نقد و بررسی سرور 2 ایکس لیگ قهرمانان | آغاز 14 مرداد 1400|

  • سلام

    شرمنده محسن جان یکم کسالت داشتم و نمیتونستم به سیستم دست رسی داشته باشم

    محسن جان من پیگیری ها رو انجام دادم

    با یوسف عزیز هم صحبت کردم،

    ایشون قبل از این که شما پست بزارید با محمدعلی و مجید صحبت کرده بودند و همینطور که حسین عزیز فرمودند از اتحاد اخراج شده!

    اکانتی که از مجموعه خارج شده طبیعتا هیچ گونه مسولیتی اتحاد و مجموعه در قبالش نداره!

    درمورد حذف کردن

    اون اکانت پلیر خودش رو داره و برای خودش بازی میکنه

    اول باید یک نکته رو بگم

    سری قبل من و امید پیرو حرفهای که با مجید زده بودیم و گفته بودیم که اکانتfunبه ما مربوط نیست و ... محمد عزیز به خاطر حرفی که ما بهش گفتیم و ایشون اتک لانچ کرد و اون ده رو صفر کرد

    ولی شما باز اون اکانت رو به جنوب چسبوندید و خسارتی رو که ما بخاطر زدن اون اکانت روی همر دادیم رو ردگم کنی تصور کردید

    این بار زحمت زدنش با خودتون و ما دخالتی توی زدن این اکانت نمیکنیم

    پ ن

    جاوید جان اول باید بهت بگم من تا چیزی رو بررسی نکنم درموردش صحبت نمیکنم و مطمعن باش پشت گوش نمیندازم مثل لیدر های شما که ادعا کردن اکانت اشکان پسر به دلیل فحاشی حذف میشه ولی نشد !!!

    بله شاید من در نظر شما اندازه یک لیدر ساده نباشم ولی نظر بچه های جنوب غیر از اینه که حتی درنبود من در جلسه انتخاب توتال بنده رو بعنوان توتال انتخاب کردند!لطف کن یکم لحن صحبت کردنت رو کنترل کن شاید به نظر خودت داری کل کل میکنی ولی لحن پست گذاشتنت خیلی تند و پر کنایه هست و در نهایت عصبانیت گذاشته شده

    درضمن شما اول درحدی نیستی که من یا یوسف رو بازخواست کنی و نه من یا یوسف تعهدی با شما بستیم که بیاییم و به شما پاسخ بدیم!

    شما انتظار داری تا روشن نشدن قضیه من پست نزارم؟؟؟

    عجب انتظاری داری؟؟؟این حرف های که زدی فقط سطح خودتو پایین اوردی ولاغیر.

    شما که خودت رو منتقد میدونی و خیلی به ارزش ها و شعور اهمیت میدی چطور با افرادی که توی ویس حرف های که در شان خانواده خودشون هست و به ما نسبت میدهند و برای ما میفرستند رو مورد انتقاد نمیگذاری هرچند که ما دف نریختیم و این الفاظ رکیک برای کسی بود که دفاع ریخته بودولی از جانب پلیرهای شما برای ما ارسال شده بود!

    این یک بازی هست و ما داریم کنار هم بازی میکنیم بهتره بعضی مسایل رو رعایت کنیم توهین و فحاشی کار شایسته ای نیست شاید امروز روبروی هم هستیم ولی شاید یک سرور کنار هم باشیم!

    من نه به شما توهین کردم نه به کس دیگه ای توی سرور همین انتظار رو هم از شما دارم اگه کل کل میکنید مثل مجید در غالب احترام باشه!

    جاوید جان شما پلیر خوبی هستی هرچند که من با شما اشنایی ندارم ولی از علیرضا تعریفت رو شنیدم امیدوارم موفق و موید باشی


    اگه تاخیر توی پیام بود فقط بخاطر کسالت بود ولا غیر

  • سلام بر شما دوست گرامی

    رویه من پاسخ گویی کلی به فرمایشات دوستان در فروم نیست و عموما تلاش دارم نکته به نکته به پاسخگویی مطالب دوستان بپردازم اما متأسفانه یا خوشبختانه در حال حاضر شرایط خیلی نرمالی ندارم و این کمک می کنه که این بحث بیش از این ادامه دار نشه و بیش از این وصله جمع خارج نشه


    باژ هم جاوید عزیز شما به دنیای زیبا و جذاب موازی خودتون سفر کردید !

    حقیقتا من در دو پست مجزا صفحات قبل فروم و مراحل طب شده رو بازگو کردم

    برام جالبه که توجهی به مطالب نقل شده ندارید

    خواهش می کنیم در این سفر جذابی که در پیش دارید نیم نگاهی هم به جهان ما داشته باشید تا از یک قاب یه موضوع نگاه کنیم !

    پاسخ لازم که هم نشانگر اقدام جنوب شرق و جنوب غرب بود توسط کسری عزیز داده شد روند رسیدن به این پاسخ هم در همین جستار و چند پست بالاتر مرور شد حال این که شما توجهی به موضوعات مطروحه ندارید و مرغتان یک پا دارد معقوله است که دوستانتان در جهان موازی باید تحقیقات بیشتری در خصوص علت بروز آن داشته باشند !

    سوال اساسی من از شما اینجاست که چه انتظاری از کسری در مواجهه با این موضوع داشتید که رفتار ایشون رو نپسندید ؟

    از طرف دیگر


    باز هم ناچار به تکرار این معنا هستم که چگونه پرتغال فروش را یافتید ؟!


    یوسف عزیز کند روزی هست که به فروم کمتر سر می زنند و از زمان مطرح شدن این موضوع فعالیتی در تاپیک نداشتند

    این که شما مجذوب سرعت عمل و نحوه تعامل ایشون در فروم شدید و پست های کسری رو نقد می کنید احتمالا باز هم از دیدگاهی نشأت میگیرد که در جهان موازی پیدا کرده اید !

    کسری در فروم و یوسف به لیدر های شما یک پاسخ مشترک دادند که در ذهن شما تعابیر متفاوتی دارد که برای من حقیر یقینا قابل احترام است

    اما سوال اینجاست که از این نمد چه کلاهی قرار است برای شمال شرق بافته شود ؟!


    اگر بحث شما ایجاد هرج و مرج و برانگیخته سازی احساسات رفقای من در ساید های شرقی و غربی جنوب نیست

    اساساً پیش برد چنین بحثی با این دامنه و به قول خود شما وسعت نقد جه هدفی رو دنبال می کنه !


    انتظار عدم فعالیت بچه های جنوب تا رسیدن شما به مقصود چه در بازی و چه در فروم انتظار بجاییست ؟!


    بهتره خودتون به دنبال حلقه مفقوده ماجرا باشید دوست گرامی

    جایی که از تلاش های جنوب شرق به گاو بندی تعبیر میشه و عدم حمایت از اکانت خاطی طرحی از پیش برنامه ریزی شده عنوان میشه

    در مقابل رفتار مشابه جنوب غرب حرفه ای و قابل ستایش خوانده میشه


    دوست خوبم به دنیای ما برگردید به خدا این جا جای قشنگی و جذابی است

    جایی که در چند صفحه قبل وقتی حمله نافرجام شمال برای خفت با شکست روبرو میشه محمدعلی عزیز به دیواری بودن همر اشاره می کنند و ماشین حساب دست گرفتن برای محاسبه سود و ضرر این فعل و انفعال رو امری بوده عنوان می کنند و اقدام مشابه دوستان من ساده لوحانه خوانده میشه !


    به دنیای ما بیایید و از یک منظرو یک قاب یه اتفاقات نگاه کنید شاید با تغییر نگاه ما را تا این حد ساده لوح نینگارید


    پ ن ؛


    عذر خواهی می کنم بابت تکرار مکررات شرمنده همه دوستای که وقتشون برای خواندن چندین مطلب تکراری گرفته شد سعی می کنم در صورت یه نتیجه نرسیدن موضوع از تکرار مباحث خودداری کنم


    ارادتمند همه عزیزان

  • سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران


    اول از همه یه عذرخواهی بدهکارم به آقا محسن عزیز بابت تاخیر در پاسخگویی ، تاخیر در پاسخگویی بنده در فرومو به پای بی ادبی نزارید ، به شدت سرم شلوغ بود این چند روزه و اصلا وقت نمیکردم درست و حسابی بیام فروم .


