نقد و بررسی سرور 2 ایکس لیگ قهرمانان | آغاز 14 مرداد 1400|

  • سلام یوسف جان


    اولش بگم خودت میدونی چقدر برای من عزیز و قابل احترامی و تمام این حرفها فقط در مورد بازی تراوین و فقط و فقط این سرور خاص هست حالا بریم سر اصل مطلب.


    یوسف عزیز گفتم تصمیم گرفتم این مطالب رو اخر سرور بگم و پست قبلیم رو کوتاه کردم چرا اخر سرور چون اون وقت دیگه کسی نمیتونه با جملات میخوای متا رو بهم بزنی و.... اصل مطلب رو ببره تو حاشیه اما با این پست شما مجبورم الان گفتنی هارو بگم.


    یوسف جان شما چه واندر صد کنید چه نکنید بازنده این سرور هستید به چند دلیل.


    شما پرچم مبارزه با مولتی رو دستتون گرفتید تو تاپیک اعلام امادگی این سرور و بارها از ایدین سوانز و نهضتشون اسم بردی و درنهایت گفتی اون پرچم که اون موقع نصفه نیمه علم شده رو میخوای به سرانجام برسونی و کلی شعار و....

    بارها تو همون قسمت با هم بحث کردیم که شدنی نیست اینکار تو این سرورها با این تعداد پلیر و دلایل عدیده دیگه و شما محکم پای حرفتون ایستادید که ما میام بی مولتی بازی میکنیم و میبازیم ولی از بازی لذت میبریم و کلی شعارهای تو خالی دیگه که فقط لبخند به لب من میاورد.


    با همین حربه چندتا پلیر هم بردی جنوب و بازی شروع شد تا اینجای کار اصلا ایرادی نداره و افرین به شما که خواستی یک سبک بازی جدید رو شروع کنی در اسپیدترا و پرچم سوانز و ایدین رو بالا نگه داری!!!!

    مشکل از کجا شروع شد؟

    وقتی سرور اغاز شد باز همین شعارها رو ادامه دادی اما بر عکس شعارهای اولیه با یک ربع مولتی باز اعلام متا کردید ای کاشک متا نمیکردی با هیچ ربعی حتی اگر دو ربع دیگه اس دبل رو شخم هم میزدن در اون صورت بنده حقیر اگه به عنوان دوست قبولم داری میتونستم سرم رو بگیرم بالا و با افتخار بگم باخت ولی دمش گرم پای حرفش موند من هم سرور بعد میرم درکنارش.


    نکته بعد وقتی عکس غارتهای مولتی اتحاد شما امد کف فروم باز هم سعی کردی با پوش اتحاد و......مطلب رو لاپوشونی کنی و در نهایت چون قافیه تنگ امد گفتی تمام اون حرفها برای گرم کردن سرور بوده فقط!!!!

    این اولین و مهمترین دلیل باخت شماست در هر حالتی که تو این سرور پیش بیاد.


    برای همین نمیتونم باور کنم شما تو فروم ملاحظه شمال رو کردی چون نشون دادی برد به هر قیمتی برات مهمه.


    مطلب بعدی یک اکانت از اتحاد شما دفاع میریزه تو ربعهای دیگه شما اعلام میکنی با اینکار مخالفی و اکانت رو اخراج میکنی در نهایت میگی به من چه بزنیدش و حالا که نزدید به من چه.


    یوسف جان فکر کنم تو این سرور همه پلیرهاش لیدر و لیدر کل و از این اجق وجقها تو سابقه پلی دادنشون تو تراوین دارن فکر نمیکنم لیدری باشه که یک اکانت از ربعش برخلاف منافع اتحاد کاری انجام بده و اگر با تذکر به راه راست هدایت نشه اخراج و فارم عمومی اعلامش نکنه کما اینکه تو سرورهای قبل تو ربع خودتون این اتفاق بارها افتاد نمونه که یادمه اکانت اقای حسن نامی بود که بعد زدنش تو جنوب غرب رفت تو ربع رقیب شما جنوب شرق اون سرور پلی داد.


    یعنی باور کنم یک پلیر پشیزی برای حرف شما به عنوان لیدر ارزش قائل نشده و شما فقط اخراجش کردید؟

    اصلا برای شما داشتن اتوریته برای لیدری مهم نبوده؟


    وقتی گفته میشه جنوب شرق زد اکانت خاطی رو و شما نزدید فقط بحث دفاع ریختن طرف نیست بحث اینه که لیدرهای جنوب شرق لیدری کردن و بازیکن خاطی رو تنبیه کردن اما شما یا نتونستید لیدری کنید و براتون مهم نبود طرف حرف شمارو براش ارزش قائل نشده یا داستان دیگه ای وسط بوده که شما دانید و اکانت پیشوا و خدا.

    طولانی نکنم پست رو در مجموع اینکه یوسف عزیز برعکس شعارهاتون مولتی زدید با مولتی باز بستید لذتی از بازی نبردید لیدری خودتون هم کاملا زیر سوال بردید اگر این ها برای بازنده بودن کفایت نمیکنه نمیدونم دیگه چی کفایت میکنه.


    ببخشید اگر پست طولانی شد

  • آقا یه چندتا اتک دیگه هم بود رفته بود توی دیوار ولی خوب همین یکی رو ببینیم. یه سئوال ؟ هیچی ولش کن.


    WhatsApp-Image-2021-10-31-at-12-28-20-PM.jpeg


    از دیدگاه یک جنوبی:


    آقا این اکانتو شما هک کردید و شما یه مشت آدم کثیف هستید. اصلا اون آی پی مشترکی که خورده برای شماست. همه چی رو داره میگه. حالا که اینطور شد دوئل هک اکانت میبندم باهاتون که آخرشم شما بازنده اید. اصلا شما اومدید این اکانت رو ساختید توی ساید ما که در مواقع حساس بزنید به خودتون برای روحیه دادن به بچه های خودتون. ضعف لیدری تا کی ؟ حالا که اینطور شد باید بوسو بدید و از همه ی جنوب عذرخواهی کنید.


    پی نوشت: تهمت جاسوس تو اتحاد های جنوب که به بنده زده شد از سمت جنوبی ها. کو معذرت خواهیتون؟ لقمان عزیز یک تحلیل میزارید؟ این همه تهمت زدید. این همه بحث انداختید وسط آخرش معلوم شد خودتون مقصر اصلی بودید. کو معذرت خواهیتون؟ لقمان جان یک تحلیل بزارید.

