شروع سرور تابستانه و فینال نهایی اسپیدترا با جایزه ی ۳۰۰ میلیون ریالی

  • کسانی که تمایل دارند همراه ما باشند و بریم یه ساید نون و ماست بزنیم تلگرام پیام بدند ؛ فعلا فقط اکانت خودمون حضور داره اونم شاید:دی


    no_meerc@


    پ.ن۱ : ساید کاملا دیکتاتوری اداره خواهد شد .. لوول


    پ.ن۲ : اساس نامه هم داریم :دی


    پ.ن۳ : حضوری فروم اتحادم از واجباتهه :دی

  • با سلام


    اینطور که معلومه سرور خوبی پیش رو خواهیم داشت اساتید اکثرا اعلام حضور کردن

    سرور پیش سرور خسته کننده ای بود ولی با این حال تیم قبلی در اس ای جدی تر حضور خواهد داشت.


    پینوشت: یه ماه رفتیم اومدیم بچها واندر 100 تحویل دادن. دمتون گرم:thumbup:

    پینوشت: شنیدم کانتونا باز هوس رطب کرده:D

  • روزنامه نگار خوبی نیستی

    حتی نمیتونی بفهمی کی برآشفته هست کی نیس

    یه طومار 10 صفحه ایی واسه ما نوشتی من کلا 3 خط جواب دادم بهت .... اونوقت به من میگی برآشفته؟

    اینجوری لیدری میکنی که کورو میدیدی کچلو میزدی دیگه بعدم گفتی زمین کج بود در رفتی

    بقیشو جواب ندادم چون بدتر از اولی شوت بود


    میگی 10 تا همر اول 12 تاش واسه ما بوده اونوقت ترکسس همر باگی بوده ( رنک همر ترکسس دم کتیبه 40 بود ،اون انتها هم که همرشو زد 10 یا 11 بود بعد کلا ترکسس دف ساز بود نه همر ساز :))) حداقل 5 بارم خفت شد انقدر خفت شد که لینک تو گروه ما فقط ترکیدن های ترکسس بود)

    میگی ما باگ زدیم ولی شما وقتی کراپ لاک میشدید سریع پست میزاشتید تو فروم که ای ایها الناس ما در عرض دوساعت کراپ های خوردمون 18 شد :دی

    میگی ما دف گرفتیم ، ولی تو ناصر لاقونچر و یکی دو نفر دیگه تا خر خره دف ان دبیلو توشون بود


    راجب همرتم سعید بهت گفت .... فقط اونجا ها که دوست داری رو نخون ... لینک همرتو بزار کف فروم همونی که اون موقع میگفتی نبود ما هم لینک جاسوسی بزاریم کف فروم ولی واسه اینکه بیشتر بفهمی لیدر نیستید و نبودید

    رضاسورنا اسم یه ملیکا ( دقیقا یادم نیست ولی اسم یه دخترخانومی رو اورد ) نامی رو اورد که تو شمال شرق هست ، و جاسوسشونه و گفت که مجازه جاسوس داشته باشیم

    میگم لیدر نیستید همینه هااا


    در اخر یه داستان میگم بخون

    پیامر تو جنگ احد کل یاراش تارومار میشن ، در حدی که عموش شهید میشه ( قبل از امام حسین سیدالشهدا عموی پیامبر بوده ) ولی تو جنگ بدر انتقام میگیره و بعد از اون همه جنگ ها رو پیروز بوده الانم اسلام 1 میلیارد نفر پیرو داره ولی کسی میاد بگه پیامبر تو جنگ احد این طوری شد؟