    در مورد سوال شما باید عرض کنم بنده به شخصه موافق با این حرکت نیستم ، هرچند که توافقی صورت نگرفته اما این قضیه هم مثل داشتن جاسوس و چراغ بین در اتحاد دیگه برای من جذاب نیست و هیچ وقت هیچکسی نمیتونه ادعا کنه یوسف دستور به فرستادن جاسوس در ساید دیگه داده . اما بعضی افراد معتقدن بازی تراوین هم مثل جنگ دنیای واقعی میمونه و داشتن جاسوس هم از گزینه هایی که باید ازش استفاده کرد . بحث ریختن دف هم دقیقا شبیه به همین موضوعه .

    قبل از پست گذاشتن شما ، من این اکانتو اخراج کرده بودم و با لیدر های محترم شمال شرق در این باره صحبت کرده بودم . اگر چیزی فراتر از اخراج این اکانت میخواید باید عرض کنم متاسفانه علی رغم میل باطنی از دستم بر نمیاد.


    و اما بعد ...


    از آقا جاوید عزیز تشکر میکنم که به بنده این همه لطف دارن و امیدوارم که بتونم محبت ایشونو جبران کنم .

    بنده اینقدر که شما تعریف میکنید هم تعریفی نیستم و در مقابل سایر لیدر های تراوین واقعا رتبه ی آخرو دارم ، هرچند همیشه تلاشم اینه که روز به روز بهتر بشم و برای ساید مقدس جنوب غرب مفید واقع بشم اما اینقدر که سایر لیدر های تراوین با ابهت و بزرگ هستن هیچ وقت به گردپای اون عزیزان هم نمیرسم .

    این سرور افتخار اینو داشتم به عنوان سرباز در کنار آقا کسری عزیز باشم و از ایشون درس لیدری بگیرم.


    من مطمئنم آقا جاوید و سایر دوستانم در شمال شرق اصلا قصدشون اختلاف انداختن بین متای ما نیست چون هرکسی که من و آقا کسری و دوستان عزیزم در شمال شرقو بشناسه میدونه که نه من آدمی هستم که با چنین حرف هایی خودمو از آقا کسری بزرگتر ببینم نه دوستانم در شمال شرق به چنین حرف هایی رو میارن . من مطمئنم هدف آقا جاوید صرفا یک انتقاد ساده از آقا کسری بود .


    پاینده باشید

    خادم جنوب غرب
    یوسف

  • سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان و بزرگواران


    یک سر به آمار و ارقام بزنیم و ببینیم وضعیت هر ساید در روز 79 سرور به چه شکله .


    نمودار اول : تعداد اکانت های حاضر در اتحاد






    نمودار دوم : تعداد دهکده های هر ساید






    نمودار سوم : تعداد جمعیت هر ساید






    نمودار چهارم : میانگین تعداد دهکده های هر ساید




    نمودار پنجم : میانگین تعداد جمعیت هر ساید





    نمودار ششم : بررسی نرخ رشد تعداد دهکده به تفکیک هر ساید





    چند نکته :


    1) تعداد دهکده در شمال شرق 2499 دهکده است ، که این عدد در جنوب برابره با 2860 . در این حالت تقریبا برابری بین دو ساید مقابل مشاهده میکنیم اما اگر ما شمال غربو متحد با شمال شرق بدونیم (کمااینکه همینطوره ) این عدد در شمال برابر با 3668 عدده . یعنی از نظر میزان تولید روزانه شمال دست بالا در مقابل جنوب داره . این دست بالاتر یعنی حداقل روزی 300 میلیون منبع بیشتر !


    2) با توجه به نمودار میانگین دهکده میتونیم به جرات بگیم جنوب غرب بهترین استفاده رو از پتانسیل ساید خودش داشته و یه جورایی کمبود اکانت در این ساید با افزایش دهکده جبران شد .


    3) اما نمودار ششم ، نموداریه که به نظرم از سایر نمودار ها ارزش بیشتری داره . ای کاش من در تاریخ های دقیق این آمارو میگرفتم تا نمودار ششم یه نمودار علمی بشه ، با این حال گزارش خوبی توش دیده میشه . این نمودار شبیه به همون چیزیه که لقمان عزیز با تاریخ های دقیق ارائه میکرد . این سه مرحله در واقع سه تا پست آماری من از اول سرور در این فرومو نشون میده . چیزی که توش مشخصه اینه که جنوب غرب یه روند با شیب ثابت داره و تقریبا میشه گفت جنوب غرب سعی کرده همیشه با همون توان اولیه به حرکت خودش ادامه بده تا از کورس رقابت جا نمونه . اما شمال شرق یک جهش معناداری در این نمودار داره و فکر میکنم شمال شرق بعد از مرحله دوم که اگه اشتباه نکنم روز 50 بازی بود به شدت رو آورده به پاپ بازی و تازه از روز 50 موتورشون روشن شده . نمیدونم از اول همین استراتژیو داشتن یا بعد از متای جنوب متوجه این موضوع شدن .


    قطعا تحلیل های بیشتری هم میشه از این نمودار ها کرد ، خوشحال میشم شما هم تحلیل های خودتونو در این باره بگید .


    پاینده باشید


    یوسف

  • سلام خدمت همه فروم خونای عزیز


    بعد از مسایل پیش اومده ترجیح دادم حرفی نزنم شاید حواشی کمتر بشه یکم بتونیم از بازی دوستان استفاده کنیم


    از اونجایی که همون چنتا فیکم که میدادن دوستان تموم شد و مارو دلسرد کردن اومدیم فروم و با این صحنه واجه شدیم از مجید جان

    پ.ن: کسرا جان، بقول خودت منم احترام زیادی برات قائلم.اینجا رقابت بینمونه خارج از اینجا رفاقت.منتهی هم سفسطه میکنی هم مغلطه و هم دروغ میگی.چسباندن اکانتی که زیر نظر خود شما و پلیر اکانت تک شاخ و اعتراف پلیر سایدتون به این شواهد، چسباندش به شمال شرق و سامان گرس و تهمت زدن تو روز روشن دور از انتظار بنده بود در جایگاهی که لیدر کل یک ساید هستی و صداقت و اعتبار حرف اول رو در این بازی 0 و 1 و بخصوص بخش فرومش میزنه.هرچند گفته بودم صداقتت خیلی وقته زیر سوال رفته منتهی امیدوارم تجدید نظر کرده و از زدن انگشت اتهام دست برداشته و فقط به همون ارسال دفاع تو اکانتهای شمال شرق و تکرار و تکرار این عمل چیپ بسنده کنید.

    مجید پرشیای عزیز تا الان از بازی خوبت داشتم لذت میبردم ولی الان یکم دارن سیاست بازی هم یادت میدن که جذاب تر بشی و این خیلی خوشحالم میکنه


    اکانت تک شاخ تو این سرور بازی نمیکنه


    صرفا همونجور که دوست عزیز و بزرگوارم حسین کینگ بلا خدمتتون گفتن هیچ اقدامی هم واسه دف ریختن بچه های ما انجام نمیدن


    کما اینکه اگر ما بخواستیم از این مدل کارها انجام بدیم الان شما و دوستانتون به راحتی رنک های بالای تاپ رید رو نداشتید


    با دید منطقی بخوایم به این قضیه نگاه کنیم با توجه به اینکه همش از طرف ی اکانت انجام شده که تو هیچ مجموعه ای هم نیست ما میتونیم به هرکسی نسبتش بدیم


    کسری جان گفتن با صراحت که ازجانب ما حمایتی نمیشه و خارج از مجموعه هست شما میتونید 1درصد هم احتمال بدی کار شخص ثالثی هست چون ما نفعی توی این کار نداریم که ببریم


    حالا این حرکت شما 3 حالت داره که این بحث رو بولد میکنید یا تخریب شخصیت توتال ساید جنوبه که قبلا برتری های شخصیتیش رو با توتال شما مقایسه کردیم یا اینکه


    میخواید شما هم اقدامی تلافی جویانه انجام بدید و دنبال بهانه هستی که بکشی زیرش و شمام دف بریزی که ما در سرورای قبل اشک فلویدو خیلیارو سر همین قضیه دف


    ریختن در آوردیم یا تخریب متای جنوب و هندونه گذاشتن زیر بغل یوسف و پایین کشیدن کسری در همه این ضمینه ها بنظرم اقدام بیهوده ای هست