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

  • سلام مهران جان میدونی که خیلی دوست دارم

    اما با نظرت مخالفم چرا؟

    چون هر کسی با طرز فکر خودش و منافع سایدش پست میذاره دقیقا مثل شما و این پست ممکنه به مذاق بعضی خوش نیاد و مورد پسندش نباشه که در این صورت میتونه بدون خوندن ازش رد بشه

    اما مسله مهم بازی با کلمات هستش که سعی در منحرف کردن صورت مسله داره و یجوری فرار از هجمه موجود روی طرف شما چندین صفحه از زیر بار عذر خواهی فرار کردین تا جایی که این بنده خدا دوئل ممد موکسی با دست گرفتن تفنگ (ماله)سعی در عوض کردن جو فروم بعد از مدتی حضور نداشتن وارذ بازی شده و پشت اون یکسری اکانت فیک با بی احترامی پست گذاشتن و تهمتی هم به کسری و هم به یوسف عزیز زدن و حتی حاضر به قبول اشتباه و عذر خواهی نشدن که هیچ تازه طلبکار هم شدن



    محمدowldark

  • سلام


    تو تمام عمرم کمتر ادمی دیدم مثل شما که ندونه و نخواد بدونه و انقدر اصرار به ندونسته هاش داشته باشه برای اینکه بگه من همه چیزو میدونم.


    اخه پسر خوب برو اقلا از یک نفر بپرس ببین من تو طول بازی تراوینم دوائل(مجید جان دلبندم دوئل چیز دیگست)بودم چه برسه به ممد موکسی.


    واقعا اصرارت به نفهمیدن حقیقت ستودنیه به افتخارت کلاه از سر برمیدارم این هجم ندونستن و ادعا داشتن بی سابقست والا^^^^^^^^

  • خیلی سعی کردم چیزی ننویسم چون واقعا حرف های که از جانب تیم فوق حرفه ای ان ای نوشته میشه پوچ و بی معنی هست!حرف های بیهوده و بی ارزش که فقط بخاطر پر شدن چند صفحه نوشته میشه که تهمت های که به جنوب زده شده و علنا مشخص شد برای خود شمال بوده و سهیل عزیز فردین بازی در اورد و گردن گرفت شاید افرادی که شان خودشون رو زیر پا گذاشتن یکم به خودشون بیان

    هرچند کسی که خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده بخواب رو کسی نمیتونه بیدار کنه!

    جالب بود محمدعلی عزیز هیچ کس به اون ایپی مشترک توجه نکرده بود که شما توجه کردید!خیلی شک و مجلسی خودتون با زبون خودتون گفتید جاسوس دارید!

    پ ن:جاوید جان میگن شخصی همه رو به سخره میگرفت و هیچ وقت به اینه نگاه نمیکرد روزی کنار رودخانه مشغول قایق سواری بود چشمش به شخصی توی اب افتاد و کلی خندید و به دوستانش نشان داد و شخص داخل اب رو مسخره کرد

    دوستانش با تعجب به او نگریستند و مات و مبهوت ماندند شخص از دوستانش پرسید چرا نمیخندید گفت کسی داخل اب نیست و تصویر خودت بود !

    حال شما اول برو پست های که قبلا گذاشتید و پست های که درجواب گرفتید مطالعه کن و بعد بیا جواب بده

    با یک پست فاصله جواب محسن داده شد یک روز بعد جواب شما و محسن عزیز دوباره داده شد!

    من موندم شما یا خواب بودید یا اصلا فروم نمیخونید و فقط روی هوا حرف میزنید

    پ ن:مازیار جان من و یوسف خیلی وقته باخیم شما برنده و ما بازنده!بکش بیرون از این دو به هم زنی!

    ارزش خودتو بخاطر خیلی ها اوردی پایین

    من سه سال توی جنوب غرب درزمان ای ار لیدری کردم همیشه درگیری داخلی داشت همیشه مشکلات داشت ولی واقعا میگم این سرور هم با چشمان خودم دیدم یوسف عزیز یکی از بهترین لیدرهای جنوب غرب هست!

    سنگ پای قزوین جلوی شما کم اورد

    من خودم بشخصه اگه تهمت میزدم حداقل روم نمیشد یک مدت اینورا افتابی بشم با می اومد و از طرف معذرت خواهی میکردم ولی شما ماشالله جراعت معذرت خواهی ندارید که هیچ ادعای کذب دارید و به هرنحوی فقط پست میزارید !

    بزرگترین باخت شما در این سرور شخصیتتون بود و بس!

    درضمن تیم امرداد دلیل اصلی نیومدنش نبود رقیبی در خور خود بود من نمیدونم محمدعلی شما چطور خودتو درحدو اندازه اون تیم میدونی؟

    درصورتی که اصلا قابل مقایسه نیست!

    از دوستان جنوبی خواهش میکنم به هیچ وجه کل کل در بابت این موضوع نکنید ما کار خودمون رو میکنیم و روسیاهی به زغال میمونه!

    ببینیم کی بیشتر ضرر میکنه!

    کسانی که عرضه حتی معذرت خواهی ندارن یا ما که با شهامت بازی میکنیم و لذت میبریم!

    اینم یک لینک دیگه از خفت کوچیک اکانت واندرزن ان ای


    با تشکر از کل جنوب

  • سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران


    اشکان امرداد و بهنام من همینجا ازتون رسما عذرخواهی میکنم. گوش سامان هم کشیدم. ما درسمون رو گرفتیم. ببخشید باید تجربه میکردیم. یکی دو هفته پیش حرف میزدیم و قبول داشتم اشتباهمون رو ولی الان به عمق اشتباهمون پی بردیم. بهترین رقیب هایی هستید که داشتم. صادق. یه چندتا لینک هم ببینیم. فضا عوض شه. اومدن مرتاض ببرن. نیرو اضافشون بود و... نمیدونم. به هرحال خوب بود.


    تا جایی که یادمه شما با آمرداد رقیب نبودید بلکه باهاشون متا بودید ، اونم چه متایی ! یادته که ؟



    حالا هرکی ندونه و این پست تو رو بخونه فک میکنه شما زدید ما رو ، ما حذف کردیم و از سرور رفتیم و براتون رقیبی نمونده که داری هل من مبارز سر میدی و میگی اون بزرگه رو بگو بیاد اینا کوچیکن برام :دی آخه عزیز دلم حالا تو ما رو ببر بعد بیا اینو بگو ، وگنس واقعا برات نگرانم به نظرم چند روز اصلا تو تراوین لاگین نکن :دی واقعا متوجه نشدی چرا اون همرا اینجوری لانچ شد ؟ میگی اومدن مرتاض ببرن ؟:دی


    از دیدگاه یک جنوبی:


    آقا این اکانتو شما هک کردید و شما یه مشت آدم کثیف هستید. اصلا اون آی پی مشترکی که خورده برای شماست. همه چی رو داره میگه. حالا که اینطور شد دوئل هک اکانت میبندم باهاتون که آخرشم شما بازنده اید. اصلا شما اومدید این اکانت رو ساختید توی ساید ما که در مواقع حساس بزنید به خودتون برای روحیه دادن به بچه های خودتون. ضعف لیدری تا کی ؟ حالا که اینطور شد باید بوسو بدید و از همه ی جنوب عذرخواهی کنید.