    بازی هم 300 روزه - هر سرورم ما میریم کتک زیاد خوردیم

    اولین سرور مارو سارنگ یکم زد ولی در اخر بردیم

    دومین سرور ارمین نومرسی و مجید یکم زدن ولی در اخر بردیم

    سومین هم بچه های اکسفورد ولی در اخر بردیم


    مهم نیست در مسیر چی میشه ... این جزوی از راهه بازیه مهم اینه امرداد انقدر خواهان داره که حتی خود تو اومدی نبش قبر کردی و اتفاقات 2 سال پیشو ریختی تو فروم این یعنی اینکه ما کارومون رو درست انجام دادیم و میدیم اگه بگیمم بازی میکنیم کلی ادم پشتمون میاد :)


    انقدرم خودتو اذیت نکن فراموش کن برات راحت تره

  • سلام صبح همگی بخیر


    اینکه یک ادم میتونه در مقابل این حجم Fact خودشو باز به کوچه علی چپ بزنه ، واقعا جای تقدیر داره.


    هممون خوب یادمون هست که شاه اسکاتی که منجر به کشف شیرین کاری های جنوب غربی ها شد توسط ما زده شد و به مدیریت ارجاع داده شد.یه ۲ هفته ای در زمان سفر کرده بود کاتای این رفیقمون.


    حالا طرف هم یک جور صحبت میکنه هر کی ندونه میگه تو پلنا اینا n همر رو دفاع میکردن ، اینسرت میکردن و همر n+1م رد میکرد : ))))

    • در حالی که وقتی گسترده میزدیم تو باقالی بودن و لینک سبز میخوردین.از دست پاچگی تو پلنا جلو همرا یهو ۵۰ک bowman هان میزاشتن و یه ۱ هفته هم ماله کشی میکردین که این یونیت دفاعی هان هست
    • وقتی هم که قدرتی میزدیم به جای اینکه با همر دف کنن ۴ تا انویل بزارن حداقل همر اول و دوم دیوار شه ، داشتن کلاهخود هیرو رو جا به جا میکردن تروپ شارژ میزدن : )))‌ ما خودمون قبل لند پلن این صحنه رو که دیدیم گفتیم قطعا دیواریم اما نگو ناشی از اعتماد به سقف بالاتون بوده


    یادمه علی فلوید میگفت اشکان من چند میل دف به اینا دادم.چطوری تو پلن سواحل لبنان و تی کی تاکا اینا اینجوری خوردن : ))) تا قبل پست فروم تو که نتیجه پلن رو گذاشتی من فک میکردم کل پلنتون فیک بوده.


    شما اصلا جایی دفاع تونسی کنی ، ذهن پلنر رو به روت رو به عنوان دف کورد تونسی بخونی که حالا میای رو منبر میری واسه ما ؟!!

    از پلن زدن هاتونم که نگم : ))) پلن میزدین مارو بزنین منتهی توانایی نگه داری اطلاعات محرمانه مثل رمز اکانتاتونو نداشتین و یهو ۲۰ همر خودتون میمومد رو خودتون.همزمان ساختمونا و کراپای اون اکانتا هم به فنا میرفت : )))


    موفق باشید


    پ.ن : بهنام پیشرفت قابل توجهی من دیدم.قبلا سایدو ۲ تیکه میکردن با افتخار(اسپید با سارنگ اینا).بعدا تلاش کردن که با بقیه سازش کنن که نتونستن (نرمال اسپیدترا).الان فهمیدن با کسی نمیتونن بسازن میرن تو خلوت ترین ساید سرور.این خودش پیشرفت حساب میشه ^^

    پ.ن : همین کم مونده کسی که تو سیاست داخلی ساید چندین سرور رفوزه شده تک ماده هم نتونسته بزنه بیاد درس سیاست خارجی به آقا مازیار بده.عجب دوره ای شده


    ;) Ever tried , Ever failed.No matter.Try agian , fail again , fail better






    پست 3 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط A$HKAN: :))) ().