    از شعونات خواهشا صحبت نکنیم وقتی توتال شما صحبت از بند رخت و شستن لباس میکنه


    شما اول توتال خودتون رو باید توجیه کنید که رختشور خونه رو با فروم اشتباه نگیرن بعد در مورد توتال و لیدر ساید دیگه منطقد باشی


    چراغی که به خونه رواست به مسجد حرامه


    درضمن چه مسله ای هست شما چیکار توتال ما داری ما راضی ساید راضی همه راضی فقط دشمن که ناراضی این یعنی عملکرد عالی


    ساید ما خودش صندوق پیشنهادات و انتقادات داره شما هم واسه ساید خودت یکی بزن جاوید جان بدردتون شاید بخوره


    کسی در خوب بودن یوسف شکی نداره اما همونقدر که خوبه بدونید ساده لوح نیست کسری جان هم تا الان عملکردش رو ما بسیار ازش راضی بودیم و انسان بسیار با شخصیت


    و ارزشمندی هست


    مسله شما هم کاملا در موردش توضیح داده شده و مشخصه


    پ ن:تاپ مهاجمین از 10 نفر 7تا مال جنوبه چطور دف ریختن و شما حتی زخمی نشدین؟:)

    یا کسی که دف مریضه نوبه یا فقط اومدین بعد رخت شستن همزن گرفتین دست فروم هم بزنید شاید ی چیزی توش در بیاد


    پ ن2:امیدوارم خدا راه راست رو بهتون نشون بده که به سوی کسری کج نکنید:D


    در این پست قوانین جمهوری اسلامی رعایت شده است


    با تشکر


    مهرشاد TAK SHAKH

  • سلام

    شاید باورتون نشه ولی من هنوز زندم😂😂

    بعد از ۳ هفته تازه فروم رو باز کردم

    یک سری چیزایی دیدم ک گفتم بد نیست حرف بزنم

    اول از همه ک داستان مملی و علیرضا :

    مملی فکر کنم قبلا هم بهت گفتم وقتی اول سرور با اون حجم لاتی پر میکنی خب معلومه ک برا خودت دشمن درست میکنی علی رضا از دوستان خوب منه ( با اینکه همیشه خوابه و هیچوقت جواب تلفن نمیده😂😂) و راجب تو باهاش حرف زدم ۹۹٪ داستانش با تو سر همون پست معروف دونه دونه میزنیمته

    نکته جالب برام تغییر ۱۸۰ درجه ای ادبیات مملی از یک جایی ب بعده ک این خیلی هم خوبه و بعید میدونم ک سرور بعدی کسی از روی دشمنی و با مشکلات شخصی راجبش صحبت کنه

    دومین داستانی ک دیدم صحبت های جاوید در‌ مورد کسرا بود یادمه پست اولی ک تو سرور قبل ب عنوان توتال ان ای گذاشتم خیلی حاشیه از سمت جنوب شرق داشت ک شخصیت توتال باید فلان باشد و ادبیاتش فلان ولی ایرج خدابیامرز ( بخاطر رفتنش از سرور بهش میگم 😂) حرف جالبی زد و گفت سهیل همونجوری ک حرف میزنه مینویسه ک عین واقعیته کسرا هم کاملا شبیه منه و همونجوری ک حرف میزنه مینویسه چون ذاتا ادم ساده ای هست و فروم نویس خوب کسیه ک مثل پیمان کینگ هکتور باشه ( با لقب موش کثیف😂) شما دقت کن لقبش بیانگر همه کارایی ک کرده هست من دیگه کی باشم ک بخوام اخلاقیاتش رو توضیح بدم اخه 😂😂


    پ.ن مجید پرشیا کی انقدر شاخ‌شدی ک تو فروم پست بزاری کی انقدر وقیح شدی ک اسم منو تو پینوشتت ب زبون بیاری اخه تو 😂😂

    پ.ن (هیچ ربطی ب شمال و جنوب نداره این قسمت ب خودتون نگیرید ) شنیدم جوجه های دیروز خیلی زود مرغ شدن و دارن روزی ۷ تا تخم میزارن علیرضا تو بیا بگو چرا ۷ تا😂😂

  • درود بر همه عزیزان


    سپاس از آقا یوسف و آقا کسری بابت پاسخ به سوال بنده


    توجه خوانندگان فروم رو به یک نکته جلب میکنم، با گذشت بیش از دو سوم از تایم سرور تابحال هیچ پلیری از جنوب اعلام نکرده در فارم های عمومی و شخصی جنوب دف ریزی انجام شده ولی ما شمالی ها به کرات نسبت به این موضوع معترض بودیم.


    علاوه بر ارسال دف به اکانت های ساپورت شمال، ما ناچار شدیم تمام اکانتهای فارم عمومی با جمعیت زیر ۵۰ رو از لیست خارج کنیم!



    من چون طرفدار صداقتم حرف دو توتال محترم جنوب رو باور میکنم و معتقدم این دو عزیز با این کار مخالف هستن ولی قطعاً پلیرهایی در جنوب به صورت مخفیانه و خودسرانه اقدام به اینکار میکنن.


    همونطور که در پست قبلی گفتم شخصا مخالف دف ریزی در ساپورت های شخصی افراد نیستم و معتقدم این حرکت یکی از صدها استراتژی تراوین برای ضربه زدن به حریف هست (لازم به توضیحه از نظر من دف ریزی در فارم های عمومی ساید رقیب مصداق بازی کثیفه). کسی که چند اکانت جهت ساپورت اکانت اصلی رجیستر میکنه موظف به مراقبت مداوم از کلیه اکانت های خودش هست...

    با اینحال با توجه به عرف فعلی اسپیدترا که دف ریزی رو نمی پسنده ما تابحال هیچ اقدامی در این راستا انجام ندادیم.


    و اما


    من موضع دو توتال محترم رو به نوعی سلب مسئولیت میدونم. اینکه بگین اکانت خاطی رو اخراج کردیم و کار دیگه ای از دست ما بر نمیاد برای من توجیه پذیر نیست.


    لذا من ترجیح میدم اقدامی بکنم که تیم لیدری جنوب احساس مسئولیت بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشه.


    از این لحظه، به محض اینکه مشاهده کنم مجدد از سمت اکانت pishva یا هر اکانت دیگه ای از خاک جنوب به ساپورت های شمال دف ارسال شده، شخصاً وارد فرآیند مقابله به مثل میشم.

    نه به صورت مخفیانه، بلکه کاملاً عیان و لینک های مرتبطش رو هم توی فروم میزارم.


    طبیعتاً تیم رقیب هم این حق رو داره کاری که تابحال انجام می داده رو به صورت گسترده تری انجام بده 😊


    خلاصه که من پایه ام یه هبجان جدید به سرور تزریق کنیم. نیازی هم نیست دزدکی و قایمکی اینکارو بکنیم، مرد و مردونه توی ساپورت های هم دف میریزیم 😆




    پ.ن: امتیاز دفاعی تندر از امتیاز هجومیش جلو زد، با همین فرمون ارسال اون فیک های تکی رو ادامه بدین میریم جزو ۵ اکانت برتر دفاعی سرور. مرررسی

  • سلام و خسته نباشید

    در پاسخ شما باید عرض کنم اول:


    اینکه شما داری میگی قطعا (قطعا رو باید بدونیم از کجا آوردی)جنوب داره این اکانت هارو کنترل میکنه منم میگم قطعا شماله که داره کنترل میکنه


    و از عمد داره این قضیه رو بولد میکنه که شروع به دف ریزی کنه


    دنبال بهانه بودین که بکشین زیرش خب رفتین از مولتیاتون تو جنوب دف کشیدین ریختین تو چهارتا اکانت از خودتون بدون هیچ لاستی بک دادین


    الانم میگید دف از جنوب داره کنترل میشه به به چه قدر هم خوشکل و زنبور مانند:)


    ممنون میشم چنتا از لینکایی که لاست دادین رو بذارید تو فروم همه ببینیم


    دوم:سلب مسولیت از جانب شماس وظیفه ما نیست که بزنیم چون دف رو اکانتای شما میریزه صفرش کنیم وظیفه لیدر شماس ما تنها کاری که میتونیم کنیم اینه هیچ حمایتی نکنیم از این اکانت که نمیکنیم حالا اینکه لیدر شما دوست داره ی اکانت کوچیک به مجموعش فشار بیاره به ما ربطی نداره اگر لانچ کرد و ما دف دادیم اون وقت