    وگنس عزیزم سطح پست هات به شدت داره میره بالا ، همین فرمون برو جلو :دی



    پی نوشت: تهمت جاسوس تو اتحاد های جنوب که به بنده زده شد از سمت جنوبی ها. کو معذرت خواهیتون؟ لقمان عزیز یک تحلیل میزارید؟ این همه تهمت زدید. این همه بحث انداختید وسط آخرش معلوم شد خودتون مقصر اصلی بودید. کو معذرت خواهیتون؟ لقمان جان یک تحلیل بزارید.



    1) در مورد داشتن جاسوس حرفمو پس میگیرم و از شمال شرق بابت تهمتی که زدم عذرمیخوام و از باقی دوستانم هم میخوام که به این قضیه ادامه ندن .



    اینم معذرت خواهیمون ، این فراموشی ها همه به خاطر فشار بالایی که داری تحمل میکنی :دی


    من هیچ وقت ترسی از معذرت خواهی نداشتم ، و هر وقت فهمیدم اشتباه کردم سریعا عذرخواهی کردم .



    واقعا برات اینقدر سخته که حاضری این موضوع چیپ دف ریختن ادامه داشته باشه ولی یه عذرخواهی از جنوب نکنی بابت تهمت هایی که زدی ؟ من حتی برام مهم نیست به من چی میگن و هیچ وقت از کسی نخواستم به خاطر حرف هایی که به من زده عذرخواهی کنه ولی از جنوب نمیتونم بگذرم ...


    پ.ن : آقا جاوید عزیز پست شما سراسر خلط مبحث بود و هدفی جز مشاغبه و سفسطه در پست شما دیده نمیشد . با این حال باید عرض کنم اگر شما واقعا باور کردید که سهیل صاحب اون اکانته باید بگم خیلی زودباور هستید ! من اصلا نمیدونم سهیل چرا اون اکانتو گردن گرفته اینجا با اینکه وقتی تو واتساپ ازش سوال پرسیدم گفت چنین چیزی صحت نداره ...



    پ.ن : مهران عزیزم آدرس سازمان ملل تراوینو بده ، میخوام برم تیممو اونجا ثبت کنم بلکه ما هم به رسمیت بشناسن :دی



    یا حق


    خادم جنوب یوسف



  • سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران

    آقا مازیار ارادت دارم خدمت شما

    شما همیشه به من لطف داشتید و من همیشه و همه جا گفتم برای من بازی از زندگی واقعی جداست و هیچ وقت اجازه ندادم این بازی در روابط من تو دنیای واقعی تاثیر بزاره . از رضا اشکبوس میتونی بپرسی که تا سر اون میز نشستیم اولین چیزی که گفتم این بود که جای آقا مازیار خالی .



    اما در مورد مطالبی که فرمودید باید چند کلمه ای صحبت کنم ....



    آقا مازیار یه جوری گفتی آخر بازی میخوام یه سری چیز ها رو بگم فکر کردم چی میخواید بگید :دی خب اینا رو که چند وقت پیش تو همین فروم گفته بودید ...


    واقعیتو قبلا گفتم و بازم میگم ، واقعا سرور بی روح شده بود برای من ، انگیزه خاصی نداشتم از حضور در این سرور ، دو تا تیم اعلام آمادگی کرده بود که یکیش متای سرور قبل خودمون بود و یکیشم که تیم خودمون... با چند نفرم که صحبت کرده بودم ، میگفتن چون مولتی بازی میشه دیگه بازی اون روح قدیم تراوینو نداره و واسه همین نمیان تو این سایت ، منم سعی کردم به قول معروف تنور این سرورو گرم کنم و یه چالش جدید برای خودمون ایجاد کنم تا این سرور کمی جذاب تر بشه . نمیدونم از بیرون که کسی نگاه میکنه واقعا حضور تیم ما یا عدم حضور تیم ما تاثیری در جذابیت این سرور داشت یا نه ولی ما تموم سعی خودمونو کردیم این سرورو به نحوی جذابش کنیم .



    من اصلا به فکر آوردن پلیر به جنوب غرب نبودم ، دروغ چرا دلم میخواست این سرور جذاب بشه تا برای سرور های بعدی پلیر ها دوباره برگردن به این سایت اما اینجوری نبود که صرفا بخوام عضو جنوب غربو زیاد کنم .



    در مورد متا قبلا هم گفتم الانم میگم ، اولا اگر شما تیم سوانزو به عنوان یه تیم بدون مولتی قبول دارید نباید به این کار ما ایرادی وارد کنید ، یادتون هست که همون موقع وقتی سوانز از آمرداد جدا شده بود به دنبال متا با ساید های دیگه بود ....

    اما اصلا من کاری به این قضیه ی تاریخی ندارم ، من یه چالشی برای ساید خودم انتخاب کردم به اسم بازی بدون مولتی ، یادم نمیاد تو چالشم اسمی از متا نکردن برده باشم ، ما قرار شده بود بدون مولتی بازی کنیم ولی قرار نبود سیاستو کلا بزاریم کنار و دور خودمون دیوار بکشیم . چالش ما بازی بدون مولتی بود نه بازی بدون متا !

    من این چالشو برای ساید خودم انتخاب کردم نه برای ساید های دیگه ، البته من قبول دارم تو اون تاپیک آمادگی از جملاتی استفاده کردم که بار معنایی خاصی داشت و این حرف های شما هم نشات گرفته از همون جملاته وگرنه من یادمه قبل اینکه متایی صورت بگیره تو دیسکورد بهتون گفتم اصلا این چالشو گذاشتم که دیگه کسی تو فروم نیاد پست بزاره بگه تو مولتی بازی بدی من مولتی باز نیستم خوبم ، تو بیشتر مولتی داری من کمتر مولتی دارم و... چون واقعا دیگه موضوع خیلی لوسی شده بود برای صحبت تو فروم هر سروری .


    شاید برای شما باور پذیر نباشه ولی بحث پوش اتحاد حقیقتیه که فقط اگر کسی تو این ساید بازی کرده باشه میتونه متوجه این موضوع بشه ، فقط یه نمونه براتون مثال میزنم ، اکانت ReD صاحب حقیقی داره به اسم مسعود ، همون مسعود چاینا سرور پیش ، اکانت MR.Persident هم پلیر حقیقی داره به اسم سهند که فک کنم بشناسید ، سهند این سرور دیر ثبت نام کرد و مسعود بهش گفت برای اینکه جلو بیفتی بیا از کپ من رید بده ! همینقدر زیبا !

    البته نمیخوام بگم اصلا رید از مولتی نداشتیم ، واقعیت اینه داشتیم ، یعنی مثلا وقتی اکانت X به من گفت اکانت Y توسط همسایشون ساخته شده و بعد دیدم ازش داره رید میده اولش گفتم خب این همون قضیه ی پوش اتحاده ولی وقتی زیاد از حد رید میده مشخص میشه که مولتیه دیگه ، حالا چه فرقی داره اون اکانت مال کی باشه !

    واقعیت اینه به جرات میتونم بگم تا 90 درصد این قضیه ی مولتی بازی کنترل شده و خب 10 درصد هم نتونستم کنترل کنم با اینکه چند پلیر خوبمون از ساید رفتن به خاطر اینکه بهشون گفتم این سرور مولتی بازی ممنوعه ولی باز نتونستم 100 درصد کنترل کنم .