  • عععع

    این همونیه که برای رتبه یک هجوم دف ریخت تو مولتیا :D:D:D

    لعنتی ها با 20تا همر دف میرختن اخرشم که واندر 5ایکس رو فکر کنم 25 روز استپ کردن تا برسن

    اخرشم حرف یه دوستی رتبه یک داد بهشون


    در کل نهایت نامردی که واقعیت انکار کنید که اگر دوستان نبودن روز 30بازی امرداد وجود نداشت در کل خیلی ها امدن لعنتی اسپید ترا شاخ شکن هست و تو افق محو شدن بعد10سال برگشتن که همه یادشون بره

    امرداد نکنه از قبل بستین انقدر شاخ شونه میکشید بهنام جان (میگنادم عاقل از یه سوراخ 2بار گزیده نمیشه)

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

    پست 2 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط norollah ().

  • سلام به همه‌ی عزیزان


    سروری که تعداد صفحات تاپیک اعلام آمادگی‌اش این قدر سریع دو رقمی بشه سرور داغی خواهد بود :دی


    عزیزم شما(به همراه ایرج عزیز)یک شب اومدین و با بنده و یوسف ریتالین جلسه گذاشتین و حرفتون این بود که ساید جنوب غرب(یعنی ما) و شمال شرق(یعنی شما) در درگیری بین دو ساید دیگه دخالتی نداشته باشیم و به ظاهر دنبال بالانس سرور بودین.


    آقا رضای گرامی، همون‌طور که در پست آخرم عرض کردم، نقَب زدن به گذشته زیاد راه به جایی نمی‌بره! اغلب جزییاتِ مهم فراموش می‌شن، یا در ذهن تحریف می‌شن، یا نسبت به تعبیر و برداشت از هر صحبت یا اتفاق، اختلاف نظر هست.


    نکته‌ی دیگر این که حوصله‌ی خوانندگان فروم رو هم معمولا سر می‌بره زیاد نباید واردش شد.


    اسم بنده رو آوردید، عرض کنم جسارتا، خوب نیست جلسه‌ی تیم لیدری دو ساید در دیسکورد اونم سه سال پیش رو با تحریف و همچنین حذف یک‌سری موارد بیان کنید در فروم..


    نکات لازم بیان شده بارها و در همین تاپیک هم بیان شد مجدد.


    امیدوارم این بحثِ کهنه دیگه مختومه بشه.


    انشالله سرور خوب و جذابی بشه برای عزیزان.

  • درود


    گروهی همسایه و فامیل هستیم

    طبق عادت باید جنوب غرب ساکن می‌شدیم


    ولی با توجه به ضعف همیشگی مدیریتی در ساید جنوب غرب

    که فکر نمی‌کنم با آمدن پی گرین تغییری داخلش ایجاد بشه

    شمال غرب میایم خیلی تایم آزاد نداریم ۱۲ تا ۱۸ نفر هستیم مرزی بازی می‌کنیم جنگی و دفساز

    شمال غرب اگر تیمی داشته باشه بهشون می‌پیوندیم

    و اگر تیم نداشته باشه ۱۲ نفری مستقل خواهیم بود



    بستکیا رو یادتون هست یا پیر شدیم؟

    همیشه کم بودیم جنوب غرب قدر بازیکنای کم رو نمیدونه ، همیشه بی برنامه بوده


  • سلام میلاد

    ببین میتونی پارتیزان و پیام فونیکسم بیاری ما هرچی میگیم میگن کار داریم



    به نظرم دیابلو و سورنا ماالان خودمون 50نفری هستیم اتحاد مافیا ستی رو احداث کنیم در ساید پنجم

    بعد شب میشه روز میشه گاد اعلام میکنه درشب گذشته امرداد از دست دادیم و دف هم توراه بودو نتونست کاری بکنه:D

    شاخ بودن توی فضای مجازی مثل پولدار بودن توی بازی GTA میمونه! :saint: :saint:


    MONAKO مامور مخفی

  • سلام و درود به ساکنین سرور دو ایکس


    این چند روز دارم تاپیک رو میخونم و میبینم که کماکان در داره روی همون پاشنه میچرخه و قضیه " من نبودم دستم بود ، تقصیر آستینم بود " هم ادامه داره .