    بیاید بگیدچرا این حرکت رو زدین و اون موقع بهانه دارید که بگید کار ما بوده


    سوم:قطعا ما تماما با لیدرا هامون یکپارچه عمل میکنیم و اگر لیدری حرفی بزنه حرفش رو زمین نمیندازیم اگر اکانتی این حرکت رو میکنه کاملا کار بیهوده و نادرستیه


    با اون قسمت حرف شما هم کاملا موافقم که هرکسی اکانت ساپورت میزنه باید حواسش به اکانتاش باشه


    بنابراین ما از دف ریختن شما به شدت استقبال میکنم و همینطور امیدوارم شما هم استقبال کنید و پشیمون نشید


    یکی وقتی بخواد غرق بشه دست به هر چیزی میگیره و هرکاری میکنه که نره زیر آب دقیقا حکایت شماس:)


    مورد آخر این راه قابل برگشت نیست اگر برید تا تهش باید برید تهشم اونجا دیگه دست ماست


    فقط این نکته رو یاد آور شدم که پیه همه چیز رو به تن خودتون و سایدتون بمالید بعد ی بسم الله بگید

  • سلام و عرض ادب و احترام به خوانندگان فروم

    هیچی فقط سناتور شدن خودم تبریک میگم

    تبریک میگم محمد جان و نقل قول کردم تا سناتور شدن خودمم تبریک بگم=))


    خب بریم سر موضوعاتی که لازم به آخرین پاسخ ها دارد:

    اسکرین شات پیام واتس آپ با اجازه کتبی از لیدر جنوب شرق دوست عزیزم کسرا جان قرار داده میشود:


    این از اجازه کسرای عزیز و اما:

    (در صورت رضایت دو طرف به بنده پیام دهید اسکرین برگردانده میشود- مدیریت)

    (در صورت رضایت دو طرف به بنده پیام دهید اسکرین برگردانده میشود- مدیریت)

    (در صورت رضایت دو طرف به بنده پیام دهید اسکرین برگردانده میشود- مدیریت)



    کسرا عزیز همونطور که بهت گفتم، گفتن بخشی یا یک جمله ای از یک پاراگراف مفهوم کامل پاراگراف رو نمیرسونه.با کلمات بازی میکنید؟بنده همونطور که پیگیر هستی ببینی چرا گفتم من مدرکش رو دارم که داشتی میزدی زیر میز و حرفت ولی نتونستی اگر میتونستی قطعا میکردی ولی آخر سرور رو میکنم نه الان همینجا هم علنا اعلام میکنم اگر مجید پرشیا بعداز 100 شدن واندر در هر سایدی، مدرک خواستن زدن زیر حرف توتال لیدر محترم جنوب شرق را رو نکرد هرچی دلتون خواست به من بگید! اما بعداز اتمام سرور میگم.پس این بحث و این پست و تاریخ و ساعت یادتون باشه.

    دیشب گفتی منم میام زیر رو رو میکشم بلدم!من متوجه این حرفت نشدم؟؟

    این جمله ات رو ناقص بمن نسبت دادی اما نگفتی که متن من کامل چی بوده گفتم صداقتت زیر سوال رفت و منم ثابت میکنم و چون اصرار داشتی زودتر از موعدش در جریان باشی گفتم ته سرور مشخص میشه شاید منم دورو بازی دراورده باشم که ثابت خواهد شد.متن اسکرین شات گویای همه چیز هست پس جمله ای ناقص رو بعنوان تهمت نشنیده میگیرم برادر گلم.



    روند فروم داره رو به تمسخر و مسخره بازی درمورد اکانتی بنام فان تحت فرمان جنوب کشیده میشه.برای آخرین بار من توضیح میدم و از شمال شرقیای عزیز تر از جانم درخواست میکنم دیگه آب در هاونگ نکوبن طرف میخواست میپذیرفت امان از دیوار حاشا!!!

    اکانت تک شاخ(خیلی هم شاخ) به 2 الی 3 تا از اکانتای بنده یک عدد اسکات کمکی داد.وقتی فهمید زیر رید هست بلافاصه حداکثر بعد از 30 دقیقه دفاع از اکانت فان ارسال شد.(جالب بود نه؟)

    بله کسرا جان:

    سری قبل من و امید پیرو حرفهای که با مجید زده بودیم و گفته بودیم که اکانتfunبه ما مربوط نیست

    من با شما و امید عزیز بارها صحبت کردم در این باب و بارها همین جمله بالا رو گفتم اما گفتید پیگیری میکنید و خبر میدید که هر سری خبری ندادید بجز اینکه ما بیخبریم و ما در جریان نیستیم و از ما نیست.

    منتهی توقع دارم همونطور که تو روی بنده میگید احترام میزارید (همونطور که همتون برای من عزیزید و من بهتون احترام میزارم) بنده رو هالو فرض نکنید. اکانت فان کف دست بو کرده دقیقا به همون دهکده ای که آمارش رو تک شاخ میگیره بعنوان زیر رید دفاع میفرسته؟(شایدم پنل رو دادن به یه تک دهکده بی هویت ):دی


    اینم از اثبات اینکه :

    حفره ای عظیم در شبکه امنیتی

    اکانت تک شاخ یا یکی از پلیرهاش یا شاید همشون و یا حتی شاید خود لیدر جنوب شرق 100 درصد به اکانت فان وصل و مربوط بوده اند.

    لطفا به شعور هم احترام گذاشته و دیگه درمورد این اکانت حتی دهان باز نکرده و کلام گهربار بنویسیم چون دیگه با این جملات کسی بخاد حاشا کنه سنگ پا قزوین باید لنگ بندازه.خیلی باید ببخشید فکرکنم اسم شریف شما حسین باشد عزیز دلم منتهی ریپلی کردم تا بدونید حفره امنیتی که فرمودید امیدوارم تهش به جریان پلن سرور پیش و لو رفتنش توسط تهمتی که به اسمشو نبر به من زدید نباشه.


    خواهشم اینه این بحث مسخره رو ببندیم.شمال شرقیای عزیز بدونید این اکانت فان به اکانت تک شاخ و اکانت تک شاخ به اکانت مستر اسکیری وصل هست.قطع به یقین نمیگم کسرا یا امید عزیز و یا لیدرهای محترم جنوب دست مستقیم دارند اما ممکنه بی خبر هم نبوده باشند چون پلیرهای شاخص این ساید دست به چنین عمل کثیفی (از نظر من+امید+کسرا) زده اند.

    هرکسی در شمال شرق مایل هست مقابل به مثل کند.


    دنبال بهانه بودین که بکشین زیرش خب رفتین از مولتیاتون تو جنوب دف کشیدین ریختین تو چهارتا اکانت از خودتون بدون هیچ لاستی بک دادین

    در بابی که هیچ صحبتی درمورد دف ریزی نشده و این عمل خفت بار رو کسی دیگه توسط اسم اکانت شما انجام داده و من خیلی وقت پیش بنده به امید عزیز و کسرا عزیز گفتم اگر بخواهم که میدونید میتونم یک شب کاری میکنم رنک همرها کلی جابجا شود ولی نخواستم چون سرور یه تایمی داره میاد میره سرور های بعد میاد و میره اما هیچی مهمتر از اسم و اعتبار و شخصیت آدم و طرز بازی بخصوص بازی سالم نمیمونه برای کسی.من تا مدت زیادی جلوگیر این حرکت بودم از شمال شرق بخصوص کاوه که مدتها اصرار بر چنین کاری داشت اما دیگه چند روزی هست هیچ جلوگیری نمیکنم ولی در این عمل شرکت هم نمیکنم چون من همیشه سر حرفم میمونم و بخاطر بردن هرکاری نمیکنم برعکس خیلیها.در نتیجه بهانه لازم نداشت هرچند باید اینکارو میکردم تا چنین صحبتی برای من یا ما یا کل شمال شرق نکنید.


    ادعا کردن اکانت اشکان پسر به دلیل فحاشی حذف میشه ولی نشد !!!