    من به هر قیمتی برد برام مهم نیست ، چرا که اگه به هر قیمتی برد برام مهم بود خیلی کار ها میتونستم بکنم که نکردم ، همین دف ریختن تو مولتی ها رو میبینید ؟ شاید کلا 2-3 روزه شروع شده و واقعا فقط 10 درصد انجام شده ، یکی از کار هایی که میتونستیم از اول سرور بکنیم همین دف ریختن تو مولتی های شمال بود . میتونستیم اکانت بسازیم تو شمال ، یادتونه تو اون جلسه دیسکورد بین سایدی گفتم همین الان میتونم 20 تا اکانت تو شمال شرق بسازم ؟ میتونستم جاسوس بفرستم تو ساید شما که آمار شما رو در بیاره ولی این کارو نکردم ، میتونستم کتیبه یا اکانت بخرم ، میتونستم تیم بفرستم تو ساید شما تا جنگ داخلی بشه ، میتونستم خیلی کار ها بکنم آقا مازیار ولی نکردم ، شما که منو میشناسی اینقدر راحت به من برچست برد به هر قیمتی نزن ! این جمله ی برد به هر قیمتی پشتش هزار تا حرف خوابیده ... !



    در مورد لذت بازی باید عرض کنم اتفاقا از درون خیلی لذت بردیم ، سختی کشیدیم ، واقعا سختی کشیدیم به خاطر نداشتن مولتی ، مخصوصا توی پوش ها و توی مسیر زدن ها و رید و همر و دف و .... ولی همین که وقتی جلسه میزاشتیم 30 نفر تو دیسکورد جمع میشدن و حرف میزدیم در مورد اینکه چجوری از منابع به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و چطور کمبود این اکانت های مولتیو با پاپ بازی جبران کنیم و اصلا چطور هم پاپ بازی کنیم و هم نیرو بسازیم ، چطور گندم نیرو هارو بدیم، چجوری وقتی یکی روش جنگ میاد پوش بدیم و کلی چیزای دیگه که واقعا به معنای واقعی کلمه لذت بود ، سختی داشتیم نمیگم نه ، ولی لذت هم بردیم ، شاید از بیرون فکر کنید ما لذت نبردیم ولی از درون ساید بچه ها به جرات میتونم بگم بالای 90 درصد موافق اینن که لذت بردیم .



    حالا اینکه شما میخواید ما رو بازنده بدونید یا برنده به خودتون مربوطه ولی ما برای برنده شدن از خیلی های دیگه بیشتر تلاش کردیم ...


    پ.ن : جدیدا با IP خودم نمیتونم پست بزارم و مجبورم IP عوض کنم . اگه مدیران محترم میدونن علت چیه لطفا راهنماییم کنن ، همچنین تو یک پست نمیتونم چند تا پستو کوت کنم و ارور 404 فوربیدن میاد ! لطفا مدیران محترم منو راهنمایی کنید .



    یا حق


    خادم جنوب یوسف

  • درود بر همه ی دوستان .

    تعداد لینک ها زیاد بود و در دو سه پست ارائه شدند از طرف محمدعلی عزیز و به این یکی اکتفا کردم تا بهونه ای بشه برای تبریک به مهاجم که دیداری داشتند از دیوار مشهور استون : Wall of Ston ( شوخی ) و خسته نباشید بابت ساختن این تروپ و خسته نباشید جانانه خدمت بچه های خودمون که مهمون نوازی کردند .

    شعار زدگی / مثل این می مونه که شعار ضد نژادپرستی سر بدم و ادعای حقوق برابری جنسیتی کنم و پرچم صلح دوستی و پرچم حقوق بشری علم کنم اما همزمان هم با اشتفان که دست بر قضا از هوادارای قدیمی ناتزی هاست ، توی خیابونای شهر ایالتی برلن قدم بزنم با صرف آبجوی هاینیکن و از اصلاح نژادی آدولف به نیکی یاد کنم . اما من همچنان پرچم حقوق بشریم بالاست و به من چه که اشتفان دو آتیشه ی ناتزیاست . ( ترکیب منحصر بفرد شعار و تناقض ) .


    __ زمانی چکمه منحصر ابهتی داشت .

    __ یه خورده تعداد لینک ها زیاد نشده؟ اگر وضعیت برعکس بود الان اجمعین میریختین فروم ؟ صدالبته کاری به کار گندمخور نداریم ;)


    --- با توهین به بزرگتر از خود ، کسی بزرگ نشده و نمیشه ، همچنان مشروعیت و رسمیت زیر پرسش است .




    مانا باشید .



    از بی هنران شعله ادارک مجویید

    این طایفه را طره دستار بلندست

    تن چیست که با خاک برابر نتوان کرد؟

    از کوتهی ماست که دیوار بلندست .



    صائب تبریزی .

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط _ RONi!N _ ().

  • سلام و ارادت یوسف جان


    این کل مطالبی که اخر سرور میخوام بگم نبود فقط قسمتی بود که مربوط به رفیقم بود بقیش به قوت خودش باقیه;););)



    یوسف جان من هم انگیزه نداشتم تو این سرور ثبت نام کنم اما وقتی انگیزه ندارم قرار نیست خودم برای خودم انگیزه ایجاد کنم که این پارادوکس تو حرفت وحشتناکه وقتی من انگیزه ندارم باید دیگران برام انگیزه ایجاد کنن نه خودم اگه خودم انگیزه ایجاد کنم که مشخصه همش فیلمه!!!


    انگیزه من جنگ با 3 ربع بود که امرداد و زئوس و شما تو جنوب غرب بودید خود من شخصا با هادی تماس گرفتم قرار شد خبر بده که میان یا نه که خبر نداد

    با بهنام صحبت کردم قرار شد خبر بده که نداد و در نهایت ادامه صحبتها رو واگذار کردم به محمد علی عزیز که خوب نشد که بیان دوستان تو سرور در نهایت قرار شد هر کی امد بزنیم چه ببریم چه ببازیم(باقی این مطلب برای اخر سرور بماند)اینکه شما حتی برای خودت هم انگیزه ایجاد میکنی و در نهایت از انگیزه ای که به خودت دادی عقب میکشی واقعا عجیبه|||بقیه که از شما انگیزه گرفتن جای خودشون.


    شما به فکر اوردن پلیر تو سایدتون نبودید؟=O=O=O=O

    بگذریم!!!!


    یوسف عزیز شاخ دیدی رو سر من یا ملت؟

    من گفتم مولتی بازی نمیکنم اما نگفتم متا با مولتی باز نمیبندم؟

    شما نگفتی میخوام با مولتی بازی بجنگم با مولتی بازا وارد جنگ بشم اگر هم باختم لذت ببرم از بازی اگه بگی نه منی که حوصله ندارم 10 تا پست به این مضمون ازت کپی میکنم!!!

    پ.ن واجب.

    لطفا دیگه اسم سوانز رو نیار یوسف لطفا!!!