    در نتیجه به نظرم گفتن یه مطالبی بد نباشه ؛

    من تو اون سرور کذایی لیدر از هیچ مدلش نبودم ، صرفا دوستان بخاطر لطفی که داشتن بدون اینکه تقاضا کرده باشم من رو به گروه های لیدری اضافه کرده بودن و تو گروه عمومی امرداد هم که همه حضور داشتیم و مضاف بر اون هم چون در اونزمان دفکورد ارشد امرداد البرز خودمون بود ( من و البرز همیشه دوال همدیگه هستیم ) ، در نتیجه فایل های اکسل دفاع رو میدیدم و از طرفی هم مرتب با اشکان و سعید ملا و بهنام و لقمان و چند تا دیگه از بچه های ارشد امرداد در تماس بودم .


    این مقدمه برای این بود که میخوام با پشتوانه کافی اطلاعاتی بگم حداقل در دو مورد اطلاع واثق دارم که تو صفحات گذشته ادعای اشتباه مطرح شده :


    یکی اینکه ؛

    گفته شد دفاع ارسالی از ش.ش به امرداد تو اون تایم ۱۰۰ ک بوده که این عدد غلطه ، بهنام هم دیدم نوشت ۵۰ ک که بازم غلطه و عدد درست دقیقا ۴۰ ک بود .

    واسه اینکه بتونید تصوری از حجمش داشته باشید لازمه بگم همونموقع اکانت ما یعنی پاپت مسترز ۱۷۰ ک نیروی دفاعی ساخته بود ، حالا باقی اکانتهای دف ساز امرداد هم به جای خود .

    با احترام به دوستان ش.ش که اونموقع در حد بضاعتشون نهایت کمک رو کردند ولی من شخصا تا جایی که در توان داشتم به این دفاع گرفتن از ش.ش اعتراض کردم و سر دوستان غر زدم که این مقدار دفاع اصلا ارزش این رو نداره که بگن ما کمک گرفتیم و بعدا بشه پیرهن عثمان .

    البته مجدد تاکید کنم که سوتفاهم نشه و بچه های ش.ش هر آنچه در توانشون بود فرستاده بودن و این هم بضاعتشون در اون تایم بود که با توجه به اوضاع آشفته خودشون همین هم واسشون خیلی سخت بود ، ولی من هم اعتراضم به عنوان بازیکن به لیدرهای ربع خودمون بود و داشتم این روی سکه رو میدیدم پس امیدوارم الآن هم دلخوری پیش نیاد .


    یه مورد دیگه اینکه ؛

    ادعا شد امرداد در اوج حملات آکسفورد در آستانه حذف بوده !

    این هم غلطه چون با توجه به همون اطلاعات واثقی که اشاره کردم ، با اطمینان میگم اونزمان حتی ۱ ساعت هم بحث حذف پیش نیومد و اتفاقا برعکس همه بچه ها یه جورایی به اصطلاح غیرتی شده و فقط به فکر ضربه متقابل بودن و تنها حرف این بود ( خودم هم تو گروه تلگرام عمومی امرداد یه متن حماسی دادا دی دی دام راجع بهش نوشتم ) که فرق تیم حرفه ای و آماتور همین مواقع تحت فشار قرار گرفتن مشخص میشه که با یه پخخخ از میدون به در نمیره و برعکس مقاومت و خودش رو جمع و جور میکنه ، چون میدونه سرور ۱ ساله و نه ۱ ماه !

    و دقیقا هم گذشت زمان همین رو نشون داد که فرق زیادی هست بین بازیکنی که میتونه ۱۲۰ دقیقه تو زمین بدوه ، با بازیکنی که فقط بدرد ۱۰ دقیقه حمله و تکنیک زدن میخوره و بعدش نفس کم میاره .