    درمورد این کسرا جان فکر میکنم شخصا اومدم و چند بار عذرخواهی کردم از پلیر و لیدر ساید جنوب و اکانت از همون تایم از اشکان گرفته شد و به تیم توندر تحویل داده شد و اشکان عزیز دیگه رو هیچ اکانتی تو ساید ما بازی نکرد. فکر نمیکنم با اکانت مشکلی داشته باشید مشکل شما با پلیری بود که از روی نادانی توهینی انجام داد. توهین بقول جعفر در هر زمینه ای به هرکسی محکوم هستش و ما هم پیگیری لازم رو کردیم و انجامم دادیم.

    و

    ولی شما باز اون اکانت رو به جنوب چسبوندید


    این بار زحمت زدنش با خودتون و ما دخالتی توی زدن این اکانت نمیکنیم

    مثل شما درمورد اکانت ایران ابتدای سرور صد مدل حرف نزدیم که بگیم از ما نیست و بی هویت هست این اکانت و فلان و فیسان و بعدش سر از اتحاد جنوب شرق در آورد.

    از ابتدای سرور اکانتای ایران فان و پیشوا اقدام به جینگولک بازیهای بچگانه ای کردند که تهش به جنوب ختم میشده.

    ایران بعد از مدتی سر از اتحاد دراورد

    فان مستقیما بعد از گرفتن امار توسط تک شاخ دفش رو ریخت

    پیشوا هم هنوز وقت هست ببینیم چطور به خودتون ربطش میدید.


    پس خواهش میکنم:


    پ.ن مجید جان میگن وقتی حرفی رو یکی ده بار میگه پس قطعا نکرده که میگه!هرچند من نیاز نمیبینم خودمو نه به شما و نه پلیرهای شما ثابت کنم!

    جواب های من به شما و قانع نشدن شما مثل اب در هاون کوبیدن میمونه و هرچی من بگم شما میگید حرف خودتون درسته!

    صد بار گفته شد اون اکانت funبه جنوب مربوط نیست ولی گوش شما بدهکار نیست،

    نه خودت رو به ما و پلیرهای ما ثابت کن و نه آب در هاونگ بکوب چون بنده و تیم شمال شرق نیز مصداق همون آب در هاونگ کوبیدنست هرچی بگیم فان مال شماست و شما بگی من نبودم یا ما نیستیم.

    وقتی توقع نداشتم ازت؛ از صداقت دست برداشته و به دروغ دامن بزنی دقیقا بهمین خاطر هست و بالا عرض کردم مدرک اینم رو خواهم کرد چون الکی به صداقت دوست عزیزم شک نمیکنم من.بلکه یقین دارم.کاش نداشتم به خودت هم گفتم.منتهی خب بازیه و بقول امید فقط قرارع خوش بگذره اما یکسری ها بردن به هر نحوی رو ترجیح میدن.ما از اوناش نیستیم.

    اگر اکانت فان به جنوب مربوط نباشد پس اکانت تک شاخ و مستر اسکیری ساید 5 ام بازی هستند و اونا هم مربوط به جنوب نیست.

    لطفا دست از این مسخره بازی برداشته و کلا دیگه صحبت چنین اکانتی رو نکنید. شمال شرق اصلا چنین صحبتی رو نکنه چیزی که لازم و مشخص بود رو گفتم حالا جنوب تا روز اخر سرور بیاد مدعی این بشه مال اونا نیست ماهم میگیم باشه:D


    پ.ن: اشک مارو هم در بیارید با دف ریزیتون جون بابا بدنو بلرزون بابا;(;(بیا من زودتر اشکمو ریختم;)8)


    پ.ن: نپی بجای اینکه اسم و رسمتو تریلیییییییی از گذشته ها بکششه بیا برات از کیا وقت بگیرم آموزش دف کشیدن رو بهت یاد بده تا رو اون اکانت رنک 2 یخورده دف هم بکشی=)) برنامه شمال سرجاشه نزنی زیرش بخاطر این جمله بیای گله کنی8o.


    شب یا فردا صبح نیز پستی خواهم گذاشت از لینکهای امروز الان وقتشو نداشتم شرمنده عزیزان شمال شرق شدم فقط کوتاه زدن چشمان کوچک رو تبریک میگم و پست بعدیم درموردش صحبت خواهم کرد.


    ارادتمند همگی

    --مجید پرشیا

  • سلام و عرض ادب


    برای اینکه به شعور دیگران هم احیانا توهین نشه چندتا سوال ذهن من رو به عنوان پلیر اکانت اسکری درگیر کرده


    از شما میپرسم مجید جان کاراگاه و زرنگ

    1-شما چرا بعد 40 روز یادت اومده این قضیه دف ریزی(که 1دونه دف بوده)رو بیای وسط فروم جار بزنی و چی میخوای توش در بیاری؟به فرض دف روزه 20 بازی ریختن رو مولتیات تا حالا کجا بودی؟


    برای اینکه همه بدونن چه خبره من میگم دقیقا اکانت تک شاخ روز 20 بازی اینورا بود 1دونه دف فرستاد تا از اکانت های مولتی ش ش آمار بگیره بعد و قبلش رو نه ما میدونیم کی دف داده نه نیازیه کتمان کنیم که ما نبودیم درپاسخ بهش از اکانتاای جناب عالی هم نیروی کمکی ارسال شد آیا اینجور نبوده؟

    که ما بک دادیم و هیچ گونه دفی هم ریخته نشد به اکانتای جناب عالی از طرف ما این از این


    حالا اگر شما دوست داری بگی ریختیم فرض کن ما ریختیم

    اما واقعیت اینکه تیم اسکری هیچ گونه کاری رو نه کتمان میکنه نه نیازی به این کارا داره کما اینکه الانم خدمتتون میگم اگر نیاز ببینیم و لیدرای ما بگن شاید این کار رو انجام بدیم چون شما وظیفته حواست باشه به اکانتای ساپورت تون که ادعا میکنید پلیر روشونه وگرنه که مولتی بازید


    2-لینک دفی که ریخته شده رو بذارید تو فروم و لاستی که دادید ما ببینیم چرا نمیذارید؟

    (به شعور ما توهین نکن مجید جون شاخ دوست:)تو کی شاخ شدی؟ سهیل نپی به روحت صلوات پست قبلیت جالب بود)


    3-بازم میگم همزنی که برداشتی داری تو فروم میچرخونی بذار زمین حرفت رو بگو بعد 40 روز اومدی ی حرفی میندازی وسط فروم 4تا سیاهی لشکرم انداختی چی توش در بیاری؟


    4-میخواید بگید بازی ما کثیفه حذف کنید؟این داستان بافیا چیه چرا کف فروم گریه زاری میکنید؟


    و درآخر هم8)<3


    پ ن:خلاصش کنید اینقدر داستان بلند ننویسید زود سر و تهش رو هم بیارید اینم از طرف من بندازید تو صندوق انتقادات و پیشنهادات ش ش


    پ ن:حسین کینگ بلا توقع نداشته باش بشناسنت اول بگو رزومه بدن ببینیم چند کلاس سواد دارن بعد

  • سلام بر همه دوستان عزیز و ارجمند

    بعضی از پست ها رو که آدم می خونه چارشاخ گاردان می بره

    مجید عزیزم قدیم ها توی فروم ای ار یک اصطلاح مشهوری که در جامعه بسیار رواج داشت خیلی مد شده بود اکثر بچه ها پای پست هاشون جای امضا می نوشتند

    نیم کیلو باش ولی مرد باش !

    حالا حکایت شماست دوست خوبم این که شما هدف گذاری کردید که دف ریزی رو روی مولتی های جنوب شرق شروع کنید هدف قابل احترامی است به شرطی که صراحتا و مردونه ازش به عنوان هدفتون یاد کنید

    مطمئناً من و کسری و امید هم بهتون میگیم دمتون گرم که حداقل مردونه عمل کردید !

    ولی این خاله زنک بازی ها و تهمت ها و افترا ها واقعاً زشت و سخیف و ناجوانمردانه است !

    برید از دوستان قدیمی خودتون بپرسید که وقتی صحبت از دف ریختن رو مولتی ها در گذشته بوده جنوب شرق چه طور عمل کرده !

    و قطعا اگر سیاست شما بر این موضوع باشد یقیناً ما هم از سابقه قبلی و تجارب اون بهترین بهره رو خواهیم برد !