    پوش اتحاد تا حدی که توهمی بره تو تاپ غارت؟


    اوکی پوش اتحاد بود چرا بعد از اینکه گندش در امد پوش اتحادتون رو تو حدی نگه داشتید که نره تو تاپ غارت؟


    یوسف عزیز شما سیاست مدار خوبی هستید اما نه مقابل کسی که فلفل میماله یک جای گربه که لیسش بزنه!!!!


    و در نهایت به زیبایی و با سیاست(مثلا)پریدی از اکانت پیشوا و دف ریختنش و زیر سوال بردن لیدریتون و....


    بماند که الان دارید از داخل ربع ان ای هم دف میریزید.


    پ.ن.اینکه محمد علی میگه حد خودش رو اورده پایین در رابطه با کسانی مثل اقا کسری هست من دارم مستقیم با یوسف عزیز صحبت میکنم میپره وسط حرف که بگه منم هستم و در حد شما هستم کل حرفش هم در حد طنز علی صبوری که پست ترین طناز ایران هم هست نیست اما باز فکر میکنه شاخه!!!!

    اقا شما دیوید کاپرفیلد اوکی؟قاطی حرف مردم نشو لطفا!!!!

  • سلام و ارادت یوسف جان

    اقا شما دیوید کاپرفیلد اوکی؟قاطی حرف مردم نشو لطفا!!!!

    سلام

    این سرور خیلی حال داد و چالش خوبی بود که یوسف عزیز گذاشتن وگرنه خودم بازی نمیکردم

    و همه بچها داخل ساید راضی هستن لذت میبرن

    با اینکه سخت بود و مارو یاد تراوین قدیم انداخت.

    مشکلات مثل منابع و پارکینگ داریم که لیدرا خودشون میدونن چقدر سخته

    لیدری اقا یوسف بهترین لیدر هستن که جنوب غرب دیده

    چون من با لیدرا زیادی بودم جنوب غرب همیشه جنگ داخلی بود هر لیدر خودخواه و اسم خودش میخواست بیاره بالا زمان گذشته میگم

    یوسف عزیز یکی از ویژگی هاش رفیق باز و بامرام هست کافیه باهاش بحرفین
    الانم جنوب غرب بیشترین پلیر انسان داره نه اکانت فیک و ربات وی پی اس

    که سرور بعدی حتی بیشترم میشیم

  • من سه سال توی جنوب غرب درزمان ای ار لیدری کردم همیشه درگیری داخلی داشت همیشه مشکلات داشت ولی واقعا میگم این سرور هم با چشمان خودم دیدم یوسف عزیز یکی از بهترین لیدرهای جنوب غرب هست!

    سنگ پای قزوین جلوی شما کم اورد


    سلام


    چون من با لیدرا زیادی بودم جنوب غرب همیشه جنگ داخلی بود هر لیدر خودخواه و اسم خودش میخواست بیاره بالا زمان گذشته میگم

    سلام مجدد


    شباهت دو پست عالیه مرسی.


    جنوب غرب هر وقت شما دو نفر دیدید و بودید بلبشو بوده جز زمان لیدری یوسف؟


    تو خوب بودن لیدری یوسف من نه شکی دارم نه حرفی میزنم اما اگه باز مثل نوار گیر کرده نیایید بگید میخوای متا رو بهم بزنی پاسخ شما رو امیدوارم لیدرهای قدیمی جنوب غرب بدن.


    پ.ن.هپچی(ببخشید عطسه کردم)علی صبوری و سامان گوران میخوای متا رو بهم بزنی!!!!

  • درود مجدد .

    به نظر میرسه صحبت از اسپید آی آر بعد فیلترینگه نه قبل فیلترینگ ، قبل فیلترینگ که خود رسول عزیز کامل حضور داشته و میدونه که تیم های اصلی حضور ندارن دیگه یا اگرم باشه ببخشید فقط پلیر معمولی ها حضور دارن وگرنه آخرین باری که با ماهان هلسیکر و پیر مرد جنوب ( علی ویسکی که اشتباه نکنم تقریبا تقریبا هم سن مازیار عزیز هستن و تمام ادوار اسپید حضور داشتن ) صحبت میکردم ، نیستن دیگه .

    حتی با علی ویسکی صحبت کردم که برگرده و اون زمان گفت سیروان اگر واقعا وقت کنم دوست دارم یکبار دیگه جمع بشیم و دیگه ازش بی خبرم تا به امروز .

    تعداد کهنه کارا زیاده و بخوایم نام ببریم باید یک صفحه کامل بنویسم .

    اون جنوب غرب با تمام مافیایی بودن درون ربعی و کشمکش هاش ، یک سر و گردن بالاتر از بعد فیلترینگ بوده و هست ، یه ساید تماما جنگی با زد و خورد روبروی حریف ها اما حضور ما اتفاقی بود تو اسپید و موندگار شدیم در کنار سرورهای نرمال که به موازاتش بازی میکردیم و الان دیگه اون شور و شوق وجود نداره و صرفا بهانه ی با هم بودنه این سرورها برامون .

    میتونیم تا آخر همین سرور ذره ای از اون سیاست بازی با کلمات و فشار حداکثری روانی و منکوب کردن های پی در پی رو تکرار کنیم اما خب باید حس و حالی باقی بمونه در رقیب تا انتهای راه ( فارق از هر نتیجه ای که اتفاق بی افته ) ولی خب بار کج ( برد به هر قیمتی ) به منزل نمیرسه .

    همون زمان هم اکانت نصف و نیمه ی گول رو تو ج غ که همرش شب قبل از کتیبه ها استارت خورد رو گرفتم و انتهای سرور واندرزن ازش کشیدم ، نه هیرویی بود و نه ورژن با آپشن های متنوع .

    کجا تشریف داشتی لیدر سه دوره؟


    ___ یه دوره کل کل پیش اومد قبل فیلترینگ که نرمال بازها نمیتونن اسپید بازی کنن و خلافش ثابت شد .

    ___ ج غ در هیچ دوره ای نتونست پیروز میدان بشه قبل فیلترینگ اما همیشه پایه ی زد و خورد بودیم . توی سرورهای نرمال هم پیروز نبود و همیشه آشفته بازار بود .( نرمال هم فقط شمال بودیم ) .



    شب همه خوش و مانا باشید .

    از بی هنران شعله ادارک مجویید

    این طایفه را طره دستار بلندست

    تن چیست که با خاک برابر نتوان کرد؟

    از کوتهی ماست که دیوار بلندست .



    صائب تبریزی .

  • سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران

    ولله آقا مازیار من الان نمیدونم دقیقا مشکل چیه ...

    کسایی که به قول شما گول منو خوردن اومدن جنوب غرب ناراضی نیستن . شما هم که میخواستید سه تا سایدو بزنید . دیگه مشکل چیه که این حجم هجمه رو من وارد میشه ؟


    کل انتقادات به من تو این سرور شامل این دو انتقاد میشه :


    انتقاد اول : چرا گفتی مولتی بازی نمیکنید ولی تو سایدتون مولتی رید شد ؟!