    یه سری حرفهای باطل دیگه هم راجع به باگ و ارتباط با ادمین و نفوذ و .... مطرح شد که بماند ، چون همگی تجربه ش رو داریم که همیشه بازنده بعدش خودش رو به در و دیوار میزنه و داستان و افسانه میبافه و همه رو مقصر میدونه بجز خودش و دیگه حرفهای بازنده ها بعد از هر سرور رو از حفظ شدیم .

    سالهاست همینجوریه و سالهای آینده هم همین خواهد بود .


    بگذریم دلم واسه فروم نویسی تنگ شده بود و امیدوارم از سرور پیش رو لذت ببرید یا شاید هم لذت ببریم : )))


    پ.ن : نداره

    خوش گذشت

  • باعرض سلام خدمت دوستان قدیمی


    حقیقتش اینکه اول از هرچیز خواستم بگم واقعا دلم واسه این فضا به شدت تنگ شده بود ! واینکه خوشحال میشم رفقا و رقبای قدیمی رو دوباره ببینم !!


    البته هنوز تو مرحله ی تصمیم گیری برای حضور تو سرور هستم !!


    و در ضمن 😂 یکم کل کل رو بیشتر کنید بلکه حال داد یه انگیزه ایی شد برامون ❤️






  • سلام به همه دوستان عزیز


    به احترام آقا یوسف و باقی دوستان یوسف پسند

    از اونجایی که دیدم بچه های شمال شرق

    آقا یوسف رو خیلی دوست دارند

    و ۱۰۰ درصد ایشون با مزاکرات قویش

    متا رو با ساید شمال شرق می‌بنده


    بنده بیخیال مدیریت ساید جنوب غرب شدم

    چرا که ارزش نداره برام به خاطرش دل جوانی

    مثل آقا یوسف رو بشکونم


    ۱۰۰ درصد که ساید مال هرکی هست که دلسوز تره

    ۱۰۰ درصد آقا یوسف از بنده دلسوز تره برای SW


    از همین جا

    توتالی جنوب غرب رو به آقا یوسف

    تبریک عرض می کنم ، امید وارم بهترین بازی رو از شما و تیم جمع شدتون ببینم



    ما از اول هم قرار نبود جنوب غرب رو دست بگیریم

    و قصد بازی انفرادی با تیممون رو داشتیم



    پ.ن ۱: یه سری پیشنهادات از هر ۳ ساید بهمون شده ولی با این وجود احتمالا جنوب غرب ثبت نام کنیم

    و با تیم خودمون یک منطقه کلونی کنیم


    پ.ن۲: سرور آینده اوضاع متا خرابه

    و حس می‌کنم حالت ۲.۱.۱ داره

    تیم یوسف و شمال شرق باهم هستند

    شمال غرب و جنوب شرق تنها


    پ.ن۳: یه سری ویژگی‌ها از تیم تایگرز باعث شد

    که دید یک خانواده به این تیم پیدا کنم

    فقط در صورتی که تیم تایگرز و عمو رضا

    در کنارمون باشند ثبت نام خواهیم کرد


    پ.ن۴: برای جنوب غرب آینده ی روشنی می‌بینم


    اگر کسی رو آزرده خاطر کردم

    عذر میخوام




    ایلیا هر کمکی از دستم بیاد تو کمک بهت

    برای

    هولدری واندر مرکزی ساید جنوب غرب

    دریغ نمیکنم

  • درووی بی انتها

    فروش ویژه ی عرقیات گیاهی اصل کاشان

    در فصل گلابگیری میهمان ما باشید.

    گلاب ۲ آتشه اصل

    گلاب ۳۶ کیلو

    گلاب ۳۰

    گلاب ۲۴

    گلاب ۱۸

    انواع عرقیات گیاهی در چند درجه مختلف و انواع شربت های گیاهی با کیفیت همراه با سیب سلامت و استاندارد کیفیتی.