    در خصوص ارتباط اکانت Fun و مستر اسکری زحمت بکشید هم از طریق مولتی هانتر و هم ادمین بازی پیگیر بشید در صورتی که کوچکترین ارتباطی وجود داشته باشه شخصا تعهد می کنم کلیه مسئولیت جریان رو به گردن بگیرم ! که البته کاملا مشخصه چینین افترایی چقدر خنده دار و بی اساس است !


    فکر کنم اگر از علی خان فلوید بپرسید زمانی که ما اقدام کنیم برای دف ریختن در مولتی ها داستان چگونه خواهد بود وارد مسیر صحیحی خواهید شد



    اما جدای از این مطلب که شما تمام تلاش خود رو برای وجاهت بخشیدن به عمل قبیه به خرج می دهید

    لازمه که این پیراهن عثمان رو با هم نگاه کنیم که بدونیم اصلا دعوای مسخره شما سر چه اکانتی هست

    واقعیت من اصلا نمی دونستم این اکانت فان چه اکانتیه و شرایطش چیه و امروز بعد از پست شما پیگیر شدم ببینم اصلا این اکانت چی و کجاست !


    این اکانت است :



    اکانتی با پاپ دو که بیش از بیست و چند روز است که در همین وضعیت رها شده !


    حالا چرا الان و در این شرایط سرور پاسخ گویی از جنوب شرق در خصوص این اکانت و حذف شدن این اکانت تا این حد برای دوستان شمالی اهمیت پیدا می کنه و چند صفحه از فروم رو به بحث در خصوص اون اختصاص می دهند و انواع تهمت ها رو هم در خصوصش متوجه این و آن می کنند خودش جای بسی تامل و پرسش و سوال داره !

    الان شما جز نیروهای واکنش سریع طبقه بندی می‌شید !

    دمتون گرم بابت سرعت عمل مثال زدنیتون


    جالبه آخرین مکالمه که راجع به دف ریختن این اکانت صورت گرفته مربوط به پیش از یک ماه گذشته است که در نوع خودش جالبه !



    این همه جنجال واقعا ز چه روست ؟!


    آقا مجید عزیز الان چندین صفحه است که وقت خوانندگان فروم رو با زیر سوال بردن عملکرد لیدر جنوب شرق در خصوص یک اکانت که صفر شده گرفتید ؟!


    شما خودتون نمی دونستید به چی اعتراض دارید ؟!


    چه انتظاری از کسری داشتید ؟!

    چی کار باید می کرد که انجام نداده ؟!


    جدای از بحث های خنده دار دوستان در توجیه طرح و برنامه های آتی خودشون ذکر چند نکته خالی از لطف نیست


    مجید عزیز آنچه مشخص و واضح است این است که شما هیچ قدرتی در جابجایی رنک همر ها ندارید که اگر داشتید این کار رو زودتر از اینها صورت می دادید !

    طبیعتاً در جریان معمول بازی چنین قدرتی ندارید و الان با مشاهده رنک همر هاتون خودتون رو در موضع ضعف می بینید راه را در ریختن دف جستجو کردید و برای مشروع کردن جریان این همه داستان سرایی می کنید

    گر مرد میدانید که بسم الله ما هم هماوردتان هستیم

    همانطوری که شما گفتید چیزی که باقی می مونه فقط اسم و شخصیت و اعتبار انسان هاست که باقی می مونه

    قطعا هم روسیاهی به زغال خواهد ماند


    مطلب آخر هم این که جنوب شرق تا زمانی که این عمل از طرف دوستان شمالی صورت نگیرد اقدامی در خصوص ارسال دف نخواهد داشت اما در صورت وقوع چنین عملی کلیه عواقب آن متوجه این دوستان خواهد بود و هیچ گونه مذاکره ای برای توقف این جریان از طرف جنوب شرق صورت نخواهد پذیرفت


    این بحث هم از نظر جنوب شرق تموم شده است و دوستان من به هیچ وجه دیگه در این مورد صحبتی نمی کنند چون احساس می کنیم شما کم کم دارید ذکاوت ما رو هم طراز خودتون در نظر می گیرید


    هیچ عقل سلیمی این همه جارو و جنجال رو به خاطر مطلبی که بیش از یک ماه از جمع شدن پرونده اش می گذره نمی پذیره

    پس به نظرم بهتره اجازه بدیم شما در جستجوی اهداف خود بمانید

    ما هم برای شما آرزوی موفقیت داریم

    طبق معمول باشد که رستگار شوید

    پ ن : آقا ما هنوز لینکی از تلفات ندیدیم ها :)))

  • هیچ عقل سلیمی این همه جارو و جنجال رو به خاطر مطلبی که بیش از یک ماه از جمع شدن پرونده اش می گذره نمی پذیره


    پ ن : آقا ما هنوز لینکی از تلفات ندیدیم ها :)))

    این لینک رو چند روز قبل گذاشتم فروم. در این مورد ما طی 6 موج متوالی بیشتر از 3 ک شوال تلفات دادیم


    درود و عرض ادب



    w910051_.png">


    این لینک هم مربوط به 3 روز قبل هست که بدون هیچ سانسوری میزارم:


    ">


    نیزه هایی که مشاهده میکنید متعلق به اکانت pishva هست و 4 موج متوالی ما این تلفات رو دادیم

    هر کس تمایل داره ده ها لینک دیگه از دف ریزی جنوب و تلفات ما رو ببینه کافیه واتساپ به من پیام بده تا واسش ارسال کنم


    از آخرین گزارش دف ریزی و تلفاتی که دادیم حدود 72 ساعت میگذره. همونطور که توی پست قبلی گفتم به محض مشاهده اولین مورد بعدی استارت مقابله به مثل رو میزنیم.



    بنظرم همه چیز کاملا عیان هست و نیازی به توضیح بیشتر نداره. من هم موافقم که این بحث همینجا مختومه بشه و الباقی قضایا اگه نیازی بود، توی بازی ادامه پیدا کنه.




    پ.ن: پلن فوق خفن جنوب: تمام دهکده های حریف رو بزاریم توی لیست فارم و هر نیم ساعت فیک تک نیرو به صورت اتومات ارسال بشه. با این تکنیک بعد از چند روز چشم پلیر به دیدن اتک عادت میکنه و حساسیتش نسبت به شمشیر قرمز کم میشه. اونجاست که ما وارد عمل میشیم و چیز می کنیم... عه ... چیز ... چی بود؟ آها... چند روز دیگه هم فیک ها رو میزنیم ...


    پ.ن: تراوین یک بازیه. خیلی سخت و جدی نگیریمش، با هم مهربون باشیم و اینقدر ریچارد! بار هم نکنیم .



    ارادت

    محسن

  • سلام

    شما تا دیروز صحبتت تک شاخ و فان و اسکری بود الان شد پیشوا؟؟


    میخواید کل مشکلات سایدتون رو ما حل کنیم؟


    مرد مومن خودت داری میگی پیشوا اولا همه میدونن پیشوا کی بوده کدوم ساید بوده شما حق داری نشناسی
    از بزرگترا بپرسی همه سامان رو نشونت میدن


    برید بپرسید درضمن پیشوا تو ج غ هست به ما نسبت ندید خودتون رو مسخره کردین خدایی؟


    باوا بیا دف بریز دیگه نباف اینجوری که تو میگی عیان است بخدا بیشتر توهینه به شعور همه ما


    عکسایی هم که گذاشتی فرستنده دف رو ما نمیدونیم کیه الان واضح بذار


    هرچند که من همینجوریشم قبولت دارم بر عکس تو کی میگی لیداری مارو قبول


    داری اما هرچی از دهنت در میاد به سایدشون و خودشون نسبت میدین بعدم علمه اخلاق مداری میگیرید دست



    منتظریم دف بریزید بعد اقدام میکنیم خوش باشید



    بقول معروف منتظر حضور سبزتان هستیم:)

  • درود و وقت بخیر خدمت دوستان❤️

    خب اول از همه محسن جان دنبال چی هستی بعد این مدت دوتا لینک گرفتی دستت از اینور به اونور

    خودتو به در و دیوار میکوبی دنبال چی هستی بگو...