    جواب : من نتونستم صد درصد سایدمو از رید مولتی پاک نگه دارم ولی تمام تلاشمو کردم و به جرات میتونم بگم تا ۹۰ درصد تونستم موفق بشم و ۱۰ درصد خطا داشتم ، آیا صحیحه که اون ۹۰ درصدو نبینم و فقط زوم کنیم رو اون ۱۰ درصد ؟


    انتقاد دوم : چرا گفتی مبارزه با مولتی بازی ولی با مولتی باز متا کردی ؟!


    جواب : اولا من بارها گفتم هدفم ایجاد یک چالش برای ساید خودم بود و قصدم این بود که هرکسی هرجوری دوست داره بازی کنه ، بعضیا میگن با مولتی ببیشتر لذت داره بعضیا میگن بدون مولتی . هرکسی هرجوری لذت میبره بازی کنه .

    ثانیا در تاریخ بسیار داریم که دو جبهه ی مخالف به خاطر دشمن مشترک با هم متحد شدن ، پس اگر فرض بر این بزاریم که جنوب شرق و جنوب غرب دو جبهه ی مخالف بودن ، چون دشمن واحد به اسم شمال شرق داشتن طبیعی بود که متحد بشن .

    ثالثا اگر من تونسته باشم از جبهه ی مولتی بازان متحد جمع کنم باید به خودم افتخار کنم بابت این سیاست خوبم ...

    شما فکر کن جنوب غرب و جنوب شرق از اول سرور مخالف مولتی بازی بودن و شمال شرق با جنوب شرق متا میکرد علیه جنوب غرب ، به نظرتون جالب بود اگه من اینقدر پست میزاشتم و میگفتم شما که گفته بودید میخواید با مولتی بازی کنید ، چرا رفتید با مخالف مولتی متا کردید !!!


    پ.ن : یه اخلاقی دارم ، بد و خوبشو نمیدونم ولی واقعا نمیتونم قبول‌ کنم یکی دیگه برا سایدم تصمیم بگیره ! زمانی که اون پلیر اخراج شد لیدر شما اومد گفت اخراج خالی فایده نداره و اولتیماتوم دادن برای زدن اون اکانت ، اصلا نمیتونم هضم کنم کسی بخواد برای جنوب بزرگتری کنه یا اولتیماتوم بده !!!


    یا حق


    خادم جنوب یوسف

  • سلام سیروان جان

    یادمه یکی به اسم میلاد هم روی رونین بود

    من نگفتم سه دوره بلکه گفتم سه سال!

    میشه بگید اس دبل سرور شیش راند یک چه اتفاقی براش افتاد؟؟؟

    من یکم پیر شدم خاطرم نیست!؟

    میشه بگی لیدر کل اس دبل سرور هفت کی بود من خاطرم نیست؟

    یاد علی و ماهان کردی اگه با ماهان درتماسی میتونی امار منو حداقل توی اسپیدها دربیاری؟!

    بله تیم های قدیمی حضور ندارن ولی جسته گریخته پلیرها و یک سری از لیدر ها حضور دارن

    از رسول عزیز بپرس بهت میگه مثلا چه کسانی حضور دارند؟

    شما که ماشالله همه ادوار اسپید رو میگی بودی میشه بگی اسپید اول ایران رو چه شخصی برنده شد؟؟؟

    بهترین پلیر شمال غرب اون دوره کی بود؟؟

    جاوید اکانت ایران زمین بعد اون سرور کدوم تیم رو با رسول و امیر و ... تشکیل داد؟؟؟

    چرا اون تیم بعدا جدا شدن و چند تیم قدرتمند شکل گرفت؟؟

    من حافظه ام یاری نمیکنه!

    اینم میشه بگی اتحاد اذر لیدرش کی بود اسپید اول؟

    چرا سرور به نصفه نرسید بود کل اتحاد به جز یک اکانت همگی حذف شدن؟

    شما گفتی نرمال های شمال بودی!

    بهترین پلیر تیم مهدی سوته دل کی بود؟؟فکر کنم صد در صد میدونی؟

    لیدرهای جنوب غرب توی سرور ۹ کیا بودن؟ سرور سه راند سوم مساوی شد میشی بگی جدال بین کدوم ربع بازی بود؟؟

    سوال زیاده همین ها رو بگی ممنون میشم!البته میتونی از محسن جوریاس هم بپرسی!احتمالا بدونه!ندونست صددرصد از خودم میپرسه میگم بهش!

    حتی از مهدی پنتر عزیز یا مهدی n2000هم میتونی بپرسی!

    اون وقت میدونی من کجای این ادوار بودم!

    البته احتمال خیلی زیاد جواب یکسری رو نمیدونی و صددرصد جواب نمیدی

  • سلام


    خوب یک دهکده همر دیگه دوباره از اکانت Warlord چیف شد:


    WhatsApp-Image-2021-11-01-at-9-10-35-AM.jpeg


    قبلی همردار بود که چیف شد. این یکی هم کاتا میساخت ولی حالا همردار بود نمیدونم.


    آقای ممد توهم کجایی که همرت داره روی یک فیدر دفاع ساز صفر میشه ! ببخشید مثل اینکه صفر شد رفت. این دهکده ای که میبینید با چکمه یونیک روی فیدر چندمین یک دفاع ساز صفر شده، در فاصله یک ساعت و بیست دقیقه لانچ میکنه و هی دیوار میشه و یا اینسرت میشه. در نهایت هم دیوار کامل شد. دهکده مذکور حاوی 100ک مزدور و بالای 5ک کاتا بود که به مرور صفر شد. روی یک فیدر دفاع ساز.


    -دیوار_17713.jpeg


    البته ریپورت نگرفته بودید ولی برای اینکه ببینی چی توش بوده و ابهاماتتون از بین بره، اینا ها ببین. فیدر یک دفاع ساز ! یک خفت خوب هم ببینیم که از اکانت Shinigami زده رو و به عبارتی 30% پیاده های همرشون پرید. البته اینا همر جنگی بوده و اصلا مهم نیست.


    _14c06.jpeg



    به قول آرگین چندتا خفت ریز ببینیم:


    -2_c2e5a.jpeg


    -ریز-آرگینی_1fd2f.jpeg


    -ریز_d57b9.jpeg


    این عکس های زیر رو یکی برام فرستاد گفت ببین. پرسیدم داستان چیه گفت حوصلم سر رفته بود رفتم زدم ببینم چیکار میکنن. خلاصه وقتی دیدم گفتم خوب یه گروه "کسانی که حوصلشون سر رفته" تشکیل بدیم برید دهکده بگیرید یه 30ک دفاع هم بزارید. با دفاع حمله میکنن. احتمالا جوری که من حساب کردم 159 دهکده بگیریم دفاع جنوب شرق صفر میشه. حالا چرا ریشف ؟ داستان چی بوده ؟ 24-25 ک ریشف بد بخت...