    سفارشات به سراسر نقطه ایران قابل پذیراست.

    برای مشاوره و خرید در زمینه عرقیات و داروهای گیاهی با ما در تماس باشید.

    ۰۹۱۳۸۰۲۵۷۴۷


    پ.ن:۲۰۰تومن بارها خواستم بیام و یچی بگم ولی دیدم حیفه چند صفحه فروم و پرکنم.بیخیالت شدم.خوش باش 😂

  • ممنون مازیار خان

    توضیحات کامل و عالی بود <3



    اگر آمرداد این سرور شرکت کنه و طبق گفته مجید آخیلیوس زئوس هم گفته اگه آمرداد بیاد اونا هم شرکت میکنن به نظرم جذاب ترین سرور بعد فیلتر ایران رو شاهد خواهیم بود با وجود 4 ساید قدرتمند :)


    به نظرم شاید دیگه همچنین فرصتی پیش نیاد که دور هم از تراوین لذت ببریم آدم از فردای خودش خبر نداره :rolleyes:


    برای همین از همه تیم هایی که دو دل هستن برای حضور دعوت میکنم شک نکنن واسه حضور تو این سرور


    خصوصا آمردادی های عزیز


    جنوب شرق همین الانشم پلیر های بسیار خوبی اعلام حضور کردن از جمله تیم حرفه ای ربلز و از بابت حضور پلیر نگرانی نباید داشته باشن.


  • سلام


    چند روزی نبودم چقدر فروم رفت جلو. چهره هایی رو دیدم پست گذاشتن که بیش از 14 سال که میشناسم! بهنام و اشکان هم که اومدن پست گذاشتن و با کلام راستین جو دروغ رو تعویض کردند.


    تیرداد در سه مرحله دفاع ارسال شد. در مرحله اول 40ک بود. وضعیت شمال شرق خیلی بد بود ولی چون اشکان و بهنام هرآنچه داشتند روی میز بود برای ما هم همینطور بود. 1.5 ساید به 2.5 ساید داشتیم میجنگیدیم. در مرحله اول اونجایی که 40ک رسید ریل زده نشد. در مرحله دوم 80ک و در مرحله سوم دیگه خودکشی نهنگ ها بود که خیلی بیشتر از این اعداد ارسال شد که دیوار شدند. اینکه شما میای با 170ک دفاع نوب وارانه میسنجی و کلام تمسخر آمیز خودتونه که میخواید نخودی بودن خودتون رو به یه چیزی تو مایه های قلم آبگوشت تبدیل کنید صدای بنده در میاد. اطلاع نداشتید حرف نزنید و با کلام زشتتون یک ساید بحران زده و درگیر جنگ داخلی شده رو که برای متاش تا تونست دفاع ارسال کرد و حمله کرد رو به سخره نگیرید. یادتونه انویل های جنوب غرب رو توی دهکده های لویال؟ متایی که ما داشتیم خیلی فراتر از ساید بود و در تمام جوانب فوایدش دیده میشد... اتفاقا امثال بهنام و اشکان چون واقعیت هارو میدونن و زیبا و راستین حرف میزنن نور چشی های من و مازیار و امثالهم هستن که تا آخرش وفادار هم هستیم و خواهیم بود. همه جور شوخی هم باهم میکنیم. متاسفانه امثال شما توی این دایره ها قرار نمیگیرید. در ضمن بعد از سمپاشی که بین من و دوست شفیق کردید یه مدتی دور بودیم ولی بدون که ما الان خیــــــــــــــلی رفیقتریم.


    این best toten هم اسمش سالار هست و ملقب به سالار گوسفند که در پست زیر بهش اشاره کرده بودم. ایشون خیلی گوسفند تشریف دارند و دو دانگ از شش دانگ توتالی رو در اختیار دارند.