    جمع کن این بحث رو هم وقت خودتو گرفتی هم مارو بشین از لحظات آخر بازیت لذت ببر 😁😁

    مورد بعد خسته نباشی به مجید عزیز که امروز اومده بود برا چیف اکانت بنده اما ظاهراً با دیوار روبرو شد پلنش, من تبریک میگم به شهامتت که روز 81 سرور بالاخره اومدی سمت من❤️ اما گویا بی خبر بودی که اینطرف دفکوردهایی مثل اشکان سرلشکر و امید x3x داره .

    چند هفته پیش که ده قرمه سبزی شما چیف شد باید برات ی کلاس آموزشی میذاشتیم که با این پلن خنده دار امروزت روبرو نشیم ( خدایی چیف کردنای قبل از این سو تفاهم بود)

    پ.ن از کسری عزیز خواهشمندم اسکرین های این پلن زیبا رو بزاره کف فروم ❤️

    پ.ن.به قول معروف آخه کلاغ که نمیتونه ادای عقاب دربیاره😂

    پ.ن مجید جان این نعنا ما چی شد😥

    ....Def is loading

    🤣

    پایدار باشید


    Avenger team

  • با سلام خدمت عزیزان فروم نشین

    این چند وقت مشکلات شخصی نمیزاشت زیاد فعالیت کنم حتی زیاد هم به فروم سر نمیزدم

    از مجید عزیز ممنون که به من لطف داشت و هرچی دوست داشت بارم کرد ولی من حرف هاش رو از گوشه چشم گذراندم!

    چون طبیعی هست این موقع سرور هرکسی که توان مبارزه نداشته باشه هرپیرهنی رو پیراهن عثمان میکنه!

    من هنوز لینک تلفاتی که توسط اکانت فان از شمال شرق گرفته شده بود رو ندیدم و قطع به یقیین میگم این اکانت برای خودشون بوده و فقط میخواستن بهانه برای دف ریزی داشته باشند!

    این اکانت رو یک بار به من چسبوندن یک بار به امید یک بار به کل جنوب یک بار به اکانت اسکاری یک بار به تک شاخ

    بابا بکش بیرون از این اک بچسب به بازی!

    چند تا لینک میزارم یکم ای و هواتون عوض بشه

    پست بعدی

  • خب خب بریم سر تصاویر زیبا از حملات


    به قول محمد علی عزیز همر دیواری که حدود شیش یا هفت بار جنگ اموز رفته بود روش روی تک اکانت کمکی من که توی ان دبل ساخته بودم و به ان ای منتقل کرده بودم که طبق قوانین توافق بازی پاک توی ان ای رجستر نشده باشه!

    ایا این همر دیواری واندر زن بود

    بله!!!

    ایا این لاست ارزش دادن داشت؟؟؟

    خیر!!!

    یک شیطنت کوچیک از من یک لاست از ان ای

    لینک دوم مربوط میشه به اکانت اونجر علیرضای عزیز

    پلن تر تمیز و حساب شده که با جلو زنی از اکانت تارتاروس زده شد

    فقط یک نقطه این پلن کاتا نمیخواد؟؟؟

    بابا پلنر کی بودی تو ؟؟؟;);););)

    اقایون این که اقامتگاه یا قصر داشت؟؟؟

    ای وای من بزار دوباره پلن برم روش

    علیرضا نیستش بدو بدو بزن سجاد نیست بدو بزن عجله کن

    بیا اینم اقامت گاه زدم بده چیفر بزن بدو تا نیومده اقا امد روی چهل و سه تا نیومده بازم میزنم بدو بزن اره نیستش بدو ای وای چی شد چرا؟؟؟;(;(=O=O=O

    وای کانترم شد!!!!

    چرا؟؟؟؟

    <X<X<X<X<X

    مگه کشکه بیای دهکده چیف کنی اونم ده اونجر

    لول

    بریم سراغ دیواری دیگر در مرکز اس ای

    مگه میشه؟؟؟؟

    مگه داریم؟؟؟

    یکی بیاد لاشه این دمپایی ها رو جمع کنه!

    با تشکر از پلنرها و لانچر ها

    و همینطور شخص مجید عزیز که اظهار داشت پلن و لانچ همر دیواری اکانت کینگ ناتار رو زده!

  • در بابی که هیچ صحبتی درمورد دف ریزی نشده و این عمل خفت بار رو کسی دیگه توسط اسم اکانت شما انجام داده و من خیلی وقت پیش بنده به امید عزیز و کسرا عزیز گفتم اگر بخواهم که میدونید میتونم یک شب کاری میکنم رنک همرها کلی جابجا شود ولی نخواستم چون سرور یه تایمی داره میاد میره سرور های بعد میاد و میره اما هیچی مهمتر از اسم و اعتبار و شخصیت آدم و طرز بازی بخصوص بازی سالم نمیمونه برای کسی.من تا مدت زیادی جلوگیر این حرکت بودم از شمال شرق بخصوص کاوه که مدتها اصرار بر چنین کاری داشت اما دیگه چند روزی هست هیچ جلوگیری نمیکنم ولی در این عمل شرکت هم نمیکنم چون من همیشه سر حرفم میمونم و بخاطر بردن هرکاری نمیکنم برعکس خیلیها.در نتیجه بهانه لازم نداشت هرچند باید اینکارو میکردم تا چنین صحبتی برای من یا ما یا کل شمال شرق نکنید.



    ارادتمند همگی

    --مجید پرشیا

    سلام بر مجید عزیز و دوست داشتنی

    در پست دیروز شما هم این قسمت از فرمایشاتتون بسیار برام جذاب بود اما چون بنا نداشتم به بحث ریختن نیروهای دفاعی در اکانت های مولتی دامن بزنم و دست شما دوست بزرگوار رو همه جوره در پیش برد اهداف و برنامه هاتون باز بزارم ترجیح دادم بدون نقل قول فرمایشات حضرتعالی رو پاسخ بدم

    اما از اونجایی که شیفته طرح و پلن شما بزرگوار برای جابجایی رنک همر ها شدم خواستم ضمن تاکید بر محترم بودن برنامه های شما و احترام به زاویه دید حضرتعالی به بازی چند نکته رو خدمت شما عارض بشم :



    جنوب شرق با اعلام برائت از چنین طرح و برنامه های سطح پایین و چیپ همواره طرح و برنامه ویژه ای برای جابجایی رنک همر ها در سرور داشته و دارد

    چه در دور گذشته بازی که با بهره گیری از نیروی جوانی عزیزانی مثل امام هومن عزیز، فرهاد و رضای دوست داشتنی به صفر کردن همر های شما مبادرت داشتیم چه در سرور پیش رو که به دلیل کهولت سن اکثر این پیرمرد های باقی مانده در جنوب شرق این بار قرعه به نام خفتر ها افتاده که با انجام جنگ های نامنظم نبض کار رو درست بگیرند

    مثل شب گذشته که علیرضای عزیز تصمیم گرفتند کمی رنک همر های سرور رو جابجا کنند که نتیجه کار رو در ذیل ملاحظه می فرمایید



    نکته جالب این اتفاق عدم حضور یک نیروی جاسوس در دهکده دوست بزرگوار مون بود که در طول بیست و چهار ساعت گذشته این نقصان در دهکده مذکور موجبات تحریک دوستان رو فراهم آورد :




    از طرف دیگر با در اختیار داشتن ابزار مناسب و توانمندی تیم پر شیطنت دف کوردی جنوب گاهی این دست اقدامات نیز باعث جابجایی رنک همر های سرور می شود که در این خصوص از ذهن مریض دوستان کمال تشکر را داریم




    امیدوارم شما هم با ارسال نیروی دفاعی به مولتی های جنوب شرق گامی موثر و در خور در جهت جابجایی رنک همر های سرور برداشته و سربلند و سر افراز لینک این افتخار آفرینی ها رو در تالار گفتگو قرار دهید

    از نظر ما تفاوت دیدگاه است که فرق برنده و بازنده رو مشخص می کنه و الزاما کسی که واندر رو به هر قیمت و ترفندی به سطح آخر برساند برنده بازی نیست


    پ ن : پس از پایان سرور جزوات چگونگی استفاده از جاسوس در دهکده های همر به تحریر اساتید مجرب به حضورتان ارسال خواهد شد


    پ ن ۲ : در گذشته علما و فضلای تراوین بر این باور بودند که کشیدن رمر با اکانت رومن نسبت به قدرت کاتای این اکانت و در قیاس با قدرت رمر نژاد توتن می تواند محل بحث باشد !