    -جنوب-شرق-1.jpeg


    -جنوب-شرق.jpeg


    -جنوب-شرق2-1.jpeg


    از بچه های خفتور. لانچر. پلنر نهایت تشکر رو میکنیم. امیرحسین. سجاد. آرگین. موری. نیما. سهیل و سیما خانوم و... تعداد زیاده. اینجا همه باهم کاراشونو میکنن. مثلا یکی گفت کتیبه های شمال شرق خوب جمع کردن چون مجید پلن ریخته بود. مجید که تاج سره و خیلی هم بدقول، جهت اطلاعتون تمام کتیبه های برون مرزی رو نیما رفیق خوبم جمع کرد. من و مجید و جعفر خدنگی میکردیم براش. کتیبه های داخل ساید رو مجید جمع کرد. پلن همشون هم همه باهم ریختیم و حتی از زمان پخش 15 کراپی ها براشون برنامه ریزی کردیم. آره داداش ما اینجا همه با هم هستیم و همه با هم تصمیم میگیریم و همه با هم انجام میدیم. اینجا هیچی به اسم یک نفر نوشته نمیشه. فقط توتال دوتا داریم. مهران پوپولو و سالار گوسفند.


    شادزی یعنی: شادزیستن = شاد زندگی کردن.


    آرزوی من برای همه


    پی نوشت: سهیل حساب کردم شمال شرق 3.5 برابر جنوب خفت کرده. چجوری تو حساب کردی ممد توهمی که آبروی هرچی چکمه منحصره برده (البته یکی گفت دست توتال جنوب شرقه) 4 برابر ما خفت کرده ؟ کل جنوب عددش هرچی شد ضرب 3 کن میشه شمال شرق.


    پی نوشت: یکی گفت ما رنک همرهامون پایینه ؟! آقا برو یه چک بکن میفهمی بین 40 همر اول سرور 23تاش برای شمال شرقه ! البته اینو در صد همر اول بگیری خیلی قشنگتر میشه. مثلا ما همر داریم رنک 98 با 17ک کاتا.



    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

    پست 3 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط VaGNeS ().

  • سلام محمد

    این پی نوشت رو چجوری حساب کردی میشه اینجا توضیح بدی ؟ واقعا من تو این یک قسمت از پستت مشکل دارم یک حساب هم اینجا بکن والا من تا رتبه 40 رو چک کردم 18تاش مال جنوب شرق هستش تازه از مابقیش هم اطلاع ندارم


    محمد owldark

  • تو خوب بودن لیدری یوسف من نه شکی دارم نه حرفی میزنم اما اگه باز مثل نوار گیر کرده نیایید بگید میخوای متا رو بهم بزنی پاسخ شما رو امیدوارم لیدرهای قدیمی جنوب غرب بدن

    سلام جنوب غرب همیشه به این معروف بوده که دو هفته اول سرور تا تشکیل تیم لیدری کشمکش داشته منم دقت نکرده بودم واقعا میتونم بگم برای اولین بار هست که میبینم جنوب غرب داره از اولش بصورت تیم واحد داره کار میکنه و یه خسته نباشید به یوسف عزیزم

    جنوب شرق همیشه از اولش یه دست بوده و خیلی کم پیش میومد جنگی برای لیدری توش باشه و من همیشه دوست داشتم یه دست باشیم مثله جنوب شرق که یوسف به سر انجام رسوند

    جنوب غرب مثل تیم سپاهان تو لیگ هست خیلی بازیکن مدعی و نامی داشت و تحویل ساید های دیگه داد و نمیشد واقعا کنترل کرد همه سرکش همه بازی بلد

    شمال شرق هم همیشه مخوف ظاهر شده ولی به واسطه چند تا پلیر که انقدر زحمت میکشن که انگار مثل جنوب شرق دارن تیمی بازی میکنن و همیشه تعداد پلیر هاش زیاد بود

    هر سایدی با یه نشونه ای شناخته میشد

    پ.ن : شمال غرب انقدر دست خوش تحولات شد که دیگه به هیچی معروف نیست یا من یادم نیست فقط یه بازیکن ازش یادمه اکبر و رامین اکانت اسکلتون تیم اگر اشتباه نکنم :)

    پ.ن : یادش به خیر یه زمانی پلیر ها نسبت من منطقه جغرافیایی خودشون سایدشون رو انتخاب میکردن جنوب غرب پر بود از بچه های شیراز همدان شهر های جنوبی و جنوب شرق بیشترینشون تهرانی بودن و شمال غربی ها بیشتر ترک ها بودن:)

    بس تجربه کردیم در این دیر مکافات. با دردکشان هر که درافتاد برافتاد

  • سلام عرض ادب خدمت همه دوستان بزرگان علماو..


    تو چندینتا پست دیده شده عده ای اومدن صحبت از قدیم کردن و همدیگه رو تخریب یا تمجید کردن ی عده هم اومدن گفتن که شما با تخریب شخصیت و توهین به دیگران


    نمیتونی خودتو بزرگ کنی از این حرفا خب من قبلا در پاسخ به یکی از دوستان این رو گفتم که کسی اینجا نیاز به اینجور بزرگ شدن نداره و اگر شما کسی رو بزرگ میدونی


    حتما چیزی ازش تو بازی دیدی


    منم حقیقتش تا چیزی رو با چش خودم نبینم قبولش نمیکنم تا حالام من چیزی از شخص خاصی ندیدم که قابل تمجید باشه


    شما دیدی میتونی بپرستیش میتونی هم مثل مریدای سامان بد بوی باشی تو پروفایلتم ازش تمجید کنی اما نظرت رو نیاید به دیگران تحمیل کنی عزیز جان


    هرکسی ی زمانی تو ی سروری ممکن دوال ی اکانت شاخ بوده باشه یا ی زمانی وقت گذاشته ی جا زیر پروبالشو گرفتن ی اکانت در آورده باشه چیزی که مهمه


    الان و این سروری هست که توش داری بازی میکنی آیا مالی هست؟آیا اخلاق مداره و خودش توهین نمیکنه؟آیا بخاطر ادعا شخصیت دیگران رو اون بزرگه خودت که خیلی ادعات میشه بزرگه خورد نمیکنه من که بزرگی توش نمیبینم چیزی که من میبینم لب و دهنه!