    پی نوشت: توتال سایدمون هم گوسفندمونه به یاری مهران پوپولو و کاوه پا شکسته. گاد هم الف.تریدر. دست پشت پرده هم سین. گاف. پ




    در مورد تیم فونیکس هم صحبت های زیادی شده که خوب نیاز به روشنگری داره. هیچ وقت 3دات دیگه مثل 3دات سرور یک نمیشه. فونیکس هم همینطور.... کاوه اکانت اکتیوی نداره. سامان و سهیل و سیما خانم هم اکانتی مثل کلاب نخواهند داشت ولی همیشه دلسوز و تلاشگر شمال شرق خواهند بود و حضور کمرنگی با اکانت معمولی تری خواهند داشت. امیر حسین تریدر و رضا اشکبوس و بابک گل و رضا گارد پر قدرت برای سایدشون تلاش میکنند. این چند نفر دو سرور هست با اسم تیم فونیکس در ساید شمال شرق برای این ساید تلاش های خستگی ناپذیری میکنند که همین چند نفر اندازه یک ساید ارزشمند هستند و نقش تعیین کننده ای دارند.


    پی نوشت: در حال حاضر هم تیم شمال شرق متشکل شده از خیلی بازیکن های مختلف با توانایی های مختلف که این سرور با برنامه تر از قبل و شلوغ تر از قبل داره کارشو شروع میکنه



    شادزی

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

  • اما مطلبی که خیلیها دارن مانور میدن روش موندن لویال و نزدن کامل لویال با تمام قوا بود این هم هر کسی که اندک تفکری بکنه متوجه میشه وقتی دفاع از اس دبل و اندبل روی لویال جمع شده چرا باید با تلفات زیاد این اکانتها حذف بشن؟و دفاع برگرده روی اون دو ربع؟

    سلام مازیار خان عزیز

    خیلی مخلصیم

    دلمون برای بزن بزن تنگ شده

    البته از طرف ما فقط کتک خوردن بود ^^

    این نکته ای که شما اینجا فرمودین فقط برای یکی دو هفته صدق میکرد که تقریبا نزدیک 60 /70 کی دفاع از اکانت هایی که پسوردش رو خودم و یکی از دوستان داشتن(اکانت هایی که بعنوان دوال روشون بودیم و از دوستانمون بودن) روی لویال بود که روی چند تا اکانت پخش شده بود که اونقدر تاثیر زیادی روی نتیجه اتک های شما نداشت چون مسلما تیم شما هم از نظر تعداد و هم از نظر پشتیبانی از ما قوی تر بود

    برای باقی سرور تا جایی که ما حضور داشتیم اکثریت دفاع از اکانت looters و 250grmsتامین میشد که بصورت شناور بود

    در هر صورت با همه داستانا و اختلافات و بزن بزن ها و دعواها ما یاد گرفتیم رفیق پیدا کنیم و احترام بزرگترمون رو حفظ کنیم

    ماشالا همه دوستان هم لویال هم آریانا و هم باقی تیم ها همه و همه توی زندگی واقعی برای خودشون کسی هستند و شخصیت های بزرگی دارن

    چیزی که این بازی رو جداب میکنه همینه که من مثلا چند سال با پرهام گرین -مجتبی-سینا لوترز توی سرورهای ir جنگ و دعوا و حتی فحاشی داشتیم و الان رفیقیم باهم

    همچنین سروری که ما و شما با هم مشکل داشتیم و بعد ها فراموش شد و چیزی که ازش برای ما به یاد موند بزرگواری آقا مازیار و سایر دوستان بود

    در پناه حق

  • سلام به همه دوست داشتنیا .

    امیرناجی هستم و بعد سالیان سال یوسف جان یقمون کردن و این سرور در کنار یوسف ریتالین عزیز هستیم. امیدوارم سرور خوبی رو کنار هم داشته باشیم

  • سلام به همه دوست داشتنیا .