    آیا امروز نیز چنین است یا شرایط بازی تغییراتی کرده که ما از آن بی خبریم؟

    بدینوسیله آمادگی خود را جهت فراگیری این علوم جدید در بازی تراوین اعلام نموده و حاضریم در کوتاه ترین زمان نسبت به پرداخت شهریه مصوب اقدام کنیم

    از شما عزیزان نیز انتظار داریم همانگونه که ما جزوات مربوط به استفاده صحیح از جاسوس را در اختیارتان قرار می دهیم شما هم در برگزاری کلاس های مذبور کوتاهی نکنید



    باشد که رستگار شوید


  • برید بپرسید درضمن پیشوا تو ج غ هست به ما نسبت ندید خودتون رو مسخره کردین خدایی؟

    سلام


    از مجید، محسن و جاوید خواهش میکنم این بحث رو ادامه ندن دیگه (البته خود مختارید) چند مورد توی این جند صفحه به چشم خورده که باید اینجا بگم.

    مورد اول اینکه در مواقعی که نیاز باشه جنوب متحد و یکپارچه نشان داده میشه و چنانچه این مسئله خدشه ای به جنوب شرق و یا جنوب غرب وارد کنه جدا میشه... مثل چیزی که ریپلای کردم. اگر دوستان شمال شرقی دارن جنوب رو متهم میکنند بر اساس گفته های شماست که جنوب همه یکی هستیم ولی اینکه دیده میشه الان داره جدا میشه چیه؟ چون به ضررتون شد، الان شد جنوب غرب؟ ما همین مسئله رو در نظر میگیریم که در مورد این موضوع جنوب دو تیکه هست و باید با جنوب غرب صحبت کنیم. خوب مجید، محسن و جاوید عزیز لطفا برای این موضوع و یا تلافی و یا مذاکره با جنوب غرب صحبت کنید. مسئله ی بعدی که دیدیم این بود که تمام واندرها گرفته شد به جز واندر مرزی جنوب. که در واقع برای جنوب یکپارچه باید اون واندر، واندر اصلی میبود. مثل سرور پیش ما و جنوب غرب که واندر خاکستری رو 100 کردیم. ببینید ما هیچ قصدی بر این نداریم که جنوب رو دو تیکه کنیم. ولی داریم مسائل و نکات خیلی قابل تاملی رو خدمت دوستانمون در جنوب میگیم. اگر متا باشه رقیب ما جنوب است. اگر متا هم نباشه رقیب ما جنوب است. میدونی چیه ؟ برای ما هیچ ارزشی نداره متا باشه یا نباشه ؟ رقیب ما کلا جنوبه ... فقط اینکه هی میاید میگید جنوب یکپارچه ولی هم سوتی لفظی زیاد دارید هم در عمل کاملا مشخصه که اینطور نیست خنده داره، همین. اگر جنوب یکپارچه هست چرا تمام واندرها روی استحکام منحصر نیست ؟ نکات این نبودن یکپارچگی زیاده.


    در مورد ماهیت ارسال دفاع هم که به نظرم قسمت شرقیه جنوب کار درست رو کرده و نشون داده پاکه توی این مسئله چرا که از خودشون سلب مسئولیت نکردن و زدن صفر کردن اکانتی رو که در شرق جنوبی داشت کار کثیفی رو میکرد. ولی در غرب جنوب این اتفاق نیفتاده و کاملا دارن از روی گردن خودشون باز میکنن. پس اگر کسی از شمال شرق رفت بیرون و اینکارو کردو ما صفرش نکردیم دوستان ناراحت نشن. ولی در مورد شرق جنوب اجازه همچین کاری رو به هیچ کس داخل شمال شرق نمیدم. در مورد قسمت غربی هم من مخالفم. مذاکره کنید مسئله رو حل کنید. راه آخر مقابله به مثل باشه...


    خفت خیلی خوبی که به اکانت سزار زده شد رو به علیرضا تبریک میگم. چندتا لینک هم در ادامه ببینیم.


    .jpeg


    کتیبه چشمانی که دزدیده شد... 2500 کاتایی که اینسرت شد.


    -توهمی.jpeg


    و خفت های نا موفق:


    WhatsApp-Image-2021-10-20-at-7-06-25-PM_6bef5.jpeg


    08.png



    03_a64a3.png


    یک دهکده هم چیف شد ! که لینکاشو ندارم.



    پی نوشت: چرا هی میگید "برگشتن مستر رو تبریک میگم" ؟ مگه من رفته بودم که الان برگردم؟ مجید زحمت لینکارو میکشید دیگه من بیام چی بگم ؟ منم میدیدم لایک میکردم. همین !



    شمال شرق با پست معروف وگنس « هرکسی بیاد میزنیم » و جنوب غرب با پست معروف اینجانب «چالش بازی بی مولتی» در پی یافتن راهی برای تزریق آدرنالین به این سرور بود .

    ماورای باورهای ما،

    ماورای بودن ها و نبودن های ما

    آنجا دشتی‌ست...

    فراتر از همه ی تصورات راست و چپ

    تو را آنجا خواهم دید.

  • درود و وقت بخیر خدمت همگان....


    رسیدن به خیر محمد علی عزیز ❤️

    خدمتت عارضم که درک نمیکنم دیگه این تایم از سرور دنبال چی هستی بنظرت برای کره گرفتن از حرف دیگران یا شیطنت برای بهم زدن متا دیر نشده؟

    من از اول سرور هم به کرار گفتم شمال شرق اینقدری که روی بهم زدن متا و خاله زنک بازی برای وینر شدن حساب کرده روی دف و همر خودش حساب باز نکرده . اما روی صحبتم با خودته محمد علی جان دوست خوبم که از من هم شاکی بودی الان خیلی دوستانه بهت دارم میگم، بخدا که دیگه دیر شده برا این کارا.

    شما که از حرف مهرشاد داری کره میگیری اتفاقا مهرشاد یکی از افرادی بود که تمایل داشت برای متا و یکی از کسانی هست که پایبند هست به متا و اگر منظور خودشو اینجور مطرح کرد موقعیت اکانت رو در سرور گفت وگرنه ما گفتیم و میگیم جنوب یک پارچه ،و تعرض به هر دو ساید جنوبی تعرض به کل جنوب محسوب میشه. من بسیار شما رو تحسین میکنم بابت این پشتکار ، جا داره ی خسته نباشی بگم خدمتت و بگم بقیشو بزار برای سرورهای بعد انشاالله.


    مورد بعد من بی نهایت از شما ممنونم بابت تبریک اما ی سوال ذهن منو درگیر کرده، ماهیت پست دوست خوبم حسین کینگ راجب خفت همر اکانت سزار بود که اگر با دقت خوانده باشی در خصوص جا ب جایی رنک همر ها بود ، حالا اگر شما از خفت لذت بردید و به بنده حقیر تبریک گفتید چرا پست حسین رو دیسلایک کردید (انشالا که از روی کینه نبوده باشه.یا مثل اکانت یونیک دوست داشتنی، نخونده دیسلایک نکرده باشی) 😂


    پ.ن محمد علی جان هنوز سرت خلوت نشده ما چشممون به در خشک شد توی واتس آپ😂


    پ.ن توهمی جات ‌‌‌‌‌‌‌خالیه دلتنگتیم ❤️


    پ.ن مجید جان خوش بگذره سوغاتی یادت نره ❤️

    پ.ن جاوید جان شماره کارت میدم شیرینی مارو کارت به کارت کن😘😘


    پایدار باشید


    Avenger team

  • با سلام خدمت دوستان عزیز

    در جهت تکمیل پست قبلی





    البته با توجه به منفی بودن پس از چیف میشه حجم همر را تخمین زد.

    کسری جان قصه هایی که تعریف میکنی مهیجه . سرگرممون میکنه ولی با تحریف هم هست. اجازه بدی اونم تکمیل میکنم براتون






    پ.ن : علیرضا جان ارادت دارم خدمتت

    ارادت

    جاوید

    تصاویر

    J.Bro

    اگر، در زندگی نگاهت به داشته هایت باشد ،بیشتر خواهی داشت.

    اما اگر مدام به نداشته هایت فکر کنی، هیچ وقت هیچ چیز برایت کافی نخواهد بود

    فکرت رو ترمیم کن...