رد نشه. هدف یک همکاری گروهی و نتیجه گیری از آن که منجر به لذت خواهد شد و خیلی هامون هم تجربش کردیم.

    هر کدوم از موارد بالا نقش موثری در جلوگیری از مولتی بازی دارند که انتظار میره 2-3 تاش عملی بشه تا بازی شیرین تر باشه. و همچنین مولتی سنتی (جانشینی) رو مرسوم بدونیم. اکانتی که همر میکشه تمام داراییش همرش باشه و اکانتی که دفساز میشه گندم بی نهایت نباشه. بعد هر زد و خورد بشه شروع تازه داشت و همگی اکانت ها همسطح هم بالا بیان (داغان). پلیرها با هم معاشرت کنن تا با رمز مولتی اکانتهاشون، بر سر مختصات‌ها دعوا باشه و پلن‌های تک الی چند تارگتی مستقیما به دیوار نرن و در نهایت بازی پی تو وین نباشه.


    پ.ن: در آخر هم در هر صورت ما بازیمونو میکنیم اکانتمونو میکشیم. ولی با توجه به سرعت یک ایکس چنین شرایطی هست که وقت گذاشتن برای اکانت رو لذتبخش میکنه تا صرفا غارت چند مولتی


    ارادت