    امیرناجی هستم و بعد سالیان سال یوسف جان یقمون کردن و این سرور در کنار یوسف ریتالین عزیز هستیم. امیدوارم سرور خوبی رو کنار هم داشته باشیم

    سلام ناجی


    شمال شرق بازی می‌کنی؟

  • سلام ناجی


    شمال شرق بازی می‌کنی؟

    والا من و یوسف جان فقط فراخوند که یه سرور کمکتو میخوام ما هم گفتیم به روی چشم

    دیگه ساید و مدل بازی مشخص نیست داریم میایم فقط خیلی سال هم میشه که بازی نکردم امیدوارم خرابکاری نکنیم

  • 1.5 ساید به 2.5 ساید داشتیم میجنگیدیم.

    محمدعلی جان سلام <3


    قطعا متای شما و آمرداد مستحق بُرد بود تو این سرور اما از قدیم گفتن تاریخ رو فاتحان مینویسن ولی جسارتا میخواستم بگم تاریخ رو تحریف شده ننویسید^^


    دقیقا تو کدوم مقطع بازی شما داشتید 2.5 به 1.5 میجنگیدید دقیقا؟! :/


    تا قبل حذف شمال غرب که اصلا لویالی وجود نداشت حتی با فرض متای شرقی-غربی بازی تا زمان حذف شمال غرب 2 به 2 بود. بعد حذف شمال غربم که جز علی فلوید کس خاصی تو اون ساید NW نموند و تقریبا بیابون بود اون ساید برای همین هم منحصر هاشون رو به راحتی آمرداد زد.


    ثانیا شما لویال رو نصف ساید شمال شرق حساب کردید؟ آر یو کیدینگ می؟ ^^


    لویال از لحاظ تعداد اکانت حتی 20 درصد شمال شرقم محسوب نمیشدن.

    اتفاقا یادمه تو فروم اون سرور شما همیشه به عنوان یه اقلیت اخلالگر ازشون یاد میکردید حالا اینجا شدن نصف ساید شمال شرق؟^^


    اما از لحاظ اکانتی بخوایم حساب کنیم متای شما بعد از حذف شمال غرب شامل حداقل 60 درصد اکانت های سرور میشد پس فداتون بشم حقایق رو وارونه نشون ندید خواهشا;)


    در ضمن اون جریان 170کی که شما رو ظاهرا خیلی عصبی کرده بود رو به خدا تیرداد از بچه های آمرداد گفت نه بچه های جنوب غرب 8o


    در مجموع تنها سایدی که توان اینو داشت اون سرور جلوی آمردادو بگیره آکسفورد بود که بعد حذف اون بزرگواران شمال شرق دو انتخاب داشت: 1. اینکه در کنار SW جلوی آمرداد مقاومت کنه و زودتر حذف بشه 2. اینکه به آمرداد کمک کنه ساید SW رو حذف کنه و خودش آخر حذف بشه


    که شما دومی رو انتخاب کردی که هم منطقی بود هم دردسر کمتری براتون داشت اما اینقدر حماسه ساختن دیگه نداره عزیزدلم^^


    بشخصه فکر میکنم تیم فعلی شمال شرق به چیزی هم بخواد افتخار کنه به دو سروری که خودش 100 کرد افتخار کنه مگرنه تو پازل وینری آمرداد بودن و در نهایت حذف کردن چیز قابل افتخاری نیست بزرگوار


    خیلی مخلصیم :love:


    پ.ن: بنده هم میرم تو شمال غرب این سرور تا اونجا کُنج عُزلت نشینم^^

    خدارو چه دیدی شاید دوست جدید پیدا کردیم تیم شدیم اونجا

  • سلام به همه دوستان




    ساید سرور بعد ما هم مشخص شد با عزیزانمون از تیم استورم سعید استالکر، محسن سالسن ، علی فلوید، مهدی بلک ، ناصر استورم و سروش استورم بر میگردیم به خونه مون اس ای




    امیدواریم که سرور قشنگی باشه و لذت ببریم