    مورد بعدی بزرگ باید بزرگی کنه بزرگی که میاد خاطره بازی و ادعا و قمپز در میکنه ولی حتی نمیتونه


    5تا موج پشت هم سوار کنه اون دیگه بزرگ تراوین نیست چون اون موقع هم مثل الانش حس میکرده بچه زرنگ بوده همراشو میداده دیگرون لانچ کنن براش


    بارها گفتم ادعایی نیست ی پلیر معمولی هستم هرکی کنارم بازی کرده باشه از بازی من ی درکی داره یکی میگه لاشخور یکی میگه همرکش یکی میگه ادعا


    آدما قضاوتای مختلفی میشن نه من میتونم دیگران رو تخریب شخصیت کنم نه شما میتونید منو تو چش کسایی که میشناسنم تخریب کنی پس زور نزن


    روی صحبتم با همس حتی خودم زمانی که نتونم خودم رو تو بازی ثابت کنم و اخلاق رو حفظ نکنم توقع احترام هیچ وقت ندارم


    سرم رو میندازم پایین میرم ی گوشه میشینم دمپاییم رو میکشم یا ی دف میکشم


    توهینم به کسی نمیکنم که خوردم کنه

    مثل شیری که پیر میشه و قلمروشو میده به جوونترا


    پ ن:امیدوارم به کسی توهین نشده باشی تو این پست انشالله مورد پسند باشه ش ش هم تاییدش کنه که ما باز 5 صفحه در موردش بحث نکنیم


    پ ن:امیدوارم بعد 40 روز نیان بگن فلانی چرا اینجور گفته تو فروم و تازه یادشون بیاد


    موفق و موید باشید


  • سلام به دوستان عزیزم

    آقا خدایی دوست باشید با هم چند روز دیگه این سرور تموم میشه تنها چیزی که ازش می مونه خاطرات این ایامی است که در کنار هم گذروندیم پس چه بهتر که به خاطر یه بازی دل کسی رو نشکنیم و به بهانه کل کل به هم توهین نکنیم

    محمدعلی جان نمی دونم چه حکایتیه که ما لیدر ها گاهی کله مون رو می کنیم زیر برف ( واقعیت این یه ریشه اجتماعی داره که یاد گرفتیم زمانی که مسئولیت می پذیریم کبک درونمون شوق خود نمایی پیدا می کنه )یعنی به خاطر این که یه سری اتفاقات و رخداد های بازی رو به نفع خودمون مصادره به مطلوب کنیم از هر حربه ای استفاده می کنیم و چون گاهاً تمام زوایای قضیه رو نمی بینیم تو قضاوت هامون از مسیر اعتدال و عدالت خارج میشیم

    همون طوری که گفتم این موضوع مختص حضرتعالی نیست و در سطوح مختلف جامعه عمومیت داره! حتی خود من هم که به عنوان پاسخگو پا به میدان میزارم شاید از ظن خودم به ماجرا نگاه کنم و دیدی تک بعدی به مسائل داشته باشم

    در خصوص دهکده ای که دوست شما به صورت گذری جهت گشوده شدن حوصله خود در جنوب شرق و در چند خانه ای کتیبه احمق منحصر اکانت سعید خان تاسیس نمودند اشاره به چند نکته خالی از لطف نیست :


    اول این که دهکده مذکور حداکثر ظرف 16 ساعت از زمان تاسیس به دیار باقی شتافت



    دوم این که برای حذف دهکده مذکور هیچ گونه همری متحمل خسارت نشد و از نزدیک ترین نیروهای موجود که در کوتاهترین زمان ممکن قابل بازیابی هستند استفاده شد

    در خصوص این موضع ذکر این نکته قابل تامل هست که شما چندین اقدام ناموق برای پاکسازی دهکده های بازیکنان ما در ربع خودتون داشتید که به عنوان نمونه می شه به دهکده 13 اکانت فستر اشاره کرد که دست اخر در خصوص آن دهکده همزیستی مسالمت آمیز را (بعد از تلفات بسیار جهت پاکسازی) بهترین راهکار ممکن دانستید

    همین طور مورد اخیر در خصوص دهکده ربکا که با وجود زخمی شدن یک همر سنگین باز هم موفق به از میان برداشتن دهکده مذکور نشدید!

    احتمالا با اصطلاح بهره وری و کاربرد آن در علوم مهندسی روز و بکارگیری آن در زندگی روزمره بشر امروز آشنا هستید که اگر متوجه این معنا نیستید با یک سرچ ساده در ایت الله گوگل مد ظله العالی می توانید نتایج قابل تاملی در این خصوص بدست بیاورید که مشخصا برای شما دلیل استفاده از ریشف های نزدیک ترین اکانت را روشن خواهد کرد

    به نظرم این مطلب به قدری واضح و روشن است که توضیح این واضحات را توهین به دوستان وبزرگانی می دونم که برای خواندن این نوشتار وقت می گذارند


    مطلب سوم اما در خصوص ارسال نیرو های دفاعی به دهکده مذکور با حجم قابل توجه بود که به نظر می رسید این دوست بی حوصله شما به حجم قابل قبولی از اکانت های دف ساز دسترسی سریع و لحظه ای داشتند که در مختصات مناسبی برای ارسال به دهکده هدف برخوردار بودند که این حجم از برنامه ریزی و دقت برای دوست بیحوصله شما شایان تقدیر است !

    کاش در روزهایی که این فرزانه حوصله به جا و کیفی کوک داشتند از محضرشون جهت پیش برد اهداف ساید و برنامه ریزی در پلن ها استفاده می کردید که نتیجه ای به مراتب بهتر از امروز عاید شمال شرق می شد


    و در اخر سوال بنده از این دوست فرزانه این است که چرا از سر بی حوصلگی و بی هدف خاص و برنامه مشخصی دهکده ای در ساید رقیب تاسیس نموده و باز هم بدون برنامه و هدف خاصی اقدام به تغییر پایتخت خود به دهکده جدید التاسیس نمودند ؟!

    که این حجم از بی برنامگی و این حجم از فرزانگی که در بالا به آن اشاره شد پارادکسی جذاب در ذهن انسان های منطقی ایجاد می کند !!


    محمد علی جان شما خودت ماشا الله نشون دادی که محاسبه گر و اهل به دست گرفتن ماشین حساب هستی پس کجاست آن همه درایت ماشین حساب طورت ؟!

    الان دستور ماشین حساب قلاف صادر شده ؟!

    یا دستور از جلو حرکت به کوچه علی چپ را مد نظر قرار داید ؟!

    خدایی یه کم کمتر لطیفه تعریف کن به خدا جنبه های طنز ماجرا تا حدود زیادی لوس شده!


    پ ن : همری با حدود 9 میلیون پوینت هجوم و 17 کی کاتا تا چه میزان قدرت تخریب دارد خود جای سوال و تامل است ! همری مثلا با 80 کی گرز یا 66 کی تیر انداز!

    ما که در توصیف بار علمی عظیمی که شما در بازی تراوین به دوش می کشیم ناتوانیم ولی بد نیست خودتون یه تحقیق در خصوص حدود پوینت هجومی رنک 96 سرور انجام میدادید !

    این بازم لطیفه است یا دوربین مخفیه این بار !؟


    با کیریلوید که اشنایی دارید ؟!

    محبت بفرمایید روی 5 میلیون دف محاسبه بفرمایید که این واندر زن متحیر العقول چه کاری که با واندر سطح 80 به بالا انجام نمی دهد !!!


    کاش این روز های اخر بزاریم این تاپیک خلوت باشه و کمتر تخیلات روح های سیال و بی قید خودمون رو وارد بازی کنیم



    باشد که رستکار شوید

    پست 1 بار ویرایش شده،, آخرین بار توسط M.H.N: بازم مثل همیشه من با غلط املایی هم داستانم :))) ().